Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: milan
IP: uživatel9236
 Cau kluci potrebuju pomoc kdyz nastartuju fichtla a chvilu jedu (cca 5 min )jak tam mam za 2 zacne to strasne cukat kdyz podradim na jedna to same a kdyz to chci pres spojku vytocit do otacek aby to nezdechlo tak to vubec nejde a zdechne totak mi to udela asik 2x za sebou a pak to jede normalne nwm co stim pls poradte ....mam jawu 05
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. srpna 2010 13:53
Jméno: milda123
IP: uživatel9236
 OK ...dik
Datum: 12. srpna 2010 13:53
Jméno: Ricmond
IP: uživatel10169
 No mne tohle taky delala a tak sem vzal karburator a nalil sem do piksly ocet a nechas ho tma tak cca na pul hodky ale nesmis na to zapomenout jinak ho to serele ale zase se to potom poradne procisti ...
Datum: 12. srpna 2010 13:22
 zkus vyčistit karbec celej komplet.
Datum: 12. srpna 2010 12:09
 Zdarec draci, mám takovej blbej dotaz...má tu někdo upravenej origo karbec od wobbiho? Zvétšenej difák na 18.5, provrtání trysky...?? Vím že se v karburaci výkon nehledá, ale jezdím CÚ, jede parádně. Kdybych nechal upravit karbec, dobŕe to odladil, jak by to jelo?Dík za rady...
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. srpna 2010 11:33
 Dík moc
Datum: 11. srpna 2010 11:33
 Jinak ta sériovej motor postačí klidně i 65
Datum: 11. srpna 2010 10:39
 Nijak extra ne,chtělo to mírně vyšší hladinu a sadu trysek od 65-76 a osvědčila se 72,74 i 76.Neni to nic co bys nezvládl za odpoledne
Datum: 11. srpna 2010 7:49
 denzileck : moc dííky..ten karbec si určitě nechám udélat....a mám ještě jednu otázku..musel si to néjak spešl ladit? Nebo si to nasadil, nastartoval a hned to jelo parádné?  Dík
Datum: 10. srpna 2010 22:26
Datum: 10. srpna 2010 21:38
 http://wobby23.freepage.cz/nova-stranka-88616/
Datum: 10. srpna 2010 21:38
Jméno: ardno
IP: uživatel9335
 a mužu se zeptat kdo to je ten wobbi ???? ma nekau webovku ???
Datum: 10. srpna 2010 21:31
 Mam něco podobnýho cestovce,akorát je ostřejší a ten karburátor tomu dost pomohl..Doporučuju!
Datum: 10. srpna 2010 21:28
 Zdarec, než do něčeho šáhnu, nevíte někdo proč by na Jawě 250-559 Panelce mohl valit benzín přes spodek té plastové nádoby do které se dává vzduchový filtr ? Je to chyba v karburátoru,a když, tak jaká?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. srpna 2010 20:55
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 ze ti nezavira plovak benzin,sak prvni kuknem a ked nebudem vjedet tak potom sem napisem a ne len tak hned sem pisat , treba skusat pice ne
Datum: 10. srpna 2010 20:55
Jméno: jawass
IP: uživatel9121
 čau hoši jaká myslíte že je lepší triska pro origo karbec z jawa 21 68 nebo 60 díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. srpna 2010 17:08
 do karburátoru třísky nepatří...
Datum: 10. srpna 2010 17:08
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 68
Datum: 10. srpna 2010 16:32
 Čest draci mám problém z jawou 350 prevej válec mi nechce zapálit nebo nevimto 100% jiskru a palivo má,ale nejde nevíte cotomu může bejt ?předstich jsem kontroloval a je v pořádku,ale jemi divný že nejde levj jde ale pravej ne myslim si jstli to není karburátorem ?dík za rady co setu snad objeví
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. srpna 2010 21:28
 njn asi indučky lidičky protože když jsem je prohodil sotva mi to čaplo když jsem jim dal pod svíčky benzín tak jsem místo pravý dal svou s fíka fungl novou a hodil ji na levej a zlevýho na pravej tak to chytlo tak jsem vzal tu zpravýho co jsem vyměnil a dal na fíka ani neškit takže asi to bude indučníma cívkamaale nemám dvě abych to moch pořádně vyskoušet takže nechám téma odevřený radtě dál
Datum: 10. srpna 2010 21:28
Jméno: vacin
IP: uživatel8209
 2 milacek: 350 má klikovku rozdělenou pro každý válec zvlášť. Zkus prohodit svíčky a indučky, když se ti to přestěhuje na druhý válec, tak budeš mít jasno.
Datum: 10. srpna 2010 21:03
 ten je jak novej jenže myslimsi že už je špatnej i otec sito myslí :/nevim a ty svíčky vždit jsou v poho pálej na babetě i na fíkovy tak proč by nepáleli zrovna tady když fuguje levej musí i existovat spůsob jak sprovoznit pravej
Datum: 10. srpna 2010 21:01
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 vis co ty n15yc su najhorsi svicky co poznam,este kort ked je to ta stim modrim napisem to tam ani nedavaj,skus si najit naku staru PAL n7 alebo neco podobniho,a karbes cistils??
Datum: 10. srpna 2010 20:42
 tak zas kdyby to mělo bejt gufero tak by netách ani ten druhej je to celková klikovka gufero si myslim že ne kladívka mám nové obě dvě spolu s kondikama a svíčkama tak že tipnu bud indučky nebo falešnej vzduch ale pod hlavou ne takže někde u karbecu ale blbýje že když mu dám já že mu tam trošku stříknu a nakopnu tak běžej oba ale po pěti vteřinách jde jen jeden a neudrží volnoběch
Datum: 10. srpna 2010 19:35
 jsou dvě možnosti, buďto neni co zapálit nebo neni čim, a jelikož je to 350 s jednim karburátorem, tak to bude buďto v elektrice (předstih, odtrh, pecka na kladívku/svíčce, někde špatnej kontakt nebo to probijí) a nebo ti to někde tahá falešnej vzduch (gufero pod altíkem, těsnění pod válcem)... chce to všechno projít... a pamatuj, že to, že ti svíčka háže jiskru venku, ještě neznamená, že ji musí házet i ve válci pod tlakem...
Datum: 10. srpna 2010 18:21
 Ne pístní kroužky měnil jsem je včera svíčky asi taky ne mám je nový brosk n15yc
a indučky když já nemám jkiný krom na fikovy  no skusim se zeptata souseda jestli mi pučí na skoušku apak napíšu co to dělá
Datum: 10. srpna 2010 15:44
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 karburatorem to neni ked ti pali levi tak musi palit aj pravi,ja bich hledal chybu v elektrice,prewdstih,konicek,inducka,svicka,popripade skontroluj kruzky cuss.ozvissa co to delá.
Datum: 10. srpna 2010 15:07
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 Zdare draci mam problém, fik mi moc žere (mustang), naliju tam pul litra a za deset kilaku je to pryč, mam to všechno seřizeny a vyčeštěny - da se řict !
Ale čím by to mohlo ještě být?
Díky za rady...
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. srpna 2010 10:21
Jméno: hh
IP: uživatel3429
 Fana: sice snížíš spotřebu, ale s největší pravděpodobností to zadřeš
Datum: 10. srpna 2010 10:21
 no o trošku mín to žrát bude, jestli ti to znatelně změní výkon nevím,ale řekl bych že bude moc chudá směs, a bude motor za tepla trochu vadnout...ale řekl bych že to nebude moc znát.
Datum: 10. srpna 2010 9:27
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 Mám tam ted tyden novej treti vybrus 
A když dám jehlu uplně dolu, plech nahoru tak to bude žrat o trošku min? A nepoznám to na výkonu?
Datum: 10. srpna 2010 9:17
 cože?pry nejde udělat..  na vylitanym valcu sem měl spotřebu 6.5 litru na sto!!1)už to nejelo takže šecky kvalty jenom plnej 2)bohata směs-a to mě to nikde nechcalo.(zkoušel sem to na přesne vypočitana vzdalenosti podle GPS)
Datum: 09. srpna 2010 23:03
 já sem četl litra  .... hele pokud jezdis v terenu na 1 a 2 tak je to normalni
Datum: 09. srpna 2010 21:47
 Hele tenhle dotaz si už tady myslím měl..tahle spotřeba není možná
Datum: 09. srpna 2010 21:40
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 Nekdo neumi pocitat, je to 5 na 100... 
Tak co by to mohlo být?
Díky
Datum: 09. srpna 2010 21:32
 hele spotrba 10 litrů na 100km je nemozná  ....nekde ti to chcije a urcite jezdis v terenu na jednicku a dvojku ze
Datum: 09. srpna 2010 21:17
Jméno: mug
IP: uživatel6610
 zdr nevite neekdo kde se da sehnat leteckej benzin
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. srpna 2010 14:04
Jméno: mug
IP: uživatel6610
 to mam pro kamosa nwm co s tim chce delat jen sem chtel vedet jestli se to da sehnat
Datum: 10. srpna 2010 14:04
Datum: 10. srpna 2010 7:52
 letecky benzin ked si mislis na kerozin je najhorsi palivo!! a vykon nepredá  len znizit moze
Datum: 09. srpna 2010 20:56
Jméno: David
IP: uživatel2156
 Bouchne fichtl pod prdelý
Datum: 09. srpna 2010 20:45
 ze by na letisti?  a né! výkon to nepřidá!
Datum: 09. srpna 2010 15:58
 bych se chtel zeptat muzu do dachla do benzínu lejt olovo-aditiv?? vim ze dachl nemá ventýlya jakej to ma nato vliv ,díkes
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. srpna 2010 21:54
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 booscheer absolutni kravina je to jen tvuj pocit.... nekde byl kdysi davno nejakej test necoho na lidech jednomu daly obic ochucenou vodu a rekly ze je to energetak druhemu rekli ze je to obic ochucena voda a kdo dyl vydrzi... samozrejme vydrzel ten co si myslel ze je to energetak... je to proste jne tve podvedomi a pocit ze to proste JEDE..
Datum: 09. srpna 2010 21:54
 Taky jsemmyslel že je to kravina ale ejdnou jsem to tam skusil dat a nestačil jsem se divit,od té doby to tam dávám pořád. Motor se líp točí,líp tahne odspoda a vydrží dél než začne vadnout... Jediný vedlejší učinek je ten že mi to trochu vic dymi.
Datum: 09. srpna 2010 18:27
Jméno: hh
IP: uživatel9748
 asi tam u vás máte jinej benzín, já přešel ze specialu na natural, mazal sem pořád stejně a nepocítil sebemenší změnu...
Datum: 09. srpna 2010 18:24
Jméno: standa
IP: uživatel10148
 Mám zkušenost,že fichtl jede na naturál s olovem stejně dobře jako na speciál 91...na naturál bez olova mi seriovky jezdej špatně...míchat dle poměru na flaštičce...když neseženu na pumpách Speciál,tak kupuju Naturál 95 a jak do pařezů tak do 250 dávam natural s olovem......nekdo rika ze je to kravina,ale natural bez olova je takovej suchej a me to na nej blbe jezdi...prodavat olovo doporucuju
Datum: 09. srpna 2010 16:57
Jméno: hh
IP: uživatel3429
 lejt to tam můžeš a vliv to nebude mít vůbec žádnej, tzn je to zbytečný, ale proti gustu....
Datum: 09. srpna 2010 14:10
 OK
Datum: 09. srpna 2010 13:56
 Proč do toho benzínu cheš pořád něco přidávat?Dej tam jen olej a hotovo...
Datum: 09. srpna 2010 13:53
Jméno: Martin
IP: uživatel9940
 Čau klucí, na kterou stranu mám kroutit šroubem volnoběhu na Jawa 175?? Směs je hrozně bohatá a svíčka je pořád zaolejovaná. Mám to ubrat i na jehle?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. srpna 2010 9:17
 šroub volnoběhu: zašroubováním zvedáš volnoběh, vyšroubováním snižuješ; šroub bohatosti volnoběžné směsi: dotahováním obohacuješ, vyšroubováním ochuzuješ; jehla: čim je plíšek na jehle vejš, tim je směs chudší
Datum: 09. srpna 2010 9:17
Jméno: johny
IP: uživatel9547
 čím víc je šroub bohatosti dotažen, tím je směs bohatší
Datum: 09. srpna 2010 9:02
 zdary chci se zeptat co se stane kdys do benzinu naleju petrolej estli to bude víc kouřit ?? ,dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. srpna 2010 20:19
Datum: 08. srpna 2010 20:19
 No vida, rozumné slovo...
Datum: 08. srpna 2010 19:57
 ok radši na ten petrolej seru a koipim normalni m2t
Datum: 08. srpna 2010 19:50
 Akorát to přidřeě neb i zadřeš a budeto hulit jako svině ........a vůbewc to nepojede
Datum: 08. srpna 2010 19:40
 díky zejtra koupím m2t
Datum: 08. srpna 2010 19:35
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jo hulán bude jako kráva a za studena se ani nerozjedeš jak to bude líný
Datum: 08. srpna 2010 14:15
 Řekl bych, že to tím akorát zničíš...myslím že petrolej se v benzínu nerozpouští.
Datum: 08. srpna 2010 13:57
 Nemáš doma 2t olej? Kup si m2t a nevymýšlej blbosti.
Datum: 08. srpna 2010 13:56
 ne nechci ziskat výkon jen mne zajima co to udela estli to bude víc kouřit a aby to moc neztratilo na výkonu
Datum: 08. srpna 2010 13:54
 Poslední dobou se pokec zbláznil..nechápu takovýhle nápady...myslíš že petrolejem dostaneš výkon? Zkus to a uvidíš
Datum: 08. srpna 2010 13:49
Jméno: Heidy
IP: uživatel10140
 Taky vám přijde, že jak vjedete do mlhy, tak to začně okamžitě nádherně táhnout? A nebo že bych z části jezdil na páru, jak se to ve válci ohřeje?  Vím, že se to tím schladí, ale to tahalo líp jak za studenýho motoru.Znatelnej rozdíl sem poznal jak já, tak kamarád co jel předemnou. Mohl na to mít třeba vliv oblak tekutýho dusíku, co zrovna pár km od toho utíkal z cisterny?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. srpna 2010 21:32
 robert bosch:kde se ta klapka nachází?jak se upravuje množsví nasávaného vzduchu?
Datum: 11. srpna 2010 21:32
Jméno: flow
IP: uživatel4625
 forsáž není že se do tryskového motoru začnou z trysek valit molekuly vody ale několika násobny objem paliva! a mohlo se to používat jen několik málo vteřin protože se \r\nzačal velmi zahřívat motor! ve 2sv. myslim u P-40 se do válců vstřikovala vodní pára také pro zvýšení výkonu ale neříkalo se tomu FORSÁŽ..
Datum: 11. srpna 2010 12:28
Jméno: Fogi
IP: uživatel9627
 Tryskový 4 válec  napsal sem pěknou blbost no  Jinak s tou forsáží máš pravdu
Datum: 10. srpna 2010 14:51
Jméno: Robert Bosch
IP: uživatel10153
 Hmmm... ??? Tak u těch stíhaček se tomu říkalo "forsáž" nemýlím-li se a bylo to na zvýšení výkonu. Taky nutno podotkonut jaký spalovací objem motoru má stíhačka, ke všemu je tam motor tryskový a při tak vysoké teplotě spalovaní se aerosol vody rozložil na kyslík a vodík. Kyslík používají i svářeči, aby mohli dosahovat vysokých teplot při svařování kovů - bez něj ani ranu a vodík je výbušný. Spousta běžných spalovacích motorů jede lépe a klidněji ve vlhčím prostředí. Motoru v sání vlhký vzduch lépe vyhovuje. Spíš než něco jiného si myslím, že tam v konečném důsledku půjde o relativní hustotu vzduchu s mírně zvýšeným obsahem vody. U novějších aut je zcela bežná věc v sání vzduchu, která se jmenuje váha vzduchu. Typicky poruchová věc 1x za 2-4 roky se pokazí u koncernu značky VW tj. Audi, VW, Škoda ... Princip je takový, že přes odporový drát protéká napětí a průchodem elektrického proudu se tento drátek zahřívá. Zároveň je ale chlazený vstupujícím vzduchem a mění se jeho teplota, velikost protékajícího proudu a el. odpor. Jednu z těchto veličin obvykle tuším odpor, měří řídící jednotka a na základě jí, upravuje množství nasávaného vzduchu klapkou v sání. PS. FOGI: Kolik Válců ma tryskový motor stíhačky  ???
Datum: 09. srpna 2010 22:11
Jméno: Fogi
IP: uživatel9627
 Daves : nemáš pravdu..Když jedeš v mlze-Vodní pára a motor jí saje,tak se teplem srazí na vodu a krátkodobě se zvýši komprese,pač voda je nestlačitelná..Toto se kdysi ve válce dělalo se stíhačkama,že se přímo do válcu vstřikovala voda.
Datum: 08. srpna 2010 23:35
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 jednoduche ... az bude u vas poradny dest tak hned jak prestane vem fichtla a jed se projet ... potahne jak pitomej.. neni to na zdynim jinym principu nez na tom ze se do valce natlaci vic vzduchu se smesi nic vic nic min... neco jako preplnovani u auta...
Datum: 08. srpna 2010 13:25
Jméno: Lori.
IP: uživatel6468
Datum: 08. srpna 2010 10:34
 to s tou parou môze byť alebo horúci motor tiahne slabšie ako ten čo má normálnu pracovnú teplotu a tým dusíkom je to veľka špekulácia
Datum: 08. srpna 2010 9:43
 Chtěl bych se zeptat mám Jawu 05 zastudena když jedu a uberu plyn tak myto zdechá ale jinak jak se zahřeje tak jede v poho myslíte že bude potřeba jen seštelovat trysku volnoběhu? Díky za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. srpna 2010 17:07
 to je normální.studený motor potřebuje bohatší směs aby fungoval(sytič)jelikoš pincek nemá sytič ani jiné zařízení které by korigovalo složení směsi v závislosti na teplotě motoru,je karburátor nastaven na teplý motor takže múže mít nízké otáčky,díru atd když je to studené
Datum: 07. srpna 2010 17:07
Jméno: Lori.
IP: uživatel6468
 Ja myslel ze kdyz motka saje vzduch tak vylitava nesmyslne do otacek a robka bordel... toto mi pride spis ze je priskrceny, nekde pricpany, vejfuk, vzduchac apod
Datum: 07. srpna 2010 15:26
 Někde ti to saje faleš vzduch, nejčastěji to je : kolinko-karbec nebo hlava válec, podívej se jestli se ti nepovolila hlava
Datum: 07. srpna 2010 12:20
Jméno: David
IP: uživatel2156
 Podle mě,ti někde motor podsává falešný vzduch...protože když sem za studena přidal plyn tak se to dusilo,ale když se motor zahřát tak se jako by ta dírka nebo něco zacpalo...a bylo to ok..  ,zkuse se kouknout na hlavu motoru a těsnění okolo karbece..
Datum: 07. srpna 2010 12:16
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 me zas u jednoho pionyra drzi volnobeh jen za tepla, pritom motor je 6000km po GO a slape nadherne. Nechapu jak ti to muze chcipat se studenym za jizdy mozna naka netesnost.
Datum: 07. srpna 2010 12:01
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 hele volnoběh se šteluje vždy z tepla.. takže když máš za tepla volnoběh OK a za studena moc malej tak to je divný protože za studena mám volnoběh vždy větší než za tepla.. pčkej si na názory druhých...
Datum: 07. srpna 2010 11:33
 prosim vas draci mam zas trochu problem mam novy hikone vyfuk akorat kdyz je nasazeny tak fichtl se ttrochu dusi ale fakt trosku ale kdyz dam plny kotel tak se to zlepsi tak me napadlo vetsi trysku akorat sem chtel tak 78-100 at to radne jede a taky radne zere ze jo  akorat nemam kde to sehnat a 20 dni tady na ti objednavku se mi cekat nechce tak sem myslel jestli by to neslo nejak provrtat nebo tak neco a jestli jo tak jakou velikost vrtaku ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. srpna 2010 14:37
 Podle mě sou zas lepší z výroby, než made in home
Datum: 06. srpna 2010 14:37
 Když máš dobrej nástroj tak jí uděláš podle mě lepší než z výroby, koupil jsem si trysku a nejezdilo to na ní a když jsem zkouše protáhnout vrták 0,7 tak tam ještě kloktal a to měla bejt 68, kdyby prodávaly trysky bez děr tak si je budu vrtat sám a budu vědět že jsem jí udělal dobře
Datum: 06. srpna 2010 13:24
 To at si ji raději koupí...já nevím podle tebe je normální vrtat si trysky...ale mě už by to teda nenapadlo.
Datum: 06. srpna 2010 13:20
 Jo to nevím, ale oni to asi uměj...on když veme vrták tak to ani nemusí jet,..já asi před rokem sem provrtal trysku 65..asi na 70 bo ja nwm...a vubec to na ni nejelo..a mohl sem karbec stelovat jak sem chtel
Datum: 06. srpna 2010 13:19
 No a jak je podle tebe vyráběj?
Datum: 06. srpna 2010 13:16
 Akorát tím ty trysky ničíš...a vůbec je to pěkné blbej nápad
Datum: 06. srpna 2010 13:11
 pročn emáš rád provrtávání
Datum: 06. srpna 2010 13:10
Datum: 06. srpna 2010 13:07
 Zdravím draci k čemu složí REGULAČNÍ ŠROUB?U Jawy 150 ten šroub mám uplně dotáhlej a v návodu se píše 1/4 takto ma být dotáhlí na max a povolit o 1/4 a na jaký zářez mám dát jehlu ??Na 3 ne na 4 to je už moc podle mě .Díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. srpna 2010 10:08
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Regulační šroub ovlivňje poměr vzduchu ve směsi. Směs se skládá z benzínu a vzduchu a tento šroub reguluje množství
vzduch, které se smíchá s benzínem.
Datum: 07. srpna 2010 10:08
Jméno: chytrak
IP: uživatel5336
 Spadl ti tam števt do trybla a chybi ti AC pumpa
Datum: 06. srpna 2010 20:41
Jméno: krtek
IP: uživatel9346
 čus.kde se dá koupit airbox na mustanga??? nejlépe nějakej kamenej obchod
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. srpna 2010 11:06
 Já na aukru zatím asi 700 stovek víc ne  ...zajíc : ale to je divný...já posílám karburátory vśe na pio, a karbec jawa 550, sotva něco vážil a dobírka 101...kdyby sme u nás měli poštu jako u vás. hned by lidi kupovali na aukru i odemně víc, pač jim to poštovný asi přijde drahý...
Datum: 05. srpna 2010 11:06
 Ja sem zatim na pětikilu
Datum: 05. srpna 2010 10:04
 presne tak  pres aukro jsem si vydelal uz zhruba 4000 kč
Datum: 05. srpna 2010 9:20
 To je pravda mě se taky vypltí že prodávám aj kupuju na aukru
Datum: 05. srpna 2010 8:03
 ja prodavam a kupuju veci na aukru a dobirka je drazsi..ale kdyby ti poslal penize predem na ucet a nebo an tvoji adresu slozenkou,postovny boxu by melo bejt okolo 50 kč...ale posilal sem karb na babu dobirkou a dobirka byla za 60 kč
Datum: 05. srpna 2010 1:00
 účet na internetu nemám, a zatím sem ho ani nepotřeboval
Datum: 04. srpna 2010 23:39
 Dobírka je držší no,tak proč neušetřit a neudělat to přez účet na internetu
Datum: 04. srpna 2010 23:10
 At u nás pošlu co pošlu na dobírku, téméř vše stálo 105 kč..a to byli i možná lehčí balíčky než box...nevím jak je to jinde, ale u nás bylo poštovný na dobŕku minimálně 100 korun, a to už sem těch balíčku zaslal nepočitaně
Datum: 04. srpna 2010 22:10
 Poštovný u tohodle by bylo bud 50 nebo 70..
Datum: 04. srpna 2010 22:08
 samozřejmě že je origo....jestli myslíš ten box...ale má malinko naprakslou tu trubici kterou připevnuješ na karbec..to by se muselo nějak opravit.
Datum: 04. srpna 2010 22:06
Jméno: krtek
IP: uživatel9346
 a to je origoš nebo c to je
Datum: 04. srpna 2010 22:02
 Nejsem kokot...za 20cku je tvůj..ale horší bude to stovkový poštovný
Datum: 04. srpna 2010 21:42
Jméno: krtek
IP: uživatel9346
Datum: 04. srpna 2010 21:40
 Koupíš ho u mě, za 20cku
Datum: 04. srpna 2010 21:35
 nikde...nikdo to nedělá
Datum: 04. srpna 2010 21:07
 Zdravim mam problem s fechtlem kdyz jedu na 1 ve vyssich otackach tak to cuka 2ka obcas taky ale 3ka vubec a na volnobech to ma strasne vysoke otacky kdyz otacim s tim sroubem na karburator tak to nereaguje co s tim???Diky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. srpna 2010 22:35
 Hladina jak píše DACHLA21 . Nízkou haldinou ti to tvoří chudou směs. Nebo ti to někde netěsní, saje falešný vzduch, což je vlastně také vznikání chudé směsi. Nejčastěji to netěsní mezi válec-kartery nebo kolénko karburátoru-válec
Datum: 04. srpna 2010 22:35
 Malá hladina v plovákovce
Datum: 04. srpna 2010 20:37
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 Zdarec draci, mám problém, pořád mám zasranej válec od benálu občas to ukápne tou odkapovou miskou, ale taky je od benálu plováková komora a víčko ( z venku)... ! kudyma to tam chčije ? děkujíí
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. srpna 2010 22:57
 Nejdřív zkoukni jestli ti zavírá ventilek v plovákovce.  Pod víčko plovákovky patří těsnění. Když uděláš tyhle dvě věci, pak už ti to může téct leda skrz dírku pro cupovací kolíček, ale to je opravdu jen minimální.
Datum: 04. srpna 2010 22:57
 S tím nic neuděláš, to je normální. To ti tam vyteče třeba když to naklopíš do zatáčky.
Datum: 04. srpna 2010 16:29
Jméno: JAwa50
IP: uživatel9832
 CAues rad bych se zeptal jestli to je pravda na netu sem se dival a pry že fichtl jede na naftu..ale je to pivovina ze ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. srpna 2010 15:16
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 nafta + benzín 1:1 ...budeš to 300 metrů roztláčet než to chytne a potom 20 minut zahřejvat a potom to docela pojede....bude to krásně hulit..lidi budou nadávat a odpoledne u vás bude zvonit policie ČR
Datum: 04. srpna 2010 15:16
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 prej jezdi ale rekni mi co si tim pomuzes? budes kupovat naftu misto benzinu o 1kc levnejc? nebo me okomentujes tim ze bys mel naftu za 18 kc? na to ja ti odpovim ze za 18 kc z JZD jsou S*A*KY protoze traktor sezere vse ... leda bys mel kradenou naftu z nejakyho PD nebo CR... ale vznika tam detonacni horeni a je to obrovska namaha na cele klikove ustroji takze jestly ti stoji za to usetrit korunu a pak kupovat komplet pist kliku atd tak prosim...
Datum: 04. srpna 2010 14:51
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Naftový motory pracují pracují na sytému bez svíček. Směs bouchne tlakem a teplotou.... Dieslový motory mají kompresy kolem 20:1 a teplotu při stlačení kolem 600 stupňů. Proto ti to půjde těžko vypnout, protože ti to běží bez svíčky. A za studena to špatně chytí. A já bych to nedělal protože vyse*eš kliku.
Datum: 04. srpna 2010 12:55
 Musiíš to pak chcípnout přez kvalt
Datum: 04. srpna 2010 12:15
 Jede, za studena budeś mít co dělat aby si ho natočil, pojede to tak max 50....a za tepla budeš mít zas co délat aby si motor vypnnul..někdy nepomáhá ani odpojená fajfka.
Datum: 04. srpna 2010 9:58
Jméno: Fojta
IP: uživatel7549
 Zdarec, kolik Vám draci co jezdíte po polnačkách žere fichtl ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. srpna 2010 19:28
Jméno: majlo
IP: uživatel10136
 nevim ale min to žere když hodne řadim a tece mi stoho benzin tak ti to moc neřeknu ale ale tak 3-4 l a jezdim v lese
Datum: 07. srpna 2010 19:28
 sem rád že už jezdím po silnici
Datum: 04. srpna 2010 17:48
 mne taky mustang žere docela dost po polnačkach a lese
Datum: 04. srpna 2010 15:19
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 babetta jezdi na vypary  jinak ja cca 3litry max a to jedu do lesa... samej kopec sami vrkani plynem.. s kterim koli fichtlem.. a na silnici bere 1,94L/100km
Datum: 04. srpna 2010 14:53
 Nj babeta
Datum: 04. srpna 2010 8:38
 tvl to je spotřeba  ...do babety naleju plnou (3L) a jezdím měsíc
Datum: 04. srpna 2010 1:14
 není polňačka jako polňačka...
Datum: 03. srpna 2010 21:42
 2 litry na den
Datum: 03. srpna 2010 20:48
 Zdravím draci .Mám jeden menší problém s 05 nechce se uplně vytáčet a hlavně když jedu na 3.A i na volnoběh.Co s tím?????
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. srpna 2010 20:42
Jméno: UltraMotorkář
IP: uživatel5685
 asi bych zkusil vyčistit výfuk  a filtr sání profouknou nebo radši novej
Datum: 03. srpna 2010 20:42
|



|