Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: ondra
IP: uživatel13128
 Dobrý den, chtěl bych se zeptat jestli je rozdíl mezi karburátorem z babetty 207 a 210 ?? zajímá mě difuzor,trysky a další odlišnosti.děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. května 2012 6:12
 sou stejny
Datum: 09. května 2012 6:12
Jméno: jura
IP: uživatel7996
 myslím že ne
Datum: 07. května 2012 20:19
 Zdar draci jak mám nejlíp utěsnit výfuk a koleno ? Zkoušel jsem ten červený tmel na motory ale ten po chvíli povolili ??
D9k za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. května 2012 14:24
 Já na to používám normálně tmel na motory... musíš dokonale odmastit styčné plochy, kde bude silikon a nechat to pořádně zaschnout.
Datum: 07. května 2012 14:24
Jméno: hrbik
IP: uživatel12528
 Já na to mám utržený kousek z nějakého nehořlavého obleku nebo rukavic co se požívá ve slévárnách
Datum: 06. května 2012 17:30
 a nechal jsi ten tmel uschnout?
Datum: 06. května 2012 14:55
Datum: 06. května 2012 11:19
Jméno: zobis
IP: uživatel4850
 zdar este poslední taky detajl jak ředite JAWU 250 kolik 1:25 ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. května 2012 14:13
Jméno: zobis
IP: uživatel4850
 ředím m2t a přemýšlam na přechod na stihl olej
Datum: 06. května 2012 14:13
 ladin: Na oleji? To, co se píše na oleji není moc směrodatné...jinak já bych tam lil tak 1:35 s lepšim minerálem...
Datum: 06. května 2012 11:12
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
 Jakej olej ?? ja mam na oleji redit 1:50
Datum: 06. května 2012 9:07
 a co říká manual ?
Datum: 05. května 2012 19:30
 máte někdo zkušenosti s novým taiwanským karbecem ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. května 2012 22:30
 standa ten muj má záslepky stejně jako origo jikov
Datum: 07. května 2012 22:30
 Kámoš ho má a nebyl s ním žádnej problém.
Datum: 05. května 2012 18:14
Jméno: standa
IP: uživatel13716
 Mam doma jeden replikovej - nevim jestli je zrovna čína nebo polsko - ani nevim,kde sem ho vzal,ale je v celku gut....nenašel jsem tam žádnej zásadní problém....krom třeba toho že tam chyběj různý mosazný záslepky a je to na hulváta z jednoho odlitku - tudíž nemám šajn jak opracovávali vnitřní kanálky v karbecu a takovýto karburátor je nepoužitelný třeba pro úpravu na 19mm....ale řikám,nic špatnýho sem tam nenašel a na seriovku by měl bejt dobrej.....
Datum: 05. května 2012 11:58
 no já si myslím že když se trochu doladí vytahaj zevnitř ty špony tak že může jezdit.. ale setjně je nejlepší ten starý Jikov, je opravdu nezničitelný .  a nechápu proč si něktěří lidi chtějí kupovat ten polskej...
Datum: 04. května 2012 9:19
 to není taiwana ale polskej a je na nic jak vše ostatní z polska
Datum: 03. května 2012 22:09
 Zdravim draci. Známej se mi zmínil že jezdí se svou fábii na ethanol e85 a motor nemá nijak upraven a bez problému. Myslíte že bych na něj mohl jezdit se svou jawou 250/353 nebo se škodovkou 120? Nemáte někdo zkušenost? Děkuju.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. května 2012 19:51
Jméno: karel
IP: uživatel9996
 s š 120 sem jezdil na ředidlo, měl sem ho zadarmo, nevidím duvod, proč nejezdit na ethanol, tím ale zároven varuji, že na ředidla se jezdit dá, ale ničí to motor, , a musíte neustále čistit svíčky, a zahřát na sytič, jinak to nepojede
Datum: 03. května 2012 19:51
 přesně jak napsal standa jinak to udajně stejně bere více toho ethanolu takže stejně neušetříš
Datum: 03. května 2012 19:23
Jméno: standa
IP: uživatel13707
 Fabie je stříkačka...množství vstříknuté směsi si ohlídá lambda sonda a vhodnej předstih zase čidlo na "klepání" a řídící jednotka to všechno ošéfuje aby to jelo... Proto mu na to jede....ale určitě mu na to jede hůř jak na benzin... Do Jawy to nedávej,etanol se blbě mísí s většinou 2T olejů určených do benzínu...
Datum: 03. května 2012 17:59
 Zdravím zkoušel tu někdo míchat benzín s ethanolem e85?A jezdit na to s fichtlem nebo čz 175/250/350 atd...?Nebo jezdit na čistej ethanol?Chtěl jsem vědět jak je to s mícháním olejem a jestli se muže něco stát s motorem.Děkuji za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. května 2012 14:31
 wthanol e 85 NIKDY STEJNĚ by si tam musel dát výce oleje takže co by si ušetřil vrazíš do oleje a příště než zas někdo něco takového založé ad použije HLDEDAT.
Datum: 02. května 2012 14:31
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 Jawa 555 čistej E85+shell advence Startuje na první (studená, teplá) Seriovej motor akorát tam je 2 kroužek píst. Jediné mínus je že se musel zvýšit volnoběh.... testováno v zime při -5...
Datum: 02. května 2012 13:40
 všechno co má karburátor na to nejede musí to mít vstřikování
Datum: 02. května 2012 10:55
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 E85 nepoužitelný do jawy a čízi, sednesi na dno a nenastartuješ a navíc hoří brutálně pomalu.. fakal nám nato jen mustang se sníženou palicí i n ačistej, jenže se vtom kloudně nerozpouští olej a stratili jsme kompresi
Datum: 02. května 2012 10:20
 zdravim, potřeboval bych poradit čím je způsobený to že motorka (jawa 50/20) nejde za plynem, je my jasný že to nebude jako 4takt  že to pojede hnedka  ale že tam nějaká ta prodleva bude, když jedu pomalu a zatáhnu za plyn tak motorka začne zabírat až po cca 3-4 sek. a taky vždy když vyndám svíčku tak je uplně brutálně černá tak nevim jestli to je karbecem nebo předstihem .... předem dík za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. května 2012 12:16
Jméno: marafaltus
IP: uživatel13693
 no já mám momentálně 2 motorky a tuhle opravuju kámošoj, a na tej co dělám už cca 5 let tak ta de hndeka za plynem jenže to sem si s ní těch 5 let hrál a na tadytu zas tak moc času nemám
Datum: 01. května 2012 12:16
 mě vybehně do plnejch za 0,5s ..... bez žádnejch uprav atd...  pohraj si s předstihem, KARBURáTOREM !! a sáním .. JAk sem čet už dole, zkus to bez filtru
Datum: 30. dubna 2012 21:45
Jméno: marafaltus
IP: uživatel13693
 jj vyskoušim děkuji
Datum: 30. dubna 2012 18:59
Jméno: race81
IP: uživatel13453
 Bud moc bohata alebo chudobna zmes presne nieco take som mal na babette som pridal trocha bohatosti a uz to ma riadny tah a hned takze odporucam sa vyhrat s nastavenim karburatoru
Datum: 30. dubna 2012 18:29
Jméno: michal
IP: uživatel13694
 když máš černou svíčku je tam moc směsi nebo málo vzduchu sundej filtr a zkus jestli v tom bude rozdíl pak novej filtr nebo si pohrát z karburací
Datum: 30. dubna 2012 18:26
Jméno: čz 250/455
IP: uživatel10520
 musim se svámi podělit o zvláštní úspěšnej pokus u 250/455. Vezmu to od začátku, pořád to rádo kopalo a jak to nebylo hodně v tahu tak to pořád cukalo jako kopalo zpět, akcelerace byla ok. Tak jsem po dlohý době skoušení všeho možnýho skusil dát volnoběžnou trysku místo 45 dal 50 a jeto supr,. Volnoběh má dostatek štávy a běží mnohem lépe, víkon motoru je trošku větší hlavně do kopců na tu 4. to tahá tetka jako blázen deto i přez 100 km víc to nemorduju. Převod je origo. Svíčka byla předtim do býla a lehce cihlová, tetka po výměně trysky je středně cihlová. Jen by mě zajímalo jestlo to je takhle u všech čz nebo jen u tý mí udělaly soudruzi chybu? možná je někde špatnej kanálek v karbecu, ale jdeto suprově. spotřeba kolem 4 L Pokud to ženu pořád 80-105 tak to bere těch 4,5 max. Jinak jstou tryskou to zatim vypadá na stejnou spotřebu paliva
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. dubna 2012 23:12
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Volnobezna tryska ti neovlivni tah ve vysokych otackach, bota byla urcite nekde jinde...
Datum: 29. dubna 2012 23:12
Jméno: Pavel
IP: uživatel9706
 Zdarec, je to úplně stupidní dotaz, jenže na něj nemůžu najít odpověď  Když na 250 kývačce dám plech na 1 zářez shora, tak bude směs chudší, než když ho dám na poslední zářez shora že? Je to tak aji u pionýra ne? A když je v manuálu napsáno otočit šroubem bohatosti o půl otočky, tak to je jakoby o 180°, takže z vodorovný polohy drážky ve šroubu zase do vodorovný? děkuji za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. dubna 2012 16:20
Jméno: Pavel
IP: uživatel9706
 No u pionýra šroub na směs není. Ale u té kývačky je šroub na směs, tak doufám, že ji seřizuju dobře, ale už jste mě to potvrdili, takže to bude snad v pohodě. díky
Datum: 28. dubna 2012 16:20
Jméno: Marek
IP: uživatel13588
 Ano...o půl otočky = 180 stupnů, to s těma zářezamam to je taky dobře. Akorád, tim šroubem...štěluješ volnoběh (bohatost směsi (vzduch benzin + olej))
Datum: 28. dubna 2012 16:07
 Dotaz pro SESU prosímtě chcu se zeptat když si obědnám u tebe díly každý zvlášt logicky v časovém pásmu +- 30 min pošleš mi to všechno dohromady??? a ještě sem tu četl o poslání zásilky na slovensko a že se musí nějaký email potvrdit to platí i pro česko??? dík za odpověd a sorry že se tak blbě ptám ale chcu přez fichtlkramek nakupovat poprvé
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. dubna 2012 12:55
 když to ale pošleš rozdělěně tak se platí za každé zvlášť poštovné ne??? jinak dikes za předchozí odpověď večer to obědnám
Datum: 28. dubna 2012 12:55
 draku kdyz mi napises do vzkazu k objednavce ze to potrebujes spojit tak to udelam,ale nikdy si nespojim jmena dohromady a poslu zvlast,,to se stava,,, zahranici je vzdy ok potvrdit,,jinak objednej a uvidis,,
Datum: 27. dubna 2012 22:02
Jméno: tomason963
IP: uživatel13679
 Zdar draci potrbuju poradit ohledne sání na jawe 21 kdyz jezdim s filtrem tak se to pridusuje a nechce to vubec jet akdyz ho sundam tak to letí jak drak.filtr sem cistil a porad tomu chyby asi vzduch.uz proste nevim co stim
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. dubna 2012 20:55
 no jestli je ten filtr už špinavej a starej tak čištění moc nepomůže.. jinak airbox se ladí gumovýma záslepkama na boku airboxu. já je mám na pinckovy ucpaný obě a jezdí dobře.
Datum: 26. dubna 2012 20:55
 zdar draci, chci se zeptat, jak moc velkej rozdíl je v hlavní trysce č.72 a originální 68. Byl jsem v obchodě, řeknu že chci 68, tak sem se na to ani nepodíval a doma sem zjistil, že i dali 72. Nepojede to s tím hůř ? Mám válec po výbrusu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. dubna 2012 18:55
Jméno: mustang 23
IP: uživatel9410
 To záleží
Datum: 26. dubna 2012 18:55
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 zdarec všeci, chcu se zeptat, jaký je rozdíl mezi obyčejnou HL. tryskou a profi HL. tryskou. Jedná se o trysky na pio thanx předem
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. dubna 2012 19:56
Jméno: Jarda23
IP: uživatel13673
 Zdarec .. Může být důvodem proč mi Fichtl nejezdí, to že mi něco málo přes 1 rok stál v boudě .. A po té době jsem koupil asi 3 litry benzínu a smíchal je asi s 1 litrem toho co tam ten rok v nádrži leželo a proto nechce jet?? (karburátor vyčištěný) !
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. dubna 2012 19:33
 tak já měl taky fichtla kterej stal ve stodole cca 6let . vyčistil sem karbec ( proštourat trysky špendlíkem ) pak sem si dal mezi hadičku benzínu filtr vyčistil nádrž vyměnil těsnění u kohoutku koupil novou svíčku olej do převodovky šmirklem sem líznul kladívka .. vzduchovej filtr ( chvilku sem jezdil bez abych to trochu zajezdil a ted jezdí jako drak
Datum: 25. dubna 2012 19:33
Jméno: achmed
IP: uživatel13610
 teče ti ten benzín do karbeca dava ti svíčka jiskru???
Datum: 25. dubna 2012 17:56
Jméno: pejsek
IP: uživatel13535
Posl.aktualizace: 25. dubna 2012 18:09
 Já nedávno spravoval fichtla který měl chudou směs píst byl na odpis
Datum: 25. dubna 2012 18:09
 přehřejvá se to jako prase
Datum: 25. dubna 2012 17:57
Jméno: Tomáš
IP: uživatel13675
 jasný že jo hrozí zadření motoru
Datum: 25. dubna 2012 17:28
Jméno: drak
IP: uživatel13546
 je. o kolik mám povolít šroubek na bohatost směsi u karbecu na 175/477 ? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. dubna 2012 11:59
Jméno: hh
IP: uživatel13550
 viz Bakoun, ještě dodám že dle příručky je to 3/4 až 1 a 1/4 otáčky
Datum: 23. dubna 2012 11:59
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 To je zase hovadina, co píše Čezeťák... Cihlová svíčka je spíš indikátor směsi vysokých otáček, a jelikož ten šroub reguluje volnoběžnou směs, tak z barvy svíčky zjistíš prd. Ta volnoběžná směs je u spousty strojů dotažení a povolení o 1,5 otáčky. Tím bych začal a vyzkoušel bych, jak jde za plynem a podle toho to lehce doladit. Musí ze sbírat i z nízkých otáček plynule.
Datum: 23. dubna 2012 8:00
 o tolik aby svíčka měla cihlovou barvu
Datum: 22. dubna 2012 20:21
 říká se o 1,5 otáčky ale u každé čízy nebo jawy je to jiný a jiný..
Datum: 22. dubna 2012 18:48
Posl.aktualizace: 22. dubna 2012 13:26
Jméno: Matěj
IP: uživatel12688
 Čau draci, poradíte někdo co dělat když mi nejde nastavit volnoběh ? chvilku to bezi na vyšší otačky a pak to chcipne, nevite někdo ? dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. dubna 2012 22:30
Jméno: Matěj
IP: uživatel12688
 dík
Datum: 21. dubna 2012 22:30
Jméno: firepilot
IP: uživatel11704
 Volnoběh nastavuj na zahřátym motoru protože zahřátej má nižší otáčky než studenej pomalu jak se to zahřívá tak to ztrácí otáčky takže studený se to může docela hodně vytáčet ale pak až se to zaheje tak to pude normálně
Datum: 21. dubna 2012 22:19
 zdarec nevíte o oleju kterej se rozpustí v etanolu ??????? mam pionýra a chcy ušetřit a kamoš mi dal radu at to tam naliju ale nevim jakej olej se rozpustí v etanolu a jak to ředit z benzínem do auta je to 60% benzínu a 40% etanolu na nádrž ale to pionýra fakt nevim tak dík za rychlou odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. dubna 2012 21:22
Jméno: Homolka
IP: uživatel13386
 V lihu lze rozpustit ricínový olel, nebo speciální syntetiky,
Datum: 22. dubna 2012 21:22
Jméno: Buvolos
IP: uživatel13426
 Já vám nevím. Za 3 litry ujedete s fíkem 100km a vy stejně vymejšlíte kraviny, jak víc ušetřit... Pokud nemáte prachy, tak je jednoduchý řešení, jak ušetřit.  Místo na pionýru jezdit na kole
Datum: 22. dubna 2012 16:59
Jméno: joker
IP: uživatel13232
 benzin nedavam vubec
Datum: 22. dubna 2012 13:16
Jméno: martin46
IP: uživatel12157
 Prosimte joker mohl bys mi rict v jakym pomeru to michas z benzinem moc dik
Datum: 21. dubna 2012 22:44
 Je to pionýr tomu stačí vydět benzín a jede tak proč na něm ještě takhle šetřit ?? nemá to cenu chlapi  vyser se na nákej ethanol !
Datum: 21. dubna 2012 22:40
Jméno: joker
IP: uživatel13232
 podle meho tu pisete blbosti ja na ten rthanol jezdim uz dva mesice kazdy den 45 do skoly a nezadrel sem nic mazu 1:33 m2t a je to parada vykon stejny a zere to stejne jako benzinu. Proste piste tu az to zkusite a ne jen to co si myslite ze to udela
Datum: 21. dubna 2012 20:58
Jméno: pavko
IP: uživatel12636
 Zajimavé ze se vám to zadíra ja dával do cz 477 1:50 olej a nic sem nezadřel a motor sem honil co to šlo a nic sem nezadřel je tam 30 benzinu a to je dost aby ten olej rozpustil čistý lih ne to pak jedine ricín a poradne promichat pred vyjetím
Datum: 21. dubna 2012 20:38
Jméno: Mike
IP: uživatel1723
 etanol sem taky skousel nalil sem tam co nejvic oleje a motor se stejnak zadrel takze etanol nedoporucuju
Datum: 21. dubna 2012 19:18
Jméno: standa
IP: uživatel13649
 A hlavně líh se rychle odpařuje,musí se dát velká tryska....což ve výsledku znamená že na litru ušetříš pár korun,ale zase třeba o litr víc projedeš... Takže efekt nulovej... Nechápu proč to řešit... Budeš shánět drahé oleje do lihu,platit za koupi větších trysek a výsledek...viděl bych to skoro do mínusu  ser na to...seřiď motor jak švýcarský hodinky,vše řádně promaž aby se snížily odpory,do kol pak foukni o půl atmosféry víc a ušetříš celkově víc.... Realita
Datum: 21. dubna 2012 13:09
 když nemáš prachy na benzín tak prostě nejezdi!!!!
Datum: 21. dubna 2012 12:03
 Já bych to ještě smíchal s naftou, ředidlem, acetonem a fritolem, pak se ušetří nejvíc, myslim že celé 3kč na 100km  Né, teď vážně...kolik si myslíš že tim ušetříš? Kolik najedeš za sezonu km aby se ti to vyplatilo? Jak se to u benzínky bude tankovat? Ze dvou stojanů nebo na dvě zaplacení? Co ten olej? Neni těch nevýhod moc? Muj názor...
Datum: 21. dubna 2012 11:56
 Jo jak píše typeg kašli na to .. vidíš že je s tím dost práce a musíš kvuli tomu kupovat novej olej a výsledek? neznám nikoho kdo by na to jezdil ale myslím že výsledek bude opačnej .. to co ušetříš třeba za měsíc (příklad 100kč) se dá vydělat za 2h brigádou
Datum: 21. dubna 2012 11:50
 No děda mi říkal že za války míchali líh do benzínu 1:1 . že se to lilo do BMW R72 (700ccm, 4 takt). Nevím jak do pionýra ale zkus tam dát 70%benzínu a 30% ethanolu. Olej bych tam dal lepší než M2T třeba Oleo-mac ( to je pro vysokootáčkový motory - líh zvedne otáčky ). Pak dej vědět jak to jede. Jo ten oleo-mac míchej klasicky 1:33.
Datum: 21. dubna 2012 11:35
Jméno: typeg
IP: uživatel11667
 Kdy už konečně pochopíte, že se na ten ethanol máte vysrat.
Datum: 21. dubna 2012 11:15
Jméno: Lukáš
IP: uživatel13620
 čau kluci je možný že na fichtlu na 05 když je špatnej kondenzátor a jiskří mi na kladívkách, je možný že mi kvůli tomu občas dávaj vysoký otáčky a občas je to ok? Dělá to i když je ohřátý. Válec je přetěsněn karburátor taky, ale nejsem si jistý jak z karburátoru je to přidělaný na kolínko tak v tom spoji jestli to třeba netěsní hůř, protože to bylo nový slabý papíroví těsnění tak nevím jestli to může brát tamtudy vzduch a takhle kolísat nebo ne.. Měl jsem sudaný zapalování a dal jsem do něj nové gufero. Tak už fakt nevím proč si to přidává Jinak startuje hned. A má strašně dobrej odpich a když dám dvojku a pustim spojku tak uplně nadskočí takže s tím jsem spokojen. Ale štve mě jak si to přidává ty otáčky :/ Poradíte mi prosím? Abych to eventuelně zítra mohl udělat
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. dubna 2012 12:56
Jméno: Lukáš
IP: uživatel13648
 A nemůže to být kvůli tomu, že bylo špatně přetěsněné kolínko s karburátorem? Dneska ráno jsem to přetěsnil. A rovnou přetěsnil kolíko k válci.
Datum: 21. dubna 2012 12:56
 kondíkem to není.... kvůli němu by ti to spíše vynechávalo... kdyžtak zkus ještě gufero pod primárem... žralo by to sice asi i olej, ale tak člověk nikdy neví
Datum: 21. dubna 2012 12:51
|



|