Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: lukk
IP: uživatel6603
 hojte , prosím neporadíte mi jak mám zatěsnit karbec u babety 210? furt chčije, těsnění tam je nový ,mám to utáhnuté a očistěné ale prostě chčije. Nějaky tmel nebo tak na motory chapete. díkyyy
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. července 2011 12:06
Jméno: ReFleXx
IP: uživatel11996
 neni za co  já tam nechal i to staré těsnění teda nové ale na prd to těsnilo tak sem tam dal ještě ten silikon
Datum: 08. července 2011 12:06
Jméno: lukk
IP: uživatel6603
 díky
Datum: 08. července 2011 12:05
Jméno: ReFleXx
IP: uživatel11996
 Je hodně druhů, ale značka je jedno. Když si přečteš tak tam máš napsáno že se tím těsní na autě vany čerpadla a pod. a že odolává benzínu naftě atd.. značka je jedno ber co bude. řekni že chceš silikon červenej na motory taky sem to tak udělal.
Datum: 08. července 2011 12:03
Jméno: lukk
IP: uživatel6603
 a značku mi mužeš napsat ? dik
Datum: 08. července 2011 11:58
Jméno: ReFleXx
IP: uživatel11996
 na všelijaké těsnění používám červený silikon na motory koupíš v mototechně  používám to na všechno těsnění odolává vysokým teplotám. Doporučuju
Datum: 08. července 2011 11:54
 zdravym vas mam problem z babetou 210 stala 10 rokov asi a robil som GO vymenil som valec, piest... skratka vselko co bolo vadne motor som poskladal a tu nastal problem vsetko sa zda ze v motore sedi na svojom mieste elektrika v poriadku ale nechce si cucnut palivo sviecka stale sucha karborator som cistil uz 5 krat a stale ani neodpali ked mu podlejem pod sviecku par krat odpali nenapada vas preco nesaje cez karborator?? aspon ja mam taky pocit ze je tomu tak
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. července 2011 22:40
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
 Vypal vyfuk.
Datum: 08. července 2011 22:40
 Řekl bych, že to někde chytá falešný vzduch, podle toho, jestli to nesaje benzín z karbece... nevím, jestli má babeta kolínko, ale tam mi to dělalo celkem často na pionýru... zkontoroloval bych, jestli jsou všechny šrouby dotáhnuté a jestli nefouká nikde jinde
Datum: 07. července 2011 23:43
Jméno: ReFleXx
IP: uživatel11996
 Cau lidi mám mustanga po výbrusu komplet udělané. Jede a táhne moc krásně akorát mi nejde do hlavy že mi to nechtělo startovat na šlapaní a když sem roztlačil tak to kolísalo a nebo nešlo přidat či chcíplo. Tak jsem volal jednomu známému co je na to velmy šikovný a řekl mi že to má falešnej vzduch že motor mám v cajku že stačí přetěsnit karburátor pořádně s těma kolínkama na karbeci . Předstih a odtrh mám nastavený zprávně celý motor ok ale jen asi ten karbec co myslíte vy?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. července 2011 21:19
Jméno: ReFleXx
IP: uživatel11996
 Ale před výbrusem mi to jelo normálně jen sem sundal karbec tak už to začalo takhle blbnout. a jinak je vyčištěnej takže to bude těsněním. Uvidím zítra
Datum: 07. července 2011 21:19
 opravdu ti saje falešnej vzduch, může to být buďto u karburátoru, nebo uferem pod zapalováním, nebo pod válcem. Každopádně místo kde přisává se dá snadno odhlait tím, že budeš na místa, kde je to možný stříkat hořlavinu, většinou tam stříkám technickej benzin, nebo čistič brzd. Tam kde přisává se po stříknutí tý hořlaviny změní chod motoru.  hodně štěstí
Datum: 07. července 2011 19:01
Jméno: ohc
IP: uživatel12000
 nedotíka ti benzín do valce,,,co pouzivas za olej a jakem pomeru?,,,,podíívej se na haldinu plováku,popř ohni plíšek a vyčisti trisky!!
Datum: 07. července 2011 18:59
 zdravím, chtěl bych se zeptat jestli nekdo nevíte jak správně nastavit směs u karburatoru popřípadě jak na to... předem díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. července 2011 21:24
 Od kdy se směs nastavuje volnoběhem?
Datum: 06. července 2011 21:24
Jméno: nic
IP: uživatel11994
 nastartuj motor projet 1km pak zastav ,nech bezett na volnoběch, a pak šteluj regulační šroub volnoběhu a tak dlouho aš ti budou drzet otáčky motoru,ale pozor as to nenastavis na moc vysoké,pak se bude motor prehzivat jak to rpojedeš,nastavit na nejmensí otacky!
Datum: 06. července 2011 21:12
Jméno: Lug
IP: uživatel11986
 Zdarec od rána se "hraju" s pionýrem a pořád nejde nastartovat ani roztlačit... trysky mám čisté,jiskru to háže, sem tam to má snahu nastartovat.... co mám ještě zkusit????
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. července 2011 23:41
 vymen fajfku svicku, skontroluj jestli tam jde dostatecne benzinu a mrkni na jakym zarezu mas jehlu u jednoho mustanga mam jehlu uplne na prvnim zarezu od zhora a na druhym mustangu na 2 zarezu od zhora takze si nevyberes a nebo skus nabrat do injekcni strikacky cistej benzin vymontuj svicku strikni to do valce zamontuj svicku a skus nastartovat melo by to na 100chytit ! a mrkni na hladinu karbecu.
Datum: 14. července 2011 23:41
Jméno: hanz
IP: uživatel10666
 vyměn svýčku nekteré dyš je venku tak házý ale po namontování do hlavy už ne
Datum: 06. července 2011 17:26
Datum: 05. července 2011 17:20
 jako svíčka je mokrá ( ale mám dojem, že by to asi mělo byt víc) a ten předstih s tím mám udělat co??
Datum: 05. července 2011 16:51
Jméno: loudin
IP: uživatel11987
 Zkus předstih a přesvědš se, jestli ti jde benzín i do válce
Datum: 05. července 2011 15:46
Jméno: otaznik
IP: uživatel7935
 Ahoj, chci se zeptat jaký objem má nádrž na babettu 210. Dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. července 2011 10:31
 Zdravíčko draci. No klasika nechal jsem otevřenej benzín.Tekl mi benzín jak je koleno a výfuku když sem ho narovnal(měl sem ho opřenýho na levou stranu).Pak sem chtěl rozlačit a na 1 vubec nešlo pohnou z pístem.Až tak po 15 min sem to postupně rozltačil a pak už to šlo na jedna:SORRY ZA DLOUHÝ TEXT 4ím to ale může být????? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. července 2011 17:00
Jméno: wultorf
IP: uživatel10627
 Natekl ti benzín nad píst a protože kapalina je nestlačitelná tak se nedostaneš přes kompresi, po chvilce ti to vyteklo a bylo po problému.
Datum: 03. července 2011 17:00
Jméno: radek
IP: uživatel11976
 cus draci sel by karborator z babetty na fichtla? a jak by to jelo?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. července 2011 13:27
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Ten karbec sotva ukrmí babetu natož pionýra...
Datum: 03. července 2011 13:27
 jelo by to blbě. podívej se jaká je v tom karbu dirka a třeba pochopíš proč
Datum: 03. července 2011 10:24
Jméno: marek
IP: uživatel11974
 zdravim draci prosim vas nevite čim to může bejt že muj fichtl fluše otvotvorem na filtr ven benzín ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. července 2011 14:54
Jméno: Stepi
IP: uživatel11978
 třeba mu nechutná
Datum: 03. července 2011 14:54
 Mě to dělal uštíplej píst.
Datum: 02. července 2011 23:01
Jméno: fppff
IP: uživatel10027
 To je jasný, každej fichtl bez klapky to udělá, ale když máš filtr, teda airbox tak tě to při dalším ssání veme nazpět! Víš?! Tak to je
Datum: 02. července 2011 19:25
 mě to taky dělal když jsem jezdil bez filtru...
Datum: 02. července 2011 19:20
Jméno: marek
IP: uživatel11974
 občas joo ale tenhle to delá furt prostě
Datum: 02. července 2011 18:53
 Fichtl je dvoutakt a nemá klapku tak si občas flusne do karbecu místo do výfuku....
Datum: 02. července 2011 18:40
Jméno: 999
IP: uživatel11843
 Zdravím, mám problém s karbecem. Při vyšších otáčkách musím držet nohu na cupáku jinak se mi to dusí. Nevíte co by s tím mohlo být? Karbec jsem vyčistil. Díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. července 2011 23:47
 Skontroluj Přívod paliva profoukej celej karbec prostě ho vičisti
Datum: 02. července 2011 23:47
 Tak větší trysku.
Datum: 01. července 2011 22:52
Jméno: 999
IP: uživatel11843
 To jsem taky zkusil a bez úspěchu.
Datum: 01. července 2011 22:33
 Zvýšit hladinu v plovákovce.
Datum: 01. července 2011 21:42
Jméno: Mira
IP: uživatel11962
 Čus mam problem. Když na mustangovi přeplavím karburátor tak benzín pořád přetíká přes horní dekl. plovák není diravý,jen ve spodku trochu pomačkaný. plíšek plováku je uplně nový. Nevim si rady. Benzin mi teče na rozpálený válec, a bojim se že to chytne. Dik za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. července 2011 9:23
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 pokud to teče ven hned jak pustíš benzín tak tam máš spatnej ten vpouštěcí ventil. skus ho vytáhnout profouknout znova složit a pokud to pořád bude týct ven tak dát asi druhej
Datum: 01. července 2011 9:23
 Skus jestly plovák volně jezdí po jehle na dně plovakove komory
Datum: 29. června 2011 20:54
 Seřiď si hladinu v plovákové komoře
Datum: 29. června 2011 16:11
Jméno: Havis
IP: uživatel11963
 Caauwes tak si kup odkapovou misku a mas po problemu  mel sem ten samy problem ale nikdy to nechytlo
Datum: 29. června 2011 14:22
Jméno: Honza
IP: uživatel10270
 Čus mechanici.\\r\\n Potřeboval bych poradit s karburátorem bing.Mám Stadion na plochou dráhu se sáním do kliky přes klapky.Startuje super,na volnoběh drží,při rozjezdu táhne slušně,ale pak zažne kuckat.Když zařadím za dvě tak se znovu roztáhne a pak znovu to samé.Svíčka je při tom krásně cihlově črvená.Jako by se vyčerpal benzín v plovákové komoře a po chvíli zas neteče a jede dál.Do karbce benzín teče.Někde jsem slyšel ,že se vibracema benzín napění a zavře plovák.Ale nevím,nevím.Nemáte s tím někdo zkušenost? Dík za každej nápad.\\r\\nhttp://www.skrzdrn.estranky.cz/fotoalbum/nase-stroje/Konicek/cerven2011_b-019.html
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. července 2011 20:14
Jméno: Honza
IP: uživatel10270
 ...omlouvám se,že jsem tak dlouho nereagoval,ale teprve dneska jsem se vrátil z Bulharska.
Datum: 09. července 2011 20:14
Jméno: Honza
IP: uživatel10270
 Membrány jsou asi obyčejný z nějakýho laminátu.Zkoušel jsem to jet i bez filtru,ale nic.Měnil jsem trysky(90-105),ale připadalo mi ,že na to nebyla žádná reakce. Karburátor samozřejmě mám na gumový hadici,takže tam by problém být neměl.Bezkontakt nemám.Jezdím klasický magneto,ale mám známého,kterej to jezdí taky a nemá s tím žádnej problém.Navíc jak jsem psal,svíčká má,i přes kuckání,cihlově červenou barvu.
Datum: 09. července 2011 20:12
 vyhodil bych ten papírový palivový filtr.... a membrány na klapce jsou z jakeho materialu?
Datum: 28. června 2011 22:00
 já trochu se snažím ladit fichtla ale něco jsem pochytil  když pojedeš dýl na to kuckání prostě tak kilometr a hned to zdechneš jakou bude mít svíčka barvu? může to dělat chudá či bohatá směs,jinak co jsem přečetl dělá to ve vyšším pásmu otáček? pokud ano tak bych laboroval z tryskou hlavní-volnoběžná má na starosti nižší otáčky-jehla střední pásmo-hl. tryska vyšší...zkoušel jsi ten karbec dát na pružnej spoj? hadice atd... kvůli těm vybracím? potom to ještě může být zapalování ale to máš asi bezkontakt že? jinak ještě možná klapka ale to nwm -tak daleko nejsem  omluvte mě kdyby něco s toho byl nesmysl ale snažím se pomoct
Datum: 28. června 2011 21:40
Jméno: karel
IP: uživatel11947
 Čau draci mám dotaz chtěl bych zkusit nalejt do pionýra etanol 85 protože hoří při nižší teplotě než naturál ale bojim se abych ho nezadřel tak se chci zeptat jestli s tim nemáte nějakou zkušenost předem dík za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. června 2011 21:17
Jméno: argo
IP: uživatel8742
Datum: 27. června 2011 21:17
Jméno: lanz
IP: uživatel11667
 Na ethanol se vyser. Líh ti zničí gufera a celkově to na to neni stavěný.
Datum: 27. června 2011 18:31
 S E85 si nepomůžeš jen pohoršíš, a nakonec to ještě rád vypustíš z nádrže protože ti to pojede na hovno.
Datum: 27. června 2011 18:19
 kámoš to nalil do simála a víc jak 40 z toho nevytáhl a s naturálem mu to letí 70 takže asi tak ethanol je sračka
Datum: 27. června 2011 17:14
Jméno: David
IP: uživatel9268
 Jak nejlépe vyčistit zrezlou nádrž?Slyšel jsem něco o kyselině citronové.Máte někdo zkušenosti?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. června 2011 17:36
Jméno: Sinuhet
IP: uživatel11790
 100% funkční - do vyrezlé nádrže dej do třetiny různé matky a šrouby, nádrž obal molitanem a umísti do míchačky. 20 min a nádrž je jako nová. Pak doporučuji pryskyřicí vylít vnitřek a je na věky pokoj...
Datum: 28. června 2011 17:36
 kup si te kyseliny 5 sáčku po 100 gramech nali tam horkou vodu co nejteplejší já tam liju vroucí z hrnce  a nech to přes noc maximálně stím než pujde spát párkrát protřepej a nahni to trochu na jinou stranu ráno to vypusti a nech pořádně vysušit jo a než tam nasipeš tu kyselinu a pka vodu tak to musíš tu nádrž odmastit např technickým benzínem
Datum: 27. června 2011 21:29
 Na štěrk se vykašli, jde to lehčejc pomocí tý kyseliny. A dokonalejc !!
Datum: 27. června 2011 21:03
Jméno: luke
IP: uživatel10827
 *jemnej
Datum: 27. června 2011 20:18
Jméno: luke
IP: uživatel10827
 Nasyp tan jenmej štěrk a trochu vody nebo benálu a zatřepej s tím , ale potom to hlavně pořádně vypláchni !!!!! Mě to pomohlo
Datum: 27. června 2011 20:17
Jméno: knoxwille
IP: uživatel3298
 čus draci mam dotaz kolik asi žere jawa 250 kyvačka.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. června 2011 22:00
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 po rovince cca 110km/h
Datum: 27. června 2011 22:00
 podíej se na technicke ůdaje a máš to na netu určo najdeš
Datum: 27. června 2011 13:46
Jméno: knoxwille
IP: uživatel3298
 a kolik to tak asi vytahne ?
Datum: 26. června 2011 23:16
Jméno: miguel
IP: uživatel9423
 3,6 pri 68km\h
Datum: 26. června 2011 22:59
Posl.aktualizace: 27. června 2011 14:44
Jméno: ondra
IP: uživatel9706
 Tak diky moc, ja mam toho oleje castrol doma dosta a tata v praci ma pristup k tomuto oleji tak me vzdycky donese treba litr a jeste jestli se muzu zeptat na ten prevodovej olej ten je taky do 250 pripadne do 350 kyvacky dobrej ne? http://www.oleje.cz/eshop/show_prod.php?id=501
Datum: 27. června 2011 14:44
 ale ten motorovej olej stačí nákej mogul TSF nebo TS je doporučen i značkou Jawa
Datum: 27. června 2011 13:41
 pro motor to bude lepší že se bude mazat kvalitním olejem bude lepe spalovat a nebude se usazovat karbon jinak ten olej je OK
Datum: 27. června 2011 13:39
Jméno: ondra
IP: uživatel9706
 to mam v planu vsechno vycistit, ale jde mi o to co ten motor bude delat kdyz tam budu lit ten castrol, jestli se s nim neco nestane, kdyz predtim jezdil 30 000 km jen na M2T, jestli treba neztrati vykon, nebo tak neco a co ten olej do ty prevodovky, jinak dekuji za radu
Datum: 26. června 2011 22:24
 hele pokud přecházíš s M2t NA LEPŠÍ OLEJ AD JE TO MINERÁL NEBO POLosintetika nebo sintetika tak prověd dekarbonizaci vyčisti píst drážky pístních kroužku nejlepe starý pístním rozlomeným kroužkem hlavu vyčisti výfukové kanálky ve válci a rovnou i výfukové koleno a výfuk jinak se ti zo začne rozpouštět a začne to pusobyt jako písek začne to vydírat válec tím pádem pujd dřív na výbrus atd
Datum: 26. června 2011 20:57
Jméno: risa101
IP: uživatel11943
Posl.aktualizace: 28. června 2011 13:24
 z velkych jáw to bude pasovat ale hladina benalu nebude správna
Datum: 28. června 2011 13:24
 zdar, myslis pařez jako 550 nebo 555. Jestli 550 tak podle toho jaky mas karbec- jestli pravo nebo levostranej.- Jinak ja mam na 555 ten rozdelavaci v uvozovkach- ten c o sem daval danekod. tento z velkych jav nvm zda pasuje
Datum: 27. června 2011 12:16
Datum: 27. června 2011 7:04
 Zdravím všechny,právě jsem si dovezl domů babetu.A mám takový dotaz.Startuje mi na drc na stojanu,ale po nastartování má tendenci se rozjíždět.Když ji dám ze stojanu musím držet brzdu,na stojanu se kolo také točí.Žádnou tendenci na chcípání to nemá,jezdí pěkně a řadí také.Jsou tam měněné všechny ty čelisti,je možné že se musí trochu ohoblovat jízdou,aby se samovolně nerozjížděla?\\\\\\\\r\\\\\\\\nDěkuji za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. června 2011 16:51
 Ok,vemu oboje.Já měl spíš strach aby se to ještě dělalo  .
Datum: 25. června 2011 16:51
 Já si to domyslel  v pohodě
Datum: 25. června 2011 16:43
 Dobře,mockrát ti děkuji za rady.Zítra se nato podívám a potom napíši jak jsem dopadl  (doufám že dobře).
Ještě bych se tě chtěl zeptat jakou by jsi mi prosímtě doporučil koupit pneumatiku na zadní kolo.Je vážně hodně popraskaná.Ona ta babeta 12 roků nejezdila  .Ještě jednou díky
Datum: 25. června 2011 16:39
 Aha to mně vůbec nenapadlo,možná by stačilo (jak bych to řekl) povolit to lanko plynu.Tím šroubem jsem už zkoušel točit ale vůcec nic se neměnilo od zatáhnutí až zkoro po vyšroubování (teda jestli to jde)  .
Když otevřu sání vzduchu a je tam ten váleček který povytahuje lanko plynu aniž bych zatáhnul za plyn tak ten váleček musí být v dolní poloze?Já se tam koukal a mám to tam přiotevřené neustále.
Datum: 25. června 2011 16:26
 Děkuji vám za vaše reakce.Ještě k tomu volnoběhu,pokud se nepletu tak je to ten horní šroub,že?Když jej zašrubuji na doraz o kolik otáček jej mám tak povytočit +/-?Děkuji
Datum: 25. června 2011 16:14
Jméno: 17wolf17
IP: uživatel11798
 to nevim normalně kup plášť novej řekni na babettu 210 a kdyžtak ten rozměr plášťu si napiš, plášť stojí do 200kč ja sem to kupoval asi za 150kč, aj bych koupil aj novou duši nove je nove
Datum: 25. června 2011 15:43
Jméno: 17wolf17
IP: uživatel11798
 Ale tak teda ne matku  promin tam sou dva šrouby ja sem si to spletl s pionýra ty dva šrouby povol a vytáhni to i s lankem
Datum: 25. června 2011 15:40
Jméno: 17wolf17
IP: uživatel11798
 jo měl by byt dole, podle mě se ti tam seklo to šoupátko(valeček) zkus to odšroubovat celou tu matku velkou jak tama vede to lanko a nasad to znovu kdyžtak to jemně namaž vazelinou ale fakt malinko..
Datum: 25. června 2011 15:34
Jméno: 17wolf17
IP: uživatel11798
 jo tim vrchnim ale to nejde pokaždy jenom tim asi musiš ještě to vyštelovat aj tim šroubkem kterym vede lanko plynu musiš to vyzkoušet aj ten šroubek ubrat
Datum: 25. června 2011 15:17
Jméno: 17wolf17
IP: uživatel11798
 maš tam moc plynu musiš ubrat volnoběch, nebo se ti seklo šoupátko taky se to stává..
Datum: 25. června 2011 15:03
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 uber volnoběh
Datum: 25. června 2011 15:02
 Zdravíčko draci, na mém Mustangovi jak je manžeta sání tak je dicky mokrá zevniřt neska sem to ucpal na karbecu rukou a měl sem uplně mokrý kolečko na ruce? to není normální že?xD čím to můuže bét? díky mc
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. června 2011 13:23
 ne nechápeš! ty totiž vůbec nechápeš jak ten motor funguje. kdybys to chápal tak si nebudeš myslet že to blbě spaluje
Datum: 26. června 2011 13:23
 jasan chápu ale mě právě napadlo jestli to třeba blbě nespaluje
Datum: 26. června 2011 0:12
 mno, jestli jsi upiloval píst nebo rozpiloval sací kanál, tak to je normální. taky to dělá zasranej filtr. jinak tě můžu ujistit že KAŽDEJ dvoutakt uflusává. to ze má fichtl místo sání půl metru dlouhej šnorchl má jistě nějakej důvod
Datum: 25. června 2011 14:57
Jméno: xxx
IP: uživatel8754
 je proste tam neni klapka tak si nekdy motor uflusne misto do vyfuku do karbecu
Datum: 25. června 2011 14:31
Jméno: miguel
IP: uživatel9423
 zdar Jak velká je ta díra u hlavní trysky 72? podle čeho to mám změřit?
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. června 2011 16:23
 0,72 mm
Datum: 24. června 2011 16:23
|



|