Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: jimmy3
IP: uživatel11366
 zdravim, chtel bych se zeptat kolik tak muze stat go motoru jawa 50 typ 21 v nakym servisu, diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. března 2011 19:59
Jméno: standa
IP: uživatel6496
 v servisu??   kamaráde to nechtěj vědět.....3 tisíce za motor na pařeza.....to tak možná na něm vyleštili víka a dali válec na výbrus.....pokud komplet GO tak díly počítej 3500 tisíce(u normálního pionýra 20,21,23)....a práce 500kč/h ....počítej že minimálně půl hodiny to bude rozebírat,půl hodiny čistit,půl hodiny pasovat futra a ložiska,půl hodiny pečlivě skládat,půl hodiny znova čistit a půl hodiny dolaďovat věci venku......prostě chtě nechtě ti tu práci natahnou na 2 tisíce už kvůli sprejum,silikonu a podobnejm kravinam co na to použijou......a to sem furt počítal skromně a jsem na 5500....oni většinou nic nechtějí opravovat,co jde,to se koupí nové a vymění se....reálný číslo se mi jeví 8 tisíc jak je psáno níže.....kdysi jsem dělal GO fichtláckých motorů tak,že co šlo jsem opravil(spojkový koš,řadicí automat,vidlička,zapalování),nechal repásnout kliku,vymenil lamely a někdy i primární řetěz,vyměnil ložiska,gufera a nechal udělat výbrus....cca lehce přes 2 tisíce v dílech a i s prací jsem si bral 3 tisíce....někdy 3500 ...a některým lidem se to i tak zdálo moc....dneska věřim,že když dáš motor jak ze simsona tak z pionýra natožpak z pařeza do servisu na GO,tak jsi na 10 tisících.....třeba u nás už tyhle "hajtry" přestali dělat úplně,protože na tom stráví času víc jak na motoru za GSXR a má z toho třetinovej výdělek....což je pro ně nezajímavý a tak trochu charita....
Datum: 28. března 2011 19:59
 no já když jsem se ptal kolik tak GO pařeza tak mi řekl že tak 3-4 tácy aj s prací.
Datum: 28. března 2011 19:37
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 přesně tak spolužákoj udělali GO motoru do simsona za 8 tisíc
Datum: 27. března 2011 23:28
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 Ale jo, sou i takovy co ti to udelaj, ale ta cena je okolo 10tis
Datum: 27. března 2011 23:27
 servis ti to neudělá.. ale počítej: výbrus 500.. klika 1000... ložiska+simerinky kolem 300.. pak ještě podle stavu převodovky a koleček.. to muže byt dalších 500.. no a ještě lamely cca 200 a primární řetěz a kolečko to máš taky kolem 500 .... takže komplet go máš za nějaké 3tis.
Datum: 27. března 2011 23:21
 v servise nwm..doma tak na 2000.2500.
Datum: 27. března 2011 22:42
 Zdar, zajíždím 350 s motorem po GO. Jehlu mám na 3. zářezu od shora a olejem mažu v poměru 1:30. Dnes sem to byl projet a domů sem se vrátil na 1 válec. Vyšrouboval sem svíčku která byla mokrá a černá, vyměnil za jinou a jede to jakoby nic. Zdá se mi že vlivem moc bohaté směsi se ty svíčky ulívají a za chvíli mě to zase někde překvapí... A tak bych chtěl vědět po kolika km tu směs můžu seřídit na normál, popř. jestli bude vadit když to už seřídím teď a jenom budu víc mazat. Mám najetých jenom 50km a po každých dalším 50 měnit svíčky se mi moc nechce...Díky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. března 2011 19:56
Jméno: lubosdi
IP: uživatel11033
 vždycky jsem zajížděl motor na normální nastavení akorát o kapku víc oleje a bez problému momentálně taky zajíždím 350 po celkové GO hodně štěstí
Datum: 27. března 2011 19:56
Jméno: honza
IP: uživatel11079
 Čau draci,newite kde bych sehnal novou ojnici na Jawu 250/353..na netu jsem videl jenom na panelku ale ta nebude stejna jak na kyvacku..ta je o neco delsi ne ?diky..
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. března 2011 20:45
 na 353 nová ojnice neexistuje, musej se repasovat starý. nebo použít panelkovou a k ní panelkovej píst
Datum: 26. března 2011 20:45
 čau vim že to je dost debilní dotaz ale co je GO myslim že to je generální oprava ale co obsahuje ? co všechno se musí předělat
díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. března 2011 19:29
 protže mi to netahne na maximální otáčky to škupe a chrastí vtom jo to je to správný slovo chrastí a dost nepravidelně+ stačí 70% rychlopal a jede to jaki na 100% otočenej rychlopal  njn tech 100minut lhoteckých a garázování pod kolnou a pod plachtou mu moc dobře přes zimu neudělalo
Datum: 26. března 2011 19:29
 Generální oprava není příliš úzce vymezený pojem, může to znamenat, že někdo vyměnil ložiska, gufera, pouzdra a nějaká kolečka za nová, nechal udělat výbrus a seřídil zapalování, to se potom říká, že je motor po GO. Pokud ti někdo prodává fichtla po GO tak třeba taky nechal vycentrovat kola a dal do pořádku takové věci jako jsou brdy, pneumatiky tlumiče. Rozhodně neznamená, že když je motocykl po GO tak je skoro jako nový, určitě by měl být motor v co nejlepším stavu. Proč se na to ptáš?
Datum: 26. března 2011 19:23
Jméno: tom
IP: uživatel11396
 Cau draci,newite kde bych mohl sehnat ojnicni lozisko na Jawu 250 kyvacku ? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. března 2011 10:41
Jméno: klikař
IP: uživatel7654
 je tam 40 válečků 4x6. jdou koupit běžně v prodejnách ložisek
Datum: 26. března 2011 10:41
Jméno: Vlk01
IP: uživatel3522
 Ahoj draci pulim motor a ted jsem ve fázi kdy se rozlisují kartery a chci se vyhnout tomu že bych musel lepit ložisko protože jsem to udělal špatně.....tak se chci zeptat na rady a zkušenosti jak to vylisovat tak abych nepoškodil díry pro ložiska  mám horkovzdušnou pistoli tak jestli jde taky nějak využít  díky za rady.....chci to udělat celý bezchybně tak se radši ptám.......mám strach že mi to ložisko zustane na klice a budu ho muset lepit a ja bych ho tam radši poctivě vlisoval...
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. března 2011 20:01
Jméno: Vlk01
IP: uživatel3522
 Já umím vyndat ložiska z bloků ale mám strach že se k tomu nedostanu protože mi zůstanou na klice a zničí se díra na ložisko......no radši si udělám ten stahovák na kliku  .......ale jinak díky
Datum: 26. března 2011 20:01
 Tak to je už snad jasný že ne kladivem
Datum: 25. března 2011 23:42
Jméno: Venca
IP: uživatel590
 dachtl21- radiš špatně žadne klepani a jestli tak kumovou paličkou ne kladivkem! lepši si udělat jakoby stahovak na kliku 
jo a většinou ložisk ka zustanou na klice? mi zustali pěkně v kártrech  jinak hodně štěsti ad ti pak motor pěkně šlape
Datum: 25. března 2011 22:43
 Tak to kolem ložiska nahřej, a pak s tm karterem klepni..kdyz nevyleze klepni přimo do ložiska....jinak většinou při půlei motoru ti ty ložiska na tej klice zůstanou, a tím nic nepoŠkodíš...
Datum: 25. března 2011 21:46
 zdarec hosi potrebuju se vas zeptat mam na mustangu na motoru ze spoda mezi těsněnim děrave bloky a teče tam olej furt potřeboval bych vědět kdyz tam dam bloky z 21 jestli ma to tam bude vsecko pasovat jako je převodovka klikovka a zapolovani skratka jestli ty bloky z 21 jsou stejne jak z 23 dik za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. března 2011 20:41
Jméno: hlmut
IP: uživatel11109
 fochtldrak: pravdepodobne si to pletes s 05-kou.
Datum: 25. března 2011 20:41
Jméno: Dan
IP: uživatel6155
 Na 20 21 23 jsou ty motory všechny stejné
Datum: 25. března 2011 20:17
 je to to samý....
Datum: 25. března 2011 20:13
 jo tak to jsem chtel slyset  ale na 20 se mi zda ze tam jsou jine loziska a klika a prevodovka je mensi ne?
Datum: 25. března 2011 19:33
 Bloky na Jawu 20 a 21 jsou stejné jako na Jawu 23.
Datum: 25. března 2011 19:26
Jméno: Ondras
IP: uživatel9201
 Zdarec draci mam doma motor od fechtla minuly rok sem tam vymenoval vsechny ložiska a gufera komplet.Ale ted uz nejak neni ve forme uz nechce jet.Ale tak 2 roky zpatky to byl motor jezdil jak drak.Tak ze myslite ze kdyz udelam vybrus vratí se opet do formy?JInde nemoze byt problem ze uz nejak netahne.(borec me rikal uz pred 3 rokama ze to chce udelat vybrus ale od te doby porad jezdil)Díky  \r\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. března 2011 20:07
Jméno: Ondras
IP: uživatel11393
 Tak to tak udelam.A uvidim.Ano mosim to zajet pekne pomalu,v klidecku..
Datum: 25. března 2011 20:07
Datum: 25. března 2011 19:35
 NO ty loziska se urcite nepokazili- opravdu udelej vybrus a uvidis jak pojede
Datum: 25. března 2011 13:24
 No udělej ten výbrus..nic tim rozhodně nezkazíŠ
Datum: 24. března 2011 20:53
 Ahoj četl jsem tu, že se motor zajíždí tak 1500, že potom se má dát jehla nadvojku a taky jsem četl v návodu, že se má ujet 500 a teprve potom se může jezdit ve dvou, je to tak? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. března 2011 9:11
 jed s tím uplně normálně,lehce s citem hned to neobkládej
Datum: 26. března 2011 9:11
 Trošku citu mám, ale je to první motor a první renovace.
Datum: 25. března 2011 19:21
Jméno: hlmut
IP: uživatel11021
 Ten motor si řekne, co potřebuje, jestli máš aspoň trošku citm, tak se nemáš čeho bát...
Datum: 25. března 2011 7:11
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
Datum: 24. března 2011 18:57
Jméno: Honza
IP: uživatel10972
 Výbrus se zajíždí tak 600km, v návodu 1500km protože to bylo všechno nový tak než si to posedalo
Datum: 24. března 2011 18:46
Jméno: Vlk01
IP: uživatel3522
 Ahoj draci.....chci se zeptat jestli se dá nějak poznat jestli se mi neprotáčej ložiska v karterech?.........nechci půlit motor a vylupovat gufero........potřeboval bych to vědět......budu dělat GO a jeden chlap tu nabízí nový kartery (za 1200) tak jestli je mám koupit....nechci totiz ty ložiska lepit žádným tmelem.......mám strach protože ty ložiska mají strašný odpor........díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. března 2011 16:54
Jméno: Vlk01
IP: uživatel3522
 ok a nejde s nim treba rukou tahat do stran? dik
Datum: 24. března 2011 16:54
 Poznáš to tak, že se ti celej rotor hejbe...skáče ti ze strany na stranu,,taky to mám lepený lepidlem a drží to perfektně
Datum: 23. března 2011 22:23
Jméno: Vlk01
IP: uživatel3522
 A jak si poznal že se ti to protáčí?
Datum: 23. března 2011 22:11
Jméno: petr
IP: uživatel9186
 cau hele me se protacelo na stadionovi. natrel jsem to loctaitem proti povolovani sroubu a super. kdyz to budes chtit pak vymenit tak to jde vpohode.
Datum: 23. března 2011 21:48
Jméno: Lukeout
IP: uživatel10408
 Dnes jsem si přivezl od prodejce, co mě před rokem prodal Dandy 50 sachs, hlavu a píst co našel v krabici, která je POLINI.Rád bych si ho tam dal, ovšem nejsem si jistý jestli ten píst je v pořádku, má špatný 1 kroužek, který teda mám na vyměnění a je takový ohořelý ten píst po stranách, vršek jeho (čepička) je pěkně odřená a je tam nános něčeho černého, nezkoumal jsem přesně čeho, co vy na to ? Mohl by ještě jét ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. března 2011 21:49
 Ok, moc dík draci  , jinak když se to tam dá, tak budu muset něco měnit, nebo nějak opatrně ze začátku jét ?
Datum: 23. března 2011 21:49
Jméno: DrakstrJawak
IP: uživatel11264
 No jiste ze by mohl jeste jet dej novy krozky a ten píst tojsou usazeniny saze (karbon) tak to odstran treba sroubovakem seskrab a odmasti ono natym nezalezi je jedno jestli je cernej to by jelo i stim ale kdyz uz to mas venku tak to odkarbonuj ll
Datum: 23. března 2011 21:26
Jméno: MB
IP: uživatel10882
 Starej jetej píst zasranej od karbonu..
Datum: 23. března 2011 21:24
Jméno: telda
IP: uživatel10894
 čau chci se zeptat jak mam docilit toho aby my přední brzda brzdila  pakny sou eště tak 80% když to na bubnu dotahnu tak mi zas pak nejde mačkat pačka tak co s tim ? dík za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. března 2011 19:50
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 Ja sem psal dole ze nato je navod kterej je na kazdy strance o fichtlech, chce to hledat
Datum: 24. března 2011 19:50
 jak poznám,která strana je náběžná?  dík
Datum: 24. března 2011 19:45
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Pomáhá, když na náběžné straně brzdových paken ubereš přesně 2/3 obložení. Rapidně se zvýší brzdný účinek.
Datum: 24. března 2011 18:49
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jak píše ten podemnou .. máš špatně nastavenou páku na bubnu pootoč to na tom tidícihranu směrem do ven
Datum: 22. března 2011 20:19
Jméno: Hans
IP: uživatel9464
 Nebo nový obložení dát, stává se že staré i když není ojeté tak prostě nebrzdí, obzvlášť původní
Datum: 22. března 2011 19:44
Jméno: telda
IP: uživatel10894
 no dík za rady zejtra se na to kouknu
Datum: 22. března 2011 19:24
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel10032
 zřejmě máš špatně nastavenou ,,páku,, na bubnu..
Datum: 22. března 2011 18:17
Jméno: Rumštajn
IP: uživatel8591
 sou 3 řešení podle mně bud si kup delší páčku větší páka líp to pude zmáčknout nebo to prostě budeš muset trochu dýl štelovat a nebo musíš chytit ůpně za konec páčky a zabrat
Datum: 22. března 2011 18:14
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 odmastit nebo seriznout podle navodu co je na netu(ten si laskave najdi)
Datum: 22. března 2011 18:13
 Je bezpečné před nasazením pístu, dát píst do trouby a čep do mrazáku? Myslím z důvodu poškození, díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. března 2011 11:55
Jméno: standa
IP: uživatel11381
 co to zase je??!!!! Fichtly dělam přes 10 let a nikdy jsem neměl důvod ohřívat píst v troubě! když už jsem koupil píst,do kterého šel čep festovnějc,tak sem hodil čep na hodinku do mrazáku......ale i tak je to zbytečný....dneska dělaj všechno tak "kvalitně",že do 80%pístů nasuneš 80%čepů prstem bez násilí......
Datum: 23. března 2011 11:55
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 eee  tada jo  je to bezpecne
Datum: 22. března 2011 12:47
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 ne  akorat aby ses nespalil o ten píst
Datum: 22. března 2011 12:26
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 Cus draci!  má smysl abych klikovou skříň vybrousil pekne do hladka? popř. jí ještě vylestit? koukla jsem že je tam mam docela hrubej povrch  dík za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. března 2011 18:23
 Zdar, svůj smysl to má já to dělám u každého motoru, který dělám vždy je lepší hladký povrch než hrubý.
Datum: 22. března 2011 18:23
 Zddravim všechny....po dlouhej době mám zas větší problém s fíkem..před cca půl rokem sem měl problémy s velkou vůlí rotoru (skákal mi všude možně)....takže sem to vyřešil tím, že sem ložiska do karterů přilepil lepidlem..drželo to fakt perfektně, a snad i drží..rotor se nehejbe nic....ale zas mi skáče odtrh...nastavim 0.4. ujedu 20 km.. je tam 0.2....vačka je nová.ložiska nový,kladívka nový....filcek káplej olejem aby se nebrousil pertinax na kladívku...kladívka utáhlý..ale furt to skáče...tak mi sakra řeknětě čim to jeŠtě může bejt...?
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. března 2011 15:26
 Nemáš nějak vyosený kladívko,třeba že by se dotýkalo jen častí tý styčný plochy?
Datum: 22. března 2011 15:26
 Jo měl...a půl roku sem si s tím nevěděl vůbec rady...vynechávalo to malinko..pak čimdál víc..až sem to najednou vůbec nenastartoval....pak sem přišel právě na ty vyčlochtaný ložiska na klikovce...ložiska sem pak nalepil lepidlem a mám od toho pokoj...ale ted me ten odtrh sere zas
Datum: 21. března 2011 23:49
 dachl21-promiň že to sem pletu ale ty jsi měl kdysi problémy s vynecháváním,nemýlím se? pokud ano jak jsi to odstranil?  já už mám třetí motor všechno jiné než předtím a mám pořád s tím problémy...už jsi začínám myslet,že to nějak blbě šteluji, ale zas to chytá na drc tak nevím,Dík.
Datum: 21. března 2011 22:41
 Jo soráČ..stator je taky zajištěnej
Datum: 21. března 2011 22:35
 Jasný, vačka zajištěná..rotor se nehne ani na horu,boku bo jinak ....možno zkusim ty kladívka dík
Datum: 21. března 2011 22:33
 skus rukou skusit ci nepohnes kladivkami. silou. Mozno sa ti pretaca. Ked pevne veci ako stator sa hybat nebudu (prekontroluj aj to), bude to nieco pohyblive.Vacka je zaistena? ta sa ti nepretaca? to by ti ale skakal aj predstih.
Datum: 21. března 2011 22:30
 Čaou draci, četl jsem si návody jak co s motorem, jak půlit, skládat,... a zajímá mě mám kartery pěkný párový a když jsem půlil, tak mi u klikového hřídele vylezlo na pravé straně ložisko samo, né že by vypadlo, ale vylezlo na klice. Na pravé straně šlo velmi těžko ven, takže asi v něčem bude rozdíl. A teď k věci prostor pro ložiska je takový jako vyleštěný, lesklý, ale né vykloktaný, co to může znamenat, vyděl jsem protáčející se ložiska v kole a tam to vypadalo o dost hůř. Nejsem hloupej, abych si neuvědomil, že se motor mnohem více zahřívá a tím je i větší dilatace, koupil jsem si lepidlo na ložiska, ale má odolnost jen do 150°C to je asi málo na klikovku, dělám RENOVACI a tak se snažím udělat všechno co nelíp, takže prosím poraďte co mám dělat, kolik stupňů je tak teplota v motoru? A mám lepit obě ložiska nebo jen to co vylezlo na klikovce, jen podotýkám, že na klikovce dost drželo, musel jsem ho sundávat stahovákem. Moc prosím všechny co mají zkušenosti s renovacema a repasema, ať poradí. Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. března 2011 16:54
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 No lepíš to pouze v případě, že to ložisko tam jde zamáčknout prstem, nebo tam vklouzne samo. Pokud tam to ložisko drželo a je správně vyndaný, pouzdro je neporušeno a není vyžvejkaný, tak je na nic to lepit....
Datum: 22. března 2011 16:54
 A když to tam budu montovat tak to mám nahřívat, nevadí to nevytvrdlému lepidlu?
Datum: 21. března 2011 22:13
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Jo, péro má pravdu, chce to letlampu, nebo dlouho nahřát horkovzdušnou pistolí, holt je to dělaný na lepení keramických plášťů raketoplánů, bezesrandy
Datum: 21. března 2011 21:25
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 měl jsem kartery coz nich vypadly ložiska sami a po nalepení to drželo i solidní rány kladivem...takhle vykloktaný kartery dopadnou proto , protože tam někdo cpe a vyndává za studena!!! když demontuješ a montuješ ložiska tak je nejlepší kartery nahřát....když budeš demontovat přilepený ložiska tak stačí akorát ohřát na větší teplotu než snese to ložisko a je po lepidle
Datum: 21. března 2011 20:51
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Zalepit LOCTITEm to může. To lepidlo je určený a vyvinutý pro raketoplány programu NASA. Na druhou stranu to ložisko nesmí mít nějakou moc velikou vůli, přece jen to lepidlo není stavěný na to, aby slepilo předměty 1mm od sebe vzdálený. Jinak pokud to odmastíš, slabě potřeš a slepíš, tak to prasárna není. Bude to držet jak židovská víra v Izraeli...
Datum: 21. března 2011 18:12
 muj názor je že se to tak udělat dá, za prasárnu to nepovažuju, když je bude majitel dobře mazat, myslim že to v klidu vydrží po celou dobu života ložiska.. ven ho pak vždycky nějak dostaneš, ale možná budou problémy s příštim ložiskem.. na to je ovšem času dost, to si ještě pár desítek tkm počkáš a klidně seženeš nový kartery, nebo jak řiká Lori, necháš vyvložkovat..
Datum: 21. března 2011 0:55
 Každý má svůj názor, nicméně u Pionýra i když se skutečně RENOVUJE tak myslím, že budu v průběhu několika let ještě půlit motor, takže myslím, že to stačí.
Datum: 21. března 2011 0:15
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 Radsi nechat vyvlozkovat, lepidlo je prasarna nejvetsiho kalibru
Datum: 21. března 2011 0:12
Jméno: Šefčík
IP: uživatel9313
Datum: 20. března 2011 23:51
Jméno: ToM559
IP: uživatel1723
 Mno jestli máš to lepidlo Loctine (hnědý) tak to stačí na ty ložiska to se zahřeje na max 80 i trošku přes jinak ne víc to spíš válec,hlava ty jo až přes 120 .No tak kdy už tam budeš dávat nový ložiska tak je nalep oboje at máš pokoj,kámoš už taky dost lepil ložisek do motoru a drží to luxusně.
Datum: 20. března 2011 23:49
 Nazdar draci, udělal jsem blbost když jsem narval tmel Paulin mezi kartery?? Až teď mi došlo že tmel bude v kontaktu s pístem apod.. Tak si nejsem jistý jestli ten tmel vydrží teplotu zážehu.. Napište prosím rychle ať vím, jeslti mám opět celého fíka rozebrat, nebo jestli ho mohu nechat tak.. Díky... RealTekK
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. března 2011 12:51
Jméno: RealTekK
IP: uživatel9246
Datum: 20. března 2011 12:51
 Jawa05: Celej motor tím určitě popatlalal  Má se dávat pěkně jen na stykové plochy a to tak vrstva 2-3mm, ono se to pak rozleze a po zaschnutí se to dá oškrabat nožem ten přebytek, co vylezl.
Datum: 20. března 2011 12:47
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 NO už to nech, ale uplně vidím, kolik si toho tam namatlal.
Datum: 20. března 2011 10:42
 PAULIN jsem dal mezi bloky motoru ČZ 175 487 a v pořádku těsní, ani kapka, ten tmel to vydrží. S tím se normálně těsní motory, pán, co dělá fíky mě ho přímo doporučoval, že to těsní výborně. Provozuje takovej malej jawashop.
Datum: 19. března 2011 23:08
 třeba já mám tmel snad všude...kolínko karburace-válec...válec-vejfuk , válec-kartery...válec-hlava...a lukopren drží..ale s paulinem zkusenost nemam
Datum: 19. března 2011 20:31
 Nech to být
Datum: 19. března 2011 20:03
Jméno: jawa cross
IP: uživatel10693
Posl.aktualizace: 19. března 2011 17:09
Jméno: hlmut
IP: uživatel11109
 Máš píst se 2 kroužku nebo s jedním. 2-kroužkový by měl mít kroužek 2mm a jednokroužkový 1.5mm... V 90% případů to takhle bude.
Datum: 19. března 2011 17:09
Jméno: Test
IP: uživatel7923
 Změř šířku drážky na pístu.
Datum: 19. března 2011 11:00
Jméno: jawa cross
IP: uživatel10693
 ok a jak poznam kterej je pro muj píst???
Datum: 19. března 2011 10:02
Jméno: hlmut
IP: uživatel11109
 Mrkni na šířku, jeden je 1.5mm a 2. 2mm široký. Každý je pro jiný píst, jak říká klikař
Datum: 19. března 2011 0:36
Jméno: klikař
IP: uživatel7654
 jestli to nebude tím že je každej kroužek do jinýho typu pístu???  ))
Datum: 18. března 2011 21:45
Jméno: Vlk01
IP: uživatel3522
 Zdar draci pionýr mi nechce vůbec jet.....špatně startuje a nejede víc jak 45 km/h.....tak jsem sundla hlavu a sahnul na vlozku....na horní a dolní části jsem nahmatal malinky schůdek, myslíte že to potřebuje výbrus? když šlapu na páku tak to má celkem velký odpor.....jen se ptám protože výbrus tu stojí 900 Kč a nechci vyhazovat peníze.....jinak všechno je na 91% seřízený dobře....a chci se zeptat jestli ten odpor můžou způsobovat ložiska.....a ještě nutno říct že sice má každej pionýr jiný zvuk motoru ale ten můj je oproti všem trochu jiný....Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. března 2011 21:17
Jméno: Vlk01
IP: uživatel3522
 v Hradci stojí výbrus 618 Kč našel jsem si to na internetu....ale az tam nemám možnost dorazit.....jsem z Rychnovska a nejbližší mototechna (10 km) je Josef Čiháček.....osobně jsem u něj nebyl ale kamarád který se s ním dobře zná mi řekl o ceně výbrusu........jinak jak říkáte udělat GO a
vyzkoušet nový karbec a válec....na tom všem už dělám  jinak díky za rady
Datum: 19. března 2011 21:17
Jméno: old school
IP: uživatel11057
 Asi by nebylo spatne se drzet stare skoly. Jestli spravne sleduji tak ti zlobi pomerne dlouho nevim jestli ma cenu cekat na bozi znameni a nebo stim neco delat. Nebylo by nejlepsi (pokud se nemylim ze si vse delal na kostre) odstrojit fichtla hodit si motor do sveraku a rozebrat, vycistit a vymenit loziska popripade gufera omrknout ten pist sundat valec, karbec vse vycisti a hlavne pretesnit. Kdyztak si nekde pujc nejake dily na odzouseni jestli to neni v nejake casti (valec karbec atd..) nebo si na to nekoho pozvi jestli sam to nezvedes ve dvou se vzdy vic dari napr. kamarada nebo nejakeho starsiho cloveka. Muze to byt jen nejaka prkotina ale nic se nestane kdyz to rozeberes celi a vymenis aspon budes mit o svem motoru vetsi prehled (pokud si ho este nepulil). Kdyz rikas ze vyfuk je cisty znamena to cistil jsem ho a nebo v minulosti byl vycisten, dcl dulezity i byva jak byl vycisten. Jestli jsem spravne nasel a jestli si to ty )v registraci tak jsi z K.H kraje ? Pokud jo tak podle me prehanis s vybrusem. Jestli si ztoho to kraje tak v Hradci je firma na vybrusi a vybrus stoji cca 500Kč. Jo a pis pod jednim jmenem ruzne komblikace do sebe radi zapadani je to trapne se prejmenovavat  .....
Datum: 19. března 2011 19:48
Jméno: Vlk01
IP: uživatel3522
 u nás když dám válec na výbrus tak ten chlap ho někam pošle protože nikdo v okoli to nedělá a pak si účtuje: poštovný, výbrus,píst,kroužky a nějaký peníze pro sebe aby z toho taky něco měl.........
jinak je to FICHTL na SILNICE a ma TP a STK!!! jinak to že nejede tu řeším už od minulýho roku........a péro: výfuk je čistý.....hlmut: sací filtr nový a směs seřízená tak jak by měla být......kouknu na ty kroužky a ten výbrus asi udělám jelikož ten fichtl ve dvou po rovině nejede vůbec ,u tohohle fichtla ani ty kroužky nepomůžou........půjde na GO jde mi spiš o to že kdybych to všechno vyměnil a zpravil a on pořád nechtěl jet tak už bych se asi zbláznil.....
Datum: 19. března 2011 17:20
Jméno: standa
IP: uživatel11359
 Nejdražší výbrus co znam je u Baška a to za 600,-,ale je to včetně "závodního pístu a 2 kroužků" a ten výbrus je fakt pořádně udělanej.....jinak běžně 200,-+píst a kroužky
Datum: 19. března 2011 17:08
Jméno: hlmut
IP: uživatel11109
 Zkus vyhodit na chvíli vzduch. filtr, jestli pionýr najednou začne jet, tak je důvod jasný. Jinak vyčistit výfuk, změřit vůli kroužků ve válci (při víc jak 0.8mm vyměnit)... Výbrus na 1-válec stojí od 400 do 700, co jsem koukal. Za pio jsem dával kolem 500Kč.
Datum: 19. března 2011 0:40
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 vyčisti si výfuk
Datum: 18. března 2011 23:50
Jméno: Nike21
IP: uživatel11309
 Ten výbrus je fakt dost drahý 900 na fichtla u nás stojí tak 350-400 a máš k tomu píst,pístní kroužky,pístní čep,pojistní kroužek čepu
Datum: 18. března 2011 22:41
 no tak jestli to umíš na tech 91% seřidit a furt to jede takhle blbě tak to muzou bejt loziska v motoru, praskli pistni krouzky nebo cokoliv- radsi bych pulil motor a mrknul co a jak. Jestli to je pio jen tak na polnacky tak anivybrus neni treba - vymen pistni krouzky. Ono kdyz uz to ma tu hranku tak ono to muze tech 6 v klidu jet kdyz je serizenej- ale trva mu to dyl nez se na tu rychlost dostane a v kopcich nema silu- ale takhle sjetej valec ti tak razantne ryhlost nesnizi
Datum: 18. března 2011 22:27
 zdarec, dají se nějak vyleštit přefuky, bez toho abych vylisovával vložku z válce? Nebo na to radši nesahat, dokud je to symetricky zakarbonované  ? (fichtlácký motor) ... díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. března 2011 19:57
Jméno: wwjil
IP: uživatel10027
 Ja sem to naložil na pět hodin do benzinu - dopoledne, po obědě se to otřepal a hodil do arvy do večera...pak sem to horkou vodou poleštil a prostříkal a je válec jak novej, nikde karbon ani šmír!!!
Datum: 18. března 2011 19:57
|



|