Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: provaz
IP: uživatel4417
 Cau Draci,mam dotazecek-je rozdilv zavitu v nadrzi u jawky 555 kdyz meli hlinikovy vicko a plastovy?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. listopadu 2008 18:49
Jméno: standa
IP: uživatel4633
 550,555 i prvni 05 maj stejnej zavit v bande...!
Datum: 25. listopadu 2008 18:49
 cau draci jak vam jezdi fichtl v tehlech mrazech?? me to studeny blbne nejdriv musim nechat prohrat ale jak udelat sitic?? tim ze uzavru vzduch. a abych nemusel sundavat plech! zatim jsem misto ty kovovy trubky dal hadici a tu zaspuntuju pri startovani ale jak jinak to udelat?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. listopadu 2008 22:44
 Jezisi to sou chyby, vterin  ,zmacknout
Datum: 25. listopadu 2008 22:44
 Fikus: to sme na tom stejne... nakopnu ho ale i kdyz pridam plyn tak chcipne.Chce ho to trosku protahnou a zacknout cepovak kdyz pridavas plyn staci tak 10 vteryn otacet plynem a pak jede v poho alke bez tohodle se mozna ani nerozjedu... Napr dnes ze se pojedu projet no nakopnu a nez sem zavrel dvere tak chcipl takhle jeste jednou a pak byl tak uchlastanej ze sem se neprojel pac kdo to ma na tom lede roztlacovat (zkousel sem to snad 20 min a nic) takze to slo z5 do garaze
Datum: 25. listopadu 2008 22:43
Jméno: motor
IP: uživatel3980
 me fichtl za studena chytal jako bejk vždicky na snehu jsem dal 2 jeno jsem do toho strčil a hned naskočil horší to bylo když
se ohřál to jsem ho na sneho nemohl roztačit ( roztlačoval jsem protože jsem nemal nakopávačku) jinak by šel az studena
na poprvý a zapta by
asi nechytil nevim proč to tak bylo
Datum: 25. listopadu 2008 21:06
Jméno: honza
IP: uživatel1653
 Mě to chytá jak v létě akorát to tak 30 vteřin po startu má nepravidelnej chod ale když se hned rozjedu do táhlího kopce za barákem a jedu tak 2min na plnej a na dvojku tak v pohodě.Mám 05ku .
Datum: 25. listopadu 2008 20:22
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 to me to chyta taky dobre ale za studena nedrzi volnobch a treba to i zdechne takze treba 3. slapnu drzim plyn a az se to ohreje trochu tak muzu jet a volnobech drzi az do vi kdy kdyz jeto ohraty
Datum: 25. listopadu 2008 19:08
Jméno: deda
IP: uživatel556
 Ja sem dal mensi odtrh a chita mi to tak na druhej treti slap.
Datum: 25. listopadu 2008 19:06
Jméno: standa
IP: uživatel4633
 me ted 21 chyta lip jak v lete...parezy trochu hure..
Datum: 25. listopadu 2008 18:44
 mně 21 chytá na poprví a mustang tak na podruhý potřetí,svíčky je u obou stejná.N17C
Datum: 25. listopadu 2008 18:26
Jméno: icespoon12
IP: uživatel1216
 hele co si myslite o karbanatku z s22 jak by to mohlo fungovat na fikovi????
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. listopadu 2008 17:35
Jméno: standa
IP: uživatel4624
 pasuje,ale je uzsi .....fichtlackej ma prumer 17mm a tenhle ma 12 nebo 14 mm coz je malo ...pojede to,ale nebude to ono...
Datum: 24. listopadu 2008 17:35
 fungovat to asi i bude, ale nečekej od toho zázraky. Originální karb bude v tomhle případě lepší.
Datum: 24. listopadu 2008 12:07
Jméno: vfjr
IP: uživatel4503
 nazdar mistři.Na Babettu 210 karburátor Jikov nebo DELL ORTO? Máte někdo zkušenost jaký je v tom rozdíl? Dík za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. listopadu 2008 22:10
Jméno: martys
IP: uživatel4186
 Ale dell orto je taky o drobet slozitejsi nez jikov a taky drazsi
Datum: 24. listopadu 2008 22:10
 dell orto ma lepsi syticovej system ,lepsi starty
Datum: 23. listopadu 2008 19:30
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 ahoň panove dotaz: co je lepsi pro dvoutakt - bezolovnatej benal nebo olovnatej? (ne olovnatej ale s aditivy nahrazujicimi olovo) nebo je to 2T neho jedno?
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. listopadu 2008 21:59
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 a vubec...to aditivum jenom ma za ukol chranit nebo i pridava oktany jak to bylo u staryho olova? samozrejme dneska uz tech 95 okt neni problem jako tenkrat a proto se do toho davalo i jako jeden z mnoha duvodu to olovo...
Datum: 24. listopadu 2008 21:59
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 LPG
Datum: 24. listopadu 2008 20:39
Jméno: ...
IP: uživatel2471
 Vem to co je levnejsi a je to
Datum: 24. listopadu 2008 19:42
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 newim me lita zas lip na ten natural a to je odzkousene...vubec ten muj fik je nejakej ujetej ale hlavne ze lita a posloucha jak od neho cekam
Datum: 24. listopadu 2008 19:35
Jméno: standa
IP: uživatel4624
 olovnatej,neolovnatej....ja jezdim se vsim na special ...nevim proc,ale muj fichtl jede na natural nejak divne,dyl se roztaci,spatne chyta....myslel sem driv ze je to tim ze mam vymletej motor,ale on to ten motor dela i po GO...tak proste jezdim na special a je to...neresim
Datum: 24. listopadu 2008 17:22
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 no jde o to jestli to benaditum spis nezasira vic nez s normalnim Specialem...a taky jestli je v tom opravdu rozdil i ve vykonu...
Datum: 23. listopadu 2008 17:52
Jméno: Horst
IP: uživatel4621
 Ano ve specialu trochu je ale kolik objem.dílů to nevím,ale fíkovi to s benaditem šmakuje a ještě se nestalo že se ,,přehřál,,
Datum: 23. listopadu 2008 17:38
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 dotaz: ve specialu uz je aditivum na bazi toho olova nebo to se jeste musi pridavat?
Datum: 23. listopadu 2008 17:27
Jméno: Horst
IP: uživatel4621
 Ne dříve se přidávalo do benzinu tetraetylolovo kvůly detonacím a klepání motoru.To víš jsem stará škola.Měl jsem T805 ale natural jí moc nechutnal.
Datum: 23. listopadu 2008 17:14
Jméno: mogul
IP: uživatel4012
 ja davam natural a sem spokojeny. Pry to na nej neni tak zdechle jak na special, jo a davam to bez aditiv
Datum: 23. listopadu 2008 17:06
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 ale proc tam davat to aditivum? chrani valec jako u starych 4T motoru sedla ventilu?
Datum: 23. listopadu 2008 17:00
Jméno: Horst
IP: uživatel4621
 Já přidavám do benzinu special trochu benaditu(ad.olova)olej M2T a fík i motorovka chodí jak za mlada.Jinak 30 let staré 2T motory tenkrát na nic jiného neběhaly.Fík má 60 000 km poue 1 výbrus,několik kroužků a gufer
Datum: 23. listopadu 2008 16:55
Jméno: patrik
IP: uživatel4196
 fikusi olovo u fektla nic nemaže je pouze na ventily, takze rači kupuj natural.
Datum: 23. listopadu 2008 16:49
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 lepsi mas do dvoutaktu olovnatej special prece jenom to vic fichtla promaze a motor vydrzi dele natural je moc suchej
Datum: 23. listopadu 2008 15:51
 benzin s aditivama se dava do starejch 4t,kvuli ochrane ventilovejch sedel,myslim ze do 2t je jedno co nalejes
Datum: 23. listopadu 2008 13:56
 Je to jedno. To aditivum je proti vytloukání ventilových sedel a ty dvoutakt nemá.
Datum: 23. listopadu 2008 13:54
Jméno: ronie
IP: uživatel4236
 cau chlapsi jak mam motorku udrzovat pres zimu mambyt v nadrzi benzin nebo nema?diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. listopadu 2008 0:03
Jméno: standa
IP: uživatel3309
Datum: 23. listopadu 2008 0:03
Jméno: standa
IP: uživatel3309
 musis aspon ten kohoutek vyplachnout necim jinym nez je nynejsi benzin(da-li se tomu este tak rikat  ) ...ja nevim co plasite s tim zazimovanim....sem nikdy nic nezazimovaval...nevidim duvod....pri kazdy prilezitosti suchy silnice vyjedu at je to listopad,leden nebo brezen....me stala nejdyl motorka bez jezdeni asi mesic kdyz sem si zrusil rameno a fichtl nemel predni vidle   to ste fichtlari ....!
Datum: 23. listopadu 2008 0:00
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 to je vtim?? co to placas zanesmysli redidlem vyplachovat  ten benzin vipust nebo vijezdi ale kdyz ho tam nechas tak se nic nestane ale nejezdi ne nej!! az na jare to staci vypustit a nalejt novej a jezdis dal
Datum: 22. listopadu 2008 18:25
 rEDIDLEM? NEROZPUSTI TO HADICKU?
Datum: 22. listopadu 2008 16:43
Jméno: standa
IP: uživatel4615
 benzin vypustit...!! co je ten benzin lihovatej jak hovado tak dela neplechu v palivovy soustave a karburatoru....vylejt a vyplachnout redidlem...!
Datum: 22. listopadu 2008 13:13
 Vyteklo ti to Monty.... tezko se to mohlo vyparit a 2 litry prez zimu aby to nekde vykapalo neni problem (vlastni zkusenost) pak sem prisel a na zemi jen tak jako trochu mokry ale litr byl pryc a zadna louze nebyla... benzin se vyparil ze zeme a nechal tam jen jemnej povlak od oleje skoro to nebylo ani poznat
Datum: 22. listopadu 2008 11:52
 já ho tam nenechávám. když semtam minulý rok nechal dva litry tak se vypařily nebo nechápu kam zmizely
Datum: 22. listopadu 2008 11:44
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 tto je jedno ja bych tam nechal olej i benzin aby to nerezlo ale ten benzin kdyz namichas s olejem tak se ma brzo vijet takze to nech bezbenzinu a olej tam nech pokud to je vgarazi tim lip. ja to nevypoustim protoze jezdim i v zime
Datum: 22. listopadu 2008 11:39
 ja ho tam nechavam a olej v prevodovce taky,pokud nespotrebujes benal to roka,tak ti zacne vodnatet a je je potom neco kdyz je vodnatej a ty ho nalejes do motorky
Datum: 22. listopadu 2008 11:28
 cus.borci.Mam babetu 210 dvourychlostni a maximalka byva někde kolem 38-39 Km/h ... ale když jedu delši usek tak se mě stava že jdou nahoru maximalni otacky a tym i maximalka ktera byv a tfěch 48 Km/h... nevite jak je to mozny?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. listopadu 2008 18:44
Jméno: EnigmaSK
IP: uživatel2900
 no jednoducha rada , vycistit hlavne vyfuk, a valec od karbonu a zrovna vycisti karbec, sesteluj ho a promas kola a retez , a estli to nebude tym tak mosis hledat chybu nekde inde napr ve valci ci uz by to nechcelo vybrus abo neco tak ale myslim ze to bude najspis tym ze to mas pjekne zasrane hlavne vyfuk...
Datum: 21. listopadu 2008 18:44
Jméno: SaintJimmy
IP: uživatel4611
 Ale borci k tematu ... blby pripominky k prezdivce me nepomuzou ... a jinac sem fichtlak  ...
Datum: 21. listopadu 2008 17:29
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel4549
 njn to je celej Mišel
Datum: 21. listopadu 2008 16:39
 babetaku nemusis si davat jmeno pisinicky od zelenyho dne
Datum: 21. listopadu 2008 15:05
 Čau lidi, chtěl bych se vás zeptat, jestli hodně ovlivňuje chod motoru hladina v plovákovce, jestli to musí bejt fakt přesně zároveň s tim plíškem na plováku? Jo a teď sem dával novej píst a kroužky, 6. výbrus, nenastavuje se to třeba trochu jinak, např. trochu větší hladina? Poradtě. Díky za všechny rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. listopadu 2008 20:49
 ok, trochu tedy zvednu hladinu, díky moc za odpovědi
Datum: 20. listopadu 2008 20:49
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 mela by byt zaroven s tim pliskem na plovaku ale z vlastni zkusenosti muzu tvrdit ze je lepsi pro vykon aby byla mirne nad
Datum: 20. listopadu 2008 20:16
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 TAK TO JE DOBRY  A JAK MA BEJT SPRAVNE VYSOKO HLADINA
Datum: 20. listopadu 2008 19:49
 k podstate dotazu...hladina ovlivnuje chod motoru dost....ale i spotrebu  vzdy sem ji jezdil co nejvis to slo a neteklo
Datum: 20. listopadu 2008 19:38
Jméno: standa
IP: uživatel4604
 na jehlu nesahej ale zvedni trosku hladinu...
Datum: 20. listopadu 2008 19:33
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 na hladinu nesahej pokud to netece ale zvedni jehlu treba o jednu drazku
Datum: 20. listopadu 2008 19:27
Jméno: lukáš
IP: uživatel1196
 jaký máte zkušenost z karbecem z motorovky na fíkovy jestli se mění rychlost, spotřeba, nebo výkon
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. listopadu 2008 18:30
Jméno: adas
IP: uživatel4606
 moje zkušenosti absolutně neseřiditelný, výkon vzhledem k difuzoru kolem 16 mizivý
Datum: 20. listopadu 2008 18:30
 zdarec mám babetu a nejede jiskra háže benzín tam je pořeboval bych poradit čím to je
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. listopadu 2008 9:00
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Možná by pomohlo seřízení směsi v karburátoru. Poměr benzín ,vzduch.
Datum: 21. listopadu 2008 9:00
Jméno: blaza
IP: uživatel4586
 možná by mohlo být něco ucpanýho,třeba kohoutek na benzínu nebo trysky projed to vsechno pekne od nadrze jestli to neni ucpany
Datum: 19. listopadu 2008 22:09
Jméno: babeťak
IP: uživatel1073
 zdarčes chtel bych se zeptat cim nejlip vylestim kolinko sani u babety?
dik za odpoved.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. listopadu 2008 13:17
Jméno: lampan
IP: uživatel982
 silichromem
Datum: 21. listopadu 2008 13:17
Jméno: blaza
IP: uživatel4586
 cau draci,zajímalo by mě jak by se dal zvýšit výkon na Jawě 20 nějakým nenáročným způsobem.děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. listopadu 2008 12:52
Jméno: standa
IP: uživatel4595
 nenarocnym zpusobem...!! Udelej GO motoru,vymen vsechny loziska za loziska SKF,dej ferodo lamely,vymen ojnici za ojnici s jehlama nahore....to je slusnej zaklad pro dalsi upravy...Pak kup od Sesy to VAPE RS  a kup svicku Bosch(nerusí CDI)...samozrejmne si muzes nechat snizit palici a nebo koupit vejirovou,koupit jednokrouzkovej pist a skratit pist o 1-2mm a rozsirit vyfukovy a saci kanal o 1-2mm do sirky + vyfukovy rozsirit k hlave o 0.5mm (jedine soucasne se snizenou hlavou!!!) a urcite nejakej vyfuk(upravit Hikone a nebo spocitat a postavit svuj)...tohle jsou uprvay "jednoduché"..to spachas na kolene a nebo koupis,popripade ..palici ti snizej nekde v servisu za 300,-
Datum: 19. listopadu 2008 12:52
Jméno: mogul
IP: uživatel4271
 jinou lepsi svicku a jiny karburator(Bing) i s filtrem. To dela taky hodne
Datum: 19. listopadu 2008 9:58
Jméno: lampan
IP: uživatel982
 kdepak vole chce to dietu
Datum: 19. listopadu 2008 9:08
 Jj,klapky...Ono je to strašně jednoduchý...A navíc se sériovejma přefukama klapka ani nemá smysl...Jednoduší úpravy?Záleží co si pod pojmem jednoduší představuješ...Já bych to viděl na podkovu mezi setrváky,snížit hlavu a hlavně vejfuk!!!
Datum: 19. listopadu 2008 7:25
Jméno: homza
IP: uživatel4590
 Kup si na to tuning filtr ten ti zvýší rychlost 5 km/h a zvíší ti i výkon,nebo benzýn carrera 100 ten taky zvíší výkon.
Datum: 19. listopadu 2008 7:07
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel4549
 no bože tak do domku pod karbecovým kolínkem
Datum: 18. listopadu 2008 22:38
 Jojo...klapky do karbeca si dej....  Pak to poletí dvě stě v městě....
Datum: 18. listopadu 2008 22:30
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel4549
 borci já se z vás poseru  . Jinak možeš upravit kanály ve válci , snížit hlavu , třeba klapky do karbeca... nebo si tvrdě zaplatit za službu jiných např. TK moto.
Datum: 18. listopadu 2008 22:20
Jméno: blaza
IP: uživatel4586
 tak dobře a nějakej náročnější způsob není??
Datum: 18. listopadu 2008 22:15
 nezbyva mi nez souhlasit
Datum: 18. listopadu 2008 22:08
 Takovej způsob neexistuje.....
Datum: 18. listopadu 2008 22:06
Jméno: Evžen
IP: uživatel2669
 cau štamgasti kolik ma tak cenu Krabec na 555 pařeza kompletní
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. listopadu 2008 17:11
Jméno: johny
IP: uživatel2090
 zalezi na stavu
Datum: 19. listopadu 2008 17:11
Jméno: patrik
IP: uživatel4196
 200 kč
Datum: 18. listopadu 2008 20:56
Jméno: mira
IP: uživatel1412
 zdar chlapi jakej mate nazor na tu tysku 72 co ma sesa v shopu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. listopadu 2008 21:44
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 je levnejsi pac je odnekud z Asie ale zase 68 je ceska dobra verze
Datum: 18. listopadu 2008 21:44
Jméno: lampan
IP: uživatel982
 Zdár hoši nakopnu mustanga napoprvý hned na volnobeh ales gute a jakmile přidám na plej tak se trošku zvednou otáčky a má to upee jinej zvuk a směs začne lítat ven uplně mlha a pak po čase nekdy to vystřelí z karburatoru jak kdyz se otevře šampáňo nevíte čím to je? karbec je čistej motor po generálce a válec jak novej a delá to na oba válce.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. listopadu 2008 9:05
Jméno: lampan
IP: uživatel982
 kdepak hoši už sem to spravil byl to povypojenej kábl z indukčky a teĎ qičí jak hovado, ale ješte musism koupit píst kroužky a udelat vybrus na tom vylepúsenym válci.
Datum: 19. listopadu 2008 9:05
Jméno: nikdo
IP: uživatel4591
 skus seřidit karbec
Datum: 18. listopadu 2008 20:49
Jméno: mogul
IP: uživatel4012
 serid lepe předstih
Datum: 18. listopadu 2008 18:28
Jméno: Sharky
IP: uživatel3443
 Mno tak střílení z karburátoru je daný moc velkym předstihem....spíš se divim že na volnoběh to jde a ve vyšších to blbne..kdo ví cos s tim dělal
Datum: 17. listopadu 2008 22:17
 zdarec, nevite jaky by byl nejlepsi karbec na pína? delam si krosku na fichtl cup a slysel jsem ze by bylo nejlepsi tam dat karbec z motorove pily, jenze je drahy a spatne se shani, ale co kdybych tam dal karbec ze simsona mate s tim nekdo nejake zkusenosti? dik za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2008 16:00
 TAky sem jezdil.....a to na dost hráblym motoru.....24 difuzor....to je šílený no...  To je tak na klapku....a ještě na dobře vyladěnou....
Datum: 17. listopadu 2008 16:00
Jméno: standa
IP: uživatel4585
 me jezdil jeden lehce hrablej motor na karbec z peraka(24mm) ale bylo to strasny....jelo to az tak ve vyssich otackach,melo to strasny prechody pri zrychlovani a jak se to roztocilo,tak sem myslel ze poleze na stromy a hlavne to jelo jeste chvili i se zavrenym soupetem  ....no hrůza...
Datum: 17. listopadu 2008 15:00
Jméno: standa
IP: uživatel4585
 otazkou je kolik do toho chces investovat a co od toho ocekavas. Muzes si koupi karbec na cizu 150C s difuzorem 20mm za 200,-na burze a nebo Amal 19 nebo 21mm za 1300,- a nebo nejakej Bing nebo Dell Orto 19,21mm...za este víc ...
Datum: 17. listopadu 2008 14:56
 Divim se že až příští rok...  U nas na silničních závodech to platí okamžitě...  Karbec=speciál, vejfuk=speciál.....samozřejmě že se v sériovkák podvádí jak se může ale tak aby to nikdo nepoznal...
Datum: 17. listopadu 2008 13:12
 Čus slyšel sem že příští rok budou takové stroje s jinejma karbecama tlumičema vějířová hlava zařazeni do skupiny -special-.Tat to zvaž
Datum: 17. listopadu 2008 13:10
 Nejvděčnější karbec je Bing 21 snadno se ladí ale už se hůř schání....!
Datum: 17. listopadu 2008 13:06
Jméno: unnamed
IP: uživatel2900
 sezen si nejaky dobry karbec (mikuni,dellorto,nebo treba aj jikov)19mm difuzor ..ale jenom s karbecem tto bude jen horsi ..musi upravit kanaly sani atd ...napis upravy jake tam mas a pak ti tu pomuzeme
Datum: 17. listopadu 2008 12:58
 zdar hoši.. mam problém... kde bych mohlo sehnat sadu trysek na Jikov 2914 Hz??? on je ale nikdo nedělá a já si to potřebuji tryskami vyladit... co stím??
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2008 15:06
Jméno: standa
IP: uživatel4585
 to asi nesezenes...chtelo by to zjistit jakej ma ta tryska zavit a stoupani a dylku zavitu a podle toho najit sadu trysek ktera by pasovala...nebo si sehnat treba navic jednu origo trysku na pareza a zacit ji rozsirovat dokud nebude vyhovovat...
Datum: 17. listopadu 2008 15:06
Datum: 17. listopadu 2008 12:28
Jméno: adas
IP: uživatel1069
 tak si změř jakej je to závit a pak scháněj alternativu
Datum: 17. listopadu 2008 10:11
Jméno: ...
IP: uživatel2471
 Nevím jestli něco seženeš. Já sháním trysky na karbec z fíka a marne
Datum: 17. listopadu 2008 8:15
 Čus draci mam dotaz. Jaká volnoběžná a hlavní triska má bejt na ČZ 175/477 r.v. 69. Dík za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. listopadu 2008 11:55
Jméno: vasek
IP: uživatel2817
 hlavní tryska 96
volnoběžná tryska 50
Datum: 16. listopadu 2008 11:55
Jméno: Libor
IP: uživatel4573
 Cau borci hele muzu dat karburator z pareza na jawa 21 dik za odpoved.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. listopadu 2008 1:04
Jméno: mapro.
IP: uživatel1847
 muzes,ale ztratis vykon
Datum: 16. listopadu 2008 1:04
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 mam za to ze sel i na to kolinko normalne udelat ale jinak je to uplne k nicemu leda pokud chces mit sytic (preplavovaci kolik u Jikov 2917 byl mnohem lepsi konstrukcni vychcaninka a dal se pouzit i za jizdy pokud to tam nedotykalo tak to trosku lip pojede, zase se to nesmi prehnat, skoda benalu) a bude to mit s tim parezackym o dost horsi vykon
Datum: 15. listopadu 2008 17:26
Jméno: standa
IP: uživatel4570
 kdyz si udelas saci koleno tak si tam dej co chces,ale zrovna tuhle upravu vubec nechapu...
Datum: 15. listopadu 2008 17:18
Jméno: jawa21svk
IP: uživatel4571
 caute draci nevite cim to je ze mi do valce nejde benzin??? jehla je na poslednim zarezu od spodu
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. listopadu 2008 13:03
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 no jasne mela by tam bejt stala hladina benalu
Datum: 16. listopadu 2008 13:03
Jméno: afs
IP: uživatel1524
 Je v plovací komoře benzin ? Jestli není tak závada je vyřešena
Datum: 15. listopadu 2008 18:38
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 tak ti to asi fouka pod hlavou a valcem (u klikovky)...oac to nema kompresi cili to nenasava z klikovky a do ty se nic nedostane leda polospadem...jinak zkus estli nemas zanesenej filtr, ten karbec je obcas zakernej projdi hojeste jednou a pak uvidis
Datum: 15. listopadu 2008 17:14
Jméno: jawa21svk
IP: uživatel4571
 vsechno je ciste a furt to nejde
Datum: 15. listopadu 2008 16:12
 ucpaná tryska nebo ventil v plovákovce
Datum: 15. listopadu 2008 15:09
|



|