Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: rejnold
IP: uživatel7357
 Dobry den, potrebuji poradit. Mam jawu 21 a pri vetsich otackach mi motor vydava takove strasne zvuky az by rekl ze se neco pridrelo .. ale to by delalo i v malil otackach ci ne? Dekuji za odpoveji
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. května 2010 16:48
Jméno: petrys
IP: uživatel9528
 čaute, máte někdo z vás zkušenosti se 150 kitem na jawu dandy 125? Jestli to stíhá karburátor, A jestli se musí nějak upravit hlavam dík za odpovědi a názory....
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. dubna 2011 22:27
Jméno: jamal
IP: uživatel11474
 existuje, je těžko k sehnání a pochybuju , že má nějaký velký smysl.
Datum: 28. dubna 2011 22:27
 neco takeveho existuje ?? a pokud tak ten kit bude muset byt aj s hlavou
Datum: 28. května 2010 5:56
 úrosém vás jak je přišroubovaná hlava na tech ctyrech zavitech.tak co s nima kdyz tam mam strhlyzavit? da se to treba vysroubovat z toho motoru a koupit nove tty zavity? díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. května 2010 7:39
Jméno: lk
IP: uživatel1217
Datum: 28. května 2010 7:39
 jak je hlava a ty ctyri matky na konci tech ctyr zavitu .. ty matky drzi tu hlavu. tak tam jak jsou ty matky co drzi tu hlavu tak tam to mam strhle
Datum: 27. května 2010 23:17
Jméno: Fogi
IP: uživatel9524
 Mas strhly závit v karteru nebo na te zavitove tyci?(šteftu) Jestli na stevtu tak to normalne vysroubujes..
Datum: 27. května 2010 23:13
 hosi já sem meřil suplerou píst mám ho 3,78 cm. je to možné? proste mi to ukazuje 3cm 7 mm a 8 desetin mm .. ale nikde tu na to nevidim krouzky.. ? poradte prosíím .. je to jawa mustang
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. května 2010 20:11
 taky mam jeden takovej valec ktery ma "minus prvej" vybrus ... krouzky kup normalne na nultej...
Datum: 28. května 2010 20:11
Jméno: žbluňk
IP: uživatel9157
 Prostě cihla centimentr. Železo milimetr ;D
Datum: 28. května 2010 11:44
 míry v cm mají zesdníci....míry dílů na motory včetně pístů a kroužků jsou v milimetrech.
Datum: 28. května 2010 9:27
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 je to 0 výbrus
Datum: 28. května 2010 7:41
Jméno: Michal
IP: uživatel9527
 Prosím našel jsem doma motor z jawy 175 automatu. má takovou vrtulku na hlavě a do karteru jde řemen jakou má takový motor cenu? děkuji za informaci
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. května 2010 13:00
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 podle mě tak 1 000- 1 500
Datum: 28. května 2010 13:00
Jméno: pawel
IP: uživatel9411
 zdarec mam na valci vyraženo u vyfukoveho kanalku C jde tam ještě udělat vybrus?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. května 2010 21:12
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 no jak píše ten podemnou...jedná se o nějaké setini možná i tisíciny mm takže jestli měl válec C a píst A tak to třeba ani nebylo znát....
Datum: 27. května 2010 21:12
 Když se dělá výbrus, tak to písmeno na válci obvykle nikdo nemění. V dnešní době se už s tolerančníma třídama nikdo nebabraá. Prostě to udělaj radši volnější.
Datum: 27. května 2010 17:41
Jméno: pawel
IP: uživatel9411
Datum: 27. května 2010 15:28
 oprava k tomu číslu C: Pokud tam najdeš písmeno ( A B nebo C ) jde o toleranční třídy pístu.Firmě se skoro nikdy nepovede vyrobit všechy písty stejně - tudíž je pak rozdělí podle rozměru do tolerančních tříd.A znamená menší B větší C největší.Válce se taky nepovede vždy vybrousit ve fabrice na stejný pruměr - tudíž se pak kompletují písty a válce k sobě podle tolerancí.Na válce s malou dírou jde malý píst,na válce s velkou dírou velkej píst.To vše proto aby to pak následně nedělalo při provozu problémy.Pokud dáš velký píst do malého válce tak se zvyšuje možnost zadírání atd. ( hodnoty o kterých se tu bavíme jsou v tisícínách mm - a pro tebe jsou nepodstatné )
Jinak výbrus jde udělat až do 8, von de i víc ale pak je vložka tenká a hrozí zadření.
Jestli je vydrbanej tak ho dej na výbrus.
Datum: 27. května 2010 15:21
Jméno: pawel
IP: uživatel9411
 mno na žadny čisilko jsem tam nenarazil,ale kolega mě strašil že jdou udělat max 3 vybrusy a ja mam ten valec pekelně dodrapanej.
Datum: 27. května 2010 15:07
 C neznačí kolikátý máš výbrus, ale myslim že kvalitu(ale nejsem si jistej). Vúbrus pujde udělat, pokud už tam nemáš třeba 8
Datum: 27. května 2010 15:05
Jméno: Mic
IP: uživatel9516
 Ahoj,rozdělával jsem motor na ČZ 175/477 a v levém kártru u kliky je gufero.Tak bych se chtěl zeptat jestly tam to gufero má být? Jak se maže ložisko ?? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. května 2010 19:12
 to gufero tam je pravě proto aby zatěsnilo přistup benzinu do ložiska a ven z motoru
Datum: 27. května 2010 19:12
 kuba : když už něco někam pišeš dobře si to zjisti..... jinak samozřejmě gufero tam byt musí ale ložisko na pravé straně u 477 ja mazano PŘEVODOVÝM OLEJEM, když koukneš na karter tak tam uvdiš takovy cestičky kudy tam ten olej teče.
Datum: 27. května 2010 19:11
Jméno: kuba
IP: uživatel9375
 jo to tam musí být , bo by ti to přisávalo vzduch, a ložisko v pravem kartru se maže olejem co maš v benzínu
Datum: 27. května 2010 18:42
Jméno: Mic
IP: uživatel9519
 sakra já se splet,myslel jsem pravej kartr
Datum: 27. května 2010 13:41
 jo a jo omlouvam se,ono je to tam vlastne opacne,od kliky je nejdriv gufero pak lozisko  jj promin,moje chyba
Datum: 27. května 2010 12:15
Jméno: s.v.i.t.a350/634
IP: uživatel9204
 tak tak jsou tam kanalky pro mazaní loziska prevodovym olejem.
Datum: 27. května 2010 11:38
 to ložisko se maže olejem z převodovky
Datum: 27. května 2010 11:21
 jo ma tam bejt,jinak by ti smes litala tim loziskem do prevodovky a naopak,olej z prevodovky by se nasaval do valce..a lozisko se maze olejem co pridavas do benzinu
Datum: 27. května 2010 10:10
 prosím vás vadí když mám na tom pístu zepředu 3 asi 0,5mm rýhy?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. května 2010 19:06
Jméno: kuba
IP: uživatel9375
 jestli to jede tak to neřeš
Datum: 27. května 2010 19:06
 no mám je hned zepředu takže v pohodě.to kdybych já věděl jak se tam dostaly..to vůbec netuším.
Datum: 27. května 2010 17:32
Jméno: Honza
IP: uživatel9157
 rýhy vadí jen na bocích  takže nahoře, dole může být(přiměřeně).. jak se ti podařilo udělat rejhu vepředu?
Datum: 26. května 2010 21:26
 Jestli je to opravdu ze predu a ne z boku tak ne nevadi
Datum: 26. května 2010 19:19
 Čau draci jak se dělá dekarbonizace motoru dělám to poprvé.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. května 2010 21:24
Jméno: Honza
IP: uživatel9157
 já to promazal něčím od A (dělal jsem to dnes) a prohnal jsem to vapkou
Datum: 26. května 2010 21:24
 To je jasne že ne z venku.
Datum: 26. května 2010 19:03
Jméno: kuba
IP: uživatel9375
 no tak to je jasne že to asi nebudeš čistit zvenku že??
Datum: 26. května 2010 19:02
 A to sundam hlavu a válec a ten očistim ne?
Datum: 26. května 2010 18:53
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 musíš si vzít nějaký nůž nebo šroubovák a oškrabat ten karbon
Datum: 26. května 2010 18:50
 dobrý den.prosím vás potřeboval bych poradit jak mám na mustangovi vyměnit pístní kroužky?prosím nějak podrobněji (dělám to poprvé) , je to můj první fichtl a chci si ho spravovat ůplně sám.díky moc...
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. května 2010 17:35
 jo jo to je mi jasné.ale nejdříve je musím vymenit pak sprovoznit stroj k jízdě a pak to budu teprv zajíždět.dnes se na to vrhnu. díky moc ..pak se ozvu ...
Datum: 27. května 2010 17:35
 jo jo to je mi jasné.ale nejdříve je musím vymenit pak sprovoznit stroj k jízdě a pak to budu teprv zajíždět.dnes se na to vrhnu. díky moc ..pak se ozvu ...
Datum: 27. května 2010 17:35
 Na krouzky 100 km?45 - 50 km/h? Kde žiješ...
Datum: 27. května 2010 14:46
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 to jo je pravda..tak 100km do moc netoč do otáček..jezdi tak 45-50 a maž 1:25..
Datum: 27. května 2010 0:04
 ještě jedna věc - když vyměníš ty kroužky za nové, měl bys to "zajet" - to znamená, že bys to neměl zezačátku moc honit.. Ale je to rychlejší než zajíždět nový výbrus
Datum: 26. května 2010 21:18
 ještě jedna věc - když vyměníš ty kroužky za nové, měl bys to "zajet" - to znamená, že bys to neměl zezačátku moc honit.. Ale je to rychlejší než zajíždět nový výbrus
Datum: 26. května 2010 21:17
 ještě se ti může stát u 3 kroužkového pístu:když budeš nasazovat 3 kroužek do válce může být zámek 1 kroužku před hranou sacího kanálu a tudíž tam nemusí skočit.případně opatrně zatlačit kroužek do zámku a potlačit válec.
Datum: 26. května 2010 20:16
 díky moc hoši..paráda...
Datum: 26. května 2010 19:17
Jméno: Honza
IP: uživatel9157
 A kdyby si měl strach rukou že ti prdnou můžeš to udělat pomocí těch 3 plíšků průměr tak O,5mm ale myslím že rukou bude nasazování omnoho snažší  taky se na to chystám..
Datum: 26. května 2010 18:38
Jméno: kuba
IP: uživatel9375
 tak jako prví sundej hlavu, která drží na 4 matkakách, potom sundej válec, i s karburátorem. staré pístní kroužky sundej, očisti ty drážky na pístu kde jsou kroužky, potom opatrně nasad nové kroužky, dávej si pozor aby ti nepraskly. potom očisti na válci a na motoru to staré těsnění, potom tam dej nové papirové těsnění a silikonový tmel, za další nastav si kroužky na zámky, jsou to v těch drážkách takové výstupky, potom když už si to natočíš na ty zámky, tak zmáčkni první a opatrně nasazuj válec, ale opatrně, a to samé i s druhým kroužkem za ním, a na konec nasadíš hlavu, dotahuj jí do kříže, aby ti nepodfukovala, a můžeš vyrazit, není na tom nic složitého
Datum: 26. května 2010 18:31
  jo jo psal.ale psal mi to tam a ja sem se jeste na neco ptal.pisu to tu znovu prrotoze sem cekal vic reakci.ale díky.
Datum: 26. května 2010 18:30
 pokud vim spravne...uz ti to tu nekdo psal jak se to dela....nyt je to jednoduche....sundej valec hlavu,sundej stary krouzky...a nasad opatrne novy at ti neprasknou ....jak budes pist nasunovat do valce,postupne si davej krouzy do zamecku na pistu (je to taková jakoby zlatá boulička  ) no a nasad zpatky hlavu valec,primontuj karbec a vyfuk a mas to
Datum: 26. května 2010 18:19
 čau draci v čem je dobrej tříkroužkovej píst? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. května 2010 21:24
 Já sem jednu chvíli jezdil i s 2 a i s 3.Ale mín to žere se 2 mno ale je to nepatrný záleží hodně na celkovým stavu motoru .No s tím 2 kroužkovým pístem to jedlo dobře po rovině to dobře točilo ale třeba stačil mírný kopec a bylo to přichcíplí a jde to hůř odspoda.3 kroužkový píst zase má větší kompresi a lepší tah točí to stejně skoro ikdyž je pravda že s jedním válecem kde byli 3 kroužky tak sem dal z kopce 75 s 12zubem a s 2 kroužkovým pístem polským válcem sem dal 70-75 ale nechtělo to.
Datum: 26. května 2010 21:24
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 tak s tou spotřebou je to obráceně..3kroužák víc žere ale zase jede líp od nízkejch otáček a jede líp do kopce ...2kr. mín žere a po rovině jede o trošku víc ale podle mě co máme vyzkoušený se to liší max kolem 5km/h a do kopce to je horší
Datum: 26. května 2010 21:09
 na dobrou rychlost a tah...nemá sice tak dobrou akceleraci jako kolega dvoukroužák,ale jede podle me lip jak 2 krouzky....ma to dobrou komresi,mensi spotrebu paliva...
Datum: 26. května 2010 17:30
Jméno: davis
IP: uživatel455
 Čau, koupil jsem tuhle sadu, myslel jsem si, že to je na jawu 175/356, ale je to malé, nepoznáte z foto z jakého typu čz nebo jawy to je?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. května 2010 16:36
Jméno: davis
IP: uživatel455
Datum: 27. května 2010 16:36
Jméno: davis
IP: uživatel455
 péro - Dík za nabídku, ale potřeboval bych spíše nový píst na čep 15 a průměr 58 mm, nikde ho nemůžu sehnat, asi vystružím oko ojnice na průměr 16 mm a dám tam píst ze 175/477, ale to je zase jen jedno výfuk a má jinak upložené pístní zámky. Pokud by jsi měl i píst s čepem 15 mm, tak bych to bral.
Datum: 27. května 2010 16:34
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 hele válí se mi tu nějaký válec z kulatý 175 ve skříni a já ho nevyužiju tak kdyby jsi ho chtěl tak napiš na icq 463-310-564 a nebo na mail hemerkaluk@seznam.cz a nějak se domluvíme
Datum: 26. května 2010 21:12
 čezeta 150. Hodilo by se mi.
Datum: 26. května 2010 13:46
Jméno: davis
IP: uživatel455
 http://www.aukro.cz/show_item.php?item=1043972804
Datum: 26. května 2010 13:35
 Zdary, potřeboval bych sehnat pístní kroužky na čezetu 150c, průměr 57, nevíte někdo kde se dají sehnat???? nikde je nemohu najít, předem díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. května 2010 23:13
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Jestli už je více opotřeben válec, vyplatilo by se udělat výbrus.
Datum: 26. května 2010 23:13
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 a kdyžý koupíš o kousek větší tak je upiluj...oni si sednou
Datum: 26. května 2010 21:15
Jméno: standa
IP: uživatel9512
 to sou stejny krouzky jako na 175 cz.....a myslim ze sou od prumeru 58...
Datum: 26. května 2010 14:50
 dobrý den.prosím vás potřeboval bych poradit jak mám na mustangovi vyměnit pístní kroužky?prosím nějak podrobněji (dělám to poprvé) , je to můj první fichtl a chci si ho spravovat ůplně sám.díky moc...
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. května 2010 16:44
 jo to vím.mám dole hlavu s válcem.vytáhl jsem i píst.musím ještě koupit pístní kroužky.radili mi to tak tady že sebou mám vzít píst nebo válec at mi dá přesný kroužek.ptám se abych pak veděl co s tím..a to mám potom nasadit ty kroužky na píst,nasadit píst nasunout válec a pak hlavu...?je to tak?a prosím vás vadí když mám na tom pístu zepředu 3 asi 0,5mm rýhy?
Datum: 26. května 2010 16:44
Jméno: David
IP: uživatel2156
 A víš že nejdřív musíš sundat celej válec??Potom sundáš staré pístní kroužky a ty nové tam dáš a najdeš si na pístu takovej zámeček(zarážka) ve který ten pístní kroužek zmáčkneš a pomalu ho tam zasuneš (do válce)
Datum: 26. května 2010 12:44
 zdar draci mam dotaz jak nejlepe zajet vibrus ale aby byl uplně suprovej jestli tam lit plnou sinteniku nebo ne jakej olej jakej benzin kolik otacček atd.. prosím o radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. května 2010 17:20
Jméno: mustang23
IP: uživatel1337
 no jo prosimte  prej benzin s certifikaci api tc  ,dobry uz vime ze to vis  ,jo staci nevytacet prvnich 50 a ne 500  po 50 km pomalu prikladej
Datum: 26. května 2010 17:20
 Benzin s API TC certifikaci,prvnich 50 km nevytacet(zalezi na tobe ja nevytacel prvnich 500 km  ),posunout jehlu nahoru,benzin zalezi na tobe ale kvuli dostupnosti spis natural
Datum: 25. května 2010 21:21
Jméno: mates
IP: uživatel9262
 Potřebuju radu, vadí hodně drobný povlak rezu na stěně válce. Asi to budu muset dát na výbrus co? Doufám, že ne. Díky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. května 2010 12:46
Jméno: mates
IP: uživatel9530
 hadr s benzinem na to nestačí
Datum: 28. května 2010 12:46
 Smirklem s jemnosti 1600 bo min 2000 by to urcite nic neporejpalo
Datum: 26. května 2010 16:56
Jméno: Fogi
IP: uživatel9513
 ty si dobry  Smirkem jezdit po válci  Když tam udelas rýhy,tak myslis že to nevadi? Jinak tu rez ocisti hadrem namocenym v benzinu pak tu vložku potri olejem nasad a jed..
Datum: 26. května 2010 15:21
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 hele normálně to pořádně odrbej smirkem...tomu válci to vůbec nevadí...odrbej všechen rez a potom až pojedeš tak to trochu víc namaž aby se to jakoby zaběhlo a dobrý...
Datum: 25. května 2010 21:28
Jméno: mates
IP: uživatel9262
 tak to je fajn ho tam namontuju a uvidim, to se mi ulevilo
Datum: 25. května 2010 21:11
 Opravdu jemnej nevadi,ja ho tam mel,ani sem to nemusel startovat jen protocit motora smetlo ho to vetsinu
Datum: 25. května 2010 21:05
 nazdar nevite proc snizenim hlavy se zvedne vykon ? akorat to je mensi obsah
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. prosince 2010 14:57
Jméno: frenk
IP: uživatel10810
 snížením hlavy dostaneš větsí tlak a tak větší vykon a rychlost
Datum: 05. prosince 2010 14:57
 ja sem obevil umami přitele tohle supeer kor kdyz nejsou prachy 
http://krysto6.rajce.idnes.cz/Mustos/#album
Datum: 26. května 2010 20:17
 jawa 350 perak,cz 175/450-prestavba na cross,jawa 50 typ 05,jawa 50 typ mustang-trochu na cross ale fakt v prisernym stavu,a pak fichtla prestavenyho na minibika...
Datum: 26. května 2010 16:13
 a co mas za motorky?
Datum: 26. května 2010 16:07
 nz,ve Smečně,ve stredoceskym kraji..na fichtlcupy nejezdim,chtel sem si udelat pionyra na cupy,ale nejak me to preslo a penize vrazim do cz 175 krosky...
Datum: 26. května 2010 16:02
 díky kde bydlíš? jezdíš na fichtl cupy?
Datum: 26. května 2010 16:00
 vymena motoru zabere par minut..sou tam 3 srouby co povolis a vyndas ho ven,shodis retez,das tam jinej motor,nasadis retez utahnes ty srouby a hotovo...pak takovy ty malickosti jako spojkovy a plynovy lanko...ale to mas za minutku..
Datum: 26. května 2010 15:54
 ok mas pravdu nejdriv sprovoznim mustoše a co bude potom to me nemusi zajimatok?
na jak dlouho zabere výměna motoru? cca
Datum: 26. května 2010 15:44
 jo znamena to zadnej vybrus...hele a kdyz je ti 15,je ti stejne jako me,tak by te mohlo napadnout,ze nejdriv by si mel pochopit zakladni veci,jak co funguje a pak se hrabat do ''tuneni'' ?
Datum: 26. května 2010 15:41
 nevim co je nultej vybrus hadam ze zadnej vybrus  ale ma si 49,8ccm myslím
a je mi 15
Datum: 26. května 2010 15:40
 a kolik ma original s nultym vybrusem? a kolik ti je?
Datum: 26. května 2010 15:39
 fichtl ma 50ccm
Datum: 26. května 2010 15:35
 sorry ze spamuju tenhle dotaz,ale prosimte kolik ti je?typuju te tak na 11...teda aspon tvoje myslenkovy pochody me privadej k tomuhle vysledku..
Datum: 26. května 2010 15:33
 a zkus zase napsat ze sem na tebe vyjel....sorry ale tohle uz fakt jinak rict nejde!!!!!!!!
Datum: 26. května 2010 15:32
 pane boze!!s prominutim si seres do huby..reknes ze nechces poucovat ze chces jen poradit,a co delame?snazime se ti vysvetlit jak se veci maji!!tyvole pred chvili si nevedel co je karbec a uz se seres do eletrickyho starteru....neres zadny takovyhle pi*oviny a nejdriv se nauc zakladni veci!!!ja delam fichtly uz docela dlouho a takovyhle veci (elektrickej starter,zvetsovani obsahu a pod.) neresim ani ted!!sorry ale ses blbej a nebo navedenej???!!!sam nevis kolik vlastne ccm ma presne fichtl a resis tohle....ach joooooo....
Datum: 26. května 2010 15:31
 tech 60cmm bylo jen odhadem de na mustoše elektricky starter?? nechci naky poučování na to si najdelte nekoého jinyho chtel sem jenom poradit  xD
Datum: 26. května 2010 15:26
Jméno: standa
IP: uživatel9504
 Hlavne aby nenasel Reaktor
Datum: 25. května 2010 21:52
 jo a s tim prirovnavanim ze kdyz snizis hlavu ma to vykon jako 60ccm..to je dost nepresny..protoze i 50ccm muze jet lip nez treba 90ccm...zalezi na vyladeni zapalovani,kanalu,pistu,hlave,svicce,karbecu,prumeru difuzeru,......fff je toho hodne...
Datum: 25. května 2010 19:37
 mensi obsah to neni,zalezi to na zdvihu valce,na prumeru valce....ale to neres,nejdriv si zjisti jak vlastne 2t motor funguje (saci kanaly,prefukovy kanaly a vyfukovy) a pak res snizovani hlavy!!!!!!!
Datum: 25. května 2010 19:34
 A reduktor
Datum: 25. května 2010 19:12
 A karburator...
Datum: 25. května 2010 19:05
 kryto6: ty vole to si děláš prdel ne?  tady píšeš jak chceš zvyšovat výkon..obsah 80 atd... a přitom ani nevíš co je hlava a co válec
Datum: 25. května 2010 18:57
 ne není hlava je ta čast kde je svíčka a válec je ta část do které vede karbec a vyfuk
Datum: 25. května 2010 18:04
 ale valec je v hlavě ne ?
Datum: 25. května 2010 18:02
 zvyšování komprese ma taky svoji mez.dříve to začne detonovat,zvyšují se nároky na pevnost klikového mechanismu,chlazení a hlavně na palivo.zvýšení komprese je část zvyšování výkonu.kýžený výsledek přinese celková úprava motoru.kanály,počet,výfuk karburaátor atd atd..nakonec zjistíš že dokud se to nezahřeje tak to nejede,jede to poslední 2 000 otáček a nic to nevydrží..
Datum: 25. května 2010 17:45
 směs nasáváš válcem ne hlavou takže mužeš hlavu snížit.. ale pozor! jestli ji snížíš moc nebude ti motor točit protože budeš mit velkou kompresy..
Datum: 25. května 2010 17:43
 to ti tady nekdo poradi,tomuhle ja nerozumim moc ....
Datum: 25. května 2010 17:27
 ok tak proc se teda ale zvetsuje obsah to staci uriznout hlavu o 5cm a ma to vykon jako 60ccm?
Datum: 25. května 2010 17:24
 protože se zvětší komprese,tím dojde k větším tlakům,a jede to lip
Datum: 25. května 2010 17:14
 Zdravím kamarádi, mám mustanga a dal jsem válec na výbrus. Po úkonu jsem válec namontoval, vše řádně vyčistil, vyměnil gufero pod zapalováním, dokonce jsem i zabrousil válec s hlavou aby to těsnilo, vypálil jsem výfuk a sešteloval předstih. Nu a vyjel jsem, ale mustang nemá patřičný výkon a nejde se dostat do otáček. Myslel jsem, že je to tím, že je po výbrusu.. (najeto cca 20 km..), ale někde jsem slyšel, že to na to nemá až takový vliv.. Mohli byste mi prosím poradit, co mám ještě seštělovat, aby to jelo? Jinak do mírného kopce se dvojka dusí(kolečko mám 12zubové..). Děkuju, R.
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. června 2010 9:59
 tak udělal jsem si přípravek na předstih, řádně pošteloval a už to jede, ale jak se to zahřeje, malinko to ztrácí výkon a hlavně mi to chcípá, i když mám šroubek na karbecu na volnob. otáčky zašroubovaný na max a šoupátko nevymleté.. Ale psal jsem dotaz do kategorie Karburátor/Benzín.. tak uvidíme..
Datum: 15. června 2010 9:59
 zdary  Je to v příbrami, začíná to už dnes a je to přes víkend..
Datum: 28. května 2010 17:04
 Zdarec,kde je ten letecky den?Díky
Datum: 28. května 2010 11:17
 nu, tak to se mám na co těšit  Teď se chystám do práce, zítra na letecký den, tak to v neděli vyzkouším a pak dám vědět, jak jsem dopadl  A díky moc
Datum: 28. května 2010 6:53
 Ale vzduch muzes ovlivnit a to tak,že budes lepisi paskou prelepovat diry na filtru podle potřeby,.Co se tyče plovákovky,tak tou směs neěteluješ pouze přitok benzínu do plovákovky.Benzin se nastavuje vyměnou trysek za jinou ve různé velikosti podle potreby.Směs můžes nastavit také polohou jehly.Jsou to laborace jak blazen a zabere to hodně času.Mě osobně to jede na orig,trysky škrabnute roztŕepnym lankem,na vzuchovem filtru mám na te dvojdíře lepenku,spodek kde ma byt trubička a díra v hornim poklopu je volná,jehlu mám na 3 zárězu.Je důležite aby si měl vypaleny vyfuk a kolinko a potom by to mělo fungovat.Předstih mám 1.55 a odtrh 0,4.Zapalovací svíčka Denso.
Datum: 27. května 2010 20:06
 Vyzkouším tedy přihnout plíšek nahoru. Jen se bojím, aby toho tam neteklo zase moc.. A nemůže to být filtrem na hadičce? Je ale fungl nový a je správně zapojený(šipkou ve směru toku benzínu..) Tak mě napadá - nic jiného stejně nesešteluju, co? Vzduch neovlivním..
Datum: 27. května 2010 17:44
 Špatná směs (kombinace vzduchu a benzinu) nečeho tam jde hodně a něčeho málo.Musíš zkoušet laborovat,plovákovku jsem taky šteloval,pří delším drženi plného plynu nestihlal dotekat benzin.
Datum: 27. května 2010 6:47
 tak teď už jsem tak nějak nastavil předstih a odtrh a je to trochu lepší.. Už to alespoň neškube jako předtím. Do kopce jsem to ale zatím nezkoušel.Doufám, že se to bude zlepšovati..A ještě jsem dnes večer zjistil, že nejspíš budu muset zvýšit hladinu v plovákovce, jelikož se mi to za tepla na volnoběh dusilo, ačkoliv jsem šroubek dotáhl tak, že už ho pružinka dál nepustí. Když jsem tedy zkusil trochu naklinit mustanga doprava, tak se to vcelku slušně rozjelo..(volnoběh).
Chlapi, ještě jeden dotaz - je normální, že mustang nereaguje na přidání plynu okamžitě? Může to být tm výbrusem? Musím ho trochu protúrovat a pak je to v pohodě.. Jak mám ale volnoběh a pak přidám rychleji plyn, tak mu to prostě chvilku trvá..
Datum: 26. května 2010 21:30
 Ahoj,mám ten samý problem,nechce táhnout od spodu,cíti každe mírne stoupani,3 jede jen po rovině.Mám najeto 900km na novém polském válci,motor je po celkovém GO (klika,válec,ložiska),měřrno v hodikách a vše OK.Už jsem měníl 3 karburátory 2 vyfuky 2 filtry několikrát předstih a pořád netáhne,píst je vyuhlovany dobře,zkoušel jsem i ruzne trysky a přivírat a přidavat vzduch a pořad je to temer stejne,je to zahada.
Datum: 26. května 2010 20:12
 ráno zkusím sundat filtr a uvidím. Možná ještě jednou zkontroluju předstih a odtrh.. mohla se stát chybka.. Jo a jehlu mám na 3. zářezu shora.. Jinak moc děkuju, vážím si odpovědí!
Datum: 25. května 2010 23:48
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 na ktorom záreze máš ihlu?? skus sa pohrať z bohatosťou zmesi a uvidíš
Datum: 25. května 2010 18:02
 vyzkousej to bez toho filtru jak to nnepojede tak to je vybrusem
Datum: 25. května 2010 17:27
 Myslíš, že by to mohl dělat filtr? Jo, ještě jsem zapomněl - když jedu, tak ve trochu vyšších otáčkách se motor jakoby občas kucká.. Ne pořád, ale občas to dělá. Kladívka jsem očistil - obrousil, nění tam žádná pecička nebo tak něco..
Datum: 25. května 2010 16:08
Jméno: OndraJW
IP: uživatel1553
 mně toto dělal filtr. zkusal sem mnenit kaldivka, svicku, nekolikrat delany predstih, cistil sem cely karbec atd..a nakonec to byla chyba ve filtru.
Datum: 25. května 2010 15:37
 no po rovince to jede, i na tu 3, ale není to žádná hitparáda..Tak max. 45 km/hod.. Ale reaguje to až téměř při plném plynu.. Na půl plynu to skoro nejede. Navíc - když se to zahřeje a mám neutrál, tak to chcípá a když přidám plyn, tak to nereaguje hned, spíš se to nejprve jakoby hltí a někdy to skoro chcípne.. Fakt nevím, co teď.. Jak říkám - karbec je čistej, trysky taky, svíčka Brisk N15Y a kontakty maj 0,4, předstih na 1,7, odtrh v pohodě.. Mezi hlavou a válcem to neprofukuje..
Datum: 25. května 2010 15:18
Jméno: mileyracing
IP: uživatel1411
 To je blbost aby to nejelo do mirneho kopce ja mel po vybrusu sem mohl jezdit na 3 porad po rovince pul plynu a nadhera nekde mas chybu me ten valec sel do otacek temer okamzite samozrejme sem ho ale nehnal
Datum: 25. května 2010 13:47
 jo to na to ma vliv hochu...a hlavne to nezen ted do otacek,kdyz mas po vybrusu
Datum: 25. května 2010 13:27
 čau mam mustoše najeto 11,568 km.\r\npotrebuju nejak poradit nakewj web abych lepe pochopil motor 2t u nas doma tomu niksdo nerozumi tak sem se to nemel od koho naucit
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. května 2010 17:00
 ja na ni nenajezdil 11K akorat deda mi vysvetlil kdyz sem mel asi pred 6 lety malinkou motorku jak se profukuje triska a co je to karbec ale uz sem to trochu zapomel vym ze stoho kapalo prebytecny palivo nebo nejak tak
Datum: 25. května 2010 17:00
 človek ktorý najazdil 11,000km na mustangu, musel pochytiť nejaké vedomosti o 2T motore, stači ak budeš, chodiť raz, dva krát za deň na túto stránku a budeš čítať príspevky, postupne sa snaž niečo sám doma opraviť....a pôjde to
Datum: 25. května 2010 11:24
 zdar draci mám mustanga a chci trochu zvýšit výkon přemejšlin nad sníženim hlavy nevíte náhodou o kolik se to má snížit?a nezkoušel nikdo podkovu ke klice jestli je to trochu znát na výkonu?nebo jaký rychlí levný upravy sou dobrý?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. května 2010 16:11
Jméno: Monter
IP: uživatel9497
 *dílnu
Datum: 25. května 2010 16:11
Jméno: Monter
IP: uživatel9497
 snížení hlavy se tu řešilo snad 1000x pročti pár stránek zpět a určitě se to dozvíš.a hlavně nic nevrtej už vidím jak vezmeš vrtačku do ruky a zajedeš do toho a tím to akorát zkur...radši to dej někomu kdo tomu rozumí a má na to dílu.trysku ti neporadím u každého fichtla je to jiné to musíš odladit.
Datum: 25. května 2010 16:09
 s go počíám už mám motor vyndanej a na go se chystám a práve proto se ptám na tu podkovu ke klice a kámoš mi slíbil že mi sníží hlavu ale nevim vo kolik to snížit ?a ten difuzor myslíte jakym vrtákem a jak velkou trysku?
Datum: 25. května 2010 12:11
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 no hele základ je generálkaq motoru..potom můžeš vymýšlet
Datum: 24. května 2010 21:35
 hele pokud nemáš motor po go tak snižování hlavy smysl nemá, jen mužeš vzit karbec, a vrtačkou rozvrtat difusor o par mm ale nepoškod lože jehly! dej silnější trysku, jehlu soupni o jeden nahoru a pojede líp, nebo kup delorto,
Datum: 24. května 2010 21:11
|



|