Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 zdarec mám problém mám jawu 250 panelku a nechce držet volnoběh a když nepřidám tak prostě hnedka zdechne nejde to naladit měnil sem aji trysku volnoběhu a furt nic a když přidám tak to začne táhnout až od čtvrtky plynu jinak to furt zdechá nevíe číém by to mohlo bejt díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. srpna 2013 23:37
 KDYŽ šroubek volnoběhu zašroubim na max tak furt nic a špoupě je dobrý na jiným karburátoru to drží volnoběh ale zase když přidám tak se hned dusí jako by byla ucpaná triska ale není nevím čím to je na tom karbecu
Datum: 06. srpna 2013 23:37
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 předpokládám, že šoupě je v pořádku a stavěcim šroubem volnoběhu si točil... bude to moc bohatý, asi bych začal kompletnim vyčistěnim karburátoru, potom přetěsněnim všeho co jde, tak otryskování a nastavení viz http://jawarmaniak.wz.cz/technika/karburatory.html něco ti pak řekne svíčka... sání je čistý a průchozí? čistý vejfuky udělaji taky dost...
Datum: 05. srpna 2013 20:32
Jméno: kespr
IP: uživatel15847
 nevym jestli je to tak aj u 250 ale u pincka se steluje vule lanka takovým sroubkem na tom výčku jak davas to soupe.takze jestli plyn zabíra pozde tak to vysrubuj nahoru
Datum: 05. srpna 2013 14:06
 A co šoupě není to tam moc vykouslý u volnoběžnýho šroubku? inak nevim
Datum: 05. srpna 2013 13:44
 Zdravím draci. Našel jsem doma karbec na stadiona, byl zabalenej ve voskovým papíru, všechno kompletní, asi ,,nový,, Chci se zeptat, jakou má asi cenu v tom stavu. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. srpna 2013 14:23
 S22
Datum: 05. srpna 2013 14:23
 no záleží jestli je na s11 a nebo s22
Datum: 04. srpna 2013 21:20
 Ahoj draci mam dotaz jakou trysku do karbutatoru z s23 (stadion) ma 15 difuzor?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. srpna 2013 10:08
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 hlavní 60 volnoběžná 35
Datum: 04. srpna 2013 10:08
Posl.aktualizace: 03. srpna 2013 9:39
Jméno: pepa
IP: uživatel15923
 ne to je čistič vzduchu pro posledním vyráběné babety s karburátorem dell orto ....protože už jim nevhtěl vyrábět jikov originály....
jestli máš jikov tak do toho plastu nic nepatři saje to z ramu a z takoveho hliníkoveho 4 hranu ve kterem je dratěnka...
ten plast ti tvoří komoru která slouží jako tlumič hluku sání a je v ní volný prostor...ta černá zaslepka je cca 5cm hadicí spojena s rámem tot vše....
toto je pro uplně jiný karburátor který má filtr před sebou ....tak jak sys usozoval
Datum: 03. srpna 2013 9:39
Posl.aktualizace: 03. srpna 2013 20:03
 dikec za rady draci. primarne mi nejde vubec o ladeni motoru. samozrejme nejakej ten kilowatik navic by se hodil ale 2,5 kW staci!  mam prevod 11/55 co na mejch 95kg je celkem fajn. vyzkousim to jeste tam s tim mistem ale stejne mi prijde ze ten origo airbox je moc velkej. kdybych tam polovicni resp jinej vsechno by se mi tam vlezlo akorat. batoh na zadech je samozrejme taky moznost nicmene je to otrava se porad tahat s batohem a myslet na to...
Datum: 03. srpna 2013 20:03
 Co jsem četl, tak když je motor bez úprav, tak trysku tak 72 a poladit poměr směsi na jehle. Ale já jsem to ještě nezkoušel.
Datum: 03. srpna 2013 15:55
Jméno: standa
IP: uživatel15914
 To neni ale vůbec tuningový
Datum: 03. srpna 2013 15:18
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 problém s místrm vyřeší batoh na zádech
Datum: 03. srpna 2013 12:23
 Pokud ti jde opravdu jen o to místo,tak si kup vape....cívka je malá a vznikne spousta prostoru pro všechno....i když nutný to neni...fajn je i držák co tady má Sesa na krámu,montuje se na levou stranu.... jinak já jezdím na j21 od svých 13 let,pak od 16 let ofiko na papírovym stroji se všim všudy a nikdy mi nechyběl prostor pro nářadí,lékárničku,žárovku,svíčku,dva hadry,lahvičku s olejem atd....vše se to tam krásně vejde....a ve svym čase sem sebou vozil vercajk na rozpůlení motoru na cestě..... nevim no... nechci tě furt odrazovat od toho filtru,ale já bych si to tam nedal... seriovku nejlíp vyšteluješ s origo filtrboxem....a to co se týče spotřeby i jízdních vlastností .... teď sem si nedávno složil seriovej motor,dal na to opravdu jemně upravenej válec-spíš opravenej válec od výrobních vad- - pomalej převod 11/55,vše vyšteloval a nemužu si to vynachválit...maže to jak origo neupravenej pio na 12/55,jízdní vlastnosti supr a když s tim nejezdim furt v červenym tak to žere snad jak pařez .... a tam se s žádnym otevřenym filtrem nedostaneš.....
Datum: 03. srpna 2013 11:49
 Máš originál? co od toho čekáš když tam dáš jinej filtr? vůbec nic se nestane akorát pude větší hukot od sání a to ti přinese pocit "že to jede líp"
Datum: 03. srpna 2013 10:23
Jméno: pepa
IP: uživatel15923
 a když budeš eště větší borec seženeš si stavitelnou hl trisku co stojí polovic jak sada
Datum: 03. srpna 2013 10:11
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Když budeš borec, tak to pojede stejně...
Datum: 02. srpna 2013 22:30
 jeste se chci zeptat jaky to bude mit vliv na vykon popr na spotrebu?
))
Datum: 02. srpna 2013 21:04
 diky..
Datum: 02. srpna 2013 20:59
Jméno: standa
IP: uživatel15914
 No,zrovna tenhle,akorát v tomhle shopu ho maj předraženej skoro o půlku...hledej i jinde... Trysky sežeň 70,72,74 a na jednu to pojede dobře...spíš tipuju 70-72...uvidíš...Filtr naimpregnuj sprejem na molitanový filtry. Ať se daří.
Datum: 02. srpna 2013 20:57
Datum: 02. srpna 2013 20:47
 Já ho hejtuju,zabývám se převážně upravenejma klasikama a řeknu ti,že jestli tam chceš dát nějakej menší filtr co funguje,tak nejlevnější molitaňák na pitbike.Investice 250,- ,,,, Ale rohodně TOP je mít nějaký pořádný sání s pořádnym objemem...i každá kroska má před molitanovou vložkou ohromnej trychtýř a nad filtrem objemnej dekl s otvorem pro nasávání.....tyhlety rádoby tjunink filtry sou na hovno...akorát to prská a hučí,spodek to nemá a vršek nedotáčí...asi tak...
Datum: 02. srpna 2013 20:35
 diky.. o kolik tak zhruba? 72 trysku nebo kolik? projevi se to nejak na vykonu? ))
Datum: 02. srpna 2013 20:19
 Tady ti to asi všichni zhatujou, ale jeden člověk, kterej staví stroje na fichtl cupy je doporučuje. Dát větší trysku..
Datum: 02. srpna 2013 20:05
Jméno: AAA
IP: uživatel5546
 Mám problém s babettou 210, vyčištěný karbec, odzkoušených několik svíček a vždy chytne a hned zdechne... co to může být? Svíčka je vždy mokrá, mohla by to dělat třeba indukční cívka? Nebo tyristor? ... nebo gufero pod zapalováním? Ale to nevím kdybych sdělal to zapalování s magnetem, jestli jak ho budu dávat zpátky tak by se to muselo zase nějak štelovat to zapalování, díky za rady...
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. srpna 2013 10:59
Jméno: AAA
IP: uživatel5546
 Zavada byla v inducce, dal sem novou a hned sem nastartoval a krasne to drzelo... jen semtam jde citit ze to nema uplne cisty tah ale ze to nekdy nechce hned do otacek, ale mam spinadrz a strasne moc usazenin v ni, takze je potreba ju vycistit a snad pak to bude ok...
Datum: 04. srpna 2013 10:59
Jméno: pepa
IP: uživatel15920
 staetuješ se sytičem že? jinak vyčistil si lauf?a skoušel si i předpisovou teplou svíčku n 17?
Datum: 02. srpna 2013 13:24
Jméno: mustang1971
IP: uživatel14983
 Hele tohle mi ted dělal pařez,po odstavení vždy chytnul a hned chcipl,myslel jsem že to je zapalko,vyzkoušel jsem taky několik svíček vždy byly trochu mokré a potom jsem zjistil že běží když stříknu benzín přímo pod svíčku,udělal jsem to takhle asi 3xkrát,po třetí jsem nastartoval a hned dal plnej,pařez si natahnul a pak už šlapal,byl to přicpaný karbec.Můžeš zkusit...
Datum: 02. srpna 2013 12:46
Jméno: kubacz
IP: uživatel13759
 muže to byt karbecem rozdělat a vyčistit,take mi to dělala fajfka nebo kabel od fajfky.. ty levne věci bych nejprv vyměnil a pak bych hledal zavadu dal
Datum: 02. srpna 2013 12:02
Jméno: ondra
IP: uživatel14274
 Zdar draci, mám takovej vzláštní dotaz, moje babeta 210 ka mi žere mín se zapnutejma světlama než když sou vyplé , mám i pocit že pak de i trochu líp do otáček...
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. srpna 2013 10:27
Jméno: Miuda555
IP: uživatel15391
 čau mam doma jawu 555 a koupil jsem si karbec na 20,21 a 23 a chci ho dát na 555,ale ta trubice,jak propojuje karbec s válcem nepasuje na šrouby,které jsou na válci.Potřebuju nějakou redukci a nevím jak ji udělat.Nějaké nápady???????
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. července 2013 13:21
 nebude ti pasovat ani průmer karbecu na origo koleno a i kdybys dal koleno co k tomu karbecu patří tak ti nebude pasovat na průmer sacího kanálu .. napřed ses měl zeptat
Datum: 30. července 2013 13:21
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 kdyby jen na šrouby
Datum: 30. července 2013 6:11
 zdar draci davam do chodu babettu 207 ale uz si vazne nevim rady , stala delsi dobu v kulni , vycistil jsem palivovej system , karburator, dal nove gufero pod zapalkem , vypalil lauf , nova svicka .... babetta chytne ale neudrzi volnobeh , po pridani plynu a rychlem ubrani otacky padaji dost pomale , a kdyz se zkousim rozjet tak babeta ma snahu ale nerozjede se , temer vubec nezabira , nema vykon . diky za vase rady ( napada me jeste vymenit gufero z leve strany klikovky co vy na to ? )
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. července 2013 18:54
Jméno: pepa
IP: uživatel15880
 jestli máš stahovák vytoč tan prostřední 6 hran na spokjce stahni jí a udělej gufero i z druhý strany...nechodí v olejiak u fíka a muže brat faleš tudma
Datum: 24. července 2013 18:54
Jméno: Jenda
IP: uživatel15511
 ahoj chci převrtat orig. karburator nasel sem si na to stavitelnej výstružník ale nevím si rady jak mam vytáhnout tu směsovací trubici co do ní zapadá jehla! pokousel sem se o to na špatném karbecu a docela sem ji zdeformoval dekuji za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. července 2013 9:28
Jméno: jenda
IP: uživatel15511
 to néé az tak brutálne jo???
Datum: 25. července 2013 9:28
Jméno: ondra
IP: uživatel13621
 je pod ní takovej nálitek nebo jak bych to nazval, ten se trochu prehladí do rovna vyvrta se do nej dirka pro 4ku závit, pak se ta trubice něčim vyťuká (já to vyťukal ňákym malym imbusem) a do tý díry jak tam zůstala se udělá závit a dá se tam 4ka šroubek
Datum: 24. července 2013 13:41
Jméno: Tofek
IP: uživatel4699
 Zdar chlapi, mam problem s karburaci u 555, smes je porad moc bohata : kouri to jako prase a jde to pomalu do otacek. Celkovej vykon je nizsi nez obvykle. Pincka jsem uz rok nestartoval. Kde muze byt problem ? Zkousel jsem plovak ale vypada ok.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. července 2013 15:31
Jméno: standa
IP: uživatel15875
 No je to možný. Blbý je,že dokud je nevyndáš tak to nezjistíš.
Datum: 23. července 2013 15:31
Jméno: Tofek
IP: uživatel4699
 No nejak moc bile to nekouri, ne vic jak obvykle. Zajimavy je, ze kdyz jsem to prvne nakopl tak to chytlo hned, a po chvili to zacalo vic a vic kourit a hur turovat a hur chytat. Ze by to byl ten olej ?
Datum: 23. července 2013 11:38
Jméno: standa
IP: uživatel15863
 A nekouří to bíle ? Když to žere převoďák tak se to chová jako bohatý a mizerně to jede.
Datum: 23. července 2013 10:55
Jméno: Tofek
IP: uživatel4699
 On je nejakej smer jak tam davat ten plovak ? To sem nevedel !
Datum: 23. července 2013 10:24
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 tak ještě jednou koukni do plovákovky a koukni jestli třeba nedáváš plovák obráceně nebo jestli uzavírá ten jehlovej ventil můžou tam být nečistoty a pak protíká
Datum: 23. července 2013 10:14
Jméno: Tofek
IP: uživatel4699
 Jo mam, a kdyz ho sundam tak je to o trochu lepsi (min cudi, lip zabira). Ale bez filtru jezdit radsi nechci...
Datum: 22. července 2013 23:47
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 taková otázka...máš otevřenej vzduchovej filtr?
Datum: 22. července 2013 22:37
Jméno: Tofek
IP: uživatel4699
 Jo zapomnel jsem rict ze plisek na jehle je na 1. pozici zezhora, takze co nejchudsi smes
Datum: 22. července 2013 18:56
Jméno: Ladislav
IP: uživatel15864
 Cau máte někdo skušenosti s karburatorem Karburátor DELL ORTO na jednorychlosti babetu 207 potřebuju vědět jak se to chová jestli je lepši než orig za odpověd moc děkuju
za
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. července 2013 16:45
Jméno: pepa
IP: uživatel15868
 je to tak jednoduchej motor že to moc nepomáhá ...nej tuning je na ní výbrus ten vyjde snad laciněji než karbec.. a stejne musíš do kopce tapat....o dost výkonější je 21é na ní už se dá jezdit bez šlapaní ... a stadák je srovnání s tímto stíhačka.... mám je obě 210 i 207...207 je stroj pro 15 letou soudružku či max do nejbliší hospody.....
Datum: 22. července 2013 16:45
 Zdarec, dneska jsem koupil plynové lanko na mojí 555. Měl jsem strašný problém ho tam dát, nakonec jsem změřil to staré původní a zjistil jsem, že je o cca 2 cm delší než to nové. Které lanko tam teda dát? To nové tam fakt nemůžu narvat. Měl s tím někdo taky problém? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. července 2013 17:00
Jméno: pepa
IP: uživatel15868
 jo měl pomohl delší napínák na víčko v karbeci ... a asi ti nezbude než to někde podložít něcím...
Datum: 22. července 2013 17:00
 zdarec draci. asi se budete smat ale je možny ze kdyz necham fika na slunku (uzavrena nadrž, kohout paliva) tak že se mi vypaří vice jak pul litru benalu??  D
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. července 2013 18:39
 brachu mam nicmene ten nema nic do ceho by ten benal lil..  a na benzin mi nikdo urcite nechodi to vim... ))
Datum: 21. července 2013 18:39
Jméno: Jarda
IP: uživatel12380
 Jestli máš bráchu, tak mu dej rovnou pár facek. On už bude vědět proč  , to je klasika.
Datum: 20. července 2013 0:01
Jméno: ondra
IP: uživatel14274
Datum: 19. července 2013 23:13
 zdravim, mám tu jednu otázku pro znalce. Jedná se konkrétně o Jawu 250/559 panelku, ale i o všechny jawy a čz které mají karburátor se sytičem, Mám problém v tom, že při zapnutém benzínu a nenastartovaném motoru velmi hodně teče benzín z té dírky z boku karburátoru, která je v tom tělísku ve kterém běhá pístek sytiče. Zapnu benzín, za deset sekund to tam tudy začne kapat až técy a za pul minuty je pod moto louže. Karburátor je po vyčištění- vyvaření v octu, dělá to za všech poloh páčky sytiče, lanko sytiče v pořádku, také jsem koukal, zda není seklý plovák v plovákové komoře a není. za chodu motoru se tak neděe, jenže často se ten motor tímto způsobem uchčije. Nevíte prosím někdo co s tím? děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. července 2013 14:12
Jméno: yamaha.er1
IP: uživatel15789
 zdravíčko draci, mám takový menší problém. Koupil jsem zde sportovní filtr na Jawu 23 a s ním se mi to dusí, jede mi to vlastně jen se silonkou  Čím to mám doštelovat? Jehlou? A ještě mám jeden problém že mi vypadává 3, to bych musel půlit motor co? děkuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. července 2013 22:02
Jméno: radek
IP: uživatel12656
 Taky mi jel jenom bez filtru a se sportovnim,nebo origo ne.. KOupil sem novej origo a ani sem se nerozjel.. Nakonec sem musel postupne zkouset a zalepovat diry v airboxu ejhle..jede jak svina
Datum: 18. července 2013 22:02
Jméno: Standa
IP: uživatel15830
 V tom případě to neni filtrem,ale rukama kámo
Datum: 18. července 2013 12:02
Jméno: yamaha.er1
IP: uživatel15789
 děkuji za odpovědi, já si to myslím že to je tou vidličkou :-X sportovní nesportovní mně to nejede se žádným
Datum: 18. července 2013 9:01
 A zase ty ,,sportovní,, filtry... na fichtla dej origo airbox, na sérii to jede nejlíp.
Datum: 17. července 2013 22:09
 Ak ty vypadáva troja pravdepodobne máš ohnutú vydličku.
Datum: 17. července 2013 22:07
Jméno: Lukáš
IP: uživatel15175
 Tak už nevim, fichtl nejede a cuká, nastavení plovákové hladiny OK, benzin jde, jehla zkoušena se zářezem úplně nahoře i druhým odshora ( jehla se 4 zářezama ), svíčka je po chvilce mokrá a černá... co ještě mám zkusit ? v pátek jedeme na fichtl výlet a asi nepojedu
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. července 2013 23:00
 na origo odtrhových měrkách bývá i pilníček vhodný na kladívka.. nesmí to být moc jemné aby to nedralo postříbrený povrch kladívka
Datum: 16. července 2013 23:00
Jméno: Lukáš
IP: uživatel15175
 OK, díky, čím je to nejlepší očistit ?
Datum: 16. července 2013 22:31
Datum: 16. července 2013 22:17
Jméno: Lukáš
IP: uživatel15175
 nějaký návod s fotkama by nebyl ? Koupil jsme si fichtla jen tak na ježdění a všechno se tepr učím, i když už jsme na světě nějaký pátek  Stačí fotka kde bude zakroužkované co mám očisti a jak  díky a sorry za hloupý dotaz....
Datum: 16. července 2013 22:11
Jméno: péro
IP: uživatel15690
 očistit kladívka
Datum: 16. července 2013 21:54
Jméno: jawa21
IP: uživatel12461
 cau draci mam takovy problem s pionyr 21 kdyz jedu na plyn tak pionyr za chvili jak kdyz uplne zhasne ale hned zachvili se zas chyti dela to i do kopce a i po rovine musim mu vzdy dat co nejmin plynu a to jede ale jak mu zas pridam na plnej tak zas jak kdyz vynecha musim mu ubrat a potom se zas chyti nevite cim to muze byt? Dekuju za odpovedi moc pomuze
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. července 2013 18:39
Jméno: Jarin
IP: uživatel15841
 Podle mě to špatně spaluje a jak ho nakrmíš a dáš mu více směsi tak to nestíhá spalovat. Zkus novou svíčku, vyčistit kladívka a pokud to nepomůže pak kondenzátor nebo indučku.
Datum: 19. července 2013 18:39
Jméno: jawa21
IP: uživatel13151
 Ano trysky sou cisty. Ty sem cistil Dokonce 3 :/
Datum: 18. července 2013 19:55
 máš čistý trysky?
Datum: 17. července 2013 10:23
 draci už jsem s karbecem 2917 v koncích  měnil jsem jehlovej ventílek seřídil hladinu ale po stlačení přeplavovacího kolíku se nic neděje ..  prostě se to nepřeplaví  a plovák je v cajku ventílek novej a hladina je seřízená dobře si myslím .. pokud otevřu plovákovku a zvednu víčko tak a nechám tam natéct tak pak pionýr chytne a jezdí naprosto normálně ...
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. července 2013 21:28
 ne před výměnnou karburátor fungoval normálně ..jelikož repasuji cekou motorku tak jsem to v karbecu měnil z důvodu repase
Datum: 15. července 2013 21:28
Jméno: vojta
IP: uživatel14274
 nemáš takhle krátkej ten kolík co potopý plovák????
Datum: 15. července 2013 11:42
 zdar draci rnmám dotaz moped s22 při nastartování jde do otáček a při ubrání plynu chcipne když jedu tak na jedničku pohoda na dvojku vůbec netáhne nevím si rady. diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. července 2013 16:21
Jméno: pepa
IP: uživatel15823
 nebere ti to někde falešnej vzduch vem štetku s benzínem a skoušes potírat za chodu motoru sooje mezi kartrama a přechod mezi valcem a karbecem... kdy bylo naposled dělane gufero u zapalka?
Datum: 16. července 2013 16:21
|



|