|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Cus! mal by som takovi dotaz ze ci 05ka má uzsiu kliku jako 21?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. července 2010 14:39
 dakujem chlapi,,len som chcel to vediet na 100% ze ci sú stejne siroké, lebo to som meral aj ja ze sú,,tak je to super a dá sa udelat zo starú kliku fichtla 21 kliku do jawy 05,,diky za odpovedi
Datum: 05. července 2010 14:39
 tak jsem to měřil a ty kliky jsou na desetinku milimetru stejně široké
Datum: 04. července 2010 10:53
 jestli to vydrží do zitřka do rána můžu ti je změřit.leží mi obě někde ve skříni. Ale já bych řekl že ta 05ková je širší
Datum: 04. července 2010 0:27
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 ano
Datum: 03. července 2010 23:06
 jak je možné že na mém fichtlu 20 mám nové kruhy,vyčištěný karbec a vše okolo benzínu a nejede to až se to zahřeje tak pak to valí nádherně.mám tam starou svíčku PAL ale na novou brosik N15 C to nejede.čím by to mohlo být?jako roztlačuju to (nemám koppáku) a chytne to ale hned zdechne a furt tak dokoloa.zachviličku to zas chytne jede kousek a vypne se a zase dokola.ale cca po 200m to jede skvěle.a ted mi to samé začalo dělat na mustanggu.a opravdu nevím ... děkuju moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. července 2010 19:35
 to je normalni,po startu vetsinou zadnej dvoutakt nejede,nesmi se vytacet..musis ho nechat zahrat,treba ho nech brumlat na stojanku par minut a pak jed  kdyz ho hned ze zacatku budes vytacet,muzes ho zadrit (kvuli ,,roztahovani'' materialu za tepla) stejne jako kdyby si horkej motor polil vodou..
Datum: 03. července 2010 19:35
 prosím vás jak poznám že je čas na výbrus?mám furt nultý a už to moc netáhne.kompresi mám dobrou protože mám nové pístní kroužky.ale jak poznám kdy je čas na výbrus? díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. července 2010 15:40
 sundej si jeden kroužek, a dej ho do válce tak 2-3 cm pod okraj, když bude mezera mezi koncem kroužku větší než je kroužek širokej, chtělo by to výbrus.
Datum: 03. července 2010 15:40
 podřená?
Datum: 03. července 2010 15:01
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 pokaĎ budou ve válci podřená místa
Datum: 03. července 2010 14:13
 sundej hlavu,projed prstem na konci vložky,pokud tam bude značná hranka,je čas na výbrus.
Datum: 03. července 2010 13:54
 Dobrý den chtel bych se zeptet mam čezetu 157 typ 450 \\\\r\\\\nktera ve vyších otačkach strasně vybruje nevíte čím to je?\\\\r\\\\n\\\\r\\\\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. července 2010 23:17
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 prevarit ram na silentbloky... ale ja byt tebou bych to neresil but rad ze mas original cizu a ze vybruje?! hold se neda nic delat za ten pozitek z jizdy to stoji
Datum: 02. července 2010 23:17
 zvyknout si, nebo jí prodat..... já už jsem si zvyknul ....
Datum: 02. července 2010 21:57
Jméno: Jenda
IP: uživatel7057
 A neznate na to nejkou vychytanku aby to nedělalo???
Datum: 02. července 2010 21:49
 je to tím že je to čz...dělají to všechny..i když je perfektně vyvážená klika tak to stejnak vybruje...
Datum: 02. července 2010 21:40
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
Posl.aktualizace: 02. července 2010 9:38
 vůle do stran by vadit něměla ,horší je když má vůli dopředu a dozadu
Datum: 02. července 2010 9:38
 zvonit by mu nemela, ale takovahle axialni vule dole je u simosna normalni .. !! to je proto, ze simson ma horni vedeni ...
Datum: 02. července 2010 9:36
 dobry den Mam taky dotaz.Včera sem dovezl mustanga takovy skoro vrak za flašku tak sme to skoušel sprovoznovat nastavil odtrh nalil tam benzin a začalo to jet ale bylo to hodně vadne. Sem jel a ten motor začal tahnout na jedničku nekde na 20 km/h pak se to roztočilo na nejakych 25 dal sem 2 a ta de roztočit pomalu jedine s kopce tak sem dal jiny karbec a trochu se to zlepšilo . Ale stejen sem sundal valec a zjistil sem že tam je hlava a valec z 05 to asi neni origo že? samořjmne vule na kroužkach jako prase no a hoodně zasrane přepoušteci kanaly ve valci nevite proč to nechapu to bylo černe jako vyfukovy kanal
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. července 2010 11:35
 UŽ se na tom dela
Datum: 02. července 2010 11:35
 vsechno to vycisti poradne vsechno nastav a dej novy pist a krouzky a musi ti to jezdit
Datum: 02. července 2010 9:05
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 čau, když bych chtěl u simsona 50ccm vyměnit válec za 70ccm, musel bych vyměnit i ložiska v motoru atd. nebo stačí jen válec píst, kroužky. dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. července 2010 9:34
 hmm ty jo to decalo hledim de videt že ty simaky se daji docela dobře upravit to je u sinaka docela vyhoda že se daji koupit ty kitove valce a podobne blbiny ale je to drahe jako prase zase
Datum: 03. července 2010 9:34
Jméno: Gori
IP: uživatel9805

len jedno je v anglistine a druhe v nemcine !!! tot celi rozdiel!
Datum: 02. července 2010 12:28
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Pro všechny HP- horse power; PS- pferde stärke Oboje značí to samé
Datum: 02. července 2010 11:51
Jméno: mileyracing
IP: uživatel1411
Datum: 02. července 2010 8:34
 jasne ze nic nepisou, protoze vyfrezovat to umi malo lidi , tak by prisli o ksefty, kdy si to neznalej koupi a pak mu to tam nejde... jinak tady : http://www.youtube.com/watch?v=i_U9-EBXV2o je 26konovej 86ccm, coz je si myslim jeste vetsi extrem nez 70ccm 16ps...
Datum: 02. července 2010 8:33
 nevim sem se kdysi dival na ty valce na simaka u teho 70 nic nepsaly o kartrech to psali až u teho 80ccm a ten 16 konevej valec bych chtel taky teda videt
Datum: 02. července 2010 7:46
 predevsim se na 70ccm u simsona musi frezovat kartery, az je budes mit, nebo budes mit nekoho kdo to zvladne res teprve loziska a kliku...
Datum: 01. července 2010 23:36
 predevsim se na 70ccm u simsona musi frezovat kartery, az je budes mit, nebo budes mit nekoho kdo to zvladne res teprve loziska a kliku...
Datum: 01. července 2010 23:33
 nevíš co je PS?? prosimtě kolik ti je? tím PS se značí výkon v koních..... jinak když kupuješ válec 70ccm tak musíš koupit i kliku pro 70ccm, protože je jiná.
Datum: 01. července 2010 23:27
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 16 PS? co to je?
Datum: 01. července 2010 23:25
Jméno: mileyracing
IP: uživatel1411
 záleží jaky válec je 70cc za 1500kc ktery jede trosku lip myslim ze nic moc ale sou valce 70cc ktere maji 16PS a to je zase neco uplne jineho ale vymenil bych i kliku a loziska urcite mas jistotu ze je to ok
Datum: 01. července 2010 23:22
 AAahoj draci chci se zeptat u jawy 21 je taky nejake tesne poid hlavou; myslim mezi vlacem a hlavou diky...AAahoj draci chci se zeptat u jawy 21 je taky nejake tesne poid hlavou; myslim mezi vlacem a hlavou diky...
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. července 2010 0:12
Jméno: David
IP: uživatel2156
 Pod hlavu se těsnění nedává,akorád se zbrušuje,protože soudruzi ze ČSSR to špatně udělali,takže si na netu najdi zbroušování hlavy jawa pionyr...a když to uděláš pořádně,tak ti to profukovat nebude.
Datum: 02. července 2010 0:12
Jméno: mileyracing
IP: uživatel1411
 jo dáva se tam takovy asi hlinikovy krouzek tenucky ale kdyz das tmel nebo nic tam nedas tak to jede a nefouka pokud je to ok
Datum: 01. července 2010 23:25
Jméno: termixnator
IP: uživatel9431
 cus draci potrebuju radu kolik stupnu muze bejt ve valci a u vejfukovyho kolena mam vyjebkanej zavit na valci jawa 90 tak sem koupil tzv tekuty zelezo je to naky lepidlo s zeleznejma pilynama do nakejch 150 stupnu myslite ze to vydrzi ? za rady dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. července 2010 11:53
 trubka to neni ale hlinik ano
Datum: 02. července 2010 11:53
Jméno: termix
IP: uživatel9431
 no na tom taky neco bude kdyz sem hodil tycku do ohne tak se roztavila ale ja bych rekl ze valec nebude uplne obic trubka hliniku ...
Datum: 02. července 2010 10:23
 teď nevim co je natom pravdy ale někdo mi řikal ,že se hliník při cca 160stupních taví
Datum: 02. července 2010 8:11
Jméno: termix
IP: uživatel9431
 na vejfuku plech mam ale bavime se o valci a zacatku kolena kde bude to lepidlo me de o to kdybych to nechal treba 10 minut stat nastartovany aby mi lepidlo nevyteklo nebo nechitlo  na tom odkazu pisou nehorazny teploty  jinak mas pravdu dam tam to lepidlo vic jak 150 stupnu tam snad nikdy nebude
Datum: 01. července 2010 23:21
 ty ten výfuk máš schovaný pod nějakým plechem? máš ho snad venku, kde na něj má vliv nápor vzduchu a ochlazuje se.
Datum: 01. července 2010 23:01
Jméno: termixnator
IP: uživatel9431
Datum: 01. července 2010 22:25
 cos čekal? u auta je provozka 90°C tak co si čekal u motoky?
Datum: 01. července 2010 22:18
Jméno: termix
IP: uživatel9431
 ¨tak to je supr udelal si mi radost
Datum: 01. července 2010 22:13
 nejvyžší teplota v provozu je asi 100°...
Datum: 01. července 2010 22:10
 Zdarec mam dotaz co to znamena kdyz mam na pistu vyrazene pismeno B???Jaky je to vybrus???
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. července 2010 17:51
Jméno: Fogi
IP: uživatel9627
 Písty i válce se dělily myslim do třech skupin.A,B,C.Ty písmenka označují,s jakou vůli byl dělan výbrus.. JInak kolikaty máš vybrus zistiš šuplerou.38.00-0.vybrus.38.25-2 vybrus 35,50 třeti..........
Datum: 01. července 2010 17:51
 Zdarec mam dotaz co to znamena kdyz mam vyrazene pismeno B???Jaky je to vybrus???
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. července 2010 17:37
 bez se podivat na jawa 50.cz tam dej myslim opravya renovovace....a tam najdes tabulku o vsem na co se tu ptas.
Datum: 01. července 2010 17:37
Jméno: standa
IP: uživatel9432
 pokud je tam jenom B a nic jinyho tak by to mel bejt 0.vybrus(tj. vrtani 38mm) a píst s tolerancí B,tj o setinku vetsi nez pist origo
Datum: 01. července 2010 17:27
Jméno: george
IP: uživatel1834
 písneno B neudává výbrus ale třídu tolerance výbrusu (jak je výbrus přesnej)
Datum: 01. července 2010 17:19
 Zdravím ! prosím Vás záleží nastavení předstihu HODNĚ na výkonu motoru?protože na mé Jawě 50/20 jsem to nějak rozšteloval.mám nové pístní kruhy.nemá to právě vůbec výkon.a myslím si že by to mohlo být tím předstihem když jsem do něho dupal.. ? děkuju moc..
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. července 2010 20:44
 tak dnes sem skoušel štelovat předstih v rozmezí 1.6 až 2.5 a nic,pořád to jede stejně
Datum: 01. července 2010 20:44
Jméno: standa
IP: uživatel9432
 Předstih umí pozměnit průběh výkonu,ale u dobryho motoru moc nepoznas rozdil mezi malym a velkym predstihem pokud to nejsou extremy.. Výkon se ztrácí hlavně výfukem,sáním a karburátorem!
Datum: 01. července 2010 19:10
 když budeš mít fatk hodně dobrej motor tak to pojede dobře skoro na jakýkolikv předstich jinač to musíš zkoušet a uvidíš ....
Datum: 01. července 2010 16:17
Jméno: Mates
IP: uživatel9560
 samozdřejmě! předstih je nejduležitější !
Datum: 01. července 2010 10:06
 předstih mus být eňo ňuňo aby to dobře jezdilo... stačí, aby bylo zápalko kousek otoceny, a uz to není vono..
Datum: 01. července 2010 10:00
 Zdar jo záleží předstich má být udělanej tak aby to ve správnou chvíly hodilo jiskru a tím vzňalo palivo musí se vychytat ten okamžik aby ta síla byla největší.Snad ti to pomůže
Datum: 01. července 2010 8:07
 zdar hoši potřebuju poradit dnes sem rozpulil motor a dal nový segment ale zaboha nevím jak tam mam dat tu pružinu nebo jak ji natahnout pls poradte jak to dělate vy nebo nějaký odkaz kde je to popsané jak to udělat
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. července 2010 10:54
 jo přesně tak a jak se to dělá ????
Datum: 02. července 2010 10:54
Jméno: Fogi
IP: uživatel9627
 On spíš chce poradit,jak napružit tu pružinu,aby se paka vracela a byla v normalni poloze
Datum: 01. července 2010 19:21
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 hele ale jestli je fungl nový tak to chce dát pod něj podložku a trochu ho pošahat jinak ti bude zabírat jen kouskem ac hned se omele
Datum: 01. července 2010 9:06
Datum: 01. července 2010 8:18
Jméno: mara32
IP: uživatel5056
 zdarec tedka pulim motor a zustalo mě ložisko na klice jak je sundat,\\r\\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. července 2010 6:40
 Stačí když to ložisko nahřeješ a pak ho sloupneš šroubovákem
Datum: 01. července 2010 6:40
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
 to jo no
Datum: 30. června 2010 22:45
 To seš teda machr...
Datum: 30. června 2010 22:39
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
 ja davam do všeho nový ložiska mám jich 5
Datum: 30. června 2010 22:33
 Když máš všech pět pohromadě tak to jde i opatrně vypáčit opřením o setrvačník.
Datum: 30. června 2010 21:49
 řeknui ti jak to řeším já... Klikovku zakryju nějakým plechem a jeji čep omotám teflonovou páskou. Na ložisko přivařím z každé strany tak 3cm pětky plechu. Za ty přivařené plechy zachytnu packy stahováku a ložisko pak jednoduše stahnu (ložisko už bude nepoužitelné. rozhodně nedoporučuji to něčím zespodu páčit pokud je to naražené na klice uplně nadoraz
Datum: 30. června 2010 20:51
 Zdar draci,už je mi to trapný pořád sem psát.Jde o to vynechávání.Zapalování jsem vyměnil,ale fichtl pořád vynechává.Kdysi mi někdo z Vás napsal že to může být přidíráním.Přidírá se mi válec, když je jako by ho přejel hrubym šmirglem?Jo a ještě mám si nechat udělat výbrus na 05 válci nebo z 21?děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. července 2010 17:40
Jméno: Jawa555
IP: uživatel8251
 zdravim válec jawa 21 je spis pro zavodeni pro rychlost a trosku to neco sezere valec z 05 ma mensi vykon je slabsi a min zere ale asi bych nechal udelat 21 protoze nato musis dat karbec atd na 21 a je nato vic ND nez na 05 tak se zatim mejte cawes
Datum: 01. července 2010 17:40
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 05 válec má menší spotřebu , ale 21 je živější v otáčkách
Datum: 01. července 2010 9:10
 Hoši chci se zeptat jestli někdo neví jaké jsou výhody a nevýhody těžké klikovky jawa 05 a výhody a nevýhody lehčí klikovky 21??? Vím jen to že 05ková klika je lepší na volnoběh. dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. července 2010 16:21
 Zkusím ji někdy schválně zvážit a uvidí se klika z 21 má 1kg 200g něco přes 200 tět už si to nepamatuju .
Datum: 01. července 2010 16:21
 hele ta 05 je lepší já když sem měl 21 motor tak to za tepla vadlo a na torjku se moc tomu do kopců nechtělo ikdyž se měl velkou kompresi a pak sem dal na 05 motor válec z 21 a psít se 3 kruhama a i hlavu.TO pak bylo uplně něco jinýho s převodem 13/55 to jelo po rovině 70 ale když foukal hodně vítr tak to jelo přes 65 něco kolem.Na trojku to jelo o dsot líp a to sem měl ještě přehozený kolečka v převovce.Za tepla to neztrácel oskoro vůbec
Datum: 01. července 2010 16:20
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 no taky když rozválíš tu těžší kliku tak ti líp valí do kopce
Datum: 01. července 2010 9:13
Jméno: standa
IP: uživatel9432
 ty kliky sou stejne tezky,jen maj jinou povrchovou upravu a vyvazeni......
Datum: 30. června 2010 18:02
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 tezka klika : linejsi chce se ji min do otacek ale ma silu v nizkejch ....lehka klika: leti do otacek a aby to jelo musi se krapec tocit.. vaha kliky se muze projevit na max ot motoru tudis i vykonu proto se staci setrvaky..
Datum: 30. června 2010 17:01
 Tak jsem jední okem přeběhl návod na půlení motoru fíka... Liší se nějak postup 20-23 oproti pařezům? Nevytloukaj se třeba ložiska na druhou stranu nebo něco podobnýho. Spojka bude jinačí trochu.. Teď dva dotazy-ty bloky se rozdělávají vytlačovákem přes kliku, ale to se nebude rozlejzat stejnoměrně... Mám třeba tam, kde byla spojka klepat špalkem a kladivem, aby se to rozlejzalo rovnoměrně? Ložiska se vymlacej jakoby dovnitř do motoru?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. června 2010 22:09
 Ano ložiska se vytahují směrem dovnitř motoru. Motor lze půlit jakkoliv ale nejpohodlnější je to dělat stahovákem přes klikovku,ta držívá v ložisku fest pokud neni ložisko vymleté. Ostatní hřídele jako je hřídel pro spojkový koš nebo řetězové kolečko to už jde vyouchnout kouskem dřívka to tam nedrží tak extremně jako klikovka. Motory 20/23 a pařezácké jsou uplně stejné až na pár detailů a to je jednolamelovaá spojka která pracue na stejném způsobu jako spojka 20/23 a jsou tam hřídele a kolečka s jinačímy počty zubů a řaící automat je odlišný taky jenom v pár detailech...
Datum: 29. června 2010 22:09
 Jaké jste si koupili rukavice, aby vás nepálily rozpálený kartery při zalisovávání ložisek? Musej být azbestový?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. června 2010 7:03
 Hele já si karter nahřeju na starým el. vařiči, pak přes hadr to chytnu a dám na ponk a ložisko tam normálně vložím a nic sem nikdy dolisovávat nemusel.
Datum: 30. června 2010 7:03
Jméno: Ložisko
IP: uživatel9791
 Rozhodně, nahřej to třeba autogenem a až začne hliník ukapávat, zatav do té směsi ložisko, ať to máš pořádně! Pak to zabal do pestrobarevného papíru, napiš jméno a podaruj tím někoho na Vánoce  Co by se stalo, kdyby jsi to ložisko vzal do kleští a pak ho tam šoupl? Když to bude dobře nahřáté, půjde tam volně.
Datum: 30. června 2010 0:58
 taky jsem použil maměny rukavice na vaření
Datum: 29. června 2010 21:47
 Hele, to není špatný nápad, dík. TO víš, já když už to dělám pořádně. Tak to tam nalisuju s co největším teplotním rozdílem, ať to tam zapadle dobře.
Datum: 29. června 2010 21:21
 si vem normalni rukavice, kteryma beres kastrole plny varici polivky ne? nebo kdyz vytahujes kure z trouby.. to je zas dotaz.. jak kdyby nestacilo to lehce nahrat nad plynem.. se bojis, ze se ti pak kartery zkrouti co
Datum: 29. června 2010 20:55
 Já je budu cpát do trouby a nemám tak velký svěrák, abych tam nacpal celý motor.
Datum: 29. června 2010 20:53
Jméno: karel
IP: uživatel8047
 já na ně nešahám dám si karet do svěráku zahřeju a šoupnu tam ložisko
Datum: 29. června 2010 20:37
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 Zdarec draci, vylisoval jsem klikovku, ale nemůžu ji dostat z druhého karteru. Poraďte prosím, jak na to. Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. června 2010 12:56
 hlavně vytáhni količek ,kterej drží rotor
Datum: 29. června 2010 12:56
 hlavně vytáhni količek ,kterej drží rotor
Datum: 29. června 2010 12:55
Jméno: Fogi
IP: uživatel9627
 nahřát a vyklepnout..Muže se stat ze to vyklepneš i s ložiskem
Datum: 29. června 2010 12:30
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 Zkus lehce poklepávat kladívkem po hřídelce dokud klikovka nevyleze
Datum: 28. června 2010 20:37
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 V pravé...
Datum: 28. června 2010 19:49
 V jakej půlce ti zůstala?
Datum: 28. června 2010 19:45
 prosím vás čím je způsobeno že mám ted po záběhu.a čím je způsobeno že mi ve válci něco ,,zvoní jakdyby. ale je to jen na volnoběh se mi zdá.a dyž jedu na plný plyn tak něco takjakdyby bzučí.nevím čím by to mohlo být.píst mám na stopro nasazený správně.mám nové segrovky a samozřejmě pístní kroužky které už sem zajel.jinak to jede pěkně si myslím.a ještě je normální že se nerozjedu do takového tzv,,nájezdu,,?že mě to prostě nevytáhne a zdechne to.ne nedávám tam dvojku.mám zařazenou jedničku.díky moc a nezlobte se ..
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. června 2010 0:26
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Jestli nejsou někde vůle a válec je po výbrusu, tak je nutno ve válci srazit ostré hrany na kanálech, jak přes ně přecházejí pístní kroužky tak to na volnoběh zvoní. Jestli se ti zdá, že motor nemá dostatečný výkon, tak tam těch příčin může být víc.
Datum: 29. června 2010 0:26
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 mám tiež po výbruse tiež mi motor tak zvoní a pri vysokých otáčkach sa to nedá počúvať mam podozrenie že je vybité bronzové púzdro na ojnici
Datum: 28. června 2010 20:06
 ok.ne v pohodě.ne rávě že to není tím že mi to zdechne jako při rozjezdu toho kdo nemá cit.právě že to umím si myslím dobře ale to je prostě fakt tak slabé.jinak ... může výkon ovlivnit předstih?jo že ? díky moc ...
Datum: 28. června 2010 19:16
Jméno: Rush
IP: uživatel6392
 se záběhem ti asi neporadim, může to bejt vůle na pístnim čepu třeba, ale ten jsi asi měnil... Jestli je to seřízenej pionýr nebo mustang, tak se musí rozjet do jakýhokoli nájezdu bych řek... Mě se mustang rozjíždí na polňačce pod úhlem asi 40% jako drak, a to je sériovej a generálku 20 let neviděl... Takže buď neni seřízenej, nebo je přidušenej vejfuk nebo jiná blbost co ti omezuje výkon... A nebo -promiň jestli se tě to dotkne, ale stává se to tu často- možná neumíš pracovat citlivě se spojkou...
Datum: 28. června 2010 19:11
|



|