česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  131  132  133  134  135  136  137  138  139  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Cus! mal by som takovi dotaz ze ci 05ka má uzsiu kliku jako 21? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. července 2010 14:39
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dakujem chlapi,,len som chcel to vediet na 100% ze ci sú stejne siroké, lebo to som meral aj ja ze sú,,tak je to super a dá sa udelat zo starú kliku fichtla 21 kliku do jawy 05,,diky za odpovedi
 
 
Datum: 05. července 2010 14:39
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak jsem to měřil a ty kliky jsou na desetinku milimetru stejně široké
 
 
Datum: 04. července 2010 10:53
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli to vydrží do zitřka do rána můžu ti je změřit.leží mi obě někde ve skříni. Ale já bych řekl že ta 05ková je širší
 
 
Datum: 04. července 2010 0:27
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
ano
 
 
Datum: 03. července 2010 23:06
 
 
 
 
Jméno: block ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jak je možné že na mém fichtlu 20 mám nové kruhy,vyčištěný karbec a vše okolo benzínu a nejede to až se to zahřeje tak pak to valí nádherně.mám tam starou svíčku PAL ale na novou brosik N15 C to nejede.čím by to mohlo být?jako roztlačuju to (nemám koppáku) a chytne to ale hned zdechne a furt tak dokoloa.zachviličku to zas chytne jede kousek a vypne se a zase dokola.ale cca po 200m to jede skvěle.a ted mi to samé začalo dělat na mustanggu.a opravdu nevím ... děkuju moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. července 2010 19:35
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to je normalni,po startu vetsinou zadnej dvoutakt nejede,nesmi se vytacet..musis ho nechat zahrat,treba ho nech brumlat na stojanku par minut a pak jed :-) kdyz ho hned ze zacatku budes vytacet,muzes ho zadrit (kvuli ,,roztahovani'' materialu za tepla) stejne jako kdyby si horkej motor polil vodou..
 
 
Datum: 03. července 2010 19:35
 
 
 
 
Jméno: block ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
prosím vás jak poznám že je čas na výbrus?mám furt nultý a už to moc netáhne.kompresi mám dobrou protože mám nové pístní kroužky.ale jak poznám kdy je čas na výbrus? díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. července 2010 15:40
 
 
 
 
Jméno: vybrous ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sundej si jeden kroužek, a dej ho do válce tak 2-3 cm pod okraj, když bude mezera mezi koncem kroužku větší než je kroužek širokej, chtělo by to výbrus.
 
 
Datum: 03. července 2010 15:40
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
podřená?
 
 
Datum: 03. července 2010 15:01
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
pokaĎ budou ve válci podřená místa
 
 
Datum: 03. července 2010 14:13
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sundej hlavu,projed prstem na konci vložky,pokud tam bude značná hranka,je čas na výbrus.
 
 
Datum: 03. července 2010 13:54
 
 
 
 
Jméno: Jenda      E-mail:      IP: uživatel7057    
Dobrý den chtel bych se zeptet mam čezetu 157 typ 450 \\\\r\\\\nktera ve vyších otačkach strasně vybruje nevíte čím to je?\\\\r\\\\n\\\\r\\\\n odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. července 2010 23:17
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
prevarit ram na silentbloky... ale ja byt tebou bych to neresil but rad ze mas original cizu a ze vybruje?! hold se neda nic delat za ten pozitek z jizdy to stoji
 
 
Datum: 02. července 2010 23:17
 
 
 
 
Jméno: zdenekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zvyknout si, nebo jí prodat..... já už jsem si zvyknul .... :-D
 
 
Datum: 02. července 2010 21:57
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel7057    
A neznate na to nejkou vychytanku aby to nedělalo???
 
 
Datum: 02. července 2010 21:49
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to tím že je to čz...dělají to všechny..i když je perfektně vyvážená klika tak to stejnak vybruje...
 
 
Datum: 02. července 2010 21:40
 
 
 
 
Jméno: jawa      IP: uživatel5056    
 
 
Posl.aktualizace: 02. července 2010 9:38
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vůle do stran by vadit něměla ,horší je když má vůli dopředu a dozadu
 
 
Datum: 02. července 2010 9:38
 
 
 
 
Jméno: Bubák ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zvonit by mu nemela, ale takovahle axialni vule dole je u simosna normalni .. !! to je proto, ze simson ma horni vedeni ...
 
 
Datum: 02. července 2010 9:36
 
 
 
 
Jméno: gozer21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
dobry den Mam taky dotaz.Včera sem dovezl mustanga takovy skoro vrak za flašku tak sme to skoušel sprovoznovat nastavil odtrh nalil tam benzin a začalo to jet ale bylo to hodně vadne. Sem jel a ten motor začal tahnout na jedničku nekde na 20 km/h pak se to roztočilo na nejakych 25 dal sem 2 a ta de roztočit pomalu jedine s kopce tak sem dal jiny karbec a trochu se to zlepšilo . Ale stejen sem sundal valec a zjistil sem že tam je hlava a valec z 05 to asi neni origo že? samořjmne vule na kroužkach jako prase no a hoodně zasrane přepoušteci kanaly ve valci nevite proč to nechapu to bylo černe jako vyfukovy kanal odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. července 2010 11:35
 
 
 
 
Jméno: gozer21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
UŽ se na tom dela
 
 
Datum: 02. července 2010 11:35
 
 
 
 
Jméno: jawista21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vsechno to vycisti poradne vsechno nastav a dej novy pist a krouzky a musi ti to jezdit
 
 
Datum: 02. července 2010 9:05
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
čau, když bych chtěl u simsona 50ccm vyměnit válec za 70ccm, musel bych vyměnit i ložiska v motoru atd. nebo stačí jen válec píst, kroužky. dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. července 2010 9:34
 
 
 
 
Jméno: gozer21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
hmm ty jo to decalo hledim de videt že ty simaky se daji docela dobře upravit to je u sinaka docela vyhoda že se daji koupit ty kitove valce a podobne blbiny ale je to drahe jako prase zase
 
 
Datum: 03. července 2010 9:34
 
 
 
 
Jméno: Gori      IP: uživatel9805    
len jedno je v anglistine a druhe v nemcine !!! tot celi rozdiel!
 
 
Datum: 02. července 2010 12:28
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Pro všechny HP- horse power; PS- pferde stärke Oboje značí to samé ;-)
 
 
Datum: 02. července 2010 11:51
 
 
 
 
Jméno: mileyracing      IP: uživatel1411    
tak tady je upravena 60cc http://www.youtube.com/watch?v=GG19DPFKx9M vykon 14ps
 
 
Datum: 02. července 2010 8:34
 
 
 
 
Jméno: Bubák ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jasne ze nic nepisou, protoze vyfrezovat to umi malo lidi , tak by prisli o ksefty, kdy si to neznalej koupi a pak mu to tam nejde... jinak tady : http://www.youtube.com/watch?v=i_U9-EBXV2o je 26konovej 86ccm, coz je si myslim jeste vetsi extrem nez 70ccm 16ps...
 
 
Datum: 02. července 2010 8:33
 
 
 
 
Jméno: gozer21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
nevim sem se kdysi dival na ty valce na simaka u teho 70 nic nepsaly o kartrech to psali až u teho 80ccm a ten 16 konevej valec bych chtel taky teda videt
 
 
Datum: 02. července 2010 7:46
 
 
 
 
Jméno: Bubák ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
predevsim se na 70ccm u simsona musi frezovat kartery, az je budes mit, nebo budes mit nekoho kdo to zvladne res teprve loziska a kliku...
 
 
Datum: 01. července 2010 23:36
 
 
 
 
Jméno: Bubák ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
predevsim se na 70ccm u simsona musi frezovat kartery, az je budes mit, nebo budes mit nekoho kdo to zvladne res teprve loziska a kliku...
 
 
Datum: 01. července 2010 23:33
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nevíš co je PS?? prosimtě kolik ti je? tím PS se značí výkon v koních..... jinak když kupuješ válec 70ccm tak musíš koupit i kliku pro 70ccm, protože je jiná.
 
 
Datum: 01. července 2010 23:27
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
16 PS? co to je?
 
 
Datum: 01. července 2010 23:25
 
 
 
 
Jméno: mileyracing      IP: uživatel1411    
záleží jaky válec je 70cc za 1500kc ktery jede trosku lip myslim ze nic moc ale sou valce 70cc ktere maji 16PS a to je zase neco uplne jineho ale vymenil bych i kliku a loziska urcite mas jistotu ze je to ok
 
 
Datum: 01. července 2010 23:22
 
 
 
 
Jméno: k.o.l.o ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
AAahoj draci chci se zeptat u jawy 21 je taky nejake tesne poid hlavou; myslim mezi vlacem a hlavou diky...AAahoj draci chci se zeptat u jawy 21 je taky nejake tesne poid hlavou; myslim mezi vlacem a hlavou diky... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. července 2010 0:12
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel2156    
Pod hlavu se těsnění nedává,akorád se zbrušuje,protože soudruzi ze ČSSR to špatně udělali,takže si na netu najdi zbroušování hlavy jawa pionyr...a když to uděláš pořádně,tak ti to profukovat nebude.
 
 
Datum: 02. července 2010 0:12
 
 
 
 
Jméno: mileyracing      IP: uživatel1411    
jo dáva se tam takovy asi hlinikovy krouzek tenucky ale kdyz das tmel nebo nic tam nedas tak to jede a nefouka pokud je to ok
 
 
Datum: 01. července 2010 23:25
 
 
 
 
Jméno: termixnator      IP: uživatel9431    
cus draci potrebuju radu kolik stupnu muze bejt ve valci a u vejfukovyho kolena mam vyjebkanej zavit na valci jawa 90 tak sem koupil tzv tekuty zelezo je to naky lepidlo s zeleznejma pilynama do nakejch 150 stupnu myslite ze to vydrzi ? za rady dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. července 2010 11:53
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
trubka to neni ale hlinik ano
 
 
Datum: 02. července 2010 11:53
 
 
 
 
Jméno: termix      IP: uživatel9431    
no na tom taky neco bude kdyz sem hodil tycku do ohne tak se roztavila ale ja bych rekl ze valec nebude uplne obic trubka hliniku ...
 
 
Datum: 02. července 2010 10:23
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
teď nevim co je natom pravdy ale někdo mi řikal ,že se hliník při cca 160stupních taví
 
 
Datum: 02. července 2010 8:11
 
 
 
 
Jméno: termix      IP: uživatel9431    
na vejfuku plech mam ale bavime se o valci a zacatku kolena kde bude to lepidlo me de o to kdybych to nechal treba 10 minut stat nastartovany aby mi lepidlo nevyteklo nebo nechitlo :-D na tom odkazu pisou nehorazny teploty :-D jinak mas pravdu dam tam to lepidlo vic jak 150 stupnu tam snad nikdy nebude :-)
 
 
Datum: 01. července 2010 23:21
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ty ten výfuk máš schovaný pod nějakým plechem? máš ho snad venku, kde na něj má vliv nápor vzduchu a ochlazuje se.
 
 
Datum: 01. července 2010 23:01
 
 
 
 
Jméno: termixnator      IP: uživatel9431    
 
 
Datum: 01. července 2010 22:25
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cos čekal? u auta je provozka 90°C tak co si čekal u motoky? :-D
 
 
Datum: 01. července 2010 22:18
 
 
 
 
Jméno: termix      IP: uživatel9431    
¨tak to je supr udelal si mi radost :-D
 
 
Datum: 01. července 2010 22:13
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nejvyžší teplota v provozu je asi 100°...
 
 
Datum: 01. července 2010 22:10
 
 
 
 
Jméno: KoliHN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec mam dotaz co to znamena kdyz mam na pistu vyrazene pismeno B???Jaky je to vybrus??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. července 2010 17:51
 
 
 
 
Jméno: Fogi      IP: uživatel9627    
Písty i válce se dělily myslim do třech skupin.A,B,C.Ty písmenka označují,s jakou vůli byl dělan výbrus.. JInak kolikaty máš vybrus zistiš šuplerou.38.00-0.vybrus.38.25-2 vybrus 35,50 třeti..........
 
 
Datum: 01. července 2010 17:51
 
 
 
 
Jméno: KoliHN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec mam dotaz co to znamena kdyz mam vyrazene pismeno B???Jaky je to vybrus??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. července 2010 17:37
 
 
 
 
Jméno: k.o.l.o ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bez se podivat na jawa 50.cz tam dej myslim opravya renovovace....a tam najdes tabulku o vsem na co se tu ptas.
 
 
Datum: 01. července 2010 17:37
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9432    
pokud je tam jenom B a nic jinyho tak by to mel bejt 0.vybrus(tj. vrtani 38mm) a píst s tolerancí B,tj o setinku vetsi nez pist origo
 
 
Datum: 01. července 2010 17:27
 
 
 
 
Jméno: george      IP: uživatel1834    
písneno B neudává výbrus ale třídu tolerance výbrusu (jak je výbrus přesnej)
 
 
Datum: 01. července 2010 17:19
 
 
 
 
Jméno: zacatecnik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím ! prosím Vás záleží nastavení předstihu HODNĚ na výkonu motoru?protože na mé Jawě 50/20 jsem to nějak rozšteloval.mám nové pístní kruhy.nemá to právě vůbec výkon.a myslím si že by to mohlo být tím předstihem když jsem do něho dupal.. ? děkuju moc.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. července 2010 20:44
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak dnes sem skoušel štelovat předstih v rozmezí 1.6 až 2.5 a nic,pořád to jede stejně :-D
 
 
Datum: 01. července 2010 20:44
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9432    
Předstih umí pozměnit průběh výkonu,ale u dobryho motoru moc nepoznas rozdil mezi malym a velkym predstihem pokud to nejsou extremy.. Výkon se ztrácí hlavně výfukem,sáním a karburátorem!
 
 
Datum: 01. července 2010 19:10
 
 
 
 
Jméno: FichtlMen ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
když budeš mít fatk hodně dobrej motor tak to pojede dobře skoro na jakýkolikv předstich jinač to musíš zkoušet a uvidíš ....
 
 
Datum: 01. července 2010 16:17
 
 
 
 
Jméno: Mates      IP: uživatel9560    
samozdřejmě! předstih je nejduležitější !
 
 
Datum: 01. července 2010 10:06
 
 
 
 
Jméno: hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
předstih mus být eňo ňuňo aby to dobře jezdilo... stačí, aby bylo zápalko kousek otoceny, a uz to není vono..
 
 
Datum: 01. července 2010 10:00
 
 
 
 
Jméno: sramda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar jo záleží předstich má být udělanej tak aby to ve správnou chvíly hodilo jiskru a tím vzňalo palivo musí se vychytat ten okamžik aby ta síla byla největší.Snad ti to pomůže
 
 
Datum: 01. července 2010 8:07
 
 
 
 
Jméno: krusna2      E-mail:      IP: uživatel6819    
zdar hoši potřebuju poradit dnes sem rozpulil motor a dal nový segment ale zaboha nevím jak tam mam dat tu pružinu nebo jak ji natahnout pls poradte jak to dělate vy nebo nějaký odkaz kde je to popsané jak to udělat odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. července 2010 10:54
 
 
 
 
Jméno: krusna2      E-mail:      IP: uživatel6819    
jo přesně tak a jak se to dělá ????
 
 
Datum: 02. července 2010 10:54
 
 
 
 
Jméno: Fogi      IP: uživatel9627    
On spíš chce poradit,jak napružit tu pružinu,aby se paka vracela a byla v normalni poloze :-)
 
 
Datum: 01. července 2010 19:21
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
hele ale jestli je fungl nový tak to chce dát pod něj podložku a trochu ho pošahat jinak ti bude zabírat jen kouskem ac hned se omele
 
 
Datum: 01. července 2010 9:06
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 01. července 2010 8:18
 
 
 
 
Jméno: mara32      IP: uživatel5056    
zdarec tedka pulim motor a zustalo mě ložisko na klice jak je sundat,\\r\\n odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. července 2010 6:40
 
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Stačí když to ložisko nahřeješ a pak ho sloupneš šroubovákem :-P
 
 
Datum: 01. července 2010 6:40
 
 
 
 
Jméno: jawa      IP: uživatel5056    
to jo no :-D
 
 
Datum: 30. června 2010 22:45
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To seš teda machr...
 
 
Datum: 30. června 2010 22:39
 
 
 
 
Jméno: jawa      IP: uživatel5056    
ja davam do všeho nový ložiska mám jich 5
 
 
Datum: 30. června 2010 22:33
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Když máš všech pět pohromadě tak to jde i opatrně vypáčit opřením o setrvačník.
 
 
Datum: 30. června 2010 21:49
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
řeknui ti jak to řeším já... Klikovku zakryju nějakým plechem a jeji čep omotám teflonovou páskou. Na ložisko přivařím z každé strany tak 3cm pětky plechu. Za ty přivařené plechy zachytnu packy stahováku a ložisko pak jednoduše stahnu (ložisko už bude nepoužitelné. rozhodně nedoporučuji to něčím zespodu páčit pokud je to naražené na klice uplně nadoraz
 
 
Datum: 30. června 2010 20:51
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci,už je mi to trapný pořád sem psát.Jde o to vynechávání.Zapalování jsem vyměnil,ale fichtl pořád vynechává.Kdysi mi někdo z Vás napsal že to může být přidíráním.Přidírá se mi válec, když je jako by ho přejel hrubym šmirglem?Jo a ještě mám si nechat udělat výbrus na 05 válci nebo z 21?děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. července 2010 17:40
 
 
 
 
Jméno: Jawa555      IP: uživatel8251    
zdravim válec jawa 21 je spis pro zavodeni pro rychlost a trosku to neco sezere valec z 05 ma mensi vykon je slabsi a min zere ale asi bych nechal udelat 21 protoze nato musis dat karbec atd na 21 a je nato vic ND nez na 05 tak se zatim mejte cawes
 
 
Datum: 01. července 2010 17:40
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
05 válec má menší spotřebu , ale 21 je živější v otáčkách
 
 
Datum: 01. července 2010 9:10
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hoši chci se zeptat jestli někdo neví jaké jsou výhody a nevýhody těžké klikovky jawa 05 a výhody a nevýhody lehčí klikovky 21??? Vím jen to že 05ková klika je lepší na volnoběh. dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. července 2010 16:21
 
 
 
 
Jméno: FichtlMen ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zkusím ji někdy schválně zvážit a uvidí se klika z 21 má 1kg 200g něco přes 200 tět už si to nepamatuju .
 
 
Datum: 01. července 2010 16:21
 
 
 
 
Jméno: FichtlMen ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hele ta 05 je lepší já když sem měl 21 motor tak to za tepla vadlo a na torjku se moc tomu do kopců nechtělo ikdyž se měl velkou kompresi a pak sem dal na 05 motor válec z 21 a psít se 3 kruhama a i hlavu.TO pak bylo uplně něco jinýho s převodem 13/55 to jelo po rovině 70 ale když foukal hodně vítr tak to jelo přes 65 něco kolem.Na trojku to jelo o dsot líp a to sem měl ještě přehozený kolečka v převovce.Za tepla to neztrácel oskoro vůbec
 
 
Datum: 01. července 2010 16:20
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
no taky když rozválíš tu těžší kliku tak ti líp valí do kopce
 
 
Datum: 01. července 2010 9:13
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9432    
ty kliky sou stejne tezky,jen maj jinou povrchovou upravu a vyvazeni......
 
 
Datum: 30. června 2010 18:02
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
tezka klika : linejsi chce se ji min do otacek ale ma silu v nizkejch ....lehka klika: leti do otacek a aby to jelo musi se krapec tocit.. vaha kliky se muze projevit na max ot motoru tudis i vykonu proto se staci setrvaky..
 
 
Datum: 30. června 2010 17:01
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak jsem jední okem přeběhl návod na půlení motoru fíka... Liší se nějak postup 20-23 oproti pařezům? Nevytloukaj se třeba ložiska na druhou stranu nebo něco podobnýho. Spojka bude jinačí trochu.. Teď dva dotazy-ty bloky se rozdělávají vytlačovákem přes kliku, ale to se nebude rozlejzat stejnoměrně... Mám třeba tam, kde byla spojka klepat špalkem a kladivem, aby se to rozlejzalo rovnoměrně? Ložiska se vymlacej jakoby dovnitř do motoru? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. června 2010 22:09
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ano ložiska se vytahují směrem dovnitř motoru. Motor lze půlit jakkoliv ale nejpohodlnější je to dělat stahovákem přes klikovku,ta držívá v ložisku fest pokud neni ložisko vymleté. Ostatní hřídele jako je hřídel pro spojkový koš nebo řetězové kolečko to už jde vyouchnout kouskem dřívka to tam nedrží tak extremně jako klikovka. Motory 20/23 a pařezácké jsou uplně stejné až na pár detailů a to je jednolamelovaá spojka která pracue na stejném způsobu jako spojka 20/23 a jsou tam hřídele a kolečka s jinačímy počty zubů a řaící automat je odlišný taky jenom v pár detailech...
 
 
Datum: 29. června 2010 22:09
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jaké jste si koupili rukavice, aby vás nepálily rozpálený kartery při zalisovávání ložisek? Musej být azbestový? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. června 2010 7:03
 
 
 
 
Jméno: vybrous ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hele já si karter nahřeju na starým el. vařiči, pak přes hadr to chytnu a dám na ponk a ložisko tam normálně vložím a nic sem nikdy dolisovávat nemusel.
 
 
Datum: 30. června 2010 7:03
 
 
 
 
Jméno: Ložisko      IP: uživatel9791    
Rozhodně, nahřej to třeba autogenem a až začne hliník ukapávat, zatav do té směsi ložisko, ať to máš pořádně! Pak to zabal do pestrobarevného papíru, napiš jméno a podaruj tím někoho na Vánoce :-) Co by se stalo, kdyby jsi to ložisko vzal do kleští a pak ho tam šoupl? Když to bude dobře nahřáté, půjde tam volně.
 
 
Datum: 30. června 2010 0:58
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
taky jsem použil maměny rukavice na vaření
 
 
Datum: 29. června 2010 21:47
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hele, to není špatný nápad, dík. TO víš, já když už to dělám pořádně. Tak to tam nalisuju s co největším teplotním rozdílem, ať to tam zapadle dobře.
 
 
Datum: 29. června 2010 21:21
 
 
 
 
Jméno: hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
si vem normalni rukavice, kteryma beres kastrole plny varici polivky ne? nebo kdyz vytahujes kure z trouby.. to je zas dotaz.. jak kdyby nestacilo to lehce nahrat nad plynem.. se bojis, ze se ti pak kartery zkrouti co
 
 
Datum: 29. června 2010 20:55
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já je budu cpát do trouby a nemám tak velký svěrák, abych tam nacpal celý motor.
 
 
Datum: 29. června 2010 20:53
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel8047    
já na ně nešahám dám si karet do svěráku zahřeju a šoupnu tam ložisko
 
 
Datum: 29. června 2010 20:37
 
 
 
 
Jméno: stepan95      IP: uživatel7898    
Zdarec draci, vylisoval jsem klikovku, ale nemůžu ji dostat z druhého karteru. Poraďte prosím, jak na to. Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. června 2010 12:56
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hlavně vytáhni količek ,kterej drží rotor
 
 
Datum: 29. června 2010 12:56
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hlavně vytáhni količek ,kterej drží rotor
 
 
Datum: 29. června 2010 12:55
 
 
 
 
Jméno: Fogi      IP: uživatel9627    
nahřát a vyklepnout..Muže se stat ze to vyklepneš i s ložiskem
 
 
Datum: 29. června 2010 12:30
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
Zkus lehce poklepávat kladívkem po hřídelce dokud klikovka nevyleze
 
 
Datum: 28. června 2010 20:37
 
 
 
 
Jméno: stepan95      IP: uživatel7898    
V pravé...
 
 
Datum: 28. června 2010 19:49
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
V jakej půlce ti zůstala?
 
 
Datum: 28. června 2010 19:45
 
 
 
 
Jméno: diesel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
prosím vás čím je způsobeno že mám ted po záběhu.a čím je způsobeno že mi ve válci něco ,,zvoní jakdyby. ale je to jen na volnoběh se mi zdá.a dyž jedu na plný plyn tak něco takjakdyby bzučí.nevím čím by to mohlo být.píst mám na stopro nasazený správně.mám nové segrovky a samozřejmě pístní kroužky které už sem zajel.jinak to jede pěkně si myslím.a ještě je normální že se nerozjedu do takového tzv,,nájezdu,,?že mě to prostě nevytáhne a zdechne to.ne nedávám tam dvojku.mám zařazenou jedničku.díky moc a nezlobte se .. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. června 2010 0:26
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Jestli nejsou někde vůle a válec je po výbrusu, tak je nutno ve válci srazit ostré hrany na kanálech, jak přes ně přecházejí pístní kroužky tak to na volnoběh zvoní. Jestli se ti zdá, že motor nemá dostatečný výkon, tak tam těch příčin může být víc.
 
 
Datum: 29. června 2010 0:26
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
mám tiež po výbruse tiež mi motor tak zvoní a pri vysokých otáčkach sa to nedá počúvať mam podozrenie že je vybité bronzové púzdro na ojnici
 
 
Datum: 28. června 2010 20:06
 
 
 
 
Jméno: diesel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ok.ne v pohodě.ne rávě že to není tím že mi to zdechne jako při rozjezdu toho kdo nemá cit.právě že to umím si myslím dobře ale to je prostě fakt tak slabé.jinak ... může výkon ovlivnit předstih?jo že ? díky moc ... ;-)
 
 
Datum: 28. června 2010 19:16
 
 
 
 
Jméno: Rush      IP: uživatel6392    
se záběhem ti asi neporadim, může to bejt vůle na pístnim čepu třeba, ale ten jsi asi měnil... Jestli je to seřízenej pionýr nebo mustang, tak se musí rozjet do jakýhokoli nájezdu bych řek... Mě se mustang rozjíždí na polňačce pod úhlem asi 40% jako drak, a to je sériovej a generálku 20 let neviděl... Takže buď neni seřízenej, nebo je přidušenej vejfuk nebo jiná blbost co ti omezuje výkon... A nebo -promiň jestli se tě to dotkne, ale stává se to tu často- možná neumíš pracovat citlivě se spojkou... :-)
 
 
Datum: 28. června 2010 19:11
 
<  131  132  133  134  135  136  137  138  139  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 14.05.2025 16:17:42 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu