Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdravím draci, mám jeden dotaz: Na jawu 555, tedy na karburátor Jikov 2914 HZ se nikdy nemontovala odkapávací miska, tak se chci zeptat, jakou jinou ji "nahradit", jestli by tam pasovala z 550,05,20,21,23 ? A nebo jak ji nějak nejlíp "upravit" , aby měla úchyt na šroub válce... děkuji za odpovědi, ať Vám to jezdí!
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. června 2011 14:41
Jméno: joker
IP: uživatel10072
 Zdravim mam na vas dotaz uz jsem tu psal ze mi pincek jede 55 a dnes sem se bavil s kamosem a ten mi rikal ze hlavni tryska ma byt 72 tak jsem se dival a ja mam 60 je mozne ze by to kvuli tomu nejelo dik za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. června 2011 15:31
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jawa 20,21,23 má karburátor 2917PSB a hlavní trisku 68 a volnoběžnou 38 , jawa 05 měla karbec nejdřív jako stadion (akorát 15mm) a později se dával 2915PSB a oba měli hlavní trisku 60 a volnoběžnou 35
Datum: 02. června 2011 15:31
Jméno: vymrdana-maturita.cz
IP: uživatel11073
 lekce 400 kč... a mas to bez dane
Datum: 01. června 2011 23:10
 vymrdana-maturita.cz : rád se přiučím, můžeš mi odpovědět jak to tedy je ?
Datum: 01. června 2011 23:00
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 60 triska se dávala do jawa 05 společně s volnoběžnou triskou 35
Datum: 01. června 2011 21:34
Jméno: vymrdana-maturita.cz
IP: uživatel11073
 tady se pisou ale kokotiny ................................
Datum: 01. června 2011 21:34
Jméno: joker
IP: uživatel10072
 jj takze myslite ze to pojede lip ?, ja bych chtel tak 65
Datum: 01. června 2011 18:43
 mno do polska se motory zavíraly aby motka jele 45km/h a mohla se řídit od 15.let tak možná máž trysku z toho(já mom dokonce doma trysku 59), nebo je to kvůli úspoře, přece jen když dáš trysku větší pude spotřeba hodně znatelně nahoru. Hlavně nezapomeň zkontrolovat barvu svíčky a případně seřiď směs !
Datum: 01. června 2011 18:35
Jméno: joker
IP: uživatel10072
 jj dik jqa tam dam to 68 ale na co se tedy delaji ty 60
Datum: 01. června 2011 18:19
 je to kvuli tomu, já mnel taky 60 v mustangu a ručička tachometru se vždy zastavila na "55" dal jsem větší trysku a hned to jelo normálně
Datum: 01. června 2011 18:11
Jméno: palino
IP: uživatel11793
 cau co je tam napisane je setko hlupost original triska ma byt 68(ziadnych 72) a ano moze to byt kôli tomu
Datum: 01. června 2011 18:08
Jméno: jawacak
IP: uživatel10420
 cus pls kde se da koupit 11z nebo 12z na pionýra a este jeden dotaz babeta žere jak tank poradte prosim je to 207
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. června 2011 12:41
Jméno: otaznik
IP: uživatel7935
 kolečka tady na fichtlkrámku a u ty babetty by to mohl být špatně seřízenej karburátor
Datum: 03. června 2011 12:41
 Potřeboval bych poradit na karburátoru 2912 PS na S22 mi při vyšších otáčkách cupákem vytéká benzin, jinak motor jede dobře, jehlu na plováku jsem zabrušoval jemnou pastou. Nedá se sehnat nový futro do víčka plovákový komory? čím by to mohlo být? Díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. června 2011 13:37
 Na volnoběh a při malých otáčkách to nedělá. Napadlo mě jestli to nebude tím, že tam nejsou plastové kryty (ledvinky), že by tam šlo více vzduchu než je zdrávo. Kovovou síťku na difuzoru mám.
Datum: 01. června 2011 13:37
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 a na volnoběh to nedělá?
Datum: 31. května 2011 21:27
 Plovák je OK, ale má asi krátkou jehlu, konzultoval jsem to s tatíkem a ten říkal, že je vysoká hladina a jehla neuzavře palivo. Já si to jinak nedovedu vysvětlit.
Datum: 31. května 2011 20:32
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 nemáš děravý plovák?
Datum: 31. května 2011 20:28
Jméno: Blend21
IP: uživatel11626
 zdar hoši, jakej by ste mi doporucili olej dvoutaktni, myslite ze ztaci M2T a nebo mam davat neco lepsiho, treba shel advance? a v jakym pomeru ho mam davat kdyz mam vybrus novej....diky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. května 2011 21:43
 Pokud ti nevadí jednou za několik tisíc km čistit výfuk, stačí M2T. Na záběh 1:25, pozáběhu 1:30.
Datum: 30. května 2011 21:43
Jméno: hh
IP: uživatel11741
 shell advance (SX) bych ti doporučil, jenže ho ti šmejdi přestali vyrábět, a VSX je do pionýra zbytečně drahej.. takže bych použil nějaký lepší minerál kolem 100kč/litr se specifikací API TC.. poměr pro záběh dle příručky, po záběhu můžeš s pístem na jehlách až 1:50 (1:40 pro bronz)..
Datum: 30. května 2011 16:41
 Poměr po výbrusu dej 1:33 a M2T nedoporučuju, já jezdim na Mogul TSF. S olejem Shell Advance nemám zkušenosti tak snad ti někdo poradí
Datum: 30. května 2011 16:33
Jméno: paiman
IP: uživatel11778
 Zdravím, mám čezet 175. Do benálu dávám Castrol. Zajímalo by mě jakej mám dávat poměr. Normálně se dává 1:40, ale s tím Castrolem je to jako dýmovnice. Znám lidi co jezdí na stejnej olej a mýchají 1:50. Nezadřu to když to budu míchat stejně?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. května 2011 16:34
Jméno: hh
IP: uživatel11741
 záleží taky kdy hulí, pokud při jízdě vyšší rychlostí, může to bejt vypalující se bordel z vejfuku, ten dokáže udělat pěknou mlhu... spalovaný olej z převodovky se dá poznat i podle jiného zápachu kouře z výfuku, podle toho že se ztrácí z převodové skříně nebo že je olej v převodovce cítit po benzínu...
Datum: 30. května 2011 16:34
 To je taky pravda, seštelovaná číza ti takhle hulit nebude...
Datum: 30. května 2011 15:12
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 175/477 nemůže pomalu ani zahulit s castrolem a poměrem 1:40 ! takže ti to někde saje z převodovky
Datum: 30. května 2011 15:03
Jméno: paiman
IP: uživatel11778
 jj mam hranatou s jehlovým. moc díky
Datum: 30. května 2011 10:51
Jméno: hh
IP: uživatel11741
 čezet 175 bylo spoustu typů, ale pokud máš hranatou řadu s pístním čepem na jehlovém ložisku, pak bych se 1:50 vůbec nebál..
Datum: 30. května 2011 10:03
 Zdravíčko mám problém.! chvili sem jezdil na benzín z naftou a ted když dám pnej na neutrál tka to vynecháva jako když to nemá benzín. kohoutek dobrej svíčka dobrá .a když chci jet tka musím mít nohu na cucáku jinak nejedu díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. června 2011 10:25
Jméno: sakisen
IP: uživatel9494
 Ahoj, myslím, že určitě. Protože nafta je sama o sobě dost mastná, takže zkus vyčistit ten karbec.
Datum: 11. června 2011 10:25
 ok hoši to mě fak ser. myslíte že by mohli bejt ucpaný sací kanálky?
Datum: 30. května 2011 17:04
 Vrátil ti to,jak se o něj staráš.
Datum: 29. května 2011 21:40
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 Dobre ti tak
Datum: 29. května 2011 21:31
 Zdar hoši chci se zeptat je možný že když je povolený koleno u karbecu že mi netáhne fichtl.Jelikož sem sem jel projet a pak to nějak přestávalo jed tak se chci zeptat jestli je možný že když je koleno u válce trochu víc povolený že to nejde nakopnout a a hned to chcípá když se nedá plnej plyn.Dík za odpověd.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. května 2011 21:24
 a co vzduchový filtr je čistý ?
Datum: 29. května 2011 21:24
 Tak sem dotáhl karbec ale stejnač to prostě není ono když to nakopnu tak se to dusí do tý doby než přidám plyn pak to jde ale když ho pustim tak to po chvíli chcípne a zadusí se to  .
Datum: 29. května 2011 20:31
 Samozřejmě, když je povolený tak to tam prd těsní...
Datum: 29. května 2011 19:23
Jméno: Blady
IP: uživatel11626
 to utahni a poznas to  myslim ze to tim nebude, ale spatne se to vyplachuje takze urcite tomu tim neprospejes...
Datum: 29. května 2011 18:17
 Zdar hoši, su uplně na nervy. Mašina mi stoji od pátku v garáži celej jeden den pod ní nic nebylo a teď ráno najednou kaluž benzinu pod ňou. Nikdo na ňu nechytal a prostě je tam kaluž jak je to možny? Samo od sebe jak se temu zachce tak to ze sebe vypustil jako benál jo.... já už su z teho na prášky!
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. května 2011 13:07
 Právěže nenechal. byl celou dobu vyplej jako je možny že trošku propouští ale ten karbec to musi přece udržet. Vím že mi to chcalo když jsem měl povoleny jak je to šoupátko a pak mi to chcalo tama kde to má nasávat benzin je to jawa 250/353.
Datum: 29. května 2011 13:07
Jméno: kuba
IP: uživatel10983
 nebo ti to uchází tim kohoutkem nebo hadička ti vypadla
Datum: 29. května 2011 10:23
 a nenechals náhodou zaplej kohoutek??
Datum: 29. května 2011 10:12
Jméno: mustafa23
IP: uživatel11168
 ahoj,co by se stalo kdybych dal karbec z jawy 250 na mustafu ?? předem dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. května 2011 13:32
 adam: Koukam že víš o čem mluvíš...
Datum: 29. května 2011 13:32
 Seš nějakej chytrej ne?Závodní pincky běžně jezdí s 19,21 max 24 karburátorem,a ty si myslíš,že série pojede z 26 nebo co to má?
Datum: 29. května 2011 12:58
Jméno: adam
IP: uživatel11738
 udelej nastavec samozdrejme to pojede me jede babeta na karbec od stihl krovinaku jen jak das moc plnej tak to zadusis palivem
Datum: 29. května 2011 12:02
 Nejspíš by to ani nejelo...
Datum: 29. května 2011 8:08
 Ahoj, vyndal jsem po zimě pijonýra jawa 21, vše jsem vyčistil sešteloval jsem předstih a odtrh, ale pijonýr nemá výkon, vyzkoušel jsem snad vše ale nic pořád stejný. Když z volnoběhu přidám plyn tak z karburátoru lítá benzín zpět do sání. Mám takové podezření na gufera na klikovce co vy na to?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. května 2011 8:23
Jméno: zetor
IP: uživatel11654
 nastav si plovakovou hladinu nad plovakem je plisektak ho trochu vohni dolu,vsadim se ze to bude tim
Datum: 29. května 2011 8:23
 jen tak náhodou, nezkoušel někdo do pincka 100oktanovej benzín? Má to smysl? jede lépe? neodvařím píst a kliku? mám motor 200KM po GO
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. května 2011 23:42
 Pozor, neodsuzujte 100 oktan, protože ty oktany nejsou zcela využity. Většinou se ty stooktany liší od "normálního" Naturalu aditivy. A ty se projevují.
Datum: 27. května 2011 23:42
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Mrkni se, jakou kompresi má sériový pio motor a bude ti jasný, že nějaký 100-oktan je házení perel sviním...
Datum: 27. května 2011 23:40
 Koupil jsem u OMV , takže podle vás vyhožené peníze na seriovém motoru?
Datum: 27. května 2011 23:18
 Adame, meleš z cesty a Daniku, teplota souvisí s oktany (kupř. pak v krajní mezi při detonacích, že), ale je to přesně naopak...znát to je, záleží co je to za stooktan, třeba od Shellu se to chová jako s bohatší směsí, docela jí to rozhodí, něco na způsob přechodu Natural 91 a její suchost zpět na Special...užitek to přináší až při vyšším kompresním poměru a jinému předstihu, časování, pro sériový motor je to o ničem, deklarované vlasnosti jako např. čištění/dekarbonizace spalovacích prostor se mi moc nepředvedla....
Datum: 27. května 2011 23:09
 u origo motoru to téměř nepoznáš ale u mého motoru s kompresnímpoměrem 12:1. Tam to jde poznat betelně. Sice jde v takých podmínkách klika hned do pr** ale stojí to za to
Datum: 27. května 2011 22:43
Jméno: Botik
IP: uživatel5727
 Když už tak fichtl je stavenej na 84 oktanů.
Datum: 27. května 2011 22:21
 Nejezdím závody ale pokud si vzpomínám tak na super to jezdilo lépe než na speciál(za socialistické republiky)
koupil jsem za 300kč ten stooktan a skusím to nalejt. Mám to na ježdění do práce 8km tam a 8zpět. Moje max. rychlost byla asi 50km/h protože to nechci přetáčet
Datum: 27. května 2011 21:50
 to Adam: kravina, oktanové číslo nemá nic společného s teplotou hoření, ta je pořád stejná...... já jezdím normálně na 98 oktanů, když jedu na závod tak tam liju 100, jde to poznat..
Datum: 27. května 2011 21:42
Jméno: Jarda
IP: uživatel11767
 lejto to doněj ale víc mazej já to tam liju a sem spokojenej motor jede líp a když tam dáš svíšku NGK B6HS tak to sou nebe a dudy ...
Datum: 27. května 2011 21:34
Jméno: Adam
IP: uživatel11738
 Radsi to tam neliíj motor z pionyra je dělanej na 91 oktanu spravne ale 95 nevadi u 100 oktanu je zas o neco vetsi teplota a tlak muze se ti s tim neco stat reknu to takhle motoru to nebude delat dobre a vy to nepoznate v 50ccm motoru vubec mozna tak o 1km/h  nema to cenu
Datum: 27. května 2011 21:15
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 no smysl to utčitě nemá. rozdíl poznáš akorát v peněžence. ten benzín pomůže jen motorům který jsou na ten benzín vyrobený
Datum: 27. května 2011 21:15
Jméno: achmed
IP: uživatel6218
 ahojtě draci mam otazku mohl bych z fika dat karbec na babetu 210 dvourychlostní nebo by bylo lepší z motrovky diky za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. května 2011 17:11
Jméno: achmed
IP: uživatel6218
 protože jsem zalomil šrou v tom orginalnim
Datum: 30. května 2011 17:11
 A proč bys ho tam dával?
Datum: 27. května 2011 10:27
Jméno: nechápu
IP: uživatel10520
 ahoj, u ČZ 250/455 mě nejde jedna věc do hlavy, když je lehce teplej motor a přeplavim karbec až do vrchu, tak mam problem to nastartovat, chytne hned, ale dusí se dlouho, a pokud mě to chcípne tak už to ani většinou nenastartuju, takže to prostě nesmym přehnat s přeplavením,- divný je, že benzínu tam moc nejde trysky mam origo a svíčka jde až do býla, a je jedno jak dam vysoko jehlu, na starty to nemá vliv. Jezdim na technyčák!! to snad tim není??! je to 1000km po GO komprese suprová!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. května 2011 8:17
 Nevim co řešíš, prostě to na férovku uchlastáš a pak je to ulitý a máš problém to rozmotat, to je jasný...nehledej nějakou závadu, je to tim, že to prostě uchlastáváš, tak to tolik nepřeplavuj, nauč se ten správnej startovací rituál a bude po problému...
Datum: 27. května 2011 8:17
Jméno: Démon
IP: uživatel11763
 Tvl co taj valíš to už se nedá ani číst za 1) je psanej normální benál tak nechápu proč by se tam měl lej ttechničák 2)pro myslíš že se volnoběh šteluje za tepla?? je to uplně normálni že za studena má nižší 3)proč se do toho se... když tomu nerozumíš?? 4)proč tam dávaš jiný ložiska než tam mají bejt \r\nsvoje pokusi si provozuj na nečem jinym a ne na tak suprovejch strojích jako sou JAWKY STYĎ SE
Datum: 26. května 2011 21:45
Jméno: Čmelák
IP: uživatel7044
 Taky se dával metylalkohol, ale to by nemělo mejt vliv, nemáš třeba děravej karbec, že by tam šlo málo toho techničáku? Zkus tu nahřátou naftu, vona je hustější, tak by to nemělo tolik týct, jestli to máš děravý. .D
Datum: 26. května 2011 21:24
Jméno: Radar
IP: uživatel11409
 Hele ty asi jawkám moc nerozumíš viď a nauč se pravopis
Datum: 26. května 2011 21:12
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 čmeláku ložiska na kliku jsem dal volnejší, takže tim to nebude, a u studenýho motoru mam mnohem menší otáčky na volnoběh, divný- asi normální?? A pro vás- technyčák snad válci nevadí vůbec jak zjištuju, protože po 1000km nejsou eště sjetý drážky na kroužkách po soustružení!! Sedá si to mrtě pomalu jak by mělo. Technyčák vadí spíše klikovce, protože hoří rychleji.
Datum: 26. května 2011 21:01
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 to je pokus omil, každej tvrdí u technyčáku něco jinýho, tak si to skusim a vnejhorším nato doplatim  Nemam namysli úplně teplej motor to startuju samozdřejmě bez cupání, ale když je lehce teplá převodovka tak se lechce uchlastá musim jen lehce přeplavit, a u studenýho motoru odpoledne, když je to teplí od slunce tak to musim přeplavit taky jen trochu. Zvláštní!?? Kámoš má panelku a ta snad nejde uchlastat, pořád to cupuje i teplý a chytne hned. Svíčku má totálně černou, tak jsme dali menší trysku a chytá porád stejně a konečně není černá sv.. Takže je to normální?
Datum: 26. května 2011 20:57
Jméno: Čmelák
IP: uživatel7044
 Nebo zkus naftu, ale musíš jí nahřát než jí tam naliješ, pak by to melo letět jak drak  a taky to bude možná ložiskem na klice, když je to teplý, tak se tomu moc nechce.
Datum: 26. května 2011 20:53
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 Ty jezdis na technicak, par km po GO?  ty nebudes moc chytrej vit
Datum: 26. května 2011 20:39
Jméno: Radar
IP: uživatel11409
Datum: 26. května 2011 20:30
Jméno: Démon
IP: uživatel11763
 Na technyčák nejezdi to už máš lepší fritovarí olej  a ono je to docela normáli že když to uchčiješ tak to nechytne  a proč cepuješ když je teplej motor?? to zas nejde do
hlavy mě
Datum: 26. května 2011 20:25
Jméno: MELON 007
IP: uživatel9419
 ZDAREC DRACI.PROSÍM O RADU.OTEC MA TRAKTOREK PF 62.ZA STUDENA CHYTA NA POPRVE ALE ZA TEPLA JE TO NESTESTI VŮBEC NIC.PORADTE PROSÍM CO ZKUSIT.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. května 2011 17:12
 čau draci chci se zeptat jezdil sem na special mel sem ho velke zasoby yle ty už došly tet tam liju natural a chci se zeptat jaky olej nebo co tam mam jeste přidat at to nezadřu dik za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. května 2011 18:03
Jméno: fichtlman96
IP: uživatel11761
 no neni zadřeny pist ale klika to ložisko v klice co drži tu hridel pujde to nejak spravit? nebo se bude muset dat nova klika? mislim si že jo
Datum: 26. května 2011 18:03
 zadřel?  .. je blbost abys na natural zadřel.. nikdy sem do žádné motorky nelél nic jiné než naturál + M2T v předepsaném poměru.. tj 1:33 a nikdy žádný problém.
Datum: 26. května 2011 17:15
Jméno: fichtlman96
IP: uživatel11761
 no olej sem tam dal tolik kilok ho tam ma byt ale fichtl se dnes zadřel mam po nalade a nemužu najit nastrčku abych sundal hlavu
Datum: 26. května 2011 17:00
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel10032
 není třeba ničeho jiného přidávati, krom standartního poměru oleje.
Datum: 26. května 2011 8:05
Jméno: suchos1993
IP: uživatel11711
 cusarna draci,nevite prosim vas nekdo kde bych sehnal kolínko na cz 175/450 ??diiky vam moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. května 2011 22:16
Jméno: suchos1993
IP: uživatel11711
 bych ho od tebe koupil
Datum: 25. května 2011 22:16
Jméno: george
IP: uživatel1834
 Já mám jedno doma v pěkným stavu
Datum: 25. května 2011 9:55
Jméno: Lord
IP: uživatel6603
 čus draci, potřeboval bych poradit nějakou 100% spolehlivou metodu na zjištění ojele v benzinu. Ja přez zimu uplně zapomněl jestli sem daval nebo ne. dík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. května 2011 20:42
Jméno: Panelkovec
IP: uživatel10027
 jo, nejlepčí je to na čistej novinovej papír...
Datum: 25. května 2011 20:42
Jméno: Lord
IP: uživatel6603
 dík určitě to zejtra zkusim
Datum: 24. května 2011 21:52
Jméno: hh
IP: uživatel11754
 nalejt pár kapek na papír a nechat odpařit, jestli zůstane mastná skvrna, olej tam je.. pro snažší rozlišení můžeš udělat vedle kapku čistýho benzínu, ať vidíš rozdíl..
Datum: 24. května 2011 21:51
Jméno: panelák
IP: uživatel10520
 jak je možný, že u panelky je hned zakarbonovaná svíčka brutálně, když trysky jsou co maj bejt, 50 a 96?? filtr je čistej, skusil jsem ho odpojit a nic. Jehla druhej zářez, na prvním to je malinko lepší. Tak jsem dal tedy menčí trysku 94 a už to není zakarbonovaný tak uvidim jakou bude mít barvu až se to pořádně prohřeje, ale po 1km už zůstala čistá!! Výkon mě připadne stejnej hlavně odpich! olej 1:33
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. května 2011 20:24
 Čus draci tak jsem sprovoznil fichtkla Jawa 05 startuje na drc ale má jeden problém nedotíká benál. nádrž kohoutek sítko před kohoutkem čištěno karbec trisky čištěny ale proste jede jen když se dá stříkačkou benál do karbecu . mám hadičku trochu prověšenou a pak ten kulatý palivový filtr je tu myslím za 45 kč mám ho šipkou tak jak teče bená lale než jsem právě že čistil tu nadrž tak se dostala náka rez i do hadičky a mohla se teda dostat do toho filtru tím pádem to tama asi neprotíká ze ? prote ce to jen kdyz fouknu do nádrže je to tím filtrem nebo to muze být i něčím jiným? jo hadičku jsem zkrátil takze je uz v rovině ale benál do karbecu ne a ne dotýct
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. května 2011 20:04
 no pokud dám tu hadičku svisle dolu i s foltrem tek benál teče dobře ale spíš tak rychle zasebou kapá
Datum: 24. května 2011 20:04
 Vyndej hadičku z karbecu a zapni kohoutek na všechny strany, pokud bude jen kapat tak je to buď tým filtříkem, nebo zanesený kohout (špatná gumička), nebo zanesený filtřík na kohoutku. Pokud bude týct proud tak máš nízkou hladinu v plovákové komoře, seřídt ji plíškem, nebo jestli není třeba jehlový ventil kouslý/netěsní tak vyměnit...pak už to mosé jeť. !! Vše řádně vyčistit a zkontrolovat !!
Datum: 24. května 2011 19:41
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Filtr dej vyměn za novej, ono je to s ním lepší, aspon ti ty sračky netečou přímo dál...
Datum: 24. května 2011 19:37
Jméno: maty
IP: uživatel10415
 jesltli jsi vse RADNE ZKONTROLOVAL!!, tak dej pryc ten filtr na ty hadicce, pak se mrkni na karbec a plisek prihni uplnek k sobe az ti ta tycka spadne, potom to prece uz musi jet!
Datum: 24. května 2011 18:52
|



|