Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Draci,potřebuju radu!  Mám Mustanga a chvíli není klid..Pokaždý ho nakopnu,a jede krásně..ale třeba po 10 minutách jízdy začně děsně cukat a pak i chcípne a už ho ani neroztlačim :// ..Už vůbec nevím čím to může být,a nejsem žádný profík..poraďte prosím!
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. července 2011 19:42
Jméno: Rumštajn
IP: uživatel8591
 dej studenější svíčku
Datum: 23. července 2011 19:42
Jméno: pablo
IP: uživatel9494
 zdravím, mam mensi problem se svym mustangem. Po nastartovani chvili drzi volnobeh naprosto bez problemu pekne jak ma a pak behem chvile z niceho nic vyskoci otacky skoro na max. a takhle drzi dokud jej nezdechnu. Lanko plynu se nikde nezasekava, karburator je vycisten, jehla nova a soupatko ve spodni poloze. takhle se to opakuje skoro vzdy opet po nastartovani.... cim by to tak mohlo byt ? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. července 2011 17:46
Jméno: pablo
IP: uživatel9494
 jehlu mam nastavenou na druhej vyrez od vrchu, ale de o to ze to zacalo delat z niceho nic a nejde se toho zbavit ....
Datum: 23. července 2011 17:46
Jméno: Rumštajn
IP: uživatel8591
 hmm a nebo ti někdo spiloval šoupátko ..
Datum: 23. července 2011 17:08
 Já ho měl po výbrusu a takhle mi přidával. Buď to falešný vzuch a nebo špatně nastavená výška JEHLY.
Datum: 23. července 2011 12:22
 čau draci v jakém poměru mažete na Babettě 210? Na nádrži mám samolepku od výrobce, že prvních 500km 1:33 a potom M2T 1:50 je to tak zprávně? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. července 2011 0:38
 tak m2t bych použil akorat na mazání pantu vrat.....kdyš ho použiješ tak se ti zajebava motor z něho a mužou ti odchazet ložiska vic a navic z něho zarusta vyfuk protože hodně karbonuje,,,použij třeba olej motex 2t x ....je v poměru 1:50 co se uvadi u věčiny oleju ale ja davam 1:33 je to lepši kdyš nejsi děda co na tim lice 30 km /h ale ten motex je celkem kvalitni tak by možna stačil i ten předepsanej pomer oleje a ty z motorove pily atd bych nedoporučoval použivat
Datum: 24. července 2011 0:38
 to az tak nieje pravda lebo tie "lepsie" oleje do krovinaku atd. sú velmi ridké majú nízku vyskozitu vacsinou SAE 10 a ked vonku je 35stupnu nedokáze dostatocne mazat, predpisany olej do babetu je SAE 30-40, to napriklad M2T alebo podobné minerálne oleje
Datum: 23. července 2011 16:53
 Nejlepší je olej do vysokootáčkového motoru....např. křoviňák, motorovka a tak.  A v poměru tak 1:33 a jede to o poznání líp.
Datum: 23. července 2011 15:51
Jméno: Tomáš
IP: uživatel9389
 Jo je to správně, akorát bych použil něco jiného než M2T. Já na své 207 mažu Mogul TSF 1:28, výfuk nezasírá a kouří jen studená.
Datum: 23. července 2011 12:29
Jméno: MATULA26
IP: uživatel12098
 Zdravim, potřeboval bych poradit .Benzínový kohout na Mustanga(original) totálně zacpaný. Rozebral jsem,vyčistil a propláchnul v benzínu.Ale pořád je to průchozí tak s poloviny. Poraďte prosím.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. července 2011 13:09
Jméno: kuba
IP: uživatel11798
 jo jo jasně 5 direk  ja vim ja už sem skoro spal když sem to psal
Datum: 23. července 2011 13:09
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 Musíš odšroubovat takovou tu redukci mezi nádrží a tělem kohoutku! Tam pod tím je bordel!
Datum: 23. července 2011 12:02
Jméno: řidič
IP: uživatel11065
 Kubo jen pro upřesnění s 5 dírkama (ještě je jedna uprostřed)  ....ale ji to třeba ještě zkus profouknout tlakem vzduchu....přeji hodně úspěchů
Datum: 23. července 2011 8:03
Jméno: kuba
IP: uživatel11798
 když sem to tak čistil já mohl sem to čistit jak sem chtěl ale furt to neteklo jak ma tak sem musel koupit nove kruhove těsněni to černy s těma 4 dirkami a byl klid stoji cca 5kč...
Datum: 22. července 2011 23:57
 já jsem to kompletně rozdělal umylp pod tlakem ody usušil a složil taky jsem ještě napřed vyčistlil tu trubičku drátkem jo a pro jistotu si vyčisti nádrž nebo jestli máš málo benálu tak natankuj já když sem tam měl málo benálu tak ta jemná rez co tam zustala klesla na dno a caspáala mi vždycky ten kohoutek
Datum: 22. července 2011 23:06
Jméno: ReFleXx
IP: uživatel12069
 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/primej_filtr_malossi_37_praci22222.html sehnal jsem si takový filtr pěnový, dal jsem ho na babettu 210 a nechtěla mi vůbec jet ale vůbec se jí nechtělo.. pak sem ho sundal a lítala jak blázen tak nevim jestli já měl špatnej ale prostě to přes to nesálo... A na Babette 207 sem měl ten drátěnej jak se třeba dává do aut a ten mi šel tak nevím jestli kvůli tý pěně nespadne výkon? nebo sem měl nějakej špatnej? jaký máte zkušenosti vy? díky..
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. července 2011 21:22
Jméno: filip
IP: uživatel6631
 nevím jak u babetty ale fichtl mi jede lépe ze seriovým filtrem lépe než s kterýkoliv jiným a tak rada na závěr dej si tam seriovej
Datum: 22. července 2011 21:22
 Zdravím ve spolek. Už jsem sem jednou psal,ale i po radách které mi kdo řekl se nic nevyřešilo. Mám Babetu 207 a problém je v tom že nejede bez sytiče,když jej vypnu Babeta se jakoby zadusí,zkoušel jsem štelovat hladinu karburátoru,vypálit výfuk,vyčistit trysky a stále se nic nezlepšilo,když je zapnutý Babeta jede bez problémů i na volnoběh. Jde mi jen o to že to žere o něco víc než by mělo,a rád bych to napravil. Mám promáčknutý jeden plovák,ale co jsem slyšel,nemělo by to vadit. Prosím o nějakou radu,předem děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. července 2011 23:24
 tak nový bych rozhodně nekupoval ....dell orto stojí okolo 800 kc a je to zbytečny protože na karburatoru jikov se nemuže nic pokazit jen par korunovych položek ale jako celek je věčnej...kdyštak mi pisni na e-mail a ja ti dam kontakt na zavolani a ústně se to řeši lip....rozhodně je to prkotina...nic zavažnyho
Datum: 25. července 2011 23:24
 Hm,tak jsem udělal nové těsnění na plovákové komoře i mezi karburátorem a kolenem co vede k válci(nevím jak se to přesně jmenuje),vyčistil a protáhl všechny dírky co v karburátoru jsou,namontoval ale žádná změna.Docela mě to vytočilo už se v tom hrabu bůh ví jak dlouho,a beze změny.Čím to může ještě být? Nemůže být už vychozený karbec,nebo tak něco v tom?Nevím jestli má cenu kupovat nový.
Datum: 25. července 2011 16:31
 tak ten papir je i treba i na krabickach nekdy od zakusku nebo tak a ruzny obaly jak je nekdy ten vyrobek zalitej zvrchu plastovym vyliskem pruhlednym a pod tim je papirovej podklad nebo v papirnictvi koupit tvrdej papir a zteho ho udělat a třeba nadvakrat
Datum: 23. července 2011 20:41
 Díky,pokud něco takového najdu,což nevím,tak to udělám.Žádnou starou košili nemám,takže uvidím,třeba najdu něco jiného.
Datum: 23. července 2011 16:00
 to těsnění udělej z tvrdyho papiru do 1 mm tloustky staci ( treba z teho co je v košily ) a udělej na něm povlak z vazeliny a jehlový ventilek ovládá přívod paliva do plovakove komory a je háčkem spojenej s plovakem ( funkčnost zjištiš tak že do dirky kudy vtika benzin dovnitř foukneš a ze budes hybat plovake nahoru a dolu a pozorovat jestli tlak drži a pak fouka a pak zas drži ) vyrovnavaci kominek je u horniho regulačniho šroubu kterym se šteluje volnoběh a je nalevo od něj je to mala nenapadna dirka zabroušena do stěny karbecu a je spojena s plovakovou komorou jako by přivzdušněni aby to chodilo dobře to vypraztdnovani a napouštěni komory
Datum: 23. července 2011 8:50
 Jo a ještě,jehlovým ventilkem je myšleno co? Šoupátko? A vyrovnávacím komínkem je myšleno to on které se za pomocí plováku otvírá a zavírá?Znám to spíše prakticky než teoreticky
Datum: 23. července 2011 2:31
 Děkuji,zkusím a uvidím,kdyby bylo to těsnění špatné,z čeho jej popřípadě udělat? Nechce se mi to někde shánět,nebo objednávat po internetu.
Datum: 23. července 2011 2:28
 cau zkus odělat hadičku s benzinem jestli ti teče benal dobře a pak zkontrolovat trysky v karburatoru a těstnost těsněni v plovakove komoře a i jehlovej ventilek zkontrolovat a pak vyrovnavaci kominek z plovakove komory spojenej s atmosferou....kdyštak dělam opravy babet a sem z okoli olomouce
Datum: 22. července 2011 21:38
Jméno: stevo1
IP: uživatel2141
 ahoj, mám problém zo štartom jawe 350/638. Zapaľovanie je nastavené OK. Nechce naskočiť za studena ani za tepla. Ak vyberiem sviečky tak sú suché. Ak dám benzín do valcov, alebo ju roztlačím, tak naskočí dokonca drží aj volnobech. Pri max vytočení motora otáčky ma 6000, až 6500. kompresiu mam 9,2. Podľa mňa je asi niečo s karburátorom. Ďakujem
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. října 2011 21:32
Jméno: stevo1
IP: uživatel12623
 nepomohlo, vyčistil som karbec 5 krát.
Datum: 19. října 2011 21:32
Jméno: Rumštajn
IP: uživatel8591
 vyčisti kanáky v karbecu
Datum: 22. července 2011 17:21
Jméno: kuba
IP: uživatel11798
 čau chtěl sem se vas zeptat když sem si dal na babettě jehlu šoupatka na 3 zařez od vrchu jestli to nějak hodně změní spotřebu paliva ? diky moc za odpověd babetta mi celku žere
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. července 2011 15:39
 tak ja bydlim na vesnici v hlubočkách je to kousek od olomouce
Datum: 22. července 2011 15:39
Jméno: kuba
IP: uživatel11798
 cau ja bydlim v jeseniku kde přesně ty bydlíš ?
Datum: 22. července 2011 15:29
 cau tak ve ředku mam 14 zubu kolečko a vzadu 47 ale jede to i na 37 zubu ta babeta a vcelku brutálně a aji to taha do kopca ohodne lip než ta 51 zubu rozeta na tu se uděla v kopci do 20 km h a na tu malou aji skoro 40 na 1. rychlostni stupeň. pak zaleži hodně na předstihu, pak mam aji upravenej alternator a v přednim světle mam H4 žárovku z felicie a přepináni potkavaci dalkovy vlakno, upravenej vyfuk, upravenej saci kanal do válce, upravenej píst a klapkovy sáni a na karbecu přímej filtr chromovej ....bydlim v okoli olomouce a dělam babety i lidem kdyby byl zajem.....
Datum: 22. července 2011 14:48
Jméno: jawa50
IP: uživatel9614
 ahoj co máš na babete za upravy,díky
Datum: 22. července 2011 11:27
 cau tak mělo by to mět větši spotřebu kdyš ten karbec budeš drtit naplno ale při lechtáni by to mělo byt ok ....uprav si i jiny věci jako sou převody atd...ja mam třeba klapku na babetě a je to mazec ale i bez ni daj 70 km/h ty babety kdyš se poladěj ..ja si troufam i na honěni simsonu a pincku s tou mou :- )
Datum: 21. července 2011 23:18
Jméno: ReFleXx
IP: uživatel12069
 Draci tech. otázka.. Mám babettu 21O ale měl sem moc rezavou nádrž ale v takovim stavu že už nejde vyčistit tak sem ucpal kohout trysky všechno  Tak jsem sundal kryt a vyčistil trysky pak sem vzal víčko udělal díru abych tam dal hafiřku zavře do flašky z benzínem převrátil a druhý konec hadičky sem dal do karbece za studena bez plynu a sytiče mi to chytlo na první lehký nákop. Ale když sem to natočil tak to nechtělo jet na plyn asi jak to bylo vyčištěný a suchý ale pak se to střebalo a jelo to ale na volnoběh se musí točit kolo a když zabrzdim aby nejelo tak to chcípne a neudrží se otáčky tak to bude jen na těch 2 šrtoubkách protože sem to asi rozházel že jo? kkdyž sem ho sundaval a nandaval + sem udělal všechny gufera na spojce protože byla mastná a klouzala a ted zabírá dobře takže asi už jen ty skrutky že ? Díky draci Zduř!
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. července 2011 10:11
Jméno: ReFleXx
IP: uživatel12069
Posl.aktualizace: 21. července 2011 0:17
Jméno: tizo
IP: uživatel12081
 Jó napsal sem ti něco do dřívějšího dotazu ohledně čištění karbu a trysek.
Datum: 21. července 2011 0:17
Jméno: tizo
IP: uživatel12081
 ReFleXx : Zdarec, dej tam místo kuliček všelijaké matice a šroubky + trochu odrezovače a tak s tím zase všelijak chřesti.Má to ostřejší hrany jak kuličky.Před týdnem sem to taky tak pucoval.
Datum: 21. července 2011 0:01
 Čáo draci,prosím mám dotaz jestli by šel na JAWA 23 Mustang karburátor z JAWA 50 Dandy, a nebo jestli by byl lepší karburátor Dellorto PHBG21.U obouch by asi museli být nějaké ůpravy aby šly napojit na trubku k motoru že? Prosím poraďte mi..  děkujů.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. července 2011 21:38
Jméno: kubin
IP: uživatel12091
 kluci já mám na mustangovi sání skoro napřímo mám nechanou gumovou hadici a na tom sání napřímo a když přidám plyn dopna tak se tomu prostě nedostává vzduchu takže je to nanic skusim to ještě hodit uplně napřímo ale myslím že je to naprd
Datum: 21. července 2011 21:38
Jméno: Pavel Polnický
IP: uživatel12073
 Díky moc,jo přímý sání zamýšlím,ještě asi výfuk Hikone...
Datum: 20. července 2011 13:49
Jméno: fichtlar
IP: uživatel9923
 Jo měl by tam jít mám na mustangu karburátor z jawa 50 robby.Ale musel jsem udělat několik úprav:Ale sttoji to za to zvýšil se mi výkon.A jestli můžu poradit udělej si filtr na přímo.
Datum: 20. července 2011 13:37
Jméno: Zoli
IP: uživatel11333
 Zdar chlapáci,chci se zeptat,zda někdo nevíte,kde bych mohl sehnat kolínko ke karburátoru na fíka.Jestli si třeba někdo neudělal za totáče menší zásobu  .Mám ho celé prasklé a nemohu ho nikde sehnat.Dík za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. července 2011 18:35
Jméno: Zoli
IP: uživatel11333
 Asi jsem to napsal špatně,potřebuju plastove kolínko co jde do krytu filtru
Datum: 24. července 2011 18:35
 http://www.motojelinek.cz/?p=productsMore&iProduct=151&sName=Hrdlo hledej.
Datum: 21. července 2011 23:30
 čau, jáké budou změny když dám do karburátoru na pionýra trisku volnoběhu 40 když tam byla 38 zlepší se něco ? nebo zhorší díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. července 2011 21:27
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel10032
 tryska volnoběhu je jen na volnoběh, potom je to už na hlavní trysce... jediné co se snad změní bude, že na volnoběh by to mohlo býti bohatší... ale spíš si troufám tvrdit že to nepoznáš. závěr: k ničemu.
Datum: 19. července 2011 21:27
Jméno: ReFleXx
IP: uživatel12069
Posl.aktualizace: 20. července 2011 23:31
Jméno: rade
IP: uživatel12079
 štěrk s vodou
Datum: 20. července 2011 23:31
 Šrouby taky nejsou špatný.
Datum: 19. července 2011 23:01
 Ve vodě rozpusť kyselinu citronovou... já dával 100g/1Litr.... jestli je to rezavé hodně, dej míň ať ti to nevyžere díru..... a Nebo do nádrže nalid na 2 dny kofolu... to taky funguje
Datum: 19. července 2011 21:27
 Zdar draku, kuličky z ložiska jsou na prd, vezmi radši rozbitý sklo, to má ostré hrany a pustí to i bez nějakých rozpouštědel. Zduř
Datum: 19. července 2011 20:01
 Zdar dravi mam takovej dotaz nemohl by mi nekdo poradit jak mam u mustanga seřídit karburátor? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. července 2011 19:48
Jméno: řidič
IP: uživatel11065
 super návod....doporučuji!!
Datum: 19. července 2011 19:48
Jméno: Fano
IP: uživatel11710
 http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-na-serizeni-karburatoru-jikov-2917-psb.html
Datum: 19. července 2011 19:00
Jméno: castrol
IP: uživatel11670
 zdarec kolik najedu tak km na jawě 21,když v nadrží má tak kolem 250ml+-dík moc??
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. července 2011 8:45
Jméno: castrol
IP: uživatel11670
 Dík
Datum: 20. července 2011 8:45
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 45-50km/h
Datum: 19. července 2011 19:09
Jméno: castrol
IP: uživatel11670
 Matouš:A při jaký rychlosti???
Datum: 19. července 2011 14:37
 matouš: to máš v klidu.. když sem dělal 3tí školu tak sem proletěl z matiky protoze uz sem na to dlabal
Datum: 19. července 2011 2:03
Jméno: Matouš_KH
IP: uživatel7314
 Budu-li počítat že fekál bere cca 3l/100km, tak se mi to vychází asi takle. 3000 ml : 100 = 30ml. Tj. 30ml/1km. 250:30= 8,33km.Když hodíš neutrál až to začne cukat tak dojedeš možná 8,38km  Počítej mezi 7-9km dojezd cca...Snad v tom nemám chybu, z matiky mám 4
Datum: 19. července 2011 1:52
 nevim.. spočítej si to
Datum: 18. července 2011 20:19
Jméno: Blady
IP: uživatel11876
Datum: 18. července 2011 20:05
 záleží kde pojedeš jestli město nebo ne? jak rychle at ale podle mě tam za městem tech 5km  nej á nevím mám blbej odhad
Datum: 18. července 2011 18:31
 Zdravim lisi, máte někdo skušenosti lití benzínu shell V-power racing do fichtla? chystám se nazávod, tak měnapadlo skušit nějaké jiné palivo. Díky za odpovět.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. července 2011 15:13
 Mozoem doporucit benzin Shell natural 95 Fuel save ide lepsie
Datum: 19. července 2011 15:13
 uplně obyčejný benzín který má jen lepší název a je dražší
Datum: 18. července 2011 22:54
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Co si od toho slibuješ? Máš tak velkou kompresi, že ti to chytá samozápaly? Pokud ne, tak se na to vyprdni...
Datum: 18. července 2011 22:24
 Zdar draci, chci se zeptat, jestli mám udělat nějaky změny v nastavení karbecu, ldyž sem měnil hlavni trysku za větší. Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. července 2011 14:04
Jméno: ReFleXx
IP: uživatel11996
 Cau draci na babettě 210 sem dával na spojce úplně všechny gufera nové a vše sem kompletně vyčistil teď zabírá dobře ale zase se mi díky tomu rozházel karbec. A když dám plnej plyn tak zdechne ale jinak jí natočim sice na stojánku šlápnu a musim přidat plyn ale nakopnu jí ale asi jde málo směsi že když dám hodně otáček tak zdechne a je to jako kdyby nemělo co papat..  díky moc za rady..
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. července 2011 0:14
Jméno: tizo
IP: uživatel12081
 Akorát řeším to samé.Seru se s tím už týden a pořád to samé co ty,nedochází šťáva.Nádrž vypucovaná,kohoutek už novej ,celej karbec vyčištěnej a až dneska sem přišel na to že je nejakej bordel v jehlovém ventylu a nedá se s tama nijak dostat ven a tak radši koupím novej.Jo a ještě včechny tryska dej do acetónu 6006 a nech to tam tak dva dny a pak profoukat a mělo by to bejt Ok.Já do nej dal trysky o kterejch sem myslel že sou po prošťárnutí drátkem s kartáče a profouknutí čisté a ejhle po odmočení se tam stejně jakejsi birdílek našel a tryska byla ucpaná ale už to stačilo jenom vyfouknout .Doufám že to zdechání po přidání plynu vyřeší ten jehlovej ventyl bo tu babetu už rozkoušu  .
Datum: 21. července 2011 0:14
Jméno: 17wolf17
IP: uživatel11798
 Cus zrovna včera mi dělalo to stejny jenom to chytlo a zdechlo a na sytič jenom na volnoběch to drželo jinak nic,oddělej celej karburator aj s kolenem a od šroubuj víčko plováku ze spodu ty 4 šroubky, tak u prostřed jsou dve trysky to odšroubuj a profoukni nebo pročisti nějakym dratkem a ta jedna myslim uplně uprostřed se da rozdělat na 2x tak to rozdělej a očisti pořádně.. hodně štěsti pak už to pojede,...
Datum: 16. července 2011 22:46
Datum: 16. července 2011 22:40
Jméno: ReFleXx
IP: uživatel11996
 karbec na fichtlu je jednoduchej na to bych se neptal ale z b 210 nemám zkušenosti zatim moc..
Datum: 16. července 2011 19:28
 je sorry
Datum: 16. července 2011 19:22
Jméno: ReFleXx
IP: uživatel11996
 hezkej karbec na babettu
Datum: 16. července 2011 18:06
 http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-na-serizeni-karburatoru-jikov-2917-psb.html
Datum: 16. července 2011 18:04
Jméno: ReFleXx
IP: uživatel11996
 už mozná vyřešeno z nádrže mi padaj hromady rezu a tim sem asi ucpal trysky protože už je ucpanej kohouta jd e jen na rezervu a jak přidám plyn zdechne takže si triska ucpaná nemáte obrázek kde jsu ty trysky aby je vyčistil? a znáte nějaký rozpouštědlo ? díky...
Datum: 16. července 2011 17:02
Jméno: Dalibor
IP: uživatel10730
 ahoj,nevíte,jak a čím co nejlepe vyčistít karburátor?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. července 2011 20:08
Jméno: Dalibor
IP: uživatel10730
 tak díky moc všem,ale asi skusim tu naftu  a aceton a nakonec kompresor
Datum: 18. července 2011 20:08
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Kyselina citronová.. velká koncentrace, teplota a dlouhá doba a máme výbornou polívku. tzv. karburačku. Vlastní zkušenost. Já karbec rozdělám, co to jde a profouknu stlačeným vzduchem z kompresoru.
Datum: 17. července 2011 15:32
 Franky, přestaň dělat podržtašku a poraď něco sám.... Dobrý je karburátor rozdělat a ponořit do nafty, tak rozpouští šmír. Pak umejt acetobem a profouknout kompresorem. Pak je jako novej
Datum: 17. července 2011 13:18
 zkušenost.mezikus akcelerační pumpičky weber 45 dcoe
Datum: 17. července 2011 8:46
 štefa: vlastní zkušenost? nebo kamarád říkal?
Datum: 17. července 2011 0:53
Jméno: Franky
IP: uživatel11073
 postul - mrte dobra odpoved !!!
Datum: 17. července 2011 0:26
 nejlepší je ho dát do ultrazvukový čističky, pak je jako nový
Datum: 16. července 2011 22:36
 Žádnej ocet! Ponoř ho přes noc do acetonu, ten karbece nepožírá
Datum: 16. července 2011 16:00
 a ráno je poloviční
Datum: 16. července 2011 13:35
Jméno: Štefa
IP: uživatel9293
 ponořit ho přes noc do octu
Datum: 16. července 2011 13:17
|



|