|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 hosi.vymenil jsem pístní kroužky , všude dal nové těsnění,nastavil odtrh na 0,4mm a předstih na 0,05mm.ale nezkoušel jsem to nahodit protože jsem fakt nestíhal.kompresi to má ale zdá se mi že to tak jaksi hodně ,,bublá při nakopávání (nakopával jsemt o za sucha).no a mělo by to jet ne?a este se chci zeptat kdyz nastavuju predstih a pootáčím tím zapalováním tak mi se pootáčí zároven i kladívko s kontaktem..? tak jak to mám udělat?protože to zapalování je takové jakdyby volné a když ho pozvednu nahoru tak je to jinak atd....je to jawa 50 mustang......díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. června 2010 18:26
 bfu:není lepší začít odtrhem?
Datum: 01. června 2010 18:26
Datum: 01. června 2010 16:16
Datum: 01. června 2010 15:07
 jeje  ty si tady mustangisto  tak to se hrubě omlouvám
Datum: 01. června 2010 14:59
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 hoši už to tu zase začíná ty urážky apod. prosím bez urážek apod.
Datum: 01. června 2010 14:56
Datum: 01. června 2010 13:16
 jojo jasný...já tě nijak neurážím...jen sem napsal že tu byl podobnej "maniak"  jako ty....ale on nebyl maniak..to byl přímo idiot
Datum: 01. června 2010 12:28
 jo já vím beru to..  ale jako zas nadruhou stranu jsem začátečník s fichtlama a čekal jsem že se tady něco dozvím a hlavně to co budu potřebovat.ale zase si myslím že mám lepší a chytřejší dotazy jako někteří co tady pííšou jestli neznáme nějaké songy..atd...  prostě sem čekal že mi poradíte no a né že budete urážet a dělat si prdel z těch co třeba začínají...ale já to beru v pohodě.jen sem se ptal jestli je to špatně když mám mezi kladívkama jiskru velkou asi jak na svíčce.a jesti by to mělo chytnout když tam jiskra je... to je celé ..
Datum: 01. června 2010 10:05
Datum: 01. června 2010 8:02
 ha ha ha ha  v pohode. dobré no ale jak to mám jako nastavit když s emi to hýbe zároven?mám povolit kontakt...?
Datum: 01. června 2010 7:54
Datum: 01. června 2010 6:43
Datum: 31. května 2010 22:44
 předstih má být kolem 1,6mm a né 0,05mm
Datum: 31. května 2010 22:38
 Zdar draci,na cestovku už sem najel 113 km,lehounce na pul plynu....asi po 70 km...sem tomu začával dávat jen trocha do otáček...max na 5 vteřin na jedničku nebo dvojku,trojku,Začíná to postupně povolovat a jede to parádně....chtěl jsem se zeptat,jestli už ted muzu davat tomu trocha vic zabrat....aby sem pak po zajeti tomu nejak neuskodil,a neztratil timto predcasnym vyhanenim do otacek vykon.Nebo mam furt jezdit lazo plazo na pul plynu a obcas to vyhnat? Dík...jak jste to treba zajizdeli vy?
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. června 2010 14:57
Datum: 01. června 2010 14:57
Datum: 01. června 2010 14:53
 jj díky...ale to vypnou zapalovani a pridat plyn at se to ochladi cerstvou smesi...sem nejak nepobral  ....nemohl by si mi to pls nejak lip napsat ?  .... a poslozku na jehle mam po celou dobu na tretim zarezu
Datum: 01. června 2010 14:28
Jméno: hh
IP: uživatel9561
 mazal bych mozna jeste trochu vic (1:20-1:25 a jehlu co nejvejs) a klidne uz to muzes zacit (s citem!) vytacet, ale poslouchat pri tom motor a kdyby to nahodou zaclo vadnout tak ihned vypnout zapalovani a pridat plyn at se to ochladi cerstvou smesi
Datum: 01. června 2010 14:25
 jj jasny no...jasne ze primazavam mazu 1:30 nebo tak nejak polosintetikou esso 2t special....ale em to proste skadli tam nekdy ten plnej na chvili dat...
Datum: 31. května 2010 22:56
Jméno: Fogi
IP: uživatel9531
 Ja bych jestě přimazaval a jezdil jak rikas lážo plážo a sem tam to vytocil aspon do tech 200 najetych kilometru a pak už tomu mužes davat.
Datum: 31. května 2010 22:52
 cus hosi pls poradte u mustanga us fakt nwm cim to je vubec to nechce chitat a nemuze se vubec rozbehnout jako do otacek pred 2 dny sme mneli sundanej valec a pist a krouzki tam sou a pist taki neni obracenej cim to muze bit???
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. května 2010 17:25
 hoj.hosi tak jsem koupil vse potrebne k oprave.: hlavne pistni krouzky,tesneni atd.....cim by ste prosím začali?jako co mám udelat první? mam dat do kupy prvni ten alec s pistem nebo jak? a mam prvni nasadit pist a pak na to dat krouzky nebo kdyz mam pist vytahly tak je na neho mam dat prvni nebo jak? diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. května 2010 22:19
 aha.díky moc.už jsem to tam narval a v pohodě.  ale dík
Datum: 31. května 2010 22:19
 Ja to delam tak ze nasadim prní píst a až kroužky protože se mi jednou stalo že jak jsem dal první kroužky na píst a montoval jsem to,jak jsem tam dával ten čep atd... tak jsem s tím pístem všelijak hýbal a ty kroužky se mi odřely o štefty válce.
Datum: 31. května 2010 17:06
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 čau kolik výbrusů jde na čz 175/356? a po kolika (mm) je ten výbrus? taky 0,25 jako u pio?dík za pomoc
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. května 2010 16:14
Jméno: OndraJW
IP: uživatel1553
Posl.aktualizace: 01. června 2010 21:03
 to je normální já mam 477 s blinkrama bez posilube
Datum: 01. června 2010 21:03
 .00 znamena u obou modelu ze nemaji oilmaster, .01 ze maji. blinkry mely jen nektere modely, nedokazu ti presne rict ktere (napr. od ktereho roku vyroby nebo jestli jen vyvozni), kazdopadne ty originalni blinkry jsou naprosto seredny. 476 jsou 125ccm, 477 175ccm, jinak jsou to naprosto identicke motorky.
Datum: 31. května 2010 12:34
Jméno: pepa
IP: uživatel3888
 zdar chtěl jsem se zeptat kdyz jsem vypustil ne zimu olej a ted kdyz jsem ho tam nalil zpatky do pijonyra tak jsem tak jsem poznal ze mi nejde radit tak jsem rozdelal viko u spojkoveho kose.... a tu nejednou rezu jako prase a tak bych se potreboval zeptat jestli nekdo nevite jestli to nebude aji v prevodovce ten rez ?? diky za info.........
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. května 2010 23:24
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 a proč děláš takové hlouposti jako vypouštět olej? a to stálo někde venku né že to zrezlo?? no tak jestli to bylo u spojky hiodně zrezlé tak v převodovce to může být samozřejmě taky
Datum: 30. května 2010 23:24
 Zdarec draci.Mám problém ohledně svýho pincka Jawa 21 mám motor po GO a válec tam je 0 výbrus s 3 kroužkovým pístem a 12Zub sekundár.A když jedu normálně tak to jede pěkně dobře táhne ale když to držím pod plným tak to jede nejvíc 60 a začně v tom hrozně zvonit(cinkat) a víc to nedá prostě a z kopce to přetočím jenom když je fakt prutkej hrozně na 65-70.Nevítě čím by to mohlo být???Zkoušel sem předstich měnit i odtrh a fůrt to samý .Jezdím na speciál a mažu Olejem Shell Advance 1:40-50.
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. května 2010 15:09
Jméno: rosi48
IP: uživatel995
 k tomu zvonění měl sem na fichtlovi taky tak hroznej zvuk jak měl ten pařez a bylo to tim,že se mě zadřel pistni čep a běhal v pistu,-jako když jede kolotočář...
Datum: 31. května 2010 15:09
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 dobře seřízenej fik v dobrym stavu fak jede s 13 zubkem 75 tatka, ho před léty na ROVINĚ prý rozhejbal k 80 na orig tachači, ja měl motor po go, po rovině 70+- z kopečka 75-80 a to je skoro 8000ot/min, a to se u seriaka asi opravdu max, i když ted mam pionýra v malim tuningu(zvětšenej difuzor u orig karbce,podkova,snížená hlava, a 100%stav) a na spojce 11zubí kolečko, na řetrězu 12 a no rovině si na 65-70 sáhne!! a to si myslim že je dobrý
Datum: 31. května 2010 13:56
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 taky jsem myslel že je to kravina..ale až mi několik lidí měřilo s tachometrem a já nevím s čím ještě rychlost tak jím to taky ukázalo po rovině 70km/h
Datum: 30. května 2010 23:30
 Fichtl je kus od kusu jinej  já když sem ho podrtil tak taky ukazoval malinko přes 75... jestli ho máš po go tak ho musíš pořádně zajet, myslim že nejlepší výsledky bude dávat až po nekolika tisících km
Datum: 30. května 2010 23:16
 Takový dotaz: Už hodně lidi mi rikalo že mělo solidního pionýra motor v originále bez uprav a jelo jim to 70-75 po rovině uplně napohodu... Ja mam motor po generálce a když to fakt hodě točím z prudkého kopce a motor užje zralý aby vylítl z rámu tak to vytočím max na tachometrových 70 což je tak 65 ve skutečnosti v mém případě,mona tech 70 to da ale ti lidi co říkají a píšou že jim to jede 75 a dokonce i nekdo tu rikal 80... neni to kravina?
Datum: 30. května 2010 22:59
 kekz-No hele jestli máš pročištěněj karbec a teče tam normálně benál a taky jak je opálená svíčká záleží .No zkusil bych ten přčedstcih a jestli ti to někde nefouká pod vácem nebo pod hlavou.Podobněto dělalo Kámošovi a byl to předstich.
Datum: 30. května 2010 22:04
Jméno: standa
IP: uživatel9543
 jestli ti neco zvoní a nejsou to krouzky,tak je to klika a nebo primár
Datum: 30. května 2010 21:46
Datum: 30. května 2010 21:45
 zkus se podívat jetli nemas praskle ty pistni krouzky.... taky jsem to tak mel..
Datum: 30. května 2010 21:42
 JAWA_ceZetak:-Ložiska jsou tam nový právě a jsou kvalitnější značky tak těma to nebude a dřív sme jezdil s 21 kde ta klika v karterech jezdila do starn aspon mm možná i víc a vydrželo to .Takže to vidím na ten válec nebo kroužky .
Datum: 30. května 2010 21:30
 no tak to ti zvoní klika  ..očekávej v brzké době vysypání ložiska...
Datum: 30. května 2010 21:20
 No právě předtím tam byl jinej válec a ten byl přidřenej a dával sme tam jinej a ten byl předtím v jednom fíku a jelo to sním jako kráva sice tam byl 11zub sekundár ale kámoš na mustafu s 12 zubem z kopce mě sotva doháněl a na rovině mírně ujížděl ale stejnak v tom to vůbec nezvonilo to jelo fůrt .
Datum: 30. května 2010 21:07
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 jeslti je tam orig válec tak bude asi slušně vyběhanej, to naznačuje i to cinkání při vyšších otáčkách, a jinak fiky maj max výkon zhruba při 6500ot/min a to při tvém převodu je ZHRUBA při 60,65km rychlosti tak bych si zas tolik nestěžoval
Datum: 30. května 2010 21:01
 mažeš 1:50??? ses podělal ne? 1:40..já bych stejnak mazal 1:33
Datum: 30. května 2010 21:01
 vybehany loziska,nebo krouzky
Datum: 30. května 2010 20:49
Jméno: zawy
IP: uživatel9346
 problém je v těch kroužkách
Datum: 30. května 2010 20:46
Jméno: jawa21
IP: uživatel5056
Posl.aktualizace: 30. května 2010 20:17
 Zdarec chlapi mam dotaz kdyz chcu delat vybrus tak mosim nejak upravit i hlavu?a jak se to meri jako jak zjistim kolikatku mam vybrus.Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. května 2010 18:53
Jméno: mustang23
IP: uživatel1337
 pro zachovani stejny komprese bys mel vypodlozit hlavu coz je blbost , cim vetsi vybrus tim se zvetsuje i komprese .
Datum: 30. května 2010 18:53
 zmer si suplerou prumer valce...nultej origackej valec ma 38.00...pri kazdym vybrusu se pridava 00.25....priklad : orvni vybrus 38.25...
Datum: 30. května 2010 17:59
 co by ste mi doporučili za obchod kde seženu věci a fichtla..? třeba jako jsou pístní kroužky atd..? tady v fichtlkramku jsem nenašel ty co potřebuju .. ( na nultý výbrus) jsem z Okresu Nový Jičín.jezdím do Nového Jičína a má to tam drahé.díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. května 2010 17:56
 nedávalo se...ale když ho tam dás zmenší se kompresní poměr=majinko menší výkon
Datum: 30. května 2010 17:56
 dává se prosím tě na pincku mezi válec a hlavu těsnění ?
Datum: 30. května 2010 16:08
 aha.no nevadí.asi budu muset zajet zas do toho jičína.ale má to tam drahé a ještě mi dává jiné věci než chci.. ale díky
Datum: 30. května 2010 16:06
 nevim...já jsem z pardubickýho kraje....
Datum: 30. května 2010 16:05
 no ikdyž se zavírá až v úterý 1.6,,takže kdyby si to dnes obědnal,sesa by to mohl zejtra poslat,a mohl by si to mít ve čtvrtek nebo tak....nevím hele....
Datum: 30. května 2010 16:04
 aha.  no nevadí.. a nevíš o nějakém obchodě okolo nového jičína?já bydlím asi půl hodiny autem od NJ.a nevím kde je nějaký jiný obchod... vím že v bílovci ale to je moc daleko.. dík
Datum: 30. května 2010 16:03
 no přijde ti to tak za měsíc asi...protože ted je krámek zavřený,otvírá se až v červenci,ovykle mi to přislo za dva dny....
Datum: 30. května 2010 16:02
  tak bojím se protože s tím mám špatné zkušenosti.  a za jak dlouho to odcud přije?když to objednám dnes tak kdy bych to mohl mít?
Datum: 30. května 2010 15:59
Datum: 30. května 2010 15:58
 v pohodě NO STRESS. Díky moc..jsem psal ne že jsem začátečník , baví mě to tak se o tom chci dovědět co nejvíc.ale díky moc.jo a můžu se zeptat..? máš tady s tím objednáváním zkušenosti..? bojím se že mi ořijde něco jiného...  díky
Datum: 30. května 2010 15:49
 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_276.html a co je toto ty troubo  ....ještě tam máš napsáno že je to na nultý výbrus
Datum: 30. května 2010 15:38
 dobry den mam jawu 23 a skamosem sme se divali jesli nejsou v haji pistni krouzky ale nebili tak sme to sesadili z5 a tet to ve valci piska a nemuze do velkich otacek a musim to roztlacet sry ze tady nemam hacky a tak ale blbne mi klavesnice pls poradte
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. května 2010 14:49
 ZÁMEK PRVNÍHO PÍST. KROUŽKU BY MĚL BÝT VŽDY NAHORU. šipka tam být nemusí - mohla se třeba smýt nebo tak něco.. Není tam vždy vyražená, někdy je jen jakoby natisklá(z vlastná zkušenosti to vím..) Takže zámek prvního kroužku nahoru a je to
Datum: 30. května 2010 14:49
 ne utesnene to je ale jesli ten pist je treba obraceni nevim ale kamos ma sipku taki k vifukovemu kanalku a ma zamek dole takze nevim
Datum: 30. května 2010 11:52
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 Pokud to je prvním zámkem nahoru, tak je to vpořádku... Nepodfukuje vám hlava? Máte dobře utěsněný karbec k válci? Chce to vše pořádně zkontrolovat
Datum: 30. května 2010 11:49
 aha a sipka tam neni vubec nikde ale kdis sme to skamosem skladali tak sme se ridili podle 1 zamku ze je vzdi naahore nebo tim se to neda zjistit????
Datum: 30. května 2010 11:43
 pac by ti drel krouzek o kanalek...ta sipka tam musi bejt aspon nejak malinko nasznacena
Datum: 30. května 2010 11:36
 aha ale proc bi to piskalo to ma taki jako neco spolecniho stim ze to nejde do otacek a nechita a piska ve valci ???? ale na pistu sipka neni tak podle ceho este se to da zjistit ??
Datum: 30. května 2010 11:32
 okamzite to rozdelej nez se ti to sekne...jiank sipka na pistu ma smerovat k vyfukovemu kanalu = dolu
Datum: 30. května 2010 11:11
 no zamky tam bili a tesneni taki sme dali ale ten pist to je mozne protoze nwm jak tam bil a jak se pozna jak ma bit ??? sipka tam neni ??
Datum: 30. května 2010 11:08
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 dali jste pod válec nové těsnění?byly na pístu ještě zámky?nedali jste píst obráceně?
Datum: 30. května 2010 10:40
Jméno: jawq
IP: uživatel9121
 čau hoši mám jawu 20 a cytá mě dobře i na volboběch měží pěkně ale jak se začnu rozjíždět tak jak se dostane do záběru tak to začně hned scípat ikdyž mám na plno plyn a do kopce to taky vůbec nemože mám tam tam cívku 6v může to být tím ještě mě to také tak jakdyby zvoní děkuji za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. května 2010 10:24
Jméno: David
IP: uživatel2156
 Dotáhni spojku.
Datum: 30. května 2010 10:24
Jméno: Dj head
IP: uživatel9540
 Tak to je jasný... maš v háji pístní kroužky
Datum: 30. května 2010 10:15
Jméno: tomas
IP: uživatel8757
 a to zvonení budou asi pístní kroužky prasklý
Datum: 30. května 2010 8:21
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 no tohle bude chyba někde v karburátoru...vyčisti ho
Datum: 30. května 2010 2:03
 Zdar draci,už sem najel na cestovku něco kolem 70 km,...chci se zeptat.po kolika ubehnutých kilometrech budu moct dát jehlu v karbeci na druhý zářez?A asi sem udělal chybu.chtěl jsem zjistit co to udělá a tak sem po 60 km záběhu dal asi na 5 sekund plný plyn,na jedničku,ublížil sem tomu nějak?Dík za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. května 2010 22:36
Jméno: j
IP: uživatel2970
 prave naopak, ty si tomu prospel, po 50 km n ehrozí prasknutí kroužku, a občas se to musí na pár vteřin vyhnat do toček aby to nezlenivělo, hlavně si dávej casto pauzy, aby se to nehralo,
Datum: 29. května 2010 22:36
 Na 5 sekund určitě ne
Datum: 29. května 2010 21:32
 Zdravi všechny draky.Mám jawu 638 rv.1985 krburátor bez clony 2838 nechal jsem udělat výbrus a kliku když mi to předaly hotový tak mi tam daly oteřený pistní čepy a ja je měl z jedné strany zavřený tak se chci zeptat než to složím jestli je to vpořátku nebo ne.předem děkuji za jakékoli info.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. května 2010 13:45
Jméno: Vlaďa
IP: uživatel9535
 děkuju za odpověť
Datum: 29. května 2010 13:45
 je to v klidu..
Datum: 29. května 2010 13:03
Jméno: Haluch
IP: uživatel9362
 Cus, asi to tu už párkrát bylo, ale jakej je rozdíl mezi tím, když tam dám píst z 1 kroužkem a píst ze 3 kroužkama? Slišel sem že 3kroužák je lepší, protože tzo má větší kompresi, ale proč je u každého jednokroužáku napsáno tuning?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. května 2010 15:40
Jméno: Haluch
IP: uživatel9362
 Ok, dík za pomoc. No já mám sestavěnou motorku, je to kostra a nádrž z pařeza ale úplně snížená a zkrácená, akorát mám sedlo zdvižený asi o 20 cm  Motor mám taky sestavěnej. Táta mi ho sestrojil z různejch dílů na pincka, a doma neměl žádný výfuk, tak na výfukové kolínko navařil takovou plechovou pochromovanou trubku od vysavače, a jako tlumič tam je do toho vložená taková hubenější trubka, ve který sou vyvrtaný díry a na jedný straně je uzavřená a na tý druhý, tý vnitřní straně to přiléhá. A tak ten kouř de nejdřív do tý trubky, pak dírama a pak výjde ven z výfuku... Ale on mi to stavěl když sem byl malej (bylo mi asi 7 let) ale nějak na to zapomněl a dodělali sme to asi před 2ma lety (je mi 15). Mám tam nové p. kroužky, sníženou hlavu, malé řetězové kolečko mám 10 zub. Mám tam takové staré sání na nějakou jawu nebo čz, myslim že 125, takové to hliníkové co se dá i uzavřít, uvnitř je jen nějaká drátěnka, a dá se přes to normálně koukat    ... Kůly tomu že to sání nemá žádný odpor, tak musím mít v karburátoru trisku co má takovou o hodně větší dírku než ty normální (nevim číslo)
A jezdí mi to tak 70 km/h a z kopcema nemám problém... Ale uvažuju že si koupím normální kostru z plechama na pionýra nebo pařeza 2sedlo, a přendám si tam motor z kolama... Protože to jezdí fákt výborně...
Jako jede to fakt dobře, má to docela sílu, když se aspoň trochu rozjedu, tak zdolam každý kopec
Datum: 29. května 2010 15:40
 omlouvam se blbne mi komp  ....a na silnici pro tuning motory bych dal 1 krouzkovej
Datum: 29. května 2010 10:28
 rozdil je v tom,ze jednokrouzkovej ma mensi odpor a tudiz dokaze dostat o trochu vic do otacek,ale zase to nebude mit tak velkou kompresi..do terenu je asi lepsi ten 3 krouzkovej,na normalni 2 a na silnici bych
Datum: 29. května 2010 10:27
 je mezi nima rozdil v poctu krouzku  samozrejme, ze 3. krouzkovej udrzi tlak delsi dobu, proto muze bejt pouzitej na seriovej motor, kdezto jedno koruzkovej krouzek je urcenej pro motory s vyssim poctem otacek, protoze nemusi drzet tlak po tak dlouhou dobu jako u seriovyho u kteryho by to neudrzel a tlak by kolem sebe pustil
Datum: 29. května 2010 10:17
Jméno: David
IP: uživatel2156
 Myslím že jsou odlehčený...
Datum: 29. května 2010 10:10
 Zdravim, myslíte, že se dá udělat výbrus o 1 mm?? mám píst o průměru 57 mm(originál čz 150c) a nový píst a kroužky se dají sehnat až od průměru 58 mm, takže kdybych udělal výbrus o 1 mm tak bych bez problémů sehnal díly, ale myslím si že o 1 mm je to moc, předem díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. května 2010 9:46
Jméno: David
IP: uživatel2156
 Udělej rovnou o 1 CM  .
Datum: 29. května 2010 9:46
Jméno: vacin
IP: uživatel8209
 To by mělo odpovídat čtvrtému výbrusu, takže asi v poho.
Datum: 29. května 2010 6:10
 Pročby to mělo být moc. Normálně nech udělat výbrus na těch 58mm
Datum: 28. května 2010 22:27
 hoj.prosím vás mám píst 3,78 cm.jaké na to mám koupit pístní kroužky?díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. května 2010 19:44
 jj na nultej vybrus..a pokud to nebudes kupovat tady ale v mototechne,tak tam vem valec a oni ti do nej daj krouzky..
Datum: 30. května 2010 19:44
  né zedník nejsem.tak to je přece jedno né jestli napíšu 3,78 cm nebo 37,8mm.. to je to samé hoši.ale jo já vím železo mm a cihla cm.v pohodě.prostě mám koupit kroužky na nultý výbrus jo.?.. díky moc
Datum: 30. května 2010 11:39
 jsi zedník nebo co??? udej rozměr v milimetrech
Datum: 29. května 2010 19:10
 zajic: ja vim ze odpovidali ale ja mam s tady tou strankou trichu problemy a mi se to nekdy zobrazuje jako sem tam pismeno a sem tam nejaky znak.tak nevím.ale díky moc hosi...
Datum: 28. května 2010 23:16
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 a když chceš kupovat kroužky tak je šikovnější meřit válec
Datum: 28. května 2010 21:20
 dyt uz si sem jednou psal..a napsali ti zaprvy ze se to spravne ma merit v milimetrech takze 37,8 a za druhy ti rekli ze je to nultej vybrus,tak asi koupis krouzky na 37,8 nultej vybrus ne?
Datum: 28. května 2010 21:16
 Zdarec draci,zajíždim stejskyho cestovku,a mám na vás otázku,mám najeto asi 8 km,jezdím na pul plynu,strašně lehce,mažu kvalitním olejem v poměru 1:25...a mám strasne cernou svicku,ale neni mokra takze je to OK.Jen se chci zeptat.kdyz jste vy zajizdeli vybrus a davali hodne oleje,meli jste taky cerne svicky?Dík za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. května 2010 22:05
 taky zajíždím, a mažu více, plnu syntetiku, a po okruhu 40 km je to pěkná černota, vždy před jízdu ju vyhodím, a jemným vodním šmirglem očistím, po té properu v ředidle, a máznu závit, a pak teprve vyrazím do záběhu, mám zatím 300 km, ale už to nabírá dech, začnu ted dávat oleje méne
Datum: 29. května 2010 22:05
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 řakl bych že při těchto podmínkách je vše vpořádku
Datum: 29. května 2010 7:50
 ja pouzivam natural 91 + esso 2t special
Datum: 28. května 2010 21:25
Jméno: mustang23
IP: uživatel1337
 je to normalka ale i kdyz zajizdim tak mam svicku cihlovou , je to asi palivem a olejem kterej pouzivate , doporucuju mogul tsf
Datum: 28. května 2010 21:21
 jen me zajimalo jestli to maji draci tady z pokecu taky tak...
Datum: 28. května 2010 21:19
 nnn neni vubec zasrana...jen je cerna,neni cihlova...ale je krasne sucha
Datum: 28. května 2010 21:16
 Zdar ja taky zajizdim sveho fíka a tez mazu viacej a svicku mam taky cernou a mokrou a jinak svicka ma mit spravne cihlovou barvu ale nikdy jsem to jeste nevidel ani u auta tak nwm (sak pokud ji mas hodne zasranou ocisti kartacem ocelovym dej spravny odtrh a neres to  )
Datum: 28. května 2010 20:58
Jméno: ronie
IP: uživatel9532
 čau, dělám generálku na čezetě 502 prase a nechal jsem dělat výbrus, na pístu je vyražená šipka, kterou jsem dal směrem k výfukovému kanálu a dva zámečky mi vyšli na sací kanál, má to tak opravdu být? Myslím ty zámky.dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. května 2010 18:15
 za chodu motoru kroužky nejezdí přes sací kanál
Datum: 28. května 2010 18:15
|



|