slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  216  217  218  219  220  221  222  223  224  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: eiffel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
TO SESA: Chtěl bych se zeptat, jestli je ještě v prodeji 3-kroužkový píst 40,00 - 8. výbrus? Dřív tady byl, ale teď ho tu nemůžu najít. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. května 2009 23:37
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6119    
pekny kecy......madarska i cinska pistni sada stoji za pekny hovno,akorat jedna stoji 150 a druha 200 a jako ta kvalita pistnich krouzků,to by jeden blil...... nejlepsi je sehnat si stary dobry veci z mototechny...... a k cenam na fichtlkramku muzu rict jen jedno......je to kšeft.....neco je levny,neco je našponovany jako krava....nic nenadelas,nikdo te nenutí to kupovat.... treba stara perovna je celkove o 30% levnejsi,ale ma to svy ALE.........
 
 
Datum: 17. května 2009 23:37
 
 
 
 
Jméno: Moly      IP: uživatel1913    
Jako já si na sesu nestěžuju má tu plno dobrej věciček...ale jako...... no nemá cenu to tady vypravovat stejně mě nikdo neposlouchá...
 
 
Datum: 17. května 2009 19:26
 
 
 
 
Jméno: Moly      IP: uživatel1913    
*Když řikáš čínská pístní sada
 
 
Datum: 17. května 2009 19:25
 
 
 
 
Jméno: Moly      IP: uživatel1913    
Když řikáš pístní sada...sesa měl dřív uplně tu samou...a měl jí za 260,-....a já s tou sadou z mototechny nemam problém..tak nevim co tam máš za mototechnu..
 
 
Datum: 17. května 2009 19:24
 
 
 
 
Jméno: wiku      IP: uživatel298    
1) ne každý má ve městě mototechnu 2) nikdo ti nebrání koupit si čínskou pístní sadu která kompletní i s krabičkou stojí 150kč. Ale až ti popraskají pístní kroužky, praskne píst, vyskáčou segrovky, radši si to rozmyslíš a koupíš od sesi zaručenou kvalitu. Věř si tomu nebo ne, ale já během 3000km jsem měnil tuhle čínskou pístní sadu ( 150kč) 4x. Jedno skoropřísloví praví : nejsme tak bohatí abychom si mohli kupovat levné věci.
 
 
Datum: 17. května 2009 11:51
 
 
 
 
Jméno: luky      IP: uživatel3879    
přesně tak šeša je bohužel ze všech nejdražší .... :-(
 
 
Datum: 16. května 2009 21:26
 
 
 
 
Jméno: MOly      IP: uživatel1913    
čus...hele..jako nic proti sesovi nemam...ALE..!!..u sesy stojí komplet pístní sada 280,- a v mototechně 160,- ---tak si to rozmysli a dojdi do mototechny...
 
 
Datum: 16. května 2009 21:11
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
draku dej mi cas ,,zas budou ale da to makacku to splasit,,sesa
 
 
Datum: 16. května 2009 20:57
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel5878    
jestli nemůžeš sehnat píst na netu tak se zeptej tam kde dělají výbrus
 
 
Datum: 16. května 2009 19:56
 
 
 
 
Jméno: filip dome      E-mail:      IP: uživatel6103    
ahojte mám dotaz na cz 250 typ 455 ked nakopávam skoro vzdy my vystrelí nakopávačka a raz mi takto zasiahla nohu a neviem ale doteraz ma bolí neviete čím to može byť? alebo čo spraviť aby to nerobilo prosím odpovedzte odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. května 2009 21:48
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ono je to taky dost o zvyku,me taky ciza parktar kompla az sem druhou chytil o riditka kolenem,ale musis se naucit to naslapnour:-),ale jak rika blazenn,muze to bejt celkym predstihem
 
 
Datum: 16. května 2009 21:48
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel6092    
mas moc velky predzapal-predstih
 
 
Datum: 16. května 2009 19:40
 
 
 
 
Jméno: kajko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdravim prosim poradte kde najdem nejake vykresy klukoveho mechanizmu (klukovka ojnica piest ..) na jawa 21. dakujem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. května 2009 13:50
 
 
 
 
Jméno: Hegi      IP: uživatel6100    
Prosím vás víte někdo jak se zajíždí pionýr?je na to nějaká metoda?diky za odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. května 2009 21:05
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel6103    
aspon 500 km ho nevytáčat v plných otáčkach a dávať tam vela kvalitného oleja tot vše
 
 
Datum: 16. května 2009 21:05
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5806    
jo. jezdit sám,jezdit po rovine,davat hodne oleje do benzinu a jezdit pomalu
 
 
Datum: 16. května 2009 13:46
 
 
 
 
Jméno: BeNy      IP: uživatel692    
čus....prosimvás nemá někdo z vás někdo šablonu těsnění mezi válcem a motorem ?.....v reálným rozměru abych si to mohl vytisknout...díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. května 2009 16:49
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel5732    
stačí vzít papír, přiložit ho na možadovanou plochu a třeba 13kou klíčem proklepávat....pak vyzmeš třeba malej ořech z goly a na kovadlině probouchneš v papíru díry pro svorníky a maš to
 
 
Datum: 16. května 2009 16:49
 
 
 
 
Jméno: festic ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Bus to neni potřeba vystřihni tu díru na vnější průměr vložky válce a díry na štefty, namaž tu dosedací plochu lehce olejem a posuň po šteftech a přiskni ke karterum:-)alespoň tak to dělám já
 
 
Datum: 16. května 2009 14:13
 
 
 
 
Jméno: Jarda      E-mail:      IP: uživatel1716    
Ahoj, chci se zeptat, po kolika najetých kilometrech se mění ložiska na klice, popřípadě kde všude.. Díky... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. května 2009 17:31
 
 
 
 
Jméno: Jarda      IP: uživatel1716    
Pístní čep je jako u originálu, to nevim kolik je, vy to víte?
 
 
Datum: 15. května 2009 17:31
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel5878    
a jaký je pístní čep??menší vůle a zvoní také
 
 
Datum: 15. května 2009 16:50
 
 
 
 
Jméno: Jarda      IP: uživatel1716    
2-kroužkovej je novej...!
 
 
Datum: 15. května 2009 16:02
 
 
 
 
Jméno: Moly      IP: uživatel3165    
Řek bych že ten 2-kroužkovej je v pytli...:-D
 
 
Datum: 15. května 2009 14:20
 
 
 
 
Jméno: Jarda      IP: uživatel1716    
Mno, když dám 2 kroužkovej píst, tak v tom tak jako zvoní, když 3 tak to nedělá,, co s tim tedy je?
 
 
Datum: 15. května 2009 14:06
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6093    
tohle je nespecifikovana zalezitost......jednoduse se meni,kdyz uz jsou volná,vetsinou je to doprovazeno spatnymy gufery na klice,nedrzi to volnobeh a vylitavaj otacky nahoru sami od sebe a nebo v tom mlátí.....
 
 
Datum: 15. května 2009 13:59
 
 
 
 
Jméno: thomas77 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
au draco kdo z vás má 05 a bydlí poblíž Chrasti to je 12 km od Chrudimě..............já bydlím kousek od chrasti ve vesnici. jaký jsou tady policajti napište prosím díky.za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. května 2009 14:56
 
 
 
 
Jméno: Pida      IP: uživatel2760    
já bydlim v Radimi u Luže to je asi deset kiláků od Chrasti,s policajta sem se ještě nesetkal,mám Jawu 21
 
 
Datum: 15. května 2009 14:56
 
 
 
 
Jméno: X7X      IP: uživatel1716    
Čauwec, tak v týhle lokalitě na policajty si dej sakra bacha..!!! Vlastní zkušenost..!!!
 
 
Datum: 15. května 2009 10:59
 
 
 
 
Jméno: Libor232 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar, jak patri pistni krouzky s oznacenim ´´ko´´ -obe, smerem napisu ´´ok ´´k hlave ??Nebo jak???DIKY odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. května 2009 15:50
 
 
 
 
Jméno: dancic ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
najdi si na kroužku nápis "KO" tím to přijde směrem nahoru.. jakože k hlavě ;-)
 
 
Datum: 15. května 2009 15:50
 
 
 
 
Jméno: čert      IP: uživatel6052    
zdar, nechal jsem si na pinckovi udělat výbrus, a ted zajíždím, zatím jen 100 km, do kopcu je lenivý, tomu rozumím, ale stane se ,že nekdy i po rovině při vyšším prevodu mi dost povadne, a mosím chvilku šetřit na jedničku krokem, je takové vadnutí u záběhu normální? taky po jízdě mám vždy svíčku jak kominář, mosím často čistiti. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. května 2009 14:34
 
 
 
 
Jméno: čert      IP: uživatel6052    
dík za odpovedi, na kliku sem dal jehlové ložiska, a vlastně, vyměnil všechno co šlo, i ložiska na kolech a v rozetě, tam sem vyhodíl oba šneky, a ejhle, kolo se točí jak divé, přidál sem sportovní filtr, lepší hlavu, celé nové zapalování, tak už věřím, že to bude chtět v klidu zajíždět, za studena to jede jako čert, ovšem raději zvolním, budu s takovu zajíždět dva roky
 
 
Datum: 15. května 2009 14:34
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6093    
normalni to uplne neni,ale treba to casem vymyzí....ja kdyz zajizdej,tak motor vubec nechtel do otacek,ale na otacky o trosku vetsi nez je volnobeh vyšplhal na dvojku uplne vsechno a trojku sem radil snad ve 30 a jela....vzhledem k tomu,ze mel silu,tak sem ho nemusel nijak vytacet,jezdil sem volne na trojku a motor mi absolutne nevadnul...mam 3 kruhy a po zajetí jede jen 70 po rovine...to je jen moje skusenost!! drive sem taky zajizdel jeden vybrus na jinem pincku a dokud si nesednul,tak to nejelo a odspoda vubec nechtel jet....pak se povolil a jel pres 80....zadnej mi takle rychle nejel...... mozna to ma dost spolecnyho s volnosti vybrusu,poctem krouzku a na stavu zbytku motoru.......pokud mas vylitanej motor a na nem vybrus,tak to samozrejmne nepojede a navic se stava,ze ti to odkurví kliku......
 
 
Datum: 15. května 2009 14:12
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vcelku normalni, jak to povadne tak okamzite zastavit a dal ho netrapit, je tam hodne velky riziko pak, dela to klidne i z kopecka a tam je to docela zakerny ze se to da spatne zjistit pac ti to tlaci setrvacnost dolu a motor bezi dal, leda pres spojku, jinak pokud mas hodne tesny vybrus tak to treba ani po 50 km nenakopnes, to je uplne normalni, stovka je prd, to se jeste nestacil ani trosku usadit, po petistovceto musi zacit ozivat, u tesnejsich vybrusu i o dost km navic, taky zalezi jak to zajizdis, takze vysledek je - normalni, netrap ho, zajizdej a bud trpelivej...:-)
 
 
Datum: 14. května 2009 21:31
 
 
 
 
Jméno: skypi23      IP: uživatel4389    
me to delal taky je prehraty a pridira se dej jehlu na treti zarez od spoda mozna ti to pomuze
 
 
Datum: 14. května 2009 19:53
 
 
 
 
Jméno: Libor      IP: uživatel5546    
hej hosi zdar, setkal sem se s né prijemnou situaci!, dal sem valec na vybrus a doma se podivu a vidim tam jakysi ryhy docerna , ty z minuleho zadriti, vadi to necemu ze je to uz vybrouseno , ale stale jdou videt???ale hmatove neni znat nic.. jen zrakem!.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. května 2009 19:18
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ono při výbrusu se ty drážky dělají, drží se v nich olej :-)
 
 
Datum: 14. května 2009 19:18
 
 
 
 
Jméno: mogul      IP: uživatel5357    
Jestli na hmat prstem to nejde cítit, tak bych to nechal tak.
 
 
Datum: 14. května 2009 18:09
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel5546    
kua jerstli sou tam jen takovy vlasky na pohled tak to se da sem myslel ze treba pul milimetrovy ryhy
 
 
Datum: 14. května 2009 17:29
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel5546    
zdarec co vschno zpusobuje falesny vzduch v klice neboli spatne gufero na klice ze s´trany zapalovano odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. května 2009 18:12
 
 
 
 
Jméno: mogul      IP: uživatel5357    
Samo se to může rozbíhat do vysokých otáček a špatně to jde startovat, pokud to vůbec jde.
 
 
Datum: 14. května 2009 18:12
 
 
 
 
Jméno: dancic ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
špatně to muže chytat.. hůř to jede.. možná i nějaké poškození motoru časem...
 
 
Datum: 14. května 2009 17:44
 
 
 
 
Jméno: sliva      IP: uživatel5336    
zadrec hoši chci se zeptat jestli se daji koupit samotny jehličkovy ložiska na klikovku odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. května 2009 15:30
 
 
 
 
Jméno: Sharky      IP: uživatel6046    
dá ale dost špatně se shání
 
 
Datum: 14. května 2009 15:30
 
 
 
 
Jméno: thomas77 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci nevíte čím to je žemi svíčky odcházejí často skoro každý měsíc jedna ..........poradte prosím......děkuju za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. května 2009 22:07
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
novy nevydrzej, Brisky me dycky odesly, posledni se poroucela po dvou tydnech, proste to na to neni konstruovany, nebo to nesnasi olej, bo je blbe serizeny karbenatek (hodne casto se to stava ze je treba enormne bohata smes, chce to nastavit a negdy to pak vydrzi nejaky ten patek) nebo se to proste flaka, nejak na to nemam tez vysvetleni, parkrat uz sem slysel ze se ale nekonstruuji na olej nebo to proste nemaj rady, newim, neni nad svicky starsi konstrukce, obvzaste PALky jsou tim vyhlasene, slava jim, to jsou svice s velkym S...zkus serd toho karbenatka, zmensi odtrh, ocsiti svicku jemnejsim smirglem od bordelu a uvidis...
 
 
Datum: 14. května 2009 22:07
 
 
 
 
Jméno: kocour      IP: uživatel849    
Mně taky a je to snad jediná věc, které jsem u fichtla nepřišel na kloub.
 
 
Datum: 14. května 2009 18:52
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel1653    
Já si myslím že svíčka nemůže jentak odejít, časem je možná horší kvůli opalům a nebo pokud je odrušená tak tam může odejít odrušovací odpor.
 
 
Datum: 14. května 2009 17:37
 
 
 
 
Jméno: Kundrat ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
jde o to, co to znamená, že odejde
 
 
Datum: 14. května 2009 16:41
 
 
 
 
Jméno: xxx      IP: uživatel6081    
Může to být špatně nastaveným zapalovaním... (předstih, odtrh)
 
 
Datum: 14. května 2009 13:53
 
 
 
 
Jméno: dmjd      IP: uživatel1699    
sdgvxx
 
 
Datum: 14. května 2009 12:43
 
 
 
 
Jméno: góóór      IP: uživatel1582    
nesmíš je zapalovat ve větru pak brzo zhasínaj :-P
 
 
Datum: 14. května 2009 12:06
 
 
 
 
Jméno: mirek      IP: uživatel4226    
Čau kluci měl jsem sundaný pístní kroužky a dal jsem je tam v jiným pořadí než původně byli. Mám je zajíždět? Bojim se abych to nepřidřel odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. května 2009 17:33
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel5546    
ja bych si koupil za 26 kc novy krouzky a nemusis resit poradi ani se ti to nezadre pokud to nebudes honit
 
 
Datum: 14. května 2009 17:33
 
 
 
 
Jméno: Sharky      IP: uživatel6046    
jen lehce aby si sedly..prvních pár kilometrů to nehonit do otáček a nebrzdit motorem
 
 
Datum: 14. května 2009 15:42
 
 
 
 
Jméno: mara      IP: uživatel6022    
ja si myslim ze ne..ale tak kdyztak pro jistotu dej do bezinu vic oleje
 
 
Datum: 13. května 2009 21:07
 
 
 
 
Jméno: hm      IP: uživatel5336    
zdarec hoši chci se zeptat chtěl bych dat 8 vybrus na obyčejnou seriovou kliku vidrži to nebo se vysipe odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. května 2009 22:23
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6077    
tohle je diskuze na nulový urovni.......jak bych to blize vysvetlil......budes mit vyjetej motor,udelas vybrus,chvili to pojede dobre ale pak se ti po case vysere stara klika......proc asi? protoze s novym vybrusem vzrostou tlaky a tim i narazy na starou kliku....pokud je hodne jeta=nevydrzi to........pokud si bystrej,pochopis to z tyhle odpovedi..........jinak 8 vybrus neni nejaka extra palba.....prida max pul kone a pokud mas dobrej motor,tak mu to nijak neuskodi.....
 
 
Datum: 13. května 2009 22:23
 
 
 
 
Jméno: NiCK_Da_DiCK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja myslim ze by to udrzet melo...ale asi bych rovnou vymenil i loziska....:-)
 
 
Datum: 13. května 2009 21:15
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel5848    
klika to vydrží ten výkon se sice zvýší a pokud neupravíš motor na větší otáčky tak klika je dymenzovaná většinou na větší zátěž co je to za motor?
 
 
Datum: 13. května 2009 21:15
 
 
 
 
Jméno: Jarda      IP: uživatel1716    
Klika to vydrží,, Záleží, jak s tim budeš jezdit.. Pokud to budeš drtit tak je jasný, že dlouho nevydrží.. Já kdybych si dával 8 výbrus, na kliku bych se mrknul...
 
 
Datum: 13. května 2009 21:15
 
 
 
 
Jméno: hm      IP: uživatel5336    
prosim poradte
 
 
Datum: 13. května 2009 20:52
 
 
 
 
Jméno: gufero      IP: uživatel5546    
co zpusobuje spatny gufero u zapalovani fichtl nechce chytnout a po chvilce tlaceni chytne a v pohode se da jezdit ale pak jak zdechne tak zas nanovo odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. května 2009 19:44
 
 
 
 
Jméno: gufero      IP: uživatel5546    
jeste ze sem si koupil dve gufera mi sel olej z motoru do smesi tak sem to tam daval novy hrozne to cudilo a taky nejelo
 
 
Datum: 13. května 2009 19:44
 
 
 
 
Jméno: mogul      IP: uživatel5357    
Vetšinou se to samo rozbíhá do vysokých otáček a jde to špatně startovat.
 
 
Datum: 13. května 2009 19:36
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
špatné gufero je znat jak při startování tak při jízdě(pokud to teda vubec nastartuješ)protože si to bere falešný vzduch
 
 
Datum: 13. května 2009 19:31
 
 
 
 
Jméno: viktor009      IP: uživatel6069    
čau tak sem tu zase no a dnes se potřebuju zeptat na to když pohnu z klikou nebo prostě s tim co drži pist (nevim jestli se to tak menuje ještě nejsem takovy znalec) no tak to de celkem z těžka a jak by tam něco dřelo vydava to takovy divny zvuk nevite čim to muže byt a jak to opravit? jak už asi vite tak mam mustanga... no tak mi prosim poradne diky a čau odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. května 2009 15:37
 
 
 
 
Jméno: viktor009      IP: uživatel6069    
ok meknu se na to...
 
 
Datum: 13. května 2009 15:37
 
 
 
 
Jméno: sir.boombastic      IP: uživatel5978    
To bys mel vedet ty ne jestli se s tim da jezdit jeste pred 1 mesicem sem byl taky laik a stalo se mi neco s prevodovkou motor z fika se nemusis bat rozdelat neni to tak slozity
 
 
Datum: 13. května 2009 15:02
 
 
 
 
Jméno: viktor009      IP: uživatel6069    
a neda se stim jezdit? protože sem nikdy motor nepulil a nevim jak by to dopadlo maximálně kolik by tak stála oprava??? někde v opravně?
 
 
Datum: 13. května 2009 14:42
 
 
 
 
Jméno: cross ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Můžeš mít zadrřený ložiska na klice nebo jehlový ložisko u ojničního čepu,Jediná možnost jak to opravit je rozpulit motor a vyměnit ložiska.
 
 
Datum: 13. května 2009 13:51
 
 
 
 
Jméno: LochneSS      IP: uživatel6053    
Da se zamenit klika z mustanga za kliku z 555? Nejde mi o ojnici atd. ae o hridele vedouci do primaru a do magnetu. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. května 2009 21:23
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dilkove budou stejne ale maji mensi prumer cepy u 555 nez u 20,21,23! a loziska se sehnad nedaji s dirou tusim 15mm (J555) a prezvenek 47mm J20 ma cepy prumer 17mm!
 
 
Datum: 12. května 2009 21:23
 
 
 
 
Jméno: LochneSS      IP: uživatel6053    
Je to kratsi ta hridel na primar?
 
 
Datum: 12. května 2009 21:20
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6061    
nejde
 
 
Datum: 12. května 2009 21:08
 
 
 
 
Jméno: UMS      IP: uživatel5685    
Mam mustanga kdyz ho vytocim do plnych tak to v nema zacne tak chrasiti jakoby pistni krouzky skakaly v zamcich ale v nizkych se mi to nikdy nestalo nevite co to je a co s tim jinak motor je po GO pred ni to nedelalo odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. května 2009 16:36
 
 
 
 
Jméno: danda      E-mail:      IP: uživatel3937    
aoj draci,co muze byt s babetou 210 kdyz po zie nejde proslapnout?asi bude zarezla ne nebo neco s prevodovkou,diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. května 2009 14:18
 
<  216  217  218  219  220  221  222  223  224  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 11.05.2025 23:07:44 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu