|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: filip
IP: uživatel14559
 zdar draci potřeboval bych vedet jaky loziska jsou lesi jestli skf nebo zkl. Cenove zkl je levnější a myslim si že budou stačit na fichtla .
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. května 2014 23:16
Jméno: filip
IP: uživatel14559
 Diky vsem
Datum: 02. května 2014 23:16
Jméno: standa
IP: uživatel17135
 Nn, chodím do válcoven... je to už nějakej pátek co jsem vylez ze střední
Datum: 02. května 2014 6:53
Jméno: jupi
IP: uživatel15205
 stando nechodis nahodou na Sosík do kladna ?
Datum: 30. dubna 2014 17:32
Jméno: standa
IP: uživatel17128
 Zvl na seriovku bohatě stačí...i na upravenou seriovku...ložiska bych řešil až u motoru co točí nad 9000... a ani bych tak neřešil značku dodavatele jako vůli...všechna ložisková ocel je beztak od nás z Kladna ... a je to furt ta a samá jakost ať je to na SKF, FAG či ZVL...takže asi tak...a na tu kliku potřebuješ ložisko volný a ne nějak extra přesný...
Datum: 30. dubna 2014 13:10
 sěriovka točí i sedm, myslim že to musí bejt ok, ale osobně jsem je nekupoval, stačí co jsem po slovácích upravoval při renovaci
Datum: 29. dubna 2014 21:06
Jméno: mustang 23
IP: uživatel15205
 mam zkl na motoru kterej toci skoro 10 tesic a nemaj problém .
Datum: 29. dubna 2014 18:22
Jméno: filip
IP: uživatel14559
 takže do 5000 otáček je to ok
Datum: 29. dubna 2014 18:22
 když to nebude dosahovat nějakejch extra otáček tak stačej zkl
Datum: 29. dubna 2014 17:38
Jméno: jawak
IP: uživatel12231
 Dobrý večer mám dotaz neví někdo kde by se dali sehnat díly na sachs prima 5 nějakou stránku  jde mi nejvíce o píst ten muj je uražení u vejfukového kanálku a fouká mi to zpět do sání jede to ale je to bída je to jen malinká uraženinka  a popřípadě nevíte jakej je předstih já na netu na to nemužu nic najít  moc děkuju .
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. května 2014 9:25
 Ahoj mám ten samý problém chtělo by to založit vlastní moped forum mám motor 505 na díly tak se ozvi. Petr
Datum: 11. května 2014 9:25
Jméno: Karel
IP: uživatel9529
 zdarec draci slysel jsem ze pry ČZ 125/476 sport ma nějaky dvojity kompres nebo co? je to pravda nebo nejake zlepseni diky za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. dubna 2014 12:22
 Zdar. Nevim, co si mam představit pod pojmem "dvojitý kompres", ale na hranaté číze určitě žádná zvláštnost v konstrukci motoru není. Z jakého to máš zdroje?
Datum: 28. dubna 2014 12:22
Jméno: jawa50
IP: uživatel13743
 Čau chci si dát na fichtla ten polskej válec 40.00. Ale bojím se že zrovna dostanu jak vy říkáte: "šmejd s křivýma přepouštěcíma kanálama" Ale jednou před x lety to mě bylo asi 10 tak sem si ten válec koupil ten samej od pana Hubáčka má http://www stránky extremebike a ten válec jsem nasadil a zajížděli jsme ho ve dvou protože to hned mělo sílu a rychlost jak zajetej fichtl. Tak mě napadlo jestli si to má cenu koupit a kdyby byl špatnej jestli by to sesa vyreklamoval a poslal novej, tenkrát s tím válcem nebyl jedinej problém. A kdybych ho měl tak na kolik litrů se zajíždí píst aby jak sesa říká dostal skoro o jednoho koně navíc? díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. dubna 2014 6:29
Jméno: standa
IP: uživatel17119
 To žertuješ ne? Jako že ho tu koupíš, povozíš se na tom a pak ho vrátíš že jede málo??? Chtěl bych vidět prodejce, který by na to přistoupil  Jinak dle časování maj ty válce asi 3HP jako j05- v tom vrtání 40 by tam mohlo bejt 3,5HP (kůň navíc by se konal u čssr válce) ...a dle všeho má prý teď sesa ty trochu lepší verze... Hodně zdaru
Datum: 27. dubna 2014 6:29
Jméno: acer
IP: uživatel15208
 zdravím mám stadiona a dnes šel zas vyzkoušet má najeto pár km a jel sem a najednou motor se jakoby zablokoval a kolo šlo do smyku pak sem si všimnul ,že ulítnul kousek hliníku u brzdové páky naštěstí to na funkci nemá vliv je to asi čtverec 1x1 cm nad brdzovou pákou max. bude mít delší chod...no a pak koukám dál ke kolu a záchyt reakce se trochu navinul na rám je malinko ohlej a táhlo taky ohlý no prostě nevím co to muselo se něják zablokovat něco v motoru asi u hřídele pedálů ale řazení jde ,táhlo má normalně pohyb jak má mít, a motor se točí neívm jestli to mám řešit vše sem narovnal a vypada to ok ale nevím co to teda způsobilo...
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. dubna 2014 20:51
Jméno: acer
IP: uživatel15208
 no se štítem se nic nestalo ten hliník se uštípnul na karteru
Datum: 26. dubna 2014 20:51
 máš sjeté brzdové obložení natolik, že se postavil klíč, kolo se raflo a proto se zjebal i záchyt reakce a vyštípl kus štítu.
Datum: 26. dubna 2014 18:12
Jméno: luk
IP: uživatel17062
 http://www.dilyjawa.cz/?p=productsMore&iProduct=561&sName=Valec-555,550 mate s tim nekdo zkusenost
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. dubna 2014 20:55
Jméno: luk
IP: uživatel17062
 zdar chlapi mam dotaz je lepsi dvoukrouzkovi nebo tri myslim na jawu 555 dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. dubna 2014 20:48
Jméno: Marek
IP: uživatel15364
 Ahoj, jaké máte zkušenosti s posíláním klikovek na repasi? Volal jsem do jedný firmy a dozvěděl jsem se, že to bude stát okolo 2 000,- a bude to trvat 2-3 týdny. Je to tak v normálu? D9ky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. dubna 2014 20:29
Jméno: buudulinek
IP: uživatel16557
 Na fichtla je nová klika za 1200 taiwan. A když budeš chtít repas stávající, tak to vychází u padalíka na jižní morevě základní cena 790 Kč, pokud by se musely opravovat boční čepy kliky ojeté nedrží ložisko– každá strana 360 Kč.
Datum: 22. dubna 2014 20:29
 no tak to jo, já předpokládal že to má na fichtla
Datum: 22. dubna 2014 18:37
Jméno: pepa
IP: uživatel17105
 spíš at nepíše na jakou motorku to má ..jestli to je na dvojválcovou 350 tak to sedí halvne si sežen fortelnou bednu at to cestou nedostane ranu a nerozcentruje se
Datum: 22. dubna 2014 18:33
 je to drahý, ale záleží jak na to spěcháš, to by jsi měl levnější novou CKR kliku
Datum: 22. dubna 2014 18:16
Jméno: libor
IP: uživatel16939
 zdarec..dneska jsem připojoval civky a eletriku a když jsem chtěl nastavit předstih zjistil jsem že klikovka+píst mi nedrží na horní uvrati nýbrž má tendenci uskočit po směru točení asi o 1mm a při směru zpět od horní uvrati zase cca 2,5mm což mi dělá problém nastavit tam 1,6mm...mám podezření na ohlou klikovku....najde se někdo kdo by mi potrvrdil mou domněnku?..diky....v tom případě bych musel půlit motor...
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. dubna 2014 21:11
 nenaráží ti píst do hlavy?
Datum: 22. dubna 2014 21:11
Jméno: hh
IP: uživatel17103
 přesně tak, dělají to magnety rotoru, když se snaží přitáhnout k některému z pólových nástavců cívek..
Datum: 22. dubna 2014 13:21
 co by měly ložiska držet? ty se mají naopak točit, Libore buď v klidu dělá to rotor.
Datum: 22. dubna 2014 6:45
Jméno: honza
IP: uživatel14632
 proste mas dobrej rotor a loziska se simeringama uz za moc nestoji kdyz to neudrzi
Datum: 21. dubna 2014 20:51
Jméno: jawa50
IP: uživatel13743
 oddělej hlavu, válec a mrkni se
Datum: 21. dubna 2014 19:28
Jméno: libor
IP: uživatel16939
 mam 30w zapalovaní 20 rotor pro info...klikovka de lehce...možná je to rotorem..poznám to až sundám stator jak se to chová bez toho a budu prostě točit....mam ještě jeden motor a právě sem tam nasadil na zkoušku rotor a točil a to šlo krásně plynule....ten tam byl první namontován a je funkní jen neřadí bo mi to borec zničil....budu ho opravovat...spátky k tamtomu tomu motoru zase....takže pokud se to nebude točit plynule tak potom už to nebude statorem ale v klice...
Datum: 21. dubna 2014 18:55
 kdyby byla ohlá v ose odle který se točí tak si myslim že by šla jen ztuha, jestli máš dobře nabuzenej rotor, tak může právě ten točit klikovkou, když hodíš video tak to třeba někdo pozná líp
Datum: 21. dubna 2014 17:58
Jméno: acer
IP: uživatel15208
 zdarec draci davam do kupy stadiona s11 mám tam karbec z s22 a motor po go elektrika je nová a jiskru háže pěknou ale motor chytne a hned chcípne občas vidím i plameny z vyfuku mám tam jen koleno .. nevím co by to mohlo být podle všeho tam benzín jde a dost napadlo mě předstih nebo něco s karbcem ? na jakém zařezu má být jehla ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. dubna 2014 17:50
Jméno: jawak
IP: uživatel12231
 Viděl bych to na ten předstih zkus ho ješte jednou nastavit
Datum: 18. dubna 2014 17:50
 zdravim chystam se davat trochu do kupy motor mam udelanej vybrus, budu dávat novou klikovku komplet celou s jehlovym ložiskem , lamely ferodo. kamoš me radil at si koupim aji primarni retez. je to potreba? to sem si zase rikal ze kdyz uz aji retez tak ze by to chtelo asi aji to kolečko primarni ne? jeste bych chtel měnit ložiska a gufera +ty bronzovy futra. tak co myslite? co je potřeba a co ne?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. dubna 2014 22:43
Jméno: jawak
IP: uživatel12231
 já většinou dávám řetízek a občas měním aj spojkovej koš bejvá volnej
Datum: 16. dubna 2014 22:43
 Většinou ten primár měním..
Datum: 16. dubna 2014 8:29
Jméno: buudulinek
IP: uživatel16557
 Ezope ty jeden!  ty mi nevěříš?
Datum: 15. dubna 2014 17:49
 Zdar, záleží v jakým stavu jsou ty díly co chceš vyměnit, když jsou špatné tak budou potřeba vyměnit
Datum: 15. dubna 2014 16:43
Jméno: drak
IP: uživatel14525
 Ahoj, potřeboval bych radu, budu si od Stejskyho kupovat závodní hlavu na "cestovní seriovku ( výfuk 28,5 od H. a š. 26, sání svoje ) vrtání 40,75, píst 2K. Jaký si mám nechat udělat objem spalováku aby se to co nejméně hřálo ? Vrtání hlavy bych nechal udělat na 41,75 ... do budoucna bych to stejně nenechal brousit víc jak 41 ... Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. dubna 2014 13:04
Jméno: drak
IP: uživatel14525
 Děkuji
Datum: 15. dubna 2014 13:04
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Při tom válci co píšeš by seriová komprese byla při nějakých 7,2ccm, tak že za mě taky nějakých 6-6,5 aby to trochu jelo a hřát se to ještě 100% nebude pokud je to zajetý.
Datum: 15. dubna 2014 12:06
Jméno: standa
IP: uživatel17073
 Stejsky by ti měl navrhnout vhodnou variantu. Já bych dal 6-6,5ml
Datum: 15. dubna 2014 6:14
Jméno: Pablo
IP: uživatel16820
 Čau, viděl bych to tak na ten objem kolem 7ml, určitě bych nešel pod 6,5ml to by ti vadlo. Ale když napíšeš stejskymu tak by ti měl odepsat a doporučit objem spalováku.
Datum: 14. dubna 2014 20:30
Jméno: drak
IP: uživatel14525
 Pepa - sory to je moje věc, za druhý, hlavu může dodat v sériovém objemu spalováku, tak proč snižovat výkon, že. Jde mi jen o chlazení především !!! mám 110 kg + bagáž takže 11/55 a jedu nadoraz ať je 10 nebo 30 stupnů pařák ... toť vše
Datum: 14. dubna 2014 20:17
Jméno: pepa
IP: uživatel17071
 myslí že je chyba utratit peníze za hlavu na kterou nemáš valec vždyt snižuje kompresi i výkon
Datum: 14. dubna 2014 19:38
Jméno: drak
IP: uživatel14525
 chybka: "víc než 41,50 bych to nenechal vybrousit
Datum: 14. dubna 2014 16:32
Jméno: jawak
IP: uživatel12231
 Ahoj mám takovej dotaz možná to je moje zdání mám origo babettu 210 sou tam nové komplet spojky . kohoutek tesnění kolem karbecu pod válec pod kolínko a tak  novej olej v převodovce no trochu sem jí dával do cajku je tam origo 7 tis najeto ale od předchozího majitele dostával pěkně takže tam byl vylítanej válec tak jsem ho vyměnil za lepší pouze po zajetej a jede super i kopec tak kolem 50 kmh vážím asi 75kg po rovině maximálka 60kmh ale když jí neženu jedu si tak krásně 50kmh a ntočim to mám i zařízlí kolínko vejfuku  ale když koukám na youtube tak se mi zdá že tam těch 50 maji hned že jim to líp táhne nebo je to moje zdání  chtěl sem se zeptat jestli neví někdo jak ješte trochu zlepšit výkon všem moc děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. dubna 2014 10:49
Jméno: pepa
IP: uživatel17068
 na babetu je lacinejší pořízení rozety na zadní kolo ..v tvem případě si spočítej zuby a objednej menší..tj do rychla ..do tahu větší a pokud bys měl již 51 zubu a chtel vetší tah nechej rozetu stocit na soustruhu a navař na ní věnec z pioníra ty maj od 53 do 75 zubu a to je koláč jak cele kolo
Datum: 14. dubna 2014 10:49
Jméno: jawak
IP: uživatel12231
 máte pravdu na babettu jezdí slušně ale přeci si říkám že to větší kolečko by snesla do kopce má furt sílu  tak všem moc děkuju
Datum: 14. dubna 2014 8:11
Jméno: k
IP: uživatel14122
 já se ti divím co víc od ní chceš.................co by kdo za to dal kdyby mu tak jezdila
Datum: 14. dubna 2014 7:57
 A po zadním byste na tom lítat nechtěli?
Datum: 14. dubna 2014 7:23
Jméno: Libor
IP: uživatel5546
 Cao, já mám doma také babettu 210 a také mi letí jak kameň  A 13zube retezove kolecko, na kterym je normalni velky retez sem sundal a dal sem tam vetsi kolecko ,aby to bylo rychlejsi, sehnal sem nejvice 14 zube, stalo me to 140 kc a babetta stale muze dobre do kopcu, rychlost se zvedla a stale mam hned plnej a klidne by snesla jeste vetsi kolecko kdyby se dalo sehnat nebo mensi zadni rozetu  Po rovine mi to líce nevím kolik, protože mi ten tachometr přeměřuje, ale když sem jel po rovině a foukal doprotivky vítr, radar ukazoval 63km/hodinu... takže si myslím že kolem 65 - 70 to letí
Datum: 13. dubna 2014 23:21
Jméno: Marco
IP: uživatel17066
 Zdravim měl bych dotaz, nedal jsem pozdro co má být před válcem, na jednom ze čtyř šroubů, co drží válec a hlavu. Je to konkrétně pravý horní (když koukám do motoru takže proti směru jízdy), je fakt že jsi vzpomínám ,že tam byla větší díra. Jde mi o to jestli to tak mám nechat protože to nic neudělá, nebo jestli to bude dělat nějaký problém, třeba že to bude víc vybrovat? Díky za včasnou pomoc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. dubna 2014 7:04
 Nech to tak, nemělo by to dělat problémy..
Datum: 14. dubna 2014 7:04
Jméno: Marek
IP: uživatel15364
 Ahoj mám problém s horním ojničním pouzdrem - je vydřený = vůle = nepěkné zvonění. Dá se to opravit doma a bez půlení? Třeba že bych to pouzdro vylisoval dal tam nový a vystružil? Děkuji za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. dubna 2014 7:46
Jméno: Marek
IP: uživatel15364
 Tak jsem to zkoušel tim šmirglem a je to jak hrozná pakárna, tak hrozná prasárna  . Asi to přenechám odborníkům.
Datum: 18. dubna 2014 7:46
Jméno: Marek
IP: uživatel15364
 No zdá se to jako bezplatný řešení  Vyzkoušim a když to k tomu bude tak to tak nechám..Díky  . A neprodává se to hotový, protože se to pouzdro smrskne po zalisování do oka ojnice. A nejspíš nelze počítat s tim smrsknutím.
Datum: 14. dubna 2014 18:20
Jméno: jawa50
IP: uživatel13743
 mě se to povedlo udělat tak že jsem to nové futro nalisoval do klikovky z fichtla a na tyčku 13mm jsem dal šmirgl kterej jsem dal na vrtačku a prostě zvětšil díru na 14,1  ale hodně mi to pomohlo a dnes přes to jezdím a je to super jo a mimochodem proč se to neprodává už hotoví?
Datum: 14. dubna 2014 17:05
 Vem si tyčinku 5x100mm, v půlce ji nařízni pilkou na železo, namotej na ni proužek smirku, upni do vrtačky a smirkuj.. Trvá to sice něco málo déle, nicméně uděláš to taky..
Datum: 14. dubna 2014 7:33
Jméno: Marek
IP: uživatel15364
 Dobře..díky..
Datum: 13. dubna 2014 9:36
 To se nevyplatí kupovat, kvůli jednomu futru rozhodně ne. Oběhni soustružníky v okolí, a uvidíš, že nějaký určitě výstružníky mít bude.
Datum: 13. dubna 2014 9:22
Jméno: Marek
IP: uživatel15364
 Právě možnost nemám, musel bych si ho koupit no, ale sou docela drahý jak tak koukám. Ano je to klikovka ze 450. Tak díky, pokusim se ho sehnat a kdyžtak ho koupim.
Datum: 13. dubna 2014 9:20
 Máš možnost si někde půjčit stavitelný výstružník? Jinak postup zjednodušeně...vyndat staré futro (asi nejjednodušší bude upravit plátek z pilky na železo, a to futro opatrně rozříznout). Pak nalisovat nové futro, třeba pomocí truhlářské svěrky. Vyvrtají se dírky pro mazání pístního čepu. Pak si k ruce vzít nový pístní čep, výstružník, a vystružovat tak dlouho, až tam ten čep pujde suvně vložit. Pokud budeš mít stavitelný výstružník, tak na něm najdeš pravděpodobně 6 břitů, které se mohou axiálně posouvat po šikmém uložení...tím, jak se posouvají, tak se vystružovaný průměr buď zvětšuje nebo zmenšuje. Břity jsou zajištěny pomocí dvou kontramatek, které zároveň zajišťují posuv těch břitů při štelování průměru. Takže na začátku si nastavíš takový průměr, aby se výstružník vlezl do nového zalisovaného futra. A pak vždy přidáš pomocí kontramatek něco na průměru, a otáčením výstružníku odebereš materiál...to je ČZ 175/450?
Datum: 13. dubna 2014 8:58
Jméno: Marek
IP: uživatel15364
 Dík, a ještě bych prosím potřeboval vědět, jak se s tim výstružníkem zachází a co všechno budu potřebovat. Když to potřebuju na 18 pouzdro. Děkuji.
Datum: 13. dubna 2014 8:48
 Čau. Ano.
Datum: 13. dubna 2014 8:03
Jméno: luke
IP: uživatel16603
 zdravim, prave sem demontoval píst z klikovky a ojnični pouzdro okamžitě vypadlo z ojnice, znamenato, že je neco špatně? diky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. dubna 2014 20:22
Jméno: luke
IP: uživatel16603
 ok, tak nechám dat kliku na repas
Datum: 12. dubna 2014 20:22
Jméno: standa
IP: uživatel17055
 Ano,je to špatně. Mužeš zkusit nalisovat nové pouzdro-třeba by ještě chvíli drželo,ale s větší pravděpodobností už má ojnice vytahané oko a je třeba ojnici nechat vyměnit...
Datum: 12. dubna 2014 20:14
 Zdar. Ano.
Datum: 12. dubna 2014 20:11
 zdar. dnes sem půlil motor z 21čky a jak sm to půlil tak mě klikovka celá zůstala v levem karteru, zostalo na klice aj to ložisko co má být v pravém karteru (u zapalka) a na tom ložisku bylo lepidlo (to mi řekl tata) nejspíš aby ložisko v tom kartru drželo ale na druhé straně to tam drželo fest. znamená to teda že je pravý karter v háji když se tam ložisko mosí lepit?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. dubna 2014 11:01
 A máš ho na závody nebo jako silniční ? ,
Datum: 11. dubna 2014 11:01
 nový už ne,leda z nějakého internetového bazaru
Datum: 11. dubna 2014 6:01
 půlil sem protože se mi nevracela už pul roku startovačka tož sem si to rozpůlil, a dají se ty kartery ještě vůbec koupit? nikde je nemožu najít
Datum: 10. dubna 2014 21:07
 jo je špatnej, stane se to když ho někdo naklepává nebo vyklepává na křivo a podobný prasárny, ale troch cínu na ložisko a je po problému, lepší jak lepit
Datum: 10. dubna 2014 20:53
 proč jsi půli?
Datum: 10. dubna 2014 20:50
Jméno: Johan
IP: uživatel15931
 Cuus, dostal se mi do rukou motor na kterem byl delany vybrus 4b, vsechno se zda dobre, jenze kdyz k tomu dorazim a doutahnu hlavu se svickou, tak pist do hlavy narazi (uplne to klepe, mlati). Pritom by tam mela pasovat jakakoliv mam pocit ne? nezavisle na tom, ze tam je vybrus. Jeste tam muzu vratit puvodni pist s hlavou, ale je to skoda nevyuzit vybrus :/ co s tim...?dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. dubna 2014 18:42
Jméno: jawa50
IP: uživatel13743
 já měl osmej výbrus a hlavu jsem srazil tak že jsem vzal kulatej pilník a prostě kolem do kola vypiloval aby to bylo zkkosený a pak nasadil a těsnilo to dobře
Datum: 10. dubna 2014 18:42
Jméno: standa
IP: uživatel17039
 Zjevně máš hlavu s dírou 38,5mm a nebo krátkej válec. Utočit na soustruhu,je to čistá práce a je to na věky...
Datum: 08. dubna 2014 6:21
Jméno: jawas
IP: uživatel17037
 Dystak zkus este tych víc těsnění pop válec, když by to nestačilo tak Malín pilnickem rovnoměrně spiluj o kousek hranu po celém obvode
Datum: 07. dubna 2014 11:51
Jméno: Johan
IP: uživatel15931
 No to me napadlo taky, 3 sem tam mel, ale stejne to klepalo.. a s tim plechovym co se dava mezi to pak profukovalo, neslo to za boha dotahnout. A ta hranka by stacila jen o trosku srazit teda
Datum: 06. dubna 2014 22:55
Jméno: jawassss
IP: uživatel16252
 Původní píst tam rozhodně nevracej, ten máš o 0. 25mm menší průměr. Mylim právě od 4. vůbrusu už se musí srazit hrana hlavy. (píst už má větší průmět než je v hlavě), Takže bud si musíš zabrousit malinko hrany hlav (jako obvod splaovacího prostoru) nebo dat tak 3 těsnění pod válec nebo to plechový pod hlavuz
Datum: 06. dubna 2014 22:34
Jméno: acer
IP: uživatel15208
 čau draci dnes sem složil motor ze stadiona a normálně vše fungovalo (spojka,řazení,) motor se točil ale ,když sem nasadil válec s pístem a hlavu tak to skoro ani nešlo otáčet, tak sem přidělal šlapky a je potřeba ukroutnou sílu navíc se mi zdá ,že píst jde něják moc blízko k hlavě dal sem tam tu plechovou podložku pod hlavu ale snad by to nemělo narážet ale nejde mi do hlavy jaktože skoro neotočím s tím motorem ,že by měl novej válec s pístem takoví tření ? a ještě jak je to se zapalováním ? hodilo by se schéma a nevím jaká cívka je zapalovací a jaká světelná
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. června 2014 8:48
 Jiskra funguje u stadionu tak nějak Wi-Fi  Ne sory, na ten hnusnej drát, kterej jsem teď uklepal, jsem nějak zapomněl
Datum: 09. června 2014 8:48
 ano.. přesně tak.. drátek na kladívko... nebo myslis scorpio že jiskra přeskočí nějak z vlastní vůle?
Datum: 07. dubna 2014 21:11
 Drátek na kladívko třeba?
Datum: 07. dubna 2014 15:58
 Tak nevím, jakej drátek by měl bejt od zapalovací cívky...
Datum: 07. dubna 2014 7:26
 u cívek je to jasné.. ta z které vede VN kabel a ještě jeden drátek tak je zapalovací... jinak stadion ma na šlapátka dost silný převod takže bez dekompresoru jde hodně z těžka protočit motor
Datum: 06. dubna 2014 2:49
 No a máš správnej píst, válec a kruhy? Zapalování je řešený světelnou a zapalovací cívkou, víc si najdi v seznamu náhradních součástí.. Jen pro zajímavost, zapalovací cívku si u vývodu na kabel fakt dobře zaizoluj, jinak se z toho posereš
Datum: 05. dubna 2014 19:18
Jméno: _Pavel_
IP: uživatel16118
 Zdravím , u čz 175/486 když nastavým předstich jezdí , ale když jsem naposledy jel tak po 2 hod. tak se něco pohlo . Předstih nenastavym - Zapalováni se nepohlo . klínek je v pohode . Je možné že se pootočí klika (to co drží kliku v ložiskách ze strany zapalovani) ?? Diky moc Pavel
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. dubna 2014 20:54
 Hele díky moc , podle mého už není nic jinýho co by to mohlo dělat ?
Datum: 01. dubna 2014 20:54
 Zdar. Teoreticky je možné že se pootočil čep klikovky v setrváku. Je to ale málo častá závada, za celou dobu jsem se s tim setkal pouze jednou...
Datum: 01. dubna 2014 20:07
|



|