|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Průůůser,klepe mi jawka  co sme se bavili s kamosema tak by to mohlo bejt i spatny zapalovani (mam sice bezkontakt ale i ten pry muze zlobit) kdyz sem steloval karbec tak se to trochu zmirnilo ale klepe porad dal. http://arachnos.ic.cz/zv/7.mp3 ukazka zvuku pri 1500 otackach na volnoběh.
HELP PROSÍÍÍM
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. dubna 2009 11:05
Jméno: standa
IP: uživatel5805
 vim ze tyhle zvuky nahrany telefonem sou desny,ale to ukrutný klepání kliky se nedalo preslechnout  Hele nechci sejčkovat,ale ty jehly z kliky pujdou ven......treba to este chvili vydrzi,ale uz to znelo jak tesne pred vysypánim......nejezdi rychle,neni to moc prijeny,kdyz se zakousne jehla s pistem do kanalu
Datum: 16. dubna 2009 11:05
Jméno: angelina jolie
IP: uživatel1412
 já si myslim ložiska na klice nebo jehly na klice vymlácený možná i pístní čep
Datum: 15. dubna 2009 20:43
Jméno: fogl
IP: uživatel1553
 cus draci! dnes sem zdělal valec a zjistil sem že mám na pístu 3 kroužky nevíte jestli je to normalni nebo je to nějaká úprava předchozího majitele já osobně jsem se s tím ješte nesetkal
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. dubna 2009 19:18
 zdar taky mam 3 kroužky a vali peky brutalne
Datum: 16. dubna 2009 19:18
 zkontroluj prumer pistniho cepu, jestli je 1,0 je origo jestli 1,3 tak je to ten novejsi píst s původními 2 koužky
Datum: 14. dubna 2009 22:37
Jméno: monax
IP: uživatel5313
 bud je origis nebo ho tam dal nekdo pred tebu
Datum: 14. dubna 2009 21:48
 normální
Datum: 14. dubna 2009 21:28
Jméno: xxx
IP: uživatel5787
 cau jaky loziska sou u fichtla v motoru??\r\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. dubna 2009 19:01
Jméno: luky
IP: uživatel3879
 6303/c3,6004/c3,6202,6202/c3
Datum: 14. dubna 2009 19:01
Posl.aktualizace: 14. dubna 2009 10:39
 Je to Manet Tatran !
Datum: 14. dubna 2009 10:39
 PRASE to neni....takže neurážej ČZ....  Prase je prostě prase a to je Skůtr ČZ. Tatranu nebo manetu se prase v žádným případě neřiká...!!!!!!!
Datum: 14. dubna 2009 8:55
Jméno: mara
IP: uživatel5424
 je to z tatrana ci maneta tak dukladne je neznam proste "praseů je to
Datum: 13. dubna 2009 22:56
Jméno: Pepa
IP: uživatel5775
 cus borci hele nevadi nicemu kdyz fichtla zajizdim na polnich hodne nerovnych cestach??je tam novej vybrus tak nechci hned zadrit
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. dubna 2009 22:21
Jméno: Pepa
IP: uživatel5775
 dik moc vsem
Datum: 13. dubna 2009 22:21
 pokud nemas kde jinde zajizdet tk ti nic jinyho nezbyde.podle me to pude ale opatrne
Datum: 13. dubna 2009 20:24
Jméno: Monax
IP: uživatel5313
 Nikdy bych Fechtla nezajizdel na takych cestach  asi tak ti to reknu!
Datum: 13. dubna 2009 20:13
 to bude ok pokud se budes drzet zasad zajizdeni.akorat ho musis nechat castejc chladnout bude se vice hrat.
Datum: 13. dubna 2009 20:09
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 jestli máš vzduchový filtr, tak by to zas takový problém být neměl...
Datum: 13. dubna 2009 19:20
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 tak to je hodne drasticky jezdi radeji po silnici nesmis to moc tocit a trapit do kopce
Datum: 13. dubna 2009 19:09
 Ahoj, prosím o informaci na téma kliková hřídel na Jawa 50 23 Mustang:kdo a kde provede repasi klikové hřídele - nejraději v Jižních Čechách? Děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. dubna 2009 18:30
 OZVI SE NA ČÍSLO +420604730586 WALTER MOTOSERVIS STRAKONICE\r\n
Datum: 13. dubna 2009 18:30
Jméno: Mischell
IP: uživatel1337
 Zdar draci,potřebuju od vás poradit.mám fichtla na teréní závody a koupi sem si jednokroužkovej píst.Ale zdá se mi že to točí jako bejk ale po půl hodině to skoro ani netahne.Tak si myslim že tam dám spátky ten 2kroužkovej.Nebo radši tříkroužkovej????Poraďte mi.Díkesss
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. dubna 2009 19:22
 borci myslím si že 3 kroužky jsou nej do crosu !!! nevim jak vy ale mam 3 a jsu moooc spokojenej
Datum: 16. dubna 2009 19:22
Jméno: standa
IP: uživatel5781
 3 krouzek rychlejc vadne.....
Datum: 14. dubna 2009 12:40
 No tří je dobrej kdyzž chceš jezdit pořád jenom ve velkým terénu.Pokud chceš jezdit i po piolnačkach tak je si myslim lepší dvou protože ho vytočíš výc i rychlejš ale zase o trochu mín bude táhnout ale to nepatrně(moje skušenost).Zase je pravda že kámoš měl na fichtlu tří,potřeboval už výbrus a já měl mustafa s novým válcem a do kopce mě předjel protože jel na dvojku a já musel na jedničku,sice měl 12zubů na sekundáru,ale já to pak stejněj kopec nevijel na dvojku ani s 12 zubama když sem si je tam dal,ale po rovině sem jel o 30km/h rychlejš.Sice on už potřeboval výbrus ale ten kroužek navíc,v tom měl taky prsty.Muj názor je skrátka na spíš dvou!
Datum: 13. dubna 2009 20:32
 Podle mě jsou lepší 3 kroužky (už jen proto, že se říká ,,čím víc, tím líp''). Náhodou 3-kroužkovej se dá vytočit opravdu dost, ale musí se mu pomoc  Na jedničku svoji S11 v pohodě vytočim nadoraz, na dvojku už je to línější a v jedněch otáčkách už to nechce jít výš (něco jako omezovač) a musim tomu pomoc...ale zato otáčky pak stoupnou ještě klidně o šestinu (cca, podle zvuku) a má to hodně blízko vytočenýmu fichtlu. Ale myslim že to dělá karbec (jak zasekne na jedněch otáčkách - mám ještě to ,,vajíčko''). Rozhodně to že jde 3-kroužkovej hůř do otáček neznamená, že nemůže dosáhnout otáček 2-kroužkovýho  A mrtě to táhne  S11 v pohodě prudkej kopec na půl plynu (jen u konce potřeboval trochu pomoc), fichtl s rozjezdem naplno a převodem do tahu.....v půlce zastavil  Kupodivu jsem ho dal i na rychlost (a to má najeto jen 8000 a je v perfektrnim stavu, stadion bez oprav[když nepočítám výměnu žárovek]), na dvojku v pohodě, na trojku jsme jeli zhruba stejně rychle. Ale tak kdo chce rychlost, tak si dá lepší převod (já bych to zkombinoval s 3-kroužkem, ten táhne jak bejk snad ve všech otáčkách, v tahu na něj 2-kroužek myslim fakt nemá).
Datum: 13. dubna 2009 15:18
Jméno: Pestic
IP: uživatel3228
 ja mam mustafa orig 3krouzkovy pist bez vybrusu.kamos ma tky mustafa 2vybrus 2krouzkovy pist a ujedu mu jak na rovine tak do kopce.akorat na maximalku jde 2krouzek vic pretocit.
Datum: 13. dubna 2009 12:29
Jméno: Mischenike
IP: uživatel600
 Jaa osobne si myslim ze ten jeden krouzek navic u 3 krouzkoviho zase nema tak obrovsky trení.. aby najednou otacky spadly o 500 dolu... ja mam 3 krouzkoví pist na 05.. a bez problemu jedu s klukama co maji 2krouzkovi.. je asi pravda ze lepe tesní... ale zase tak zavratný o proti 2 krouzkovimu to nebude  muj nazor..
Datum: 13. dubna 2009 11:53
 ma tohle ma kazdej jenej nazor podle me je to uplne jedno na konecnom vysledku je to znat jen nepatrne jinak vetsinou davam 2
Datum: 13. dubna 2009 9:42
Jméno: cross
IP: uživatel4590
 No já bych tam dal dvoukroužek,protože to bude mít víc otáček než trí a rychlejš se to vytočí.Sice s tří by to neptrně táhlo víc ,ale jelo by to pomalejš.Dvou je nejlepší podle mě!
Datum: 13. dubna 2009 9:38
Jméno: pítrs
IP: uživatel5767
 dej tam píst na tři kroužky ,nejlíp ale uplně novej ,zkontroluj si válec jestli je dobrej a jestli nemá schod a pak s tim jezdi max 40 km/h na trojku prostě motor nevytáčej dokud neujedes 500 km - najedes to tak za 14 dni kdyz budes jezdit denně aspon 4 hodiny- od oka, no a pak kámo je ten fichtl nesmrtelně sakra dobrej ale jak řikam , musíš se snažit no.
Datum: 13. dubna 2009 8:48
Jméno: Miloš
IP: uživatel1337
 Čus,co to znamená přepákování motoru.Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. dubna 2009 21:23
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Kdybys chtěl udělat z pionýra choppera kde jsou předsunuty stupačky, musel bys upravit řadicí páku, abys mohl řadit s nohou
vepředu, tzn. udělat přepákování.
Datum: 12. dubna 2009 21:23
Jméno: Sharky
IP: uživatel501
 Zdravim, mam netradiční problém. Dnes jsem do fichtla poprvé nalil benzín s TSF v poměru 30:1. A hned jak jsem ho nastartoval jede úplně jinak, chová se jako s chudší směsí, vynechává a je línej. Dřív jezdil pouze na směs s M2T v poměru od oka a jezdil nádherně. Hlavu jsem sundaval cca před 30km a byla čistá. Svíčka cihlově vypálená. Poraďte, nedovedu si to vysvětlit...díky...
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. dubna 2009 12:53
Jméno: Sharky
IP: uživatel501
 tak už je to dobrý, sice mi pořád připadá tak trochu línější ale už jezdí normálně.....takže asi ta voda...
Datum: 13. dubna 2009 12:53
 tak pri vode to cuka, to je jasny, takze bych to videl na ni nebo na smichani M2T s TSF (vzdy se zbytek stareho negde najde, karbec, trysky, nafoukana smes v airboxu) ale toho byva minimum, nejsem odbornik takze za me bych rekl ze ta voda je mozna, no jezdi, jezdi a uvidis, jinak pokud ti neprisava olej z prevodovky tak je to v ty vode...
Datum: 12. dubna 2009 21:50
Jméno: Sharky
IP: uživatel469
 jak to vynechává tak sem toho ještě moc nenajel, ale svíčka je cihlově vypálená. ještě mě napadlo jestli by to nemohla bejt voda v karburátoru, páč nádoba ve který sem připravoval směs byla vypláchnutá vodou, tak tam možná mohly zbejt nějaký kapičky.....fakt nevim
Datum: 12. dubna 2009 20:24
 tak to nebude tim ja myslel, jestli si tam nenechal treba litr benalu s M2T a doneho nalil s TSF-kem to by se pak mohlo hur spalovat a zasvinit svicku, ktera by pak spatne palila. tak jedine osefnout tu smes
Datum: 12. dubna 2009 19:12
Jméno: Sharky
IP: uživatel5211
 no tak samo že nebyla úplně vyschlá, vyjel sem nádrž i karburátor dokud to samo nechcíplo a po nějaký půl hodině tam nalil směs s TSF, ale připadá mi divný že by to kvůli tomu nejelo..
Datum: 12. dubna 2009 18:56
 newzůstalo ti v nádrži trochu benzínu s M2T ? je možný, že se smíchaly a teď to dělá bordel
Datum: 12. dubna 2009 18:51
Jméno: mustafik
IP: uživatel5336
 hoši co je podle vas lepši nultej vybrus nebo 8 vybrusu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. dubna 2009 12:36
 Podla mna je lepsi nulty vybrus to uz preto lebo keby si mal 8vybrus rychlo sa ti prehreje motor
Datum: 12. dubna 2009 12:36
Jméno: standa
IP: uživatel5755
 ziskas cca 0.3 kone a narust relativniho kompresniho pomeru na 10:1,trosku lip to jede,ale zadnej zazrak...nejakyho nadmernyho opotrebeni kliky a ojnice bych se nebál....do kompresniho pomeru 11:1 by to melo bejt bez problemu........jako nebranil bych se velkejm vybrusum,ale ne s tou hubenou vložkou valce co tam je....mozna jeste jeden -dva vybrusy by to este zvladlo,ale to uz bude tenky jak papir
Datum: 12. dubna 2009 12:29
 ja osobne si myslim ze 8. neni na normalni jezdeni protoze vsecko dostava vetsi narazy nez na co je to puvodne delane...klikovka...ojnice...atd atd....zase je vyhoda ze ziskas nejak kolem toho kone navic ale odrazi se to na spotrebe a taky hlavne na tom jak dlouho to cely vydrzi  to je ale jen muj nazor
Datum: 12. dubna 2009 11:49
Jméno: Libor
IP: uživatel5546
 jasny ze 8. ten ma vetsi objem , ale zase jednou zadrez a muzes valec vyhodit
Datum: 11. dubna 2009 20:35
Jméno: Libor
IP: uživatel5546
Datum: 11. dubna 2009 20:35
Jméno: Libor
IP: uživatel5546
 jasny ze 8. ten ma vetsi objem , ale zase jednou zadrez a muzes valec vyhodit
Datum: 11. dubna 2009 20:34
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 Je lepší CBR 125 nebo Yamaha YZF R125? Pro mě je lepší Yamaha, pro kamaráda zase CBR... Oboje má svoje pro i proti!
Datum: 11. dubna 2009 20:34
 čau chlapi...potřebuju vaši královskou pomoc....našel jsem ve stodole ležet Jawettu  ....složil jsem to a vypadá to funkčně je docela dost zachovalá, ale nejde mi sešlápnout pedál  ...trochu s tím otočím, když se na to postavím celou vahou....čili to nejde nastartovat.....poraďte prosím...díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. dubna 2009 22:56
Jméno: blázen
IP: uživatel2324
 Zkusil bych zařadit neutrál (  ), nebo rozpůlit a ošéfovat si to v převodovce.
Datum: 11. dubna 2009 22:56
 chápu že se mi snažíte pomoct draci  , ale nejde tady o nehybný píst ale o šlapátka....píst se krásně hýbe.Zkoušel jsem to....jen mi prostě nejdou sešlápnout šlapátka....díky moc za všechny rady
Datum: 11. dubna 2009 10:31
Jméno: standa
IP: uživatel5742
 skus to napred rozslapat se zmacklym dekompresorem.....
Datum: 10. dubna 2009 23:34
 tím to nebude....když točím rotorem dynama tak se mi píst hýbe a jde to hladce, ale prostě to nemůžu sešlápnout...
Datum: 10. dubna 2009 23:06
 tím to nebude....když točím rotorem dynama tak se mi píst hýbe a jde to hladce, ale prostě to nemůžu sešlápnout...
Datum: 10. dubna 2009 23:01
 Budeš mít KO zarezlej píst ve válci....
Datum: 10. dubna 2009 22:43
 (cau chlapci, jaká je asi teplota mezi válcem a převodovkou??? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. dubna 2009 17:36
Jméno: standa
IP: uživatel5747
Datum: 11. dubna 2009 17:36
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 že ty jsi našel nějakej supr extra mega x-y-z tmel, kterej tam chceš naprat místo těsnění?  Ale nejseš si jistej teplotou co?
Datum: 11. dubna 2009 16:25
 podle toho kolik točíš a jak mažeš, ne?
Datum: 11. dubna 2009 15:17
Jméno: martin
IP: uživatel4226
 Zdar draci čím se dá nejlépe odstranit karbon z hlavy?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. dubna 2009 19:45
 jo jinak nepoškrábejte i tu plochu spalovací komury, já ji mam vyleštěnou do "vyskokého lesku  " a ten karbon de někdy setřít jen hadříme, a hlavně do dost napomáhá
dobrému vyplachování
Datum: 14. dubna 2009 19:45
 Já to taky namočim do benzítu, setři to kouskem dřeva (nejlepší je dřevěná, kulatá a obalená v hadru rukojeť ze šroubováku) a pak to zabrousím zabrušovací pastou, ale hlavně to musíš dobře vičisti aby se ti nedostama mezi "stičný" plochy mezi hlavou a válcem
a hlavně mezi vložkou válce a pístníma kroužkama, proto píst čistím jenom penzínem a mím oblíbeným šroubovákem
Datum: 14. dubna 2009 19:43
 přesně tak.. hlavně nesmíš porýpat tu dosedací plochu... a nakonec by neškodilo dobrousit to třeba lapovací pastou... ale to už je celkem zbytečný, ale svůj význam to má.....
Datum: 13. dubna 2009 22:46
Jméno: beton
IP: uživatel3912
 Moje zkušenost je že karbon poleju benzínem necham tak pulhodky at to nasakne a pak to nožíkem opatrně seškrabu ale tak až neudělam rýhy do povrchu a nakonec doladim jemným smirkem.
Datum: 10. dubna 2009 17:45
Jméno: škwor
IP: uživatel1828
 zdar jsem tu zas. Kdyz jsme dovezly mou čz 175/487 tak am byl tenhle karburator http://uloz.to/1602270/DSC01617.JPG a je na nem napsano 2836 a ten mel strzeny zavity na vicku soupatka. A tak se tam dal tenhle http://uloz.to/1602270/DSC01617.JPG (tenhle neni ten co tam mam na motorce ten je z aukra ale ma stejnej difuzor) a na tom mim co mam na motorce je napsana 2924SBD11b. A co tam byl kdyz jsem motorku dovezly ma vetsi difuzor nez ten co tam je tedka. A tak se ptam kterej tam patri a jestly to nak ovlivni ,vykon kdyz si sezenu stejnej co tam byl?? A z ceho je karburator jak tam byl??
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. dubna 2009 10:44
Jméno: standa
IP: uživatel5747
 myslim ze na 175 patri klasika na druhym obrazku....difuzor 26mm .....trysky nevim.....a myslim ze na tom starym bylo napsano 2826......
Datum: 11. dubna 2009 10:44
Jméno: škwor
IP: uživatel1828
Datum: 10. dubna 2009 12:54
Jméno: RealtekK
IP: uživatel4514
 Nazdar draci... vadí motoru, že mi do něho jde klika lechce vložit??Nemusím jí naklepávat, ale normálně ji zatlačím rukou.... Mimochodem pod klikou je ložisko 6303/c3 že?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2009 13:19
Jméno: David
IP: uživatel8055
 Nebo kliku najiskřit.
Datum: 27. listopadu 2009 13:19
Jméno: standa
IP: uživatel5742
 ono ale kdyz tu kliku namazes olejem,tak jde jemne vlozit do lozisek(pomaloučku) a mlatit se do toho uz vubec nesmí......muzes to prilepit lepidlem na loziska
Datum: 10. dubna 2009 22:48
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 to neni moc dobry jedine to trosku necim poskodit aby to drzelo hlavne neposkod tu plochu co je nani gufero
Datum: 10. dubna 2009 12:44
Jméno: RealtekK
IP: uživatel4514
 ne..naokpak...klika do loziska...jako když ji davam do bloku..
Datum: 10. dubna 2009 12:33
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 jo tohle lozisko je spravny a lechce nema jit, co jde lechce lozisko na kliku nebo lozisko do karteru?? predpokladam ze lozisko do karteru tak v tom pripade ten karter lechce necim poskrabej ad tam de normalne zarazit jak ma
Datum: 10. dubna 2009 12:03
 čus draci..chtěl bych se zeptat čím se dá vylepšit výkon u pincak co má vliv na výkon.......?Komprese čím je větší tím je motor lepší ne......a pak ještě kolik mám kroužků..........a svíčka...a předstih.te mám asi 1,5až 1,8mm...děkuju moc za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. dubna 2009 19:48
 Souhlasim, já to ma takhle jak to tady píšete a mam prohozený kolečka v převodovně a není problém na mokrý trávě za jízdy na dvojku při pořádným "sešlapnutím" to prohrábnou
Datum: 14. dubna 2009 19:48
 Mám 3 kroužky.........a futra ještě dobrý necinkaj zatím.......................
Datum: 11. dubna 2009 23:25
Jméno: standa
IP: uživatel5742
 co hodne pomaha,je nový vejfukový koleno,vzduchovej filtr,cistej a kompletni vejfuk,tesneni pod koleno sani vyrizly dle profilu a vse poradne serizeny a namazany......pocet krouzku neni ani tak rozhodujici.....co treba strasne ubira na vykonu sou vytahany rozety a retezy.....jako ono 3.5 kone neni zas tak málo.....to by ses divil jak to cvičí kdyz tohle vsechno udelas....
Datum: 10. dubna 2009 23:01
Jméno: Pestic
IP: uživatel3228
 skus zacit tim ze vsechno namazes,rozhybes,pripevnis aby nic nikde nedrelo a neklepalo,koupis novou vlozku airboxu,novou svicku,sestelujes.......ono 3,5kone neni zas nejak malo.....
Datum: 10. dubna 2009 12:28
Jméno: Pestic
IP: uživatel3228
Datum: 10. dubna 2009 10:26
Jméno: martin
IP: uživatel5736
 zdar prodávaj svíčky která tvedne víkon asi o 2kw ale je taky pekne dráhá stojí neco okolo 600kč
Datum: 10. dubna 2009 9:11
Datum: 10. dubna 2009 3:19
Jméno: Michal
IP: uživatel5546
 hojte to sem zase ja  uz tu kliku mam venku a je hrozne vymlacena tak nevim co s ni mam delat jestli se to da nejak vymenit lziska v klice a na kolik by me to vyslo kydbych to dal do obchodu aby mi to vymenil (pokud se to da)?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. dubna 2009 15:54
Jméno: Michal
IP: uživatel5546
 ja nevim kde bydlis ale mozem se domluvit potrebuju jen nejakou kliku v slusnym stavu za levno
Datum: 09. dubna 2009 15:54
 Zdar Michale, musí se vyměnit ojnice i s ložisky.Můžu ti jí přelisovat a vycentrovat.Máš-li žájem, napiš mi na mejla a můžem se
domluvit.
Datum: 09. dubna 2009 15:44
 Zdarec klucí hle potrebuju se zeptat mě na 21 pionyru neco poradne drnčí v motoru a ve valci a krožky sou ok a rejhy tam nejsou a gdyž jedu pomalejc tak me to zacne hrozne drnčet nahlas a gdyž se to dostane do otaček tak to přestane pomoc!!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. dubna 2009 14:36
Jméno: standa
IP: uživatel5729
 vymlaceny futro pistniho cepu
Datum: 08. dubna 2009 14:36
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 jeto jako kdyz to mlati?? to by mohl bejt ulomenej zub na kolecku
Datum: 08. dubna 2009 14:30
 Čaute ! mám na vás otázku,chcel bi som prehodit motot,lenže neviem nebude problem z čislom motora v TP ? lebo chlap od ktoreho som kupil moto ma este papiere na seba a ja uz moto mam a robim ju...a chcem vymenit iny motor,nebude problem pri prepise?ako je to na Slovensku? dakujem...
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. dubna 2009 22:29
 na slovensku nevím ale tady v čechách se motory neevidujou jen to musí být motor stejné značky a musí mít stejné označení tohle to samí řešil kámoš s nsr
Datum: 07. dubna 2009 22:29
Jméno: Michal
IP: uživatel5546
 cau prosim vas nemozu vyklepnout kliku z levyho karteru (ten od prevodovky) nevim jestli je to tam nejaky prilepeny k lozisku ale gufero sem vydelal. DIKY za odpovedi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. dubna 2009 15:28
Jméno: Michal
IP: uživatel5546
 uz to mam bouchal sem to pres kus dreva kladivem ale drzela dobre ludra
Datum: 09. dubna 2009 15:28
Jméno: MOLY
IP: uživatel1913
 ježiš...gumovou palicí....ťuk ťuk......vždycky sem to tak dělal..a pohoda...ale ten vytlačovák je nejlepší
Datum: 07. dubna 2009 20:16
Jméno: eclips
IP: uživatel5345
 do kliky nikdo to se nesmy jinak tu kliku muzes vyhodit
Datum: 07. dubna 2009 19:41
Jméno: mokly
IP: uživatel1913
 udělej si stahovák (vytlačovák)...pokud chceš..udělám ti ho...a pošlu..
Datum: 07. dubna 2009 19:39
Jméno: Michal
IP: uživatel5546
 ale mozu do toho bouchat neni tam zadna zavlacka?
Datum: 07. dubna 2009 19:35
Jméno: eclips
IP: uživatel5345
 ja sem to musel vylysovat lysem
Datum: 07. dubna 2009 19:28
Jméno: Michal
IP: uživatel5546
 na fichtlovi
Datum: 07. dubna 2009 19:05
|



|