|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 caute surne potrebujem komplet hlawu na jawu 125 dandy... cize vačku, vahadla komplet setko... diki piste na email miseno121@azet.sk.......prosim\\\\r\\\\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. června 2010 20:24
 a co sme? nějaká mototechna?
Datum: 05. června 2010 20:24
 hoši prosím vás.mám noé pístní kroužky-nultý výbrus.. jak mám mazat ? mažu M2T ... prosím kolik mm oleje mám dát do 1l Speciálu? a ještě jak s tím mám jezdit? mám to šetřit a na půl plynu ? prosím .. díky moc ...
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. června 2010 20:40
 do litru benzinu dej 25 ml a jezdis jak drak  vubec se toho neboj jestli mas nove pistni krouzky a nultej vybrus
Datum: 05. června 2010 20:40
 maž třeba 1:25 .Je to 40ml do 1L benzínu.A šetřit to nemusíš,stačí jen víc mazat
Datum: 05. června 2010 19:28
Jméno: jawa50
IP: uživatel9335
 cau tedkon sem si nechal udelat sestej vybrus a jednokrouskovej pist !!! jak to mam dobre zajet ten valec ??? kamos mi rikal ze prej ho mam tak na 80 km setrit a pak mu dat co se do nej vejde ...prej tak zajizdi kazdej motor, ale ja tomu nechci verit !!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. června 2010 22:08
 ja sem zajizdim cestovku jako normal valec..a vse je OK
Datum: 04. června 2010 22:08
Jméno: ardnoo
IP: uživatel9335
 jak zajizdej ty zavodni vybrusy ???
Datum: 04. června 2010 22:04
 tak tomu never.....mazej 1:25,jezdi lazo plazo pul plynu,vubec tomu nedavej,daval bych tomu u vybrusu casto prestavky,aby se to moc nehralo,po 100km,uz to snese jednu ostrejsi jizdu,,,ale pockej si po jednej dvou nadrzich,
Datum: 04. června 2010 21:47
 Čau draci tak mám už najeto něco přes 150km.Do tět sem mazal 1:20-25 a od tětkon chci 1:35.Šetřil sem to fůrt a někdy sme to mu dal zabrat.Zkoušel sem co to dá na každý kvalt na 1....něco kolem 35 a na 2...přes 55 a na 3 to jede 60-65 a z kopce sem dal skoro 80.Co myslíte je to dobrý nebo ne???Mám ho ještě šetřit?Díkes za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. června 2010 20:34
 jj..rychlost se měri poé rovine..me jede po rovine taky 80,mam stejskyho sadu
Datum: 04. června 2010 20:34
 protože ho přetočíš....já se bavím o rychlosti po rovině.
Datum: 04. června 2010 18:55
 80 z kopce da kazdej fichtl...
Datum: 04. června 2010 18:29
 a pak píšeš že z kopce jede skoro 80  ...
Datum: 04. června 2010 17:47
 Pišu tady že sem to zkoušel z kopce ?Nepíšu ponĚvač sem to zkoušel na rovině .jÁ VÁŽÍM 64KG  a je mi 16mno...
Datum: 04. června 2010 17:37
 kromě třetího kvalttu teda.... s mojí muší váhou 95kg jsem pálil skoro 80
Datum: 04. června 2010 17:32
 jaké stránky? pilák mám v komplu... a jen pro info...max rychlost se zkouší na rovině a né z kopce....rychlosti kterých ty dosahuješ z kopce já dosahuju na rovnice spíš mírně do kopce....ale to bylo se starým válcem GTR....nový válec ještě nemám odladěný, ale při první zkoušce nezklamal.
Datum: 04. června 2010 17:31
 Na rovině sem to zkoušel .Pošli mě pls ty stránky PILOVÝ DIAGRAM ten hledám už dlouho.Teda jestli to není někdy jinde
Datum: 04. června 2010 17:25
 kdybys jel na jedničku 55 tak to odpovídá na 16 000 otáček..... podle pilového diagramu je na jedničku rychlost 35 km/h zhruba 9400 ot/min....ty to měříš z kopce, že?
Datum: 04. června 2010 17:06
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 no tak to máš dobre ja mám 12 tiež ako ti po vybruse a nad 50 ma to nepustí a to som vybrus nešetril
Datum: 04. června 2010 17:04
 Čau no mám seriovku a je tam normální 21 válec s 0 výbrusem na sekundárku mám 12 zub a na radaru sem dal taky 35 ikdyž ukazuje o 5 mín tachák ale nekecá ........ono se to fak tolik vytočí ale trvá to chvilku ale stojí to za to to já bych řek 9000 je kdybys jel na 1 tak 50-55.
Datum: 04. června 2010 16:59
 máš sérii nevo upravený válec? ono těch 35 na jedničku odpovídá zhruba 9000 ot/min... což je u série jen sen, nikoliv skutečnost....tudíš ti nadměřuje tacho.....asi jako každému
Datum: 04. června 2010 16:51
 hosi prosim vas na mustangu mam nove pistmi krouzky tesneni.........zesteloval jsem karbec a predstih a odtrh.no ale nakopnout to nejde.kdyz se rozběhnu s kopce tak to chytne asi na 3 sekundy ale hned to zdechne a pak zas a zas.....co to je ? prosíím ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. června 2010 13:57
 jak odizolované kladívko? to nechápu.tak volnoběh mám naplpno utažený .a karburátor jsem vail v octě s vodou 1:1. jiskru mám benzín do karbecu teče benzín.a svíčku jsem zkoušel nahřát a nic..  už fakt nevím
Datum: 04. června 2010 13:57
 Zkus jakou máš jiskru a potom bych šel na karbec jestli taM TEČE BENÁL A taky jestli ti faká svíčka.A nebo zkus nahřát svíčku ...........až to budeš startovat
Datum: 04. června 2010 12:25
Jméno: David
IP: uživatel2156
 Jééjda ta čeština ....máš dobře odizolované kladívko?máš dobře nastavenej volnoběh?Máš dobře vyčistěný kaburátor?
Datum: 03. června 2010 23:02
 jo.idu to zkusit.zatím díky moc...
Datum: 03. června 2010 17:58
Jméno: OndraJW
IP: uživatel1553
 podiv sa, estli ti tam ide benzin, nebo zkus vymnenit svicku. A kdyz nepomoze, zkus sa podivat este na ten predstih a odtrh.
Datum: 03. června 2010 17:38
 Zdarec draci tak zajíždím kruhy na fíkovi a mažu 1:20-25.Kolik ještě km mám tolik mazat a kdy můžu vrátit jehlu na 2 zářez?A taky od kolika km tomu můžu dávat zatím jezdím 40-45 a někdy jen chviličku 50 a občas to vytočím ale ne uplně třeba na 2 těch 40-45 a víc ne .Dík za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. června 2010 20:30
 to je dneska nová móda to zabíhání kroužků...prostě to prvních pár km netočit do plnejch a hotovo...
Datum: 03. června 2010 20:30
 600 Km na kroužky? To si asi neprošel 1.třídou protože si to přečetl blbě...
Datum: 03. června 2010 18:03
Jméno: David
IP: uživatel2156
 A mazat do 600 km...to jsem četl...
Datum: 03. června 2010 17:43
Jméno: David
IP: uživatel2156
 Ježíííš...co to je za blbost?? 1000 km ??Takový lidi mám nejradši...nebo spíš děti..prvních 50 km to musíš zajíždět pečlivěj mazat :1:25 a občas do hodit do otáček....aby to bylo svižný.
Datum: 03. června 2010 17:32
 50 Km víc nemá smysl...
Datum: 03. června 2010 17:10
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 mazat 1:25 a zajizdet to aspon dobrých 500 km i víc lepší je 1000km nahrkat po 500 km dej jehlu na druhý zářez shora.Do 500km nevytáčet jezdit na čtvrt plynu po 500 km už normálně valit
Datum: 03. června 2010 16:55
 je tu milion takychto dotazu
Datum: 03. června 2010 16:52
 hosi prosim vas na mustangu mam nove pistmi krouzky tesneni.........zesteloval jsem karbec a predstih a odtrh.no ale nakopnout to nejde.kdyz se rozběhnu s kopce tak to chytne asi na 3 sekundy ale hned to zdechne a pak zas a zas.....co to je ? prosíím ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. června 2010 20:43
 Dobrý den prosim oradu jsem uš v koncích. Mám jawu 638 r.v.1985 motor po konplet go a to pokud možno znejkvalitnějších věci ložiska skf c3 všechny, písty,kroušky ks.Karburátot,cívky,svíčky,kabely,cívky,kontakty,kondenzátory,vačku,simerynky a vše co se toho týká mám nový. motor chytá a běží slušně ale pokuď ho začnu dusit od spoda na plný plin do kopce 3 nebo 4 kvalt tak začne vynechávat jako bez bezinu ale kdyz přesáhne 3500 ot. tak chytne druhý dech a jede perfekně skoušel jsem i trysky a kdyz tam dám hlavní 95 tak uš je to moc bohatý ale vynechávání je pořád stejný jediný kdy to dělá nejmíň tak zastudena.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. června 2010 18:35
 takk jsem skusil hejbat z hladinou a s bohatostí a bezezměny tak jsem hladinu dal do předepsany výšky a skusil jsem trysky. Povedlo se aby to jelo tak jak má ale HT88 PT60 VT42 a to se my na první výbrus nelíbí tak se chci zeptat jesli mám vrátit trysky do původu a ucpat před šoupátkem pomocnej obohacovač směsi?
Datum: 08. června 2010 18:35
 je to tak tak to skusim. dekuju za radu
Datum: 03. června 2010 17:16
 tak to je HT 92 PT72 a VT 42. Koukni jestli to tak mas a kdyz jo tak si pohraj se sroubkem bohatosti a hladinou budes mit bohatou smes
Datum: 02. června 2010 19:58
 rovný
Datum: 02. června 2010 19:02
 ale vejfuky mas rovny, nebo dvoukomoraky ?
Datum: 02. června 2010 18:59
 clonku nemám karbec 2838 jikov výfuk mám cisty dal jsem nové tesnění do přepážek
Datum: 02. června 2010 18:46
 mas bohatou smes. jaky mas vejfuky ? mas clonku v sani ?
Datum: 02. června 2010 18:21
 prosím jak mám nahodit motor jawa 50 / 23 ? nevím proč ale neůžu to nastartovat a ani roztlačit.nevím proč.odtrh i předstih mám nastavený.vím že se to nějak vyšroubuje svíčka akápne se tam benzín nebo tak nějak ne? díky moc a nezlobte se !
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. června 2010 12:26
 to je divný bíla jikra měla by být modrá až trošku fialová jak tady píšou ostatní .
Datum: 04. června 2010 12:26
 bílá jiskra? nejvíc na nic...jiskra má být jasně modrá.
Datum: 03. června 2010 1:47
 Hele koukni jestli máš dobře dotáhlej válec mě to dělalo taky sálo to tam až moc vzduchu a nestartovalo to a mužes to mit klidne tohali skuz sundat valec a prilozit ho k hlavě jestli tam nejsou skvirky sic malí ale stejně.
Datum: 02. června 2010 21:28
Jméno: Fogi
IP: uživatel9569
 Bila jiskra? Vyměn kondík, dělalo mi to same a pro jistotu mužes vyčistit výfuk,ten neni nikdy na škodu mít čistý.
Datum: 02. června 2010 18:34
 jo benzín tam teče.je to jakoby se to dusilo a proto to nešlo ale když jsem ohnul plíšek tak se nic nezměnilo.jiskra na svíčce je pěkná bílá.jo a když atm dám prst tak to kopne ... už fakt nevím jak dál...
Datum: 02. června 2010 17:43
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 teče ti tam vůbec benzín? háže pěknou jiskru velkou? když dáš prst do fajky kopne tě to?
Datum: 02. června 2010 17:40
Jméno: smradoch
IP: uživatel8325
 cus chtel bych se zeptat jestli kdyz menil ozubeny primarni kolecko jestli ho musim zklepnout tou matkou co tam je jesti bych to neudelal aby my to nekde nevypadlo thx
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. června 2010 16:22
Jméno: rumstajn
IP: uživatel8591
 nevím jak vy ale já mezi kolečko a matku dám podložku do které zboku parkrát tuknu až se ohne a matku ješte předtím na max dorvu golou
Datum: 02. června 2010 16:22
Jméno: Hlmut
IP: uživatel7983
 Klepani je zbytecny, pokud mas obe plochy rovne, tak staci matici akorat dotahnout. V zivote sem do ty matky neklepal. Nevidim zadny duvod...
Datum: 01. června 2010 23:39
 jestli se ptáš jak ho nasadit aby se neprotočilo tak ano naklepnout ho....ale před tím dokonale odmasti čep a celé primární kolečko
Datum: 01. června 2010 22:52
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 nevím co chceš ale primární kolečko nesundáš bez stahováku ani a pomocí letadla na baterky
Datum: 01. června 2010 22:43
 čaute hoši chtěl bych poprosit zda by mi někdo nepomohl najit jeden web nebo alespon něco z něj. Asi tak před rokem a půl až dvěma lety jsem ne netu zakopl o stránku kde si borec na pionýra vyrobil vložku válce z nějakého lepšího materiálu a upavil si píst na 5 kroužků. Teda nevim jestli upravil nebo vyrobil ale měl jich tam 5 viděl jsem to na té fotce . Měl tam spoustu fotek a jedno video. Na tom videu fakt ten pionýr měl prdy jak dělo a ta komprese jak to startoval... musel celou vahou na tu nakopávačku skočit aby to nakopl... Pokud jste to uz nekdy videli tu stranku a máte nějaké fotky nebo treba i odkaz tak prosím pošlete. Od té doby už jsem na ten web nenarazil a nemohu ho najit tak bych se chtel na ten píst znovu podívat...dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. června 2010 18:20
Jméno: mustang23
IP: uživatel1337
 jak rika postul i pres preplneni je to furt nekde jinde
Datum: 02. června 2010 18:20
 čezetak:jestli máš kompresní tlak na dieselu stejný jako na benzínu tak ti garantuju že ho ráno nenatočíš.
Datum: 02. června 2010 6:42
 musnatg: dneska jsou u dieslu komprese stejné jak u benzínu  ....ten efekt velké komprese dělá přeplnění vzduchem od turba.
Datum: 01. června 2010 22:54
Jméno: mustang23
IP: uživatel1337
 podobnej efekt ma snizena hlava , i kdyz nejsem zrovna priznovce komprese jak u dieselu ale totahnes to s tim taky
Datum: 01. června 2010 22:39
 Mno právě ještě jeden dotaz ale to bude asi tím těsným výbrusem ne? Já mám klasický výbrus na trojkroužek a už zajetý,když to roztláčím na jedničku tak na to sednu,cuknu a píst už pumpuje,vážím asi 75Kg. Kamarad mel kdysi pionyra ktery mel od vybrusu asi 5 000Km a když jeho otec který má 120Kg se s tím roběhl a skočil na to tak mu to kolo na asfaltu klouzalo nekolik metru a pak pist zacal pumpovat a vubec to nešlo utlačit. Jelo mu to jak blesk. Opravdu nejsilnejsi a nejrychlejsi pionyr seriak na jakem jsem kdy jel a snad i v česku  docílím tohoto efektu když si necham udelat ten tesny vybrus? Je to samozřejmost že mi to udělají na požádání a nebo to nedela kazda brusirna?
Datum: 01. června 2010 22:08
Jméno: standa
IP: uživatel9562
 nech si udelat na soustruhu tesnej výbrus a dej 3 kruhy a bude to stejný....taky na tom budes skakat jak na 250....akorat to pak ma tendenci se zadírat...zajizdis defakto na ctvrt plynu max otačky po dobu nekdy i 2000km....nedavno sme tohle tema resili v hospode a par starsich týpků si takle za komančů výbrus na pio delalo este na dílnách JZD
Datum: 01. června 2010 21:58
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 hele já sem viděl píst čtyř kroužek sice jo má to kompresi slušnou ale je to nesmysli dávat co nejvíce kroužku a s tím pětikroužkem to se to musi už uvařit
Datum: 01. června 2010 21:38
 čau hale myslite ze kdyz o něco odlehčím spojku co je na babettě 210 tu na klikovce tak to bude lepší ? a v čem ?\\r\\na prý se dá vyleštit klikovka a ta komora v motoru jak je v ní klika ? pomůžu to nečemu ? jenom by mě to zajímalo ? když mám teď rozpůlenej motor ? dík prosím za odpoved čau
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. června 2010 21:03
 cus draci proc mi lita pist do stran jako natom cepu segerovki tam mam a presto to lita ??? i kdis sem dal novej cep
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. června 2010 20:42
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 no tak výbrus to většinou potřebuje tehdy,když je na okraji válce schůdek tam kde dojíždějí kroužky...no ale jestli to máš pionýra někde na polní cesty atd..tak ten válec akorát vyndej a pořádně ho vybrus smirkem a dej ten novej píst kdyžtak a kroužky a zajed to tak 100km a maž 1:25 těch 100km a uvidíš jak to bude lítat
Datum: 01. června 2010 20:42
 a jak poznam ze to potrebuje vibrus??
Datum: 01. června 2010 20:26
 to je dobre že lítá. tomu lítání zamezíš v momentě kdy ten pist strcis do valce a prisroubujes to. kdyby nelital tak mas v haji kliku za chvilku
Datum: 01. června 2010 20:26
 novi vibrus ale ja nemislim zemi lita ve valci ale na tom cepu ??
Datum: 01. června 2010 20:25
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 už máš vyběhanou díru v tom pístu...tak pokud máš ještě dobrý válec tak kup nový píst..a jestli je to zralý na výbrus tak udělej výbrus
Datum: 01. června 2010 20:25
Jméno: pavel
IP: uživatel9564
 zkus udelat novy vybrus
Datum: 01. června 2010 20:22
 Čau draci jak mám nejlíp zajet kroužky?Kolik mazat na kolik plynu jet a jakou rychlostí?Mám tam 12 zube sekundár těch 45-50 můžu ne?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. června 2010 18:30
Jméno: Fogi
IP: uživatel9569
 Kroužky se nezajižni, někdo na to má jiný nazor. Staci vyměnit kroužky,stenu valce potrit olejem nastartovat a chvili to držet v otačkach at sednou.Nic víc nic mín..
Datum: 02. června 2010 18:30
 ondrjawa: jak babeta, že
Datum: 01. června 2010 22:57
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 kroužky skoro zajiždět nemusíš,já sem kroužky zajížděl pod plným a jak mi ten fichtl tedka jede
Datum: 01. června 2010 21:35
 jj jedna z možností
Datum: 01. června 2010 20:00
 to ti podle mě způsobovalo to, že ti zůstaly zbytky karbonu v drážkách...
Datum: 01. června 2010 19:34
 jj tak jasný...mě právě až moc....strašně motor vadnul,musel sem si davat časté pauzy
Datum: 01. června 2010 19:29
 stačí prvních cca 50km to až tak nehnat, ale dávat víc oleje nebo bohatší směs je podle mě naprosto zbytečný...po výměně kroužků se mi to nikdy nijak výrazně nepřehřívalo...
Datum: 01. června 2010 19:15
 nn ani ne......takto sem to ja udelal....a krouzky byla paradne sedlý,kazdej at si to zajede jak chce,ja preferuju tento zpusob
Datum: 01. června 2010 19:10
 dach21: trošku přeháníš, ne?
Datum: 01. června 2010 19:08
 zase jeden chytrolin....samozrejme se krouzky zajizdej....mazat 1:25,obohatit smes....casto sio pri jizde davat pauzy aby se motor neprehrival,nejezdit ve dvou !!! a jezdit lazo plazo
Datum: 01. června 2010 18:41
Jméno: jawas
IP: uživatel9464
 hele precti si stary prispevky tam uz se par takovejch lidi jako ty ptalo,a uz se tak neztrapnuj a na tohle se neptej protoze je to pičovina krouzky se nezajizdi akorat tam davej trochu vic oleje
Datum: 01. června 2010 18:23
 víc oleje, a těch 50 Km jentak lážo plážo
Datum: 01. června 2010 18:22
 cus hosi pls poradte u mustanga us fakt nwm cim to je vubec to nechce chitat a nemuze se vubec rozbehnout jako do otacek pred 2 dny sme mneli sundanej valec a pist a krouzki tam sou a pist taki neni obracenej cim to muze bit??
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. června 2010 22:59
 krusna: ty nemáš na klávesnici trvdé Y ???? vypadá to takto >>> Y <<< co?
Datum: 01. června 2010 22:59
 rači drž klapačku
Datum: 01. června 2010 21:34
 nwm co ste za patlance ale kdis pisu ze mam blbou klavesnici tak ji mam blbou a nejdoumi jen carki a hacki akdis se clovek pta naradu tak kdo chce tak mu ji da a kdo ne tak nepise takze vi si piste nekomu jinimu vipatlanci
Datum: 01. června 2010 20:10
 ja mam teda taky blbou klavesku,nejdou mi hacky a carky  :..ale takhle blbou klavesnici jako mas ty nemam
Datum: 01. června 2010 18:27
Datum: 01. června 2010 18:24
Datum: 01. června 2010 18:24
 to neni klávesnice..to je rukama a palicí
Datum: 01. června 2010 18:16
 sry za tu vipantlanstinu ale nemam poradnou klavesnici a news nemam cas koupit
Datum: 01. června 2010 18:14
 dotaz na toho téme je tu dnes po čtvrté.... seřiď předstih
Datum: 01. června 2010 17:59
Datum: 01. června 2010 17:53
 zas vypatlanština...kam to ten národ spjeje
Datum: 01. června 2010 17:51
 Čus draci.Mám doma ČŽ 150 kejvačku je to z roku 1955 a motor je tam v háji chtělibysme tam dát s kámošem motor ze 175 (kulatý).Co myslíte šlo by to ?Foto můžu poslat jedině přes icq .Dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. června 2010 17:31
Jméno: tomas
IP: uživatel8757
Datum: 01. června 2010 17:31
Jméno: standa
IP: uživatel9562
Datum: 01. června 2010 16:47
Jméno: standa
IP: uživatel9562
 tak si ty motory postav vedle sebe a konecne ti snad dojde o cem sem psal.....asi jako kdybys rval do trabanta motor z golfa
Datum: 01. června 2010 16:43
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 on to myslel tak , že bychom tam dali na tohle léto motor ze 175 a přes zimu zase našetřili a udělali GO toho motoru ze 150
Datum: 01. června 2010 15:58
 To radši prodej do dobrejch rukou a kup si originální 175, s trochou štěstí na tom ještě vyděláš.
Datum: 01. června 2010 15:16
Jméno: standa
IP: uživatel9562
 cz 150 mela specifickej motor a k nemu specificky tvarovanou plechařinu....motor z cz 150 a 175 je uplne jiný a myslím ze ani pasovat bez prevareni ramu nebude. Sezen motor jiny a nebo cz 125....na burze se dá sehnat za pár korun...
Datum: 01. června 2010 14:54
Jméno: otas
IP: uživatel2115
 Čus hoši hele jak vyndam a pak zase dam pístní čep ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. června 2010 15:10
 Vyrob si vytlačovák pomocí závitové tyče, pár matek, širokého trubkového klíče, pár podložek a lina. Taky jsem tak ten pístní čep vyndal, ale musíš se pak trefit, až ho budeš dávat zpátky.
Datum: 01. června 2010 15:10
 až sundáš válec tak u toho čepu jsou tzv: segrovky ty pružinky v tech drážkch.vyndej ty segrovky a ted zkus jestli ho vytačíš prstem,pokud né zkus to jekmně s citem vyklepat treba nejakym sroubem....
Datum: 01. června 2010 14:59
 sorry: píst dáš do trouby
Datum: 01. června 2010 14:42
 Jestliten motor už má něco najeté tak ho vytlačíš prstem. Nový pístní čep do nového pístu musíš usadit tak že píst okolo těch dír rozehřeješ horkovzdušnou psitolí a nebo dáš píst do troubky a čep tam pak taky natlačíš prstem. Ale musíš rychle než se nahřeje i čep a taky se rotáhne
Datum: 01. června 2010 14:42
Jméno: jawa21
IP: uživatel5056
Posl.aktualizace: 01. června 2010 17:54
Jméno: David
IP: uživatel2156
 Hoď mi na to odkaz ...díky.
Datum: 01. června 2010 17:54
 To bude špatné bronzové futro na ojnici.
Datum: 01. června 2010 16:49
Jméno: David
IP: uživatel2156
 Něco podobnýho mám aj já dělal jsem to taky...zkoušel sem to 2x za sebou dělat a vždicky to cinkalo....podle mě to bude asi ten pístní čep...kdo ví jestli to není originál co mám...ale nějak mi to nevadí.
Datum: 01. června 2010 15:20
 podle me si dal spatne ty krouzy do zamecku
Datum: 01. června 2010 14:51
Jméno: jawa21
IP: uživatel5056
 Mě šlo aji střašne těško startovat.
Datum: 01. června 2010 14:47
 je nekolik moznosti...bud je vyrachtanej cep,vybehany krouzky,vyrachtana klika...nebo si nejak spatne nasadil krouzky do zamecku a silou si tam narval valec...moznosti je mnoha....
Datum: 01. června 2010 14:21
Jméno: Mates
IP: uživatel9560
 čau lidi,prosimvas nevite někdo o nějakym e-shopu kde bych sehnal dily na dandynu 125 ? zde jsou jenom nějaký potřeboval bych vačku atd...
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. června 2010 13:46
 prosím vás.na mustangu jsem vymenil pístní kroužky.kompresi to má .ale zdá se mi že to tak nějak hodně ,,bublá´´´jako nestartoval jsem to protože nemám benzín ale jak jsem to protočil na sucho tak to hrozně bublá.je to možné že to je tím : než jsem tam dal píst tak jsem do válce stříknul trochu WD-40. poradili mi to v obchode.nebo myslíte že to je dobré? nemůžu to totiž ani nastartovat jednka kvůli toho benzínu a jednak musím ještě upravit předstih a odtrh.. a ještě jak poznám že mám správný odtrh? asi tak že se mi to podaří nahodit že ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. června 2010 16:02
 nooo.mam mustanga a potřeboval bych to.ale prostě vůbec nevím jak na to.všude to je nějak jinak napsané ...
Datum: 01. června 2010 16:02
Jméno: ...............
IP: uživatel9157
 souhlasím předstih mě taky čeká, tak si to musim nastudovat na jawa-50 + příručka kdyžtak se zeptam tady
Datum: 01. června 2010 15:51
 dobře.díkymoc.takže to sem rád že to tak má bublat..  no ten predstih mi trochu dela problem protoze to je vsude jinak napsane...
Datum: 01. června 2010 15:03
Jméno: hh
IP: uživatel9561
 bublá to nejspíš tim, že tam jsou nový kroužky a tudíš větší komprese a větší tření o válec. WDčko s tim nemá nic společnýho, ničemu neškodí. Předstih a odtrh si překontroluj, případně nastav podle příručky, neni na tom nic složitýho (předstih cca 1,7mm před HÚ, odtrh kladívek v HÚ má být 0,4mm)
Datum: 01. června 2010 14:12
|



|