|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: viktor009
IP: uživatel5973
 čau tak to sem zase ja s tim mustangem a blbym kompresem už sem na to přyšel kde je chyba rozdrtil se tam jeden pistni kroužek a podrbal (ale hodně) celý píst... píst neni jenom odřeny ale sem tam kousek chybi tak motor pude na vybrus ALE byl ve Valašském Meziříčí no a slyšel sem že na Vsetíně takove opravy dělaji jenomže nevim kde a hlavně potřebuju vědět kolik vybrus stoji prosim řekněte mi někdo pokud vite kde ta opravna je a za kolik se ten vybrus děla předem diky za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. května 2009 17:14
Jméno: mogul
IP: uživatel5357
 To nevim co stím dělají, ale motoru to v ničem nevadí. Ale jinak asi druhou novou hlavu.
Datum: 03. května 2009 17:14
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
Datum: 03. května 2009 17:13
Jméno: fogl
IP: uživatel1553
 jak sem ja delal vybrus na fikovi ve vsetine tak za to chteli necelych 600Kč
Datum: 03. května 2009 16:57
Jméno: viktor009
IP: uživatel5973
 no tak to asi zajedu do toho holesova... jo a když jsou v hlavě dirky od kaminku na něčeho tak co stim odělaji???
Datum: 03. května 2009 16:02
Jméno: mogul
IP: uživatel5357
 Mělo by stačit vzit ten válec, píst a hlavu.
Datum: 03. května 2009 15:34
Jméno: mogul
IP: uživatel5357
 Jo, dělají to na Vsetíně v motoservisu, známěji pod názvem Jawáč. Je to tam jak se jede na Horní Město od kruháča. Myslim že to tam stojí okolo 800 Kč.
Datum: 03. května 2009 15:32
Jméno: viktor009
IP: uživatel5973
 jo ještě sem se chtěl zeptat na ten vybrus mam vzit cely motor nebo jenom valec pist a hlavu
Datum: 03. května 2009 14:58
Jméno: viktor009
IP: uživatel5973
 no ja bych to potřeboval v tom vsetíně je to bliž a navic tam mame často cestu tak mi prosim někdo napište jestli vite kde to tam je a za kolik to tam je
Datum: 03. května 2009 14:57
Jméno: Michal
IP: uživatel5546
 ja sem si delal v holesove Moto Kopecek a vyslo me to cely i s novym pistem ,krouzky ,cepem,segrovkama na 450kc
Datum: 03. května 2009 14:24
Jméno: viktor009
IP: uživatel5973
 jo to sem ja jen že tam mam chybu bydlim ve Valašskem Meziřiči
Datum: 03. května 2009 12:15
 Čau..draci...poradte mi prosím........mám doma dva pincky...21 bez papírů a pak 05 s papírama........a ta 21 jede fakt dobře.....a ta 05 jede nicmoc...tak že bych vyměnil válec.......takže i s karburátorem..a ještě s pístem a kroužkama.........jo nebo stačí jen válec...........u tý 05 jsou nový futra..a i kroužky ...a u tý 21 taky...kromě futer................napište prosím děkuju za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. května 2009 19:52
Jméno: sir.Boombastic
IP: uživatel5978
 Pokud se nemylim tak 05 ma taky jiny kryt zapalovani,tzn.pravy kryt motoru
Datum: 05. května 2009 19:52
Jméno: pestic
IP: uživatel5986
 ser na to jesi je to stejnej vybrus prohod valce...sedej,21 ma vetsi prepustaky jinak je to stejny a hod si tam i ten karbec z 21 je to 17mm difuz 05 bude mit nejspis 15mm.jesi jinej vybrus tk i pisty.....zdar
Datum: 04. května 2009 13:44
 Ten válec ti tam podle mě nebude pasovat má to jiný kanály!
Datum: 03. května 2009 18:17
Jméno: jkg
IP: uživatel2987
 lhovno vole naser si
Datum: 03. května 2009 11:08
 Čuste lidi, mám pio 21čku, ale mám problém. 5Dní sem jezdil v pohodě, ale začal se mi kazit předstih, tak jsme ho štelovali a najednou se zaseklo přední kolo a jde to špatně nakopávat, myslíte že to může být zadřené? Oleje bylo všude hodně... Díky za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. května 2009 19:27
 Mě se seklo něco v převodovce, měl jsem vše rozebrané je to OK, zítra musím rozebrat převodovku  Doufám že od tama nic nestřelí
Datum: 03. května 2009 19:27
Jméno: hulk
IP: uživatel5974
 ja som mal tiez nieco podobne,ale zistil som ze mi padla podlozka do valca a neclo s piestom hybat,skus rozmontovat valec.
Datum: 03. května 2009 17:48
 jestli se ti zaseklo zadni kolo,tak je to mozna i zadreny,ale s predstihem to asi nema moc spolecnyho
Datum: 03. května 2009 13:27
 Promin tam melo byt zadni kolo...tedka mi to jde nakopavat a vcera neslo...nenapada me zadna souvislost...myslite, ze to muze byt tim,ze jsme rypali do predstihu?
Datum: 03. května 2009 10:11
 mno zadreny to bejt klidne muze(i kdyz si myslim ze ne),ale jakou to ma souvislost s tim prednim kolem?
Datum: 03. května 2009 9:02
Jméno: fichtlař
IP: uživatel4805
 čau mam dotaz vadi to něčemu když na konci pistu je kousek ulomenej?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. května 2009 20:29
 nevadí jestli je to jenom kousek, vem pilník, nějak to zarovnej, sraž hranku, a pohoda můžeš jezdit, já to taky měl na jednom stroji a jak lítal
Datum: 03. května 2009 20:29
Jméno: fichtlař
IP: uživatel4805
 ne jenom trošku je ulomenej jenom po ten náběh
Datum: 03. května 2009 12:30
Jméno: slavik
IP: uživatel5336
 jestli neni moc tak to neva kamoš ma taky trochu ulomenej a jede to pěkně
Datum: 03. května 2009 10:03
Jméno: Plechy
IP: uživatel2324
 Kua to vadí!!!! zaleží jak moc je ulomenej a jestli moc tak se ti to dostane do kanalu a skurvíš jak píst tak válec!!!
Datum: 02. května 2009 23:38
Jméno: Michal
IP: uživatel5546
 mam fichtla nove natrityho a nejak to nechce moc jet jako blafa ale zdycha a vynechava je tam vic oleja ve smesi kvuli vybrusu a zapalko sem skousel predelavat myslim si ze to bude tim olejem daval sem aj do kiliky prevodak pac sem ju menil
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. května 2009 10:08
Jméno: Michal
IP: uživatel5546
 ja sem menil kliku tak sem to musel dobre promazat tak sem to tam nalil a nechal chvilu a pak zase vylil mozna nejaky kapky tam zustaly neee ze by byla klika plna oleje
Datum: 03. května 2009 10:08
Jméno: plechy
IP: uživatel2324
 ehm ehm! to nemusí byt tim olejem kamoš když nema co nalejt to benzínu tak tam leje taky převodát ! skus novou svíčku tim olejem se mohla skurvit?!
Datum: 02. května 2009 23:45
Jméno: zeli
IP: uživatel175
 ty si blazen kde pa si to slysel prevodak do kliky? to bude tim volej no... vono bude chvili trvat nez se ti to vycisti.. jestli se to vubec vycisti  blazne to se nedela
Datum: 02. května 2009 22:20
 čau, potřeboval bych se zeptat co všechno muže byt příčinou maleho kompresu na mustangovi? předem diky za každou odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. května 2009 19:00
Jméno: viktor009
IP: uživatel5965
 diky...
Datum: 02. května 2009 19:00
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
Datum: 02. května 2009 14:25
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 zdarec , zanes do ve zlíně do motodílů ph v malenovicích motodilyph.cz
Datum: 02. května 2009 14:24
Jméno: viktor009
IP: uživatel5957
 tak ja necham udělat vybrus ale nevim kde a kolik to stoji nevim kde se to da udělat ve zlinskem kraji?
Datum: 02. května 2009 8:18
Jméno: Kubík
IP: uživatel5955
 Když jim do toho obchodu zanesež válec a píst,oni ti podle toho dají kroužky. Ale radím ti nechat si udělat výbrus...K tomu výbrusu už ti ty kroužky dají. Tím pístem se taky ztrácí komprese takže bud kup nový nebo někde sežen starý v dobrém stavu.
Datum: 01. května 2009 21:34
Jméno: viktor009
IP: uživatel5953
 na tom sem nejezdil ja to jezdil kamoš a jezdil bez vzduchoveho to vim a jaky mam koupit pist a kroužky? nevim jak to poznat co tam patři...
Datum: 01. května 2009 18:40
 jo ze mas pist podrenej jo? no tak tos negde pridrel nebo nemas vzduchovej filtr a pak ti tam lita bordel co dela toto, to samozrejme kompresi tim ztraci...bud koupis novej pist a krouzky nebo nejlepsi by bylo gdybys dal cely valec na vybrus...
Datum: 01. května 2009 18:00
Jméno: viktor009
IP: uživatel5953
 dik svíčka je nova a valec je v poho a nemuže to byt tim že mam svrchu na pistu (tam kde je černy) takove dirky jako kdby tam vletl nějaky malinky kaminek nebo něco? a případně jak to zpravit
Datum: 01. května 2009 17:39
 tak malou kompresi muze mit na svedomi zkrivena hlava, spatne dotazena svicka, spatna tesnici podlozka na svicce, vylitany krouzky, vylitany valec (schudek je v nem po hmate cititelny)...nejcasteji to byva zkrivena hlava (datahuj to krizem a zabrus ji - navod treba na jawa-50.cz), vylitany valec (bud jak sem rekl ten schudek nebo ryhy ve valci, nutny je vybrus), svicku vymenis a budes ji dotahovat a vyndavat jedine za studena pokud uz neni spatny zavit na svicce, krouzky das jiny, este to muze byt teoreticky mizernym olejem ale ten ma na to velmi maly vliv...
Datum: 01. května 2009 16:54
Jméno: mustang23
IP: uživatel1337
 CAU JAK
DLOUHO MAM ZAJIZDET MOTOR KDYZ SEM MENIL JENOM LOŽISKA PIST, KROUŽKY A VALEC JE PUVODNI. DIK
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. května 2009 22:30
Jméno: fogl
IP: uživatel1553
 nakopni to nech to stat tak 30 minut na volnobech pak to pomaly rozjed pojezdi tak pul hodiny a na druhy den uz mozes valit jak drak akorat vic maz
Datum: 03. května 2009 22:30
 posledne sem zajizdel kolem 200-250km, po 100km uz je to zivy, zalezi jak moc mas vylitany valec a jak si sednou krouzky s pistem...
Datum: 01. května 2009 16:32
Jméno: MUSTAF
IP: uživatel2800
 ZDAR DRACI jak dlouho budu zajíždět mustanga když mam novej válec píst a pístní kroužky..?
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. května 2009 21:54
Jméno: Michal
IP: uživatel5546
 jste se zblaznily me po 50 km to nebude bavit taky mam vybrus a novy pist a krouzky 1000 km bez papiru to se neda to tak za pul roku
Datum: 01. května 2009 21:54
 kua asi sem slepej, já že máš nové jen kroužky  když máš i výbrus tak minimálně 1000 km
Datum: 01. května 2009 18:16
Jméno: radek
IP: uživatel5945
 tak mesíc neš si ten píst pěkne sedna a neber to tolik do otaček zatím
Datum: 01. května 2009 15:53
 tak pokud mas novej valec, pist, krouzky cili vybrus tak do 500km to nehonit a po ty petistovce to pak zacne povolovat tak pak muzes jezdit i vic, hlavne jezdit jen sam, NEHONIT TO, vic oleje do benalu, bohatsi smes, jak zacne ztracet silu, byt i jen pocitove tak okamzite zastavit a nechat to vychladnout! poznas to treba tak ze jak ucitis nebo budes mit podezreni ze prestava tahout tak zmackni spojku - pokud se motor zastavi tak okamzite zastav, pokud pojede dal na volnobezny tak muzes jet dal bez prestavky, dulezity na tohlec je dobre serizena spojka, pokud nebude dobre vypinat tak to nepoznas...jinak to ucitis gdy uz bude zajetej, bude sviznej, ztati tu svou enormni silu kterou ma vzdycky po vybrusu a bude se chtit vytacet, pokud todlec zatim nesplnuje tak zajizdet a zajizdet...to poznas sam, jen to zajizdej s citem a ono se ti to vrati
Datum: 01. května 2009 14:20
 100 km a víc oleje...
Datum: 01. května 2009 12:45
 minimalne 2 plny nadrze 1:25-1:20 a nevytacet to...hlavne studene
Datum: 01. května 2009 12:13
Jméno: Michal
IP: uživatel5546
 zdar borci musi se vzdy nahrivat novy pist kdyz do neho chci dat pistni cep?mam ted novy vybrus
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. května 2009 21:43
Jméno: Michal
IP: uživatel5546
 slo to tam lehce
Datum: 01. května 2009 21:43
Jméno: emi
IP: uživatel5949
 podle toho jak tam de ten cep stuha ja delam do pionyru 15 let a za tu dobu jsem mockrat montoval motory a pist nenahrival ani jednou
Datum: 01. května 2009 0:45
Jméno: standa
IP: uživatel5944
 natlac ho tam treba svorkou na drevo
Datum: 30. dubna 2009 17:04
Jméno: Michal
IP: uživatel5546
 uz to mam nasazeny
Datum: 30. dubna 2009 17:02
 čau chtěl bych se zeptrat jak se ladí laděnej vyfuk na fichtla?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. května 2009 19:58
Jméno: sir.Boombastic
IP: uživatel5978
 kladivem  fakt dobra odpoved ale kazdopadne si myslim ze toto nemuze delat zadnej amater protoze je to docela tezky,a kdyz si koupis hikone tak uz se tomu rika ladenej vyfuk takze uz se tam neda co ladit
Datum: 05. května 2009 19:58
 nech to v origo. ani počítaný výfuk nespočítáš na poprvé dobře a budeš to Xkrát předělávát, rači si to nech jak to je, jen ho vyčisti a jezdi.
Datum: 30. dubna 2009 15:44
Jméno: pestic
IP: uživatel3228
 zdar jesi chces ladit origo vyfuk tak spis k horsimu.....hikone jedine prevarit a spocitat.....a vubec kazdej vyfuk musis spocitat vytvarovat....  nwm presne jak se to dela ale i to kladivo je pravdivy nakej typek mel ladicku(neco jako na kytaru)nebyl sem u toho jen sem to slisel a nevim na jakym principu to fakalo ale vim ze to taky doklepaval podle otacek
Datum: 30. dubna 2009 14:03
Jméno: slavik
IP: uživatel5336
 hele taky sem se ptal jak řikal myslim cezetak nech to v origošu
Datum: 30. dubna 2009 13:45
Jméno: Rambo
IP: uživatel5251
 kladivem
Datum: 30. dubna 2009 9:37
Jméno: Maverick
IP: uživatel5457
 Nazdar hoši ,napíšete mi sem prosím vás pár dôvodov prečo sa mi motor na mustangu prehrieva? diiik
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. dubna 2009 22:19
Jméno: standa
IP: uživatel5941
 chuda smes nebo malo oleje a nebo spatnej predstih
Datum: 29. dubna 2009 22:19
Jméno: skypi23
IP: uživatel4389
 mě se taky v jednom kuse přehřívá jednou sem zastavil a z motoru šel kouř olek drahej a vsechno mam tak jak má být a pořád nevím čím to je.
Datum: 29. dubna 2009 20:04
Jméno: Maverick
IP: uživatel5457
 este ma napadlo, menil som kruzky, ale motor nejak moc nevytacam ...
Datum: 29. dubna 2009 18:19
Jméno: Maverick
IP: uživatel5457
 tak zmes mam nastavenu tak ze pliesok na ihle mam uplne hore aby som mal pekne elektrody,,,,sviecku mam nejaku bosch bohuzial nwm ci tepla alebo studena,,ale je taka dlha ako N7Y ,,, olej mam novy v prevodovke,,,motor mazem polosyntetikou a cely motor je vycisteny,,nemam ziadne upravy tuningove ,,,,tak neviem este ma napadli loziska,,,nemam C3 tak ak to ma vplyv pls povedzte,,,diki za rady
Datum: 29. dubna 2009 18:16
 dalsi jsou zaspineny zebra na hlave, zadnej olej v prevodovce (neni co by ji chladilo a tak se motor hreje a to samozrejme nicemu neprospiva), tepla svicka (u fika vcelku maly vliv), valec je po vybrusu, mizernej motorovej olej (pac 2T olej ma jako jednu z fuknci mazat a cim min maze tim vic se hreja a ma taky castecne chladit - cerstva smes to ochlazuje) atd
Datum: 29. dubna 2009 17:21
 jakou tam máš svíčku?...
Datum: 29. dubna 2009 16:52
Jméno: Sharky
IP: uživatel5939
 chudá směs, málo oleje v benzínu, špinavej válec........
Datum: 29. dubna 2009 16:39
 Zdar potřebuji sehnat hlavu do 555 je to nutné nemá někdo zvás??+kompletní motor do 555 funkční díky stačí posla sms a já se ozvu 775633168
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. dubna 2009 22:21
Datum: 29. dubna 2009 22:21
 Reakce na Standovu nabíku ohladně motoru na 555 rád bych ti odepsal ale nemám tvůj E-mail
Datum: 29. dubna 2009 18:03
 no pokud by si chtěl hlavu tak myslím že doma jednu mám.
Datum: 29. dubna 2009 16:51
Jméno: standa
IP: uživatel5934
 zalezelo by na nabídce? mam dost slusnej motor,dal sem si ho do kupy do moji 555 kde mam motor v háji.....pokud bys nabidl cislo,ktery by bylo zajimavy,tak sem ochotnej ho nechat a udelat si ten starej.....pro me to neni problem....ozvi se kdyztak na mail...
Datum: 29. dubna 2009 14:19
 Zdarec mam pocit ze me prepousteci kanaly fungujou spis jako vejfuk ,kdz sem rozebral motom prostou u klikovky byl celej ocouzenej ,kde je chyba?mam jawa 05 a ted budu motor zase skladat a chtel bych se toho uz vyvarovat.jjinka dikec hosi\r\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. dubna 2009 18:38
Jméno: Vacin
IP: uživatel5652
 Je to dost běžný. Špatný časování výfukovýho kanálu+nevhodná rezonační komora (to je konstrukcí) v kombinaci s přicpaným výfukem. V prvním kroku vyčisti výfukový kanál, kolínko a zbytek výfuku. Pokud se chceš pustit do úprav, tak zvyš(směrem k hlavě) a rozšiř výfukový kanál. Ale opatrně. Rozšířit to můžeš max. na22mm, zvýšil bych to max. o 0,6mm pokud nehodláš dělat celkový úpravy časování.
Datum: 30. dubna 2009 18:38
Jméno: michal
IP: uživatel5336
 co řikate na ten vejfuh hikone je to kvalitní a jak to změni zvuk atd
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. dubna 2009 16:49
Jméno: Pestic
IP: uživatel3228
 zdar hikone neni zadna kvalita a hlavne ty vyfuky jsou delany na scootery ale na 50ccm.mam ho na fikoj jelikos sem mel fika bez vyfuku,do lesa nebo na pole parada....krasne se vytaci a diky otackam i tahne....vsecky hikone sou skoro stejny.ten valec poradne zajed PORADNE pak se ti odmeni  zdar
Datum: 29. dubna 2009 16:49
 záleží který, ono je víc typů, a každý má jiné parametry
Datum: 28. dubna 2009 19:59
Jméno: michal
IP: uživatel5336
 ještě koupil jsem od kamoše valec 8.vybr. 3krožky je to prej 20 let stary takže je to ten valec asi made in CSSR mate to někdo na fikovy
Datum: 28. dubna 2009 18:57
 zdravim prosim vas ake ma presne oznacenie hlavne ojnicne ihlove lozisko? dakujem
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. dubna 2009 18:03
 Čus píši uživateli UMS jestli máš tu hlavu tak se určitě ozvi 775633168 zatim
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. dubna 2009 20:07
 caute chalani jaky ma vykon pionyr s priemer valca 41.50...a utahne to dobre 15 zubove kolecko???vopred dakujem za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. dubna 2009 11:16
 15 ti zub je už až dost...ale vzhledem k vrtání. Mohlo by to fungovat.....
Datum: 28. dubna 2009 11:16
 motor to utáhne ale jestli tebe nu tom tak to nevim
Datum: 27. dubna 2009 19:08
Jméno: Pestic
IP: uživatel3228
 jo to je 60ccm to by mohlo poletis jak drak  tak jako ale 15zub utahne i normalni fik,ale kopec je smrt
Datum: 27. dubna 2009 16:55
 41.50???to se dela?  no nevim mozna by to mohlo mit tak o pul kone...mozna kone vic....15ti zub by to pokousat mohlo no....  ale nvm nvm
Datum: 27. dubna 2009 16:12
 zdar draci,nevítě někdo kolik by stal vybrus na čezet 125/516 cros??diky moc za odpovědí
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. dubna 2009 23:48
Jméno: Honza
IP: uživatel4743
 zadej do vyhledavace Jan Bosak - je z Ustni n.Labem a vybrusy dela .. jen nevim na co vsechno. Ale mrkni na jeho webovky.
Datum: 26. dubna 2009 23:48
Jméno: fogl
IP: uživatel1553
 cus draci nevite kde sehnat nejaky motor 250?(JAWA)
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. dubna 2009 0:58
 Aukro.cz - jsou tam skoro pořád.
Datum: 27. dubna 2009 0:58
Jméno: eclips
IP: uživatel5345
 Zdar mam problem mam CZ 175/477 minule sem asi pred 5 mesici sem mnenil celou prevodovku dal do hromady a nejspis sem to spatne pretesnil a delalo si to co chtelo neslo to nejak seridit vs takovy drobnosti jako indicka,kondik,kladivka new eletriku atd mam new ale neslapalo to jako hodinky tak sem to nechal po 5 mesicich sem to vytach pustil s kopce na dvojku chvili nic pak to zacalo brblat pak to chitlo a jelo\\r\\njako pred tim ale po chvilce zas to sami to hralo vsema barvama jo a kdyz to chci nakopnout tak to de kdyz to jenom protocim tak to vrci ale jakmile pustim nakopavacku tak to chcipne tak newim
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. dubna 2009 18:57
Jméno: eclips
IP: uživatel5345
 jo dik
Datum: 27. dubna 2009 18:57
 No tak jestli si to špatně přetěsnil, tak jeto logické že to nepojede... Rozebrat, zkotrolovat dosedací plochy (případně jemným papírem na rovné desce zabrousit), zkusit funkci převodovky (dáš přev. do karturů, smontuješ je - bez kliky a zkusíš, jestli jdou všechny rychlosti a neutrály) pak by bylo dobré vymezit vůli na ředlohové hřídeli a znovu smontoat a dobře utěsnit, budˇpapírem (na těsnění -zelený) nebo silikonem - pozor na funkci převodovky, dobře seřídit a zkusit.
Datum: 27. dubna 2009 1:03
|



|