Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Montoval jsem nový píst. Starý jsem sundal stahovákem z jawa-50.cz Když jsem montoval nový, uštíp se mi opravdu nepatrný kousíček pístu hned na hraně díry pro čep. Může to ohrozit funkci? Ven nic nečumí a píst stejně klouže po kroužcích, ale stejně se raději zeptám.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. července 2010 20:06
Datum: 08. července 2010 20:06
 no starsie fichtli mali tam tú kulatú s dierou a s maticou na 19kluc,,a novejsi mali tam uz na konci osi matici na obe strani na kluc 17
Datum: 08. července 2010 11:10
 kolo: já nic, já na něj jen 500km jezdil a pak ho vyndal z motoru, vyštípl se při vylisování čepu. Předchozí historii motoru neznám.
Datum: 07. července 2010 18:58
 Shrkere 487 ten pist je ale dojebanej co si s nim delal...
Datum: 07. července 2010 18:39
 Já dělám celkovou GO, ten píst byl novej. Je to podobné jak na obrázku, ale asi 3krát až 4krát menší. Zahladím pilníkem. Díky.
Datum: 07. července 2010 18:35
Datum: 07. července 2010 18:21
 nevim jak to delas  ale uz tejden tady resis rozkladani a skladani motoru..promin,nic ve zlym  ale problemy co mas ty,jsem nemel ani ja,kdyz sem zacinal s fichtlama
Datum: 07. července 2010 18:19
 Třeba nepatrně zahladit pílníčkem?
Datum: 07. července 2010 18:18
 Dá se nějak poplést umístění drátěný pojistek pístního čepu? U těch s dvěma zobáčky musí být vyhnuté k čepu, ale já mám ty s jedním zobáčkem. Záleží nějak na umístění, nebo se stačí trefit do drážky?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. července 2010 6:56
 abys ten francouzák neumazal od apetita
Datum: 08. července 2010 6:56
 s toho me hadver nebere,,jeste ze jsou tu IP adres,,
Datum: 07. července 2010 23:56
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
Datum: 07. července 2010 22:30
 jsem zvědav jak to z té paruky budeš vyčesávat.počkej až si to babi navleče a bude vypadat jak politá latexem.nebo jsi měl kondom?
Datum: 07. července 2010 22:27
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 Poštul - řekni ještě něco !!!! Mě to zpravilo náladu
Datum: 07. července 2010 22:25
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
Datum: 07. července 2010 22:22
 víš jak.druhou rukou je to jako od cizího
Datum: 07. července 2010 22:19
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
Datum: 07. července 2010 22:18
 jo taky dost možný
Datum: 07. července 2010 22:16
 nebyla to náhodou paruka od babičky?
Datum: 07. července 2010 22:11
 22:00 uplynulo a franky si sel zapichat s medvědi kožešinou
Datum: 07. července 2010 22:10
 už maš axial sportaku franky?
Datum: 07. července 2010 22:07
 Však jo,ještě by se rozbrečel...
Datum: 07. července 2010 22:06
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 Nechte Frankyho už spinkat
Datum: 07. července 2010 22:05
 To bylo strašně vtipný ale škoda že jsem ze zapoměl smát...
Datum: 07. července 2010 22:03
 To bylo strašně vtipný ale škoda že jsem ze zapoměl smát...
Datum: 07. července 2010 22:03
 sorry,ja to seru,a doma nam netece voda,...a ty si zacpi drzku,smrdi ti to jak mamuti prdel
Datum: 07. července 2010 22:03
 vyklid ho ve 21:55 demente
Datum: 07. července 2010 21:54
 Btw:775 je celkem zastaralá...
Datum: 07. července 2010 21:54
 denzileck : děláš hodně do PC? já teda moc ne,ale je to moje oblíbená činnost
Datum: 07. července 2010 21:54
 Dach21:kdyz ma socket 775 tak je jasný že má Intel
Datum: 07. července 2010 21:52
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 Franky - proč tady akorát čeříš vodu ?
Datum: 07. července 2010 21:52
 a ty fousek utrhnutý z kaktusu,miroslav z lázní bohdaneč,poznávací značka SERU TO,a nemám splachovací zařízení
Datum: 07. července 2010 21:52
 jo díky,aspon ted vím čislo tvej základovej desky,s pamet´ram,výkonu procesoru.mohl by si mi napsat značku procesoru? díky
Datum: 07. července 2010 21:45
 normální kokot tohle...hej dej mi čislo tvojeho mozku,zajdu si ho koupit...když už si o sobě vsecko vyjmenoval,dej mi aji cislo mozku,díky
Datum: 07. července 2010 21:38
 jo seš franky...a táhni
Datum: 07. července 2010 21:25
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
Datum: 07. července 2010 21:14
Jméno: MB
IP: uživatel5908
 JO!Já věděl že to IP je od někoho koho znám od tuď
Datum: 07. července 2010 21:05
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 Franky je zpátky
Datum: 07. července 2010 20:53
Jméno: MB
IP: uživatel5908
 To je idiot tohle...
Datum: 07. července 2010 20:37
 ser na něj , on ma radost z toho jak mu nadáváš . Chce to nějakého admina , aby mu dal ban , smazal tento prispevek a uz by o tom nikdo nevedel
Datum: 07. července 2010 20:22
 to si takovej posera,že ani neumíš napsat pod svým jménem? jo ňach ňach ňááááááách takto se vyjadřuje člověk se zmenšeným číslem iq,zralý na jedličkův ústav.....
Datum: 07. července 2010 20:05
 a ty si stoupni před obchod,a čekej až proti tobě vyběhne rychle rozběhnutá slepice,upraví ti slovník
Datum: 07. července 2010 19:56
 curaku : zklapni nebo ti po faxu přilítne pozdrav od muhameda aliho!!!!!!!!
Datum: 07. července 2010 19:54
 hele já bych to neřešil no prostě tady mladej  dělá poprvně GO a má vezvyku se furt na něco ptát tak to neřešte a když se vám to nelíbí tak mu na to neodpovídejte  no já když jsem to dělal poprvý tak jsem se taky furt na něco ptal taty
Datum: 07. července 2010 19:45
Jméno: MB
IP: uživatel5908
 jawaman,dachl21  íše často,ale myslím že se tu ukazují hodně debilnější dotazy...tohle je to poslední co bych řešil
Datum: 07. července 2010 18:57
Jméno: trubka
IP: uživatel9845
 Souhlas s dachl21,ale jinak jsi akorát tak borec na PC ,tvé dotazy,,tak proč píšeš na minulou mou odpověď ,že vše děláš podle technol.postupů.Děláš akorát tady trotla.Zkus se nad tím trochu zamyslet.
Datum: 07. července 2010 18:53
 je to uplne jedno akorat se pokus to hodit do tej drazky
Datum: 07. července 2010 18:41
 tak za dva dny udělam jeden dotaz,kde je třeba 10 otázek ne? je zbytečný to tu takhle plnit každej den....
Datum: 07. července 2010 18:31
 Protože to dělám prvně a raději se zeptám, než bych něco pokazil.
Datum: 07. července 2010 18:12
 je to jedno , staci je dostat do drazky , ae proc delas vedu z puleni a skladani motoru na pinckovi ? každou chvili je tu od tebe tolik dotazu jak od nekoho za cely rok
Datum: 07. července 2010 17:58
 zdar draci chtěl bych se zeptat kolik stojí poštovný ke stejskymu na upravu válce?(cestovní ůprava)
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. července 2010 19:48
 debilismus ovládl i vysočinu-moji vlast-doufám že to nepostihne i mě
Datum: 07. července 2010 19:48
 jo a máš to tam i přímo napsaný...tohle prostě nepochopím....
Datum: 07. července 2010 18:33
 Idioce tadyto,,,,proč se ptáš tady? zeptej se na jeho stránkách ne?
Datum: 07. července 2010 18:29
 Dobrý večer draci.
Mám několik otázek ohledně JAWY 250/353 r.v. 1957. Potřeboval bych prosím vědět jak dlouhý zavít má být na šteftech? Vím, že jsou 10mmx100mm, mít tady ty staré tak si to změřím, hlavně je důležitá ta délka u motoru. Dále, kde je umístěn spínač kontrolky neutrálu? Je někde v převodovce nebo někdy na kraji?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. července 2010 19:03
 Děkuji Vám za rady to jsem potřeboval vědět.
Datum: 08. července 2010 19:03
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Tak délka svorníku je 146 mm, délka závitu stranou k bloku 25 mm na druhém konci 28 mm, oba závity M10. Mezi závity je odlehčení na 9 mm.
Datum: 08. července 2010 11:20
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Spínač kontrolky neutrálu je 250/353 v převodovce na pravém bloku zevnitř, pod spojkovým poloautomatem je pouze vývod, kam se připojí drát. Jestliže je nefunkční a chceš ho vyměnit je nutno rozpůlit motor. U motorů typ 559, což je panelka už byl umístěn a dal se vyšroubovat zvenčí, je to takové silonové tělísko. Jak je přesně dlouhý závit na svorníku u motoru, nevím úplně přesně, musel bych se podívat do dílny.
Datum: 07. července 2010 7:48
 kontaktice neutrálu je pod spojkovým poloautomatem.... vede k tomu jeden drátek.
Datum: 06. července 2010 23:28
Jméno: Kary
IP: uživatel4192
 Zdar draci nevíte kde bych koupil lanko na tachometr na CZ 150 C díky za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. července 2010 21:10
Jméno: Kary
IP: uživatel4192
 a tady neni??? ja to teda hledal ale nenasel.
Datum: 07. července 2010 21:10
Jméno: johny
IP: uživatel9547
 možná ho budou mit v e-shopu moto usti nad labem
Datum: 06. července 2010 20:47
 Vzal jsem klikovku. Jednou rukou jsem ji držel za píst a nechal jsem ji viset volně ve vzduchu. Druhou rukou jsem do ní(do setváku blízko ojnice) klepl velikým šroubovákem. Klikovka zní. To je asi špatně. Ale jezdit to bude....
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. července 2010 13:46
 Aha, tak až sundám píst.
Datum: 06. července 2010 13:46
 hele ňoumo neklepe se na setrvák  .... do dvou prstů chytni ojnici a druhou pěstí bouchej zvrchu na horní ojniční oko!!!
Datum: 06. července 2010 13:12
 Tak jsem všechno vytahal z motoru, až na to kolečko s pěti dírama, co má z druhý stany řetězový kolečko(náhon na rozetu) Jak s ním ven? Nechci do něj řezat kladivem, nebo se to má? Není divný, že jsem kliku ze strany zapalování vytlačil prstem?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. července 2010 16:42
 Jo
Datum: 06. července 2010 16:42
 Mě nebavilo čekat, tak jsem ho vyrazil už rovnou s ložiskem Blok jsem rozpálil pistolí, vyražeč jsem dal do mrazáku a prásk a je to venku. Takže můžu pootevřít svěrák, položit na to to ložisko a vyrazit silou to kolečko ven?
Datum: 06. července 2010 16:07
 Flákni do něj kladivem přez polínko
Datum: 06. července 2010 14:53
 Ložiska budu dávat nový komplet, ale proto potřebuju vyndat to kolečko, abych mohl na ty ložiska. PORAĎTE PROSÍM CO NEJDŘÍV, JE TO NUTNÉ A SPĚCHÁ TO.
Datum: 06. července 2010 13:05
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 zkus sehnat new ložisko a nebo jí tam potom nalep
Datum: 06. července 2010 12:39
 Tak taky bylo už pěkně dojebané ložisko, ale nebylo to tak, že by sama vypadla, jsem se do ní opřel palcem.
Datum: 06. července 2010 12:09
 je divné že jsi si vytlačil prstem..... nejpíš máš už obroušený čep.... takže bud na to nechat nanést tvrdochrom a pak nechat obrousit, ale nejlevnejsi bude sehnat novou kliku.
Datum: 06. července 2010 11:35
 Jak se přesně testuje, jestli zvoní klika? Jestli je v hajzlu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. července 2010 22:29
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 chyt ji za ojniční oko a druhou rukou do něho zezhora bouchni....když zazvoní, tak má klika vůli..
Datum: 05. července 2010 22:29
 Když je klikovka plná mastnýho karbonu a ložiska černý, asi bylo v háji gufero. Až ho tam budu náražet nový, jak poznám, že není moc hluboko ani moc málo naražený?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. července 2010 11:21
 Jak myslíš  ale už sem takle narazil gufera na pár motorů a šlapou dobře.
Datum: 06. července 2010 11:21
 vybrous-to neni pravda..pokud ho narazis moc dolu,bude drit o lozisko,vlastni zkusenost..musel jsem kvuli tomu kupovat jiny gufero..
Datum: 05. července 2010 23:35
 Zdarec, hele gufero dáš když narážíš tak ho narazíš co nejvíc de, ale ne moc hrubou silou abys ho nezprasil. Prostě dokud jde dolů tak ho dej dolů a výsledně je ve stejný rovině jako karter. kolem gufera. Nezapomeň "čepele" gufera namazat olejem ať to zklouzne.
Datum: 05. července 2010 22:37
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 dej ho tak, aby lícovalo s okrajem
Datum: 05. července 2010 22:33
 Pár postřehů z půlení:když už se vám rozlepily půlky a postupně je oddalujete od sebe čím dál víc, tak si ten motor pečlivě držte, protože se vám v jednu chvíli vysmekne nakopávačka z karteru, protočí se dopředu a motor vám uteče, pokud ho máte právě na kraji stolu(jako já, ale já ho včas chytl), tak vám spadne.... A v návodu na stahovák primáru je chybka, nebo mám jiné kolečko, proto si to změřte na svém kolečku a nedělejte rozměry podle návodu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. července 2010 11:08
 Já si motor chytnu kolem nakopávačky do svěráku, podložím to u zapalování špalíkem a můžu v klidu pracovat, protože se motor ani nehne. A ještě to má tu výhodu, že se nakopávačka zachytí o svěrák, takže se nemusí při skládání natahovat.
Datum: 06. července 2010 11:08
 Při definitivním rozpůlení motoru: vyšroubuju 6 šroubů vevnitř motoru, 5 vně motoru, ale kterej šroub mám vyšroubovat z řadicího automatu, aby se nerozsypal? Vlevo, nebo vpravo po směru jízdy? Co tu segrovku na automatu, tu tam mám nechat?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. července 2010 12:51
 je to promne cest sliset to slovo protože to slovo sem vimislel ja a ja sem tim nakazil půl sveta xD
Datum: 06. července 2010 12:51
Jméno: tomas
IP: uživatel8757
 krusna2:kámoš to furt říká a já si navyk to říkat taky  musím říct že mě to už taky vadí a musím podstoupit odvykací kůru   xD
Datum: 06. července 2010 10:17
Jméno: Dejv
IP: uživatel9832
 zdar ondro nemusis mit strach radici automat se ti nerozsype jen se ti muzou rozsypat prevodove kolecka ale ty urcite slozis podle internetu ale jinak doporucuji odsroubovat levy sroubek co drzi radici automat po smeru jizdy..
Datum: 05. července 2010 23:11
 tomas: mam otazku kde si slisel slovo -juj-
Datum: 05. července 2010 21:54
 OK, díky za radu ,ten vlevo.
Datum: 05. července 2010 20:48
Datum: 05. července 2010 20:07
Jméno: tomas
IP: uživatel8757
 juj nekdo me predbehl
Datum: 05. července 2010 19:47
Jméno: tomas
IP: uživatel8757
 to děláš poprvý??? já myslel že patříš k těm zkušenejm ale to je jedno vyšroubuj ten vlevo to se ti nerozsype ty šroubky tam jsou jen aby držely automat v motoru aby se nehejbal a ne aby ho držely pohromadě a na tu segrovku nesahej jen vodšroubuj ten šroubek vlevo a pul!!
Datum: 05. července 2010 19:44
 kdyz koukas proti valci tak pravou, pri pohledu na zad motoru je to pak leva, mela by byt mensi a pri kompletnim motoru pod tahlem...segrovka nechat, automat prece nerozebiras...
Datum: 05. července 2010 19:40
 Proč je po spojkovém koši před ložiskem taková velikánská segrovka? Musí se vyjmout před rozlisováním skříně?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. července 2010 19:42
 mimojine ale kdyz uz mas rozpuleny motor a delas "go" tak v ramci te "go" je dobre vymenit i vsechna loziska v motoru, podle me je to standart...
Datum: 05. července 2010 19:42
 ne, nerozdelavej ji pokud nechces vymenit lozisko...jak uz jsem naznacil tak ta segrovka tam to lozisko zajistuje, to same na druhem karteru u loziska pod pastorkem, tam to neni videt protoze je pod guferem...
Datum: 05. července 2010 19:41
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 Taky jsem si toho všimnul a taky by mě to zajímalo  Já ji tam normálně nechal a rozlisoval skříň...
Datum: 05. července 2010 19:10
Jméno: lukysv
IP: uživatel6664
 čau draci, mám mustanga origo, trochu jsem snížil hlavu, zhruba 9,8:1 komresák by měl být, vlezlo mi tam zhruba 5.5-5.6ml samozdřejmě tento teoretický výpočet se mírně liší od skutečného. No k mému dotazu, nechci zústat u pouhého zvýšení komprese, chtěl bych trochu upravit i výfukový kanál, můj dotaz je ale jak, když ho rozšířím do stran , mohlo by se stát že by praskl kroužek když přes něj přejíždí, když ho rozšířím příliš dopředu mohla by unikat i nasátá směs, proto hledám nějaký kompromis mezi oběma řešeními, mě osobně by se zamlouvalo spíš trochu rozšířit ten kanál směrem dopředu, ale spíš jen takovou hranu jestli chápete jak to myslím, asi tak aby směs neunikala a zároven se lépe válec vypláchl. viz obrázek nic moc alee jen pro pochopení, jestli je to tak možné či ne ... případně jak jinak ten kanál rozšířit, do úprav přepouštěcích kanálků se mi pouštět nechce , myslím si že to bude stačit tak jak jsou ... nic víc mě asi nenapadá pokud víte ještě o něčem tak budu za vaše tipy rád  jo a kdyby nekdo chtěl at si nejdříve vyměním ložiska tak ty už vyměnené mám spolu s gufery a novými futry  ten obrázek (žádný smích  ) : http://lukysv.rajce.idnes.cz/vyfuk/#vfuk.jpg
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. července 2010 19:21
Jméno: lukysv
IP: uživatel6664
 jo chapu ze se vyfukač otvira je předni stranu chapu princip bože to neberte jen sem to tam tak nakreslil ... jde mi jen o to jestli by se dala udělat ta šikmina koukal sem na ruzne stranky a zjistil sem že to de tak i tak ale vše má své meze jen velmi málo se to musí cely ten obrazek je pošahany jedine co je duležite je ten kanal .. ten zbytek je jen tak nejaka by to vypdaalo nějak ..
Datum: 05. července 2010 19:21
 nechápeš podstatu dvoustaktu lukysv  vyfukac se zvetsuje jak do boku, tak dopredu k hlave, naký rozmery jsou na jawa-50.cz
Datum: 05. července 2010 18:47
 jenčo chtěl říct že výkový kanál se otevírá jen přední stranou pístu a né i zadní stranou tak jak to máš na obrázku  ..kdyby to fungovalo jak to máš na obrázku, tak čerstvě nasátá směs uteče od kliky přímo do výfuku  ....zamysli se a pochopíš.
Datum: 05. července 2010 18:38
Jméno: lukysv
IP: uživatel6664
 jenco jak to myslíš nejde, přece jej přejíždí jak za kanál aby mohlo odejít to co vybuchlo plyny a pak ho přejede aby stlačil novou směs ... nebo jinak nechápu co tím chceš řící ??
Datum: 05. července 2010 17:27
Jméno: David
IP: uživatel2156
 Podlě mě ho rozšířit dopředu  .
Datum: 05. července 2010 17:25
 piest u 2T nikdy neide pred vyfukovim kanálem
Datum: 05. července 2010 17:12
Jméno: lukysv
IP: uživatel6664
 oprva 5,6-5,7 ml zase myslím na neco jineho a pak pišu něco jiného
Datum: 05. července 2010 16:51
Posl.aktualizace: 05. července 2010 20:26
 jj ty díry sou moc od sebe ,já to vyřešil silnýma podložkama
Datum: 05. července 2010 20:26
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 Já sem půlil motor z Jawy 20 a ve válci byl totálně zarezlý píst... Dvě hodiny jsem ho vytloukal majzlíkem...
Datum: 05. července 2010 16:37
 5mm,,,pasuje tam z ulozenie prednej vidlice ale len z origo ulozenie kde sú len kulicky
Datum: 05. července 2010 16:07
 Jakej má ta kulička průměr?
Datum: 05. července 2010 15:46
 Cus! stahovák sem neskusil ja to delám zo dvojramennim stahovákem,,, ja ked som vymenil lameli aj mezdilamelu mal uz este menej siroké zubicky jak polovica a este to jelo bez problémov,,,poradie tycky je nasledobné: malá tycka-kulicka-velká tycka a este v poklope zapalovani patri este jedna kulicka
Datum: 05. července 2010 14:52
 Už vím, je to pořadí malá tyčinka, kulička, dlouhá tyčinka a pak poklop zapalování?
Datum: 05. července 2010 14:01
 Aký má byť predstih na jawe 05??? a SESA píše pri kľuke s ihlovým ložiskom že je riziko že sa rozsype kôš ložiska aká je pravdepodobnosť že sa to stane na sériovom motore?? to skôr na upravenom nie???
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. července 2010 15:14
 Cus! 05ka má taky sity zdvich a vybrus ako 21ka len má iny spalovaci priestor,,neviem skus dat 1,5-2 ako u 21
Datum: 05. července 2010 15:14
 Ještě jednou pro ujištění. Jak docílit, aby klikovka byla přesně uprostřed klikového prostoru. Budu mít rozpálený blok a studenou kliku, tu chytnu do ruky a natlačím ji tam co mi to půjde, ale co když při zaklopení druhým blokem nebude přesně v prostředku klikového prostoru? Nebo je to fuk?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. července 2010 12:52
 podle me se to srovna do prostred,ja na svym motoru to mel tak,ze se mi klika hybala o 1 cm do stran (normalne za behu motoru i s rotorem a na druhe strane s primarem),loziskam i totiz litali v ulozistich,ten motor taky jel potom uplne na ho*no..a to vsechno zavinil pad kamose,kterymu sem ho pujcil...ale urcite se ti to srovna do prostred
Datum: 05. července 2010 12:52
 1 mm hore dole nerobí nič aspoň ja to neriešim a to som už nejaký ten motor spravil a všetko v poriadku
Datum: 05. července 2010 11:12
 to je fuk
Datum: 05. července 2010 11:11
 Koupil jsem si tady na FK ten osmej výbrus. Vím, že se musí upravovat hlava, aby to do ní neklepalo. Dobře, najdu soustružníka a řeknu mu: Tak, Pepo, a udělej s tím tohle....... Co mu mám přesně říct, aby rozšířil ten spalovací prostor a zachoval tu ledvinku i antidetonační štěrbinu? Mylíte, že bych si mohl dovolit nechat tu hlavu i trochu snížit? Motor má fungl nový ložiska a najeto(jestli se dá věřit donedávna funkčímu tachometru)10 000km, tak by se klika nemusela vysypat.
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. července 2010 0:00
Jméno: trubka
IP: uživatel9833
 A bude vědět soustružník co je antidetonační štěrbina ?A jak píše ceZetak natoč kliku na ,,12,,hodin a počkej až zazvoní. Jouzo přemýšlej trochu.
Datum: 06. července 2010 0:00
 Zatím je v motoru.... Jak se to zkouší? Chytit za horní futro a plácnout šroubovákem do setrváku nebo jak?
Datum: 05. července 2010 13:58
 proč tu kliku nezkusíš, jestli zvoní?
Datum: 05. července 2010 10:44
Posl.aktualizace: 04. července 2010 20:14
 kulata a ledvinkova hlava.jde tam o kompresni pomer a ta s tou ledvinkou ti jakoby sebere tu smes a soupne ji ke svicce,nevim jak to jinak vysvetlit..
Datum: 04. července 2010 20:14
 Zřejmě kvuli kompresi a nepatrnému zvýšení výkonu...
Datum: 04. července 2010 14:32
 mám jawu 20 z roku 1977 a klepe mi ve válci ojniční pouzdro.koupil jsem si nové ojniční pouzdro ale pístní čep se mi do toho nevejde.dá se na to koupit nějaké nářadí.NEBO CO SE DÁ S TÍM UDĚLAT.DĚKUJI
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. července 2010 12:44
 protože pouzdro když se lisuje změní vnitřní průměr.jelikož pouzdro je celkem přesné,po nalisování už by požadovaný rozměr nebyl a musel by se stejně upravit takže se pouzdro prodá a nalisuje jako polotovar a po nalisování se přestruží na požadovaný průměr.
Datum: 04. července 2010 12:44
 jo výstružníkem. Mám dotaz. Proč ty pouzdra dělají tak že to prostě nestačí namontovat,nasadit a jezdit? Jak bronzové pouzdra v motoru tak pouzdra do předních vidlic. Pouzdro se nevejde do vidlice a ten kluzák nebo jak se tomu říká... ta rubka na které je pšišroubované kolo se zase nevejde do pouzdra.
Datum: 04. července 2010 11:58
Jméno: 551 sport
IP: uživatel9754
 vystružit, stavitelným výstružníkem
Datum: 04. července 2010 11:53
 Vysoustružit nebo vystružit, teď nevím.
Datum: 04. července 2010 11:51
Jméno: Jenda
IP: uživatel5679
 Čau jak pojede pionýr když do něj dám o výbrus menší píst?Řekl bych že nepojede protože nebude mít spodní kompresy nebo se pletu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. července 2010 13:41
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 pojede to, al edocel ana nic,
Datum: 04. července 2010 13:41
 Teoreticky by to jet mělo ale pojede to teda fakt na ho... budeš rád že se to s tebou rozjede na jedničku... kdoví jestli ti v tem ten píst nebude mlátit a nakonec se nerozbije
Datum: 04. července 2010 10:51
Jméno: standa
IP: uživatel9432
 Lidičky zapomente na slovo "spodni" komprese....to je jen takovej jeden malinko vyznamnej parametr u upravenyho motoru,ale u seriovky to nereste,tam neni duvod ji resit.....!......jinak pokud das mensi pist,tak to nebude mit kompresi a nepojede to.....
Datum: 04. července 2010 10:36
|



|