Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: marek štefek
IP: uživatel13681
 zdar draci prosim o radu včera sem koupil s 11 dneska sem to sprovoznil a začalo se to uchlastávat jehla je na druhém zářezu od zhora a příde mi že plovák zavírá a diravej taky není tak uš nevim ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. července 2013 7:19
Jméno: pepa
IP: uživatel15747
 jestli máš puvodní vajíčko karburaci tak její seřízení muže být oříšek nejvhodnjší je sehnat jinou vyzloušenou.... anebo pokut nejsi detailista namontovat jkarburátor z 05 pioníra S22 ktere se liší difuzorem
Datum: 01. července 2013 7:19
Jméno: Jarda
IP: uživatel12380
 Pokud se nepletu, tak origo karburátor na S-11 má pouze jednu polohu na jehle.
Tam bych to hledal u plováku, pokud je tam jiný karbec, tak to postupně vylučovací metodou projít celý.
Ještě může být velká tryska, taky jsem se setkal s tryskama, které jsou kratší a netěsní uvnitř dosedací plocha.
Datum: 30. června 2013 21:42
Jméno: fekál
IP: uživatel15690
 zdar hoši, ví někdo, jak seštelovat správně bohatost na jednorychlostní babetě ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. června 2013 17:58
Jméno: libor1
IP: uživatel1332
 tak za 1. - je to ten šroubek druhý z hora, první shora je volběh - tedy zvedá šoupátko, a já to zkou šim tak že podle toho jak hodně jde do otáček, a pk zkusim jakou má sílu, případně pootočim zpátky o kousek, chceto vychytat a zkoušet nic jinýho ti neporadim, snad by ti pomohlo ještě toto video http://www.youtube.com/watch?v=alJzt9gmlzw něco málo tam je
Datum: 30. června 2013 17:58
Jméno: pepa
IP: uživatel15747
 no že třeba u fíka se to dělá plíškem na hladinu že... pul otáčky až celá od doraz ...ale prakticky to muže být víc dě lám to tak že skouším se na ní rozjet a vnímám jak velkou má sílu .... po nějake době vyjmu svíčku a kouknu zda nejni černá pokut ano holt musim výkon oželet a pustit tam víc vzduchu...
Datum: 30. června 2013 13:09
Jméno: fekál
IP: uživatel15690
 hej to vim taky, že se to nedělá šlapkama, ale nevim, kolik otáček mám na šroubu namotat
Datum: 30. června 2013 11:24
Jméno: pepa
IP: uživatel15116
 šroubem bohatosti směsy ...vedle difuzoru je kanalek cca 2 mm a ten vede k šroubku a ten šroubek to je ono ...bývá to ten horní ale ted si nejsem jistej jednorychlostkou tak ti píšu že se ladí přídavný vzduch jakoby ze předu je na něj vytažená dirka myslím že horní šroub jde do tohoto kanalku a druhej je volonoběžný a končí pod šoupětem...
Datum: 30. června 2013 11:21
Jméno: tomáš
IP: uživatel15697
 Ahoj, potřebuji prosím poradit,mam mustanga na podzim ještě jel, vyčistil jsem karburator,jehla na 2 zářezu od shora,ale když zařadím jedničku,nebo když se snažím rozjet,byť s plynem, chcípne,svíčka neuchcaná vypadá to nachudou směs,ale když jsem zkoušel jehlu na všechny zářezy dávat,mělo to vždy stejný efekt,už si fakt nevím rady...
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. června 2013 22:17
Jméno: kojot92000
IP: uživatel14274
 Co takhle vyměnit gufera na klice
Datum: 28. června 2013 22:17
Jméno: Jirka
IP: uživatel13054
 Tak to je vlastně chudá směs sory
Datum: 27. června 2013 16:29
Jméno: pepa
IP: uživatel14570
 za mě si typnu že se ti přicpal pal kohout..... ono tam beno teče ale nestíha dotykat profoukni ho a chvíli to normalně potáhne... ale asi tam bude bordel a po čase se to zacpe..jedině sundat a vymít nadrž.......
občas to dělá i zas.. lauf ale to by se projevilo u odstaveneho stroje...
no schválně máš v hadici od benzínu bordel vit????
Datum: 27. června 2013 16:29
Jméno: Jirka
IP: uživatel13054
 Tak jestli sám zdechá tak zkus zvýšit volnoběh mohla by to byt bohatá směs...
Datum: 27. června 2013 16:28
Jméno: Jirka
IP: uživatel13054
 Zkus se podívat na sítko kohoutu třeba se tam usadila rez z nádrže + olej... nebo jiné místa kde proudí benzin, koleno přívodu do plovakovy komory... Zkus pořádně přeplavit karbec co to udělá a sleduj jestli se z výfuku víc nebo míŇ kouří, třeba to muže byt i elektrika ...
Datum: 27. června 2013 16:26
Jméno: tomáš
IP: uživatel15697
 když dám před sáni karbece hadru,tak otáčky se zlepší,nemusím pak přídávat plyn,ale jak hadru dám pryč po nějakém čase sám chcípne,může sát falešný vzduch? když ho ale turuji tak pak cca 15-20 sekund drží pěkne než zdechne, těsnení pod kolínkem a před kolínkem nové...
Datum: 27. června 2013 16:25
 čau, kladu znovu otázku. Tentokrát našlapuju mustanga někdy i 20x. Svíčku mám novou (Brisk 15). Hladinu seřízenou, karbec vyčištěnej, vzducháč neni ucpanej. Předtim sem ho nahodil jen s čistou svíčkou, ale naskočil dříve. Teď nemusim čisti svíčku, ale ikdyž ji vyčistim tak mi to nepomůže. díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. června 2013 16:18
Jméno: Jirka
IP: uživatel13054
 Zdarec, zkusil bych vyměnit zapalovací cívku nebo fajfku nebo kabel, vyzkoušet co to bude dělat a kdyby problém přetrvával tak hledat jinde a postupně zkoušet součástky, vyměnit vyzkoušet a jít na další součástku, jedině tak přijdeš na to co může za tyto problémy.
Datum: 27. června 2013 16:18
 zdar draci... mám jawu panelku 250/353, při rozjezdu se dusi a při jízdě trochu cuká?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. června 2013 21:51
Jméno: pepa
IP: uživatel14712
 karburací to muže být ale já bych vyčistil výfuk asi máš i černou svíci že tzn je to bohatý... tím vyčistěním lafu se ti to trošku ochudí a štelováním karburace to doladíš...
Datum: 25. června 2013 21:51
Jméno: jawass
IP: uživatel9121
 jen tak mimochodem jawa 250/353 neni panelka ale kývačka
Datum: 25. června 2013 18:23
Jméno: anonym
IP: uživatel5546
 ja si myslím že je to benzínem, zkus vyčistit komplet karburátor, sundej ho úplně z válca a rozdělej ho co to jde, pořádně propláchni a zkus profouknout plivovej kohoutek nádrže, buď foukni do hadičky a pust benzin a to v pohode profouknes az do nabrze nebo treba na pumpu nasad šlauch a pust benzin a foukni .. nebo na kompresor to je jedno.. ale proofukni i palivovy kohoutek
Datum: 24. června 2013 19:19
 když se ohřeje ták se dusi méně ale pořád cukala
Datum: 24. června 2013 19:16
Jméno: anonym
IP: uživatel5546
 dusí se neustále jo?
Datum: 24. června 2013 19:13
Jméno: Anonym
IP: uživatel5546
 Vím přesně co jí je, je pokažená  jen při rozjezdu se dusí a nebo i pak? nebo jen zastudena? Jinak to může být ucpanej karburátor (trysky,ve plovákové komoře špína) nebo také svíčka, na některou to holt nechce někdy jet, jehlu dej na 2. zářez.. kdyžtak pak drbout do odtrhu a předstihu..
Datum: 24. června 2013 19:12
 jak v nízkých ták i ve vysokých otáčkách
Datum: 24. června 2013 19:12
 Čaute draci,chěl bych se zeptat.Na jakém zářezu jehly má být plíšek u jawy 21 když má jehla 3 zážezy ? A na jakém zařezu má být plíšek u jehly se 4 zařezy ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. června 2013 16:32
Jméno: Jirka
IP: uživatel13054
 Jo na druhý ale kdyby to cukalo, tak zkusit třetí
Datum: 27. června 2013 16:32
 Takže když mám jehlu se 4 zařezama tak ma být na 2 ze shora ?
Datum: 24. června 2013 19:59
 Většinou někde veprostřed, podle motoru když zajíždíš dává se jinam, po záběhu taky .. chce to odzkoušet
Datum: 24. června 2013 18:39
Jméno: Jawa 21
IP: uživatel12780
 Zdarec,čím to může byt,že na jawě 21 mám furt černou suchou svíčku.Trysky jsou noví,vzduchoví filtr taky noví,jehla na 2 zaražce od vrchu?Dík moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. června 2013 16:42
Jméno: standa
IP: uživatel15716
 Muže to bejt tim,že máš všechno "noví" ... Dej starou trysku 68,jehla 1-2 zářez,hladina normál a musí to bejt cajk... Pak už jedině tahá převoďák. Nekouří studenej tak divně bílo modře a nesmrdí to divně? Celkově jak to jede?
Datum: 24. června 2013 16:42
Jméno: pepa
IP: uživatel14686
 hladina ok a kdyžtak malinko snížit a při nejhorším holt jehlu na krajní risku uplně...
ps nezkoumal jsi po čichu jestli to netahá převodák ten se na chuj spaluje a pak to dělá todleto..
Datum: 24. června 2013 12:21
 nemáš velkou trysku? má být 68
Datum: 23. června 2013 18:39
Jméno: ferda
IP: uživatel289
 zdar chlapi potřeboval bych helpnout vždycky kyž chcípnu pincka tak nejde nahodit musim vyměnit svíčku která je uplně uchcaná a nehází jiskru pak zas jede jinak tryska 68 směs daná na nejchudší filtr vzduchu novej hladina v pořádku předstih taky dobrej jiskru dává dobrou dělá to na jakou koli svíčku
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. června 2013 22:32
Jméno: ferda
IP: uživatel289
 ne to ne je to přetěsněný a to by hulilo tohle nic jen se to uchcává
Datum: 16. června 2013 22:32
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 nebere olej z převodovky?
Datum: 16. června 2013 22:19
Jméno: ferda
IP: uživatel289
 no nejedeto když to chci nastartovat teplý studený už tode
Datum: 16. června 2013 19:44
 Tak pokud to nejede až to vychladne tak skus vypnout tak 40 metru před barákem benzín aby jsi vyjel to co zbylo v karbecu taky mi to dělalo že to bylo uchcaný
Datum: 16. června 2013 19:24
 Zdravím, potřeboval bych poradit s origo stadionem s11, mam tam jedenactkovej valec s vrtanim 38.25 a karbec z s22, tak bych vas prosil o radu jakou tam mam dat trysku aby sedela, zatim jezdim na laditelne..., nechce se mi kupovat cela sada trysek tak bych mozna koupil ze 2-3 trysky. diky predem za rady...
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. června 2013 9:36
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 tak mi napiš na email hemerkaluk@seznam.cz a nějak se domluvíme
Datum: 18. června 2013 9:36
 ok tu 60tku bych bral.
Datum: 18. června 2013 5:03
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 kdyby jsi to chtěl vyměnit dej vědět, já bych potřeboval něco nad 60 a poslal bych ti za to 60tku
Datum: 17. června 2013 21:52
Jméno: standa
IP: uživatel15680
 Do fichtla j05 s timhle karbecem se dávala tryska 60 ... protože to má oboje mizernou plochu sacího kanálu a slabej kompresní poměr tak si myslim že 60 bude i na staďáku s22....nehrotil bych to... U seriovky to na malou trysku tak maximálně blbě pojede,nic se ti v 9000 rpm nepřidře na kaši
Datum: 17. června 2013 20:59
 tak jsem sehnal doma 62 jede to s tím celkem ok, ale možná je trošku cítit že by to chtělo tu 60...
Datum: 17. června 2013 20:45
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 triska 45 má přijít do karbecu s11 ( vajíčko) ale není to 0,45 mm ale je to nějaká jednojka průtoku jinak na dnešní značení do karbecu s11 patří triska tuším 52 ( 0,52mm)
Datum: 17. června 2013 15:51
 no je tam psany hlavni tryska 45 ale to bude bestak nejaky stary znaceni
Datum: 17. června 2013 15:01
Jméno: péro
IP: uživatel15679
 hlavní 60 volnoběžná 35
Datum: 17. června 2013 10:00
Jméno: standa
IP: uživatel15674
 Na sesa-moto se podivej do přehledu modelů a najdi si S22...tušim trysku 60
Datum: 17. června 2013 9:01
Jméno: mira
IP: uživatel11962
 zdar. nejde mi na mustangovým výfuku vyndat tlumič. co s tím?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. června 2013 10:19
Jméno: f
IP: uživatel15423
 Dřevěnou hůl a klepat po něm směrem dozadu. Hůlku tam dej ze strany ze které se dává koleno, pochopitelně. Možná máš konec výfuku domačkaný a kvůli tomu to nechce projít ven..
Datum: 17. června 2013 10:19
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 řekni kamarádoj at zabere kleštěma a ty klepej kouskem klacku po vejfuku a on vyleze
Datum: 16. června 2013 11:02
 Odkud jsi ? u nás doma neexsistuje slovo nejde, u nás to jde jen velmi težce
Datum: 15. června 2013 20:01
 odmontuj matky a pak ho vytáhni kombinačkama pokud ti to nejde tak to nejspíš bude hodně zasviněny tak to drží ale zkus to nějak vyklepat dlouhou tyčí z druhé strany
Datum: 15. června 2013 19:38
Jméno: hary
IP: uživatel15254
 čau lidi mam takovej dotaz když jedu na sví jawě 21 tak tam mam jakoukoliv rychlost a najednou jedu a a motor zdechává tak musím zmáčknout spojku trochu vitočit motor a jet dál dřív to nedělalo až poslední dobou díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. června 2013 23:37
Jméno: hary
IP: uživatel15254
 u plováku mam plnou to sem se koukal tam chiba nebude to je asi v tom sítku nebo někde v karbecu
Datum: 14. června 2013 23:37
 tou nízkou hladinou myslel hladinu v plovákovce a né v nádrži...
Datum: 13. června 2013 22:06
Jméno: hary
IP: uživatel15254
 díky všechno z toho skusim benzínu mam plnou nádrž
Datum: 13. června 2013 21:23
Jméno: Jawar
IP: uživatel14082
 Vyčisti karbec kohoutek sítko... A určitě to pojede
Datum: 13. června 2013 21:22
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 možná přicpaný kohoutek nebo něco takovýho
Datum: 13. června 2013 21:17
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 buď máš nízkou hladinu, nebo ti nedotéká benzín
Datum: 13. června 2013 20:54
 Ahoj. Mám dotaz. Můžu na 21 pionýra dát výfuk ze simsona? Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. června 2013 8:53
 Jde to, pasuje bez úprav akorát je delší takže pro dlouhodobej provoz by chtěl zkrátit tlumič
Datum: 14. června 2013 8:53
 mislím že jo,kamoiš to tam má ale nevím jestly to nějAK neupravoval..
Datum: 13. června 2013 22:09
Jméno: Pep
IP: uživatel11502
 Ahoj, mám takový problém. Nejde mi benzín do válce, svíčka je suchá, avšak to vypadá, že benzín nejde do kolínka, ale do filtru. Nevíte co s tím? Mám DellOrto. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. června 2013 13:56
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 a co jsi s tím ještě dělal, krom toho že jsi tam dal dellorto??? Třeba nějaký pilování v sacím kanálu nebo zkracování pístu????
Datum: 14. června 2013 13:56
 Potřeboval bych vědět jestli je lepší jezdit s čz 175 487 na speciál a nebo na naturál s příměsí aditiv protože v okolí speciál přestali prodávat zdásemi že na natural je to moc někdo mi říkal aď jezdím na ethanol ale to bych zavařil si myslím uplně. Prosím poraďte na co je u takové motorky jezdit.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2013 12:48
 Tak neviem ako vy ale ja davam 95natural + aditiva.A to z jedneho dovodu ze vytvaraju povlak na valci.Taku ochranu vrstvu.Je to citit hlavne v lete.
Datum: 23. června 2013 12:48
Jméno: Jenda
IP: uživatel1337
 Jezdi na natural,dej oleje co píše výrobce a ničeho se neboj.Dá se říct,že ani nepostřehneš změnu v chodu motoru.
Datum: 12. června 2013 11:59
Jméno: MrWho900913
IP: uživatel10282
 Ohledně naturálu není problém. ohledně ethanolu na vlastní riziko. Stadion se mi vždy zadřel když bylo víc jak půl ethanolu v palivu, čezeta 175/356 si to nechá líbit do tý půlky, pak se zapejkaj kroužky a s mustangem jsem to tam lil i čistý a lítalo to jak drak dokud mi ho táta neprodal...(vždy jsem mazal 1:33, případně 1:25 když jhsem zajížděl)
Datum: 11. června 2013 23:34
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Lej tam normálně natural. Nehledat vědu tam, kde není...
Datum: 10. června 2013 23:13
Jméno: libor1
IP: uživatel1332
 lk: asi tak, a co sem se dozvěděl tak jde spíš o starší 4T motory typu Š 100 - 120, kterym prej to olovo mazalo sedla ventilů, protože je měly z nějakýho měkčího materiálo nebo co,, otázkou jsou oktany, ale stim bych problem taky neměl,
Datum: 10. června 2013 22:53
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 na pumpách v okolí, kde tankuju, speciál nemaj už dlouho, nikdy sem to neřešil a bral naturál..
Datum: 10. června 2013 18:44
 Ethanol zavrhneme rovnou. Speciál tam leju nejraději, ale problém nedělá ani provoz na samotný natural, aditiva nejsou podmínkou pro bezproblémový provoz...
Datum: 10. června 2013 18:14
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 Zdravím, potřebuju radu jak povařit nádrž bez toho aby mi blafla. Jak to někteří vaříte, nebo máte někdo nějaký tip jak to povařit? dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. června 2013 23:50
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 Jardo , věř tomu že se to do druhého dne nevyvětrá,za mě naplnit vodou
Datum: 09. června 2013 23:50
Jméno: Jarda
IP: uživatel12380
 Jěště je dobrý tu nádrž nechat vyvětrat, je to jistější. Stačí ji po vysušení nechat do druhého dne venku na průvanu.
Datum: 09. června 2013 21:19
Jméno: Jarda
IP: uživatel12380
 Vařil jsem už nespočet nádrží od sekaček po motorky a auta a vždy stačilo pořádně ji vyčistit, vysušit od benzínu a zalejt vodou. Místo které vaříš musí být nahoře a nesmí být pod ním voda, jinak Ti ten svár hned praskne, jak se prudce ochladí.
Vždy to vařím COčkem, nechám schladnout a otočím jestli to neteče. Nakonec to ještě rozumně natlakuju pro zkoušku.
Datum: 09. června 2013 21:17
 aspoň se tam toho vejde víc xD
Datum: 09. června 2013 21:11
 tatře
Datum: 09. června 2013 16:10
 kolega vařil na natře nádrž plnou nafty... neotevřel na ní víčko a jak se teplem tlakovala tak se nafoukla  ...
Datum: 09. června 2013 16:10
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 jj sem to zkusil zaroven aji tu  lepsi je vic vedet, nez aby se potom stal nejaky pruser :/
Datum: 09. června 2013 15:22
Jméno: Dan
IP: uživatel5937
 Jejda na Facebooku už ti poradilo dost lidí ne ? ..
Datum: 09. června 2013 15:21
Jméno: pejsek
IP: uživatel15645
 napln ji uplně celou vodou nějak ucpi a modli se  D
Datum: 09. června 2013 15:00
 čau, pořád nemožu nastavit tu správnou hladinu v plovákovce (na jawě 21). vím jak se šteluje ale problém je v tom že když ji nastavím jak má být(zárověn s plovákem), tak se to jak je to ohřáté strašně zadušuje a vůbec nedrží volnoběch a je celá černá svíčka, tak když ji zase dám níž tak to studené nemože chytnout a když se to nahne tak to zdechne, ale zato to de krásně do otáček a drží volnoběch, tak jestli někde něco podobného řešil tak bych byl rád za nějakou radu díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. června 2013 17:08
Jméno: 4gear
IP: uživatel12485
 http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-na-serizeni-karburatoru-jikov-2917-psb.html
Datum: 09. června 2013 17:08
Jméno: jedla
IP: uživatel15098
 Ahoj fichtláci  , mám problém u mustanga když pustim benzín tak mi okamžitě začne přetejkat kolem toho víčka na karburátoru jak je tam ten "čudlík" na nacucání benzínu, pokud prostě nenakopnu motor tak mi to z toho furt teče, karbec jsem rozdělal ale prostě nic jsem tam špatně neviděl, nemáte někdo nějakou zkušenost s tím ? nevíte co bych měl zkusit udělat? Díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. června 2013 7:13
Jméno: dehner.zdenek
IP: uživatel14564
 může být praskly plovak.Také mě to potkalo.
Datum: 24. června 2013 7:13
 Muže to být tím že máš zatuhlý ventil u toho čudlu na nacupování benzínu. Já to řeším tak že si vezmu kompresor a profouknu to. Hodně štestí
Datum: 09. června 2013 17:32
 plovák ti k komoře plave na hladině benzínu a nebo je spadlý dole?
Datum: 09. června 2013 12:52
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 anebo se ti zasekne ventil a dojde k přeplavení karbce
Datum: 09. června 2013 12:20
Jméno: jawassss
IP: uživatel9121
 díval ses jakou máš hladinu? jak ti to jede, vypadá to že ji máš vysokou (šteluje se takovým tym plíškem co zavírá ventil přívodu paliva)
Datum: 09. června 2013 12:18
Jméno: kuba
IP: uživatel14019
 čus draci co je u fichtla špatně když půlka svíčky je černá a druhá půlka je jako bronzová . Karburátor je čistej a předstih , odtrh seštelovanej .
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. června 2013 21:23
Jméno: kojot92000
IP: uživatel14274
 nech to být když má cihlovou barvu tak je to dobře , a nebo ho projed atspon na 10 km pak se vyčistí ta svíčka...
Datum: 08. června 2013 21:23
 zdar chlapi mám problém neteče mi benzín do karborátoru kohoutek teče dobře akorát jak to napojim hadičkou na karbec tak neteče ani kapka hadice suchá nevím co s tím je.Mám 350 639
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. června 2013 1:04
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 Zkus nasadit hadičku na kohoutek, pustit benzín a profouknout ho. Jak začne týct benzín, tak to nasaď na karbec. Jestli ani tak nepoteče do karburátoru, tak budeš mít zanesený ventil na pouštění benzínu. je to tohle http://www.fichtlkramek.cz/nahled/jehl_ventil_d2.html
Datum: 08. června 2013 1:04
Jméno: pepa
IP: uživatel15055
 seřid si hladinu ..návod na jawamania cz sekce technika....
Datum: 07. června 2013 19:00
 Zdravím,měl bych dotaz na Standu Hrbka kdysi jsem tu četl jak si psal že když jde pionýr na volnoběh dobře vytočit do kopcu netáhne že je to o naladění karburátoru mám naježdíno něco přes 1500km na výbrus po celý go motoru klika ložiska spojka,nový díly zapalování a podobný blbustky předstim mám 1,6 a odtrh 0,4 jehlu jak má být po výbrusu,hladina lícuje ale ten problem je že na hneutrál jde krásně vytočit na rovinkách když vytčim kvalty tak s ei pěkně chytají ale příde sebe menší kopec a jako bych táhnul ještě jednoho mustanga samozřejmě výbrus poctivě zajetý jednou se mi to povedlo vyladit tak že na volnoběh šel docela dobře do otáček a do kopcu jel krásně nemusel se točit a jel krásně ale ohřátej měl takovou díru při podřazování při podřazení (příklad) ze 3 na 2 a přidání plynu několik sec. dušení a pak se rozběhl tak sem pročistil sací trubku do filtrboxu a díra zmizela ale taky přestal táhnout.. Nevěděl by jsi co stim stando ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. června 2013 6:07
Jméno: standa
IP: uživatel15633
 Dole máš indicie. Pokud by všechno bylo v pořádku jak říkáš,tak by to jelo bez problémů... Víc poradit neumí asi nikdo..
Datum: 08. června 2013 6:07
 Kroužky jsem po záběhu válce měnil dneska jsem na ně koukal když je vložim do válce mezírka tak na vlásek kompresi má dobrou někdy je prioblem ho na jedničku roztlačit a v tom je ta záhada všechno je jak má být ale nejde jak by měl
Datum: 07. června 2013 20:06
Jméno: standa
IP: uživatel15635
 Všechno má vliv. Když to s origo hlavou jede ještě hůř,tak mi napadá,jestli jsou ok kroužky,jestli to má kompresi....to taky po rovině jede a do kopce netáhne.....
Datum: 07. června 2013 9:40
 s origo hlavou to jede ještě mizerněji skusim si ještě pohrát s ucpáváním filtrboxu mělo by to mít vliv ne ?
Datum: 07. června 2013 5:12
Jméno: standa
IP: uživatel15633
 Sundej tu hlavu,dej tam origo a pude 70
Datum: 06. června 2013 20:59
 SVíčka je učebnicově cihlová a suchá předstih jsem měřil tak že jsem si shodil hlavu,kladívka když byly nejvíc otevřený (dneska sem to dělal znovu) jsem dal 0,4 (podle měrek) podle posuvky jsem píst vrátil o 1,6mm a pak sem povolil stator a pootáčel aby bylo na kladívku 0,05 startuje krásně do otáček jde pěkně při vkládání klikovky ložiska nahřáty a klikovka z mrazáku zapadla tam téměř sama pomohl jsem jí gumovou palicí přes polínko jedna lehká rána a byla tam je na středu a točí se krásně na válci mám 2.výbrus slícovaný sací a výfukoví kanál plus vyleštěný hvězdicová hlava od stejskyho ve filtroboxu jsem 2 díry jedna s tou hliníkovou trubkou a druho v tom odendavacím víku na konci filtrboxu,trysky origo jak píšeš kolínku výfuku nový vyčištěný svařený s výfukem (není nějak moc promáčklý jen nepatrně výfuk vyčištěný nedávno cca. týden precizně vypalovaný,teď jsem byl trošku ladit zvednul jsem hladinu cca.3mm nad plovák přestal v nízkých vynechávat,ještě sem zapoměl že teplej z volnoběhu při přidání plneho plynu mu hcvýly trvá než překoná náký ty středný otáčky pak se rozběhne ale to dělalo i když byla hladina přesně s plovákem kladívka nový kondenzátor nový vačka namazaná válec nemá typickej vyběhanej zoubek prostě se chová jak kdyby byl vylítanej že se mu nechce do kopcu i bych tomu věřil ale dřív jezdil do kopcu kde ted musim ject za 2 jel na 3 s pul plynem byl jsem na něj tak hrdý jak si umí poradit s kopci teď je mi líto že nemuže podávat výkon jakej by mohl  poraď stando předstihu jsem skoušel několik i podle oka jak to jelo projel sem to ubral jsem nebo přidal a zase projel ale žádná změna zdá se mi že vubešc na to měnění předstihu nereaguje... poraď prosím
Datum: 06. června 2013 19:38
Jméno: standa
IP: uživatel15629
 Jakou barvu má svíčka? Je černá?Cihlová? Suchá,mokrá? Muže to bejt bohatý. Jak si měřil předstih? Má to kompresi? Klika šla do ložisek za tepla,bez násilí? Je na středu a točí se volně? Kolik otvorů na filtrboxu máš otevřenejch? Víko filtrboxu těsní? Tryska 68? 72 ? Výfuk těsní a je čistej?
Datum: 06. června 2013 19:11
|



|