|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Pavel
IP: uživatel1437
 Ahoj, jak patri pist do jawy 21? zamkem ke karburaci a sipkou k vyfuku? nebo obracene?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. června 2010 15:56
Jméno: jawass
IP: uživatel9121
 Jo přesně tak šipkou k výfuky a zámek je každý v jinším místě hlavně si dej pozor abys měl pístní kroužky dobře zapadlé do zámků
Datum: 14. června 2010 15:56
 Čaute, nemáte niekto na predaj hviezdicovú hlavu ? dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. června 2010 14:41
Jméno: josef
IP: uživatel9673
 zdar draci mam jawa 555 nedokázal jsem seštelovat karbuátor byla pořád černá svíčka a chcípalo to.Tak jsem tam dal válec z mustanga po výbrusu koupil karburátor na jawa 21 a už to jede supr .Chci se zeptat nebude to nečemu vadit třeba klice v mustangu je silnější abych něco neodělal
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. června 2010 15:37
Jméno: standa
IP: uživatel9432
 -překlep- z novějšího modelu 05....tj silná ojnice s okem 14.1mm
Datum: 14. června 2010 15:37
Jméno: standa
IP: uživatel9432
 sám sis odpověděl. Ojnice z 21 a z 555 má odlišnou pevnost a sílu a nejednou se stalo,ze pri poiuzití vyssiho kompresního poměru(9,5:1- hlavou z pionýra) se ojnice roztrhla...osobně jsem jednu takovou viděl. Chtelo by to minimálně použít kliku ze starsiho modelu Jawa 05
Datum: 14. června 2010 15:35
Jméno: zdenda
IP: uživatel606
 jawáci, muj pincek je hodně vyhcanej na zapalovací svíčky ,tož takto to písnu: jezdím na svíčky brisk N15C ale výkon je sotva 55km/h..., ale jak jsem skusil brisk DR15TC s 5-ti podložkama na závitě ,která se mě válela v šopě ,tak to je mazec ..jede to 74km/h ,motor komplet. generálka 2. výbrus...tož ja netuším, kde je zrada... poradte..
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. června 2010 17:35
Jméno: zdenda
IP: uživatel606
 pro noname ,svíčka je brisk DR15TC , fajfka nemá odrušovací odpor (silikonavá) , ještě jsem vyrobyl těsnění pod hlavu , skusil jsem tuhle svíčku DX15LTC-1 musel jsem ji sklepnout elektody a dat podložky , jede to taky skvěle ..
Datum: 16. června 2010 17:35
Jméno: Noname
IP: uživatel9675
 Pokud jsi správně napsal označení svíčky, tak hlavní rozdíl mezi nimi je, že ta co ti lépe jede má v sobě odrušovací odpor a měla by mít tři vnější elektrody - pak dochází k tzv. klouzavé jiskře, která může být mezi kteroukoliv z elektrod, proti střední elektrodě. Nemáš to spíš osazeno svíčkou DR15YC ? Zvýšení rychlosti bych též přisuzoval tomu, že jsi svíčku podložil a máš ji výš v hlavě motoru, tzn. netrčí tolik dovnitř válce. Zkus ubrat nějakou podložku a už to taková hitparáda nebude. Tady by mě spíš zajímalo víc, jestli máš fajku na svíčku s odrušovacím odporem, nebo bez? To by taky vysvětlovalo tvůj rozdíl v rychlosti.
Datum: 14. června 2010 15:48
Jméno: zdenda
IP: uživatel606
 Pro Yuri, policajti mě naměřily 72km/h ,v sousední dědině , a ze srandy jsem řekl ,že mají špatně nastavený radar.., jen mám strach abych nezničil píst!, prostě na N15C mě to nejede...dnes vyskoušeno na 3 svíčkách
Datum: 13. června 2010 17:34
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 ja mám skusenosť že každý pinč frčí na inej sviečke musíš vyskusať aspoň desať a potom uvidíš ktorá je preň ono
Datum: 13. června 2010 14:17
Jméno: zdenda
IP: uživatel606
 njn rychlost je to , nějak jsem to zapletl , ale o to snad nejde ... že by snad olej ??
Datum: 13. června 2010 13:38
 no joo...taky sem si do auta po 10ti letech koupil nové svíčky a je to živější
Datum: 13. června 2010 13:35
Jméno: zdenda
IP: uživatel606
 mezi kladívkama ja mezera 4 desetiny milimetra , měřeno na stejné světelné tabuly , jen jsem změnil olej a to z M2T na mogul TSF ,ale ta N15C byla černá jak uhel, 2 svíčky nové.... a DR15TC je cihlavaná
Datum: 13. června 2010 13:31
Jméno: FichtlMen
IP: uživatel1723
 Tyvole to je nějaký divný ne aby to s jednou jelo 55 a s druhou 74.Nemáš tachák zhulenej a nebo to budou ty kontakty jak tady píšou ostatní.
Datum: 13. června 2010 13:29
 výkon se udává v km/h??
Datum: 13. června 2010 13:25
 Máš odlišně sklepnutý kontakty na svíčkách nebo něco s tachometrem
Datum: 13. června 2010 13:19
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
 Zdarec co by se stalo kdy bych nezajižděl vybrus a jal bych za 3 furt plnej.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. června 2010 13:53
 Hodně záleží na tom, s jakou vůlí si necháš udělat výbrus. 5 stovek v podstatě nemusíš zajíždět.
Datum: 13. června 2010 13:53
Jméno: Honza
IP: uživatel9157
 Na jaký zarážce se to má zajíždět u jehly?
Datum: 13. června 2010 13:40
Jméno: FichtlMen
IP: uživatel1723
 No s tou zvýšenou spotřebou souhlasím.Já když sem dával do svýho fíka nový kruhy tak sem to nezajížděl a dával sjem tomu co proto akortá sem to projel po dvorku aby se neřeklo.Mázal sjem fůrt normál a olje 1:45-55.A předtím to bylo přichcíplí a hlavně na trojku a pak to táhlo tak na trojku jako předtím na 2.Ale žralo to tak 4 na 100km.A hřálo se to dost
Datum: 13. června 2010 13:26
 Tomas : nějak sem z toho co píšeš nevydedukoval,jaká z tech motorek jela při vyšších otáčkách líp.
Datum: 13. června 2010 12:20
Jméno: Tomas
IP: uživatel9389
 Kdysi jsem četl test, kde zkoušeli dvě stejné motorky a jednu zajed normalne a druhou tak jak pišeš. Vysledek byl takový, že ta motorka nakonec jela při vyšších otáčkách líp, ale taky byla větší spořeba a hluk z motoru. Psali tam, že se v motoru vytvoří větší vůle a tím jde všechno lehčeji. Ten test byl z nejakeho stareho casopisu, zřejme jeste za bývalího režimu.
Datum: 13. června 2010 12:10
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
 ,ale měl jsem ten tlišek co drží jehlu na 2 zaražce zhora.
Datum: 13. června 2010 12:06
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
 já jem dělal na podzim vybrus a jede mě tedka okolo 70km,ale zajiždel jsem
Datum: 13. června 2010 11:56
 posereš to
Datum: 13. června 2010 11:47
Jméno: nezverejnenô
IP: uživatel6255
 bol by si debi*
Datum: 13. června 2010 11:47
 Caute kolegovci.Potreboval by som sa s vami poradit.Robim GO motora na mojej Cezetke a mam dost povystiepanu labyrintovu vlozku,alebo tesnenie.Proste mam tam tri neporusene vystupky. Myslite ,ze to bude tesnit? Viem poviete si ked to tesnilo pred tym musi aj potom,ale jeden vystupok som si vylomil ja ,tak,ze to nebude ako to bolo.Alebo neviete ci sa neda niekde zohnat ine?Je to na CZ 175 sport. Dik za radu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. června 2010 23:36
 este keby som vedel ake cislo gufera
Datum: 13. června 2010 23:36
 nový labyrint ne....dnesšní výrobci do něho dělají oválné díry.. dej tam 2 gufera vedle sebe.
Datum: 13. června 2010 14:28
 No u nas na slovensku uz mototechny ani nevedia co je to jawa a Cezeta.A samozrejme snazim sa to urobit co najpoctivejsie,mam to ako veterana a spominky na mladost.
Datum: 12. června 2010 21:38
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 pokud děláš poctivou GO, tak bez váhání labyrint novej.... dá se sehnat snad v každý kloudný mototechně, nebo u sesy v krámku, když neni zavřeno..
Datum: 12. června 2010 21:28
 Ahoj draci,chtěl jsem se ještě zeptat,je na pincky nějaká spešl svíčka,která je o mnoho lepší než ty klasické,co se do něj dávaj jako např. N7C,N5C,atd?
Slyšel jsem o nějakejch Iridiových svíčkách,ale nikdy jsem se s tím nesetkal.Existuje něco na Pincky?Doporučte mi něco.Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. června 2010 14:50
 Díky za radu,draku.
Datum: 13. června 2010 14:50
Jméno: FichtlMen
IP: uživatel1723
 Mno NGK B7HS nebo B8HS .Oproti briskám se s tadyctěma najel o dost víc .Ale jsou hákliví na uchcání nebo hodně oleje
Datum: 13. června 2010 13:27
Jméno: mustangista
IP: uživatel8583
 na N7C to jede paradne
Datum: 12. června 2010 21:12
 Zdar draci,poznám na výkonu ,když vyměním hlavu na 05 za hlavu z 21?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. června 2010 15:46
 Takze vykon...
Datum: 12. června 2010 15:46
Jméno: Hlmut
IP: uživatel7983
 Zvednes kompresni pomer...
Datum: 12. června 2010 13:26
Jméno: xxx
IP: uživatel9657
 na síle jo
Datum: 12. června 2010 11:52
 Ale jo neni to poznat nějak extra výrazně ale poznáš pokud víš jak to jelo s 05kovou hlavou
Datum: 12. června 2010 11:50
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 nepoznas
Datum: 12. června 2010 11:46
 Čus draci.Čím to může být že kámošovi se 21 fůrt přidírá?????Máže polysentikou 1:30-40 a jehlu má na 2 zářezu odzhora.Co s tím ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. června 2010 15:17
Jméno: Fogi
IP: uživatel9627
 At zkusi mataz 1:25 a jehlu na 4tym zářezu a jet pomaleji..Možná má těsnější výbrus,ktery chce déle zajíždět..
Datum: 14. června 2010 15:17
 hele když není problém tam, bude jinde- když není problém v pístu a pístních kroužcích, bude ve válci...mrkni na něj, udělej výbrus.. jedinný co mě napadá..
Datum: 12. června 2010 21:09
 kroužky sem zkoušel nový.........a koukam na něj vedne v noci.......  .
Datum: 11. června 2010 22:10
 zdarec.. hele mrkni se, jestli nemáš třeba poškrábaný píst, nebo třeba už hodně ochozený válec.. může to bejt cokolikv.. zkus vymněnit pístní kroužky, třeba to chce výbrus.. koukni se na ten válec..
Datum: 11. června 2010 10:27
 Hoj.Prosím vás mám mustanga a jezdil krásně ale dnes jsem se chtěl rozjet a vůbec to nemělo sílu.mám nové pístní krooužky a jezdím tak max okolo 55... a zajíždím to aasi dva dny a paráda.ale dnes mě to ani nerozjelo.prostě to netáhne.ale dělá to jen někdy.svíčku jsem dal jinou a chvilku to jezdilo krásně ale pak to zase začalo dělat.válec je už asi po 2 km horký,aji kartery mám přibližně po 2 km horké...čím to může být? a jaktože tak najednou ? díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. června 2010 22:11
 Maž 1:20-25 tak sme mazal já neim u každý ho válce to je jiný někde musíš zajíždět přes 300 než to pojede normálně a někde to jede hned dobře už od začátku.Dobrý znamení je když to chytne napoprvý.
Datum: 11. června 2010 22:11
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 málo mažeš asi
Datum: 10. června 2010 22:20
 zdarec víte někdo jaky přesně jsou ložiska na klikovku na babetu 207?přesny označení?,a je složitý vyměnit ložisko mezi klikou a ojnicí?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. června 2010 12:08
Jméno: Tomas
IP: uživatel9389
 pokud máš lis a pak uchylkoměr na vycentrování tak si to uděláš doma
Datum: 11. června 2010 12:08
Datum: 10. června 2010 22:17
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 to ložisko mezi klikou a ojnicí doma nevyměníš..dává se na repasi celá klikovka a u pionýra to stojí tak 700-800kč tak u babety to bude podobný
Datum: 10. června 2010 22:15
 Hoj.Prosím vás mám mustanga a jezdil krásně ale dnes jsem se chtěl rozjet a vůbec to nemělo sílu.mám nové pístní krooužky a jezdím tak max okolo 55... a zajíždím to aasi dva dny a paráda.ale dnes mě to ani nerozjelo.prostě to netáhne.ale dělá to jen někdy.svíčku jsem dal jinou a chvilku to jezdilo krásně ale pak to zase začalo dělat.válec je už asi po 2 km horký,aji kartery mám přibližně po 2 km horké...čím to může být? a jaktože tak najednou ? díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. června 2010 22:12
Jméno: fermez
IP: uživatel1506
 marku jenom 40%?? asi mas hodne spatnej odhad. po 8km se suprovym motorem a trochu vice plynu ma muj motor alspon 50% a kdyz mu davam kotel do kopcu tak sotva udrzim ruku ale motor se neunavuje. Pokud netesnej krouzky tak prepalis olej a tu ruku na karterech neudrzis
Datum: 10. června 2010 22:12
Jméno: fermez
IP: uživatel1506
 chyba je vtom ze mas novy krouzky, bud si je spatne zacal zajizdet moc to honiz a nebo si proste nesedly to nektery valce delaj. Me se to stalo jednou zmi chyby porad jsem to hnal zacla se hrat prevodovka a prehrejvaly se gufera takze to zaclo chcipat. Tvym resenim je bud vybrus nebo jinej valec, skus schvalne polozit nohu na nakopavacku jak rychle se propadne jestli je to skoro bez komprese tak to nezajedes. A jestli to budes zkouset dal natom jezdit znicis loziska na klice a budes moc pulit motor jako ja.
Datum: 10. června 2010 22:09
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Kártery mám taky horký  . Dnes jsem jel 8 km téměr po rovince a pořád kolem 40 téměř bez řazení a stejně mohli mít takových 40 stupňů. S tím že ti to nejede bych řekl špatná tepelná hodnota svíčky nebo odtrh na svíčce.
Datum: 10. června 2010 19:56
Jméno: mileyracing
IP: uživatel1411
 čuste chci se zeptat jezdim na mustangu a celkem dost ho drzim v otackach a furt se kazi je to dobre sestelovany ale chvilu jezdim a krouzky sou jak ziletky kamos ma pinka furt plny a jede to brutalne nevite cim to muze byt?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. června 2010 9:34
Jméno: mileyracing
IP: uživatel1411
 jo určitě zajíždím newm co stym
Datum: 12. června 2010 9:34
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 a zajíždíš je když je dáš nový ?
Datum: 10. června 2010 22:29
Jméno: mileyracing
IP: uživatel1411
 mám ji dolů nemějte strach ale proste to nic nevydrzi chvilu jedu hned prehraty a pak to nechce jet hrozne to ztraci kompres fakt nevim co stim mam delat
Datum: 10. června 2010 21:46
Jméno: kuba
IP: uživatel9375
 šipka na pistu musi směřovat dolu, jestli je nahoru, tak se ti budo rychle sjiždet kruhy, hoši maji pravdu
Datum: 10. června 2010 19:32
Jméno: Fogi
IP: uživatel9627
 čezetak má pravdu  kde směřuje šipka na pistu?(jestli i tam mas)
Datum: 10. června 2010 18:37
 víš kolikrát jsem takové řeči slyšel
Datum: 10. června 2010 18:05
Jméno: mileyracing
IP: uživatel1411
  hej toš takový idiot abych obracene nasadil píst zase nejsu
Datum: 10. června 2010 17:58
 žere kroužky? máš obráceně nasazený píst
Datum: 10. června 2010 17:57
Jméno: mileyracing
IP: uživatel1411
 30ml na 1 benalu to se hned sjede a az se zahreje mustang to nema snahu jet a pritom valec je skoro nejety fakt newm všem tu spravuju pincky a me to jede nahovno
Datum: 10. června 2010 17:52
 v jakym poměru mažeš?  to neni možný aby ti to takhle rychle odcházelo
Datum: 10. června 2010 17:51
Jméno: mileyracing
IP: uživatel1411
 obyč z obchodu mažu shel advance sx za 100kč litr a furt se hrozne sjizdi a porad se vymlacuji loziska dal sem novy a uz se klika zase hrozne hybe newm co stym
Datum: 10. června 2010 17:47
 rychle ti ubejvaji kroužky? čim a jak mažeš? Co je to za kroužky?
Datum: 10. června 2010 17:42
 Čau mafiáni, taká menšia otázka, myslíte že by bol dobrý 3kruh piest v stejskyho úprave? mám ho nepoužitý z origo výroby
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. června 2010 21:19
 a nemá malú spodnú kompresiu pri 1kruzkovom pieste? ide mi hlavne o co najlepsi spodok pri nizkych otackach
Datum: 10. června 2010 21:19
 sorry píst
Datum: 10. června 2010 18:26
 mám dvoukroužkový úśt u stejskyho CÚ,a z mírného kopce sem se zatím na víc jak 74 nedostal....
Datum: 10. června 2010 18:26
 dik, to som potreboval vedieť
Datum: 10. června 2010 17:04
Jméno: standa
IP: uživatel9432
 urcite ne. Pres velký odpor bez se to ani neprehouplo do otáček ve kterých to jede....me ani dvoukruh nejel....jednokrouzkovej pist mi jede parádně
Datum: 10. června 2010 16:05
 Čau draci tak sem dneska sundal hlavu a zjistil sem že me podcházelo dost hlava.Byl tam olej všude jakoby.Co myslítě když tu hlavu vyleštím a pak ještě dám tmel a dotáhnu bude to těsnit?Dík za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. června 2010 12:41
 http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-oprava-netesnici-hlavy-pretesneni-zbrouseni.html
Datum: 10. června 2010 12:41
 s podfukující hlavou určitě jezdíš 55 na dvojku a 80 z kopce  .....haha...... no nic..když už sem píšu tak poradím...kup si brusnou pastu, vyndej válec, upni do svěráku, dosedací plochu hlavy potři pastou, přilož k válci a tlač ji na válec a otáčej to stran..tím se bude zabružovat nerovnost....
Datum: 10. června 2010 12:33
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 Čau kluci,rozebral jsem motor ze 150 a nevšiml jsem si jestli tam je nějaká kulička u toho vypínání na spojku tak se chci zeptat zdali tam je nebo ne??ložiska moc nedrží v karterech , ale s tím si poradím..horší je, že na tý klice drží jako přibitý jak je mám co nejšetrněji sundat??
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. června 2010 20:03
Jméno: kuba
IP: uživatel9375
 já to páčím majzlem, ale šetrně, tak aby sem nepokřivil kliku, vždycky mi to dobře dopadlo, jak na pionyru, tak na 175
Datum: 10. června 2010 20:03
Jméno: standa
IP: uživatel9432
 je tam kulička
Datum: 10. června 2010 16:08
 jj,já jsem taky lepil a žádnej problém
Datum: 10. června 2010 15:42
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jo...ty nový nedržej v karterech..ale ty tam nalepím jako jsem to dělal u 21
Datum: 10. června 2010 15:14
 Teď to čtu ještě jednou a asi sem to špatně pochopil.Tobě ty ložiska (ty nový) nedrží v kartrech? A stím ložiskem na klice to dělam tak že to ložisko nahřeju a pak to stahuju šroubovákem
Datum: 10. června 2010 9:56
 Ty ložiska stačí zalepit
Datum: 10. června 2010 7:44
 s tím ložiskem to řeším tak že z boků na něj přivařím dvě železné pásoviny a za ně pak zachytnu packy stahováku a stahnu ho. při tom vaření tu hřídel nečím zakryj,nějakým plechem třeba ad ti ji to nepoprská. To ložisko už pak bude logicky nepoužitelné ale když to budeš páčit majzlem nebo něčím tak by to nemuselo dopadnout dobře...
Datum: 09. června 2010 22:55
 Čus borci mam dotaz.kdybych z tříkroužkového pístu sundal dva kroužky bylo by to stejný jako jednokroužkovej jako takovej?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. června 2010 11:54
Jméno: lukáš
IP: uživatel9640
 jo jasně vole pude to
Datum: 10. června 2010 11:54
 No já měl válec poláka s 3 kroužkovým a jelo to po rovině 60 a potom sem oddělal jeden kroužek a byl tam dva a jak to jelo........Ale nedělal bych to a ještě k tomu i 3 kroužkovýho
Datum: 09. června 2010 22:33
 Jooo už mi to došlo díky za odpověd.
Datum: 09. června 2010 20:35
 Já sem myslel nechat tam jenom ten horní.
Datum: 09. června 2010 20:33
 ne...přes drážky po kroužcích ti bude utíkat nasátá směs do výfuku
Datum: 09. června 2010 20:32
Jméno: Cooke
IP: uživatel6644
 Ahoj. Mám pařeza 555 a na podzim jsem s ním v pohodě jezdil, motor tahal parádně a na jaro, asi v březnu jsem ho vytáhl ale pařez vůbec nemá sílu, když se rozjíždím, tak se to nechce ani rozjet. Jako bych se rozjížděl na dvojku, ale mám tam na 100% jedničku. Kámoš mi říkal, že to mám vyhoněné, ale mě se to nějak nezdá, když to na podzim valilo a na jaře se to nechce ani rozjet. Mám teda vyběhaný válec nebo čím to může být?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. června 2010 15:43
 no pochbuju že by se ti přes zimu vyběhal válec  tipoval bych to na zacpanej karbec nebo spíš jenom přiucpanou trisku...
Datum: 10. června 2010 15:43
Jméno: Fogi
IP: uživatel9627
 Měl sem po zimě ten samy problem..Byl to ucpany vyfuk
Datum: 09. června 2010 21:19
 Zdarec draci,můžou špatné kladívka způsobovat ztrátu otáček? Mám na nich neustále škvarky,kondík jsem zkoušel jinej,a tak 4 jiné kondenzátory,a je to to samé...kdybych je vymenil i s jiným kondíkem,nebyly by tam už snad škvarky?a byly by vyšší otáčky? Dík za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. června 2010 22:36
 Karbecem to nebude já jednu dobu taky jezdil s vysokou hladinou a točilo to stejně akorát když si nechal pustěný kohoutek tak to chcalo a nechtělo to chytat.Zkus jentka vyměnit svíčku co to udělá třeba teplejší zkus dát.
Datum: 09. června 2010 22:36
 hadinu sem taky zkoumal,ta se mi zda v poradku...na jehle je desticka na tretim zarezu (zábeh valce) svicka n14c,vzdalenost mezi elektrodami 0.45 mm,na vicku airboxu mam jen jednu diru,a to asi 5 nebo 6 cm kulatou.
Datum: 09. června 2010 21:54
Jméno: standa
IP: uživatel9432
 nebo jen vysoká hladina a nebo vysoko jehla,pripadne nevhodne zvolenej odpor filtrboxu....hrál sem si s tim 3 dny nez jsem to vychytal....a sakra dost dela svicka
Datum: 09. června 2010 21:45
 díky moc....po kazdych ujetych 20 kilometrech mi to chcipne,a uz to nenatocim,po vycistenii kladivek od skvarku je vse OK...takze koupim novy aji s kondenzátorem,a uvidi se..mam tam totz cetovni upravu valec,a vubec se tomu nechce jet tak jak by melo....
Datum: 09. června 2010 19:55
 to víš že to ovlivnuje otáčky mas spatny kladivka asi uz
Datum: 09. června 2010 19:35
 Čus.dnes sem konečně po dlouhé době zporovoznil mustanga.no ale mám pár problémů...  1-nejde nastartovat jen roztlačit,2- když vyřadím a brzdím jako že zastavuju taky zdechne.prostě nemůžu zastavit jinak zdechne.aji když jedu na jedničku a držím spojku a při tom zastavuju okamžitě to zdechne.mám komplet vyčištěný karburátor i nádrž.a mám nové pístní kroužky.a ještě se mi občas stává že když jedu do kopce tak to začne ůplně ztrácet výkon a zdechne.volnoběžný šroubek mám utažený na plno.je to možné že to je třeba výfukem? nebo šoupátkem? prosím poradte...děkuju moc..
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. června 2010 0:17
 jak to poznám?motor jsem rozpůlený neměl.ale asi to bude že nemám nastavenou spojku
Datum: 10. června 2010 0:17
Jméno: Pavel
IP: uživatel1437
 co lamely ve spojce? nejsou náhodou sjetý?
Datum: 09. června 2010 16:11
 no předstih mám 1,7.asi to bude nejspíš ten výfuk.protože mám všechno komplet vyčištěné.vačka vůli nemá ... díky moc
Datum: 09. června 2010 15:00
Jméno: xman
IP: uživatel9346
 předstih,karbon ve vejfuku,plovákovka,odtrh,zasraný kladívka,možná v píči ložiska na klikovce zkus jestli má vačka vůli,jestli bude mít vůli tak vyměn ložiska
Datum: 09. června 2010 14:36
|



|