|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 TO SESA: Chtěl bych se zeptat, jestli je ještě v prodeji 3-kroužkový píst 40,00 - 8. výbrus? Dřív tady byl, ale teď ho tu nemůžu najít.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. května 2009 23:37
Jméno: standa
IP: uživatel6119
 pekny kecy......madarska i cinska pistni sada stoji za pekny hovno,akorat jedna stoji 150 a druha 200 a jako ta kvalita pistnich krouzků,to by jeden blil...... nejlepsi je sehnat si stary dobry veci z mototechny...... a k cenam na fichtlkramku muzu rict jen jedno......je to kšeft.....neco je levny,neco je našponovany jako krava....nic nenadelas,nikdo te nenutí to kupovat.... treba stara perovna je celkove o 30% levnejsi,ale ma to svy ALE.........
Datum: 17. května 2009 23:37
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
 Jako já si na sesu nestěžuju má tu plno dobrej věciček...ale jako...... no nemá cenu to tady vypravovat stejně mě nikdo neposlouchá...
Datum: 17. května 2009 19:26
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
 *Když řikáš čínská pístní sada
Datum: 17. května 2009 19:25
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
 Když řikáš pístní sada...sesa měl dřív uplně tu samou...a měl jí za 260,-....a já s tou sadou z mototechny nemam problém..tak nevim co tam máš za mototechnu..
Datum: 17. května 2009 19:24
Jméno: wiku
IP: uživatel298
 1) ne každý má ve městě mototechnu
2) nikdo ti nebrání koupit si čínskou pístní sadu která kompletní i s krabičkou stojí 150kč. Ale až ti popraskají pístní kroužky, praskne píst, vyskáčou segrovky, radši si to rozmyslíš a koupíš od sesi zaručenou kvalitu. Věř si tomu nebo ne, ale já během 3000km jsem měnil tuhle čínskou pístní sadu ( 150kč) 4x.
Jedno skoropřísloví praví : nejsme tak bohatí abychom si mohli kupovat levné věci.
Datum: 17. května 2009 11:51
Jméno: luky
IP: uživatel3879
 přesně tak šeša je bohužel ze všech nejdražší ....
Datum: 16. května 2009 21:26
Jméno: MOly
IP: uživatel1913
 čus...hele..jako nic proti sesovi nemam...ALE..!!..u sesy stojí komplet pístní sada 280,- a v mototechně 160,- ---tak si to rozmysli a dojdi do mototechny...
Datum: 16. května 2009 21:11
 draku dej mi cas ,,zas budou ale da to makacku to splasit,,sesa
Datum: 16. května 2009 20:57
Jméno: Martin
IP: uživatel5878
 jestli nemůžeš sehnat píst na netu tak se zeptej tam kde dělají výbrus
Datum: 16. května 2009 19:56
 ahojte mám dotaz na cz 250 typ 455 ked nakopávam skoro vzdy my vystrelí nakopávačka a raz mi takto zasiahla nohu a neviem ale doteraz ma bolí neviete čím to može byť? alebo čo spraviť aby to nerobilo prosím odpovedzte
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. května 2009 21:48
 ono je to taky dost o zvyku,me taky ciza parktar kompla az sem druhou chytil o riditka kolenem,ale musis se naucit to naslapnour  ,ale jak rika blazenn,muze to bejt celkym predstihem
Datum: 16. května 2009 21:48
Jméno: blazenn
IP: uživatel6092
 mas moc velky predzapal-predstih
Datum: 16. května 2009 19:40
 zdravim prosim poradte kde najdem nejake vykresy klukoveho mechanizmu (klukovka ojnica piest ..) na jawa 21. dakujem
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. května 2009 13:50
Jméno: Hegi
IP: uživatel6100
 Prosím vás víte někdo jak se zajíždí pionýr?je na to nějaká metoda?diky za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. května 2009 21:05
Jméno: filip
IP: uživatel6103
 aspon 500 km ho nevytáčat v plných otáčkach a dávať tam vela kvalitného oleja tot vše
Datum: 16. května 2009 21:05
Jméno: standa
IP: uživatel5806
 jo. jezdit sám,jezdit po rovine,davat hodne oleje do benzinu a jezdit pomalu
Datum: 16. května 2009 13:46
Jméno: BeNy
IP: uživatel692
 čus....prosimvás nemá někdo z vás někdo šablonu těsnění mezi válcem a motorem ?.....v reálným rozměru abych si to mohl vytisknout...díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. května 2009 16:49
Jméno: lk
IP: uživatel5732
 stačí vzít papír, přiložit ho na možadovanou plochu a třeba 13kou klíčem proklepávat....pak vyzmeš třeba malej ořech z goly a na kovadlině probouchneš v papíru díry pro svorníky a maš to
Datum: 16. května 2009 16:49
 Bus to neni potřeba vystřihni tu díru na vnější průměr vložky válce a díry na štefty, namaž tu dosedací plochu lehce olejem a posuň po šteftech a přiskni ke karterum  alespoň tak to dělám já
Datum: 16. května 2009 14:13
 Ahoj, chci se zeptat, po kolika najetých kilometrech se mění ložiska na klice, popřípadě kde všude.. Díky...
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. května 2009 17:31
Jméno: Jarda
IP: uživatel1716
 Pístní čep je jako u originálu, to nevim kolik je, vy to víte?
Datum: 15. května 2009 17:31
Jméno: Martin
IP: uživatel5878
 a jaký je pístní čep??menší vůle a zvoní také
Datum: 15. května 2009 16:50
Jméno: Jarda
IP: uživatel1716
 2-kroužkovej je novej...!
Datum: 15. května 2009 16:02
Jméno: Moly
IP: uživatel3165
 Řek bych že ten 2-kroužkovej je v pytli...
Datum: 15. května 2009 14:20
Jméno: Jarda
IP: uživatel1716
 Mno, když dám 2 kroužkovej píst, tak v tom tak jako zvoní, když 3 tak to nedělá,, co s tim tedy je?
Datum: 15. května 2009 14:06
Jméno: standa
IP: uživatel6093
 tohle je nespecifikovana zalezitost......jednoduse se meni,kdyz uz jsou volná,vetsinou je to doprovazeno spatnymy gufery na klice,nedrzi to volnobeh a vylitavaj otacky nahoru sami od sebe a nebo v tom mlátí.....
Datum: 15. května 2009 13:59
 au draco kdo z vás má 05 a bydlí poblíž Chrasti to je 12 km od Chrudimě..............já bydlím kousek od chrasti ve vesnici. jaký jsou tady policajti napište prosím díky.za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. května 2009 14:56
Jméno: Pida
IP: uživatel2760
 já bydlim v Radimi u Luže to je asi deset kiláků od Chrasti,s policajta sem se ještě nesetkal,mám Jawu 21
Datum: 15. května 2009 14:56
Jméno: X7X
IP: uživatel1716
 Čauwec, tak v týhle lokalitě na policajty si dej sakra bacha..!!! Vlastní zkušenost..!!!
Datum: 15. května 2009 10:59
 zdar, jak patri pistni krouzky s oznacenim ´´ko´´ -obe, smerem napisu ´´ok ´´k hlave ??Nebo jak???DIKY
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. května 2009 15:50
 najdi si na kroužku nápis "KO" tím to přijde směrem nahoru.. jakože k hlavě
Datum: 15. května 2009 15:50
Jméno: čert
IP: uživatel6052
 zdar, nechal jsem si na pinckovi udělat výbrus, a ted zajíždím, zatím jen 100 km, do kopcu je lenivý, tomu rozumím, ale stane se ,že nekdy i po rovině při vyšším prevodu mi dost povadne, a mosím chvilku šetřit na jedničku krokem, je takové vadnutí u záběhu normální? taky po jízdě mám vždy svíčku jak kominář, mosím často čistiti.
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. května 2009 14:34
Jméno: čert
IP: uživatel6052
 dík za odpovedi, na kliku sem dal jehlové ložiska, a vlastně, vyměnil všechno co šlo, i ložiska na kolech a v rozetě, tam sem vyhodíl oba šneky, a ejhle, kolo se točí jak divé, přidál sem sportovní filtr, lepší hlavu, celé nové zapalování, tak už věřím, že to bude chtět v klidu zajíždět, za studena to jede jako čert, ovšem raději zvolním, budu s takovu zajíždět dva roky
Datum: 15. května 2009 14:34
Jméno: standa
IP: uživatel6093
 normalni to uplne neni,ale treba to casem vymyzí....ja kdyz zajizdej,tak motor vubec nechtel do otacek,ale na otacky o trosku vetsi nez je volnobeh vyšplhal na dvojku uplne vsechno a trojku sem radil snad ve 30 a jela....vzhledem k tomu,ze mel silu,tak sem ho nemusel nijak vytacet,jezdil sem volne na trojku a motor mi absolutne nevadnul...mam 3 kruhy a po zajetí jede jen 70 po rovine...to je jen moje skusenost!! drive sem taky zajizdel jeden vybrus na jinem pincku a dokud si nesednul,tak to nejelo a odspoda vubec nechtel jet....pak se povolil a jel pres 80....zadnej mi takle rychle nejel...... mozna to ma dost spolecnyho s volnosti vybrusu,poctem krouzku a na stavu zbytku motoru.......pokud mas vylitanej motor a na nem vybrus,tak to samozrejmne nepojede a navic se stava,ze ti to odkurví kliku......
Datum: 15. května 2009 14:12
 vcelku normalni, jak to povadne tak okamzite zastavit a dal ho netrapit, je tam hodne velky riziko pak, dela to klidne i z kopecka a tam je to docela zakerny ze se to da spatne zjistit pac ti to tlaci setrvacnost dolu a motor bezi dal, leda pres spojku, jinak pokud mas hodne tesny vybrus tak to treba ani po 50 km nenakopnes, to je uplne normalni, stovka je prd, to se jeste nestacil ani trosku usadit, po petistovceto musi zacit ozivat, u tesnejsich vybrusu i o dost km navic, taky zalezi jak to zajizdis, takze vysledek je - normalni, netrap ho, zajizdej a bud trpelivej...
Datum: 14. května 2009 21:31
Jméno: skypi23
IP: uživatel4389
 me to delal taky je prehraty a pridira se dej jehlu na treti zarez od spoda mozna ti to pomuze
Datum: 14. května 2009 19:53
Jméno: Libor
IP: uživatel5546
 hej hosi zdar, setkal sem se s né prijemnou situaci!, dal sem valec na vybrus a doma se podivu a vidim tam jakysi ryhy docerna , ty z minuleho zadriti, vadi to necemu ze je to uz vybrouseno , ale stale jdou videt???ale hmatove neni znat nic.. jen zrakem!..
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. května 2009 19:18
 ono při výbrusu se ty drážky dělají, drží se v nich olej
Datum: 14. května 2009 19:18
Jméno: mogul
IP: uživatel5357
 Jestli na hmat prstem to nejde cítit, tak bych to nechal tak.
Datum: 14. května 2009 18:09
Jméno: Michal
IP: uživatel5546
 kua jerstli sou tam jen takovy vlasky na pohled tak to se da sem myslel ze treba pul milimetrovy ryhy
Datum: 14. května 2009 17:29
Jméno: Michal
IP: uživatel5546
 zdarec co vschno zpusobuje falesny vzduch v klice neboli spatne gufero na klice ze s´trany zapalovano
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. května 2009 18:12
Jméno: mogul
IP: uživatel5357
 Samo se to může rozbíhat do vysokých otáček a špatně to jde startovat, pokud to vůbec jde.
Datum: 14. května 2009 18:12
 špatně to muže chytat.. hůř to jede.. možná i nějaké poškození motoru časem...
Datum: 14. května 2009 17:44
Jméno: sliva
IP: uživatel5336
 zadrec hoši chci se zeptat jestli se daji koupit samotny jehličkovy ložiska na klikovku
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. května 2009 15:30
Jméno: Sharky
IP: uživatel6046
 dá ale dost špatně se shání
Datum: 14. května 2009 15:30
 Čau draci nevíte čím to je žemi svíčky odcházejí často skoro každý měsíc jedna ..........poradte prosím......děkuju za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. května 2009 22:07
 novy nevydrzej, Brisky me dycky odesly, posledni se poroucela po dvou tydnech, proste to na to neni konstruovany, nebo to nesnasi olej, bo je blbe serizeny karbenatek (hodne casto se to stava ze je treba enormne bohata smes, chce to nastavit a negdy to pak vydrzi nejaky ten patek) nebo se to proste flaka, nejak na to nemam tez vysvetleni, parkrat uz sem slysel ze se ale nekonstruuji na olej nebo to proste nemaj rady, newim, neni nad svicky starsi konstrukce, obvzaste PALky jsou tim vyhlasene, slava jim, to jsou svice s velkym S...zkus serd toho karbenatka, zmensi odtrh, ocsiti svicku jemnejsim smirglem od bordelu a uvidis...
Datum: 14. května 2009 22:07
Jméno: kocour
IP: uživatel849
 Mně taky a je to snad jediná věc, které jsem u fichtla nepřišel na kloub.
Datum: 14. května 2009 18:52
Jméno: Honza
IP: uživatel1653
 Já si myslím že svíčka nemůže jentak odejít, časem je možná horší kvůli opalům a nebo pokud je odrušená tak tam může odejít odrušovací odpor.
Datum: 14. května 2009 17:37
 jde o to, co to znamená, že odejde
Datum: 14. května 2009 16:41
Jméno: xxx
IP: uživatel6081
 Může to být špatně nastaveným zapalovaním... (předstih, odtrh)
Datum: 14. května 2009 13:53
Jméno: dmjd
IP: uživatel1699
 sdgvxx
Datum: 14. května 2009 12:43
Jméno: góóór
IP: uživatel1582
 nesmíš je zapalovat ve větru pak brzo zhasínaj
Datum: 14. května 2009 12:06
Jméno: mirek
IP: uživatel4226
 Čau kluci měl jsem sundaný pístní kroužky a dal jsem je tam v jiným pořadí než původně byli. Mám je zajíždět? Bojim se abych to nepřidřel
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. května 2009 17:33
Jméno: Michal
IP: uživatel5546
 ja bych si koupil za 26 kc novy krouzky a nemusis resit poradi ani se ti to nezadre pokud to nebudes honit
Datum: 14. května 2009 17:33
Jméno: Sharky
IP: uživatel6046
 jen lehce aby si sedly..prvních pár kilometrů to nehonit do otáček a nebrzdit motorem
Datum: 14. května 2009 15:42
Jméno: mara
IP: uživatel6022
 ja si myslim ze ne..ale tak kdyztak pro jistotu dej do bezinu vic oleje
Datum: 13. května 2009 21:07
Jméno: hm
IP: uživatel5336
 zdarec hoši chci se zeptat chtěl bych dat 8 vybrus na obyčejnou seriovou kliku vidrži to nebo se vysipe
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. května 2009 22:23
Jméno: standa
IP: uživatel6077
 tohle je diskuze na nulový urovni.......jak bych to blize vysvetlil......budes mit vyjetej motor,udelas vybrus,chvili to pojede dobre ale pak se ti po case vysere stara klika......proc asi? protoze s novym vybrusem vzrostou tlaky a tim i narazy na starou kliku....pokud je hodne jeta=nevydrzi to........pokud si bystrej,pochopis to z tyhle odpovedi..........jinak 8 vybrus neni nejaka extra palba.....prida max pul kone a pokud mas dobrej motor,tak mu to nijak neuskodi.....
Datum: 13. května 2009 22:23
 ja myslim ze by to udrzet melo...ale asi bych rovnou vymenil i loziska....
Datum: 13. května 2009 21:15
Jméno: Martin
IP: uživatel5848
 klika to vydrží ten výkon se sice zvýší a pokud neupravíš motor na větší otáčky tak klika je dymenzovaná většinou na větší zátěž co je to za motor?
Datum: 13. května 2009 21:15
Jméno: Jarda
IP: uživatel1716
 Klika to vydrží,, Záleží, jak s tim budeš jezdit.. Pokud to budeš drtit tak je jasný, že dlouho nevydrží.. Já kdybych si dával 8 výbrus, na kliku bych se mrknul...
Datum: 13. května 2009 21:15
Jméno: hm
IP: uživatel5336
 prosim poradte
Datum: 13. května 2009 20:52
Jméno: gufero
IP: uživatel5546
 co zpusobuje spatny gufero u zapalovani fichtl nechce chytnout a po chvilce tlaceni chytne a v pohode se da jezdit ale pak jak zdechne tak zas nanovo
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. května 2009 19:44
Jméno: gufero
IP: uživatel5546
 jeste ze sem si koupil dve gufera mi sel olej z motoru do smesi tak sem to tam daval novy hrozne to cudilo a taky nejelo
Datum: 13. května 2009 19:44
Jméno: mogul
IP: uživatel5357
 Vetšinou se to samo rozbíhá do vysokých otáček a jde to špatně startovat.
Datum: 13. května 2009 19:36
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 špatné gufero je znat jak při startování tak při jízdě(pokud to teda vubec nastartuješ)protože si to bere falešný vzduch
Datum: 13. května 2009 19:31
Jméno: viktor009
IP: uživatel6069
 čau tak sem tu zase no a dnes se potřebuju zeptat na to když pohnu z klikou nebo prostě s tim co drži pist (nevim jestli se to tak menuje ještě nejsem takovy znalec) no tak to de celkem z těžka a jak by tam něco dřelo vydava to takovy divny zvuk nevite čim to muže byt a jak to opravit? jak už asi vite tak mam mustanga... no tak mi prosim poradne diky a čau
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. května 2009 15:37
Jméno: viktor009
IP: uživatel6069
 ok meknu se na to...
Datum: 13. května 2009 15:37
Jméno: sir.boombastic
IP: uživatel5978
 To bys mel vedet ty ne jestli se s tim da jezdit jeste pred 1 mesicem sem byl taky laik a stalo se mi neco s prevodovkou motor z fika se nemusis bat rozdelat neni to tak slozity
Datum: 13. května 2009 15:02
Jméno: viktor009
IP: uživatel6069
 a neda se stim jezdit? protože sem nikdy motor nepulil a nevim jak by to dopadlo maximálně kolik by tak stála oprava??? někde v opravně?
Datum: 13. května 2009 14:42
 Můžeš mít zadrřený ložiska na klice nebo jehlový ložisko u ojničního čepu,Jediná možnost jak to opravit je rozpulit motor a vyměnit ložiska.
Datum: 13. května 2009 13:51
Jméno: LochneSS
IP: uživatel6053
 Da se zamenit klika z mustanga za kliku z 555? Nejde mi o ojnici atd. ae o hridele vedouci do primaru a do magnetu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. května 2009 21:23
 dilkove budou stejne ale maji mensi prumer cepy u 555 nez u 20,21,23! a loziska se sehnad nedaji s dirou tusim 15mm (J555) a prezvenek 47mm J20 ma cepy prumer 17mm!
Datum: 12. května 2009 21:23
Jméno: LochneSS
IP: uživatel6053
 Je to kratsi ta hridel na primar?
Datum: 12. května 2009 21:20
Jméno: standa
IP: uživatel6061
 nejde
Datum: 12. května 2009 21:08
Jméno: UMS
IP: uživatel5685
 Mam mustanga kdyz ho vytocim do plnych tak to v nema zacne tak chrasiti jakoby pistni krouzky skakaly v zamcich ale v nizkych se mi to nikdy nestalo nevite co to je a co s tim jinak motor je po GO pred ni to nedelalo
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. května 2009 16:36
 aoj draci,co muze byt s babetou 210 kdyz po zie nejde proslapnout?asi bude zarezla ne nebo neco s prevodovkou,diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. května 2009 14:18
|



|