Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Posl.aktualizace: 24. června 2011 22:46
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel10032
 hm, nejdřív sem nechtěl reagovat, poněvač naladit směs přes počítač lze jen těžko.... i přesto si dovolím poznamenat, že příspěvek níže je zcela zbytečný... naopak, jde li ti tam moc benzínu, hladinu bych raději snížil trysku dej 68 (i když s tou 72 by to mělo taky fungovat) uzavři filtr jen na trubičku, jehlu dolů a zkoušej a zkoušej.. hlavně tah do kopce.... osbně mám hladinu proklatě nízko, cca 2mm pod vrškem plováku... dobrý test při stání je, že fichtla nakloníš doprava a tím snížíš hladinu, zkoušíš tůrovat a slyšíš co motor chce... náklon do prava je naopak hladina vyšší, pokud se to začne hltit.. je jasné co má následovat.........mnoho zdaru
Datum: 24. června 2011 22:46
Jméno: Blady
IP: uživatel11876
 tak to dej na druhej od sjora a přizvedni trošku hladinu...
Datum: 24. června 2011 22:28
Jméno: cross
IP: uživatel10178
 zdravim draci trochu blby dotaz dneska jsem jel s fichtlem trošku větši kopeček na polní cestě a najednou to jak by chdechlo a zase naskočilo tak sem to otočil protože to nechtělo pořadně jet potom to zase jelo normalně ale zachvilku to začalo dělat i na rovne cestě že to nad polovinu plynu tak divně škyta podival jsem se do nadrže a tam byl tak zbidou 1dc mohlo to byt tim že to těma otřesama už nestiha dotekat ?? nebo je vada někde jinde dik za snahu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. června 2011 12:56
Jméno: Tomáš
IP: uživatel9389
 Mě to u fichtla dělá i když mam půlku nádrže. Jak jedu po kamenitej cestě do většího kopce kde musim jed na jedničku, tak to v půlce zdechne. Nestíhá dotíkat nebzín, kohout jsem vyčistli a vevnitř propojil aby tekla rezerva i když zapnutá není, karburátor jsem dal jinej z fichtla u kterýho to nedělalo a stejně do nedotíká. Soudruzi dali nádrž na blbý místo a v kopci je karbec zároven s hladinou benzínu tak to moc neteče
Datum: 24. června 2011 12:56
Jméno: cross
IP: uživatel10178
 jj dik moc
Datum: 24. června 2011 11:06
 Je možné že je to tím,že tam je už málo benzínu,mě to babeta taky dělá. A jestli máš palivový filtr,tak je to asi ono,mě to začalo dělat až jsem ho tam dal. Ale může to být něčím jiným,já jen že jsem s tím měl také problém,než jsem přišel na to čím to je. Můžou to být i trysky atd. Zkrátka zkus dolít benzín a uvidíš.
Datum: 24. června 2011 10:45
 Potřebuji poradit ohledně polospádového karburátoru 2912 PS u Stadiona S22, a to jaká má být hlavní tryska a v jakém zářezu má být jehla? Malou trysku mám 38 a na velké nemám označení, dá se to nějak přemeřit? Jinak motor mám čerstvě zajetej. Plastové tlumiče sání mám, tak aby to jezdilo bez větších problémů. Díky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. června 2011 13:47
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jehla na druhým zářezu a volnoběžná triska 35 nebo 38 a hlavní 60
Datum: 26. června 2011 13:47
Posl.aktualizace: 24. června 2011 13:27
Jméno: haryk
IP: uživatel6617
 u nás v třebíče je to tak těch 33.90 ale je i levnější za 32.90 každá koruna dobrá
Datum: 24. června 2011 13:27
Jméno: Earl Montgomery
IP: uživatel11073
 nac si stezovat za 20 kacen ??????????
Datum: 23. června 2011 23:07
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel10032
 kdybyste vlastnili čerpací stanici, věřte že by se vám taky nechtělo zlevňovat ... u nás N95 - 32.90Kč
Datum: 23. června 2011 22:05
Jméno: BD Joe
IP: uživatel3353
 u nas maj benzin za 33,20kč
Datum: 23. června 2011 21:51
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Já mám pohodu special 91-34,10kč ale stejně,je to drahy
Datum: 23. června 2011 19:44
 u nás Benzina natural 35,50
Datum: 23. června 2011 19:41
Jméno: kuba
IP: uživatel11798
Datum: 23. června 2011 18:28
 zdravíčko,opravuju kamarádovi fichtla co asi 6 let stál.Problém je takovej,že nakopnout jde ale po pár metrech se uchlastá,mokrá svíčka jak kdyby se v benzínu vykoupala.otřu,nakopnu na 10 vteřin a celý znova.Kde múže být ještě problém,kromě velkých trysek?mám podezření že se někdo v tryskách vrtal a snažil se je "vytunit"..
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. července 2011 23:43
 mrkni na trysky jestli su original dej jehlu na prvni zarez -nebo druhej, a posteluj hladinu a skus nakopnout vic ti poradit nemohu  protoze to nevidim....
Datum: 14. července 2011 23:43
 to je jasny ze to asi nebude mit az takovej vliv,ale nejakej rozdil tam je,tak pro jistotu dam origo,vzdyt vratit zpatky to muzu kdykoli
Datum: 23. června 2011 21:49
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 nejsem zas takovej odborník přes kalibrace trysek, ale vím jistě že přívod paliva je určen to dírkou podélnou navazující na kanálek co jde z plovákové komory. boční to již jen pouští do prostoru pod jehlou u tzv. komínku.
Datum: 23. června 2011 21:46
 díky  ted jsem byl v dilne omrknout ty jeho trysky co jsem si pujcil a porovnal je se svejma,a opravdu budou prevrtany,maji ze strany vetsi dirky..zkusim tam ty origo,pak hladinu a dam vedet..
Datum: 23. června 2011 21:37
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 černou svíčku teda beru zpět, zas tak důsledně jsem dotaz a komentáře nečetl........ dobrá tedy, jdi už jen po karburátoru. přeji ti mnoho zdaru.
Datum: 23. června 2011 21:19
 no proste sniz haldinuv plovakovce a kdyz to nepojede - tak to sem napis  tam bych videl nej problem
Datum: 23. června 2011 21:15
 nikde jsem nenapsal ze je svicka cerna..svicka ma pod povlakem benzinu cihlovou barvu,tudiz zapalovani vylucuju.az tam zase pojedu,snizim hladinu a vezmu mu tam moje trysky,pripadne celej karbec..stalo se mi uz ze sem jeden karbec menil protoze i kdyz jsem vymenil trysky,soupatko,jehlu,dokonce i vzduchac,porad to blblo..Jinak na volnobeh to jede normalne ,do otacek to jde ale chvili,pak se uchlasta a zdechne..
Datum: 23. června 2011 21:14
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 no, nejdřív se tedy zamysli jestli ti to tu směs opravdu spaluje slušně, když máš černou uchlastanou svíčku. tak tam zřejmě bude někde problém. buď tedy v zapalování (ale to jak se zdá vylučuješ)
nebo v karburátoru. a na něj bych se tedy zaměřil. zkus dát hladinu co nejníž až skoro na nedotékající benzín. jehlu dole máš, tryska pokud v ní není díra jak vrata, by měla fungovat. případně ji tedy vyměnit zha jinou bude nutné..... jak se to chová na volnoběh, případně za jízdy při různém otevření šoupěte??
Datum: 23. června 2011 21:11
 omlouvam se,zapomel jsem napsat ze predstih jsem steloval,odtrh to same..smes to spaluje slusne,vyladil jsem to tak aby to chytlo na nakopavacku bez problemu..tak to bezi tu chvilku nejlip..
Datum: 23. června 2011 20:57
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel10032
 hladina již byla zmíněna, tak za sebe přidám klidně nesprávně nastavený předstih. může být moc velký a směs neshoří správně, stejně tak příliš malý, nebo dokonce až za hú by mohl způsobovat to samé.
Datum: 23. června 2011 20:52
 jinak omlouvam se ze nejsem zdvorily,ale zda se mi ze uz vetsina poradnejch fichtlaru tu neni..
Datum: 23. června 2011 20:17
 to me poser,co to sem posledni dobou chodi?hodne oleje v benzinu?co s tim ma co spolecnyho to,ze se uchlastava svicka?snad poznam nespalenej olej,sorry ale to na me nezkousej  castrol-jehlu mam nejniz,to znamena ze ji mam na 1 zarezu zezhora.. sportak21-to by melo jiny priznaky,to nikde neprisava a komprese je nadherna,proste tam tece moc benzinu  hladinu zkusim snizit,vyfuk poradne ocistim  zatim diky
Datum: 23. června 2011 20:14
Jméno: petan
IP: uživatel10220
 to je vysoká hladina, gufero by dělalo prvavej opak jehlu dej na druhej shora, hladinu tak když zatlačíš plovák na dno tak aby byla hladina zároven s ním.
Datum: 23. června 2011 18:29
Jméno: Fano
IP: uživatel11710
 jestli ti stříka benzin ze sani tak je přicpanej vejfuk
Datum: 23. června 2011 18:23
 Mě tohle u JAWY 20 dělalo gufero za zapalováním.
Datum: 23. června 2011 16:00
Jméno: castrol
IP: uživatel11670
 Tak zkus dej jehlu na 1 zaraz od hora nebo na 2 od hora!!
Datum: 23. června 2011 15:53
Jméno: hdh
IP: uživatel11925
 hoodne oleje v benalu!!
Datum: 23. června 2011 14:51
 jo..jehla je nejníž,zdá se být v pohodě,ohlá není,zkrácená taky ne..bez filtru mi benzín skoro stříká ze sání,komprese je přímo luxusní
Datum: 23. června 2011 14:45
Jméno: jara
IP: uživatel10444
 čau draci kolik stojí hlavní triska 68a kde bych jí sehnal jestli se delá
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2011 10:15
 ted je prave uplne sucho,,nikdo ji nema z dodavatelu uz Tri mesice,,muzu ti dodat profi ale za 150kc,,kdyz tak ji dopis do objedvka,, mam i 70 a 72 profi
Datum: 23. června 2011 10:15
Jméno: castrol
IP: uživatel11670
Datum: 23. června 2011 9:09
 cau draci, dneska mi zacal mustang tak nejako zlobit. Kdyz jedu -roztahnu jednicku- dam za dva- plyn a zdechne to na pul vteriny tak odhaduju a pak se to zas chytne- dela to pravidelne do kopce kdyz mu hnedka dam plynu vic nez trba po rovine- to sami delan a razeni z 2 na 3 - ono je to v kopci blby kdyz proste ztrati takovej ten tah - pak se v tom kopci treba ta trojka hur chyta. Karbec jsem vycistil ale zlobí furt
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. června 2011 21:52
 NO hele benýho teče dost- v tom problem nebude- jako na plnej knedlik to jede krasne- tady jde o tu chvliku - uberu plyn zaradim- pridam a zdechne to na chvilinku a pak zes jede jak draha- ale je to neprijemny- jeste by mohl byt priznak ten ze kdyz jedu z kopce bez plynu, tak chvili si motor normalne pracuje bez plynu ale nechcipa- ale po chvili chcia a zecne to malinko brzdit motorem- v ramci 2t motoru- a kdyz pridam plyn z kopce tak pak to po chvlince chytne- ale chcipa to- jenze volnobeh jsem bal vic nez by bylo zdravo- a ten pri neutralu normalne drzi a nechcipe- prave jsme kvuli tomu cistil karbec a nepomohlo to
Datum: 22. června 2011 21:52
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 spíš nedotejká benzín, pořádně projdi palivovou soustavu od víčka nádrže (odvzdušňovací ventil) přes sítko kohoutku, kohoutek, případně filtr až po jehlovej ventil ve víku plovákovky
Datum: 22. června 2011 21:45
Jméno: castrol
IP: uživatel11670
 Zdarec mám problém z karburátorem na jawě 21 mám nastavení plovákovou komoru,jehlu mám v 2 zářezu od hora flitr a svíčka je furt černo hnědá čím to muže být ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. června 2011 16:15
Jméno: castrol
IP: uživatel11670
 Mě vubec nechtel jít do otáček,tak jsem dal zaraz na 1 na jehle a už chytá na 1 našlapnutí a zvíšily se otáčky,doufam že nepropálím pist
Datum: 22. června 2011 16:15
 Taky záleží na tepelný hodnotě svíčky protože já osobně mám N14C vždycky trochu tmavší a když dam N17C tak v létě je do bíla v zimě standartní cihlová.
Datum: 22. června 2011 14:12
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 stačí pár km, ale chce to chcípnout ještě za jízdy, tim že zastavíš a necháš to minutu blafat na volnoběh bude černá vždycky..
Datum: 22. června 2011 11:07
Jméno: castrol
IP: uživatel11670
 Jo dík,ale mě se zdá že tam jed málo vzduchu?
Datum: 22. června 2011 9:31
 Mě teda jo
Datum: 21. června 2011 22:40
 po nastaveni karbecu musis ujet minimalne 20km v kuse aby se svicka vypálila... ujet 2km po ulici nestačí
Datum: 21. června 2011 22:31
 Čau lidi. Pokládám dotaz. Nemáte někdo zkušenost s namontováním Jikovu 2924 do Jawky 350/634? Vím, že tam má být Jikov 2926, ale co můžu očekávat od karburátoru s menším difuzorem, pokud bych ho otryskoval tak, jak má být otryskován 2926 (hlavni tryska 115)? Mám očekávát horší dynamiku, menší spotřebu, nebo ještě něco jiného?Dík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2011 11:55
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 menčí výkon větší spotřeba, trysky by museli bejt spíše menší aby to vůbec jelo
Datum: 23. června 2011 11:55
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 čau, kdo má simála-stává se vám, když nakloníte motorku na pravou stranu, že vám z přepusného ventilu teče proudem benzín? karburátor je přesně nastaven, ale pořád to vytíká... díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. června 2011 17:16
Jméno: kuba
IP: uživatel11798
 to semi nikdy ještě nestalo
Datum: 21. června 2011 17:16
 Zdravím,mám takový dotaz. Mám babetu 207,dostal jsem ji zadarmo byla úplně v pořádku,až na to že jsem musel vyčistit nádrž a karburátor od rzi,do té doby jezdila bez problémů. Potom co jsem vše vyčistil nastaly komplikace,babeta nechce jet bez sytiče,ani když ji pořádně zahřeji,zmáčknu tyčinku sytiče a okamžitě chcípne. Na internetu jsem vyčetl něco ve smyslu že bych měl zkusit nastavit plovák v karburátoru,ale nejsem si jistý,a ani nevím jak bych to měl udělat,z nákresu jsem moc nepochopil.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. června 2011 10:44
 No tak hladinou to nebylo,zkoušel jsem a beze změny,akorát jeden plovák je promáčklý,tak jestli to není tím. No a zkusím sehnat nové těsnění a přetěsnit ten karburátor.
Datum: 22. června 2011 10:44
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 jestli jsi to opravdu důkladně vyčistil tak mě napadá jen to že netěsní možná karbec k válci
Datum: 21. června 2011 14:30
Jméno: frigo
IP: uživatel11919
Datum: 21. června 2011 12:58
 No trysky to nebudou,ale tou hladinou by to byt mohlo,akorát vědět jak ji seřídit.Takže kdyby někdo věděl,pište prosím.
Datum: 21. června 2011 12:17
Jméno: corny
IP: uživatel11098
 Tohle mi dělala když byly ucpaný trysky  a špatně seřízená ta hladina...
Datum: 21. června 2011 12:08
 zdar ... možu dat penzin z naftou misto oleje ????
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. června 2011 22:37
 postul: nebo taky DTi
Datum: 21. června 2011 22:37
 TDi?
Datum: 21. června 2011 19:52
 Ve Warťasovi jsme jezdili hodně dlouho na naftu s benzínem 1:1, dokonce to i míň hulilo, najeli jsme takhle přes 50 000km a motor byl furt suprovej...ale ani tak bych to do motorky nenalil
Datum: 21. června 2011 12:31
Jméno: Dandik
IP: uživatel11789
 ja bych to tam nelil, protoze nafta nizkou zapalnou teplotu, takze pokud bys to rad vypl i jinak, nez zastavenim benzinu, nelil bych to tam
Datum: 21. června 2011 10:56
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel10032
 no každopádně ti to napsal dost jasně 1:1 ... tzn. na jeden litr benzínu dával překvapivě jeden litr nafty.. I přesto sem si jist, že bych to do fichtla nikdy nelil, ale pokud nemá tvůj stroj pro tebe žádnou hodnotu a chceš si jej zkurvit, pak tedy neváhej a lej to tam....no i přes to ze zeptám: proč to tam chceš lejt?
Datum: 21. června 2011 10:24
 ToM559: a kolik dávas na 1 L asi te nafty ??
Datum: 21. června 2011 10:09
Jméno: ToM559
IP: uživatel1723
 Čus draku záleží na tom do čeho a v jakým poměru ale ne do nízkootáčkových motor,měl jsem fíka 05 a ten to vzal dával jsme to 1:1 benzín nafta bez oleje a to mazalo jak svin žádný známky přidírání nebo zadření sem s tím jezdil celý odpoledne a nezadřelo se to nic a potm když sme zas přecházel na benál tak to ješta tak 5 km hulilo jak dýmovnice a pak to přestalo a jak to elo potom ještě líp.
Datum: 20. června 2011 23:07
 pokud to chceš zadřít, tak uplně klidně
Datum: 20. června 2011 22:42
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 zdravim chtěl bych se zeptat na ten ethanol co se tady pořád o něm mluví kde se dá koupit?a jak se to ředí to se míchá s origo benzínem natural+ethanol+olej?a proč se ten ethanol vubec leje moc tomu nevěřím díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. března 2012 9:46
Jméno: xrc4
IP: uživatel13367
 toho oleje bych tam lil stejně jako do benzinu,ten motor bude chtit mazat stejně jak když tam nalejes benal nebo neco inyho.
Datum: 10. března 2012 9:46
Jméno: xrc4
IP: uživatel13367
 Benal bych tam asi tak nelil ale vim ze se to da koupit v Hermanove Mestci (cca Chrudim-Pardubice) a stoji to cca 27 kc/l.
Datum: 10. března 2012 9:44
 musis to michat s benzinem- minimalne pul na pul - ethanol se ti totiz s olejem nespoji jako benzin- nejdriv hodne smíchat olej s benalem a pak dolit lih. kdyz by jsem mel cerpadylko- oilmaster nebo posilube tak muzes jezdit jen na lih - ale musis prenastavovat karbec, dat vetsi tryska, a stejne to za studena blbe chata
Datum: 20. června 2011 16:23
Jméno: Chosee310
IP: uživatel5567
 Ještě jsem to v motorce neměl..ale známy to prej míchá pul na pul aby ušetřil...
Datum: 20. června 2011 14:47
Jméno: petak
IP: uživatel11684
 nemaj to úplně všude třeba, ale prodává se to jako "Ethanol E85"
Datum: 20. června 2011 13:47
Jméno: Rumštajn
IP: uživatel8591
 na benzínce...
Datum: 20. června 2011 13:17
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 a kde se dá koupit?
Datum: 20. června 2011 12:55
 nikdy jsem tomu nevěnoval pozornost, ale myslim si , že když t zředíš s olejem v normalnim pomeru, musi to jet... benzin uz bych do toho nepřidával
Datum: 20. června 2011 12:20
 Ahoj mám takový dotaz mohl bych do svého mustoše nalít ethanol E85 ? a kdyby ano tak jestli to musím ředit s olejem 2T
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. června 2011 14:46
 Lepší je jezdit na natural, ale kdybych tam dával etanol tak alespoň 1:1 s benzinem. S olejem se musí ředit možná bych tam dal TSF a by bylo vidět jestli se neodděluje olej od benzinu. Sám jsem to radši nezkoušel.
Datum: 20. června 2011 14:46
 muzes ale zachvili ti odejde motor
Datum: 20. června 2011 11:37
 čau draci, u nás ve vedlejšim městě na benzince maji etanol E85, nevíte někdo co to je? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. června 2011 0:36
Jméno: miguel
IP: uživatel9423
 pojede ale než to nastartuješ tak se posereš leda nalít do zahřátýho motoru
Datum: 20. června 2011 0:36
 Migueli, když dám do fíka jenom etal tak jak to pojede?
Datum: 19. června 2011 16:47
Jméno: miguel
IP: uživatel9423
 a ještě něco : váže na sebe vodu ta se v za určitého tlaku a teploty mění na H vodík a O kyslík což je výbušná směs
Datum: 19. června 2011 14:13
Jméno: miguel
IP: uživatel9423
 nalij to do pio v poměru 1,5 l benzinu : 1litr etanolu a uvidíš jak to pojede je to trochu znát . Ale za studena huř startuje
Datum: 19. června 2011 14:11
Jméno: mladim
IP: uživatel11901
 CITUJEM : Bioetanol není nic jiného než palivo vyrobené z biomasy (jde zpravidla o zbytky na škroby a cukry bohatých plodin – brambory, kukuřice, cukrová třtina či řepa). V automobilovém průmyslu je možné jej běžně spalovat jako pohonnou hmotu, přičemž dochází ke snižování emisí CO2. Jeho nespornou předností je i vyšší oktanové číslo (101 a více – většinou 104-5). U běžných nepřestavených vozidel se většinou používá v poměru 1:1 (tj. poměr běžného naturalu 95 a etanolu E85 je totožný), je však možné si nechat vozidlo přestavit tak, že bude schopné spalovat směs v jakémkoliv poměru (tzn. včetně čistého etanolu). Asi největší oblibě se etanol těší v Brazílii a ve Skandinávii, poměrně rozšířený je i v Německu. U nás v Čechách v tomto ohledu tak trochu zaostáváme.
Datum: 19. června 2011 11:33
Jméno: Richard.solta
IP: uživatel9806
 Zdar draci...Hele nemáte někdo Jawu Dandy 125?? Já jen že se my zasekává plyn...Tak jsem to rozdělal dal lanka do větru a zjistil jsem, že se asi šprajcuje šoupě, protože lanka chodí v poč¨řádku a při poklepu na karbec spadne šoupě dolů...Měl jsem ho venku spína tam není..Zkoušeli jsme mu vzít trochu hrany a chvíli to chodilo ok teď o5 zase..Nevíte někdo co s tím?? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2011 12:32
 Mám Jawu Dandy 50, ale je to tam stejně. Když jsem měnil grip a při sundávání jsem to promazával, tak pod tím jsem měl ten plyn rozdrolenej do půlky vevnitř, tak jsem to vyčistil a sundal, takže mě zůstalo půlku plynu a nasadil jsem nový grip a je tzo vpoho  . Asi to nebude ono, ale jen přispívám
Datum: 23. června 2011 12:32
 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/karbec_dell_orto_19difuzer.html kolik to asi bere L na 100 km ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. června 2011 14:14
Jméno: jara
IP: uživatel11530
 newim
Datum: 27. června 2011 14:14
Jméno: castrol
IP: uživatel11670
 Čau chtěl bych se zeptat když dám do jawy 21 hl.trysku 72 do jaké zarážky mám dát jehlu a kolik mám zacpat díry 1 nebo 2 na vzduchovým filtru,aby tam šel vzduch a benzín ve správné směsi poraďte dík moc????
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. června 2011 23:20
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel10032
 tryska 72 nebude při strojích některých uživatelů vůbec poznat...... jak to ale tedy při špičkovém stavu motoru poznat? ladit a ladit a zkošet a zkoušet..... a výsledek? snad část nohy jednoho níže
zmíněného hustoponíka.
Datum: 17. června 2011 23:20
Jméno: hh
IP: uživatel11899
 a co sleduješ tim že jí tam dáš? megakrutopřísnej náskok 20 hustoponíků?
Datum: 17. června 2011 23:04
 čus, prosimvás - co lijete za benál, když už nevyrábí BA 91 ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. června 2011 18:19
Jméno: petak
IP: uživatel11662
 tak na naftu si jezdi sám, jde o to, že na 95ku se to víc hřeje 
miguel: myslíš namixovat litr BA95 s litrem paliva Ethanol E85 ?
Datum: 19. června 2011 18:19
Jméno: miguel
IP: uživatel9423
 bioetanol je nej namíchat v poměru 1:1 a uvidíte
Datum: 18. června 2011 20:15
Jméno: jarda
IP: uživatel11798
 normal natural 95
Datum: 17. června 2011 21:50
Jméno: anonym
IP: uživatel5546
 natural asik ne? NEBO SNAD CHCES NA NAFTU JEZDIT?
Datum: 17. června 2011 21:47
Jméno: filip
IP: uživatel6631
 Ahoj Draci mám menší problém od doby co jsem si udělal po domácku tenhle přímy filtr ze seriového mi fichtl (21) z rozjezdu vůbwec nejde do otáček hladina v karburátoru je OK a zářezy na jehle jsem vyzkoušel všechny a jěště jeden problém když jedu rychle na Trojku tak to začne vynechávat až to chcípne ale když nasitím karburátor tak je zase vše OK do karburátoru jde asi málo benzínu nebo je malá tryska jinač palivová soustava je čistá díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. června 2011 14:51
Jméno: filip
IP: uživatel6631
 ten motor jede uplně normálně táhne skvěle ale v nižších otáčkach se to dusí
Datum: 20. června 2011 14:51
Jméno: dibly
IP: uživatel10032
 o volnoběh se nemusíš nijak zvlášť zajímat, ten hlídá ta menší tryska 38 a vzduchu to taky moc nepotřebuje, ten si to saje tou jednou dírkou v difuzoru... no i když teď vlastně nevím co teda vlastně potřebuješ vědět, když píšeš že ti to jede v otáčkách dobře. no nezbývá než napsat, pátrej po různém nastavení hladiny, jehly, přítoku paliva a tu větší trysku zkusit můžeš, ale ubezpečuju tě, že s origo příslušenstvím ten karbec nastavím lépe nežli ty. jak už sem psal níže, nastavit karbec ke spokojenosti je leckdy hoňka. jakpak ti to třeba s tímhle filtrem táhne do kopce?
Datum: 17. června 2011 23:09
Jméno: filip
IP: uživatel6631
 Barva svíčky je krásně cihlová, karburátor má dobrý volnoběh a do teď jel výborně ale když motor dostanu do otáček tak jede lépe jak s tím boxem
Datum: 17. června 2011 22:45
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel10032
 ten tvůj přímej filtr jak si zřejmě už sám zjistil je úplně na hovno. co třeba zkusit namontovat zpět originální airbox a sledovat chování motoru?...jinak tedy pokud chceš zachovat tento tuzing
tvůj problém bude spočívat ve špatně nastavené směsi - toho vzduchu ti tam jde prostě moc a proto ti nejede jak má. tím že přeplavíš karburátor mu dáš více benzínu - zvedni tedy hladinu,
jehla 2-3 zářez. hlavní trysku můžeš zkusit 72, ale je to dle mě zbytečné. dále pak dle toho jak se ptáš na vzduchovou trysku se domnívám že o nastavení a funkčnosti karburátoru toho moc nevíš.
fichtl karbec zdá se býti jednoduchý, ale jeho perfektní nastavení již nikoliv. takže osobně to tipuji na špatně nastavený karburátor. v neposlední řadě může také býti nesprávně nastavené zapalování, které pálí tu tvoji ,,jinou,, směs v nesprávný okamžik. i barva svíčky po jízdě by leccos měla naznačit.
Datum: 17. června 2011 22:30
Jméno: filip
IP: uživatel6631
 kolikátku trysku tam mám dát a vzduchovou nebo benzínovou?
Datum: 17. června 2011 21:55
Jméno: achmed
IP: uživatel6218
 jestli maš otevřený filter tak to zvětši trysky ja to na fikovi dělal taky a jelo to omnohem lepe
Datum: 17. června 2011 20:35
Jméno: filip
IP: uživatel6631
 Zde přikládám foto filtru
https://lh5.googleusercontent.com/-HHvkJxDKcnM/TfuFrjhjKYI/AAAAAAAACGc/3FQlUOXMtAk/s1024/IMG_20110617_184644.jpg
Datum: 17. června 2011 18:59
|



|