slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  156  157  158  159  160  161  162  163  164  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Dominik      IP: uživatel6827    
Zdarec panove chci se zeptat jakou ma vydrz jednokrouzkovy pist ? je mi jasny ze je to spise na zavodny pionyry ale uvazuju o nem na sveho pista a jaky to ma vyhody kdyz ma jen jeden krouzek ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. března 2010 16:22
 
 
 
 
Jméno: ondrjawa      IP: uživatel1883    
já taky nevidím duvod proč by se tam nemohl dát jedno kroužek,a taky by to o něco víc točilo ale na seriovku to jako cenu nemá,ale proč si ho tam nedát :-) myslím že to pejede stejně
 
 
Datum: 03. března 2010 16:22
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Ja si muzu priznat ze skusenosti s 1 kruhacem nemam ale ty potom taky ne,kdyz je podle tebe davat jednokruh na serii v poradku..
 
 
Datum: 02. března 2010 20:21
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Paja to pochopil jak to myslim-ja zase nevimdim naprosto zadnej duvod proc na seriovej motor davat jednokruhac
 
 
Datum: 02. března 2010 20:20
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
bubák-denzileck to řekl trochu ostřeji, ale ma podle mě ve smyslu pravdu, 1 kroužák vykon nepřidá, kort v nižších otáčkách, a kroužek vydrží také mín než u 2kroužáku, tudíž nevidím důvod proč ho tam dávat a tipuju, že Lídr hledá "koně" , tak timhle je fakt "nepřidá" u modernějších motoru je to trochu jinačí než u seriovýho fika
 
 
Datum: 02. března 2010 19:39
 
 
 
 
Jméno: Bubák ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kdyz budes mit jednokrouzkovej pist na seriovym motoru nevidim v tom naprosto zadnej problem. sice bude asi o neco mensi komprese, ale na dnesni 2T se davaji taky jednokrouzkove pisty a krouzek se klidne za zivotnost motoru nemusi menit... (20-30 tis. km) .. jasne ze jsou to modernejsi motory nez fik, ale rozhodne nevim proc bych na jednokrouzek v serii mel podle denzilecka "zapominat"... denzile prestan prosimte papouskovat to,co si prectes na webech o upravach, kdyz s tim nemas zadny zkusenosti... dik
 
 
Datum: 02. března 2010 18:37
 
 
 
 
Jméno: Lídr      IP: uživatel4264    
a jak dlouho teda vydrzi v jednokrouzkovym pistu v serii?
 
 
Datum: 02. března 2010 15:32
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel6484    
jak říká dentileck
 
 
Datum: 02. března 2010 12:29
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
A co mas ty za motor?Seii?Jestli jo tak na to zapomen...
 
 
Datum: 01. března 2010 21:28
 
 
 
 
Jméno: hanz      IP: uživatel5608    
jestli chceš dát kroužek pro jednokroužkový píst na obyč píst tak to nedělej ten píst pro jednokro. je jinej
 
 
Datum: 01. března 2010 21:26
 
 
 
 
Jméno: Dominik      IP: uživatel6827    
Tedy spise ten krouzek jak vydrzi dlouho ?
 
 
Datum: 01. března 2010 21:05
 
 
 
 
Jméno: hanes+      E-mail:      IP: uživatel7210    
cus tak dneska my dosel piíst na čz 175 dal sem ho tam a zacal jsem pak startovat a chytalo to a cosi tam mlatí nevite co by to mohlo byt? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. března 2010 22:27
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8859    
novej pist x stara hlava.....asi mas v hlave napecenej bordel tak to klepe.......vycisti hlavu.....
 
 
Datum: 01. března 2010 22:27
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
možná píst o hlavu ti mlátí
 
 
Datum: 01. března 2010 21:54
 
 
 
 
Jméno: mustang23      IP: uživatel1337    
cau hosi kdyby ste meli na vyber dat do neupravenyho motoru (pouze sedmi vybrus) podkovu , dali byste ji tam nebi ne odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. března 2010 9:29
 
 
 
 
Jméno: Hlmut      IP: uživatel3093    
Podkova v temer seriovem motoru mi ochudila smes, jezdim se 72 tryskou a origo filtrem...
 
 
Datum: 01. března 2010 9:29
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8857    
ja bych ji tam taky dal......je tam moznost ze s narustajicim podtlakem sani bude pak potreba dat jinou trysku........a hlavne kdyz by sis pak vymyslel ze nechas valec upravit,tak nemusis znova spodek motoru pulit......za predpokladu ze uz ted je po GO.......je to dobrá vec nejenom pro výkon,ale i do budoucnosti......jooo rika se ze na seriovce podkova zlobí.......ale muj osobni nazor je,ze lidi kteri pisou,ze jim to zlobí,proste jen neumí nastavit smes........vyssi spodni komprese kladne ovlivnuje proudeni smesi a samozrejmne s tim i spodek motoru......
 
 
Datum: 28. února 2010 22:22
 
 
 
 
Jméno: Monter      IP: uživatel1250    
já bych jí tam osobně nedal byla by to zbytečná investice,na výkonu bys to pocitově ani nepoznal.
 
 
Datum: 28. února 2010 19:54
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
taky by mě to zajímalo, davam do mirně upravenýho motoru s 5 vybrusem taky podkovu tak uvidimě co to udělá.
 
 
Datum: 28. února 2010 19:52
 
 
 
 
Jméno: mustang23      IP: uživatel1337    
od tebe sem to zrovna slyset nechtel , neni tu nekdo kdo tomu rozumi ? v praxi a ma moznost porovnani
 
 
Datum: 28. února 2010 19:12
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Ne,podkova se dava kdyz mas deravej valec(vicekanal)tak aby to dorovnalo nak ten tlak.
 
 
Datum: 28. února 2010 17:47
 
 
 
 
Jméno: davik      IP: uživatel368    
cau draci pujde do kejvy 250 ojnice a pist z panelky 250 a jesli jo poynam to na vykonu dik za odp odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. února 2010 20:11
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jde to normálně, ale není to žádný výkonový přínos
 
 
Datum: 28. února 2010 20:11
 
 
 
 
Jméno: johny      IP: uživatel8528    
nepůjde, je to uplne jiny
 
 
Datum: 28. února 2010 17:45
 
 
 
 
Jméno: jawas      IP: uživatel368    
hele myslim ze to tsm pujde ale nevim co ten vykon
 
 
Datum: 28. února 2010 17:21
 
 
 
 
Jméno: Cooke      IP: uživatel6644    
Čau, z čeho je tato hlava? http://www.stojanek-shit.blog.cz. Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. února 2010 17:16
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to čz 125 nebo 175, pravdepodobne tedy modely 450 nebo 453...ten sroub slouzi k upevneni profilu spojujiciho horni ramovou trubku a hlavu, ten profil je tam kvuli omezeni vibrací, tahle vychytávka se montovala se to od roku cca 1963
 
 
Datum: 28. února 2010 17:16
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel987    
to je z jawy 250 ten šroub nevim k čemu tam je musel bych se podivat
 
 
Datum: 28. února 2010 17:03
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel8856    
MÁM POCIT ŽE TO JE ZE 125 NEBO Z 175
 
 
Datum: 28. února 2010 14:58
 
 
 
 
Jméno: Cooke      IP: uživatel6644    
A k čemu je tam ten šroub? díky
 
 
Datum: 28. února 2010 14:46
 
 
 
 
Jméno: matoosh      IP: uživatel8855    
zdarec.. neviete preco mi stale praskaju kruzky??? vcera som po dlhsom case nastartoval fichtla ze si idem zajazdit, nechal som ho chvilku bezat a ked som si na nho sadol a trosku som mu pridaval tak z valca bolo pocut take tukanie, dost silne.. a tak som dal dole valec a vidim ze z kruzku chyba asi jedna tretina... a nevedel som ten odlomeny kusok nikde najist, neviete kde sa mi mohol stratit??.. ..no a dnes som kupil nove kruzky nasadil som ich.. vsetko poskladal nastartoval a isiel som sa vozit.. a po dlhsom case sa zase ozvala ta rana z valca a zas mi praskol kruzok ale teraz druhy.. neviem ako je to mozne.. pls poradte mi.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. února 2010 22:49
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8857    
hele sou ruzny moznosti.......obracene nasazenej pist.......pokud si pouzil hodne starej pist a novy kruhy tak je to daný ze budou praskat........taky je mozny ze sou to nekvalitni asijsky kruhy......ty taky hodne praskaj....
 
 
Datum: 28. února 2010 22:49
 
 
 
 
Jméno: matoosh      IP: uživatel8855    
piest mam nasadeny urcite dobre.. to skor bude tymi zamkami.. su dost malinke... asi to bude chciet novy piest... :-(
 
 
Datum: 28. února 2010 15:53
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
máš na pístu v pořádku "zámky"? ja je na 1 starym měl dost malinký a keoužek se popotočil , jel zámkem přez kanál a prasknul
 
 
Datum: 28. února 2010 15:27
 
 
 
 
Jméno: mustang23      IP: uživatel1337    
:-D :-D to sou ale veci ktery by ti meli pri nasazovani dojit vim ze se to da prekouknout ale podruhy :-D
 
 
Datum: 28. února 2010 14:29
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
protože máš špatně nasazený píst. máš ho obeácene... pokud je na pístu šipka tak směřujr k výfuku. jinak si pamatuj že kroužky ti nesmý jezdit zámkem přes kanál.
 
 
Datum: 28. února 2010 14:22
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
čau, prosim Vás máte někdo tuhle kliku? http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_1054.html zajima mě hlavně jestli pěkně sedí ty dva "kužele" v ložiskách v karteru, dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. února 2010 9:54
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
prosim potřebuju poradit- skládam převodovku u fika a potžeboval bych vědět jestli je to 20 zubé kolečko na hlavní hřídeli a 18zubé na předloze nebo je to na opak? (chci jak je to orig ne zkrácená 2ka)dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. února 2010 8:14
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
poučka pro ty co nevěděj co je předloha:-) velká hřídel-velký kolo, malá hřídel-malý kolo
 
 
Datum: 28. února 2010 8:14
 
 
 
 
Jméno: tom1972      IP: uživatel8733    
20 zubé na hlavní 18 na předlohu
 
 
Datum: 27. února 2010 16:48
 
 
 
 
Jméno: Yuri ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.youtube.com/watch?v=MEve1M8BvHQ už ani ja nepametám ale na tom videu sa to dá zrátať
 
 
Datum: 27. února 2010 14:41
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec chtel bych se zeptat prosimvas. Mam na jednom pinckovi vyběhaný válec že už to skoro nejede. Má to osmý výbrus... Je možné udělat ještě další výbrus? Nebo musim sehnat jinačí válec? Ja osobne si myslim ze nad 8 výbrus už se to neděla... Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. února 2010 11:03
 
 
 
 
Jméno: ondrjawa      IP: uživatel1883    
kamarád má na pincku 12tej výbrus a pořád to jezdí
 
 
Datum: 27. února 2010 11:03
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
woby: ty rači pomlč ;-) všichni vímě že děláš 12 koňvé válce, neboj ;-)
 
 
Datum: 27. února 2010 8:35
 
 
 
 
Jméno: Hlmut      IP: uživatel7983    
Franky, ale nepraskne :-) Jezdil sem i 10. vybrus, nez to na vetsine zavodu zakazali... Jinak by se vetsi pisty nedelaly.
 
 
Datum: 27. února 2010 2:50
 
 
 
 
Jméno: qwertzuiop ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Začne se kroutit :-D možná tobě hlava na polštáři když se ti zdá nějakej vtipnej sen ty šašku ty víš všecko vid cezetáku,mustangista má tak trochu pravdu muže dojít při zátěži motoru za studena k mikroskopickýmu prasknutí,který neni okem vidět až na rentgenu je to znatelně vidět, mám s tím zkušenosti takový že jen při vylisování vložky,upravení kanálů popř. přifrézování další pomocných přefuků a následnýmu nalisování za tepla samozřejmě dojde k deformaci vložky ale to jen mikroskopicky a dá se zase bez problémů zaběhnout,po 500km už není žádnej náznak deformací na sklovitym povrchu vložky!!!- jen taková menší odbočka z tématu co se týká deformací litinových vložek válce a iluzí čezeťáka...
 
 
Datum: 27. února 2010 0:33
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mustangisto ty si zas chytrý jak rádio co :-D která bába ti to nakukala?? :-D žádné prasknutí nehrozí, maximálně se začne kroutit.
 
 
Datum: 26. února 2010 22:14
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
8. výbrus je maximum nad 8. hrozí prasknutí vložky ve válci pozor na to
 
 
Datum: 26. února 2010 22:02
 
 
 
 
Jméno: ondrjawa      IP: uživatel1883    
tak do patnáctýho no :-D
 
 
Datum: 26. února 2010 21:24
 
 
 
 
Jméno: ondrjawa      IP: uživatel1883    
jo na origo válcu to de udělat myslím do 10 nebo možná 13 výbrus ale to je pak už fakt docela takový o hubu,ale myslím že nad osmej výbrus ti někde musíš sehnat píst
 
 
Datum: 26. února 2010 21:18
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je odskoušený 15tý výbrus a pořád to jede
 
 
Datum: 26. února 2010 21:17
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Draci,byly by ste tak hodní,podívali ste se mi na profil? mám tam jednu fotku válce zevnitř,a potřeboval bych,aby jste mi řekli či je origoš válec bo se jedná o repliku od souseda z polska? Dík moc.Možná že to poznáte podle výfukovýho kanálu.... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. února 2010 21:42
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já sem to při zajíždění nehonil,to asi ten chlápek předemnou,a asi máte pravdu nesrovná se to,ale já prostě budu věřit že ano
 
 
Datum: 27. února 2010 21:42
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
proste si to honil pri zajizdeni, krouzek to nevyrzel, ulitlo ti kus od zamku a podrelo ti to valec...spravi se to, to jo, ale az po dalsim vybrusu...
 
 
Datum: 27. února 2010 20:32
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8851    
tak to by mi zajimalo jak se to srovná.......tohle je valec na vybrus bez diskuse
 
 
Datum: 27. února 2010 17:35
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vono to jako jede dobře,ale netahne to moc,a ted sem se byl ptát dědy,a povídal že možná se to srovná,ale že to bude trvat,
 
 
Datum: 27. února 2010 16:44
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8850    
to se nesrovná......tam proste ty tlaky uz nebudou.......mozna to pojede,ale jak!?
 
 
Datum: 27. února 2010 14:35
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
díky moc,já budu ted jezdit 100 kilaku pomaleji s více oilem,a budu doufat že se to srovná
 
 
Datum: 27. února 2010 10:15
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
kdyby... ale lip by to jelo
 
 
Datum: 26. února 2010 23:01
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
myslíš že kdyby se to srovnalo,mohlo by to jet i lépe?
 
 
Datum: 26. února 2010 22:27
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jakoby ne uplně prasklej ale úlomek
 
 
Datum: 26. února 2010 22:24
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj uznávám,to bude nejspíš tím,že jak jsem vyndával válec,vypadl z něj prasklej kroužek.(to je můj názor)
 
 
Datum: 26. února 2010 22:23
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
poškrábanej je............
 
 
Datum: 26. února 2010 22:20
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
možná se to srovná jak říkáš
 
 
Datum: 26. února 2010 22:20
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já dám nový kroužky,budu prvních 100 km dávat více oleje,a vono se to ještě zaběhne,a už tam ty škrábance nebudou
 
 
Datum: 26. února 2010 21:45
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hoši,já když se koukni na fotky,taky škrábance vydím,ale jinak tam skoro nejsou vidět,ten válec je uplně nový 0 výbrus,eště nezajetej,nemá eště ani 38.00,a polskej to nebude,
 
 
Datum: 26. února 2010 21:38
 
 
 
 
Jméno: ondrjawa      IP: uživatel1883    
to jo no ten válec je zralej na výbrus,prostě už má svoje odježděný
 
 
Datum: 26. února 2010 21:29
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kdyz se kouknu k vyfukovymu kanalu, jak je to tam zality, tak nezbyva nez konstatovat, ze je to polak...jinak poskrabany uz to mas, nepridrels to???
 
 
Datum: 26. února 2010 21:05
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na výbrus to určitě není,je to nezajetej nultej výbrus,dnes jsem to měřil šuplerou a nemělo to ani 38.00,Poškrábanej moc není,to se ti jen zdá z fotek.Jo a je tam druhá foka z dola jak je vejfuk,
 
 
Datum: 26. února 2010 17:29
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
nikde nevidim fotku jinou nez to zevnitr a na ty to vypada jako polskej valec protoze ty bocni kanali maj doliky je to smejt a dolu ten kanal moc nelicuje a navic tam jsou naky vicnelky priklanim se ktomu polskymu. Je pekne poskrabanej to bych si na pionyra nedal to uz nikdy nesedne jak by melo je to na vybrus, asi to jezdilo bez filtru.
 
 
Datum: 26. února 2010 17:19
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já mám také nultý výbrus a nemám to tam napsané. Zajimavé že když jsem rozebral motor který byl na fichtlu původně tk na válci byli inforamce s na pístu nic nebylo přitom na tom motoru co tam mám já teď tk na pístu jsou. :-D
 
 
Datum: 26. února 2010 17:14
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D to já to zas měl všude,jen tady ne :-D
 
 
Datum: 26. února 2010 17:06
 
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D z toho si nic nedělej,to já nemám na žádným mím válcu (skoro) :-D
 
 
Datum: 26. února 2010 16:57
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale nechápu jednu věc,válec je tedy origo,má nultej výbrus,ale nikde není vyraženný číslo výbrusu.Všude jsem hledal,ale nikde to není
 
 
Datum: 26. února 2010 16:36
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D no nwm jestli je to pořádně zajet když je na to maximállně najetých 900 kilaku,
 
 
Datum: 26. února 2010 15:52
 
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zkuz to pořádně zajed a pk tomu dej kosu :-D
 
 
Datum: 26. února 2010 15:51
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj to nebude vadit no,no jestli jede dobře,ale jo celkem,jo ale moc to zatím netahne
 
 
Datum: 26. února 2010 15:48
 
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj,na fotce se mi to tam roška zdá,ae to neřeš,jestly to jede good tk je vše OK. Já mám právě že tky ten Polák válec,ae to dám na fichtla kteryho budu celýho renovovat,tk tam to vadit nebude když sním jezdit nebudu :-)
 
 
Datum: 26. února 2010 15:46
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo tak tohle ti nepovim,já jsem toho pincka koupil na sbazaru,a ten chlápek říkal jen že ej nový válec,ale o úpravách nic neříkal
 
 
Datum: 26. února 2010 15:44
 
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj,ae ještě otázečka,na fotce se mi zdá jk kdyby to tam bylo upravovany...?
 
 
Datum: 26. února 2010 15:42
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ufff,ani nevíš jaký mi ted spadl kámen ze srdce :-D.Díky moc
 
 
Datum: 26. února 2010 15:39
 
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to je orig :-)
 
 
Datum: 26. února 2010 15:39
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to tam
 
 
Datum: 26. února 2010 15:31
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ok čekaj,hned to vyfotím,nahraju
 
 
Datum: 26. února 2010 15:25
 
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
takhle to těžko zjistíme,vyfoť to ze spodku,jk je vejfuck
 
 
Datum: 26. února 2010 15:24
 
 
 
 
Jméno: Rades      E-mail:      IP: uživatel7859    
zdarec draci potřeboval bych vědět jak mám nastavit rotační šoupátko na jawě 90.Podle diagramu mi to nende. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. února 2010 14:58
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čaute draci,má polskej válec jinej výfukovej kanálek než českej?Dík,myslím jako TVAR. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. února 2010 12:49
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a jakej tvar má výfukovej kanálek v origo válci?
 
 
Datum: 27. února 2010 12:49
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8849    
jo,je jinej,je to obdelnik a je mensi......mam ho doma........8.vybrus........ale pres vsechny jeho neduhy na mym origo spodku motoru umel 78km/h
 
 
Datum: 26. února 2010 23:29
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj tak sorry ....já vědel jen o tech rozměrech
 
 
Datum: 26. února 2010 18:11
 
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dachl21 :jj má obdélníkovej tvar ;-)
 
 
Datum: 26. února 2010 14:57
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já sem tady někde na fk četl,že polskej má obdelníkovej tvar,jen se chci ujistit jestli je to tak
 
 
Datum: 26. února 2010 13:52
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tvar je myslím stejnej ale rozměry nejsou stejný jako originál
 
 
Datum: 26. února 2010 12:53
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel3477    
Zdar měl bych dotaz mám čz 175/470 a kdybych vyměnil válec a hlavu z čz 175/477.05 11kw pasuje to ? A bylo by to silnějši jak čz 250/475 ? Děkuji. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. února 2010 21:38
 
 
 
 
Jméno: peta ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec tak ty kanaly lícujou přesně,ale vložka u 477(teda verze 9.5kw) je kratší o 4mm,ale myslim že to nevadí,protože kroužky se tak nízko nedostanou.
 
 
Datum: 28. února 2010 21:38
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
prumerna spotreba za letosni sezonu byla 4,1l...ale to jezdim furt plnej:-D...jinak pri 120 uz je docela dost roztocena...
 
 
Datum: 26. února 2010 18:38
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel3477    
a kolik mas spotrebu na 100 ? a kdyz jedes tech 120 tak to pretacis nebo takovy normalni otacky ?
 
 
Datum: 26. února 2010 16:44
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
standa: touhle upravou toho moc neziskas...krome hodne pohnuteho vzhledu motorky:-)...jinak cz 250/475 s tim asi stejne nepredjedes...jinak moje čz 180 jede tachometrovejch 120-125 km/h
 
 
Datum: 26. února 2010 15:40
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel3477    
Jěště mám dotaz kolik km/h ti ta čz 180 jede max. ? a kolik ta 475 ? Děkuji
 
 
Datum: 26. února 2010 10:26
 
 
 
 
Jméno: Standa      E-mail:      IP: uživatel3477    
ana 477 má 9,5kw ale vývozní 477 05 , 477 07 mají 11 kw to je vývoz pro USA jinak moc dík že se podívaš .
 
 
Datum: 26. února 2010 10:20
 
 
 
 
Jméno: peta ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nasadit to jde,ale myslim,že ti nebudou přesně lícovat kanály karter-válec.mam doma tyhle motory rozebraný,tak to zkusim a zejtra ti písnu co a jak;-).Jo a 477 nemá 11kw,myslim,že má 9kw,dvěpadinu 475 asi nedoženeš.Kámoš ji má(po go) a moje čz180(výbrus) na ni nemá:-(
 
 
Datum: 26. února 2010 10:15
 
 
 
 
Jméno: Rades      E-mail:      IP: uživatel7859    
zdarec draci potřeboval bych vědět jak mám nastavit rotační šoupátko na jawě 90.Podle diagramu mi to nende. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. února 2010 21:48
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel4180    
mužu mít pořád mokrou svíčku kvuli tomu že mám špatně kroužky na pístu? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. února 2010 21:28
 
 
 
 
Jméno: Bugs      IP: uživatel7552    
No tak trochu přemýšlej. Směs se spaluje ve spalovacím prostoru, takže to kroužkama asi není že jo. Může to dělat špatně seřízený zápalko nebo moc bohatá směs nebo to může tahat olej z převodovky.
 
 
Datum: 25. února 2010 21:28
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel4180    
tym to není,svíčka je mokrá od oleje a ty kroužky sou špatné
 
 
Datum: 25. února 2010 21:20
 
 
 
 
Jméno: patres      IP: uživatel8844    
urcite nie to bude karbecem ...skus zestelovat karbec alebo to moze byt aj predstihem skus to este nejako postelovat
 
 
Datum: 25. února 2010 20:00
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel4180    
čau draci,myslíte že vadí když mezi válcem a hlavou nemám těsnění? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. února 2010 8:42
 
 
 
 
Jméno: tubin      IP: uživatel7489    
já teže ne!
 
 
Datum: 26. února 2010 8:42
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel4180    
a když mám špatne ty kroužky na pístu?
 
 
Datum: 25. února 2010 19:12
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Já taky ne. Ani u jedné ze 3 motorek a jezdí to vše OK. Nikde nic neufukuje.
 
 
Datum: 25. února 2010 19:09
 
 
 
 
Jméno: Lídr      IP: uživatel4264    
Ahoj draci, mám dotaz - co je lepší, vazelína s papírem mezi polovice skříní nebo tmel? A jak stáhnout primární kolečko když stahovák jsem si ohnul, aji jsem do něho ťukal kladívkem (nejen ťukal ale zase si to nechci rozbít) a nic? Děkuji za rady, moc mi pomůžete :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. února 2010 19:18
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
U jednoho motoru jsem dal papír- vše ok. U druhého taktéž- uhnulo se a netěsnilo. Musel jsem půlit a dávat tměl.
 
 
Datum: 25. února 2010 19:18
 
 
 
 
Jméno: Hlmut      IP: uživatel3093    
Driv sem daval tmel. Davat tmel a jeste tesneni je zbytecnost. Tedka potru olejem dosedaci plochy a dam obyc. papir. tesneni, pokud mas rovne kartery a pulis casteji, tak je to nejlepsi volba a nikde mi nic nekape...
 
 
Datum: 25. února 2010 17:59
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8842    
samotnymu tesnenimu s vazelinou neverim a samotnymu tmelu bez tesneni taky neverim......ja davam papir+takovej cervenej tmel......primarni kolecko sundas jedine stahovakem......ja pouzivam zasadne velkej dvouramenej......se stahovakem z pásoviny nemam skusenost.....
 
 
Datum: 25. února 2010 14:56
 
 
 
 
Jméno: fera ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cau chlap chtel bych se zeptat co mam udelat abych mel na mustangovy vetší kompres distak pinite na ICQ 412 942 534 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. února 2010 22:18
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
určitě kompresi zvýšíš výbrusem... Potom snížením hlavy
 
 
Datum: 24. února 2010 22:18
 
 
 
 
Jméno: karel      E-mail:      IP: uživatel3810    
Zdar no ja bych si nechal snižit hlavu
 
 
Datum: 24. února 2010 21:59
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel4180    
porádí mi někdo jak mám pulit motor? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. února 2010 10:10
 
 
 
 
Jméno: ondrjawa      IP: uživatel1883    
na všechno sou připravky a stahováky, a to de pak samo
 
 
Datum: 25. února 2010 10:10
 
 
 
 
Jméno: Jarmag1      IP: uživatel7527    
Jelikož Ti tady radí sami skuteční znalci , zkus se tak na okraj podívat ještě na toto :http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-na-puleni-motoru.html
 
 
Datum: 25. února 2010 8:28
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel4180    
a jak se od sebe liší písty?
 
 
Datum: 24. února 2010 21:27
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel4180    
já se ptám,protože nechcu nějak poničit tu klikovku
 
 
Datum: 24. února 2010 21:22
 
 
 
 
Jméno: Bugs      IP: uživatel7552    
Hele dej si ten motor do dílny na ponk a zkoušej. Já taky nejsem žádný mechanik, ale zvládl jsem to. Znám pár kluků co běžně půlí motory od 12ti let. Je potřeba se toho nebát a hlavně do toho netlouct a nepáčit šroubovákem aby se nevymačkali kartery, jinak je to jednoduchý motor.
 
 
Datum: 24. února 2010 21:19
 
 
 
 
Jméno: fera ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
lol...:-)
 
 
Datum: 24. února 2010 21:17
 
 
 
 
Jméno: mustang23      IP: uživatel8826    
moje klavesnice by to nevydrzela , vem si k sobe nekoho kdo to umi to ti poradim
 
 
Datum: 24. února 2010 21:14
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravim, mam dotaz sla by dat hlava z 20/21 na pařeza 550???A co bych proto musel udelat? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. února 2010 0:09
 
 
 
 
Jméno: Thomas05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já sem taky dával na 05 21 válec+hlavu a s 13 zubem to lítalo 70 na rovině to dalo jinač 65 v poho.Jezdilo a táhlo to jak hovado a hlavně na trojku do těch táhlých kopců.
 
 
Datum: 25. února 2010 0:09
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nedavej to tam nema to tam co delat!!!
 
 
Datum: 24. února 2010 18:07
 
 
 
 
Jméno: hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo slo by to, ale nesedeli by ti prefuky :-)
 
 
Datum: 24. února 2010 17:39
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Teda hlava+Válec
 
 
Datum: 24. února 2010 17:10
 
<  156  157  158  159  160  161  162  163  164  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 11.05.2025 23:06:38 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu