slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  222  223  224  225  226  227  228  229  230  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: mustaf      IP: uživatel2800    
ZDAR DRACImam mustanga a když je studenej tak jede krásně ale když ujedu tak 5 km tak je takovej línější čím to je? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. dubna 2009 21:17
 
 
 
 
Jméno: sklenda      E-mail:      IP: uživatel5723    
hoj mel bys to zahrat nez to zacnes tocit jinak je to fichtl necekej zazraky , a kdyny jeste neco tak se ozvy mam take mustnag
 
 
Datum: 07. dubna 2009 21:17
 
 
 
 
Jméno: Pestic      IP: uživatel3228    
Podle me babetu nemuzes drzet pod krkem jak fika.proto se tolik nezahreje a nesnizi se vule mezi pistem a vlozlkou.je logicky kdyz fika tocis jak pes tak pak vari jak pes.
 
 
Datum: 07. dubna 2009 21:04
 
 
 
 
Jméno: kajko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
babetta ma lepsie rebrovanie valca podla mna.. preto sa tak nehreje
 
 
Datum: 07. dubna 2009 21:02
 
 
 
 
Jméno: Tom R.      IP: uživatel2997    
Zajimavé že babetta nezvadne proč to dělaj pionýry?
 
 
Datum: 07. dubna 2009 20:45
 
 
 
 
Jméno: Pestic      IP: uživatel3228    
Nechci bejt rejpavej ale nemel bys jezdit na studenej motor.nicis loziska afutra.To je normalni ja mam Mustafa a taky teplej zlenivy.nojo je to fichtl.
 
 
Datum: 07. dubna 2009 20:43
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5719    
priklanim se k nazoru,ze je to tim,ze je to pionýr.......proste ti zvadne.....proti tomuhle hodne pomaha mit poradne cisty zebrovani na valci a mit vsechno poradne serizeny aby se nadmerne nezahrival a nevadnul
 
 
Datum: 07. dubna 2009 20:34
 
 
 
 
Jméno: eclips      IP: uživatel5345    
jednoduse svicka nebo predstich
 
 
Datum: 07. dubna 2009 19:34
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tím že je to pionýr......
 
 
Datum: 07. dubna 2009 18:48
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel1653    
Jaký píst by jste doporučili pro cestovní účely. Motocykl zatížem dvěmi osobami v kopcovitém terénu vetšina cesty plné zatížení motoru. na Jawu 05 píst 40 1,2 nebo 3 kroužek. Jaký máte zkušenosti s 1 kroužkovym. dík za odpovedi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. dubna 2009 22:11
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5714    
GO motorky,GO motoru,3 krouzky,12z sekundar
 
 
Datum: 06. dubna 2009 22:11
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na todlec je trikrouzkovy idelani pokud je to do kopcu a ve dvou, tady se vicemene dobre hodi...jo a hodil bych tam 12 (popr. 11z. pokud to s 12 pojede moc blbe ale to uz je pak motorem, ne prevodem) sekundarko, jinak bych nic nemenil:-)
 
 
Datum: 06. dubna 2009 21:53
 
 
 
 
Jméno: NiCK_Da_DiCK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo sry....chtel sem to napsat jak to rekl leito...:-)diky za opravu nejak sem se do toho zamotal:-D
 
 
Datum: 06. dubna 2009 21:12
 
 
 
 
Jméno: adas      IP: uživatel4606    
doporučil bych alespoň 250 kejvačku :-DD
 
 
Datum: 06. dubna 2009 20:25
 
 
 
 
Jméno: Kalda      IP: uživatel2971    
Ja osobne bych se priknlonil bud k 1kr nebo 2 kr vymenil bych sekundarko (12) a udelat komplet GO Motoru dale bych doporucil vymenit loziska ve stredech kol.Ale nechapu proc pist 40 (8.vybrus) ja bych pouzil zakladni ,protoze pokud je to na kazdodenni jezdeni ve dvou tak dostava klika naprdel a dat tam jeste 40 hmmm a potom zahodit vcalec a koupit druhej.Ja mam 8.vybrus ale nema to na kazdodenni jezdeni.Tudiz by to tak nemelo trpet.
 
 
Datum: 06. dubna 2009 20:08
 
 
 
 
Jméno: vojta      IP: uživatel1696    
Nejlepsi je prece jenom 2 krouzkovej optimalni, 1 krouzkovej nema moc velkou silu akorat ze ma mensi treni mensi teplotu ale silnej moc neni 3 krouzkovej je zas strasne na teplotu takze kdyz jedes do kopce tak ti to sice bude skvele tahnout ale megec zahrivat
 
 
Datum: 06. dubna 2009 19:52
 
 
 
 
Jméno: leito ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
spiš si asi chtel napsat vetši rozetu a menši sekundarko snad ne?? doufam teda :-D :-D :-D
 
 
Datum: 06. dubna 2009 19:44
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
jo to určitě 3 jen nicku to chce větší rozetu nebo menší sekundáro
 
 
Datum: 06. dubna 2009 19:43
 
 
 
 
Jméno: NiCK_Da_DiCK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no tak na tohle je urcite nej ten 3krouzek...protoze nejlepe udrzi tlak...coz se do kopce hodí:-)jo taky jestli tam mas tech kopcu hodne tak bych mozna dal mensi rozetu a sekundárko....to pak lip tahne;-) jeste k tomu kdyz je to castou ve dvou....
 
 
Datum: 06. dubna 2009 19:40
 
 
 
 
Jméno: milan      IP: uživatel5428    
Dobrý den, chtěl bych se zeptat, jak moc hluboký vrub na ojnici (přesněji na dříku ojnice) může být nebezpečný pro zlomení ojnice vlivem namáhání ojnice při provozu. Děkuji za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. dubna 2009 14:20
 
 
 
 
Jméno: Mildecz      IP: uživatel4569    
Panove Stando,Steve,Frikuline,v Nove pace prodavaj v jedne prodejne pisty s prumerem pistniho cepu 13,98.Je to na Jawu 50.Ojnicni cepy maj taky prumer 14mm.Ja portebuju prumer 14,1.Nemuzu prodavacovi vysvetlit,ze orginal cep i pist ma byt 14,1.Bere zbozi z brusirny z Mlade Boleslavi a tam mu rekli ze z prvovyroby je pist a cep 14mm a po prebrouseni ojnice na 14,1 se tam teprve dava cep a pist 14,1.Pritom mu tam jeden chlapek prede mnou donesl rozsaplej pist jak tam rval ten vetsi cep.Nikdy jsem se s tim nesetkal.CO MU MAM RICT????????Zitra si tam jdu pro vyreklamovanej pist 14,1.On veri brusirne. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. dubna 2009 11:31
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Do závodních pístů jdou čepy rukou......:-)
 
 
Datum: 07. dubna 2009 11:31
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
byly 10 a 14,1 mm...kasli na nej, gdyz ma svou hlavu tak at ji mas, ty mas rece svou:-)...a vubec, pokud ma pist tak mu rekni at ho vezme a zkusi tam dat ten cep, nesmi se vubec volne pohybovat, novej tam se musi tlacit sroubovakem...pokud bude volnej v pistu nebo vubec tam bude litat tak je to spatny, pojistky to tam neudrzi...takze to zhrnu - primo to vyzkousejte jak to bude sedet a pokud tam nesedne tak to neber, vyhozeny prachy a jeste to udela v motoru paseku...
 
 
Datum: 06. dubna 2009 21:49
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5705    
hele mam pocit ze ten chlapek ví peknej prd a snazi se ti prodat pist a cep na babetu....normalni origo cep na fichtla je prece 14.1......u nas v mototechne jim to ani nemusim rikat a automaticky mi davaj 14.1 ......chyba neni na tvý straně....skus jinyho prodejce
 
 
Datum: 06. dubna 2009 15:24
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Těžko říct....nekupoval bych tam písty a nebo bych si je přestružil stavitelnym výstružníkem. Každopádně je to divný. Vezmi originální katalog ND a jdi mu to ukázat....Jako kravina to je...ale co od nás chceš...? Máme se Standou a Stevem ten krámek vypálit...? :-D:-D:-D Když je blbej......slyšim to poprvé....!
 
 
Datum: 06. dubna 2009 14:04
 
 
 
 
Jméno: mustangSvK      E-mail:      IP: uživatel2900    
čawa draci .... mam v pláne delat výbrus .... ale neche se mi to tak dlouho zajíždet ....a tak sem premyšlel že nebylo by špatne dat motorku na stajanek a pridat plyn tak na 1/4 a zaradit trojku.... popripade dat pred motor nejaky ventilator kvuli chladeni .... co vy na to ? ... a ešte kvuli odporu by sem mohl trchu utahnut zadni brzdu ... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. dubna 2009 20:12
 
 
 
 
Jméno: kejmls ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no ale tu zadní brzdu bych nepřitahoval akorát si zbytečně zbrušuješ brzdové čelisti
 
 
Datum: 05. dubna 2009 20:12
 
 
 
 
Jméno: mustangSvK      IP: uživatel2900    
no určite ne ... lebo mam plnou vesnici policie a my tu mame same polne cesty .... tak ot neni zrovna vhodne na vybrus ... tak to pochop
 
 
Datum: 05. dubna 2009 19:48
 
 
 
 
Jméno: mustang23333      IP: uživatel1412    
a nemáš jednoduší na to sednout a jezdit kolem vesnice něž tadytydle vypiče
 
 
Datum: 05. dubna 2009 19:44
 
 
 
 
Jméno: mustangSvK      E-mail:      IP: uživatel2900    
no teda si dam pozor a postupne budem pridavat ... dam jehlu na 3. zarez z hora a vice oleju do benzinu ... tak by to mohlo fungovat
 
 
Datum: 05. dubna 2009 19:41
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Motor by měl mít různé režimy přidávání plynu, aby se válec lépe promazával.
 
 
Datum: 05. dubna 2009 19:29
 
 
 
 
Jméno: jirka      E-mail:      IP: uživatel3884    
Zdary, chtěl bych se vás zeptat: na babetě 207 jsem nechal vyměnit odstř. rozjezdovou spojku, motor je po GO. Po startu jde o otáček, ale spojky kloužou. Je to normální po této opravě? Ani se to nerozjíždí, když se na tom sedí. Sedne si to nějak? Zatím jsem to nezkoušel nějak zajet. Dík za odpovědi. J. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. dubna 2009 19:05
 
 
 
 
Jméno: mustafař      E-mail:      IP: uživatel404    
vem si moje icq: 382558776 a pokecáme o tom , já jsem měl taky babettu 207
 
 
Datum: 05. dubna 2009 19:05
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Je možné,že nebyl odmaštěn buben spojky a tedˇto klouže,nebo je vadné gufero v levém víku.
 
 
Datum: 05. dubna 2009 19:01
 
 
 
 
Jméno: pepiino ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar.Potřeboval bych poradit s mým fichtlem.Nejde mi nakopnout.Ale jinak jede normálně když ho roztlačím bez problému ale když ho chci nakoupnout prostě mi nejde.Skoušel jsem všechno GO motoru nic nevim si rady.Pls poradtě.Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. dubna 2009 17:24
 
 
 
 
Jméno: pavelc      IP: uživatel5412    
ahoj,lidi prosim vas mam čz 180 a chci si kouúit rozetu pujde mi tam nejaka z tohodle shopu nebo mam schanet jinde?dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. dubna 2009 13:09
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel1352    
Zdravím mám čz 250 jednovýfuk mám tam dělaný výfuk s koncovkou a v ní je asi 1.5cm díra.. a strašně to řve nevíte co tam mám dat nebo jak to udělat aby to bylo tišší ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. dubna 2009 15:39
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5700    
nebo pokud jsem spatne rozumnel a mas tam jako ladak z nejaky krosky s extra koncovkou,tak to je blbost co sem psal....to bych potom koncovku skusil roznejtovat,procistit tu deravou vlozku a dal novou vejfukovou vatu....
 
 
Datum: 05. dubna 2009 15:39
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5700    
tak ho rozeber a udelej si do nej nejakou peknou prepazku do kuzelu......:-) neco podobnyho uz sem skousel na fichtla a jak to fungovalo....na dratenky se s odpustenim vyser....ty sou na nic......
 
 
Datum: 05. dubna 2009 15:37
 
 
 
 
Jméno: gzfjtrf      IP: uživatel3402    
co neřve nejede :-D
 
 
Datum: 05. dubna 2009 13:32
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel4545    
dej tam drátěnku.
 
 
Datum: 05. dubna 2009 13:11
 
 
 
 
Jméno: Sharky      IP: uživatel5693    
Zdarec prosim vas jaky gufero patri na kliku pod primarni retezovy kolecko? Diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. dubna 2009 18:02
 
 
 
 
Jméno: Sharky      IP: uživatel5701    
Diky byl sem na internetu z mobilu a ten mi jaksi nebral stranku jawa-50.cz....
 
 
Datum: 05. dubna 2009 18:02
 
 
 
 
Jméno: kajko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
17-30-7
 
 
Datum: 04. dubna 2009 19:26
 
 
 
 
Jméno: kalda      IP: uživatel2971    
Zdarec,jak rozeznam 555 motor od 550 nekde sem cet ,ze podle valce ale ten muze byt menen takze podle toho to nepoznam ma to maly pistni cep,nejake vystupky na magnetu ze spodu i odshora na primarnim retezu je spojka a jak sekunadarni retaze ma pouze odhodeny pravy dekl prej tam ma byt nejake lozisko na spojce ale zadne nevidim(tazka je kde).Predem dik za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. dubna 2009 13:48
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5692    
nerozpoznas....kartery sou stejný..... a dokonce posledni 550 meli stajnej motor jako 555....jinak sou to ty detaily jako magneto s rohama,valec s ouzkym sacim kanalem,lamela na kuličkách....zbytek stejnej.....ja bych to moc nekoumal.....neni to jedno....stejne ten 555 lip jede.....
 
 
Datum: 04. dubna 2009 13:48
 
 
 
 
Jméno: Winc™CZ      E-mail:      IP: uživatel3458    
zdar draci,chtěl bych se zeptat jestly byste mi neřekly jaky ložiska se dávajou do předního a zadního kola na JAWU 21,pokudmožno kdybyste poslaly odkaz na sesu.Díky ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. dubna 2009 17:50
 
 
 
 
Jméno: matias      IP: uživatel5680    
nazdar,možno to tu už je ale sesa tu predával čínsku náhradu výfuku na fichtla... už nie je v ponuke? ten "origo" je na mňa moc drahý odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. dubna 2009 22:56
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to nevim stale kdy
 
 
Datum: 03. dubna 2009 22:56
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5682    
A co chromovanej dvoukomoráč?
 
 
Datum: 03. dubna 2009 10:26
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bude az za mesic,,veze se terprve na mori :-)
 
 
Datum: 03. dubna 2009 7:16
 
 
 
 
Jméno: lantros7 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
asi je vyprodal.taky je nevidím.bylo to dobré zboží.
 
 
Datum: 03. dubna 2009 0:24
 
 
 
 
Jméno: kalda      IP: uživatel2971    
Hosi sorry ,ze to sem dam ale ty Češi to prostě posrali!:-DNa ten konec uz se nedalo divat! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. dubna 2009 15:23
 
 
 
 
Jméno: lantros7 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
souhlas stando.není nad to se pobavit na vesnickým fotbálku,a s pivíčkem.neboj je jaro už to všechno začne.
 
 
Datum: 03. dubna 2009 15:23
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5682    
sou to nagelovaný baletky ktery zajima akorat kdy budou brát.......vyhra je nezajima,plat maj jistej...... ja fotbal vubec nemusim...... mozna tak vesnický ligy...to je fotbal:-)...kolikrat lepsi podivana nez utkni o mistrák
 
 
Datum: 03. dubna 2009 14:55
 
 
 
 
Jméno: lantros7 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Honění za nějakým kulatým nesmyslem.Můžou si koupit fáro,baby ale co něco upravit,opravit na fíkovi.Ha!!!!TOneumí žádnej namachrovanej kopálista.Já se na to radši nedívám.Vůně benzínu a oleje,to je žrádlo.(moje žena si to nemyslí)
 
 
Datum: 03. dubna 2009 1:10
 
 
 
 
Jméno: rosi48      IP: uživatel995    
tak beckham je buzerantskej metrosexual:-D to je pravda
 
 
Datum: 02. dubna 2009 21:57
 
 
 
 
Jméno: Mischenike      IP: uživatel600    
Nesud te ten fotbal takhle:-( je videt ze nikdo zvas ho vzivote nehral zavodne... tim se nechci vytahovat.. ale dkyz se ti nekdo projde 18mm kolikama po achylovce nebo se ti probehne po kotniku.. tak to neni zadna sranda... je pravda ze ty uplne vrcholoví fotbalisti jsou simulanti nejvetsi:-D ale to uz k fotbalu patrí.. je to nejako nezere ze je za to nekdo odsuzuje... vcera jsem cetl.. Beckham si za týden vydela 22,5milionu Kč!!? je tohle normalní?:-D Joo a dalsi vec.. ty kluci se na to museli poradne nadrit aby byla tam kde jsou a mohli si dovolit takto simulovat.. ja osobne hraju 3 ligu v dorostu.. a vim co je to za drinu se poradne pripravyt hlavne fyzicky na sezonu;-) to uz neni ze se svezes 15km na motorce...:-D ale pekne po svejch;-) No jen tak pro ty co to nikdy nehrali.. proste nevedi o cem mluví;-)
 
 
Datum: 02. dubna 2009 21:49
 
 
 
 
Jméno: MOLY      IP: uživatel1913    
Rosi....ale no tak....:-D:-D:-D......a silně o tom co píšeš pochybuju..!!:-D:-D:-D
 
 
Datum: 02. dubna 2009 21:33
 
 
 
 
Jméno: rosi48      IP: uživatel995    
frikulin ® :jo dybys viděl postavu hokejovyho utočnika a fotbalovyho,tak bys je od sebe na postavu nepoznal,stejně tak obranci ve fotbale aj hokeju sou skoro stejny postavy.akorát v hokeju na sobě maj tolik vystroje že vypadaj...ale sou to povětšinu hodně šlachovity vyžlátka a že taková fotbalová bábovka by většině z vás dokázala pořádně poupravit zjev...
 
 
Datum: 02. dubna 2009 20:58
 
 
 
 
Jméno: wawakk      IP: uživatel748    
taky mně fotbal nebaví a vlastně všechny sporty kde nesmrdí benzín a nejvíc mně štve že se vysílá každej krajskej přebor ale z motorsportu nic viz dakar Hlavně čt 1 a 2 všichni nemame kabel celkově mě celá televize začíná srát samí seriály a estrády. spějeme do záhuby
 
 
Datum: 02. dubna 2009 17:31
 
 
 
 
Jméno: lukasholub      IP: uživatel4663    
JJ,je to tak dneska už skoro fotbal hrát neumí a berou za to nehorázný peníze i když pouštějí gol za golem.Na postavu si nestěžuju,sice ferrari a nějaká buchta by bodla,ale určitě k vůli tomu nepujdu hrát fotbal,raději pujdu normálně vydělávat jako každej jinej.:-D
 
 
Datum: 02. dubna 2009 16:10
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jojo....souhlasim.....figuru bych bral....a ty bábovky co klátěj taky....:-D:-D:-D:-D:-D:-D A Ferrari bych asi taky mohl.....ale to už podmínka neni....:-D
 
 
Datum: 02. dubna 2009 15:31
 
 
 
 
Jméno: fishracing ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nesnášimje,zgelovaný to je bere to 10mega měsíčně má to ferrari...mno a to jen za to že když do něj strčí dělá mrtvýho...snad jen ty figury jim závidim...Ale když se jim líběj takovýhle exoti tak taky musej bejt vylízaný...Nechápu jak někdo takovej může brát víc než třeba doktor...ježiš jak sem zase nasranej...radši už nebudu ani psát páč bych hrubě porušil pravidlo budu se chovat slušně...sorry vášnivý fotbalisté,ale nemam vás rád...
 
 
Datum: 02. dubna 2009 15:15
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel4545    
Ten fotbal celkově jde do pr****, třeba když se podíváte na hráče před 20 lety,to byli chlapy! A dneska takoví chcípáčci :-D s ulízanými vlasy,co spadnou a simulujou. :-D
 
 
Datum: 02. dubna 2009 14:52
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja se priklanim frikulina,, sice sem to nevidel ale umim si to predstavit naprosto zive,,, proto se uz na fotbal uz nedivam,,,, jinak kdo nas muze porazit je jen SR pac to jsou bratri :-) jinak fakt nevim procten fotbal v cr jde do kytek :-(
 
 
Datum: 02. dubna 2009 10:38
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Fotbal nenávidim. Když už tak hokej a to jen šampionáty...tam sou aspoň pořádný chlapy a ne tyhle nahoněný kokůtci. Osobně doufám že se na žádný mistrovství nedostaneme. To by byla pěkná vostuda....
 
 
Datum: 02. dubna 2009 9:17
 
 
 
 
Jméno: Monty812 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
přesně můj názor:-)
 
 
Datum: 02. dubna 2009 9:13
 
 
 
 
Jméno: fishracing ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ještě že mám totální averzi vůči fotbalu...debílci se honěj za míčem a když ho dohoněj tak ho odkopnou...a nejvíc miluju jak spadne a div nebrečí...v motokrosu spadne je skoro mrtvej skočí na to zpátky aby nestratil ani vteřinu a jede...
 
 
Datum: 02. dubna 2009 8:24
 
 
 
 
Jméno: kajko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hehe dufam ze mi tu nezrusite ucet ked sme vyhrali :-)
 
 
Datum: 01. dubna 2009 23:06
 
 
 
 
Jméno: rosi48      IP: uživatel995    
njn.ale nejvic me na tym sral ten slovenskej komentator,-slováci z tohoto budou zase celej rok žit jak nás konečně porazili :-D:-D
 
 
Datum: 01. dubna 2009 22:27
 
 
 
 
Jméno: tolind ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Když zabrousím píst o ten milimetr nebo dva tak to brousím jen na místě, kde je nasávání nebo na obou??(Jak nasávání tak výfukú....a pak máme někdo zkušenosti s přefukama přes válec?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. dubna 2009 9:12
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Milimetr nebo dva to seš v kurva velkym rozptylu....:-D Jinak já osobně ho upálim na soustruhu dycky celej. Ale můžeš propilovat jen místo kde saje přez okno. To sem dělal taky. Jinak přefuky přez válec trochu nechápu ale asi myslíš přefuky ve vložce plněný okýnkama v pístu že....? To je alchymie. Neni to s nima sranda. Ostatně s púřefukama neni nikdy sranda ale speciálně přez píst je problém protože musíš dobře udělat okýnko mít správně úhly atd....
 
 
Datum: 02. dubna 2009 9:12
 
 
 
 
Jméno: lada.min ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj prosim poraďte kde bych si mohl nechat udělat pístní kroužek. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. dubna 2009 16:25
 
 
 
 
Jméno: ladamin      IP: uživatel5666    
tak za to číslo bych byl moc rád:-)
 
 
Datum: 02. dubna 2009 16:25
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kroužky se nechaj vyrobit ale je to dost drahý. Pokud máš KIT VŠECH KITŮ na 60 ccm (to je teprve vtip jak má bejt....:-D) tak určitě seženeš kroužek co se dá použít. A nebo ti můžu dát číslo na mistra brusiče pana Baška z Třebechovic pod Orebem. Ten sežene všechno......
 
 
Datum: 02. dubna 2009 9:20
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5664    
a neni to tenhle? http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_2177.html jako urcite se daj nekde sehnat,skus se zeptat sesy.......a z nejakyho skutra by nebyl stejnej? ono vic by pomohlo,kdybysme aspon vedeli o jakej krouzek se jedná....to se pak líp čaruje......
 
 
Datum: 01. dubna 2009 18:41
 
 
 
 
Jméno: lada.min ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No tak kdyby to šlo ho koupit, tak ho koupím a nebudu to sem psát. Koupil jsem kit na zvíšení výkonu na 60ccm a tam je kroužek jinej.Proto ho potřebuju někde nechat udělat.
 
 
Datum: 01. dubna 2009 17:51
 
 
 
 
Jméno: lukasholub      IP: uživatel4663    
Mám takové tušení,že to nebyl pokus o vtip,na co ho chceš dělat,když si ho tady můžeš koupit a máš to bez starostí. :-)
 
 
Datum: 01. dubna 2009 17:38
 
 
 
 
Jméno: lada.min ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dobrej pokus o vtim, ale nejak se nesměji. NJN
 
 
Datum: 01. dubna 2009 17:33
 
 
 
 
Jméno: eclips      IP: uživatel5345    
koupit
 
 
Datum: 01. dubna 2009 17:26
 
 
 
 
Jméno: lukas      E-mail:      IP: uživatel963    
čau mate skusenosti s jednokroužkovym pistem osmy vybrus stoji to za to nebo dik soused to chce davat na normalni motor z fichtla odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. dubna 2009 21:09
 
 
 
 
Jméno: stur1      IP: uživatel5670    
Nazdar draku,já a brácha máme mustangy.Brácha ma píst se 2 kroužky a já mam se 3 pístními kroužky.Máme stejné výbrusy a já mu ujedu.Čim víc kroužků,tím to lépe drží kompres.Nemusíš to honit do otáček.V pohodě mi to dá 60km/h,jak jedu mírně do kopce a po rovince.Z kopce slušných 80km/h.Jo a máme 4 výbrus.To mám 90kg.
 
 
Datum: 01. dubna 2009 21:09
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5664    
nestojí to za to.....mel si koupit dvoukrouzkovej..... na co jednokrouzek na obycejnym motoru?? akorat furt bude muset tocit motor jak blb:-D:-D:-D
 
 
Datum: 01. dubna 2009 17:11
 
 
 
 
Jméno: Pestic      IP: uživatel3228    
Zdar pri snizovani hlavy je potreba ten tzv.schudek taky zachovat?nebo staci ji stahnout na rovnou plochu?diky draci zdar odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. dubna 2009 16:59
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5664    
zalezi na ojemu....ale tak teoretická komprese je (50+5.5)/5.5 .........sem linej to pocitat,ale bude to tak 10.5:1 .....pri vrtani 40mm to vychazi snad 11:1......ale sem ted linej to pocitat.....
 
 
Datum: 01. dubna 2009 16:59
 
 
 
 
Jméno: Pestic      IP: uživatel3228    
Hmm....tk to se asi nechytam....ne ja myslel zabrat ji mm pod schudek.no nic prenecham to raci tem co o tom neco vedi.delam na to skolu(nastrojar) ae k masinam sme se jeste nedostaly:-(takze o tom vim akorat to co sem slisel od lidi co o tom taky nic nevedi...:-):-)Prosimte a na jaky stupen komprese se dostanes kdyz prostor spalovaku udelas 5,5ml?diky
 
 
Datum: 01. dubna 2009 15:25
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na rovnou plochu s ní neuděláš nic...:-D Snížit hlavu neni prdel.....musíš mít rádiusový nůž na R 60,5 který vykloníš o 2 stupně než je tečna rádiusu koplíku pístu v hraně pak musíš udělat antidetonanční štěrbinu a pak vědět taky kam se tak dostaneš objemem....takový ty mistři co řikaj snížim hlavu o milimetr těm se směju...:-D
 
 
Datum: 01. dubna 2009 14:37
 
 
 
 
Jméno: radek      IP: uživatel2673    
nazdrar draci a dračice, mám problém,když nasadím výfuk na koleno je tam po obvodu 1 mm škvíra,nevíte jak to efektivě utěsnit ? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. dubna 2009 17:01
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5664    
a nebo azbestovej provazek a nebo hlinikovej plíšek(ten tam mam já:-)) a nebo jen blbej alobal.......
 
 
Datum: 01. dubna 2009 17:01
 
 
 
 
Jméno: ondraraz      IP: uživatel5662    
musíš ten konec kolena pořádně očistit a omotat to teflonovou páskou (železářství, voda topení) nebo koupit silikon na komíny, vydrží velký teploty.
 
 
Datum: 01. dubna 2009 9:10
 
 
 
 
Jméno: kalda      IP: uživatel2971    
Zdarec,daji se nekde sehnat nove rafky vcetnu stredu na 555 nebo zvlast predem diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. dubna 2009 20:31
 
 
 
 
Jméno: pouchaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ha špatně toto je správnej odkaz http://www.piskovacky.cz/tryskaci-pistole.html
 
 
Datum: 01. dubna 2009 20:31
 
 
 
 
Jméno: pouchaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ted nevim jestli mysliš moto nebo tu pistol tohle je ta pistole http://www.schneider-bohemia.cz/UserFiles/Images/Catalogue/ArtImages/D030290.jpg
 
 
Datum: 01. dubna 2009 20:30
 
 
 
 
Jméno: kalda      IP: uživatel2971    
Piskovani sem videl ale tu tvou masinku ne.
 
 
Datum: 01. dubna 2009 20:11
 
 
 
 
Jméno: pouchaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Prostě napiš tryskání nebo pískování v googlu a vyber si :-)
 
 
Datum: 01. dubna 2009 20:06
 
 
 
 
Jméno: kalda      IP: uživatel2971    
Mas nejakej odkaz ? Jeste jsem to nevidel rad bych na to kuknul dik
 
 
Datum: 01. dubna 2009 19:58
 
 
 
 
Jméno: pouchaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ne nejsou to spreje... Je to zařízení, které se připojuje ke kompresoru (něco jako stříkací pistole). Korund je materiál který se používá například na brusné papíry. Balotina jsou skleněný kuličky...
 
 
Datum: 01. dubna 2009 19:08
 
 
 
 
Jméno: kalda      IP: uživatel2971    
Nejak nechapu, na to jsou i nejaky spreje nebo neco takovyho?
 
 
Datum: 01. dubna 2009 19:02
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5664    
vidíte to....no....a on pak po me chce abych mu delal motor v bilejch rukavičkách.....
 
 
Datum: 01. dubna 2009 18:47
 
 
 
 
Jméno: Moly      IP: uživatel1913    
Hele...pouchaz..nemachruj...:-D:-D::-D:-D:-D.D:-D:-D:-D.D:-D:-D::-D:-D:-D:-D:-D
 
 
Datum: 01. dubna 2009 18:35
 
 
 
 
Jméno: pouchaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
naukázku motor po kurundu a balotině http://pouchaz.sweb.cz/Motor/DSC05500.JPG
 
 
Datum: 01. dubna 2009 18:29
 
 
 
 
Jméno: pouchaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dělám si to sám :-D. Stačí počáteční investice a když budeš chytrej a šikovnej tak s málo materiálu uděláš spoust práce.
 
 
Datum: 01. dubna 2009 18:28
 
 
 
 
Jméno: kalda      IP: uživatel2971    
To pouchaz: a u koho delas piskovani?
 
 
Datum: 01. dubna 2009 18:23
 
 
 
 
Jméno: pouchaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak tak, jak píše standa pískování je pískování. :-D Na středy kol mám připravenj následijící postup: Opískovat korundem zrnitost 60, potom to vemu balotinou zrnitost 120 a nakonec hadrovým kotoučem a brusnou pastou na hliník do vysokého lesku. Po te jen ovčí vlnou přeleštit. Plánuju že jeden střed mi bude takhle trvat cce 3 hodiny. Cena za oba je cca 200 kč.
 
 
Datum: 01. dubna 2009 18:10
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5664    
ciste jen dratenym kartacem na vrtacku....stoji 30,- ....takovej ten do konusu....... Jawan21 rikal ze je dobry do toho strikat wédéčko.....ja to obcas zalil benzinem z fichtla...a vysledek supr
 
 
Datum: 01. dubna 2009 17:07
 
 
 
 
Jméno: kalda      IP: uživatel3517    
A cim si lestil,brusnou pastou?:-D :-D :-D :-)
 
 
Datum: 01. dubna 2009 13:12
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5663    
nevim:-D:-D ja to lestil....Pouchaz pískoval:-) Ale stejny to neni...... kola bych spise lestil....precijenom ta balotina ztmavne i kdyz na ni sahnes spinavou rukou......
 
 
Datum: 01. dubna 2009 11:04
 
 
 
 
Jméno: kalda      IP: uživatel2971    
A nevis kolik vyjdou opiskovat ty stredy?MOje stredy nejsou zadny zazrak na 555 jsem dal kola z 21 ale to neni vono.
 
 
Datum: 31. března 2009 22:26
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5657    
a myslim ze Bartunkovi.cz ti zrenovují stare kolo....v podstate jim stačí poslat stred kola.........udelaj loziska,vyleštěj,vypletou,daj rafek,ale samozrejmne to opet pekne zaplatis.......a k lestení stredů.....neni to vubec nic tezkyho a kdyz se ti k tomu povede sehnat dva novy rafky za 500,- a vyplet na obe kola za 500,- tak si udelas dve novy kola za 1000,- + hodiny práce....ale za hodku sem zmaknul oba stredy na 21 i sbrzdovejma štitama,ale jak rika Pouchaz.....zlatá pískovačka.....:-D:-D:-D Jinak kvalitu si muzes okouknout na burzách.....motoren jsou skoro na kazde vetsi.....
 
 
Datum: 31. března 2009 22:10
 
 
 
 
Jméno: kalda      IP: uživatel2971    
Jaj dik Stando, bohuzel Slovaky nemam v oblibe, a jetse k tomu tuhle stranku.A jak od nich dostaneme zitra klepec tak tam muzou dat i 6000,-
 
 
Datum: 31. března 2009 22:04
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5657    
jj..... motoren.sk maj komplet kola....ale priprav si poradnej balik penez........
 
 
Datum: 31. března 2009 21:58
 
<  222  223  224  225  226  227  228  229  230  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 13.05.2025 22:03:52 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu