česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  220  221  222  223  224  225  226  227  228  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: monax      IP: uživatel5313    
Cau lidi zajizdeli byste radej na mogul 2T nebo na Mogul TSF?mam komplet motor po GO ne jen vybrus odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. dubna 2009 20:06
 
 
 
 
Jméno: Monax      IP: uživatel5313    
:-D to nehrozi!!!Ja to zajedu na TSF ma hezci barvu:-D a slysel sem ze je lepsi jak 2T no a prave na M2T to nechcu zajizdet!!!
 
 
Datum: 21. dubna 2009 20:06
 
 
 
 
Jméno: ja      E-mail:      IP: uživatel5854    
asi radsej na na slnecnisovom XD :-D
 
 
Datum: 21. dubna 2009 19:54
 
 
 
 
Jméno: Pestic      IP: uživatel3228    
ja jezdim mogul tsf a spokojenost nejvyssi!moc nehuli dobre maze a tesni ve vyfuku us neni tolik srace*.:-):-)
 
 
Datum: 21. dubna 2009 17:29
 
 
 
 
Jméno: Pestic      IP: uživatel3228    
Zdar u tehle oleju to je jedno oba dva sou asi na stejny urovni.hlavne tam necpy M2T:-D:-D:-D
 
 
Datum: 21. dubna 2009 17:22
 
 
 
 
Jméno: RealtekK      IP: uživatel4514    
Nazdar draci.... mám vychechtané kroužky a když mi dé motor do větších otáček, tak mi po zážehu v motoru(ve válci) šíleně zachrastí a trošičku to cukne(jako kdyby to proklouzlo)... Nevíte proč to tak zachrastí a případně jak se toho zbavit??...dík za každou odpověď. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. dubna 2009 23:43
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5846    
minimalne pist,krouzky,cep,futro......mozna rovnou vybrus,ale to musis poznat ty.....
 
 
Datum: 20. dubna 2009 23:43
 
 
 
 
Jméno: NiCK_Da_DiCK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ne ja to nemyslel nejak mirene....to sem dal jako priklad jenom protoze znam hodne lidi co nastartuji motor...muze to byt i v aute a sup kvalty do plna co to da....motor kdyz jeste neni zahraty tak dokonale netesni krouzky pac sou jeste stazene:-).tak jestli jsou zajete poradne tak by v tom problem byt nemusel...jestli ti to dela ale dost tak bych to neriskoval a sundal valec a podival se co tam je...muzou bejt i pripecene na pist...pak to komplet zas pretesnit...valec i hlavu a zkusit znova...jinak nvm nvm no..:-)
 
 
Datum: 20. dubna 2009 21:46
 
 
 
 
Jméno: RealTekK      IP: uživatel5784    
Jak to myslíš? Že to dostávalo na prdel studené? Ty kroužky jsou před půl rokem zajeté
 
 
Datum: 20. dubna 2009 20:55
 
 
 
 
Jméno: NiCK_Da_DiCK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vymenit krouzky...a poradne udelat predstih/odtrh:-)jinak to nevidim...a na ty krouzky bacha kdyz je vymenis musis je zajet!!ne to hned honit...a tohle muze byt taky dusledek toho ze to dostavalo naprdel studene:-)
 
 
Datum: 20. dubna 2009 20:48
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel1653    
Nevíte někdo proč u Jawy 05 když dám na motor válec z 20ky a hlavu 05 (abych zachoval kompresi kvůli ojnici a klice)mi píst naráží do hlavy a když tam dám válec 05 tak v pohodě. Na první pohled válce vypadají stejně akorát se podle mě liší v kanálech. A dát tam válec a hlavu z 20ky to bych asi moc nenajel protože by mohla prdnout ojnice že je tam jako u 555 ale na čep 14,1. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. dubna 2009 23:14
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5846    
co to je za kravinu?? 05 s futrem 14.1 ma ojnici jako 21 a naprosto stejnej zdvih a naprosto stejne dlouhej valec....a to ze tam nemuzes dat hlavu z 21 je totalni blud....dej to tam a svezes se.....nic to nenici....ja mel na vsech 05 valec,hlavu,saci koleno a karbec z 21 a jeli pak lip jak mustang...
 
 
Datum: 20. dubna 2009 23:14
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
jawa 05 ma asi vetší zdvih proto také točí jen 5500
 
 
Datum: 20. dubna 2009 19:00
 
 
 
 
Jméno: skypi23      IP: uživatel5460    
V čem je lepší ten jednokroužkovej píst odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. dubna 2009 17:37
 
 
 
 
Jméno: Tinker      E-mail:      IP: uživatel4269    
jestli se nepletu, tak kromě nižšího tření jde strašně rychle do otáček (ale to dvoukroužkovej když se vyladí karburátor taky).
 
 
Datum: 20. dubna 2009 17:37
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel1653    
Používá se pro závodní účely na pionýrech, má menší tření a lítá jako normální písty.
 
 
Datum: 20. dubna 2009 14:49
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5846    
nevim jestli to nereknu nejak spatne,ale dle me je to pro bezny uzivani pist na "hovno"protoze cim vic krouzku,tim lip jede v ramci 6500 otacek......ale pokud stavis nejakej zavodnejsi motor,kde je treba prefuku pístem a nebo vysokych otacek(v 1.ocelovym krouzku je mensi plocha treni a vetsi pritlak nez na krouzku seriovym) atd.. tak seriovy dvoukrouzkovy pist je na nic a musi se predelavat a tenhle je primo jednokrouzkovej,takze jen vyfrezujes potrebny okna v pistu a nemusis resit nejaky zakolikování pul krouzku kterej je tam skoro na "nic" a akorat je tam kvuli zamezeni profuku smesi puvodni drazkou 2.krouzku na jehoz miste sou v pistu otvory.....pro ladiče je to stále polotovar,ale je to furt o hodne prace min nez predelavat dvoukrouzek....a navic ma krouzek o kousek bliz dnu pístu....tudiz atd...... nemam to skusit pripichnout do FAQ?? popripade mi nekdo opravte a doplnte a ja bych to tam píchnul....
 
 
Datum: 20. dubna 2009 13:59
 
 
 
 
Jméno: fichtlař      IP: uživatel4805    
čau na simsonu mi nejde plny plyn zjistil jse že je vyšlapanej motor je vyšlapanej jen ten motor? nebo jen pist a valec?diky za všechny rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. dubna 2009 22:42
 
 
 
 
Jméno: ABC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tahle říct, jestli je špatný to nejde, pač ho nevidíme ale může být jen válec a píst nebo také ložiska, špatná těsnost, klik. hřídel, atd... Chce se to podívat (sundat hlavu a zkontrolovat, zdali je vše OK, podívat se na válec, jak vypadá a jetli nemá nahoře schod, chytit z ojnici a lehce s ní hýbat, jestli jsou na ní nějaké velké vůle)... Záleží kolik má motor najeto, To, že nejde vytočit, spíš vypadá na špatně seřízený karburátor a nebo předstih (ev. špatná svíčka, přicpaný palivový systém = nedostatek benzínu). Projdi, zkontroluj a seřiď, třeba to bude ono.
 
 
Datum: 19. dubna 2009 22:42
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
cau na kolik tak vyjdou novy ložiska + gufera + segrovky do celiho motoru u fichtla dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. dubna 2009 20:39
 
 
 
 
Jméno: UMS      IP: uživatel5685    
No tak kdyz ty kartery nejsou uplne fungla tak tam nema vubec cenu davat naky drahy SKF loziska protože 1. ty předchozi se tam usadily nak a kdyz tam soupnes ty novy ktery sou tak dobry ze nepovoli tomu stroji muzou spi ublizit nez pridat jinak normalni loziska te vyndou se vsim vsudy na 250 gufera 60 a naky picovinky na nakych 100Kč jinak ja jsem na mustangu zrobil GO za 1000
 
 
Datum: 19. dubna 2009 20:39
 
 
 
 
Jméno: pouchaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mam tu učet z firemní prodejny SKF. cena ložisek na motor: 759 Kč. Gufera cca 60 Kč.
 
 
Datum: 19. dubna 2009 19:24
 
 
 
 
Jméno: spotřebář      IP: uživatel1801    
HODNĚ
 
 
Datum: 19. dubna 2009 18:46
 
 
 
 
Jméno: Carlos      IP: uživatel5786    
Nejseš ty nahodou Dominik zubek ?:-D
 
 
Datum: 19. dubna 2009 17:54
 
 
 
 
Jméno: Sharky      IP: uživatel5836    
pár stovek, na jawa-50.cz najdeš jaký kam patří a tady na krámku máš ceny...
 
 
Datum: 19. dubna 2009 16:06
 
 
 
 
Jméno: mysak949      IP: uživatel1356    
Zdarec.potřeboval bych poradit Mymu motoru z jawy20 se moc nechce do otáčak a silu už taky nema jako dřív.Přijde mi celej takovej spomalenej a strašně se zahřívá. Mam podezdření na polozadření ae nejsem si jistej,nevite jak to poznat? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. dubna 2009 12:11
 
 
 
 
Jméno: jenda      IP: uživatel5859    
sundej válec a koukni jestli nemáš připečený pístní kroušky od karbonu
 
 
Datum: 22. dubna 2009 12:11
 
 
 
 
Jméno: Hobit ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já bych suddal hlavu a dal bych píst do dolní úvrati a koukl bych na válec v jakým je stavu. Ale asi to bude chtít výbrus.
 
 
Datum: 19. dubna 2009 15:26
 
 
 
 
Jméno: Mil-house      E-mail:      IP: uživatel5835    
Ahoj draci, chtěl bych se zeptat jestli někdo nemá kryt řetězu,výčko nádrže,kryt schránky na jawetu? V jakém koli stavu. Na ceně se dohodnem.Děkuji za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. dubna 2009 17:54
 
 
 
 
Jméno: Mil-house      E-mail:      IP: uživatel5835    
Jo je mi to jasný:-D a pojedu do chotusic:-Dto tam omrknout. Ale jinak dík za radu.
 
 
Datum: 20. dubna 2009 17:54
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5841    
hele kámo tohle sou nejvetsi špeky na jawette...to se shani blbe....a lidi co to maj,to neprodaj-oni to vymení za jinej špek co nejde sehnat:-D:-D skusil bych urcite burzu.....
 
 
Datum: 19. dubna 2009 21:26
 
 
 
 
Jméno: thomas77 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Čus Draco chtěl bych se zeptat už se vám někomu zadřel motor se jen ptám kdo má s tím zkušenosti napište...abych věděl na co si mám dávat pozor..........už sem hodně krát vařil........a za jak dlouho se to zadře když vaříte??:.........napište díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. dubna 2009 18:02
 
 
 
 
Jméno: Mil-house      E-mail:      IP: uživatel5835    
Nechci se do toho nějak plíst ae zrovna ty mi prídeš uplnej lajk. Asi nevíš jak to bylo dřív. Když tady ty stroje byli nový tak se mazalo mnohem většíma sračkama než je M2T. Odborník ti stejně řekne že sintetickej olej je pro tyhle stroje více škodlivej než M2T. Takže zadření vlivem M2T bych vyloučil.
 
 
Datum: 20. dubna 2009 18:02
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5841    
tak ja zdilim opacnej nazor:-D a nikdo mi ho nevyvrátí:-D a ani to neskousej.....pro me lidi co mazou M2T sou bud laici,škudlilové a nebo troubové
 
 
Datum: 19. dubna 2009 21:27
 
 
 
 
Jméno: Hobit ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tím M2T to určitě nebude.
 
 
Datum: 19. dubna 2009 15:31
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5826    
no jak varis tak uz dřeš:-D:-D motor je strasne rozpalenej a uz nechce jet a pokud i presto ho budes dal trapit tak se muze stat ze se zakousne.......ono nijak extra se to neprojevi......nekdy jenom zvadne a uz nejde nastartovat....me se taky stalo ze se proste zastavil a nesel dokud neschladnul.....ale pak bohuzel uz byly spečený kroužky a vydrenej valec a nemelo to cenu opravovat....lepsi je se tomu bránit.....kdyz sem byl jeste pako a jezdil sem po lesech a mazal všemoznejma kašema jako je m2t tak se mi to nekolikrat stalo a neni to prijemny,kdyz pak tlacis 2-3km protoze motor stratil kompresi a nechce chytit.....
 
 
Datum: 19. dubna 2009 1:57
 
 
 
 
Jméno: luky.kopr ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nazdar draci.... teď se chystám objednat si píst+kroužky a další věci okolo toho.... nemůžu si vybrat mezi 5. a 6. výbrusem...u pátého si říkám, že můžu ještě dvakrát zadřít(ješte sem nic nezadřel) a u šestého si říkam, že to pojede lépe. Co by jste mi doporučili vy? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. dubna 2009 23:30
 
 
 
 
Jméno: Mischenike      IP: uživatel600    
urco 5. Jelikož mezi 5 a 6 nepocejtíš znatelnej rozdíl... neni to tak ze cim vetsi vybrus tim pul koně na víc.. pravdu to není znát;-)
 
 
Datum: 18. dubna 2009 23:30
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel5546    
prosim vas jak se vyvazuje ojnice aby nedrel pist na jedne strane o valec odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. dubna 2009 21:32
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel5546    
jj mam tam lepsi koupil sem za kilo byly tam vymlaceny jeholovy loziska vevnitr a JEDNU KLIKU MAM AJ ROZLISOVANOU sice naslilim ale to je jedno :-D:-D
 
 
Datum: 19. dubna 2009 21:32
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na boční zadření má větší vlil vyúhlování válce a karterů.....musí na sobě sedět přesně kolmo...úhlování ojnice je podle mě zbytečnost lepší je koupit novou....dají se sehnat za slušný peníze....!
 
 
Datum: 19. dubna 2009 18:46
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel5546    
kliku uz jsem mel venku ted uz to je slozeny tak jestli se to neda nejakk tak z venku??
 
 
Datum: 18. dubna 2009 23:02
 
 
 
 
Jméno: Horst      IP: uživatel5832    
Martine nic nemusíš lisovat.Stačí přípravek Mulk 1 a dvoje hodinky.Čau
 
 
Datum: 18. dubna 2009 21:31
 
 
 
 
Jméno: martin      E-mail:      IP: uživatel5450    
tudle sem to delal je to docela prdel musise rozlisovat klika, udelat připravek ... :-D
 
 
Datum: 18. dubna 2009 15:26
 
 
 
 
Jméno: ABC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pokud se nemýlím, to není vyvážení ojnice, ale vycentrování/vyúhlování.... Vyuhlování je popsané v Knize /pravy a seřizování motocyklů Jawa - dá se stáhnout...
 
 
Datum: 18. dubna 2009 13:28
 
 
 
 
Jméno: Libor      IP: uživatel5546    
ty si ocas... GEORGEPARK forever:-D
 
 
Datum: 18. dubna 2009 13:19
 
 
 
 
Jméno: Luďa      IP: uživatel5063    
HOj. je stejna klikovka a onjice z jawy 05 jako v jawě 21? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. dubna 2009 13:23
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
05ka nemá kalené setrváky zato 21 je kalené má
 
 
Datum: 19. dubna 2009 13:23
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mam v 555 kliku z 21
 
 
Datum: 18. dubna 2009 11:42
 
 
 
 
Jméno: wawakk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
ojnice stejny sou kliky ne 05 má slabší hřídele
 
 
Datum: 18. dubna 2009 11:34
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5821    
Kliky sou jiný,ojnice stejný
 
 
Datum: 18. dubna 2009 9:38
 
 
 
 
Jméno: prblemo      IP: uživatel5336    
Hoši mam takovej problem mam mustanga vždy krasně startoval na druhy našlapnu ti ale ted je neco děje třeba po tejdnu stani to nakopnu taky na podruhy ale motor to udrčí asi 1minutu a pak to chcipne to by nebyl tak strašnej problem ale pak to prostě už nejde nakopnou jak se snažim sebevic nahodi se to až když to roztlačuju tak na podruhy roztlačeni co s tim muže bejt je jednou nakopnu a pak to nejde tata řika že to muže bejt fajfkou že se chned přehřeje že to děla i terra dik za odppvědí odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. dubna 2009 9:33
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Nejprve bych přitáhla šroubek volnoběhu,když to nepomůže, vyčistila bych trysky,když ani to nezabere,vyměnit svíčku. Potom zbývá seřízení zapalování. Můžeš se také podívat do plovákové komory,jestli tam nejsou nečistoty.
 
 
Datum: 18. dubna 2009 9:33
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5814    
zadnyho specialistu z jsem dnes na ICQ nechytil,tak to píchnu sem......kdo ví, jaky paramtery má tenhle válec?(vykon,otacky atd..) http://www.jawa-50.cz/clanek/tuning-navod-na-upravy-motoru-simson.html a jestli nekdo nevite konkretni upravy valce,ktery dela TK moto? Dík Vsem. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. dubna 2009 9:42
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5821    
Ok....dik....takze je to trochu modifikovana uprava valce 20,21,23 z netu...... rozmery sem ani necekal:-D
 
 
Datum: 18. dubna 2009 9:42
 
 
 
 
Jméno: Pan Pulic      IP: uživatel2390    
TK moto: Kratsi saci hrana pistu, rozsireny saci kanal, zvedla hrana vyfuk. kanalu, rozsireny vyfuk. kanal + 2pomocna okenka. 2 pomocna okenka v pistu (+upravena vlozka) jako 3. prefuk. 1-krouzk. pist. Velikost prefuku ted nemam moznost porovnat. Ale valec jede celkem pekne bez vykonovych der... Rozmery uvadet nebudu.
 
 
Datum: 17. dubna 2009 23:04
 
 
 
 
Jméno: Libor      IP: uživatel5546    
cau , hej chci se zeptat na gufero v klice smerem od zapalovani...kdybych ho chtel vymenit musel bych pulit motor a nebo jde tam dat smerem ze zapalovani??.. a ma to gufero vliv na teplotu motoru apod??např. kdyz je praskly odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. dubna 2009 23:06
 
 
 
 
Jméno: georgpark      IP: uživatel5546    
ty umis tak vymenit svicku pokud nestrhnes zavit:-Djnac si nic neudelas sam
 
 
Datum: 18. dubna 2009 23:06
 
 
 
 
Jméno: Libor      IP: uživatel5546    
a hlavne jeste pouzdro tak to asi pofrci za strycem pavelcem..
 
 
Datum: 18. dubna 2009 13:21
 
 
 
 
Jméno: Libor      IP: uživatel5546    
valec s pistem v pici jsou
 
 
Datum: 18. dubna 2009 13:21
 
 
 
 
Jméno: Libor      IP: uživatel5546    
LOL Výbra výbrusu nejistý :-D:-D
 
 
Datum: 18. dubna 2009 13:20
 
 
 
 
Jméno: Georgpage      IP: uživatel5546    
to bude spatna spojecka jak to tak vidim
 
 
Datum: 18. dubna 2009 12:55
 
 
 
 
Jméno: Libor      IP: uživatel5546    
teda sem jako vymenil hlavu ... ale pist je skrablej , a ted hop du prave rozdelat a podviat jse jestli je na vybrus vhodny! kua ... zase 450 bude v píči..:-)
 
 
Datum: 18. dubna 2009 7:52
 
 
 
 
Jméno: Libor      IP: uživatel5546    
karlos mam , ale uz je to tak rok a pul a to je uz davno zajety..ale kdxyz to chcu roztlacit tak je tam tlak jak svina a sem tam nekdy prokluzuje nakopavacka .. jako kdyby byla utahla spojka.. je mozny ze by byl pridrity,protoze mam novou hlavu a jak sem mel tu starou , tak kousky ze zavitu hlavy se dostali do valce a je trosku skrablej pist .. ale uz to mam vymeneny tak 14 dni a jelo bezvadne.. a ted zniceho nic sem nejezdil tyden ,vytahnu fichtla a kurva za minutu bys mohl delat vajecny amolety :-):-D:-D jaky mas e-mail?
 
 
Datum: 18. dubna 2009 7:50
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dik. a gufero by nemělo mít vliv na teplotu motoru že se ti to přehřejva tak muže bejt ve válci větší tření. neni ten motor po výbrusu ?
 
 
Datum: 17. dubna 2009 22:14
 
 
 
 
Jméno: Libor      IP: uživatel5546    
karlos mas peknou masinu :-)
 
 
Datum: 17. dubna 2009 21:40
 
 
 
 
Jméno: Libor      IP: uživatel5546    
hej a kdyz je patny gufero .. muze se to i treba prehrivat a nebo blbe roztlacet?? ze je tam tlak jak svina musis tlacit co dovedes??:-D:-D:-D:-):-)
 
 
Datum: 17. dubna 2009 21:34
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
přesně jak řiká kolečko a špatný gufero pod zapalováním má vliv na chod motoru, jelikož kliková skřáň u dvoutaktu musí bejt absolutně těsná a když praskne gufero tak ti začne sát vzduch zvenčí a skříň se vyplní vzduchem zvenčí místo směsí benzínu a motor pujde špatně, nebo nepujde vubec. Jo a Georgpark proč mu hned nadáváš když se slušně zeptal ? Dyť žádne učenej z nebe nezpad.
 
 
Datum: 17. dubna 2009 21:24
 
 
 
 
Jméno: Georgpark      IP: uživatel5546    
ty si ocas prdka to normal vymenis zvenci ale toto nema vliv na nic jen jestli to mas pod magnetenm poteceny od benalo z kliky ale olej z motoru se moze dostat jenom pres gufero na leve strane kliky
 
 
Datum: 17. dubna 2009 20:59
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
gufero jde vymenit kdyz sundas stator a rotor zapalka,pak ho vydloubnes sroubovakem nebo do nej zasroubujes vrut a vytahnes kombinackama
 
 
Datum: 17. dubna 2009 20:38
 
 
 
 
Jméno: Stepin      IP: uživatel5786    
Ahoj všem,chtěl sem se zeptat na stroj MZ 150 etz,kolik Km a jak by se mněla zabihat??diky za rady a tipy,předem se omlouvam se za nepatřici sem přispěvek odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. dubna 2009 22:31
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5814    
klasika......do 200 jezdit pomalu a hodne mazat,do 500 vic mazat a jezdit volne....nad 500km vic mazat a jezdit normalne.....ale povoli se az tak po 1000km
 
 
Datum: 17. dubna 2009 22:31
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel5553    
Nazdar draci. Mám čz 487, a řeším takovej problém. Jak sou na levý straně v bloku 2 ložiska s labyrintem, tak to ložisko co je blíž ke klice je kousek utopený. Cca 1-2mm. Tak by mě zajímalo, jestli to tak má bejt nebo jestli je někde problém. Předem díky za odpověď. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. dubna 2009 18:04
 
 
 
 
Jméno: 223      IP: uživatel2997    
zdarec prosim vas nevite cim to muze byt kdyz mi neco na pionyru 223 (mustang) v motore neco brutalne zvoni?? pri strednich otackach je to az piskot typoval bych to na kliku ale kdo vi?? (no v prevodovce to nebude urcite) a pistni krouzky to nejsou taky ty zvoni jinak (ma to nejaky vliv na spolehlivost a bezpesnost jako jestli se mi tam neco muze rozsypat??) predem dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. dubna 2009 22:36
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no vacka hvizda, to je fakt, a kladivka tolik nebouchaj aby to bylo slyset pri nakopnutem motoru az k ridici...este muzou cinkat krouzky, ale to cinka...
 
 
Datum: 18. dubna 2009 22:36
 
 
 
 
Jméno: Kubis      IP: uživatel210    
Přikláním se k tomu co tady bylo řečeno již od zkušenějších, ale co kdyby to dělala pouze nenamazaná vačka..? Když říká že to píská...ale to jen typuju..
 
 
Datum: 18. dubna 2009 9:34
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5814    
primar necinká,primár drnčí a s otakama drnčí víc a víc.....klika silene klepe na volnobeh,ale pokud je hodne vyjetá,tak rachtá i ve strednich a vysokejch otackach......no a co se muze stat? primar ti ohobluje kartery a klika se muze vysypat....to neni priemny:-D:-D
 
 
Datum: 17. dubna 2009 22:33
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak na primarku prave ten retez - je vytahanej a tim muze cinkat (o zuby) a nebo prave ze cinka dole o ksu karteru (takova vydutina pro sorub, popripade extremne vytahanej o obe ty vyduriny)...jinak UMS to vicemene trefil...
 
 
Datum: 17. dubna 2009 19:46
 
 
 
 
Jméno: UMS      IP: uživatel5685    
je to futro nebo jehlickova lozisko v klice to mi ver
 
 
Datum: 17. dubna 2009 19:23
 
 
 
 
Jméno: 223      IP: uživatel2997    
no standa nevim co rikal, ale co by mohlo zvonit na primaru?? vzdut je tam jen kolecko retez a spojka ne?? jako zeby treba ten retez??? kdyz drhne o spodek jak je prisroubovane viko spojky?? hmm to se mi nezda to by vadavalo jiny zvuk to se mi spis zda lepsi to futro protoze ten zvuj je vysoky jinak diky
 
 
Datum: 17. dubna 2009 18:46
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to rikla Standa ze na volnobeh zvoni jen klika? no typoval bych to fakt na tu kliku pokud nezvoni primar na spojce (pri jakykoliv otackach) nebo bronzovy futro...
 
 
Datum: 17. dubna 2009 17:55
 
 
 
 
Jméno: Zajic13      E-mail:      IP: uživatel5580    
me to na babette delali loziska...
 
 
Datum: 17. dubna 2009 17:52
 
 
 
 
Jméno: 221      IP: uživatel2997    
hoj lidi prosim poradte, na mojem pionyru 221 mam problem s vytocenim do vysokych, kdyz jedu na normalni (stredni) otacky jede ok ale jak jej musim vytocit do vysokych vetsinou pri jizde ve 2, tak se motor zacne silene trepat jako by byl velky predstih ale ten je 1,5mm takze ok tomu vse odpovida protoze kduz jedu napr na 3stupen 55km/h jede potichu a mekce ale jak zacne rychlest prekracovat 60 motor zacne tvrdnout ale hrozne a nad 70km/h je to hruza ovsem horsi je to jeste vic na 1 a 2 prevodovy stupen kdyz je motor plnem tahu, taky nizke otacky mu nedelaji dobre napr kduz simraam motor na 3st. a jedu pod 40 tak se zakoktava ale ne moc jak pri spatnem predstihu nebo spatne postelovanem karbecu jen sem tam, tak si rikam jestli to nemuzou delat loziska na klice protoze kdyz ksem steloval prestih tak s rotorem lze pohubovat o 1mm nahoru aj dolu pionyru mam 11 a ani na jednom mi to nedela ( protoze prichazi leto stejne presedlam na mustafa :-) ale at vim co mam zpravovat ) predem diky za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. dubna 2009 11:49
 
 
 
 
Jméno: Pida      IP: uživatel5373    
nevim jak mužeš jet s fichtlem nad 70 km/h
 
 
Datum: 20. dubna 2009 11:49
 
 
 
 
Jméno: 221      IP: uživatel2997    
jj to je samozrejme loziska se musi vymenit a s tym chytanim tak chyta skvele i kdyz klika mlati a rotor se hybe jek na kulovem cepu ( loziska vymenim az bude cas zatim tam hodim druhy motor snad policajti nebudou kontrolovat stitek a cislo motoru, :-D ale to by nemeli ) jinak diky za rady
 
 
Datum: 16. dubna 2009 17:47
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5806    
co se týče uprav a oprav totalne vyjetejch motorů,tak muj tata rikal ze sem kouzelnik:-D:-D:-D vzdycky sem to nejak vyresil:-D:-D repas kliky ve sveraku kladivem,ostrá vacka aby nehorely kladivka,vystruzeni futra vrtackou,totalne provrtany trysky kdyz netesnil motor,korkova zatka v motoru kdyz bracha urazil kus karteru,airbox se stavitelnou bohatosti smesi atd,kdyz se rozpad spojkovej kos tak sem tam napral petky srouby,jehla z hrebiku,pistni cep z cehokoliv co bylo tvrdy a slo namlatit do pistu atd......byl sem hrozný dítě:-D:-D:-Da taky hrozný prase:-D:-D
 
 
Datum: 16. dubna 2009 13:46
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5806    
hele mas v haji loziska na klice.....ale kdysi sem umel resit i tenhle problem....das si pist do HU a vacku primacknes ke kladivku a v tu chvili das na kladivko odtrh,ktery by tam zhruba mel bejt....jakmile vacku pustis tak na kladivku nebude odtrh zadny....jako jezdival sem takle hodne dlouho jednu 05 v motokare,protoze sem byl malej a nechtel sem rozebirat motor....me to tak fungovalo asi rok,nez se vysypaly gufera jak se tam mlatila klika.....jinak vzdycky to spatne chytalo,ale jelo to normalne.....je to echt prasecina,ale mluvim z vlastni skusenosti:-D:-D dneska bych to samozrejmne vyresil vymenou lozisek na klice:-)
 
 
Datum: 16. dubna 2009 13:39
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Rotor nesmí mít vůli 1mm.Vzdálenost cívek od rotoru má být 2x0,3 mm.Když máš vůli 1mm,znamená to,že se ti rotor dotkne cívek a je problém. Nutná výměna ložisek na klice.
 
 
Datum: 16. dubna 2009 8:03
 
 
 
 
Jméno: 221      IP: uživatel2997    
jo jeste jeden dodatek neni to tim ze by byl studeny motor protoze to dela i po ujeti 20 km (mam to 2x denne vyzkousene (do skoly a zpet))
 
 
Datum: 15. dubna 2009 21:51
 
 
 
 
Jméno: tomulik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
nazdar dotaz na sesu ohledne ojnici co sem si koupil na pionyra tady na fichtl kramku! a ted ten dotaz zajimalo by me jak se to ma skompletovat protoze pokud ja vim tak ty loziska obe dve aji misto bronzoviho futra maji byt v te ojnici nalisovany na pevnoa ne jak je to ted ze to lozisko si cestuje jak chcce do boku i kdyz tam dam cep tak by me zajimalo jak to ma bejt jestli v tom je najekej figl nebo je to zmetek! nechci nikoho ppohorsit samozrejme! tak dik draku zdar:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. dubna 2009 21:43
 
 
 
 
Jméno: zeli      IP: uživatel175    
a co tam mas za lozisko? jehlickovy nebo bronzovy? jestli jehlickovy tak to ak ma bejt ze tam je navolno
 
 
Datum: 15. dubna 2009 21:43
 
<  220  221  222  223  224  225  226  227  228  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 13.05.2025 22:17:19 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu