|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Jawa50/21 --- Zdravím,před pár dny jsem rozebíral motor kvůli seknutí start páky v motoru.Složil jsem kompletně celý motor a nastal problém při startování "nakopávání" pionýra a to způsobem že mi prokluzuje start páka,při jemném sešlápnutí to jde(samozřejmě nenastartuje) ale při tvrdším nakopnutí páka proklouzne a takhle pořád dokola.Hrál jsem si se spojkou asi 10 hodin a žádná změna.Zkusil jsem spojku odpojit úplně a nastartovat bez ní,problém přetrvává.Pionýr má i při řazení divný zvuk jako kdybych řadil bez spojky,jinak to nedokážu popsat.Děkuji předem za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. dubna 2011 17:55
Jméno: rade
IP: uživatel10858
 a nejsou sjety zuby na startovacím segmentu??
Datum: 25. dubna 2011 17:55
 Ted sem dosel prave na to ze mi tam chybi kulicka.Ta kulicka ma vliv na startovani?
Datum: 24. dubna 2011 21:23
 A dal si ke spojce kratší tyčinku kuličku a dlouhou tyčinku??
Datum: 24. dubna 2011 19:02
Jméno: ATi
IP: uživatel11603
 Pokud vim primarni kolecko je dotazene,a ozubene kolecko na klice bylo sjete to byl duvod proc jsem rozdelaval motor a menil tu kliku ktera to roztaci
Datum: 24. dubna 2011 16:33
Jméno: jawaman
IP: uživatel10860
 mas dotahle primarni kolecko na klikovce ?
Datum: 24. dubna 2011 16:11
Jméno: suchos1993
IP: uživatel11499
 špíš jestli se ti neprokluzuje ozubene kolečko na klice ktere rotáčí spojku přez řetaz,hodne lidem se to stava ..
Datum: 24. dubna 2011 15:33
Jméno: mustangista
IP: uživatel10860
 máš dobrý klínek na té startovací páce?
Datum: 24. dubna 2011 15:06
 Borci čáu... chci se zeptat nemyslíte že je třeba lepší mít na kývačce hlavu z panelky která má tu svíčku pod jiným úhlem? Ale to asi ne výkon nemuže mít žádnej vliv že.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. dubna 2011 22:13
Jméno: Rumštajn
IP: uživatel8591
 Ahoj pokud vím tak to nemůže mít žádný viv protože má panelka jiný spalovák který nepasuje na válec od kývačky u 350 je to jiné
Datum: 24. dubna 2011 22:13
 Ahoj, nevíte kdo by mi ve Střední čechách v okresu Mladá Boleslav vymněnil ojnici u Mustanga ? Ptal jsem se v Kosmonosích v mototechně ale tam za to chtěl přes 1400Kč
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. dubna 2011 22:49
 židák v kosmonesech je asi jediná možnost. Stehlík je slibotechna, k tomu už nikdy nic nedám a nedoporučuju to ani nikomu dalšímu. Jinak já si dával kliku kamsi do Nupak u prahy a za kliku na 350 si řekl 3500 peněz
Datum: 24. dubna 2011 22:49
 na TK moto srat, sou to prachsprosti zlodeji, psal sem tam taky kvuli klice(prelisovani,slozeni) stim ze vsechno dodam... rekli si 3tis
Datum: 24. dubna 2011 13:34
 a odkud je přesněji Frikulín ? na profilu to nemá, já jsem od Mnichova Hradiště a nemám nikoho ochotného kdy by mně vozil všude možně... A neni pak lepší rovnou koupit tady na krámku celou kliku ? kdybych to mněl dávat poštou ?
Datum: 24. dubna 2011 13:07
Jméno: kozel
IP: uživatel1859
 dnes v TK moto za ckr chtějí 1000 kč, teda aspoň kámoše to tak stálo
Datum: 24. dubna 2011 13:06
Jméno: UfiYk
IP: uživatel5767
 Ahoj, Hale já jsem si nechával vyměnit a vycentrovat ojnici u TKmoto, chtěly za to 600kč.. A jsem spokojen
Datum: 24. dubna 2011 12:40
Jméno: Toborik
IP: uživatel11601
 čest , zkus motostehlik v Klomutech
Datum: 24. dubna 2011 12:39
 Frikulín
Datum: 24. dubna 2011 12:12
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Cus,u vás nevím ale já jsem posílal kliku do motokramek.cz kde vyměnil ojnici a celkově opravil a celé i s poštou to vyšlo na necelých 900kč
Datum: 24. dubna 2011 12:06
Jméno: Franc 550
IP: uživatel3888
Posl.aktualizace: 25. dubna 2011 21:09
Jméno: Franc 550
IP: uživatel3888
 aha a muzes mi dat na sebe nejaky kontak napis mi na meila diky hry100@seznam.cz
Datum: 25. dubna 2011 21:09
Jméno: ardno
IP: uživatel9335
 cauwes... radči bych si nechal zrepasovat svoji origo kliku, a dat jehli nahoře i dole ..... u nas to delaj v moto servisu za 1000 i s novou ojnici na jehlách
Datum: 24. dubna 2011 8:48
Jméno: Franc 550
IP: uživatel3888
 Zdar Draci chtel jsem se zeptat jestly nekdo nemate nejaky zkusenosti s klikovkou do pijonyra jak je tady na fichtl kramku ?? piste diiky.....
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. dubna 2011 19:44
 zdar draci mám stupidný dotaz ale poradte prosím když chcy měnit kroužky na mustangovy tak sundám ty 2 starý a do drážek na stejný mýsto dám ty nový a nasadim spátky válec ?? přileju trošku oleje do nádrže ještě a jak dlouho top mám zajíždět a bude pak něco znát ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. dubna 2011 11:23
 Maximálně očistíš svíčku.
Datum: 24. dubna 2011 11:23
 ne olej motoru nikdy neuškodí...pokud nebudeš prasák, a ředit 1:10 ...
Datum: 23. dubna 2011 22:15
 protože občas jezdim až na hranici prostě na maximum aniž bych si to uvědomoval tak aspon takhle chcy udělat něco dobrýho pro motor je to špatný tolik oleje ?\r\n
Datum: 23. dubna 2011 20:11
 Z jakýho důvodu?
Datum: 23. dubna 2011 19:11
 já stabilně jezdim 1:20
Datum: 23. dubna 2011 16:38
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 1:25 zhruba 100 km nebo jednu nadrž vyjed a je to
Datum: 23. dubna 2011 16:36
 ČUs draci mám takový problém se svojí jawa 21,dělál jsem na ní go motoru,ale když jí nastartuju chytá na první šlápnutí ale jakmile přidám plyn na doraz začne se dusit,tak jsem vymenil kondenzátor,a faká to těť dobře,ale když jse rozjedu,vůbec to nemá žádný tach do kopce a nechce to vyjet na1,čím to může být??
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. dubna 2011 11:52
 filtr profoukej bud normál pusou nebo je lepší ho profoukat kompresorem
Datum: 23. dubna 2011 11:52
 lepší než ho čistit koupit novej.
Datum: 23. dubna 2011 11:00
 filtr,ten mám podle tebe vyčistít ják??nikdy jsem ho nečistíl
Datum: 23. dubna 2011 10:59
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 nevim naco ten kondik viminals ale sak nevadi,skus dukladne precistit komplet cely karburator,vyfuk,filtr a musi jet.
Datum: 23. dubna 2011 10:30
 Zdarec draci, měním teď na motoru těsnění a nevím si 100% rady s použitím těsnění. Trochu jsem šmirglem zbrousil dosedací plochy ( hlavních kartrů převodovky ) a nevím jestli. když dám samotný silikon aby to nedřelo(převodovka ) tak mě napadlo dát papírové těsnění ( na sucho ) a máznout ho z obou stran silikonem.Otázka zní bude to těsnit ?... A jěště by se mi hodil kompletní seznam šroubů v motoru ty taky měním a z těch mojich už to leckdy nejde poznat co to bylo zač... Díky za cenné rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. dubna 2011 22:35
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Pokut si dával nový ložiska a hlavně nový bronzový futra do převodovky tak bych tam ten papír radši dal poku je to všechno původní tak by to mělo bejt volnější tam už bych se toho tolik nebál, ale taky znám kluka kterej dělal GO a bylo to bez papíru všechno v klidu, záleží asi jaká to zrovna byla serie
Datum: 23. dubna 2011 22:35
Jméno: hafák
IP: uživatel8367
 Opravdu?Někde tady jsem četl, že převodovka z chrchla k tření bez těsnění náchylná...
Datum: 23. dubna 2011 8:39
 se samotnym silikonem ti to neude dřít, ale i s papírem z obou stran máznutym silikonem to bude těsnit. Jinak seznam škorubů najdeš v katalogu Náhradních dílů, já jsem si opisoval všechny šroubky, matičky a podložky na 350 a nic to neni
Datum: 22. dubna 2011 19:08
 Zdar hele draci poradte mi někdo prosím co znamená když mám na jedno válci na pionýra zespoda vyražený áčko (A) a na druhym osmičku (8) díky mooc a sory za pravopis
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. dubna 2011 13:48
 no to záleží jestli ten druhej má výbrus nebo ne, příště si nejdřív změř průměr válce, než půjdeš kupovat  tohle ti nikdo neřekne, jestli tam půjdou, kroužky se do tříd nedělej, takže pokud má válec "B" originální rozměr-bez výbrusu, tak ti tam půjdou
Datum: 23. dubna 2011 13:48
 a když sem do toho válce s ražením b koupil kroužky na nultý výbrus tak tam nepudou ?? v tom válci s ražením a majímezeru v zámcích 0,2mmjá sem ted právě nemocnej všechno nářadí mám v garáži u šupleru a garáž mám daleko od baráku
Datum: 23. dubna 2011 10:59
Jméno: hh
IP: uživatel11597
 karlos to vysvětlil perfektně, jen doplnim že to mělo smysl pouze pro originální nultý výbrus, dnes už se změří píst a podle něj se vybrousí válec na požadovaný průměr..
Datum: 22. dubna 2011 23:19
 ony ty písmena jsou někdy naražený dost blbě. Znamenaj toleranční tžídy válců. Jelikož se starejma technologiema byla naprosto přesná výroba skoro nemožná a byla bvy moc nákladná, tak se udělaly toleranční třídy "A" "B" "C". "A" má o pár setin menčí průměr než by měl bejt, "B" je nejpřesnější a "C" má trošku větší průměr. Podle toho se přiřazovaly příslušný písty označený stejně "A", "B", "C", ba yvznikla prředepsaná montážní vůle  no snad je to srozumitelný
Datum: 22. dubna 2011 21:30
 je to dost možný že to bude B ale spíš mi to přišlo jako 8 takže to bečko zanmená že to má 1 výbrus a to áčko že to je základ ?
Datum: 22. dubna 2011 21:23
 nebude to spíš "B" než "8" ? to by značilo toleranční třídy válce, v životě jsem neviděl, že by se na válce razilo číslo výbrusu
Datum: 22. dubna 2011 19:01
Jméno: miguel
IP: uživatel9423
 8 bude asi 8mý výbrus
Datum: 22. dubna 2011 18:40
Jméno: joker
IP: uživatel10072
 zdravim chci se zeptat jak se lesti kanalky a co budu potrebovat a potom jak dlouho to trva
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. dubna 2011 11:39
 blbost leštit kanály...
Datum: 24. dubna 2011 11:39
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel10032
 zřejmě máš motor na vysoké úrovni, když chceš leštit kanálky.
Datum: 23. dubna 2011 17:04
Jméno: joker
IP: uživatel10072
 ale lestit se bude az se dozvim jak
Datum: 23. dubna 2011 16:47
 Kanály NELEŠTIT!
Datum: 22. dubna 2011 22:20
 To by mě,samotnýho zajímalo.
Datum: 22. dubna 2011 21:25
 čau ... jakej je lepši pist s 3ma pistnima krouškama nebo s 2voma
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. dubna 2011 21:40
Jméno: hlmut/Bakoun
IP: uživatel11109
 Odpověď jsi dostal, tak se přestaň vztekat a urážet lidi... Děkuju. Navíc ty tvoje príspěvky člověk musí číst několikrát, aby z toho dostal nějaký zavěr. Co slovo, to chyba...
us - už, otasku - otázku... V poslední době mi to přijde, jak kdyby Ministersvo školství spustilo projekt "Internet do zvláštních škol". .)
Datum: 22. dubna 2011 21:40
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
Datum: 22. dubna 2011 21:18
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 draku, jestli se ti to nezdá tak sem nemusíš přispívat....
Datum: 22. dubna 2011 20:58
 ty vole samej kokot !!!! a fak us mne to sere na se co se zeptam a hned (Tak tohle už je snad prdel.omg plně souhlásim)... je a ješte ten kokot s tou naftou jebe vam všem ... nejste schpni odepsat na otasku !!!!
Datum: 22. dubna 2011 20:49
Jméno: standa
IP: uživatel11594
 To je snad jasný. 3 kroužky,hlavu snížit na poměr 1:20,vstřikovací trysku a už jen nalejt naftu! A to bude tah! Bude mít 5 Nm v 700 ot/min a 6HP v 1200ot/min a maximální otáčky půjdou až k 1300ot/min z kopce...... to je dotaz ty vole....dej tam dvoukruh a neřeš.....případně úplně špičkovej by byl dvoukruh s prvním kroužkem víš ke dnu pístu a s kroužky o síle 1mm
Datum: 22. dubna 2011 17:57
Jméno: hlmut/Bakoun
IP: uživatel11109
 "KlYdne dej valec na vIbrus, GdIS maz 3 pysni krouSki a dej vjetsy trisku" FUJ. Jinak já jsem jezdil i se 4. výbrusem originál trysku s odšpuntovaným mustang filtrem. Takže klidně origo.
Datum: 22. dubna 2011 15:55
 omg plně souhlásim z dachtlem 21 tohle je už moc
Datum: 22. dubna 2011 14:17
  sem se na nedival ... a ješte ted sem si dal dat valec na vibrus a kdis mam 3 pistni kroušky tak musim aj vjetši trysku ???
Datum: 22. dubna 2011 14:05
Datum: 22. dubna 2011 13:43
 Tak tohle už je snad prdel...kdybys trochu koukal, o pář řádku níž je skoro stejnej dotaz..
Datum: 22. dubna 2011 13:42
 čus mám dotaz  čemu dáváte přednost 3 kroužek píst nebo 2 kroužek píst na pinckovi???
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. dubna 2011 15:58
Jméno: hlmut/Bakoun
IP: uživatel11109
 Spíš jde o to, že 3-kroužkový píst vydrží i ve válci téměř po smrti, kde je vůle mezi zámky pístních kroužků větší než 0.8 a ten motor pořád nějak jede. V dnešní době mi přijde 3-kroužkový píst jako nesmysl. A osobně jsem žádný rozdíl mezi 2 a 3-kroužkovým pístem nezaznamenal (kromě toho, co jsem psal).
Datum: 22. dubna 2011 15:58
 V tahu od 2000 ot/min. a v množství maximálních otáček.
Datum: 22. dubna 2011 8:23
Jméno: kekz
IP: uživatel8619
 jj díky.. a je nějaký výýrazný rozdíl výkonu mezi 2 a 3 kroužkem nebo ne?
Datum: 22. dubna 2011 7:43
 Za mě 3 kroužek, s tím sem byl spokojen nejvíce.
Datum: 21. dubna 2011 23:31
 já tam mám furt orygo 3 kroužkovej a nemužu si stěžovat 3koružkovej věčí tření víc se zahřívá motor dobře táhne od spodu ale nejde tak vitočit 2 kroužkovej menší tření netáhne tak dobře od spodu ale dá se líp vitoči aspon tak pi to tu jednou nekdo napsal
Datum: 21. dubna 2011 22:48
 Taky 1 kruh
Datum: 21. dubna 2011 22:31
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 1 kroužek
Datum: 21. dubna 2011 22:14
Jméno: miguel
IP: uživatel9423
 zdarec nějak mě v poslední době začaly zvonit pístní kroužky nevíte čím by to mohlo být? Kroužky sou skoro nové cca 2000 km.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. dubna 2011 18:16
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 Jak poznáš že zvoní pístní kroužky? Myslím, že to bude vyběhané futro na ojnici v kombinaci s načatým ložiskem na klikovce...!...
Datum: 21. dubna 2011 18:16
 čím mažeš a jaký poměr?
Datum: 21. dubna 2011 17:54
 čau draci v jakych programech "kreslite"kanali valce dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. dubna 2011 22:17
Jméno: hafák
IP: uživatel8367
 Šablony jako takové kreslím v Mechaniclu popř. v Inventoru od Autocadu a pak tisknu v 1:1...
Datum: 20. dubna 2011 22:17
Datum: 20. dubna 2011 20:38
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 Malovani
Datum: 20. dubna 2011 18:48
Jméno: otaznik
IP: uživatel7935
 ahoj zrovna dělám generálku babetty 210 a zasek jsem se páč nevim jak sundat ložiska u kliky nevíte jak na to?? dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. dubna 2011 18:05
Jméno: UfiYk
IP: uživatel5767
 Nejlepší na sundání ložisek z kliky je stahovák. Na sundání ložiska z karteru buď stahovák, nebo horkovzdušnou pistoly
Datum: 20. dubna 2011 18:05
Jméno: hafák
IP: uživatel6354
 Zdarec draci,
jde nahodit válec z 05 na kartry 21 ?
Dík za rady...
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. dubna 2011 17:56
Jméno: hafák
IP: uživatel8367
 Ok to jsme potěšil mám nachystaný svůj válec na silniční závody ( přečasovaný ) a až teď po úpravě přefuku jsem zjistil, že z 21 to asi nebude...
Datum: 20. dubna 2011 17:56
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 bez problémů
Datum: 20. dubna 2011 14:23
Jméno: tom
IP: uživatel10186
 Hoj draci , dotaz je zapotrebi davat čelní kroužky? drží jehlove ložisko pistu ve středu , jedná se o babetu 210, rozebral jsem a zadne tam nebyly a v jednon chytrem manualu jsou tak nevim jestli je mam kupovat nebo ne díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. dubna 2011 23:09
 Pokud máš 25 jehliček volně ložených, tak by tam měly být. V případě klece ne.
Datum: 20. dubna 2011 23:09
Jméno: hlmut/Bakoun
IP: uživatel11021
 Měl jsem rozebraný 2 babety a v žádné ty vymezovací kroužky nebyly...
Datum: 20. dubna 2011 8:47
Jméno: Fox
IP: uživatel7111
 Zdarec prosim vas nejsem si ted jistej vymenoval sem pist a jak je na nem sipka tak jsem ji dal smerem dolu je to zpravne? dikes
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. dubna 2011 21:05
 Pravda, pravda...
Datum: 19. dubna 2011 21:05
Jméno: canon
IP: uživatel6480
 šipka má směřovat k výfuku, tak to máš správně.
Datum: 19. dubna 2011 20:32
Jméno: namejawa
IP: uživatel11577
 Čau draci mam na vas prozbu nevíte kde se dá sehnat ojniční sada na čz 175 450 deluxe za odpověd předem děkuju.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. dubna 2011 20:34
Jméno: canon
IP: uživatel6480
 šipka má směřovat k výfuku, tak to máš správně
Datum: 19. dubna 2011 20:34
Jméno: telda
IP: uživatel10894
 cau pridira se mi fichtl cim to muze byt? dnes jsem daval nové Těsnění pod hlavu ( tenký plechoví kroužek) mám sníženou hlavu jel jsem to projet a přidíra se to
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. dubna 2011 9:40
 pokud jsi snižil hlavu a nesnižil si zaroveň i antidetonační štěrbinu(ledvinku) tak je to tím mužou tam vznikat detonace a samozápaly, štěrbina by měla být cca 1,7 mm
Datum: 21. dubna 2011 9:40
Jméno: corey
IP: uživatel11570
 čau.. tak skus dat to těsněni pod hlavu pryč a projistotu skontroluj pistni čep, jestli neni něak uvolněn a a skus to projet. pokud by tou hlavou profukovalo tak bys ji musel zabrousit  jinak nevim co by s tim mohlo byt
Datum: 18. dubna 2011 19:41
|



|