česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
SESA je na DOVOLENÉ .-) něco mí řiká že to bude peprná dovčaale i tak bych měl makat od 16,7 .-)       jinak - Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/GLSboxu-ALZAboxu včetně dobírky od GLS za 75kč. Jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit výdejko napište vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  189  190  191  192  193  194  195  196  197  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: svary      IP: uživatel1077    
kluci kdyz si dam karbec z 250 na fichtla zvisito, vikon nebo neco odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. června 2008 20:14
 
 
 
 
Jméno: Ferrari      IP: uživatel3299    
čau karbec z 250 jsem zkoušel, motor jel líp ale to bylo taky tím že sem zvětšil kanály, no ale nepodařilo se mi to seřídit, tak jsem použil karbec asi ze čz 175 pruměr difuzoru 20 a jede to mnohem líp ještě koupim trysky na seřízení a jde se na závody, ale na seriovy motor nedoporučuju dávat jiný karbec.
 
 
Datum: 23. června 2008 20:14
 
 
 
 
Jméno: Dr.House      E-mail:      IP: uživatel3026    
z 250 ne, ale z čz 150 se mi osvědil. má to difuzor 18mm, na originál motor s výfukem hikone sem dal trisku 80 a sportovní filtr, motor má větší otáčky a víc táhne v otáčkách, spotřeba do 3/4 plynu zůstane stejná
 
 
Datum: 18. června 2008 15:51
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Objem motoru a otáčky dávají jasnou představu o množství vzduchu, které je třeba aby proudilo karburací... tedy jinými slovy, 250ccm motor potřebuje v daném čase více vzduchu při stejných otáčkách než 50ccm motor a podle toho je volen průměr difuzoru a natryskování. V důsledku montáže karburace jak uvádíš, půjde karburátorem méně vzduchu než je třeba, vznikne menší podtlak v části trysek a bude chudší směs... Tedy tak chudá, že to v podstatě v nejhorším režimu, jakým je startování, pravděpodobně ani nenastartuješ :o). Ale neboj se, vyzkoušej a nezapomeň se o zkušenosti podělit :o)
 
 
Datum: 18. června 2008 8:46
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
utopis ho ve vzduchovem kolapsu a hlavne v mori benalu
 
 
Datum: 18. června 2008 8:09
 
 
 
 
Jméno: Patrik      IP: uživatel3133    
a tako to nepojede, protože se porád bude uchcávat.
 
 
Datum: 17. června 2008 22:00
 
 
 
 
Jméno: Dr.fík      E-mail:      IP: uživatel373    
Jo,spotřebu
 
 
Datum: 17. června 2008 21:52
 
 
 
 
Jméno: svary      IP: uživatel1077    
kluci prosimvas co je v ladaku v hinkone a td jako tlumic je tam vubec nejaky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. června 2008 22:37
 
 
 
 
Jméno: mara      IP: uživatel426    
nevim co bys tam chtel mit je to par plechu svarenejch ho sebe tlumic je derava trubka omotana skelnou vatou = píšťala
 
 
Datum: 17. června 2008 22:37
 
 
 
 
Jméno: Pan Pulic      E-mail:      IP: uživatel3093    
Zdar draci, nevite, jestli se daji sehnat trysky pro spravny otryskovani karburatoru na Jawu. Chtel bych ho dat na fekala, ale s origo tryskou je to moc bohaty... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. června 2008 19:15
 
 
 
 
Jméno: BO      IP: uživatel2050    
zdarec chlapi nevite jak vypada tryska volnoběhu na jawu 90??? potřeboval bych vědět rozměry mejl: prochazka.vit@email.cz odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. června 2008 17:18
 
 
 
 
Jméno: urbi      IP: uživatel1277    
Čau dračouni,mám takovej jednoduchej problem,z fíka z karbecu mi teče benzín z tý trubičky na konci jak je to spojený.Díkes za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. června 2008 10:43
 
 
 
 
Jméno: Mates      E-mail:      IP: uživatel3239    
Můžeš mít seklej plovák a pouští ti to pořád benzín!
 
 
Datum: 18. června 2008 10:43
 
 
 
 
Jméno: Danielito      IP: uživatel1276    
Asi máš moc vysokou hladinu, koukni sem http://wiku.ic.cz/navody/karburatory_stelovani.htm
 
 
Datum: 14. června 2008 21:24
 
 
 
 
Jméno: tuner      IP: uživatel1265    
zdar draci mam takovej problem mam jawu 21 a kyz dam plnej tak se trochu zacne dusit a kdyz to jede v plnejch otackach tak uz ne a kdyz to ma ty nizky otcky tak to vubec netahne staci malej kopecek a uz zacnou klesat otacky a zacne se to dusit a nic to nevijede karbec mam vycistenej aji trisky prosim poradtte dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. června 2008 20:20
 
 
 
 
Jméno: Ferrari      IP: uživatel3299    
čau tohle mi dělal prasklý tlumič sání a jestli máš jiný filtr vzduchu než sériový tak musíš přetryskovat karbec nebo nech původní filtr.
 
 
Datum: 23. června 2008 20:20
 
 
 
 
Jméno: tuner      IP: uživatel1265    
tak predstich sem sesteloval a tim to taky nejni uz vubec nwm cim to muze bejt prosim o radu
 
 
Datum: 16. června 2008 16:56
 
 
 
 
Jméno: tuner      IP: uživatel1265    
predstich je dobrej al ena otrch se radsi jeste podivam
 
 
Datum: 15. června 2008 22:00
 
 
 
 
Jméno: tuner      IP: uživatel1265    
no filtrem to nejni a hladinu jsem taky sesteloval
 
 
Datum: 15. června 2008 21:59
 
 
 
 
Jméno: Danielito      IP: uživatel1276    
Zkus sundat filtr sání, a taky koukni na hladinu v plovákovce
 
 
Datum: 14. června 2008 21:25
 
 
 
 
Jméno: NiCK Da DiCK      IP: uživatel525    
možná máš bordel v sítku v nádrži....pak by tam teklo málo benálu...ale mozna to je i predstih/odtrh.....chce to poradne sestelovat a mozna i vycistit to sitko....
 
 
Datum: 14. června 2008 21:21
 
 
 
 
Jméno: dj.nasty      IP: uživatel2070    
draci jakej ma ten karbec dellorto vnejsi prumer ze strany filtru? dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. června 2008 22:13
 
 
 
 
Jméno: tonda      IP: uživatel2961    
Čus piráti silnic.chtěl bych se zeptat jestly někdo nevíte proč my teče benzín do vejfuku a nechytá to??? předem dík. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. června 2008 20:12
 
 
 
 
Jméno: andrew      E-mail:      IP: uživatel404    
musíš seštelovat předstih a odtrhy a když ti teče z výfuku benzín tak to znamená že je to uchlastaný když tak se ozvy na icq469192109 a pokecáme
 
 
Datum: 13. června 2008 20:12
 
 
 
 
Jméno: Danielito      IP: uživatel1276    
tak sundej válec a zkontroluj to, třeba to bude kroužkama
 
 
Datum: 13. června 2008 15:02
 
 
 
 
Jméno: Danielito      IP: uživatel1276    
tak sundej válec a zkontroluj to, třeba to bude kroužkama
 
 
Datum: 13. června 2008 14:59
 
 
 
 
Jméno: tonda      IP: uživatel2961    
tak jiskru to hází dobře.ale mě přijde že to vůbec nejaje benzín jako kdyby kolem pístu jen protek.
 
 
Datum: 13. června 2008 14:51
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel3200    
Asi mas neco s karburátorem...zavasd muze byt vic
 
 
Datum: 13. června 2008 12:09
 
 
 
 
Jméno: brisK      IP: uživatel3197    
a háže ti to vůbec jiskru ??
 
 
Datum: 12. června 2008 22:57
 
 
 
 
Jméno: Weaponman      IP: uživatel720    
zdar jakej ma zavit tryska do babety odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. června 2008 20:10
 
 
 
 
Jméno: jakub 07      IP: uživatel3181    
čauvec nevíte jak se seřizuje karbec u pina napište mi na emajl....jakubfiala01@seznam.cz za odpovědi děkuju..... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. června 2008 17:17
 
 
 
 
Jméno: t      IP: uživatel3181    
tovim taky
 
 
Datum: 16. června 2008 17:17
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel3206    
šroubovakem
 
 
Datum: 14. června 2008 18:22
 
 
 
 
Jméno: mladas      IP: uživatel1265    
cus draci newite kolik cm maji tlumice z kejvacky dik za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. června 2008 20:17
 
 
 
 
Jméno: VIKI31      E-mail:      IP: uživatel1886    
čau seso před časem jsem si objednal karburator a ještě mi nepřišel, nevim zda jsem na něco nezapoměl při registraci nebo při objednávce něco potvrdit odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. června 2008 19:37
 
 
 
 
Jméno: VIKI31      E-mail:      IP: uživatel1886    
fajn ale potrebuji ten karbec protoze jinak nemuzu jezdit
 
 
Datum: 12. června 2008 19:37
 
 
 
 
Jméno: sesa      IP: uživatel176    
no pokud ti neprisel mail,,tak se ke me nic nedostalo!!
 
 
Datum: 11. června 2008 18:23
 
 
 
 
Jméno: Mx racing      IP: uživatel2890    
Zdarec chci se zeptat jaký palivový filtr je lepší:jestli papírový nebo se sítkem. díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. července 2008 17:09
 
 
 
 
Jméno: tomas      IP: uživatel3149    
pokial viem sitkovy je na naftu lebo je hustsia
 
 
Datum: 21. července 2008 17:09
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel3046    
Moje praktická zkušenost je asi taková.. ještě se mi nezapchal :o), nepoužívám jiný. Setkal jsem se s názorem že při delším stání se odpaří z filtru benzín a olej papír zalepí natolik, že nepropustí pak benzín... ale ani dlouhá zimní odstávky mi nikdy podobný jev nezpůsobila. Papír má rozhodně jemnější papiláry než kdejaké sítko, tedy pustí méně bordelu, v podstatě však žádný. Pokud je moc zasviněnej, nejčastěji rzí, tak z opačného směru ho několikrát naplním lihem, protřepu a vypustím. Spokojenost veliká, nezažil jsem jedinkrát ucpání karburace. U sítka bych si toho nebyl až tak jistej, podle mě se jemné částice co sítkem projdou, hromadí v plovákové komoře... Ale možná má ivan pravdu a to v tom případě že z nádrže neteče benzinová směs, ale sračky.. pak věřím že se zabchá v cukuletu :o), potom bych ale nejdřív vyčistil nádrž před montáží filtru :o)
 
 
Datum: 11. června 2008 20:42
 
 
 
 
Jméno: ivan      E-mail:      IP: uživatel3187    
ked mas v nadrzi bordel papierovy filter sa ti zapcha hned jak ho namontujes
 
 
Datum: 11. června 2008 18:58
 
 
 
 
Jméno: as      IP: uživatel1201    
papirovy,kdyz mas v nadrzi vodu tak ti ji zadrzi ten papir + je proste lepsi na čištění,neprojde tím svinstvo
 
 
Datum: 11. června 2008 16:24
 
 
 
 
Jméno: tobi      IP: uživatel2924    
Nevíte někdo, zda byl šel na fíka použít karbrátor ze simsona S51 - bez úprav kolínka? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. června 2008 15:49
 
 
 
 
Jméno: Patrik      IP: uživatel3133    
k čemu to? simson má menší difuzor.
 
 
Datum: 11. června 2008 15:49
 
 
 
 
Jméno: Danielito      IP: uživatel1276    
Obráceně to jde :-) Takže takhle snad taky
 
 
Datum: 10. června 2008 23:22
 
 
 
 
Jméno: jakub      E-mail:      IP: uživatel2318    
cus draci.nevite nekdo jestli jde na pucha plynové lanko z fichtla? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. června 2008 8:27
 
 
 
 
Jméno: zdar      IP: uživatel3191    
nevim
 
 
Datum: 12. června 2008 8:27
 
 
 
 
Jméno: Jakub      E-mail:      IP: uživatel3181    
jak se da upravit karbec na pina aby byl spolehlivější nebo kde se dá sehnat nějakej sportovní nebo jak se dá utěsnit aby netekl za odpovědi děkuju... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. června 2008 7:38
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Jakub má zřejmě na mysli ocyntání karburace od přeplavení, nebo od odvzdušňováku zespodu karburace. Jo, souhlas s tobi, ale podle mě jsou to vyhozené peníze, navíc pokud se musí hledat tryska, upravovat bowdeny, plus změna origo vzhledu, tak z mého pohledu zbytečná investice. Originál je jednoduchý, ale dostačující. Pokud se používá před karburací benzinovej filtr, tak je spolehlivý úplně stejně jako jiný... zkrátka dell orto se upe bez filtru taky :o)
 
 
Datum: 11. června 2008 7:38
 
 
 
 
Jméno: Georg      IP: uživatel2646    
Origo karbec je spolehlivej dost, když je čistej a správně poladěnej, utěsnit ??? nechápu, pokud máš správnou hladinu tak neteče.
 
 
Datum: 10. června 2008 22:24
 
 
 
 
Jméno: tobi      IP: uživatel2924    
napis tady na strankach do vyhledavani dell a najde to ti karburatory dell orto - který jak tam sesa píše lze použít pro fíka, ale musíš si vyrobit kolínko
 
 
Datum: 10. června 2008 20:57
 
 
 
 
Jméno: tomas      E-mail:      IP: uživatel3180    
AHOJ LIDI MUJE JAWA 21 KDYZ NASTARTUJI TAK VYNECHAVA ALE KDYZ JEZDIM DYL TAK JE TO DOBRY ALE NE 100%PLS PORADIT PISTE NA EMAIL T.Kutra@SEZNAM.CZ DEKUJI odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. června 2008 19:49
 
 
 
 
Jméno: Dr.fík      E-mail:      IP: uživatel373    
To mi dělá taky.Nastartuju a chvilku se dusí,chcípá,vynechává a jak se trochu ohřeje tak je to dobrý.Je to způsobený svíčkou,ale já když dám novou tak je to chvilku dobrý a pak to začne dělat znova.A ještě sem nepřišel na to proč to dělá
 
 
Datum: 10. června 2008 19:49
 
 
 
 
Jméno: šíša      IP: uživatel2930    
čus draci.teče my z karbecu u simsona benzín z přepadu,plovák zavírá dobře protože je novej,když je to venku tak je to v poho ale když to sešroubuju tak to teče a plíšek sem seřídil.prosim poradte protože je pěkné počasí a mě to nejede.PŘEDEM DÍKY. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. června 2008 14:51
 
 
 
 
Jméno: Kuba      IP: uživatel1732    
čau nevíte jakej karburátor by šel namontovat na starou čz 175 standart, myslím jak je to jenom na tu trupku. Dík moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. června 2008 14:55
 
 
 
 
Jméno: termixnator      IP: uživatel2623    
cau draci hele nemate nikdo na prodej bing 21 nebo nevite kde ho sehnat ? a mate snim nikdo zkušenosti s bingem a fichtlem ? za komentaře dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. června 2008 13:26
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel1648    
www.jawa50speed.wz.cz
 
 
Datum: 09. června 2008 13:26
 
<  189  190  191  192  193  194  195  196  197  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 09.07.2025 10:33:53 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu