česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  45  46  47  48  49  50  51  52  53  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: wafel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, mám problém s nastavením karburátoru, podle svíčky mám pořád chudou směs. Jehlu mám nejvýš co to jde, kvůli záběhu. Zkoušel jsem laborovat s airboxem, ale nikam to nevede, když trochu přidusím vzduch tak to v nízkých otáčkách škube, ale vy vysokých to jede dobře. Po kolika km se projeví změna barvy svíčky? Ještě dodám, karburátor 2920 SK, válec upravený 2K... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. dubna 2012 11:42
 
 
 
 
Jméno: wafel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Větší hlavní trysku jsem zkoušel, začal jsem 115, na kterou to vůbec nejelo, dusilo se to a vynechávalo, potom 110 v podstatě to samé, nechtělo to jet až zase zpátky na 105 na kterou to jede dobře. Jinak i když zastavím normálně, takže to může ovlivnit bohatší směsí při volnoběhu, tak by ta svíčka mohla být tmavší, ale je pořád moc bílá. Na plný plyn 3km v záběhu při chudé směsi radši ne... Poradí ještě někdo něco?
 
 
Datum: 22. dubna 2012 11:42
 
 
 
 
Jméno: pavko      IP: uživatel12636    
jak psal bakoun 3 km nemusíš stačí tak 1km ale zapomnel dodat ze musiš vypnout motor vypnout plyn a spojku dát aby se to neovlivnilo jo barvu svíčky ti ovlivni olej. ja mam na motroce svíčku porad bilou a to mam normalni smes
 
 
Datum: 21. dubna 2012 20:52
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel13364    
v záběhu 3km naplno? nooo to jsem docela zvědavý na výsledek :-)
 
 
Datum: 21. dubna 2012 12:54
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Větší hlavní trysku... Vem to někde na rovinku naplno tak 3km, okamžitě chcípnout, aby ti to neovlinila bohatší volnoběžná směs, a koukni na svíčku.
 
 
Datum: 20. dubna 2012 22:36
 
 
 
 
Jméno: jugi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo zapomel jsem jeste dodat k tomu plynovemu lanku ze se jedna o babetu 210 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. dubna 2012 15:15
 
 
 
 
Jméno: jugi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cus chlapi potrebuju poradit pretesnoval jsem karburator a kdyz jsem vyndal plynove lanko tak mi vypadlo lanko a za nim letela pruzinka a za pruzinkou to ostatni :-)poradi mi nekdo jak to slozit?dekuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. dubna 2012 22:52
 
 
 
 
Jméno: jugi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dekuji vsem za odpoved uz to mam hotovy a pokut ma nekdo problemy s hulenim tak at se priste zdrzi komentare!!!
 
 
Datum: 21. dubna 2012 22:52
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Jinak katalog dílů je neuvěřitelná pomůcka i u "blbýho" fekála, doporučuji se juknout. kor když člověk ještě nemá moc zkušeností...
 
 
Datum: 20. dubna 2012 22:41
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
jojo... cezetak zas chytrej ale aby napsal jak to teda je ...... Místo těch blbejch keců si moch rovnou napsat.... Hle máš tam tu dírku. Do ní dáš jehlu (taková ta zlatá jehla.) No a naa ní musí bejt taaková taa "podložka" . Myslím tim jjak sou v tý jehle zářezy taak na nich musí držet, Pak si do víčka který si odšroubovaal dáš tu pružinku a to laanko musíš prtoáhnout do toho táhla. ( to je to, jak jsou v něm ty díry na jehlu a lanko, a šoupe se to v karburátoru) ... No a je to OK .. jenom paak im šroubem sešteluješ vůli na plyn aaby ti zabíral co nejdřív.....
 
 
Datum: 20. dubna 2012 21:51
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zapoj to co máš v hlavě! ... teda pokud tam něco máš kromě trávy :-D .... složit to dokáže i uplný blbec protože tam neni nic co by se mohlo dát naopak.... dyt je to slozene jen z 5 věcí :-D
 
 
Datum: 20. dubna 2012 21:25
 
 
 
 
Jméno: ruza01      IP: uživatel11159    
Koukni se do katalogu nd
 
 
Datum: 20. dubna 2012 18:10
 
 
 
 
Jméno: cige10      IP: uživatel13350    
zdravim, mam problem na s11. pri nastartovani volnobeh OK, ale kdyz nekdy pridam rychle plyn tak mi to zdechne jako by to bylo prechlastany ale kdyz pridavam plynule plyn tak OK. nevite prosimvas cim to muze byt? jeste dodam ze tam mam tohle: http://motorky.bazos.cz/inzerat/15489537/STADION-KIT-KARBURATOR.php (karbec z pionyra + kolinko) nevim jestli to muze byt tim, ale vyzkousim tam dat jinej karbec na primo, vypada stejne jak z pionyra akorat ma mensi prumer vyvodu na hadici k filtru odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. dubna 2012 19:36
 
 
 
 
Jméno: Dansek      IP: uživatel13644    
Zdravim, koukám, že tohle je asi ta nová taiwanská kopie karburátorů, tak se chci zeptat jak sou na tom s kvalitou. Má s nim někdo zkušenosti ? ... Jinak asi opravdu sériovej stadion nebude schopnej pojmout tolik směsi co tam rázem pustíš tou 17kou.
 
 
Datum: 20. dubna 2012 19:36
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
když se na to kolínko podíváš tak má 100% vnitřní průměr menší než samotný difuzor karbecu což asi nebude nic dobrýho,podle mě to je přechlastaný
 
 
Datum: 20. dubna 2012 19:18
 
 
 
 
Jméno: cige10      IP: uživatel13350    
jeste jsem zapomnel dodat ze jsem zpozoroval vuli pri otaceni rukou magnetem, jestli nekde na ojnici nebo v pistu muze byt vule? ale valec jsem mel zdelany a vybrus neni potreba delat si myslim komprese je dobra, pri jizde tahne dobre, a valec neni vydreny ani poskrabany a ma rozmer 38,75. s tim zdechanim je to tak jako by se to dusilo ci co... ale kdyz to pridavam plynule tak OK tak nevim snad mi nekd poradite dekuji ;-) spoleham na vas...
 
 
Datum: 20. dubna 2012 12:27
 
 
 
 
Jméno: kvitek72      IP: uživatel13635    
Zdravim !Prosim o pomoc s moji 210.Jde nastartovat a udrzi jakstak volnobeh,ale jak na ni nasednu a chci ji rozjet zacne se dusit.Nebo chytne bez problemu aj se rozjede a po par kylometrech se zadusi.Poradte prosim co stim.Dik. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. dubna 2012 14:58
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel13636    
teď sem si všimnul tý IP adresy, no neni to náhoda? :-D :-)
 
 
Datum: 19. dubna 2012 14:58
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel13636    
zkus vyčistit karburátor - trysky, kanálky, ventilek u přítoku benzínu- nejlépe stlačenym vzduchem, nebo umělym chlupem ze smetáku, když to nepomůže, mohlo by to někde přisávat, takže taky skontrolovat těsnost sání (kolínko, příruby), nebo skus bohatost směsi, svíčka by měla být do cihlova - zkus i novou svíčku
 
 
Datum: 19. dubna 2012 14:51
 
 
 
 
Jméno: babetak      IP: uživatel13630    
Zdar.Akurat davam dokopy jedneho pioniera.Mam problem s pretekajucim karburatorom ale je tam nahodený taký tip karburatoru s akym som sa este nestretol.V plavakovej komore neni klasický plavakový ventil ale benzin priteka akoby rovno na plavák a ten spic z plavaku by ho mal asi uzavrieť. Poradte ako mam nastavit hladinu. Vopred dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. dubna 2012 6:41
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
právě když bude plovák špičkou nahoru tak by měl uzavírat,zkontroluj jestli plovák nění děravej a jestli to ta špička uzavírá dobře,jestli ten ventil není nějakej zanesenej
 
 
Datum: 19. dubna 2012 6:41
 
 
 
 
Jméno: babetak      IP: uživatel13631    
aha, tak som zase o nieco mudrejší, ale ako mam potom vyriesit pretekajici karbec
 
 
Datum: 19. dubna 2012 6:28
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
je to karbec z 05 a hladina se u něho nenastavuje,plovák musíš mít špičkou nahoru,jinak je to docela bezproblémovej karbec
 
 
Datum: 18. dubna 2012 22:08
 
 
 
 
Jméno: race81      IP: uživatel13453    
Zdravim draci mam problem so svojou babettou 207 ked ju nastartujem tak motor ide tak 2 sekundy a zhasne a takto aspon 20krat mi spravi pokym normalne nenastartuje a nevydrzi viac ako minutu na volnobehu p.s.= kraburator je vycisteny kohutik tiez filer prefuknuty odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. dubna 2012 11:13
 
 
 
 
Jméno: plisa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A co ta klapka jak funguje jako sytič když přidáš plyn tak se má odjistit a setkal jsem se s tim že to nefungovalo tim ten motor podobně otravoval.
 
 
Datum: 19. dubna 2012 11:13
 
 
 
 
Jméno: Nyklicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar draci Mám mustanga po go už zajetého a když tam zařadím 1 tak jede krásně 2 je dobrá dokud nejedu do kopce a 3 ta skoro vůbec netáhne co stím ? Děkuji za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. dubna 2012 8:00
 
 
 
 
Jméno: Nyklicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ok a ještě mě napadlo jestli to nemůže být předstihem ?...
 
 
Datum: 19. dubna 2012 8:00
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel12002    
Vyčisti karbec, nafoukej kola a vypal výfuk...
 
 
Datum: 18. dubna 2012 17:56
 
 
 
 
Jméno: Nyklicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Určitě ne
 
 
Datum: 18. dubna 2012 17:10
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
nedal si náhodou v převodovce špatně kolečka? dají se snadno prohodit, myslím že 21z s 18z ale nejsem si přesně jistej
 
 
Datum: 18. dubna 2012 15:31
 
 
 
 
Jméno: King2      IP: uživatel13609    
Zdravím,mám babetu 228 tu letištní bez odpružení vzadu,jinak stejná jak 208.Když jsem jel tak 14 dní ze školy z ničeho nic přestala jet tak jsem dal ruku na sání pod nádrž aby si natáhla víc vzduchu tak jela ale jakmile jsem ruku sundal už nejela tak jsem jel 10km s rukuo pod nádržou jak osel.Doma jsem vyčistil karbec všechno profoukal a utěsnil hlavu.Nepomohlo to tak jsem na hulváta narval do sání hadru a babeta jede o dost líp jak před tím.Tak nevím čím to je ani mi to nějak nevadí ale nechápu jak to jede bez vzduchu??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. dubna 2012 21:15
 
 
 
 
Jméno: King2      IP: uživatel13609    
O víkendu na to mrknu nechcu se teď v těch prvních horkách trmácet narvanym motorákem do školy.Ale děkuju!
 
 
Datum: 18. dubna 2012 21:15
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
určitě jsi dobře pročistil všechny kanálky v karbecu vcetne trisek? a taky musis mi dobre nastaveny karbec... ja ma sroub bohatosti povoleny o jednu a pul otacky.... kolik mas?
 
 
Datum: 17. dubna 2012 21:58
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
přisává ti to vzduch někudy jinudy ( falešný vzduch) koukni na těsnění a na gufero pod zápalkem
 
 
Datum: 17. dubna 2012 21:31
 
 
 
 
Jméno: ReFleXx ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čaute kluci jel sem na fichtlu 05tce do práce. Pak sem koupil svíčku protože sem jezdil na N19c tak sem koupil N15c nastartuju jako pokaždý na první šlápot jedu ale prostě nejede to co by měla. Není tam ten víkon jako dřív a když jedu do kopce tak si poškubává a nechce se jí. A na jedný rovince to pokaždý dám za 2 a jedu do takovího kopečka pokaždý to jelo a táhlo dobře ale teď se jí vůbec nechce musim tam za jedna a to je ještě něco.. a když se chci rozjet v kopci tak to je hrůza moc se jí nechce do otáček pak stojim na spojce a mám co dělat abych se rozjel. Pak jedu mám plnej plyn a nejede až po chvíli se střebá a zackukne párkrát a jede .. Vůbec nevím co s tím může být .. Nevíte někdo? Chci jet zas zejtra do práce ale s tímhle nevím no. Díky moc a přeji hodně kilometrů bez nehod :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. dubna 2012 22:35
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
jo isolator mám doma taky :-D
 
 
Datum: 17. dubna 2012 22:35
 
 
 
 
Jméno: ReFleXx ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a myslíte si teda že je to svíčkou když to dělá na tý nový n15c a na tý starý co sem měl na přejetí n19c to dělalo taky?
 
 
Datum: 17. dubna 2012 21:19
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no vidíš taky sem měl 05tu a zapoměl sjem že tma je hladina pevně daná přesto bych se podíval na další věci jak jsme psal níže
 
 
Datum: 17. dubna 2012 19:59
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel13400    
Protože z toho dotazu to tak vyznívá , že až po změně svíčky ti to začalo blbnout.
 
 
Datum: 17. dubna 2012 19:55
 
 
 
 
Jméno: ReFleXx ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A proč si myslíte že je to tou svíčkou? vždyť mám novou.. A nemyslim si že by to bylo svíčkou zrovna..
 
 
Datum: 17. dubna 2012 19:50
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mě se na pitu na čínskej svíčce protáčí ten porcelán co kouká ven z hlavy. :-D Jede dobře ale povolování je horší. :-D Musím pořád klíčem..
 
 
Datum: 17. dubna 2012 19:49
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel13037    
já měl problém se svíčkou jen jednou, ale asi to byl zřejmě vadnej kus, ale jinak svíčky vždy vydržely, kamarád měl pískovačku s jemnym pískem a já měl doma nějaký PALky ještě po tátovy tak sem je opískoval a byly jak nový i izolátor byl bílý a šlapou do teď, prej se dřív svíčky čistily pískováním, a ještě jedna kuriozita - když sme s kamarádem začínaly na pionýrech tak jednou kámoš našel na dvoře v hlíně zahrabanou svíčku, byl orezlá, zašlá-bůhví jak tam byla dlouho- byl to starej německej Isolator M14 175,má i trochu prasklej porcelán ale s hrdostí musim říct že šlape do teď a fichtl s nim jede jak divej, a moc se nehřeje a to je ta svíčka stará dobře asi 30 let :-D takže asi takhle no :-))
 
 
Datum: 17. dubna 2012 19:37
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jezdím brisky aj palky a rozdíl s tím že palky vydržej o něco víc .. a svíčky se daj zachránit očištěním elektrody a toho sloupku vevnitř komplet, lehké ošmirglování toho vrchního závitu a hraní si s odtrhem, zachránil jsem tak pár svíček ...
 
 
Datum: 17. dubna 2012 19:14
 
 
 
 
Jméno: ReFleXx ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A nevíte proč nemá takovej výkon jako měla?
 
 
Datum: 17. dubna 2012 19:13
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Teď jezdím taky na brisku a zatím přez 500km v pohodě.
 
 
Datum: 17. dubna 2012 18:50
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 17. dubna 2012 18:40
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hergot co vy s těma Briskama děláte? Mě vydrží bez problému 10000km...
 
 
Datum: 17. dubna 2012 17:33
 
 
 
 
Jméno: ReFleXx ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Normálně černě opálená. Ale hladinu polováku já nešteluju jelikož mám pionýra 05tku a tam se nešteluje.
 
 
Datum: 17. dubna 2012 16:39
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
brisky už nesjou to co byl respektivě PAL ale já mám najeto na brisk n 15C cca 400KM a furt pohoda podíval bych se na základní věci:seštelování předsihu ,filtr aby byl čistý ,spojka dobře seštelována,hladina v karburátoru seštelována jo když jsme u te hladiny licovalo my to s plovákem když byl ponořen ale uchcával ose mi to nevým jestl ito bude přesně tvuj případ ale dal sjem juhlu na 1 zářez a pohoda .Tím chci říct že jehla nemusí být vždy na 2 zářezu tak jak je v manualu psáno.Jo a jakou má barvu ta svíčka na kterou si ted jezdil.
 
 
Datum: 17. dubna 2012 16:34
 
 
 
 
Jméno: ReFleXx ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale na tu N19c to taky takhle blblo neni to to pravý ořechoví
 
 
Datum: 17. dubna 2012 15:27
 
 
 
 
Jméno: ReFleXx ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Takže myslíš, že ta svíčka je v čudu? Já na ní ujel ani ne kilometr.. To je hloupost ne?
 
 
Datum: 17. dubna 2012 15:21
 
 
 
 
Jméno: Sadra17 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dnešní brisk už stojí za hovno mě vydržela N15C asi 50km kamarádovi 30km
 
 
Datum: 17. dubna 2012 15:15
 
 
 
 
Jméno: Martin Bolf      IP: uživatel5893    
dobry den vim ze to tu nepatri ale nevim kde bych to vyresil koupil sem dirt bike 125 ctyrtakt bohuzel sem po 2letech motor so rosypal dase do kostry ktera me zbyla napasovat nejaky motor slysel sem ze tam de motor se simsona pord te prosim jeto skoda tu kostu dat do srotu dekuji p. bolf karolinka 143 okr vsetin odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. dubna 2012 18:54
 
 
 
 
Jméno: Karel      IP: uživatel11637    
Víš, že to sem nepatří a stejně to sem dáš...
 
 
Datum: 16. dubna 2012 18:54
 
 
 
 
Jméno: Ladin      IP: uživatel10433    
kup novej motor do dirta myslim ze dirt ma retezovku na levy a simal na pravy
 
 
Datum: 15. dubna 2012 21:35
 
 
 
 
Jméno: čorny      IP: uživatel11098    
Ahoj draci, nevíte kde sehnat kryt karburátoru na babettu 207? Vím že už se nevyrábí ale kdyby jste věděli tak dejte vědět. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. dubna 2012 10:45
 
 
 
 
Jméno: čorny      IP: uživatel11098    
mohl by jsi mi poslat adresu nebo něco? dík.
 
 
Datum: 15. dubna 2012 10:45
 
 
 
 
Jméno: jura      IP: uživatel7996    
na fk dell orto na babetty
 
 
Datum: 14. dubna 2012 20:29
 
 
 
 
Jméno: 125/453      IP: uživatel6631    
zdar na jakém zářezu má být jehla ? u čz 125/453 mám to na 3 to znamená uprostřed je jich tam 5 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. dubna 2012 18:05
 
 
 
 
Jméno: DH      IP: uživatel13546    
Já mám na 175/477 na 3 od shora a je to OK ale udává se na 2 zhora.
 
 
Datum: 14. dubna 2012 18:05
 
 
 
 
Jméno: ReFleXx ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zduř draci. Mám fichtla 05tku jezdila v pohodě ale jednou mi došel benzín šel sem s kámošem natankovat on mi natankoval ale nevim kolik a dal jsem tam hodně oleje hulí to jak temelín a ve vejfuku tečou sračky.. Je možný že mi to ubírá víkon? Na svíčku N14c co sem pořád jezdil tak teď už na ní nenatočim ale mám v garáži N19c na tu natočim ale nejede to jak by mělo a hlavně by tam bejt neměla.. Takže je možný že sem tim odepsal svíčku? A v jakým poměru teda Míchat ? Nebo proč mi najednou tak blbě startuje ? Na tu 14nácku nenatočim vůbec a než sem tankoval tak sem točil i za ohřátýho na jeden šlápot a jezdila krásně. Ale teď ne.. teď šlapu a nic akorát na tu 19cku asi 2x a na ten druhý se pomalý roztočí motor a z karbece z plováku mi to občas poviteče asi to nestíhá spalovat a uchcává nebo já nevim.. Jak to dám prosím dohromady? Děkuju moc :-( :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. dubna 2012 12:15
 
 
 
 
Jméno: sally      IP: uživatel12689    
já míchám 1:40 a naprosto v poho už tak jezdím dlouho.
 
 
Datum: 15. dubna 2012 12:15
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel13550    
ta 14ka svíčka bude nejspíš jenom zanesená karbonem, vypal ji např v kamnech nebo nad plynovym hořákem, karbon shoří a na tu svíčku najedeš ještě spoustu kilometrů..
 
 
Datum: 15. dubna 2012 0:20
 
 
 
 
Jméno: ReFleXx ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Díky moc kluci
 
 
Datum: 14. dubna 2012 20:51
 
 
 
 
Jméno: jawaasss      IP: uživatel9121    
a svíčku dej n15c a je to
 
 
Datum: 14. dubna 2012 19:30
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
lukáš: když ono v klidovém stavu u kliky zádný benzín natečený není :-)
 
 
Datum: 14. dubna 2012 19:17
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel13364    
poměr 1:25 - 1:33 nic víc nic míň... tohle je ideál a líta to jak má... pokud si tam nalel víc oleje jak benzínu, tak čemu se divíš? Prostě dolí benzín do správného poměru, vypust plovákovku a musí to lítat zas jak předtím... (teda ještě to raz nakopni bez přívodu benzínu ať se yjede zbytek toho "mixu" od klikové hřídele, zapni benál do prázného karbece a pak už to musí být OK (max to bude chvilku trvat než se trochu vstřebá ten olej ve spalováku atd...
 
 
Datum: 14. dubna 2012 17:52
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel7996    
zdar draci chci se zeptat čim to je že dal sem na babettu karbec z 555 a nechce nastartovat a z vífuku chčije benzin diky za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. dubna 2012 18:16
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13074    
Dej tam ten co tam patří a pojede to. Špekulante :-)
 
 
Datum: 14. dubna 2012 18:16
 
 
 
 
Jméno: vbeck      E-mail:      IP: uživatel12158    
ahojte, mám takovej dotaz, kamarád má tenhle krabec na svim simálu a bude ho měnit : http://www.mototechnik.cz/index.php?main_page=product_info&cPath=10&products_id=330 , a já bych si ho od něj vzal na fichtla. chci se zeptat, jestli by tam šel dát. Díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. dubna 2012 6:43
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13603    
Efekt? Ten karbec je menší jak z fichtla.
 
 
Datum: 14. dubna 2012 6:43
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel13364    
s trohou šikovnosti tam ten karbec určitě dostaneš, ale co to bude dělat ti opravdu neřeknu ;-) taky je rozdíl sériovka od úpravy...
 
 
Datum: 13. dubna 2012 23:26
 
 
 
 
Jméno: alan      IP: uživatel12630    
ja si myslim ze se to bude ulejvat ...
 
 
Datum: 13. dubna 2012 22:27
 
 
 
 
Jméno: ReFleXx ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj mám problém. Mám Fichtla 05tku do teďka jezdila v pohodě. Ale dnes sem dal jehlu na 2zářez ze shora a nechtělo to jet a bylo to líný tak sem ho vrátil na 3tí zářez jak to bylo a jezdilo ale teď když jí nastartuju tak si sama dá plný otáčky a neklesnou spíš naopak. Vůbec nevím proč do teď to jezdilo v pohodě než sem vyndal to šoupátko ale to už sem vrátil jak bylo. Akorát mezi kolenem a výfukem sem zadělal díru protože tam byla díra že sem tam dal prst tak už to nefouká a nejde prostě ale vejfuk tak ucpanej zas neni no.. vůbec nevím co s tím prosím o radu díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. dubna 2012 13:27
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel13600    
jo to jsme si taky říkaly ale opak je pravdou je to prostě fichtl tam není nic stálý..;-)
 
 
Datum: 14. dubna 2012 13:27
 
 
 
 
Jméno: ReFleXx ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ale z volnoběhem sem ani nehejbal jen s tou jehlou.. to se přece nemůže rozladit když jehlu vrátim tam jak byla ne?
 
 
Datum: 14. dubna 2012 11:17
 
 
 
 
Jméno: lukáš      IP: uživatel13600    
No a hlavně se takz koukni na ten volnoběh to bzch udělal jako první !!!
 
 
Datum: 14. dubna 2012 10:59
 
 
 
 
Jméno: ReFleXx ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ok no je to možný že ta jehla ten plíšek s toho padá kouknu na to a jinak tam dám šoupátko co tam bylo ale to bylo hodně na těsno že to skoro dřelo .. tak sem tam dal svoje.. uvidím kouknu teda na tu jehlu ..
 
 
Datum: 13. dubna 2012 22:21
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel13600    
čau hele s tím jsem se taky setkal u kamaráda koukni se jestli ti tam nevyapadává jehla jestli ne zkus to doštelovat volnoběhem a když ani to nepomůže zkus vyměnit lanko se šoupátkem i s jehlou my jsme to udělali a pomohlo jinak nevím jak ti poradit kdyžtak dej vědět jestli se podařilo
 
 
Datum: 13. dubna 2012 21:56
 
 
 
 
Jméno: dere      IP: uživatel12727    
Včera jsem kuchal výfuk na 555 a nenašel jsem v něm tu tlumící vložku - váleček s\\r\\ndírama. Má to na něco vliv, nebo to mám nechat tak?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. dubna 2012 19:41
 
 
 
 
Jméno: Tom559 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mno jestli to dělá trochu randál a žere to tak to může dělat měl by tam bít tlumič výfuk který tlumí hluk a zlepšuje průběh výkonu a když nějakej chytrej to vyndá tak jako jedinou věc kterou to přidá je randál ale jinak vše jde dolů -
 
 
Datum: 16. dubna 2012 19:41
 
 
 
 
Jméno: OUJE      E-mail:      IP: uživatel11821    
Čest kluci nevíte prosím jak to mam zrobyt aby jak je nadrž jawa 21 atd... aby byla vzhuru nohama ale kohoutek dolu a otvor na nalivání benzínu nahoře. předem dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. dubna 2012 10:30
 
 
 
 
Jméno: jura      IP: uživatel7996    
převařit první bruskou vyřezet ja sem to vyplachl kyselinou citronovou poradne usušil vyřezakl a svařil
 
 
Datum: 14. dubna 2012 10:30
 
 
 
 
Jméno: Drak 350      IP: uživatel13563    
Má někdo zkušenosti s čištěním nádrže kyselinou citronovou? Jaké množství prášku nasypat do nádrže? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. dubna 2012 21:52
 
 
 
 
Jméno: Drak 350      IP: uživatel13563    
Dík zkusím to :-)
 
 
Datum: 11. dubna 2012 21:52
 
 
 
 
Jméno: typeg      IP: uživatel11667    
Já jsem dával 1:10, takže kilo na deset litrů. Vyčistila se pěkně.
 
 
Datum: 11. dubna 2012 21:35
 
<  45  46  47  48  49  50  51  52  53  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 08.06.2025 5:16:51 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu