česky
Třikrát sláva draci, konečně je v nákupním koši, možnost vybrat rovnou výdejko za 75kc a to včetně dobirky od GLS .-) jen se omlouvám za dobírku bez možnosti platby předem, to lze jen na vyžádání, lebo sesa love předem než dojde balík na adresu neuznává :-( trošku rychleji se už krámek načítá v mobil ale stále je to nepřehledné a tak prosím každého draka, Ať svůj nákup jede přes PC, to je vždy top
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Pravidla  |  Pravidla       
 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  80  81  82  83  84  85  86  87  88  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Výfuk Jawa 21 Nazdar lidi p. Šeším udává, že nový typ výfuku se na Pio montoval už od roku 1971, já mám z roku 1972 (nový zadní vydlice) ten výfuk tam je, ale někdy se nové výfuky objevují i na Jawách 05/20/21 se starými vydlicemi, takže si myslím jestli, jak někdo říká, se tam ten výfuk nedával až od roku 1974 (1975). Kdo neví o co jde tak ať se mrkne na http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_1051.html a http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_1677.html díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. října 2010 14:38
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel10537    
Jen bych dodal že výfuk 05 s objímkama se montoval jen v letech 1962,1963,1964 a 05 od 65 měly dotníkový tvar bez objímek.
 
 
Datum: 21. října 2010 14:38
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dobře pak to ale má Sesa špatně, až to budu kupuvat tak mu to napíšu, jinak nic ve zlim, všichni děláme chyby!!
 
 
Datum: 20. října 2010 20:41
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
kámoš má 21 1972 leželo to někde v garáži a byl tam ten doutník a jsem si zcela jistej že je origo
 
 
Datum: 20. října 2010 20:04
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10412    
v roce 72 by se měl ještě montovat doutník
 
 
Datum: 20. října 2010 18:46
 
 
 
 
Jméno: DaCaN      IP: uživatel8757    
heh
 
 
Datum: 20. října 2010 17:37
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
ANNNNNNNNNNNNOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!
 
 
Datum: 20. října 2010 17:32
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já nepotřebuju určit rok výroby, já potřebuju jen vědět, jestli se staré výfuky montovali i v roce 1972!
 
 
Datum: 20. října 2010 16:45
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
výfuk je velmi často a snadno měnitelnej náhradní díl, takže podle něj bych rok výroby rozhodně neurčoval...
 
 
Datum: 20. října 2010 16:39
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Lidi je to moc zajímavý, já si nestěžuju, chápu vás taky nejsem znalec, ale prosimvás řekněte mi to už někdo, jak to je :-D
 
 
Datum: 20. října 2010 16:23
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já nemám ani jednoho fichtla originál ten modrej s nálepkama je poskládanej ze dvou fichtlů a světle modrej je předělanej asi měsíc po koupi z mototechny-původně to byla 20...
 
 
Datum: 20. října 2010 15:27
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je mi to jasný ale ty máš už bez pochyby novější kastli ne? Já mám ještě s lištamä.
 
 
Datum: 20. října 2010 15:04
 
 
 
 
Jméno: DaCaN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hele já mám pionýra 1975 a taky tam mám ten vejfuk podle mě se to tak dávalo origo ale neveřte mi já nejsem žádnej znalec
 
 
Datum: 20. října 2010 14:55
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hodně lidí to v té době předělávalo...
 
 
Datum: 20. října 2010 14:50
 
 
 
 
Jméno: hm      IP: uživatel6603    
zdar, koupil sem 5L benálu před měsícem a teď už nevím jesli je v něm olej nebo ne. prosím neporadíte mi jak zjistit jestli je v něm olej nebo ne? (nějaká osvědčená metoda) díky chlapi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. října 2010 14:19
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Skusil bych vzít normální benzín a to co máš, a zapálit to co víc kouří je s olejem, ale NA VLASTNÍ NEBEZPEČÍ, je to jen nápad a benzín spíš bouchá než hoří a to i jen tak v misce, ani nemusí být pod tlakem, možná malé množství, ve víčku od zavařovačky, by možná bylo bezpečné?!?! !!!!!BACHA!!!!!
 
 
Datum: 20. října 2010 14:19
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jestli máš trochu rozumu,tak určitě leješ kvalitní olej kterej ten benzín zaručeně obarví(zelená,červená) nebo jestli jezdíš na jeden jistej denicol tak ten benzín smrdí jako kytky na zahrádce.
 
 
Datum: 19. října 2010 17:24
 
 
 
 
Jméno: hm      IP: uživatel6603    
:-D neviditelno
 
 
Datum: 19. října 2010 17:21
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
víš co.. dej tam normálně olej..m kdo maže, ten jede.. navíc tím nic nezkazíš.. při nejhorším bude za tebou neviditelno ale já to nějak neřeším :-) :-)
 
 
Datum: 19. října 2010 15:46
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
a co třeba to přelejt do sklenice??? hele ještě ti poradím jednu osvědčenou metodu...nalej to do nádrže a budto zadřeš nebo ne
 
 
Datum: 19. října 2010 14:54
 
 
 
 
Jméno: hm      IP: uživatel6603    
podle podle barvy on je v kanbystru a prelivat do pet lahvi no nvm :-D
 
 
Datum: 19. října 2010 13:55
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nalej trochu benzinu na karton a neh at se odpari. pokud bude potom karton mastnej je v nem olej
 
 
Datum: 19. října 2010 9:25
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak tam nalej olej znovu.... ale olej vzdy zmeni barvu benzinu, tak podle barvy bys to mel poznat.... a o mesici uz ten benzin moc cerstvý nebude :-D
 
 
Datum: 19. října 2010 0:05
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zkus to podle barvy poznat.....
 
 
Datum: 18. října 2010 22:43
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
možná poznáš aj když si tak ličku benzínu zapálíš, že by z ní šel větší kouř, ale to je nesmysl
 
 
Datum: 18. října 2010 22:38
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
zjisti si kolik má hustotu benzín a pak do benzínu strč hustoměr a uvidíš
 
 
Datum: 18. října 2010 22:33
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím, měl bych dotaz na jaksi omezenou maximálku čezety 150. Motor někdo už půlil, trčí z něj červenej silikon. Svíčka super cihlová, kohout i karb čistěný, jiskra velmi silná, svíčka stará PALka. Ale nejede to na plnej plyn do kopce víc jak 60. na rovině nemám možnost zkusit. Čím by to mohlo být? Nebo jen kecá tachec, ale když tam motorka má valit skoro 90 a to nejede určitě... Pak je mi ještě záhadou, proč nejde nastavit nízký volnoběh. Je celkem vysoký a při spuštění šoupátka níž to prostě chcípne na podtočení motoru. Na ochuzení směsi šroubem to prdí. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. října 2010 18:07
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A popožene ji to trochu? Pilovat kanálky určitě nebudu.
 
 
Datum: 19. října 2010 18:07
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10412    
sací hrdlo si ověř,to nevím,ale bude to asi stejné....
 
 
Datum: 19. října 2010 17:26
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Takže když si na burze koupím karb 2920HC místo dosavadního 2918HC(stejně ho budu muset koupit kvůli chybějícímu těsnění a klapce), tak to povalí rychleji? Maj doufám stejný sací hrdlo, nebo ne?
 
 
Datum: 19. října 2010 17:15
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10412    
Tak u čz 150 je řada možností jak pohnout výkonem kupředu,ale bez peněz se to neobejde...další brzdou je 3Q prevodovka....ale jestli si měl v ruce válec a prohlížel jsi kanály,tak ti je jasný na co narážím....pidi saci kanal,pidi výfukový kanály,hlava s maxi velkym spalovakem atd...malý karburátor,dlouhý kolena,krátký tlumiče vyfuku...ale poměr vrtání zdvih skoro odpovídá jedné,což je vyzývavé....
 
 
Datum: 19. října 2010 17:00
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A po pravdě, kdo by se nepokusil u své motorky alespoň trochu zvýšit výkon, když to může být nějaká banalita
 
 
Datum: 19. října 2010 15:47
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Takže říkáš, že je to v pořádku? Asi jsem to taky přecenil. Jako ono se to nechá točit, je to poměrně živý, ale čekal bych, že to poletí rychleji. Třeba to zkusím z kopce:-D
 
 
Datum: 19. října 2010 15:41
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10412    
Hele a co se ti nezdá?? motorka která má vmax 80 a letí do kopce 60...paráda!!! Já na tom jendou jel,jako na 3x větší objem než má fichtl bych čekal víc,ale on je to v podstatě silnější fichtl a to mi prave zklamalo....ale zase se mi libi,ze ten valec je maximálně zavřenej a dalo by se na něm vyřádit stejně jako třeba na babetě;-)
 
 
Datum: 19. října 2010 15:17
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
vyprat v benzínu a naolejovat
 
 
Datum: 18. října 2010 21:23
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A víš vůbec jak vypadá? Ale máš pravdu, to mě nenapadlo. Netušíte někdo, jak ho vyčistit, nějaký blbec ho zakydal asi mazacím tukem a pravděpodobně je neprůchozí, nebo jen zčásti.
 
 
Datum: 18. října 2010 21:18
 
 
 
 
Jméno: fichtlsport      IP: uživatel10553    
čus skus vyčistit vzduchovej filtr :-) možná to pomůže
 
 
Datum: 18. října 2010 21:03
 
 
 
 
Jméno: telda      IP: uživatel9594    
cau chci se zeptat na nekolik otazek za 1, jak se da zlepsit startovani u fichtla? chytne tak na po 5. nakopnuti,muze to souviset s elektrikou? 2. jakej převodák? maj nakej na benzině? a je prevodak u auta stejnej jak u motorky? 3. co to znamena kdyz je svice dost od oleje? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. října 2010 21:47
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jehla má být na 2. od vrchu
 
 
Datum: 18. října 2010 21:47
 
 
 
 
Jméno: telda      IP: uživatel9594    
aha tak dik moc ste mi pomohly , a jeste se chci zeptat mam jehlu na 3. zarezu mam to tak nechat
 
 
Datum: 18. října 2010 21:44
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
1. víc přeplavit karbec před studenym startem, elektrika to nejspíš nedělá 2. jakejkoli PP80, PP90 3. že to máš moc bohatý, máš moc oleje v benzínu, nebo ti odchází gufero pod primárnim kolečkem a žere převodovej olej..
 
 
Datum: 18. října 2010 20:02
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ano při mo na četpací stanici benzina mají převodoví olej kterej kupuji je to paramo gyrol
 
 
Datum: 18. října 2010 19:52
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
kondenzátor, předstih, cívka, svíčka, přetěsnění, karburátor, filtr sání
 
 
Datum: 18. října 2010 19:37
 
 
 
 
Jméno: Fikman      IP: uživatel3522    
Ahoj dneska jsem nastartoval fika a koukam jak to strasne kouří....je pravda ze hodne mažu ale tohle byl černý až šedivý kouř a podle me by to melo mit spise namodralou barvu....tak jsem myslel ze je to guferem u kliky...ok tak jsem ho vymenil a jeste jsem kvuli tomu omylem poskrabal otvor pro gufero! a doufal jsem ze to prestane....tak jsem jeste zkusil sestelovat hladinu v plovakovce....odzkouseno alespon 30 moznosti sestelovani a porad nic....pak jsem kouknul na svicku a ta podle me hazela takovou divnou jiskru...ne modrou ani zlutou....jiskru bile barvy...ale kdyz jsem se do paky pekne oprel tak to hodilo modrou jiskru ale stejne je to divny....jinak nevite cim to muze byt kdyz guferem,svickou a karburatorem ne?...jinak to ma jeste nasledek ze to vubec nedrzi volnobeh i kdyz mam karbec sestelovany... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. října 2010 21:39
 
 
 
 
Jméno: Fikman      IP: uživatel3522    
tak volnobeh se da spravit ale me jde spise o to cuzeni z vyfuku mam pomer 1:30 a huli to jako blazen! a hlavne je to černej kouř a to muze zpusobovat i to nedrzeni volnobehu....protoze si myslim ze to spatne spaluje směs...
 
 
Datum: 18. října 2010 21:39
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
a čistil si při tom štelování trysky? volnoběh to nedrží při ucpaný trysce nebo vysoký hladině..
 
 
Datum: 18. října 2010 20:06
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
bílá modrá je to samý, nemá být do oranžova..
 
 
Datum: 18. října 2010 18:54
 
 
 
 
Jméno: fera      IP: uživatel8832    
cus nevyte jak mam udelat predstih a odtrh odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. října 2010 12:29
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
mluv za sebe..
 
 
Datum: 19. října 2010 12:29
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel10218    
Dpče už!!!!!! "Tak toto nechapu, uz jednou sme to tu resili kdyz nechcete odpovidat, neodpovidejte!!!" toto nikomu nepomaha akorad to tu svinime
 
 
Datum: 19. října 2010 4:48
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A opět se tu řešej blbosti :-)...
 
 
Datum: 18. října 2010 22:50
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel10218    
Sorry kekz ale delals to sami -.- kaslete nato nemam naladu se tu hadat.
 
 
Datum: 18. října 2010 19:26
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a to já zase kolečko docela chápu. když jsem začínal s motorkama před 22 lety tak jsme se obešli bez internetu a taky to šlo. jde o to že jsme se museli naučit třídit informace, protože nám to nikdo dvakrát netroubil
 
 
Datum: 18. října 2010 19:22
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
jestli si tu nový tak to sory :-) lori: nechápu proč bych se měl nad sebou zamýšlet, napsal jsem sem to, co by napsalo i spousta dalších draků.. jinak kdyby nikdo neodepsal tak druhej den tady bude novej dotaz :-)
 
 
Datum: 18. října 2010 19:16
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ok, nebudeme rozebírat historii...kdybych mu to poslal, tak se příště zeptá stejně...když mu to nepošlu, tak si to najde a příště to bude hledat na netu...jak píšu, dá se to stihnout za necelých 10 vteřin, což není moc...
 
 
Datum: 18. října 2010 18:52
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel10218    
Ono to bylo jinak nez to vipadalo, ale to tu neminim rozebirat... Me proste hlava nebere kdyz sis dal tu praci a nasel sis to, proc si mu to neposlal?
 
 
Datum: 18. října 2010 18:49
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
lori: chlapče pořád nechápeš co se jim snažim vysvětlit...btw né že bych si nepamatoval cos tu dělal před pár lety za píčoviny...
 
 
Datum: 18. října 2010 18:38
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jinak já jsem to někdy nastavoval metodou pokus omyl - nastavíš si odtrh 0,4 mm a dáš nějaký předstih, zkusíš projet, trošku s tim hejbneš a zase jedeš project až najdeš ten nejlepší.
 
 
Datum: 18. října 2010 18:24
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Normálně, krumpáčem :-D:-D:-D
 
 
Datum: 18. října 2010 18:22
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel10218    
Tak toto nechapu, uz jednou sme to tu resili kdyz nechcete odpovidat, neodpovidejte!!! Zrovna od lidi se 3cervenyma hvezdickama bych toto necekal, a kekz ty se nad sebou zamysli... nerikam ze nemate pravdu ale to co tu predvadite je hnus! Pomalu ale jiste tu klesa atmosfera pod bod mrazu... Jinak mate pravdu, odkazu je hodne, jeden z nich kde mas i foto je na http://www.jawa20-21.websnadno.cz/navody-.html (dole cca 1/4 stranky) nekontroloval jsem jestli je to spravne, pokud by ti to neslo nezbejva nic jinyho nez hledat dal, google i seznam toho najde fakt hodne... http://jawastroj.7x.cz/odtrh-a-predstih ...
 
 
Datum: 18. října 2010 18:18
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jé a je to tu zas!!! já už odpovídat na tohle nebudu http://www.taksitokurvavygoogluj.cz/
 
 
Datum: 18. října 2010 15:37
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já už se tomu můžu jenom smát...schválně jsem si zkusil vyhledat pomocí seznamu nastavení předstihu jawa 50 a trvalo mi to i se zadáním výrazu a otevřením odkazu 8,71s :-D :-D :-D To je ale dlouhá doba co??? A Y ve slově nevýte mě už ani neudivuje...
 
 
Datum: 18. října 2010 15:31
 
 
 
 
Jméno: Fichtlar05      IP: uživatel9832    
chápu že když si tady nový tak nevíš co a jak... jeslti tu tahle otázka už nebyla atd... ale najdi si historii FK a uvidíš a nebo na netu... jinak tyhle otázky MILUJU !!
 
 
Datum: 18. října 2010 15:24
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
ooooooo máj got!!!!!! před 2 dny nebo kdy tady byl jeden takovej dotaz, u kterýho bylo asi 90komentářů a řešili jsme tady takový sprominutím debily, kteří se ptají na tady tyto věci! takový věci ajko je odtrh a předstih si najdi an netu a nezatěžuj tady FK a ani lidi tkeří se snaží odpovídat a pomoct lidem kteří maj nějakej problém! ale tohle je už moc.. před rokem se atdy tyto věci tolerovaly.. ale když se teď tady zeptá nějakej kokouš, jak se nastavuje předstih a odtrh, taková otázka tu už byla aspoň 100krát.. tak místo toho aby si to vyhledal na netu nebo v historii FK tak tady piješ čas a trpělivost mnoha lidem...
 
 
Datum: 18. října 2010 14:48
 
 
 
 
Jméno: chundel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nazdar prosim vas mozete mne poradit jak mam naladit karburator na 175/477 čezete mam ho uplne rozestelovany a nechceme to us ani chytnut nekdy to chytne ale nejde do otacek nebo nekdy zas to sterli z vyfuku velka rana prosim poratte mne predem dekuji za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. října 2010 13:26
 
 
 
 
Jméno: ČZ 180      IP: uživatel8062    
Jehla 2.zářez (od hora), regulace přídavného vzduchu povolena o 3/4 otáčky. Odtrh na zapalování 0,4 a předstih zážehu 2,9.
 
 
Datum: 18. října 2010 13:26
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel3298    
nazdar potřebuju poradit... ja kdis na fichtlu dam plnej plyn tak se mi to začne dusit ale kdis mam pul plynu tak v poho ale nejede to nějak richle už nevim cim to muže byt budu vděčnej za každou radu. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. října 2010 15:20
 
 
 
 
Jméno: Fichtlar05      IP: uživatel9832    
karbec,předstih....tyhle dvě věci..asi
 
 
Datum: 18. října 2010 15:20
 
 
 
 
Jméno: jussstin      IP: uživatel9534    
čus,kamarádovi to taky dělalo tak jsem vyndal obě trisky a tětinkou z koštěte jsem je vyčistil,triska není průchozí jen ze strany,ale i když se podíváš na její špičku tak tam je taky malá dírka tak na to zkus
 
 
Datum: 17. října 2010 23:15
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel3298    
jj čistil sem vsechno aji plovak sem radsi vimenil
 
 
Datum: 17. října 2010 23:09
 
 
 
 
Jméno: hm      IP: uživatel6603    
špatně vyčištěný karbec, špatna hladina v plovakovce ale to jsi už určitě zkoušel nebo ni?
 
 
Datum: 17. října 2010 22:25
 
 
 
 
Jméno: michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Posl.aktualizace: 16. října 2010 12:11
 
 
 
 
Jméno: michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nevim no ale kámoš měl na mustangu karbec z babety a jelo to líp jak oryg
 
 
Datum: 16. října 2010 12:11
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
ma menši difuzor než original karbec, nekupoval bych ho,
 
 
Datum: 16. října 2010 8:41
 
 
 
 
Jméno: Nike      IP: uživatel5056    
ahoj newite co mam s jawu 21 nechce mě tesk benzin do válce karburátor jsem vyvařoval a svíčka je furt sucha dík moc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. října 2010 17:05
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vyvareni karburatoru neni vselek, vyndej karburator a poradne ho procisti v ruce.
 
 
Datum: 16. října 2010 17:05
 
 
 
 
Jméno: Nike      IP: uživatel5056    
JJ a jaji docela dost!
 
 
Datum: 16. října 2010 8:24
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a z hadičky benzín teče?
 
 
Datum: 15. října 2010 21:47
 
 
 
 
Jméno: Nike      IP: uživatel5056    
ok dík zitra to skusim:-) a co kdy by to nepomohlo:-(
 
 
Datum: 15. října 2010 21:34
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
musis zvednout hladinu v plovakovy komore - prihni ten mosaznej plisek jak je ve vnitr vika plovakovy komory nahoru trochu - ale musis to zkuoset - pokus omyl - pac bacha na to aby ti to nechcalo furt a nevitekla ti nadrz ne pres valec ale zpodvicka - na to prijdes
 
 
Datum: 15. října 2010 20:21
 
 
 
 
Jméno: hrboll      E-mail:      IP: uživatel9087    
nazdar jawaři,potřeboval bych poradit co s jawou 250 panelou,když ji nastartuuji tak asi 3 min jede v klidu a potom zdechne a jede zas tak za 10 minut.co stim uz si nevim rady.karbec je cisty ,svicka nova (hazi jiskru),predstih a odtrh ok .tak uz nevim.diky za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. října 2010 9:48
 
 
 
 
Jméno: ČZ 180      IP: uživatel8062    
Je ten karburátor seřízený ? Jehla 3.z , regulace vzduchu 3/4 - 1 ot. A co regulátor a akumulátor ?
 
 
Datum: 15. října 2010 9:48
 
 
 
 
Jméno: hrboll      E-mail:      IP: uživatel9087    
no na svičce je karbon,je černá a suchá jak ji vytahnu potom zdechnuti.
 
 
Datum: 15. října 2010 9:29
 
 
 
 
Jméno: her      IP: uživatel5617    
tece ti tam moc benzínu a zamočí se ti svíčka potom to prestane házet a jak se ti ten benzin odpari tak to zase jede. Jakou ma svicka barvu
 
 
Datum: 14. října 2010 20:27
 
 
 
 
Jméno: grf      IP: uživatel5617    
malo ti to chladí
 
 
Datum: 14. října 2010 20:24
 
 
 
 
Jméno: hrboll      E-mail:      IP: uživatel9087    
prave ten mam take vycisteny a mam tam nove sitko atd.tak nevim kde je problem.
 
 
Datum: 14. října 2010 19:24
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nedotykajici palivo do karburatoru, procisti kohoutek a koukni na hadicku. me tohle delala 350 pri jizde nad 100km/h
 
 
Datum: 14. října 2010 19:21
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dobrý večer. prosimvas nevíte z jaké kubatůry a typu je tento karbec? díky moc http://aukro.cz/item1260566638_karburator_cz.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. října 2010 20:57
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vzhledem k krátkému přeplavovacímu kolíku a víčka šoupátkovky bez závitu na převlečnou matici to na 450 ani 354 nebude...
 
 
Datum: 14. října 2010 20:57
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel7920    
já ho mám i na 350/354
 
 
Datum: 14. října 2010 20:50
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mam takovej na kulaty 175/450
 
 
Datum: 14. října 2010 20:36
 
 
 
 
Jméno: mi      IP: uživatel5617    
250
 
 
Datum: 14. října 2010 19:56
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel10218    
Souhlas s koleckem, aspon ja tam takovej mam
 
 
Datum: 14. října 2010 9:03
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
podle mě je to hranatá 175...
 
 
Datum: 14. října 2010 0:00
 
 
 
 
Jméno: Hofmi      IP: uživatel4180    
zdar,chci se zeptat proč mi vynechává muj mustang když mám volnoběh,pořád vynechává nevím vubec proč poradte někdo pls. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. října 2010 15:08
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8731    
mustangista: hele myslím si že vynechávání nemá nic společnýho se zacpaným výfukem.. když je zacpaný výfuk tak se znatelně sníží výkon.. ale vynechávání to asi ne.. ale ta svíčka to je velká pravděpodobnost..
 
 
Datum: 13. října 2010 15:08
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
může to bejt špatná plováková hladina v karbu, může to být svíčka, může to být kostřící kábl, může to být přicpaný kohoutek.. je toho hodně.. :-)
 
 
Datum: 13. října 2010 15:06
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
mě to trápilo dlouho. Měl sem přicpatý výfuk a špatnou svíčku. Tyto dvě věci zkus a ještě zkontroluj potom jestli ti neprobíjí káblík nějaký jestli se nedotýká kostry
 
 
Datum: 12. října 2010 19:38
 
 
 
 
Jméno: Swobajz      IP: uživatel10528    
Zdarec hele mám dotaz jestli ta levostranná odkapávací mistička na jawa 550 pude nasadit na karburátor keter je na pravý straně??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. října 2010 17:25
 
 
 
 
Jméno: achmed      IP: uživatel10469    
caw nejde mi vytocit motor karbec mam v ok stavu kupil origo trysky nastavil a nechal jsem tam otevřenej filtr.Motorska startuje na poprvé ale do otaček je to problem nevite co stim???? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. října 2010 22:17
 
 
 
 
Jméno: vapo2      IP: uživatel10511    
Neboj vem to logicky, podívej se jakým směrem se točí vačka (je to po směru h. ručiček) takže když budeš pohybovat kladívkem (natáčením celého zapalování) proti pohybu vačky (půjdeš jí tzv. na proti) tak předstih přidáváš neboli ho zvětšuješ a kdzž půjdeš kladívkem (celým zapalování,) po směru otáčení vačky tak ten moment házení jiskry naopak oddálíš takže předtih tím pádem zmenšíš. Musíš ale dodržet předepsané hodnoty to ale asi znáš.
 
 
Datum: 14. října 2010 22:17
 
 
 
 
Jméno: achmed      IP: uživatel10469    
ehh fort je v praze soui rozvedeni a nikdo jiny ten predstih seridit neumi :-( kurde najk to vykutim jinak dik za rady
 
 
Datum: 13. října 2010 19:04
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A hlavně ty trysky nenavrtej...
 
 
Datum: 12. října 2010 16:07
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10412    
když neumíš seřídit ani předstih tak tam nedávej ani žádný "tjůnink filtry" to pak tu bohatost s rozhozenym předstihem nedoladíš nikdy!! ...řekni tátovi at ti to seridi a pri ty prilezitosti si to osaháš...
 
 
Datum: 12. října 2010 15:23
 
 
 
 
Jméno: achmed      IP: uživatel10469    
eeh takova trochu blba otazka ja se zvetsuje predstih???
 
 
Datum: 12. října 2010 14:36
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zkus dát původní filtr
 
 
Datum: 12. října 2010 13:32
 
 
 
 
Jméno: Hoonza      IP: uživatel10107    
seštěluj předstih, to že ti to chyta na prvni a nejde do otacek je dusledek toho že máš (ted abych nerekl blbost) myslim ze malej predstih, ale nicmene je to predstihem takze sesteluj
 
 
Datum: 12. října 2010 13:21
 
 
 
 
Jméno: Alesblaha ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdravím všechny, mám tu problém s čízou. motor mě nejde vytočit až do plných otáček, ikdyž to mám nastavené dle příručky - jehla na druhém zářezu a šroub povolený ale o 1 otáčku. Kde by mohl být problém? Karburátor je otryskován originálně ,dle příručky to sedí. hadr v sání nemám,filtr je tam asi 1500km nový. Svíce do cihlova až trochu do černa. Děkuji za rady :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. října 2010 17:42
 
 
 
 
Jméno: Alesblaha ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jinak v příručce je uváděná 2.-3. zářez po záběhu
 
 
Datum: 12. října 2010 17:42
 
 
 
 
Jméno: Alesblaha ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na ten třetí zářez jsem to zkoušel a nejelo mě to víc jak 80,prostě to nešlo uplně vytočit.
 
 
Datum: 12. října 2010 17:42
 
 
 
 
Jméno: ČZ 180      IP: uživatel8062    
Jehlu dej na 3. zářez a přídavný vzduch od 3/4 - 1a1/4 ot.
 
 
Datum: 12. října 2010 15:56
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10412    
tak polad karb....nastavení dle příručky není vždy na 100%ideální
 
 
Datum: 12. října 2010 15:34
 
 
 
 
Jméno: Alesblaha ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zastudena chytne hezky....za tepla taky
 
 
Datum: 12. října 2010 10:14
 
 
 
 
Jméno: Alesblaha ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Jinak ten problém mám u čízy 175/487, předstih jsem právě nedávno dal nižší - tak 2,8 -2,9mm a odtrh zkontroloval - 0,4mm,takže to je v pořádku právě že, zkusím ještě novou svíčku třeba,nebo já nevim už.
 
 
Datum: 12. října 2010 10:14
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
me tohle na 175/450 delal predstih..za studena to jelo na nic,chcipala po pridani plynu a za tepla delala to samy co tobe..do nejakejch 4/5 otacek jela a pak se zacla jako by dusit...tak sem dal mensi predstih-chyta krasne i za studena i za tepla,jede paradne.. :-)
 
 
Datum: 11. října 2010 21:16
 
 
 
 
Jméno: Alesblaha ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Kladívko je podle mě odizolovaný dobře.na to jsem nešahal nikdy,nastartovat jde dobře. Jinak to točí skoro do plnejch,ale na úplném konci plynu se to jakoby dusí a nezrychluje,neakceleruje,zůstává to už v těch jedněch točkách. Elektrik by měla být v pořádku. VN kabel byl dávanej novej,fajfka taky...svíčka je BRISK N15C. No svíčku bych mohl zkusit dát novou. Ty kladívka jsou jak izolované? Jsem to nikdy neměl sundaný Kladívko jinak rozepíná dobře,nijak neodskakuje,na to jsem se díval dneska
 
 
Datum: 11. října 2010 19:21
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10412    
seš si jistej,že je problem v karburátoru?? izolace kladivek? svicka? skrat na VN kabelu....co to dělá když to točí současný "max otáčky"? znám nekolik případů,že probíjel VN kabel na kostru,odskakující kladívko,špatná izolace kladívka,kladívko putující na vodícím kolíku,skrat pod spínací skříňkou.....a nebo vejfuk....
 
 
Datum: 11. října 2010 18:39
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím, koupil jsem si čezetu 150. V neděli ráno mi hrozně blbě startovala. Cvičil jsem na tom takovou dobu, vždycky po dlouhé době to chytlo a hned chcíplo. Pak to chytlo a nějak jsem to udržel v běhu, dvakrát jsem přískokama objel zahradu a celej zbytek dne to startovalo na první-druhý pokus. Může za tím být starý benzín, chybějící sítko-nějaký smítko, nebo třeba že to potřebuje na studený staty klapku, která samozřejmě chybí? Pak mám obdobný problém u 555. Karbec čistej, jehla na druhém zážezu, předstih přesně 3mm, v plováku to nežbluňká, jiskru to hodí klidně 1cm dlouhou, ale na páku absolutně bez šance. Ať to přeplavuju jak chci, prošlapávám bez zapalování, zavírám filtr nebo ne, prostě nechytne. Vždycky to skončí tak, že s tím běhám po zahradě, asi po druhém kolečku to chytne a hned chípne. Uběhnu ještě kousek, chytne, hrozně vynechává, kousek se svezu, vypnu motor a pak to půl dne chytá na první šlápnutí. Hlava je dorvaná GOLOU na fest a má nové těsnění. Jiné svíčky to taky nebere. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. října 2010 18:46
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
říkám, že to chytá stejně blbě i s třetím zářezem, ale zkusím to ještě jednou. Jiskra silná je.
 
 
Datum: 11. října 2010 18:46
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
svíčka klidně může bejt mokrá, ale asi ne dost na to, aby zapálila směs... taky to může bejt jiskou, to že je 1cm dlouhá ještě neznamená, že je dost silná, když máš svíčku venku, držíš ji na motoru a šlápneš, měla by být bílomodrá, silná, a měla by být slyšet.. ke s karburátorem 555 nemam zkušenost, ale jeví se jako přicpanej.. jestli zvýšení jehly nemá vliv na výkon, když pak chytne, tak ji nech vejš..
 
 
Datum: 11. října 2010 14:53
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Npsal jsem to blbě, mezi vlatním karbem a takovým tím kouskem, co se povoluje klíčem 24, tuším.
 
 
Datum: 11. října 2010 13:09
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
JAWA: Svíčka je vždycky mokrá a na tom karbu se nedá seřizovat nic, krom jehly. Když dám bohatší, tak se nic nezmění. U tý čízy mi ještě chybí jedno těsnění v karbu, že by to bylo tím? Mezi vlastním karbem a takovým tím nástavci na trysku, to musím sehnat.
 
 
Datum: 11. října 2010 13:04
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
k číze: nejspíš za to můžou všechny tři věci najednou, k Jawě: máš špatně seřízenej nebo někde přicpanej karburátor, jde ti tam chudá směs, proto studenej nechytá a teplej naopak velmi dobře..
 
 
Datum: 11. října 2010 12:52
 
 
 
 
Jméno: achmed      IP: uživatel10469    
caw hoši nevite jaky pruměr ma orig hl. tryska v karburatoru jawa 350/638??diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. října 2010 18:07
 
 
 
 
Jméno: johny      IP: uživatel9547    
stahni si přiručku
 
 
Datum: 11. října 2010 18:07
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
čus potřeboval bych vědět dle vlastních zkušeností, kolik asi tak žere jawa 350/640 ?? díky předem.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. října 2010 7:04
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8731    
hm díky.
 
 
Datum: 11. října 2010 7:04
 
 
 
 
Jméno: johny      IP: uživatel9547    
dobře seřízená 3,5 - 5 litrů na sto, ale nedělá ji problém sežrat i 10 litrů... ja osobně jezdím za nějakých 4 - 5 l
 
 
Datum: 10. října 2010 19:29
 
 
 
 
Jméno: jawa      IP: uživatel5056    
Zdarec čim to je že mě moje jawa 21 nechce chytnout svička je uplně sucha když tu svičku dam do benzinu a je mokra tak mě jawa 21 chytne bez problenu a jede okolo 60km necuka a drži paradně volnoběh dík moc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. října 2010 19:32
 
 
 
 
Jméno: telda      IP: uživatel9594    
velka chudost dej si zařez jehle na 2. zarážku ze spoda, nebo si sežen karbec z mustanga sou od dost lip vymakany taky me na 21 porad blbnul hodil sem tam z mustanga a chodi paradne a nebo ho komplet vyndej a poradne vycisti
 
 
Datum: 18. října 2010 19:32
 
 
 
 
Jméno: jawa      IP: uživatel5056    
Ja to načepuju aspon pul minuty a vysledek 0
 
 
Datum: 10. října 2010 21:17
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10521    
když to startuješ načepuj si tam víc benzínu
 
 
Datum: 10. října 2010 20:19
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10521    
když to startuješ načepuj si tam víc benzínu
 
 
Datum: 10. října 2010 20:19
 
 
 
 
Jméno: jawa      IP: uživatel5056    
Karbec mám uplně čistej protoče jsem ho čistil a nastavolal podne přiručky.
 
 
Datum: 10. října 2010 19:39
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8731    
hodně špatně seřízenej karbec.. nebo špatná svíčka ale to těžko..
 
 
Datum: 10. října 2010 18:43
 
<  80  81  82  83  84  85  86  87  88  >

 







Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 13.03.2026 8:35:32 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu