|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: ondras
IP: uživatel8976
 Zdarec tak jsem dal na píst nove pístní krožky a porád to delá bordel sice mensí ale furt v tom klepka nemoze to byt spatnym pístem třeba vychozenym už...nevíte???
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. března 2010 19:29
Jméno: trubka
IP: uživatel8982
 vyměň ojniční pouzdro,vystruž a dej nový pístní čep
Datum: 19. března 2010 19:29
Jméno: ondras
IP: uživatel8976
 no je to ten pístní čep a toho musím vymenit nebo jak nato?co stím?
Datum: 19. března 2010 18:58
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 vymačkaný píst a pístní čep
Datum: 19. března 2010 17:30
Jméno: Ondras
IP: uživatel8976
 Je to možné dneska sem to rozdelal a pujdu to brobrat s jedním kamaradek ktery tomu rozumy tak uvidíme no....
Datum: 19. března 2010 16:04
 a neklepe ti pístní čep ?
Datum: 19. března 2010 12:33
 Zdarec,nemáte někdo zkušenosti jak přidělat na Staďáka S22 stojan? Pořád mi tam nevychází ta pružina,už nwm co stím. Pls poraďte mi někdo.Kdyžtak i pošlete nějaký foto. DÍK!
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. března 2010 20:07
 jj
Datum: 18. března 2010 20:07
 Neni zač, hlavně aby ti to k něčemu bylo.
Datum: 18. března 2010 19:37
 DÍK moc
Datum: 18. března 2010 19:29
 Máš to na emailu
Datum: 18. března 2010 19:25
 Ale dáš to tam i jeden, já ti to du vyfotit.
Datum: 18. března 2010 19:00
 a musí se ta pružina nějak napružit bo to tam jde dát jen tak ?
Datum: 18. března 2010 18:50
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Mě se to tam taky nedařilo dát a nakonec jsme na to museli být čtyři
Datum: 18. března 2010 18:37
 jj pls vyfoť mi to,kdyžtak mi to pošli na mai: michal.nerusil@centrum.cz dík
Datum: 18. března 2010 18:19
 Já to tam dával asi před rokem a půl a už si to nepamatuju, ale můžu ti to teda vyfotit jak to tam je.
Datum: 18. března 2010 18:18
 cus draci mam sima ojnice jezdy do stran na horu vuli nema jen sni hejbu dostran doslova jezdy do stran dik za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. března 2010 22:06
Jméno: zeli
IP: uživatel175
 u simsona je ta vule normalni.. je ttam vule 5-10 mm .. dokud nema vuli na horu a dolu tak je ok
Datum: 18. března 2010 22:06
 hej péro nepřijde ti to už trochu trapný když mu neradíš tak nic nepiš jediný co umíš je se do někoho navážet ale poradit neumíš už mě stim docela s-r-š
Datum: 18. března 2010 21:36
 To je u těchto prskoletů normální. Pokud to jede a nic v tom nemlátí tak to neřeš... Jak říká péro. Nechával jsem si generálkovat kliku,ta klika byla absolutně bez vůle, po roku a půl jsem to kontroloval a taky už to lítá do boků.
Datum: 18. března 2010 21:35
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 je to sračka tak co by jsi chtěl...když dáš kliku na GO tak bude mít za 2 roky vůli zase
Datum: 18. března 2010 21:00
 axiální vůle nevadí
Datum: 18. března 2010 17:41
 Zdravim, mám dotaz na velikost mezery mezi pístem v horní úvratia hlavou válce .Je to tzv.,,squish".Neví někdo jaká je tato hodnota?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. března 2010 20:42
Jméno: hh
IP: uživatel8973
 možná by nebylo od věci napsat o jakou motorku se jedná...
Datum: 18. března 2010 20:42
 Zdravím, co přesně se stane, když dám naopak píst (myslím naopak jakože šipka co má být u výfuku pude ke karburátoru)
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. března 2010 18:39
 Mno tak kluci ..........\r\nKontrlní otázka soudruzi.... Co se stane se samopalem vzor 24 pokud ho necháme na větru a dešti.... \r\nMno jezdit ti to bude pak ti začnou chrastit kroužky a pak tu krach motor zniceho nic ztrati silne výkon ale pojede .... sice hovinko ale pojede mno a ty se lekneš zabrzdíš chcípneš a dolej si už nenastartuješ a můžeš tlačit..... kroužek se o kanal obrousi praskne a uvolnise a mas po ptakach\r\n
Datum: 18. března 2010 18:39
Jméno: standa
IP: uživatel8968
 chvíli to pojede normálně,ale pak se vykouše první krouzek o výfukovej kanál.....jednou mi bratr pomohl složit motor po výbrusu(nemel sem na to cas) a dal tam nechtene ten pist taky obracene....najel sem na tom normalne sezonu,o nicem sem nevedel,ale druhou uz se to skouslo.....bohuzel
Datum: 18. března 2010 10:59
 Prosimvás pánové....nic nepraskne a nepojede to vim to z vlastní zkušenosti když sem si s tim hrál jako malej
Datum: 18. března 2010 6:41
 neboj určitě prasknou a zničíš válec.
Datum: 18. března 2010 6:27
 ppojede to možná hůř,ale hned prasknou...
Datum: 18. března 2010 6:11
 mno a dokud neprasknou, tak to pojede normoš? jakože má to vliv na sání, nebo tak něco?
Datum: 18. března 2010 0:07
Jméno: jawaracing50.
IP: uživatel8140
 prasknou ti krouzky protoze zamky budou vychazet do kanalu...!
Datum: 17. března 2010 23:24
 Ahoj, měl bych dotaz pro nějakého "stadionáka"  existuje replika originální ojniční sady? nebo co lze použít za ojniční sadu do seriového stadiona (bez výroby nového osazeného čepu).. Díky za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. března 2010 20:40
Jméno: klikar
IP: uživatel7654
 a co opravit starou ojnici na originál čep???
Datum: 18. března 2010 20:40
Jméno: standa
IP: uživatel8968
 Ja bych rek ze tohle je otázka spíše pro F_K neboli Firesneka......uz si mu psal maila??
Datum: 18. března 2010 10:12
 zdar chci se zeptat kdyz budu menit horni ojnicni pouzdro tak k tomu potrebuju vystruznik ale nevim jaky si mam kupit popripade sehnat?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. března 2010 20:05
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 ruční
Datum: 18. března 2010 20:05
Datum: 18. března 2010 16:27
Jméno: Marek
IP: uživatel8118
 Zeptej se v nějaký firmě na obrábění kovů. Určitě ti ho tam někdo půjčí.
Datum: 18. března 2010 9:18
 ideální je stavitelnej výstružník patřičného rozsahu...ale je to docela drahá sranda...lepší je si to někde pučit
Datum: 17. března 2010 22:10
 Zdar draci máte někdo skušenost z klapkou z minibike na fichtla???
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. března 2010 20:48
 tak já ti to ujasním...klapka ti opravdu nepřidá ani Ň....chápeš... a ty chceš skusit 3K? no...podivej neni jednodužší začít ladit 2K? je! prvně se vyřádi s 2K a pak přemýšlej o 3K.. no a výkres na válec ti nedá nikdo, na 3K taky ne....něco staršího ze světa motorů na netu najdeš. ale jak říkám...prvně skoušej ladit 2K, protože i ten dokáže víc než si myslíš.
Datum: 17. března 2010 20:48
 ne? já jsem četl že klapka toho přidá hodně. a právě byhc chtel ještě zkusit 3k pod karbec ale potreboval byhc nějaké plánky aspon abyhc mel malou inspiraci protože jsem to vždy videl jen ve
fictlovi a ne nikdy aspon rozlisovaný nebo nějaký plánky, Ale tím že budu zkoušet a ladit docilím snad cíle a když ne vezmu si z toho ponaučení
Datum: 17. března 2010 20:29
 to je dost nepodstatné že máš našláponuté věci...narovinu..pokud máš 3K vedený pod karbecem a neni možno užít rozvodu pístem tak kapku ano. ale pokud klapka neni vůbec potřeba tak se na to vyser... na výkonu klapka nic nepřidá.
Datum: 17. března 2010 20:12
 mno v motoru mám už dosti našlápnutejch věcí tak chci udělat ještě dva shodné válce al jeden s klapkou a druhý bez a porovnat jejich chování.
Datum: 17. března 2010 19:59
 ta plochá je s prominutím nahovno. já mám koupenou tuto http://www.motokramek.cz/dily-klapky%20-sani-piagio/ vypadá dobře a taky dobře propouští v propustném směru....nicméně na motoru ji ještě nemám, protože ještě nemám dodělaný domeček..... taky ti tád povím že pokud to neni fakt nutné tak se klapce vyhýbej. můžeš prozradit jaké důvody máš pro použití klapky?
Datum: 17. března 2010 19:53
 takže to nepojede?? a z čeho by byla ideální klapka? ano mylím tu plochou
Datum: 17. března 2010 19:01
 jestli myslíš tu plochou tak ta má absolutně nevhodný tvar a velikost plochy kanálů....
Datum: 17. března 2010 18:51
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Hoši včera jsem měl problém s fíkem (jak jsem psal). Dneska jsem se v tom ještě hrabal, měnil předstih hlavu a nic. Tak jsem se naštval. Nechal to hoďku být. Přijdu k tomu a točím pomalu s rotorem. Slyším syčení. Nebyla dotáhlá hlava  tak jsem to zadělal a už jezdím!!!!!!!! HURÁ!!!!!! O víkendu bude projížďka!!!!!!! Díky vše za rady!!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. března 2010 21:00
 já jsem měl povolenou svíčku a furt tam něco cinkalo(pořád to jelo  )a když sem to prošlapával tak taky něco syčelo a ona svíčka drže na dvou závitech
Datum: 16. března 2010 21:00
 OMG  Já měl za špatný izolátor na svíčce. Už se volně točil a když byl jakoby povolenej tak přes něj unikala komprese kdžy jsem izolátor jakyby přitáhnul tk to bylo v poho, ale já si toho nevšimnul že je vadný prostě jsem si asi s tou svíčkou hrál. Jednou když jsem čistil spalovací prostor hlavy atd., tak jsem vytáhnul svíčku s tím že ji vyčistím, dam ji zpět nakopnu to motor běží 3 sekundy pak chcipne tk to de několikrát a potom slyším nějaké zvuky od závitu svíčku tk kontroluji jestli jsem dal pod svíčku podložku a ta tam byla a najednou se mi protočil ten bílý izolátor v ruce tk hopem putovala do koše  . Škoda ale byla to jedna z nejlešpích svíček
Datum: 16. března 2010 19:50
Jméno: jawar500
IP: uživatel4264
 ahoj draci, mam dotaz - dostal jsem valec po vybrusu, namontoval a motor jenom 2x vrcel a na vic jsem ho neprekecal. predstih a odtrh dobry, svicka porad od oleje (vytiral jsem valec olejem, loziska na klice byla v oleji, vsecko namazany, bohata smes na jehle, o dve vicka oleje v benzinu vic na jednu nadrz, jak se toho oleje mam zbavit?)...myslite ze je to tim olejem nebo to muze delat neco jineho? (karb, svice) jinak svicka venku hazi a to porad...dekuji za odpovedi, uz jsem ten valec mel 2x dole a stale nechce jezdit.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. března 2010 22:10
Jméno: mustang23
IP: uživatel1337
Datum: 16. března 2010 22:10
Jméno: Jakub
IP: uživatel4180
 a nejde to udělat nějak jinak?třeba že bych ten benzin ředil v menšim poměrus olejem
Datum: 16. března 2010 20:52
 Jo a dík, že si upozornil na moji blbost
Datum: 16. března 2010 15:31
Jméno: mustang23
IP: uživatel1337
 ok
Datum: 16. března 2010 15:31
 Omlouvám se, asi sem se blebe vyjadřil, tím půlením bylo myšleno sundat ty dekly, rotor, primárko, a tak.  Takže sorry.
Datum: 16. března 2010 15:30
Jméno: mustang23
IP: uživatel1337
 este ze sou tu ty ostatni  jinak by si pulil motor kvuli simerinkum , prvni vec bude ze vymenis simerinky a zkus co to udela jestli to dal bude blbnout tak pak pristup k puleni a pretesni celej motor
Datum: 16. března 2010 15:07
 To mužou být simerinky. Tak kdyštak rozpůlit motor a vyměnit. Ale nevím co ještě napíšou ostatní.
Datum: 16. března 2010 15:00
Jméno: Jakub
IP: uživatel4180
 mě ten olej tee z převodovky,co mám dělat?mám pořád mokrou tu svíčku
Datum: 16. března 2010 14:43
Jméno: standa
IP: uživatel8951
 jestli si to utopil v oleji tak bude nejlepsi vyndat svicku a motorku stracit par metru aby se vyprskala az pak tam vratit cistou svicku........jinak nemuze to bejt olej z prevodovky??
Datum: 16. března 2010 11:11
 ahoj draci, mám problém dnes sem se konečně pustil do sestavování fichtlu a mam nějakej nemocnej válec za boha nejde nastartovat komprese dobrá karburator cistý (zkoušel jsem 3) elektrika v pohodě jiskra je slyšet jak lupne (skoušel jsem taky hafo svíček) ,a benzin sem vyměnil a furt nic az pak po vymene valce a pistu jsem jednou šlápnul a nastartoval .. nevíte co může být s tím válcem ?? je to 1 výbrus . dík za rady vaše uzenaveverka
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. března 2010 17:11
 Neměl si takhle náhodou píst šipkou nahoru? XD
Datum: 16. března 2010 17:11
Jméno: standa
IP: uživatel8951
 je zima,skus pri startovani dat prst do sání aby se obohatila smes a trochu sklepej svicku....melo by to chytit jestli tam nemas nejakyho šotka v motoru
Datum: 16. března 2010 11:23
Jméno: jawar500
IP: uživatel4264
 mam ten samej problem o par odkazu vys, asi tim pocasim marodi
Datum: 16. března 2010 8:35
 Skus vstříknout palivo do válce dírou pro svíčku, potom skus nahodit a nech to na vysoký otáčky....a skus to projet
Datum: 16. března 2010 6:45
 jo to sem delal vsechno asi 100x ale furt nic a pak sem vymenil valec a pist a na prvni slapnuti jeste bych dodal ze kanalky jsou ciste a krouzky v pohode
Datum: 15. března 2010 23:26
 co třeba předstih?
Datum: 15. března 2010 23:24
Jméno: Standa
IP: uživatel3477
 Zdar nevíte někdo jak doma snížit hlavu ? na čem ? ... Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. března 2010 21:21
 Zdarec ja mm snizenou hlavu a udelal sem to nasledovně uchytil sem si hlavo do svěráku a namazal dosedací plochy brusnou pastou na hlavu sem dal valec a pak sem s nima tocil a krasně se mě zabrousila a snizila trvalo mi to cca 30min nezda se to ale i par desetin je poznat\\r\\n
Datum: 18. března 2010 21:21
Datum: 16. března 2010 17:01
 dělá se to na soustruhu pomocí přípravku
Datum: 15. března 2010 15:24
Jméno: fikus
IP: uživatel8535
 doma to nesnizis ja jsem mel kde to udelat udelal jsem to na praxi hlavu jsem dal do sveraku pusil si frezu to je ten nastroj a tocil snim rukou je to slitina hlniku takze to jde samo a pak jsem to musel zabrousit brusnou pastou udelal jsem si na to pripravej na soustrhu. Doma bys to snizil mozna jen okousicek a dalobyto moc prace a to tak ze vyndas valec polozisho das na tu prisedaci plochu brusnou pastu a polozis nato hlavu a budes alspon 1h. tocit jak kkt nemato cenu sezen si kdo ma frezku nebo alspon frezu
Datum: 15. března 2010 14:21
 doma na koleni
Datum: 15. března 2010 13:27
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 no asi nejspíš na frézce
Datum: 15. března 2010 13:23
Posl.aktualizace: 14. března 2010 20:51
 hele jednokroužek do vyběhaného válce nemá smysl..leda si ještě víc snížíš kompresy a pojede to ještě hůř.
Datum: 14. března 2010 20:51
 jo je "lehčí" ale ještě tam je jiná poloha kroužku a jinak odlehčení(to asi vliv nemá) ale ta poloha kroužku by mohla mít vliv třeba na vyběhanek válec ne ? když dám ten píst co má kroužek blíž ke klice tak by se to mohlo líp snášet s hrankou ve válci
Datum: 14. března 2010 20:44
 no přece že ten lehčí je lehčí
Datum: 14. března 2010 20:28
 Nabízím službu zinkovani, pískování a leštění hliníkových a kovových částí na motorky, automobily , bicykly atd... Není problém leštit i nerez a různé slitiny.Kontaktujte mě na e-mail nebo mobil. "Levně a rychle" http://www.tryskani-piskovani.com
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. března 2010 23:53
Jméno: standa
IP: uživatel8950
 kolikrat ji mas 5km od baraku a ani to nevíš.......jinak dik za nabidku....inzerce je ale jinde
Datum: 14. března 2010 23:53
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 ale každej tu maga fabriku nemá vedle baráku...
Datum: 14. března 2010 21:57
 franky-uz zase ...lesteni to mozna jo,ale ne kazdej ma moznost si doma sam opiskovat ram a nebo neco pozinkovat...pises kraviny
Datum: 14. března 2010 20:19
Jméno: paja
IP: uživatel2970
Posl.aktualizace: 15. března 2010 15:40
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Franky to by bylo tak tezky napsat jen jeden jedinej prispevek bez nadavek?
Datum: 15. března 2010 15:40
Jméno: franky
IP: uživatel4328
 nova klika je na picu protoze je meka a kompletni repase kliky stoji - 1100 + 300 za tvrdochrom na jeden cep + jehli na horu a je to jeste vice !
Datum: 15. března 2010 11:48
 Franky: Od kdy stojí repase kliky 1500... Ceny se pohybují okolo 800Kč. Jinak tím že tu starou vymrdanou kliku zrepasují tak je pak stejná jako nová. A možná ještě lepší protože to co je dneska replika tostojí za ho...
Datum: 14. března 2010 22:28
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 já bych řekl že je asi nejlepší si koupit kliku za 100kč a nechat si jí zrepasovat za 700
Datum: 14. března 2010 22:03
 tam mi teda řekni v čem je na "piču" oproti staré klice,která třeba má vůli na ojnici?
Datum: 14. března 2010 20:09
 seso, prosimte, budou v dohledny dobe jednokrouzkovy pisty 39,25? celkem bych potreboval, bylo to nemily zjisteni ze nejsou
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. března 2010 15:49
 Čau, prodávám kliku na pincka a nevím kolik si za ni mám říct. Ojnice má vůli jen do boku dopředu a dozadu ne. Popř. kdyby ste měl někdo zájem napište mi na ICQ - 426021837
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. března 2010 15:05
Jméno: Standa
IP: uživatel3477
 Zdar měl bych dotaz jak jak upravit jawu 21 (jednoduchou upravu ) aby jel lip vybrus ? jakej se da nejvis udelat a kolik to stoji i pist a tak ... ? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. března 2010 16:58
Jméno: standa
IP: uživatel8951
 hele ja to čet.....to sou upravy co se týká funkčnosti....jo snizena hlava prida,lepsi gufera sou potreba kdyz vlivem vyssich otacek motoru roste tlak ve skrini....ale tech 90 je proste kravina  ukaž graf z brzdy a budu tomu verit......ja si stojim za svym....i kdyby si tam mel loziska za 5000,- a gufera za 1000,-+ vhodne udelany dno pistu vs k tomu spravne udelana hlava tak proste vyfukovej kanal!!! .....nerikej ze sou kliky na picu....neni to pravda....jedna seria asi pred 2 rokama byla zmetková-spatny vyvazeny,mekky,šmajdavý(to sou ty levny na aukru) ted uz jsou zase kvalitní....sesa zmenil dodavatele.... o kvalite novejch klik mam info od kluka co je utáčí na soustruhu do zavodnich motorů a no problem......asi se ti taky kdysi dostal do ruky zmetek a podle toho soudis vsechny
Datum: 15. března 2010 16:46
Jméno: franky
IP: uživatel4328
 STANDO S IP8950 - take jsem psal o uprave hlavy, o hranach pistu, vysokotlakejch guferach, kolene karbecu a dalsich picovinach ! a nove kliky jsou
na picu- - jsou meky a pocase se rozhodej.. A PRISTE SI TO POZORNE PRECTI
Datum: 15. března 2010 11:55
Jméno: standa
IP: uživatel8950
 nebudu s tebou resit kvalitu klik.......jedny byli blbý,ted sou zase dobrý.......ja osobne radeji repasuju.......dobra loziska jsou samozrejmosti ne? 3.5 koně to melo uz ve fabrice s novejma loziskama.....to neni tunig,to je generálka.......
Datum: 14. března 2010 22:25
Jméno: standa
IP: uživatel8950
 zgenerálkuj motor,kup novou kliku na jehle a objednej si u stejskyho cestovni upravu(upravenej valec,hlava+pist)....v serii 5.5koně....Frankyho 90km/h na sebelepsim seriovym motoru je kravina,to ten motor neutočí ani na 15z kolečku....
Datum: 14. března 2010 17:58
Jméno: Standa
IP: uživatel3477
 a jak se meří ten předtih hodinkama ? díky.
Datum: 14. března 2010 17:58
Jméno: s.v.i.t.a350/634
IP: uživatel7552
 koukni do starších témat je to tu kazdou chvíli.
Datum: 14. března 2010 12:13
Jméno: MyCatWatchesMe
IP: uživatel8937
 nazdáááááár .... hedte ted jsem mel sundanou hlavu a tak sem odkarbonoval pist a spalovak na pistu je 4B cotoznamena ?  jestli to je výbrus tak koliátej díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. března 2010 11:33
Jméno: mycatwatchesme
IP: uživatel8937
 ok dík
Datum: 14. března 2010 11:33
 čtvrtej výbrus
Datum: 14. března 2010 11:29
 Nema nekdo napad jak vyndat ten malej kolik na klikovce aby se neprotacelo magneto ? je tam asi zarezlej a je celej sjetej leze tak milimetr....zkousel sme to chyit snad vsim co sem nasel ale proste to sjede a nevytahnu ho...jeste me napadlo z boku dat sroubovak a kladivem lehkym tukanim ho vyklepat . Ale zase mlatit do klikovky necim..  Jinak klikovku mam v motoru,pulit nebudu protoze sem to delal pred tydnem...
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. března 2013 9:48
Jméno: Vašek
IP: uživatel15104
 skus to něčím nahřát a pak to trochu poklepak
Datum: 07. března 2013 9:48
Jméno: klikar
IP: uživatel7654
 milimetr stačí, jen určuje polohu rotoru, nic nedrží. rotor drží ten kužel.
Datum: 14. března 2010 8:16
|



|