slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA polo dovču 19,5-21,5 .-) coby jednou nohou v praci ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  96  97  98  99  100  101  102  103  104  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: ATi      E-mail:      IP: uživatel11603    
Jawa50/21 --- Zdravím,před pár dny jsem rozebíral motor kvůli seknutí start páky v motoru.Složil jsem kompletně celý motor a nastal problém při startování "nakopávání" pionýra a to způsobem že mi prokluzuje start páka,při jemném sešlápnutí to jde(samozřejmě nenastartuje) ale při tvrdším nakopnutí páka proklouzne a takhle pořád dokola.Hrál jsem si se spojkou asi 10 hodin a žádná změna.Zkusil jsem spojku odpojit úplně a nastartovat bez ní,problém přetrvává.Pionýr má i při řazení divný zvuk jako kdybych řadil bez spojky,jinak to nedokážu popsat.Děkuji předem za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. dubna 2011 17:55
 
 
 
 
Jméno: rade      IP: uživatel10858    
a nejsou sjety zuby na startovacím segmentu??
 
 
Datum: 25. dubna 2011 17:55
 
 
 
 
Jméno: ATi      E-mail:      IP: uživatel11603    
Ted sem dosel prave na to ze mi tam chybi kulicka.Ta kulicka ma vliv na startovani?
 
 
Datum: 24. dubna 2011 21:23
 
 
 
 
Jméno: satanda      E-mail:      IP: uživatel9446    
A dal si ke spojce kratší tyčinku kuličku a dlouhou tyčinku??
 
 
Datum: 24. dubna 2011 19:02
 
 
 
 
Jméno: ATi      IP: uživatel11603    
Pokud vim primarni kolecko je dotazene,a ozubene kolecko na klice bylo sjete to byl duvod proc jsem rozdelaval motor a menil tu kliku ktera to roztaci
 
 
Datum: 24. dubna 2011 16:33
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel10860    
mas dotahle primarni kolecko na klikovce ?
 
 
Datum: 24. dubna 2011 16:11
 
 
 
 
Jméno: suchos1993      IP: uživatel11499    
špíš jestli se ti neprokluzuje ozubene kolečko na klice ktere rotáčí spojku přez řetaz,hodne lidem se to stava ..
 
 
Datum: 24. dubna 2011 15:33
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel10860    
máš dobrý klínek na té startovací páce?
 
 
Datum: 24. dubna 2011 15:06
 
 
 
 
Jméno: WiNC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Borci čáu... chci se zeptat nemyslíte že je třeba lepší mít na kývačce hlavu z panelky která má tu svíčku pod jiným úhlem? Ale to asi ne výkon nemuže mít žádnej vliv že. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. dubna 2011 22:13
 
 
 
 
Jméno: Rumštajn      IP: uživatel8591    
Ahoj pokud vím tak to nemůže mít žádný viv protože má panelka jiný spalovák který nepasuje na válec od kývačky u 350 je to jiné
 
 
Datum: 24. dubna 2011 22:13
 
 
 
 
Jméno: michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, nevíte kdo by mi ve Střední čechách v okresu Mladá Boleslav vymněnil ojnici u Mustanga ? Ptal jsem se v Kosmonosích v mototechně ale tam za to chtěl přes 1400Kč :-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. dubna 2011 22:49
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
židák v kosmonesech je asi jediná možnost. Stehlík je slibotechna, k tomu už nikdy nic nedám a nedoporučuju to ani nikomu dalšímu. Jinak já si dával kliku kamsi do Nupak u prahy a za kliku na 350 si řekl 3500 peněz ;-)
 
 
Datum: 24. dubna 2011 22:49
 
 
 
 
Jméno: lori ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na TK moto srat, sou to prachsprosti zlodeji, psal sem tam taky kvuli klice(prelisovani,slozeni) stim ze vsechno dodam... rekli si 3tis :-)
 
 
Datum: 24. dubna 2011 13:34
 
 
 
 
Jméno: Michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a odkud je přesněji Frikulín ? na profilu to nemá, já jsem od Mnichova Hradiště a nemám nikoho ochotného kdy by mně vozil všude možně... A neni pak lepší rovnou koupit tady na krámku celou kliku ? kdybych to mněl dávat poštou ?
 
 
Datum: 24. dubna 2011 13:07
 
 
 
 
Jméno: kozel      IP: uživatel1859    
dnes v TK moto za ckr chtějí 1000 kč, teda aspoň kámoše to tak stálo
 
 
Datum: 24. dubna 2011 13:06
 
 
 
 
Jméno: UfiYk      IP: uživatel5767    
Ahoj, Hale já jsem si nechával vyměnit a vycentrovat ojnici u TKmoto, chtěly za to 600kč.. A jsem spokojen
 
 
Datum: 24. dubna 2011 12:40
 
 
 
 
Jméno: Toborik      IP: uživatel11601    
čest , zkus motostehlik v Klomutech
 
 
Datum: 24. dubna 2011 12:39
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Frikulín :-)
 
 
Datum: 24. dubna 2011 12:12
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel5620    
Cus,u vás nevím ale já jsem posílal kliku do motokramek.cz kde vyměnil ojnici a celkově opravil a celé i s poštou to vyšlo na necelých 900kč
 
 
Datum: 24. dubna 2011 12:06
 
 
 
 
Jméno: Franc 550      IP: uživatel3888    
Zdarec drac chtěl jsem se zeptat jestly někdo nemáte nějaké zkušenosti s http://www.fichtlkramek.cz/nahled/klika_bronz_nahore_cep14_12222.html díky za odpovedi...... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. dubna 2011 21:09
 
 
 
 
Jméno: Franc 550      IP: uživatel3888    
aha a muzes mi dat na sebe nejaky kontak napis mi na meila diky hry100@seznam.cz
 
 
Datum: 25. dubna 2011 21:09
 
 
 
 
Jméno: ardno      IP: uživatel9335    
cauwes... radči bych si nechal zrepasovat svoji origo kliku, a dat jehli nahoře i dole ..... u nas to delaj v moto servisu za 1000 i s novou ojnici na jehlách
 
 
Datum: 24. dubna 2011 8:48
 
 
 
 
Jméno: Franc 550      IP: uživatel3888    
Zdar Draci chtel jsem se zeptat jestly nekdo nemate nejaky zkusenosti s klikovkou do pijonyra jak je tady na fichtl kramku ?? piste diiky..... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. dubna 2011 19:44
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustaf      E-mail:      IP: uživatel11326    
zdar draci mám stupidný dotaz ale poradte prosím když chcy měnit kroužky na mustangovy tak sundám ty 2 starý a do drážek na stejný mýsto dám ty nový a nasadim spátky válec ?? přileju trošku oleje do nádrže ještě a jak dlouho top mám zajíždět a bude pak něco znát ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. dubna 2011 11:23
 
 
 
 
Jméno: Bugs ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Maximálně očistíš svíčku.
 
 
Datum: 24. dubna 2011 11:23
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ne olej motoru nikdy neuškodí...pokud nebudeš prasák, a ředit 1:10 ...
 
 
Datum: 23. dubna 2011 22:15
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustaf      E-mail:      IP: uživatel11326    
protože občas jezdim až na hranici prostě na maximum aniž bych si to uvědomoval tak aspon takhle chcy udělat něco dobrýho pro motor je to špatný tolik oleje ?\r\n
 
 
Datum: 23. dubna 2011 20:11
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Z jakýho důvodu?
 
 
Datum: 23. dubna 2011 19:11
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustaf      E-mail:      IP: uživatel11326    
já stabilně jezdim 1:20 :-D
 
 
Datum: 23. dubna 2011 16:38
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
1:25 zhruba 100 km nebo jednu nadrž vyjed a je to
 
 
Datum: 23. dubna 2011 16:36
 
 
 
 
Jméno: petr      E-mail:      IP: uživatel5629    
ČUs draci mám takový problém se svojí jawa 21,dělál jsem na ní go motoru,ale když jí nastartuju chytá na první šlápnutí ale jakmile přidám plyn na doraz začne se dusit,tak jsem vymenil kondenzátor,a faká to těť dobře,ale když jse rozjedu,vůbec to nemá žádný tach do kopce a nechce to vyjet na1,čím to může být?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. dubna 2011 11:52
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
filtr profoukej bud normál pusou nebo je lepší ho profoukat kompresorem
 
 
Datum: 23. dubna 2011 11:52
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
lepší než ho čistit koupit novej.
 
 
Datum: 23. dubna 2011 11:00
 
 
 
 
Jméno: petr      E-mail:      IP: uživatel5629    
filtr,ten mám podle tebe vyčistít ják??nikdy jsem ho nečistíl
 
 
Datum: 23. dubna 2011 10:59
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel7151    
nevim naco ten kondik viminals ale sak nevadi,skus dukladne precistit komplet cely karburator,vyfuk,filtr a musi jet.
 
 
Datum: 23. dubna 2011 10:30
 
 
 
 
Jméno: hafak      E-mail:      IP: uživatel8367    
Zdarec draci, měním teď na motoru těsnění a nevím si 100% rady s použitím těsnění. Trochu jsem šmirglem zbrousil dosedací plochy ( hlavních kartrů převodovky ) a nevím jestli. když dám samotný silikon aby to nedřelo(převodovka ) tak mě napadlo dát papírové těsnění ( na sucho ) a máznout ho z obou stran silikonem.Otázka zní bude to těsnit ?... A jěště by se mi hodil kompletní seznam šroubů v motoru ty taky měním a z těch mojich už to leckdy nejde poznat co to bylo zač... Díky za cenné rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. dubna 2011 22:35
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
Pokut si dával nový ložiska a hlavně nový bronzový futra do převodovky tak bych tam ten papír radši dal poku je to všechno původní tak by to mělo bejt volnější tam už bych se toho tolik nebál, ale taky znám kluka kterej dělal GO a bylo to bez papíru všechno v klidu, záleží asi jaká to zrovna byla serie
 
 
Datum: 23. dubna 2011 22:35
 
 
 
 
Jméno: hafák      IP: uživatel8367    
Opravdu?Někde tady jsem četl, že převodovka z chrchla k tření bez těsnění náchylná...
 
 
Datum: 23. dubna 2011 8:39
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
se samotnym silikonem ti to neude dřít, ale i s papírem z obou stran máznutym silikonem to bude těsnit. Jinak seznam škorubů najdeš v katalogu Náhradních dílů, já jsem si opisoval všechny šroubky, matičky a podložky na 350 a nic to neni ;-)
 
 
Datum: 22. dubna 2011 19:08
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustaf      E-mail:      IP: uživatel11326    
Zdar hele draci poradte mi někdo prosím co znamená když mám na jedno válci na pionýra zespoda vyražený áčko (A) a na druhym osmičku (8) díky mooc a sory za pravopis odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. dubna 2011 13:48
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no to záleží jestli ten druhej má výbrus nebo ne, příště si nejdřív změř průměr válce, než půjdeš kupovat ;-) tohle ti nikdo neřekne, jestli tam půjdou, kroužky se do tříd nedělej, takže pokud má válec "B" originální rozměr-bez výbrusu, tak ti tam půjdou
 
 
Datum: 23. dubna 2011 13:48
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustaf      E-mail:      IP: uživatel11326    
a když sem do toho válce s ražením b koupil kroužky na nultý výbrus tak tam nepudou ?? v tom válci s ražením a majímezeru v zámcích 0,2mmjá sem ted právě nemocnej všechno nářadí mám v garáži u šupleru a garáž mám daleko od baráku :-(
 
 
Datum: 23. dubna 2011 10:59
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel11597    
karlos to vysvětlil perfektně, jen doplnim že to mělo smysl pouze pro originální nultý výbrus, dnes už se změří píst a podle něj se vybrousí válec na požadovaný průměr..
 
 
Datum: 22. dubna 2011 23:19
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ony ty písmena jsou někdy naražený dost blbě. Znamenaj toleranční tžídy válců. Jelikož se starejma technologiema byla naprosto přesná výroba skoro nemožná a byla bvy moc nákladná, tak se udělaly toleranční třídy "A" "B" "C". "A" má o pár setin menčí průměr než by měl bejt, "B" je nejpřesnější a "C" má trošku větší průměr. Podle toho se přiřazovaly příslušný písty označený stejně "A", "B", "C", ba yvznikla prředepsaná montážní vůle ;-) no snad je to srozumitelný :-D
 
 
Datum: 22. dubna 2011 21:30
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustaf      E-mail:      IP: uživatel11326    
je to dost možný že to bude B ale spíš mi to přišlo jako 8 takže to bečko zanmená že to má 1 výbrus a to áčko že to je základ ?
 
 
Datum: 22. dubna 2011 21:23
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nebude to spíš "B" než "8" ? to by značilo toleranční třídy válce, v životě jsem neviděl, že by se na válce razilo číslo výbrusu ;-)
 
 
Datum: 22. dubna 2011 19:01
 
 
 
 
Jméno: miguel      IP: uživatel9423    
8 bude asi 8mý výbrus
 
 
Datum: 22. dubna 2011 18:40
 
 
 
 
Jméno: joker      IP: uživatel10072    
zdravim chci se zeptat jak se lesti kanalky a co budu potrebovat a potom jak dlouho to trva odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. dubna 2011 11:39
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
blbost leštit kanály...
 
 
Datum: 24. dubna 2011 11:39
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel10032    
zřejmě máš motor na vysoké úrovni, když chceš leštit kanálky.
 
 
Datum: 23. dubna 2011 17:04
 
 
 
 
Jméno: joker      IP: uživatel10072    
ale lestit se bude az se dozvim jak :-D
 
 
Datum: 23. dubna 2011 16:47
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kanály NELEŠTIT!
 
 
Datum: 22. dubna 2011 22:20
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustaf      E-mail:      IP: uživatel11326    
To by mě,samotnýho zajímalo. :-D
 
 
Datum: 22. dubna 2011 21:25
 
 
 
 
Jméno: drak      E-mail:      IP: uživatel10444    
čau ... jakej je lepši pist s 3ma pistnima krouškama nebo s 2voma odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. dubna 2011 21:40
 
 
 
 
Jméno: hlmut/Bakoun      IP: uživatel11109    
Odpověď jsi dostal, tak se přestaň vztekat a urážet lidi... Děkuju. Navíc ty tvoje príspěvky člověk musí číst několikrát, aby z toho dostal nějaký zavěr. Co slovo, to chyba... us - už, otasku - otázku... V poslední době mi to přijde, jak kdyby Ministersvo školství spustilo projekt "Internet do zvláštních škol". .)
 
 
Datum: 22. dubna 2011 21:40
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel10032    
jawa05: asi tak.... stejnak si ale myslim, že nejlepší je čtyřkroužkovej... :-) :-)
 
 
Datum: 22. dubna 2011 21:18
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
draku, jestli se ti to nezdá tak sem nemusíš přispívat....
 
 
Datum: 22. dubna 2011 20:58
 
 
 
 
Jméno: drak      E-mail:      IP: uživatel10444    
ty vole samej kokot !!!! a fak us mne to sere na se co se zeptam a hned (Tak tohle už je snad prdel.omg plně souhlásim)... je a ješte ten kokot s tou naftou jebe vam všem ... nejste schpni odepsat na otasku !!!!
 
 
Datum: 22. dubna 2011 20:49
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11594    
To je snad jasný. 3 kroužky,hlavu snížit na poměr 1:20,vstřikovací trysku a už jen nalejt naftu! A to bude tah! Bude mít 5 Nm v 700 ot/min a 6HP v 1200ot/min a maximální otáčky půjdou až k 1300ot/min z kopce...... to je dotaz ty vole....dej tam dvoukruh a neřeš.....případně úplně špičkovej by byl dvoukruh s prvním kroužkem víš ke dnu pístu a s kroužky o síle 1mm
 
 
Datum: 22. dubna 2011 17:57
 
 
 
 
Jméno: hlmut/Bakoun      IP: uživatel11109    
"KlYdne dej valec na vIbrus, GdIS maz 3 pysni krouSki a dej vjetsy trisku" FUJ. Jinak já jsem jezdil i se 4. výbrusem originál trysku s odšpuntovaným mustang filtrem. Takže klidně origo.
 
 
Datum: 22. dubna 2011 15:55
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
omg plně souhlásim z dachtlem 21 tohle je už moc
 
 
Datum: 22. dubna 2011 14:17
 
 
 
 
Jméno: drak      E-mail:      IP: uživatel10444    
:-D sem se na nedival ... a ješte ted sem si dal dat valec na vibrus a kdis mam 3 pistni kroušky tak musim aj vjetši trysku ???
 
 
Datum: 22. dubna 2011 14:05
 
 
 
 
Jméno: sportak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Stačí se jen podivat, ono je jednoduchy to napsat místo toho, aby se hledalo. http://www.fichtlpokec.cz/klika-pist-vybrus-kompres/id189967.html
 
 
Datum: 22. dubna 2011 13:43
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak tohle už je snad prdel...kdybys trochu koukal, o pář řádku níž je skoro stejnej dotaz..
 
 
Datum: 22. dubna 2011 13:42
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8619    
čus mám dotaz :-) čemu dáváte přednost 3 kroužek píst nebo 2 kroužek píst na pinckovi??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. dubna 2011 15:58
 
 
 
 
Jméno: hlmut/Bakoun      IP: uživatel11109    
Spíš jde o to, že 3-kroužkový píst vydrží i ve válci téměř po smrti, kde je vůle mezi zámky pístních kroužků větší než 0.8 a ten motor pořád nějak jede. V dnešní době mi přijde 3-kroužkový píst jako nesmysl. A osobně jsem žádný rozdíl mezi 2 a 3-kroužkovým pístem nezaznamenal (kromě toho, co jsem psal).
 
 
Datum: 22. dubna 2011 15:58
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
V tahu od 2000 ot/min. a v množství maximálních otáček.
 
 
Datum: 22. dubna 2011 8:23
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8619    
jj díky.. a je nějaký výýrazný rozdíl výkonu mezi 2 a 3 kroužkem nebo ne?
 
 
Datum: 22. dubna 2011 7:43
 
 
 
 
Jméno: sportak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Za mě 3 kroužek, s tím sem byl spokojen nejvíce.
 
 
Datum: 21. dubna 2011 23:31
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já tam mám furt orygo 3 kroužkovej a nemužu si stěžovat 3koružkovej věčí tření víc se zahřívá motor dobře táhne od spodu ale nejde tak vitočit 2 kroužkovej menší tření netáhne tak dobře od spodu ale dá se líp vitoči aspon tak pi to tu jednou nekdo napsal
 
 
Datum: 21. dubna 2011 22:48
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Taky 1 kruh
 
 
Datum: 21. dubna 2011 22:31
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
1 kroužek
 
 
Datum: 21. dubna 2011 22:14
 
 
 
 
Jméno: miguel      IP: uživatel9423    
zdarec nějak mě v poslední době začaly zvonit pístní kroužky nevíte čím by to mohlo být? Kroužky sou skoro nové cca 2000 km. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. dubna 2011 18:16
 
 
 
 
Jméno: wepo      IP: uživatel10027    
Jak poznáš že zvoní pístní kroužky? Myslím, že to bude vyběhané futro na ojnici v kombinaci s načatým ložiskem na klikovce...!...
 
 
Datum: 21. dubna 2011 18:16
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čím mažeš a jaký poměr?
 
 
Datum: 21. dubna 2011 17:54
 
 
 
 
Jméno: oman      E-mail:      IP: uživatel11585    
čau draci v jakych programech "kreslite"kanali valce dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. dubna 2011 22:17
 
 
 
 
Jméno: hafák      IP: uživatel8367    
Šablony jako takové kreslím v Mechaniclu popř. v Inventoru od Autocadu a pak tisknu v 1:1...
 
 
Datum: 20. dubna 2011 22:17
 
 
 
 
Jméno: Bugs ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau, nejlépe v nějakém CAD programu. http://cs.wikipedia.org/wiki/Computer_aided_design
 
 
Datum: 20. dubna 2011 20:38
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
Malovani
 
 
Datum: 20. dubna 2011 18:48
 
 
 
 
Jméno: otaznik      IP: uživatel7935    
ahoj zrovna dělám generálku babetty 210 a zasek jsem se páč nevim jak sundat ložiska u kliky nevíte jak na to?? dík za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. dubna 2011 18:05
 
 
 
 
Jméno: UfiYk      IP: uživatel5767    
Nejlepší na sundání ložisek z kliky je stahovák. Na sundání ložiska z karteru buď stahovák, nebo horkovzdušnou pistoly
 
 
Datum: 20. dubna 2011 18:05
 
 
 
 
Jméno: hafák      IP: uživatel6354    
Zdarec draci, jde nahodit válec z 05 na kartry 21 ? Dík za rady... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. dubna 2011 17:56
 
 
 
 
Jméno: hafák      IP: uživatel8367    
Ok to jsme potěšil mám nachystaný svůj válec na silniční závody ( přečasovaný ) a až teď po úpravě přefuku jsem zjistil, že z 21 to asi nebude...
 
 
Datum: 20. dubna 2011 17:56
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
bez problémů
 
 
Datum: 20. dubna 2011 14:23
 
 
 
 
Jméno: tom      IP: uživatel10186    
Hoj draci , dotaz je zapotrebi davat čelní kroužky? drží jehlove ložisko pistu ve středu , jedná se o babetu 210, rozebral jsem a zadne tam nebyly a v jednon chytrem manualu jsou tak nevim jestli je mam kupovat nebo ne díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. dubna 2011 23:09
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pokud máš 25 jehliček volně ložených, tak by tam měly být. V případě klece ne.
 
 
Datum: 20. dubna 2011 23:09
 
 
 
 
Jméno: hlmut/Bakoun      IP: uživatel11021    
Měl jsem rozebraný 2 babety a v žádné ty vymezovací kroužky nebyly...
 
 
Datum: 20. dubna 2011 8:47
 
 
 
 
Jméno: Fox      IP: uživatel7111    
Zdarec prosim vas nejsem si ted jistej vymenoval sem pist a jak je na nem sipka tak jsem ji dal smerem dolu je to zpravne? dikes ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. dubna 2011 21:05
 
 
 
 
Jméno: kubanek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pravda, pravda...:-)
 
 
Datum: 19. dubna 2011 21:05
 
 
 
 
Jméno: canon      IP: uživatel6480    
šipka má směřovat k výfuku, tak to máš správně.
 
 
Datum: 19. dubna 2011 20:32
 
 
 
 
Jméno: namejawa      IP: uživatel11577    
Čau draci mam na vas prozbu nevíte kde se dá sehnat ojniční sada na čz 175 450 deluxe za odpověd předem děkuju. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. dubna 2011 20:34
 
 
 
 
Jméno: canon      IP: uživatel6480    
šipka má směřovat k výfuku, tak to máš správně
 
 
Datum: 19. dubna 2011 20:34
 
 
 
 
Jméno: telda      IP: uživatel10894    
cau pridira se mi fichtl cim to muze byt? dnes jsem daval nové Těsnění pod hlavu ( tenký plechoví kroužek) mám sníženou hlavu jel jsem to projet a přidíra se to odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. dubna 2011 9:40
 
 
 
 
Jméno: petan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud jsi snižil hlavu a nesnižil si zaroveň i antidetonační štěrbinu(ledvinku) tak je to tím mužou tam vznikat detonace a samozápaly, štěrbina by měla být cca 1,7 mm
 
 
Datum: 21. dubna 2011 9:40
 
 
 
 
Jméno: corey      IP: uživatel11570    
čau.. tak skus dat to těsněni pod hlavu pryč a projistotu skontroluj pistni čep, jestli neni něak uvolněn a a skus to projet. pokud by tou hlavou profukovalo tak bys ji musel zabrousit :-) jinak nevim co by s tim mohlo byt
 
 
Datum: 18. dubna 2011 19:41
 
<  96  97  98  99  100  101  102  103  104  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 15.05.2025 15:40:03 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu