|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 seso máš ještě tu obyčejnou kliku(komple)? ted je tu jen ta na jehlovejch lož. kolik stála ta obyčejná
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. dubna 2009 20:54
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 jo ja jen jaký je mezi nimi cenový rozdíl kdyby jen 100 nebo 2 pak je lepší ta na jehlách
Datum: 26. dubna 2009 20:54
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 doporucuju s jehlovym loziskem muzes to min mazat a pripadami ze to lip jede
Datum: 26. dubna 2009 20:44
 Nazdar neviete ci pasu kluka z jawy 20 na jawu 05 ak nie nedala by sa nejako prisposobyt
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. dubna 2009 10:28
 jawa5 jo pasuje, jen tz ložiska, vim ci říkám, nejsem 15 letej prcek který opravuje v estylu pokus omyl.
Datum: 26. dubna 2009 10:28
Jméno: Standa
IP: uživatel3940
 Ciste teoreticky by tam jit mohla,ale asi budes muset najit spravnej rozmer lozisk na kliku....... vim ze par borcu ma kliku z 21 na parezu,prej dali je jiny loziska.....loziska je jediny problem....
Datum: 26. dubna 2009 10:25
Jméno: jawa5
IP: uživatel5335
 pasuje?podla mna nie lebo 05 ma ine loziska na kluke ako 20.mozno bi isla kebi sa kupili druhe loziska ale neveim ci sa take virabaju aj gufera musia ist druhe.
Datum: 26. dubna 2009 10:07
Jméno: jawa5
IP: uživatel5335
 pasuje?podla mna nie lebo 05 ma ine loziska na kluke ako 20.mozno bi isla kebi sa kupili druhe loziska ale neveim ci sa take virabaju aj gufera musia ist druhe.
Datum: 26. dubna 2009 10:06
 pasuje
Datum: 26. dubna 2009 9:57
 čauky nevíte jaký je rozdíl mezi hlavou(válce)od 05 a 23???u prostřed je místo celé jamky jen polovina zvětší to kopresi nebo něco ????
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. dubna 2009 9:58
 ve válci 05jsou menší přefukya jiné tvarya kanýálků
Datum: 26. dubna 2009 9:58
 ano rozdil je v tom,ze hlava z 20 a vejs ma ledvinkovity spalovaci prostor,ma to vetsi kompresi a udajne lepsi vyplach..ale to nevim jiste
Datum: 25. dubna 2009 22:04
Jméno: UMS
IP: uživatel5685
 Muzete me nekdo prosim zasvetit jak fungujou ty frezovany pisty " ty doury co nahrazujou dalsi kanaly nbo jk to tam je " dik UMS
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. dubna 2009 19:43
Jméno: UMS
IP: uživatel5685
 zdarec lidi vyvazuje v Olomoucu nekdo klikovky na mustafy a taji tydle potvorstva ... za kolik ? dik UMS
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. dubna 2009 19:22
Jméno: fichtlař
IP: uživatel4805
 čau chci se zeptat kamoš ma problem na mustangu když ma vyřazeny a turuje to do plnyho tak je to v pohodě a když jede a roztahne to do plnych otaček tak mu začne něco chrastit ve valcu čim to muže byt?neni to přidřeny?pistni kroužka ma v pohodě
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. května 2009 20:30
 vyměn ložiska
Datum: 01. května 2009 20:30
Jméno: UMS
IP: uživatel5685
 Zdarec prave mam stejny problem ... budu pulit a vyvazovat kliku ... mrknu se na loziska
Datum: 25. dubna 2009 19:25
Jméno: eýerý
IP: uživatel3402
 me to dela taky to neres ,mozna loziska na klice v haji ale co ma vuli to se nezadre
Datum: 25. dubna 2009 13:51
Jméno: venca
IP: uživatel4954
 Ahoj potřebuju poradit mám jawu 350/354 a mam v prdely ojnice. a mám 2 nový ojnice z cízy stopetasedmy.vrtání a zdvih maji motorky stejny a tak se vas ptam jestli je tam můžu dát? díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. dubna 2009 19:29
 mno to chce promerit,nevim jaky to ma spodni loziska,ale myslim ze oka na pistni cep sou jiny,ale fakt to nevim,ciza by mela mit 16mm cep,350 nevim,ale teoreticky by to jit melo
Datum: 25. dubna 2009 19:29
Jméno: David
IP: uživatel3552
 Když sem mel sundanou hlavu a valec a vymenoval sem pistni krouzky musim naladit predstih????????????????????
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. dubna 2009 19:26
Jméno: UMS
IP: uživatel5685
 A dvakrát NE
Datum: 25. dubna 2009 19:26
Jméno: Pestic
IP: uživatel3228
 ne
Datum: 25. dubna 2009 11:21
Jméno: radek
IP: uživatel2673
 mam dotaz,jak myslíte že mi pojede fichtl 21 když tam dám dva origo vyfuky ? dikes
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. dubna 2009 12:18
Jméno: standa
IP: uživatel5883
 mozna na dva vejfuky z babety by se zachoval vnitrni tlak ve vejfuku a tudiz by nemusel klesnout vykon,ale to jen tak tipuju  jako je to hezká uprava,ale je na nic....spise je jen estetická,ale nepraktická........ skus si sehnat origo vyfuk a dokonale ho vycistit  utesnit  a uvidis ten rozdil
Datum: 25. dubna 2009 12:18
Jméno: Pestic
IP: uživatel3228
Datum: 25. dubna 2009 11:24
 ale na druhou stranu při už tak malém víkonu to asi nebude moc znat...
Datum: 25. dubna 2009 8:55
 Ahoj. No jak jinak než blbe. Lehčí odvadění splodin rovná se menší komprese a nasledně nižší víkon. Pokud nemluvíme o upraveném motoru.
Datum: 25. dubna 2009 8:53
Jméno: radek
IP: uživatel2673
 vážně pořád stejně ? nesníží se výkon ? kdo s tím má už nějaké zkušenosti at pls poradí
Datum: 25. dubna 2009 8:51
Jméno: Martin
IP: uživatel4545
 Pojede to furt stejně
Datum: 25. dubna 2009 8:09
 Zdar chci se zepat mám 555 a strhl jsem závit na hlavě tak scháním jinou ale je to docela problém pasuje i jiná hlava třeba s 20 21 dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. dubna 2009 14:02
Jméno: Lukáš
IP: uživatel2129
 zdar pasuje tam ale jede to s tim na prd proto ze je tam jina komora radsi si zezen origo na 555 kamos to taky tak mel tak vym co to dela
Datum: 29. dubna 2009 14:02
 čau UMS určitě se dohodnem dej sem nějakou rozumnou cenu já odepíšu a pak to můžeš poslat co??
Datum: 27. dubna 2009 10:03
Jméno: UMS
IP: uživatel5685
 mam hlavu ...na 555 na cene se budto dohodnem nebo to nekde sezenes
Datum: 25. dubna 2009 19:28
 mam hlavu na pareza.....vymenim za neco jineho
Datum: 25. dubna 2009 14:11
 jj bude pasovat  ale jak už tady rikaj! udělej si vložku! já to tak taky mám a gut
Datum: 24. dubna 2009 23:10
Jméno: milda
IP: uživatel2562
 nech si udelat vlozku-pokud je ta hlava alespon trochu dobra,kazdy soustruznik ti ji udela za babku,a funguje to.
Datum: 24. dubna 2009 22:50
 myslim že jo, ale s největší jistotou z prvních 05. to by bylo i lepší, protože protože hlavy 21 maj na ojnici 555 moc velkou kompresi.
Datum: 24. dubna 2009 19:57
 akutni dotaz - co mam zmerit na valci abych vedel jakej potrebuju pist a pistni krouzky? ja jestli to cislovani neni posunuty apod. diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. dubna 2009 14:06
Jméno: Lukáš
IP: uživatel2129
 nejlepsi je si ten valec vzit k prodejci a tan ti to da presne taky sem kupoval krouzky a rek mi at donesu valec a ze mi to da presne jak to ma bejt
Datum: 29. dubna 2009 14:06
 zajdi s valcem primo do mototechny a mas to se zarukou
Datum: 24. dubna 2009 19:34
Jméno: Jawaman-223
IP: uživatel4194
 musíš změřit šuplérou pruměř válce a podle toho koupíš píst a kroužky
Datum: 24. dubna 2009 10:56
Jméno: 223
IP: uživatel2997
 zdravim , prosim vas mam takovy problem jiz driv sem tu psal ze mi mustaf strasne zvoni az piska, no a dnes jak sem jel ze skoly tak v motoru neco jakokdyby kruplo nebo zarachotilo jako kdyby tam neco vletelo (do valce) a motor ma otresny zvuk uz sise nezvoni ale jako by ve valci neco litalo nebo tak neco ale pritom tahne dobre i ve 2 dokopce jenze ten kraval pritom nevite cim by to mohlo byt??? (doufam ze snad bronzove pouzdro na pistnim cepu) predem diky a jeste jedna vec prosim co nejrychleji nez mi zavrou v obchode, diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. dubna 2009 15:33
 sundej hlavu valec a mrkni na to......
Datum: 23. dubna 2009 15:33
Jméno: mustang23333
IP: uživatel1412
 to vypadá ne jehly dole na ojnicy nebo O kroužky ale to futro by to mohlo taky dělat ale já bych ho nekupoval -kupovaný =sračka materiál
Datum: 23. dubna 2009 15:28
 Mam dotaz kde v okolí Plzně dělají kompletní generálku kliky. Mam na babette v háji trn na spojku a potřebuji to vyměnit.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. dubna 2009 14:04
Jméno: zeli
IP: uživatel175
 a nevyjde ti levneji nova klika?
Datum: 23. dubna 2009 14:04
 A kde přesně? Diky
Datum: 23. dubna 2009 11:53
Jméno: Márty
IP: uživatel5867
 Zdar draku dělají to v Nezvesticích
Datum: 23. dubna 2009 11:28
Jméno: monax
IP: uživatel5313
 Lidi kolik se maze pri zabehu??motor komplet po GO a jehla ma bejt na 3 zarezu ze?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. dubna 2009 22:31
Jméno: fogl
IP: uživatel1553
 četl sem že asi tak 1:20 - 1:25 podle oleja a jehlu co nejvys
Datum: 23. dubna 2009 22:31
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 cau jAK dlouho mam zajizdet novy krouzky pist i valec sou puvodni.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. dubna 2009 9:33
Jméno: monax
IP: uživatel5313
 to je moc staci 50km kruzky se moc nemusí zajíždet!
Datum: 23. dubna 2009 9:33
Jméno: standa
IP: uživatel5860
 jednu nádrž
Datum: 22. dubna 2009 22:17
 čest draci..potřeboval bych vedět jak velký mám dát píst do válce o obsahu 15O na čezetu....dělám výbrus z 125 na 15O akorát musím koupit píst...poradte pls..dík..
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. dubna 2009 13:36
Jméno: standa
IP: uživatel5869
Datum: 23. dubna 2009 13:36
Jméno: rosi48
IP: uživatel995
 nepočitá se nahodou objem=pí*POLOMĚR nadruhou*zdvih?
Datum: 23. dubna 2009 7:02
Jméno: standa
IP: uživatel5860
 k vybrusu ti lepsi servisy daj i pist a krouzky.....jinak dve jednoduchy reseni....vemu šupleru a zmerim prumer valce po vybrusu a nebo objem=pí*prumer^2*zdvih ......takze si zjisti zdvih pistu a hned ti vyjde vrtání válce......
Datum: 22. dubna 2009 21:41
Jméno: hulk
IP: uživatel5864
 ok,no som si myslel ze je to tak,potom sory
Datum: 22. dubna 2009 21:37
 Jo ale když chcu dělat výbrus tak tam nemužu hodit píst základní když se zvětšuje vrtání..až o tom budeš něco vědět pak odepisuj....
Datum: 22. dubna 2009 21:22
Jméno: hulk
IP: uživatel5864
 tak asi piest na 125-ku,ne?a tam sa urobi uz ten vybrus,ja mam vybrus na pioniery a je tam origos piest.
Datum: 22. dubna 2009 21:12
 Zdar draci, měl bych dotaz - jak je to se ,,zajížděním'' pístních kroužků? Já jestli je vyměnit, nebo ne - spolužák je v prváku na automechanika a říkal že bych to měl vyměnit (i když mu moc nevěřim, nedávno mi na mopedu měnil svíčku a zvoral to...opravdu, nevim jak to dokázal - druhej den jsem se jí dotknul a zůstala mi vyšroubovaná v ruce). Když startuju tak musim nacucat karbec, začit šlapat a pořád to držet. Motor zařve, já to pustim a přidám trochu plyn - takhle asi 5x a pak už motor běží v pohodě, volnoběh drží, žene kolem 55km/h a všechno OK, ani moc nehřeje (když jedu nadoraz tak se na nej sice nedá jako na fichtla sáhnout, ale jak hodim neutral a volnoběh, tak během chvilky zchladne a je vlažnej). On že mi říkal, že to startování je kůli malý kompresi - i když mě moc neleze do hlavy, jak by s malou kompresí moh motor držet v pohodě volnoběh. Říkal něco že při tom protočení se to ohřeje, kroužky roztáhnout a pak to těsní...ale nevim nevim, i když mám volnoběh na nejnižší otáčky co to jde a motor je opravdu studenej, tak to jde (když chcípne tak šlápnu a zase pár minut běží). Mě jde hlavně o to, jak dlouho ty pístní kroužky zajíždět, jak a podobně - abych je tam nedal a ve snaze to nastartovat je neodrovnal (karburátor je po opravě, v tom chyba není).
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. dubna 2009 23:06
Jméno: standa
IP: uživatel5860
 strc si mezi kontakty svicky neco sirokyho 0.5mm(plisek merky) a klepni s ni treba o motor,o hlavu,o valec atd....to bych neresil...ja je sklepavam o dekl zapalovani
Datum: 22. dubna 2009 23:06
 Aha, tak to jo - já že čtu ,,malej odtrh'', tak mě napadlo že to mám dát dál od sebe. Tak já ji trochu sklepnu, doufám že ji nezničim (nová). Ještě trochu mimo - čím to mám rovnat do původního stavu?(já jestli na to neexistuje nějaká rada - já tam vždycky nějak narvu nůž a kroutim s tim dokaď se to neroztáhne...a myslim že je i lepší řešení). Pamatuju na první jízdu - vyndat svíčku, třísknout s ní o stůl, nožem trochu narovnat a už to jelo  K tomu sklepávání, je jedno čím?(nebo je zase něco co je osvědčený? - abych to na první ťuknutí nesklepnul všechno dohromady). A ještě jednou díky  Snad budou s S22 (snad už brzy) menší problémy než s S11 (opravit karburátor, 2x hasit motor v plamenech, znova [a důkladně] opravit karburátor, utěsnit bok motoru, zjistit kde to po utěsnění kape...a najednou nic, olej v převodovce zůstal a už nic nekapalo - záháda, skoro jako všechno co se stane u fichtla).
Datum: 22. dubna 2009 22:48
Jméno: standa
IP: uživatel5860
 nene....sklepej jí...o trosku....cca 0.5mm.....to chce odskouset
Datum: 22. dubna 2009 22:18
 no já mám tolik, jak mi to poslal sesa  Brisk N14C, myslim že je to 0,7mm, nebo tak nějak. Pravda, ta stará svíčka to nedělala...ale zato vynechávala. Takže ji mám teda roztáhnout? Na kolik asi? - co to jde, nebo nějakou přesnou míru? Díky, aspoň že vim, kde je chyba. Mě to s těma kroužkama hned přišlo nějaký divný (ale jetý budou asi taky dost). A ty kroužky zajíždět na nižší otáčky, víc oleje....nebo to prostě valit skoro jako normálně? (tak do 40km/h). Díky
Datum: 22. dubna 2009 22:08
Jméno: standa
IP: uživatel5860
 tak samotny krouzky se nezajizdej nejak extra.....staci s nima 3x objet vesnici a okolí musej bejt zajetý.....jinak to co popisujes.....dokonale na to sedi malej odtrh na svičce...
Datum: 22. dubna 2009 22:03
 Zdravym,,,,mam, nebo spíš měl jsem tento výfuk http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_474.html ale ten poslední kus jsem ztratil. Eště než budu kupovat novej tak mě napadlo tam dat ten konec z toho origo jawáckýho ( s uženym koncem). Jako namontovat tam pujde bez problemu, i šířka trubky sedí, ale jde mi o to jak to bude s výkonem,,,jestli to třeba nepojede kvuli tomu huř,,,co si o tom myslíte ? princip je stejnej ( trychtýřek + zavitová tyčka).
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. dubna 2009 14:58
 to jelo stejně jako s tim origo, akorat to bylo trochu tiší
Datum: 22. dubna 2009 14:58
Jméno: libor
IP: uživatel5546
 no nevim no.. a jede t stim vyfukem dobre?? stim novym od fichtl kramku? .. jen se ptam .. skus tu origo koncovku a poznas jestli to jede lepe nebo hur
Datum: 22. dubna 2009 14:56
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 cau okolik se radove v konich zvedne vykon mezi prvni a 7. vybrusem? dikes
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. dubna 2009 21:53
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 v poho akorat me to zarazilo
mimo chodem nejedes do miretic na fichtl cup?
Datum: 22. dubna 2009 21:53
 každej se občas splete
Datum: 22. dubna 2009 14:32
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 jak muze klesnout kroutak kdyz se zvysila komprese
Datum: 22. dubna 2009 14:10
 spis podle me klesne uz tak dost malej kroutak...mozna se pletu
Datum: 22. dubna 2009 9:39
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 aspon neco  kdy to bylo se vsim takhle
Datum: 21. dubna 2009 22:08
Jméno: standa
IP: uživatel5853
 kdyz to hodne prezenu tak skoro pul koně....ale to ani tak nezpusobi objem valce,ale narust kopmresniho pomeru na 10:1
Datum: 21. dubna 2009 22:04
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 tohle tema chce hodne nadhledu
Datum: 21. dubna 2009 21:58
Jméno: Domte
IP: uživatel779
 Myslím že vo nějáký koně to nebude  jestli sis myslel že tím přidáš 3000hp tak asi ne hele
Datum: 21. dubna 2009 21:56
Jméno: jawak
IP: uživatel5329
 čau draci mám fichtla dělanýho na kros závody mám tam sníženou hlavu 9zubý kolečko na klikovce a leju tam 100oktan benál tuhle sem koupil nový kroužky mám je tam tak měsíc vodjel sem s nima závod v kozmicích pak sem si párkrát zajezdil po lese a kroužky změkly a nebyly úplně u sebe a nechcelo to ani jet,jen to škytalo jak to nemělo žádnou kompresy,dal sem nový a zas to jede.otázka zní je to normální že ty kroužky normálně po závodě vodejdou a musí se koupit nový?nebo tam mám něco špatně?díky za rady jo a mažu olejem Motul 510
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. dubna 2009 8:28
Jméno: jawak
IP: uživatel5857
 to je jasný že sem je zajel...sem si to myslel že to bude těma závodama se ani nedivím když se to žene na plnej hodinu
Datum: 22. dubna 2009 8:28
Jméno: standa
IP: uživatel5853
 to je tema zavodama.....motor se prehrejva a krouzky mizej.....
Datum: 21. dubna 2009 22:15
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 jestli sto nezajel tak se nediv
Datum: 21. dubna 2009 21:20
|



|