slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  47  48  49  50  51  52  53  54  55  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: fichtl      IP: uživatel12913    
čus mám dotaz když startuju pincka tak mě chytne na drb a za tak 3 až 5 sekund mě chcípne ,neteče tam nový benzín ikdyž mačkám plovák, přeplavuje se a vitíká ven. chvilku ho trěba roztlačím a tak po 6ti sekudách chytne a nasaje směs novou co mám dělat aby chytal a jel hnedka po startu ??? pomůže vičistit karburátor ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. dubna 2012 23:23
 
 
 
 
Jméno: Sadra17 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak vyřešeno vyčištěnej karbec, hold tlaku 8barů špína neodolá a danej papírovej filtr a jede
 
 
Datum: 02. dubna 2012 23:23
 
 
 
 
Jméno: Sadra17 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dělá mi to samý, kohout čistej a karbec je tam třetí ...
 
 
Datum: 30. března 2012 22:12
 
 
 
 
Jméno: alan      IP: uživatel12630    
kohoutek karbec .. ale jako prvni bych koukl na trisky :-)
 
 
Datum: 30. března 2012 21:09
 
 
 
 
Jméno: dudek      IP: uživatel12770    
synku mozna jsem blby ale ten dotaz nezni mocsrozumitelne :-D
 
 
Datum: 30. března 2012 21:09
 
 
 
 
Jméno: :D      IP: uživatel6631    
Ahoj chcu se zeptat jestli by bylo možné udělat vstřikování prímo do válce na jawu 21 baterku, čerpadla a takové věci nejsou porblém ale spíš mně zajímá jestli by to šlo udělat přes tranzistorový spínač napojený na zapalování při rozpojení kontaků (jiskře vstřik paliva do válce regulace paliva udělat elektronicky na přidání plynu pomocí zjednodušeného potenciometru atd... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. března 2012 17:17
 
 
 
 
Jméno: ySimiP ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čus, hele čistě teoreticky to jde. Já nad tím taky přemýšlel. Stojí před tebou jen dva větší problémy. Za prvé, mít dostatek znalostí na vytvoření vlastní řídící jednotky. To by šlo udělat i třeba za pár stovek. Já na to ale moc znalostí neměl, tak jsem to tady zapíchnul. Dneska kdybych do toho šel, tak bych se na jednotku vysral a vyřešil to analogově. Na nějaký kladívko se musíš vykašlat. Je nepřesné a navíc ty potřebuješ vstřikovat v úplně jinou dobu. Takže si na konci zapalka za kladívkem uděláš optickou závoru a potom povedeš signál k RC členu. Navíc na RC člen přivedeš ten tvůj trimr(potenciometr je pro změnu napětí). Tím budeš schopen měnit přechodový děj a dobu vstřiku bude určovat konstanta Tau, kterou si budeš muset spočíst z integrálu. Potom je to už jednoduché :-) Tranzistor sepne vstřikovač. Já bych volil nepřímí vstřikování jako to mají běžné moto. Tam narazíš na to, že potřebuješ trysku s jistým průměrem a budeš muset nastavit jistý tlak na přetlakovém ventilu. A takhle časem objevíš dalších milion problémů proč to nedělat. Já to vzdal kvůli tlakovému čerpadlu. Musíš ho mít v nádrži a taky z čeho napájet elektřinou. Takže je to jen o tvém umu. Ale moto se stříkačkou je to NEJ NEJ NEJ. Karbec se může jít vycpat. Mám jí a jde to tak krásně za plynem, nikdy se nestane že nenastartuje a s dnešníma cenama benzínu je spotřeba o nějaký ten litr taky menší.
 
 
Datum: 30. března 2012 17:17
 
 
 
 
Jméno: WfP      IP: uživatel13514    
No to by mě zajímalo jak se dá zjednodušit potenciometr :-D je to jedna z nejednoduších součástek. Nevím co se dá zjednodušit na proměnném odporu :-)
 
 
Datum: 30. března 2012 12:48
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel12627    
teoreticky jde střilet i za roh !! takže ano.
 
 
Datum: 30. března 2012 12:45
 
 
 
 
Jméno: :D      IP: uživatel6631    
konstrukce ne chcu jen vedet jestli by to fungovalo teoreticky
 
 
Datum: 30. března 2012 12:14
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13510    
Asi tak....dle mě by bylo nejjednodušší sehnat komplet vstřik,saní,řídící jednotku,lambda sondu atd. z nějakýho skútru....nějakou jebku nabouranou bez papírů s funkčnim motorem určitě pod 5 tisíc koupíš.....a úplně nejjednodušší by bylo se na to úplně vysrat....jinak postřeh....dva úplně stejný skútry,stejný roky,stejný nastavení,stejný spojky,výfuky akorát jeden stříkačka a druhej karburátor a představ si to,že ta stříkačka jede míň ;-) to jen abys byl v realitě.....stříkačka je jen víc EKO....to byl poslední výkřik 2T motorů....beztak už se od nich úplně ustupuje...
 
 
Datum: 30. března 2012 9:33
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13308    
Uděla to samozřejmně jde, ale rozhodně ne takhle jednoduše jak si to ty představuješ. Budeš potřebovat laditelnou řídící jednotku v ceně řádově několik tisíc nebo spíš desítek tisícna její soukromý vývoj rovnou zapomeň + spoustu dalších věcí. Tak jak to navrhuješ to prostě nefunguje a ani fungovat nemůže, čím by jsi chtěl regulovat např. délku vstřiku??
 
 
Datum: 30. března 2012 7:27
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel12627    
spíš to vidim, že 1122, resp. ip 6631 neumí seřídit fichtla a tak vymejšlízávratné inovace, pač už neví kudy kam... jinak mě napadá otázka, proč toto už nemají nejlepší ladiči, mezi které jistě patří i stejsky.
 
 
Datum: 30. března 2012 0:00
 
 
 
 
Jméno: Matouš_KH      IP: uživatel13344    
Co si od toho slibuješ? Výkony, zajímá Tě jestli by to čistě teoreticky šlo, nebo si jen chceš hrát a pokusit se udělat něco, co nikdo nemá? Jako upřímně, moc v tu funkčnost nevěřím...Taky sem slyšel nápady jako dát tam turbo z vysavače:-D
 
 
Datum: 29. března 2012 23:29
 
 
 
 
Jméno: :D      IP: uživatel6631    
TSpínač by fungoval jako rele a to by při rozpojení kontaku z baterky dalo el. impuls do vstřikovače který by byl v sacím koleně karburátoru ...
 
 
Datum: 29. března 2012 23:12
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel12002    
No nevím k čemu by to bylo dobré. Ale už jen kvůli funkci 2taktu bych řekl že to moc good nebude,... Jinak nevím jak bys to chtěl do tý palice přidělat
 
 
Datum: 29. března 2012 23:04
 
 
 
 
Jméno: kloucek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Sorry, že opakuju prakticky stejnej dotaz ale jak řeším o několik témat dole.. Fichtl se mi s tryskou 38 na volnoběh dusí až zhasne protože je to bohatý - zkoušel jsem několik různejch trysek 38 a vždycky když to blafe na volnoběh tak po pár vteřinách zhasne - svíčka černá jak uhle, myslíte že když tam dám volnoběžnou trysku 32 nebo 35, tak motoru neublížim?? Prosím o názor standu, jenca, atd. Nerad bych ho nějak přidíral, ale na křižovatce mi bez tůrování zhasne.:-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. března 2012 20:47
 
 
 
 
Jméno: kloucek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak gufera to nebyly dal jsem nový a je to pořád stejný. Zkoušel jsem pionýra naklonit na pravou stranu a zvýšil se trochu volnoběh a blafalo to cca 2 min. takže pohoda - ani jsem nezkoušel jestli by chípnul. Tak jsem logicky snížil ještě hladinu, abych to ochudil a na 1 to jelo a jak jsem dal 2 začlo to cukat až to chcíplo, tak jsem dal zas hladinu do normálu a zas to točí a jede jak hovado, volnoběh drží jen když do naklnim do prava, ale musím pře zastavením protůrovat, pak naklonit motorku a otáčky se ustálej. Jehlu na první zářez jsem nezkoušel, to zkusím až zítra. Jestli kámošům nekecaj tachometry, tak dnes jsem z něj na rovině vytlačil 88km/h a možná se tomu dá i věřit, jeli jsme po hlavní v plným provozu a normálně jsem jel v koloně. Předstih jsem dal 1,9 a je jak pila. Zítra zkusím to s tou jehlou, pokud to pomůže a bude držet volnoběh tak jsem na lepšim fichtloj njel.:-D
 
 
Datum: 30. března 2012 20:47
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestl ise bojíš že bys si tak přidřel tak nepřidřeš jinak by tma ten zářez přece nebyl já to mám takyn a prvním a poho naježděno tka přes 700 km a je to pohodě.Co se týče teb ohatosti je pravda že teplech fichtl má větší bohatost než by měl mít proto i v manuálu je psáno že se má nahnout na pravou stranu aby se ochudila směs a pak startovat.
 
 
Datum: 30. března 2012 17:03
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zkoušel si tu jehlu dt na první zářez ?
 
 
Datum: 30. března 2012 17:01
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel12627    
to je zajímavý. je vidět že si problém popsal dostatečně. fichtl ti jak řikáš jede jak drak, takže nastavení budeš mít asi dobrý. obávám se že rady přes počítač už ti budou k ničemu, snad jen ten válec s pístem. tu menší trysku klidně zkus, stejně když píšeš že to máš moc bohatý, tak problém se zadíráním nebude i proto že fekál sám o sobě je na volnoběh dost bohatej a 35 vs. 38 je malej rozdíl... OT tuhle sem rozebíral jeden motor, ani nevim kde sem ho vzal, nikdy sem na něm nejel, takže nevím, ale co na mě vykouklo po sundání válce, mě překvapilo. píst na straně sání bylo zkrácen, co zkrácen, doslova zmizel asi o 1cm! to že byl otočenej šipkou dolů bylo zřejmě proto, že to tak dlouho sálo, až se to usálo, lépe řečeno tam šlo směsi víc než do zilu v plném zápřahu. nu což, pátrej, zkoušej a jistě na to přídeš kde je zakopanej fena. mnoho zdaru.
 
 
Datum: 30. března 2012 11:55
 
 
 
 
Jméno: kloucek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Fakt už nevim kde je problem, asi se někdo vrtal v motoru, ale zas je pravda že ten motor je točivka jak blázen, mám skoro metrák a i prudkej kopec se serpentýnama dávám vždycky za 2 na to druhým fichtloj už v polovině řadím běžně za 1. Kluci na simsonech a dandy jsou na silnici prakticky bez šance tak s tím asi někdo něco dělal, oproti tomu druhýmu co mám jede tak o třetinu líp. jen škoda toho volnoběhu.. Co myslíš stando, kdybych dal tu trysku 35 nebude se to přidírat? Nebudu to nikde nechávat dlouze blafat, jde mi jen o jízdu po městě, abych nemusel porád na křižovatce tůrovat. Jsem úplnej amatér, úpravám nerozumim, mimo předstihu a zákládní údržby jsem úplně nepoužitelnej.:-D
 
 
Datum: 30. března 2012 11:15
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13510    
Zvláštní...když to dělá na oba karburátory,tak nebude chyba v karburátoru.....
 
 
Datum: 30. března 2012 9:16
 
 
 
 
Jméno: kloucek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Předstih mám cca 1,5-1,6, to s tím nakloněním zkusím ale hladina mi lícuje s tím plíškm plováku, zkoušel jsem dávat i nižší, pak to bylo snad ještě horší..
 
 
Datum: 30. března 2012 0:12
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel12627    
zkus teplýho fichtla na ten volnoběh naklonit na pravou stranu, alé né moc, a vydržet.. pokud nebude chcípat, jdi po hladině... také by to mohl způsobovat předstih..
 
 
Datum: 29. března 2012 23:56
 
 
 
 
Jméno: kloucek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kdyby ale byly gufera špatný, tak mi půjde do otáček ne? jakože to bude přisávat vzduch. Vzducháč před zimou novej a co je nejhorší, že mám doma ještě jednoho fichtla a když dám karbec z něj na tohohle, tak to dělá úplně to samý, chvlku blafe, pak začne kapat z té dírky co je u kolena na karbecu, ne nijak drasticky, jen se tam ta kapka pohupuje a je to cca co 5-10 s to 1 kapka. prostě se to ulejvá, jehla sedí, 2. zářez shora. V motoru jsem nevrtal. Na píst můžu kouknout. úpravám ale moc/vůbec nerozumím, tak kdyby něco snad to poznám. Právě mě napadlo dát na volnoběh menší trysku, abych to ochudil, co říkáte na tu 35 místo 38?? To by mohlo jít ne? Jinak když to jde na volnoběh a vypnu benzn, tak to vyletí trochu do otáček a pak to zhasne ale to je normální..
 
 
Datum: 29. března 2012 23:37
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bohatou směsí nepřidřeš... jinak co vzducháč? čistý? a co dírka v karbecu, která je před kolenem zespodu.. neni ucpaná?
 
 
Datum: 29. března 2012 22:07
 
 
 
 
Jméno: Mirda      IP: uživatel11100    
Napadlo mě jestli nemáš přepilovaný sací kanál popř upravený píst na sací straně (častá úprava) .Jinak jehla sedí ?? Není vyklepaná? Gufero na klice u spojky ? Nežere to olej z převodovky ? Co ventilek na plovákovce ?Jestli nic nepomáhá a nehrabal jsi se ve válci dej druhý karbec a hned víš na čem jsi. Ještě jedna rada jak to budeš mít teplé a budeš to chtít nechat klepat na volnoběh zastav si benzín co to udělá jestli se o nezlepší.
 
 
Datum: 29. března 2012 21:47
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel9410    
Pokud ti neudrží volnoběh,tak můžou bejt v háji gufera. tryska 38 je normální průměr od nultého výbrusu až po 8 výbrus.Chybu hledej jinde,né v trysce.
 
 
Datum: 29. března 2012 21:32
 
 
 
 
Jméno: 1122      IP: uživatel6631    
ahoj chcu se zeptat jestli pomůže zvětši difuzor na origo karburátoru kolenu a válci? a pokud vypiluju i sací kanálky ? bude mít fichtl větší výkon? a jěště se chcu zeptat proč mi fichtl jde pomalu do otáček musím přes spojku ... karbec čistý trysky taky i vzduch. filtr atd... :-( už nevím odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. března 2012 22:14
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Tobě fichtl nechce pořádně jet a už chceš ladit? Může to být karbcem, sáním, přibržďujícími koly, brzdama, neseřízený/vylágrovaný motor, zasraný výfuk, moc "těžký převod", splacatělý výfuk. koleno nebo seš moc tlustý... To je tak v rychlosti, co mě napadlo. Dokud nebudeš mít v lepším stavu než byl z výroby, tak se na nějaký ladění vyprdni!
 
 
Datum: 28. března 2012 22:14
 
 
 
 
Jméno: kloucek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj draci, mám problém s pionýrem 21. Jede dobře, ale jakmile zastavim a jde na volnoběh, tak mi chcípne, někdy třeba vydrží 10 sekund blafat. Hladina lícuje úplně tak jak je v návodu na jawa50. Myslíte, že ji mám ještě snížit? Vypadá to na bohatou směs, už nevím co s tím. jehla druhej zářez zhora. Kámoš říkal, že u fichtlů je to běžný, že když jsou rozpálený, tak blbě držej volnoběh, za studena ho drží dobře. Děkuju odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. března 2012 16:57
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
když dáš jehlu na první zářez nevydím duvod proč by si měl zadřít není pravidlo mít jehlu pouze na 2 zářezu atd...ale je to tvuj boj dělej jak myslíš
 
 
Datum: 30. března 2012 16:57
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel12002    
Přesně tak jak píše libor1...... plus věčný montování se v tom...aneb nesmíš být nikdy spokojen
 
 
Datum: 29. března 2012 23:08
 
 
 
 
Jméno: kloucek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Libor: díky ty jo, tohle mě nenapadlo. Koukal jsem že sesa taj má trysky i 35, tak zkusím ty. 32 se mi zdá dost málo, ale taky asi jednu vezmu
 
 
Datum: 29. března 2012 18:28
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel13467    
mě tohle dělala zvětšená volnoběžná tryska, tak sem tady na fichtlkrámku koupil novou, ale 32 místo 38, a je to paráda volnoběh sem si udělal rychlejší a pěkně drží, a dlouho
 
 
Datum: 29. března 2012 16:06
 
 
 
 
Jméno: kloucek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jen aby pak nebylo pozdě. nerad bych zadřel
 
 
Datum: 29. března 2012 16:04
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dej jehlu na první zářez z hora taky se mi to stávalo a pak dobry vyskoušej !!! a pak uvidíš co a jak
 
 
Datum: 29. března 2012 9:19
 
 
 
 
Jméno: kloucek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
drak: a jak to máš nastavený? Já svíčka N14C, jehla 2 zářez zhora, trysky jsem měnil i karby, ale je to furt to samý, filtr před zimou novej, předstil 1,6 odtrh 0,4. Jede to jak střela jenže volnoběh to držet teplý nechce, jakoby se to dusí když nejedu, většinou mi to bez tůrování chcípne A taky když přidám na volnoběhu šroubkem, tak to chvilku má zvýšený otáčky pak začnou klesat, až to chcípne, vyndám svíčku a čěrná od sazí.:-/
 
 
Datum: 28. března 2012 22:01
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel12002    
Draci s tímto jsem problém nikdy neměl ať za studena nebo při rozpáleným motoru vždy drží volnoběh dobře a nechcípe (když teda zrovna funguje a nemám půlku motoru mimo rám :-D )
 
 
Datum: 28. března 2012 21:45
 
 
 
 
Jméno: jawadrak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
skús vymenit volnobežnú trisku či ju niekto predtebou nepucoval ocelový drotom a nezvetšil je priemer
 
 
Datum: 28. března 2012 20:30
 
 
 
 
Jméno: kloucek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hh: já když tomu přidám tím šroubkem mezi tryskama, tak se to prostě chcípne nejdýl tak do 20-30s pak svíčka černá jak uhel, třeba když stojím na semaforu, tak to můsím protůrovávat, protože se to asi ulejvá a po chvili by mi to zdechlo. Za plynem to jde pěkně, filtr novej.. jen ten volnoběh. Kámoši co maj simála, tak těm to blafe třeba aj 10 min. a v pohodě. Docela mě to štve, ale pokud je to normální tak co nadělám
 
 
Datum: 28. března 2012 20:07
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel13171    
kloucek: tak je to správně a kámoš má pravdu, tyhle motory nejsou stavěný jako stabiláky aby někde půl hodiny bublaly na volnoběh, jestli ti horkej chcípá, zvedni si trochu volnoběh
 
 
Datum: 28. března 2012 19:10
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak zkus dát jehlu na první zářez zhora taky to tak mám
 
 
Datum: 28. března 2012 19:04
 
 
 
 
Jméno: kloucek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo a když zastavim ihned po jízdě, tak je svíčka cihlová, když to nechám blafat a pak ji vytáhnu, tak je od sazí.. Jakou hladinu nastavujete vy?
 
 
Datum: 28. března 2012 19:01
 
 
 
 
Jméno: typeg      IP: uživatel11667    
Čus, vadí něčemu moc bohatá směs? Kromě toho že to víc žere... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. března 2012 19:28
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel10520    
zbytečě to zanášíš vše karbonem a jeto mrtvější v akceleraci
 
 
Datum: 27. března 2012 19:28
 
 
 
 
Jméno: perko      E-mail:      IP: uživatel12952    
Zdar draci... Mám problém s jawou 21. Pokaždé když dám na něj origo karburator tak se mi na plný plyn dusí.. Vyzkoušel jsem už několik karburatorů a pořád to samé. Tak jsem tam dál mates z 05 a tím to jede ale s tím mi zas nedrží volnobeh... Prosím o radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. března 2012 16:45
 
 
 
 
Jméno: Hejňa      IP: uživatel11766    
no ono je možný, že ty trisky někdo čistil nějakym ocelovym kartáče, takže se tak triska hodně zvětšila. už jsem to párkrát viděl. triska se musí čistit třeba štětinou (tenkou) ze smetáku
 
 
Datum: 27. března 2012 16:45
 
 
 
 
Jméno: perko      E-mail:      IP: uživatel12939    
Hladinu mám nastavenou
 
 
Datum: 27. března 2012 14:26
 
 
 
 
Jméno: furioso      IP: uživatel13496    
treba nastavit hladinu v karburatore. po stlaceni plavaku musi byt zarovno hornou hranou plavaka. robi sa to ohybanim pliesku co je na viecku plavakovej komory
 
 
Datum: 27. března 2012 12:49
 
 
 
 
Jméno: perko      E-mail:      IP: uživatel12939    
Později jsem tam dál menší trysku a bylo to lepší ale pořád se to dusilo a když jsem jezdil s 05 karbcem tak jsem tam měl 72 trysku a jezdilo normalne
 
 
Datum: 27. března 2012 12:08
 
 
 
 
Jméno: Hejňa      IP: uživatel13494    
no já myslím, že tam bude moc velká triska a při polnym plynu se ten válec utopí v benzínu a nestíhá to spalovat. karbec z 05 má myslím trisku menší.
 
 
Datum: 27. března 2012 11:27
 
 
 
 
Jméno: Splash01      E-mail:      IP: uživatel13375    
Zdar draci. Měl bych dotaz ohledně ježdění na líh. Děda říkával že po válce normálně do BMW r52 ( ta stará německá motorka) dávali benzín s lihem. Zajímalo by mě co se stane když to smíchám v poměru 1:1 a naliju to do fechtla? Říká se že fechtl sežere cokoli... Dík za odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. března 2012 8:13
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12828    
Když chceš jezdit na lihová paliva,tak musíš použít olej,kterej s nima tvoří homogení směs... jinak zadřeš,protože se klasickej olej na líh neváže.....
 
 
Datum: 28. března 2012 8:13
 
 
 
 
Jméno: Buvolos      IP: uživatel13426    
Nevím, nevím, jestli se vyplatí jezdit na různý sračky a riskovat tim zadření... Vždyť ty 3l/100km není zas tak hrozná spotřeba ne?
 
 
Datum: 27. března 2012 20:16
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel12833    
BMW R52 je 4T,takže nemusí žádnej olej míchat do nádrže,ale nevim jesi se olej v tom lihu u 2T rozpustí,jak píšou dole zkus to
 
 
Datum: 27. března 2012 19:02
 
 
 
 
Jméno: barik      IP: uživatel13497    
kámos s fechtlem to ani nemíchá :-D a jede mu to sice to nemá tokove tah ale jede :-D a s tým olejem kdyztak tam teho dej víc :-)
 
 
Datum: 27. března 2012 18:17
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel11813    
normálně to funguje i na karburátor kamarád na to jezdí ve favoritu kterej má karburátor a normálně to jezdí ale líh je hodně suchej chce to víc mazat a mohlo by to naleptávat hadičku na benzín
 
 
Datum: 27. března 2012 16:49
 
 
 
 
Jméno: přemysl      E-mail:      IP: uživatel13340    
Můžeš to skusit a uvidíš experimentem bych vyskoušel kolik lihu v tom nebude dusit a uvidíš
 
 
Datum: 27. března 2012 12:56
 
 
 
 
Jméno: Splash01      E-mail:      IP: uživatel13375    
Aha, no a ta BMW r52 tak to byl 2takt s karbecem akorát to mělo moto 550ccm a děda říkal že to jezdilo... a kdybych to spíchla v menším poměru? Jde o to jak trošku ušetřit ( líh si můžu udělat doma - už se mi povedl 93% )
 
 
Datum: 27. března 2012 9:16
 
 
 
 
Jméno: přemysl      E-mail:      IP: uživatel13340    
jestli myslíš etanol tak to nežere protože je to karburátor žerou to jenom vstřikovací systémy takže novější auta
 
 
Datum: 27. března 2012 9:11
 
 
 
 
Jméno: jirka25a      E-mail:      IP: uživatel12115    
Dobrý den mám jawu 250 typ 353/03 r.v.1956.Mám tam karburátor 2924 H.Podle čísla motoru je tento karburátor originální.Protože ale chci zvíšit výkon měl bych jeden dotaz.Mám ještě karburátor 2926 SBD-13b který je určen pro jawu 350.Stačí ho tedy jen přetriskovat a nebo si musím sehnat 2926 SBD 11b.A co si myslíte o techto nových replikách z polska děkuji za vaše náměty. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. března 2012 22:05
 
 
 
 
Jméno: 1122      IP: uživatel6631    
ahoj chcu se zeptat na jakém zářezu má být jehla v jawa 21 karburátoru jikov originál ? když je 4 drážková a 3 drážková mam oba typy odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. března 2012 22:20
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel13364    
to chce zkoušet (až budeš mít cihlovou svíčku a nejlíp to pojede, tak to bude OK.... prostě co fichtl to originál ;-)
 
 
Datum: 27. března 2012 22:20
 
 
 
 
Jméno: Martin Bolf      E-mail:      IP: uživatel5893    
hele draku 2
 
 
Datum: 27. března 2012 8:03
 
 
 
 
Jméno: kozel      IP: uživatel1859    
Ahoj, vzhledem k cenám na pumpách mám dotaz. Jezdí vám Jawy 50,250 na směs benzínu naturalu 95 a lihu E85 v směšovacím poměru 1:2? Co klasickej olej do 2T, ten by se měl rozpustit v tom 66%naturalu, nebo se nerozpustí v tomto poměru? díky Kozel odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. března 2012 9:15
 
 
 
 
Jméno: přemysl      E-mail:      IP: uživatel13340    
ta E85 ti do motorek nepujde karburátor to nesežere žerou to jenom motory ze vstřikováním kde je tlak nvm proč to tak je ale ani ve škodovce 120to nejede
 
 
Datum: 27. března 2012 9:15
 
 
 
 
Jméno: mare      IP: uživatel9681    
Já sem do normál fichtla nalil natural a nejákej tehcnickej lih a jelo to vpohodě. Naturalu litr a lihu pul litra... oleja trochu vic ale normalne se rozpustil.
 
 
Datum: 26. března 2012 20:23
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel10520    
E85 je do jaw nepoužitelný moje skušenosti jsou takový, že pionyr na samotnej nejel vubec a čz 175 jela jen na plný plyn, pak jsem ho skoušel do fichtla se sníženou palicí a ten nato lítal krásně. A skoušel jsem to i míchat a prostě to na to nejede větší spotřeba a kurwení motoru. Dal jsem to do ČZ 250 už nevim v jakým poměru se specialem a jeloto mizerně, eště ktomu ten liháč sednul na dno, asi je těšší než benzin a nemohl jsem nastartovat musel jsem vilejt benál skarbece a nalejt normální benál. Navíc v E85 nerozbustíš olej. Ten fichtl se sníženou palicí měl vtu ránu v rdeli válec.
 
 
Datum: 26. března 2012 19:54
 
 
 
 
Jméno: kozel      IP: uživatel1859    
chtěl bych slyšet přímo vaše zkušenosti, ne co jste si přečetli na netu, tam se dají najít různorodé odpovědi díky draci
 
 
Datum: 26. března 2012 19:50
 
 
 
 
Jméno: kozel      IP: uživatel1859    
aj ta chyba, měl jsem na mysli 66% lihu E85, promiň
 
 
Datum: 26. března 2012 19:48
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel13171    
teď v tom mam trošku bordel, píšeš natural a líh v poměru 1:2, a pak zas 66% naturalu? pokud tedy myslíš poměr 2:1, tedy větší procento naturalu, pak by se ten olej rozpustit měl..
 
 
Datum: 26. března 2012 19:19
 
 
 
 
Jméno: Martin Bolf      E-mail:      IP: uživatel5893    
dobry den mam jawu 21 je po kompletni go ale vubec se nechyta nejde nastartovat rostlacit jak s taks vynechava hladinu sem seridil v pohode ale dal sem jehlu na 3 zarasku absolutne to ani nenaskocilo na druhe to jelo ale nic moc volnobeh to drzi a zrychluje jak se pozne ze to saje falesny vduch u karbecu opravdu nevim poradte co vite budu vam opravdu vdecny s pozdravem pan .bolf karolinka okr vsetin odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. března 2012 11:20
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel11334    
a aké mate zapaľovanie 20 alebo 30W ?v ak 20 tak zapaľovaciu cievku na statore mať dole a ak 30W tak zapaľovaciu cievku mať hore na statore to iste som mal ja lebo som mal zle umiestnenú zapaľovaciu cievku
 
 
Datum: 26. března 2012 11:20
 
 
 
 
Jméno: H.a.N.O      E-mail:      IP: uživatel9375    
Zdravim Draci nevííte jak udelat z rezavé nádrže čistou ???? :/ odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. května 2012 8:03
 
 
 
 
Jméno: Gaiivr      E-mail:      IP: uživatel13842    
Zdar ja na vyčištění vzal petrák, nalil jsem do nádrže nechal den v ní pak pořádně vyštěrchal a je to :-)
 
 
Datum: 27. května 2012 8:03
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Copak se stane kohoutku když ho tam necháš? :-D
 
 
Datum: 25. března 2012 12:54
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A nezapomeň vyndat kohoutek, nebo dopadneš jako já :-D
 
 
Datum: 25. března 2012 11:38
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Lepší je ohřát to třeba v hrnci, přecijen málokterá rychlovarná konvice zvládne 5,5l najednou :-) Jinak když ten roztok kyseliny naleješ do konvice, tak to z ní dokonale odstraní vodní kámen :-)
 
 
Datum: 25. března 2012 9:48
 
 
 
 
Jméno: H.a.N.O      E-mail:      IP: uživatel9375    
díík a muze to byt jako voda z varne konvice ?? ... a po těch 24 hodinach vylejt vodu ? a dik moc ;-)
 
 
Datum: 25. března 2012 9:42
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dá se to udělat...třeba...vyčištěnim. Důkladně odmastíš nádrž technickym benzínem, né benzínem z benzínky. Řikam důkladně, protože půlka lidí to udělá na hovno, a pak si stěžujou že jim návod nefunguje. Když to odmastíš, tak vem vodu, do ní přidej kyselinu citronovou, abys udělal 10% roztok, ten ohřej na co nejvyšší teplotu, a nalej to do nádrže, nádrž zašpuntuj a zabal do deky aby to neztrácelo tolik tepla, a za 24 hodin by měla být nádrž čistá, používam tenhle návod a je to v cajku...
 
 
Datum: 25. března 2012 9:17
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím :-) Má stadion s11 a pionýr stejnej závit kohoutku nádrže? jde kdyžtak zaměnit? Díky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. března 2012 13:02
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
ne není
 
 
Datum: 24. března 2012 13:02
 
 
 
 
Jméno: nyklicek      E-mail:      IP: uživatel2694    
Zduř draci Potřeboval bych říct jaký šrouby držej motor na jawa mustang ?? a jaká svíčka je nejlepší na léto ? dík moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. března 2012 7:56
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
šrouby to jsou M8,jak dlouhý ti neřeknu hlavně nesmí mít závit po celé délce musí mít dřík jinak se ti závit otlačí do kartru,svíčku kup n15C
 
 
Datum: 24. března 2012 7:56
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel4620    
Zdravím všechny draky teď jsem dodělal renovaci mustanga a chci tam přes šablonu kterou mám doma nastříkat tenhle nápis http://www.fichtlkramek.cz/nahled/sablona_pro_strikani_na_zd_blatnik22.html jenže je moc dlouhý a je mi jasné že na originál mustangy byl kratší kde se dá sehnat nebo má cenu ho upravovat? mám mustanga rv: 1980 byl tam orig. děkuju za radu bez něho na silnici nevyjedu :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. března 2012 22:59
 
 
 
 
Jméno: Petr Salva      IP: uživatel12894    
To je jen nálepka , on myslel toto http://motorky.bazos.cz/inzerat/14954371/Prodam-nadrz-original-jawa-23-mustang.php , jinak tuto šablonu bych taktéž uvítal . Chybí mi to tam no .
 
 
Datum: 24. března 2012 22:59
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel4620    
nene šablonu pro stříkání.. je podobná té co jsem na ni dal odkaz jen je kratší a ty čáry od nápisu JAWA jsou rozdělené hodně mustangů to má
 
 
Datum: 22. března 2012 15:15
 
 
 
 
Jméno: wejkoc ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 22. března 2012 14:31
 
 
 
 
Jméno: onome      IP: uživatel10514    
cau draci mám takový problém u pincka.. když ho nastartuju tak drží otáčky normálně, když ale přídám, plyn otáčky hrozně rychle vyběhnou a už se nevrátí do normálu.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. března 2012 10:03
 
 
 
 
Jméno: Splash01      E-mail:      IP: uživatel13456    
Může se zasekávat plynový lanko nebo to šoupátko ( jehla ) v karbecu. Pokud tam uvidíš nějaký vydřený místa tak je to ono. Vem smirek 1800 nebo 2000 prostě to musí být ten nejjemnější.
 
 
Datum: 22. března 2012 10:03
 
 
 
 
Jméno: leco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mrkni se, zda se nezasekává plynové lanko
 
 
Datum: 20. března 2012 20:52
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel13171    
tvůj taťka měl nejspíš na mysli gufero pod rotorem, pak to souhlasí
 
 
Datum: 20. března 2012 19:40
 
 
 
 
Jméno: petr      E-mail:      IP: uživatel13449    
Čus můj tatka mněl mustafa a prej se mu stalo , když ho nakopnul šel mu do otáček důvodem bylo že byl špatný rotor u magneta tak se zkus na to mrknout!!!
 
 
Datum: 20. března 2012 18:50
 
 
 
 
Jméno: Misik29      IP: uživatel12013    
může bejt blbě seřízený karburátor nebo jehla a nebo ti to nikde přisává falešný vzduch. Jetsli když jedeš a pustíš plyn a motor hned začne zpomalovat, tak je to ten falešný vzduch. To stačí dát nové těsnění.
 
 
Datum: 20. března 2012 18:17
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel5173    
Ahoj, chtěl bych se zeptat, jestli máte někdo zkušenosti s dlouhodobějším ježděním s jehlou na prvním zářezu zhora u pionýra(jehla se 4 zářezy), jestli to není pak až moc chudý atd.. Jde mi o to, že u jednoho pionýra mám problém s tím, že pokud náhle přidám plyn, tak se to jakoby přidusí a pak je to zas ok jakmile přidám ještě víc(a to v případě, že je jehla na 2. zřezu zhora). Přikládám to právě bohatosti směsi, jenže co se týče hladiny, tak ta mi přijde úplně v pořádku a nevím proč je to bohatý. Svíčka je i černější (Brisk-N14C nebo N15C) bez rozdílu, nebo myslíte, že spíš než dělat čachry s jehlou ještě zkusit snížit hladinu. Filtr, předstih atd.. je ok.. Díky za Váš názor.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. března 2012 10:51
 
 
 
 
Jméno: jenda1986 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jj, bude to asi přehlednější..:-D
 
 
Datum: 22. března 2012 10:51
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
čau, začíná tady být nějak PŘEJENDOVÁNO :-D asi se začnu přihlašovat :-D
 
 
Datum: 21. března 2012 22:12
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel5173    
Ale podíval a několikrát.. to mi věř, jenže on ten plovák byl zmršenej docela šikovně, to bys musel vidět, vlastně to poškození prakticky není ani moc patrný, ikdyž se na to přímo člověk zaměří, proto mi to celý tak vrtalo hlavou kde je problém.. každopádně s novým plovákem se to zlepšilo, takže to přikládám tomu plováku.. Hlavně se nepasuju na nějakýho experta, takže bych to spíš označil za vlastní blbost, která se holt nědy stane většině z nás příležitosnejch "mechaniků".
 
 
Datum: 21. března 2012 19:36
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel13171    
jestli ses za těch 13 let nepodíval pod víčko plovákový komory, pak se takový překvápka čekat daj .)
 
 
Datum: 21. března 2012 18:33
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel5173    
Tak záhada vyřešena, dnes jsem si k tomu sednul a zjistil jsem, že plovák je tak zvláštně pokroucenej, byť to nebylo na první pohled zřetelně vidět.. vyněnil jsem ho, nastavil hladinu, projel a svíčka krásně cihlová.. Z čehož plyne ponaučení, že i po cca 13ti letech užívání nás fichtl může ledasčím překvapit.:-D
 
 
Datum: 21. března 2012 14:47
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel5173    
hh: ne, já neříkal, že je černá i když je jehla na prvním zářezu, já říkám, že je černá až na tom druhým. Na prvním je zas dost bílá a to se mi právě nelíbí, jen jsem nikdy takovej problém neřešil a nikdy nejezdil s jehlou na 1. zářezu např. celou sezónu, tak se radši ptám, jestli to pak nebude moc chudý a při delším užívání neskápne motor. Jinak převoďák to asi nebere, ten fichtl zas tak nehulí, olej v převodovce po benzínu cejtit není, to už jsem zkoušel. Jinak mažu M2T 1:33 a neříkejte mi, že je to tím, mažu s tím právě i ostatní a je to v poho.. Jinak zkoušel jsem to tak, že jsem normálka přijel dom u garáže zhasl, nechám vychladnout a pak na to kouknul, na volnoběh to sice neblafalo, ale nijak zvlášť ty motorky nehoním.. dělám to takhle se vším, ale ten tvůj postup zkusím, díky
 
 
Datum: 20. března 2012 19:27
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel13171    
Jenda tazatel: a neubejvá ti olej z převodovky nebo neni cejtit po benzínu? kolik a jakýho oleje přidáváš do benzínu? aby byla svíčka černá s jehlou na 1. zářezu, to je nějaký divný.. a kdy tu svíčku vlastně kontroluješ? jestli po minutě blafání na volnoběh, pak bude černá vždycky.. nejlíp se to zjistíš když pojedeš aspoň kilometr na plnej plyn bez ubírání, pak ještě za jízdy vypneš zapalování, podržíš spojku, zastavíš, necháš trochu zchladnout hlavu a vyndáš svíčku, jestli bude furt černá, pak je něco špatně..
 
 
Datum: 20. března 2012 18:31
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13447    
Kdyby řek,že má J05 s karburátorem z J05 a seřízenej filtrbox,tak bych věřil.....na J20/21 nejmenší tryska 65-za předpokladu seřízenýho filtrboxu,jinak to na 68 bejvá někdy i chudý....
 
 
Datum: 20. března 2012 18:03
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel5173    
Jenda: to myslíš vážně?? Jako tohle mi přijde až nemožný, leda jak říká standa, možná máš přicpanej filtr, tak pak ano, ale nechápu smysl té trysky 60?? Význam? Jede to vůbec nějak obstojně??
 
 
Datum: 20. března 2012 17:37
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13447    
Tak s touhle kombinací se vůbec nedivim,že se ti to přidírá..... oleje o polovinu menší množství než by mělo bejt,tryska o deset čísel menší a jehla dole.....to se divim,že to vůbec jede.....a nebo máš tak zarostlej vzduchovej filtr,že se to kompenzuje :-D
 
 
Datum: 20. března 2012 17:30
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel9410    
Ahoj na jehlu nastavenou na první zářez jezdím už několik let a v pohodě s 60 kou tryskou.Poměr oleje 1:50 Jen na zajíždění dávám na druhej.Ted zajíždím a na druhým zářezu jehla a cihlová svíčka jak z obrázku.
 
 
Datum: 20. března 2012 16:58
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel5173    
Já to právě nikdy nezkoušel, pač jsem se bál, abych to někde nepřidřel, ještě zkusím hnout s tou hladinou a pak chtě nechtě pokud se to nezlepší dojde i na jehlu.
 
 
Datum: 20. března 2012 16:22
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo taky jsem měl problém hladina seřízena možná aj trocha niž a furt problém tak jsem dal jehlu na první zářez aby se to uchudilo a je to OK a najel jsem tak asi 300km a zatím pohoda
 
 
Datum: 20. března 2012 16:17
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel5173    
Tam to právě mám teď a jak říkám, někde tam je pořád chyba.. Sice je fakt, že motoru by to vadit určo nemělo, ale i tak bych rád viděl cihlovou svíčku jako u ostatních co mám..:-D
 
 
Datum: 20. března 2012 15:55
 
 
 
 
Jméno: Olaf      IP: uživatel13427    
Dej na druhej zářez a bude to OK :-)
 
 
Datum: 20. března 2012 15:51
 
 
 
 
Jméno: carrp ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau draci mam dotaz mám babetu 207 a nechce mi jet jak mile dám sitič nechám to zahřát jedu sitič se uplně otevře jak dam plný plyn a babeta strácí otáčky a nejde žádam o radu předem díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. března 2012 20:59
 
 
 
 
Jméno: carrp ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ty jsou v pořádku čisté
 
 
Datum: 21. března 2012 20:59
 
 
 
 
Jméno: corny      IP: uživatel11098    
Tohle mi dělala když byly ucpaný trysky;-)
 
 
Datum: 21. března 2012 17:35
 
 
 
 
Jméno: carrp ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ok díky moc za tip
 
 
Datum: 20. března 2012 18:23
 
 
 
 
Jméno: Olaf      IP: uživatel13427    
Zdarec zešteluj si vzduch dotáhni šroubek na max a pak ho povol o jeden a čtvrt otáčky a pak šteluj volnoběh mělo by to fungovat
 
 
Datum: 20. března 2012 10:23
 
 
 
 
Jméno: pepa      E-mail:      IP: uživatel13443    
čau draci jak se dá u 555 seštelovat volnoběh drží hrozně vysoký otáčky lanko je povolený a jehlu už sem zkoušel snad na všechny zářezy odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. března 2012 21:21
 
 
 
 
Jméno: a.pelcik      IP: uživatel13417    
Někde ti to musí přisávat vzduch...
 
 
Datum: 19. března 2012 21:21
 
<  47  48  49  50  51  52  53  54  55  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 08.06.2025 4:58:01 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu