česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  87  88  89  90  91  92  93  94  95  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: milan      IP: uživatel9236    
Cau kluci potrebuju pomoc kdyz nastartuju fichtla a chvilu jedu (cca 5 min )jak tam mam za 2 zacne to strasne cukat kdyz podradim na jedna to same a kdyz to chci pres spojku vytocit do otacek aby to nezdechlo tak to vubec nejde a zdechne totak mi to udela asik 2x za sebou a pak to jede normalne nwm co stim pls poradte ....mam jawu 05 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. srpna 2010 13:53
 
 
 
 
Jméno: milda123      IP: uživatel9236    
OK ...dik
 
 
Datum: 12. srpna 2010 13:53
 
 
 
 
Jméno: Ricmond      IP: uživatel10169    
No mne tohle taky delala a tak sem vzal karburator a nalil sem do piksly ocet a nechas ho tma tak cca na pul hodky ale nesmis na to zapomenout jinak ho to serele ale zase se to potom poradne procisti ...
 
 
Datum: 12. srpna 2010 13:22
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zkus vyčistit karbec celej komplet.:-)
 
 
Datum: 12. srpna 2010 12:09
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec draci, mám takovej blbej dotaz...má tu někdo upravenej origo karbec od wobbiho? Zvétšenej difák na 18.5, provrtání trysky...?? Vím že se v karburaci výkon nehledá, ale jezdím CÚ, jede parádně. Kdybych nechal upravit karbec, dobŕe to odladil, jak by to jelo?Dík za rady... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. srpna 2010 11:33
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dík moc :-)
 
 
Datum: 11. srpna 2010 11:33
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jinak ta sériovej motor postačí klidně i 65
 
 
Datum: 11. srpna 2010 10:39
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nijak extra ne,chtělo to mírně vyšší hladinu a sadu trysek od 65-76 a osvědčila se 72,74 i 76.Neni to nic co bys nezvládl za odpoledne :-)
 
 
Datum: 11. srpna 2010 7:49
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
denzileck : moc dííky..ten karbec si určitě nechám udélat....a mám ještě jednu otázku..musel si to néjak spešl ladit? Nebo si to nasadil, nastartoval a hned to jelo parádné? :-D Dík
 
 
Datum: 10. srpna 2010 22:26
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 10. srpna 2010 21:38
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://wobby23.freepage.cz/nova-stranka-88616/
 
 
Datum: 10. srpna 2010 21:38
 
 
 
 
Jméno: ardno      IP: uživatel9335    
a mužu se zeptat kdo to je ten wobbi ???? ma nekau webovku ???
 
 
Datum: 10. srpna 2010 21:31
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mam něco podobnýho cestovce,akorát je ostřejší a ten karburátor tomu dost pomohl..Doporučuju!
 
 
Datum: 10. srpna 2010 21:28
 
 
 
 
Jméno: Mirek      E-mail:      IP: uživatel7516    
Zdarec, než do něčeho šáhnu, nevíte někdo proč by na Jawě 250-559 Panelce mohl valit benzín přes spodek té plastové nádoby do které se dává vzduchový filtr ? Je to chyba v karburátoru,a když, tak jaká? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. srpna 2010 20:55
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel7151    
ze ti nezavira plovak benzin,sak prvni kuknem a ked nebudem vjedet tak potom sem napisem a ne len tak hned sem pisat , treba skusat pice ne
 
 
Datum: 10. srpna 2010 20:55
 
 
 
 
Jméno: jawass      IP: uživatel9121    
čau hoši jaká myslíte že je lepší triska pro origo karbec z jawa 21 68 nebo 60 díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. srpna 2010 17:08
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
do karburátoru třísky nepatří...
 
 
Datum: 10. srpna 2010 17:08
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
68
 
 
Datum: 10. srpna 2010 16:32
 
 
 
 
Jméno: LIVEPORT22 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Čest draci mám problém z jawou 350 prevej válec mi nechce zapálit nebo nevimto 100% jiskru a palivo má,ale nejde nevíte cotomu může bejt ?předstich jsem kontroloval a je v pořádku,ale jemi divný že nejde levj jde ale pravej ne myslim si jstli to není karburátorem ?dík za rady co setu snad objeví odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. srpna 2010 21:28
 
 
 
 
Jméno: Milacek      E-mail:      IP: uživatel4405    
njn asi indučky lidičky protože když jsem je prohodil sotva mi to čaplo když jsem jim dal pod svíčky benzín tak jsem místo pravý dal svou s fíka fungl novou a hodil ji na levej a zlevýho na pravej tak to chytlo tak jsem vzal tu zpravýho co jsem vyměnil a dal na fíka ani neškit takže asi to bude indučníma cívkamaale nemám dvě abych to moch pořádně vyskoušet takže nechám téma odevřený radtě dál
 
 
Datum: 10. srpna 2010 21:28
 
 
 
 
Jméno: vacin      IP: uživatel8209    
2 milacek: 350 má klikovku rozdělenou pro každý válec zvlášť. Zkus prohodit svíčky a indučky, když se ti to přestěhuje na druhý válec, tak budeš mít jasno.
 
 
Datum: 10. srpna 2010 21:03
 
 
 
 
Jméno: Milacek      E-mail:      IP: uživatel4405    
ten je jak novej jenže myslimsi že už je špatnej i otec sito myslí :/nevim a ty svíčky vždit jsou v poho pálej na babetě i na fíkovy tak proč by nepáleli zrovna tady když fuguje levej musí i existovat spůsob jak sprovoznit pravej
 
 
Datum: 10. srpna 2010 21:01
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel7151    
vis co ty n15yc su najhorsi svicky co poznam,este kort ked je to ta stim modrim napisem to tam ani nedavaj,skus si najit naku staru PAL n7 alebo neco podobniho,a karbes cistils??
 
 
Datum: 10. srpna 2010 20:42
 
 
 
 
Jméno: Milacek      E-mail:      IP: uživatel4405    
tak zas kdyby to mělo bejt gufero tak by netách ani ten druhej je to celková klikovka gufero si myslim že ne kladívka mám nové obě dvě spolu s kondikama a svíčkama tak že tipnu bud indučky nebo falešnej vzduch ale pod hlavou ne takže někde u karbecu ale blbýje že když mu dám já že mu tam trošku stříknu a nakopnu tak běžej oba ale po pěti vteřinách jde jen jeden a neudrží volnoběch
 
 
Datum: 10. srpna 2010 19:35
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jsou dvě možnosti, buďto neni co zapálit nebo neni čim, a jelikož je to 350 s jednim karburátorem, tak to bude buďto v elektrice (předstih, odtrh, pecka na kladívku/svíčce, někde špatnej kontakt nebo to probijí) a nebo ti to někde tahá falešnej vzduch (gufero pod altíkem, těsnění pod válcem)... chce to všechno projít... a pamatuj, že to, že ti svíčka háže jiskru venku, ještě neznamená, že ji musí házet i ve válci pod tlakem...
 
 
Datum: 10. srpna 2010 18:21
 
 
 
 
Jméno: Milacek      E-mail:      IP: uživatel4405    
Ne pístní kroužky měnil jsem je včera svíčky asi taky ne mám je nový brosk n15yc a indučky když já nemám jkiný krom na fikovy :-(no skusim se zeptata souseda jestli mi pučí na skoušku apak napíšu co to dělá
 
 
Datum: 10. srpna 2010 15:44
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel7151    
karburatorem to neni ked ti pali levi tak musi palit aj pravi,ja bich hledal chybu v elektrice,prewdstih,konicek,inducka,svicka,popripade skontroluj kruzky cuss.ozvissa co to delá.
 
 
Datum: 10. srpna 2010 15:07
 
 
 
 
Jméno: Fana      IP: uživatel10027    
Zdare draci mam problém, fik mi moc žere (mustang), naliju tam pul litra a za deset kilaku je to pryč, mam to všechno seřizeny a vyčeštěny - da se řict ! Ale čím by to mohlo ještě být? Díky za rady... :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. srpna 2010 10:21
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel3429    
Fana: sice snížíš spotřebu, ale s největší pravděpodobností to zadřeš
 
 
Datum: 10. srpna 2010 10:21
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no o trošku mín to žrát bude, jestli ti to znatelně změní výkon nevím,ale řekl bych že bude moc chudá směs, a bude motor za tepla trochu vadnout...ale řekl bych že to nebude moc znát.
 
 
Datum: 10. srpna 2010 9:27
 
 
 
 
Jméno: Fana      IP: uživatel10027    
Mám tam ted tyden novej treti vybrus :-) A když dám jehlu uplně dolu, plech nahoru tak to bude žrat o trošku min? A nepoznám to na výkonu?
 
 
Datum: 10. srpna 2010 9:17
 
 
 
 
Jméno: Rosi48 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cože?pry nejde udělat..:-Dna vylitanym valcu sem měl spotřebu 6.5 litru na sto!!1)už to nejelo takže šecky kvalty jenom plnej 2)bohata směs-a to mě to nikde nechcalo.(zkoušel sem to na přesne vypočitana vzdalenosti podle GPS)
 
 
Datum: 09. srpna 2010 23:03
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já sem četl litra :-D.... hele pokud jezdis v terenu na 1 a 2 tak je to normalni
 
 
Datum: 09. srpna 2010 21:47
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hele tenhle dotaz si už tady myslím měl..tahle spotřeba není možná
 
 
Datum: 09. srpna 2010 21:40
 
 
 
 
Jméno: Fana      IP: uživatel10027    
Nekdo neumi pocitat, je to 5 na 100... :-) Tak co by to mohlo být? Díky
 
 
Datum: 09. srpna 2010 21:32
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hele spotrba 10 litrů na 100km je nemozná :-D....nekde ti to chcije a urcite jezdis v terenu na jednicku a dvojku ze
 
 
Datum: 09. srpna 2010 21:17
 
 
 
 
Jméno: mug      IP: uživatel6610    
zdr nevite neekdo kde se da sehnat leteckej benzin odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. srpna 2010 14:04
 
 
 
 
Jméno: mug      IP: uživatel6610    
to mam pro kamosa nwm co s tim chce delat jen sem chtel vedet jestli se to da sehnat
 
 
Datum: 10. srpna 2010 14:04
 
 
 
 
Jméno: DaCaN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D:-D:-D
 
 
Datum: 10. srpna 2010 7:52
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
letecky benzin ked si mislis na kerozin je najhorsi palivo!! a vykon nepredá :-D len znizit moze :-D
 
 
Datum: 09. srpna 2010 20:56
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel2156    
Bouchne fichtl pod prdelý :-)
 
 
Datum: 09. srpna 2010 20:45
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ze by na letisti? :-D a né! výkon to nepřidá! :-D
 
 
Datum: 09. srpna 2010 15:58
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bych se chtel zeptat muzu do dachla do benzínu lejt olovo-aditiv?? vim ze dachl nemá ventýlya jakej to ma nato vliv ,díkes odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. srpna 2010 21:54
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
booscheer absolutni kravina je to jen tvuj pocit.... nekde byl kdysi davno nejakej test necoho na lidech jednomu daly obic ochucenou vodu a rekly ze je to energetak druhemu rekli ze je to obic ochucena voda a kdo dyl vydrzi... samozrejme vydrzel ten co si myslel ze je to energetak... je to proste jne tve podvedomi a pocit ze to proste JEDE..
 
 
Datum: 09. srpna 2010 21:54
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Taky jsemmyslel že je to kravina ale ejdnou jsem to tam skusil dat a nestačil jsem se divit,od té doby to tam dávám pořád. Motor se líp točí,líp tahne odspoda a vydrží dél než začne vadnout... Jediný vedlejší učinek je ten že mi to trochu vic dymi.
 
 
Datum: 09. srpna 2010 18:27
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel9748    
asi tam u vás máte jinej benzín, já přešel ze specialu na natural, mazal sem pořád stejně a nepocítil sebemenší změnu...
 
 
Datum: 09. srpna 2010 18:24
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10148    
Mám zkušenost,že fichtl jede na naturál s olovem stejně dobře jako na speciál 91...na naturál bez olova mi seriovky jezdej špatně...míchat dle poměru na flaštičce...když neseženu na pumpách Speciál,tak kupuju Naturál 95 a jak do pařezů tak do 250 dávam natural s olovem......nekdo rika ze je to kravina,ale natural bez olova je takovej suchej a me to na nej blbe jezdi...prodavat olovo doporucuju
 
 
Datum: 09. srpna 2010 16:57
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel3429    
lejt to tam můžeš a vliv to nebude mít vůbec žádnej, tzn je to zbytečný, ale proti gustu....
 
 
Datum: 09. srpna 2010 14:10
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
OK:-D
 
 
Datum: 09. srpna 2010 13:56
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Proč do toho benzínu cheš pořád něco přidávat?Dej tam jen olej a hotovo...
 
 
Datum: 09. srpna 2010 13:53
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel9940    
Čau klucí, na kterou stranu mám kroutit šroubem volnoběhu na Jawa 175?? Směs je hrozně bohatá a svíčka je pořád zaolejovaná. Mám to ubrat i na jehle? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. srpna 2010 9:17
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
šroub volnoběhu: zašroubováním zvedáš volnoběh, vyšroubováním snižuješ; šroub bohatosti volnoběžné směsi: dotahováním obohacuješ, vyšroubováním ochuzuješ; jehla: čim je plíšek na jehle vejš, tim je směs chudší
 
 
Datum: 09. srpna 2010 9:17
 
 
 
 
Jméno: johny      IP: uživatel9547    
čím víc je šroub bohatosti dotažen, tím je směs bohatší
 
 
Datum: 09. srpna 2010 9:02
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdary chci se zeptat co se stane kdys do benzinu naleju petrolej estli to bude víc kouřit ?? ,dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. srpna 2010 20:19
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-)
 
 
Datum: 08. srpna 2010 20:19
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No vida, rozumné slovo...
 
 
Datum: 08. srpna 2010 19:57
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ok radši na ten petrolej seru a koipim normalni m2t
 
 
Datum: 08. srpna 2010 19:50
 
 
 
 
Jméno: FichtlMen ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Akorát to přidřeě neb i zadřeš a budeto hulit jako svině ........a vůbewc to nepojede
 
 
Datum: 08. srpna 2010 19:40
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
díky zejtra koupím m2t :-)
 
 
Datum: 08. srpna 2010 19:35
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
jo hulán bude jako kráva a za studena se ani nerozjedeš jak to bude líný
 
 
Datum: 08. srpna 2010 14:15
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Řekl bych, že to tím akorát zničíš...myslím že petrolej se v benzínu nerozpouští.
 
 
Datum: 08. srpna 2010 13:57
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nemáš doma 2t olej? Kup si m2t a nevymýšlej blbosti.
 
 
Datum: 08. srpna 2010 13:56
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ne nechci ziskat výkon jen mne zajima co to udela estli to bude víc kouřit a aby to moc neztratilo na výkonu
 
 
Datum: 08. srpna 2010 13:54
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Poslední dobou se pokec zbláznil..nechápu takovýhle nápady...myslíš že petrolejem dostaneš výkon? Zkus to a uvidíš :-)
 
 
Datum: 08. srpna 2010 13:49
 
 
 
 
Jméno: Heidy      IP: uživatel10140    
Taky vám přijde, že jak vjedete do mlhy, tak to začně okamžitě nádherně táhnout? A nebo že bych z části jezdil na páru, jak se to ve válci ohřeje?:-D Vím, že se to tím schladí, ale to tahalo líp jak za studenýho motoru.Znatelnej rozdíl sem poznal jak já, tak kamarád co jel předemnou. Mohl na to mít třeba vliv oblak tekutýho dusíku, co zrovna pár km od toho utíkal z cisterny? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. srpna 2010 21:32
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
robert bosch:kde se ta klapka nachází?jak se upravuje množsví nasávaného vzduchu?
 
 
Datum: 11. srpna 2010 21:32
 
 
 
 
Jméno: flow      IP: uživatel4625    
forsáž není že se do tryskového motoru začnou z trysek valit molekuly vody ale několika násobny objem paliva! a mohlo se to používat jen několik málo vteřin protože se \r\nzačal velmi zahřívat motor! ve 2sv. myslim u P-40 se do válců vstřikovala vodní pára také pro zvýšení výkonu ale neříkalo se tomu FORSÁŽ..
 
 
Datum: 11. srpna 2010 12:28
 
 
 
 
Jméno: Fogi      IP: uživatel9627    
Tryskový 4 válec :-D napsal sem pěknou blbost no :-D Jinak s tou forsáží máš pravdu :-)
 
 
Datum: 10. srpna 2010 14:51
 
 
 
 
Jméno: Robert Bosch      IP: uživatel10153    
Hmmm... ??? Tak u těch stíhaček se tomu říkalo "forsáž" nemýlím-li se a bylo to na zvýšení výkonu. Taky nutno podotkonut jaký spalovací objem motoru má stíhačka, ke všemu je tam motor tryskový a při tak vysoké teplotě spalovaní se aerosol vody rozložil na kyslík a vodík. Kyslík používají i svářeči, aby mohli dosahovat vysokých teplot při svařování kovů - bez něj ani ranu a vodík je výbušný. Spousta běžných spalovacích motorů jede lépe a klidněji ve vlhčím prostředí. Motoru v sání vlhký vzduch lépe vyhovuje. Spíš než něco jiného si myslím, že tam v konečném důsledku půjde o relativní hustotu vzduchu s mírně zvýšeným obsahem vody. U novějších aut je zcela bežná věc v sání vzduchu, která se jmenuje váha vzduchu. Typicky poruchová věc 1x za 2-4 roky se pokazí u koncernu značky VW tj. Audi, VW, Škoda ... Princip je takový, že přes odporový drát protéká napětí a průchodem elektrického proudu se tento drátek zahřívá. Zároveň je ale chlazený vstupujícím vzduchem a mění se jeho teplota, velikost protékajícího proudu a el. odpor. Jednu z těchto veličin obvykle tuším odpor, měří řídící jednotka a na základě jí, upravuje množství nasávaného vzduchu klapkou v sání. PS. FOGI: Kolik Válců ma tryskový motor stíhačky :-) ???
 
 
Datum: 09. srpna 2010 22:11
 
 
 
 
Jméno: Fogi      IP: uživatel9627    
Daves : nemáš pravdu..Když jedeš v mlze-Vodní pára a motor jí saje,tak se teplem srazí na vodu a krátkodobě se zvýši komprese,pač voda je nestlačitelná..Toto se kdysi ve válce dělalo se stíhačkama,že se přímo do válcu vstřikovala voda.
 
 
Datum: 08. srpna 2010 23:35
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
jednoduche ... az bude u vas poradny dest tak hned jak prestane vem fichtla a jed se projet ... potahne jak pitomej.. neni to na zdynim jinym principu nez na tom ze se do valce natlaci vic vzduchu se smesi nic vic nic min... neco jako preplnovani u auta...
 
 
Datum: 08. srpna 2010 13:25
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel6468    
Procti si odpovedi... tam to mas vysvetleny http://www.fichtlpokec.cz/tuning/id156947.html?odpovedet=1
 
 
Datum: 08. srpna 2010 10:34
 
 
 
 
Jméno: Yuri ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to s tou parou môze byť alebo horúci motor tiahne slabšie ako ten čo má normálnu pracovnú teplotu a tým dusíkom je to veľka špekulácia:-D
 
 
Datum: 08. srpna 2010 9:43
 
 
 
 
Jméno: Johnny      E-mail:      IP: uživatel5695    
Chtěl bych se zeptat mám Jawu 05 zastudena když jedu a uberu plyn tak myto zdechá ale jinak jak se zahřeje tak jede v poho myslíte že bude potřeba jen seštelovat trysku volnoběhu? Díky za odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. srpna 2010 17:07
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to je normální.studený motor potřebuje bohatší směs aby fungoval(sytič)jelikoš pincek nemá sytič ani jiné zařízení které by korigovalo složení směsi v závislosti na teplotě motoru,je karburátor nastaven na teplý motor takže múže mít nízké otáčky,díru atd když je to studené
 
 
Datum: 07. srpna 2010 17:07
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel6468    
Ja myslel ze kdyz motka saje vzduch tak vylitava nesmyslne do otacek a robka bordel... toto mi pride spis ze je priskrceny, nekde pricpany, vejfuk, vzduchac apod
 
 
Datum: 07. srpna 2010 15:26
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Někde ti to saje faleš vzduch, nejčastěji to je : kolinko-karbec nebo hlava válec, podívej se jestli se ti nepovolila hlava
 
 
Datum: 07. srpna 2010 12:20
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel2156    
Podle mě,ti někde motor podsává falešný vzduch...protože když sem za studena přidal plyn tak se to dusilo,ale když se motor zahřát tak se jako by ta dírka nebo něco zacpalo...a bylo to ok.. ;-),zkuse se kouknout na hlavu motoru a těsnění okolo karbece..
 
 
Datum: 07. srpna 2010 12:16
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel8535    
me zas u jednoho pionyra drzi volnobeh jen za tepla, pritom motor je 6000km po GO a slape nadherne. Nechapu jak ti to muze chcipat se studenym za jizdy mozna naka netesnost.
 
 
Datum: 07. srpna 2010 12:01
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8731    
hele volnoběh se šteluje vždy z tepla.. takže když máš za tepla volnoběh OK a za studena moc malej tak to je divný protože za studena mám volnoběh vždy větší než za tepla.. pčkej si na názory druhých...
 
 
Datum: 07. srpna 2010 11:33
 
 
 
 
Jméno: woowi      E-mail:      IP: uživatel9838    
prosim vas draci mam zas trochu problem mam novy hikone vyfuk akorat kdyz je nasazeny tak fichtl se ttrochu dusi ale fakt trosku ale kdyz dam plny kotel tak se to zlepsi tak me napadlo vetsi trysku akorat sem chtel tak 78-100 at to radne jede a taky radne zere ze jo :-D akorat nemam kde to sehnat a 20 dni tady na ti objednavku se mi cekat nechce tak sem myslel jestli by to neslo nejak provrtat nebo tak neco a jestli jo tak jakou velikost vrtaku ?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. srpna 2010 14:37
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Podle mě sou zas lepší z výroby, než made in home
 
 
Datum: 06. srpna 2010 14:37
 
 
 
 
Jméno: zipoman ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Když máš dobrej nástroj tak jí uděláš podle mě lepší než z výroby, koupil jsem si trysku a nejezdilo to na ní a když jsem zkouše protáhnout vrták 0,7 tak tam ještě kloktal a to měla bejt 68, kdyby prodávaly trysky bez děr tak si je budu vrtat sám a budu vědět že jsem jí udělal dobře
 
 
Datum: 06. srpna 2010 13:24
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To at si ji raději koupí...já nevím podle tebe je normální vrtat si trysky...ale mě už by to teda nenapadlo.
 
 
Datum: 06. srpna 2010 13:20
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo to nevím, ale oni to asi uměj...on když veme vrták tak to ani nemusí jet,..já asi před rokem sem provrtal trysku 65..asi na 70 bo ja nwm...a vubec to na ni nejelo..a mohl sem karbec stelovat jak sem chtel
 
 
Datum: 06. srpna 2010 13:19
 
 
 
 
Jméno: zipoman ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No a jak je podle tebe vyráběj?
 
 
Datum: 06. srpna 2010 13:16
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Akorát tím ty trysky ničíš...a vůbec je to pěkné blbej nápad
 
 
Datum: 06. srpna 2010 13:11
 
 
 
 
Jméno: zipoman ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pročn emáš rád provrtávání :-)
 
 
Datum: 06. srpna 2010 13:10
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D dej trysku 72, a v žadném případě je neprovrtávej, na tohle sem alergickej :-D
 
 
Datum: 06. srpna 2010 13:07
 
 
 
 
Jméno: FichtlMen ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím draci k čemu složí REGULAČNÍ ŠROUB?U Jawy 150 ten šroub mám uplně dotáhlej a v návodu se píše 1/4 takto ma být dotáhlí na max a povolit o 1/4 a na jaký zářez mám dát jehlu ??Na 3 ne na 4 to je už moc podle mě .Díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. srpna 2010 10:08
 
 
 
 
Jméno: ČZ 180      IP: uživatel8062    
Regulační šroub ovlivňje poměr vzduchu ve směsi. Směs se skládá z benzínu a vzduchu a tento šroub reguluje množství vzduch, které se smíchá s benzínem.
 
 
Datum: 07. srpna 2010 10:08
 
 
 
 
Jméno: chytrak      IP: uživatel5336    
Spadl ti tam števt do trybla a chybi ti AC pumpa
 
 
Datum: 06. srpna 2010 20:41
 
 
 
 
Jméno: krtek      IP: uživatel9346    
čus.kde se dá koupit airbox na mustanga??? nejlépe nějakej kamenej obchod odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. srpna 2010 11:06
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já na aukru zatím asi 700 stovek víc ne :-D...zajíc : ale to je divný...já posílám karburátory vśe na pio, a karbec jawa 550, sotva něco vážil a dobírka 101...kdyby sme u nás měli poštu jako u vás. hned by lidi kupovali na aukru i odemně víc, pač jim to poštovný asi přijde drahý... :-D
 
 
Datum: 05. srpna 2010 11:06
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ja sem zatim na pětikilu :-D
 
 
Datum: 05. srpna 2010 10:04
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
presne tak :-) pres aukro jsem si vydelal uz zhruba 4000 kč :-)
 
 
Datum: 05. srpna 2010 9:20
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To je pravda mě se taky vypltí že prodávám aj kupuju na aukru :-)
 
 
Datum: 05. srpna 2010 8:03
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja prodavam a kupuju veci na aukru a dobirka je drazsi..ale kdyby ti poslal penize predem na ucet a nebo an tvoji adresu slozenkou,postovny boxu by melo bejt okolo 50 kč...ale posilal sem karb na babu dobirkou a dobirka byla za 60 kč :-)
 
 
Datum: 05. srpna 2010 1:00
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
účet na internetu nemám, a zatím sem ho ani nepotřeboval :-D
 
 
Datum: 04. srpna 2010 23:39
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dobírka je držší no,tak proč neušetřit a neudělat to přez účet na internetu
 
 
Datum: 04. srpna 2010 23:10
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
At u nás pošlu co pošlu na dobírku, téméř vše stálo 105 kč..a to byli i možná lehčí balíčky než box...nevím jak je to jinde, ale u nás bylo poštovný na dobŕku minimálně 100 korun, a to už sem těch balíčku zaslal nepočitaně
 
 
Datum: 04. srpna 2010 22:10
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Poštovný u tohodle by bylo bud 50 nebo 70..
 
 
Datum: 04. srpna 2010 22:08
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
samozřejmě že je origo....jestli myslíš ten box...ale má malinko naprakslou tu trubici kterou připevnuješ na karbec..to by se muselo nějak opravit.
 
 
Datum: 04. srpna 2010 22:06
 
 
 
 
Jméno: krtek      IP: uživatel9346    
a to je origoš nebo c to je
 
 
Datum: 04. srpna 2010 22:02
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nejsem kokot...za 20cku je tvůj..ale horší bude to stovkový poštovný
 
 
Datum: 04. srpna 2010 21:42
 
 
 
 
Jméno: krtek      IP: uživatel9346    
jj a pošleš ho za 200 kila né :-D :-D
 
 
Datum: 04. srpna 2010 21:40
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Koupíš ho u mě, za 20cku
 
 
Datum: 04. srpna 2010 21:35
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nikde...nikdo to nedělá
 
 
Datum: 04. srpna 2010 21:07
 
 
 
 
Jméno: KoliHN      E-mail:      IP: uživatel7494    
Zdravim mam problem s fechtlem kdyz jedu na 1 ve vyssich otackach tak to cuka 2ka obcas taky ale 3ka vubec a na volnobech to ma strasne vysoke otacky kdyz otacim s tim sroubem na karburator tak to nereaguje co s tim???Diky za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. srpna 2010 22:35
 
 
 
 
Jméno: wiku ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hladina jak píše DACHLA21 . Nízkou haldinou ti to tvoří chudou směs. Nebo ti to někde netěsní, saje falešný vzduch, což je vlastně také vznikání chudé směsi. Nejčastěji to netěsní mezi válec-kartery nebo kolénko karburátoru-válec
 
 
Datum: 04. srpna 2010 22:35
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Malá hladina v plovákovce
 
 
Datum: 04. srpna 2010 20:37
 
 
 
 
Jméno: Fana      IP: uživatel10027    
Zdarec draci, mám problém, pořád mám zasranej válec od benálu občas to ukápne tou odkapovou miskou, ale taky je od benálu plováková komora a víčko ( z venku)... ! kudyma to tam chčije ? děkujíí odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. srpna 2010 22:57
 
 
 
 
Jméno: wiku ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nejdřív zkoukni jestli ti zavírá ventilek v plovákovce. :-) Pod víčko plovákovky patří těsnění. Když uděláš tyhle dvě věci, pak už ti to může téct leda skrz dírku pro cupovací kolíček, ale to je opravdu jen minimální.
 
 
Datum: 04. srpna 2010 22:57
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
S tím nic neuděláš, to je normální. To ti tam vyteče třeba když to naklopíš do zatáčky.
 
 
Datum: 04. srpna 2010 16:29
 
 
 
 
Jméno: JAwa50      IP: uživatel9832    
CAues rad bych se zeptal jestli to je pravda na netu sem se dival a pry že fichtl jede na naftu..ale je to pivovina ze ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. srpna 2010 15:16
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
nafta + benzín 1:1 ...budeš to 300 metrů roztláčet než to chytne a potom 20 minut zahřejvat a potom to docela pojede....bude to krásně hulit..lidi budou nadávat a odpoledne u vás bude zvonit policie ČR :-D
 
 
Datum: 04. srpna 2010 15:16
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
prej jezdi ale rekni mi co si tim pomuzes? budes kupovat naftu misto benzinu o 1kc levnejc? nebo me okomentujes tim ze bys mel naftu za 18 kc? na to ja ti odpovim ze za 18 kc z JZD jsou S*A*KY protoze traktor sezere vse ... leda bys mel kradenou naftu z nejakyho PD nebo CR... ale vznika tam detonacni horeni a je to obrovska namaha na cele klikove ustroji takze jestly ti stoji za to usetrit korunu a pak kupovat komplet pist kliku atd tak prosim...
 
 
Datum: 04. srpna 2010 14:51
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Naftový motory pracují pracují na sytému bez svíček. Směs bouchne tlakem a teplotou.... Dieslový motory mají kompresy kolem 20:1 a teplotu při stlačení kolem 600 stupňů. Proto ti to půjde těžko vypnout, protože ti to běží bez svíčky. A za studena to špatně chytí. A já bych to nedělal protože vyse*eš kliku.
 
 
Datum: 04. srpna 2010 12:55
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Musiíš to pak chcípnout přez kvalt
 
 
Datum: 04. srpna 2010 12:15
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jede, za studena budeś mít co dělat aby si ho natočil, pojede to tak max 50....a za tepla budeš mít zas co délat aby si motor vypnnul..někdy nepomáhá ani odpojená fajfka.
 
 
Datum: 04. srpna 2010 9:58
 
 
 
 
Jméno: Fojta      IP: uživatel7549    
Zdarec, kolik Vám draci co jezdíte po polnačkách žere fichtl ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. srpna 2010 19:28
 
 
 
 
Jméno: majlo      IP: uživatel10136    
nevim ale min to žere když hodne řadim a tece mi stoho benzin tak ti to moc neřeknu ale ale tak 3-4 l a jezdim v lese
 
 
Datum: 07. srpna 2010 19:28
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sem rád že už jezdím po silnici :-D
 
 
Datum: 04. srpna 2010 17:48
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mne taky mustang žere docela dost po polnačkach a lese
 
 
Datum: 04. srpna 2010 15:19
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
babetta jezdi na vypary:-D jinak ja cca 3litry max a to jedu do lesa... samej kopec sami vrkani plynem.. s kterim koli fichtlem.. a na silnici bere 1,94L/100km
 
 
Datum: 04. srpna 2010 14:53
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nj babeta :-D
 
 
Datum: 04. srpna 2010 8:38
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tvl to je spotřeba :-D...do babety naleju plnou (3L) a jezdím měsíc :-D
 
 
Datum: 04. srpna 2010 1:14
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
není polňačka jako polňačka...
 
 
Datum: 03. srpna 2010 21:42
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
2 litry na den
 
 
Datum: 03. srpna 2010 20:48
 
 
 
 
Jméno: FichtlMen ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím draci .Mám jeden menší problém s 05 nechce se uplně vytáčet a hlavně když jedu na 3.A i na volnoběh.Co s tím????? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. srpna 2010 20:42
 
 
 
 
Jméno: UltraMotorkář      IP: uživatel5685    
asi bych zkusil vyčistit výfuk :-) a filtr sání profouknou nebo radši novej
 
 
Datum: 03. srpna 2010 20:42
 
<  87  88  89  90  91  92  93  94  95  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 09.06.2025 21:33:57 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu