Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Mišák
IP: uživatel12501
 zdarec draci potřeboval bych poradit když nakopnu pincka tak se ty otáčky neprve vytáhnou potom sníží vytáhnou sníží atd.. a potom zdechne nevíte čím to je ?? myslíte že kdybych vzal karbec z jinýho fichtla tak to bude ok ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. května 2012 11:46
Jméno: Marek
IP: uživatel11937
 A dělá to i po zahřátí? protože správně bys měl karburátor seřídit za tepla..  a když to neklapne tak zkus jinej karbec no..
Datum: 22. května 2012 11:46
Jméno: ToMa
IP: uživatel13794
 Čau draci, můžete mi někdo poradit postup jak správně na mosquitu seřídím v plovákové komoře karburátoru hladinu paliva? Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. května 2012 20:38
Jméno: anthonny
IP: uživatel13268
 tak to ti neporadím, ale mohl by to vědět někdo, kdo má simsona, tam je taky bing, určitě to bude podobný
Datum: 21. května 2012 20:38
 Zdarec draci a SESO chci se zeptat zda nevíte nebo popřípadně nemáte na Jawa 555 plovák do karbecu benzínový nebo nevíte kde ho koupit ? na fichtlkramku sem ho nikde nenašel tak pls poraďte zatím díky a zduř...
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. května 2012 7:07
 péro - ok díky bohužel kývačku nemám udělal sem to tak že sem dal plovák z Mustanga do 555 karbecu fungujeto startuje to jezdi to ale sem tam to kápne trošku ven a stejně to chci mít origo kdyby to šlo....
Datum: 22. května 2012 7:07
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 hele když si zejtra vzpomenu tak to zkusím ok?
Datum: 21. května 2012 21:53
 péro - tak to fakt nevím....
Datum: 21. května 2012 20:39
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 a nepasuje tam náhodou plovák z kejvačky?
Datum: 21. května 2012 14:32
 senta ® - Zduř - vůbec by to nevadilo ale musí bejt na 555 !! ne !!! na 20,21,23 je to jiný !! pokud máš fotku toho plováku a věděl bysi co bysi zato chtěl tak mi to pošli na jawasimson@seznam.cz a určitě se domluvíme.... ( jenom budu rád když se domluvíme )
Datum: 21. května 2012 13:45
 cus já mám doma ale neni novej jestli stačí starší
Datum: 21. května 2012 13:43
Jméno: Miky-T
IP: uživatel13809
 Ahoj draci. Mám dotaz. Zrenovoval jsem Jawetu a mám problém s tahem motoru a jecho chodem vůbec. Startuje na šlápnutí, ale vůbec nedrží volnoběh, nemá sílu v tahu a po čase se začne dusit a často zhasne úplně. Mám podezření na karburátor. Je vyčištěný, volnoběh nastavený na nejvyšší otáčky a všechny trysky a komůrky průchozí. Přesto pořád stejný problém. Předstih samozřejmě ok, odtrh na kladívku ok, válec po výbrusu, nová svíčka. Tak nevím. Nemám jiný karburátor, tudíž nemám možnost vyzkoušet jeho funkci. Pokud má někdo zkušenost, nebo ví, co ještě zkontrolovat a vyzkoušet, písněte prosím. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. května 2012 16:39
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 ten karbec vem a vyndej z něj vše mosazné a vyvař ho ve vodě s octem 2dcl vody a 1dcl octa
Datum: 21. května 2012 16:39
 Měl sem jawu 50/550 taky me to tak delalo a bylo to vyfukem ale asi kdyš je to zrenovovany tak určite počitam s tm že bude aj čistej nebo novej vyfuk
Datum: 21. května 2012 0:17
Jméno: Pio
IP: uživatel12302
 čus draci,Mám takový problém u Pionýra když ho chci zaTEPLA nakoupnout tak mu to trochu dýl trvá než když ho startuju za studena to jde skoro na našlapnutí..
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. května 2012 19:04
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 seřid ho tak aby za studena chytal na 1 a za tepla ti pak bude chytat na 2 -3 pokus
Datum: 18. května 2012 19:04
 Za tepla startuju s plným plynem a chytne na 1. - 2. kop.
Datum: 18. května 2012 11:27
Jméno: PIO
IP: uživatel12302
 To už sem taky skoušel a jako kdybych to nenakláněl.
Datum: 17. května 2012 22:26
 Při teplejch startech ho nakloň doprava a měl by chytat líp.
Datum: 17. května 2012 22:18
 Zdravím všechny draky a prosím o radu. Loni jsem si koupil mosquita (asi budu jeden z mála na Bruntálsku  ), najezdil jsem ke konci sezony asi 700 km a začal zlobit karbec (aspoň si to myslím). Za jízdy mi začal stroj zdechat a šlo to zachránit jen když jsem mu "načepoval" benzínu. Tak jsem teď po zimě karbec komplet vyčistil, volnoběh nastavil (jak jsem se nějde dočetl 3,5 otáčty na šroubku volnoběhu), jehla je chycená na druhé drážce od shora. Při volnoběhu to má stabilní chod a po zahřátí se jako by v nepravidelných intervalech zadusí a pak zase funguje v pořádku po pár vteřinách zase zakašlá a tak pořád dokola. Opravdu už nevím co bych vyzkoušel, z návodů a ze zkušeností co draci uvadějí na chatu jsem vyzkoušel všechno. Stroj jezdil fakt perfektně a vzniklo bez mého zásahu tak nevím. Díky za každou radu. Zdravím a ať se všem daří.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. května 2012 22:16
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 mosguito je celkem v poho stoj akorát nechápu proč tam dali ještě kladívkové zapalování které zlobí,udělala se ti pecka na kladívku
Datum: 17. května 2012 22:16
Jméno: Strakos
IP: uživatel10418
 Zdarec, mám na fíťovi výbrus 60ccm a přemýšlím kolikátku tam dám trysku. Já bych skusil 70 nebo 72. Má te někdo skušenost? Díkec
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. května 2012 20:37
Jméno: dsg
IP: uživatel13045
 Záleží, zda se jedná 60ccm nebo těch 54 nebo kolik, jak je ten polskej výbrus  jinak musíš testovat
Datum: 16. května 2012 20:37
Jméno: standa
IP: uživatel13787
 Těchto válců už jsem dělal vícero,na origo filtrboxu všem jezdí tryska 72.
Datum: 16. května 2012 17:25
Jméno: aikidot
IP: uživatel8622
 Dobrý Večer chtěl jsem se jen zeptat zdali je jehla v jawe 555 stejna z 21 děkuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. května 2012 23:05
 diky a da se sehnat ?
Datum: 15. května 2012 23:05
Jméno: jawa 23
IP: uživatel13407
 neni u 555 je o trochu větší
Datum: 15. května 2012 22:48
Jméno: jawa 23
IP: uživatel13777
 čau draci mam mustanga po vybrusu najel sem stím asi 100 km a když se to zahřeje tak to nedrží volnoběh a když dam čtvrt plynu tak se do dusí a pak to hned se uvědomi svíčka má barvu do hněda a když upravuju zdvih jehly tak to na to nemá vliv a předstih a odtrh nvím jak ještě seřidit ale předstihem to nebude asi hladinou v plovákové komoře co?díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. května 2012 17:30
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 jednak mě momentálně napadlo co takhle mírně povytáhnout lanko výš, tzn. soupě, anebo přes šroub na volnoběh, ale taky možnost, že ti už šroub na volnoběh vyhryzal do soupete vetsi díru, takže šroubek volnoběhu už nezabírá
K předstihu
veměš shodíš hlavu a hodíš píst k horní hlavě válce, na kladívkách nastavíš mezi kladívky, pomocí měrek vzdálenost 0,3-0,4 vytáhneš, následně vemeš cig. papírek, který vložíš mezi kladívka a následně budeš otáčet magnetem zpět, až ti sepnou kladívka cig. papírek tak, aby si ho natěsno vytáhnul a nasunul zpět. Veměš šupleru a změříš, nic těžkhéo, pokud bude moc, pootočíš rotorem a znova. (tak to dělám já a furt jezdím  ) ZDUŘ
Datum: 15. května 2012 17:30
Jméno: libor1
IP: uživatel1237
 mě to dělalo to, že sem tam měl nechtěně zvětšenou trysku volnoběhu
Datum: 15. května 2012 17:23
 Chci se zeptat jaký benzín je lepší do fíka,jestli Natural 95 nebo 91??Taky bych se chtěl zeptat jestli je potřeba do benzínu přidávat olovo?
Díky předem za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. května 2012 23:34
Jméno: Lexa
IP: uživatel11243
 Jawa46: Na obalu od aditiva co používáš je přímo napsáno, že olovo nahrazuje. To znamená, že žádné olovo neobsahuje.
Datum: 15. května 2012 23:34
 fichtlar97: do pionýra se dával speciál protože ani nic jiného k dostání v jeho době nebylo
Datum: 15. května 2012 21:32
 jawa46: to že se mechanikem učí ještě neznamený že jsi.. a tím ci píšeš budeš špatný mechanik  olovo je tam prakticky uplne k hovnu  .. jediné co udělá že ten benzín bude "měkčí" standovi s tím jezdí pérák se speciálem líp jak s naturalem.. al eto je zas jen o nastavení...
Datum: 15. května 2012 21:29
Datum: 15. května 2012 20:18
 Jo,ale do fichtla se vždycky dával Special 91 a ten olovo obsahuje nebo obsahoval,takže tam to olovo asi není k ničemu..
Datum: 15. května 2012 18:53
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Prosim vás, co blázníte s olovem, to se přidávalo do benzínu kvuli "mazání" měkých ventilových sedel u starých čtyřtaktů (např. škodo 1000MB-130L) moderní auta už mají sedla tvrzená a můžou jezdit na bezolovnatý benzín. U dvoutaktu je to uplně jedno, žádné aditivum není potřeba
Datum: 15. května 2012 7:32
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Přísady s obsahem olova se již delší dobu z ekologických důvodů nepoužívají. Byly nahrazeny přísadami na bázi draslíku. Obchodní název je např. Benadit, dá se koupit skoro u každé pumpy.
Datum: 15. května 2012 0:10
Jméno: Lexa
IP: uživatel11243
 Čezeťák má pravdu. A Fichtlaře97 a Jawy46 se ptám na obchodní název aditiva, pomocí kterého přidávají olovo do benzínu.
Datum: 14. května 2012 23:39
 pardon překlep  proč tam to olovo není na škodu
Datum: 14. května 2012 21:29
 cezetaku já jsem automechanik takže o tom asi taky něco vím já jsem se o 4t vůbec nebavil jen jsem řek že to není na škodu jestli víš něco o spalování (předčasný, detonační, samozápaly.. diagramy a totok) tak bys věděl proč se tam to olovo není na škodu!
Datum: 14. května 2012 21:27
 Radši tam to olovo budu dávat,není nad rady starších
Datum: 14. května 2012 21:13
Jméno: bobek
IP: uživatel13011
 A taky jsem někde četl že to olovo částečně vyplňovalo ty mikroškrábance ve válci a na pístu... Co je na tom pravdy nevím
Datum: 14. května 2012 20:56
 Do starých dvoutaktů se taky kdysi dával olovnatý benzín,to olovo je tam proto,aby mazalo píst,alespoň tak mi to říkal táta..
Datum: 14. května 2012 20:29
 olovo se používá u starých 4T motorů k ochrané vrstvě na sedlech ventilů aby se neopalovaly.. má snad pionýr 4T motor?
Datum: 14. května 2012 20:26
 U nás mají special 91 na jedné benzínce,ale je to trošku dál a nikdo ze známých nejezdí kolem,tak mi koupí natural 95,olovo a bude to ok.
Datum: 14. května 2012 20:03
 Draku special 91 se už nějakej ten pátek nedělá. Já osobně beru normálka 95 natural a přidávám olovo určitě to není na škodu
Datum: 14. května 2012 20:01
 Dobrý den omlouvám se vím že to sem nepatří ale nevíte jesli můžu dát karbec z jawa 250 nebo 350 nebo 175 na trabanta ?? pojede to ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. května 2012 11:36
Jméno: péro
IP: uživatel8967
 když karbec z trabanta jde dát na 350 tak to půjde možná i naopak
Datum: 14. května 2012 11:36
Jméno: V
IP: uživatel13770
 Určitě ano, 175 má stejný karburátor jako 350, vlastně to jsou dvě 175, které karburátor živý střídavě, takže dva válce - dva takty. Karburátor je stále pod tlakem směrem do válce. Z 250 by tam seděl určitě taky..
Datum: 14. května 2012 8:31
 Podle mě určitě ne
Datum: 14. května 2012 1:27
Jméno: zobis
IP: uživatel4850
 zdarte chtel bych se zeptat jak let benzin do babety jestly natural a ředit ?? kolik
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. května 2012 18:46
Jméno: zobis
IP: uživatel4850
 dik moc
Datum: 13. května 2012 18:46
Jméno: filip
IP: uživatel6631
 ředit natural n95 s olejem pro dvoutaktní motory a poměr 1:30 / 1:50 záleží jak to chceš jinaš jeden díl benzínu 30 dílu oleje (1litr oleje 30litru benzínu)
Datum: 13. května 2012 10:51
Jméno: Zdenys
IP: uživatel13724
 Zdarec draci. Chci se zeptat ohledně čištění nádrže u Jawy 21. Kohoutek jsem už vyčistil, ale v nádrži je strašné množství rzi ( i po stranách nádrže) . Tak se chci zeptat zda-li nemáte nějaký typ na pročištění  . Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. května 2012 18:25
 hele je to tady pořád zkus příště na před hledat .....
hele já tu udělal následovně: kup si kyselinu fosforenčnou je silnější a lepe t ovyčistí než ta kyselina citronová.Kyselina fosforečná je vlastně v odrezovač bezoplachový ten koupíš v každé lepší drogérce.Takže nádrž je venku je prázná naly tam technickej benzín a proštěrchej to trochu prostě ad se to trochu odmastí pak to vylej nasyp hřebíky (maj ostre hrany) lepší než náke matičky šroubky a pod do toho ještě nalyj ten odrezovač a třebej stím tak dlouho dokud to nebude čisté pokud máš mýchačku tak máš výhodu (já to dělal ručně).PAk to všechno vylij zbylé hřebíky vytřep ven.Pak jsem to vysušil fénem propláchl trochu benálem s olejem olej to aspon nakonzervuje.Pak už jen složit nalít benál s olejem a mužeš jezdit.Tady přikládám foto jak se mi to podařilo vyčistit http://johnny15.rajce.idnes.cz/Fichtl/#DSC01761.jpg
Datum: 12. května 2012 18:25
 Ahoj,
Nalej do ní ocet, nebo kyselinu citrónovou rozmíchanou ve vodě, a nech to tak 2 - 3 hodinky působit, jen stím občas zajdi zaštěrchat.
Potom běž většinu obsahu vylít a nechej tam jen tak nadně.. Nasypej tam větší kamínky, nebo větší matice a šťerchej ... Potom je vysyp ven a proplachuj nádrž vodou, dokud nebude čistá
Datum: 12. května 2012 17:10
 Zdarec, oživuju 555 a mám na ní původní kohoutek, co se na ně dával. Tím myslím takový, co má tu páčku jakoby drát - zkrátka není to klasický Jikov co známe z novějších pionýrů. Nevíte jestli je rozebíratelný ? Včera jsem se díval a nic mě nenapadlo. Nerad bych nalel benzín a pak řešil problém s kohoutkem. Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. května 2012 12:19
Jméno: neresit..
IP: uživatel13771
 magnet:?xt=urn:btih:34836bdc948e8eaaa694b542328331e31e68f5a5&dn=Game+of+Thrones+S02E08+HDTV+x264-ASAP+%5Beztv%5D&tr=udp%3A%2F%2Ftracker.openbittorrent.com%3A80&tr=udp%3A%2F%2Ftracker.publicbt.com%3A80&tr=udp%3A%2F%2Ftracker.istole.it%3A6969&tr=udp%3A%2F%2Ftracker.ccc.de%3A80
Datum: 22. května 2012 12:19
 Dík
Datum: 12. května 2012 17:27
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 ta páčka jde zkrz tělo kohoutku a zezadu je zajištěná pružinou a závlačkou...
Datum: 12. května 2012 15:39
Posl.aktualizace: 10. května 2012 21:26
 Fajn, díky
Datum: 10. května 2012 21:26
 no tak u nas v drahe mototechne sem kupoval 40 cm za 8 korun takze kdyz si to spocitam tak pul metra no  ne ze by byl fichtl kramek drahy jo nechcu urazit  a 40 cm staci bohate, mas do rezervy snad necelych 10 cm
Datum: 10. května 2012 21:17
Jméno: fechtlař21
IP: uživatel289
 nechci kecat ale mohla by mit tak pul metru žejo aby byla dost na rozvedeni ma motorce a eště do rezervy ale počkej na další odpovědi
Datum: 10. května 2012 21:15
 zdar chtel bych se zeptat jestli mohu jezditi s jawou 250 na ethanol E85 jestli to nejak neublíží motoru atd?? dík za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. května 2012 15:48
 ja už to jako skoušel jede to ale když je to studeny tak se tomu moc nechce a šroub na obahocovaní musí byt naplno pak je to cajk
Datum: 10. května 2012 15:48
Jméno: typeg
IP: uživatel11667
 Já osobně to taky vyzkoušený nemam. Akorát jsem všude četl že je to na nic a chlápek tady ze servisu zrovna tuhle opravoval kouslou čz co jezdila na E85  Chtěl bych to vyzkoušet, akorát to nechci lejt do svejch mašin který jsou v dobrym stavu. Potřeboval bych sehnat nějakou plečku.
Datum: 10. května 2012 14:37
Jméno: standa
IP: uživatel13739
 Budu si muset koupit olej do lihu a kurva to vyzkoušet na velký jawě,abych věděl jestli je to opravdu taková krávovina,nebo jestli to na to jede,protože už to tu je každej druhej den a my všichni víme hovno,jen teorii.....teorie říká že to nejde....tak dva lidi už to na etanol "úplně nečekaně" zarafli,protože použili olej do benzínu a jeden zázračnej jezdec tu tvrdil,že mu to chodí s nějakym shell advance 2T a bez problému.....tak já nevim....
Datum: 09. května 2012 22:18
 Jestli nemáš na benzín tak tu 250 prodej........
Datum: 09. května 2012 22:14
 nám je to ale uplně putná  .. lej si tam co chces.. je to tvoje motorka.. lej si tam treba redilo.. co je nam do toho co si tam lejes, zejo
Datum: 09. května 2012 22:13
Jméno: typeg
IP: uživatel11667
 OMG už zase
Datum: 09. května 2012 22:01
Jméno: Frenky_S22
IP: uživatel13738
 Dobrý den,
jsme mladý motorista z Olomoucka, vlastním krásného Stadiona S22 v původním stavu. Vždy šlapal jako hodinky, ale poslední dobou s ním mám neřešitelné trápení.
Pokusím se jej co nejlépe specifikovat - Po zahřátí motoru a ujetí pár kilometrů se začnou při vyřazení rychlostního stupně samovolně zvyšovat otáčky motoru. Stadion, po již starším zásahu kutila, bohužel nemá originální karburátor, motor je osazen karburátorem typu Jikov 2914 z Pionýra 555. Zkoušel jsem již všechno - první má teorie byla, že plovák není schopen uzavřít přítok benzínu a jeho tlak přetlačí plynové šoupátko. Rozebrání, očištění atd. zázračně pomohlo, ale vždy jen dočasně. Musím říct, že plováková jehla se mi moc nezdá, připadá mi kratší a ne v úplně super stavu. Mohlo by zahřátí motoru mít nejaký vliv na fukčnost karburátoru ? Další možností mohlo být zadrhávájící se lanko v bowdenu plynu. Ten jsem promazal přenastavil, rokojeť také, ujel 15 km a problém se vrátil. Netuším v čem by mohl problém. Vždycky si všechno dokážu spravit sám. Ale tady mé znalosti končí. Spoléhám na Vás, ty zkušenější.
Zachraňte mne, prosím. 
Děkuji mnohokrát
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. května 2012 11:14
Jméno: Frenky_S22
IP: uživatel13738
 Děkuji všem. Karburátor jsem odmontoval a opravdu bylo těsnění z klingeritu podélně natržené. Dal jsem tam tedy nové z těsnícího papíru plus použil pastu Max Cooper, určenou na tyto věci. Šteft jsem odvrtávat nakonec nemusel. Stačilo jen vypodložit matku protože dál byl závit ještě ok. Vypadá to dobře, jakmile přestane pršet tak to vyrazím ozkoušet. Ale věřím vám. Musí to klapnout. Děkuji znovu za všechny cenné rady pánové! 
P.S. Reportáž jsem také viděl. Co se strojů týká nic moc - ale myšlenka, že místní pánové mají takový klub a pořádájí společně spoustu akcí se mi líbí.
Datum: 12. května 2012 11:14
 Panela jo já se díval no ale teda nic moc určitě to jdem ale přehrát zpětně někde na netu. Frenky_S22. no tak tam to bude asi sát ten faleš na 90 % to bude tím .takže odvrat následně nová vložka nebo novej závit a nový šteft .když už budeš u toho tak přetěsnit to komplet novým těsněním.Nezapomenout ho napřed potřít olejem s obou stran.Nové těsnění dej mezi válec a kolinko karbecu,mezi kolinko karbecu a karbec dotáhovat postupně a pak to musí být OK
Datum: 10. května 2012 15:32
Jméno: Panela
IP: uživatel13740
 Tak jestli máš servanej šteft tak je všecho jasný! Odvrtat, vyvložkovat nebo novej závit, použi fantazii.. Tam to saje faleš 100%. A jinak hoši viděl někdo včera tu poslední reportáž ve Výkendu na Nově o těch staďácích? Pěkný stroje..
Datum: 09. května 2012 22:03
Jméno: Frenky_S22.
IP: uživatel13738
 Dobre mrknu na to ... zda se nekde nenachazi nejaka skulinka. Děkuji.
Datum: 09. května 2012 19:33
 Osobne bych spis tipnul na prisavani falesnyho vzduchu. Tim se ochudi smes a diky tomu stoupaji otacky...
Datum: 09. května 2012 18:59
Jméno: Frenky_S22
IP: uživatel13738
 Děkuji moc za odpovědi. A zdravím zpět do Šternberka. Dobře, v první ředě asi koupím tu novou jehlu přijde asi tak na 50 Kč + poštovné, ale to je pakatel jestli se to tim spravi. Chtěl jsme se tu jen ujistit, že ja má úvaha správná.
No teoreticky se ty otacky snazi lezt nahoru i kdyz tam rychlost je, jenze motor je brzdí, takze to ani nejde zas tak moc poznat. Přesně. To byla moje 3. domněnka - falešný vzduch. Na nějaké fóru jsem četl, že bych měl omrknout gufero zapalovaní a spojení karbec-válec. Mám na jednom šroubku utrzeny zavit, takze nedrzi nijak zvlast. Mohl by motor tudy táhnout ten falešný vzduch? Zkousel jsem oddelat vzduch. filtr a pri zacpání otvoru rukou sly otacky zase dolů, takze ta cesta karbec-válec by snad mela byt ok. Napíšu i na jawamánii. Děkuji za typ !
Datum: 09. května 2012 17:27
 Šternberk zdraví Olomouc  . Hele to zvyšování dělá jen když je vyřazeno jo ? to bych řekl že to bude táhnout někde faleš.Taky tma dej novou tu jehlu po případě nový jehlový ventil plovák sice ho zatlačí ale i tak tam furt může přitékat benál.Ještě co ti mohu doporučit je to že se zeptáš na Jawamania.cz Tam jso utaky šikovní lidé
Datum: 09. května 2012 16:37
Jméno: Pepazdepa
IP: uživatel4207
 Tak když píšeš že se ti nezdá ta plováková jehla tak ji zkus vyměnit za novou ta nestojí zas tolik taky by to ní mohlo být.
Datum: 09. května 2012 15:30
Jméno: Frenky_S22
IP: uživatel13738
 To je pravda, jako bylo by to to nejrozumnějsi řešení. S tímhle karburátorem, ale prý jede stadion rychleji a lépe. Nevim, originalni jsem tam nikdy nezkoušel. Nenapadá Vás spíš něco jak by se dal opravit ten stávající ? Musí tam přece být něco špatně, jen tak sám od sebe to dělat nemůže ne ?
Datum: 09. května 2012 15:17
Jméno: Pepazdepa
IP: uživatel4207
 JJ tak zkus sehnat originální karburátor ta chyba muže být v tom.
Datum: 09. května 2012 15:09
Jméno: Frenky_S22
IP: uživatel13738
 přímo z olomouce - Neředín jestli to pumůže.
Datum: 09. května 2012 15:07
Jméno: Pepazdepa
IP: uživatel4207
 Cus odkud jsi z olomoucka? Díky
Datum: 09. května 2012 15:04
 Ahoj, neznáte někdo průměr palivové hadičky ?
Díky .
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. května 2012 21:11
Jméno: motohadička:-D
IP: uživatel13750
 prdlačka, v originále i podle katalogů většinou 5,5-ka
Datum: 10. května 2012 21:11
 Super, díky. 
BTW> doby - Nemám teďka tu možnost ...
Datum: 09. května 2012 17:16
 originál 7mm běžně se používá 6mm
Datum: 09. května 2012 17:14
 změř  jinak mam taky 5
Datum: 09. května 2012 17:04
Jméno: Castrol
IP: uživatel11670
 6mm nebo 5mm,Já teda mám na fichtlovi 5mm
Datum: 09. května 2012 14:55
 čau drací.. kolik má difuzor karbec na Jawě 90? Dikec za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. května 2012 21:33
 Tak to nevadi  o 1mm neuškodi jenom to bude vic žrat max tam može byt 22mm
Datum: 08. května 2012 21:33
 20mm.......
Datum: 08. května 2012 21:03
Jméno: adas
IP: uživatel12697
 já myslím, že 20mm
Datum: 08. května 2012 20:26
 dikec  (uš ho utekam koupit  )
Datum: 08. května 2012 20:00
Jméno: juraj
IP: uživatel13731
 19mm
Datum: 08. května 2012 19:57
Jméno: paiman
IP: uživatel4946
 Zdravím, mám čz 477. A poslední dobou mi pořád prská z karburátoru. Mam motorku pořád zasr.. Předstih je seřizenej, a karburator je čistej a taky seřízenej podle manualu+mam novy těsněni mezi motorem a víčka u plovaku takže tamtudy to nebude. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. května 2012 20:07
Jméno: maspe
IP: uživatel13749
 pokud jen prská a nestřílí, tak je to normální, to 2t bez klapky prostě dělají. Většinou to pochytá guma a airbox.
Datum: 10. května 2012 20:07
|



|