slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  59  60  61  62  63  64  65  66  67  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Jawaman      E-mail:      IP: uživatel404    
čau draci, nevíte nekde z čeho udělat přírubu a dell orto a jak to udělat? nebo máte někdo nějakej návod? díky kdyžtak mužete napsat na moje icq 556223113 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. srpna 2011 14:17
 
 
 
 
Jméno: pali55      IP: uživatel12173    
cau ja som to nechal vyrobit z duralu ale to iba medzikus medzi dellortom a seriovim kolienkom ked chces je to na predaj
 
 
Datum: 02. srpna 2011 14:17
 
 
 
 
Jméno: Jawaman      E-mail:      IP: uživatel404    
čau draci, mam dotaz, z čeho se dá udělat příruba na karburátor dell orto 19 mm? nebo nějakej návod? díky za odpovedi moje icq 556223113 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. července 2011 19:38
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Ze železa, z hliníku???
 
 
Datum: 31. července 2011 19:38
 
 
 
 
Jméno: rohlicimuz      IP: uživatel12159    
Čau všichni,dělá někdo hlavní trysku do levostraného karburátoru na pařeza? nikde ji nemuzu sehnat díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. července 2011 16:30
 
 
 
 
Jméno: BaRtS      IP: uživatel12153    
Zdarec . je lepší koupit Nový filtr nebo novou trysku 72 ? na nijak neupravený píst jen nový odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. července 2011 13:01
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Novej origo filtr, větší tryska na seriovem prislusenstvi dela bordel.
 
 
Datum: 30. července 2011 13:01
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
ahoj, měl bych dotaz na karburátor u jawy 21 jak je těsnění mězi karburátorem a sáním tak před tim těsněním je takový malý otvor taka díra a když zastavim motorku tak mi kape na válec při jízdě nekape jenom když někde dojedu . proč to tolik kape díky ale za 2 minutky to přestane odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. července 2011 19:49
 
 
 
 
Jméno: řidič      IP: uživatel11065    
nic víc nic míň....http://www.fichtlkramek.cz/nahled/odkapavaci_miska.html
 
 
Datum: 29. července 2011 19:49
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jak to trčí s karbeca dole na prave straně taková trubička tak k tomu tu mysku dáš a přišroubuješ aspon tak to mám já
 
 
Datum: 29. července 2011 15:27
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
díky myslel jsem si to jednu misku mam ale nevim jak ju uchytit kde přesně ju mam uchytit?
 
 
Datum: 29. července 2011 12:06
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
ta dírka je tam kvůli tomu, aby při zaseknutí plováku nebo jehlového ventilu netekl benzín do válce a celej ho nezaplnil a taky se tam dávala odkapová miska, aby benzín nekapal přímo na válec. K problému, jestli nezavíráš benzín po jízdě, pak je možná smítko v jehlovém ventilu nebo drhne plovák, možná je to úplně normální, pokud ho zavřeš a přesto kape, pak máš asi mos vysokou hladinu v karbecu..
 
 
Datum: 29. července 2011 10:19
 
 
 
 
Jméno: Jawa05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Odkapová dírka, naprosto normální. V tvým případě je to horší, protože si čuně a nemáš tam odkapovou misku a kape ti to na válec...
 
 
Datum: 29. července 2011 10:17
 
 
 
 
Jméno: mate      IP: uživatel12148    
Zdravím, mám celkem hloupý dotaz, kde a co je na karburátoru JAWA 50 difuzor :-D Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. července 2011 12:15
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12151    
díra v karbecu
 
 
Datum: 29. července 2011 12:15
 
 
 
 
Jméno: Pajka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
http://www.jawa-50.cz/clanek/prehled-a-funkce-karburatoru-jikov.html
 
 
Datum: 29. července 2011 1:53
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
otvor , kterým je nasávána palivová směs
 
 
Datum: 29. července 2011 0:57
 
 
 
 
Jméno: venca      IP: uživatel12002    
Čau draci, mám nově poskládaný motor a vše je ok jen mám furt vysoký volnoběh. Když zacpu sání tak klesne a drží ale normálně je furt vysoký (šrub na nastaveí předstihu mám uplně vytočený). Už nevím co s tím a díky za radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. července 2011 8:21
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Možná falešnej vzduch...
 
 
Datum: 29. července 2011 8:21
 
 
 
 
Jméno: Krusna2      E-mail:      IP: uživatel6819    
Hele tohle mi taky dálo kdýž jsem mněl první motorku buď někde lanko ale toje blbost kdiš ti klesnou pak nebo nemáš šoupě v žářezu a kdýž to přicpeš tak zacpeš dírku pod jehlou a klesne to
 
 
Datum: 29. července 2011 0:51
 
 
 
 
Jméno: venca      IP: uživatel12002    
Jak obohatím směs. Je to moje prvni motorka a moc se v tom nevyznám. Díky
 
 
Datum: 28. července 2011 21:58
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Chudá směs..obohať na jehle nebo zvedni hladinu v plovákovce
 
 
Datum: 28. července 2011 21:21
 
 
 
 
Jméno: ReFleXx ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cau taky mi to dělalo a bylo to blbě nastavenou jehlou
 
 
Datum: 28. července 2011 21:11
 
 
 
 
Jméno: venca      IP: uživatel12002    
Uplně v posledním ( co nejvíc zapuštěná )
 
 
Datum: 28. července 2011 20:48
 
 
 
 
Jméno: nyklicke      IP: uživatel2694    
v jakým máš jehlu zářezu ??
 
 
Datum: 28. července 2011 20:43
 
 
 
 
Jméno: maara      E-mail:      IP: uživatel11974    
zdar draci prosim o radu maje 05tka cuká a nechce se jí a mám furt zasrané trysky ale nádrž sejtko i filtr mezi hadičkamy je čistý , svíčka šedivá já uš nevím odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. července 2011 23:03
 
 
 
 
Jméno: tomas      IP: uživatel7513    
tak mas zasrany karburator
 
 
Datum: 30. července 2011 23:03
 
 
 
 
Jméno: lamik      IP: uživatel10310    
čus draci, poradil by mi někdo jak se dá seštelovat směs u tohohle karburátoru na babettu? nemůžu na to přjít. Karbec : http://www.fichtlkramek.cz/nahled/karburator_dell_orto_tlumic_sani222.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. července 2011 11:16
 
 
 
 
Jméno: Fík      IP: uživatel11831    
Zdravím draky! Prosímvás.. Mám kuriózní problém.. Jawa 350/638 mi po naplnění nádrže na víc, než polovinu svého obsahu, přestane táhnout.. Jakoby byla směs přesycená, či co.. Může to být nastavením hladiny, špatným jehlovým ventilem, nebo čím? Díky za radu! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. července 2011 19:46
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to spis je zanesena dirka ovzdusnovaci v uzaveru nadrze,,
 
 
Datum: 27. července 2011 19:46
 
 
 
 
Jméno: jirka25a      IP: uživatel12115    
Dobrý den měl bych dotaz jestli na jawě 250/353 typ 03 může být karburáto 2924H nebo si mám sehnat ten 2926TŘ jak to je napsaný v knížce.Pokud je to jedno který tam je tak jestli by to nemělo vliv na výkon děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. července 2011 13:18
 
 
 
 
Jméno: jirka25a      IP: uživatel12115    
jestli se tě pane stando mohu zeptat jaký typ toho karburátoru máte a jestli na něm máte ten sací koš.Myslím tí 2926TŘ nebo 2926sbd atd dik
 
 
Datum: 30. července 2011 13:18
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12151    
mám péráka 250(o pár let starší motor) a mám tam karbec 2926 a úplná spokojenost.....perfektně seřiditelnej,stroj s ním chodí perfektně,dokonce jsem to schoval pod dekl....a pérák má jezdit nějakých 95km/h a mě chodí běžně 100-110km/h-tzn. že to s tím karburátorem i víc jede....trysky mam origo jaký měli bejt na J250/353.....
 
 
Datum: 29. července 2011 11:40
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Můžeš použít i karburátor 2926, který má Sesa ve fichtl krámku.
 
 
Datum: 27. července 2011 21:55
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
aukro náké ty burzy v chutušicích nebo kde to bývá atd
 
 
Datum: 27. července 2011 20:33
 
 
 
 
Jméno: jirka25a      IP: uživatel12115    
díky za odpovědi měl bych ještě jednu otázku jestli by jste nevěděl kde takový karburátor sehnat dík
 
 
Datum: 27. července 2011 19:24
 
 
 
 
Jméno: DaCaN      IP: uživatel8757    
takže já bych rozhodně volil 2926
 
 
Datum: 27. července 2011 18:51
 
 
 
 
Jméno: DaCaN      IP: uživatel8757    
Dočasně to pojede, ale počítej s tím že mezi kartren a karburátorem bude 2mm zub což teoreticky nemusí vadit ale asi to bude mít vliv na výkon....myslím že ten 2924 má i menší trysky=mín benálu=menší výkon
 
 
Datum: 27. července 2011 18:51
 
 
 
 
Jméno: castrol      IP: uživatel11670    
Zdarec můžu dát mezi nadrž a kohout silikon ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. srpna 2011 11:35
 
 
 
 
Jméno: Falk      IP: uživatel12136    
A proč tam nedat to těsnění za 2 Kč, který tam patří? Těsní to několik let, dokud to nezačně propouštět.
 
 
Datum: 19. srpna 2011 11:35
 
 
 
 
Jméno: mare      IP: uživatel9681    
škoda trávy radši silikon a trávu si zhul
 
 
Datum: 26. července 2011 19:48
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
omotej okolo závitu konopí
 
 
Datum: 26. července 2011 19:35
 
 
 
 
Jméno: tomas      E-mail:      IP: uživatel12119    
zdar chlapy hele prosim vás jak se seřizuje karbec na babetě 225? plovák atd... díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. července 2011 11:35
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      IP: uživatel9389    
hlavní trysku dotáhni a nepovoluj, volnoběžnou taky dotáhnout :-D
 
 
Datum: 26. července 2011 11:35
 
 
 
 
Jméno: pionier      IP: uživatel12116    
http://www.babetta.cz.cc/Babetta/forum/viewthread.php?thread_id=2 potom hlavnu trysku dotiahnes a povolis o 1,5 otacky a volnobeznu podla potreby
 
 
Datum: 26. července 2011 6:35
 
 
 
 
Jméno: mejcin      IP: uživatel6422    
Ahoj Draci! 21tka pěkně chytá za studena, v otáčkách chodí normálně, ale přechody z volnoběhu do otáček a naopak jsou zpožděný a musí se opatrně s plynem. Jak to pustím nebo naopak přidám rychle, tak zdechne. Je to většinou na křižovatce, kam přijíždím, brzdím motorem a bez plynu vyřadím a než stihnu cvaknout neutrál tak chcípne. Musím jí držet ve vyšších otáčkách a pomalinku ubírat na volnoběh. Ale i na něm někdy sama od sebe zdechne. Hladinu mám seřízenou na vršek potopeného plováku, trysky orginál, čisté...napadá Vás čím to může být? (oběhaný šoupátko...?) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. července 2011 15:06
 
 
 
 
Jméno: jirka      E-mail:      IP: uživatel12115    
dobrý den mohu se zeptat jaký je rozdíl mezi karburátorem 2924H a 2926TŘ když mám jawu 250/353 typ03 dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. srpna 2011 21:21
 
 
 
 
Jméno: jirka25a      IP: uživatel12115    
čau ten karbec 2926 najdeš na fichtl krámku nebo na nějakých inzercích- motoinzerce.cz hyperinzerce.cz bazos.cz
 
 
Datum: 14. srpna 2011 21:21
 
 
 
 
Jméno: JIRKA25a      E-mail:      IP: uživatel12115    
No já jsem ho právě taky neviděl ale hodně lidí co znám tak říkají že ten 2926 klasickej je o dost lepší na výkon motoru než ten z péráka
 
 
Datum: 30. července 2011 20:26
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel11813    
cau právě se timto problémem jaky karburátor tam dát taky zajímám a je to docela problem 2924H je perackej ale nevym ubec jak vypada 2926TŘ ty jo? ale ta 2924H sem se dočetl že se taky dával na kejvačky do r. výroby 1956 ale já mam r. výroby 1957 a nevym jakej karbec by tam měl přijit v knížce je jikov 2926 ale nikde jsem ho nenašel
 
 
Datum: 25. července 2011 16:17
 
 
 
 
Jméno: ToM559      IP: uživatel1723    
Čus draci přitách sem ČŽ 175/487 a má hrozný sračky v nádrži jak to stálo dlouho jak to vyčistít co nejlíp nějak tou kyselinou ne?Poradte pls dik. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. července 2011 11:24
 
 
 
 
Jméno: matko      IP: uživatel12114    
ja s kamosom co renovuje jawy mame recept..zobrat sklenenu flasku.rozbit.kusky skla vlozit do nadrze a trepat trepat trepat..pokial sa to neodere vsetko to hrdzave.potom nadrz preplachnut vriacou vodou, dosusit fenom a hned tam naliat trosku benzinu s olejom aby sa spravil povlak nech to nehrdzavie...este sa nestalo ze po tejto procedure nam znova zacala hrdzaviet nadrz
 
 
Datum: 25. července 2011 11:24
 
 
 
 
Jméno: Rumštajn      IP: uživatel8591    
zajímavé já to dycky dovrchovata naleju a za 3 hodky je nádrž zevnitř jak z fabriky pak hned benzín a je :-D
 
 
Datum: 25. července 2011 10:43
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
rumštajn: Zrovna chlorovodíkovku bych do toho moc nelil, nejenže naleptává železo, ale její páry způsobují korozi...
 
 
Datum: 25. července 2011 7:05
 
 
 
 
Jméno: Rumštajn      IP: uživatel8591    
kyselina chlorovodíková s tím udělá pořádek .. ale pokud chceš nějaou méně drastickou cestu tak si kup kyselinu citronovou v sáčku nevím přesně kolik někdo mně doplní rozmíchej to s vařící vodou vej do nádrže přidej atky trochu s tím povergluj zabal do deky at to je v teple a nech to tak do druhého dne druhý den vylej vodu omrkni kdyžtak to trochu ještě otřískej matkama a bud nalej až po vrch benzínem a nebo to odmasti a vylejj barvou
 
 
Datum: 25. července 2011 1:05
 
 
 
 
Jméno: babettaking ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
cau tak normalně to vyplachni a pak jestli v ni máš i rez tak použij třeba nějakej odrezovač a pak to mužeš popřipadě vysipat brokama nebo něčim a vyklepat hrubši šupinky jestli tam sou...
 
 
Datum: 24. července 2011 23:10
 
 
 
 
Jméno: Franc 550      IP: uživatel3888    
Zdravim, chtěl jsem se zeptat mam motor 250 kyvku a potřebuju na karburatoru seřídit směsi neporadite mi nekdo jak?? dííky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. července 2011 1:01
 
 
 
 
Jméno: Rumštajn      IP: uživatel8591    
no máš na něm 3 šrouby šikmý je volnoběh ten druhý s pružinkou je vzduch a třetí je tryska a ještě vzduch fitr záeží jaký máš pokud máš pérákový tak ho naplno otevři a dotáhni šroubek ale jen tak aby ti to neskapalo at to pěkně drží volnoběh sks přidat pyn když to půjde pomalu ještě ho trochu povol(to uslyšíš že ti to chce jet :-D ) potom to zdechni a vyšroubuj svíčku jestli je tak do bělo červeno nebo aspon doběla máš hotovo
 
 
Datum: 25. července 2011 1:01
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci, potřebuji benzínový kohout na 125/516, popř. z jiné moto,ale aby pasoval závit...Momentálně tam mám z fichtla ale zavazí mi tam karbec, proto bych potřeboval takový jak má stadion S11(aby ta hadička nevedla dolů, ale do boku).prosím poraďte kde bych ho mohl sehnat (nejlépe nový).Děkuji mnohokrát odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. července 2011 14:23
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to se mi bude taky dobře zhánět :-D ale dík za typ ;-)
 
 
Datum: 25. července 2011 14:23
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
jawa 555
 
 
Datum: 25. července 2011 11:18
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no to je ten problém-babetta má převlečenou matku...
 
 
Datum: 24. července 2011 20:21
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zkus kohout za babetty, ten ,á vývod do boku, ale neví, jestli se budou schodovat závity.
 
 
Datum: 24. července 2011 20:04
 
 
 
 
Jméno: otaznik      IP: uživatel7935    
 
 
Datum: 24. července 2011 19:31
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel11798    
cau kluci chtěl sem se zeptat jak mam udělat aby babetta měla silnějši(rychlejší) rozjezd to se da pry nastavit tim šroubkem na bohatost směsi ale nevim jestli to mam spiš povolit nebo dotahnout prosim poradte mi s babettou nemam moc zkusšenosti.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. července 2011 12:34
 
 
 
 
Jméno: mahony.x      IP: uživatel8746    
když dáš bohatší směs tak to bude akorát víc žrat
 
 
Datum: 26. července 2011 12:34
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel11798    
když to mam vlastně na 1,5 otačky tak to na ten rozjezd nic moc..
 
 
Datum: 24. července 2011 12:47
 
 
 
 
Jméno: b77      IP: uživatel10514    
zdar draci, chci se zeptat jak vymontovat štefty. Můžete mi poradit? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. července 2011 22:33
 
 
 
 
Jméno: Jawa05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kontra matice a je to ne?
 
 
Datum: 23. července 2011 22:33
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel1226    
lk: presne tak ;-)
 
 
Datum: 23. července 2011 22:11
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
prostě si na tom šteftu stáhni proti sobě dvě matice a pak tou spodní povoluj celej šteft
 
 
Datum: 23. července 2011 21:44
 
 
 
 
Jméno: b77      IP: uživatel10514    
zatocis? mam je povolit nebo utahnout?
 
 
Datum: 23. července 2011 21:21
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel1226    
jestli ti nezalezi na zavitu tak je vem sikovkama a jestli jo tak na steft namontuj dve matky tu druhou chytni klicem a tu prvni stahni k ty druhy na bejka a pak kdyz s tema matkama zatocis tak ti vyleze celej steft
 
 
Datum: 23. července 2011 20:43
 
<  59  60  61  62  63  64  65  66  67  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 08.06.2025 15:46:05 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu