česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  183  184  185  186  187  188  189  190  191  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Frantta      IP: uživatel7456    
Zdarec, včera mi přišel válec z výbrusu a nemá sražený hrany u kanálů a tak bych potřeboval poradit, jak a čím je srazit? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. října 2009 0:07
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7646    
taky sem to nikdy nedelal a bylo to OK,ale kdybych to udelal,tak bych to nemusel zajizdet 1000km jak kokot,ale uz bych tomu treba moh dát čoud po 3 nádržích!!!!!!
 
 
Datum: 16. října 2009 0:07
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
nikdy jsem to nedělal,zajel a vpoho
 
 
Datum: 15. října 2009 21:01
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jojo jehlovim pilnickem....
 
 
Datum: 15. října 2009 20:22
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jehlový pilníček, nebo jemný smirek a párkrát to s tím lízni
 
 
Datum: 15. října 2009 19:46
 
 
 
 
Jméno: martin      E-mail:      IP: uživatel455    
Dobrý\r\nchci se optat jestli je výkonejší píst z jední pístní kružkem nebo ze třema??..a jestli mosí byt nějak upravený válec??...\r\na dáva se mezi hlavu a válec nějaké těsnění??\r\n odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. října 2009 16:42
 
 
 
 
Jméno: vbulant ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pokud není upravený válec tak není co řešit.Jak uvádí standa.
 
 
Datum: 16. října 2009 16:42
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7637    
blbe polozena otazka....... a hlavne pist se pouzije podle upravy valce a neby abys upravoval valec podle pistu!!!!! Pro seriovy motory jsou 2 a 3 krouzkove pisty....pro lehce upravene valce s tocivejsi charkteristikou jsou 1 a 2 krouzkove pisty a pro opravdu závodní válce se pouzivaji specialni 1 krouzkove pisty a specialne upravene krouzky....... tohle souveti by melo bejt laikovi srozumitelne....takze nejvykonnejsi je pro tebe dvoukrouzkovy pist........
 
 
Datum: 15. října 2009 16:37
 
 
 
 
Jméno: kostitras ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čauves co presně znamená repas kliky? jako vyvážení? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. října 2009 15:00
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na fichtla mozna 1000-1500, ale to hadam
 
 
Datum: 16. října 2009 15:00
 
 
 
 
Jméno: kostitras ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a kolik to tak stojí na fekála?
 
 
Datum: 16. října 2009 10:44
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
me to delal "zidak" v kosmonosech krome moto beran v hradisti je to asi jedinej spolehlevej, kterej kdyz rekne, ze ta klika za 14dni bude tak je ale on to stejne jako beran nekam posila
 
 
Datum: 15. října 2009 20:10
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7637    
tak na čízu je to hodne levný........kde ti to delali??? Me to brzo ceka na Peraku.....sem z Kladenska.....
 
 
Datum: 15. října 2009 18:02
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no stalo me to 2500kc s novou ojnici, loziskama a vyvazenim
 
 
Datum: 15. října 2009 17:53
 
 
 
 
Jméno: Vojtaa      IP: uživatel7640    
Ale ty čepy klikovky třeba u pionýra ani vyměnit nejdou, jedině opravit třeba tvrdochromem...
 
 
Datum: 15. října 2009 17:19
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7637    
jj....myslime to stejne......vim ze nektery firmy to umej az takle,ale bezne to neni.....a hlavne ty prachy za to......
 
 
Datum: 15. října 2009 16:44
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
myslim ty hridele co se davaj do lozisek jestli ty myslis jiny tak sry
 
 
Datum: 15. října 2009 16:40
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
stando: nove hridele na klikovku se delaj ja daval klikovku na GO a na klice byly zdevastovany ty hridele a kdyz jsem si klikovku bral zpatky tak tam byly nove
 
 
Datum: 15. října 2009 16:38
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7639    
obecne se jedna o vymeny poskozenych dílů na klice.......ale vzhledem k tomu,ze nove hridele na stare kliky snad nikdo nedela,tak se davaji na repas kliky s nepoškozenými hřídelema a repasuje se pouze ojnice........tudiz je jasne ze se jedna o vymenu ojnice a nasledne vycentrování kliky.......
 
 
Datum: 15. října 2009 14:52
 
 
 
 
Jméno: jawa5021 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau jak jezdí ČŽ 150???Má to doma kámoš a zajímalo by mě jak to lítá poradte zkušení?Je to jak sem říkal ČŽ 150 kývačka starší typ 3 kvalt rok výroby 1955 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. října 2009 15:43
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
má to tuším 4 koně a max 70 km/h. v jednom to trochu jede, ve dvou se to sotva vleče.
 
 
Datum: 15. října 2009 15:43
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
presne tak,je to vykonejsi fichtl,moc to nejede:-)
 
 
Datum: 15. října 2009 10:28
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7635    
kdyz to dam jako nadsazku,tak je to trochu vykonnejsi fichtl.....jezdil sem na tom.....je to jedina trochu točivá kejvačka,ale jako ve vysledku výkon v pomeru k vaze stroje je ubohej......a jen 3Q
 
 
Datum: 14. října 2009 21:40
 
 
 
 
Jméno: jawa5021 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Čus draci kolik u vás stojí výbrus u nás 470kč............něco tak .....chtěl bych se zeptat bude hodně znát na výkonu válec s 8 výbrusem a 3 kroužkový píst?......... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. října 2009 10:29
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
u nas 350kc
 
 
Datum: 15. října 2009 10:29
 
 
 
 
Jméno: lukyn      IP: uživatel1723    
on má doma válců že by je mohl rozdávat tak mu to je jedno :-D:-Dné to zase né..
 
 
Datum: 14. října 2009 21:56
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7635    
ja mam vybrus za 300,-,ale pro bezny zakazniky 450,-(vybrus valce,pist,cep,krouzky,segrovky)......udelej normalne prvni vybrus,8.vybrus nedelej(nekupuj)......nekdy by si nahodou chtel nechat valec upravit a nepujde to.....8.vybrus mam v poslednim motoru....jako ma to vetsi silu,ale nic extra......
 
 
Datum: 14. října 2009 21:50
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
U nas 450 na 1. z nultyho a na 8. 800.Se vsim vsude
 
 
Datum: 14. října 2009 21:23
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
u nás 600 s pístem kroužkama čepem a pojistkama
 
 
Datum: 14. října 2009 21:20
 
 
 
 
Jméno: MarekS. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec, dá se toto ložiska dát i na kliku od pionýra? http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_2584.html Díky za odpovědi! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. října 2009 16:43
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli máš ojnici ckr tak jo jestli ne tak ne
 
 
Datum: 13. října 2009 16:43
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec.. čezeta 175 typ 450-potreboval bych vedet kolikatej mam vybrus,na pistu je vyrazeny 4 CY ,je to 18 mm čep...ja prave nevim kolikatej vybrus to je,myslim si ze 4,ale zase nevim co znamena to CY.. dik moc :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. října 2009 14:46
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to skutecne 4.vybrus,C znamena toleranci vnejsiho prumeru pistu,Y znamena toleranci diry pro pistni cep
 
 
Datum: 13. října 2009 14:46
 
 
 
 
Jméno: NoFear      IP: uživatel2987    
Zdarec, chtěl sem se zeptat jak nejdnodušejc sundat ložiska která zůstala na klice??? předem dikas moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. října 2009 7:44
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
varianta 3: ja to delam tak ze vezmu sadu majzliku,klikovku polozim tak aby byla cepem na stole a setrvakama a zbytkem precnivala za hranu stolu(pomocnik podrzi kliku aby nespadla),potom dam mezi setrvak a lozisko majzlik a klepu az odleze,musis pouzivat postupne sirsi majzliky,a hlavne nesmis klepat tak moc aby se majzlik dostal na cep,takhle sem bez poskozeni klikovky vzdycky sundal vsechny loziska,jinak taky nekdy pouziju variantu 2: akorat kdyz mi tam zbyde samotny vnitrni krouzek,tak do do drahy pro kulicky dam trojramenny stahovak,pomocnik podrzi celisti stahovaku u sebe aby nevyskocily z drazky po kulickach a stahuju,taky to funguje
 
 
Datum: 13. října 2009 7:44
 
 
 
 
Jméno: ABC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Varianta 2: Rozbít klec ložiska, kuličky nahnat na jednu stranu. Na stranu kde kuličky nejsou, výpáčit venkovní kroužek ložiska. Pak opatrně flexou odříznou zbýváající vnitřní kroužek ložiska.
 
 
Datum: 13. října 2009 0:00
 
 
 
 
Jméno: ABC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Stahovákem... Nebo je nějak odpáčit nebo odklepat pomocí šroubováku... Ale to je dost prasácká práce.
 
 
Datum: 12. října 2009 23:58
 
 
 
 
Jméno: wajbic      IP: uživatel6791    
Zdarec, prodal by někdo motor či motory na pionýra?, i nekompletní. Icq 204624701, nebo příspěvek. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. října 2009 21:35
 
 
 
 
Jméno: jawa5021 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Chtěl bych se zeptat mám doma ještě jednu 21 a chtěl bych tam dát s kámošem válec obsah 65 ccm a píst 1 kroužek.tak bych se chtěl zeptat.Jestli to někdo nemáte a jak to jede to mě zajímá ....a jestli to táhne dobře do kopce nebo jestli to spíš točí a celkově jestli by to vůbec jelo :-D:-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. října 2009 11:37
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7623    
moment.......ted nad tim zas premejslim.......ze vy borci tam chcete naprat ten nicasilovej valec z Pucha:-D 6-ti kanal Polini:-Dto uz tu nejakej borec mel........trapil se s odladenim......a je treba pod to udelat z hlinku vymezovaci vlozku kvuli odlisne delce ojnice........ no teda zase brutalni ladiči:-D
 
 
Datum: 13. října 2009 11:37
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel7609    
to bych chtel videt jak navarujete a protahujete bloky ...........zase klid jo......
 
 
Datum: 12. října 2009 22:38
 
 
 
 
Jméno: ...      IP: uživatel2471    
Aha, tak sháněj... Kdyby si to náhodou někde spalšil, tak si užij tu chvíli ježdění než ti praskne vložka
 
 
Datum: 12. října 2009 22:33
 
 
 
 
Jméno: jawa5021      IP: uživatel1723    
To se koupí ...............po internetu origoš se nedá to je jasný
 
 
Datum: 12. října 2009 22:21
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
a jak ten válec chceš udělat?
 
 
Datum: 12. října 2009 20:57
 
 
 
 
Jméno: jawa5021 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čus draci mám pincka 21 origoš válec bez výbrusu jenom nový kroužky a chci se zeptat když jedu tak v nízkých otáčkách to netáhne a pak kdzž už to má vyšší tak to chytne tah pěknej a pakk už jede normálně jneom na nízký otáčky to je hrůza.Třeba na dvojku 20 to blafe mám 12 zub a na 1 dám 35 :-D:-D......a na dvojku přes 50 a na trojku těch 60 a něco odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. října 2009 0:51
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7620    
odspoda netahne,protoze bud mas uz vylitanej valec a kruhy si nesedli jak meli a nebo jeste nejsou dostatecne zajetý a nesedli si.......taky to muze bejt blbym predstihem.....dej tomu este cas.....a uvidis....hlavne nepospichej......
 
 
Datum: 13. října 2009 0:51
 
 
 
 
Jméno: Vojtaa      IP: uživatel7610    
Ahoj, máte někdo zkušenosti s tím novým polským válcem na pio? Sice na něm nelícují kanály, trochu se to dá poopravit... Nadruhou stranu je vložka zalitá - lepší chlazení. Má ho někdo? Jezdí to alespoň stejně jako původní československý? Může někdo porovnat? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. října 2009 19:37
 
 
 
 
Jméno: FK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Jednou jsem ho lehce piloval, vlastně jak se doporučuje slícovával. Trochu, opravdu jen trochu se to poopravit dá, ale moc od toho nečekej. Když se pak namontovala lehce snížená hlava, a válec jsem znova chvilku piloval, tak to jelo asi o 5km rychleji, malinko víc se to točilo, hlavní rozdíl byl v lepších rozjezdech. Vadnutí motoru (po ohřátí) jsem nepozoroval. Takže asi tak.
 
 
Datum: 12. října 2009 19:37
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel711    
Mel jsem ho v motoru,nebyl spatnej.......na radaru 78km/h,vybornej tah do kopce.....jako za ty penize je to slusny......a to sem mel 3 krouzkovej pist....s 2 krouzkovym musi jet este vic..... ale tak jako na upravu je nepouzitelnej......bohuzel.....
 
 
Datum: 12. října 2009 18:06
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
kámoš ho má a ten starej mu jezdí líp..:-D
 
 
Datum: 12. října 2009 17:56
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj přesně jak říká lampan,Jestli chceš výkon tak tohle určitě ne vude tak sice znaletně větší výkon ale většinou jen když upravýš ty kanálky ale za cenu že kdsyž se to zadře tak žádnej fichtl cup.A další plus tohodle válce je lepší chlazení jinak nic ,,,,vrazit skoro 1000 do ničeho,záleží na tobě
 
 
Datum: 12. října 2009 17:42
 
 
 
 
Jméno: lampan      IP: uživatel5196    
je zalitej- nedá se rozlisovat- nedá se rozlisovat nic do nej neudelas- nic do nej neudelas tak to bude líná mrcha jak origo fichtl, válec je od toho aby se rozlisoval a udelaly se tam nejaky dobroty třeba 2 přefuky navíc 2 vejfuky na víc naimplantovat klapky atd.......
 
 
Datum: 12. října 2009 17:30
 
 
 
 
Jméno: Napster10 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci, má cenu investovat do lozisek SKF na kliku? Nebo myslite, ze staci ty obycejne za 60 kč? Na pionyrovi bude pouzita stejskyho dvoukanalova uprava. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. října 2009 21:36
 
 
 
 
Jméno: skypi23      IP: uživatel4389    
ja sem sehnal v obchode skf za 60kc jedno ale byli to 6204c3 kupoval jsem je do simsona nevim jaky loziska ma fik ale myslim ze cena bude stejna
 
 
Datum: 16. října 2009 21:36
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
s áčkovými se mi to při větším ohřátí přizadíralo
 
 
Datum: 12. října 2009 21:05
 
 
 
 
Jméno: vacin      IP: uživatel7611    
Na kliku jedině SKF. Hlavně ne ZKL Slovakia. Mám pocit že přesunuli výrobu někam do Číny. Nám se v práci všechna ložiska do týdne vysypala. Ale mam jinej poznatek. Dnes dávaj všichni na kliku ložiska C3, což je větší radiální vůle. Já jsem vždycky dával áčkový...
 
 
Datum: 12. října 2009 17:37
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7609    
jo zainvestovat......taky sem koupil na kliku SKF a zbytek lozisek ZVL......
 
 
Datum: 12. října 2009 15:39
 
 
 
 
Jméno: Napster10 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Takže radši zainvestovat?
 
 
Datum: 12. října 2009 15:38
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já sem řešil úplně stejný problém ale ted už mi SKF jdou poštou zítra budou u mě
 
 
Datum: 12. října 2009 15:35
 
 
 
 
Jméno: gozer21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdar draci ceho se dosahne kdyz se v pistu udela dira se tady psalo ze tim vznikne 3 kanal jede fakt lip kdyby se to udelalo na normal motor nebo to je blbost ja sem se kdysi setkal stym ze sem komusi spravoval fichtla a kdy sem se dival sacim kanalem tak byl na konci vypilovany pulmesic slo teda videt ze to delal nejaky vidlak bo to bylo na křivo fichtl jel ale bylo to jakesi divne tak sekuji vsem kdo mi napisou jak to teda je odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. října 2009 16:14
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D
 
 
Datum: 12. října 2009 16:14
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel7607    
bavime se tu o kravinach.........aspon si zjistete co je 3K s rozvodem pistem nez tu zacnete placat o vykonu a výdrži válce...
 
 
Datum: 11. října 2009 22:06
 
 
 
 
Jméno: mustish ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
S třetím kanálkem to sice má větší výkon, ale víc to žere, víc to točí a mnohem rychleji se vyběhává válec....
 
 
Datum: 11. října 2009 19:06
 
 
 
 
Jméno: lukáš      IP: uživatel4649    
zdar draci je reálný dát do j 350 vložky z čz 175 aby měla výkon 32kw a vydrží to klika? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. října 2009 17:55
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7601    
az na to ze ty valce sou uplne jiny......3svorniky x 4svorniky ....saci spodek(okno) valce.....atd......
 
 
Datum: 11. října 2009 17:55
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nevim o jakých vložkách mluvíš. Jestli myslíš vložky ve válci, tak to nepude, protože ČZ má celolitinový válce.
 
 
Datum: 11. října 2009 16:26
 
 
 
 
Jméno: star.dom ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čsu,zdravim.. nevíte jaký je průmněr válce u fichtla?? PřeDeM dÍkY:-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. října 2009 15:02
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel7609    
myslím že vnejsí prumer je 42-43mm......babeta snad 45mm
 
 
Datum: 12. října 2009 15:02
 
 
 
 
Jméno: ...      IP: uživatel2471    
Průměr vložky je 38mm a po každém výbrusu se zvyšuje o 0,25mm až po 40mm. Průměr válce nevím
 
 
Datum: 11. října 2009 15:55
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vložky nebo válce? vložky origo 38 a pak podle výbrusu. vložku z hlavy nevim
 
 
Datum: 11. října 2009 13:04
 
 
 
 
Jméno: kocj ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
hosi kdyz si chci dat na sveho pionyra jehlove lozisko pod cep musim dat aji nejakou jinou spesl ojnici?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. října 2009 12:32
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
samorejmne musis koupit s jehlovim loskem na pistnim cepu neexistuje ze vylisujes bronzove pouzdro a das tam lozisko to je kravina!
 
 
Datum: 11. října 2009 12:32
 
 
 
 
Jméno: MarekS. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Jo a ještě jeden dotaz, co a čím mám vyleštit v motoru? Pomohlo by vyleštit kolínko od karbece a čím? a pak vnitřek motoru (kanálky čím?) Díky moc za rady! P.S. Pomůže to? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. října 2009 16:50
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sagosek- myslimze jsem toho vyzkousel a udelal 5xtolik co ty a vim o cem mluvim ze ti J90jede vic jak ostatnim neni ve vylestenejch kanalech ale v necem jiným...
 
 
Datum: 11. října 2009 16:50
 
 
 
 
Jméno: sagosek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ti co to nikdy nezkusili vždycky nejvíc rozumujou, nedělej to, je to nanic... Já to mám odskoušený, vyleštěná kliková skříň, kanály ve válci, dno pístu... mašina valí jak utržená ze řetězu... Je to teda na Jawě 90, sériové motory si dávám k snídani... můžeš to vzít jen hladkým smirkovým papírem, jde to s tím pěkně ale je s tím jebačka...
 
 
Datum: 11. října 2009 14:24
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
nejaky lesteni ti vykon neprida napriklad v originalnim kolinku od karburator je uplne jiný problem nez v jakosti povrchu... napis mi mejl ti neco k tomu reknu...
 
 
Datum: 11. října 2009 12:30
 
 
 
 
Jméno: mustang23GT      IP: uživatel6633    
je to nahovno vyser se na leštění jediný co vylešti je dno pístu a výfukový kalál kuli usazování karbonu ale jinak je leštění napíču
 
 
Datum: 11. října 2009 11:01
 
 
 
 
Jméno: MarekS. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A proč ne? všichni říkají, že pomůže když vyleštíš kanálky kolínko od karbece atd. Já to chci vyzkoušet. Někdo říká, že jo někdo ne tak jak? popřípadě čím to mám udělat?
 
 
Datum: 11. října 2009 10:26
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nepomuze!
 
 
Datum: 11. října 2009 10:19
 
 
 
 
Jméno: MarekS. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cau hoši, hele co to může být když: nastartuju pionýra. studenej motor. Motoru drží volnoběh a tahá jako něco..... trvá to tak 15 sekund a najednou nedrží volnoběh a už není tak živej, jako když je studenej... Nevíte čím to je? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. října 2009 22:19
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7607    
a gumovy zaslepky(3ks) ve filtrboxu mas?? pokud ano,skus je vyhodit......mozna to bude hure startovat,ale lepe to pojede......
 
 
Datum: 11. října 2009 22:19
 
 
 
 
Jméno: MarekS. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
stando vzduchový filtr je nový. staří 1 rok. jedině ta bohatá směs. svíčka byla cihlovo černá. protože to hodně točím tak jsem ji tak nechal.
 
 
Datum: 11. října 2009 18:14
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel7601    
muj tip je velka bohatost smesi......studenej motor potrebuje o dost bohatsi smes,teplej ne......muj tajny favorit je stary vzduchovy filtr nebo ucpane diry na filtrboxu......
 
 
Datum: 11. října 2009 18:03
 
 
 
 
Jméno: MarekS. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hele hoši nejsem amatér.... jezdím už hodně dlouho. Takže vím že se studený motor nemá vytáčet! Ale jednou jsem ho nenechal zahřát a hned jsem jel. Ne žádný plný otáčky lae jen tak zvolna. Ten pionýr táhnul jako nikdy! A když se ohřál tak už moc nejede! S tou svíčkou mam tam brisk N17C jelikož když se to zahřeje nechce to chytit. s N15 mě to nechytalo vůbec když to bylo teplý! Prostě je to divný. Volnoběžný otáčky drží jen když to je studený. Ale drží tak 15 sek. a toť vše. Šroubek je na max zašroubovaný a nic. Ptal jsem se taťky a on mě řekl, že to může být špatnýma kroužkama. protože u aut a i u mýho druhýho fika to jede líp když to je teplý. Nevíte čím to je?
 
 
Datum: 11. října 2009 17:57
 
 
 
 
Jméno: ...      IP: uživatel2471    
A zkus zlato střední cestu- n15c/b8hs atp.
 
 
Datum: 11. října 2009 15:59
 
 
 
 
Jméno: mustang23GT      IP: uživatel6633    
to musíš nejdří nechat prošku proběhnout na volnoběh když to nastartuješ a ne to hned honit pod plynem
 
 
Datum: 11. října 2009 11:57
 
 
 
 
Jméno: jawa5021 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci tak mám nový kroužky najeto tak 150km a vadí mě jedna věc když jedu a vytáčím to tak se to vytočí a pak začne v tom najednou cinkat a pak se to dá ještě točit ale už prostě netočí jde to pomalu.Mám 21 pincek origoš originální válec jenom kroužky nový,svíčka NGK B8HS plíšek na třetím zářezu ze zhora mažu 1:45.Tak čím to je že to ještě netáhne pořádně a nevytočí se to ?????Poradte porísm je to hrozný děkuju moc za každou radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. října 2009 18:24
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel7601    
na zajizdeni 1:50?? vam hrabe ne?? aspon dve nadrze bys mel mazat 1:30,jinak ty kruhy pujdou do hajzlu! Fikusi jako klid jo......a ty vase "polosyntetiky" jsou lepsi mineraly se specifikacema bezny polosyntetiky,ale furt je to olej na mineralni bazi! A fichtl ti mozna nejde vytocit,protoze mas novy kruhy a nebo starej vzduchovej filtr a moc pricpanej filtrbox a nebo jednoduse vyjetej valec......proto zvoní..... jeste je ale brzo soudit.....a dal jsi jen novy kruhy a nebo i pist? pokud jen kruhy,urazi ti brzo ty stary mosazny kolicky v pistu....vetsinou uz to jsou jen torza kolicků na zamky:-D....proto taky mozna to zvoneni.....napis tvoje rekace,uvidime jak si na tom.....
 
 
Datum: 11. října 2009 18:24
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
to je polosyntetika co ja vim dava se 1:50 ne??? stimhle olejem to bude sedat dyl protoze krouzky maj strasne mali treni je to prroste kvalitni olej ale zas ten motor dyl vydrzi . Kazdymu to seda uplne jinak poznas to tak ze se prestane prehrejvat prevodovka musis nani bez problemu udrzet ruku po delsi jizde treba po 5 km
 
 
Datum: 11. října 2009 8:57
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
shell advance sx je mineral
 
 
Datum: 10. října 2009 21:44
 
 
 
 
Jméno: jawa5021      IP: uživatel1723    
Shell Advance sx litr stojí 105 kč polosyntetika
 
 
Datum: 10. října 2009 21:06
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja dal na mustanga novy krouzky,poctivyho zajizdeni sem si uzil asi 1 km a pak sem to rval jako normalne,hned do vysokejch otacek...no a nemuzu si stezovat,jede jak pila...kazdej ma jinej nazor na zajizdeni :-D nekdo rika 20 km,nekdo jednu nadrz,fikus dokonce 1500 km :-D tak si vyber :-D
 
 
Datum: 10. října 2009 21:04
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
co silis 150 km :-) to jsou krouzky porad jako novy a co pouzivas za olej?? ja mazal castrol 1:50 a sedloto az po 1500 km mel jsem jetej valec a novy krouzky. Co pouzivas za olej???
 
 
Datum: 10. října 2009 20:42
 
<  183  184  185  186  187  188  189  190  191  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 10.05.2025 12:13:37 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu