Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Michal
IP: uživatel11982
 Zdravím. Mám problém se svou motorkou Jawa Dandy 50 se silnějším 4,6 kW motorem. Nemůžu jí za boha našlápnout, ale roztlačit jde. Jede normálně úplně nádherně, ale našlapování za studena ještě trochu jde ,ale taky ne jak to bývalo (dřív na 2. našlápnutí se sytičem nádhera) a za tepla ji už vůbec nenašlápnu. Nevíte čím to může být? Svíčky jsem měnil už 3, těma to není. Díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. srpna 2011 18:55
Jméno: nic
IP: uživatel11925
 mam taky dádu 50.Prolbém byl v karbecu, musíš poštelovat karbec v něm!...
Datum: 29. srpna 2011 18:55
Jméno: Pepe
IP: uživatel6155
 zdar draci mám Jawu 23 a když si chci přitáhnout volnoběh tak utáhnu volnoběžní trysku a to nic neudělá klidně když to dotáhnu úplne na maximum.Nevíte čím to je?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. srpna 2011 12:16
Jméno: Richard.solta
IP: uživatel12095
 Rozdělěj šoupě a koukni se jestli v místech kde vylézá šroubek na volnoběh není už velká díra..To se stává jak se pouští rychle plyn tak to do toho narazí a vymačká se díra...Jestli tam bude velká tak vyměň.Jak říkaly nechej fichtla zahřát na provozní teplotu a šteluj draku
Datum: 29. srpna 2011 12:16
Jméno: jawa 21 :)
IP: uživatel11989
 Honza: myslim že není takovy blbý aby přitahoval trysku hl když ma byt dorvana uvažuj.. a to že ti to volnobežnou triskou nemní efekt volnoběhu tak máš možná špatné soupatko aspon ja sem ho vymenil a bylo to okey  jo a jak rika dachl21 delej to za provozni teploty
Datum: 29. srpna 2011 11:31
Jméno: pepe
IP: uživatel6155
 Honza sak jsem to tim sroubkem delal!!!!
Datum: 29. srpna 2011 11:20
 Honza : ty si lamer, neumíš psát, tryska je volnoběžná, a hlavní, a ani si nedopsal že volnoběh se ladí, když je motor na provozní teplotě
Datum: 29. srpna 2011 11:07
 OMg ty si lamer tryskou se volnoběh nešteluje....šteluje se tak že máš 2 trycky volnoběžnou a záběhovou a mez nima je takovej šroubek s pružinkou a tím se ladí volnoběh - čím více ho přitáhneš tím máš vetší volnoběh,čím více povolíš tím menší je volnoběh,na volnběh mají vliv věci jako předstih,bohatost směsi a šoupátko ale pokud to nemáš nějakýho šrota tak si stačí pohrát s tím šroubkem
Datum: 29. srpna 2011 9:27
Jméno: 17wolf17
IP: uživatel11798
 Nevite prosimsav jestli tady u sesy jak je ten plovák na babettu 210 tak jestli je to ten menši ja sem koupil za 80kč plovák na babetu a je moc velkej takže když to nasadim tak nejde benzin
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. srpna 2011 18:58
Jméno: nic
IP: uživatel11925
 original babeta ma dvojjity plovák z mosazi
Datum: 29. srpna 2011 18:58
Jméno: jawa 21 :)
IP: uživatel11989
 Čau draci, mám problem s 21 tenhle problém jsem ještě neměl. jedu 1 krásně vytočím 2ku také ale při vytočení 3tího stupně mi motor jak kdyby začne vynechávat jak kdybych neměl benzín díval sem se na trysky svíčku má krásnou cihlovou barvu.. motor je po záběhu v záběhu sem takový problém neměl.. dekuji všem
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. srpna 2011 23:56
Jméno: jawa 21 :)
IP: uživatel11989
 Ne kohoutem to určitě není skusil sem to bez něho s jinou nadrzi na hadicku bez kohoutu asi skusim udělat tu hladinu  a jehlu prosim vas po zabehu mam mit na jakem zářezu mam to na 2 od vrchu jinak mažu castrol 2t garden za 180 kč diky
Datum: 28. srpna 2011 23:56
 Ahoj,podle mně je to tím že máš chudou nebo bohatou směs,záleží na tom jakej leješ benzín a jaký olelj.Mně se to stalo kvůli tomuhle taky dal sem benzín Natural 95 a olej Castrol 2T v poměru 1:50 a mete mi to jak drak
Datum: 27. srpna 2011 21:31
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Nedoteka ti palivo!Ted sem mel na dilně focha kteryho když jsem rozjel na vic jak 68km/h(dle tacho takže +-) tak začal vynechávat a když jsem zpomalil tak se zas chytl,podivej se na ventil u karbce jestli neni přicpanej a nebo zkontroluj hladinu aby to stihalo dotekat!
Datum: 27. srpna 2011 21:02
Jméno: jawa 21 :)
IP: uživatel11989
 nene.. neškube převodovka ale jak kdybych prostě neměl benzín..
Datum: 27. srpna 2011 12:25
Jméno: fano
IP: uživatel11710
 spis jestli ti to škube tak mas uz ohlodany koliky nebo šišaty diry na 3 stupni
Datum: 27. srpna 2011 11:20
 no něco podobnýho se mi stalo taky. skus sundat hlavu a podiv se do válce jestli není předřenej. mě se to stalo tak že ten co tam gával ty géčka aby držel pístní čep, tak je tam bud nedal nebo je dal špatně a ony veletěly a čep si pěkně škrtal po válci, až to přidřel. motor mi sice jel ale byla tam asi tak malá kompres že to jelo sotva na jedničku
Datum: 27. srpna 2011 10:18
Jméno: mekrt
IP: uživatel5767
 Zdarec mam problem, jakmile pripojim vzduch filt(jawa mustnag) tak se začne dusit.Vlozku mam novou karbec cisty atd..Bez filtru mi to lita nadherne ale snim vubec.Diyk za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. srpna 2011 23:53
Jméno: stepan
IP: uživatel1200
 zdar ty si prcal vit
Datum: 27. srpna 2011 23:53
Jméno: xxx
IP: uživatel12338
 Mě to dělalo to samý a byl to kondenzátor.
Datum: 26. srpna 2011 22:41
Jméno: mekrt
IP: uživatel5767
 no mam valec po vybrusu tak mamm mit jehlu na 3 zarezu nevadi kdyz ji dam jinak?Ale bude chyba nekde v karbecu protoze i kdyz tam dam jen tu "hadici" tak se to od pulky plynu dusi.
Datum: 26. srpna 2011 9:20
 A nebo moc "zašpuntovanej box",, oddělej špunty..a nebo navrtej pár dírek.
Datum: 25. srpna 2011 21:31
Jméno: fano
IP: uživatel11710
 asi mas chudou směs
Datum: 25. srpna 2011 20:08
Jméno: šulek
IP: uživatel12258
 Lidi čím to je že se mi čz 175/477 dusí na 3 a 4 rychlost, když mám nasazenou tu gumovou objímku mezi karburátorem a vzduchovím filtrem. Když ji sundám tak jede krásně až na ten zvuk. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. srpna 2011 16:08
 napřed ho profoukni kompresorem nebo aspon pumpičkou nebo pusou
Datum: 24. srpna 2011 16:08
Jméno: šulek
IP: uživatel12258
 Ten sem kontroloval a ze a vypadá celkem čistý. ale možná zkusím koupit nový
Datum: 24. srpna 2011 13:27
 že by totálně zanesený vzducháč?
Datum: 24. srpna 2011 12:56
 Čau draci nevím si rady. Mám ČZ 175/477 a při rozjezdu na plný plyn nebo někdy i na půl plynu se mi motor začne dusit, pak střelí z výfuku a jede pak se za hvíli opět začne dusit, no a takhle to cuká. Už jsem skoušel štelovat karburátor, předstih jsem taky kontroloval je v pořádku, svíčky jsem skoušel prostřídat i vzduchový filtr je čistý. Nemůžu se toho zbavit. Poraďte prosím
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. srpna 2011 21:20
 Tak draci už jsem na to přišel, bylo to předstihem, ale stejně je to záhdada šteloval se nedávno a asi po 500 km se mi zmenšil z 2,9 na 0,5 asi .Šrouby jsem tenkrát dorval na fest všechno. No uvidím jak to půjde dál ale prozatím to jezdí skvěle
Datum: 29. srpna 2011 21:20
Jméno: Spaga
IP: uživatel12252
 U Jawy 350-354 mi to střílelo do vejfuků a celkově byl přidušenej motor. Přendal jsem jehlu z 2.na 3. zářez od shora a jde to, jak má. Na Jawě 250-353 mám danou bohatost směsi tim štelovacim šroubem danou na maximum, protože se mi to jinak dusilo. Do vejfuků mi to taky střílelo, když odešlo relátko.
Datum: 25. srpna 2011 10:09
Jméno: Matej
IP: uživatel12330
 Skus isť bez filtru!
JA by som pre istotu ešte raz skontroloval zapaľovanie! prečítaj si niekde na internete ako sa nastavuje a nastav ho čo najpresnejšie, potom skus očistiť kontakty.. alebo je niečo s karburátorom!! asi máš niečo s ihlicou alebo s tryskami! nič iné to nemôže byť. čav
Datum: 23. srpna 2011 21:18
Jméno: Radek001
IP: uživatel12318
Posl.aktualizace: 29. srpna 2011 19:01
Jméno: nic
IP: uživatel11925
 chlapu muj kamoš taky koupil ten replikovej šrot a jelo mu to nachvilu,pak sehnal origo l ten stray a je nadmíru spokojenej!!!taky zbytecne vyhodil prachy
Datum: 29. srpna 2011 19:01
 Dělej jak myslíš..
Datum: 23. srpna 2011 22:45
Jméno: Radek001
IP: uživatel12318
 Já nejsem sobec..! já mu volal a ptal jsem se ho jestli mam koupit ten plíšek s osičkou nebo karbec.. a nakonec jsme se dohodli na tom karbecu tak nepovídej nesmysly když nevíš jak to bylo... a když to nebude fungovat.. tak ten plíšek se dá přendat.. stejnak trysky do něj půjdou z toho origo... a možná i ten plovák..
Datum: 23. srpna 2011 22:20
Jméno: Mips
IP: uživatel10882
 Seš idiot totální. Říct předemnou že je ti to jedno, že to platí děda tak si budeš dlouho lepit hubu. Co vim od pár kluků tak s timhle karburátorem byli vždycky problémy.Za tu mojí 12ti letou fichtlařskou kariéru sem zjistil že nic lepšího než starej seštelovanej Jikov neni. Radši koupim díly do starýho a pořádně ho vyčistim. Jenže to je moc práce co? lepší je když ho koupí děda...
Datum: 23. srpna 2011 22:16
Jméno: 17wolf17
IP: uživatel11798
 nechápu to moc že někdo kupuje takovou repliku,ja mam doma třeba plnou bednu dílu na pionýra a ten plíšek se da levně koupit...
Datum: 23. srpna 2011 21:54
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 přesně tak a navíc ta replika dříve odejde než starý originál
Datum: 23. srpna 2011 21:47
 "navíc platí to děda" .. tak to je od tebe pěkně hnusné takto rozhazovat dědove prachy.. seš hnusnej sobec!
Datum: 23. srpna 2011 20:40
Jméno: Radek001
IP: uživatel12318
 Dělam GO motoru tak to tam chi dát.. a navíc platí to děda.. a řekl co chci ať necham udělat.. tak to neřeším.. =)
Datum: 23. srpna 2011 20:25
Jméno: Monty
IP: uživatel13
 proč utrácet 8 korun když může utratit i 600?
Datum: 23. srpna 2011 20:19
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 tak proč to nevymění ja bych si ty prachy šetřil na něco jiného když odejde
Datum: 23. srpna 2011 17:25
Jméno: Radek001
IP: uživatel12318
Datum: 23. srpna 2011 17:20
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 jaký plíšek s osičkou máte namysli?
Datum: 23. srpna 2011 17:10
 řeknu ti to stejně ,,,vyhozený prachy... nečekej že ti bude replika fungovat stejně dobře jako originál,,a plíšek s osičkou vpoho koupíš...je to tvoje věc ale potom se nás neptej proč ti ti jede špatně...
Datum: 23. srpna 2011 15:00
Jméno: Radek001
IP: uživatel12318
 Mě odešla ta osička s plíškem..! ale dělám GO motoru.. tak si tam chci dát rovnou novej karbec a proč bych měl vyhazovat zbytečně prachy.. když na to jsou a chc to mít pořádně udělaný.. tak proč ho tam nedáš a navíc ja se ptal na skušenosti a jak se štelováním a nee na to jestli je zasranej..!\r\n
Datum: 23. srpna 2011 14:44
 nechápu jak ti odešel karbec... nemá na něm co odejít... máš ho jen totálně zasraný bordelem a ted jsi uplně zbytečně vyhodil prachy.... napřed přemýšlej než něco uděláš
Datum: 23. srpna 2011 13:11
 Dobrý deň.Chcel by som poradiť. Ťažko mi štartuje pionier 21! ale len v tedy keď je studený. Keď je zohriaty nemám s ním problém! pozeral som kanály vo valci,kľukovku (či niesu zanesené) a aj som vyčistil karburátor nastavil ho a stále ťažko štartuje! čím to môže byť? žeby zapaľovanie?? prosí o radu. Ďakujem (Dúfam vám nevadí že som Slovák)
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. srpna 2011 21:44
Jméno: hruska05
IP: uživatel6325
Datum: 20. srpna 2011 21:44
Jméno: Vojta
IP: uživatel12304
 Zdravim, mam problem s nádrží u mustanga je plná rezu, už sem jí nekolikrát vytřepal matkama a potom proplách proudem vody a vysušil, ale moc to nepomohlo... Tak bych se chtl zeptat co by tak bylo nejlepší. Jestli jí mam nechat vypískovat nebo prolejt nějakou kvalitní barvou nebo něco na ten způsob...
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. srpna 2011 13:39
Jméno: Vojta
IP: uživatel12304
 no mam tam filtr i sítko...
Datum: 21. srpna 2011 13:39
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 žádnou kyselinu tam neli, já sem taky čistil nádrž z mustafa a ono to zabere trochu víc času to hrkání (třeba tak 2-3 hodiny). jestli jsi s tím hrkal 5 minut a neviděl jsi změnu tak se nediv. a nezapomeň dát no kohoutek sítko a na hadičku palivovej filtr, protože dokonale vyčištěný to asi nikdy nebude
Datum: 21. srpna 2011 12:43
 čau normálne tam nalej kyselinu citrónovú a ked sa hrdza rozpustí tak daj nádrž ako ty hovoríš ,, projet ,, farbou a máš pokoj !
Datum: 20. srpna 2011 21:51
Jméno: martin
IP: uživatel11865
 Ahoj draci ,mam na 350 trysku 115 a nedusí se jenom ji trochu více vytáčím , jede trochu lépe do kopců ,ale chci se zeptat jestli to někdo dělal tak na jakým zářezu máte jehlu .dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. srpna 2011 12:04
Jméno: corey
IP: uživatel11570
Posl.aktualizace: 19. srpna 2011 17:39
Jméno: Jawa05
IP: uživatel9991
 Sorry, spletl sem si otázku
Datum: 19. srpna 2011 17:39
Jméno: Jawa05
IP: uživatel9991
 Co to leze od spojky za dráty z toho karteru????
Datum: 19. srpna 2011 17:38
Jméno: Falk
IP: uživatel12294
 Pokud můžeš nasekat 7 chyb v takhle krátký větě, tak ti nepomůže vůbec nic.
Datum: 19. srpna 2011 11:19
Jméno: standa
IP: uživatel12293
 Už tryska 72 je pro seriovku bohatá!! Tryska 72 je pro 8-10.výbrus a tryska 74 je pro cca 60-65ccm na lehce upravenym origo válci..... 76-78 tryska je cca pro přečasovanej dvoukanál s použitim rozšířenýho origo karburátoru a molitanovýho filtru! Do seriovky k ničemu.....
Datum: 19. srpna 2011 11:11
 kdysy za telecích let sem do motoru co měl akorát 4tý výbrus dal trisku 80... jako jelo to...uplně stejně, ale svíčka jak uhel a rychle mizel benzín z nádrže...
Datum: 19. srpna 2011 0:31
Jméno: bob
IP: uživatel12226
 ono rychleji ne, to bys mosél upravit sání, a to ti přidá tak nic moc, cca 3 km v hodině navíc, navíc to nebude stíhat filtr,
jawa čezeták, ti o tom dá více info, to je jiný mechanik
Datum: 18. srpna 2011 22:44
 ne nepojede.. a to skoro vubec.. pokud ten motor neupravíš tak s touhle tryskou se ti bude hltit.. pro originál dej 68
Datum: 18. srpna 2011 22:05
Jméno: jara
IP: uživatel11530
 zdar draci mám jawu 21 a nestartuje my jen zní chčije ven benzím poradte my
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. srpna 2011 11:49
Jméno: jawa 23
IP: uživatel10444
Datum: 19. srpna 2011 11:49
Jméno: Armoredbull
IP: uživatel12109
Datum: 18. srpna 2011 18:38
Jméno: Jawa05
IP: uživatel9991
 Jaroušku, zamysli se, vypni počítač a jdi to opravit sám. K ruce si vezmi dílenskou příručku a pravidla českého pravopisu...
Datum: 18. srpna 2011 18:09
Jméno: Michal
IP: uživatel11982
 Zdravím. Mám problém se svou motorkou Jawa Dandy 50 se silnějším 4,6 kW motorem. Nemůžu jí za boha našlápnout, ale roztlačit jde. Jede normálně úplně nádherně, ale našlapování za studena ještě trochu jde ,ale taky ne jak to bývalo (dřív na 2. našlápnutí se sytičem nádhera) a za tepla ji už vůbec nenašlápnu. Nevíte čím to může být? Svíčky jsem měnil už 3, těma to není.
Díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. srpna 2011 11:03
Jméno: letec
IP: uživatel12024
 cau draci předělávám 23 na cross a někdo mi řikal at tam dám jiný trysky ale já nevím jaký tam mam dát a jakej je rozdíl v ízdě s hlavní tryskou 78 a nebo 72 a s triskou volnoběh. 38 a nebo 60 dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. srpna 2011 11:21
Jméno: Falk
IP: uživatel12294
 Pojede ti to nepatrně líp, pokud ale přidáš víc vzduchu (třeba přímý sání). Jinak bude v karburátoru víc benzínu, který se nestačí spálit.
Datum: 19. srpna 2011 11:21
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Pokud mas origo filtr a vyfuk, tak nech trysky originalni... 38 a 68. S velkou tryskou to hovno pojede a bude se to ulevat... Davat tam vetsi trysky, nez je potreba, je TUZING nejvetsiho kalibrum. Kdyz vidim na motoinzerci inzeraty, kde pisou: Lestene kanaly, tuningova svicka a provrtana tryska, tak je mi na bliti.
Datum: 18. srpna 2011 10:25
Jméno: Vojta
IP: uživatel6685
 Čau draci. Mám problém na pinckovi. Dyž běží motor tak mi z výfuku kape takoá černá voda(něco jako olej) Myslel jsem,že je to špatnou svíčkou,ale tu jsem vyměnil a kape to furt.Děkuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. srpna 2011 11:25
Jméno: Falk
IP: uživatel12136
 Johny15, začni trochu přemýšlet. Už jsi viděl někdy tekutý karbon? Já teda ne! Ten ti vznikne spalováním benzínu s olejem a usazuje se na kovových částech. Kdyby byl karbon tekutej, tak stačí propláchnout výfuk hadicí a ne ho vypalovat a škrábat drátěnkou.
Datum: 19. srpna 2011 11:25
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel10032
 taky ti to může špatně pálit, či špatná směs ..... bakoun to napsal dobře, točit a točit
Datum: 18. srpna 2011 22:36
Jméno: 23
IP: uživatel12024
 jestli to je voda  tak je to teha hodně blbý a divný protože vody by se ti horkem vypařila
Datum: 18. srpna 2011 21:51
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Vypal poradne vyfuk a zacni to trosku tocit...
Datum: 17. srpna 2011 15:06
 to je karbon sundej výfuk a vyčistiho pokud já jsem nalil do něho trochá benálu a zapálil nechal jsem ho na stojato karbon s toho vytekl a když to zhaslo tak jsem to jještě ten zbylej karbon vyškrabal ven
Datum: 17. srpna 2011 14:33
 Co používáš za olej?Já dávám do křovinořezu stihl olej,stihl je to polosyntetický olej a taky to stříká z výfuku,ale polosyntetický a synteticky olej to dělá,protože je to kvalitní olej.
Datum: 17. srpna 2011 14:28
Jméno: martin
IP: uživatel11865
 čus draci prosim jak pojede 350 když tam dam trysku 115 misto origo 98 ?dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. srpna 2011 9:46
Jméno: martin
IP: uživatel11865
 ja mam udělaný potrubí přímo ke karbci a mám přímej filtr před válcema ,takže to lačí dost vzduchu
Datum: 18. srpna 2011 9:46
 Na svojí 350/632 mám motor z bizona takže stejný jako 634, hlavní trysku mám 115 a ze sání vyndanou restrikci, je to taková kostička na vstupu do sání jde lehce vylomit je tam snad jenom přilepená, jede to normálně žádné dušení
Datum: 18. srpna 2011 8:56
Jméno: jawaman
IP: uživatel10860
 Já mám na 634 trysku 110 a kdyz se motor ohřeje po chvilce jezdeni tak motorka po pridani plynu zdechne .
Datum: 17. srpna 2011 13:11
Jméno: standa
IP: uživatel12282
 Taky hraje roli,jestli máš v sání restrikci a nebo ne......jestli tam máš restrikci,tak opravdu origo 98 je akorát....s větší tryskou tu bude líné-bohaté a bude to akorát krkat 8 litrů.....pokud máš sání bez restrikce,tak tam samo o sobě je potřeba použití větší trysky.....se sáním bez restrikce jsem se setkal akorát u policejní verze 632,bežně je v sání taková kostička-restrikce,ale jde snadno vyndat....
Datum: 17. srpna 2011 12:57
Jméno: péro
IP: uživatel12281
 632 má stejnej motor jako 634 a u 634 mám trisku 115 a jezdí to normálně
Datum: 17. srpna 2011 12:27
Jméno: martin
IP: uživatel11865
 jawa 350-632
Datum: 17. srpna 2011 11:44
 Ahoj, to se přesně říct nedá, ale pokud se správně naladí karbec, tak by to mělo mít určitě větší maximálku, ne ale nějak extra větší a mělo by to být živější, bude to ale mít o něco větší spotřebu. O jakou 350 jde? JAWA 350 634,638 nebo snad o starou kývačku 350 354?
Datum: 17. srpna 2011 11:34
Jméno: jan
IP: uživatel7996
 čau draci chcu se zeptat jak by šel udělat filtr na vzduch na karbec na fíka
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. srpna 2011 12:12
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Jakou tam máš nádrž? Hodně se používá molitan. filtr z pitbike a kolem něj obal od solviny kvůli bordelu, to docela funguje. Ale origo je origo...
Datum: 17. srpna 2011 12:12
Jméno: DaCaN
IP: uživatel8757
 a to si jako myslíš že když tam neco nabastlíš tak to pojede líp nebo co??nech tam to co tam je ...konstruktéři moc dobře věděli proč tam dávaj takovejhle...
Datum: 17. srpna 2011 9:22
Jméno: jan
IP: uživatel7996
 ja to chcu na cross
Datum: 17. srpna 2011 8:34
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Třeba nechat originál???
Datum: 17. srpna 2011 8:24
 Ahoj Draci, Jak byste natryskovali 05ku s původním karburátorem a výfukem, ale nepřidušeným filtrem? Zkoušel jsem trysky 60 a 68 ale obě jsou evidentně po sejmutí krytu vzduchového filtru malé a tak mi to do kopečků s chudou směsí moc netáhne. Díkec!
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. srpna 2011 11:02
Jméno: standa
IP: uživatel12288
 Ještě jednou pro Jakuba: Dole jsem ti popsal dost dobře,jak dostat z 05 víc.....a vše je ozkoušené! Válec nech J05 a zbytek použij z 21......no to co sem vypsal.....výfuk použij doutník z 21
Datum: 18. srpna 2011 11:02
Jméno: standa
IP: uživatel12288
 Bakoun: Doutník z první 05 a 21 má malinko jinou první přepážku  Pro Jakuba: Prakticky to vyzkoušené je. Po dlouhém laborování to jde seřídit s otevřeným filtrem(sánim) na trysku 76-78,když se ti to povede doladit,tak to má ve výsledku stejný výkon jako s uškrceným filtrboxem a tryskou 60(68) akorát spotřeba poskočí z 3 litrů na 5 litrů-jediný výsledek!
Datum: 18. srpna 2011 10:58
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Kazdy stroj je jiny, kazdy chce jine nastaveni,co funguje u me, nemusi fungovat u tebe... A pochybuju, ze to pojede lip. Dalsi ukazka tuzingu...
Datum: 18. srpna 2011 10:39
Jméno: Jakub
IP: uživatel12276
 Ok, děkuju za cenné podměty, ale nikdo jste mi neodpověděl, innu asi na blbou otázku blbá odpověď =P ...ale uvažujte ještě chvilku se mnou.... mnozství nasátého paliva ve směsi je v podstatě úměrné velikoti hlavní trysky, podtlaku v sání a poloze jehly, pokud snížím podtlak (odkryji airbox) zmeším množství nasávaného paliva tedy a ještě přidám vzduch, tedy ochudím směs hned dvakrát.... se 60kou to jelo ale nic moc, se 68kou jen o trochu lépe, to mi neříkejte, že s 78kou a odkrytým filtrem to nepojede líp než s 60kou a zakrytým.... šlo mi o to, jestli jste to někdo zkoušel...
Datum: 18. srpna 2011 3:22
 standa myslí ten seříznutý.mám taky zkušenost že s doutníkem to moc nechce točit.
Datum: 17. srpna 2011 18:04
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Standa: vyfuk? Nemuzu si pomoct, ale rozdil vyfuku z 05 a napr. z mustanga je zanedbatelny... Se zbytkem souhlasim.
Datum: 17. srpna 2011 15:17
Jméno: standa
IP: uživatel12282
 Jestli chceš aby ti 05 chodila jak šlak,tak tam dej hlavu,výfuk a karburátor včetně sání z 21.....veř mi,budeš potěšenej......
Datum: 17. srpna 2011 13:00
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Originál karbec je dost háklivý na podtlak, tím, že dáš pryč "airbox", si nepomůžeš...
Datum: 17. srpna 2011 12:24
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 A proč tam ten filtr nenecháš? Čekáš koně navíc, žádný tím nezískáš. Nech to, jak je to origo... uděláš nejlíp.
Datum: 17. srpna 2011 8:24
Jméno: Kubba
IP: uživatel10419
 čaute, nevím jestli mi dokáže někdo poradit, ale budu vděčný za jakýkoliv tip. Včera jsem s fichtlem (05) ujel cca 8 km a bylo vše v pohodě. Dnes ráno ho z nohy nenahodím, při roztlačení chytne, 3x zapálí a chcípne. Nepomůže ani víc plynu. Zkontroloval jsem elektriku, vyměnil svíčku. Pro jistotu nalil nový benzín a vylil ten starý, sání je v pořádku. Nízkou kompresi ani špatný předstih nejspíš nemám, do poslední chvíle to jezdilo super. Nějaké nápady, co se mohlo stát? mě už napadá jen karburátor, jehla
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. srpna 2011 10:07
Jméno: Kubba
IP: uživatel10419
 Po vyčištění karburátoru a jehel to chytne a jede.. ale jen do půl plynu, pak se začne dusit, takže to ještě budu muset poladit a dám tam nejspíš nějaký otevřený filtr vzduchu. Tak díky za rady
Datum: 18. srpna 2011 10:07
Jméno: Kubba
IP: uživatel10419
 zkoušel jsem to úplně bez vzduchového filtru, bezezměny. Jinak svíčka byla černá => bohatá směs. Teď jsem dal úplně novou, jiskru hází. Z nádrže do karbecu jde benzín krásně, takže ráno půjde karbec dolů
Datum: 17. srpna 2011 0:52
 Zdar takže zkus vyfoukat trysky hlavní a volnoběžnou, můžeš profoukat rovnou celý karburátor. Zkontroluj , jestli teče z kohoutku volně proud benzínu pokud ne vyčistit, dále vyčistit a zkontrolovat jehlový ventil a plovák. Zkontroluj dotažení všech šroubů na karburátoru. Podívej se na jiskru jestli háže dobrou. Jaká je barva svíčky ? Pokud suchá nejde ti tam palivo pokud mokrá jde ti tam paliva moc (bohatost směsi) a nebo nepálí svíčka (elektrika). Zkus to a uvidíš...
Datum: 16. srpna 2011 22:48
Jméno: zanyno
IP: uživatel10999
 zkus kladivka doštelovat a nebo vyšroubuj vzduchový filtr
Datum: 16. srpna 2011 22:22
Jméno: Kubba
IP: uživatel10419
 ok, zkuím vyčistit komplet karburátor a nejlíp sehnat nové jehly, ale ty u nás mít spíš nebudou. Snad to není díra v plováku.
Datum: 16. srpna 2011 21:38
Jméno: vojta
IP: uživatel12273
 skus vyčistit trysky a měl by šlapat jako nový
Datum: 16. srpna 2011 21:20
|



|