Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: drak
IP: uživatel12002
 Čau draci. Jak jsem vám včera psal, že jsem měl nehodu s Jawou 20 tak jsem omrkl svíčku a opravdu byla suchá. Stříkl jsem tedy 2ml do válce a hned jel. Ale furt mi to hlava nebere proč si nenasál sám, když jsem ho roztlačoval a startoval takovou dobu ????
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. března 2012 22:16
Jméno: libor1
IP: uživatel254
 jsou věci mezi zemí a nebem (nebo peklem)
Datum: 19. března 2012 22:16
 Zdravím všechny bdící a prosím o radu. Jawa 555 velmi špatně chytá pokud je zahřátá. Zastudena to ještě jde, zatepla - katastrofa. Dík za radu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. března 2012 11:03
 právě pařezy jsou pověstné teplým startem.(výborným)
Datum: 20. března 2012 11:03
Jméno: standa
IP: uživatel13447
 nemáš moc tlustý těsnění/fíbr/kroužky na velkym šroubu hlavní trysky?
Datum: 20. března 2012 9:47
 do pařeza patří N19 (dle starého 5)
Datum: 20. března 2012 7:23
 Zdar svíčka Brisk N14C nebo N15C a seřídit předstih...
Datum: 20. března 2012 6:58
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 vyčistit kladívka,seřídit předstih,novou svíčku brisk n 15c,nový kondík,vyzkoušet jinou indukční cívku,natahat novou elektroinstalaci a musí chytat
Datum: 19. března 2012 20:58
Jméno: Olaf
IP: uživatel13427
 Zdarec chtěl bych se zeptat zda pasuje karburátor z fichtla na babettu 207 díky za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. března 2012 18:03
Jméno: standa
IP: uživatel13430
 Nepasuje
Datum: 18. března 2012 18:03
 Zdravím, chtěl jsem se zeptat jestli někdo z vás neví o nějakém dobrém způsobu jak vyčistit a zbavit všechno nečistot uvnitř nádrž z Mustanga.\r\nDíky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. března 2012 17:04
Jméno: Pajik 147
IP: uživatel8224
 Dík moc kluci. Myslím že sem časem ještě přibude pár mých dotazů během následujících měsíců z důvodu úplné renovace mého Mustanga
Datum: 18. března 2012 17:04
 Zdar Draku. dej do nádrže několik matiček různé velikosti + trochu benzínu a pořádně to protřepej. vylej ven přefiltuj a celé opěn několikrát zopakuj dokud nebude z nádrže vyplavovat bordel. čest
Datum: 18. března 2012 15:46
 nic nemusíš míchat v ždánem poměru psrostě kup odrezovač bezoplachový a nalij to tam on obsahuje i tu kyselinu fosforečnou.Tech lih? to nevvým a co je napsany na flašce? já bych bud použil technický benzín ja ksjem to udělal já nebo ještě by se dal použít petrolej
Datum: 18. března 2012 12:48
Jméno: Pajik 147
IP: uživatel8224
 V jakým poměru jsi míchal tu fosforečnou? Myslíš že by se místo tech. benzínu dal na odmaštění použít tech. líh?
Datum: 18. března 2012 10:54
 hele já tu udělal následovně: kup si kyselinu fosforenčnou je silnější a lepe t ovyčistí než ta kyselina citronová.Kyselina fosforečná je vlastně v odrezovač bezoplachový ten koupíš v každé lepší drogérce.Takže nádrž je venku je prázná naly tam technickej benzín a proštěrchej to trochu prostě ad se to trochu odmastí pak to vylej nasyp hřebíky (maj ostre hrany) lepší než náke matičky šroubky a pod do toho ještě nalyj ten odrezovač a třebej stím tak dlouho dokud to nebude čisté pokud máš mýchačku tak máš výhodu (já to dělal ručně).PAk to všechno vylij zbylé hřebíky vytřep ven.Pak jsem to vysušil fénem propláchl trochu benálem s olejem olej to aspon nakonzervuje.Pak už jen složit nalít benál s olejem a mužeš jezdit.Tady přikládám foto jak se mi to podařilo vyčistit http://johnny15.rajce.idnes.cz/Fichtl/#DSC01761.jpg
Datum: 18. března 2012 10:50
Datum: 18. března 2012 10:13
Jméno: Dan
IP: uživatel9676
 Mám dotaz na babettu 210. Když je studená jede jak dívá ale jak se zehřeje tak prestává jet pod plným plynem jede ale jak se dá mensi začně škubat a chcípne.Někdy se přeplavuje karburátor proto mám další dotaz jak ho seřídit? Nevím si s tím rady. Děkuji za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. března 2012 11:41
Jméno: Honza
IP: uživatel11600
 Zdravím, mám dotaz ohledne kohoutku na Jawě 350/639, která poloha je rezerva a která normální? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. března 2012 15:28
Jméno: Honza
IP: uživatel11600
 Díky, já právěm ěl pocit, že nahoře je normální a dole rezerva.. a když mi to při poloze nahoru začalo cukat, přehodil jsem to dolů a nejelo vůbec, tak jsem si říkal, jestli to není ucpané.. když to tak má být, tak je to v pořádku, už jezdím dolů  díky
Datum: 16. března 2012 15:28
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 no já mám na 639 nahoře zavřeno, uprostřed nádrž a dole rezerva, ale asi to bude nějakej thaiwan, kterej tam dal předchozí majitel
Datum: 16. března 2012 14:32
Jméno: hh
IP: uživatel13171
 asi jako každej jawáckej kohoutek.. dolu normální, nahoru rezerva..
Datum: 16. března 2012 11:08
Jméno: fichtlař
IP: uživatel13407
 ahoj mam dotaz mam jawu 23 a když se to zahřeje tak ve volnoběžných otáčkách když přidam se to dusi někdy to aji zdechne ale za studena to nedělá a na svíšku to nemá vliv skoušel sem jaky koliv 15,17 a furt stejny
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. března 2012 15:32
Jméno: fichtlař
IP: uživatel13407
 jj skusim to dik
Datum: 15. března 2012 15:32
Jméno: hh
IP: uživatel13171
 moc bohatý - ochudit
Datum: 14. března 2012 23:13
 Čau draci .. mam takovej problem no ne ja ale nekdo jinej .. babeta 210, jede jenom 40 km/h uš u 35 km/h se začne dusit, karbec je čistej jede to o neco lip ale stejne se dusi, ale bez teho krytu sani jede jako šlak,, tak v čim može byt problem ? .. a ješte nevite o nakym vraku pava ? nebo stadionu ? nekde, neche se me prohližet celej net.. dikec za rady a odkazi
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. března 2012 15:37
 podle mě je to blbost, sorry.. ale je to jen můj názor...
Datum: 15. března 2012 15:37
 fakt to projde  na víšku měl cm určitě a na délku 3-4 cm a prošel
Datum: 15. března 2012 8:52
 corny: dobře ti tak, proč tam dáváš takový malý mrdky ? to místo, kde má být molitan či drátěnka má aspoň rozměry tak 3cm na šířku, 1cm na výšku a 5cm na délku.. a navíc jak by to šlo přes ten celej rám přes karb do motoru.. mě se to zdá jako pěkná blbost.. když díra v rámu má průměr tak 1cm.. to samý koleno karbu.. ne-li ještě mín...
Datum: 14. března 2012 21:17
 ´kekz: ten molitan měl tak asi 3cm? a byl asi cm širokej a vsálohoto a žádnej šušeň nebo co to píšeš to nebyl
Datum: 14. března 2012 21:07
 Tom sorry, měl sem tam zobrazený jen svoje jméno a nic víc tak sem se zeptal..  jináč Měl jsem babettu 207, kámoš taky, ještě jsme spravovali kámošovi babettu 210. Všechny tři tam měly jakýsi starý, rozpadající se a plesnivý molitan. Je fakt, že je to možná jen "tuning" předchozích majitelů.. fakt nevím..
Datum: 14. března 2012 20:02
 TOM : co potřebuješ ?
Datum: 14. března 2012 19:59
 DAN : Jojo, tak tam hoď drátěnku do toho filtru  Jinak ložiska na klice na to nemaj sebemenší vůli.. pokud ti to ve vyšších otáčkách chrastí a cinká, můžou to být už vymlácená ložiska na klice, nebo klikovka, nebo také jen píst. pouzdro na klikovce.. dále to můžou být pístní kroužky, nebo už to chce výbrus.
Datum: 14. března 2012 19:59
Jméno: Tom
IP: uživatel9389
 kekz ®: nevim jestli se někdy dával do babetty molitan, ale já se zatím setkal jen s drátěnkou (v příručce označováno jako kovové pletivo) namočené olejem
Datum: 14. března 2012 19:45
 Tak s tim molitanem se to furt dusi (a vic) a bez filtru to jezdi jak drak .. može to byt ložiskama na nalice ? (ve večich otačkach to jaksi chrči a cinka)
Datum: 14. března 2012 18:03
 corny: takže zaprvé, do originálů se dával takový molitan  žádná drátěnka... a když tam nedáš molitan o velikosti 1cm tak ti asi nevletí do rámu a z rámu do karbu a z krabu do válce... to je totální blbost.. tos tam musel mít fakt nějakej šušeň molitan aby tama prošel ..
Datum: 14. března 2012 14:31
 No ono tam nic nebylo  .. sam sem si řikal, přece tam neco musi byt, ¨byla by to blbost kdyby tam nic nebylo .. a može to byt tim ? že se to dusi v otačkach ?
Datum: 14. března 2012 9:11
Jméno: corny
IP: uživatel11098
 V originále by tam měla být něco jako drátěnka  a hlavně tam nedávej molitan nebo tak něco,vsaje to dovnitř a spálí se to v motoru,už se mi to taky stalo....
Datum: 14. března 2012 8:47
 A ještě lepší by bylo tam pak něco dát, aby to nesálo bordel. Jemný prach na silnicích, který ani nevidíš a pokud jezdíš po polňačkách tak tam dej něco určitě.. tam se práší fest.. toto všecko ti snižuje životnost motoru a dost rapidně. doporučuji tam zkusit narvat nějakou dobře propustnou houbu na umývání nádobí, aby se to nedusilo... Nebo pokud jezdíš na silnicích tak aspoň drátěnku.
Datum: 14. března 2012 7:25
 K tý babettě... u rámu jak je ta hliníková "trubka", která vede z rámu, to je filtr. Oddělej ho a vevnitř bys měl mít kus molitanu nebo co to je, tak jej vydělej a zkus to.
Datum: 14. března 2012 7:18
Jméno: RealTekK
IP: uživatel9246
 Nazdar draci... Jedem takový rychlý dotaz.. Z ničeho nic musím s nohou na cupaku aby mi to jelo jk má.. Myslíte, že zničeho nic mi spadla hladina, tak jí bude stačit zvětšit, nebo že mám rovnou vyvařit celý karbec a nezahazovt se s tou hladinou plovákovky?
Dík
RealTekK
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. března 2012 23:09
 zasekává se ti jehlovej ventil, jeho výměna by ti měla pomoct
Datum: 13. března 2012 23:09
 chtěl jsem se zeptat,jaktože u simsona s51 vedou do karburátoru 2 hadičky?dik.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. března 2012 8:41
 dik.
Datum: 14. března 2012 8:41
 Jedna vetší hadička jde z nádrže do karburátoru, druhá menší hadička (říká se jí odpadní) jde od karburátoru směrem dozadu pod kastlík.
Datum: 13. března 2012 18:32
Jméno: Honza
IP: uživatel11600
 Zdravím, někdo z okolí Kravař ve Slezsku, kdo umí seřídit karburátor na Jawě 350 (639)? Moto totiž podle mě strašně cuká při udržování rychlosti a já nevím, na co sáhnout, abych to nerozhasil úplně, někteří psali bohatá směs, jiný řetěz, další že předstih. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. března 2012 19:38
Jméno: Jarmag1
IP: uživatel13144
 To nevadí , že to není veterán . Někteří veteránisté seřidí jakikoliv motor , protože to je pořád to stejné . Jinak znám jednoho pána v Koutech , který seřizuje motocykly doma vgaráži . Zkus se tam zeptat , snad Tě někdo navede . Tady nemůžu bez jeho vědomí zveřejňovat jeho iniciály .
Datum: 15. března 2012 19:38
Jméno: Honza
IP: uživatel11600
 Zkusit můžu, díky za tip, ale pochybuju, to je rok výroby 90, to veterán není ani náhodou..
Datum: 15. března 2012 10:13
Jméno: Jarmag1
IP: uživatel13144
 ZAJDI DO KRAVAŘSKÉHO VETERÁN KLUBU U KOSTELA . JSOU TAM ŠIKOVNÍ KLUCI A URČITĚ TI PORADÍ
Datum: 14. března 2012 20:05
 zdravim, chtel bych se zeptat jakej je rozdil v sani u zetky 477 x 487....lepe receno proc je tam jina ta guma od airboxu ke karbanatku???
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. března 2012 18:56
 přesně jak píše tady kolecko.. u 487 je airbox trošku jinak umístěn proto je guma na sání jakoby "prohlá"
Datum: 12. března 2012 18:56
 Jinej tvar vyústění airboxu a taky asi jiná vzdálenost o trošku...
Datum: 11. března 2012 20:37
Jméno: cige10
IP: uživatel13350
 zdravim, dokazal by sehnat fichtlkramek kolinko - mezi valec a karbec z pincka na s11?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. března 2012 10:22
 Podle mě tam ani nebude potřeba kolínko, já to měl takhle na S22, fichtláckej karbec, v přírubě myslim trochu propilovaný díry a byl obroušenej zespoda, aby se vešel...dělal to takhle muj moc šikovnej bratranec, bych se poblil z toho...
Datum: 11. března 2012 10:22
 Čau draci a dračice a dračatáá  .. vim že to sem nepatři .. mam minibike a v pohode to nakopnu ale kdyš chcu přidat tak to zdechne vim že je to karbec ale kdyš ho vyšistim (a žadnej bordel tam neni) a složim tak to jede v pohode ale asi tak po hodine to udela to stejny začne to chcipat ve večich otačkach .. nevite co s tim kramem mam udelat a vihazovat se me to nechce  .. (sorry za chyby)
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. března 2012 13:24
 No nekdy se na to kouknu (možna) zatim je to dany v garaži na stole
Datum: 11. března 2012 13:24
Jméno: kuba
IP: uživatel11798
 mě to na minibiku dělal kohoutek, jak pouštíš benál tak tam maš takovy dva šrouby tak je povol, ale pozor! musiš to dat tak jak to bylo jinak ti furt benal poteče pryč, a když to povolíš tak ve vnitř maš takovy černý těsnění já sem to měl uplně ztočený tak tam nemohl jit benal a pokud je v pohodě tak to bude asi svička
Datum: 11. března 2012 11:14
 Vzduchovy fitr je čistej.. Bordel v nadži je ale je tam zas filrt na benzin.. Hladina je nastavena.. no a s tim falešnym vzduchem to nevim ale kouknu se ale nikde by to nemnelo sat naposledy sem všechno utahoval.. Ale kouknuse .. dikec
Datum: 11. března 2012 10:02
 Kámošovi to dělalo taky, prostě jezdil tak minutu a pak to začalo chcípat, pak to zas chvílu jelo a zas ne ... měl zohlou hadičku, ona i když nevypadá že je zohlá tak trochu je a benzín špatně dotejká) , podiv se na kohoutek ten spodní jestli protíká, zkus vyčistit/sundat vzduchovej filtr .. podívej se na svíčku jaká bude při tom zdechání kdyžtak napiš ..
Datum: 11. března 2012 9:55
Jméno: mekrt
IP: uživatel5767
 Vzdychovy filtr to byt nemuže?Neni bordel v nadrži? co hladina.nesaje to falešnej vzduch?
Datum: 11. března 2012 9:45
Jméno: cige10
IP: uživatel13350
Posl.aktualizace: 10. března 2012 19:57
 Daleko méně, tak třetina...
Datum: 10. března 2012 19:57
Jméno: cige10
IP: uživatel13350
 cau, prosim vas mam na s11 karbec z pincka a tece mi benal, nebude to tou dirkou u te priruby? jehla ma plisek v na prostrednim zarezu...
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. března 2012 18:36
 Špičkou nahoru...
Datum: 10. března 2012 18:36
Jméno: cige10
IP: uživatel13350
 a nevim jestli mam dobre nastavenej plovak jestli ma byt spickou nahoru nebo dolu?
Datum: 10. března 2012 18:18
Jméno: cige10
IP: uživatel13350
 Zdravim, nevite prosim vas jestli pasuje kohoutek benzinu jikov z pincka na stadiona s11?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. března 2012 22:09
 No na pincku je hlavně 14 závit...14x1,5 myslim...
Datum: 10. března 2012 22:09
Jméno: cige10
IP: uživatel13350
 dneska jsem meril stoupani zavitu a mam M10x1 ne pincku je tez 10x1?
Datum: 10. března 2012 19:54
 Já mam kohout z fichtla na S11 a v pohodě.
Datum: 10. března 2012 19:09
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 ne nepasuje
Datum: 10. března 2012 13:41
Jméno: kuba
IP: uživatel11798
 já vím že na některej typ stadionu nepasuje musiš koupit jinej kohoutek takovej žlutej a myslim že je s jemnějším závitem a to je asi s22, ale asi to vypada že na tu s11 bude pasovat z pincka
Datum: 10. března 2012 13:34
 Tak to nemám tušáka kámo. Je možný že jo.. ale musel bys mít ten novější typ
Datum: 10. března 2012 8:28
Jméno: hron226
IP: uživatel13076
Posl.aktualizace: 09. března 2012 19:54
Jméno: Pavel
IP: uživatel13329
 Zdar kluci potřebuji poradit s babetou 210.Problém je v tom, že když se rozjíždím tak bezproblémově se rozjedu, ale nedosáhne větších otáček pro správné zařazení dvojky.Prosím o radu a za každou radu předem děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. března 2012 15:59
Jméno: libor1
IP: uživatel13362
 zkus karburátor jestli se ti nedáví (chudá směs), skontroluj zapalování - jestli nechce doladit aby šla do otáček, ale dost často dělaj problém spojky hlavně ta na druhou rychlost- kde často prolíná olej z převodky kvůli netěsnýmu guferu, takže by asi nebylo na škodu odmastit a vyčistit spojky, a taky záleží na tom jaký maš čelisti na druhym převodu- jestli těžký nebo lehký- podle toho taky babeta řadí, jestli se nepletu (kdyžtak mě opravte) tak lehký jsou spíš na rovinky a těžký do kopců - nebo obráceně?  (prostě jedny zařadí dřív dvojku, jedny pozdějš)
Datum: 09. března 2012 15:59
Jméno: Pavel
IP: uživatel13329
 A ještě musím dodat že pocukává.
Datum: 08. března 2012 17:20
Jméno: izzi
IP: uživatel13342
 Zdar draci koupil sem mustanga bez krytu na vzduchovej filtr je tam jen pridratovanej...chci se zetat jestli je treba nejakej kryt nebo tak neco diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. března 2012 15:49
 Čest draku. Ten kryt je lepší pokud tam je ale kdyby nebyl tak to taky normálně pojede. jen do budoucna bych tam ten kryt dal. čest
Datum: 18. března 2012 15:49
 si piš... chybí ti asi celej airbox..
Datum: 06. března 2012 19:00
|



|