Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: dan.23
IP: uživatel10444
 čau draci mam čz 175/477 a furt mně to hodne dymi davam tak 1:40 a je to jak dymovnice. a mam jehlu aš na poslednim
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. září 2011 21:16
Jméno: dan.23
IP: uživatel10444
 no tak to bylo na konec gufero na klice
Datum: 27. září 2011 21:16
Jméno: lanz
IP: uživatel11667
 To by mě taky dost zajímalo
Datum: 23. září 2011 22:08
 Kde je ta ČZ 175/477?
Datum: 23. září 2011 17:43
 Tahá olej z převodovky......mezi blokama a nebo kolem kliky....to se často stává......vyměn gufera na klice a přetěsni bloky....snad to pomuže.....tohle určitě neni použitým 2T olejem ani jeho poměrem....
Datum: 23. září 2011 12:13
Jméno: dan.23
IP: uživatel10444
 ten od koho sem to kupoval rikal ze je to po vybrusu a ze ten motor stal 2-4 roky
Datum: 23. září 2011 10:55
Jméno: Michal
IP: uživatel12481
 477 se maže 1:50.. Pokud teda nezabíháš.
Datum: 23. září 2011 10:23
 a tohle ještě bylo v pohodě... chvilku předtím sem se v tom dýmu málem ztratil  jinak zvuk mi přišel oproti té 05 v pohodě, ale už to mělo taky něco za sebou... už má jiného majítelé, který se o to bude starat líp  resp. po opravách, ale jinak to bude drtit na závodech
Datum: 22. září 2011 22:19
 celý motor ti vydáva zvuky ako keby to chcelo rozsypať...
Datum: 22. září 2011 22:02
 Lukáš ty máš problém niekde inde....... ja mazem s m2t 1:30 a menej než polovičku dymí...
Datum: 22. září 2011 22:01
Datum: 22. září 2011 21:39
 M2T 1:40... pokud chceš aby ti to nedýmilo, lij tam kvalitnější olej
Datum: 22. září 2011 21:39
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel10032
 k výměně gufera...
Datum: 22. září 2011 21:36
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 tak to ti gratuluji...
Datum: 22. září 2011 21:29
Jméno: PÍst
IP: uživatel11102
 Ahoj Draci,dnes jsem rozjel moji jawu 550(pařez) po G.O motoru a vůbec mně nedrží volnoběh prostě ji nastartuju a tak po 5s hned zdechne i když držím plyn na maximum.Čím to může být?Mám na ní tento originální levostranný karburátor jeho označení je 2912http://www.inext.cz/jawa_50_typ550/motor.htm.Co se na něm dá seřídít?Ale všiml jsem si toho jak vede od palivové kohoutku benzínová hadička že je v ní bublina vzduchu.Může to být tím?Zkrátka karbec nasává tu bublinu.Co s tím jak to mám udělat aby tam nebyla?Moc díky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. září 2011 12:16
 Spíše bych řekl že tam neteče palivo.....bublinka je bublinka......tu bych neřešil.....a pokud už zajistíš dostatečnej přísun paliva do karburátoru a furt to bude zlobit,tak je asi chyba někde v karburátoru......určitě bych ho celej rozebral,vykoupal a vyčistil v technickym benzínu a vyfoukal kompresorem.....pak bych se zaměřil na trysky a věci okolo....taky třeba jestli neni ucpaný sítko vzduchovýho filtru.....
Datum: 23. září 2011 12:16
Jméno: karel
IP: uživatel12479
 Čus hele je možný že je to tim měl jsem podobnej problém tu hadičku dej co nejkratší přímo do karbce a vyčisti si ten kohoutek když tam pomalu dotejká béno tak se tvoří bublina a nezbavíš se jí až to uděláš napln tu hadičku benzínem a pak hned napoj na vyčištěnej kohoutek aby tam ta bublina nebyla a pak to skus doufám že ti to pak pofachá.
Datum: 22. září 2011 20:49
Jméno: Ondra
IP: uživatel12477
 Zdar draci mám problém. Jak mám seštelovat volnoběh u Jawy 20. Nechci hýbat s tím šroubem mezi tryskami protože jsem četl v manuálu že to ovlivnuje i spravne startovani a me chyta dobre. Me to dela ze kdyz zastavím tak se pomali snizují otacky az to chcipne.
Mám tam rychlopal jde na něm nějak štelovat doraz. Případně máte nějakou jinou radu. Předem díky za Odpověd.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. září 2011 16:32
Jméno: Ondra
IP: uživatel12477
 Diky moc
Datum: 22. září 2011 16:32
 no tak na manuál se vys*r a prostě ten prostřední šroubek na kerbecu přitáhni. první to pořádně zahřej (třeba 5 minut jízdy) a pak zastav a s běžícím motorem to přitáhni (mělo by to jít i rukou). musí to byt tak at to neni v moc vysokych otackach.
Datum: 22. září 2011 14:42
 Čau pánové, prosím o radu - nevím jaký mam koupit benzínový kohoutek na Babettu (v preukazu o sposobilosti typu mám napsaný typ 215,021 ) Děkuji všem za radu...
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. září 2011 13:29
Jméno: Luke_CZ
IP: uživatel250
Datum: 20. září 2011 13:29
 I ten kohoutek de rozebrat... Pod tím plíškem je nevim jak to přesně nazvat, neco jakoby šroub se zářezem a ten de vytočit.  Teda zatím u všech kohoutů co sem viděl na babetách to takhle šlo.
Datum: 19. září 2011 22:36
 jenco: henten kohoutek se nechává vyčistit tlakem vzduchu
Datum: 19. září 2011 21:32
Datum: 19. září 2011 21:01
 a co s nim mas ze potrebujes novy? netece benzin? tak ho vycisti. a nevis jaky? mas to jedno nebo dvou kvalt? jedno kvalt je 207 a dvoukvalt je 210 .. podle toho kup.
Datum: 19. září 2011 20:51
Jméno: fano
IP: uživatel11710
Posl.aktualizace: 18. září 2011 19:50
Jméno: Fano
IP: uživatel11710
 a je tady nekde ?
Datum: 18. září 2011 19:50
 Ne
Datum: 18. září 2011 19:33
Jméno: Deko
IP: uživatel9903
 Zdar, dneska se mi stal takový kiks. Jel jsem si pro benzín do jawy 175 a přijel jsem na shellku. Druhý paliv mnoho. Tak jsem vzal pistolu a načerpal si 5l kanystr. Pak kukám že jsem vzal naftu. Mohu jí přilívat do motorky s benzínem třeba v poměru 1:5?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. září 2011 9:59
Jméno: Deko
IP: uživatel9903
 Ok vyřešeno, naftu budu používat na čištění  , auto je trochu rozdíl, než 2t motor z roku raz dva který jezdil na kdeco. O 95 oktanech si mohl nechat tak akorát zdát
Datum: 18. září 2011 9:59
 Ropu vylejt kámošovi s nafťákem do nádrže a je to...a dojít pro normální benzín
Datum: 18. září 2011 8:18
 no a ted si představ že bys to tak udělal u auta a rovnou do nádrže. ... jinak když to budeš míchat i 1:1 tak to pojede
Datum: 17. září 2011 23:38
Jméno: lanz
IP: uživatel11667
 Dobře ty  . No já bych naftu spíš prodal někomu kdo má nafťáka, nebo místnímu zemědělci a koupil benzín. Jinak přidávat bys to tam mohl, ale zasere to motor. Jestli se ti potom chce to čistit...
Datum: 17. září 2011 21:03
Jméno: dan.23
IP: uživatel10444
 čau draci jak mam vyčistit rezavou nadrš ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. září 2011 17:06
 hel měl jsem tam kyselinu citronovou nic moc tak jsem to udělal tak a nádrž je fakt uplně čistá takže za 1kup si odrezovač bezoplachý mě to stálo 500g 55 kČ TAK ted to nali do nádrže nasip HŘEBÍČKY HŘEBÍKY mají ostre hrany no a pak stím třep tak dlouho dokud to nebude čistý pak to vylej fenem vyfoukej do sucha nali trocha benálu s olejem ad se to nakonzervuje zaštěrchej stím vylej to den nádrž do rámu nali benál s olejem a jed !  pokud to dodržíš jak jsem ti psal měl by být výsledek nákej takovej viz moje nádrž TU http://johnny15.rajce.idnes.cz/Fichtl#DSC01761.jpg
Datum: 13. září 2011 17:06
 Zdarec ty draku pokuď máš, tak tam nasyp do nádrže hrst malích matiček nebo šroubků štěrchej a protáčej,funguje to já to tak čistil.(vzduchem nebo vodou vyčistit)
Datum: 13. září 2011 16:34
 naházej tam malý šroubky a matky, pak tam dej pulku nádrže vody a musíš to vyrachtat a vodu musíš měnit několikrát za sebou
Datum: 13. září 2011 16:08
Jméno: BaRtS
IP: uživatel12153
 KDzy mi nejde rezerva staci vycistit sitko kohoutek ? nebo musim koupit novy
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. září 2011 13:01
 stačí vyndat nádrž, pořádně ji vypláchnout, rozebrat, vyčistit a přetěsnit kohoutek a dát nějaký schopný sítko na kohoutek...
Datum: 11. září 2011 13:01
Jméno: ondra
IP: uživatel11813
 Zdravim nevyte někdo délku lanka na první typy kývaček co měli ještě karburátor na nasazení na přírubu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. září 2011 11:20
Jméno: standa
IP: uživatel12413
 Když koupíš plynové lanko na Péráka,tak bude dlouhé přesně tak,jak je potřeba pro přírubový karburátor a kolejku plyn. Když koupíš lanko na obyč kejvačku,tak bude akorát.....
Datum: 10. září 2011 11:20
Jméno: ondra
IP: uživatel11813
 délku lanka na plyn sorry?
Datum: 08. září 2011 17:25
Jméno: Ryzzy
IP: uživatel10351
 Nazdar draci.\r\nJelikož se pomalu ale jistě blíží zima tak přemejšlim co potom udělat s benzínem jestli je lepší ho nechat v nádrži nebo ho vyndat na zimi kuli reznutí..
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. září 2011 9:26
 A já ještě nikdy nezazimovával  Když je v zimě trochu suchá silnice, tak hned vytáhnu mašinu a jedu to projet
Datum: 08. září 2011 9:26
Jméno: Monty
IP: uživatel13
 já nádrž vždycky vypustím a rez sem tam v životě neviděl
Datum: 07. září 2011 18:37
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 to už zazimováváš?? jinak je lepší natankovat nádrž do plna, do prázdný může vzdušná vlhkost a nádrž bude jak liška.. dnešní benzíny sice taky můžou obsahovat líh, jenž váže vodu, ale pořád lepší nějakej benzín než žádnej
Datum: 07. září 2011 17:12
Jméno: jawak23mustang
IP: uživatel12379
 Zdarec, mám mustanga a mám takovej menší problém:motor jde nastartovat ale když přidám plyn tak to přidá asi 3x a pak to přestane fungovat jakoby to nekde nasálo vzduch nebo co a motor zdechne. Zkoušel jsem vymněnit karbec ale tím to asi není je to furt stejný, předstich seřízenej karbec utěsněnej a taky poštelovanej, lanko plynu je nové, motor taky utěsněnej, benzín tam teče tak nechápu proč to dělá dík za odpověd.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. září 2011 10:39
 mohlo by to byt zasranym filtrem, ucpaný trysky (nejtačí je profouknout, musíš je prošťouchnout třeba štětinou ze smetáku), když to po nakopnutí zdechá tak roztláčej
Datum: 04. září 2011 10:39
Jméno: Ryzzy
IP: uživatel10351
 Nazdar draci, poraďte mi někdo kolik se má dát a jakejch tesnění do kohoutku?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. září 2011 1:12
Jméno: Pivas
IP: uživatel11670
 Jestli myslíš přímo do kohoutku jako pod páčku tak jedno tohle :
http://www.fichtlkramek.cz/nahled/vnitrni_tesneni_kohoutku2222.html
Datum: 02. září 2011 1:12
Jméno: Sotor
IP: uživatel12371
 Hoj zdravím všechny draky mam malej dotaz nevite kolik ma jawa 250/559 proměr difuroru na karburátoru , popřípadě napište i jiný typ jawy 250 diky moc \r\nSotor
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. září 2011 19:39
Jméno: Sotor
IP: uživatel12371
 Máte pravdu, diky moc
Datum: 01. září 2011 19:39
 sesa-moto.cz Nebuď línej a hledej.
Datum: 01. září 2011 18:01
 čus chlapi myslite ze by slo dotohodle karbecu tak ma tu vlozku navrtat originalni diry pro koleno na fichtla originalni ? a jestli myslite ze by to vsechno sedelo prumerove a potom po sesroubovani jezdilo ??? diky moc za radu zatim zdur.
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. září 2011 6:33
Datum: 01. září 2011 6:33
Jméno: LG fichtl
IP: uživatel11651
 Zdar ma takovou prozbu mám Jawu 21 v pohodě nastartuju ale když zařadím a chcise rozjet tak to chcípa . zkošel jsem to iroztlačit motor chitl ale nejel . děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. září 2011 20:59
Jméno: Matej
IP: uživatel12376
 Alebo by to mohlo byť zapaľovanie!
Datum: 02. září 2011 20:59
Jméno: LG fichtl
IP: uživatel11651
 Děkuji
Datum: 02. září 2011 15:52
Jméno: Honza
IP: uživatel12372
 Čau, spojka to rozhodne byt NEMUZE, kdyby s ni neco bylo, tak se nejde rozjet vubec, nebo by nevystavovala.. Ma to maly vykon, to znamena, ze to muze byt jak treba tesneni pod hlavou, nebo skus vycistit karbec a vzduchovy filtr..a nebo muze byt i zacpany vyfuk..
Datum: 01. září 2011 21:49
Jméno: Šefčík
IP: uživatel9313
 Může to dělat spojka, buď je špatně seřízená, nebo je málo utažená.
Datum: 01. září 2011 17:21
Jméno: pepa
IP: uživatel12369
 nezapomen rozebrat a vyčistit výfuk ..popř nebát se vypálit ...muj to dělal a bylo to výfukem....kdyby náhodu si ho měl taki ucpaný....
Datum: 01. září 2011 16:12
Jméno: DaCaN
IP: uživatel8757
 Zkusil bych trysky vyčistit a nebo oddělat vzduchvý filtr a skusit projet co to bude dělat...
Datum: 01. září 2011 11:49
 Čus chci se zeptat teť sem dal na fichtla VAPE zapalování a dost velká parááda změna 100% a chci se zeptat chtěl bych dat na Mustanga Karbec DELL ORTO italsky vyroby ale chci se zeptat jak se da udělat to koleno nato ? nebo jestli nevíte kdo by mě to udělal ? na zakazku a za kolik ? jedna se o tento karbec http://www.fichtlkramek.cz/nahled/karbec_dell_orto_19difuzer.html děkuji moc za radu a pokud budete někdo vedet tak dejte vedet a chci se zeptat jeste na ty lanka jaky tam dat ?? a jak potrebujou upravit zatim diky a zdarec...
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. září 2011 11:46
 dalej s vapem má mensiu spotrebu, brat i já sme mali motory po GO on mal tam novej válec 0. vybrus z pôvodnej výroby nie PL  a ja taky origos a 2. výbrus, on má zapalovanie z 555 a ja vape, on je o hodne lachčí ako ja a mám bezne mensiu spotrebu o tych 2-3deci
Datum: 01. září 2011 11:46
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 VAPE zas takový zázrak není, oproti seřízeným kladívkům není rozdíl téměř žádný (kromě lehčího rotoru) a regulace předstihu o 3 stupně je spíš k pousmání. Sám ho používám také, ale má pár slabin. Navíc to zapalko funguje jak z 20 let staré motor. pily. A už jsem viděl několik VAPE (1. verze se svět. cívkami) s prošvihnutým vinutím v důsledku vysoké teploty u motorů točících přes 10 000 ot/min. Další aspekt je cena. Dát za VAPE 3000 nebo koupit PVL za 6000... VAPE je téměř bezúdržbová náhrada kladívek, nic víc nic míň. Jinak lanka kupuju v metráži s bovdeny a dělám si je sám. Ale měly by pasovat z 640-ky Jawy. Kdyžtak uštípneš kus bowdenu. Nic složitýho. Kolínko: kup topen. varný kolínko + trubku odpvídajícího průměru, přes hadici spojíš s karbcem a "spodek" rozplácneš ve svěráku a přivaříš dosedací plochu na válec s dírami.
Datum: 31. srpna 2011 21:59
 Proste VAPE je luxus, to koleno sa treba opítat od stejskyho
Datum: 31. srpna 2011 21:26
Jméno: Janhaj
IP: uživatel11600
Posl.aktualizace: 07. září 2011 21:45
Jméno: Armoredbull
IP: uživatel12109
Datum: 07. září 2011 21:45
 pojede to stejně, ale půjde ti tam o trošku víc benzínu a tím pádem se sníží riziko zadření (toto nastavení co máš je na chudou směs)
Datum: 31. srpna 2011 17:40
Jméno: Janhaj
IP: uživatel11600
 Takže když to dám na druhé odzhora, tak to pojede rychleji (víc benzínu - rychlejší akcelerace) nebo se pletu?
Datum: 31. srpna 2011 14:53
 hudobná zmes
Datum: 31. srpna 2011 14:49
Jméno: Janhaj
IP: uživatel11600
 A teď to je určené na co?
Datum: 31. srpna 2011 14:38
Jméno: honza
IP: uživatel12113
 dej to na 2 z vrchu to je pro motor po záběhu, při zabíhání dej na 3 z vrchu
Datum: 31. srpna 2011 14:29
Jméno: mustang
IP: uživatel12302
 zdar,mám díru v nádrži ? a nevim jak to mám opravit
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. srpna 2011 8:57
Jméno: Pišta
IP: uživatel6617
 nejlepší je vylejt nádrž naftou a zavařit jelikož vodou ti to vyrezne
Datum: 31. srpna 2011 8:57
Jméno: jezda
IP: uživatel9528
 Nejlepší by byla nová nádrž,ale jestli chceš tak vypust benzín nádrž pořádně očisti vodou,obruš díru a zkus svařit . Ale bacha aby to nechytlo , je to dost nebezpečný
Datum: 30. srpna 2011 23:48
 zatavil bych to mosazí
Datum: 30. srpna 2011 23:31
Jméno: Matej
IP: uživatel12356
 Očisti ju niečim! napr. vodou-ale pozor môže ti to zhrdzavieť. zvárať CO2
Datum: 30. srpna 2011 23:24
 tak nejlepší by bylo sehnat si jinou nádrž
Datum: 30. srpna 2011 23:15
 Zdravím, draci. Potřebuju radu. Pionýr jede na jedničku i na dvojku krásně, ale na trojku po zahřátí ztrácí výkon a začíná se jakoby lehce dusit tím benzínem a je třeba vždycky podřadit. Na rovince na trojku nemám moc dlouho šanci a víc, než 50 z toho nedostanu. Nikdy dřív to nedělalo a motor je v záběhu. Jinak svíčka Brisk N15C. Nevíte, co by to mohlo být? Děkuju za každou pomoc
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. září 2011 7:27
 Já jsem tušil, že to bude tím, ale zatím jsem to nezkoušel, dík draku
Datum: 06. září 2011 7:27
Jméno: jawa 21
IP: uživatel11482
 mě to dělal taky, ale až když se ohrál jak sviňa tak jsem dal svíčku brisk N14C a jede dobře
Datum: 05. září 2011 16:38
Jméno: tompos
IP: uživatel12245
 Nazdar draci mám takový problém a volnoběhem (Jawa 21) . Když nastartuju tak to má strašně vysoký otáčky , a ten šroubek na seřízení toho volnoběhu nějak nefunguje. Zajímavý je to že když malinko zatáhnu za plyn tak se otáčky sníží na minimum a když zatáhnu víc tak se zvyšují.
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. srpna 2011 12:05
 božeee  .. vyznívá to i v názvu STATOR=> stojí a neotáčí se... a ROTOR=> rotuje čili otáčí se...... inteligence některých lidí je zarážející
Datum: 31. srpna 2011 12:05
 Si chyběl na fyziku v 8. třídě?
Datum: 31. srpna 2011 8:39
Jméno: tompos
IP: uživatel12245
 Stator je to co se tam otáčí ?
Datum: 30. srpna 2011 23:59
 pod zapalováním... sundáš stator, rotor a pod rotorem černý gumový kroužek který utěsnuje prostor mezi kartrem a hřídelí na klice... a jestli ti seřízení předstihu nic neříká tak si než sundáš starot označ zvájemnou polohu mezi statorem a kartrem abys druhy den nepsal ze to nechce chytnou a pritom jiskru hází a svíčka je mokrá...
Datum: 30. srpna 2011 23:57
Jméno: tompos
IP: uživatel12245
 A kde to gufero najdu prosím tě ? jak vypadá ?
Datum: 30. srpna 2011 23:30
 faleš to muže sát i kolem gufera pod zapalkem.
Datum: 30. srpna 2011 23:25
Jméno: tompos
IP: uživatel12245
 ok děkuji za odpověď , zkusím to šoupátko vyměnit.
Datum: 30. srpna 2011 21:24
Jméno: Rumštajn
IP: uživatel12352
 vyměn šoupátko... stačí když ho máš trochu spilované dělá to podle mně šoupátko
Datum: 30. srpna 2011 20:56
Jméno: tompos
IP: uživatel12245
 To už sem zkoušel , vše sem dotáhl , takže chyba bude nejspíš v karburátoru. jinak airbox je origo a je dobře odškrcen , akorát mi tam chybí taková ta trubičko co má vést z toho airboxu ven a vyfukovat vzduch.
Datum: 30. srpna 2011 20:33
 zkuis to vsude jeste dotáhnout a uvidíš a máš tam origo vzduch filtr s airboxem
Datum: 30. srpna 2011 19:58
Jméno: tompos
IP: uživatel12245
 Nevím z kama by to ten falešný vzduch sálo. mezi válcem a kolínkem je těsnění a je to dobře utáhlé a mezi kolínkem a karburátorem taky. Je celkem možný že je chyba v karburátoru a nevím kde ji hledat.
Datum: 30. srpna 2011 17:51
 vysoké otášky nesaje ti to nekde faleš vzuduch? třeba mezi válcem a kolínekm karburátoru nebo spíš mezi kolínkem karburátoru a s karburátorem a podívej se na šoupátko oni při pouštění plynu naráží na ten šroub volnoběhu a za nákej čas se tak vymačká a muže zpusobovat to že ten volnoběh nejde nastavit
Datum: 30. srpna 2011 17:12
|



|