Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Andy
IP: uživatel281
 Zdar kanci nemáte někdo skušenosti s těmito filtry? jaký máte přesně typ,máte větší trysku,je dost cítit že jede líp?
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. září 2007 12:26
Jméno: mara
IP: uživatel1093
ja jsem zkousel kamosuv ten se zalomenim 90°stupnu triska 0,8 vubec nesel do otacek desne ho to dusilo tak jsem tam zase vrznul z5 serii a je to cajk akorat nemam zavrenej tlumuc je to jako otevrenej filt
Datum: 22. září 2007 12:26
Jméno: Johnyppe
IP: uživatel558
http://www.novelmoto.cz/katalog_DO-filtry.htm Tady ho mas o dost levnejsi, je to spis na image, vykonu to prida minimalne, radsi si dej misto vzduchace puncochu pres sani a mas to to same
Datum: 22. září 2007 12:01
 sháním karburátor 19 nebo 21 mm,bing,dell ortho, a podobné
chtěl bych to do závodního fichtla,dal bych za něj nejvíc 800kč
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. září 2007 21:06
Jméno: Frikulín
IP: uživatel791
Zdar....mám Bing 18... za těch 800 bych ti ho nechal. Mám teda i Bing 21 ale ten jedu sám ten ti neprodám...  Ozvy se jestli chceš nebo ne....!
Datum: 18. září 2007 21:06
 zdravim draci a dracice..
neviete mi povedat ako funguje klapkove sanie?mam to na obrazkoch z jedneho fichtla,
diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. září 2007 14:57
Jméno: sesa
IP: uživatel176
Datum: 17. září 2007 14:57
Jméno: mara
IP: uživatel426
nebudu ti zbytečne popisovat detailne popsanou vec jukni na http://pincek.mysteria.cz/tuning-klapkove-sani.php pokud to chces delat tak bud si vo tom dost precti a najdi (výpočty vztahy) nebo si prvni klaplu nech udelat od nekoho kdo stim ma zkusenosti nebo aspon okopiruj klapku treba ze skutru ty je maj
Datum: 16. září 2007 20:26
Jméno: aleš
IP: uživatel202
 Kde jsou na babetě(210) trysky,jsou to ty šroubky s pružinkama????
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. února 2008 9:49
ne jsou to zlate male dlouhe šroubky a nakonci jsou diry
Datum: 09. února 2008 9:49
Jméno: Ghi
IP: uživatel290
Datum: 15. září 2007 23:51
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
Šroubky s pružinami jsou : 1. šroubek volnoběhu a 2. šroubek bohatosti směsi.Trysky mají barvu mosazi.
Datum: 15. září 2007 21:03
 čus draci mám problém vubec mně to nezajmá ale stejne mi to vrtá hlavou když nakopnu mustanga tak v poho na volno ale když ho nahnu doleva tak to se začne dusit a má snahu chcípnout když ho nahnu doprava tak zase přidává na otáčkách tak nevim? ale za jízdy je to v poho.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. září 2007 19:46
Jméno: Jawa 20
IP: uživatel1386
To bude asi bowdenem mně se to stalo u mojí 20 taky když to lanko bylo našponovaný tak se otočilo řídítkama doleva chtělo se tomu chcípnout když se s nima otočilo tak aby byly rovně tak normálně a když se otočily doprava tak se začala jehla zvedat a zvyšovalo to otáčky
Datum: 24. září 2007 19:46
Jméno: Rarach
IP: uživatel1074
To se ti přelívá benzín v plovákový komoře a mění se hladina.
Datum: 10. září 2007 20:46
Jméno: mara
IP: uživatel426
 je to jednoduchy mas moc napnuty lanko (steluje se tim stoubeckem na kterim prochazi do karbce tak ho povol a naopak sroubek mezi triskama stou pruzinkou trosku dotahni a bude to v cajku at mas riditka jak chces
Datum: 09. září 2007 21:18
Jméno: sromik
IP: uživatel1346
Posl.aktualizace: 19. září 2007 20:45
Kondenzátor zamezuje jiskření na kontaktech
Datum: 19. září 2007 20:45
Jméno: idiot
IP: uživatel1313
toe takovej valecek ze kteryho ti jde asi do zapalovaciho polu, a je umistena na zapalku kousicek od kladivka
Datum: 09. září 2007 20:30
Jméno: sromik
IP: uživatel1346
 nemuzu nastavit volnobeh !! V cem to je?? dik za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. září 2007 18:59
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
Jestli nejde nastavit volnoběh v tom smyslu,že to chcípá,může to dělat šoupátko,které má vymačkaný otvor pro šroubek volnoběhu.
Datum: 08. září 2007 18:59
Jméno: drak
IP: uživatel1303
to muze delat nekolik veci zacina to uz samotnym predstihem dal to muze byt mala hladina v karburatoru nejaky netesnosti mezi karburatorem a valcem a v posledni rade i mozna kondik me kdyz odesel kondik tak za tepla taky volnobeh nedrzel a jen vymena kondiku mi zmenila cely chod motoru ale kondik zatim neres ten mi hlavne zpusoboval ze ten fichtl chvili jel a chvili ne a byl takovej celej pridusenej. jo abych nezapomel ale to vi asi kazdej na tom karburatoru abys nemel moc vytocenej ten sroubek
Datum: 08. září 2007 13:12
Jméno: monax
IP: uživatel53
spatne mas nekde neco u tesnene spis u karbecu nebo valec!!!!taky me to delalo a pahral jsem si a slo to jde tam vzduch vzduch,ktery by nemel!!
Datum: 07. září 2007 17:08
Jméno: mara
IP: uživatel426
Posl.aktualizace: 08. září 2007 15:19
Jméno: mara
IP: uživatel426
pokud to zjednodusim tak dvakrat dyl nez ta na slehacku prakticky zalezi hlavne na tom pod jak velkim tlakem to budes vstrikovat cim vetsi tlak = mensi vidrz jak bombicky tak motoru
Datum: 08. září 2007 15:19
Jak dlouho ti vydrží jedna bombička?
Datum: 08. září 2007 14:26
Jméno: mara
IP: uživatel426
jo ty uz jsem taky zkousel jde o to za maj jen 8 gramovou napln a ta lahev je neskladna tohle maly a ma to 16 gramovy naplne
Datum: 08. září 2007 13:07
Jméno: Johnyppe
IP: uživatel558
Zajimave, diky za pouceni. Sice najit par radku na netu a a opsat je pro me taky neni problem, ale nebudu si hrat na chytreho. Jasne, ze dragstery jsou delane na max vykon a jezdi zavody, ale fechtl neni zadny zavodak a urcite mu to nebude delat dobre. Jinak bombicky s rajskym plynem se daji koupit u nas v drogerii za par kc a naplneni jedne bombicky stoji 5Kc, na minibike-shop je maji za 80Kc nebo za kolik. Urcite bych si to prvni zkusil vyrobit sam, pac dat 1500Kc za picovinu ktera sice muze byt zajimava, ale cpat ji na fechtla. no je to tvoje vec. Pak napis jak to dopadlo.
Datum: 08. září 2007 10:21
Jméno: mara
IP: uživatel426
Tak hele kryšpínku NOS (Nitruas Oxide System) obsahuje kolem 35% kysilu (ve vzduchu 20%) díky tomu se více využije palivo které mnohem lépe hoří. U přeplňovaných motorů kreré mají ECU kdy se n2o vstřikuje na začátek sacího potrubí dochází k ochlazení okalního nasávaného vzduchu (cca o 50°C) díky tomu na to reagují veškerá čidla a zvíší se dodávka paliva. ( toto nefunguje u karburátoru kdyby jsi nahodou nevěděl). N2O či rajský plyn se používá k lékařskenu využití (uspává). Vzhledem k tepelnému namáhání motoru lze tuto specialitku používat pouze na krátký čas. A taky se dusík dá vstřikovat na 3 místech a to na začátku sání, na začátku sání + za vstrikovací jednotku, nebo což je nejúčinnější přímé čili přímo do spalovacího prostoru. No a např u dragsterů se nárůst výkonu pohybuje kolen 80%. Tak pokud jsem na neco důležitýho podle tebe zapoměl tak mi řekní nerad bych tě o to ošidil.
Datum: 08. září 2007 9:26
Jméno: Vesnican
IP: uživatel1048
hele nekecej vo tom vo čem hovno víš viděls nekdy máruv motor ne?! no vidíš já sem mu ho pomáhal dělat a potom když už máš takovou kompresi že ti to na benzin ani nejede prostě máš tam dobrý ložiska a kanálů jako svině tak prostě ten dusík to motor přežije a jestli ne tak je to máruv problém a né váš asi tak
Datum: 07. září 2007 23:00
Jméno: Johnyppe
IP: uživatel558
Jediny kokot jsi tady ty. Tak nam teda napis co to obnasi, my se radi poucime. A fechtl neni na machrovani, je to stroj, na kterem si musis uzivat jizdy a mit radost z toho, jak se o nej staras a opravujes ho. Jako je pravda voe ze jako pyco holky na to leti jako kdyz tam mas voe ten dusik a budes jak v NFS a pojede ti to jako erjednapycovoe.
Datum: 07. září 2007 22:52
Jméno: mara
IP: uživatel426
jste kokoti chci to jako machrovinku vim co obnasi n2o jako klady i zapory a rozhodne nemam v umyslu to tam kazdou chvilku rvat aby to jelo vic k tomu ucelu slouzi upravy kanalu
Datum: 07. září 2007 20:58
No za ty prachy mě to příde zbytečný... zvlášť když to eště neni vyzkoušený... ale pak napiš jaký to je a jaký byly následky...=)
Datum: 07. září 2007 14:24
Jméno: Honza10
IP: uživatel750
Tak až to zkusíš tak rekni co ti to provedlo s motorem. podle mě to totálně zrakvíš. Co jsem tak slyšel tak když dáš plnej kotel při neutralu tak oproti jízdě s dusíkem je to uplny prd!
Datum: 07. září 2007 13:44
Jméno: sesa
IP: uživatel176
presne,,,je to jen fichtl,,a pokud si to poridite,,,,,tak je potreba prekopat valec kliku,,aby se to nezadrelo a ojnice nevilitla ven z motoru,,,,, jo prevodovku a spojku, aby ten vykon sel vubec direkovat,,,,takze neco kolem 30 000tis,,,a mozna to neco nalita
Datum: 06. září 2007 22:00
Jméno: Johnyppe
IP: uživatel558
No, jestli ti to s tim poleti min jak kilo tak sem vubec nepis, jako. A nezapomen tam dat poradnou davku M2T, radsi tam ani nedavej benzin a nalej jenom olej, ale stejne se ti to zadre. Cetl jsem, ze par borcu si to koupilo na minibike a po tydnu pouzivani jim odesel motor. Kua je to fechtl, co od toho lidi cekate? Je par lidi, kteri motorum opravdu rozumi a dokazi fechtla paradne naladit, ale vetsina lidi si mysli, ze si koupi par bombicek rajskeho plynu a ceka od toho zazraky..
Datum: 06. září 2007 21:57
Bych se vysral...=P
Datum: 06. září 2007 20:57
 Ahoj, máš prosím na skladě hlavní trysku do karbecu Jawa 350-638 velikost 92 nebo 95? Díky za info. J.
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. září 2007 18:10
Jméno: sesa
IP: uživatel176
mam 92,100,105
Datum: 06. září 2007 18:10
Jméno: sromik
IP: uživatel1346
Posl.aktualizace: 02. března 2008 15:14
si pis ze jde, vydělej ho a proti smeru toku benzinu dej hadici od kompresoru
Datum: 02. března 2008 15:14
když se mi na zetce filtr ucpe,tak ho většinou profouknu kompresorem...víceméně dokud v něm zůstane minimum rezu.A funguje i dál bez zbytečnýho nakupování každých cca 500km
Datum: 06. září 2007 13:53
Kup novej... maj ho skoro v každý mototechně a nestojí zas tolik...
Datum: 05. září 2007 20:06
Jméno: typan
IP: uživatel986
Nejde. Leda propláchnout benzínem.
Datum: 05. září 2007 18:52
Jméno: roman
IP: uživatel1346
 zacpanym ventilem na nadrzi myslis kohoutek?a kde je ventil v plovakove?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. září 2007 20:35
Datum: 04. září 2007 20:35
Jméno: roman
IP: uživatel1346
 uz po par metrech mi to zdechá(vynechává)!! co s tim muze byt?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. září 2007 16:08
zkus vyčistit karbec a kohout se sejtkem
Datum: 07. září 2007 16:08
Som ti na to odpovedal dolu!Tak si to precitaj, a ak niecomu nerozumies,tak sa spytaj!
Datum: 04. září 2007 16:20
Jméno: Js
IP: uživatel340
Vyčisti si karbec?
Datum: 04. září 2007 13:10
Jméno: sromik
IP: uživatel1346
Posl.aktualizace: 03. září 2007 12:00
jj.v kohoutku je sítko
Datum: 03. září 2007 12:00
Jméno: roman
IP: uživatel1346
 uz po par metrech mi to zdechá(vynechává)!! co s tim muze byt?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. září 2007 13:09
zapchaty ventil na nadrzi alebo ventil v plavakovke,alebo nizka hladina benzinu v plavakovke.
Datum: 03. září 2007 13:09
Jméno: jarousek
IP: uživatel12
 čus kluci jakej karbec bych moch dat na fychtla aby my jel vyc ja byl na zavodech a každej tam mel jinej karbec jak je to mozny a nechtel jsem se jich ptat
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. září 2007 14:21
jinej karbec = jiná životnost motoru...celej motor je stavěnej na tenhle karbec,sice s rezervou tj.vydrží o něco víc,ale i tak ten motor bude pak na jedno použití...doto bych se nepouštěl.hlavně se jich zeptej,kolik motorů už takhle oddělali
Datum: 06. září 2007 14:21
Jméno: mara
IP: uživatel426
kdyz karbec = vetsi kanaly asi nej je prej bing 21 ale neporad ho nemuzu sehnat
Datum: 02. září 2007 19:47
 možu lit do benzínu do čz 175 polosintetický motorový olej?a kolik sa leje oleju do 1 litru?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. srpna 2007 10:55
Jméno: jirka
IP: uživatel1123
jasně klidne ho tam nalej ja leju do fichtla plně sintetickej olej. a řeď ho tam stejne jako ředis ten normalni.
Datum: 30. srpna 2007 10:55
Jméno: Ghi
IP: uživatel290
 Jak se dá zevnitř natřít nádrž z fichtla(21)
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. srpna 2007 9:37
Jméno: kolecko
IP: uživatel162
ja to vamontuju,naleju vodrezovac a nahazim kaminky a pka s tim dlouho tresu a vona ta rez se vomlati
Datum: 28. srpna 2007 9:37
Jméno: fr
IP: uživatel1093
Co že????
Datum: 28. srpna 2007 7:40
Vymontovat,poslat Bartunkovi do Votic,Oni to vylejou hmotou,které říkají nádrž v nádrži.
Datum: 28. srpna 2007 7:04
 zdravim koukal jsem ze se tady dost lidí zajímá o sportovní saní. tak jsem se dneska hrabal trochu v moji dvacítce a prisel jsem na to ze je uplne zbytečný kupovat saní za 350kc kdyz stačí vzit normalni saní a sundat z nej ten kryt a dat do toho vetsi trysku. ted to jde mnohem lip do otáček a jede to i rychlejc ale dost to řve.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2007 19:41
prosim te poslal bys me nakej navod jaks to vyrobil dikes a taky vyfotil na zamek98@seznam.cz
Datum: 09. listopadu 2007 19:41
Jméno: jirka
IP: uživatel1123
ale ono to neřve z vejfuku ale z toho sani.
Datum: 28. srpna 2007 6:56
Jméno: radim dobře
IP: uživatel1313
tak si do vejfuku neco narvi a nestěžuj si!!!ja tam v tom kolci ma velkej kus skelny vaty as mam to v poho. tak akorat
Datum: 27. srpna 2007 21:04
 Ahoj,do stadionu 11 leju special.Co to udělá když tam dám naturál.Ještě jeden kvíz:jak vyčistit nádrž uvnitř rezavou.Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. října 2007 21:57
Jméno: jawák
IP: uživatel934
to nic se nestane ale musíš koupit u pumpy adytyvum protože natural je bez olovnatý benzín a tu nádrž propláchni vodou tak3x a pořádne vysušit.
Datum: 08. října 2007 21:57
Jméno: jawa 25O
IP: uživatel1295
nic to neuděla co by to mělo udělat.stou nadrži nalijtam přeznoz tecničak a je to
Datum: 29. srpna 2007 12:44
Jméno: radim
IP: uživatel202
 Jak se šteluje hladina? a díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. srpna 2007 23:13
Jméno: achab
IP: uživatel1287
ty si dobry debil kdyz neumis nastavit hladinu
Datum: 25. srpna 2007 23:13
Tim plíškem co je na víčku plovákový komory(zevnitř)
Datum: 24. srpna 2007 12:53
|



|