slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  18  19  20  21  22  23  24  25  26  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: dan      IP: uživatel10446    
Nemáte prosím někdo tušení, kde bych sehnal vzduchový filtr na Jawa Dandy 50? a na jakém zářezu má být jehla v karburátoru? a jak má být nastavená směs? Ve vysokých mi to jede krásně, ale v nízkých je to takový udušený... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. září 2013 15:19
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16109    
nešel by tam dát sportovní bavlnění když ten origo nemužeš sehnad??? jinak polohu jehli nastavíš podle barvy svíčky při jezdění a podle toho jak motorka táhne..... chce to být pečlivý a věnovat se jen te jehle nic jineho neměnit a nastavit největší výkon ve stoupaní ale aby svíce nebyla černá na šrot
 
 
Datum: 14. září 2013 15:19
 
 
 
 
Jméno: .      IP: uživatel16081    
Chlapy po kolika km muzu vratit jehlu na 2 zarez..? Mam 600 km a motor jde rychle a krasne do otacek..dve nadrze 1:25 a zbytek 1:33 Mogul TSF odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. září 2013 9:58
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel16085    
Ahoj. Není problém něco udělat,napiš mi na mail,domluvíme se. Moje "šedesátka" je jako simson vrtaná 41...tzn. 58ccm...
 
 
Datum: 11. září 2013 9:58
 
 
 
 
Jméno: MatroneK      IP: uživatel12063    
Stando, až se tvoje úprava osvědčí, bude ji možné nechat si ji u tebe s převrtáním, výbrusem udělat ? Sem z poněkud težšího kraje:-) Spodek bych si připravil pintlich... (jestli to teda není opravdovejch 60 ccm z pařezáckýho válce, ten doma nemám) Díky za odpověď.
 
 
Datum: 10. září 2013 21:52
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16085    
Když jede dobře tak neřešit. Cihlová je ok.
 
 
Datum: 10. září 2013 21:40
 
 
 
 
Jméno: kemos      IP: uživatel12656    
Mozna je to tou upravou valce.. co sem delal vis,trysku mam origo tak mozna zkusit 70 a nebo to neresit..nechat jehlu na tretim zarezu .. svicka byla krasne cihlova
 
 
Datum: 10. září 2013 21:24
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16085    
Pokud ti to teď jede hůř jak předtim,tak vrať nastavení jaký bylo,když to jelo fajn...neni důvod se striktně držet nějakýho "mustru" ... Ze mě si příklad neberte,mam teď takový blbý období a seru na všechno... Zkoušim životnost válce a ojnice na motoru s upraveným válcem(7500+rpm 60ccm),kde ojnice je už horší,motor je nedostatečně mazán,olej je nekvalitní(api tb),motor je v horším stavu a krutě přetáčen od prvních 40km a simuluji tím zacházení standartního "puberťáka-fichtlaře" kterej chce výkon a nešahne na motor...takřka bez záběhu... Mužu pak s určitostí říct co se dá a nedá za určitých podmínek bezpečně udělat či předem varovat před riziky poškození... Za druhé se chci přesvěčit o kvalitách trochu modifikovaného křížového brusu který mi dělá brusírna.... Jestli to motor přežije,dostane metál... Zatím vše OK :-D
 
 
Datum: 10. září 2013 20:35
 
 
 
 
Jméno: kemos      IP: uživatel12656    
Ok jehlu mam na druhym ale prijde mi ten motor tedka tuzsi nez predtim.. Vycistil sem pist,hlavu a najel neco kolem 10km na zkousku.. Maximalka na 12z 62-5 podle tachacu.. Kolik mate vy ? Premyslim o 13z zpatky.. Zkusim si pohrat s filtrem nebo tomu dat par kilaku navic.. Jinak ctu stando ze davas 1:40 M2t ? Tak ja davam normlane TSFcko 1:33 tak na 1:40 by nemel byt problem ne ? Jeste taky vycistim vejfuk po tom zajizdeni..
 
 
Datum: 10. září 2013 20:07
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
NO stando ono už ani to M2T není zrovna z lacnýho kraje- aspoň u nás ne, ale když ho ředíš 1:40 tak ti to po finanční stránce asi vychází taky dobře. Já si na benzině u nás kupuju Castrol 2T do zahradní techniky, za 139 Kč (někde boužel ten samí olej i 180kč) a ředím to 1:50 (záběh 1:35) a šechno v cajku a finančně to taky vychází slušně. ............ Tu jehlu už můžeš v klidu dát níž. to už zajetý je.
 
 
Datum: 10. září 2013 19:05
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16085    
Včera sem si udělal radost a do mýho žlutýho fíka jsem si implantoval svoji cestovní 60ccm sadu. Páč sem si k tomu sehnal dvoukroužkovej píst na dva slabý kroužky tak jsem to zajížděl. Prvních 20km na trysku 72 jehla dole,povolilo se to,dalších 20km už na trysku 68,jehla dole...dál jsem najezdil dalších asi 10km s tim,že už to jede fest kouř i ve dvou a ještě to chce trysku 65 protože teplý to má horší přechod z volnoběhu do zatížení,ale tu tam dam až po cca 100km pro jistotu. Resumé: Všichni ten záběh moc hrotíte,jedno odpoledne a je to normálně jezditelný do plnejch. Dvě odpoledne a dával bych už standartní nejchudší možné nastavení + ještě tak do 500km kapku víc oleje (1:30)...nic víc,nic míň... A to do toho peru M2T protože sem se rozhod že cesťáka nebudu hejčkat drahejma olejema...a protože sem teď trochec švorcák tak jako správnej socka mažu 1:40. A světe div se,ono to funguje....trpí to jak svině a ani náznak sebemenšího problému...
 
 
Datum: 10. září 2013 15:13
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Přesně tak, motor je zhruba po 500km zajetej, takže ji bez obav můžeš vrátit na 2. zářez ;-)
 
 
Datum: 10. září 2013 13:44
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel16083    
Klidně jí tam už dej, po 600 km je už zajetej :-)
 
 
Datum: 10. září 2013 12:52
 
 
 
 
Jméno: jawer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
SESO, bylo by možné sehnat pružinku kohoutu na benzín z Fichtla? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. září 2013 22:05
 
 
 
 
Jméno: jawer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Když bych ti to hodil do vzkazu až budu kupovat dálší díly tak bys to tam hodil?
 
 
Datum: 09. září 2013 22:05
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel14274    
Jestli jí chceš tak ti jí dám, dej adresu a pošlu ti jí poštou , stálo by tě to asi 50 kč za poštovné...
 
 
Datum: 08. září 2013 20:38
 
 
 
 
Jméno: marek      IP: uživatel13681    
zdar draci jak seřidim hladinu karburátoru u jawy 350/640 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. září 2013 18:10
 
 
 
 
Jméno: Dan      IP: uživatel8180    
 
 
Datum: 06. září 2013 18:10
 
 
 
 
Jméno: Dan      IP: uživatel8180    
Odšroubuješ spodek plovákový komory, karburátor položíš na hrdlo sklenice, do který nalejváš benzín. Musíš to dělat na rovný ploše samozřejmě. .. Ve chvíli, kdy bude plovák ve vodorovný poloze, musí bejt jehlovej ventil zavřenej .. To poznáš třeba tak, že hadičkou prostě foukneš do karburátoru přes přívod benzínu, popřípadě nalejvat přímo hadičkou a až bude mít dost nalejvat už nepude .. Když to nebude sedět, musíš přiohnout plíšek co je na osičce plováku. Eště si dej pozor, esli si měnil plovák, může špatně chodit, na to si dej pozor, taky se mi to stalo, že pak nedovíral. Snad to z tohohle návodu pochopíš. Ahoj
 
 
Datum: 06. září 2013 18:05
 
 
 
 
Jméno: kemos ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar chlapy.. chci se zeptat jeslti se nejak steluje karburator na 550 jde o novejsi Jikov 2914. Na netu jsem nic nenasel... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. září 2013 10:56
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16073    
aha tak to padon ono je toho víc druhu než pravostrnej a levostranej???no nic prostě se omlouvám
 
 
Datum: 08. září 2013 10:56
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pepo máš asi nějakou vývozní verzi karburátoru 2914 hz.Na tomhle seřídíš pouze polohu jehly.
 
 
Datum: 08. září 2013 8:01
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16064    
vše vyčisti a nastavíš odpovídající zářez na jehle v šoupěti.. pak motor natočíš a necháš ohřát a pak pošteluješ nejmenší volnoběžne otáčky šroubkem s pružinkou ..otáčky takove aby se motr sotva utáhnut teplota valce je taková že na něm už neudržíš ruku tj přez 80
 
 
Datum: 07. září 2013 14:57
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel15690    
max na jehle
 
 
Datum: 05. září 2013 22:09
 
 
 
 
Jméno: marek      IP: uživatel13681    
zdar draci prosim o radu moje jawa 350/640 žere skoro 8 litrů na 100 kn mám kamaráda kterému třinda bere necelé 4 litry ja nejsem žádnej závodník čím to může být ?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. září 2013 8:01
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
joj, jezdil jsem 640-tku a dlouhodobou spotřebu jsem měl 2,7l. rakouské zapalování s proměnným předstihem, karburátor Bing.
 
 
Datum: 09. září 2013 8:01
 
 
 
 
Jméno: QxB      IP: uživatel15643    
Taky se přikláním k tomu, že to možné je.. Jezdím za 4 litry.
 
 
Datum: 06. září 2013 17:31
 
 
 
 
Jméno: janhaj ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mám 639, čili stejný motor a jezdím (poměrně dlouhodobě) za necelé 4 litry, takže to možné je.. jinak doporučuju zkontrolovat karburátor a předstih.. :-)
 
 
Datum: 06. září 2013 8:15
 
 
 
 
Jméno: beba13      IP: uživatel13327    
Ahoj zkusil bych zkontrolovat nastavení karburátoru na jakém zářezu máš jehlu (2 zářez zhora) a o kolik máš otočen šroub vzduchu (od utažení 1 otáčka vlevo). Taky bych zkusil zkontrolovat jestli ti někde palivo neutíká.
 
 
Datum: 05. září 2013 21:14
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel15690    
tomu bych až tak nevěřil že jede za necelý 4 litry...jinak jestli má 634 nebo 632 tak ty brali o trošku mín do těch 4,5 -5 se s nima dá jet,tvůj problém bych vyděl v seštělování zapalování a karburátoru
 
 
Datum: 05. září 2013 20:56
 
 
 
 
Jméno: Dr.House ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zkontroluj jestli ti těsní sytič, hodně častá příčina vysoké spotřeby je také špatný výpočet a jak tu jednou někdo psal takovej brácha taky dokáže lecos odsát z nádrže :-)
 
 
Datum: 05. září 2013 20:41
 
 
 
 
Jméno: Olda      E-mail:      IP: uživatel16059    
Nazdar draci:-) Jsem začínající djak.Dostal jsem od dědy jawu 555 která má palivovou nádrž z Maneta a karburátor z Mustanga u kterého schází vzduchový filtr.Ten orig.se tam nikam nevejde a ani by nebyl vzhledný.Je nějaká alternativa třeba viz. např. zatracovaný přímý filtr?Nebo je nějaká jiná možnost vzd.filtru z jiného karburátoru? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. září 2013 13:08
 
 
 
 
Jméno: Olda      E-mail:      IP: uživatel16059    
Díky djaci :-) motor je poskládaný co kde můj o dost starší bratr našel hlavní část je 555 jen píst, válec a hlava je Mustoš proto ten karbec.Ještě jednou díky DJACI DOBJEJ LET :-))
 
 
Datum: 05. září 2013 13:08
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16061    
jj dej spojtovní ona ani ta dratěnka v origoši nejni žadne terno zaplat panbuh pařes něco skousne a dokáže jezdit i s hodně vylagrovaným motorem.....
 
 
Datum: 04. září 2013 20:10
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16057    
Jasný,když neni nazbyt tak přímej,asi spíš ten zakrytovanej. Nezapomeň doladit bohatost směsi vhodnou tryskou. Nevím co v tom máš za motor a tak ani nemužu bejt konkrétnější.
 
 
Datum: 04. září 2013 20:02
 
 
 
 
Jméno: mustaf      IP: uživatel14936    
Ahoj mam takovej problém dostal jsem od kamoša mustanga už funguje ale nastartuju ho volnoběh drží a když chci přidat plyn tak to začne od šoupěte zvláštně chrčet a prskat s tamo benzín takže vubec nepřidám plyn (nedostanu to do otáček) mam 2 karburátory a zajimavé že mě to dělá na oba prosíííííííííííííííííííííím poraďte čím by to asi mohlo byt pište co vas napada už si fakt nevim rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. září 2013 20:26
 
 
 
 
Jméno: Jan      IP: uživatel14157    
Zkusil bych si pohrát s jehlou protože mě připadá že maš moc botou směs.
 
 
Datum: 04. září 2013 20:26
 
 
 
 
Jméno: Jan      IP: uživatel14157    
Zkusil bych si pohrát s jehlou protože mě připadá že maš moc botou směs.
 
 
Datum: 04. září 2013 20:26
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel14274    
skus toho fichtla naklonit na pravou stranu ( na stranu kde je plováková komora) tím trošku ochudíš směs a měl by ti jít do otáček, nebo skus dát jinou svíčku :-)
 
 
Datum: 03. září 2013 22:05
 
 
 
 
Jméno: mustaf      IP: uživatel14936    
myslíš že by to mohlo být tím? zapalování jsem seřizoval kondenzátor nevim jak poznám jestli funguje?
 
 
Datum: 03. září 2013 19:32
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Co zapalování, kondenzátor?
 
 
Datum: 03. září 2013 19:27
 
 
 
 
Jméno: Klezlik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nevíte jaký je přesný rozměr kroužku ve spoji kolene a laufu výfuku u 350/640? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. září 2013 17:22
 
 
 
 
Jméno: Jeník      IP: uživatel15299    
Zdar draci,chtěl bych se zeptat jestli nemáte nějakej způsob rychlého zjištění kolik benzínu je ještě v nádrži na jawě 21 :-) myslím třeba že zjistím hloubku benzínu a podle toho zjistím přibližně kolik litrů tam mám :-) nemáte někde vyrobenou takovou pomůcku ?.) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. září 2013 16:57
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Myšlenky jsem ti opravdu nečetl, tohle už je tak 8 let zpátky :-D
 
 
Datum: 03. září 2013 16:57
 
 
 
 
Jméno: Jeník      IP: uživatel15299    
Jako bys mi četl myšlenky :-D ... našel sem si starou nádrž a odělal sem to samí :-D akorát sem si dělal zářezy na kousek roxoru po 0,5 l :-D a nalíval sem do ní vodu :-D
 
 
Datum: 03. září 2013 16:47
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já to na fichtlovi míval, vozil jsem to pod sedačkou. Vem si laťku, vypust nádrž, připrav si kanistr s benzínem a odlejvej do nádrže benzín po 0,5l. Vždycky tam dej tu laťku a udělej si zářez v místě hladiny. Takhle jsem to používal dlouho a fungovalo to parádně...
 
 
Datum: 03. září 2013 16:16
 
 
 
 
Jméno: motojezdec ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, nevíte čím to může být že se mi fichtl občas dusí ? Například když jedu 60km/h tak se začne dusit, nebo taky někdy když dám plný plyn tak se mi dusí. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. září 2013 21:30
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel15690    
taky jsem se dusil...doktoři mi přišli na astma, dali mi na to Symbicort a je mi fajn
 
 
Datum: 02. září 2013 21:30
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel12346    
asi nedotýká benzín mrkni na trysky a tak na hladinku nebo to dělá vzduchovej filtr zkus ho vyčistit
 
 
Datum: 02. září 2013 10:32
 
 
 
 
Jméno: telda      IP: uživatel15208    
čau mám takovej problém jak je plováková jehla tak sem strhnul závit nevíte jak to opravit? je škoda vyhodit celej karbec je to ještě origo jikov dík za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. srpna 2013 13:59
 
 
 
 
Jméno: telda      IP: uživatel15208    
tak opraveno vypadá to dobře vzal sem přibližně stejně dlouhej šroub M8 a do něj vyvrtal díru přesně na jehlu ze starýho sem uříznul jehlu a lepidlem na ložiska přilelpil do díry a vypadá to ok
 
 
Datum: 30. srpna 2013 13:59
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jako šlo by to opravit, to nepopíram. Ovšem vzhledem k dostupnosti a ceně jiného karburátoru je pro spoustu lidí oprava naprosto bezpředmětná. Tam je origo závit M6? Tak by to šlo říznout na M7 a jak řikáš, do šroubu vyvrtat díru a do toho vsadit jehlu...
 
 
Datum: 30. srpna 2013 11:53
 
 
 
 
Jméno: telda      IP: uživatel15208    
tos mě nepotěšil vyhazovat se mi to teda nechce:-( a zrovna ja v okolí nemůžu ty karbce sehnat:-( napadlo mě vzít osmičku šroubek vyvrtat do něj díru a nalepit tam tu jehlu..
 
 
Datum: 30. srpna 2013 11:21
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Těch karburátorů je jak sraček, nejjednodušší řešení je za pár korun koupit jinej karburátor a případně si do něj přeházet svoje věci. Tohle tělo se strženym závitem bych asi rovnou vyslal do koše, ale můžeš si ho nechat, až to jednou za 50 let bude vzácný tak se to může opravit...
 
 
Datum: 30. srpna 2013 10:06
 
 
 
 
Jméno: kemos      IP: uživatel16033    
Chlapy existuje nejaky zamykaci vicko nadrze na fika? Nebo nejakej typ jak zabezpecit nadrz. A pak mam dotaz po kolika km davate jehlu pri zajizdeni zpet na 2 zarez? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. srpna 2013 12:29
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
budeš přemrdávat nádrž a nakonec zjistíš že nezavřeš sedlo.jednodušší je vyřešit uzamykání sedla.
 
 
Datum: 29. srpna 2013 12:29
 
 
 
 
Jméno: Jawasaki.rider ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
koupit nějakou dorasenou nadrž ze simsona uřezat z ní hrdlo nalevání navařit na pinckovou nádrž a koupit uzamykatelné víčko na simsona a hotovo
 
 
Datum: 29. srpna 2013 10:11
 
 
 
 
Jméno: kemos      IP: uživatel16037    
Me ani tak nejde o to ze nekdo vypusti benzin ale neco tam nehodil,nenasypal cukr.. lidi jsou ruzni. Bylo by dobry vicko co by z nej pri zamykani vyjizdely z boku naky jazycky..aby se zaprely pod hrdlem.Nekdd jsem to videl..
 
 
Datum: 28. srpna 2013 21:56
 
 
 
 
Jméno: jack      IP: uživatel15620    
mam pod sedlem na plechu sedla pasovinu a ocko z co vychazi z plechu pod sedlem po zavreni sa prekriji a zamkne se podobne jak jawa 634 -350
 
 
Datum: 28. srpna 2013 21:23
 
 
 
 
Jméno: wenoush ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a co zkusit do hrdla navařit L profil. třeba 2cm širokej, dole ohnout jako doraz a třeba naproti přivařit svisle třeba 5mm drát. pak koupit výčko o dobrém průměru se zámkem a udělat do něj zářez, at se nedá pootočit. ale je to jen taková idea. P.S. asi to bude k ničemu, páč vezmeš za hadičku, škubneš a benál vytočíš přez kohoutek... :-(
 
 
Datum: 28. srpna 2013 17:51
 
 
 
 
Jméno: kemos      IP: uživatel16025    
Presne tohle me napadlo ale nedokazu si predstavit nejaky vkusny reseni.. tohle by bylo jak petlice a zamek:-D
 
 
Datum: 28. srpna 2013 13:16
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nádrž zabezpečíš víčkem jen těžko. Není tam žádný zub nebo rantl, za který by se to dalo zamknout. Napadá mě jediná a možná trochu humpolácká metoda - k zadnímu madlu a zespod na sedačku namontovat nějaké plechové výstřižky, a ty k sobě zamykat zámkem, což by mělo zabránit odklopení sedačky a tím zabránit k přístupu k nádrži...A jehlu jsem vracel asi po 1000km
 
 
Datum: 28. srpna 2013 10:37
 
 
 
 
Jméno: Hegg      IP: uživatel13400    
Zdarec, objevil jsem doma 2 karburátory pro mě neznámého typu. Jelikož je nevyužiji tak bych je chtěl střelit, nemám vůbec ale ponětí na co patří. FOTO : http://nahraj.to/g/aX0 . Za odpovědi mnohokrát děkuji :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. srpna 2013 18:43
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
hmm koukám že ten se mi nezobrazuje, takže kadleclk@seznam.cz
 
 
Datum: 28. srpna 2013 18:43
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
o´ten větší bych měl možná zájem, kdyžtak mi pošli mail
 
 
Datum: 28. srpna 2013 18:42
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
NO jedno je nějaka malá kývačka či Zetka 175/450 atd a to druhý je pařez pravostranný karburátor. obojí prodejní cena nic moc hele....
 
 
Datum: 28. srpna 2013 9:01
 
 
 
 
Jméno: Jawasaki-21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ten špinavější je nejpíš na jawu 550
 
 
Datum: 27. srpna 2013 13:58
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel16029    
ten čistší bych tipnul že je z nějaký 125, asi JAWA-ČZ 125/355
 
 
Datum: 27. srpna 2013 13:28
 
 
 
 
Jméno: AAAAA      IP: uživatel5546    
caute mám doma jawa 250 559 a je to po generálce, má to novou pístní sadu a koupil jsem ji od kámoše, říkal že to zkoušel i kolik to vytáhne a že to jelo v klidu 110, ale pak že se mu porýpala elektrika, tož jsem vyměnil indučku a moto zase jede, jenže je tam problém s dotíkáním benzínu, když sem to lechtal tak benzín stíhal dotíkat, ale když jsem zkusil vytočit 2 a 3 tak hned se to začalo dusit, když sem mačkal čepovák tož to bylo zase ok, ale v momentě když temu zarvu tak se to dusí, kohoutky tam byly 2 a stejne to stoji za hov.no :/ prosim poradte, palivovy filtr i sitko kohoutku mam, karbec je take vycistenej,svíčka černá, 3. zářez, je tam 5 zářezů, takže uprostřed... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. září 2013 11:22
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
odvzdušnovací dírka ve víčku nádrže?
 
 
Datum: 01. září 2013 11:22
 
 
 
 
Jméno: jiri_cz      IP: uživatel15512    
Čau tento problém jsem mě v 80létech a byl to nedostatek vzduchu. Vyzkoušej jawu bez vzduchového filtru. Měj se
 
 
Datum: 01. září 2013 6:42
 
 
 
 
Jméno: AAAAA      IP: uživatel5546    
karbec je cistej cistil sem ho asik pred 2ma dny... spis me napada problem ten ze je tam plovak ktery nasava benzin, zkusim ho vymenit jestli nebude problem v nem
 
 
Datum: 28. srpna 2013 9:55
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
možná bych tne problém neviděl s dotýkáním benzínu. Spíš bych to viděl na přicpaný karburátor- vymontovat, rozdělat, profouknout kompresorem popřipade vyvarit v octu, když to bude humus zarostly. Tím že to jede na cupakkolík to jede jakoby na sytič, ale jinak to má chudou směs která neprojde přes trysku. tak možná tak...
 
 
Datum: 28. srpna 2013 8:55
 
 
 
 
Jméno: mustang1971 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj draci už jsem na prášky z mustanga , nejde vytočit na plnej plyn za jízdy , na volnoběhu si myslím že točí dobře ,ale když jedu tak ne to třičtvrtě plynu to jakžtakž jede ale jak dám plnej uplnmě cítím jak kdyby ho někdo začal zezadu držet a nepustil ho aby jel víc a taky všem ostatním pionýry jedou hned zastudena ten můj ne ,musím počkat až se zahřeje tak jede jinak se dusí .. ne že bych jezdil za studena ale všiml jsem si toho... když jsem pozdě podřadil z trojky na 2 a dal plnej pionýr uplně zpomalil uplně se dusil až zastavil a zdechl nakopl jsem ho a zas jel ale zase udušeně .. draci čím by to mohlo být že nejde vytočit a je takový přidušený ? :-( už mě to sere musim jezdit ještě na brigády :-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. srpna 2013 15:57
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
základ čistý výfuk a nejlepe nový filtr vzduchu. taky mi to pred lety delalo, ale uz nevím jak jsem to dal do kupy. ale to samí jak říkáš. ale urcíte jsem také čistil karbec ( jen rozdělat a profouknout kompresorem všechny díly) teoreticky kdyz nejede za studena (coz pootrebuje bohatší směs), tak ma malo bohatou směs, coz ale nedava smysl, když by byl pricpaný vzduch filtr... (ale jestli ti fichtl jenom skube par metru kdžy jedeš za studena, tak to se stáva- tak nejako normálka-neřešit, ale na plnej plyn musi za tepla jít jak šlak) jo a u druhyho mostanga se mi stalo, že mi zteřela ta gumava manžeta ke karbci a praskla pulkou a primlaskla se jakoby k rámu a tim se to dusilo. takže oddelej pri jizde tu manzetu z karbce a uvidis co to bude dělat...
 
 
Datum: 26. srpna 2013 15:57
 
 
 
 
Jméno: Bear      IP: uživatel15770    
Čus, zkusil bych laborovat s airboxem. Jestli v něm máš pomocné dírky, tak je postupně zacpávat a pokud ne, zkus tak nějakou díru o průměru 8 nebo 10 vyvrtat do airboxu a uvidíš jestli se to zlepší. Výfuk máš čistý?
 
 
Datum: 25. srpna 2013 21:25
 
 
 
 
Jméno: DominiGlac      IP: uživatel16017    
ahoj mam takovej malej problém mam pincka a kdyz ho nakopnu tak jed a asi tak po 2 ridani plynu chcipne a uz nechytne vždycky musim vyčistit svicku a pak ho zase normalne nakopnu ale zase po chvilce chcipne , roztlačit de a potom když tam kopnu neutral tak volnobeh drzi pekne ani nemá tendenci chcipat ale zajímalo by me proc mi to chcipa na to nakopavani diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. srpna 2013 13:02
 
 
 
 
Jméno: Adiz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar, chtěl sem se zeptat jestli nevíte čím to je, že mi moje Číza 175/477 neskutečně žere.. Měl jsem v nádrži skoro 2 litry a ujel sem sotva 18 km a byl jsem na suchu.. Je to normální? :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. září 2013 23:22
 
 
 
 
Jméno: mick      IP: uživatel16067    
Ja jezdim na 125/476 za cca 3,5l/100 a to jedu skoro porad plny.
 
 
Datum: 06. září 2013 23:22
 
 
 
 
Jméno: Adiz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No je to celý divný.. ale rozhodně to neteče :-D Kolem nádrže není ani kapka a navíc ju mám jak novou.. A kohoutek taky ok.. Spíš bych chtěl vědět kolik to žere ostatním kteří mají ČZtu 175/477.
 
 
Datum: 29. srpna 2013 21:11
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel15690    
jo vsadím boty že ti to někde teče protože 13l/100 by ti benzín tekl z vejfuku
 
 
Datum: 25. srpna 2013 20:33
 
 
 
 
Jméno: Trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nemáš děravou nádrž ? :-D
 
 
Datum: 25. srpna 2013 20:19
 
 
 
 
Jméno: Adiz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No já na plnou nádrž neujedu ani těch 100 s takovou spotřebou :-D a to nejezdím v terénu..
 
 
Datum: 25. srpna 2013 15:11
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Natankuj plnou nádrž a ujeď na to několik set km a pak teprve řeš spotřebu. 18km je strašně malá vzdálenost a chyba měření je obrovská...já když jezdil s čízou v terénu tak jsem se na takovou spotřebu asi dostal taky...
 
 
Datum: 25. srpna 2013 11:20
 
 
 
 
Jméno: lukyn      E-mail:      IP: uživatel13625    
Ahoj chtel bych se zeptat jak se da vyrnat koncovka a kolinko vyfuku na ČZ 150C jestli mate nejake triky nebo tak :-) diky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. srpna 2013 9:58
 
 
 
 
Jméno: Adam      IP: uživatel14157    
Zdravim, potřebuju propojit nadrz u mustanga nějakou hadičkou která bude dobře tesnit a vydrží tam. Myslim tim tu hadičku ja propojuje nadrž u spodu. Bude stačit tahle? http://www.fichtlkramek.cz/nahled/benz_hadicka_pio_mustang.html Nebo budu potřebovat nějakou speciální? Diky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. srpna 2013 23:03
 
 
 
 
Jméno: jarda      IP: uživatel16010    
stačí nebo si kup v mototechne obic palivovou hadičku a stahnuji na kohoutku sponkou
 
 
Datum: 23. srpna 2013 23:03
 
 
 
 
Jméno: Trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jám tam mám hadičku a ani sponky nepotřebuju protože je to tam tak natěstno že tu hadičku ani nemužu vytáhnout a když koupíš moc velkou tak kup elektrikářský pásky takový ty bíly a tím to pude určite parádně přidržet
 
 
Datum: 23. srpna 2013 14:59
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel15690    
obyčejný sponky jako jsou na hadice dají se sehnat takový mini,ale pro ty sponky je lepší když si zajdeš do autoservisu a koupíš si tam 10cm hadičky co se dává do aut (má silnější stěnu) a měli by tam mít i sponky a to už potom drží jak prase
 
 
Datum: 23. srpna 2013 12:53
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nějaký hadicový sponky, je toho víc druhů. V krajnim případě by posloužil i drátek utáhnutej kombinačkama...
 
 
Datum: 23. srpna 2013 12:53
 
 
 
 
Jméno: Adam      IP: uživatel14157    
Dik za info, a jaky sponky tim mysliš?
 
 
Datum: 23. srpna 2013 12:47
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Stačí obyč palivová hadička + dvě spony. Je tam ale slabší hadička než co jde z kohoutku do karburátoru, tak bacha na to...Dneska se dělaji hadičky 5mm a 6mm, a ty budeš pravděpodobně potřebovat tu slabší z nich...
 
 
Datum: 23. srpna 2013 12:42
 
<  18  19  20  21  22  23  24  25  26  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 06.06.2025 1:56:42 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu