slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  19  20  21  22  23  24  25  26  27  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: telda      IP: uživatel15208    
zdarec mám problém u fichtla nejspíš s přívodem paliva ale kohout sem čistil a vyměnil gumičku u jehly sem nastavil více benzínu....a elektrikou to stopro není ale nevím teda kde hledat chybu´-hladina lícuje s plovákem...napadlo mě budto jestli to není víčkem v nádrži ,že bych tam ze shora udělal větší dírku nebo zkusit na jakej režim poteče kohout nejvíc projevuje se to ,že cca po 500m začne motorka přestávat jet jakoby neměla benzín ale v nádrži je ... je jedeto na dvojaká na nízky točky zařadim 3 a nejede tak musim na dovjku pomalu nebo podřadit na jedna ..... dík za každou radu... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. srpna 2013 21:19
 
 
 
 
Jméno: telda      IP: uživatel15208    
dík za radu ted jsem vypozoroval ,že pokud nejedu pořád na plný plyn tak motorka jede v poho ale jak vytáčím všechny kvalty do plnýho tak jak to asi není zajetý tak se to začne přehřívat a ztratí to výkon...
 
 
Datum: 23. srpna 2013 21:19
 
 
 
 
Jméno: vendamarek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draku. Skus vyčistit trysky, stačí profouknout, nebo jemnym štětečkem vyčistit.
 
 
Datum: 23. srpna 2013 11:51
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel14157    
Zdar draci, nevite někdo jestli se už vyraběj airboxy na pionýra? Diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. září 2013 11:50
 
 
 
 
Jméno: Mik3 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na aukru se jich ještě pár povaluje... nedávno jsem koupil za 100 kč
 
 
Datum: 08. září 2013 11:50
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
porad prd
 
 
Datum: 22. srpna 2013 21:44
 
 
 
 
Jméno: rade      IP: uživatel15004    
zdarec nevite někdo jakou cenu ma originalni karburátor na jawa 05 i s filtrem? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. srpna 2013 16:06
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16002    
600
 
 
Datum: 21. srpna 2013 16:06
 
 
 
 
Jméno: thenevsova36 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, jak moc lehce má chodit šoupátko v karburátoru 20, 21, 23? To moje šlo tak ztuha, že nešlo ani vytáhnout, tak jsem ho vyměnil za jiné, které jde trochu líp. To je normální? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. srpna 2013 15:20
 
 
 
 
Jméno: thenevsova36 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
S novým to už celkem funguje, takže asi blbé šoupátko.
 
 
Datum: 19. srpna 2013 15:20
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel15364    
To by mohla bejt ohlá jehla.
 
 
Datum: 19. srpna 2013 15:05
 
 
 
 
Jméno: thenevsova36 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak to jsem udělal dobře, že jsem ho vyměnil, staré totiž občas zůstalo nahoře.
 
 
Datum: 19. srpna 2013 15:05
 
 
 
 
Jméno: wenoush ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jinak, muze to byt tim, že máš "nabourané" šoupě, nebo karbec... popř. tam může bejt bordel. nebo nějaká oxidace
 
 
Datum: 19. srpna 2013 15:04
 
 
 
 
Jméno: wenoush ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
když ho pustíš, tak musí samo sjet až dolu... (musí běhat krásně volně)
 
 
Datum: 19. srpna 2013 15:03
 
 
 
 
Jméno: julecek      IP: uživatel15981    
Ahojte, zlobí mě bohatost/chudost směsi na J21; na druhém zářezu jehly od shora se motor za studena dusí, a když dám první zářez, tak se sice nedusí, ale zato má zbytečně malý tah a výkon. Filtr a výfuk je kompletně vyčištěn. Pomůže mi výměna trysky ( teď mám tr. č. 68) za větší? Dík za nápady! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. srpna 2013 10:32
 
 
 
 
Jméno: julecek      IP: uživatel15981    
Na druhý zářez uhlovou a na první cihlovou. Chtělo by to něco mezi tím. Ono stačí když se zahřeje a jede pak jako drak...
 
 
Datum: 19. srpna 2013 10:32
 
 
 
 
Jméno: pejsek      IP: uživatel11657    
jakou barvu má svíčka ?
 
 
Datum: 18. srpna 2013 19:08
 
 
 
 
Jméno: Roman      E-mail:      IP: uživatel13072    
Dobry den neviete či sa dá niekde kúpiť predný blatník a výfuk alebo či sa ten vyfuk da prerobiť z obyčajného rovného vyfuku, a na čz 175 Trail a či je výfukove koleno take iste dlhe ako na čz 487.0 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. srpna 2013 19:29
 
 
 
 
Jméno: Jawak207      E-mail:      IP: uživatel13072    
Aký hadrávek ?
 
 
Datum: 18. srpna 2013 19:29
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15985    
ano koleno je na trala stejne jak 175... přední blatník byl na jaeamaniji v inzerci někdo dělá repliku a myslím že stajný je i na nějkou čz motocross výfuk co hadrávek???
 
 
Datum: 18. srpna 2013 18:33
 
 
 
 
Jméno: wafel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, mám nekompletní karburátor jikov 2918 hc. Jakou jehlu mám koupit, případně jak má být dlouhá? Nějaké doma mám, ale žádná tam podle mě nepasuje. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. srpna 2013 12:22
 
 
 
 
Jméno: Pejsek      IP: uživatel15971    
Zdar draci potřebuju karbec na fíka. Jaký máte zkušenosti tady s tím z fichtlkrámku ? nebo bude lepší koupit nějakej použitej ? ale radši bych novej ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. srpna 2013 18:59
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Lepší bude starej v dobrým stavu ;-)
 
 
Datum: 16. srpna 2013 18:59
 
 
 
 
Jméno: Jawasimson ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar Seso - chtěl bych se zeptat zda na ČZ 175/450 budete mít trysku 88 originální co tam patří nikde v nabídce sem jí nenašel díky.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. srpna 2013 17:39
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12828    
zjisti si jakej je tam závit M4,M5,M6? a kup normálně trysku na Dell orto a nebo na Mikuni....dělaj se ve všech závitech
 
 
Datum: 15. srpna 2013 17:39
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to nedokazu
 
 
Datum: 15. srpna 2013 8:14
 
 
 
 
Jméno: drahosh ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravim, davam do kupy karbec na mustanga a v plovakove komore je plovak http://www.fichtlkramek.cz/nahled/plovak_pio2.html zespod je šroub, ale neni tam žádná plováková jehla http://www.fichtlkramek.cz/nahled/plovakova_jehla22.html tak se chci zeptat jak moc plováková jehla ovlivňuje funkčnost a dále jestli je ta plováková jehla viz odkaz napevno v tom šroubu.. diky za rady, drahosh odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. srpna 2013 11:46
 
 
 
 
Jméno: drahosh      IP: uživatel9706    
super, moc diky za komenty ! hned vyzkoušim to s tim hřebíkem, takto by me to nenapadlo, diky
 
 
Datum: 15. srpna 2013 11:46
 
 
 
 
Jméno: Jofík      IP: uživatel15971    
Pokud je ten karberc skutečne z musoše tak je tam plováková jehla (stejně jako u 05) docela důležitá může se ti při jízde otočit plovák a pak se ti to přechlastá a končíšrnJinak když tam je šroub a není jehla tak můžeš vyvrtat maličkou dírku do šroubu (neprovrtat) uštípnout nožičku třeba z hřebíku a natlouct to do tý dirky v šroubu :-D rnPokud teda neděláš objednávku ;-)
 
 
Datum: 15. srpna 2013 10:37
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
budto je jedna možnost a to ta že máš karbec z mustanga a nemáš tam jehlu -špatný a nebo máš karbec z 05 kde byla jehla napevno v plováku
 
 
Datum: 15. srpna 2013 0:25
 
 
 
 
Jméno: fanda      IP: uživatel15966    
zdravim chtěl jsem se zeptat jestli někdo nevi jaka je originál triska v karburatoru delorto na babetu 210 ? diky za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. srpna 2013 21:44
 
 
 
 
Jméno: fanda      IP: uživatel15966    
dik chtěl jsem kupovat jinou stim že je větší našel jsem 48 a 56 takže to je asi zbytečnyrn
 
 
Datum: 14. srpna 2013 21:44
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel14274    
63 :-)
 
 
Datum: 13. srpna 2013 19:29
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel14951    
Dobrý den, dotaz pro SESU budete mít ještě ty kvalitní plováky na S22 stadion? Děkuji za odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. srpna 2013 19:27
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
snad bude do 14 dnu
 
 
Datum: 13. srpna 2013 19:27
 
 
 
 
Jméno: pejsek      IP: uživatel11657    
Ahojda.. Příde mi že mi karburator na fichtloj dává moc benzínu. Hladinu mám správnou jehlu na druhým od spoda. Asi 100km jsem najezdil na novou svíčku Brisk N15C a jezdilo to v pohodě. Jedu si jedu pohodu pak dám plnej plyn najednou to začne kuckat a konec. Mám doma dvě svíčky Pal N8 zkoušel jsem je vyměnit házej pěkně. Nastartuju chvíli to běží když přidám tak to vynechává po 10s to chcípne a nejde nastartovat. Svíčka uplně pochcaná tak jsem jí utřel hadrem dal z5 a zase to chvíli šlo pak chcíp. Ventil provákovky mi taky zavírá.. nevíte o s tím prosím ?:-( svíčky jiny tep. hodnoty jsem taky zkoušel.. PS: když si šáhnu k přírubě karbce všechno to tam stříká :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. srpna 2013 20:21
 
 
 
 
Jméno: jantep      IP: uživatel15981    
Směs nesmí být příliš bohatá: jehla musí být na druhém zářezu seshora, na dobře zajetém motoru je někdy potřeba dát jehlu dokonce až na první zářez od shora... Ještě to může být ve velikosti trysky - optimální je č. 68. Pokud nepomůže ani toto, chce to zkontrolovat čistotu filtru a výfuku - ikdyž to dělá jiné problémy... Tož ať to jezdí!
 
 
Datum: 17. srpna 2013 20:21
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel14274    
Čau draci, prosím poradte jak mám nastavit karbec na babetu 210 ku na zajíždění, prej se má nějak nastavit a vůbec nevým jak... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. srpna 2013 21:46
 
 
 
 
Jméno: fanda      IP: uživatel15966    
no na směs píšou 1,5-necelý2 otačky
 
 
Datum: 14. srpna 2013 21:46
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdrar draci, potřeboval bych poradit muj pincek nedrží volnoběh protože je uštíplej kousek šoupátka jak je ladící šroub nešlo by to šoupátko nějak spravit ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. srpna 2013 10:34
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
OK díky takže je to jaksi nespravitelné ? :-D :-D :-D
 
 
Datum: 09. srpna 2013 10:34
 
 
 
 
Jméno: lukas      IP: uživatel12770    
sežeň si nové ( cca 70,- )
 
 
Datum: 08. srpna 2013 23:50
 
 
 
 
Jméno: vašek      IP: uživatel14883    
ahoj, mám jawu 21 a nejde mi benzín z karburace do válce. čím to může být? jinak, přívod paliva je čistý, kohout taky, karbec vyčištěný, jehla 4 zářezy - nereaguje ani na jednom, hladina v plovákovce nejde nastavit - mám víčko kde přívod zavírá jehla co je napevno v plováku, ne ten ventil, při cupování jde benzín z plovákovky ven horem spodem, trysky čišté... jo a při otáčení motorem stříká benzín z karburace ven takovou to dírou co je dole těsně před spojem karburátor - koleno. elektrika nastavená... jo a nemám tam výfuk (ten bohužel zatím není k mání) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. září 2013 0:05
 
 
 
 
Jméno: Radek      E-mail:      IP: uživatel16142    
Ahoj, mám uplně stejný problém a ani za mák nemůžu přijít na to proč mi z karburatoru stříka benzin, když ho vytočím. Myslel jsem si, že si někde přisaval vzduch u kliky no tak jsem vyměnil obě gufera a nic, pořad to děla. Karburatory jsem měnil, filty, vyfuky.. a už si řikam, že mě ten fichtl nemá rád :-D Kdyby někdo zjistil kde je v tom zakopany pes ať prsím da vědět. Nechci travit mládí štelovaním pionýra :-D dik
 
 
Datum: 20. září 2013 0:05
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dej tam to co tam má být
 
 
Datum: 20. srpna 2013 16:02
 
 
 
 
Jméno: jiri_cz      IP: uživatel15512    
Čau rozebrat karbec trysky ven řádně profoukat vzduchem. A nebo jestli máš možnost vypučit si jiný karbec a zkoušet. Jo a podívej se jestli nemáš ucpanou dírku u víčka na nádrži. Tento problém je určitě nějaká hovadina. Ať se daří
 
 
Datum: 20. srpna 2013 13:06
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel6631    
zdar draci mam doma karbec do čz 250/455 vím že do motorky patří 2926 ale tryska v něm je 55 mám ji zaměnit za 50? :-) děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. srpna 2013 12:06
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15942    
odlat to na hotové mašině....
 
 
Datum: 07. srpna 2013 12:06
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Co říká manuál? Mám za to, že 55... Každopádně ten rozdíl jde většinou doladit šroubkem bohatosti.
 
 
Datum: 06. srpna 2013 23:18
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel6631    
tady nejde o cenu jde o to že mám doma 50ku a 55ku ;-) a nevím kterou tam dát ale asi to pak zkusím :-)
 
 
Datum: 06. srpna 2013 22:05
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Tak ta tryska stojí pár šupů. V ceně GO se ztratí...
 
 
Datum: 06. srpna 2013 22:04
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel6631    
jde o to že dělám generalku tak ještě neni jak to vzkoušet :-) ale zkusím to asi potom
 
 
Datum: 06. srpna 2013 21:53
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Myslíš volnob. trysku, že? Pokud to na volnoběh funguje v pohodě a přechod z volnoběhu do otáček je plynulý, tak to klidně nech...
 
 
Datum: 06. srpna 2013 21:45
 
 
 
 
Jméno: Maty      IP: uživatel15490    
zdravim chci se zeptat momentalně skladam pionyra a všiml jsem jsi že jde koupi tzv." ložisko řizeni " a ted nwm jestli jde dat misto kuliček a jetli jde dat z obo stran děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. srpna 2013 18:32
 
 
 
 
Jméno: Trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo dává se z obou stran
 
 
Datum: 06. srpna 2013 18:32
 
 
 
 
Jméno: pejsek      IP: uživatel11657    
Nazdar draci ! Mam takový osery s karbecem na fíka. Příde mi jako kdyby dával moc benzínu do válce mám jehlu na druhým zářezu a trisky volnoběh 40 a hlavní 68. Jednak že jsem naměříl spotřebu 6l/100 (nikde nic neteče) a taky u hlavy válce se ze spoda objevuje malá černá kapička :-D no a aby toho nebylo málo svíčku mám cihlovou nebo spíš hnědou a na závitu a tom těsnění je uplně celá pochcaná :-D je teda pravda že jede jako drak !:-D napadá mě sehnat novej karbec vyřešilo by to taky neustálý padání filtru (přírubu u karbce mám takovou ohlodanou navíc ze spoda má obroušenou hranu) dík za všechny rady.. :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. srpna 2013 15:19
 
 
 
 
Jméno: zdenda      IP: uživatel606    
jestli máš malou černou kapičku mezi hlavou a válcem, je možné že ti podfukuje hlava a nasáváš falešný vzduch a proto ta velká spotřeba paliva ,musíš ji sundat a zabrousit na válci jemnou brousící pastou , a zaolejovaný závit na svíčce? to naznačuje že už máš v hlavě vychozený závit je v něm vule, tak ti letí kompres kolem svíčky ven a olejuje ti závit na svíčce...
 
 
Datum: 06. srpna 2013 15:19
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel12346    
zkus menší trisku
 
 
Datum: 06. srpna 2013 12:13
 
 
 
 
Jméno: fichtlmage ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci mam jawu 05 a aby jela musim mit porad nohu na cupaku prosim poradte odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. srpna 2013 10:47
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
že by ti nedotékal benzín?? :-) vyčisti kohoutek a podívej se na jehlový ventil v karburátoru, případně jestli tam někdo nabastlil karbec z 20/21/23 tak seřiď hladinu
 
 
Datum: 05. srpna 2013 10:47
 
<  19  20  21  22  23  24  25  26  27  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 06.06.2025 1:56:41 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu