|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Prosím vás jak poznám že mám zajetého nustanga?mám nové pístí kroužky a podle mého tachometru mám od výmněny okolo 300 km najetých.ale nevím jestli to funguje jak má(tachometr)...jak to poznám?Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. června 2010 8:25
 1:20 to jeste nic neudela,ale kdyz bys dal 1:10,ryskujes pripeceni pistnich krouzku
Datum: 20. června 2010 8:25
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 lej tam klidně 1:20 olejem motoru neuškodíš
Datum: 20. června 2010 8:13
 udělá to to že budeš dobře mazat, protože kdo maže ten jede
Datum: 20. června 2010 0:55
 ok..díky moc .. a co se stane když sem ted nalel do nádrže hodně oleje s benzínem?dal jsem tam asi poměr nějak 1:20.moc sem toho dal já vím .. ale co to může udělat? jel sem s tím a akorát to hodně kouří..ale může to nějak uškodit?a kolik mám tedka mazat stačí 1:40 ? mažu Shell Advance SX2...díky moc
Datum: 20. června 2010 0:40
 kroužky se nezajíždí...jen to prvních 100 km nehonit....už dávno můžeš na plný
Datum: 20. června 2010 0:29
 Zdarec draci, potřebuju sundat motor z Mosquita, ale nevím jak odpojit spojkové lanko a elektriku. Nevíte jak na to? Díkes
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. června 2010 21:23
 to by bolo potrebné vidiet,,skus to opatrne sám,len s rozumom a ked nieco neide posli foto
Datum: 19. června 2010 21:23
 hoši prosím Vás jak poznám že mám zajetého fichtla? četl sem že aso okolo 100km.?ale už jsme podle mého tacháče najel něco okolo 350 km... myslíte že to je zajeté?nové pístní kroužky? ?? jak to poznám ? díky moc a ještě čím je způsobeno že koppáka prokluzuje při startování ? a je normální když zařadím jedničku tak to trošku cukne a tak to lupne? díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. června 2010 21:53
 malinko utahni sroubek na spojce
Datum: 19. června 2010 21:53
 Já sem dával do mýho motor novou Ferodo spojku a když podřazuju z 3 na 2 tak v tom malinko hrkne.. Čím to bude?
Datum: 19. června 2010 21:49
Jméno: kubiq
IP: uživatel9359
 tak mě na krámě vyšli v sadě ferodo i s mezilamelou na 200 no ale tak když si dal 200 za lamely tak mezilamela stojí mylsím samostatzně 45 kaček maximálně takže to není tak hrozný záleží za jakou cenu to mají na krámě no
Datum: 19. června 2010 21:05
 to mas vcelku levny,me vysli ferodo 200,bez mezilamele
Datum: 19. června 2010 20:55
 jj s dachtlem souhlasím a nebo spojka už nejde sestelovat a lameli jsou v háji kup nový investice za 200 mě vyšli u nás ferodo i s mezilamelou dneska sem je měnil před závodama zrovna
Datum: 19. června 2010 20:54
 pokud ti prokluzuje paka,a pri razeni to jde pres zuby (lupne to),tak je to v vetsinou zpusobeno sjetejma lamelama
Datum: 19. června 2010 20:47
 po 350km to už můžeš jezdit normálně ale dávej tam kvalitnější olej než m2t a to že ti prukluzuje nakopávačka to je zpusobeno tím že máš špatně serízenou spojku a tím by se vysvětlovalo i cukání přii řazení a pokud ti neklouže nakopávačka ale nezabírá tak máš sjetej nakopávací segment ale spíš bych to viděl na tu spojku pošteluj jí a mělo by to bejt dobrý,hold u fichtla se musí všechno pořádně seřídit. zatím ahoj a hlavně ať máš uspěch at nemusíš měnit segment aby to nebylo tím...
Datum: 19. června 2010 20:24
 Čest jawaři potřebuju poradit koupil sem mustanga ale nevím kolikátej je to výbrus , zlomil se mě pístní kroužek a ted nwm kterej mám koupit na pístu je napsaný jenom zevnitř 5B a nějaký číslo M200A ....................... díky za každou odpověď..
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. června 2010 22:16
 to je tím že neumýte měřit šuplerou
Datum: 19. června 2010 22:16
 a nultej vybrus je 38.00
Datum: 19. června 2010 20:48
 tak to je ale hodne velka kravina
Datum: 19. června 2010 20:48
 nj ale to je problem protože naměřil nějak 36 něco...
Datum: 19. června 2010 20:28
 jestli se ti to ssebou nechce tahat ten válec tak to změř šuplerou třeba.myslím že 37,8mm je nultý výbrus.tak to změř
Datum: 19. června 2010 19:57
 to je problém vzít sebou válec a koupit podle něj? jinak 5ka znační 5tý výbrus.
Datum: 19. června 2010 17:07
Jméno: karel
IP: uživatel3810
 zdar mám tokovej blbej dotaz ale nechal jsem na čz 250 udělat výbrus a vžiml jsem si na novém pístu že jak je pístní čep tak jsou tam 2 mazací dirky naco tam jsou když ten čep je tam natvrdo on se tam přece v top pístu netočí nebo jo???
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. června 2010 20:38
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 to je pekny, asi ji sezenu a prendam papiry ze 175
Datum: 18. června 2010 20:38
Jméno: karel
IP: uživatel3810
 jede těch 120 kmh kilovat to nevím vím jen že to má 15 koní
Datum: 18. června 2010 20:30
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 jakou mac ČZ tu starsi jednovejfuk?? kolik to prosimte jede jestli si to nekdy skousel a kolik ma kilovat??
Datum: 18. června 2010 20:16
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 taky nechapu ale mel jsem to i ustaryho pistu ten byl teda taky nekdy uz menenej
Datum: 18. června 2010 20:07
 čus potřebuju poradit jedu na mustangovi a dobrý jedeto ale podřadim a začneto prskat a kdiš to dám do velkejch otáček tak to taký prská prská to někde u hlavy pod válcem těsnění mám ale pod hlavou ne muže to dělat to ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. června 2010 17:30
Jméno: tomas
IP: uživatel8757
 proč ne?? je klidně možný že ti to profukuje pod hlavou
Datum: 18. června 2010 17:30
 Prosimvas jak mám vytahnout z pařezaácké převodovky to bronzové pouzdro ve které je uložena hřídel? Je to to druhé pouzdro které neni i z druhé strany karteru jak to jedno.Je to vymleté tak to chci yměnit. Vždy se mi to podařilo tak že jsem to nahřál a vypáčil šroubovákem. Ale toto tam drží opravdu fest. Několikrát jsem to nahříval,a jak páčím tak pačím a nic nevypáčím. Nechci to páčit nijak moc protože nechci poškodit karter... Neni nejaky zpusob jak to jednoduše dostat ven? Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. června 2010 0:08
Jméno: Fogi
IP: uživatel9627
 nechal bych to odsoustružit..
Datum: 19. června 2010 0:08
 No právě to je to pouzdro které nevyčnívá z druhé strany karteru abych ho mohl vybouchnout... Tam to neni jak vybouchnout
Datum: 18. června 2010 15:11
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 nahřát a vybouchat kusem dřeva...dřevo je měkký , takže nepoškodíš nijak kartery
Datum: 17. června 2010 23:59
 čau.koupil jsem novou hlavu na jawa 05 když sem ji namontoval tak mi nechce jet když se ho snažim roztlačit tak chyta ale hned zdechne A když chytne na starter tak zdechne až zařadim 1 a chci se rozjet... pls poradte ja uz vazne nwm co stim
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. června 2010 22:11
 koupil sem si tu brusnou pastu sice to dlouho trvalo nez sem to vybrousil ale jede a chyta na drc...Vsem dik za rady
Datum: 18. června 2010 22:11
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 se nediv tyhle zasrany repliky stojej za hovno ty novy nemaj zadnou drazku nic takze musis zabrousit brusnou pastou, tesneni nema cenu davat
Datum: 17. června 2010 20:36
 ok dikes
Datum: 17. června 2010 20:26
 tak je prohlá a netěsní.....dej tam těsnění nebo ji zabrus.
Datum: 17. června 2010 19:58
 jo datahl sem to křižem a pred tim jel normalne
Datum: 17. června 2010 19:35
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Dotáhnul jsi ji křížem?
Datum: 17. června 2010 19:31
 zdarec lidi schanim co nejlevneji pist i s hlavou na jawa parez555 plis piste mi na e-mail
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. června 2010 0:28
Datum: 18. června 2010 0:28
 A co třeba rozměr toho pístu?
Datum: 17. června 2010 15:42
 Čau draci dneska mě velmi zklamala jawačž150 jel sem na ní do školy a po chvíli když se to zahřeje tak to začlo střílet ze sání hrozně a dusilo se to a vůbe to nejelo netáhlo prostě.Co stím.??Dik moc za rady už neim co stím
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. června 2010 23:03
 Jak to střílí z výfuku tak to je jasný. Bud je vadný kondenzátor,nebo vynechává svíčka nebo se ti něco pohnulo v zapalování a tím pádem se ti rozladil předstih a třeba i odtrh...
Datum: 17. června 2010 23:03
 nehnulo se ti neco v zapalku?
Datum: 17. června 2010 16:49
Jméno: Hudzo
IP: uživatel8591
 cf lidi nevíte kde bych sehnal hlavu na čz 175/450 dvousvíčkovou co mívaly svazarmovky kdysi sem ji dražil na aukru a nevyhrál sem docely ji potřebuju nemáte někdo ? dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. června 2010 21:17
Jméno: Hudzo
IP: uživatel8591
 cf lidi mám dotaz nevíte kde bych sehnal formu na píst čz 175/450 nebo jawa 350 360
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. června 2010 20:40
 cože chceš?  ...při výrobě pístu se odleje špalek hliníku a ten se pak opracovává....nejlevnější je si ten píst koupit.
Datum: 17. června 2010 20:40
Posl.aktualizace: 16. června 2010 22:31
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 rozdělat motor z 555 je ještě jednodušší...protože tam máš obě kolečka 19z , takže tam prakticky nemůžeš dát nic špatně nebo obráceně...u (novější 05) 20,21,23 musíš dávat pozor aby jsi nepřehodil kolečka 20z a 18z
Datum: 16. června 2010 22:31
 Prakticky to je to samé akorát to má jinačí spojku,jinačí zpřevodování a jinačí ložiska ale ten mechanismus a to uspořádání všech těch součástek je v tom naprosto stejné...
Datum: 16. června 2010 22:16
 Tak já vím, třeba na jawa-50.cz . A je tam něco jinýho v tom půlení oproti 555?
Datum: 16. června 2010 21:07
 na netu je x návodů jak rozpůlit a složit motor
Datum: 16. června 2010 21:01
 Ne, nepůlil, vyhýbám se tomu jak čert kříži. Já vždycky když něco seřizuju nebo opravuju, tak to pak blbne. Kort když ta motorka jezdí jak ďas, ale teče z ní olej, tak se mi teprve půlit nechce. Ale když už to budu muset udělat, tak bych rád přetěsnil a vyměnil gufera a spojku bych si udělal v motorce.
Datum: 16. června 2010 20:35
 nikdy jsi nepůlil motor? při půlení ty vždy v jednom bloku zůcena celý vnitřek motoru
Datum: 16. června 2010 19:33
 Jde ale proc to neudelat cely poradne
Datum: 16. června 2010 19:33
 Kolik stojej komplet ložiska na fíka 23 a 555? Známej má firmu, kde dělá s ložiskama, tak by mi možná nezapočítal přirážku. Dále kolik stojí ten červenej silikon na motory, lepidlo na ložiska a gufera?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. června 2010 22:41
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 u nás stojí jedno ložisko kolem 40 kč no a těsnění počítej celkem do 30kč motorový silikon 50kč no a to lepidlo na ložiska je docela drahý..já za něj dával 160 no a gufera počítej tak 15-20 za jedno
Datum: 16. června 2010 22:41
 Jedno, to bych mohl udělat ty 2 motory za 4 stovky na ložiskách, to je paráda.
Datum: 16. června 2010 19:28
 Ty český
Datum: 16. června 2010 18:57
Jméno: kozel
IP: uživatel1859
 ložisko stojí okolo 30-60 kč
Datum: 16. června 2010 18:38
 zdar draci mám dotaz jestli bych mohl zajet výbrus na jinym pionýrovy se značkama a zajet to po silnici a pak to dat na druhýho kterej je na závody a do lesa jestli se stím nic nestane nebo nebude jinak vyběhanej.dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. června 2010 22:25
Jméno: mileyracing
IP: uživatel1411
 jesi to dobře zajede nevim proc by kupoval nove krouzky normalne zajed na jednym a dej to cele do druhyho nevidim jediny problem a co konkretne by se stim melo stat?
Datum: 16. června 2010 22:25
Jméno: Jenda
IP: uživatel5679
 no vybehnout by se nemel ale az bych menil do jinyho pionyra dal bych zase novy krouzky
Datum: 16. června 2010 21:57
 Asi by bylo vhodné to vyměnit i s pístem a kroužkama....
Datum: 16. června 2010 18:13
Jméno: mileyracing
IP: uživatel1411
 je to jedno
Datum: 16. června 2010 14:05
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 zdar mam ČZ 175/450 a prej to jede i tech 115 km nevim jak jste nato prisli?? skousel jsem jet 90 km je to povybrusu a ukazuje tachak dobre pri ty rychlosti to rve a delato divny zvuky je to normalni?? ocas me pripada jak kdyby narazel pist do hlavy hlavne kdyz brzdim motorem v nizkejch otackach ale mista k hlave tam je dost tak nevim cim to muze bejt?? prectih je 3,5.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. června 2010 21:59
Jméno: mileyracing
IP: uživatel1411
 Kámoš jí má a jede podle tacho 150 ale dle gps jede 120 má to celkem do rychla ale proste jede nechapu ze vam to jede jen 90
Datum: 17. června 2010 21:59
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 ze to dela bordel je normalni pac se to zabiha tak SUSTI krouzzky... to ze brzdis s motorem je spatne -2t se maze smesi vic snad neni potreba psat... na konec to ze pri nizkych
otackach s zarazenym kvaltem motor BOUCHA je normalni pac se pere s kompersi a niskyma otackama... dela to kazdy stroj...at uz treba nejaky 6kilo nebo jen blbej fichtl..
Datum: 16. června 2010 17:25
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Souhlasím s Alešem a k předstihu toto : Pokud nemáš typ De luxe , tak 4mm. U De luxe 3,5-3,8mm.
Datum: 16. června 2010 10:09
 No na záběh by ta jehla měla být na čtvrtým zářezu od shora a bohatost by měla být kolem té 1/4 otáčky povoleno od dorazu,čím víc utaženo tím víc je to bohatší a je mín vzduchu.POkud ti to nepůjde do otáček moc a bude se to přidušovat tak je to moc bohatý a stačí to povolit a tím pádem ochudit směs,ale mírně s citem a pak zkontrlovat za 30km svíčku jakou má barvu
Datum: 15. června 2010 22:19
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 bohatost jsem nechal jak byla myslim druhej zarez. olej daval polskej polosyntetiku kvalitni, davam 1:30 mam najeto asi 500 km ani skopce se ji prez 90 moc nechce
Datum: 15. června 2010 21:50
 Nazdar, taky nechápu jak tato číza může někomu jet 115, já ji mám ale 2000km po G.O. a jela mě max 100 po mírném kopečku,po dálnici by možná 110 valila. Když na ní kdysi jezdil táta a motor byla v nejlepší kondici jezdila i 120. Pokud máš motor po G.O. a dělá to divný zvuky tak to není normální! Není to pístní čep nebo pístní kroužky? Kolik km je to po výbrusu?Aby jsi to právě nezadřel. Kolik dáváš oleje do benzínu - jaký poměr a jaký druh oleje? Předstih má být myslím 3,8mm a odtrh 0,4mm. Mimochodem máš originál karburátor a máš ho nastavenej na záběh - jehlu a bohatost směsi?
Datum: 15. června 2010 20:45
 Jem to roztlačil a vůůůůbec to nemá sílu.....  když se rozjíždím tak musím držet skoro naplno spojku a plný plyn a ještě se musím odrážet ab se to rozjelo.a když mám nastartované a řadím jedničku tak to vždy udělá ůplně hnusný zvuk.(jako bych nezáčkl spojku) .. nechal jsem to nastartovné asi 3min a pořádně sem to protůroval a hned po tom byl válec aj koleno výfuku řelé(plivl sem na to a okamžitě se to ztratilo,když se to dotklo trávy okamžitě to zasičelo a tráva se spálila...mám nové píst.kroužky mažu červeným Stihl poměrem 1:30.Prosím hrozně o rady.Děkuju moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. května 2014 14:00
Jméno: Prozi
IP: uživatel13551
 Zkus přeštelovat předstih
Datum: 30. května 2014 14:00
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 za me je to spojka... dostatecne nevypina to ze to pri zareni jde pres zuby o tom sveci... rozdelej leve viko a mrkni na spojku buze to byt blbost treba jen povolena matice spojkoveho kose.. to ze nechas makat v tomdle
paraku motoru s vzduchovim chlazenim 3 min na volnoveh staci ... motor sam osobe dost topi a na miste se nema jak chladit kort kdys na to jeste tavi slunce
Datum: 16. června 2010 17:29
 já to svádim na to, že tam máš neutrál mezi 2 a 3 a řadíš tam místo jedničky dvojku
Datum: 16. června 2010 7:23
 Já to svádím na gufera.
Datum: 15. června 2010 19:24
 Jak to poznám ? měl jsem včera hlavu aj ppíst venku ale nevšiml jsem si ničeho..jak to poznám ? díky
Datum: 15. června 2010 19:07
 sundej válec a podiv se jetli neni přidřený.
Datum: 15. června 2010 19:05
 Jo taky mám mustanga..ale co to je?nebo co s tím mám dělt ?? Prosím Díky
Datum: 15. června 2010 18:53
 To znám, s tím rozdílem, že mě převodovka a spojka maká. Dělá mi to mustang, zatím spí v garáži a čeká, až vyndám motor a dám se do práce.
Datum: 15. června 2010 18:43
Jméno: Honza
IP: uživatel9157
Posl.aktualizace: 14. června 2010 23:01
 prosimvas chci se zeptat na jednu maličkost. Mám válec po výbrusu,dali mi k výbrusu píst dvojkruh. Válec jsem s tím dvoukruhem zajel,má to najeté asi 1500Km a chci tam hodit trojkruh. Nebude to nijak vadit kdyz to mam zajete dvojkruhem a hodim tam trojkruh? Nebylo by výkonově lepší to dat znova na výbrus a koupit k temu už rovnou tříkroužek?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. června 2010 14:07
Jméno: mileyracing
IP: uživatel1411
 Zrovna si tam strč 5 krouzku a toc 1000ot za min tři kroužky je šit nikdy víc
Datum: 16. června 2010 14:07
Jméno: Robert Bosch
IP: uživatel9689
 Co tě mrzí, že Ti to jede dobře, nebo chceš z toho udělat malý zázrak? Pionýr je malý motocykl a jako takový by neměl správně překročit max. rychlost 45 km/h. Jen málo komu jede pod 50 km/h, kolik chceš aby Ti jel ten tvůj? Dlohodobě si myslím, že jeden z nejlepších tuningů strojů Jawa 50 je dobře seřízený karburátor a předstih. Co se týče tvého dotazu, tak mám taky 2-kroužek a nezpozoroval jsem rozdíly mezi předchozím 3-kroužkem. A co tak 4-kroužkový to hned tak někdo nemá, nechceš být průkopník? Zajímalo by mě jak ti to pojede na válci dělaném pro 2 kroužky. Zauvažuj nad tím?
Datum: 15. června 2010 15:45
Jméno: standa
IP: uživatel9432
 kdyby si aspon napsal jednokruh
Datum: 14. června 2010 21:06
 nech tam dvojkruh a je to  dávat trojkruh mi přijde zbytečný
Datum: 14. června 2010 20:51
 jo zapoměl jsem napsat že se jedná o pionýra...
Datum: 14. června 2010 20:48
Jméno: fíík
IP: uživatel9121
 čau myslíte že može fichtl jet i bez výfuku já jsem to zkoušel a nejelo to nemělo to totálně kompresi
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. června 2010 22:18
 stando fakt...vyletěl mi zbytek závitu ve válci a upadlo koleno....abych se rozjel tak sem se musel odrážet nohama.
Datum: 14. června 2010 22:18
Jméno: standa
IP: uživatel9432
 seriovka jede bez vejfuku normálně,upravenej motor stratí výfukem spodek a vršek....to je celé....ale ze by se nerozjel???  neblazni zase  to možná u nejkýho brutálně přečasovanýho 5K s brutalnim vyfukovym kanalem a priverou kde se rovnou počítá s odkloněnim smesi od vyfuku naslednou rezonancni vlnou....a to asi fakt nikdo nemáme
Datum: 14. června 2010 21:30
 dachl: když mi na RSu upadl výfuk tak sem měl problém se vůbec rozjet....prostě celý výkon šel s*át...
Datum: 14. června 2010 20:32
 nekomu to jede bez vejfuku i lip...pac ma pricpanej vejfuk karbonem
Datum: 14. června 2010 19:12
 jo jedeto i bez kolena ale blbě,kvůli tomu jsem skoro nedokončil závod
Datum: 14. června 2010 18:43
Jméno: mugasta
IP: uživatel6610
 klukovi od nas z vesnice o bahno uklepal vyfuk i s kolenem a jelomu too prej ne to zjistil tak prej tak 200m ujel.
Datum: 14. června 2010 18:32
 j skolenm to jde
Datum: 14. června 2010 17:31
 výfuk zajišťuje tlak který zabranuje čerstvě nasáté směsý aby při výplachu unikala do výfuku.... bez výfuku žádný tlak, směs bude unika= menší výkon, vtěší spotřeba, strašný řev
Datum: 14. června 2010 16:30
Jméno: fíík
IP: uživatel9121
 já jsem ale myslel jestzli by to mělo jet i bez ničeho i bez kolena
Datum: 14. června 2010 16:20
Jméno: mus
IP: uživatel6610
 muže kamoš si ho voddelal nechal tam jen koleno a jezdil a korat rev jak svina sousedi sli po nem
Datum: 14. června 2010 16:04
|



|