|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Dominik
IP: uživatel6827
 Zdarec panove chci se zeptat jakou ma vydrz jednokrouzkovy pist ? je mi jasny ze je to spise na zavodny pionyry ale uvazuju o nem na sveho pista a jaky to ma vyhody kdyz ma jen jeden krouzek ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. března 2010 16:22
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 já taky nevidím duvod proč by se tam nemohl dát jedno kroužek,a taky by to o něco víc točilo ale na seriovku to jako cenu nemá,ale proč si ho tam nedát
 myslím že to pejede stejně
Datum: 03. března 2010 16:22
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Ja si muzu priznat ze skusenosti s 1 kruhacem nemam ale ty potom taky ne,kdyz je podle tebe davat jednokruh na serii v poradku..
Datum: 02. března 2010 20:21
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Paja to pochopil jak to myslim-ja zase nevimdim naprosto zadnej duvod proc na seriovej motor davat jednokruhac
Datum: 02. března 2010 20:20
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 bubák-denzileck to řekl trochu ostřeji, ale ma podle mě ve smyslu pravdu, 1 kroužák vykon nepřidá, kort v nižších otáčkách, a kroužek vydrží také mín než u 2kroužáku, tudíž nevidím důvod proč ho tam dávat a tipuju, že Lídr hledá "koně" , tak timhle je fakt "nepřidá" u modernějších motoru je to trochu jinačí než u seriovýho fika
Datum: 02. března 2010 19:39
 kdyz budes mit jednokrouzkovej pist na seriovym motoru nevidim v tom naprosto zadnej problem. sice bude asi o neco mensi komprese, ale na dnesni 2T se davaji taky jednokrouzkove pisty a krouzek se klidne za zivotnost motoru nemusi menit... (20-30 tis. km) .. jasne ze jsou to modernejsi motory nez fik, ale rozhodne nevim proc bych na jednokrouzek v serii mel podle denzilecka "zapominat"... denzile prestan prosimte papouskovat to,co si prectes na webech o upravach, kdyz s tim nemas zadny zkusenosti... dik
Datum: 02. března 2010 18:37
Jméno: Lídr
IP: uživatel4264
 a jak dlouho teda vydrzi v jednokrouzkovym pistu v serii?
Datum: 02. března 2010 15:32
Jméno: paja
IP: uživatel6484
 jak říká dentileck
Datum: 02. března 2010 12:29
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 A co mas ty za motor?Seii?Jestli jo tak na to zapomen...
Datum: 01. března 2010 21:28
Jméno: hanz
IP: uživatel5608
 jestli chceš dát kroužek pro jednokroužkový píst na obyč píst tak to nedělej ten píst pro jednokro. je jinej
Datum: 01. března 2010 21:26
Jméno: Dominik
IP: uživatel6827
 Tedy spise ten krouzek jak vydrzi dlouho ?
Datum: 01. března 2010 21:05
 cus tak dneska my dosel piíst na čz 175 dal sem ho tam a zacal jsem pak startovat a chytalo to a cosi tam mlatí nevite co by to mohlo byt?
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. března 2010 22:27
Jméno: standa
IP: uživatel8859
 novej pist x stara hlava.....asi mas v hlave napecenej bordel tak to klepe.......vycisti hlavu.....
Datum: 01. března 2010 22:27
 možná píst o hlavu ti mlátí
Datum: 01. března 2010 21:54
Jméno: mustang23
IP: uživatel1337
 cau hosi kdyby ste meli na vyber dat do neupravenyho motoru (pouze sedmi vybrus) podkovu , dali byste ji tam nebi ne
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. března 2010 9:29
Jméno: Hlmut
IP: uživatel3093
 Podkova v temer seriovem motoru mi ochudila smes, jezdim se 72 tryskou a origo filtrem...
Datum: 01. března 2010 9:29
Jméno: standa
IP: uživatel8857
 ja bych ji tam taky dal......je tam moznost ze s narustajicim podtlakem sani bude pak potreba dat jinou trysku........a hlavne kdyz by sis pak vymyslel ze nechas valec upravit,tak nemusis znova spodek motoru pulit......za predpokladu ze uz ted je po GO.......je to dobrá vec nejenom pro výkon,ale i do budoucnosti......jooo rika se ze na seriovce podkova zlobí.......ale muj osobni nazor je,ze lidi kteri pisou,ze jim to zlobí,proste jen neumí nastavit smes........vyssi spodni komprese kladne ovlivnuje proudeni smesi a samozrejmne s tim i spodek motoru......
Datum: 28. února 2010 22:22
Jméno: Monter
IP: uživatel1250
 já bych jí tam osobně nedal byla by to zbytečná investice,na výkonu bys to pocitově ani nepoznal.
Datum: 28. února 2010 19:54
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 taky by mě to zajímalo, davam do mirně upravenýho motoru s 5 vybrusem taky podkovu tak uvidimě co to udělá.
Datum: 28. února 2010 19:52
Jméno: mustang23
IP: uživatel1337
 od tebe sem to zrovna slyset nechtel , neni tu nekdo kdo tomu rozumi ? v praxi a ma moznost porovnani
Datum: 28. února 2010 19:12
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Ne,podkova se dava kdyz mas deravej valec(vicekanal)tak aby to dorovnalo nak ten tlak.
Datum: 28. února 2010 17:47
Jméno: davik
IP: uživatel368
 cau draci pujde do kejvy 250 ojnice a pist z panelky 250 a jesli jo poynam to na vykonu dik za odp
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. února 2010 20:11
 jde to normálně, ale není to žádný výkonový přínos
Datum: 28. února 2010 20:11
Jméno: johny
IP: uživatel8528
 nepůjde, je to uplne jiny
Datum: 28. února 2010 17:45
Jméno: jawas
IP: uživatel368
 hele myslim ze to tsm pujde ale nevim co ten vykon
Datum: 28. února 2010 17:21
Jméno: Cooke
IP: uživatel6644
Posl.aktualizace: 28. února 2010 17:16
 je to čz 125 nebo 175, pravdepodobne tedy modely 450 nebo 453...ten sroub slouzi k upevneni profilu spojujiciho horni ramovou trubku a hlavu, ten profil je tam kvuli omezeni vibrací, tahle vychytávka se montovala se to od roku cca 1963
Datum: 28. února 2010 17:16
Jméno: paja
IP: uživatel987
 to je z jawy 250 ten šroub nevim k čemu tam je musel bych se podivat
Datum: 28. února 2010 17:03
Jméno: Lukáš
IP: uživatel8856
 MÁM POCIT ŽE TO JE ZE 125 NEBO Z 175
Datum: 28. února 2010 14:58
Jméno: Cooke
IP: uživatel6644
 A k čemu je tam ten šroub? díky
Datum: 28. února 2010 14:46
Jméno: matoosh
IP: uživatel8855
 zdarec.. neviete preco mi stale praskaju kruzky??? vcera som po dlhsom case nastartoval fichtla ze si idem zajazdit, nechal som ho chvilku bezat a ked som si na nho sadol a trosku som mu pridaval tak z valca bolo pocut take tukanie, dost silne.. a tak som dal dole valec a vidim ze z kruzku chyba asi jedna tretina... a nevedel som ten odlomeny kusok nikde najist, neviete kde sa mi mohol stratit??.. ..no a dnes som kupil nove kruzky nasadil som ich.. vsetko poskladal nastartoval a isiel som sa vozit.. a po dlhsom case sa zase ozvala ta rana z valca a zas mi praskol kruzok ale teraz druhy.. neviem ako je to mozne.. pls poradte mi..
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. února 2010 22:49
Jméno: standa
IP: uživatel8857
 hele sou ruzny moznosti.......obracene nasazenej pist.......pokud si pouzil hodne starej pist a novy kruhy tak je to daný ze budou praskat........taky je mozny ze sou to nekvalitni asijsky kruhy......ty taky hodne praskaj....
Datum: 28. února 2010 22:49
Jméno: matoosh
IP: uživatel8855
 piest mam nasadeny urcite dobre.. to skor bude tymi zamkami.. su dost malinke... asi to bude chciet novy piest...
Datum: 28. února 2010 15:53
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 máš na pístu v pořádku "zámky"? ja je na 1 starym měl dost malinký a keoužek se popotočil , jel zámkem přez kanál a prasknul
Datum: 28. února 2010 15:27
Jméno: mustang23
IP: uživatel1337
Datum: 28. února 2010 14:29
 protože máš špatně nasazený píst. máš ho obeácene... pokud je na pístu šipka tak směřujr k výfuku. jinak si pamatuj že kroužky ti nesmý jezdit zámkem přes kanál.
Datum: 28. února 2010 14:22
Jméno: paja
IP: uživatel2970
Posl.aktualizace: 28. února 2010 9:54
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 prosim potřebuju poradit- skládam převodovku u fika a potžeboval bych vědět jestli je to 20 zubé kolečko na hlavní hřídeli a 18zubé na předloze nebo je to na opak? (chci jak je to orig ne zkrácená 2ka)dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. února 2010 8:14
 poučka pro ty co nevěděj co je předloha  velká hřídel-velký kolo, malá hřídel-malý kolo
Datum: 28. února 2010 8:14
Jméno: tom1972
IP: uživatel8733
 20 zubé na hlavní 18 na předlohu
Datum: 27. února 2010 16:48
Datum: 27. února 2010 14:41
 Zdarec chtel bych se zeptat prosimvas. Mam na jednom pinckovi vyběhaný válec že už to skoro nejede. Má to osmý výbrus... Je možné udělat ještě další výbrus? Nebo musim sehnat jinačí válec? Ja osobne si myslim ze nad 8 výbrus už se to neděla... Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. února 2010 11:03
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 kamarád má na pincku 12tej výbrus a pořád to jezdí
Datum: 27. února 2010 11:03
 woby: ty rači pomlč  všichni vímě že děláš 12 koňvé válce, neboj
Datum: 27. února 2010 8:35
Jméno: Hlmut
IP: uživatel7983
 Franky, ale nepraskne  Jezdil sem i 10. vybrus, nez to na vetsine zavodu zakazali... Jinak by se vetsi pisty nedelaly.
Datum: 27. února 2010 2:50
 Začne se kroutit  možná tobě hlava na polštáři když se ti zdá nějakej vtipnej sen ty šašku ty víš všecko vid cezetáku,mustangista má tak trochu pravdu muže dojít při zátěži motoru za studena k mikroskopickýmu prasknutí,který neni okem vidět až na rentgenu je to znatelně vidět, mám s tím zkušenosti takový že jen při vylisování vložky,upravení kanálů popř. přifrézování další pomocných přefuků a následnýmu nalisování za tepla samozřejmě dojde k deformaci vložky ale to jen mikroskopicky a dá se zase bez problémů zaběhnout,po 500km už není žádnej náznak deformací na sklovitym povrchu vložky!!!- jen taková menší odbočka z tématu co se týká deformací litinových vložek válce a iluzí čezeťáka...
Datum: 27. února 2010 0:33
 mustangisto ty si zas chytrý jak rádio co  která bába ti to nakukala??  žádné prasknutí nehrozí, maximálně se začne kroutit.
Datum: 26. února 2010 22:14
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 8. výbrus je maximum nad 8. hrozí prasknutí vložky ve válci pozor na to
Datum: 26. února 2010 22:02
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 tak do patnáctýho no
Datum: 26. února 2010 21:24
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 jo na origo válcu to de udělat myslím do 10 nebo možná 13 výbrus ale to je pak už fakt docela takový o hubu,ale myslím že nad osmej výbrus ti někde musíš sehnat píst
Datum: 26. února 2010 21:18
 je odskoušený 15tý výbrus a pořád to jede
Datum: 26. února 2010 21:17
 Draci,byly by ste tak hodní,podívali ste se mi na profil? mám tam jednu fotku válce zevnitř,a potřeboval bych,aby jste mi řekli či je origoš válec bo se jedná o repliku od souseda z polska? Dík moc.Možná že to poznáte podle výfukovýho kanálu....
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. února 2010 21:42
 já sem to při zajíždění nehonil,to asi ten chlápek předemnou,a asi máte pravdu nesrovná se to,ale já prostě budu věřit že ano
Datum: 27. února 2010 21:42
 proste si to honil pri zajizdeni, krouzek to nevyrzel, ulitlo ti kus od zamku a podrelo ti to valec...spravi se to, to jo, ale az po dalsim vybrusu...
Datum: 27. února 2010 20:32
Jméno: standa
IP: uživatel8851
 tak to by mi zajimalo jak se to srovná.......tohle je valec na vybrus bez diskuse
Datum: 27. února 2010 17:35
 vono to jako jede dobře,ale netahne to moc,a ted sem se byl ptát dědy,a povídal že možná se to srovná,ale že to bude trvat,
Datum: 27. února 2010 16:44
Jméno: standa
IP: uživatel8850
 to se nesrovná......tam proste ty tlaky uz nebudou.......mozna to pojede,ale jak!?
Datum: 27. února 2010 14:35
 díky moc,já budu ted jezdit 100 kilaku pomaleji s více oilem,a budu doufat že se to srovná
Datum: 27. února 2010 10:15
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 kdyby... ale lip by to jelo
Datum: 26. února 2010 23:01
 myslíš že kdyby se to srovnalo,mohlo by to jet i lépe?
Datum: 26. února 2010 22:27
 jakoby ne uplně prasklej ale úlomek
Datum: 26. února 2010 22:24
 jj uznávám,to bude nejspíš tím,že jak jsem vyndával válec,vypadl z něj prasklej kroužek.(to je můj názor)
Datum: 26. února 2010 22:23
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 poškrábanej je............
Datum: 26. února 2010 22:20
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 možná se to srovná jak říkáš
Datum: 26. února 2010 22:20
 já dám nový kroužky,budu prvních 100 km dávat více oleje,a vono se to ještě zaběhne,a už tam ty škrábance nebudou
Datum: 26. února 2010 21:45
 hoši,já když se koukni na fotky,taky škrábance vydím,ale jinak tam skoro nejsou vidět,ten válec je uplně nový 0 výbrus,eště nezajetej,nemá eště ani 38.00,a polskej to nebude,
Datum: 26. února 2010 21:38
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 to jo no ten válec je zralej na výbrus,prostě už má svoje odježděný
Datum: 26. února 2010 21:29
 kdyz se kouknu k vyfukovymu kanalu, jak je to tam zality, tak nezbyva nez konstatovat, ze je to polak...jinak poskrabany uz to mas, nepridrels to???
Datum: 26. února 2010 21:05
 na výbrus to určitě není,je to nezajetej nultej výbrus,dnes jsem to měřil šuplerou a nemělo to ani 38.00,Poškrábanej moc není,to se ti jen zdá z fotek.Jo a je tam druhá foka z dola jak je vejfuk,
Datum: 26. února 2010 17:29
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 nikde nevidim fotku jinou nez to zevnitr a na ty to vypada jako polskej valec protoze ty bocni kanali maj doliky je to smejt a dolu ten kanal moc nelicuje a navic tam jsou naky vicnelky priklanim se ktomu polskymu. Je pekne poskrabanej to bych si na pionyra nedal to uz nikdy nesedne jak by melo je to na vybrus, asi to jezdilo bez filtru.
Datum: 26. února 2010 17:19
 Já mám také nultý výbrus a nemám to tam napsané. Zajimavé že když jsem rozebral motor který byl na fichtlu původně tk na válci byli inforamce s na pístu nic nebylo přitom na tom motoru co tam mám já teď tk na pístu jsou.
Datum: 26. února 2010 17:14
Datum: 26. února 2010 17:06
Datum: 26. února 2010 16:57
 ale nechápu jednu věc,válec je tedy origo,má nultej výbrus,ale nikde není vyraženný číslo výbrusu.Všude jsem hledal,ale nikde to není
Datum: 26. února 2010 16:36
  no nwm jestli je to pořádně zajet když je na to maximállně najetých 900 kilaku,
Datum: 26. února 2010 15:52
 zkuz to pořádně zajed a pk tomu dej kosu
Datum: 26. února 2010 15:51
 jj to nebude vadit no,no jestli jede dobře,ale jo celkem,jo ale moc to zatím netahne
Datum: 26. února 2010 15:48
 jj,na fotce se mi to tam roška zdá,ae to neřeš,jestly to jede good tk je vše OK. Já mám právě že tky ten Polák válec,ae to dám na fichtla kteryho budu celýho renovovat,tk tam to vadit nebude když sním jezdit nebudu
Datum: 26. února 2010 15:46
 jo tak tohle ti nepovim,já jsem toho pincka koupil na sbazaru,a ten chlápek říkal jen že ej nový válec,ale o úpravách nic neříkal
Datum: 26. února 2010 15:44
 jj,ae ještě otázečka,na fotce se mi zdá jk kdyby to tam bylo upravovany...?
Datum: 26. února 2010 15:42
 ufff,ani nevíš jaký mi ted spadl kámen ze srdce  .Díky moc
Datum: 26. února 2010 15:39
 to je orig
Datum: 26. února 2010 15:39
 je to tam
Datum: 26. února 2010 15:31
 ok čekaj,hned to vyfotím,nahraju
Datum: 26. února 2010 15:25
 takhle to těžko zjistíme,vyfoť to ze spodku,jk je vejfuck
Datum: 26. února 2010 15:24
 zdarec draci potřeboval bych vědět jak mám nastavit rotační šoupátko na jawě 90.Podle diagramu mi to nende.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. února 2010 14:58
 čaute draci,má polskej válec jinej výfukovej kanálek než českej?Dík,myslím jako TVAR.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. února 2010 12:49
 a jakej tvar má výfukovej kanálek v origo válci?
Datum: 27. února 2010 12:49
Jméno: standa
IP: uživatel8849
 jo,je jinej,je to obdelnik a je mensi......mam ho doma........8.vybrus........ale pres vsechny jeho neduhy na mym origo spodku motoru umel 78km/h
Datum: 26. února 2010 23:29
 jj tak sorry ....já vědel jen o tech rozměrech
Datum: 26. února 2010 18:11
 dachl21 :jj má obdélníkovej tvar
Datum: 26. února 2010 14:57
 já sem tady někde na fk četl,že polskej má obdelníkovej tvar,jen se chci ujistit jestli je to tak
Datum: 26. února 2010 13:52
 tvar je myslím stejnej ale rozměry nejsou stejný jako originál
Datum: 26. února 2010 12:53
Jméno: Standa
IP: uživatel3477
 Zdar měl bych dotaz mám čz 175/470 a kdybych vyměnil válec a hlavu z čz 175/477.05 11kw pasuje to ? A bylo by to silnějši jak čz 250/475 ? Děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. února 2010 21:38
 zdarec tak ty kanaly lícujou přesně,ale vložka u 477(teda verze 9.5kw) je kratší o 4mm,ale myslim že to nevadí,protože kroužky se tak nízko nedostanou.
Datum: 28. února 2010 21:38
 prumerna spotreba za letosni sezonu byla 4,1l...ale to jezdim furt plnej  ...jinak pri 120 uz je docela dost roztocena...
Datum: 26. února 2010 18:38
Jméno: Standa
IP: uživatel3477
 a kolik mas spotrebu na 100 ? a kdyz jedes tech 120 tak to pretacis nebo takovy normalni otacky ?
Datum: 26. února 2010 16:44
 standa: touhle upravou toho moc neziskas...krome hodne pohnuteho vzhledu motorky  ...jinak cz 250/475 s tim asi stejne nepredjedes...jinak moje čz 180 jede tachometrovejch 120-125 km/h
Datum: 26. února 2010 15:40
Jméno: Standa
IP: uživatel3477
 Jěště mám dotaz kolik km/h ti ta čz 180 jede max. ? a kolik ta 475 ? Děkuji
Datum: 26. února 2010 10:26
 ana 477 má 9,5kw ale vývozní 477 05 , 477 07 mají 11 kw to je vývoz pro USA jinak moc dík že se podívaš .
Datum: 26. února 2010 10:20
 nasadit to jde,ale myslim,že ti nebudou přesně lícovat kanály karter-válec.mam doma tyhle motory rozebraný,tak to zkusim a zejtra ti písnu co a jak  .Jo a 477 nemá 11kw,myslim,že má 9kw,dvěpadinu 475 asi nedoženeš.Kámoš ji má(po go) a moje čz180(výbrus) na ni nemá
Datum: 26. února 2010 10:15
 zdarec draci potřeboval bych vědět jak mám nastavit rotační šoupátko na jawě 90.Podle diagramu mi to nende.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. února 2010 21:48
Jméno: Jakub
IP: uživatel4180
 mužu mít pořád mokrou svíčku kvuli tomu že mám špatně kroužky na pístu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. února 2010 21:28
Jméno: Bugs
IP: uživatel7552
 No tak trochu přemýšlej. Směs se spaluje ve spalovacím prostoru, takže to kroužkama asi není že jo. Může to dělat špatně seřízený zápalko nebo moc bohatá směs nebo to může tahat olej z převodovky.
Datum: 25. února 2010 21:28
Jméno: Jakub
IP: uživatel4180
 tym to není,svíčka je mokrá od oleje a ty kroužky sou špatné
Datum: 25. února 2010 21:20
Jméno: patres
IP: uživatel8844
 urcite nie to bude karbecem ...skus zestelovat karbec alebo to moze byt aj predstihem skus to este nejako postelovat
Datum: 25. února 2010 20:00
Jméno: Jakub
IP: uživatel4180
 čau draci,myslíte že vadí když mezi válcem a hlavou nemám těsnění?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. února 2010 8:42
Jméno: tubin
IP: uživatel7489
 já teže ne!
Datum: 26. února 2010 8:42
Jméno: Jakub
IP: uživatel4180
 a když mám špatne ty kroužky na pístu?
Datum: 25. února 2010 19:12
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Já taky ne. Ani u jedné ze 3 motorek a jezdí to vše OK. Nikde nic neufukuje.
Datum: 25. února 2010 19:09
Jméno: Lídr
IP: uživatel4264
 Ahoj draci, mám dotaz - co je lepší, vazelína s papírem mezi polovice skříní nebo tmel? A jak stáhnout primární kolečko když stahovák jsem si ohnul, aji jsem do něho ťukal kladívkem (nejen ťukal ale zase si to nechci rozbít) a nic? Děkuji za rady, moc mi pomůžete
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. února 2010 19:18
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 U jednoho motoru jsem dal papír- vše ok. U druhého taktéž- uhnulo se a netěsnilo. Musel jsem půlit a dávat tměl.
Datum: 25. února 2010 19:18
Jméno: Hlmut
IP: uživatel3093
 Driv sem daval tmel. Davat tmel a jeste tesneni je zbytecnost. Tedka potru olejem dosedaci plochy a dam obyc. papir. tesneni, pokud mas rovne kartery a pulis casteji, tak je to nejlepsi volba a nikde mi nic nekape...
Datum: 25. února 2010 17:59
Jméno: standa
IP: uživatel8842
 samotnymu tesnenimu s vazelinou neverim a samotnymu tmelu bez tesneni taky neverim......ja davam papir+takovej cervenej tmel......primarni kolecko sundas jedine stahovakem......ja pouzivam zasadne velkej dvouramenej......se stahovakem z pásoviny nemam skusenost.....
Datum: 25. února 2010 14:56
 cau chlap chtel bych se zeptat co mam udelat abych mel na mustangovy vetší kompres distak pinite na ICQ 412 942 534
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. února 2010 22:18
 určitě kompresi zvýšíš výbrusem... Potom snížením hlavy
Datum: 24. února 2010 22:18
 Zdar no ja bych si nechal snižit hlavu
Datum: 24. února 2010 21:59
Jméno: Jakub
IP: uživatel4180
 porádí mi někdo jak mám pulit motor?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. února 2010 10:10
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 na všechno sou připravky a stahováky, a to de pak samo
Datum: 25. února 2010 10:10
Jméno: Jarmag1
IP: uživatel7527
 Jelikož Ti tady radí sami skuteční znalci , zkus se tak na okraj podívat ještě na toto :http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-na-puleni-motoru.html
Datum: 25. února 2010 8:28
Jméno: Jakub
IP: uživatel4180
 a jak se od sebe liší písty?
Datum: 24. února 2010 21:27
Jméno: Jakub
IP: uživatel4180
 já se ptám,protože nechcu nějak poničit tu klikovku
Datum: 24. února 2010 21:22
Jméno: Bugs
IP: uživatel7552
 Hele dej si ten motor do dílny na ponk a zkoušej. Já taky nejsem žádný mechanik, ale zvládl jsem to. Znám pár kluků co běžně půlí motory od 12ti let. Je potřeba se toho nebát a hlavně do toho netlouct a nepáčit šroubovákem aby se nevymačkali kartery, jinak je to jednoduchý motor.
Datum: 24. února 2010 21:19
 lol...
Datum: 24. února 2010 21:17
Jméno: mustang23
IP: uživatel8826
 moje klavesnice by to nevydrzela , vem si k sobe nekoho kdo to umi to ti poradim
Datum: 24. února 2010 21:14
 Zdravim, mam dotaz sla by dat hlava z 20/21 na pařeza 550???A co bych proto musel udelat?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. února 2010 0:09
 Já sem taky dával na 05 21 válec+hlavu a s 13 zubem to lítalo 70 na rovině to dalo jinač 65 v poho.Jezdilo a táhlo to jak hovado a hlavně na trojku do těch táhlých kopců.
Datum: 25. února 2010 0:09
 nedavej to tam nema to tam co delat!!!
Datum: 24. února 2010 18:07
 jo slo by to, ale nesedeli by ti prefuky
Datum: 24. února 2010 17:39
 Teda hlava+Válec
Datum: 24. února 2010 17:10
|



|