slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  62  63  64  65  66  67  68  69  70  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: lukk      IP: uživatel6603    
hojte , prosím neporadíte mi jak mám zatěsnit karbec u babety 210? furt chčije, těsnění tam je nový ,mám to utáhnuté a očistěné ale prostě chčije. Nějaky tmel nebo tak na motory chapete. díkyyy odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. července 2011 12:06
 
 
 
 
Jméno: ReFleXx      IP: uživatel11996    
neni za co :-) já tam nechal i to staré těsnění teda nové ale na prd to těsnilo tak sem tam dal ještě ten silikon :-)
 
 
Datum: 08. července 2011 12:06
 
 
 
 
Jméno: lukk      IP: uživatel6603    
díky
 
 
Datum: 08. července 2011 12:05
 
 
 
 
Jméno: ReFleXx      IP: uživatel11996    
Je hodně druhů, ale značka je jedno. Když si přečteš tak tam máš napsáno že se tím těsní na autě vany čerpadla a pod. a že odolává benzínu naftě atd.. značka je jedno ber co bude. řekni že chceš silikon červenej na motory taky sem to tak udělal. :-)
 
 
Datum: 08. července 2011 12:03
 
 
 
 
Jméno: lukk      IP: uživatel6603    
a značku mi mužeš napsat ? dik
 
 
Datum: 08. července 2011 11:58
 
 
 
 
Jméno: ReFleXx      IP: uživatel11996    
na všelijaké těsnění používám červený silikon na motory koupíš v mototechně :-) používám to na všechno těsnění odolává vysokým teplotám. Doporučuju
 
 
Datum: 08. července 2011 11:54
 
 
 
 
Jméno: stefan      E-mail:      IP: uživatel12003    
zdravym vas mam problem z babetou 210 stala 10 rokov asi a robil som GO vymenil som valec, piest... skratka vselko co bolo vadne motor som poskladal a tu nastal problem vsetko sa zda ze v motore sedi na svojom mieste elektrika v poriadku ale nechce si cucnut palivo sviecka stale sucha karborator som cistil uz 5 krat a stale ani neodpali ked mu podlejem pod sviecku par krat odpali nenapada vas preco nesaje cez karborator?? aspon ja mam taky pocit ze je tomu tak odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. července 2011 22:40
 
 
 
 
Jméno: ruza01      IP: uživatel11159    
Vypal vyfuk.
 
 
Datum: 08. července 2011 22:40
 
 
 
 
Jméno: rohliq ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Řekl bych, že to někde chytá falešný vzduch, podle toho, jestli to nesaje benzín z karbece... nevím, jestli má babeta kolínko, ale tam mi to dělalo celkem často na pionýru... zkontoroloval bych, jestli jsou všechny šrouby dotáhnuté a jestli nefouká nikde jinde ;-)
 
 
Datum: 07. července 2011 23:43
 
 
 
 
Jméno: ReFleXx      IP: uživatel11996    
Cau lidi mám mustanga po výbrusu komplet udělané. Jede a táhne moc krásně akorát mi nejde do hlavy že mi to nechtělo startovat na šlapaní a když sem roztlačil tak to kolísalo a nebo nešlo přidat či chcíplo. Tak jsem volal jednomu známému co je na to velmy šikovný a řekl mi že to má falešnej vzduch že motor mám v cajku že stačí přetěsnit karburátor pořádně s těma kolínkama na karbeci . Předstih a odtrh mám nastavený zprávně celý motor ok ale jen asi ten karbec co myslíte vy? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. července 2011 21:19
 
 
 
 
Jméno: ReFleXx      IP: uživatel11996    
Ale před výbrusem mi to jelo normálně jen sem sundal karbec tak už to začalo takhle blbnout. a jinak je vyčištěnej takže to bude těsněním. Uvidím zítra
 
 
Datum: 07. července 2011 21:19
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
opravdu ti saje falešnej vzduch, může to být buďto u karburátoru, nebo uferem pod zapalováním, nebo pod válcem. Každopádně místo kde přisává se dá snadno odhlait tím, že budeš na místa, kde je to možný stříkat hořlavinu, většinou tam stříkám technickej benzin, nebo čistič brzd. Tam kde přisává se po stříknutí tý hořlaviny změní chod motoru. ;-) hodně štěstí
 
 
Datum: 07. července 2011 19:01
 
 
 
 
Jméno: ohc      IP: uživatel12000    
nedotíka ti benzín do valce,,,co pouzivas za olej a jakem pomeru?,,,,podíívej se na haldinu plováku,popř ohni plíšek a vyčisti trisky!!:-)
 
 
Datum: 07. července 2011 18:59
 
 
 
 
Jméno: hasis      E-mail:      IP: uživatel11990    
zdravím, chtěl bych se zeptat jestli nekdo nevíte jak správně nastavit směs u karburatoru popřípadě jak na to... předem díky ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. července 2011 21:24
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Od kdy se směs nastavuje volnoběhem?
 
 
Datum: 06. července 2011 21:24
 
 
 
 
Jméno: nic      IP: uživatel11994    
nastartuj motor projet 1km pak zastav ,nech bezett na volnoběch, a pak šteluj regulační šroub volnoběhu a tak dlouho aš ti budou drzet otáčky motoru,ale pozor as to nenastavis na moc vysoké,pak se bude motor prehzivat jak to rpojedeš,nastavit na nejmensí otacky!;-)
 
 
Datum: 06. července 2011 21:12
 
 
 
 
Jméno: Lug      IP: uživatel11986    
Zdarec od rána se "hraju" s pionýrem a pořád nejde nastartovat ani roztlačit... trysky mám čisté,jiskru to háže, sem tam to má snahu nastartovat.... co mám ještě zkusit???? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. července 2011 23:41
 
 
 
 
Jméno: Jawasimson      E-mail:      IP: uživatel8251    
vymen fajfku svicku, skontroluj jestli tam jde dostatecne benzinu a mrkni na jakym zarezu mas jehlu u jednoho mustanga mam jehlu uplne na prvnim zarezu od zhora a na druhym mustangu na 2 zarezu od zhora takze si nevyberes a nebo skus nabrat do injekcni strikacky cistej benzin vymontuj svicku strikni to do valce zamontuj svicku a skus nastartovat melo by to na 100chytit ! a mrkni na hladinu karbecu.
 
 
Datum: 14. července 2011 23:41
 
 
 
 
Jméno: hanz      IP: uživatel10666    
vyměn svýčku nekteré dyš je venku tak házý ale po namontování do hlavy už ne
 
 
Datum: 06. července 2011 17:26
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
předstih nastavit..... taky jsem se stím drbal držím palce a hlavně klid tady dyštak návod http://www.motozelvy.ic.cz/
 
 
Datum: 05. července 2011 17:20
 
 
 
 
Jméno: Lug      E-mail:      IP: uživatel11986    
jako svíčka je mokrá ( ale mám dojem, že by to asi mělo byt víc) a ten předstih s tím mám udělat co?? :-)
 
 
Datum: 05. července 2011 16:51
 
 
 
 
Jméno: loudin      IP: uživatel11987    
Zkus předstih a přesvědš se, jestli ti jde benzín i do válce
 
 
Datum: 05. července 2011 15:46
 
 
 
 
Jméno: otaznik      IP: uživatel7935    
Ahoj, chci se zeptat jaký objem má nádrž na babettu 210. Dík za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. července 2011 10:31
 
 
 
 
Jméno: Oliss83 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravíčko draci. No klasika nechal jsem otevřenej benzín.Tekl mi benzín jak je koleno a výfuku když sem ho narovnal(měl sem ho opřenýho na levou stranu).Pak sem chtěl rozlačit a na 1 vubec nešlo pohnou z pístem.Až tak po 15 min sem to postupně rozltačil a pak už to šlo na jedna:SORRY ZA DLOUHÝ TEXT 4ím to ale může být????? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. července 2011 17:00
 
 
 
 
Jméno: wultorf      IP: uživatel10627    
Natekl ti benzín nad píst a protože kapalina je nestlačitelná tak se nedostaneš přes kompresi, po chvilce ti to vyteklo a bylo po problému.
 
 
Datum: 03. července 2011 17:00
 
 
 
 
Jméno: radek      IP: uživatel11976    
cus draci sel by karborator z babetty na fichtla? a jak by to jelo? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. července 2011 13:27
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Ten karbec sotva ukrmí babetu natož pionýra...
 
 
Datum: 03. července 2011 13:27
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jelo by to blbě. podívej se jaká je v tom karbu dirka a třeba pochopíš proč
 
 
Datum: 03. července 2011 10:24
 
 
 
 
Jméno: marek      IP: uživatel11974    
zdravim draci prosim vas nevite čim to může bejt že muj fichtl fluše otvotvorem na filtr ven benzín ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. července 2011 14:54
 
 
 
 
Jméno: Stepi      IP: uživatel11978    
třeba mu nechutná :-D
 
 
Datum: 03. července 2011 14:54
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mě to dělal uštíplej píst.
 
 
Datum: 02. července 2011 23:01
 
 
 
 
Jméno: fppff      IP: uživatel10027    
To je jasný, každej fichtl bez klapky to udělá, ale když máš filtr, teda airbox tak tě to při dalším ssání veme nazpět! Víš?! Tak to je :-D
 
 
Datum: 02. července 2011 19:25
 
 
 
 
Jméno: barny1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mě to taky dělal když jsem jezdil bez filtru...
 
 
Datum: 02. července 2011 19:20
 
 
 
 
Jméno: marek      IP: uživatel11974    
občas joo ale tenhle to delá furt prostě
 
 
Datum: 02. července 2011 18:53
 
 
 
 
Jméno: barny1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Fichtl je dvoutakt a nemá klapku tak si občas flusne do karbecu místo do výfuku....
 
 
Datum: 02. července 2011 18:40
 
 
 
 
Jméno: 999      IP: uživatel11843    
Zdravím, mám problém s karbecem. Při vyšších otáčkách musím držet nohu na cupáku jinak se mi to dusí. Nevíte co by s tím mohlo být? Karbec jsem vyčistil. Díky za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. července 2011 23:47
 
 
 
 
Jméno: kRUSNA2 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Skontroluj Přívod paliva profoukej celej karbec prostě ho vičisti
 
 
Datum: 02. července 2011 23:47
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak větší trysku.
 
 
Datum: 01. července 2011 22:52
 
 
 
 
Jméno: 999      IP: uživatel11843    
To jsem taky zkusil a bez úspěchu.
 
 
Datum: 01. července 2011 22:33
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zvýšit hladinu v plovákovce.
 
 
Datum: 01. července 2011 21:42
 
 
 
 
Jméno: Mira      IP: uživatel11962    
Čus mam problem. Když na mustangovi přeplavím karburátor tak benzín pořád přetíká přes horní dekl. plovák není diravý,jen ve spodku trochu pomačkaný. plíšek plováku je uplně nový. Nevim si rady. Benzin mi teče na rozpálený válec, a bojim se že to chytne. Dik za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. července 2011 9:23
 
 
 
 
Jméno: Hejňa      IP: uživatel11766    
pokud to teče ven hned jak pustíš benzín tak tam máš spatnej ten vpouštěcí ventil. skus ho vytáhnout profouknout znova složit a pokud to pořád bude týct ven tak dát asi druhej
 
 
Datum: 01. července 2011 9:23
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustaf      E-mail:      IP: uživatel11326    
Skus jestly plovák volně jezdí po jehle na dně plovakove komory
 
 
Datum: 29. června 2011 20:54
 
 
 
 
Jméno: rohliq ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Seřiď si hladinu v plovákové komoře ;-)
 
 
Datum: 29. června 2011 16:11
 
 
 
 
Jméno: Havis      IP: uživatel11963    
Caauwes tak si kup odkapovou misku a mas po problemu :-) mel sem ten samy problem ale nikdy to nechytlo :-)
 
 
Datum: 29. června 2011 14:22
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel10270    
Čus mechanici.\\r\\n Potřeboval bych poradit s karburátorem bing.Mám Stadion na plochou dráhu se sáním do kliky přes klapky.Startuje super,na volnoběh drží,při rozjezdu táhne slušně,ale pak zažne kuckat.Když zařadím za dvě tak se znovu roztáhne a pak znovu to samé.Svíčka je při tom krásně cihlově črvená.Jako by se vyčerpal benzín v plovákové komoře a po chvíli zas neteče a jede dál.Do karbce benzín teče.Někde jsem slyšel ,že se vibracema benzín napění a zavře plovák.Ale nevím,nevím.Nemáte s tím někdo zkušenost? Dík za každej nápad.\\r\\nhttp://www.skrzdrn.estranky.cz/fotoalbum/nase-stroje/Konicek/cerven2011_b-019.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. července 2011 20:14
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel10270    
...omlouvám se,že jsem tak dlouho nereagoval,ale teprve dneska jsem se vrátil z Bulharska. :-)
 
 
Datum: 09. července 2011 20:14
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel10270    
Membrány jsou asi obyčejný z nějakýho laminátu.Zkoušel jsem to jet i bez filtru,ale nic.Měnil jsem trysky(90-105),ale připadalo mi ,že na to nebyla žádná reakce. Karburátor samozřejmě mám na gumový hadici,takže tam by problém být neměl.Bezkontakt nemám.Jezdím klasický magneto,ale mám známého,kterej to jezdí taky a nemá s tím žádnej problém.Navíc jak jsem psal,svíčká má,i přes kuckání,cihlově červenou barvu.
 
 
Datum: 09. července 2011 20:12
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vyhodil bych ten papírový palivový filtr.... a membrány na klapce jsou z jakeho materialu?
 
 
Datum: 28. června 2011 22:00
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já trochu se snažím ladit fichtla ale něco jsem pochytil :-D když pojedeš dýl na to kuckání prostě tak kilometr a hned to zdechneš jakou bude mít svíčka barvu? může to dělat chudá či bohatá směs,jinak co jsem přečetl dělá to ve vyšším pásmu otáček? pokud ano tak bych laboroval z tryskou hlavní-volnoběžná má na starosti nižší otáčky-jehla střední pásmo-hl. tryska vyšší...zkoušel jsi ten karbec dát na pružnej spoj? hadice atd... kvůli těm vybracím? potom to ještě může být zapalování ale to máš asi bezkontakt že? jinak ještě možná klapka ale to nwm -tak daleko nejsem :-) omluvte mě kdyby něco s toho byl nesmysl ale snažím se pomoct
 
 
Datum: 28. června 2011 21:40
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel11947    
Čau draci mám dotaz chtěl bych zkusit nalejt do pionýra etanol 85 protože hoří při nižší teplotě než naturál ale bojim se abych ho nezadřel tak se chci zeptat jestli s tim nemáte nějakou zkušenost předem dík za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. června 2011 21:17
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
ahoj neuvěříte mi co se mi dneska stalo měl jsem pul benzinu v nadrži tak jsem si namíchal ethanol s olejem a dolil doplna po 1 km mi to začalo zvedat volnoběh a jak jsem dojel domu tak to řvalo jak svina tak jsem honem vypl benzín a vytahl fajfku ze svíčky a normálně fichtl šlapal pořád na plné otáčky tak už jsem nevěděl jak ho zastavit tak nakonec jsem pohybal plynem a zadusil jsem ho takže ethanol ne !!!!!akorád to krásně vyčistilo svíčku :-D:-D
 
 
Datum: 27. června 2011 21:17
 
 
 
 
Jméno: lanz      IP: uživatel11667    
Na ethanol se vyser. Líh ti zničí gufera a celkově to na to neni stavěný.
 
 
Datum: 27. června 2011 18:31
 
 
 
 
Jméno: Hanz5005 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
S E85 si nepomůžeš jen pohoršíš, a nakonec to ještě rád vypustíš z nádrže protože ti to pojede na hovno.
 
 
Datum: 27. června 2011 18:19
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kámoš to nalil do simála a víc jak 40 z toho nevytáhl a s naturálem mu to letí 70 takže asi tak ethanol je sračka
 
 
Datum: 27. června 2011 17:14
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel9268    
Jak nejlépe vyčistit zrezlou nádrž?Slyšel jsem něco o kyselině citronové.Máte někdo zkušenosti? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. června 2011 17:36
 
 
 
 
Jméno: Sinuhet      IP: uživatel11790    
100% funkční - do vyrezlé nádrže dej do třetiny různé matky a šrouby, nádrž obal molitanem a umísti do míchačky. 20 min a nádrž je jako nová. Pak doporučuji pryskyřicí vylít vnitřek a je na věky pokoj...
 
 
Datum: 28. června 2011 17:36
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kup si te kyseliny 5 sáčku po 100 gramech nali tam horkou vodu co nejteplejší já tam liju vroucí z hrnce :-D a nech to přes noc maximálně stím než pujde spát párkrát protřepej a nahni to trochu na jinou stranu ráno to vypusti a nech pořádně vysušit jo a než tam nasipeš tu kyselinu a pka vodu tak to musíš tu nádrž odmastit např technickým benzínem
 
 
Datum: 27. června 2011 21:29
 
 
 
 
Jméno: Jawa05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na štěrk se vykašli, jde to lehčejc pomocí tý kyseliny. A dokonalejc !!
 
 
Datum: 27. června 2011 21:03
 
 
 
 
Jméno: luke      IP: uživatel10827    
*jemnej
 
 
Datum: 27. června 2011 20:18
 
 
 
 
Jméno: luke      IP: uživatel10827    
Nasyp tan jenmej štěrk a trochu vody nebo benálu a zatřepej s tím , ale potom to hlavně pořádně vypláchni !!!!! Mě to pomohlo :-D
 
 
Datum: 27. června 2011 20:17
 
 
 
 
Jméno: knoxwille      IP: uživatel3298    
čus draci mam dotaz kolik asi žere jawa 250 kyvačka. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. června 2011 22:00
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
po rovince cca 110km/h
 
 
Datum: 27. června 2011 22:00
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
podíej se na technicke ůdaje a máš to na netu určo najdeš
 
 
Datum: 27. června 2011 13:46
 
 
 
 
Jméno: knoxwille      IP: uživatel3298    
a kolik to tak asi vytahne ?
 
 
Datum: 26. června 2011 23:16
 
 
 
 
Jméno: miguel      IP: uživatel9423    
3,6 pri 68km\h
 
 
Datum: 26. června 2011 22:59
 
 
 
 
Jméno: Ondra      E-mail:      IP: uživatel9706    
Ahoj, chtel bych se zeptat, kdyz motorka celou dobu jezdila na M2t ja vsechno vycistim a budu lit http://www.inmoto.cz/castrol-2t-(drive-super-tt)-1l, nebude to tomu motoru vadit ze byl zvyklej na jiny olej, jde mi o to aby neztratil vykon, nebo se s nim neco nestalo a jest muzu nalit tento olej do prevodovky u 250 http://www.oleje.cz/eshop/show_prod.php?id=501 Omlouvam se za stupidni dotaz ale s motorkam zacinam, jinak ten castrol tam chci lit, protoze ho mam doma aspon 5 litru. Budu vdecny za kazdou odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. června 2011 14:44
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel9706    
Tak diky moc, ja mam toho oleje castrol doma dosta a tata v praci ma pristup k tomuto oleji tak me vzdycky donese treba litr a jeste jestli se muzu zeptat na ten prevodovej olej ten je taky do 250 pripadne do 350 kyvacky dobrej ne? http://www.oleje.cz/eshop/show_prod.php?id=501
 
 
Datum: 27. června 2011 14:44
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale ten motorovej olej stačí nákej mogul TSF nebo TS je doporučen i značkou Jawa :-)
 
 
Datum: 27. června 2011 13:41
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pro motor to bude lepší že se bude mazat kvalitním olejem bude lepe spalovat a nebude se usazovat karbon jinak ten olej je OK
 
 
Datum: 27. června 2011 13:39
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel9706    
to mam v planu vsechno vycistit, ale jde mi o to co ten motor bude delat kdyz tam budu lit ten castrol, jestli se s nim neco nestane, kdyz predtim jezdil 30 000 km jen na M2T, jestli treba neztrati vykon, nebo tak neco a co ten olej do ty prevodovky, jinak dekuji za radu
 
 
Datum: 26. června 2011 22:24
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hele pokud přecházíš s M2t NA LEPŠÍ OLEJ AD JE TO MINERÁL NEBO POLosintetika nebo sintetika tak prověd dekarbonizaci vyčisti píst drážky pístních kroužku nejlepe starý pístním rozlomeným kroužkem hlavu vyčisti výfukové kanálky ve válci a rovnou i výfukové koleno a výfuk jinak se ti zo začne rozpouštět a začne to pusobyt jako písek začne to vydírat válec tím pádem pujd dřív na výbrus atd
 
 
Datum: 26. června 2011 20:57
 
 
 
 
Jméno: risa101      IP: uživatel11943    
zdar......... potřebuji prosím vás PLOVÁK pro PAŘEZ.... víte někdo kde ho sehnat? tady na fichtlkramek.cz ho mají ale nejsem si jistý jestli je to on: http://www.fichtlkramek.cz/nahled/plovak3.html ? prosím poraďte. Bude pasovat na PAŘEZ? Předem díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. června 2011 13:24
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
z velkych jáw to bude pasovat ale hladina benalu nebude správna
 
 
Datum: 28. června 2011 13:24
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar, myslis pařez jako 550 nebo 555. Jestli 550 tak podle toho jaky mas karbec- jestli pravo nebo levostranej.- Jinak ja mam na 555 ten rozdelavaci v uvozovkach- ten c o sem daval danekod. tento z velkych jav nvm zda pasuje
 
 
Datum: 27. června 2011 12:16
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar, hej nevím jestli tento plovák bude pasovat na pařezam já takový mám myslím na 555.. ještě jsem našel toto jestli to pomůže http://www.motoveterandily.cz/index.php?s=product&id=363
 
 
Datum: 27. června 2011 7:04
 
 
 
 
Jméno: Radek      E-mail:      IP: uživatel11935    
Zdravím všechny,právě jsem si dovezl domů babetu.A mám takový dotaz.Startuje mi na drc na stojanu,ale po nastartování má tendenci se rozjíždět.Když ji dám ze stojanu musím držet brzdu,na stojanu se kolo také točí.Žádnou tendenci na chcípání to nemá,jezdí pěkně a řadí také.Jsou tam měněné všechny ty čelisti,je možné že se musí trochu ohoblovat jízdou,aby se samovolně nerozjížděla?\\\\\\\\r\\\\\\\\nDěkuji za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. června 2011 16:51
 
 
 
 
Jméno: Radek      E-mail:      IP: uživatel11935    
Ok,vemu oboje.Já měl spíš strach aby se to ještě dělalo :-) .
 
 
Datum: 25. června 2011 16:51
 
 
 
 
Jméno: Radek      E-mail:      IP: uživatel11935    
Já si to domyslel :-) v pohodě :-)
 
 
Datum: 25. června 2011 16:43
 
 
 
 
Jméno: Radek      E-mail:      IP: uživatel11935    
Dobře,mockrát ti děkuji za rady.Zítra se nato podívám a potom napíši jak jsem dopadl :-) (doufám že dobře). Ještě bych se tě chtěl zeptat jakou by jsi mi prosímtě doporučil koupit pneumatiku na zadní kolo.Je vážně hodně popraskaná.Ona ta babeta 12 roků nejezdila :-).Ještě jednou díky
 
 
Datum: 25. června 2011 16:39
 
 
 
 
Jméno: Radek      E-mail:      IP: uživatel11935    
Aha to mně vůbec nenapadlo,možná by stačilo (jak bych to řekl) povolit to lanko plynu.Tím šroubem jsem už zkoušel točit ale vůcec nic se neměnilo od zatáhnutí až zkoro po vyšroubování (teda jestli to jde) :-). Když otevřu sání vzduchu a je tam ten váleček který povytahuje lanko plynu aniž bych zatáhnul za plyn tak ten váleček musí být v dolní poloze?Já se tam koukal a mám to tam přiotevřené neustále.
 
 
Datum: 25. června 2011 16:26
 
 
 
 
Jméno: Radek      E-mail:      IP: uživatel11935    
Děkuji vám za vaše reakce.Ještě k tomu volnoběhu,pokud se nepletu tak je to ten horní šroub,že?Když jej zašrubuji na doraz o kolik otáček jej mám tak povytočit +/-?Děkuji
 
 
Datum: 25. června 2011 16:14
 
 
 
 
Jméno: 17wolf17      IP: uživatel11798    
to nevim normalně kup plášť novej řekni na babettu 210 a kdyžtak ten rozměr plášťu si napiš, plášť stojí do 200kč ja sem to kupoval asi za 150kč, aj bych koupil aj novou duši nove je nove :-)
 
 
Datum: 25. června 2011 15:43
 
 
 
 
Jméno: 17wolf17      IP: uživatel11798    
Ale tak teda ne matku :-) promin tam sou dva šrouby ja sem si to spletl s pionýra ty dva šrouby povol a vytáhni to i s lankem
 
 
Datum: 25. června 2011 15:40
 
 
 
 
Jméno: 17wolf17      IP: uživatel11798    
jo měl by byt dole, podle mě se ti tam seklo to šoupátko(valeček) zkus to odšroubovat celou tu matku velkou jak tama vede to lanko a nasad to znovu kdyžtak to jemně namaž vazelinou ale fakt malinko..
 
 
Datum: 25. června 2011 15:34
 
 
 
 
Jméno: 17wolf17      IP: uživatel11798    
jo tim vrchnim ale to nejde pokaždy jenom tim asi musiš ještě to vyštelovat aj tim šroubkem kterym vede lanko plynu musiš to vyzkoušet aj ten šroubek ubrat
 
 
Datum: 25. června 2011 15:17
 
 
 
 
Jméno: 17wolf17      IP: uživatel11798    
maš tam moc plynu musiš ubrat volnoběch, nebo se ti seklo šoupátko taky se to stává..
 
 
Datum: 25. června 2011 15:03
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
uber volnoběh
 
 
Datum: 25. června 2011 15:02
 
 
 
 
Jméno: Oliss83 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravíčko draci, na mém Mustangovi jak je manžeta sání tak je dicky mokrá zevniřt neska sem to ucpal na karbecu rukou a měl sem uplně mokrý kolečko na ruce? to není normální že?xD čím to můuže bét? díky mc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. června 2011 13:23
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ne nechápeš! ty totiž vůbec nechápeš jak ten motor funguje. kdybys to chápal tak si nebudeš myslet že to blbě spaluje
 
 
Datum: 26. června 2011 13:23
 
 
 
 
Jméno: Oliss83 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jasan chápu ale mě právě napadlo jestli to třeba blbě nespaluje :-)
 
 
Datum: 26. června 2011 0:12
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mno, jestli jsi upiloval píst nebo rozpiloval sací kanál, tak to je normální. taky to dělá zasranej filtr. jinak tě můžu ujistit že KAŽDEJ dvoutakt uflusává. to ze má fichtl místo sání půl metru dlouhej šnorchl má jistě nějakej důvod
 
 
Datum: 25. června 2011 14:57
 
 
 
 
Jméno: xxx      IP: uživatel8754    
je proste tam neni klapka tak si nekdy motor uflusne misto do vyfuku do karbecu
 
 
Datum: 25. června 2011 14:31
 
 
 
 
Jméno: miguel      IP: uživatel9423    
zdar Jak velká je ta díra u hlavní trysky 72? podle čeho to mám změřit? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. června 2011 16:23
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
0,72 mm
 
 
Datum: 24. června 2011 16:23
 
<  62  63  64  65  66  67  68  69  70  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 08.06.2025 16:33:37 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu