slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  56  57  58  59  60  61  62  63  64  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: dan.23      IP: uživatel10444    
čau draci mam čz 175/477 a furt mně to hodne dymi davam tak 1:40 a je to jak dymovnice. a mam jehlu aš na poslednim odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. září 2011 21:16
 
 
 
 
Jméno: dan.23      IP: uživatel10444    
no tak to bylo na konec gufero na klice
 
 
Datum: 27. září 2011 21:16
 
 
 
 
Jméno: lanz      IP: uživatel11667    
To by mě taky dost zajímalo :-D
 
 
Datum: 23. září 2011 22:08
 
 
 
 
Jméno: wafel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kde je ta ČZ 175/477?
 
 
Datum: 23. září 2011 17:43
 
 
 
 
Jméno: standa250 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tahá olej z převodovky......mezi blokama a nebo kolem kliky....to se často stává......vyměn gufera na klice a přetěsni bloky....snad to pomuže.....tohle určitě neni použitým 2T olejem ani jeho poměrem....
 
 
Datum: 23. září 2011 12:13
 
 
 
 
Jméno: dan.23      IP: uživatel10444    
ten od koho sem to kupoval rikal ze je to po vybrusu a ze ten motor stal 2-4 roky
 
 
Datum: 23. září 2011 10:55
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel12481    
477 se maže 1:50.. Pokud teda nezabíháš.
 
 
Datum: 23. září 2011 10:23
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
a tohle ještě bylo v pohodě... chvilku předtím sem se v tom dýmu málem ztratil ;-) jinak zvuk mi přišel oproti té 05 v pohodě, ale už to mělo taky něco za sebou... už má jiného majítelé, který se o to bude starat líp :-) resp. po opravách, ale jinak to bude drtit na závodech :-D
 
 
Datum: 22. září 2011 22:19
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
celý motor ti vydáva zvuky ako keby to chcelo rozsypať...
 
 
Datum: 22. září 2011 22:02
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Lukáš ty máš problém niekde inde....... ja mazem s m2t 1:30 a menej než polovičku dymí...
 
 
Datum: 22. září 2011 22:01
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
 
 
Datum: 22. září 2011 21:39
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
M2T 1:40... pokud chceš aby ti to nedýmilo, lij tam kvalitnější olej ;-)
 
 
Datum: 22. září 2011 21:39
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel10032    
k výměně gufera...
 
 
Datum: 22. září 2011 21:36
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
tak to ti gratuluji...
 
 
Datum: 22. září 2011 21:29
 
 
 
 
Jméno: PÍst      IP: uživatel11102    
Ahoj Draci,dnes jsem rozjel moji jawu 550(pařez) po G.O motoru a vůbec mně nedrží volnoběh prostě ji nastartuju a tak po 5s hned zdechne i když držím plyn na maximum.Čím to může být?Mám na ní tento originální levostranný karburátor jeho označení je 2912http://www.inext.cz/jawa_50_typ550/motor.htm.Co se na něm dá seřídít?Ale všiml jsem si toho jak vede od palivové kohoutku benzínová hadička že je v ní bublina vzduchu.Může to být tím?Zkrátka karbec nasává tu bublinu.Co s tím jak to mám udělat aby tam nebyla?Moc díky za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. září 2011 12:16
 
 
 
 
Jméno: standa250 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Spíše bych řekl že tam neteče palivo.....bublinka je bublinka......tu bych neřešil.....a pokud už zajistíš dostatečnej přísun paliva do karburátoru a furt to bude zlobit,tak je asi chyba někde v karburátoru......určitě bych ho celej rozebral,vykoupal a vyčistil v technickym benzínu a vyfoukal kompresorem.....pak bych se zaměřil na trysky a věci okolo....taky třeba jestli neni ucpaný sítko vzduchovýho filtru.....
 
 
Datum: 23. září 2011 12:16
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel12479    
Čus hele je možný že je to tim měl jsem podobnej problém tu hadičku dej co nejkratší přímo do karbce a vyčisti si ten kohoutek když tam pomalu dotejká béno tak se tvoří bublina a nezbavíš se jí až to uděláš napln tu hadičku benzínem a pak hned napoj na vyčištěnej kohoutek aby tam ta bublina nebyla a pak to skus doufám že ti to pak pofachá.
 
 
Datum: 22. září 2011 20:49
 
 
 
 
Jméno: Ondra      IP: uživatel12477    
Zdar draci mám problém. Jak mám seštelovat volnoběh u Jawy 20. Nechci hýbat s tím šroubem mezi tryskami protože jsem četl v manuálu že to ovlivnuje i spravne startovani a me chyta dobre. Me to dela ze kdyz zastavím tak se pomali snizují otacky az to chcipne. Mám tam rychlopal jde na něm nějak štelovat doraz. Případně máte nějakou jinou radu. Předem díky za Odpověd. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. září 2011 16:32
 
 
 
 
Jméno: Ondra      IP: uživatel12477    
Diky moc
 
 
Datum: 22. září 2011 16:32
 
 
 
 
Jméno: David45623 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no tak na manuál se vys*r a prostě ten prostřední šroubek na kerbecu přitáhni. první to pořádně zahřej (třeba 5 minut jízdy) a pak zastav a s běžícím motorem to přitáhni (mělo by to jít i rukou). musí to byt tak at to neni v moc vysokych otackach.
 
 
Datum: 22. září 2011 14:42
 
 
 
 
Jméno: Luke_CZ      E-mail:      IP: uživatel250    
Čau pánové, prosím o radu - nevím jaký mam koupit benzínový kohoutek na Babettu (v preukazu o sposobilosti typu mám napsaný typ 215,021 ) Děkuji všem za radu... :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. září 2011 13:29
 
 
 
 
Jméno: Luke_CZ      IP: uživatel250    
Kohoutek teče ale mam tam sedřeny zavit takže teče i tam kde nemá :-D :-D
 
 
Datum: 20. září 2011 13:29
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
I ten kohoutek de rozebrat... Pod tím plíškem je nevim jak to přesně nazvat, neco jakoby šroub se zářezem a ten de vytočit. :-) Teda zatím u všech kohoutů co sem viděl na babetách to takhle šlo. :-)
 
 
Datum: 19. září 2011 22:36
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jenco: henten kohoutek se nechává vyčistit tlakem vzduchu
 
 
Datum: 19. září 2011 21:32
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Možná že má taký kohútik a nevie to poriadne vyčistiť lebo sa to nedá rozobrať http://www.fichtlkramek.cz/obrazek.html?id=3294
 
 
Datum: 19. září 2011 21:01
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a co s nim mas ze potrebujes novy? netece benzin? tak ho vycisti. a nevis jaky? mas to jedno nebo dvou kvalt? jedno kvalt je 207 a dvoukvalt je 210 .. podle toho kup.
 
 
Datum: 19. září 2011 20:51
 
 
 
 
Jméno: fano      IP: uživatel11710    
je tato spojka filtru i na čz 477 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_1611.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. září 2011 19:50
 
 
 
 
Jméno: Fano      IP: uživatel11710    
a je tady nekde ?
 
 
Datum: 18. září 2011 19:50
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ne
 
 
Datum: 18. září 2011 19:33
 
 
 
 
Jméno: Deko      IP: uživatel9903    
Zdar, dneska se mi stal takový kiks. Jel jsem si pro benzín do jawy 175 a přijel jsem na shellku. Druhý paliv mnoho. Tak jsem vzal pistolu a načerpal si 5l kanystr. Pak kukám že jsem vzal naftu. Mohu jí přilívat do motorky s benzínem třeba v poměru 1:5? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. září 2011 9:59
 
 
 
 
Jméno: Deko      IP: uživatel9903    
Ok vyřešeno, naftu budu používat na čištění :-), auto je trochu rozdíl, než 2t motor z roku raz dva který jezdil na kdeco. O 95 oktanech si mohl nechat tak akorát zdát :-)
 
 
Datum: 18. září 2011 9:59
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ropu vylejt kámošovi s nafťákem do nádrže a je to...a dojít pro normální benzín :-)
 
 
Datum: 18. září 2011 8:18
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no a ted si představ že bys to tak udělal u auta a rovnou do nádrže. ... jinak když to budeš míchat i 1:1 tak to pojede
 
 
Datum: 17. září 2011 23:38
 
 
 
 
Jméno: lanz      IP: uživatel11667    
Dobře ty :-D. No já bych naftu spíš prodal někomu kdo má nafťáka, nebo místnímu zemědělci a koupil benzín. Jinak přidávat bys to tam mohl, ale zasere to motor. Jestli se ti potom chce to čistit...
 
 
Datum: 17. září 2011 21:03
 
 
 
 
Jméno: dan.23      IP: uživatel10444    
čau draci jak mam vyčistit rezavou nadrš ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. září 2011 17:06
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hel měl jsem tam kyselinu citronovou nic moc tak jsem to udělal tak a nádrž je fakt uplně čistá takže za 1kup si odrezovač bezoplachý mě to stálo 500g 55 kČ TAK ted to nali do nádrže nasip HŘEBÍČKY HŘEBÍKY mají ostre hrany no a pak stím třep tak dlouho dokud to nebude čistý pak to vylej fenem vyfoukej do sucha nali trocha benálu s olejem ad se to nakonzervuje zaštěrchej stím vylej to den nádrž do rámu nali benál s olejem a jed ! :-Dpokud to dodržíš jak jsem ti psal měl by být výsledek nákej takovej viz moje nádrž TU http://johnny15.rajce.idnes.cz/Fichtl#DSC01761.jpg
 
 
Datum: 13. září 2011 17:06
 
 
 
 
Jméno: Mikis      E-mail:      IP: uživatel12432    
Zdarec ty draku pokuď máš, tak tam nasyp do nádrže hrst malích matiček nebo šroubků štěrchej a protáčej,funguje to já to tak čistil.(vzduchem nebo vodou vyčistit)
 
 
Datum: 13. září 2011 16:34
 
 
 
 
Jméno: andrewop89      E-mail:      IP: uživatel404    
naházej tam malý šroubky a matky, pak tam dej pulku nádrže vody a musíš to vyrachtat a vodu musíš měnit několikrát za sebou
 
 
Datum: 13. září 2011 16:08
 
 
 
 
Jméno: BaRtS      IP: uživatel12153    
KDzy mi nejde rezerva staci vycistit sitko kohoutek ? nebo musim koupit novy odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. září 2011 13:01
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
stačí vyndat nádrž, pořádně ji vypláchnout, rozebrat, vyčistit a přetěsnit kohoutek a dát nějaký schopný sítko na kohoutek...
 
 
Datum: 11. září 2011 13:01
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel11813    
Zdravim nevyte někdo délku lanka na první typy kývaček co měli ještě karburátor na nasazení na přírubu? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. září 2011 11:20
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12413    
Když koupíš plynové lanko na Péráka,tak bude dlouhé přesně tak,jak je potřeba pro přírubový karburátor a kolejku plyn. Když koupíš lanko na obyč kejvačku,tak bude akorát.....
 
 
Datum: 10. září 2011 11:20
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel11813    
délku lanka na plyn sorry?
 
 
Datum: 08. září 2011 17:25
 
 
 
 
Jméno: Ryzzy      IP: uživatel10351    
Nazdar draci.\r\nJelikož se pomalu ale jistě blíží zima tak přemejšlim co potom udělat s benzínem jestli je lepší ho nechat v nádrži nebo ho vyndat na zimi kuli reznutí.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. září 2011 9:26
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A já ještě nikdy nezazimovával :-D Když je v zimě trochu suchá silnice, tak hned vytáhnu mašinu a jedu to projet :-)
 
 
Datum: 08. září 2011 9:26
 
 
 
 
Jméno: Monty      IP: uživatel13    
já nádrž vždycky vypustím a rez sem tam v životě neviděl
 
 
Datum: 07. září 2011 18:37
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
to už zazimováváš?? jinak je lepší natankovat nádrž do plna, do prázdný může vzdušná vlhkost a nádrž bude jak liška.. dnešní benzíny sice taky můžou obsahovat líh, jenž váže vodu, ale pořád lepší nějakej benzín než žádnej
 
 
Datum: 07. září 2011 17:12
 
 
 
 
Jméno: jawak23mustang      IP: uživatel12379    
Zdarec, mám mustanga a mám takovej menší problém:motor jde nastartovat ale když přidám plyn tak to přidá asi 3x a pak to přestane fungovat jakoby to nekde nasálo vzduch nebo co a motor zdechne. Zkoušel jsem vymněnit karbec ale tím to asi není je to furt stejný, předstich seřízenej karbec utěsněnej a taky poštelovanej, lanko plynu je nové, motor taky utěsněnej, benzín tam teče tak nechápu proč to dělá dík za odpověd. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. září 2011 10:39
 
 
 
 
Jméno: David45623 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mohlo by to byt zasranym filtrem, ucpaný trysky (nejtačí je profouknout, musíš je prošťouchnout třeba štětinou ze smetáku), když to po nakopnutí zdechá tak roztláčej
 
 
Datum: 04. září 2011 10:39
 
 
 
 
Jméno: Ryzzy      IP: uživatel10351    
Nazdar draci, poraďte mi někdo kolik se má dát a jakejch tesnění do kohoutku? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. září 2011 1:12
 
 
 
 
Jméno: Pivas      IP: uživatel11670    
Jestli myslíš přímo do kohoutku jako pod páčku tak jedno tohle : http://www.fichtlkramek.cz/nahled/vnitrni_tesneni_kohoutku2222.html
 
 
Datum: 02. září 2011 1:12
 
 
 
 
Jméno: Sotor      IP: uživatel12371    
Hoj zdravím všechny draky mam malej dotaz nevite kolik ma jawa 250/559 proměr difuroru na karburátoru , popřípadě napište i jiný typ jawy 250 diky moc \r\nSotor odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. září 2011 19:39
 
 
 
 
Jméno: Sotor      IP: uživatel12371    
Máte pravdu, diky moc
 
 
Datum: 01. září 2011 19:39
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sesa-moto.cz Nebuď línej a hledej.
 
 
Datum: 01. září 2011 18:01
 
 
 
 
Jméno: Jawasimson      E-mail:      IP: uživatel8251    
čus chlapi myslite ze by slo dotohodle karbecu tak ma tu vlozku navrtat originalni diry pro koleno na fichtla originalni ? a jestli myslite ze by to vsechno sedelo prumerove a potom po sesroubovani jezdilo ??? diky moc za radu zatim zdur. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. září 2011 6:33
 
 
 
 
Jméno: Jawasimson      E-mail:      IP: uživatel8251    
Zapomel sem dodat ze je to tento karbec http://www.minibiketuning.cz/tuningovy-karburator-19-mm-p-43.html diky zduř :-)
 
 
Datum: 01. září 2011 6:33
 
 
 
 
Jméno: LG fichtl      IP: uživatel11651    
Zdar ma takovou prozbu mám Jawu 21 v pohodě nastartuju ale když zařadím a chcise rozjet tak to chcípa . zkošel jsem to iroztlačit motor chitl ale nejel . děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. září 2011 20:59
 
 
 
 
Jméno: Matej      IP: uživatel12376    
Alebo by to mohlo byť zapaľovanie!
 
 
Datum: 02. září 2011 20:59
 
 
 
 
Jméno: LG fichtl      IP: uživatel11651    
Děkuji
 
 
Datum: 02. září 2011 15:52
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel12372    
Čau, spojka to rozhodne byt NEMUZE, kdyby s ni neco bylo, tak se nejde rozjet vubec, nebo by nevystavovala.. Ma to maly vykon, to znamena, ze to muze byt jak treba tesneni pod hlavou, nebo skus vycistit karbec a vzduchovy filtr..a nebo muze byt i zacpany vyfuk..
 
 
Datum: 01. září 2011 21:49
 
 
 
 
Jméno: Šefčík      IP: uživatel9313    
Může to dělat spojka, buď je špatně seřízená, nebo je málo utažená.
 
 
Datum: 01. září 2011 17:21
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel12369    
nezapomen rozebrat a vyčistit výfuk ..popř nebát se vypálit ...muj to dělal a bylo to výfukem....kdyby náhodu si ho měl taki ucpaný....
 
 
Datum: 01. září 2011 16:12
 
 
 
 
Jméno: DaCaN      IP: uživatel8757    
Zkusil bych trysky vyčistit a nebo oddělat vzduchvý filtr a skusit projet co to bude dělat...
 
 
Datum: 01. září 2011 11:49
 
 
 
 
Jméno: jawasimson ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Čus chci se zeptat teť sem dal na fichtla VAPE zapalování a dost velká parááda změna 100% a chci se zeptat chtěl bych dat na Mustanga Karbec DELL ORTO italsky vyroby ale chci se zeptat jak se da udělat to koleno nato ? nebo jestli nevíte kdo by mě to udělal ? na zakazku a za kolik ? jedna se o tento karbec http://www.fichtlkramek.cz/nahled/karbec_dell_orto_19difuzer.html děkuji moc za radu a pokud budete někdo vedet tak dejte vedet a chci se zeptat jeste na ty lanka jaky tam dat ?? a jak potrebujou upravit zatim diky a zdarec... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. září 2011 11:46
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dalej s vapem má mensiu spotrebu, brat i já sme mali motory po GO on mal tam novej válec 0. vybrus z pôvodnej výroby nie PL :-D a ja taky origos a 2. výbrus, on má zapalovanie z 555 a ja vape, on je o hodne lachčí ako ja a mám bezne mensiu spotrebu o tych 2-3deci
 
 
Datum: 01. září 2011 11:46
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
VAPE zas takový zázrak není, oproti seřízeným kladívkům není rozdíl téměř žádný (kromě lehčího rotoru) a regulace předstihu o 3 stupně je spíš k pousmání. Sám ho používám také, ale má pár slabin. Navíc to zapalko funguje jak z 20 let staré motor. pily. A už jsem viděl několik VAPE (1. verze se svět. cívkami) s prošvihnutým vinutím v důsledku vysoké teploty u motorů točících přes 10 000 ot/min. Další aspekt je cena. Dát za VAPE 3000 nebo koupit PVL za 6000... VAPE je téměř bezúdržbová náhrada kladívek, nic víc nic míň. Jinak lanka kupuju v metráži s bovdeny a dělám si je sám. Ale měly by pasovat z 640-ky Jawy. Kdyžtak uštípneš kus bowdenu. Nic složitýho. Kolínko: kup topen. varný kolínko + trubku odpvídajícího průměru, přes hadici spojíš s karbcem a "spodek" rozplácneš ve svěráku a přivaříš dosedací plochu na válec s dírami.
 
 
Datum: 31. srpna 2011 21:59
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Proste VAPE je luxus, to koleno sa treba opítat od stejskyho
 
 
Datum: 31. srpna 2011 21:26
 
 
 
 
Jméno: Janhaj      IP: uživatel11600    
Zdar draci, teď jezdím s jehlou nastavenou takhle http://img233.imageshack.us/img233/1804/sdc10001a.jpg .. to je nastavené na co? Je tam těch zářezů nějak moc.. díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. září 2011 21:45
 
 
 
 
Jméno: Armoredbull      IP: uživatel12109    
ja třeba jezdim na posleni uplně tu dole ale ber to podle tohodle čim víc nahoru dáš tu zastrčku na jehle tak ti tam pude mín benzínu oproti vzduchu a naopak když moc dole tak zas víc benzinu oproti vzduchu vlastně tak jak máš zvedlí šoupátko stačí to čeknout a přídeš na princip :-D :-D
 
 
Datum: 07. září 2011 21:45
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pojede to stejně, ale půjde ti tam o trošku víc benzínu a tím pádem se sníží riziko zadření (toto nastavení co máš je na chudou směs)
 
 
Datum: 31. srpna 2011 17:40
 
 
 
 
Jméno: Janhaj      IP: uživatel11600    
Takže když to dám na druhé odzhora, tak to pojede rychleji (víc benzínu - rychlejší akcelerace) nebo se pletu?
 
 
Datum: 31. srpna 2011 14:53
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hudobná zmes
 
 
Datum: 31. srpna 2011 14:49
 
 
 
 
Jméno: Janhaj      IP: uživatel11600    
A teď to je určené na co?
 
 
Datum: 31. srpna 2011 14:38
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel12113    
dej to na 2 z vrchu to je pro motor po záběhu, při zabíhání dej na 3 z vrchu
 
 
Datum: 31. srpna 2011 14:29
 
 
 
 
Jméno: mustang      IP: uživatel12302    
zdar,mám díru v nádrži ? a nevim jak to mám opravit odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. srpna 2011 8:57
 
 
 
 
Jméno: Pišta      IP: uživatel6617    
nejlepší je vylejt nádrž naftou a zavařit jelikož vodou ti to vyrezne ;-)
 
 
Datum: 31. srpna 2011 8:57
 
 
 
 
Jméno: jezda      IP: uživatel9528    
Nejlepší by byla nová nádrž,ale jestli chceš tak vypust benzín nádrž pořádně očisti vodou,obruš díru a zkus svařit . Ale bacha aby to nechytlo , je to dost nebezpečný :-D
 
 
Datum: 30. srpna 2011 23:48
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zatavil bych to mosazí
 
 
Datum: 30. srpna 2011 23:31
 
 
 
 
Jméno: Matej      IP: uživatel12356    
Očisti ju niečim! napr. vodou-ale pozor môže ti to zhrdzavieť. zvárať CO2
 
 
Datum: 30. srpna 2011 23:24
 
 
 
 
Jméno: David45623 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak nejlepší by bylo sehnat si jinou nádrž
 
 
Datum: 30. srpna 2011 23:15
 
 
 
 
Jméno: fitzgerald ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím, draci. Potřebuju radu. Pionýr jede na jedničku i na dvojku krásně, ale na trojku po zahřátí ztrácí výkon a začíná se jakoby lehce dusit tím benzínem a je třeba vždycky podřadit. Na rovince na trojku nemám moc dlouho šanci a víc, než 50 z toho nedostanu. Nikdy dřív to nedělalo a motor je v záběhu. Jinak svíčka Brisk N15C. Nevíte, co by to mohlo být? Děkuju za každou pomoc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. září 2011 7:27
 
 
 
 
Jméno: fitzgerald ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já jsem tušil, že to bude tím, ale zatím jsem to nezkoušel, dík draku ;-)
 
 
Datum: 06. září 2011 7:27
 
 
 
 
Jméno: jawa 21      IP: uživatel11482    
mě to dělal taky, ale až když se ohrál jak sviňa tak jsem dal svíčku brisk N14C a jede dobře
 
 
Datum: 05. září 2011 16:38
 
 
 
 
Jméno: tompos      IP: uživatel12245    
Nazdar draci mám takový problém a volnoběhem (Jawa 21) . Když nastartuju tak to má strašně vysoký otáčky , a ten šroubek na seřízení toho volnoběhu nějak nefunguje. Zajímavý je to že když malinko zatáhnu za plyn tak se otáčky sníží na minimum a když zatáhnu víc tak se zvyšují. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. srpna 2011 12:05
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
božeee :-D .. vyznívá to i v názvu STATOR=> stojí a neotáčí se... a ROTOR=> rotuje čili otáčí se...... inteligence některých lidí je zarážející :-)
 
 
Datum: 31. srpna 2011 12:05
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Si chyběl na fyziku v 8. třídě? :-D
 
 
Datum: 31. srpna 2011 8:39
 
 
 
 
Jméno: tompos      IP: uživatel12245    
Stator je to co se tam otáčí ?
 
 
Datum: 30. srpna 2011 23:59
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pod zapalováním... sundáš stator, rotor a pod rotorem černý gumový kroužek který utěsnuje prostor mezi kartrem a hřídelí na klice... a jestli ti seřízení předstihu nic neříká tak si než sundáš starot označ zvájemnou polohu mezi statorem a kartrem abys druhy den nepsal ze to nechce chytnou a pritom jiskru hází a svíčka je mokrá...
 
 
Datum: 30. srpna 2011 23:57
 
 
 
 
Jméno: tompos      IP: uživatel12245    
A kde to gufero najdu prosím tě ? jak vypadá ?
 
 
Datum: 30. srpna 2011 23:30
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
faleš to muže sát i kolem gufera pod zapalkem.
 
 
Datum: 30. srpna 2011 23:25
 
 
 
 
Jméno: tompos      IP: uživatel12245    
ok děkuji za odpověď , zkusím to šoupátko vyměnit.
 
 
Datum: 30. srpna 2011 21:24
 
 
 
 
Jméno: Rumštajn      IP: uživatel12352    
vyměn šoupátko... stačí když ho máš trochu spilované dělá to podle mně šoupátko
 
 
Datum: 30. srpna 2011 20:56
 
 
 
 
Jméno: tompos      IP: uživatel12245    
To už sem zkoušel , vše sem dotáhl , takže chyba bude nejspíš v karburátoru. jinak airbox je origo a je dobře odškrcen , akorát mi tam chybí taková ta trubičko co má vést z toho airboxu ven a vyfukovat vzduch.
 
 
Datum: 30. srpna 2011 20:33
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zkuis to vsude jeste dotáhnout a uvidíš a máš tam origo vzduch filtr s airboxem
 
 
Datum: 30. srpna 2011 19:58
 
 
 
 
Jméno: tompos      IP: uživatel12245    
Nevím z kama by to ten falešný vzduch sálo. mezi válcem a kolínkem je těsnění a je to dobře utáhlé a mezi kolínkem a karburátorem taky. Je celkem možný že je chyba v karburátoru a nevím kde ji hledat.
 
 
Datum: 30. srpna 2011 17:51
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vysoké otášky nesaje ti to nekde faleš vzuduch? třeba mezi válcem a kolínekm karburátoru nebo spíš mezi kolínkem karburátoru a s karburátorem a podívej se na šoupátko oni při pouštění plynu naráží na ten šroub volnoběhu a za nákej čas se tak vymačká a muže zpusobovat to že ten volnoběh nejde nastavit
 
 
Datum: 30. srpna 2011 17:12
 
<  56  57  58  59  60  61  62  63  64  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 08.06.2025 11:24:20 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu