slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  21  22  23  24  25  26  27  28  29  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Jawa 21      IP: uživatel12553    
Zdarec,mám jawu 21.Zastudena mě nechce chytat,ale jak se zahřeje,chytá na první našlapnutí.Svíčku používám brisk N15C.Čím to může byt?Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. července 2013 22:03
 
 
 
 
Jméno: míra      IP: uživatel14122    
předstih.....seřídit
 
 
Datum: 14. července 2013 22:03
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13127    
o desetinu sklepni elektrody svíčky
 
 
Datum: 14. července 2013 22:02
 
 
 
 
Jméno: rocky      IP: uživatel15071    
zdravim vsechny mam probleem mam motor po GO novy lozika gufera... a meuzu serifit volnobeh na karburatoru mam ho uplne na doraz a zdecha vsechno jsem pretesnil a uz nevim si rady cim to muze byt muze to byt prisavanim falesnho vduchu pod hlavou ve valci??? hrozne mi cinkaji krouzky jak sou stary vytahany diky za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. července 2013 22:21
 
 
 
 
Jméno: rocky      IP: uživatel15071    
tak zahada vyresena bylo vydeny soupatko jak se nadzvedava tak tam byla uplna dira takze se nemohlo nadzvednout :-) :-D ale diky vsem za pomoc :-)
 
 
Datum: 14. července 2013 22:21
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel15690    
máš vymačkaný šoupátko , když koukneš difuzorem tak uvidíš že se bůbec nebude zvedat při dotahování šroubku
 
 
Datum: 14. července 2013 21:44
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15093    
jestli si dal výbrus musí se to zajet ..jak je to těsný tak se to huř utahne....asi tak jednoduše
 
 
Datum: 14. července 2013 21:42
 
 
 
 
Jméno: rocky      IP: uživatel15071    
jojo jehla byla na horejsim vyrezu tak sem ji dal na ten prostredni a porad stejny...
 
 
Datum: 14. července 2013 21:29
 
 
 
 
Jméno: kujda      E-mail:      IP: uživatel14373    
cau hele dej tam nove kroužky ale zoušel jsi hejbat z pliškem na jehle u šoupěte v karbecu?
 
 
Datum: 14. července 2013 21:14
 
 
 
 
Jméno: Josef12      IP: uživatel15750    
Zdravim, tak jsem o víkendu ladil směs na babetě 210, byl to celkem dlouhej proces, ale při poslední jízdě když už pěkně táhla a vytáčela se se mi stalo to že mi vypadl šroubek na bohatost směsi. Ještě jsem to jednou vyzkoušel a svíčka je taková částečně cihlová a babeta mi jede 55-60 km/h. Vadí to něčemu? Jak mam případně ještě ubrat bohatost? Dík za odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. července 2013 23:14
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15093    
jeje šedá to už je chudý.... tu díru aspon něčim ucpy...... :-)
 
 
Datum: 14. července 2013 23:14
 
 
 
 
Jméno: Josef12      IP: uživatel15750    
No svíčka neni úplně cihlová je taková šedá a ten šroub byl s pružinou a stejně sem ho potratil...
 
 
Datum: 14. července 2013 22:13
 
 
 
 
Jméno: míra      IP: uživatel14122    
co chceš víc?? cihlová svíčka,55 km, co víc od ní čekáš, a na šroubu bohatosti máš mít pružinu a pak nepovolí........
 
 
Datum: 14. července 2013 22:09
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel6631    
když je svíčka cihlová je směs ok :-)
 
 
Datum: 14. července 2013 21:45
 
 
 
 
Jméno: Dalibor      IP: uživatel10730    
Ahoj, nevíte jak bych mohl ubrat na směsi benzínu u javy 555, aby byla chudší. Mam ji na nejvyšším zářezu a s plovákem jsem to taky skoušel,ale pořád je to moc bohatý a jak jsem si půjčit jinéj karbec tak to jelo ok, a tryska taky nevypadá, že by byla provrtaná .... už nevim, jestli váz něco napadne, byl bych moc vděčný :-) předem díky ??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. července 2013 0:03
 
 
 
 
Jméno: kojot92000      IP: uživatel14274    
nebo den menší trysku
 
 
Datum: 14. července 2013 0:03
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud vše pasuje jak má,dej tenčí těsnění pod držák trysky
 
 
Datum: 13. července 2013 22:30
 
 
 
 
Jméno: cige10 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím, mám problém se stadionem s11, mám tam jedenactkovej válec a karbec z s22 koupil jsem ho jako uloženku, ale při jízdě šplouchá benzim z plovákovky nejvíc kolem cupovaku, nevíte čím to může být? nebo jak to zpravit? plíšek na jehle mám úplně nahoře a trysku mám 62. předem děkuji za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. července 2013 8:43
 
 
 
 
Jméno: cige10 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
me to celkem stve pac to sploucha celkem dost, leda zkusit novej plovak....
 
 
Datum: 14. července 2013 8:43
 
 
 
 
Jméno: biggl      IP: uživatel12897    
může netěsnit jehla plováku. Mám s22 a trošku to tam cintá standartně...
 
 
Datum: 13. července 2013 8:09
 
 
 
 
Jméno: wenoush ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ahojte, mám dotaz: vlastní karburátor Dellorto 21 a dal jsem ho na fichtla. a mám problém: pustím benzín, ten dojde do plovákovky, ale dál ne (ani z ní nevykoukne, natož aby došel až do válce). svíčka je suchá. prosím o radu čím by to mohlo být, páč já jsem fakt bezradný. jen upřesnění, že karbec i trysky jsem vyčistil. díky všem za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. července 2013 13:24
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Taky si myslím stando, jestli je to obyč kross 2K že to je velký.. tak 19 by byla ideální.. nic neupravuj.. nasaď, natryskuj a musí jet!
 
 
Datum: 12. července 2013 13:24
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15810    
Koleno? Tryska ? Sice máš válec dle mýho návrhu,ale dělal sis ho nějak sám,takže těžko říct.... Každopádně je ten karb velkej.
 
 
Datum: 12. července 2013 6:32
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Proboha nic nevrtej, ten otvor tam je pro systém oilmaster. Ten karburátor musí fungovat, něco máš prostě blbě.
 
 
Datum: 12. července 2013 6:26
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Žádný podtlak není potřeba...
 
 
Datum: 12. července 2013 0:49
 
 
 
 
Jméno: wenoush ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo jo ,to tam je, ale koupil jsem to a už to bylo zašpuntované (předtím to bylo na nějakém upraveném simsonu či co) ale pokud to tim plovákem nepujde, tak jdu vrtat. dík
 
 
Datum: 11. července 2013 22:56
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel6631    
pokuď vím dellorta mají hadičku na podtlak z klikové skříně tak budeš muset vyvrtat dírku do klikoveho prsotoru udělat zavit a dát tam něco jakio mazničku na to hadičku a do karbce ;-) a pofičí
 
 
Datum: 11. července 2013 22:47
 
 
 
 
Jméno: wenoush ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo, úpravy by Standa (ale homemade mnou dělané - sem snaživka) ještě jsem dostal tip na plovák, tak to zítra zkouknu
 
 
Datum: 11. července 2013 21:50
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pokud je karbec OK a nikde to nepodsává tak ti to možná fouká u kliky.. máš nějak upravenej válec?
 
 
Datum: 11. července 2013 21:09
 
 
 
 
Jméno: krmeli      IP: uživatel13182    
zdar draci da se pouzit kohoutek z pincka na nadrz ze simsona diky za odpověd. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. července 2013 10:14
 
 
 
 
Jméno: Marek Konečný      IP: uživatel15634    
ne nedá, je to zkušeno
 
 
Datum: 14. července 2013 10:14
 
 
 
 
Jméno: Zdenek      IP: uživatel14433    
čus draci, prosím vás, vím že to sem nepatří, ale tady si to přečte alespon více lidí a já už sem fakt zoufalej, zrenovoval jsem jawu 90, jenže pořád stojím, chybí mi poslední věc, tryska volnoběhu, nikde ji nemůžu sehnat tak jsem se chtěl obrátit na vás, jestli náhodou nemá někdo doma v garáži zašitou tuhle trysku. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. července 2013 19:51
 
 
 
 
Jméno: marcek90      E-mail:      IP: uživatel15738    
Dobrý den,taky vlastním Jawu 90 Cross, mám trysku volnoběhu,ale pouze bych ji vyměnil, za tyhle věci ,jestli byste je měl navíc ,moc byste mi tím pomohl (vzduchovou uzávěrku v sacim kolínku a matici na upevnění levého krytu.)Za ty věci vám doplatím protože tryska má menší cenu než tyhle dvě věci.Napište mi na Email,děkuji.
 
 
Datum: 11. července 2013 19:51
 
 
 
 
Jméno: jardaj      E-mail:      IP: uživatel14965    
Jaký je poměr benzin olej na jawu 640 ma 1 motorka teprve začínám prosím o řadu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. července 2013 20:40
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
joj, najezdil jsem na 640 30000km, používal jsem mogul ts, nebo tsf a na radu techniků ze strašnické jawy ředil 1:60 a bylo to v pořádku, nekouřilo výfuky čisté, vypaloval jsem je po 18000 a moc toho tam nebylo. jen olej nesmí zbýt v odměrce - poměr se může rychle změnit
 
 
Datum: 08. července 2013 20:40
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14765    
pozn kolega sice 1 50 ale má kvalitní olej ..tak si to muže dovlit....ale s m 2 t radej mazej jak šílenej a 1 do roka si dej vypalování laufu.....
 
 
Datum: 08. července 2013 13:54
 
 
 
 
Jméno: Dan      IP: uživatel13644    
jezdím Castrol 2T 1:50 a nikdy nebyl problém .. jak píše kolega, 640 má jehly a netočí žádný astronomický čísla, takže bez problému :-)
 
 
Datum: 08. července 2013 13:10
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14765    
přepisu je 1 40 ona ta motorka má jehly pod pístním čepem a proto někdo radí i mín ale todle doporučuje java ...a výfuky stejně musíš čistit každej rok...a doufám že to nejni po brusu eště ti docela doporučím olej mogul tsf ... M 2 t možná tak od parama ale jinak žadnej zázrak sotva nadojetí dlouhodobě to nějak nemaže jak to vyrábí kde kdo
 
 
Datum: 08. července 2013 8:33
 
 
 
 
Jméno: lofas      IP: uživatel11368    
Zdravím, mám problém s babettou 207. Vyčistil jsem karburátor, výfuk a svíčku, ale nechce správně fungovat, nastartuju ji se sytičem, na volnoběh drží, ale jakmile naplno otevřu plyn, tak po vyskočení sytiče vyletí do otáček a po pár vteřinách se začne dusit. Někdy se dusí deset vteřin, někdy hnedka chcípne. Bohatost jsem šteloval podle příručky, trysky jsem čistil, svíčka v pořádku. Někdo poradí? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. srpna 2013 14:14
 
 
 
 
Jméno: lofas      IP: uživatel11368    
Poradí někdo? když otevřu plyn naplno, tak jakoby jde do otáček, pak zase klesnou, jdou nahoru, klesnou.. Chová se to divně a nevím, co s tím :/
 
 
Datum: 18. srpna 2013 14:14
 
 
 
 
Jméno: lofas      IP: uživatel11368    
vyměnil jsem těsnění v kohoutku, sešteloval jsem plovák, ale pořád zhruba stejné. Po zahřátí se mi povedlo vyhnat motor do otáček stabilně, ale jen na stojanu, na jízdu nemá dostatečný tah. Zajimavé je, že když se rozjedu z kopce, tak jak to chytne otáčky, tak si je i se zátěží udrží. Z místa ale otáčky nedává.. Magneto se dá sundat jak nejjednodušeji?
 
 
Datum: 16. července 2013 18:48
 
 
 
 
Jméno: libor1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ještě bych zkudil jakou rychlostí dotíká benzín, někdy se vymačkaj dirky v kohoutku na benzín a zmenší se průtok, a nebo zkus ještě hladinu, ta mi občas na babetě taky zlobila
 
 
Datum: 08. července 2013 6:49
 
 
 
 
Jméno: Dominik      IP: uživatel15785    
Čau čau zkus sundat magneto vipadá to na vyskočený gufero na klice..
 
 
Datum: 07. července 2013 20:44
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel15697    
POtřebuji poradit, mám pionýra a ten startuje jen když dám hadru před karbec a zamezím tak přístupu vzduchu,jak chytne hadra musí být stále přiložena jinak zdechne, bohatost seřízena jehla na 2 zářezu odshora, fakt už nevím čím to mlže být... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. července 2013 23:40
 
 
 
 
Jméno: RoboSK      IP: uživatel14641    
Maxule - prosím radšej sem neprispievaj , keď sem mineiš písať takéto pičoviny ..... Petr - daj si tam vyčistený origo filter , pojde to , uvidíš ..
 
 
Datum: 07. července 2013 23:40
 
 
 
 
Jméno: maxule      IP: uživatel15786    
tak uřízni kousek hadru a dej to tam na to přidělej sponu a máš to hotové.
 
 
Datum: 07. července 2013 22:13
 
 
 
 
Jméno: Trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dej tam originální filtr
 
 
Datum: 07. července 2013 13:49
 
 
 
 
Jméno: Michal Novotny      E-mail:      IP: uživatel14910    
Zdravím všechny neví někdo kde se dá sehnat fibrova podložka mezi válec a karburator? Dík Michal odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. července 2013 13:30
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15446    
nepíšeš na co ale bud jí mužeš vyrobit či koupit jak na velkou jawu tak pioníra je v motoschopech k dostání.....
 
 
Datum: 06. července 2013 13:30
 
 
 
 
Jméno: marcek90      IP: uživatel15738    
Zdar hoši,moc vás prosím potřebuji vědět jaká má být v hladina benzínu v plovákové komoře na Jawě 90,jestli jako u pionýra zároven plovákem.Klidně pište co si myslíte,děkuji. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. července 2013 11:19
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15446    
roadstra sice nemám ale logicky to musí ýt stejne jinak se ti to bude uchcávat ...anebo ti to vyžere beno z plovákovky a nepojede.... jemnější doladění udělaš až když to pojede
 
 
Datum: 07. července 2013 11:19
 
 
 
 
Jméno: kubacz      IP: uživatel13759    
čus draci kolik je tak normalni cena karburatoru na čz 180 co ma pruměr difuseru 26mm ? všude když sem někde viděl chcou kolem 500,- za normalni použity karbec a mě to přide docela dost,potřebuju sehnat jinej karbec ten muj furt teče, mam strhly zavit na tom spodnim šroubu kde je tryska, a ještě motorka vynechava a semtam zdechne odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. července 2013 13:31
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj kubo. Neš seženeš druhej, toš to napakuj konopím nebo teflonovú páskú, třeba to pár dní vydrží ať možeš jezdit! Toš tak.
 
 
Datum: 05. července 2013 13:31
 
 
 
 
Jméno: kubacz      IP: uživatel13759    
jj no díky moc zkusim se poptat všude možně
 
 
Datum: 04. července 2013 21:30
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14570    
k ceně se vyadřovat nebudu ale 500 je pruměr...co já vím tak repliky některe hruza a myslím že jen jedna turecká je ok ...za nezdařilou repliku chtěj 700 a zdařilou litr... schánej spíš od někoho kdo neví a třeba ti ho dá za dara.... jinak když už to maš doprc... tak to nemuže fungovat dobře až to bude ok ten karbec uvidíš zda to za ti peníze stalo...
 
 
Datum: 04. července 2013 16:35
 
 
 
 
Jméno: kubacz      IP: uživatel13759    
a karburator sem čistil tak 5x aspon
 
 
Datum: 04. července 2013 12:58
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím. jedná se o čz 175/502. Prasátko loni jezdilo bez problémů a tedka po zimě krásně chytlo a fungovalo. Jenže po 5 km bezproblémové jízdy začalo cukat, škubat, vynechávat. Musel jsem podřadit za 1 a na minimum plynu to jelo. Při neutrálu se chovalo na volnoběh normálně- nechcípalo. jen při přidání plynu se mu nechtělo do otáček. Po chvili jízdy na 1 a rychlostí chůze jsem zkusil dát sytič a čuník začal upalovat. Ale když jsem zavřel plyn- chcípnul- udusil se- přidal jsem a jel. Takže celou cestu z5 jsem podle situace ovladal plyn společně se sytičem. Prosím o radu, co se mohlo během bezproblémové jízdy tak zásadního stát, když to jinak fungovalo. Předpokládám že karburátor (filtr na benz. hadičce mám). Nemám ještě zkušenosti s těmi karburátory se sytičem. Může mi někdo prosím vysvětlit, co ten sytič v tom karburátoru reálně provádí? Zatím jsem na praseti jen jezdil a neměl jsem karburátor oddělán (u skůtru je to asi celkem porod). Díky za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. července 2013 12:23
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
to je úplně normální - prase chytlo červinku. vypucuj celý palivový systém, nainstaluj nějakej malinkej filtr a doufej. sytič zvyšuje bohatost směsi. ještě zkus doladit bohatost směsi šroubem na karburátoru
 
 
Datum: 04. července 2013 12:23
 
 
 
 
Jméno: radek      IP: uživatel12656    
Chlapy mam neustalej problem s prechcavanim fichtla.. Mam serizenou hladinu,plovak neni deravej a vicko jsem mel rozebrany,promazal ventil a nezasekava se. Normalne kdyz stojim se zapnutym benzinem tak treba 10 minut nic a najednou z niceho nic zacne tyct vsude benzin..vyteklo mi dneska ctvrt nadrze kdyz jsem u toho nebyl :-/ Kdyz neni uchcanej tak chyta na drknuti ale jak to cely protece tak ho musim dlouho roztlacovat.. Nejde mi to do hlavy odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. července 2013 13:55
 
 
 
 
Jméno: kotekond      IP: uživatel1337    
Měl jsem stejný problém...Byl to pricpanej ventil a když jsem seřizoval hladinu,vždycky jsem pustil benzin,chvili pockal a seřizoval,no jo,ale protože benzín tekl hodně pomalu tak jsem ji nikdy neseřídil a po nějakym čase to začlo kapat...Zkus rozebrat a vyčistit vícčko+ventil.
 
 
Datum: 04. července 2013 13:55
 
 
 
 
Jméno: marcek90      IP: uživatel15738    
Zdar, závada bude v jehlovém ventilu.Protože v včera jsem koupil nový jehlový ventil,namontoval jsem ho a pustil benzín,a z karburátoru to teklo jak nikdy ,prostě ventil neuzavíral palivo.Tak jsem tam vrátil tem starý československý a už to krásně uzavíralo a benzín přestal téci.Skus najít nějaký starý čssr ventil,Protože já tím novým věcem nevěřím kdoví kdo to vyrábí,není na podstivé československé výrobky.
 
 
Datum: 04. července 2013 10:27
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
jestli je děravej tak když se to uchčije tak to rozeber a podivej se jestli leží u dna, já bych to viděl, že se ti prostě seká (kříží) ventil, dej novej nebo celý víčko a budeš mít po starostech
 
 
Datum: 04. července 2013 9:06
 
 
 
 
Jméno: radek      IP: uživatel12656    
No prave ze ne..vsechno jsem prohlizel.Proste jde videt jak z ty odkapovy dirky zespodu karbecu zacnou kapat velky kapky a z mysky vali na zem plno benzinu.Kolem vicka je mokro a cela komora z venku je taky mokra,poblitej valec..Zkousel jsem ponorit ploval do vody jestli neni diravej,mel by bublat kdyvy tam byla dira ..Zkusim ocistit jehlu na ktery je plovak,ale co sem zkousdl tak se pohybuje volne
 
 
Datum: 03. července 2013 23:45
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No mě to podle toho co píšeš taky nejde do hlavy. Blbej dotaz- neteče to někde jinde kolem- třeba od kohoutu nádrže a nestýká to po hadičce až ke karburátoru? Jinak jedině problém ve ventilku, seřízení plíšku-hladiny, nebo poškozený plovák. Ještě se ten plovák může sekat-očisti tu jehlu po které jezdí a tu dírku v plováku. (Když se po 10 minutách sníží hladina plovák klesne a zasekne se. Při chodu- vybracích motoru a z jízdy se tak nestane.
 
 
Datum: 03. července 2013 23:31
 
 
 
 
Jméno: radek      IP: uživatel12656    
Nic z tohohle nemam.. a na co vicko kdyz ventil funguje?
 
 
Datum: 03. července 2013 21:31
 
 
 
 
Jméno: kojot92000      IP: uživatel14274    
tak kup nové víčko :-) a nebo jestli nemáš povolenej výpušták na komoře a ne nebo povolenou trysku
 
 
Datum: 03. července 2013 20:11
 
 
 
 
Jméno: Marcel      E-mail:      IP: uživatel15760    
Zdravím pánové. Poraďte mi prosím. Marně zháním nový karburátor na Jawu Mosquito. Org. BING 1/18/110-2. Difuzor 18 mm. Trysky 95 a 30. Dá se tento karburátor nahradit jiným bez úprav? Děkuji za odpověď. Marcel odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. května 2014 20:21
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel16379    
jojo taky sháním akutně nikde není k sehnání
 
 
Datum: 22. května 2014 20:21
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ahoj, poradí mi prosím někdo jak šetrně zkrátit bowden abych si nepoškodil lanko? odřezávat pilkou mi to moc nejde, vždy chytnu za lanko a to se začne pomaloučku třepit... Děkuji :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. července 2013 12:38
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
odřízneš potřebnej kousek plastu, pak postupně kleštěma odmotáš ten potřebnej kousek drátu a uštípneš to, případně zarovnáš opatrně na brusce
 
 
Datum: 02. července 2013 12:38
 
 
 
 
Jméno: Trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
podle mě to vliv na funkčnost nemá já s tím jezdím asi 1 rok skoro každej den a nemám žádnej problém
 
 
Datum: 01. července 2013 23:09
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no je to plynový, ale na závoďáka a dodělávat koncovky se mi kvůli spolehlivosti moc nechce :-/
 
 
Datum: 01. července 2013 22:42
 
 
 
 
Jméno: Trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud je to plynový tak jsem to udělal tak že sem odstřihnul ten konec kterej je v rychlopalu a pak jsem vytáh lanko a bowden zkrátil flexou a na brusce zabrousil aby nebyl rozprasenej a pak ho tam lanko navlík zpět a místo toho konce jsem tam dal malou matičku a skripl ji ve svěráku, improvizace nezná meze
 
 
Datum: 01. července 2013 19:52
 
 
 
 
Jméno: premysl      IP: uživatel13452    
já to kdysi dělal tak že jsem zmáčkl ten bovden kombinačkama jako bych to chtěl ustřihnout tím poškodil tu gumu na tom a potom jsem to podebral elektrikářskýma štípačkama a střihnul.potom nějak zaklepnout nebo nasadit zakončovací čepičku.
 
 
Datum: 01. července 2013 19:25
 
 
 
 
Jméno: marek štefek      IP: uživatel13681    
čus prosi o radu jaká nejvhodnější tryska pro s11 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. července 2013 16:54
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Bezpochyby ta originální, takže asi 45...
 
 
Datum: 01. července 2013 16:54
 
 
 
 
Jméno: radek      IP: uživatel12656    
Jak je to s upravou difuzoru na 18.5 ? Delal to nekdo ? popr zkusenosti a vyroba.. :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. července 2013 13:25
 
 
 
 
Jméno: jawak      IP: uživatel6631    
kup si radči 19mm dellorto a nekurvi origo karbce jdenou ho někdo bude potřebovat ;-)
 
 
Datum: 01. července 2013 13:25
 
<  21  22  23  24  25  26  27  28  29  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 06.06.2025 1:58:17 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu