česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  70  71  72  73  74  75  76  77  78  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: kubanek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, chtěl bych se zeptat, jestli máte někdo nějaká zkušenosti s karbecem Dell Orto s 19 difuzorem. Díky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. dubna 2011 23:30
 
 
 
 
Jméno: honza 23      IP: uživatel10429    
s tím laděním je opravdu sraní znám to z vlastní zkušenosti.
 
 
Datum: 14. dubna 2011 23:30
 
 
 
 
Jméno: Kovax      IP: uživatel11540    
a to ladění neni moc sranda
 
 
Datum: 14. dubna 2011 21:04
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8731    
na origo pincka to ani nezkoušej dávat, na upravenýho budiž ale musíš to naladit
 
 
Datum: 14. dubna 2011 20:52
 
 
 
 
Jméno: Fruper      IP: uživatel7924    
zdravim,na fichtlu mi chybi vzduchovej filtr,na internetu ho nekde nemůžu sehnat,jen na aukru a tam už sou v opotřebovaném stavu,tak jsem zkusil koupit tady na kramku tenhle : http://www.fichtlkramek.cz/nahled/primej_filtr_38_zakryty_rms2.html bylo mi jasné že to bude moc velke,ale jestli tady je nejaky sikovny fichtlar,ktery si stim poradil a poradimi jak na to,budu vdecny odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. dubna 2011 21:23
 
 
 
 
Jméno: Fruper      IP: uživatel7924    
,,a určitě bude potřeba větší tryska....baj oko 72-74" myslím že tam jsou dvě trysky,kterou z nich nebo zda i obě mam koupit?
 
 
Datum: 16. dubna 2011 21:23
 
 
 
 
Jméno: jawa 05      IP: uživatel11315    
 
 
Datum: 13. dubna 2011 23:03
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11535    
když už bych musel použít tohle nucený zlo,tak bych koupil zahnutej.....bude potřeba udělat redukci na karburátor.....a určitě bude potřeba větší tryska....baj oko 72-74
 
 
Datum: 13. dubna 2011 12:08
 
 
 
 
Jméno: Nike 21      IP: uživatel11309    
Tady máš jeden odkaz na originální vzduchoví filtr originální vzduchoví filtr je nejlepší na fichtla http://www.motoinzerce.cz/prislusenstvi/dily/511070-jawa-50-21-20-23-pionyr.html http://www.motoinzerce.cz/prislusenstvi/dily/511827-jawa50.html
 
 
Datum: 12. dubna 2011 21:51
 
 
 
 
Jméno: Franta      IP: uživatel11502    
Cus, kdyz jde motor sam hodne do otacek (asi tam teče hodne benzinu), tak mam dat mensi trysku ze? Nebo? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. dubna 2011 21:38
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nezapomen že volnoběh se ladí na žahřátým motoru.Jestli to nepomůže tak máte chudou směs(nějakej tjunink filtr,podělaná jehla kdy plíšek nedrží na 2 zářezu od zhora nebo špastný těsnění).
 
 
Datum: 11. dubna 2011 21:38
 
 
 
 
Jméno: zdenek 23 mus      IP: uživatel1058    
jako,ja sem skusil uz skoro vsechno,ladil sem volnobeh,cistil trysky,promazal bowden plynu a furt nic...tohle me jeste nenapadlo
 
 
Datum: 11. dubna 2011 21:28
 
 
 
 
Jméno: Franta      IP: uživatel11502    
No nevim no, mel by byt dobre utesnen. Jen filtr mam zatim vyrobenej provizorne z ponozky.
 
 
Datum: 11. dubna 2011 21:26
 
 
 
 
Jméno: zdenek 23 mus      IP: uživatel1058    
Zdar,mam ten samy problem,jakmile nepridam plyn,motor bezi v cajku ale jak plyn pridam,a hned ho zase pustim,motor si zacne sam od sebe pridavat a nejde ubrat,zkusil sem seridit volnobeh,ale pomohlo to cca na 5 minut a pak to zase začalo...fakt nwm co s tim,diky za radu,skusim to přetěsnit
 
 
Datum: 11. dubna 2011 21:04
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Když jde sám od sebe do otáček,tak benzínu teče právě málo
 
 
Datum: 11. dubna 2011 20:32
 
 
 
 
Jméno: barny1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nejpravděpodobněji ti to saje falešnej vzduch. přetěsni karburátor..
 
 
Datum: 11. dubna 2011 20:00
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel10520    
jeto normalni že u 175 nasazuju nový kruhy roztahnuje nejmín co to jde abych je tam dostal a kdyz jsou v drazce tak tam zustane mezera tak jeden cm. Je to nový po výbrusu, 6000km. A pořád mě cvakaj kruhy i po sražení hran kroužků a kanálů, uz nevim co mam delt dat novy kruhy? taky je mizerna komprese i presto ze se to uz dotyka vsude po obvodu valce odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. dubna 2011 15:58
 
 
 
 
Jméno: XXX      IP: uživatel11278    
To máš jako mezi pístníma kroužkama vzdálenost 1cm, když jsou nasazený ve válci.. ? :-D Hele tak to si 100% sežeň nový. Takhle akorát nemá motorka výkon, protože pístní kroužky správně netěsnějí. Pístní kroužky většinou necvakají, to spíš mlátí čep na oku ojnice, nebo máš užší píst než potřebuješ a dělá to bordel..Zkus si to přeměřit, kolik má píst průměr a kolik má průměr válec..Hodnota by se měla lišit tak max o milimetr, dva..
 
 
Datum: 12. dubna 2011 15:58
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel9706    
Zdarec chlapi potřeboval bych se zeptat mam stadiona s-11 karburator vajicko a kdyz zapnu privod paliva tak me proteka preplavovacim kolikem benzin a celkem dost, nevite prosim co s tim? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. května 2011 16:19
 
 
 
 
Jméno: biggl      IP: uživatel11680    
Já mám S22, je tam ten lepší karbec PS a stejný problém! bylo vyběhane to mosazné hrdlo do kterého zapadá plovák....
 
 
Datum: 13. května 2011 16:19
 
 
 
 
Jméno: Karlos      IP: uživatel11554    
Já s tím problémem laboruji celou zimu,vždycky to ozeberu očistím jehlu a je to ok ale třeba na druhý den to zas teče okolo kolíku,koupil jsem i nový plovák taky nic sotva zapnu benzín a naplaví se už teče kolem kolíku.Mám to celé zrenovované a docela mě to vadí,někdy už mám chuť to prodat.
 
 
Datum: 16. dubna 2011 20:49
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel9706    
dirqavej neni a tim delsim koncem sem ho mel nahoru takze by to melo bejt ok, nevim co s tim
 
 
Datum: 11. dubna 2011 18:13
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
promáčklej tak nevadí ... ještě koukni jestli není obráceně ( má být špičkou nahoru ) a nebo jestli není děravej to by v něm šplouchal benzín
 
 
Datum: 10. dubna 2011 22:54
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel9706    
nene jezdi to ale musim vzdycky chvilu jet s otevrenym kohoutem, pak ho zase zavrit, zkusim vymenit plovak, nebo jak by se dalo zjistit jestli je ten starej spatnej je trochu promacklej
 
 
Datum: 10. dubna 2011 21:56
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
jestli to dlouho nejelo tak je plovák přilepenej a nebo je děravej tzn rozdělat a vyčistit a zkontrolovat
 
 
Datum: 10. dubna 2011 21:40
 
 
 
 
Jméno: Pep      IP: uživatel11502    
Ahoj, jsou trysky pro Dell Orto všechny stejné? (M5/M6) Je např. stejná tryska v http://www.fichtlkramek.cz/nahled/karbec_dell_orto_19difuzer.html a v http://www.fichtlkramek.cz/nahled/karburator_dell_orto.html ? Předem díky za odpověď. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. dubna 2011 13:46
 
 
 
 
Jméno: Pep      IP: uživatel11502    
Vím že je to rozměr závitu, ale myslel jsem, jestli nejsou třeba různě dlouhé nebo tak.
 
 
Datum: 10. dubna 2011 13:46
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
M5 a M6 znamená že jeden závit je 5mm a druhej 6mm-takže ne,nejsou vzájemně kompatibilní :-)
 
 
Datum: 10. dubna 2011 13:21
 
 
 
 
Jméno: dd      E-mail:      IP: uživatel11494    
Čau mam stadiona s11 po částečné go a po rovině jede pod 40,nemohl by mi někdo napsat kroky abych aspon o neco málo zvíšit výkon a rychlost a nerozebrat při tom celej motor s převodovkou (jakou trysku,řetěz kolečko atd) opravdu nevím,jezdim často do kopce a pořebuju aby to jelo i do kopce to co po rovině.Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. dubna 2011 23:56
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
mám s11 karbec ( vajíčko) sekundární kolečko 12z,trisku 45 , nafouklý kola na 2,5 atmosfér a po rovince není problém 55km/h a skoro všechny kopce jedu na 2, předstih +-2,5mm
 
 
Datum: 08. dubna 2011 23:56
 
 
 
 
Jméno: mejcin      IP: uživatel6422    
servus draci! Má někdo zkušenosti s olejem Valar Torsa GTS? je to polosyntetika, jestli je ok a vhodný na záběh. Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. dubna 2011 13:11
 
 
 
 
Jméno: WiNC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čzzz draci...... hej hoši vco myslíte vyplatí se? Na jawu 250/353 tento přimej filtr? :-) http://www.fichtlkramek.cz/nahled/primej_filtr_38_zakryty_rms2.html. A jak by to potom bylo s výkonem a spotřebou. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. dubna 2011 8:24
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
kokotina,... ech tam ten co tam bejt má.. jinak kdybys tam dal tento filtr tak myslím budeš muset přetryskovat karbec..
 
 
Datum: 07. dubna 2011 8:24
 
 
 
 
Jméno: vrbajs      IP: uživatel1723    
chci se zeptat...kámoš mě poradil že si mužu udělat těsnění pod karbec a pod koleno když namočim čtvrtku od oleje.....bude to fungovat??? :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. dubna 2011 22:28
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
potři to vazelínou , olej je moc řidkej
 
 
Datum: 04. dubna 2011 22:28
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mg nemusíš nic namáčet, stačí lehce potřít styčný plochy a ten papír mezi ně dát suchej..
 
 
Datum: 04. dubna 2011 20:07
 
 
 
 
Jméno: vrbajs      IP: uživatel1723    
jo tak díík...a jak dlouho to takl musím mít namočený???....a neschoříto na kolínku??? :-D
 
 
Datum: 04. dubna 2011 19:53
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
proč by ne, originální neni o moc jiný..
 
 
Datum: 04. dubna 2011 19:50
 
 
 
 
Jméno: vrbaj      IP: uživatel1723    
zdarec,chtěl bychse jenom zeptat,...když dám karbec do coly tak jestli se odstraní ten vodní kámen nebo ne???a jak dloho to misí bejt namočeny?? diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. dubna 2011 19:57
 
 
 
 
Jméno: Richard.solta      IP: uživatel10340    
Tak já namáčim karbec do octu, ale ne na dlouho páč to rozežírá...Pak to musíš vystříkat nějakým odmašťovadlem a profouknout...Jestli myslíš ten "vodní kámen" co je třeba v plováku, tak já osobně to dělám šmirglem a nebo šroubovákem ale rozhodně před namočením do octu abyseti to znova neucpalo =D
 
 
Datum: 04. dubna 2011 19:57
 
 
 
 
Jméno: Dominik      IP: uživatel10088    
Ten vodní kámen je fakt prevít. http://www.youtube.com/watch?v=SJTX3D8nVhc
 
 
Datum: 04. dubna 2011 19:20
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jestli opravdu jezdíš na vodu(jinak nevím jak by se tam dostal),zkus Calgonit,přídává se do praček právě proti vodnímu kameni :-D :-D
 
 
Datum: 04. dubna 2011 18:43
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
Ty seš taky vodní kámen, přechodný vodní kámen se dá odstranit varem a trvalý vodní kámen způsobujou uhličité ionty. Dá se odstranit hydrogenuhličitanem sodným = jedlá soda. Ale pochybuju že bys tam měl vodní kámen...
 
 
Datum: 04. dubna 2011 18:30
 
 
 
 
Jméno: notorik na fichtlovi      IP: uživatel10887    
vodní kámen? to je prevít, ten vám rozbil pračku. a co ten cukr? a že je coca cola žíravina, je známá věc, ale dávat do ní karbec slyším opravdu poprvé!
 
 
Datum: 04. dubna 2011 17:20
 
 
 
 
Jméno: jawamaca      IP: uživatel11462    
zdar kluci. mam jawa 250/559 rv.62 po renovaci. Jediný problem mam,že při vyšších otáčkách nemá sílu. start i na volnoběch je OK. Tuším že by to mohla dělat hl. tryska. Je tam stovka a volnoběžná je padesátka. Jestli znáte radu tak mi pomozte. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. dubna 2011 17:51
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel7151    
v tryske chybu nehledaj ta,to ze je vjetsi to ti moze len pomoct pri vissich otackach,kedtak filtr,vyfuky,svicka,
 
 
Datum: 04. dubna 2011 17:51
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel10520    
trysku mas moc velkou tu hlavni ma bejt as 95 tetka nevim presne. Taky by to mohl delat prectih, ale to by slo i spatne doobratek pokud by byl malej a velkej nato nema vliv
 
 
Datum: 04. dubna 2011 14:10
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      IP: uživatel6631    
Čau draci mám doma karburátor z ČZ 175 a z jawy 250 chcu se zeptat jestli by šel dát na fichtla 21 Nebo popřípadě jestli byste nedoporučili jiný karburátor z kterým by to jelo lépe díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. dubna 2011 20:28
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel6631    
Aby to lepe jelo
 
 
Datum: 04. dubna 2011 20:28
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Proč chceš měnit karburátor?
 
 
Datum: 03. dubna 2011 23:22
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
šel , ale neujel by jsi ani metr , protože by se ti to hltilo
 
 
Datum: 03. dubna 2011 23:10
 
 
 
 
Jméno: Filipcod      IP: uživatel6631    
čau draci potřebuju poradit doma mám vzduchový filtr z minibike a chcu se zeptat jestli by pasoval na jawa 21 a jestli by stačilo sání jestli by byl dostatek vzduchu dík za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. dubna 2011 11:51
 
 
 
 
Jméno: kubiq ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj Filipe, hele řeknu ti to asi takhle pokud máš vzduchový filtr z minibike ten sportovní a ne jiný, tak přísun vzduchu bude zajištěn, avšak oproti puvodnímu budeš muset seřídit směs, jelikož tam vzduchu pujde moc, alespoň u mě to tak bylo, jinak aby ti to jelo správně s tímto filtrem budeš muset změnit otryskování karbece, mě podobný filtr jel dobře s tryskou 82-96 ale já měl upravený válec, tobě bude stačit možná měnší, avšak origo 68 si myslím bude nedostatečná ;-) uvidíš skusit to můžeš, ale musíš to odladit, jinak o výkon příjdeš. =)
 
 
Datum: 04. dubna 2011 11:51
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Určitě se dá nějak upravit, udělat redukci, jinak to asi záleží na kubatuře tý minibike...
 
 
Datum: 04. dubna 2011 9:54
 
 
 
 
Jméno: Dan      IP: uživatel6155    
čau, draci s jakou tryskou mi to pojede neJLÍP????????? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. dubna 2011 16:22
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Přesně jak píše ćert, luciań a ted to píšu aji já...
 
 
Datum: 04. dubna 2011 16:22
 
 
 
 
Jméno: Lucián      IP: uživatel10879    
Přesně jak píše čert
 
 
Datum: 04. dubna 2011 14:09
 
 
 
 
Jméno: čert      IP: uživatel11463    
nejlepší bez trysky, to pak jede jako čert
 
 
Datum: 04. dubna 2011 14:03
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
přesně jak píše martin, denzileck a dibly :-D
 
 
Datum: 04. dubna 2011 8:37
 
 
 
 
Jméno: dibly      IP: uživatel10032    
přesně jak píše martin, kekz a denzileck.... :-) :-) :-)
 
 
Datum: 04. dubna 2011 1:03
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Přesně jak píŠE KEKZ!!!!!!
 
 
Datum: 03. dubna 2011 23:23
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8731    
přesně jak píše martin
 
 
Datum: 03. dubna 2011 22:45
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel987    
Zdarec,s takovou co tam má být.
 
 
Datum: 03. dubna 2011 22:04
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
a že bys napsal o jaký se jedná stroj?
 
 
Datum: 03. dubna 2011 21:56
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel11453    
Zdravím.. pomalu začíná mizet Special z benzínek v mém okolí a tak mám dotaz.. Co dělat, až tu nebude nikde už? Normálně Natural 95 a M2T olej? Nebo se tam má přidat třeba ještě něco jiného? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. dubna 2011 22:15
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mé to jede cca 80 max 85 ... ale to hlavní dělá upravenej válec
 
 
Datum: 03. dubna 2011 22:15
 
 
 
 
Jméno: DaCaN      IP: uživatel8757    
to by mě zajímalo proč se do toho nesmí lit M2T
 
 
Datum: 03. dubna 2011 20:57
 
 
 
 
Jméno: Bugs ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mě se to aditivum zdá jako krásná ukázka placebo efektu.....
 
 
Datum: 03. dubna 2011 20:57
 
 
 
 
Jméno: Vasek      IP: uživatel590    
Normalně ja liju už rok Natural 95 a + olej ale ne M2T normalni olej do dvoutaktnich motoru to kupiš v každe mototechně :-).... dachtl21 -kolik ti to s tym adiivem jede? jede to fakt lip :-) dik
 
 
Datum: 03. dubna 2011 20:04
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Carrera 100 + Shell VSX + začínám testovat aditivum do šk120(zatim nulovej efekt)
 
 
Datum: 03. dubna 2011 17:32
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Že to jede s aditivama líp můžu potvrdit....motor tolik nevadne jako s čistym naturalem
 
 
Datum: 03. dubna 2011 17:19
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja pouzivám natural 95 + olej a nepřidávám zádny aditiva a vse v poho. Ale prej s aditivama to jede o trochu líp :-D
 
 
Datum: 03. dubna 2011 16:46
 
 
 
 
Jméno: furioso ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja pouzivam natural 95 + olej a bez nejakych aditiv uz dlho (par rokov).
 
 
Datum: 03. dubna 2011 16:42
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
natural 95 + nějakej olej (M2T rozhodně ne) + aditiva do benzínu-koupis na benzine asi za 30 kc
 
 
Datum: 03. dubna 2011 16:19
 
 
 
 
Jméno: vojta      E-mail:      IP: uživatel9821    
ahoj,prosím o radu-karburátor mi nereáguje,když točím šroubkem na otáčky.motor i karburátor je vyčištěný a utěsněný odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. dubna 2011 14:37
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel10860    
zkus seřídit hbladinu v plovákovce
 
 
Datum: 03. dubna 2011 14:37
 
 
 
 
Jméno: vojta      E-mail:      IP: uživatel9821    
šoupátko mám taky vyměněný a nemůže to být v předstihu neumím to seřídit a když rozjíždím motorku tak se dusí motor
 
 
Datum: 03. dubna 2011 13:34
 
 
 
 
Jméno: Pioner21      IP: uživatel11309    
A co šoupátko není moc otlačny od šroubku?:-D
 
 
Datum: 03. dubna 2011 10:14
 
 
 
 
Jméno: michal      E-mail:      IP: uživatel1835    
ahoj mam pionýr 20 a nejede \r\nvyměnil jsem lanko na plyn a od tí doby to nechce jet \r\nzkoušel jsem všechny polozi jehly a nic \r\nkarbec byl v kofole 3 dni takže uplne čistej vyfoukanej silnotlakím kompresorem takže by to mělo být ok a nic\r\ndachla nastartuju jen když stříknu benzín do válce přímo ale hned zdechne čim by to mohlo ješte být? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. dubna 2011 15:51
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel4620    
Máš asi ucpanou hadičku nebo ventil v nádrži celý to rozdělej a vyčisti ;-)
 
 
Datum: 03. dubna 2011 15:51
 
 
 
 
Jméno: Michal      E-mail:      IP: uživatel1835    
no ted mi tam nejde benzín karbec je komplet vyčištěn a svíčka suchá
 
 
Datum: 03. dubna 2011 11:34
 
 
 
 
Jméno: Dalibor Bílek      IP: uživatel10730    
a de ti benzín do karbece,jako jestli se ti třeba neucpal palivový kohout?
 
 
Datum: 02. dubna 2011 22:58
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel4620    
V kofole??? hele tak jestli byl před tím ucpaný no tak možná bude pořád já s tímhle nemám skušenost ale podle mě to ničem nepomůže skus se podívat jestli máš mokrou svíčku a de tam benál, nebo si vem velice tenký drátek nejlíp s mědi a pročisti ty kanálky v karbecu ručně ono na něco je krátký i ocet ;-) hlavně aby tam šel benzín.. pak už jediná možnost jiskra nebo už sešlá svíčka skoušej draku! :-)
 
 
Datum: 02. dubna 2011 22:58
 
 
 
 
Jméno: Filipcod      IP: uživatel6631    
Čau draci\\\\\\\\r\\\\\\\\nMám fichtla 21 a mám problém s motorem už od začátku co ho vlastním...\\\\\\\\r\\\\\\\\nKdyž jedu a mám zařazenou rychlost 3 a plný plyn tak po rovině to jede parádně ale asi po 500metrech začne motor vynechávat a po chvíli zdechne...\\\\\\\\r\\\\\\\\nKdyž podřadím na 2 nebo na 1 tak to dělá to samé. Už nevím co s tím může být, vymněnil jsem svíčku mám tam NGK karbec jak nový čistý trysky taky\\\\\\\\r\\\\\\\\nDíky za rady \\\\\\\\r\\\\\\\\nFilip odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. dubna 2011 21:09
 
 
 
 
Jméno: zdeny      IP: uživatel1058    
a kdyby to nepomohlo tak se skus podivat na přerušovač,měl sem ten samy problem jako ty,ale spiš to budou ty bublinky v hadičce
 
 
Datum: 11. dubna 2011 21:09
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel6631    
jak se dá zvýšit ? ta hladina mám stejný problém
 
 
Datum: 03. dubna 2011 22:37
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
Nízká hladina v karburátoru
 
 
Datum: 03. dubna 2011 20:22
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel4620    
jojo taky se mi to stalo.. nejde ti tam benzín takže máš zacpaný kohout nebo vzduch v hadičce ;-)
 
 
Datum: 02. dubna 2011 23:14
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
Nebo je to tou slavnou NGK , která nepatří na fichtla. Ona se totiž nesmí přechlastávat víš.... :-)
 
 
Datum: 02. dubna 2011 22:58
 
 
 
 
Jméno: Radim      IP: uživatel11445    
ČAWEC ... MĚL JSEM PROBLÉM STIM SAMÍM ... A BYLO TO TÍM Ž JSEM SE KOUKNUL NA HADIČKU A TAM BYLY VZDUCHOVÉ BUBLINY ... TAK JSEM JI VYNDAL PUSTIL BENZÍN A ZBAVIL SE TĚCH BUBLIN A OD TÉ DOBY MI TO JEZDÍ ¨JAK NOVÝ :-D:-D
 
 
Datum: 02. dubna 2011 20:46
 
 
 
 
Jméno: Dan      IP: uživatel6155    
Čau draci,Potřebuju poradit jak mám utěsnit na mustangovy kohoutek od nádrže.Na závit jsem už dal i teflonovou pásku pořád teče dal jsem tam fíbr a taky teče já už jakt nevim čím to je a mám ještě tu starší nádrž jak je závit dovnitř.Díky za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. dubna 2011 10:02
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Bude to znít blbě ,, ale napatlej tam tmel - třeba lukopren
 
 
Datum: 02. dubna 2011 10:02
 
<  70  71  72  73  74  75  76  77  78  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 09.06.2025 7:16:00 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu