|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: monax
IP: uživatel5313
 Cau lidi zajizdeli byste radej na mogul 2T nebo na Mogul TSF?mam komplet motor po GO ne jen vybrus
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. dubna 2009 20:06
Jméno: Monax
IP: uživatel5313
  to nehrozi!!!Ja to zajedu na TSF ma hezci barvu  a slysel sem ze je lepsi jak 2T no a prave na M2T to nechcu zajizdet!!!
Datum: 21. dubna 2009 20:06
 asi radsej na na slnecnisovom XD
Datum: 21. dubna 2009 19:54
Jméno: Pestic
IP: uživatel3228
Datum: 21. dubna 2009 17:29
Jméno: Pestic
IP: uživatel3228
Datum: 21. dubna 2009 17:22
Jméno: RealtekK
IP: uživatel4514
 Nazdar draci.... mám vychechtané kroužky a když mi dé motor do větších otáček, tak mi po zážehu v motoru(ve válci) šíleně zachrastí a trošičku to cukne(jako kdyby to proklouzlo)...
Nevíte proč to tak zachrastí a případně jak se toho zbavit??...dík za každou odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. dubna 2009 23:43
Jméno: standa
IP: uživatel5846
 minimalne pist,krouzky,cep,futro......mozna rovnou vybrus,ale to musis poznat ty.....
Datum: 20. dubna 2009 23:43
 ne ja to nemyslel nejak mirene....to sem dal jako priklad jenom protoze znam hodne lidi co nastartuji motor...muze to byt i v aute a sup kvalty do plna co to da....motor kdyz jeste neni zahraty tak dokonale netesni krouzky pac sou jeste stazene  .tak jestli jsou zajete poradne tak by v tom problem byt nemusel...jestli ti to dela ale dost tak bych to neriskoval a sundal valec a podival se co tam je...muzou bejt i pripecene na pist...pak to komplet zas pretesnit...valec i hlavu a zkusit znova...jinak nvm nvm no..
Datum: 20. dubna 2009 21:46
Jméno: RealTekK
IP: uživatel5784
 Jak to myslíš? Že to dostávalo na prdel studené? Ty kroužky jsou před půl rokem zajeté
Datum: 20. dubna 2009 20:55
 vymenit krouzky...a poradne udelat predstih/odtrh  jinak to nevidim...a na ty krouzky bacha kdyz je vymenis musis je zajet!!ne to hned honit...a tohle muze byt taky dusledek toho ze to dostavalo naprdel studene
Datum: 20. dubna 2009 20:48
Jméno: Honza
IP: uživatel1653
 Nevíte někdo proč u Jawy 05 když dám na motor válec z 20ky a hlavu 05 (abych zachoval kompresi kvůli ojnici a klice)mi píst naráží do hlavy a když tam dám válec 05 tak v pohodě. Na první pohled válce vypadají stejně akorát se podle mě liší v kanálech. A dát tam válec a hlavu z 20ky to bych asi moc nenajel protože by mohla prdnout ojnice že je tam jako u 555 ale na čep 14,1.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. dubna 2009 23:14
Jméno: standa
IP: uživatel5846
 co to je za kravinu?? 05 s futrem 14.1 ma ojnici jako 21 a naprosto stejnej zdvih a naprosto stejne dlouhej valec....a to ze tam nemuzes dat hlavu z 21 je totalni blud....dej to tam a svezes se.....nic to nenici....ja mel na vsech 05 valec,hlavu,saci koleno a karbec z 21 a jeli pak lip jak mustang...
Datum: 20. dubna 2009 23:14
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 jawa 05 ma asi vetší zdvih proto také točí jen 5500
Datum: 20. dubna 2009 19:00
Jméno: skypi23
IP: uživatel5460
 V čem je lepší ten jednokroužkovej píst
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. dubna 2009 17:37
 jestli se nepletu, tak kromě nižšího tření jde strašně rychle do otáček (ale to dvoukroužkovej když se vyladí karburátor taky).
Datum: 20. dubna 2009 17:37
Jméno: Honza
IP: uživatel1653
 Používá se pro závodní účely na pionýrech, má menší tření a lítá jako normální písty.
Datum: 20. dubna 2009 14:49
Jméno: standa
IP: uživatel5846
 nevim jestli to nereknu nejak spatne,ale dle me je to pro bezny uzivani pist na "hovno"protoze cim vic krouzku,tim lip jede v ramci 6500 otacek......ale pokud stavis nejakej zavodnejsi motor,kde je treba prefuku pístem a nebo vysokych otacek(v 1.ocelovym krouzku je mensi plocha treni a vetsi pritlak nez na krouzku seriovym) atd.. tak seriovy dvoukrouzkovy pist je na nic a musi se predelavat a tenhle je primo jednokrouzkovej,takze jen vyfrezujes potrebny okna v pistu a nemusis resit nejaky zakolikování pul krouzku kterej je tam skoro na "nic" a akorat je tam kvuli zamezeni profuku smesi puvodni drazkou 2.krouzku na jehoz miste sou v pistu otvory.....pro ladiče je to stále polotovar,ale je to furt o hodne prace min nez predelavat dvoukrouzek....a navic ma krouzek o kousek bliz dnu pístu....tudiz atd...... nemam to skusit pripichnout do FAQ?? popripade mi nekdo opravte a doplnte a ja bych to tam píchnul....
Datum: 20. dubna 2009 13:59
Jméno: fichtlař
IP: uživatel4805
 čau na simsonu mi nejde plny plyn zjistil jse že je vyšlapanej motor je vyšlapanej jen ten motor? nebo jen pist a valec?diky za všechny rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. dubna 2009 22:42
 tahle říct, jestli je špatný to nejde, pač ho nevidíme ale může být jen válec a píst nebo také ložiska, špatná těsnost, klik. hřídel, atd... Chce se to podívat (sundat hlavu a zkontrolovat, zdali je vše OK, podívat se na válec, jak vypadá a jetli nemá nahoře schod, chytit z ojnici a lehce s ní hýbat, jestli jsou na ní nějaké velké vůle)... Záleží kolik má motor najeto,
To, že nejde vytočit, spíš vypadá na špatně seřízený karburátor a nebo předstih (ev. špatná svíčka, přicpaný palivový systém = nedostatek benzínu). Projdi, zkontroluj a seřiď, třeba to bude ono.
Datum: 19. dubna 2009 22:42
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 cau na kolik tak vyjdou novy ložiska + gufera + segrovky do celiho motoru u fichtla dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. dubna 2009 20:39
Jméno: UMS
IP: uživatel5685
 No tak kdyz ty kartery nejsou uplne fungla tak tam nema vubec cenu davat naky drahy SKF loziska protože 1. ty předchozi se tam usadily nak a kdyz tam soupnes ty novy ktery sou tak dobry ze nepovoli tomu stroji muzou spi ublizit nez pridat jinak normalni loziska te vyndou se vsim vsudy na 250 gufera 60 a naky picovinky na nakych 100Kč jinak ja jsem na mustangu zrobil GO za 1000
Datum: 19. dubna 2009 20:39
 Mam tu učet z firemní prodejny SKF. cena ložisek na motor: 759 Kč. Gufera cca 60 Kč.
Datum: 19. dubna 2009 19:24
Jméno: spotřebář
IP: uživatel1801
 HODNĚ
Datum: 19. dubna 2009 18:46
Jméno: Carlos
IP: uživatel5786
 Nejseš ty nahodou Dominik zubek ?
Datum: 19. dubna 2009 17:54
Jméno: Sharky
IP: uživatel5836
 pár stovek, na jawa-50.cz najdeš jaký kam patří a tady na krámku máš ceny...
Datum: 19. dubna 2009 16:06
Jméno: mysak949
IP: uživatel1356
 Zdarec.potřeboval bych poradit
Mymu motoru z jawy20 se moc nechce do otáčak a silu už taky nema jako dřív.Přijde mi celej takovej spomalenej a strašně se zahřívá.
Mam podezdření na polozadření ae nejsem si jistej,nevite jak to poznat?
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. dubna 2009 12:11
Jméno: jenda
IP: uživatel5859
 sundej válec a koukni jestli nemáš připečený pístní kroušky od karbonu
Datum: 22. dubna 2009 12:11
 Já bych suddal hlavu a dal bych píst do dolní úvrati a koukl bych na válec v jakým je stavu. Ale asi to bude chtít výbrus.
Datum: 19. dubna 2009 15:26
 Ahoj draci, chtěl bych se zeptat jestli někdo nemá kryt řetězu,výčko nádrže,kryt schránky na jawetu? V jakém koli stavu. Na ceně se dohodnem.Děkuji za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. dubna 2009 17:54
 Jo je mi to jasný  a pojedu do chotusic  to tam omrknout. Ale jinak dík za radu.
Datum: 20. dubna 2009 17:54
Jméno: standa
IP: uživatel5841
 hele kámo tohle sou nejvetsi špeky na jawette...to se shani blbe....a lidi co to maj,to neprodaj-oni to vymení za jinej špek co nejde sehnat   skusil bych urcite burzu.....
Datum: 19. dubna 2009 21:26
 Čus Draco chtěl bych se zeptat už se vám někomu zadřel motor se jen ptám kdo má s tím zkušenosti napište...abych věděl na co si mám dávat pozor..........už sem hodně krát vařil........a za jak dlouho se to zadře když vaříte??:.........napište díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. dubna 2009 18:02
 Nechci se do toho nějak plíst ae zrovna ty mi prídeš uplnej lajk. Asi nevíš jak to bylo dřív. Když tady ty stroje byli nový tak se mazalo mnohem většíma sračkama než je M2T. Odborník ti stejně řekne že sintetickej olej je pro tyhle stroje více škodlivej než M2T. Takže zadření
vlivem M2T bych vyloučil.
Datum: 20. dubna 2009 18:02
Jméno: standa
IP: uživatel5841
 tak ja zdilim opacnej nazor  a nikdo mi ho nevyvrátí  a ani to neskousej.....pro me lidi co mazou M2T sou bud laici,škudlilové a nebo troubové
Datum: 19. dubna 2009 21:27
 Tím M2T to určitě nebude.
Datum: 19. dubna 2009 15:31
Jméno: standa
IP: uživatel5826
 no jak varis tak uz dřeš   motor je strasne rozpalenej a uz nechce jet a pokud i presto ho budes dal trapit tak se muze stat ze se zakousne.......ono nijak extra se to neprojevi......nekdy jenom zvadne a uz nejde nastartovat....me se taky stalo ze se proste zastavil a nesel dokud neschladnul.....ale pak bohuzel uz byly spečený kroužky a vydrenej valec a nemelo to cenu opravovat....lepsi je se tomu bránit.....kdyz sem byl jeste pako a jezdil sem po lesech a mazal všemoznejma kašema jako je m2t tak se mi to nekolikrat stalo a neni to prijemny,kdyz pak tlacis 2-3km protoze motor stratil kompresi a nechce chytit.....
Datum: 19. dubna 2009 1:57
 Nazdar draci.... teď se chystám objednat si píst+kroužky a další věci okolo toho.... nemůžu si vybrat mezi 5. a 6. výbrusem...u pátého si říkám, že můžu ještě dvakrát zadřít(ješte sem nic nezadřel) a u šestého si říkam, že to pojede lépe. Co by jste mi doporučili vy?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. dubna 2009 23:30
Jméno: Mischenike
IP: uživatel600
 urco 5. Jelikož mezi 5 a 6 nepocejtíš znatelnej rozdíl... neni to tak ze cim vetsi vybrus tim pul koně na víc.. pravdu to není znát
Datum: 18. dubna 2009 23:30
Jméno: Michal
IP: uživatel5546
 prosim vas jak se vyvazuje ojnice aby nedrel pist na jedne strane o valec
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. dubna 2009 21:32
Jméno: Michal
IP: uživatel5546
Datum: 19. dubna 2009 21:32
 Na boční zadření má větší vlil vyúhlování válce a karterů.....musí na sobě sedět přesně kolmo...úhlování ojnice je podle mě zbytečnost lepší je koupit novou....dají se sehnat za slušný peníze....!
Datum: 19. dubna 2009 18:46
Jméno: Michal
IP: uživatel5546
 kliku uz jsem mel venku ted uz to je slozeny tak jestli se to neda nejakk tak z venku??
Datum: 18. dubna 2009 23:02
Jméno: Horst
IP: uživatel5832
 Martine nic nemusíš lisovat.Stačí přípravek Mulk 1 a dvoje hodinky.Čau
Datum: 18. dubna 2009 21:31
 tudle sem to delal je to docela prdel musise rozlisovat klika, udelat připravek ...
Datum: 18. dubna 2009 15:26
 Pokud se nemýlím, to není vyvážení ojnice, ale vycentrování/vyúhlování.... Vyuhlování je popsané v Knize /pravy a seřizování motocyklů Jawa - dá se stáhnout...
Datum: 18. dubna 2009 13:28
Jméno: Libor
IP: uživatel5546
 ty si ocas... GEORGEPARK forever
Datum: 18. dubna 2009 13:19
Jméno: Luďa
IP: uživatel5063
 HOj. je stejna klikovka a onjice z jawy 05 jako v jawě 21?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. dubna 2009 13:23
 05ka nemá kalené setrváky zato 21 je kalené má
Datum: 19. dubna 2009 13:23
 mam v 555 kliku z 21
Datum: 18. dubna 2009 11:42
 ojnice stejny sou kliky ne 05 má slabší hřídele
Datum: 18. dubna 2009 11:34
Jméno: standa
IP: uživatel5821
 Kliky sou jiný,ojnice stejný
Datum: 18. dubna 2009 9:38
Jméno: prblemo
IP: uživatel5336
 Hoši mam takovej problem mam mustanga vždy krasně startoval na druhy našlapnu ti ale ted je neco děje třeba po tejdnu stani to nakopnu taky na podruhy ale motor to udrčí asi 1minutu a pak to chcipne to by nebyl tak strašnej problem ale pak to prostě už nejde nakopnou jak se snažim sebevic nahodi se to až když to roztlačuju tak na podruhy roztlačeni co s tim muže bejt je jednou nakopnu a pak to nejde tata řika že to muže bejt fajfkou že se chned přehřeje že to děla i terra dik za odppvědí
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. dubna 2009 9:33
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Nejprve bych přitáhla šroubek volnoběhu,když to nepomůže, vyčistila bych trysky,když ani to nezabere,vyměnit svíčku. Potom
zbývá seřízení zapalování. Můžeš se také podívat do plovákové komory,jestli tam nejsou nečistoty.
Datum: 18. dubna 2009 9:33
Jméno: standa
IP: uživatel5814
Posl.aktualizace: 18. dubna 2009 9:42
Jméno: standa
IP: uživatel5821
 Ok....dik....takze je to trochu modifikovana uprava valce 20,21,23 z netu...... rozmery sem ani necekal
Datum: 18. dubna 2009 9:42
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2390
 TK moto: Kratsi saci hrana pistu, rozsireny saci kanal, zvedla hrana vyfuk. kanalu, rozsireny vyfuk. kanal + 2pomocna okenka. 2 pomocna okenka v pistu (+upravena vlozka) jako 3. prefuk. 1-krouzk. pist. Velikost prefuku ted nemam moznost porovnat. Ale valec jede celkem pekne bez vykonovych der... Rozmery uvadet nebudu.
Datum: 17. dubna 2009 23:04
Jméno: Libor
IP: uživatel5546
 cau , hej chci se zeptat na gufero v klice smerem od zapalovani...kdybych ho chtel vymenit musel bych pulit motor a nebo jde tam dat smerem ze zapalovani??.. a ma to gufero vliv na teplotu motoru apod??např. kdyz je praskly
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. dubna 2009 23:06
Jméno: georgpark
IP: uživatel5546
 ty umis tak vymenit svicku pokud nestrhnes zavit  jnac si nic neudelas sam
Datum: 18. dubna 2009 23:06
Jméno: Libor
IP: uživatel5546
 a hlavne jeste pouzdro tak to asi pofrci za strycem pavelcem..
Datum: 18. dubna 2009 13:21
Jméno: Libor
IP: uživatel5546
 valec s pistem v pici jsou
Datum: 18. dubna 2009 13:21
Jméno: Libor
IP: uživatel5546
Datum: 18. dubna 2009 13:20
Jméno: Georgpage
IP: uživatel5546
 to bude spatna spojecka jak to tak vidim
Datum: 18. dubna 2009 12:55
Jméno: Libor
IP: uživatel5546
 teda sem jako vymenil hlavu ... ale pist je skrablej , a ted hop du prave rozdelat a podviat jse jestli je na vybrus vhodny! kua ... zase 450 bude v píči..
Datum: 18. dubna 2009 7:52
Jméno: Libor
IP: uživatel5546
Datum: 18. dubna 2009 7:50
 dik. a gufero by nemělo mít vliv na teplotu motoru že se ti to přehřejva tak muže bejt ve válci větší tření. neni ten motor po výbrusu ?
Datum: 17. dubna 2009 22:14
Jméno: Libor
IP: uživatel5546
 karlos mas peknou masinu
Datum: 17. dubna 2009 21:40
Jméno: Libor
IP: uživatel5546
Datum: 17. dubna 2009 21:34
 přesně jak řiká kolečko a špatný gufero pod zapalováním má vliv na chod motoru, jelikož kliková skřáň u dvoutaktu musí bejt absolutně těsná a když praskne gufero tak ti začne sát vzduch zvenčí a skříň se vyplní vzduchem zvenčí místo směsí benzínu a motor pujde špatně, nebo nepujde vubec. Jo a Georgpark proč mu hned nadáváš když se slušně zeptal ? Dyť žádne učenej z nebe nezpad.
Datum: 17. dubna 2009 21:24
Jméno: Georgpark
IP: uživatel5546
 ty si ocas prdka to normal vymenis zvenci ale toto nema vliv na nic jen jestli to mas pod magnetenm poteceny od benalo z kliky ale olej z motoru se moze dostat jenom pres gufero na leve strane kliky
Datum: 17. dubna 2009 20:59
 gufero jde vymenit kdyz sundas stator a rotor zapalka,pak ho vydloubnes sroubovakem nebo do nej zasroubujes vrut a vytahnes kombinackama
Datum: 17. dubna 2009 20:38
Jméno: Stepin
IP: uživatel5786
 Ahoj všem,chtěl sem se zeptat na stroj MZ 150 etz,kolik Km a jak by se mněla zabihat??diky za rady a tipy,předem se omlouvam se za nepatřici sem přispěvek
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. dubna 2009 22:31
Jméno: standa
IP: uživatel5814
 klasika......do 200 jezdit pomalu a hodne mazat,do 500 vic mazat a jezdit volne....nad 500km vic mazat a jezdit normalne.....ale povoli se az tak po 1000km
Datum: 17. dubna 2009 22:31
 Nazdar draci. Mám čz 487, a řeším takovej problém. Jak sou na levý straně v bloku 2 ložiska s labyrintem, tak to ložisko co je blíž ke klice je kousek utopený. Cca 1-2mm. Tak by mě zajímalo, jestli to tak má bejt nebo jestli je někde problém. Předem díky za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. dubna 2009 18:04
Jméno: 223
IP: uživatel2997
 zdarec prosim vas nevite cim to muze byt kdyz mi neco na pionyru 223 (mustang) v motore neco brutalne zvoni?? pri strednich otackach je to az piskot typoval bych to na kliku ale kdo vi?? (no v prevodovce to nebude urcite) a pistni krouzky to nejsou taky ty zvoni jinak (ma to nejaky vliv na spolehlivost a bezpesnost jako jestli se mi tam neco muze rozsypat??) predem dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. dubna 2009 22:36
 no vacka hvizda, to je fakt, a kladivka tolik nebouchaj aby to bylo slyset pri nakopnutem motoru az k ridici...este muzou cinkat krouzky, ale to cinka...
Datum: 18. dubna 2009 22:36
Jméno: Kubis
IP: uživatel210
 Přikláním se k tomu co tady bylo řečeno již od zkušenějších, ale co kdyby to dělala pouze nenamazaná vačka..? Když říká že to píská...ale to jen typuju..
Datum: 18. dubna 2009 9:34
Jméno: standa
IP: uživatel5814
Datum: 17. dubna 2009 22:33
 tak na primarku prave ten retez - je vytahanej a tim muze cinkat (o zuby) a nebo prave ze cinka dole o ksu karteru (takova vydutina pro sorub, popripade extremne vytahanej o obe ty vyduriny)...jinak UMS to vicemene trefil...
Datum: 17. dubna 2009 19:46
Jméno: UMS
IP: uživatel5685
 je to futro nebo jehlickova lozisko v klice to mi ver
Datum: 17. dubna 2009 19:23
Jméno: 223
IP: uživatel2997
 no standa nevim co rikal, ale co by mohlo zvonit na primaru?? vzdut je tam jen kolecko retez a spojka ne?? jako zeby treba ten retez??? kdyz drhne o spodek jak je prisroubovane viko spojky?? hmm to se mi nezda to by vadavalo jiny zvuk to se mi spis zda lepsi to futro protoze ten zvuj je vysoky jinak diky
Datum: 17. dubna 2009 18:46
 to rikla Standa ze na volnobeh zvoni jen klika? no typoval bych to fakt na tu kliku pokud nezvoni primar na spojce (pri jakykoliv otackach) nebo bronzovy futro...
Datum: 17. dubna 2009 17:55
 me to na babette delali loziska...
Datum: 17. dubna 2009 17:52
Jméno: 221
IP: uživatel2997
 hoj lidi prosim poradte, na mojem pionyru 221 mam problem s vytocenim do vysokych, kdyz jedu na normalni (stredni) otacky jede ok ale jak jej musim vytocit do vysokych vetsinou pri jizde ve 2, tak se motor zacne silene trepat jako by byl velky predstih ale ten je 1,5mm takze ok tomu vse odpovida protoze kduz jedu napr na 3stupen 55km/h jede potichu a mekce ale jak zacne rychlest prekracovat 60 motor zacne tvrdnout ale hrozne a nad 70km/h je to hruza ovsem horsi je to jeste vic na 1 a 2 prevodovy stupen kdyz je motor plnem tahu, taky nizke otacky mu nedelaji dobre napr kduz simraam motor na 3st. a jedu pod 40 tak se zakoktava ale ne moc jak pri spatnem predstihu nebo spatne postelovanem karbecu jen sem tam, tak si rikam jestli to nemuzou delat loziska na klice protoze kdyz ksem steloval prestih tak s rotorem lze pohubovat o 1mm nahoru aj dolu
pionyru mam 11 a ani na jednom mi to nedela ( protoze prichazi leto stejne presedlam na mustafa  ale at vim co mam zpravovat )
predem diky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. dubna 2009 11:49
Jméno: Pida
IP: uživatel5373
 nevim jak mužeš jet s fichtlem nad 70 km/h
Datum: 20. dubna 2009 11:49
Jméno: 221
IP: uživatel2997
 jj to je samozrejme loziska se musi vymenit a s tym chytanim tak chyta skvele i kdyz klika mlati a rotor se hybe jek na kulovem cepu ( loziska vymenim az bude cas zatim tam hodim druhy motor snad policajti nebudou kontrolovat stitek a cislo motoru,  ale to by nemeli )
jinak diky za rady
Datum: 16. dubna 2009 17:47
Jméno: standa
IP: uživatel5806
Datum: 16. dubna 2009 13:46
Jméno: standa
IP: uživatel5806
Datum: 16. dubna 2009 13:39
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Rotor nesmí mít vůli 1mm.Vzdálenost cívek od rotoru má být 2x0,3 mm.Když máš vůli 1mm,znamená to,že se ti rotor dotkne
cívek a je problém. Nutná výměna ložisek na klice.
Datum: 16. dubna 2009 8:03
Jméno: 221
IP: uživatel2997
 jo jeste jeden dodatek neni to tim ze by byl studeny motor protoze to dela i po ujeti 20 km (mam to 2x denne vyzkousene (do skoly a zpet))
Datum: 15. dubna 2009 21:51
 nazdar dotaz na sesu ohledne ojnici co sem si koupil na pionyra tady na fichtl kramku! a ted ten dotaz zajimalo by me jak se to ma skompletovat protoze pokud ja vim tak ty loziska obe dve aji misto bronzoviho futra maji byt v te ojnici nalisovany na pevnoa ne jak je to ted ze to lozisko si cestuje jak chcce do boku i kdyz tam dam cep tak by me zajimalo jak to ma bejt jestli v tom je najekej figl nebo je to zmetek! nechci nikoho ppohorsit samozrejme! tak dik draku zdar
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. dubna 2009 21:43
Jméno: zeli
IP: uživatel175
 a co tam mas za lozisko? jehlickovy nebo bronzovy? jestli jehlickovy tak to ak ma bejt ze tam je navolno
Datum: 15. dubna 2009 21:43
|



|