česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  185  186  187  188  189  190  191  192  193  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel5258    
Chlapi mam problem..kdyz jedu na moji jawe 555 tak to skube...nevim co s tim..poradte prosim odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. října 2009 0:09
 
 
 
 
Jméno: ABC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zkontroluj, příp. seřiď zapalování - odtrh 0,4mm, předstih 2,8 až 3,2mm (dle příručky J555), dále zkontroluj a příp. seřiď karburátor a zkotroluj palivovou soustavu (jestli teče bezproblémů).
 
 
Datum: 06. října 2009 0:09
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
http://www.hikone.sk/img/galeria/1_max.jpg tomuhle říkam cestovní mustang odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. října 2009 18:49
 
 
 
 
Jméno: rosi48      IP: uživatel995    
ale ten předni blatnik z 20tky danej na zadni kolo vypadá dobře(pro laika)
 
 
Datum: 05. října 2009 18:49
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel6452    
Podľa mňa je lepšia lisovana ako trubkova a le to podľa vkusu z lisovanej sa dajú zmontovať zadné stupačky čo na trubkovej sú navarené na pevno
 
 
Datum: 05. října 2009 17:46
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel6452    
Podľa mňa je lepšia lisovana ako trubkova a le to podľa vkusu z lisovanej sa dajú zmontovať zadné stupačky čo na trubkovej sú navarené na pevno
 
 
Datum: 05. října 2009 17:46
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Ta lisovana kyvka je humus,mel si tam dat tu trubkovou..
 
 
Datum: 05. října 2009 17:43
 
 
 
 
Jméno: Pestic      IP: uživatel3228    
Vypada celkem k svetu,myslim kvalitou prace.ale jinak je to hnus......:-D
 
 
Datum: 05. října 2009 12:30
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7558    
zpracovany je to skoro do detailu ale nelibi se mi to ani trochu......
 
 
Datum: 05. října 2009 11:00
 
 
 
 
Jméno: Vojty      IP: uživatel6362    
Caw lidi jen jsem se chtěl zeptat jestli se budou přidávat i nějaký novinky pro jawa dandy 125 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. října 2009 22:26
 
 
 
 
Jméno: soukalmartas      IP: uživatel7488    
nevis cim to je kdyz jedu a tocim 1 na jawe 20 tak se to vytoci uplne do max otacek a treba drtim 2 5sec nic a pak se to najednou splasi a jede to krasne treba 3 sec a pak dam 3 a ta taky nekdy je splasena a nekdy to de tak to trictvrte otacek mohlo by mi to jet takl jak se to zplasi furt bych si vsechny daval nevite cim to muze byt? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. října 2009 22:56
 
 
 
 
Jméno: SirPetr      IP: uživatel7556    
Bude to nejspíš nějaká nečistota v karburátoru a nebo po něm chceš až příliš a prostě to nezvládne :-)
 
 
Datum: 04. října 2009 22:56
 
 
 
 
Jméno: jawak      IP: uživatel2347    
Zdar mam jawu 250 typ 353 kyvacku. Motor uz mam rozpuleny, klikovku po repasu a valec po výbrusu. Zajímalo by mě jak se dosáhne vysokého lesku poklic, matných ale přitom čistých karter i v žebrování a jakou černou barvou se natírá válec. Vím že hlava se pískuje jemným pískem na hliník. Ale když budu pískovat kartery tak se přece udělají dulky v klikovem prostoru. Prosím poraďte. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. října 2009 22:53
 
 
 
 
Jméno: SirPetr      IP: uživatel7556    
Kartery zkus vyčistit Arvou v kombinaci s vapkou a nebo se to taky posílá na chemické čištění, ale to stojí ranec. Jinak válec můžeš natřít buď černou barvou na kamna (silikonová vypalovací barva není to úplně černé, ale tmavě šedivé)\r\nDruhá možnost je nějaký lepší akrylový sprej prý to drží dobře nemám to vyzkoušené.
 
 
Datum: 04. října 2009 22:53
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
čau draci mym dotaz- to bezkontaktní zapalko na pionýra co tu prodává sesa vyrábí na světla střídavý nebo stejnosměrný proud? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. října 2009 20:40
 
 
 
 
Jméno: martin.popo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Myslim,že střídavý
 
 
Datum: 04. října 2009 20:40
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec , má stejnou váho ojnice C.K.R stejnou váhu jako originální ojnice???abych si to nemusel nechávat nekde vyvyžovat??dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. října 2009 20:13
 
 
 
 
Jméno: Lukys      IP: uživatel6997    
caues fichtlari, dnes jsem asi po roce zprovoznil pionýra, kde jsem udelal uplnou generalku (skoro cely novy motor) a vyrazil jsem na nem s kamosem na asi tak 20-ti km projizku po okoli, nase spolecna vaha je priblizne 130 kg.... nebude mu to vadit, nemel sem ho zabehnout sam ? diky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. října 2009 20:13
 
 
 
 
Jméno: MaverickSK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ak si motor velmi nevytacal a siel si tak na pol plynu 2,3 a motor sa nehrial a mas dobru zmes, tak nemal by byt problem ;-) ,ale je lepsie pri zabehu jazdit sam...
 
 
Datum: 04. října 2009 20:13
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel7430    
mozna ze mel jestli mas i novy vybrus tak si tomu hlavne nemel davat kotel jinak se ti to pomr.. ja bych to zajizdel sam a ne zas tak moc rychle
 
 
Datum: 04. října 2009 20:11
 
 
 
 
Jméno: mustafooo      IP: uživatel4675    
Cus kdyz dam do valce novy krouky tak kolik by mely mit vuli?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. října 2009 19:00
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no 2 az 3 desetiny
 
 
Datum: 04. října 2009 19:00
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
0.2mm
 
 
Datum: 04. října 2009 17:28
 
 
 
 
Jméno: Frantta      IP: uživatel7456    
Zdarec draci, mam takovej problém za žádnou cenu nemůžu dostat kliku do ložisek vždycky stačilo kliku zmrazit kartery s ložisky ohřát horkovzdušnou pistolí a klika tam šla volně nasunout ale ted se mi vždycky zasekne v ložisku a nejde tam ani zpět, tak sem zkoužšel karter s ložiskam ohřát v troubě asi na 150°C a kliku sem zmrazil ale dostal sem jí tam asi jenom 2mm a víz nic tak sem to zkusil ohřát na 200°C a zase to samí nevíte někdo čim to může bejt už si stim nevim rady už sem to zkoušel nejmín pětkrát. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. října 2009 17:56
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kdyz se mi tohle "povedlo" na 487 ze strany od spojky tak stacilo vypodlozitmezeru mezit zavitem pro primarni kolecko a karterama a utahovat matici u primarniho kolecka a klikovka tam nadherne naleze
 
 
Datum: 04. října 2009 17:56
 
 
 
 
Jméno: Horst      IP: uživatel7550    
Nevidím v tom velký problém.Máš ložiska SKF made in China.Čína umí napodobit snad vše proto dej jiné,a čepy ,,přejeď,,smirkem č 1000,nahřej na 250 st.nastříkni silikonový olejem a musí tam spadnout.Potom co píše Standa.
 
 
Datum: 04. října 2009 17:23
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel7540    
Normalne kliku zamrazit,do lozisek nandat co to jde a doklepnout pres neco mekkyho kladivem....hlavne nemlatit kladivem do kliky kov na kov!!!! pak kliku vymezit aby byla uprostred motoru a ne k jedne strane!
 
 
Datum: 04. října 2009 16:02
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nooo mě se to ted nedávno stalo ale obráseně..vytahl sem kliku a místo aby ložiska v katedrech tak zůstaly na klice byly to ložiska ZVL.Chcu dát ted novou kliku a ložiska SKF no a když ted standa říká že to delá dohromady bordel tak jak na to ????Nechcu novou kliku zničit tlučním kladiva.
 
 
Datum: 04. října 2009 15:45
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7540    
jake moto?? u fichtla tohle delaj novy kliky a SKF loziska......
 
 
Datum: 04. října 2009 15:10
 
 
 
 
Jméno: Mcerovsky ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím scháním jehlové ložisko KZK 16X22X12 je to na kliku....A nemohu ho sehnat nevěděl by někdo kde by bylo k mání??Děkuju odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. října 2009 11:09
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
čau, chtěl bych se zeptat jestli je hodně znát na výkonu když je válec dobře nebo špatně zajetej , da se nějak poznat dobře zajetej valec od špatně zajetýho? jak poznám že je válec špatně zajetý? kolik tak poctivě zajíždíte? vim že by se mělo kolem1000-1500km odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. října 2009 15:45
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel7540    
U seriovky je to strasne moc znát jak zajedes.......cim vic si dáš záležet,tím dýl ti motor vydrží ve formě......jak to odflaknes,nebo se to budes snazit rychle zajet na m2t a pak to léčit polosyntetikou,tak je to v loji......rikam tech 600km volně zajíždet na nejakej rozumnej minerál 1:25-1:30,první plnou nádrž šnečim tempem bez roztaceni motoru na nizky kvalty a hlidat aby se to moc nehřálo...... pokud se jedná o stejskyho valec(myslim ze ty ho mas taky),tak tam bych to tolik nedramatizoval.....stejsky skousel jeho schopnosti po prvnich 200km a co psal ten kluk recenzi tak ten to zajizdel snad 50km nez tomu dal poprvý kotel a uz to od tý doby rval a vyhralo to nekolik závodů na bedně......
 
 
Datum: 04. října 2009 15:45
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
že to tahne do kopečku- to je mi jasný takovej amater zas nejsem
 
 
Datum: 03. října 2009 22:33
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
ja zajetej valec nebo krouzky poznavam tak ze kdyz je motor studenej a dam na nakopavacku nohu tak se to asi 20 mozna 30 vterin propada, druha vec ktera neni moc jista je ta ze se neprehrejva prevodovka bez problemu nani udrzis ruku a navic kdyz je to zajety a vse je ok tak to zacne tahnout pekne do kopecku
 
 
Datum: 03. října 2009 21:47
 
 
 
 
Jméno: jawa5021 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Čus draci jak mám poctivě zajíždět kroužky???Mazat 1:30 a plíšek na jehla dát o 1 zářez dolů..a olej mám Shell Advance něco tak.....A ještě otázka kdy za to můžu brát za plnej?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. října 2009 22:04
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
jestli to je ten olej co se maze 1:50 dle navodu tak zezacatku prvni nadrz mas tak 1:30 PAK UZ DAVEJ NORMALNE 1:40 NEBO 1:50 PODLE TOHO JESTLI MAS JEHLOVY LOZISKO NA PIST. CEPU. A ZAJIZDEJ TO TECH 1000 KM ASPON PAK UZ TO TROSKU MUZES TRAPIT ME SEDLI KROUZKY AZ PO 1500 KM A POZNAS TO TAK ZE U STUDENYHO MOTORU DAS NOHU NA NAKOPAVACKU A MELA BY DRZET PROPADNOUT ASI ZA 20-30 SEKUND A KDYZ TO BUDES SPATNE ZAJIZDET BUDES TO HNAD JAKO JEDNOU JA BLBEC TAK TI PRESTANE DRZET VOLNOBECH AZ TO PRESTANE JEZDIT ALE TO UZ JE HODNE ZNICENY
 
 
Datum: 03. října 2009 22:04
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jehlu musíš dát nahoru aby byla bohatší směs!!!!!
 
 
Datum: 03. října 2009 19:08
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
kroužky jsem zajížděl 3l benálu, když je ticho ,necinkaj´, nechrastí , tak jsem je nikdy dýl nezajížděl a bez problému
 
 
Datum: 03. října 2009 17:48
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel7295    
cavte kluci nevim jedno potrebuji radu mám 634 jawku a mam rozhazeny motor a jak poznám alebo jaký jehličky mám dat na ojnici hore na píst a víte jaký velký sou ruzny velikosti a jeste jak to tam osadím je to dost komplikovany to poskladat nejlepsi by bylo jehličkove ložisko kleci to posrali ty panove tohle jo a jinák dík za rady snad temu pochopíte odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. října 2009 13:15
 
 
 
 
Jméno: jawaman ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nepouzivej muj nick !!!!! vymysli si svuj!!!
 
 
Datum: 03. října 2009 13:15
 
 
 
 
Jméno: wafel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím draci, mám jednoduchou otázku: Při přechodu z M2T na polosyntetiku jsem nejspíš podcenil nutnost vyčištění motoru od usazenin a ztratil jsem výkon. Myslíte že by se s tím motor mohl za nějaký čas srovnat nebo mi tam ten olej rozpustil karbon nebo něco jiného...? Prosím poraďte ať vím jestli mám jezdit nebo rozebírat. Díky moc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. října 2009 7:58
 
 
 
 
Jméno: Fada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
No, já teda nechci bejt za zpátečníka, ale nevím, co proti m2t všichni máte??! Jasně, jsou dneska i lepší oleje, ale taky jsou do lepších motorů!!!!!!!! Motory, o kterých se tady bavíte, byly na m2t postavený, protože v té době nic jinýho nebylo, než m2t a m6a a na oboje to jezdilo perfektně, jde o to, jak kdo motor umí doladit, dnešní oleje jsou mnohem řidší, a nejsou tudíž schopný na stěně vytvořit takovou vrstvu oleje, kterou motor potřebuje, aby mohl dobře fungovat....samozřejmě to není pravidlo, ale maximálně bych tam dal TSF. Mám čízu, 487, r.v.91, a taky bych do ní nedával nic moc "lepšího", dlouho jezdila na TSF, Vallar torsu 2t, castrol 2t,syntetický oleje nemá cenu do toho ani lít....a to je ten motor podstatně mladší, než ten, co je pro pincka....
 
 
Datum: 03. října 2009 7:58
 
 
 
 
Jméno: wafel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ok díky, já to zítra zkusím projet a uvidím. A zkusím se mrknout do válce jak to tam vypadá. Myslím že to bude premiéra, protože za těch 40 let motor nebyl půlený a možná, že je origo i válec a kroužky :-D Takže na výkonu se podepisuje hlavně věk, ale stejně.....
 
 
Datum: 02. října 2009 20:27
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
este jsem nenapsal jednu dulezitou vec ja jsem zezacatku michyl oba oleje dohromady abych se zbavil toho staryho M2T tak se to mozna tak rychle neuvolnilo a po case jsem daval jenom castrol
 
 
Datum: 02. října 2009 20:17
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
vy mate zase blby rady Wafel vubec nane nedej maz dal syntetyku taky pouzivam udelal jsem GO ale valec nebyl vybrousen zustal jak jsem ho sehnal jezdenej na M2T a dal jsem pouze novy krouzky. po GO jsem presel na castrol a nakou dobu to moc netahlo zaclo to pekne tahnout az po 1500 km dlouho si to sedalo tobe doporucuju sundat valec a skusit ho vycistit jestli je to nak hodne znat na vykonu a ten vejfuk s kolenem klidne vycisti . jinak jestli mas pouzdro na pist. cepu tak je lepsi mazat 1:40 co jsem se docet protoze se ten olej spatne dostava do toho futra ale pokud mas uz jehlovy lozisko na pist. cepu tak 1:50
 
 
Datum: 02. října 2009 20:15
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
kdyz to pisou na obalu :-D
 
 
Datum: 02. října 2009 20:12
 
 
 
 
Jméno: wafel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Výfuk jsem kontroval je čistý, koleno taky. Mažu 1:40. Asi bych měl 1:50 ne? Když to píšou na obalu... :-)
 
 
Datum: 02. října 2009 20:08
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No já bych nepřecházel na polosyntetiku ale na minerál.
 
 
Datum: 02. října 2009 20:04
 
 
 
 
Jméno: wafel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A tohle si sebral kde? Je to polosyntetika (Super HP 2) a doporučil mi ho známý, který ne něj jezdí a není to žádný začátečník ale zkušený fichtlař :-)
 
 
Datum: 02. října 2009 20:04
 
 
 
 
Jméno: Pavel      E-mail:      IP: uživatel7536    
Neboj motor si s tím poradí hravě,Ale co by chtělo vyčistit je výfuk tam se to většinou všechno zalepí a to může dělat to že ti to nejede. A kolik mažeš??\\r\\n
 
 
Datum: 02. října 2009 20:02
 
 
 
 
Jméno: Michal Kotrč      IP: uživatel1337    
cau reknu tim cim to nejspis je : do originalniho motoru nemuzes lejt syntetiku ! ten motor na to neni delanej horni mez pro fichtlackej motor je TSF syntetika to neumaze
 
 
Datum: 02. října 2009 20:00
 
 
 
 
Jméno: dawid      IP: uživatel7154    
zdar,prodáva se na fichtlkramku pružina do tachometru? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. října 2009 19:09
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel7332    
"pružina do tachometra" co to je????
 
 
Datum: 02. října 2009 19:09
 
 
 
 
Jméno: Jarmag      IP: uživatel7527    
Zdar draci ! Nevíte náhodou někdo k čemu patří píst o průměru asi 38mm s pístním čepem 12mm ? Dostal jsem ho a nesedí mi na žédný typ fichtlu ani na babety . Díky za odpověď J. M. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. října 2009 20:49
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
simson
 
 
Datum: 01. října 2009 20:49
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
caw SESO vim, ze toho mas moc, ale precijenom se zeptam, jestli by si mohl sehnat pist do čz 175/487 o prumeru 59,83mm ( proste 8. vybrus ) a pistnim cepem 16mm ? hledal jsem, ale nenasel. dik moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. října 2009 17:59
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo a i kdyztak pistni krouzky dik
 
 
Datum: 01. října 2009 17:59
 
 
 
 
Jméno: Bubak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec, prosimvas jak vyndat loziska z leve poloviny u cz 175/477 ? jde to i bez pripravku ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. října 2009 17:54
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
cau jaky tip svicky bresk si mam koupit na fichtl cup ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. října 2009 18:55
 
 
 
 
Jméno: Pan Pulic      IP: uživatel2390    
N14C je studena svicka pro velke teploty. Fikusi, mas to neajke otocene. NGH B8S je jeji ekvivalent, ale vetsi vydrz sem u ni nezaznamenal...
 
 
Datum: 01. října 2009 18:55
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
fikusi myslim ze je to obracene,14 je studena,ta se prohrejva hur nez treba 17
 
 
Datum: 01. října 2009 18:54
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
tak se 14. se to prehreje hnedka je to svicka do mrazu a 15 ta chyta i v mrazu i steplim motorem a 17. ta tetka chyta hodne spatnne doporucuju 15.
 
 
Datum: 01. října 2009 18:48
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
n 14c nebo n 15c ale já bych si tam dal na fichtlcup rači NGK ty vydrží víc třeba B8HS
 
 
Datum: 01. října 2009 17:57
 
 
 
 
Jméno: MaverickSK      IP: uživatel5457    
Urcite nejaku studenu, na tom fichtl cupe to dost zahrejes a ak ti to zdochne, mas vacsiu sancu ze to take nazhavene nastartujes :-D :-D
 
 
Datum: 01. října 2009 17:46
 
<  185  186  187  188  189  190  191  192  193  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 10.05.2025 12:20:28 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu