Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: fichtl
IP: uživatel12913
 čus mám dotaz když startuju pincka tak mě chytne na drb a za tak 3 až 5 sekund mě chcípne ,neteče tam nový benzín ikdyž mačkám plovák, přeplavuje se a vitíká ven. chvilku ho trěba roztlačím a tak po 6ti sekudách chytne a nasaje směs novou co mám dělat aby chytal a jel hnedka po startu ??? pomůže vičistit karburátor ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. dubna 2012 23:23
 tak vyřešeno vyčištěnej karbec, hold tlaku 8barů špína neodolá a danej papírovej filtr a jede
Datum: 02. dubna 2012 23:23
 dělá mi to samý, kohout čistej a karbec je tam třetí ...
Datum: 30. března 2012 22:12
Jméno: alan
IP: uživatel12630
 kohoutek karbec .. ale jako prvni bych koukl na trisky
Datum: 30. března 2012 21:09
Jméno: dudek
IP: uživatel12770
 synku mozna jsem blby ale ten dotaz nezni mocsrozumitelne
Datum: 30. března 2012 21:09
Jméno: :D
IP: uživatel6631
 Ahoj chcu se zeptat jestli by bylo možné udělat vstřikování prímo do válce na jawu 21 baterku, čerpadla a takové věci nejsou porblém ale spíš mně zajímá jestli by to šlo udělat přes tranzistorový spínač napojený na zapalování při rozpojení kontaků (jiskře vstřik paliva do válce
regulace paliva udělat elektronicky na přidání plynu pomocí zjednodušeného potenciometru atd...
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. března 2012 17:17
 čus, hele čistě teoreticky to jde. Já nad tím taky přemýšlel. Stojí před tebou jen dva větší problémy. Za prvé, mít dostatek znalostí na vytvoření vlastní řídící jednotky. To by šlo udělat i třeba za pár stovek. Já na to ale moc znalostí neměl, tak jsem to tady zapíchnul. Dneska kdybych do toho šel, tak bych se na jednotku vysral a vyřešil to analogově. Na nějaký kladívko se musíš vykašlat. Je nepřesné a navíc ty potřebuješ vstřikovat v úplně jinou dobu. Takže si na konci zapalka za kladívkem uděláš optickou závoru a potom povedeš signál k RC členu. Navíc na RC člen přivedeš ten tvůj trimr(potenciometr je pro změnu napětí). Tím budeš schopen měnit přechodový děj a dobu vstřiku bude určovat konstanta Tau, kterou si budeš muset spočíst z integrálu. Potom je to už jednoduché  Tranzistor sepne vstřikovač. Já bych volil nepřímí vstřikování jako to mají běžné moto. Tam narazíš na to, že potřebuješ trysku s jistým průměrem a budeš muset nastavit jistý tlak na přetlakovém ventilu. A takhle časem objevíš dalších milion problémů proč to nedělat. Já to vzdal kvůli tlakovému čerpadlu. Musíš ho mít v nádrži a taky z čeho napájet elektřinou. Takže je to jen o tvém umu.
Ale moto se stříkačkou je to NEJ NEJ NEJ. Karbec se může jít vycpat. Mám jí a jde to tak krásně za plynem, nikdy se nestane že nenastartuje a s dnešníma cenama benzínu je spotřeba o nějaký ten litr taky menší.
Datum: 30. března 2012 17:17
Jméno: WfP
IP: uživatel13514
 No to by mě zajímalo jak se dá zjednodušit potenciometr  je to jedna z nejednoduších součástek. Nevím co se dá zjednodušit na proměnném odporu
Datum: 30. března 2012 12:48
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 teoreticky jde střilet i za roh !! takže ano.
Datum: 30. března 2012 12:45
Jméno: :D
IP: uživatel6631
 konstrukce ne chcu jen vedet jestli by to fungovalo teoreticky
Datum: 30. března 2012 12:14
Jméno: standa
IP: uživatel13510
 Asi tak....dle mě by bylo nejjednodušší sehnat komplet vstřik,saní,řídící jednotku,lambda sondu atd. z nějakýho skútru....nějakou jebku nabouranou bez papírů s funkčnim motorem určitě pod 5 tisíc koupíš.....a úplně nejjednodušší by bylo se na to úplně vysrat....jinak postřeh....dva úplně stejný skútry,stejný roky,stejný nastavení,stejný spojky,výfuky akorát jeden stříkačka a druhej karburátor a představ si to,že ta stříkačka jede míň  to jen abys byl v realitě.....stříkačka je jen víc EKO....to byl poslední výkřik 2T motorů....beztak už se od nich úplně ustupuje...
Datum: 30. března 2012 9:33
Jméno: marquee
IP: uživatel13308
 Uděla to samozřejmně jde, ale rozhodně ne takhle jednoduše jak si to ty představuješ. Budeš potřebovat laditelnou řídící jednotku v ceně řádově několik tisíc nebo spíš desítek tisícna její soukromý vývoj rovnou zapomeň + spoustu dalších věcí. Tak jak to navrhuješ to prostě nefunguje a ani fungovat nemůže, čím by jsi chtěl regulovat např. délku vstřiku??
Datum: 30. března 2012 7:27
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 spíš to vidim, že 1122, resp. ip 6631 neumí seřídit fichtla a tak vymejšlízávratné inovace, pač už neví kudy kam... jinak mě napadá otázka, proč toto už nemají nejlepší ladiči, mezi které jistě patří i stejsky.
Datum: 30. března 2012 0:00
Jméno: Matouš_KH
IP: uživatel13344
 Co si od toho slibuješ? Výkony, zajímá Tě jestli by to čistě teoreticky šlo, nebo si jen chceš hrát a pokusit se udělat něco, co nikdo nemá? Jako upřímně, moc v tu funkčnost nevěřím...Taky sem slyšel nápady jako dát tam turbo z vysavače
Datum: 29. března 2012 23:29
Jméno: :D
IP: uživatel6631
 TSpínač by fungoval jako rele a to by při rozpojení kontaku z baterky dalo el. impuls do vstřikovače který by byl v sacím koleně karburátoru ...
Datum: 29. března 2012 23:12
Jméno: drak
IP: uživatel12002
 No nevím k čemu by to bylo dobré. Ale už jen kvůli funkci 2taktu bych řekl že to moc good nebude,... Jinak nevím jak bys to chtěl do tý palice přidělat
Datum: 29. března 2012 23:04
 Sorry, že opakuju prakticky stejnej dotaz ale jak řeším o několik témat dole.. Fichtl se mi s tryskou 38 na volnoběh dusí až zhasne protože je to bohatý - zkoušel jsem několik různejch trysek 38 a vždycky když to blafe na volnoběh tak po pár vteřinách zhasne - svíčka černá jak uhle, myslíte že když tam dám volnoběžnou trysku 32 nebo 35, tak motoru neublížim?? Prosím o názor standu, jenca, atd. Nerad bych ho nějak přidíral, ale na křižovatce mi bez tůrování zhasne.
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. března 2012 20:47
 Tak gufera to nebyly dal jsem nový a je to pořád stejný. Zkoušel jsem pionýra naklonit na pravou stranu a zvýšil se trochu volnoběh a blafalo to cca 2 min. takže pohoda - ani jsem nezkoušel jestli by chípnul. Tak jsem logicky snížil ještě hladinu, abych to ochudil a na 1 to jelo a jak jsem dal 2 začlo to cukat až to chcíplo, tak jsem dal zas hladinu do normálu a zas to točí a jede jak hovado, volnoběh drží jen když do naklnim do prava, ale musím pře zastavením protůrovat, pak naklonit motorku a otáčky se ustálej. Jehlu na první zářez jsem nezkoušel, to zkusím až zítra. Jestli kámošům nekecaj tachometry, tak dnes jsem z něj na rovině vytlačil 88km/h a možná se tomu dá i věřit, jeli jsme po hlavní v plným provozu a normálně jsem jel v koloně. Předstih jsem dal 1,9 a je jak pila. Zítra zkusím to s tou jehlou, pokud to pomůže a bude držet volnoběh tak jsem na lepšim fichtloj njel.
Datum: 30. března 2012 20:47
 jestl ise bojíš že bys si tak přidřel tak nepřidřeš jinak by tma ten zářez přece nebyl já to mám takyn a prvním a poho naježděno tka přes 700 km a je to pohodě.Co se týče teb ohatosti je pravda že teplech fichtl má větší bohatost než by měl mít proto i v manuálu je psáno že se má nahnout na pravou stranu aby se ochudila směs a pak startovat.
Datum: 30. března 2012 17:03
 zkoušel si tu jehlu dt na první zářez ?
Datum: 30. března 2012 17:01
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 to je zajímavý. je vidět že si problém popsal dostatečně. fichtl ti jak řikáš jede jak drak, takže nastavení budeš mít asi dobrý. obávám se že rady přes počítač už ti budou k ničemu, snad jen ten válec s pístem. tu menší trysku klidně zkus, stejně když píšeš že to máš moc bohatý, tak problém se zadíráním nebude i proto že fekál sám o sobě je na volnoběh dost bohatej a 35 vs. 38 je malej rozdíl... OT tuhle sem rozebíral jeden motor, ani nevim kde sem ho vzal, nikdy sem na něm nejel, takže nevím, ale co na mě vykouklo po sundání válce, mě překvapilo. píst na straně sání bylo zkrácen, co zkrácen, doslova zmizel asi o 1cm! to že byl otočenej šipkou dolů bylo zřejmě proto, že to tak dlouho sálo, až se to usálo, lépe řečeno tam šlo směsi víc než do zilu v plném zápřahu. nu což, pátrej, zkoušej a jistě na to přídeš kde je zakopanej fena. mnoho zdaru.
Datum: 30. března 2012 11:55
 Fakt už nevim kde je problem, asi se někdo vrtal v motoru, ale zas je pravda že ten motor je točivka jak blázen, mám skoro metrák a i prudkej kopec se serpentýnama dávám vždycky za 2 na to druhým fichtloj už v polovině řadím běžně za 1. Kluci na simsonech a dandy jsou na silnici prakticky bez šance tak s tím asi někdo něco dělal, oproti tomu druhýmu co mám jede tak o třetinu líp. jen škoda toho volnoběhu.. Co myslíš stando, kdybych dal tu trysku 35 nebude se to přidírat? Nebudu to nikde nechávat dlouze blafat, jde mi jen o jízdu po městě, abych nemusel porád na křižovatce tůrovat. Jsem úplnej amatér, úpravám nerozumim, mimo předstihu a zákládní údržby jsem úplně nepoužitelnej.
Datum: 30. března 2012 11:15
Jméno: standa
IP: uživatel13510
 Zvláštní...když to dělá na oba karburátory,tak nebude chyba v karburátoru.....
Datum: 30. března 2012 9:16
 Předstih mám cca 1,5-1,6, to s tím nakloněním zkusím ale hladina mi lícuje s tím plíškm plováku, zkoušel jsem dávat i nižší, pak to bylo snad ještě horší..
Datum: 30. března 2012 0:12
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 zkus teplýho fichtla na ten volnoběh naklonit na pravou stranu, alé né moc, a vydržet.. pokud nebude chcípat, jdi po hladině... také by to mohl způsobovat předstih..
Datum: 29. března 2012 23:56
 kdyby ale byly gufera špatný, tak mi půjde do otáček ne? jakože to bude přisávat vzduch. Vzducháč před zimou novej a co je nejhorší, že mám doma ještě jednoho fichtla a když dám karbec z něj na tohohle, tak to dělá úplně to samý, chvlku blafe, pak začne kapat z té dírky co je u kolena na karbecu, ne nijak drasticky, jen se tam ta kapka pohupuje a je to cca co 5-10 s to 1 kapka. prostě se to ulejvá, jehla sedí, 2. zářez shora. V motoru jsem nevrtal. Na píst můžu kouknout. úpravám ale moc/vůbec nerozumím, tak kdyby něco snad to poznám. Právě mě napadlo dát na volnoběh menší trysku, abych to ochudil, co říkáte na tu 35 místo 38?? To by mohlo jít ne? Jinak když to jde na volnoběh a vypnu benzn, tak to vyletí trochu do otáček a pak to zhasne ale to je normální..
Datum: 29. března 2012 23:37
 bohatou směsí nepřidřeš... jinak co vzducháč? čistý? a co dírka v karbecu, která je před kolenem zespodu.. neni ucpaná?
Datum: 29. března 2012 22:07
Jméno: Mirda
IP: uživatel11100
 Napadlo mě jestli nemáš přepilovaný sací kanál popř upravený píst na sací straně (častá úprava) .Jinak jehla sedí ?? Není vyklepaná? Gufero na klice u spojky ? Nežere to olej z převodovky ? Co ventilek na plovákovce ?Jestli nic nepomáhá a nehrabal jsi se ve válci dej druhý karbec a hned víš na čem jsi. Ještě jedna rada jak to budeš mít teplé a budeš to chtít nechat klepat na volnoběh zastav si benzín co to udělá jestli se o nezlepší.
Datum: 29. března 2012 21:47
Jméno: Jenda
IP: uživatel9410
 Pokud ti neudrží volnoběh,tak můžou bejt v háji gufera. tryska 38 je normální průměr od nultého výbrusu až po 8 výbrus.Chybu hledej jinde,né v trysce.
Datum: 29. března 2012 21:32
Jméno: 1122
IP: uživatel6631
 ahoj chcu se zeptat jestli pomůže zvětši difuzor na origo karburátoru kolenu a válci? a pokud vypiluju i sací kanálky ? bude mít fichtl větší výkon? a jěště se chcu zeptat proč mi fichtl jde pomalu do otáček musím přes spojku ... karbec čistý trysky taky i vzduch. filtr atd...  už nevím
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. března 2012 22:14
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Tobě fichtl nechce pořádně jet a už chceš ladit? Může to být karbcem, sáním, přibržďujícími koly, brzdama, neseřízený/vylágrovaný motor, zasraný výfuk, moc "těžký převod", splacatělý výfuk. koleno nebo seš moc tlustý... To je tak v rychlosti, co mě napadlo. Dokud nebudeš mít v lepším stavu než byl z výroby, tak se na nějaký ladění vyprdni!
Datum: 28. března 2012 22:14
 Ahoj draci, mám problém s pionýrem 21. Jede dobře, ale jakmile zastavim a jde na volnoběh, tak mi chcípne, někdy třeba vydrží 10 sekund blafat. Hladina lícuje úplně tak jak je v návodu na jawa50. Myslíte, že ji mám ještě snížit? Vypadá to na bohatou směs, už nevím co s tím. jehla druhej zářez zhora. Kámoš říkal, že u fichtlů je to běžný, že když jsou rozpálený, tak blbě držej volnoběh, za studena ho drží dobře. Děkuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. března 2012 16:57
 když dáš jehlu na první zářez nevydím duvod proč by si měl zadřít není pravidlo mít jehlu pouze na 2 zářezu atd...ale je to tvuj boj dělej jak myslíš
Datum: 30. března 2012 16:57
Jméno: drak
IP: uživatel12002
 Přesně tak jak píše libor1...... plus věčný montování se v tom...aneb nesmíš být nikdy spokojen
Datum: 29. března 2012 23:08
 Libor: díky ty jo, tohle mě nenapadlo. Koukal jsem že sesa taj má trysky i 35, tak zkusím ty. 32 se mi zdá dost málo, ale taky asi jednu vezmu
Datum: 29. března 2012 18:28
Jméno: libor1
IP: uživatel13467
 mě tohle dělala zvětšená volnoběžná tryska, tak sem tady na fichtlkrámku koupil novou, ale 32 místo 38, a je to paráda volnoběh sem si udělal rychlejší a pěkně drží, a dlouho
Datum: 29. března 2012 16:06
 Jen aby pak nebylo pozdě. nerad bych zadřel
Datum: 29. března 2012 16:04
 dej jehlu na první zářez z hora taky se mi to stávalo a pak dobry vyskoušej !!! a pak uvidíš co a jak
Datum: 29. března 2012 9:19
 drak: a jak to máš nastavený? Já svíčka N14C, jehla 2 zářez zhora, trysky jsem měnil i karby, ale je to furt to samý, filtr před zimou novej, předstil 1,6 odtrh 0,4. Jede to jak střela jenže volnoběh to držet teplý nechce, jakoby se to dusí když nejedu, většinou mi to bez tůrování chcípne A taky když přidám na volnoběhu šroubkem, tak to chvilku má zvýšený otáčky pak začnou klesat, až to chcípne, vyndám svíčku a čěrná od sazí.:-/
Datum: 28. března 2012 22:01
Jméno: drak
IP: uživatel12002
 Draci s tímto jsem problém nikdy neměl ať za studena nebo při rozpáleným motoru vždy drží volnoběh dobře a nechcípe (když teda zrovna funguje a nemám půlku motoru mimo rám  )
Datum: 28. března 2012 21:45
 skús vymenit volnobežnú trisku či ju niekto predtebou nepucoval ocelový drotom a nezvetšil je priemer
Datum: 28. března 2012 20:30
 hh: já když tomu přidám tím šroubkem mezi tryskama, tak se to prostě chcípne nejdýl tak do 20-30s pak svíčka černá jak uhel, třeba když stojím na semaforu, tak to můsím protůrovávat, protože se to asi ulejvá a po chvili by mi to zdechlo. Za plynem to jde pěkně, filtr novej.. jen ten volnoběh. Kámoši co maj simála, tak těm to blafe třeba aj 10 min. a v pohodě. Docela mě to štve, ale pokud je to normální tak co nadělám
Datum: 28. března 2012 20:07
Jméno: hh
IP: uživatel13171
 kloucek: tak je to správně a kámoš má pravdu, tyhle motory nejsou stavěný jako stabiláky aby někde půl hodiny bublaly na volnoběh, jestli ti horkej chcípá, zvedni si trochu volnoběh
Datum: 28. března 2012 19:10
 tak zkus dát jehlu na první zářez zhora taky to tak mám
Datum: 28. března 2012 19:04
 Jo a když zastavim ihned po jízdě, tak je svíčka cihlová, když to nechám blafat a pak ji vytáhnu, tak je od sazí.. Jakou hladinu nastavujete vy?
Datum: 28. března 2012 19:01
Jméno: typeg
IP: uživatel11667
 Čus, vadí něčemu moc bohatá směs? Kromě toho že to víc žere...
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. března 2012 19:28
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 zbytečě to zanášíš vše karbonem a jeto mrtvější v akceleraci
Datum: 27. března 2012 19:28
 Zdar draci... Mám problém s jawou 21. Pokaždé když dám na něj origo karburator tak se mi na plný plyn dusí.. Vyzkoušel jsem už několik karburatorů a pořád to samé. Tak jsem tam dál mates z 05 a tím to jede ale s tím mi zas nedrží volnobeh... Prosím o radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. března 2012 16:45
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 no ono je možný, že ty trisky někdo čistil nějakym ocelovym kartáče, takže se tak triska hodně zvětšila. už jsem to párkrát viděl. triska se musí čistit třeba štětinou (tenkou) ze smetáku
Datum: 27. března 2012 16:45
 Hladinu mám nastavenou
Datum: 27. března 2012 14:26
Jméno: furioso
IP: uživatel13496
 treba nastavit hladinu v karburatore. po stlaceni plavaku musi byt zarovno hornou hranou plavaka. robi sa to ohybanim pliesku co je na viecku plavakovej komory
Datum: 27. března 2012 12:49
 Později jsem tam dál menší trysku a bylo to lepší ale pořád se to dusilo a když jsem jezdil s 05 karbcem tak jsem tam měl 72 trysku a jezdilo normalne
Datum: 27. března 2012 12:08
Jméno: Hejňa
IP: uživatel13494
 no já myslím, že tam bude moc velká triska a při polnym plynu se ten válec utopí v benzínu a nestíhá to spalovat. karbec z 05 má myslím trisku menší.
Datum: 27. března 2012 11:27
 Zdar draci. Měl bych dotaz ohledně ježdění na líh. Děda říkával že po válce normálně do BMW r52 ( ta stará německá motorka) dávali benzín s lihem. Zajímalo by mě co se stane když to smíchám v poměru 1:1 a naliju to do fechtla? Říká se že fechtl sežere cokoli... Dík za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. března 2012 8:13
Jméno: standa
IP: uživatel12828
 Když chceš jezdit na lihová paliva,tak musíš použít olej,kterej s nima tvoří homogení směs... jinak zadřeš,protože se klasickej olej na líh neváže.....
Datum: 28. března 2012 8:13
Jméno: Buvolos
IP: uživatel13426
 Nevím, nevím, jestli se vyplatí jezdit na různý sračky a riskovat tim zadření... Vždyť ty 3l/100km není zas tak hrozná spotřeba ne?
Datum: 27. března 2012 20:16
Jméno: mustang1971
IP: uživatel12833
 BMW R52 je 4T,takže nemusí žádnej olej míchat do nádrže,ale nevim jesi se olej v tom lihu u 2T rozpustí,jak píšou dole zkus to
Datum: 27. března 2012 19:02
Jméno: barik
IP: uživatel13497
 kámos s fechtlem to ani nemíchá  a jede mu to sice to nemá tokove tah ale jede  a s tým olejem kdyztak tam teho dej víc
Datum: 27. března 2012 18:17
Jméno: ondra
IP: uživatel11813
 normálně to funguje i na karburátor kamarád na to jezdí ve favoritu kterej má karburátor a normálně to jezdí ale líh je hodně suchej chce to víc mazat a mohlo by to naleptávat hadičku na benzín
Datum: 27. března 2012 16:49
 Můžeš to skusit a uvidíš experimentem bych vyskoušel kolik lihu v tom nebude dusit a uvidíš
Datum: 27. března 2012 12:56
 Aha, no a ta BMW r52 tak to byl 2takt s karbecem akorát to mělo moto 550ccm a děda říkal že to jezdilo... a kdybych to spíchla v menším poměru? Jde o to jak trošku ušetřit ( líh si můžu udělat doma - už se mi povedl 93% )
Datum: 27. března 2012 9:16
 jestli myslíš etanol tak to nežere protože je to karburátor žerou to jenom vstřikovací systémy takže novější auta
Datum: 27. března 2012 9:11
 Dobrý den mám jawu 250 typ 353/03 r.v.1956.Mám tam karburátor 2924 H.Podle čísla motoru je tento karburátor originální.Protože ale chci zvíšit výkon měl bych jeden dotaz.Mám ještě karburátor 2926 SBD-13b který je určen pro jawu 350.Stačí ho tedy jen přetriskovat a nebo si musím sehnat 2926 SBD 11b.A co si myslíte o techto nových replikách z polska děkuji za vaše náměty.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. března 2012 22:05
Jméno: 1122
IP: uživatel6631
 ahoj chcu se zeptat na jakém zářezu má být jehla v jawa 21 karburátoru jikov originál ? když je 4 drážková a 3 drážková mam oba typy
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. března 2012 22:20
 to chce zkoušet (až budeš mít cihlovou svíčku a nejlíp to pojede, tak to bude OK.... prostě co fichtl to originál
Datum: 27. března 2012 22:20
 hele draku 2
Datum: 27. března 2012 8:03
Jméno: kozel
IP: uživatel1859
 Ahoj, vzhledem k cenám na pumpách mám dotaz. Jezdí vám Jawy 50,250 na směs benzínu naturalu 95 a lihu E85 v směšovacím poměru 1:2? Co klasickej olej do 2T, ten by se měl rozpustit v tom 66%naturalu, nebo se nerozpustí v tomto poměru? díky Kozel
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. března 2012 9:15
 ta E85 ti do motorek nepujde karburátor to nesežere žerou to jenom motory ze vstřikováním kde je tlak nvm proč to tak je ale ani ve škodovce 120to nejede
Datum: 27. března 2012 9:15
Jméno: mare
IP: uživatel9681
 Já sem do normál fichtla nalil natural a nejákej tehcnickej lih a jelo to vpohodě. Naturalu litr a lihu pul litra... oleja trochu vic ale normalne se rozpustil.
Datum: 26. března 2012 20:23
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 E85 je do jaw nepoužitelný moje skušenosti jsou takový, že pionyr na samotnej nejel vubec a čz 175 jela jen na plný plyn, pak jsem ho skoušel do fichtla se sníženou palicí a ten nato lítal krásně. A skoušel jsem to i míchat a prostě to na to nejede větší spotřeba a kurwení motoru. Dal jsem to do ČZ 250 už nevim v jakým poměru se specialem a jeloto mizerně, eště ktomu ten liháč sednul na dno, asi je těšší než benzin a nemohl jsem nastartovat musel jsem vilejt benál skarbece a nalejt normální benál. Navíc v E85 nerozbustíš olej. Ten fichtl se sníženou palicí měl vtu ránu v rdeli válec.
Datum: 26. března 2012 19:54
Jméno: kozel
IP: uživatel1859
 chtěl bych slyšet přímo vaše zkušenosti, ne co jste si přečetli na netu, tam se dají najít různorodé odpovědi díky draci
Datum: 26. března 2012 19:50
Jméno: kozel
IP: uživatel1859
 aj ta chyba, měl jsem na mysli 66% lihu E85, promiň
Datum: 26. března 2012 19:48
Jméno: hh
IP: uživatel13171
 teď v tom mam trošku bordel, píšeš natural a líh v poměru 1:2, a pak zas 66% naturalu? pokud tedy myslíš poměr 2:1, tedy větší procento naturalu, pak by se ten olej rozpustit měl..
Datum: 26. března 2012 19:19
 dobry den mam jawu 21 je po kompletni go ale vubec se nechyta nejde nastartovat rostlacit jak s taks vynechava hladinu sem seridil v pohode ale dal sem jehlu na 3 zarasku absolutne to ani nenaskocilo na druhe to jelo ale nic moc volnobeh to drzi a zrychluje jak se pozne ze to saje falesny vduch u karbecu opravdu nevim poradte co vite budu vam opravdu vdecny s pozdravem pan .bolf karolinka okr vsetin
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. března 2012 11:20
Jméno: Yuri
IP: uživatel11334
 a aké mate zapaľovanie 20 alebo 30W ?v ak 20 tak zapaľovaciu cievku na statore mať dole a ak 30W tak zapaľovaciu cievku mať hore na statore to iste som mal ja lebo som mal zle umiestnenú zapaľovaciu cievku
Datum: 26. března 2012 11:20
 Zdravim Draci nevííte jak udelat z rezavé nádrže čistou ???? :/
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. května 2012 8:03
 Zdar ja na vyčištění vzal petrák, nalil jsem do nádrže nechal den v ní pak pořádně vyštěrchal a je to
Datum: 27. května 2012 8:03
 Copak se stane kohoutku když ho tam necháš?
Datum: 25. března 2012 12:54
 A nezapomeň vyndat kohoutek, nebo dopadneš jako já
Datum: 25. března 2012 11:38
 Lepší je ohřát to třeba v hrnci, přecijen málokterá rychlovarná konvice zvládne 5,5l najednou  Jinak když ten roztok kyseliny naleješ do konvice, tak to z ní dokonale odstraní vodní kámen
Datum: 25. března 2012 9:48
 díík a muze to byt jako voda z varne konvice ?? ... a po těch 24 hodinach vylejt vodu ? a dik moc
Datum: 25. března 2012 9:42
 Dá se to udělat...třeba...vyčištěnim. Důkladně odmastíš nádrž technickym benzínem, né benzínem z benzínky. Řikam důkladně, protože půlka lidí to udělá na hovno, a pak si stěžujou že jim návod nefunguje. Když to odmastíš, tak vem vodu, do ní přidej kyselinu citronovou, abys udělal 10% roztok, ten ohřej na co nejvyšší teplotu, a nalej to do nádrže, nádrž zašpuntuj a zabal do deky aby to neztrácelo tolik tepla, a za 24 hodin by měla být nádrž čistá, používam tenhle návod a je to v cajku...
Datum: 25. března 2012 9:17
 Zdravím  Má stadion s11 a pionýr stejnej závit kohoutku nádrže? jde kdyžtak zaměnit? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. března 2012 13:02
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 ne není
Datum: 24. března 2012 13:02
 Zduř draci Potřeboval bych říct jaký šrouby držej motor na jawa mustang ?? a jaká svíčka je nejlepší na léto ? dík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. března 2012 7:56
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 šrouby to jsou M8,jak dlouhý ti neřeknu hlavně nesmí mít závit po celé délce musí mít dřík jinak se ti závit otlačí do kartru,svíčku kup n15C
Datum: 24. března 2012 7:56
Jméno: Lukáš
IP: uživatel4620
Posl.aktualizace: 24. března 2012 22:59
Jméno: Petr Salva
IP: uživatel12894
Datum: 24. března 2012 22:59
Jméno: Lukáš
IP: uživatel4620
 nene šablonu pro stříkání.. je podobná té co jsem na ni dal odkaz jen je kratší a ty čáry od nápisu JAWA jsou rozdělené hodně mustangů to má
Datum: 22. března 2012 15:15
Datum: 22. března 2012 14:31
Jméno: onome
IP: uživatel10514
 cau draci mám takový problém u pincka.. když ho nastartuju tak drží otáčky normálně, když ale přídám, plyn otáčky hrozně rychle vyběhnou a už se nevrátí do normálu..
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. března 2012 10:03
 Může se zasekávat plynový lanko nebo to šoupátko ( jehla ) v karbecu. Pokud tam uvidíš nějaký vydřený místa tak je to ono. Vem smirek 1800 nebo 2000 prostě to musí být ten nejjemnější.
Datum: 22. března 2012 10:03
 mrkni se, zda se nezasekává plynové lanko
Datum: 20. března 2012 20:52
Jméno: hh
IP: uživatel13171
 tvůj taťka měl nejspíš na mysli gufero pod rotorem, pak to souhlasí
Datum: 20. března 2012 19:40
 Čus můj tatka mněl mustafa a prej se mu stalo , když ho nakopnul šel mu do otáček důvodem bylo že byl špatný rotor u magneta tak se zkus na to mrknout!!!
Datum: 20. března 2012 18:50
Jméno: Misik29
IP: uživatel12013
 může bejt blbě seřízený karburátor nebo jehla a nebo ti to nikde přisává falešný vzduch. Jetsli když jedeš a pustíš plyn a motor hned začne zpomalovat, tak je to ten falešný vzduch. To stačí dát nové těsnění.
Datum: 20. března 2012 18:17
Jméno: Jenda
IP: uživatel5173
 Ahoj, chtěl bych se zeptat, jestli máte někdo zkušenosti s dlouhodobějším ježděním s jehlou na prvním zářezu zhora u pionýra(jehla se 4 zářezy), jestli to není pak až moc chudý atd.. Jde mi o to, že u jednoho pionýra mám problém s tím, že pokud náhle přidám plyn, tak se to jakoby přidusí a pak je to zas ok jakmile přidám ještě víc(a to v případě, že je jehla na 2. zřezu zhora). Přikládám to právě bohatosti směsi, jenže co se týče hladiny, tak ta mi přijde úplně v pořádku a nevím proč je to bohatý. Svíčka je i černější (Brisk-N14C nebo N15C) bez rozdílu, nebo myslíte, že spíš než dělat čachry s jehlou ještě zkusit snížit hladinu. Filtr, předstih atd.. je ok.. Díky za Váš názor..
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. března 2012 10:51
 Jj, bude to asi přehlednější..
Datum: 22. března 2012 10:51
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 čau, začíná tady být nějak PŘEJENDOVÁNO  asi se začnu přihlašovat
Datum: 21. března 2012 22:12
Jméno: Jenda
IP: uživatel5173
 Ale podíval a několikrát.. to mi věř, jenže on ten plovák byl zmršenej docela šikovně, to bys musel vidět, vlastně to poškození prakticky není ani moc patrný, ikdyž se na to přímo člověk zaměří, proto mi to celý tak vrtalo hlavou kde je problém.. každopádně s novým plovákem se to zlepšilo, takže to přikládám tomu plováku.. Hlavně se nepasuju na nějakýho experta, takže bych to spíš označil za vlastní blbost, která se holt nědy stane většině z nás příležitosnejch "mechaniků".
Datum: 21. března 2012 19:36
Jméno: hh
IP: uživatel13171
 jestli ses za těch 13 let nepodíval pod víčko plovákový komory, pak se takový překvápka čekat daj .)
Datum: 21. března 2012 18:33
Jméno: Jenda
IP: uživatel5173
 Tak záhada vyřešena, dnes jsem si k tomu sednul a zjistil jsem, že plovák je tak zvláštně pokroucenej, byť to nebylo na první pohled zřetelně vidět.. vyněnil jsem ho, nastavil hladinu, projel a svíčka krásně cihlová.. Z čehož plyne ponaučení, že i po cca 13ti letech užívání nás fichtl může ledasčím překvapit.
Datum: 21. března 2012 14:47
Jméno: Jenda
IP: uživatel5173
 hh: ne, já neříkal, že je černá i když je jehla na prvním zářezu, já říkám, že je černá až na tom druhým. Na prvním je zas dost bílá a to se mi právě nelíbí, jen jsem nikdy takovej problém neřešil a nikdy nejezdil s jehlou na 1. zářezu např. celou sezónu, tak se radši ptám, jestli to pak nebude moc chudý a při delším užívání neskápne motor. Jinak převoďák to asi nebere, ten fichtl zas tak nehulí, olej v převodovce po benzínu cejtit není, to už jsem zkoušel. Jinak mažu M2T 1:33 a neříkejte mi, že je to tím, mažu s tím právě i ostatní a je to v poho.. Jinak zkoušel jsem to tak, že jsem normálka přijel dom u garáže zhasl, nechám vychladnout a pak na to kouknul, na volnoběh to sice neblafalo, ale nijak zvlášť ty motorky nehoním.. dělám to takhle se vším, ale ten tvůj postup zkusím, díky
Datum: 20. března 2012 19:27
Jméno: hh
IP: uživatel13171
 Jenda tazatel: a neubejvá ti olej z převodovky nebo neni cejtit po benzínu? kolik a jakýho oleje přidáváš do benzínu? aby byla svíčka černá s jehlou na 1. zářezu, to je nějaký divný.. a kdy tu svíčku vlastně kontroluješ? jestli po minutě blafání na volnoběh, pak bude černá vždycky.. nejlíp se to zjistíš když pojedeš aspoň kilometr na plnej plyn bez ubírání, pak ještě za jízdy vypneš zapalování, podržíš spojku, zastavíš, necháš trochu zchladnout hlavu a vyndáš svíčku, jestli bude furt černá, pak je něco špatně..
Datum: 20. března 2012 18:31
Jméno: standa
IP: uživatel13447
 Kdyby řek,že má J05 s karburátorem z J05 a seřízenej filtrbox,tak bych věřil.....na J20/21 nejmenší tryska 65-za předpokladu seřízenýho filtrboxu,jinak to na 68 bejvá někdy i chudý....
Datum: 20. března 2012 18:03
Jméno: Jenda
IP: uživatel5173
 Jenda: to myslíš vážně?? Jako tohle mi přijde až nemožný, leda jak říká standa, možná máš přicpanej filtr, tak pak ano, ale nechápu smysl té trysky 60?? Význam? Jede to vůbec nějak obstojně??
Datum: 20. března 2012 17:37
Jméno: standa
IP: uživatel13447
 Tak s touhle kombinací se vůbec nedivim,že se ti to přidírá..... oleje o polovinu menší množství než by mělo bejt,tryska o deset čísel menší a jehla dole.....to se divim,že to vůbec jede.....a nebo máš tak zarostlej vzduchovej filtr,že se to kompenzuje
Datum: 20. března 2012 17:30
Jméno: Jenda
IP: uživatel9410
 Ahoj na jehlu nastavenou na první zářez jezdím už několik let a v pohodě s 60 kou tryskou.Poměr oleje 1:50 Jen na zajíždění dávám na druhej.Ted zajíždím a na druhým zářezu jehla a cihlová svíčka jak z obrázku.
Datum: 20. března 2012 16:58
Jméno: Jenda
IP: uživatel5173
 Já to právě nikdy nezkoušel, pač jsem se bál, abych to někde nepřidřel, ještě zkusím hnout s tou hladinou a pak chtě nechtě pokud se to nezlepší dojde i na jehlu.
Datum: 20. března 2012 16:22
 jo taky jsem měl problém hladina seřízena možná aj trocha niž a furt problém tak jsem dal jehlu na první zářez aby se to uchudilo a je to OK a najel jsem tak asi 300km a zatím pohoda
Datum: 20. března 2012 16:17
Jméno: Jenda
IP: uživatel5173
 Tam to právě mám teď a jak říkám, někde tam je pořád chyba.. Sice je fakt, že motoru by to vadit určo nemělo, ale i tak bych rád viděl cihlovou svíčku jako u ostatních co mám..
Datum: 20. března 2012 15:55
Jméno: Olaf
IP: uživatel13427
 Dej na druhej zářez a bude to OK
Datum: 20. března 2012 15:51
 čau draci mam dotaz mám babetu 207 a nechce mi jet jak mile dám sitič nechám to zahřát jedu sitič se uplně otevře jak dam plný plyn a babeta strácí otáčky a nejde žádam o radu předem díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. března 2012 20:59
 ty jsou v pořádku čisté
Datum: 21. března 2012 20:59
Jméno: corny
IP: uživatel11098
 Tohle mi dělala když byly ucpaný trysky
Datum: 21. března 2012 17:35
 ok díky moc za tip
Datum: 20. března 2012 18:23
Jméno: Olaf
IP: uživatel13427
 Zdarec zešteluj si vzduch dotáhni šroubek na max a pak ho povol o jeden a čtvrt otáčky a pak šteluj volnoběh mělo by to fungovat
Datum: 20. března 2012 10:23
 čau draci jak se dá u 555 seštelovat volnoběh drží hrozně vysoký otáčky lanko je povolený a jehlu už sem zkoušel snad na všechny zářezy
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. března 2012 21:21
Jméno: a.pelcik
IP: uživatel13417
 Někde ti to musí přisávat vzduch...
Datum: 19. března 2012 21:21
|



|