slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  157  158  159  160  161  162  163  164  165  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: milda      E-mail:      IP: uživatel8684    
cus draci chci se zeptat jak hodnotíte tuhle kliku http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_1054.html s jeh.ložisky ..... je to jako original nebo je to jen odvar a vyplatí se zrepasovat original nes koupit tuhle ..... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. února 2010 22:59
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8841    
kvalitu klik posoudit nemuzu,ale CKR ojnice sou nejlepsi co muzes sehnat........
 
 
Datum: 24. února 2010 22:59
 
 
 
 
Jméno: fikuss      IP: uživatel8535    
nemuzu si ho vynachvalit mazu 1:50 mam najeto prez 4500 km a zadna zmena jen ta zeto sedlo zezacatku to delalo divny zvuky ve velkejch otackach tet to sedlo a zmirnyho kopecka jede 80km s pouzdrem a jinym vyfukem se mi to nikdy nepovedlo max 70 a vic ani tuk
 
 
Datum: 24. února 2010 20:44
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Hlavní výhoda je, že se nemusí tolik mazat, nemá takové velké tření a díky tomu dosáhneš o něco vyšší otáček.
 
 
Datum: 24. února 2010 19:25
 
 
 
 
Jméno: Vojtaa      IP: uživatel8836    
ta 15ka tam nepatří, pardon
 
 
Datum: 24. února 2010 17:31
 
 
 
 
Jméno: Vojtaa      IP: uživatel8836    
Jenže u té original mi vydrželo to pouzdro 30 000km a nemělo ani poté15 žádnou velkou vůli.
 
 
Datum: 24. února 2010 17:30
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Originál má nahoře pouzdro. To se časem vychodí, musí se měnit a mazat. Je to prostě horší. Tahle klika ti bude sloužit lépe se vším všudy!
 
 
Datum: 24. února 2010 16:53
 
 
 
 
Jméno: tubin      IP: uživatel7489    
čau draci,našel jsem doma dvě hlavy s fíka jedna je taková oválná a ta druhá taky ale je tam takový hrbol jakoby schůdek!Mužete mi nikdo říct proč?Nebo popsat jak má vypadat origo? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. února 2010 16:38
 
 
 
 
Jméno: tubin      IP: uživatel7489    
dík tu origo sem měl na 21 a tu druhou sem měl od kámoše co měl i 05ku tak to je asi z toho!
 
 
Datum: 24. února 2010 16:38
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Ta bez výstupku je na typ 05. Má větší objem proto nižší kompresní poměr. Je to originál. Ta jakoby s tou ledvinkou je na typ 20-23. Má menší objem vyšší kompresní poměr a je to taky originální.
 
 
Datum: 24. února 2010 16:36
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jakej má objem sériová hlava na fíka 23? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. února 2010 9:25
 
 
 
 
Jméno: lampan      IP: uživatel8067    
Kdyz vemes strikaacku a strikackou do hlavy J 23 nastrikas benzin, tak to bude naprosto presne 8ml a vrchlík pístu má 2 ml.
 
 
Datum: 25. února 2010 9:25
 
 
 
 
Jméno: Thomas05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
asi 6,6
 
 
Datum: 25. února 2010 0:13
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Na 100% je to 6 ml
 
 
Datum: 24. února 2010 16:04
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Podle toho programu by měla mít sériovka 5.4, aby platil kompresní poměr 9,2, jako je uvedeno na jawa-50.cz
 
 
Datum: 24. února 2010 15:51
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
myslim že 6 ml,ale nejsem si jist
 
 
Datum: 24. února 2010 15:41
 
 
 
 
Jméno: Noell      IP: uživatel36    
Ahoj, mam takovej dotaz , doslechl jsem se že pokud se osoustruží válec o 1- 2,5 mm a da se tam prý "kratší" píst , je možno touto upravou dostat nejakou pul kobylu kdobru při správné volbě rozměru, je to pravda nebo to je jeden z mnoha kecu a fám odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. února 2010 8:18
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
píst z babety je o hodně kratší i dole, takže si s ním akorát tak můžete rozházet sání panáčci
 
 
Datum: 28. února 2010 8:18
 
 
 
 
Jméno: lampan      IP: uživatel8067    
chlapci to v tom vubec nezpociva musi se na soustruhu utocit spodni dosedaci plocha o 2 mm a pak na soustruhu utočit píst na vrchlík r50 - o dva mm kraje a udělat na to hlavu. Tímhle jste si dostali sací kanál dolů a proto si muzete dovolit udelat treti prefuk bez toho abyste meli jednokrouzek. Víte?
 
 
Datum: 25. února 2010 9:23
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
stani: já to vím, oni nevědí
 
 
Datum: 23. února 2010 22:36
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8833    
Zanech řečí,je to pravda.......ale neni to jen o tom tam dat pist z babety a podriznout valec,víš:-D
 
 
Datum: 23. února 2010 22:31
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
samý odborník ;-) :-D
 
 
Datum: 23. února 2010 20:19
 
 
 
 
Jméno: fera      IP: uživatel8832    
NOELI ano je to pravda bude to mít vetsi tach a tim padem i vetsi vykon.
 
 
Datum: 23. února 2010 19:48
 
 
 
 
Jméno: kabys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo jo.. já to mám musí se tam dát babettáckej pist a zkrátit válec.. a vrtání 41,5 mm..:-) nestezuju si.. v kombinaci s dalšími urpravami je to super..:-)
 
 
Datum: 23. února 2010 19:46
 
 
 
 
Jméno: susicekm ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec, je možný že mi na pinckovi vyšel kompresní poměr 1.00? to je kravina ne? :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. února 2010 20:47
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ok!
 
 
Datum: 23. února 2010 20:47
 
 
 
 
Jméno: susicekm      IP: uživatel6086    
8.32 mi to vyšlo
 
 
Datum: 23. února 2010 20:44
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nechcou..napiš to tam
 
 
Datum: 23. února 2010 20:41
 
 
 
 
Jméno: susicekm      IP: uživatel6086    
teda v cm3 melu sračky
 
 
Datum: 23. února 2010 20:40
 
 
 
 
Jméno: susicekm      IP: uživatel6086    
počkej ae tam to chtěj v m3
 
 
Datum: 23. února 2010 20:40
 
 
 
 
Jméno: susicekm      IP: uživatel6086    
ááááha tak dík :-D ...no jo mentál se pozná:-D
 
 
Datum: 23. února 2010 20:38
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a je to tady! tak se píše oběm spalovacího prosotru, né oběm válce. spalovací prostor je v hlavě. u sériové hlavy je to nějakých 6 ml
 
 
Datum: 23. února 2010 20:34
 
 
 
 
Jméno: susicekm      IP: uživatel6086    
zdvih: 44 .... Obejm 50 ..... vrtání: 38...
 
 
Datum: 23. února 2010 20:09
 
 
 
 
Jméno: susicekm      IP: uživatel6086    
wwww.jawa50tuning.wz.cz....a dal jsem mu zdvih,objem,vrtání
 
 
Datum: 23. února 2010 20:07
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kde jsi pls stáhl ten program? :-)
 
 
Datum: 23. února 2010 19:46
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a jaké info jsi mu zadal?
 
 
Datum: 23. února 2010 19:30
 
 
 
 
Jméno: susicekm ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to počítal program:-D
 
 
Datum: 23. února 2010 19:02
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
neumýš počítat
 
 
Datum: 23. února 2010 18:55
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vyjít ti to tak mohlo, ale je pí kravina
 
 
Datum: 23. února 2010 18:54
 
 
 
 
Jméno: furioso      IP: uživatel7364    
caute, je nejaky rozdiel medzi ojnicou na jawa 05 a jawa 555? okrem toho ze na 555ke je horne puzdro 10na a na O5ke 14? diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. února 2010 8:40
 
 
 
 
Jméno: furioso      IP: uživatel7364    
ale ja zotrvacniky menit nechcem...len ojnicu
 
 
Datum: 25. února 2010 8:40
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8841    
delej jak myslis......stara klika versus stara ojnice nevesti nic dobryho.......a hlavne nevim jestli sou stejny spodni cepy v setrvakach.......rikam ze ty pozdejsi 05 uz meli stejny jako 21....tzn sirsi
 
 
Datum: 24. února 2010 23:17
 
 
 
 
Jméno: furioso      IP: uživatel7364    
ne diky, dam si zrepasovat tuto co mam. Myslim ze s cenou a s postovnym na SR by to vyslo rovnako mozno aj viac ako repas :-)
 
 
Datum: 24. února 2010 18:26
 
 
 
 
Jméno: jenda65 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Chceš kliku na 05 s velkou dírou. Mám jí v pěkným stavu a je mi k ničemu tak dej vědět se domluvíme. Moc za ní nechci! Ještě něco by se našlo do motoru na 05 vlastně skoro celej rozebranej. Nic z toho nepotřebuju mám samí 20 -23.
 
 
Datum: 24. února 2010 12:35
 
 
 
 
Jméno: furioso      IP: uživatel7364    
a zotrvacniky na tej 05 klike sa mi zdaju rovnake ako na 555.
 
 
Datum: 24. února 2010 11:34
 
 
 
 
Jméno: furioso      IP: uživatel7364    
ide mi o zamennost ojnice. Mam jedu K.O. kliku z 555 (ma zle capy) ale ojnica je jak nova a na klike z 05 je ojnica cela KO. Naco kupovat novu ked by sa dala pouzit aj ta z 555. Diky za info.
 
 
Datum: 24. února 2010 11:32
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8835    
Hele videl sem na burze kliku z posledních 05 a mela setrvaky jako 21,ojnici z 21 ale hridele 05....... 05 je zvlastni stroj:-D co rok vyroby,to jinej prvek:-D:-D
 
 
Datum: 24. února 2010 11:25
 
 
 
 
Jméno: Hlmut      IP: uživatel7983    
Na prvnich 05kach byla ojnice identicka s typem 550/555, az pozdejsi typy mely ojnici pro 14mm cep...
 
 
Datum: 24. února 2010 0:50
 
 
 
 
Jméno: susicekm ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, možná budu za debila :-D ale jakej je zdvih motoru?:-D v mm odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. února 2010 18:49
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to kravina:-)
 
 
Datum: 23. února 2010 18:49
 
 
 
 
Jméno: susicekm ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
díky moc a je možný že mi vyšel kompresní poměr 1.00?..to je kravina ne?:-D
 
 
Datum: 23. února 2010 18:38
 
 
 
 
Jméno: karel      E-mail:      IP: uživatel3810    
záleží na čem mislíš pincek má 44 mm
 
 
Datum: 23. února 2010 18:29
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vzdálenost mezi horní a dolní úvratí.
 
 
Datum: 23. února 2010 18:25
 
 
 
 
Jméno: Tůmi(č)      IP: uživatel8342    
čau hoši když jedu na fichtlu strašně to v něm zvoní to prej znamena že jsou špatny pístní kroužky tak sem je sundal ale nevim jak mam poznat jestli sou špatny nebo je nebo jestli to je vubec kroužkama? diky za odpovědí:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. února 2010 19:58
 
 
 
 
Jméno: Tůmi(č)      IP: uživatel8342    
jj
 
 
Datum: 23. února 2010 19:58
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jeej soráččč,chtěl jsem to napsat trošičku jinak,je špatnej pokud má větší mezeru jak 0.5 mm,a dobrej ak má 0.3 :-D sorry
 
 
Datum: 23. února 2010 19:51
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kolecko ma pravdu dachle:-) kdyz das krouzek do valce tak musi mit minimalni mezirku...jakmile ma 4 mm uz je na vymenu :-D ten uz nemuze tesnit,dyt to je skoro pul centimetrova dira..ale urcite je vymen :-) i kdyby to zvoneni nebylo krouzkama :-)
 
 
Datum: 23. února 2010 19:22
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dach21: jsi se preklepl, ne?:-)
 
 
Datum: 23. února 2010 18:43
 
 
 
 
Jméno: Tůmi(č)      IP: uživatel8342    
dík všem
 
 
Datum: 23. února 2010 18:27
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
krožky poznáš tak že ho sundáš z pístu dáš do válce,a změříš mezeru mezi koncwma píst. kroužku...jak má mezera přes 5 mm je špatnej,jak má 4 je OK
 
 
Datum: 23. února 2010 18:25
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Píst musí být černý za pístními kroužky- špatná těsnost. Nebo máš něco s klikou......
 
 
Datum: 23. února 2010 18:06
 
 
 
 
Jméno: peto      IP: uživatel8696    
skus pozriet tu brondzovu vlozku (klzne lozisko) na piestnom cape asi je vybuchane
 
 
Datum: 23. února 2010 17:58
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec. Objevil jsem na netu video jak borec startuje panelku a má zmačklou spojku... To se tak má? :-D já myslim že by to klouzalo...bud mu ta spojka nefunguje nebo nevim :-D Ja na panelce startuju bez spojky... http://www.youtube.com/watch?v=vCZqGZCSKJk odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. února 2010 16:12
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
no dyť jo, ale máš tam jakoby vnitřní a vnější koš spojky, takže vnější koš je na hlavní hřídeli volně(muže se vuči ní tošit) a vnitřní koš je na hlavní hřídeli v ozubení("napevno";-)... když je tada spojka navymáčklá, tak se pomocí lamel a mezilamel tyto dva koše "propojí" takže se vůči sobě nemůžou točit, ale jakmile vymáčkneš spojku, tak vnější koš se točí pořád, ale vnitřní koš se zastaví..... z toho vyplývá, že když startuješ s vymáčklou spojkou, tak se ti točí vnější koš a pomocí primárního řetězu i klika, ale vnitřní koš spojky spojí(tudíž i převodovka)
 
 
Datum: 23. února 2010 16:12
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
aha hoši já mám přece jenom dlouhé vedení :-D když jsem skládal motor panelácký tak tam přece je startovací segment zub na zub ke spojkovému koši a to pak celé primárem na klikovku :-D
 
 
Datum: 22. února 2010 20:36
 
 
 
 
Jméno: Yuri ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
aha takže to je celkom good že to obchádza prevodovku
 
 
Datum: 22. února 2010 20:07
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ozubení startovacího segmentu zabírá na spojkový koš, který je pak primárním řetězem spojen s klikovkou:-) je to uplně jiné než u fichtla...
 
 
Datum: 22. února 2010 19:59
 
 
 
 
Jméno: Yuri ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čoooooo? a cez čo sa potom prenáša pohyb na kľuku??????
 
 
Datum: 22. února 2010 19:38
 
 
 
 
Jméno: S.w.i.n.e2 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
přesne jak řiká kolečko kdyz kejvačku nebo panelku startujes ze zmačklou spojkou je to lepsi a de to lehcčejš netocí se převodovka :-)
 
 
Datum: 22. února 2010 18:47
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
spojka nema na startovani u panelky vliv...nastartujes i se zmacklou spojkou:-)
 
 
Datum: 22. února 2010 17:58
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel5620    
Čau ,chtěl bych se zeptat když bych si koupil jenom píst a kroužky ale nedělal výbrus tak jak dlouho se musí zajíždět? Předem dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. února 2010 17:13
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Myslel jsem si to taky, ale výbrusu se nevyhneš. A čím víc máš najeto, tím víc se kroužky zaběhnou do opotřebovanýho válce a jseš tam, kde na začátku.
 
 
Datum: 22. února 2010 17:13
 
 
 
 
Jméno: Petr      E-mail:      IP: uživatel8818    
Cau, mam dandy 50-slabsi verzi, chtel bych tam dat polini kit 80...kde bych ho sehnal, zakolik a co k tomu jeste musim prosim koupit? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. února 2010 8:48
 
 
 
 
Jméno: tubin      IP: uživatel7489    
Nedávno byl na aukru za 3000
 
 
Datum: 26. února 2010 8:48
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel8818    
j, a kde jsi ho sehnal?...musels k tomu koupit jeste nakej karburator?
 
 
Datum: 22. února 2010 16:03
 
 
 
 
Jméno: LukasHolub      E-mail:      IP: uživatel4663    
Čus,sháněl jsem ho taky,už není skoro k sehnáni,ale když,tak za něj dáš i přes 5000,-.Alespoň podle mích zkušeností.
 
 
Datum: 22. února 2010 15:54
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Včera tu měl Yuri takovou menší výměnu názoru s Frankym ohledně zajíždění motoru. Tak jak to vlastně je? Já mám na jaře zajíždět 3 motorky. Vím, že více mazat moc netočit. Ale proč se to tolik nesmí točit? Kolik km musím ujet s bohatou směsí? Můžu pak jezdit opatrně s normální směsí? Jak to tedy vlastně je? Mám u všech 2 kroužkáče, olej Motul motomix 2T. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. února 2010 19:34
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
myslíš že se nehryzne??tak přijed a vem si sebou válec po výbrusu a já ti to ukážu
 
 
Datum: 22. února 2010 19:34
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Díky za rady.
 
 
Datum: 22. února 2010 18:05
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hezky si to stando vyložil,
 
 
Datum: 22. února 2010 15:48
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8816    
Franky je Franky......obcas ma horkou hlavu........ Zajizdet se musí! Olej máš dobrej! Ten mam taky. ....jak zajizdet......klasika....jehlu nahoru,víc oleje(1:25).....první desítky kilometrů netočit,pokud mozno jezdit po rovine,sledovat teplotu valce.....jak je horkej a smrdí prepalenej olej tak na chvilku zastav..... po prvnich cca 50km to zacina mit snahu trochu jet,takze ho uz obcas víc vytoč,ale stale jezdi prevazne do strednich otáček.......tak nejak ve strednich otackach jezdi do 150-200km-pak ucejtis ze motor zacina chtit do otacek......tak mu to doprej,stále mazej trochu víc,jehlu furt nahore,chvilkově klidně motor do plnejch,ale zadnej extrem........pak uz jen sleduj jak se motor chová......cim dál vic ho vytáčej......zhruba po 500km je takřka zajetej.....stačí víc mazat(rekneme 1:30).....ja po najetí 600km vzal motor na motokrosovou trat a uz šel jak víno! :-D:-D kdyz sem válec sundal po dvou letech,byl bez škrábance,dokonale zajetej,kruhy neustále bez vůle!! Jak sem to napsal,tak to delam........jen s tim rozdilem,ze ty km moc nepocitam......posloucham jen motor......on si rekne sám......takle zajetej 8.vybrus mi jel radarových 78km/h,mel silu jak prase byl točivej a spotrebu mel pres 3 litry.......a jinak ty dvoukruhy sou docela odolný........ty kvalitní vydržej rovnou kotel bez zajetí.....sice to brzo straci kompresi,ale vim ze to jde(taky znam lidi co odmitaj zajizdeni)......levny nekvalitni dvoukruhy rádi praskaj......to je zas sloh:-D fuj:-D
 
 
Datum: 22. února 2010 15:46
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
podívej se,taky si myslel jak hend po výbrusu pojede na plno a jak to celé zadřel http://www.youtube.com/watch?v=05B7NP2pPZ0
 
 
Datum: 22. února 2010 15:40
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nesmíš to točit prvních 500 km,musíš mít jehlu na 3 zářezu,netočit to vubec,jen tak lehounce po rovině na trojku.po těch 500 km maž stejně oleje,ale už mužeš jezdit trošku víc pak po 900 už tomu dávej zabrat.Ale rozhodně nejezdi hned naplno po výbrusu,Sekne se ti motor celej.!!!
 
 
Datum: 22. února 2010 15:35
 
 
 
 
Jméno: Svist      IP: uživatel6824    
Sháním ventilátor na ČZ 175 typ 502. Předem děkuji za pomoc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. února 2010 15:25
 
 
 
 
Jméno: SaintJimmy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jeden bych měl Janovsky.Michal@seznam.cz napiš a domluvíme se
 
 
Datum: 22. února 2010 15:25
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
čau,chci se zeptat, jak mám nasadit nové ojniční pouzdro do klikovky,staré už sem vyříznul a to nové mi tam vůbec nejde...psal už sem jednou abych dal pouzdro na 2hodinky do mrazáku a klikovku nahřát horkovzdušnou pistolí...pouzdro sem mrazil tak 3-4hodinky a klikovku sem nahříval 10minut a pořát nic,vůbec to tam nešlo......jak se zmrzlé pouzdro přiblížilo ke klikovce tak se ihned ohřálo a pálilo jako prase..poradtě prosím nic už mě nenapadá možná tak zbrousit šmirglem.díky za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. února 2010 9:52
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8816    
To tam musí jít na fest!! zadny brouseni! pouzdro se musí nalisovat a nasledny vystružit dle čepu!
 
 
Datum: 22. února 2010 9:52
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
zbrousit šmirglem :-)
 
 
Datum: 21. února 2010 20:44
 
 
 
 
Jméno:      IP: uživatel7428    
Buď rád, že ti tam jde fest. Kdyby tam šlo volně mohlo by se později pootočit. Jsou ojnice, kde se futro musí např. narádlovat, aby tam vůbec drželo. Musíš ho tam něčím nalisovat. Dobrý je třeba ten francouzák nebo v nouzi postačí třeba i truhlářská sponka.
 
 
Datum: 21. února 2010 20:39
 
 
 
 
Jméno:      IP: uživatel7428    
Já jsem to vždy dal na krajíček a rovně nalisoval třřeba francouzákem, pak navrtal mazací dírky a bylo hotovo.
 
 
Datum: 21. února 2010 20:26
 
 
 
 
Jméno:      IP: uživatel7428    
Já jsem to vždy dal na krajíček a rovně nalisoval třřeba francouzákem, pak navrtal mazací dírky a bylo hotovo.
 
 
Datum: 21. února 2010 20:24
 
 
 
 
Jméno: caue20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dej to do svěráku
 
 
Datum: 21. února 2010 20:02
 
 
 
 
Jméno: Vojty      IP: uživatel6362    
Ahoj Seso budou zde nějaké další nahradní díly na Jawa dandy diky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. února 2010 18:04
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravim,mám takový blbý dotaz. Skladam si doma takeho zgarba pionyra na vyřádění na poli. Říkám tomu Cross :-D Chtěl bych se zeptat jestli mi to bude líp tahat kopce z těžší nebo lehčí klikovkou. (rozmýšlím se totiž mezi motorama 21 a 05 s válcem,hlavou a karbecem 21.Myslím že z tou těžší pujde to sice hůř vytáčet ale díky setrvačnosti by to mělo líp tahat kopce...Ale nejsem si jistý tak prosim poradte dík. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. února 2010 20:49
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
z mých "zkušeností" bych volil celej motor 20-23
 
 
Datum: 21. února 2010 20:49
 
 
 
 
Jméno: ardno.69      IP: uživatel7016    
05 jde hodne od spodu nez motory z 21,23 !!!
 
 
Datum: 21. února 2010 20:41
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo jinak Yuri: vůbec to ničemu nevadí :-D spíš je to lepší. Možná to bude vadit tvým rukám jak to za ně bude tahat :-D
 
 
Datum: 21. února 2010 20:08
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mam ale rozebrané... něco už jsem rozprodal ale neco mám...mám toho bednu tak napiš co chceš,já se podívám a můžeme se domluvit... Jinak s tema přefukama jak jsem psal. Dal bych si tam hlavu,válec,karbec za 21..
 
 
Datum: 21. února 2010 20:06
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel7332    
vadí ak mám na 05 motore valec z 20-23 ???
 
 
Datum: 21. února 2010 19:21
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
a 05 válce mají menší přefuky. Pokud máš mrtě motorů 05..... nemohl by jsi mě když tak pár dílů poslat? :-D
 
 
Datum: 21. února 2010 17:25
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Pokud vím, 05 nemá kalenou kliku, můj měl problémy s vyskakující trojkou. No přeci jen, já bych jezdil na typu 20-23.
 
 
Datum: 21. února 2010 17:24
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to mi nevadí. Ve sklepě mám rozebraných motoru 05 hafo... Nouze o díly mě vůbec netrápí. A když už tak 05ku ma v našem měste každý druhý ve stodole
 
 
Datum: 21. února 2010 15:55
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Na 05 se blbě shánějí náhradní díly. Na ty modernější motory to jde lépe.
 
 
Datum: 21. února 2010 15:41
 
 
 
 
Jméno: rejnold      IP: uživatel7357    
Dobry den, chtel bych se zeptat proc je utny u noveho valce co prodava sesa vybrus ? http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_97.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. února 2010 15:32
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Není! Jenom, že je to nultý výbrus. Prostě orignální vrtání 38mm. První výbrus už je 38,25mm.
 
 
Datum: 21. února 2010 15:32
 
 
 
 
Jméno: mmm      IP: uživatel6804    
cus draci moc se to sem nehodi nevite o nakym E strance kde bych sehnal krousky na yamahu rd.dt 80 nemuzu to nikde najit cus. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. února 2010 19:53
 
 
 
 
Jméno: Franta_fbn ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zkus někde, kde dělaj výbrusy a tak.. Osobně mám dobrou zkušenost s, teď doufám že to napíšu dobře.. Panem Trojanem, dělal mi válec na DT 125r, a bez problémů, výborný přístup, i cena.. :-) Jestli chceš, tak ti dám číslo..
 
 
Datum: 21. února 2010 19:53
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
Zdarec mam dotaz s mustangem byl u me se na neho divat stryc a rikal ze to ma malou kompres ale ja sem mu rikal ze to ma dobrou.Ale nedávno kdyz sem mel sdelanou hlavu tak se hýbal píst ve válci je to normální válec je po výbrusu.Myslíte že by to chtelo kroužky? a jak poznám že to ty kroužky už chce nové? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. února 2010 10:33
 
 
 
 
Jméno: Filip_apple ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli jsou krouzky dobry nebo ne poznas tak ze sundas krouzek z pistu, das ho do valce a zmeris mezeru mezi koncema krouzku.. 0,3 mm je dobry.. od 0,5 mm vejs uz je na vymenu..
 
 
Datum: 21. února 2010 10:33
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
motor zaběhlý je a píst a kroužky tak sou taky
 
 
Datum: 21. února 2010 8:54
 
 
 
 
Jméno: qwertzuiop ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jestli ten motor neni zaběhlej tak nemůže mít kompresi ,zkus mazat ve větším poměru synt. minerál oilem...
 
 
Datum: 21. února 2010 0:03
 
 
 
 
Jméno: peto      IP: uživatel8696    
Ono asi zla otazka ale menil si aj piest pretoze ked nas vybrus musis dat aj vecsi piest a kruzky.
 
 
Datum: 20. února 2010 23:20
 
 
 
 
Jméno: Michal21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdar jak zjistím nebo jak spočítám kolikátej výbrus mám na pinckovi na písti to už není vidět dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. února 2010 10:37
 
 
 
 
Jméno: Filip_apple ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jojo prumer valce zevnitr
 
 
Datum: 21. února 2010 10:37
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel6644    
vem si šupleru a zmer
 
 
Datum: 21. února 2010 6:55
 
 
 
 
Jméno: Michal21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
vrtání je co?to je průměr válce?ze vnitř?
 
 
Datum: 20. února 2010 22:17
 
 
 
 
Jméno: vybrous ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Originální vrtání má průměr 38mm, při každým výbrusu se přidává 0,25mm. takže šupleru a počítat ;-)
 
 
Datum: 20. února 2010 21:58
 
<  157  158  159  160  161  162  163  164  165  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 11.05.2025 23:09:47 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu