česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  43  44  45  46  47  48  49  50  51  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Mišák      IP: uživatel12501    
zdarec draci potřeboval bych poradit když nakopnu pincka tak se ty otáčky neprve vytáhnou potom sníží vytáhnou sníží atd.. a potom zdechne nevíte čím to je ?? myslíte že kdybych vzal karbec z jinýho fichtla tak to bude ok ?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. května 2012 11:46
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel11937    
A dělá to i po zahřátí? protože správně bys měl karburátor seřídit za tepla..:-) a když to neklapne tak zkus jinej karbec no..:-)
 
 
Datum: 22. května 2012 11:46
 
 
 
 
Jméno: ToMa      IP: uživatel13794    
Čau draci, můžete mi někdo poradit postup jak správně na mosquitu seřídím v plovákové komoře karburátoru hladinu paliva? Díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. května 2012 20:38
 
 
 
 
Jméno: anthonny      IP: uživatel13268    
tak to ti neporadím, ale mohl by to vědět někdo, kdo má simsona, tam je taky bing, určitě to bude podobný ;-)
 
 
Datum: 21. května 2012 20:38
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      E-mail:      IP: uživatel8251    
Zdarec draci a SESO chci se zeptat zda nevíte nebo popřípadně nemáte na Jawa 555 plovák do karbecu benzínový nebo nevíte kde ho koupit ? na fichtlkramku sem ho nikde nenašel tak pls poraďte zatím díky a zduř... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. května 2012 7:07
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      E-mail:      IP: uživatel8251    
péro - ok díky bohužel kývačku nemám udělal sem to tak že sem dal plovák z Mustanga do 555 karbecu fungujeto startuje to jezdi to ale sem tam to kápne trošku ven a stejně to chci mít origo kdyby to šlo....
 
 
Datum: 22. května 2012 7:07
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
hele když si zejtra vzpomenu tak to zkusím ok?
 
 
Datum: 21. května 2012 21:53
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      E-mail:      IP: uživatel8251    
péro - tak to fakt nevím....
 
 
Datum: 21. května 2012 20:39
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
a nepasuje tam náhodou plovák z kejvačky?
 
 
Datum: 21. května 2012 14:32
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      E-mail:      IP: uživatel8251    
senta ® - Zduř - vůbec by to nevadilo ale musí bejt na 555 !! ne !!! na 20,21,23 je to jiný !! pokud máš fotku toho plováku a věděl bysi co bysi zato chtěl tak mi to pošli na jawasimson@seznam.cz a určitě se domluvíme.... ( jenom budu rád když se domluvíme )
 
 
Datum: 21. května 2012 13:45
 
 
 
 
Jméno: senta ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
cus já mám doma ale neni novej jestli stačí starší
 
 
Datum: 21. května 2012 13:43
 
 
 
 
Jméno: Miky-T      IP: uživatel13809    
Ahoj draci. Mám dotaz. Zrenovoval jsem Jawetu a mám problém s tahem motoru a jecho chodem vůbec. Startuje na šlápnutí, ale vůbec nedrží volnoběh, nemá sílu v tahu a po čase se začne dusit a často zhasne úplně. Mám podezření na karburátor. Je vyčištěný, volnoběh nastavený na nejvyšší otáčky a všechny trysky a komůrky průchozí. Přesto pořád stejný problém. Předstih samozřejmě ok, odtrh na kladívku ok, válec po výbrusu, nová svíčka. Tak nevím. Nemám jiný karburátor, tudíž nemám možnost vyzkoušet jeho funkci. Pokud má někdo zkušenost, nebo ví, co ještě zkontrolovat a vyzkoušet, písněte prosím. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. května 2012 16:39
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
ten karbec vem a vyndej z něj vše mosazné a vyvař ho ve vodě s octem 2dcl vody a 1dcl octa
 
 
Datum: 21. května 2012 16:39
 
 
 
 
Jméno: doby ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Měl sem jawu 50/550 taky me to tak delalo a bylo to vyfukem ale asi kdyš je to zrenovovany tak určite počitam s tm že bude aj čistej nebo novej vyfuk :-)
 
 
Datum: 21. května 2012 0:17
 
 
 
 
Jméno: Pio      IP: uživatel12302    
čus draci,Mám takový problém u Pionýra když ho chci zaTEPLA nakoupnout tak mu to trochu dýl trvá než když ho startuju za studena to jde skoro na našlapnutí.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. května 2012 19:04
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
seřid ho tak aby za studena chytal na 1 a za tepla ti pak bude chytat na 2 -3 pokus
 
 
Datum: 18. května 2012 19:04
 
 
 
 
Jméno: Bugs ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Za tepla startuju s plným plynem a chytne na 1. - 2. kop.
 
 
Datum: 18. května 2012 11:27
 
 
 
 
Jméno: PIO      IP: uživatel12302    
To už sem taky skoušel a jako kdybych to nenakláněl.
 
 
Datum: 17. května 2012 22:26
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Při teplejch startech ho nakloň doprava a měl by chytat líp. ;-)
 
 
Datum: 17. května 2012 22:18
 
 
 
 
Jméno: mosquito ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím všechny draky a prosím o radu. Loni jsem si koupil mosquita (asi budu jeden z mála na Bruntálsku :-) ), najezdil jsem ke konci sezony asi 700 km a začal zlobit karbec (aspoň si to myslím). Za jízdy mi začal stroj zdechat a šlo to zachránit jen když jsem mu "načepoval" benzínu. Tak jsem teď po zimě karbec komplet vyčistil, volnoběh nastavil (jak jsem se nějde dočetl 3,5 otáčty na šroubku volnoběhu), jehla je chycená na druhé drážce od shora. Při volnoběhu to má stabilní chod a po zahřátí se jako by v nepravidelných intervalech zadusí a pak zase funguje v pořádku po pár vteřinách zase zakašlá a tak pořád dokola. Opravdu už nevím co bych vyzkoušel, z návodů a ze zkušeností co draci uvadějí na chatu jsem vyzkoušel všechno. Stroj jezdil fakt perfektně a vzniklo bez mého zásahu tak nevím. Díky za každou radu. Zdravím a ať se všem daří. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. května 2012 22:16
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
mosguito je celkem v poho stoj akorát nechápu proč tam dali ještě kladívkové zapalování které zlobí,udělala se ti pecka na kladívku
 
 
Datum: 17. května 2012 22:16
 
 
 
 
Jméno: Strakos      IP: uživatel10418    
Zdarec, mám na fíťovi výbrus 60ccm a přemýšlím kolikátku tam dám trysku. Já bych skusil 70 nebo 72. Má te někdo skušenost? Díkec odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. května 2012 20:37
 
 
 
 
Jméno: dsg      IP: uživatel13045    
Záleží, zda se jedná 60ccm nebo těch 54 nebo kolik, jak je ten polskej výbrus :-D jinak musíš testovat :-D
 
 
Datum: 16. května 2012 20:37
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13787    
Těchto válců už jsem dělal vícero,na origo filtrboxu všem jezdí tryska 72.
 
 
Datum: 16. května 2012 17:25
 
 
 
 
Jméno: aikidot      IP: uživatel8622    
Dobrý Večer chtěl jsem se jen zeptat zdali je jehla v jawe 555 stejna z 21 děkuju odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. května 2012 23:05
 
 
 
 
Jméno: aikidot ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
diky a da se sehnat ?
 
 
Datum: 15. května 2012 23:05
 
 
 
 
Jméno: jawa 23      IP: uživatel13407    
neni u 555 je o trochu větší
 
 
Datum: 15. května 2012 22:48
 
 
 
 
Jméno: jawa 23      IP: uživatel13777    
čau draci mam mustanga po vybrusu najel sem stím asi 100 km a když se to zahřeje tak to nedrží volnoběh a když dam čtvrt plynu tak se do dusí a pak to hned se uvědomi svíčka má barvu do hněda a když upravuju zdvih jehly tak to na to nemá vliv a předstih a odtrh nvím jak ještě seřidit ale předstihem to nebude asi hladinou v plovákové komoře co?díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. května 2012 17:30
 
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
jednak mě momentálně napadlo co takhle mírně povytáhnout lanko výš, tzn. soupě, anebo přes šroub na volnoběh, ale taky možnost, že ti už šroub na volnoběh vyhryzal do soupete vetsi díru, takže šroubek volnoběhu už nezabírá K předstihu veměš shodíš hlavu a hodíš píst k horní hlavě válce, na kladívkách nastavíš mezi kladívky, pomocí měrek vzdálenost 0,3-0,4 vytáhneš, následně vemeš cig. papírek, který vložíš mezi kladívka a následně budeš otáčet magnetem zpět, až ti sepnou kladívka cig. papírek tak, aby si ho natěsno vytáhnul a nasunul zpět. Veměš šupleru a změříš, nic těžkhéo, pokud bude moc, pootočíš rotorem a znova. (tak to dělám já a furt jezdím :-D) ZDUŘ
 
 
Datum: 15. května 2012 17:30
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel1237    
mě to dělalo to, že sem tam měl nechtěně zvětšenou trysku volnoběhu
 
 
Datum: 15. května 2012 17:23
 
 
 
 
Jméno: Fichtlar97 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Chci se zeptat jaký benzín je lepší do fíka,jestli Natural 95 nebo 91??Taky bych se chtěl zeptat jestli je potřeba do benzínu přidávat olovo? Díky předem za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. května 2012 23:34
 
 
 
 
Jméno: Lexa      IP: uživatel11243    
Jawa46: Na obalu od aditiva co používáš je přímo napsáno, že olovo nahrazuje. To znamená, že žádné olovo neobsahuje.
 
 
Datum: 15. května 2012 23:34
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
fichtlar97: do pionýra se dával speciál protože ani nic jiného k dostání v jeho době nebylo :-)
 
 
Datum: 15. května 2012 21:32
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jawa46: to že se mechanikem učí ještě neznamený že jsi.. a tím ci píšeš budeš špatný mechanik :-) olovo je tam prakticky uplne k hovnu :-) .. jediné co udělá že ten benzín bude "měkčí" standovi s tím jezdí pérák se speciálem líp jak s naturalem.. al eto je zas jen o nastavení...
 
 
Datum: 15. května 2012 21:29
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Přesně to dá přese rozum ne? :-D používám toto http://www.manvel.cz/aditiva/aditivum-sheron-pb-250ml-5050.html :-)
 
 
Datum: 15. května 2012 20:18
 
 
 
 
Jméno: Fichtlar97 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo,ale do fichtla se vždycky dával Special 91 a ten olovo obsahuje nebo obsahoval,takže tam to olovo asi není k ničemu..
 
 
Datum: 15. května 2012 18:53
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Prosim vás, co blázníte s olovem, to se přidávalo do benzínu kvuli "mazání" měkých ventilových sedel u starých čtyřtaktů (např. škodo 1000MB-130L) moderní auta už mají sedla tvrzená a můžou jezdit na bezolovnatý benzín. U dvoutaktu je to uplně jedno, žádné aditivum není potřeba
 
 
Datum: 15. května 2012 7:32
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Přísady s obsahem olova se již delší dobu z ekologických důvodů nepoužívají. Byly nahrazeny přísadami na bázi draslíku. Obchodní název je např. Benadit, dá se koupit skoro u každé pumpy.
 
 
Datum: 15. května 2012 0:10
 
 
 
 
Jméno: Lexa      IP: uživatel11243    
Čezeťák má pravdu. A Fichtlaře97 a Jawy46 se ptám na obchodní název aditiva, pomocí kterého přidávají olovo do benzínu.
 
 
Datum: 14. května 2012 23:39
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pardon překlep :-D proč tam to olovo není na škodu
 
 
Datum: 14. května 2012 21:29
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cezetaku já jsem automechanik takže o tom asi taky něco vím já jsem se o 4t vůbec nebavil jen jsem řek že to není na škodu jestli víš něco o spalování (předčasný, detonační, samozápaly.. diagramy a totok) tak bys věděl proč se tam to olovo není na škodu! ;-)
 
 
Datum: 14. května 2012 21:27
 
 
 
 
Jméno: Fichtlar97 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Radši tam to olovo budu dávat,není nad rady starších :-D
 
 
Datum: 14. května 2012 21:13
 
 
 
 
Jméno: bobek      IP: uživatel13011    
A taky jsem někde četl že to olovo částečně vyplňovalo ty mikroškrábance ve válci a na pístu... Co je na tom pravdy nevím :-)
 
 
Datum: 14. května 2012 20:56
 
 
 
 
Jméno: Fichtlar97 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Do starých dvoutaktů se taky kdysi dával olovnatý benzín,to olovo je tam proto,aby mazalo píst,alespoň tak mi to říkal táta..
 
 
Datum: 14. května 2012 20:29
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
olovo se používá u starých 4T motorů k ochrané vrstvě na sedlech ventilů aby se neopalovaly.. má snad pionýr 4T motor? :-D
 
 
Datum: 14. května 2012 20:26
 
 
 
 
Jméno: Fichtlar97 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
U nás mají special 91 na jedné benzínce,ale je to trošku dál a nikdo ze známých nejezdí kolem,tak mi koupí natural 95,olovo a bude to ok. :-)
 
 
Datum: 14. května 2012 20:03
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Draku special 91 se už nějakej ten pátek nedělá. Já osobně beru normálka 95 natural a přidávám olovo určitě to není na škodu ;-)
 
 
Datum: 14. května 2012 20:01
 
 
 
 
Jméno: Krusna2      E-mail:      IP: uživatel12292    
Dobrý den omlouvám se vím že to sem nepatří ale nevíte jesli můžu dát karbec z jawa 250 nebo 350 nebo 175 na trabanta ?? pojede to ?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. května 2012 11:36
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel8967    
když karbec z trabanta jde dát na 350 tak to půjde možná i naopak
 
 
Datum: 14. května 2012 11:36
 
 
 
 
Jméno: V      IP: uživatel13770    
Určitě ano, 175 má stejný karburátor jako 350, vlastně to jsou dvě 175, které karburátor živý střídavě, takže dva válce - dva takty. Karburátor je stále pod tlakem směrem do válce. Z 250 by tam seděl určitě taky..
 
 
Datum: 14. května 2012 8:31
 
 
 
 
Jméno: Petr Salva      E-mail:      IP: uživatel12894    
Podle mě určitě ne :-(
 
 
Datum: 14. května 2012 1:27
 
 
 
 
Jméno: zobis      IP: uživatel4850    
zdarte chtel bych se zeptat jak let benzin do babety jestly natural a ředit ?? kolik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. května 2012 18:46
 
 
 
 
Jméno: zobis      IP: uživatel4850    
dik moc
 
 
Datum: 13. května 2012 18:46
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel6631    
ředit natural n95 s olejem pro dvoutaktní motory a poměr 1:30 / 1:50 záleží jak to chceš jinaš jeden díl benzínu 30 dílu oleje (1litr oleje 30litru benzínu) ;-)
 
 
Datum: 13. května 2012 10:51
 
 
 
 
Jméno: Zdenys      IP: uživatel13724    
Zdarec draci. Chci se zeptat ohledně čištění nádrže u Jawy 21. Kohoutek jsem už vyčistil, ale v nádrži je strašné množství rzi ( i po stranách nádrže) . Tak se chci zeptat zda-li nemáte nějaký typ na pročištění :-) . Díky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. května 2012 18:25
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hele je to tady pořád zkus příště na před hledat ..... hele já tu udělal následovně: kup si kyselinu fosforenčnou je silnější a lepe t ovyčistí než ta kyselina citronová.Kyselina fosforečná je vlastně v odrezovač bezoplachový ten koupíš v každé lepší drogérce.Takže nádrž je venku je prázná naly tam technickej benzín a proštěrchej to trochu prostě ad se to trochu odmastí pak to vylej nasyp hřebíky (maj ostre hrany) lepší než náke matičky šroubky a pod do toho ještě nalyj ten odrezovač a třebej stím tak dlouho dokud to nebude čisté pokud máš mýchačku tak máš výhodu (já to dělal ručně).PAk to všechno vylij zbylé hřebíky vytřep ven.Pak jsem to vysušil fénem propláchl trochu benálem s olejem olej to aspon nakonzervuje.Pak už jen složit nalít benál s olejem a mužeš jezdit.Tady přikládám foto jak se mi to podařilo vyčistit http://johnny15.rajce.idnes.cz/Fichtl/#DSC01761.jpg
 
 
Datum: 12. května 2012 18:25
 
 
 
 
Jméno: R4dek07 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, Nalej do ní ocet, nebo kyselinu citrónovou rozmíchanou ve vodě, a nech to tak 2 - 3 hodinky působit, jen stím občas zajdi zaštěrchat. Potom běž většinu obsahu vylít a nechej tam jen tak nadně.. Nasypej tam větší kamínky, nebo větší matice a šťerchej ... Potom je vysyp ven a proplachuj nádrž vodou, dokud nebude čistá :-P
 
 
Datum: 12. května 2012 17:10
 
 
 
 
Jméno: stepan95 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec, oživuju 555 a mám na ní původní kohoutek, co se na ně dával. Tím myslím takový, co má tu páčku jakoby drát - zkrátka není to klasický Jikov co známe z novějších pionýrů. Nevíte jestli je rozebíratelný ? Včera jsem se díval a nic mě nenapadlo. Nerad bych nalel benzín a pak řešil problém s kohoutkem. Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. května 2012 12:19
 
 
 
 
Jméno: neresit..      IP: uživatel13771    
magnet:?xt=urn:btih:34836bdc948e8eaaa694b542328331e31e68f5a5&dn=Game+of+Thrones+S02E08+HDTV+x264-ASAP+%5Beztv%5D&tr=udp%3A%2F%2Ftracker.openbittorrent.com%3A80&tr=udp%3A%2F%2Ftracker.publicbt.com%3A80&tr=udp%3A%2F%2Ftracker.istole.it%3A6969&tr=udp%3A%2F%2Ftracker.ccc.de%3A80
 
 
Datum: 22. května 2012 12:19
 
 
 
 
Jméno: stepan95 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dík
 
 
Datum: 12. května 2012 17:27
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
ta páčka jde zkrz tělo kohoutku a zezadu je zajištěná pružinou a závlačkou...
 
 
Datum: 12. května 2012 15:39
 
 
 
 
Jméno: R4dek07 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, nevíte někdo, jak je dlouhá tahle hadička ? >> http://www.fichtlkramek.cz/nahled/benz_hadicka_pio_mustang.html Díky ! :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. května 2012 21:26
 
 
 
 
Jméno: R4dek07 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Fajn, díky ;-)
 
 
Datum: 10. května 2012 21:26
 
 
 
 
Jméno: Masokz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no tak u nas v drahe mototechne sem kupoval 40 cm za 8 korun takze kdyz si to spocitam tak pul metra no :-D ne ze by byl fichtl kramek drahy jo nechcu urazit :-D a 40 cm staci bohate, mas do rezervy snad necelych 10 cm :-D
 
 
Datum: 10. května 2012 21:17
 
 
 
 
Jméno: fechtlař21      IP: uživatel289    
nechci kecat ale mohla by mit tak pul metru žejo aby byla dost na rozvedeni ma motorce a eště do rezervy ale počkej na další odpovědi :-D
 
 
Datum: 10. května 2012 21:15
 
 
 
 
Jméno: v.vasek.b ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar chtel bych se zeptat jestli mohu jezditi s jawou 250 na ethanol E85 jestli to nejak neublíží motoru atd?? dík za odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. května 2012 15:48
 
 
 
 
Jméno: v.vasek.b ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja už to jako skoušel jede to ale když je to studeny tak se tomu moc nechce a šroub na obahocovaní musí byt naplno pak je to cajk
 
 
Datum: 10. května 2012 15:48
 
 
 
 
Jméno: typeg      IP: uživatel11667    
Já osobně to taky vyzkoušený nemam. Akorát jsem všude četl že je to na nic a chlápek tady ze servisu zrovna tuhle opravoval kouslou čz co jezdila na E85 :-) Chtěl bych to vyzkoušet, akorát to nechci lejt do svejch mašin který jsou v dobrym stavu. Potřeboval bych sehnat nějakou plečku.
 
 
Datum: 10. května 2012 14:37
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13739    
Budu si muset koupit olej do lihu a kurva to vyzkoušet na velký jawě,abych věděl jestli je to opravdu taková krávovina,nebo jestli to na to jede,protože už to tu je každej druhej den a my všichni víme hovno,jen teorii.....teorie říká že to nejde....tak dva lidi už to na etanol "úplně nečekaně" zarafli,protože použili olej do benzínu a jeden zázračnej jezdec tu tvrdil,že mu to chodí s nějakym shell advance 2T a bez problému.....tak já nevim....
 
 
Datum: 09. května 2012 22:18
 
 
 
 
Jméno: haggar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jestli nemáš na benzín tak tu 250 prodej........
 
 
Datum: 09. května 2012 22:14
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nám je to ale uplně putná :-) .. lej si tam co chces.. je to tvoje motorka.. lej si tam treba redilo.. co je nam do toho co si tam lejes, zejo ;-)
 
 
Datum: 09. května 2012 22:13
 
 
 
 
Jméno: typeg      IP: uživatel11667    
OMG už zase
 
 
Datum: 09. května 2012 22:01
 
 
 
 
Jméno: Frenky_S22      IP: uživatel13738    
Dobrý den, jsme mladý motorista z Olomoucka, vlastním krásného Stadiona S22 v původním stavu. Vždy šlapal jako hodinky, ale poslední dobou s ním mám neřešitelné trápení. Pokusím se jej co nejlépe specifikovat - Po zahřátí motoru a ujetí pár kilometrů se začnou při vyřazení rychlostního stupně samovolně zvyšovat otáčky motoru. Stadion, po již starším zásahu kutila, bohužel nemá originální karburátor, motor je osazen karburátorem typu Jikov 2914 z Pionýra 555. Zkoušel jsem již všechno - první má teorie byla, že plovák není schopen uzavřít přítok benzínu a jeho tlak přetlačí plynové šoupátko. Rozebrání, očištění atd. zázračně pomohlo, ale vždy jen dočasně. Musím říct, že plováková jehla se mi moc nezdá, připadá mi kratší a ne v úplně super stavu. Mohlo by zahřátí motoru mít nejaký vliv na fukčnost karburátoru ? Další možností mohlo být zadrhávájící se lanko v bowdenu plynu. Ten jsem promazal přenastavil, rokojeť také, ujel 15 km a problém se vrátil. Netuším v čem by mohl problém. Vždycky si všechno dokážu spravit sám. Ale tady mé znalosti končí. Spoléhám na Vás, ty zkušenější. Zachraňte mne, prosím. :-) Děkuji mnohokrát odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. května 2012 11:14
 
 
 
 
Jméno: Frenky_S22      IP: uživatel13738    
Děkuji všem. Karburátor jsem odmontoval a opravdu bylo těsnění z klingeritu podélně natržené. Dal jsem tam tedy nové z těsnícího papíru plus použil pastu Max Cooper, určenou na tyto věci. Šteft jsem odvrtávat nakonec nemusel. Stačilo jen vypodložit matku protože dál byl závit ještě ok. Vypadá to dobře, jakmile přestane pršet tak to vyrazím ozkoušet. Ale věřím vám. Musí to klapnout. Děkuji znovu za všechny cenné rady pánové! :-) P.S. Reportáž jsem také viděl. Co se strojů týká nic moc - ale myšlenka, že místní pánové mají takový klub a pořádájí společně spoustu akcí se mi líbí.
 
 
Datum: 12. května 2012 11:14
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Panela jo já se díval no ale teda nic moc určitě to jdem ale přehrát zpětně někde na netu. Frenky_S22. no tak tam to bude asi sát ten faleš na 90 % to bude tím .takže odvrat následně nová vložka nebo novej závit a nový šteft .když už budeš u toho tak přetěsnit to komplet novým těsněním.Nezapomenout ho napřed potřít olejem s obou stran.Nové těsnění dej mezi válec a kolinko karbecu,mezi kolinko karbecu a karbec dotáhovat postupně a pak to musí být OK
 
 
Datum: 10. května 2012 15:32
 
 
 
 
Jméno: Panela      IP: uživatel13740    
Tak jestli máš servanej šteft tak je všecho jasný! Odvrtat, vyvložkovat nebo novej závit, použi fantazii.. Tam to saje faleš 100%. A jinak hoši viděl někdo včera tu poslední reportáž ve Výkendu na Nově o těch staďácích? Pěkný stroje..
 
 
Datum: 09. května 2012 22:03
 
 
 
 
Jméno: Frenky_S22.      IP: uživatel13738    
Dobre mrknu na to ... zda se nekde nenachazi nejaka skulinka. Děkuji.
 
 
Datum: 09. května 2012 19:33
 
 
 
 
Jméno: Cimos ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Osobne bych spis tipnul na prisavani falesnyho vzduchu. Tim se ochudi smes a diky tomu stoupaji otacky...
 
 
Datum: 09. května 2012 18:59
 
 
 
 
Jméno: Frenky_S22      IP: uživatel13738    
Děkuji moc za odpovědi. A zdravím zpět do Šternberka. Dobře, v první ředě asi koupím tu novou jehlu přijde asi tak na 50 Kč + poštovné, ale to je pakatel jestli se to tim spravi. Chtěl jsme se tu jen ujistit, že ja má úvaha správná. No teoreticky se ty otacky snazi lezt nahoru i kdyz tam rychlost je, jenze motor je brzdí, takze to ani nejde zas tak moc poznat. Přesně. To byla moje 3. domněnka - falešný vzduch. Na nějaké fóru jsem četl, že bych měl omrknout gufero zapalovaní a spojení karbec-válec. Mám na jednom šroubku utrzeny zavit, takze nedrzi nijak zvlast. Mohl by motor tudy táhnout ten falešný vzduch? Zkousel jsem oddelat vzduch. filtr a pri zacpání otvoru rukou sly otacky zase dolů, takze ta cesta karbec-válec by snad mela byt ok. Napíšu i na jawamánii. Děkuji za typ !
 
 
Datum: 09. května 2012 17:27
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Šternberk zdraví Olomouc :-) . Hele to zvyšování dělá jen když je vyřazeno jo ? to bych řekl že to bude táhnout někde faleš.Taky tma dej novou tu jehlu po případě nový jehlový ventil plovák sice ho zatlačí ale i tak tam furt může přitékat benál.Ještě co ti mohu doporučit je to že se zeptáš na Jawamania.cz Tam jso utaky šikovní lidé :-)
 
 
Datum: 09. května 2012 16:37
 
 
 
 
Jméno: Pepazdepa      IP: uživatel4207    
Tak když píšeš že se ti nezdá ta plováková jehla tak ji zkus vyměnit za novou ta nestojí zas tolik taky by to ní mohlo být.
 
 
Datum: 09. května 2012 15:30
 
 
 
 
Jméno: Frenky_S22      IP: uživatel13738    
To je pravda, jako bylo by to to nejrozumnějsi řešení. S tímhle karburátorem, ale prý jede stadion rychleji a lépe. Nevim, originalni jsem tam nikdy nezkoušel. Nenapadá Vás spíš něco jak by se dal opravit ten stávající ? Musí tam přece být něco špatně, jen tak sám od sebe to dělat nemůže ne ?
 
 
Datum: 09. května 2012 15:17
 
 
 
 
Jméno: Pepazdepa      IP: uživatel4207    
JJ tak zkus sehnat originální karburátor ta chyba muže být v tom. ;-)
 
 
Datum: 09. května 2012 15:09
 
 
 
 
Jméno: Frenky_S22      IP: uživatel13738    
přímo z olomouce - Neředín jestli to pumůže.
 
 
Datum: 09. května 2012 15:07
 
 
 
 
Jméno: Pepazdepa      IP: uživatel4207    
Cus odkud jsi z olomoucka? Díky ;-)
 
 
Datum: 09. května 2012 15:04
 
 
 
 
Jméno: R4dek07 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, neznáte někdo průměr palivové hadičky ? Díky . :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. května 2012 21:11
 
 
 
 
Jméno: motohadička:-D      IP: uživatel13750    
prdlačka, v originále i podle katalogů většinou 5,5-ka
 
 
Datum: 10. května 2012 21:11
 
 
 
 
Jméno: R4dek07 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Super, díky. :-) BTW> doby - Nemám teďka tu možnost ...
 
 
Datum: 09. května 2012 17:16
 
 
 
 
Jméno: Sadra17 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
originál 7mm běžně se používá 6mm
 
 
Datum: 09. května 2012 17:14
 
 
 
 
Jméno: doby ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
změř :-D jinak mam taky 5
 
 
Datum: 09. května 2012 17:04
 
 
 
 
Jméno: Castrol      IP: uživatel11670    
6mm nebo 5mm,Já teda mám na fichtlovi 5mm:-)
 
 
Datum: 09. května 2012 14:55
 
 
 
 
Jméno: doby ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau drací.. kolik má difuzor karbec na Jawě 90? Dikec za odpověd :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. května 2012 21:33
 
 
 
 
Jméno: doby ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak to nevadi :-) o 1mm neuškodi jenom to bude vic žrat max tam može byt 22mm
 
 
Datum: 08. května 2012 21:33
 
 
 
 
Jméno: haggar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
20mm.......
 
 
Datum: 08. května 2012 21:03
 
 
 
 
Jméno: adas      IP: uživatel12697    
já myslím, že 20mm
 
 
Datum: 08. května 2012 20:26
 
 
 
 
Jméno: doby ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dikec :-) (uš ho utekam koupit :-) )
 
 
Datum: 08. května 2012 20:00
 
 
 
 
Jméno: juraj      IP: uživatel13731    
19mm
 
 
Datum: 08. května 2012 19:57
 
 
 
 
Jméno: paiman      IP: uživatel4946    
Zdravím, mám čz 477. A poslední dobou mi pořád prská z karburátoru. Mam motorku pořád zasr.. Předstih je seřizenej, a karburator je čistej a taky seřízenej podle manualu+mam novy těsněni mezi motorem a víčka u plovaku takže tamtudy to nebude. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. května 2012 20:07
 
 
 
 
Jméno: maspe      IP: uživatel13749    
pokud jen prská a nestřílí, tak je to normální, to 2t bez klapky prostě dělají. Většinou to pochytá guma a airbox.
 
 
Datum: 10. května 2012 20:07
 
<  43  44  45  46  47  48  49  50  51  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 08.06.2025 5:14:58 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu