česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA polo dovču 19,5-21,5 .-) coby jednou nohou v praci ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  100  101  102  103  104  105  106  107  108  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: jimmy3      IP: uživatel11366    
zdravim, chtel bych se zeptat kolik tak muze stat go motoru jawa 50 typ 21 v nakym servisu, diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. března 2011 19:59
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6496    
v servisu??:-D:-D kamaráde to nechtěj vědět.....3 tisíce za motor na pařeza.....to tak možná na něm vyleštili víka a dali válec na výbrus.....pokud komplet GO tak díly počítej 3500 tisíce(u normálního pionýra 20,21,23)....a práce 500kč/h ....počítej že minimálně půl hodiny to bude rozebírat,půl hodiny čistit,půl hodiny pasovat futra a ložiska,půl hodiny pečlivě skládat,půl hodiny znova čistit a půl hodiny dolaďovat věci venku......prostě chtě nechtě ti tu práci natahnou na 2 tisíce už kvůli sprejum,silikonu a podobnejm kravinam co na to použijou......a to sem furt počítal skromně a jsem na 5500....oni většinou nic nechtějí opravovat,co jde,to se koupí nové a vymění se....reálný číslo se mi jeví 8 tisíc jak je psáno níže.....kdysi jsem dělal GO fichtláckých motorů tak,že co šlo jsem opravil(spojkový koš,řadicí automat,vidlička,zapalování),nechal repásnout kliku,vymenil lamely a někdy i primární řetěz,vyměnil ložiska,gufera a nechal udělat výbrus....cca lehce přes 2 tisíce v dílech a i s prací jsem si bral 3 tisíce....někdy 3500 ...a některým lidem se to i tak zdálo moc....dneska věřim,že když dáš motor jak ze simsona tak z pionýra natožpak z pařeza do servisu na GO,tak jsi na 10 tisících.....třeba u nás už tyhle "hajtry" přestali dělat úplně,protože na tom stráví času víc jak na motoru za GSXR a má z toho třetinovej výdělek....což je pro ně nezajímavý a tak trochu charita....
 
 
Datum: 28. března 2011 19:59
 
 
 
 
Jméno: leco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no já když jsem se ptal kolik tak GO pařeza tak mi řekl že tak 3-4 tácy aj s prací.
 
 
Datum: 28. března 2011 19:37
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
přesně tak spolužákoj udělali GO motoru do simsona za 8 tisíc
 
 
Datum: 27. března 2011 23:28
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
Ale jo, sou i takovy co ti to udelaj, ale ta cena je okolo 10tis
 
 
Datum: 27. března 2011 23:27
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
servis ti to neudělá.. ale počítej: výbrus 500.. klika 1000... ložiska+simerinky kolem 300.. pak ještě podle stavu převodovky a koleček.. to muže byt dalších 500.. no a ještě lamely cca 200 a primární řetěz a kolečko to máš taky kolem 500 .... takže komplet go máš za nějaké 3tis.
 
 
Datum: 27. března 2011 23:21
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
v servise nwm..doma tak na 2000.2500.
 
 
Datum: 27. března 2011 22:42
 
 
 
 
Jméno: jawamistral ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar, zajíždím 350 s motorem po GO. Jehlu mám na 3. zářezu od shora a olejem mažu v poměru 1:30. Dnes sem to byl projet a domů sem se vrátil na 1 válec. Vyšrouboval sem svíčku která byla mokrá a černá, vyměnil za jinou a jede to jakoby nic. Zdá se mi že vlivem moc bohaté směsi se ty svíčky ulívají a za chvíli mě to zase někde překvapí... A tak bych chtěl vědět po kolika km tu směs můžu seřídit na normál, popř. jestli bude vadit když to už seřídím teď a jenom budu víc mazat. Mám najetých jenom 50km a po každých dalším 50 měnit svíčky se mi moc nechce...Díky za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. března 2011 19:56
 
 
 
 
Jméno: lubosdi      IP: uživatel11033    
vždycky jsem zajížděl motor na normální nastavení akorát o kapku víc oleje a bez problému momentálně taky zajíždím 350 po celkové GO hodně štěstí
 
 
Datum: 27. března 2011 19:56
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel11079    
Čau draci,newite kde bych sehnal novou ojnici na Jawu 250/353..na netu jsem videl jenom na panelku ale ta nebude stejna jak na kyvacku..ta je o neco delsi ne ?diky.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. března 2011 20:45
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na 353 nová ojnice neexistuje, musej se repasovat starý. nebo použít panelkovou a k ní panelkovej píst
 
 
Datum: 26. března 2011 20:45
 
 
 
 
Jméno: krysto6 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau vim že to je dost debilní dotaz ale co je GO myslim že to je generální oprava ale co obsahuje ? co všechno se musí předělat díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. března 2011 19:29
 
 
 
 
Jméno: krysto6 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
protže mi to netahne na maximální otáčky to škupe a chrastí vtom jo to je to správný slovo chrastí a dost nepravidelně+ stačí 70% rychlopal a jede to jaki na 100% otočenej rychlopal :-( njn tech 100minut lhoteckých a garázování pod kolnou a pod plachtou mu moc dobře přes zimu neudělalo :-(
 
 
Datum: 26. března 2011 19:29
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Generální oprava není příliš úzce vymezený pojem, může to znamenat, že někdo vyměnil ložiska, gufera, pouzdra a nějaká kolečka za nová, nechal udělat výbrus a seřídil zapalování, to se potom říká, že je motor po GO. Pokud ti někdo prodává fichtla po GO tak třeba taky nechal vycentrovat kola a dal do pořádku takové věci jako jsou brdy, pneumatiky tlumiče. Rozhodně neznamená, že když je motocykl po GO tak je skoro jako nový, určitě by měl být motor v co nejlepším stavu. Proč se na to ptáš?
 
 
Datum: 26. března 2011 19:23
 
 
 
 
Jméno: tom      IP: uživatel11396    
Cau draci,newite kde bych mohl sehnat ojnicni lozisko na Jawu 250 kyvacku ? diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. března 2011 10:41
 
 
 
 
Jméno: klikař      IP: uživatel7654    
je tam 40 válečků 4x6. jdou koupit běžně v prodejnách ložisek
 
 
Datum: 26. března 2011 10:41
 
 
 
 
Jméno: Vlk01      IP: uživatel3522    
Ahoj draci pulim motor a ted jsem ve fázi kdy se rozlisují kartery a chci se vyhnout tomu že bych musel lepit ložisko protože jsem to udělal špatně.....tak se chci zeptat na rady a zkušenosti jak to vylisovat tak abych nepoškodil díry pro ložiska :-) mám horkovzdušnou pistoli tak jestli jde taky nějak využít :-) díky za rady.....chci to udělat celý bezchybně tak se radši ptám.......mám strach že mi to ložisko zustane na klice a budu ho muset lepit a ja bych ho tam radši poctivě vlisoval... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. března 2011 20:01
 
 
 
 
Jméno: Vlk01      IP: uživatel3522    
Já umím vyndat ložiska z bloků ale mám strach že se k tomu nedostanu protože mi zůstanou na klice a zničí se díra na ložisko......no radši si udělám ten stahovák na kliku ;-).......ale jinak díky
 
 
Datum: 26. března 2011 20:01
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak to je už snad jasný že ne kladivem :-D
 
 
Datum: 25. března 2011 23:42
 
 
 
 
Jméno: Venca      IP: uživatel590    
dachtl21- radiš špatně žadne klepani a jestli tak kumovou paličkou ne kladivkem! lepši si udělat jakoby stahovak na kliku :-) jo a většinou ložisk ka zustanou na klice? mi zustali pěkně v kártrech :-D jinak hodně štěsti ad ti pak motor pěkně šlape :-)
 
 
Datum: 25. března 2011 22:43
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak to kolem ložiska nahřej, a pak s tm karterem klepni..kdyz nevyleze klepni přimo do ložiska....jinak většinou při půlei motoru ti ty ložiska na tej klice zůstanou, a tím nic nepoŠkodíš...
 
 
Datum: 25. března 2011 21:46
 
 
 
 
Jméno: fichtldrak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdarec hosi potrebuju se vas zeptat mam na mustangu na motoru ze spoda mezi těsněnim děrave bloky a teče tam olej furt potřeboval bych vědět kdyz tam dam bloky z 21 jestli ma to tam bude vsecko pasovat jako je převodovka klikovka a zapolovani skratka jestli ty bloky z 21 jsou stejne jak z 23 dik za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. března 2011 20:41
 
 
 
 
Jméno: hlmut      IP: uživatel11109    
fochtldrak: pravdepodobne si to pletes s 05-kou.
 
 
Datum: 25. března 2011 20:41
 
 
 
 
Jméno: Dan      IP: uživatel6155    
Na 20 21 23 jsou ty motory všechny stejné
 
 
Datum: 25. března 2011 20:17
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to to samý....
 
 
Datum: 25. března 2011 20:13
 
 
 
 
Jméno: fichtldrak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
jo tak to jsem chtel slyset :-D ale na 20 se mi zda ze tam jsou jine loziska a klika a prevodovka je mensi ne?
 
 
Datum: 25. března 2011 19:33
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Bloky na Jawu 20 a 21 jsou stejné jako na Jawu 23.
 
 
Datum: 25. března 2011 19:26
 
 
 
 
Jméno: Ondras      IP: uživatel9201    
Zdarec draci mam doma motor od fechtla minuly rok sem tam vymenoval vsechny ložiska a gufera komplet.Ale ted uz nejak neni ve forme uz nechce jet.Ale tak 2 roky zpatky to byl motor jezdil jak drak.Tak ze myslite ze kdyz udelam vybrus vratí se opet do formy?JInde nemoze byt problem ze uz nejak netahne.(borec me rikal uz pred 3 rokama ze to chce udelat vybrus ale od te doby porad jezdil)Díky ;-) \r\n odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. března 2011 20:07
 
 
 
 
Jméno: Ondras      IP: uživatel11393    
Tak to tak udelam.A uvidim.Ano mosim to zajet pekne pomalu,v klidecku..
 
 
Datum: 25. března 2011 20:07
 
 
 
 
Jméno: fichtldrak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
a taky to musis trochu zajet ason tech prvnich 50 km :-D :-D :-D
 
 
Datum: 25. března 2011 19:35
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
NO ty loziska se urcite nepokazili- opravdu udelej vybrus a uvidis jak pojede :-)
 
 
Datum: 25. března 2011 13:24
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No udělej ten výbrus..nic tim rozhodně nezkazíŠ :-)
 
 
Datum: 24. března 2011 20:53
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj četl jsem tu, že se motor zajíždí tak 1500, že potom se má dát jehla nadvojku a taky jsem četl v návodu, že se má ujet 500 a teprve potom se může jezdit ve dvou, je to tak? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. března 2011 9:11
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jed s tím uplně normálně,lehce s citem hned to neobkládej
 
 
Datum: 26. března 2011 9:11
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Trošku citu mám, ale je to první motor a první renovace.
 
 
Datum: 25. března 2011 19:21
 
 
 
 
Jméno: hlmut      IP: uživatel11021    
Ten motor si řekne, co potřebuje, jestli máš aspoň trošku citm, tak se nemáš čeho bát...
 
 
Datum: 25. března 2011 7:11
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
To se neda rict zajed to 1423km. To musis ty poznat na tom motoru jak se chova. Precti si neco o zabehu http://www.jawa-50.cz/clanek/clanky-z-casopisu-svet-motoru-urychleny-zabeh.html je tam popis co se tam deje, jak to vsechno funguje a jak spravne zajizdet, ruzny pro a proti..
 
 
Datum: 24. března 2011 18:57
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel10972    
Výbrus se zajíždí tak 600km, v návodu 1500km protože to bylo všechno nový tak než si to posedalo
 
 
Datum: 24. března 2011 18:46
 
 
 
 
Jméno: Vlk01      IP: uživatel3522    
Ahoj draci.....chci se zeptat jestli se dá nějak poznat jestli se mi neprotáčej ložiska v karterech?.........nechci půlit motor a vylupovat gufero........potřeboval bych to vědět......budu dělat GO a jeden chlap tu nabízí nový kartery (za 1200) tak jestli je mám koupit....nechci totiz ty ložiska lepit žádným tmelem.......mám strach protože ty ložiska mají strašný odpor........díky za odpovědi ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. března 2011 16:54
 
 
 
 
Jméno: Vlk01      IP: uživatel3522    
ok a nejde s nim treba rukou tahat do stran? dik
 
 
Datum: 24. března 2011 16:54
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Poznáš to tak, že se ti celej rotor hejbe...skáče ti ze strany na stranu,,taky to mám lepený lepidlem a drží to perfektně
 
 
Datum: 23. března 2011 22:23
 
 
 
 
Jméno: Vlk01      IP: uživatel3522    
A jak si poznal že se ti to protáčí? :-)
 
 
Datum: 23. března 2011 22:11
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel9186    
cau hele me se protacelo na stadionovi. natrel jsem to loctaitem proti povolovani sroubu a super. kdyz to budes chtit pak vymenit tak to jde vpohode.
 
 
Datum: 23. března 2011 21:48
 
 
 
 
Jméno: Lukeout      IP: uživatel10408    
Dnes jsem si přivezl od prodejce, co mě před rokem prodal Dandy 50 sachs, hlavu a píst co našel v krabici, která je POLINI.Rád bych si ho tam dal, ovšem nejsem si jistý jestli ten píst je v pořádku, má špatný 1 kroužek, který teda mám na vyměnění a je takový ohořelý ten píst po stranách, vršek jeho (čepička) je pěkně odřená a je tam nános něčeho černého, nezkoumal jsem přesně čeho, co vy na to ? Mohl by ještě jét ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. března 2011 21:49
 
 
 
 
Jméno: Lukeout      E-mail:      IP: uživatel10408    
Ok, moc dík draci :-), jinak když se to tam dá, tak budu muset něco měnit, nebo nějak opatrně ze začátku jét ?
 
 
Datum: 23. března 2011 21:49
 
 
 
 
Jméno: DrakstrJawak      IP: uživatel11264    
No jiste ze by mohl jeste jet dej novy krozky a ten píst tojsou usazeniny saze (karbon) tak to odstran treba sroubovakem seskrab a odmasti ono natym nezalezi je jedno jestli je cernej to by jelo i stim ale kdyz uz to mas venku tak to odkarbonuj ll
 
 
Datum: 23. března 2011 21:26
 
 
 
 
Jméno: MB      IP: uživatel10882    
Starej jetej píst zasranej od karbonu..
 
 
Datum: 23. března 2011 21:24
 
 
 
 
Jméno: telda      IP: uživatel10894    
čau chci se zeptat jak mam docilit toho aby my přední brzda brzdila:-D pakny sou eště tak 80% když to na bubnu dotahnu tak mi zas pak nejde mačkat pačka tak co s tim ? dík za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. března 2011 19:50
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
Ja sem psal dole ze nato je navod kterej je na kazdy strance o fichtlech, chce to hledat
 
 
Datum: 24. března 2011 19:50
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jak poznám,která strana je náběžná? :-D dík
 
 
Datum: 24. března 2011 19:45
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
Pomáhá, když na náběžné straně brzdových paken ubereš přesně 2/3 obložení. Rapidně se zvýší brzdný účinek.
 
 
Datum: 24. března 2011 18:49
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
jak píše ten podemnou .. máš špatně nastavenou páku na bubnu pootoč to na tom tidícihranu směrem do ven
 
 
Datum: 22. března 2011 20:19
 
 
 
 
Jméno: Hans      IP: uživatel9464    
Nebo nový obložení dát, stává se že staré i když není ojeté tak prostě nebrzdí, obzvlášť původní
 
 
Datum: 22. března 2011 19:44
 
 
 
 
Jméno: telda      IP: uživatel10894    
no dík za rady zejtra se na to kouknu
 
 
Datum: 22. března 2011 19:24
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel10032    
zřejmě máš špatně nastavenou ,,páku,, na bubnu..
 
 
Datum: 22. března 2011 18:17
 
 
 
 
Jméno: Rumštajn      IP: uživatel8591    
sou 3 řešení podle mně bud si kup delší páčku větší páka líp to pude zmáčknout nebo to prostě budeš muset trochu dýl štelovat a nebo musíš chytit ůpně za konec páčky a zabrat
 
 
Datum: 22. března 2011 18:14
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
odmastit nebo seriznout podle navodu co je na netu(ten si laskave najdi)
 
 
Datum: 22. března 2011 18:13
 
 
 
 
Jméno: matesoc      E-mail:      IP: uživatel11374    
Je bezpečné před nasazením pístu, dát píst do trouby a čep do mrazáku? Myslím z důvodu poškození, díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. března 2011 11:55
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11381    
co to zase je??!!!! Fichtly dělam přes 10 let a nikdy jsem neměl důvod ohřívat píst v troubě! když už jsem koupil píst,do kterého šel čep festovnějc,tak sem hodil čep na hodinku do mrazáku......ale i tak je to zbytečný....dneska dělaj všechno tak "kvalitně",že do 80%pístů nasuneš 80%čepů prstem bez násilí......
 
 
Datum: 23. března 2011 11:55
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
eee :-D tada jo :-D je to bezpecne :-)
 
 
Datum: 22. března 2011 12:47
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
ne :-) akorat aby ses nespalil o ten píst :-D
 
 
Datum: 22. března 2011 12:26
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
Cus draci! :-) má smysl abych klikovou skříň vybrousil pekne do hladka? popř. jí ještě vylestit? koukla jsem že je tam mam docela hrubej povrch :-) dík za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. března 2011 18:23
 
 
 
 
Jméno: plisa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar, svůj smysl to má já to dělám u každého motoru, který dělám vždy je lepší hladký povrch než hrubý.
 
 
Datum: 22. března 2011 18:23
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zddravim všechny....po dlouhej době mám zas větší problém s fíkem..před cca půl rokem sem měl problémy s velkou vůlí rotoru (skákal mi všude možně)....takže sem to vyřešil tím, že sem ložiska do karterů přilepil lepidlem..drželo to fakt perfektně, a snad i drží..rotor se nehejbe nic....ale zas mi skáče odtrh...nastavim 0.4. ujedu 20 km.. je tam 0.2....vačka je nová.ložiska nový,kladívka nový....filcek káplej olejem aby se nebrousil pertinax na kladívku...kladívka utáhlý..ale furt to skáče...tak mi sakra řeknětě čim to jeŠtě může bejt...? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. března 2011 15:26
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nemáš nějak vyosený kladívko,třeba že by se dotýkalo jen častí tý styčný plochy?
 
 
Datum: 22. března 2011 15:26
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo měl...a půl roku sem si s tím nevěděl vůbec rady...vynechávalo to malinko..pak čimdál víc..až sem to najednou vůbec nenastartoval....pak sem přišel právě na ty vyčlochtaný ložiska na klikovce...ložiska sem pak nalepil lepidlem a mám od toho pokoj...ale ted me ten odtrh sere zas :-D
 
 
Datum: 21. března 2011 23:49
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dachl21-promiň že to sem pletu ale ty jsi měl kdysi problémy s vynecháváním,nemýlím se? pokud ano jak jsi to odstranil? :-( já už mám třetí motor všechno jiné než předtím a mám pořád s tím problémy...už jsi začínám myslet,že to nějak blbě šteluji, ale zas to chytá na drc tak nevím,Dík.
 
 
Datum: 21. března 2011 22:41
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo soráČ..stator je taky zajištěnej
 
 
Datum: 21. března 2011 22:35
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jasný, vačka zajištěná..rotor se nehne ani na horu,boku bo jinak ....možno zkusim ty kladívka dík
 
 
Datum: 21. března 2011 22:33
 
 
 
 
Jméno: furioso ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
skus rukou skusit ci nepohnes kladivkami. silou. Mozno sa ti pretaca. Ked pevne veci ako stator sa hybat nebudu (prekontroluj aj to), bude to nieco pohyblive.Vacka je zaistena? ta sa ti nepretaca? to by ti ale skakal aj predstih.
 
 
Datum: 21. března 2011 22:30
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Čaou draci, četl jsem si návody jak co s motorem, jak půlit, skládat,... a zajímá mě mám kartery pěkný párový a když jsem půlil, tak mi u klikového hřídele vylezlo na pravé straně ložisko samo, né že by vypadlo, ale vylezlo na klice. Na pravé straně šlo velmi těžko ven, takže asi v něčem bude rozdíl. A teď k věci prostor pro ložiska je takový jako vyleštěný, lesklý, ale né vykloktaný, co to může znamenat, vyděl jsem protáčející se ložiska v kole a tam to vypadalo o dost hůř. Nejsem hloupej, abych si neuvědomil, že se motor mnohem více zahřívá a tím je i větší dilatace, koupil jsem si lepidlo na ložiska, ale má odolnost jen do 150°C to je asi málo na klikovku, dělám RENOVACI a tak se snažím udělat všechno co nelíp, takže prosím poraďte co mám dělat, kolik stupňů je tak teplota v motoru? A mám lepit obě ložiska nebo jen to co vylezlo na klikovce, jen podotýkám, že na klikovce dost drželo, musel jsem ho sundávat stahovákem. Moc prosím všechny co mají zkušenosti s renovacema a repasema, ať poradí. Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. března 2011 16:54
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
No lepíš to pouze v případě, že to ložisko tam jde zamáčknout prstem, nebo tam vklouzne samo. Pokud tam to ložisko drželo a je správně vyndaný, pouzdro je neporušeno a není vyžvejkaný, tak je na nic to lepit....
 
 
Datum: 22. března 2011 16:54
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A když to tam budu montovat tak to mám nahřívat, nevadí to nevytvrdlému lepidlu?
 
 
Datum: 21. března 2011 22:13
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
Jo, péro má pravdu, chce to letlampu, nebo dlouho nahřát horkovzdušnou pistolí, holt je to dělaný na lepení keramických plášťů raketoplánů, bezesrandy :-)
 
 
Datum: 21. března 2011 21:25
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
měl jsem kartery coz nich vypadly ložiska sami a po nalepení to drželo i solidní rány kladivem...takhle vykloktaný kartery dopadnou proto , protože tam někdo cpe a vyndává za studena!!! když demontuješ a montuješ ložiska tak je nejlepší kartery nahřát....když budeš demontovat přilepený ložiska tak stačí akorát ohřát na větší teplotu než snese to ložisko a je po lepidle
 
 
Datum: 21. března 2011 20:51
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
Zalepit LOCTITEm to může. To lepidlo je určený a vyvinutý pro raketoplány programu NASA. Na druhou stranu to ložisko nesmí mít nějakou moc velikou vůli, přece jen to lepidlo není stavěný na to, aby slepilo předměty 1mm od sebe vzdálený. Jinak pokud to odmastíš, slabě potřeš a slepíš, tak to prasárna není. Bude to držet jak židovská víra v Izraeli... :-)
 
 
Datum: 21. března 2011 18:12
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
muj názor je že se to tak udělat dá, za prasárnu to nepovažuju, když je bude majitel dobře mazat, myslim že to v klidu vydrží po celou dobu života ložiska.. ven ho pak vždycky nějak dostaneš, ale možná budou problémy s příštim ložiskem.. na to je ovšem času dost, to si ještě pár desítek tkm počkáš a klidně seženeš nový kartery, nebo jak řiká Lori, necháš vyvložkovat..
 
 
Datum: 21. března 2011 0:55
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Každý má svůj názor, nicméně u Pionýra i když se skutečně RENOVUJE tak myslím, že budu v průběhu několika let ještě půlit motor, takže myslím, že to stačí.
 
 
Datum: 21. března 2011 0:15
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
Radsi nechat vyvlozkovat, lepidlo je prasarna nejvetsiho kalibru
 
 
Datum: 21. března 2011 0:12
 
 
 
 
Jméno: Šefčík      IP: uživatel9313    
Jen mě tak zajímá, půjde to pak někdy vyndat :-) :-) :-) :-) ?
 
 
Datum: 20. března 2011 23:51
 
 
 
 
Jméno: ToM559      IP: uživatel1723    
Mno jestli máš to lepidlo Loctine (hnědý) tak to stačí na ty ložiska to se zahřeje na max 80 i trošku přes jinak ne víc to spíš válec,hlava ty jo až přes 120 .No tak kdy už tam budeš dávat nový ložiska tak je nalep oboje at máš pokoj,kámoš už taky dost lepil ložisek do motoru a drží to luxusně.
 
 
Datum: 20. března 2011 23:49
 
 
 
 
Jméno: RealTekK      E-mail:      IP: uživatel9246    
Nazdar draci, udělal jsem blbost když jsem narval tmel Paulin mezi kartery?? Až teď mi došlo že tmel bude v kontaktu s pístem apod.. Tak si nejsem jistý jestli ten tmel vydrží teplotu zážehu.. Napište prosím rychle ať vím, jeslti mám opět celého fíka rozebrat, nebo jestli ho mohu nechat tak.. Díky... RealTekK odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. března 2011 12:51
 
 
 
 
Jméno: RealTekK      IP: uživatel9246    
Nejsem kkt..;-) Dal jsem zhruba 3mm na každý karter.. A samozřejmě na stykové plochy, a ne nikde kde se to nedotýka..;-) :-) PS: Návody ještě číst umím..;-)
 
 
Datum: 20. března 2011 12:51
 
 
 
 
Jméno: Alesblaha ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Jawa05: Celej motor tím určitě popatlalal :-D Má se dávat pěkně jen na stykové plochy a to tak vrstva 2-3mm, ono se to pak rozleze a po zaschnutí se to dá oškrabat nožem ten přebytek, co vylezl.
 
 
Datum: 20. března 2011 12:47
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
NO už to nech, ale uplně vidím, kolik si toho tam namatlal.
 
 
Datum: 20. března 2011 10:42
 
 
 
 
Jméno: Alesblaha ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
PAULIN jsem dal mezi bloky motoru ČZ 175 487 a v pořádku těsní, ani kapka, ten tmel to vydrží. S tím se normálně těsní motory, pán, co dělá fíky mě ho přímo doporučoval, že to těsní výborně. Provozuje takovej malej jawashop. :-)
 
 
Datum: 19. března 2011 23:08
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
třeba já mám tmel snad všude...kolínko karburace-válec...válec-vejfuk , válec-kartery...válec-hlava...a lukopren drží..ale s paulinem zkusenost nemam
 
 
Datum: 19. března 2011 20:31
 
 
 
 
Jméno:      IP: uživatel7428    
Nech to být
 
 
Datum: 19. března 2011 20:03
 
 
 
 
Jméno: jawa cross      IP: uživatel10693    
čau draci prosím vás poradte mi jakej je rozdíl mezi http://www.fichtlkramek.cz/nahled/pist_krouzek_38_25x1_5_chrom2.html a mezi http://www.fichtlkramek.cz/nahled/pistni_krouzek_38_25x2mm.html zajmá mě konkrétně proč je ten druhý silnejší předem dík za odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. března 2011 17:09
 
 
 
 
Jméno: hlmut      IP: uživatel11109    
Máš píst se 2 kroužku nebo s jedním. 2-kroužkový by měl mít kroužek 2mm a jednokroužkový 1.5mm... V 90% případů to takhle bude.
 
 
Datum: 19. března 2011 17:09
 
 
 
 
Jméno: Test      IP: uživatel7923    
Změř šířku drážky na pístu.
 
 
Datum: 19. března 2011 11:00
 
 
 
 
Jméno: jawa cross      IP: uživatel10693    
ok a jak poznam kterej je pro muj píst???
 
 
Datum: 19. března 2011 10:02
 
 
 
 
Jméno: hlmut      IP: uživatel11109    
Mrkni na šířku, jeden je 1.5mm a 2. 2mm široký. Každý je pro jiný píst, jak říká klikař
 
 
Datum: 19. března 2011 0:36
 
 
 
 
Jméno: klikař      IP: uživatel7654    
jestli to nebude tím že je každej kroužek do jinýho typu pístu???:-)))
 
 
Datum: 18. března 2011 21:45
 
 
 
 
Jméno: Vlk01      IP: uživatel3522    
Zdar draci pionýr mi nechce vůbec jet.....špatně startuje a nejede víc jak 45 km/h.....tak jsem sundla hlavu a sahnul na vlozku....na horní a dolní části jsem nahmatal malinky schůdek, myslíte že to potřebuje výbrus? když šlapu na páku tak to má celkem velký odpor.....jen se ptám protože výbrus tu stojí 900 Kč a nechci vyhazovat peníze.....jinak všechno je na 91% seřízený dobře....a chci se zeptat jestli ten odpor můžou způsobovat ložiska.....a ještě nutno říct že sice má každej pionýr jiný zvuk motoru ale ten můj je oproti všem trochu jiný....Díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. března 2011 21:17
 
 
 
 
Jméno: Vlk01      IP: uživatel3522    
v Hradci stojí výbrus 618 Kč našel jsem si to na internetu....ale az tam nemám možnost dorazit.....jsem z Rychnovska a nejbližší mototechna (10 km) je Josef Čiháček.....osobně jsem u něj nebyl ale kamarád který se s ním dobře zná mi řekl o ceně výbrusu........jinak jak říkáte udělat GO a vyzkoušet nový karbec a válec....na tom všem už dělám ;-) jinak díky za rady :-)
 
 
Datum: 19. března 2011 21:17
 
 
 
 
Jméno: old school      IP: uživatel11057    
Asi by nebylo spatne se drzet stare skoly. Jestli spravne sleduji tak ti zlobi pomerne dlouho nevim jestli ma cenu cekat na bozi znameni a nebo stim neco delat. Nebylo by nejlepsi (pokud se nemylim ze si vse delal na kostre) odstrojit fichtla hodit si motor do sveraku a rozebrat, vycistit a vymenit loziska popripade gufera omrknout ten pist sundat valec, karbec vse vycisti a hlavne pretesnit. Kdyztak si nekde pujc nejake dily na odzouseni jestli to neni v nejake casti (valec karbec atd..) nebo si na to nekoho pozvi jestli sam to nezvedes ve dvou se vzdy vic dari napr. kamarada nebo nejakeho starsiho cloveka. Muze to byt jen nejaka prkotina ale nic se nestane kdyz to rozeberes celi a vymenis aspon budes mit o svem motoru vetsi prehled (pokud si ho este nepulil). Kdyz rikas ze vyfuk je cisty znamena to cistil jsem ho a nebo v minulosti byl vycisten, dcl dulezity i byva jak byl vycisten. Jestli jsem spravne nasel a jestli si to ty )v registraci tak jsi z K.H kraje ? Pokud jo tak podle me prehanis s vybrusem. Jestli si ztoho to kraje tak v Hradci je firma na vybrusi a vybrus stoji cca 500Kč. Jo a pis pod jednim jmenem ruzne komblikace do sebe radi zapadani je to trapne se prejmenovavat :-).....
 
 
Datum: 19. března 2011 19:48
 
 
 
 
Jméno: Vlk01      IP: uživatel3522    
u nás když dám válec na výbrus tak ten chlap ho někam pošle protože nikdo v okoli to nedělá a pak si účtuje: poštovný, výbrus,píst,kroužky a nějaký peníze pro sebe aby z toho taky něco měl......... jinak je to FICHTL na SILNICE a ma TP a STK!!! jinak to že nejede tu řeším už od minulýho roku........a péro: výfuk je čistý.....hlmut: sací filtr nový a směs seřízená tak jak by měla být......kouknu na ty kroužky a ten výbrus asi udělám jelikož ten fichtl ve dvou po rovině nejede vůbec ,u tohohle fichtla ani ty kroužky nepomůžou........půjde na GO jde mi spiš o to že kdybych to všechno vyměnil a zpravil a on pořád nechtěl jet tak už bych se asi zbláznil.....
 
 
Datum: 19. března 2011 17:20
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11359    
Nejdražší výbrus co znam je u Baška a to za 600,-,ale je to včetně "závodního pístu a 2 kroužků" a ten výbrus je fakt pořádně udělanej.....jinak běžně 200,-+píst a kroužky
 
 
Datum: 19. března 2011 17:08
 
 
 
 
Jméno: hlmut      IP: uživatel11109    
Zkus vyhodit na chvíli vzduch. filtr, jestli pionýr najednou začne jet, tak je důvod jasný. Jinak vyčistit výfuk, změřit vůli kroužků ve válci (při víc jak 0.8mm vyměnit)... Výbrus na 1-válec stojí od 400 do 700, co jsem koukal. Za pio jsem dával kolem 500Kč.
 
 
Datum: 19. března 2011 0:40
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
vyčisti si výfuk
 
 
Datum: 18. března 2011 23:50
 
 
 
 
Jméno: Nike21      IP: uživatel11309    
Ten výbrus je fakt dost drahý 900 na fichtla u nás stojí tak 350-400 a máš k tomu píst,pístní kroužky,pístní čep,pojistní kroužek čepu:-)
 
 
Datum: 18. března 2011 22:41
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no tak jestli to umíš na tech 91% seřidit a furt to jede takhle blbě tak to muzou bejt loziska v motoru, praskli pistni krouzky nebo cokoliv- radsi bych pulil motor a mrknul co a jak. Jestli to je pio jen tak na polnacky tak anivybrus neni treba - vymen pistni krouzky. Ono kdyz uz to ma tu hranku tak ono to muze tech 6 v klidu jet kdyz je serizenej- ale trva mu to dyl nez se na tu rychlost dostane a v kopcich nema silu- ale takhle sjetej valec ti tak razantne ryhlost nesnizi
 
 
Datum: 18. března 2011 22:27
 
 
 
 
Jméno: wafel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec, dají se nějak vyleštit přefuky, bez toho abych vylisovával vložku z válce? Nebo na to radši nesahat, dokud je to symetricky zakarbonované :-) ? (fichtlácký motor) ... díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. března 2011 19:57
 
 
 
 
Jméno: wwjil      IP: uživatel10027    
Ja sem to naložil na pět hodin do benzinu - dopoledne, po obědě se to otřepal a hodil do arvy do večera...pak sem to horkou vodou poleštil a prostříkal a je válec jak novej, nikde karbon ani šmír!!!
 
 
Datum: 18. března 2011 19:57
 
<  100  101  102  103  104  105  106  107  108  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 15.05.2025 15:49:36 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu