česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  202  203  204  205  206  207  208  209  210  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Vláďa      IP: uživatel6696    
Čau kucí. Minulý rok jsem si objednal, namontoval a zajel sadu válec 40, ale pak jsem zjistil že očekáváné zvýšení výkonu má nastat až po vybrání kanálů válce pilníkem. Jenom už nevím kde jsem to info a fotky viděl. Nevíte prosím někdo jak na to?:-)dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. července 2009 0:06
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4466    
reknu ti jediny,co tam nepatri odstran:-)
 
 
Datum: 22. července 2009 0:06
 
 
 
 
Jméno: pavel      IP: uživatel5424    
Zdravim, mám takovej dotaz když sundám na mustangu hlavu válce tak můžu ten plechovej těsnící kroužek co je pod ní použít znova když ji tam budu znova nandavat?Díky za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. července 2009 21:21
 
 
 
 
Jméno: maspe      IP: uživatel6797    
použít ho můžeš, ale je otázka jestli bude dobře těsnit. Když ti bude hlava foukat, vyměnit. Obecně se nedoporučuje opakovaně používat stejné těsnění.
 
 
Datum: 21. července 2009 21:21
 
 
 
 
Jméno: skulldemon      IP: uživatel6601    
zdary hosi,nevite co mam delat kdyz sem do svyho mustanga dal novej pist valec a hlavu,dal sem tam svicku a kdyz ho chci roztlacit tak je kolo zasekle a kopacka je uplne hluchá, bez svicky je vse ok, predem diky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. července 2009 20:14
 
 
 
 
Jméno: skulldemon      IP: uživatel6601    
8 výbrus, 40 píst
 
 
Datum: 23. července 2009 20:14
 
 
 
 
Jméno: pavel      IP: uživatel6772    
jakej máš výbrus??
 
 
Datum: 23. července 2009 19:20
 
 
 
 
Jméno: lamák      IP: uživatel5546    
jak menite gufero kdyz mate slozeny motor ??? nejlepsi asi sroubovakem vydloubnout ale to se trosku poskodi krter. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. července 2009 14:49
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cau,ja to delam tak ze do gufera nasroubuju aku vrtackou vrut a pak to vytahnu klestema a je to bez poskozeni karteru:-)
 
 
Datum: 21. července 2009 14:49
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
de to vydloubnout, delaval sem to ale nesmi se to delat moc casto, pac se poskodi karter a pak bud tam narvat tmel nebo to tam bude foukat...vydloubnout to jde dokonce i bez poskozeni gufera ale proc ho neposkodit gdyz obycejne mas novy hned na vymenu...
 
 
Datum: 21. července 2009 14:08
 
 
 
 
Jméno: lamák      IP: uživatel5546    
de to normale zarazis sroubovak mezi karter a tu objuimku gufera a zohnes gufero a vyloupnes
 
 
Datum: 21. července 2009 13:05
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6786    
ja na to mam udelanej takovej háček,šroubovakem mi to nešlo.....
 
 
Datum: 21. července 2009 12:56
 
 
 
 
Jméno: stanik      IP: uživatel1946    
zdar hoši.....mám docela problém tak bych prosil o radu......žačal sem púlit motor sundavám vačku a ten šroup jak jí drží se mi asi v púlce zlomil.....nevítě někdo jak ho dostat ven????vačku sem sundal ale púlka toho šroubu mi tam zústala zašroubovaná......dík za rady.... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. července 2009 14:42
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
stahni dvouramenym stahovakem rotor zapalka a mozna ze k tomu sroubu bude lepsi pristup
 
 
Datum: 20. července 2009 14:42
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
co říkáte na tohle? http://www.motoinzerce.cz/prislusenstvi/motory/313479-sada-jawa-50-vykon-5-5-6-3hp.html , zas tak "moc" to upravené není a s origo kerbecem, výfukem..... z toho dostat 5.5HP to je dost dobrý co? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. července 2009 22:10
 
 
 
 
Jméno: UltraMotorkar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tyo borec ale neni mi jasny jak to z toho vymackl dvoukanal sani a vyfuk ponechany ....jeste se mam co ucit :-) jinak se mi to libi
 
 
Datum: 22. července 2009 22:10
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ono ve své podstatě tě při ladění maximální výkon nezajímá....:-D tebe zajímá změna po zásahu do motoru.....:-) Ale to je fuk.....jinak můžu potvrdit že toto je ověřené.....stejsky ví co dělá....!
 
 
Datum: 21. července 2009 10:16
 
 
 
 
Jméno: stejsky      E-mail:      IP: uživatel330    
Bohužel brzda moje není. Můžu tě ubezpečit, že na ní byly odbržděny desítky válců jednoho nejmenovaného úpravce s tím, že nejvyšší dosažený výkon je pod hranicí 8HP. O odbržděných jiných motorkách ani nemluvím. Dříve všechny zajímal pouze výkon, ten jsem neznal, protože jsem byl na brzdě poprvé (není to zadarmo), teď když je válec odbržděný, tak se najdou zase tací jako ty, ono je opravdu lepší nic nedělat!
 
 
Datum: 21. července 2009 9:54
 
 
 
 
Jméno: birel26      IP: uživatel3837    
To je pěkné že mu to ukázalo 5.5HP,na své brzdě bych z toho dostal i 10HP=pokud není kalibrovaná brzda tak je vám výkon, který to ukazuje houby platný....
 
 
Datum: 20. července 2009 23:16
 
 
 
 
Jméno: birel26      IP: uživatel3837    
To je pěkné že mu to ukázalo 5.5HP,na své brzdě bych z toho dostal i 10HP=pokud není kalibrovaná brzda tak je vám výkon, který to ukazuje houby platný....
 
 
Datum: 20. července 2009 22:27
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
a 19cku difuzor- to bude dost gut
 
 
Datum: 20. července 2009 22:08
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
standa: a je to dobrý co , ta laditenlá tryka?
 
 
Datum: 20. července 2009 22:07
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
stando stačí ten krátký. ten vzdušník je jen na začátku, takže stačí maličko vrtnout. sem ti to řikal že sem to dělal taky a jak....
 
 
Datum: 20. července 2009 19:57
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6769    
paja: Ja tu laditelnou trysku mam:-) nechal sem si ji od nekoho udelat:-) a mám staveci krouzek do karbecu na šoupe,takze muzu na prumer 19mm:-) Jen momentalne hledam delsi vrtak 0.8mm na vzdušnik,vsechny co sem sehnal jsou moc kratky:-(
 
 
Datum: 20. července 2009 16:39
 
 
 
 
Jméno: sliva      IP: uživatel5336    
je to dobry až budu mit prachy tak to d něj hned kupuju
 
 
Datum: 20. července 2009 16:06
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
jj ja taky budu upravovat seriový karbec, da se říct jen podle navodu stejskýho, ale moc se mi líbí ta laditelná tryska- tu si takto upravit i volnoběžku tak bys ho potom i nadherně seřídil,jen ta práce a čas....
 
 
Datum: 20. července 2009 16:00
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6769    
Stejsky do toho jde ostře:-) Povedená sada.....!!i ty grafy z brzdy jsou pekné.... Jináč v sobotu sem byl na Veliši a kecal sem tam s Jawaracingem50 a rikal,ze to jede skoro jak jeho valec,jen to trochu mín točí a ma to dost slušnej kroutak,prej se na tom vozil..... dlouho jsem premyslel o valci od TK moto,ale po tom,co sem zjistil a slysel o stejskyho valci,tak moje volba je jasná.....pokusy s frezkou a pilnikem typu pokus/omyl uz jsem vzdal......kdyz o tom nic nevis,tak nema cenu to skouset......a cena je dle me az skoro nízká......kdyz si vemete ze pist stoji 300,-,kruh 2x 100,- + snizeni hlavy,rozlisovani,slisování,uprava valce na freze(to zarucuje,ze sou vsechny stejné:-)).....hlavne kdyz se to trošku připepří klikou,karbecem a vejfukem,tak 6 koní je hezká odměna.......jen neverim seriovým kladívkům,ze tech 9000 otacek odklepou a nebudou skakat:-D Jináč budu upravovat seriovej karbec na 19mm,vse zdokumentuju,pokud se povede,o podrobný návod se podělím..... samozrejmne se podelím i o fotky ze stavby......momentalne to cele stoji na nedostatku casu,financí a na ohlém rámu......vyhledove by to do konce prazdnin mohlo zavrčet......doufam:-)
 
 
Datum: 20. července 2009 12:35
 
 
 
 
Jméno: luky      IP: uživatel6664    
čau draci. Měl bych jeden takový dotaz vím že už to tu bylo hodněkrát. Chci si u mustaanga trochu zvýšit výkon, tím že si snížím hlavu válce. U Pincků atd. se používal stupen komprese 9,5 že? No nejde mi o to abych mě kompres 11 nebo víc.... Stačí mi tak 10 max. 10.3 tak aby se motor až tolik neničil. Rád bych věděl jak moc pujde poznat ted rozdíl. Samozdřejmě GO celého motoru ... to je jasné a taky jaký vliv má tryska 72 do karbece místo 68. Prostě a stručně chci tu hlavu trochu snížit tak co bych měl pak upravit aby motor tak netrpěl a aby fungoval tak jak má . Ufff tak to je vše. díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. července 2009 12:43
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6769    
hele u seriovyho stroje muzes jit az na stupen 10.8:1 ,má to příznivý prinost na prubeh vykonu,spotrebu a jeste to nema vliv na zivotnost klikoveho ustroji.....pokud budes mit jehlovou ojnici,tak to vubec neres.....mosazny futro je horší..... trysku 72 ano,ale s primym filtrem a nebo odškrcenim origo airboxu.......
 
 
Datum: 20. července 2009 12:43
 
 
 
 
Jméno: luky      IP: uživatel6664    
jj to jei jasné, proto ji nechci snižovat o tolik je mi jasné že každé snížení je na klikovce znatelné ....
 
 
Datum: 20. července 2009 12:18
 
 
 
 
Jméno: nexak      E-mail:      IP: uživatel6498    
Snizenim hlavy trpi hlavne klika a loziska na klikovce.. tim bych asi zacal po snizeni hlavy.
 
 
Datum: 20. července 2009 11:34
 
 
 
 
Jméno: Enigma      IP: uživatel6766    
Zdravim mam dotaz v cene je secko na obrazku? http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_268.html diky moc :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. července 2009 23:03
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
samozrejme musi byt ;-)
 
 
Datum: 19. července 2009 23:03
 
 
 
 
Jméno: MoorgeN      IP: uživatel5854    
Dobry den chcel by som sa spytat ci pasuje piest z čz 175/477 na nejaku jawu napr. 350 alebo 175jawu a opacne +ci nepoznate nejaku slovensku stranku kde sa daju zohnat veci na čz175/477 hlavne piest...potreboval by som to co najlacnejsie.. Dakujem za odpovede a rady! ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. července 2009 22:54
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Nejde to, i 350 má pravý a levý píst, výřezy na pístu by se nekryly s přepouštěcími kanály. Myslím. že tento píst by neměl být problém sehnat i na Slovensku. Jestli už je ovšem válec v horším stavu, vyplatí se nechat udělat výbrus a píst, kroužky, čep a pojistky ti většinou dodají k výbrusu.
 
 
Datum: 19. července 2009 22:54
 
 
 
 
Jméno: thomas77 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci jak mám poctivě yajíždět výbrus mayat tak 1:30 ....a dávat často pauyu motoru žejo ........a jeydit tak na půl plznu nejvíc .díkz moc ya odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. července 2009 14:27
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
he chyba, ne 1:320 ale 1:30, jinak dobry typy jsou treba z kopce vypnout zapalovani a se zarazenym kvaltem otevrit plyn, tim se motor proplachne a zchladi, pod kopcem zas zapalovani zapnout a jet dal, nigdy gdyz pojedes z kopce ten plyn nezavirej, pac motor jede a jak mu zavres proud smesi tak se klidne i pridre, dobry je treba zmacknout spojku nebo zaradit neutral a obcas vzit takhlec naprazdno za plyn...este jedna vec - pokud se ti zda ze motor vadne, zmackni spojku, pokud zdechne, zastavit a vychladit, pokud bude drzet volnobezne otacky (coz ze zacatku tezko) a nebudou opadavat tak jet pak dal, jakmile se po rozpojeni spojky motor zastavi tak to uz je znamka ze motor se pridira...zajizdeni zdar
 
 
Datum: 19. července 2009 14:27
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nebat se to mazat, klidne 1:20 - 1:25, 1:320 je malo, jinak zarazku na jehle na nejspodnejsi zarez, ani ne jezdit na pul plynu jako mit nizke otacky, klidne i na plnej plyn = plne otevreni soupete = nejvic smesi = nejvic oleje = nejlip maze...dulezity je aby se nezacal pridirat, to je ze zacatku casto stavet a nechat chladit, opravdu nizke otacky, nikam nespechat...po 500 km dejme tomu se to povoli...jo a po zajezi vycistit lauf, spalovak v hlave valce, svici, pist a upravit bohatost smesi...hlavne opatrne...
 
 
Datum: 19. července 2009 14:24
 
 
 
 
Jméno: viktor009 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
myslim že je to správně taky budu zajíždět:-)
 
 
Datum: 19. července 2009 13:30
 
 
 
 
Jméno: Dawid      IP: uživatel1966    
Čau Draci,chtěl bych sundat píst a nevím jak na to,nerad do toho mlátím kladivem když nvím co se stane.....:-D dík za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. července 2009 15:07
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6754    
pokud pisti cep nejde vytlacit prstem,tak pist vemu,vypodlozim nejakym klíčem o 2 štefty válce,aby byla volná ojnice, a jednoduse to vyklepnu
 
 
Datum: 19. července 2009 15:07
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Především je nutno se vyhnout jakéhokoliv bočního tlaku na ojnici, lehce se ohne a může se poškodit i ojniční ložisko. Nejlepší řešení je samozřejmě stahovák.
 
 
Datum: 19. července 2009 12:46
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel5546    
nekdy to tak jednoduše nejde chce to but vetsi ranu kladivem nebo stahovak a nebo ja to demam ve sverak vypodlozum z obou strany dremev a veznu srub o prumeru cepu a dam to cele do sveraku a ten srub tito pekne vytlaci
 
 
Datum: 19. července 2009 12:32
 
 
 
 
Jméno: rohliq ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sundáš hlavu a válec....pak vemeš šroubovám, a tím dostaneš ven pojistku(stačí jednu)....ale opatrně a z druhé strany (tam, kde jsi tu pojistku nechal) zatlačíš do pístního čepu a ten vyleze ven....no a píst můžeš sundat
 
 
Datum: 19. července 2009 11:50
 
 
 
 
Jméno: Hrnek      IP: uživatel6749    
Ahoj měl bych dotaz měl jsem rozdělaný motor z fíka a po složení mám vúli na klice prostě klepe kde to může být? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. července 2009 11:19
 
 
 
 
Jméno: s.v.i.t.a ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ahoj to neni mozne pokud jsi to skladal dohromady bez znacneho nasili.
 
 
Datum: 19. července 2009 11:19
 
 
 
 
Jméno: tolind ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Dobrý den, můžete mi prosím poradit jak se vyvažuje a vycentrovává klika? Bylo by to na stočenou kliku, která je stočená na 80 mm.....děkuji za odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. července 2009 14:20
 
 
 
 
Jméno: jay      IP: uživatel5395    
Asi ti stim tady nikdo neporadi takovejhle dotazu uz tady bylo a vzdychky 0 odpovedi taky sem si nechal stocit kliku a asi to udelam tak ze ji slisuju pak necham vycentrovat na hodinkach vypocitam si jakou zatez dat na ojnici a pak uz jenom budu vrtat do ty doby dokud se to na pravitkach ani nehne uvidime no
 
 
Datum: 21. července 2009 14:20
 
 
 
 
Jméno: Jay      IP: uživatel5395    
80tka klika snad ani poradne vyvazit nejde mel sis to nechat udelat na 90mm pak by to slo ale zadna prdel by to nebyla.Jinak centrovani se provadi na hodinkach na soustruhu
 
 
Datum: 21. července 2009 14:14
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
cau hoši má nekdo zkusenosti s vyfuky SHARON , vim ze to sem tak uplne nepatri , chtek bych to dat na varadero .diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. července 2009 9:52
 
 
 
 
Jméno: jany9191 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ja mam YBR 125 a koupil sem si ho tam a nemužu si ho vynachvalit prostě jednoznačně SUPERRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
 
Datum: 19. července 2009 9:52
 
 
 
 
Jméno: jojo      IP: uživatel5966    
co znamena kdys nemam na motoru zadne virobny cislomam us doma take dvje motorky a cislo nebilo vibrouseno!!!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. července 2009 18:31
 
 
 
 
Jméno: sdgs      IP: uživatel3545    
taky mám pincka bez čísla na motoru protože ten motor byl mněnen a je to jakoby náhradní díl bez čísla.
 
 
Datum: 18. července 2009 18:31
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
na některejch motorech je číslo vyražený na drržáku ke kostře, každopádně dali se prej tenkrát v mmototechnách sehnat nový kartery pochopitelně bez čísel.... ale jak řikam nejdřív koukněte na ty držáky
 
 
Datum: 18. července 2009 10:58
 
 
 
 
Jméno: gfx001      IP: uživatel5150    
nevím čím to je ale jednoho pionýra co chci na STK taky nemá výrobní číslo , ale proč tam neni vyražené ,to je záhada
 
 
Datum: 18. července 2009 9:31
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      E-mail:      IP: uživatel6735    
Zdar lidi potřeboval bych poradit mám jawa 21 a podělali se mi pístní kroužky všechny tři nvm jaký mám koupit pls poradte mi podle čeho se mám řídit odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. července 2009 9:49
 
 
 
 
Jméno: nexak      IP: uživatel6498    
normal,rozdelej hlavu,valec,utri si ho at nemas spinavej bagl.. Vem valec,bez do mototechny a rekni-chci do tohodle valce pistni krouzky,a ukaz tam ten valec.da ti 3 krouzky,zaplatis cca 90korun a des domu montovat ;-)
 
 
Datum: 18. července 2009 9:49
 
 
 
 
Jméno: Filipchtl ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar, nevíte někdo kolik by stál výbrus na Jawu Mosquito? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. července 2009 16:58
 
 
 
 
Jméno: Bubak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdravim mate nekdo zkusenosti s touto ojnici - http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_2146.html ? a taky by me zajmalo v cem se lisi ty modifikace jak je tam napsany ? bohuzel uz kliku nemam doma abych to premeril nybrz na repasi dnes jsem tam volal rikali ze to jeste potrva.. pac rikali ze to musi vypouzdrit tu puvodni ojnici... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. července 2009 10:10
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6726    
napiš SESOVI maila.......
 
 
Datum: 17. července 2009 10:10
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      IP: uživatel6722    
Cauec chtel bych se vas zeptat mam takovej problem na mym mustangu de o otacky kdyz mi to bezi na volnobeh tak desne litaji nahoru neda se u toho ani stat jak to rve a kdyz nastavym tim sroubem volnobehu tak po dalsim nastartovani je to to samy predem dik za rady.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. července 2009 15:03
 
 
 
 
Jméno: UltraMotorkar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Bud ti to nekde podfukuje nebo mas moc dlouhy kratky lanko plynu
 
 
Datum: 17. července 2009 15:03
 
 
 
 
Jméno: bob      IP: uživatel1226    
cus hele me to delalo taky a vymenil sem tesneni pod valcem a problem byl pryc:-D
 
 
Datum: 16. července 2009 20:51
 
 
 
 
Jméno: luky      IP: uživatel6664    
bud máš vyskočenou jehlu nbo špatné šoupě
 
 
Datum: 16. července 2009 20:03
 
 
 
 
Jméno: lolek      E-mail:      IP: uživatel5056    
cus lidi pls nevite kde mam sehnat píst 58.00 s čepem 18?? je to s 350 myslim. diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. července 2009 17:25
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
draku napis mi mail,,ja to splasim,,sesa
 
 
Datum: 16. července 2009 17:25
 
<  202  203  204  205  206  207  208  209  210  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 10.05.2025 19:50:37 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu