|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Posl.aktualizace: 24. února 2010 22:59
Jméno: standa
IP: uživatel8841
 kvalitu klik posoudit nemuzu,ale CKR ojnice sou nejlepsi co muzes sehnat........
Datum: 24. února 2010 22:59
Jméno: fikuss
IP: uživatel8535
 nemuzu si ho vynachvalit mazu 1:50 mam najeto prez 4500 km a zadna zmena jen ta zeto sedlo zezacatku to delalo divny zvuky ve velkejch otackach tet to sedlo a zmirnyho kopecka jede 80km s pouzdrem a jinym vyfukem se mi to nikdy nepovedlo max 70 a vic ani tuk
Datum: 24. února 2010 20:44
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Hlavní výhoda je, že se nemusí tolik mazat, nemá takové velké tření a díky tomu dosáhneš o něco vyšší otáček.
Datum: 24. února 2010 19:25
Jméno: Vojtaa
IP: uživatel8836
 ta 15ka tam nepatří, pardon
Datum: 24. února 2010 17:31
Jméno: Vojtaa
IP: uživatel8836
 Jenže u té original mi vydrželo to pouzdro 30 000km a nemělo ani poté15 žádnou velkou vůli.
Datum: 24. února 2010 17:30
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Originál má nahoře pouzdro. To se časem vychodí, musí se měnit a mazat. Je to prostě horší. Tahle klika ti bude sloužit lépe se vším všudy!
Datum: 24. února 2010 16:53
Jméno: tubin
IP: uživatel7489
 čau draci,našel jsem doma dvě hlavy s fíka jedna je taková oválná a ta druhá taky ale je tam takový hrbol jakoby schůdek!Mužete mi nikdo říct proč?Nebo popsat jak má vypadat origo?
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. února 2010 16:38
Jméno: tubin
IP: uživatel7489
 dík tu origo sem měl na 21 a tu druhou sem měl od kámoše co měl i 05ku tak to je asi z toho!
Datum: 24. února 2010 16:38
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Ta bez výstupku je na typ 05. Má větší objem proto nižší kompresní poměr. Je to originál. Ta jakoby s tou ledvinkou je na typ 20-23. Má menší objem vyšší kompresní poměr a je to taky originální.
Datum: 24. února 2010 16:36
 Jakej má objem sériová hlava na fíka 23?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. února 2010 9:25
Jméno: lampan
IP: uživatel8067
 Kdyz vemes strikaacku a strikackou do hlavy J 23 nastrikas benzin, tak to bude naprosto presne 8ml a vrchlík pístu má 2 ml.
Datum: 25. února 2010 9:25
 asi 6,6
Datum: 25. února 2010 0:13
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Na 100% je to 6 ml
Datum: 24. února 2010 16:04
 Podle toho programu by měla mít sériovka 5.4, aby platil kompresní poměr 9,2, jako je uvedeno na jawa-50.cz
Datum: 24. února 2010 15:51
 myslim že 6 ml,ale nejsem si jist
Datum: 24. února 2010 15:41
Jméno: Noell
IP: uživatel36
 Ahoj, mam takovej dotaz , doslechl jsem se že pokud se osoustruží válec o 1- 2,5 mm a da se tam prý "kratší" píst , je možno touto upravou dostat nejakou pul kobylu kdobru při správné volbě rozměru, je to pravda nebo to je jeden z mnoha kecu a fám
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. února 2010 8:18
 píst z babety je o hodně kratší i dole, takže si s ním akorát tak můžete rozházet sání panáčci
Datum: 28. února 2010 8:18
Jméno: lampan
IP: uživatel8067
 chlapci to v tom vubec nezpociva musi se na soustruhu utocit spodni dosedaci plocha o 2 mm a pak na soustruhu utočit píst na vrchlík r50 - o dva mm kraje a udělat na to hlavu. Tímhle jste si dostali sací kanál dolů a proto si muzete dovolit udelat treti prefuk bez toho abyste meli jednokrouzek. Víte?
Datum: 25. února 2010 9:23
 stani: já to vím, oni nevědí
Datum: 23. února 2010 22:36
Jméno: standa
IP: uživatel8833
 Zanech řečí,je to pravda.......ale neni to jen o tom tam dat pist z babety a podriznout valec,víš
Datum: 23. února 2010 22:31
Datum: 23. února 2010 20:19
Jméno: fera
IP: uživatel8832
 NOELI ano je to pravda bude to mít vetsi tach a tim padem i vetsi vykon.
Datum: 23. února 2010 19:48
 jo jo.. já to mám musí se tam dát babettáckej pist a zkrátit válec.. a vrtání 41,5 mm..  nestezuju si.. v kombinaci s dalšími urpravami je to super..
Datum: 23. února 2010 19:46
 zdarec, je možný že mi na pinckovi vyšel kompresní poměr 1.00? to je kravina ne?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. února 2010 20:47
 ok!
Datum: 23. února 2010 20:47
Jméno: susicekm
IP: uživatel6086
 8.32 mi to vyšlo
Datum: 23. února 2010 20:44
 nechcou..napiš to tam
Datum: 23. února 2010 20:41
Jméno: susicekm
IP: uživatel6086
 teda v cm3 melu sračky
Datum: 23. února 2010 20:40
Jméno: susicekm
IP: uživatel6086
 počkej ae tam to chtěj v m3
Datum: 23. února 2010 20:40
Jméno: susicekm
IP: uživatel6086
 ááááha tak dík  ...no jo mentál se pozná
Datum: 23. února 2010 20:38
 a je to tady! tak se píše oběm spalovacího prosotru, né oběm válce. spalovací prostor je v hlavě. u sériové hlavy je to nějakých 6 ml
Datum: 23. února 2010 20:34
Jméno: susicekm
IP: uživatel6086
 zdvih: 44 .... Obejm 50 ..... vrtání: 38...
Datum: 23. února 2010 20:09
Jméno: susicekm
IP: uživatel6086
 wwww.jawa50tuning.wz.cz....a dal jsem mu zdvih,objem,vrtání
Datum: 23. února 2010 20:07
 kde jsi pls stáhl ten program?
Datum: 23. února 2010 19:46
 a jaké info jsi mu zadal?
Datum: 23. února 2010 19:30
 to počítal program
Datum: 23. února 2010 19:02
 neumýš počítat
Datum: 23. února 2010 18:55
 Vyjít ti to tak mohlo, ale je pí kravina
Datum: 23. února 2010 18:54
Jméno: furioso
IP: uživatel7364
 caute, je nejaky rozdiel medzi ojnicou na jawa 05 a jawa 555? okrem toho ze na 555ke je horne puzdro 10na a na O5ke 14? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. února 2010 8:40
Jméno: furioso
IP: uživatel7364
 ale ja zotrvacniky menit nechcem...len ojnicu
Datum: 25. února 2010 8:40
Jméno: standa
IP: uživatel8841
 delej jak myslis......stara klika versus stara ojnice nevesti nic dobryho.......a hlavne nevim jestli sou stejny spodni cepy v setrvakach.......rikam ze ty pozdejsi 05 uz meli stejny jako 21....tzn sirsi
Datum: 24. února 2010 23:17
Jméno: furioso
IP: uživatel7364
 ne diky, dam si zrepasovat tuto co mam. Myslim ze s cenou a s postovnym na SR by to vyslo rovnako mozno aj viac ako repas
Datum: 24. února 2010 18:26
 Chceš kliku na 05 s velkou dírou. Mám jí v pěkným stavu a je mi k ničemu tak dej vědět se domluvíme. Moc za ní nechci! Ještě něco by se našlo do motoru na 05 vlastně skoro celej rozebranej. Nic z toho nepotřebuju mám samí 20 -23.
Datum: 24. února 2010 12:35
Jméno: furioso
IP: uživatel7364
 a zotrvacniky na tej 05 klike sa mi zdaju rovnake ako na 555.
Datum: 24. února 2010 11:34
Jméno: furioso
IP: uživatel7364
 ide mi o zamennost ojnice. Mam jedu K.O. kliku z 555 (ma zle capy) ale ojnica je jak nova a na klike z 05 je ojnica cela KO. Naco kupovat novu ked by sa dala pouzit aj ta z 555. Diky za info.
Datum: 24. února 2010 11:32
Jméno: standa
IP: uživatel8835
Datum: 24. února 2010 11:25
Jméno: Hlmut
IP: uživatel7983
 Na prvnich 05kach byla ojnice identicka s typem 550/555, az pozdejsi typy mely ojnici pro 14mm cep...
Datum: 24. února 2010 0:50
 Zdar draci, možná budu za debila  ale jakej je zdvih motoru?  v mm
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. února 2010 18:49
 je to kravina
Datum: 23. února 2010 18:49
 díky moc a je možný že mi vyšel kompresní poměr 1.00?..to je kravina ne?
Datum: 23. února 2010 18:38
 záleží na čem mislíš pincek má 44 mm
Datum: 23. února 2010 18:29
 Vzdálenost mezi horní a dolní úvratí.
Datum: 23. února 2010 18:25
Jméno: Tůmi(č)
IP: uživatel8342
 čau hoši když jedu na fichtlu strašně to v něm zvoní to prej znamena že jsou špatny pístní kroužky tak sem je sundal ale nevim jak mam poznat jestli sou špatny nebo je nebo jestli to je vubec kroužkama? diky za odpovědí
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. února 2010 19:58
Jméno: Tůmi(č)
IP: uživatel8342
 jj
Datum: 23. února 2010 19:58
 jeej soráččč,chtěl jsem to napsat trošičku jinak,je špatnej pokud má větší mezeru jak 0.5 mm,a dobrej ak má 0.3  sorry
Datum: 23. února 2010 19:51
 kolecko ma pravdu dachle  kdyz das krouzek do valce tak musi mit minimalni mezirku...jakmile ma 4 mm uz je na vymenu  ten uz nemuze tesnit,dyt to je skoro pul centimetrova dira..ale urcite je vymen  i kdyby to zvoneni nebylo krouzkama
Datum: 23. února 2010 19:22
 dach21: jsi se preklepl, ne?
Datum: 23. února 2010 18:43
Jméno: Tůmi(č)
IP: uživatel8342
 dík všem
Datum: 23. února 2010 18:27
 krožky poznáš tak že ho sundáš z pístu dáš do válce,a změříš mezeru mezi koncwma píst. kroužku...jak má mezera přes 5 mm je špatnej,jak má 4 je OK
Datum: 23. února 2010 18:25
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Píst musí být černý za pístními kroužky- špatná těsnost. Nebo máš něco s klikou......
Datum: 23. února 2010 18:06
Jméno: peto
IP: uživatel8696
 skus pozriet tu brondzovu vlozku (klzne lozisko) na piestnom cape asi je vybuchane
Datum: 23. února 2010 17:58
 Zdarec. Objevil jsem na netu video jak borec startuje panelku a má zmačklou spojku... To se tak má?  já myslim že by to klouzalo...bud mu ta spojka nefunguje nebo nevim  Ja na panelce startuju bez spojky... http://www.youtube.com/watch?v=vCZqGZCSKJk
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. února 2010 16:12
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 no dyť jo, ale máš tam jakoby vnitřní a vnější koš spojky, takže vnější koš je na hlavní hřídeli volně(muže se vuči ní tošit) a vnitřní koš je na hlavní hřídeli v ozubení("napevno"  ... když je tada spojka navymáčklá, tak se pomocí lamel a mezilamel tyto dva koše "propojí" takže se vůči sobě nemůžou točit, ale jakmile vymáčkneš spojku, tak vnější koš se točí pořád, ale vnitřní koš se zastaví..... z toho vyplývá, že když startuješ s vymáčklou spojkou, tak se ti točí vnější koš a pomocí primárního řetězu i klika, ale vnitřní koš spojky spojí(tudíž i převodovka)
Datum: 23. února 2010 16:12
 aha hoši já mám přece jenom dlouhé vedení  když jsem skládal motor panelácký tak tam přece je startovací segment zub na zub ke spojkovému koši a to pak celé primárem na klikovku
Datum: 22. února 2010 20:36
 aha takže to je celkom good že to obchádza prevodovku
Datum: 22. února 2010 20:07
 ozubení startovacího segmentu zabírá na spojkový koš, který je pak primárním řetězem spojen s klikovkou  je to uplně jiné než u fichtla...
Datum: 22. února 2010 19:59
 Čoooooo? a cez čo sa potom prenáša pohyb na kľuku??????
Datum: 22. února 2010 19:38
 přesne jak řiká kolečko kdyz kejvačku nebo panelku startujes ze zmačklou spojkou je to lepsi a de to lehcčejš netocí se převodovka
Datum: 22. února 2010 18:47
 spojka nema na startovani u panelky vliv...nastartujes i se zmacklou spojkou
Datum: 22. února 2010 17:58
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Čau ,chtěl bych se zeptat když bych si koupil jenom píst a kroužky ale nedělal výbrus tak jak dlouho se musí zajíždět?
Předem dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. února 2010 17:13
 Myslel jsem si to taky, ale výbrusu se nevyhneš. A čím víc máš najeto, tím víc se kroužky zaběhnou do opotřebovanýho válce a jseš tam, kde na začátku.
Datum: 22. února 2010 17:13
 Cau, mam dandy 50-slabsi verzi, chtel bych tam dat polini kit 80...kde bych ho sehnal, zakolik a co k tomu jeste musim prosim koupit?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. února 2010 8:48
Jméno: tubin
IP: uživatel7489
 Nedávno byl na aukru za 3000
Datum: 26. února 2010 8:48
Jméno: Petr
IP: uživatel8818
 j, a kde jsi ho sehnal?...musels k tomu koupit jeste nakej karburator?
Datum: 22. února 2010 16:03
 Čus,sháněl jsem ho taky,už není skoro k sehnáni,ale když,tak za něj dáš i přes 5000,-.Alespoň podle mích zkušeností.
Datum: 22. února 2010 15:54
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Včera tu měl Yuri takovou menší výměnu názoru s Frankym ohledně zajíždění motoru. Tak jak to vlastně je? Já mám na jaře zajíždět 3 motorky. Vím, že více mazat moc netočit. Ale proč se to tolik nesmí točit? Kolik km musím ujet s bohatou směsí? Můžu pak jezdit opatrně s normální směsí? Jak to tedy vlastně je? Mám u všech 2 kroužkáče, olej Motul motomix 2T.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. února 2010 19:34
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 myslíš že se nehryzne??tak přijed a vem si sebou válec po výbrusu a já ti to ukážu
Datum: 22. února 2010 19:34
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Díky za rady.
Datum: 22. února 2010 18:05
 hezky si to stando vyložil,
Datum: 22. února 2010 15:48
Jméno: standa
IP: uživatel8816
 Franky je Franky......obcas ma horkou hlavu........ Zajizdet se musí! Olej máš dobrej! Ten mam taky. ....jak zajizdet......klasika....jehlu nahoru,víc oleje(1:25).....první desítky kilometrů netočit,pokud mozno jezdit po rovine,sledovat teplotu valce.....jak je horkej a smrdí prepalenej olej tak na chvilku zastav..... po prvnich cca 50km to zacina mit snahu trochu jet,takze ho uz obcas víc vytoč,ale stale jezdi prevazne do strednich otáček.......tak nejak ve strednich otackach jezdi do 150-200km-pak ucejtis ze motor zacina chtit do otacek......tak mu to doprej,stále mazej trochu víc,jehlu furt nahore,chvilkově klidně motor do plnejch,ale zadnej extrem........pak uz jen sleduj jak se motor chová......cim dál vic ho vytáčej......zhruba po 500km je takřka zajetej.....stačí víc mazat(rekneme 1:30).....ja po najetí 600km vzal motor na motokrosovou trat a uz šel jak víno!   kdyz sem válec sundal po dvou letech,byl bez škrábance,dokonale zajetej,kruhy neustále bez vůle!! Jak sem to napsal,tak to delam........jen s tim rozdilem,ze ty km moc nepocitam......posloucham jen motor......on si rekne sám......takle zajetej 8.vybrus mi jel radarových 78km/h,mel silu jak prase byl točivej a spotrebu mel pres 3 litry.......a jinak ty dvoukruhy sou docela odolný........ty kvalitní vydržej rovnou kotel bez zajetí.....sice to brzo straci kompresi,ale vim ze to jde(taky znam lidi co odmitaj zajizdeni)......levny nekvalitni dvoukruhy rádi praskaj......to je zas sloh  fuj
Datum: 22. února 2010 15:46
Datum: 22. února 2010 15:40
 nesmíš to točit prvních 500 km,musíš mít jehlu na 3 zářezu,netočit to vubec,jen tak lehounce po rovině na trojku.po těch 500 km maž stejně oleje,ale už mužeš jezdit trošku víc pak po 900 už tomu dávej zabrat.Ale rozhodně nejezdi hned naplno po výbrusu,Sekne se ti motor celej.!!!
Datum: 22. února 2010 15:35
Jméno: Svist
IP: uživatel6824
 Sháním ventilátor na ČZ 175 typ 502. Předem děkuji za pomoc
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. února 2010 15:25
 Jeden bych měl Janovsky.Michal@seznam.cz napiš a domluvíme se
Datum: 22. února 2010 15:25
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 čau,chci se zeptat, jak mám nasadit nové ojniční pouzdro do klikovky,staré už sem vyříznul a to nové mi tam vůbec nejde...psal už sem jednou abych dal pouzdro na 2hodinky do mrazáku a klikovku nahřát horkovzdušnou pistolí...pouzdro sem mrazil tak 3-4hodinky a klikovku sem nahříval 10minut a pořát nic,vůbec to tam nešlo......jak se zmrzlé pouzdro přiblížilo ke klikovce tak se ihned ohřálo a pálilo jako prase..poradtě prosím nic už mě nenapadá možná tak zbrousit šmirglem.díky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. února 2010 9:52
Jméno: standa
IP: uživatel8816
 To tam musí jít na fest!! zadny brouseni! pouzdro se musí nalisovat a nasledny vystružit dle čepu!
Datum: 22. února 2010 9:52
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 zbrousit šmirglem
Datum: 21. února 2010 20:44
 Buď rád, že ti tam jde fest. Kdyby tam šlo volně mohlo by se později pootočit. Jsou ojnice, kde se futro musí např. narádlovat, aby tam vůbec drželo. Musíš ho tam něčím nalisovat. Dobrý je třeba ten francouzák nebo v nouzi postačí třeba i truhlářská sponka.
Datum: 21. února 2010 20:39
 Já jsem to vždy dal na krajíček a rovně nalisoval třřeba francouzákem, pak navrtal mazací dírky a bylo hotovo.
Datum: 21. února 2010 20:26
 Já jsem to vždy dal na krajíček a rovně nalisoval třřeba francouzákem, pak navrtal mazací dírky a bylo hotovo.
Datum: 21. února 2010 20:24
 dej to do svěráku
Datum: 21. února 2010 20:02
Jméno: Vojty
IP: uživatel6362
 Ahoj Seso budou zde nějaké další nahradní díly na Jawa dandy diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. února 2010 18:04
 Zdravim,mám takový blbý dotaz. Skladam si doma takeho zgarba pionyra na vyřádění na poli. Říkám tomu Cross  Chtěl bych se zeptat jestli mi to bude líp tahat kopce z těžší nebo lehčí klikovkou. (rozmýšlím se totiž mezi motorama 21 a 05 s válcem,hlavou a karbecem 21.Myslím že z tou těžší pujde to sice hůř vytáčet ale díky setrvačnosti by to mělo líp tahat kopce...Ale nejsem si jistý tak prosim poradte dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. února 2010 20:49
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 z mých "zkušeností" bych volil celej motor 20-23
Datum: 21. února 2010 20:49
Jméno: ardno.69
IP: uživatel7016
 05 jde hodne od spodu nez motory z 21,23 !!!
Datum: 21. února 2010 20:41
 jo jinak Yuri: vůbec to ničemu nevadí  spíš je to lepší. Možná to bude vadit tvým rukám jak to za ně bude tahat
Datum: 21. února 2010 20:08
 mam ale rozebrané... něco už jsem rozprodal ale neco mám...mám toho bednu tak napiš co chceš,já se podívám a můžeme se domluvit... Jinak s tema přefukama jak jsem psal. Dal bych si tam hlavu,válec,karbec za 21..
Datum: 21. února 2010 20:06
Jméno: Yuri
IP: uživatel7332
 vadí ak mám na 05 motore valec z 20-23 ???
Datum: 21. února 2010 19:21
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 a 05 válce mají menší přefuky. Pokud máš mrtě motorů 05..... nemohl by jsi mě když tak pár dílů poslat?
Datum: 21. února 2010 17:25
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Pokud vím, 05 nemá kalenou kliku, můj měl problémy s vyskakující trojkou. No přeci jen, já bych jezdil na typu 20-23.
Datum: 21. února 2010 17:24
 to mi nevadí. Ve sklepě mám rozebraných motoru 05 hafo... Nouze o díly mě vůbec netrápí. A když už tak 05ku ma v našem měste každý druhý ve stodole
Datum: 21. února 2010 15:55
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Na 05 se blbě shánějí náhradní díly. Na ty modernější motory to jde lépe.
Datum: 21. února 2010 15:41
Jméno: rejnold
IP: uživatel7357
Posl.aktualizace: 21. února 2010 15:32
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Není! Jenom, že je to nultý výbrus. Prostě orignální vrtání 38mm. První výbrus už je 38,25mm.
Datum: 21. února 2010 15:32
Jméno: mmm
IP: uživatel6804
 cus draci moc se to sem nehodi nevite o nakym E strance kde bych sehnal krousky na yamahu rd.dt 80 nemuzu to nikde najit cus.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. února 2010 19:53
 Zkus někde, kde dělaj výbrusy a tak.. Osobně mám dobrou zkušenost s, teď doufám že to napíšu dobře.. Panem Trojanem, dělal mi válec na DT 125r, a bez problémů, výborný přístup, i cena..  Jestli chceš, tak ti dám číslo..
Datum: 21. února 2010 19:53
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 Zdarec mam dotaz s mustangem byl u me se na neho divat stryc a rikal ze to ma malou kompres ale ja sem mu rikal ze to ma dobrou.Ale nedávno kdyz sem mel sdelanou hlavu tak se hýbal píst ve válci je to normální válec je po výbrusu.Myslíte že by to chtelo kroužky? a jak poznám že to ty kroužky už chce nové?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. února 2010 10:33
 jestli jsou krouzky dobry nebo ne poznas tak ze sundas krouzek z pistu, das ho do valce a zmeris mezeru mezi koncema krouzku.. 0,3 mm je dobry.. od 0,5 mm vejs uz je na vymenu..
Datum: 21. února 2010 10:33
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 motor zaběhlý je a píst a kroužky tak sou taky
Datum: 21. února 2010 8:54
 Jestli ten motor neni zaběhlej tak nemůže mít kompresi ,zkus mazat ve větším poměru synt. minerál oilem...
Datum: 21. února 2010 0:03
Jméno: peto
IP: uživatel8696
 Ono asi zla otazka ale menil si aj piest pretoze ked nas vybrus musis dat aj vecsi piest a kruzky.
Datum: 20. února 2010 23:20
 zdar jak zjistím nebo jak spočítám kolikátej výbrus mám na pinckovi na písti to už není vidět dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. února 2010 10:37
 jojo prumer valce zevnitr
Datum: 21. února 2010 10:37
Jméno: pepa
IP: uživatel6644
 vem si šupleru a zmer
Datum: 21. února 2010 6:55
 vrtání je co?to je průměr válce?ze vnitř?
Datum: 20. února 2010 22:17
 Originální vrtání má průměr 38mm, při každým výbrusu se přidává 0,25mm. takže šupleru a počítat
Datum: 20. února 2010 21:58
|



|