Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Ahoj, mám problém s nastavením karburátoru, podle svíčky mám pořád chudou směs. Jehlu mám nejvýš co to jde, kvůli záběhu. Zkoušel jsem laborovat s airboxem, ale nikam to nevede, když trochu přidusím vzduch tak to v nízkých otáčkách škube, ale vy vysokých to jede dobře. Po kolika km se projeví změna barvy svíčky? Ještě dodám, karburátor 2920 SK, válec upravený 2K...
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. dubna 2012 11:42
 Větší hlavní trysku jsem zkoušel, začal jsem 115, na kterou to vůbec nejelo, dusilo se to a vynechávalo, potom 110 v podstatě to samé, nechtělo to jet až zase zpátky na 105 na kterou to jede dobře. Jinak i když zastavím normálně, takže to může ovlivnit bohatší směsí při volnoběhu, tak by ta svíčka mohla být tmavší, ale je pořád moc bílá. Na plný plyn 3km v záběhu při chudé směsi radši ne... Poradí ještě někdo něco?
Datum: 22. dubna 2012 11:42
Jméno: pavko
IP: uživatel12636
 jak psal bakoun 3 km nemusíš stačí tak 1km ale zapomnel dodat ze musiš vypnout motor vypnout plyn a spojku dát aby se to neovlivnilo jo barvu svíčky ti ovlivni olej. ja mam na motroce svíčku porad bilou a to mam normalni smes
Datum: 21. dubna 2012 20:52
 v záběhu 3km naplno? nooo to jsem docela zvědavý na výsledek
Datum: 21. dubna 2012 12:54
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Větší hlavní trysku... Vem to někde na rovinku naplno tak 3km, okamžitě chcípnout, aby ti to neovlinila bohatší volnoběžná směs, a koukni na svíčku.
Datum: 20. dubna 2012 22:36
 jo zapomel jsem jeste dodat k tomu plynovemu lanku ze se jedna o babetu 210
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. dubna 2012 15:15
 cus chlapi potrebuju poradit pretesnoval jsem karburator a kdyz jsem vyndal plynove lanko tak mi vypadlo lanko a za nim letela pruzinka a za pruzinkou to ostatni  poradi mi nekdo jak to slozit?dekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. dubna 2012 22:52
 dekuji vsem za odpoved uz to mam hotovy a pokut ma nekdo problemy s hulenim tak at se priste zdrzi komentare!!!
Datum: 21. dubna 2012 22:52
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Jinak katalog dílů je neuvěřitelná pomůcka i u "blbýho" fekála, doporučuji se juknout. kor když člověk ještě nemá moc zkušeností...
Datum: 20. dubna 2012 22:41
 jojo... cezetak zas chytrej ale aby napsal jak to teda je ...... Místo těch blbejch keců si moch rovnou napsat.... Hle máš tam tu dírku. Do ní dáš jehlu (taková ta zlatá jehla.) No a naa ní musí bejt taaková taa "podložka" . Myslím tim jjak sou v tý jehle zářezy taak na nich musí držet, Pak si do víčka který si odšroubovaal dáš tu pružinku a to laanko musíš prtoáhnout do toho táhla. ( to je to, jak jsou v něm ty díry na jehlu a lanko, a šoupe se to v karburátoru) ... No a je to OK .. jenom paak im šroubem sešteluješ vůli na plyn aaby ti zabíral co nejdřív.....
Datum: 20. dubna 2012 21:51
 zapoj to co máš v hlavě! ... teda pokud tam něco máš kromě trávy  .... složit to dokáže i uplný blbec protože tam neni nic co by se mohlo dát naopak.... dyt je to slozene jen z 5 věcí
Datum: 20. dubna 2012 21:25
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
 Koukni se do katalogu nd
Datum: 20. dubna 2012 18:10
Jméno: cige10
IP: uživatel13350
 zdravim, mam problem na s11. pri nastartovani volnobeh OK, ale kdyz nekdy pridam rychle plyn tak mi to zdechne jako by to bylo prechlastany ale kdyz pridavam plynule plyn tak OK. nevite prosimvas cim to muze byt? jeste dodam ze tam mam tohle: http://motorky.bazos.cz/inzerat/15489537/STADION-KIT-KARBURATOR.php (karbec z pionyra + kolinko) nevim jestli to muze byt tim, ale vyzkousim tam dat jinej karbec na primo, vypada stejne jak z pionyra akorat ma mensi prumer vyvodu na hadici k filtru
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. dubna 2012 19:36
Jméno: Dansek
IP: uživatel13644
 Zdravim, koukám, že tohle je asi ta nová taiwanská kopie karburátorů, tak se chci zeptat jak sou na tom s kvalitou. Má s nim někdo zkušenosti ? ... Jinak asi opravdu sériovej stadion nebude schopnej pojmout tolik směsi co tam rázem pustíš tou 17kou.
Datum: 20. dubna 2012 19:36
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 když se na to kolínko podíváš tak má 100% vnitřní průměr menší než samotný difuzor karbecu což asi nebude nic dobrýho,podle mě to je přechlastaný
Datum: 20. dubna 2012 19:18
Jméno: cige10
IP: uživatel13350
 jeste jsem zapomnel dodat ze jsem zpozoroval vuli pri otaceni rukou magnetem, jestli nekde na ojnici nebo v pistu muze byt vule? ale valec jsem mel zdelany a vybrus neni potreba delat si myslim komprese je dobra, pri jizde tahne dobre, a valec neni vydreny ani poskrabany a ma rozmer 38,75. s tim zdechanim je to tak jako by se to dusilo ci co... ale kdyz to pridavam plynule tak OK tak nevim snad mi nekd poradite dekuji  spoleham na vas...
Datum: 20. dubna 2012 12:27
Jméno: kvitek72
IP: uživatel13635
 Zdravim !Prosim o pomoc s moji 210.Jde nastartovat a udrzi jakstak volnobeh,ale jak na ni nasednu a chci ji rozjet zacne se dusit.Nebo chytne bez problemu aj se rozjede a po par kylometrech se zadusi.Poradte prosim co stim.Dik.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. dubna 2012 14:58
Jméno: libor1
IP: uživatel13636
Datum: 19. dubna 2012 14:58
Jméno: libor1
IP: uživatel13636
 zkus vyčistit karburátor - trysky, kanálky, ventilek u přítoku benzínu- nejlépe stlačenym vzduchem, nebo umělym chlupem ze smetáku, když to nepomůže, mohlo by to někde přisávat, takže taky skontrolovat těsnost sání (kolínko, příruby), nebo skus bohatost směsi, svíčka by měla být do cihlova - zkus i novou svíčku
Datum: 19. dubna 2012 14:51
Jméno: babetak
IP: uživatel13630
 Zdar.Akurat davam dokopy jedneho pioniera.Mam problem s pretekajucim karburatorom ale je tam nahodený taký tip karburatoru s akym som sa este nestretol.V plavakovej komore neni klasický plavakový ventil ale benzin priteka akoby rovno na plavák a ten spic z plavaku by ho mal asi uzavrieť. Poradte ako mam nastavit hladinu. Vopred dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. dubna 2012 6:41
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 právě když bude plovák špičkou nahoru tak by měl uzavírat,zkontroluj jestli plovák nění děravej a jestli to ta špička uzavírá dobře,jestli ten ventil není nějakej zanesenej
Datum: 19. dubna 2012 6:41
Jméno: babetak
IP: uživatel13631
 aha, tak som zase o nieco mudrejší, ale ako mam potom vyriesit pretekajici karbec
Datum: 19. dubna 2012 6:28
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 je to karbec z 05 a hladina se u něho nenastavuje,plovák musíš mít špičkou nahoru,jinak je to docela bezproblémovej karbec
Datum: 18. dubna 2012 22:08
Jméno: race81
IP: uživatel13453
 Zdravim draci mam problem so svojou babettou 207 ked ju nastartujem tak motor ide tak 2 sekundy a zhasne a takto aspon 20krat mi spravi pokym normalne nenastartuje a nevydrzi viac ako minutu na volnobehu p.s.= kraburator je vycisteny kohutik tiez filer prefuknuty
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. dubna 2012 11:13
 A co ta klapka jak funguje jako sytič když přidáš plyn tak se má odjistit a setkal jsem se s tim že to nefungovalo tim ten motor podobně otravoval.
Datum: 19. dubna 2012 11:13
 zdar draci
Mám mustanga po go už zajetého a když tam zařadím 1 tak jede krásně 2 je dobrá dokud nejedu do kopce a 3 ta skoro vůbec netáhne co stím ?
Děkuji za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. dubna 2012 8:00
 Ok a ještě mě napadlo jestli to nemůže být předstihem ?...
Datum: 19. dubna 2012 8:00
Jméno: drak
IP: uživatel12002
 Vyčisti karbec, nafoukej kola a vypal výfuk...
Datum: 18. dubna 2012 17:56
 Určitě ne
Datum: 18. dubna 2012 17:10
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 nedal si náhodou v převodovce špatně kolečka? dají se snadno prohodit, myslím že 21z s 18z ale nejsem si přesně jistej
Datum: 18. dubna 2012 15:31
Jméno: King2
IP: uživatel13609
 Zdravím,mám babetu 228 tu letištní bez odpružení vzadu,jinak stejná jak 208.Když jsem jel tak 14 dní ze školy z ničeho nic přestala jet tak jsem dal ruku na sání pod nádrž aby si natáhla víc vzduchu tak jela ale jakmile jsem ruku sundal už nejela tak jsem jel 10km s rukuo pod nádržou jak osel.Doma jsem vyčistil karbec všechno profoukal a utěsnil hlavu.Nepomohlo to tak jsem na hulváta narval do sání hadru a babeta jede o dost líp jak před tím.Tak nevím čím to je ani mi to nějak nevadí ale nechápu jak to jede bez vzduchu???
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. dubna 2012 21:15
Jméno: King2
IP: uživatel13609
 O víkendu na to mrknu nechcu se teď v těch prvních horkách trmácet narvanym motorákem do školy.Ale děkuju!
Datum: 18. dubna 2012 21:15
 určitě jsi dobře pročistil všechny kanálky v karbecu vcetne trisek? a taky musis mi dobre nastaveny karbec... ja ma sroub bohatosti povoleny o jednu a pul otacky.... kolik mas?
Datum: 17. dubna 2012 21:58
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 přisává ti to vzduch někudy jinudy ( falešný vzduch) koukni na těsnění a na gufero pod zápalkem
Datum: 17. dubna 2012 21:31
 čaute kluci jel sem na fichtlu 05tce do práce. Pak sem koupil svíčku protože sem jezdil na N19c tak sem koupil N15c nastartuju jako pokaždý na první šlápot jedu ale prostě nejede to co by měla. Není tam ten víkon jako dřív a když jedu do kopce tak si poškubává a nechce se jí. A na jedný rovince to pokaždý dám za 2 a jedu do takovího kopečka pokaždý to jelo a táhlo dobře ale teď se jí vůbec nechce musim tam za jedna a to je ještě něco.. a když se chci rozjet v kopci tak to je hrůza moc se jí nechce do otáček pak stojim na spojce a mám co dělat abych se rozjel. Pak jedu mám plnej plyn a nejede až po chvíli se střebá a zackukne párkrát a jede .. Vůbec nevím co s tím může být .. Nevíte někdo? Chci jet zas zejtra do práce ale s tímhle nevím no. Díky moc a přeji hodně kilometrů bez nehod
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. dubna 2012 22:35
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jo isolator mám doma taky
Datum: 17. dubna 2012 22:35
 a myslíte si teda že je to svíčkou když to dělá na tý nový n15c a na tý starý co sem měl na přejetí n19c to dělalo taky?
Datum: 17. dubna 2012 21:19
 no vidíš taky sem měl 05tu a zapoměl sjem že tma je hladina pevně daná přesto bych se podíval na další věci jak jsme psal níže
Datum: 17. dubna 2012 19:59
Jméno: Petr
IP: uživatel13400
 Protože z toho dotazu to tak vyznívá , že až po změně svíčky ti to začalo blbnout.
Datum: 17. dubna 2012 19:55
 A proč si myslíte že je to tou svíčkou? vždyť mám novou.. A nemyslim si že by to bylo svíčkou zrovna..
Datum: 17. dubna 2012 19:50
 Mě se na pitu na čínskej svíčce protáčí ten porcelán co kouká ven z hlavy.  Jede dobře ale povolování je horší.  Musím pořád klíčem..
Datum: 17. dubna 2012 19:49
Jméno: libor1
IP: uživatel13037
 já měl problém se svíčkou jen jednou, ale asi to byl zřejmě vadnej kus, ale jinak svíčky vždy vydržely, kamarád měl pískovačku s jemnym pískem a já měl doma nějaký PALky ještě po tátovy tak sem je opískoval a byly jak nový i izolátor byl bílý a šlapou do teď, prej se dřív svíčky čistily pískováním, a ještě jedna kuriozita - když sme s kamarádem začínaly na pionýrech tak jednou kámoš našel na dvoře v hlíně zahrabanou svíčku, byl orezlá, zašlá-bůhví jak tam byla dlouho- byl to starej německej Isolator M14 175,má i trochu prasklej porcelán ale s hrdostí musim říct že šlape do teď a fichtl s nim jede jak divej, a moc se nehřeje a to je ta svíčka stará dobře asi 30 let  takže asi takhle no  )
Datum: 17. dubna 2012 19:37
 Jezdím brisky aj palky a rozdíl s tím že palky vydržej o něco víc .. a svíčky se daj zachránit očištěním elektrody a toho sloupku vevnitř komplet, lehké ošmirglování toho vrchního závitu a hraní si s odtrhem, zachránil jsem tak pár svíček ...
Datum: 17. dubna 2012 19:14
 A nevíte proč nemá takovej výkon jako měla?
Datum: 17. dubna 2012 19:13
 Teď jezdím taky na brisku a zatím přez 500km v pohodě.
Datum: 17. dubna 2012 18:50
Datum: 17. dubna 2012 18:40
 Hergot co vy s těma Briskama děláte? Mě vydrží bez problému 10000km...
Datum: 17. dubna 2012 17:33
 Normálně černě opálená. Ale hladinu polováku já nešteluju jelikož mám pionýra 05tku a tam se nešteluje.
Datum: 17. dubna 2012 16:39
 brisky už nesjou to co byl respektivě PAL ale já mám najeto na brisk n 15C cca 400KM a furt pohoda podíval bych se na základní věci:seštelování předsihu ,filtr aby byl čistý ,spojka dobře seštelována,hladina v karburátoru seštelována jo když jsme u te hladiny licovalo my to s plovákem když byl ponořen ale uchcával ose mi to nevým jestl ito bude přesně tvuj případ ale dal sjem juhlu na 1 zářez a pohoda .Tím chci říct že jehla nemusí být vždy na 2 zářezu tak jak je v manualu psáno.Jo a jakou má barvu ta svíčka na kterou si ted jezdil.
Datum: 17. dubna 2012 16:34
 ale na tu N19c to taky takhle blblo neni to to pravý ořechoví
Datum: 17. dubna 2012 15:27
 Takže myslíš, že ta svíčka je v čudu? Já na ní ujel ani ne kilometr.. To je hloupost ne?
Datum: 17. dubna 2012 15:21
 dnešní brisk už stojí za hovno mě vydržela N15C asi 50km kamarádovi 30km
Datum: 17. dubna 2012 15:15
Jméno: Martin Bolf
IP: uživatel5893
 dobry den vim ze to tu nepatri ale nevim kde bych to vyresil koupil sem dirt bike 125 ctyrtakt bohuzel sem po 2letech motor so rosypal dase do kostry ktera me zbyla napasovat nejaky motor slysel sem ze tam de motor se simsona pord te prosim jeto skoda tu kostu dat do srotu dekuji p. bolf karolinka 143 okr vsetin
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. dubna 2012 18:54
Jméno: Karel
IP: uživatel11637
 Víš, že to sem nepatří a stejně to sem dáš...
Datum: 16. dubna 2012 18:54
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
 kup novej motor do dirta myslim ze dirt ma retezovku na levy a simal na pravy
Datum: 15. dubna 2012 21:35
Jméno: čorny
IP: uživatel11098
 Ahoj draci, nevíte kde sehnat kryt karburátoru na babettu 207? Vím že už se nevyrábí ale kdyby jste věděli tak dejte vědět.
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. dubna 2012 10:45
Jméno: čorny
IP: uživatel11098
 mohl by jsi mi poslat adresu nebo něco? dík.
Datum: 15. dubna 2012 10:45
Jméno: jura
IP: uživatel7996
 na fk dell orto na babetty
Datum: 14. dubna 2012 20:29
Jméno: 125/453
IP: uživatel6631
 zdar na jakém zářezu má být jehla ? u čz 125/453 mám to na 3 to znamená uprostřed je jich tam 5
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. dubna 2012 18:05
Jméno: DH
IP: uživatel13546
 Já mám na 175/477 na 3 od shora a je to OK ale udává se na 2 zhora.
Datum: 14. dubna 2012 18:05
Posl.aktualizace: 15. dubna 2012 12:15
Jméno: sally
IP: uživatel12689
 já míchám 1:40 a naprosto v poho už tak jezdím dlouho.
Datum: 15. dubna 2012 12:15
Jméno: hh
IP: uživatel13550
 ta 14ka svíčka bude nejspíš jenom zanesená karbonem, vypal ji např v kamnech nebo nad plynovym hořákem, karbon shoří a na tu svíčku najedeš ještě spoustu kilometrů..
Datum: 15. dubna 2012 0:20
 Díky moc kluci
Datum: 14. dubna 2012 20:51
Jméno: jawaasss
IP: uživatel9121
 a svíčku dej n15c a je to
Datum: 14. dubna 2012 19:30
 lukáš: když ono v klidovém stavu u kliky zádný benzín natečený není
Datum: 14. dubna 2012 19:17
 poměr 1:25 - 1:33 nic víc nic míň... tohle je ideál a líta to jak má... pokud si tam nalel víc oleje jak benzínu, tak čemu se divíš? Prostě dolí benzín do správného poměru, vypust plovákovku a musí to lítat zas jak předtím... (teda ještě to raz nakopni bez přívodu benzínu ať se yjede zbytek toho "mixu" od klikové hřídele, zapni benál do prázného karbece a pak už to musí být OK (max to bude chvilku trvat než se trochu vstřebá ten olej ve spalováku atd...
Datum: 14. dubna 2012 17:52
Jméno: pepa
IP: uživatel7996
 zdar draci chci se zeptat čim to je že dal sem na babettu karbec z 555 a nechce nastartovat a z vífuku chčije benzin diky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. dubna 2012 18:16
Jméno: martin
IP: uživatel13074
 Dej tam ten co tam patří a pojede to. Špekulante
Datum: 14. dubna 2012 18:16
Posl.aktualizace: 14. dubna 2012 6:43
Jméno: standa
IP: uživatel13603
 Efekt? Ten karbec je menší jak z fichtla.
Datum: 14. dubna 2012 6:43
 s trohou šikovnosti tam ten karbec určitě dostaneš, ale co to bude dělat ti opravdu neřeknu  taky je rozdíl sériovka od úpravy...
Datum: 13. dubna 2012 23:26
Jméno: alan
IP: uživatel12630
 ja si myslim ze se to bude ulejvat ...
Datum: 13. dubna 2012 22:27
 Ahoj mám problém. Mám Fichtla 05tku do teďka jezdila v pohodě. Ale dnes sem dal jehlu na 2zářez ze shora a nechtělo to jet a bylo to líný tak sem ho vrátil na 3tí zářez jak to bylo a jezdilo ale teď když jí nastartuju tak si sama dá plný otáčky a neklesnou spíš naopak. Vůbec nevím proč do teď to jezdilo v pohodě než sem vyndal to šoupátko ale to už sem vrátil jak bylo. Akorát mezi kolenem a výfukem sem zadělal díru protože tam byla díra že sem tam dal prst tak už to nefouká a nejde prostě ale vejfuk tak ucpanej zas neni no.. vůbec nevím co s tím prosím o radu díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. dubna 2012 13:27
Jméno: Lukáš
IP: uživatel13600
 jo to jsme si taky říkaly ale opak je pravdou je to prostě fichtl tam není nic stálý..
Datum: 14. dubna 2012 13:27
 Ale z volnoběhem sem ani nehejbal jen s tou jehlou.. to se přece nemůže rozladit když jehlu vrátim tam jak byla ne?
Datum: 14. dubna 2012 11:17
Jméno: lukáš
IP: uživatel13600
 No a hlavně se takz koukni na ten volnoběh to bzch udělal jako první !!!
Datum: 14. dubna 2012 10:59
 ok no je to možný že ta jehla ten plíšek s toho padá kouknu na to a jinak tam dám šoupátko co tam bylo ale to bylo hodně na těsno že to skoro dřelo .. tak sem tam dal svoje.. uvidím kouknu teda na tu jehlu ..
Datum: 13. dubna 2012 22:21
Jméno: Lukáš
IP: uživatel13600
 čau hele s tím jsem se taky setkal u kamaráda koukni se jestli ti tam nevyapadává jehla jestli ne zkus to doštelovat volnoběhem a když ani to nepomůže zkus vyměnit lanko se šoupátkem i s jehlou my jsme to udělali a pomohlo jinak nevím jak ti poradit kdyžtak dej vědět jestli se podařilo
Datum: 13. dubna 2012 21:56
Jméno: dere
IP: uživatel12727
 Včera jsem kuchal výfuk na 555 a nenašel jsem v něm tu tlumící vložku - váleček s\\r\\ndírama. Má to na něco vliv, nebo to mám nechat tak??
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. dubna 2012 19:41
 Mno jestli to dělá trochu randál a žere to tak to může dělat měl by tam bít tlumič výfuk který tlumí hluk a zlepšuje průběh výkonu a když nějakej chytrej to vyndá tak jako jedinou věc kterou to přidá je randál ale jinak vše jde dolů -
Datum: 16. dubna 2012 19:41
 Čest kluci nevíte prosím jak to mam zrobyt aby jak je nadrž jawa 21 atd... aby byla vzhuru nohama ale kohoutek dolu a otvor na nalivání benzínu nahoře. předem dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. dubna 2012 10:30
Jméno: jura
IP: uživatel7996
 převařit první bruskou vyřezet ja sem to vyplachl kyselinou citronovou poradne usušil vyřezakl a svařil
Datum: 14. dubna 2012 10:30
Jméno: Drak 350
IP: uživatel13563
 Má někdo zkušenosti s čištěním nádrže kyselinou citronovou? Jaké množství prášku nasypat do nádrže?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. dubna 2012 21:52
Jméno: Drak 350
IP: uživatel13563
 Dík zkusím to
Datum: 11. dubna 2012 21:52
Jméno: typeg
IP: uživatel11667
 Já jsem dával 1:10, takže kilo na deset litrů. Vyčistila se pěkně.
Datum: 11. dubna 2012 21:35
|



|