slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  221  222  223  224  225  226  227  228  229  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: maartyy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Průůůser,klepe mi jawka :-( co sme se bavili s kamosema tak by to mohlo bejt i spatny zapalovani (mam sice bezkontakt ale i ten pry muze zlobit) kdyz sem steloval karbec tak se to trochu zmirnilo ale klepe porad dal. http://arachnos.ic.cz/zv/7.mp3 ukazka zvuku pri 1500 otackach na volnoběh. HELP PROSÍÍÍM odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. dubna 2009 11:05
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5805    
vim ze tyhle zvuky nahrany telefonem sou desny,ale to ukrutný klepání kliky se nedalo preslechnout:-D Hele nechci sejčkovat,ale ty jehly z kliky pujdou ven......treba to este chvili vydrzi,ale uz to znelo jak tesne pred vysypánim......nejezdi rychle,neni to moc prijeny,kdyz se zakousne jehla s pistem do kanalu ;-)
 
 
Datum: 16. dubna 2009 11:05
 
 
 
 
Jméno: angelina jolie      IP: uživatel1412    
já si myslim ložiska na klice nebo jehly na klice vymlácený možná i pístní čep
 
 
Datum: 15. dubna 2009 20:43
 
 
 
 
Jméno: fogl      IP: uživatel1553    
cus draci! dnes sem zdělal valec a zjistil sem že mám na pístu 3 kroužky nevíte jestli je to normalni nebo je to nějaká úprava předchozího majitele já osobně jsem se s tím ješte nesetkal odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. dubna 2009 19:18
 
 
 
 
Jméno: ...MaSteR... ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdar taky mam 3 kroužky a vali peky brutalne
 
 
Datum: 16. dubna 2009 19:18
 
 
 
 
Jméno: patrikss      E-mail:      IP: uživatel5795    
zkontroluj prumer pistniho cepu, jestli je 1,0 je origo jestli 1,3 tak je to ten novejsi píst s původními 2 koužky
 
 
Datum: 14. dubna 2009 22:37
 
 
 
 
Jméno: monax      IP: uživatel5313    
bud je origis nebo ho tam dal nekdo pred tebu
 
 
Datum: 14. dubna 2009 21:48
 
 
 
 
Jméno: kejmls ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
normální
 
 
Datum: 14. dubna 2009 21:28
 
 
 
 
Jméno: xxx      IP: uživatel5787    
cau jaky loziska sou u fichtla v motoru??\r\n odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. dubna 2009 19:01
 
 
 
 
Jméno: luky      IP: uživatel3879    
6303/c3,6004/c3,6202,6202/c3
 
 
Datum: 14. dubna 2009 19:01
 
 
 
 
Jméno: plisa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec chlapi potřebuju radu spíše od zkušeného veteránisty nevíte co by tohle mohlo být za motor? http://fotoalba.centrum.cz/photos.php?aid=1893883&row=w%3Dal%26uid%3D10895490%26sort%3D0%26onpage%3D0%26page%3D1&again=2&login_name=jawa50-ujezd.wz.cz odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. dubna 2009 10:39
 
 
 
 
Jméno: deda1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je to Manet Tatran !
 
 
Datum: 14. dubna 2009 10:39
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
PRASE to neni....takže neurážej ČZ....:-D Prase je prostě prase a to je Skůtr ČZ. Tatranu nebo manetu se prase v žádným případě neřiká...!!!!!!!
 
 
Datum: 14. dubna 2009 8:55
 
 
 
 
Jméno: mara      IP: uživatel5424    
je to z tatrana ci maneta tak dukladne je neznam proste "praseů je to :-P
 
 
Datum: 13. dubna 2009 22:56
 
 
 
 
Jméno: Pepa      IP: uživatel5775    
cus borci hele nevadi nicemu kdyz fichtla zajizdim na polnich hodne nerovnych cestach??je tam novej vybrus tak nechci hned zadrit odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. dubna 2009 22:21
 
 
 
 
Jméno: Pepa      IP: uživatel5775    
dik moc vsem
 
 
Datum: 13. dubna 2009 22:21
 
 
 
 
Jméno: Pestic ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud nemas kde jinde zajizdet tk ti nic jinyho nezbyde.podle me to pude ale opatrne:-)
 
 
Datum: 13. dubna 2009 20:24
 
 
 
 
Jméno: Monax      IP: uživatel5313    
Nikdy bych Fechtla nezajizdel na takych cestach:-)asi tak ti to reknu!
 
 
Datum: 13. dubna 2009 20:13
 
 
 
 
Jméno: Pestic ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to bude ok pokud se budes drzet zasad zajizdeni.akorat ho musis nechat castejc chladnout bude se vice hrat.:-D
 
 
Datum: 13. dubna 2009 20:09
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
jestli máš vzduchový filtr, tak by to zas takový problém být neměl...
 
 
Datum: 13. dubna 2009 19:20
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
tak to je hodne drasticky jezdi radeji po silnici nesmis to moc tocit a trapit do kopce
 
 
Datum: 13. dubna 2009 19:09
 
 
 
 
Jméno: Fanda      E-mail:      IP: uživatel5774    
Ahoj, prosím o informaci na téma kliková hřídel na Jawa 50 23 Mustang:kdo a kde provede repasi klikové hřídele - nejraději v Jižních Čechách? Děkuji. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. dubna 2009 18:30
 
 
 
 
Jméno: WALTER      E-mail:      IP: uživatel5776    
OZVI SE NA ČÍSLO +420604730586 WALTER MOTOSERVIS STRAKONICE\r\n
 
 
Datum: 13. dubna 2009 18:30
 
 
 
 
Jméno: Mischell      IP: uživatel1337    
Zdar draci,potřebuju od vás poradit.mám fichtla na teréní závody a koupi sem si jednokroužkovej píst.Ale zdá se mi že to točí jako bejk ale po půl hodině to skoro ani netahne.Tak si myslim že tam dám spátky ten 2kroužkovej.Nebo radši tříkroužkovej????Poraďte mi.Díkesss odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. dubna 2009 19:22
 
 
 
 
Jméno: ...MaSteR... ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
borci myslím si že 3 kroužky jsou nej do crosu !!! nevim jak vy ale mam 3 a jsu moooc spokojenej
 
 
Datum: 16. dubna 2009 19:22
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5781    
3 krouzek rychlejc vadne.....
 
 
Datum: 14. dubna 2009 12:40
 
 
 
 
Jméno: cross ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No tří je dobrej kdyzž chceš jezdit pořád jenom ve velkým terénu.Pokud chceš jezdit i po piolnačkach tak je si myslim lepší dvou protože ho vytočíš výc i rychlejš ale zase o trochu mín bude táhnout ale to nepatrně(moje skušenost).Zase je pravda že kámoš měl na fichtlu tří,potřeboval už výbrus a já měl mustafa s novým válcem a do kopce mě předjel protože jel na dvojku a já musel na jedničku,sice měl 12zubů na sekundáru,ale já to pak stejněj kopec nevijel na dvojku ani s 12 zubama když sem si je tam dal,ale po rovině sem jel o 30km/h rychlejš.Sice on už potřeboval výbrus ale ten kroužek navíc,v tom měl taky prsty.Muj názor je skrátka na spíš dvou!
 
 
Datum: 13. dubna 2009 20:32
 
 
 
 
Jméno: Tinker      E-mail:      IP: uživatel4269    
Podle mě jsou lepší 3 kroužky (už jen proto, že se říká ,,čím víc, tím líp''). Náhodou 3-kroužkovej se dá vytočit opravdu dost, ale musí se mu pomoc :-( Na jedničku svoji S11 v pohodě vytočim nadoraz, na dvojku už je to línější a v jedněch otáčkách už to nechce jít výš (něco jako omezovač) a musim tomu pomoc...ale zato otáčky pak stoupnou ještě klidně o šestinu (cca, podle zvuku) a má to hodně blízko vytočenýmu fichtlu. Ale myslim že to dělá karbec (jak zasekne na jedněch otáčkách - mám ještě to ,,vajíčko''). Rozhodně to že jde 3-kroužkovej hůř do otáček neznamená, že nemůže dosáhnout otáček 2-kroužkovýho ;-) A mrtě to táhne:-D S11 v pohodě prudkej kopec na půl plynu (jen u konce potřeboval trochu pomoc), fichtl s rozjezdem naplno a převodem do tahu.....v půlce zastavil :-) Kupodivu jsem ho dal i na rychlost (a to má najeto jen 8000 a je v perfektrnim stavu, stadion bez oprav[když nepočítám výměnu žárovek]), na dvojku v pohodě, na trojku jsme jeli zhruba stejně rychle. Ale tak kdo chce rychlost, tak si dá lepší převod (já bych to zkombinoval s 3-kroužkem, ten táhne jak bejk snad ve všech otáčkách, v tahu na něj 2-kroužek myslim fakt nemá).
 
 
Datum: 13. dubna 2009 15:18
 
 
 
 
Jméno: Pestic      IP: uživatel3228    
ja mam mustafa orig 3krouzkovy pist bez vybrusu.kamos ma tky mustafa 2vybrus 2krouzkovy pist a ujedu mu jak na rovine tak do kopce.akorat na maximalku jde 2krouzek vic pretocit.
 
 
Datum: 13. dubna 2009 12:29
 
 
 
 
Jméno: Mischenike      IP: uživatel600    
Jaa osobne si myslim ze ten jeden krouzek navic u 3 krouzkoviho zase nema tak obrovsky trení.. aby najednou otacky spadly o 500 dolu... ja mam 3 krouzkoví pist na 05.. a bez problemu jedu s klukama co maji 2krouzkovi.. je asi pravda ze lepe tesní... ale zase tak zavratný o proti 2 krouzkovimu to nebude;-) muj nazor..;-)
 
 
Datum: 13. dubna 2009 11:53
 
 
 
 
Jméno: martin      E-mail:      IP: uživatel5450    
ma tohle ma kazdej jenej nazor podle me je to uplne jedno na konecnom vysledku je to znat jen nepatrne jinak vetsinou davam 2
 
 
Datum: 13. dubna 2009 9:42
 
 
 
 
Jméno: cross      IP: uživatel4590    
No já bych tam dal dvoukroužek,protože to bude mít víc otáček než trí a rychlejš se to vytočí.Sice s tří by to neptrně táhlo víc ,ale jelo by to pomalejš.Dvou je nejlepší podle mě!
 
 
Datum: 13. dubna 2009 9:38
 
 
 
 
Jméno: pítrs      IP: uživatel5767    
dej tam píst na tři kroužky ,nejlíp ale uplně novej ,zkontroluj si válec jestli je dobrej a jestli nemá schod a pak s tim jezdi max 40 km/h na trojku prostě motor nevytáčej dokud neujedes 500 km - najedes to tak za 14 dni kdyz budes jezdit denně aspon 4 hodiny- od oka, no a pak kámo je ten fichtl nesmrtelně sakra dobrej ale jak řikam , musíš se snažit no.
 
 
Datum: 13. dubna 2009 8:48
 
 
 
 
Jméno: Miloš      IP: uživatel1337    
Čus,co to znamená přepákování motoru.Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. dubna 2009 21:23
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Kdybys chtěl udělat z pionýra choppera kde jsou předsunuty stupačky, musel bys upravit řadicí páku, abys mohl řadit s nohou vepředu, tzn. udělat přepákování.
 
 
Datum: 12. dubna 2009 21:23
 
 
 
 
Jméno: Sharky      IP: uživatel501    
Zdravim, mam netradiční problém. Dnes jsem do fichtla poprvé nalil benzín s TSF v poměru 30:1. A hned jak jsem ho nastartoval jede úplně jinak, chová se jako s chudší směsí, vynechává a je línej. Dřív jezdil pouze na směs s M2T v poměru od oka a jezdil nádherně. Hlavu jsem sundaval cca před 30km a byla čistá. Svíčka cihlově vypálená. Poraďte, nedovedu si to vysvětlit...díky... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. dubna 2009 12:53
 
 
 
 
Jméno: Sharky      IP: uživatel501    
tak už je to dobrý, sice mi pořád připadá tak trochu línější ale už jezdí normálně.....takže asi ta voda...
 
 
Datum: 13. dubna 2009 12:53
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak pri vode to cuka, to je jasny, takze bych to videl na ni nebo na smichani M2T s TSF (vzdy se zbytek stareho negde najde, karbec, trysky, nafoukana smes v airboxu) ale toho byva minimum, nejsem odbornik takze za me bych rekl ze ta voda je mozna, no jezdi, jezdi a uvidis, jinak pokud ti neprisava olej z prevodovky tak je to v ty vode...
 
 
Datum: 12. dubna 2009 21:50
 
 
 
 
Jméno: Sharky      IP: uživatel469    
jak to vynechává tak sem toho ještě moc nenajel, ale svíčka je cihlově vypálená. ještě mě napadlo jestli by to nemohla bejt voda v karburátoru, páč nádoba ve který sem připravoval směs byla vypláchnutá vodou, tak tam možná mohly zbejt nějaký kapičky.....fakt nevim :-(
 
 
Datum: 12. dubna 2009 20:24
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak to nebude tim ja myslel, jestli si tam nenechal treba litr benalu s M2T a doneho nalil s TSF-kem to by se pak mohlo hur spalovat a zasvinit svicku, ktera by pak spatne palila. tak jedine osefnout tu smes
 
 
Datum: 12. dubna 2009 19:12
 
 
 
 
Jméno: Sharky      IP: uživatel5211    
no tak samo že nebyla úplně vyschlá, vyjel sem nádrž i karburátor dokud to samo nechcíplo a po nějaký půl hodině tam nalil směs s TSF, ale připadá mi divný že by to kvůli tomu nejelo..
 
 
Datum: 12. dubna 2009 18:56
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
newzůstalo ti v nádrži trochu benzínu s M2T ? je možný, že se smíchaly a teď to dělá bordel
 
 
Datum: 12. dubna 2009 18:51
 
 
 
 
Jméno: mustafik      IP: uživatel5336    
hoši co je podle vas lepši nultej vybrus nebo 8 vybrusu? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. dubna 2009 12:36
 
 
 
 
Jméno: Gaaras ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Podla mna je lepsi nulty vybrus to uz preto lebo keby si mal 8vybrus rychlo sa ti prehreje motor
 
 
Datum: 12. dubna 2009 12:36
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5755    
ziskas cca 0.3 kone a narust relativniho kompresniho pomeru na 10:1,trosku lip to jede,ale zadnej zazrak...nejakyho nadmernyho opotrebeni kliky a ojnice bych se nebál....do kompresniho pomeru 11:1 by to melo bejt bez problemu........jako nebranil bych se velkejm vybrusum,ale ne s tou hubenou vložkou valce co tam je....mozna jeste jeden -dva vybrusy by to este zvladlo,ale to uz bude tenky jak papir
 
 
Datum: 12. dubna 2009 12:29
 
 
 
 
Jméno: NiCK_Da_DiCK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja osobne si myslim ze 8. neni na normalni jezdeni protoze vsecko dostava vetsi narazy nez na co je to puvodne delane...klikovka...ojnice...atd atd....zase je vyhoda ze ziskas nejak kolem toho kone navic ale odrazi se to na spotrebe a taky hlavne na tom jak dlouho to cely vydrzi:-)to je ale jen muj nazor;-)
 
 
Datum: 12. dubna 2009 11:49
 
 
 
 
Jméno: Libor      IP: uživatel5546    
jasny ze 8. ten ma vetsi objem , ale zase jednou zadrez a muzes valec vyhodit
 
 
Datum: 11. dubna 2009 20:35
 
 
 
 
Jméno: Libor      IP: uživatel5546    
LOL to bylo rozdil tak 2 sekundy:-D:-D
 
 
Datum: 11. dubna 2009 20:35
 
 
 
 
Jméno: Libor      IP: uživatel5546    
jasny ze 8. ten ma vetsi objem , ale zase jednou zadrez a muzes valec vyhodit
 
 
Datum: 11. dubna 2009 20:34
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
Je lepší CBR 125 nebo Yamaha YZF R125? Pro mě je lepší Yamaha, pro kamaráda zase CBR... Oboje má svoje pro i proti!
 
 
Datum: 11. dubna 2009 20:34
 
 
 
 
Jméno: rohliq ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau chlapi...potřebuju vaši královskou pomoc....našel jsem ve stodole ležet Jawettu :-)....složil jsem to a vypadá to funkčně je docela dost zachovalá, ale nejde mi sešlápnout pedál:-(...trochu s tím otočím, když se na to postavím celou vahou....čili to nejde nastartovat.....poraďte prosím...díky moc :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. dubna 2009 22:56
 
 
 
 
Jméno: blázen      IP: uživatel2324    
Zkusil bych zařadit neutrál (:-D), nebo rozpůlit a ošéfovat si to v převodovce.
 
 
Datum: 11. dubna 2009 22:56
 
 
 
 
Jméno: rohliq ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
chápu že se mi snažíte pomoct draci:-), ale nejde tady o nehybný píst ale o šlapátka....píst se krásně hýbe.Zkoušel jsem to....jen mi prostě nejdou sešlápnout šlapátka....díky moc za všechny rady :-)
 
 
Datum: 11. dubna 2009 10:31
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5742    
skus to napred rozslapat se zmacklym dekompresorem.....
 
 
Datum: 10. dubna 2009 23:34
 
 
 
 
Jméno: rohliq ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tím to nebude....když točím rotorem dynama tak se mi píst hýbe a jde to hladce, ale prostě to nemůžu sešlápnout...:-)
 
 
Datum: 10. dubna 2009 23:06
 
 
 
 
Jméno: rohliq ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tím to nebude....když točím rotorem dynama tak se mi píst hýbe a jde to hladce, ale prostě to nemůžu sešlápnout...:-)
 
 
Datum: 10. dubna 2009 23:01
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Budeš mít KO zarezlej píst ve válci....:-D
 
 
Datum: 10. dubna 2009 22:43
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
(cau chlapci, jaká je asi teplota mezi válcem a převodovkou??? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. dubna 2009 17:36
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5747    
presne tak stanone,uz mi psal na ICQ ze ma tmel do 305°C jestli ho tam muz dat.......tak sem mu napsal ze jo,protoze vic jak 100°C tam nebude......a i kdyby tam bylo vic,tak 300 urcite ne:-D:-D:-D to tak mozna pod palicí....
 
 
Datum: 11. dubna 2009 17:36
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
že ty jsi našel nějakej supr extra mega x-y-z tmel, kterej tam chceš naprat místo těsnění?:-D Ale nejseš si jistej teplotou co?:-D
 
 
Datum: 11. dubna 2009 16:25
 
 
 
 
Jméno: hajda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
podle toho kolik točíš a jak mažeš, ne?
 
 
Datum: 11. dubna 2009 15:17
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel4226    
Zdar draci čím se dá nejlépe odstranit karbon z hlavy? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. dubna 2009 19:45
 
 
 
 
Jméno: Vydrimi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo jinak nepoškrábejte i tu plochu spalovací komury, já ji mam vyleštěnou do "vyskokého lesku :-)" a ten karbon de někdy setřít jen hadříme, a hlavně do dost napomáhá dobrému vyplachování
 
 
Datum: 14. dubna 2009 19:45
 
 
 
 
Jméno: Vydrimi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já to taky namočim do benzítu, setři to kouskem dřeva (nejlepší je dřevěná, kulatá a obalená v hadru rukojeť ze šroubováku) a pak to zabrousím zabrušovací pastou, ale hlavně to musíš dobře vičisti aby se ti nedostama mezi "stičný" plochy mezi hlavou a válcem a hlavně mezi vložkou válce a pístníma kroužkama, proto píst čistím jenom penzínem a mím oblíbeným šroubovákem :-)
 
 
Datum: 14. dubna 2009 19:43
 
 
 
 
Jméno: FechtilMates ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
přesně tak.. hlavně nesmíš porýpat tu dosedací plochu... a nakonec by neškodilo dobrousit to třeba lapovací pastou... ale to už je celkem zbytečný, ale svůj význam to má.....
 
 
Datum: 13. dubna 2009 22:46
 
 
 
 
Jméno: beton      IP: uživatel3912    
Moje zkušenost je že karbon poleju benzínem necham tak pulhodky at to nasakne a pak to nožíkem opatrně seškrabu ale tak až neudělam rýhy do povrchu a nakonec doladim jemným smirkem.;-)
 
 
Datum: 10. dubna 2009 17:45
 
 
 
 
Jméno: škwor      IP: uživatel1828    
zdar jsem tu zas. Kdyz jsme dovezly mou čz 175/487 tak am byl tenhle karburator http://uloz.to/1602270/DSC01617.JPG a je na nem napsano 2836 a ten mel strzeny zavity na vicku soupatka. A tak se tam dal tenhle http://uloz.to/1602270/DSC01617.JPG (tenhle neni ten co tam mam na motorce ten je z aukra ale ma stejnej difuzor) a na tom mim co mam na motorce je napsana 2924SBD11b. A co tam byl kdyz jsem motorku dovezly ma vetsi difuzor nez ten co tam je tedka. A tak se ptam kterej tam patri a jestly to nak ovlivni ,vykon kdyz si sezenu stejnej co tam byl?? A z ceho je karburator jak tam byl?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. dubna 2009 10:44
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5747    
myslim ze na 175 patri klasika na druhym obrazku....difuzor 26mm .....trysky nevim.....a myslim ze na tom starym bylo napsano 2826......
 
 
Datum: 11. dubna 2009 10:44
 
 
 
 
Jméno: škwor      IP: uživatel1828    
sry ten druhej odkaz je blbej http://uloz.to/1602271/604125626_1.jpg tenhle je dobrej
 
 
Datum: 10. dubna 2009 12:54
 
 
 
 
Jméno: RealtekK      IP: uživatel4514    
Nazdar draci... vadí motoru, že mi do něho jde klika lechce vložit??Nemusím jí naklepávat, ale normálně ji zatlačím rukou.... Mimochodem pod klikou je ložisko 6303/c3 že? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2009 13:19
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel8055    
Nebo kliku najiskřit.
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 13:19
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5742    
ono ale kdyz tu kliku namazes olejem,tak jde jemne vlozit do lozisek(pomaloučku) a mlatit se do toho uz vubec nesmí......muzes to prilepit lepidlem na loziska
 
 
Datum: 10. dubna 2009 22:48
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
to neni moc dobry jedine to trosku necim poskodit aby to drzelo hlavne neposkod tu plochu co je nani gufero
 
 
Datum: 10. dubna 2009 12:44
 
 
 
 
Jméno: RealtekK      IP: uživatel4514    
ne..naokpak...klika do loziska...jako když ji davam do bloku..
 
 
Datum: 10. dubna 2009 12:33
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
jo tohle lozisko je spravny a lechce nema jit, co jde lechce lozisko na kliku nebo lozisko do karteru?? predpokladam ze lozisko do karteru tak v tom pripade ten karter lechce necim poskrabej ad tam de normalne zarazit jak ma
 
 
Datum: 10. dubna 2009 12:03
 
 
 
 
Jméno: thomas77 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
čus draci..chtěl bych se zeptat čím se dá vylepšit výkon u pincak co má vliv na výkon.......?Komprese čím je větší tím je motor lepší ne......a pak ještě kolik mám kroužků..........a svíčka...a předstih.te mám asi 1,5až 1,8mm...děkuju moc za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. dubna 2009 19:48
 
 
 
 
Jméno: Vydrimi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Souhlasim, já to ma takhle jak to tady píšete a mam prohozený kolečka v převodovně a není problém na mokrý trávě za jízdy na dvojku při pořádným "sešlapnutím" to prohrábnou :-)
 
 
Datum: 14. dubna 2009 19:48
 
 
 
 
Jméno: thomas77 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Mám 3 kroužky.........a futra ještě dobrý necinkaj zatím.......................
 
 
Datum: 11. dubna 2009 23:25
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5742    
co hodne pomaha,je nový vejfukový koleno,vzduchovej filtr,cistej a kompletni vejfuk,tesneni pod koleno sani vyrizly dle profilu a vse poradne serizeny a namazany......pocet krouzku neni ani tak rozhodujici.....co treba strasne ubira na vykonu sou vytahany rozety a retezy.....jako ono 3.5 kone neni zas tak málo.....to by ses divil jak to cvičí kdyz tohle vsechno udelas....
 
 
Datum: 10. dubna 2009 23:01
 
 
 
 
Jméno: Pestic      IP: uživatel3228    
skus zacit tim ze vsechno namazes,rozhybes,pripevnis aby nic nikde nedrelo a neklepalo,koupis novou vlozku airboxu,novou svicku,sestelujes.......ono 3,5kone neni zas nejak malo.....
 
 
Datum: 10. dubna 2009 12:28
 
 
 
 
Jméno: Pestic      IP: uživatel3228    
:-):-):-):-):-)kde se da koupit-to bych chtel videt:-):-):-):-)a kdyz koupis za 800 tak klidne i o 32kw:-D
 
 
Datum: 10. dubna 2009 10:26
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel5736    
zdar prodávaj svíčky která tvedne víkon asi o 2kw ale je taky pekne dráhá stojí neco okolo 600kč
 
 
Datum: 10. dubna 2009 9:11
 
 
 
 
Jméno: kajko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Komprese čím je větší tím je motor lepší ne......a pak ještě kolik mám kroužků......... :-D :-D
 
 
Datum: 10. dubna 2009 3:19
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel5546    
hojte to sem zase ja:-) uz tu kliku mam venku a je hrozne vymlacena tak nevim co s ni mam delat jestli se to da nejak vymenit lziska v klice a na kolik by me to vyslo kydbych to dal do obchodu aby mi to vymenil (pokud se to da)? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. dubna 2009 15:54
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel5546    
ja nevim kde bydlis ale mozem se domluvit potrebuju jen nejakou kliku v slusnym stavu za levno
 
 
Datum: 09. dubna 2009 15:54
 
 
 
 
Jméno: Josef      E-mail:      IP: uživatel1337    
Zdar Michale, musí se vyměnit ojnice i s ložisky.Můžu ti jí přelisovat a vycentrovat.Máš-li žájem, napiš mi na mejla a můžem se domluvit.
 
 
Datum: 09. dubna 2009 15:44
 
 
 
 
Jméno: Kelly ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec klucí hle potrebuju se zeptat mě na 21 pionyru neco poradne drnčí v motoru a ve valci a krožky sou ok a rejhy tam nejsou a gdyž jedu pomalejc tak me to zacne hrozne drnčet nahlas a gdyž se to dostane do otaček tak to přestane pomoc!!!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. dubna 2009 14:36
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5729    
vymlaceny futro pistniho cepu
 
 
Datum: 08. dubna 2009 14:36
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
jeto jako kdyz to mlati?? to by mohl bejt ulomenej zub na kolecku
 
 
Datum: 08. dubna 2009 14:30
 
 
 
 
Jméno: Jano79 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čaute ! mám na vás otázku,chcel bi som prehodit motot,lenže neviem nebude problem z čislom motora v TP ? lebo chlap od ktoreho som kupil moto ma este papiere na seba a ja uz moto mam a robim ju...a chcem vymenit iny motor,nebude problem pri prepise?ako je to na Slovensku? dakujem... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. dubna 2009 22:29
 
 
 
 
Jméno: chudozka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na slovensku nevím ale tady v čechách se motory neevidujou jen to musí být motor stejné značky a musí mít stejné označení tohle to samí řešil kámoš s nsr
 
 
Datum: 07. dubna 2009 22:29
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel5546    
cau prosim vas nemozu vyklepnout kliku z levyho karteru (ten od prevodovky) nevim jestli je to tam nejaky prilepeny k lozisku ale gufero sem vydelal. DIKY za odpovedi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. dubna 2009 15:28
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel5546    
uz to mam bouchal sem to pres kus dreva kladivem ale drzela dobre ludra:-D
 
 
Datum: 09. dubna 2009 15:28
 
 
 
 
Jméno: MOLY      IP: uživatel1913    
ježiš...gumovou palicí....ťuk ťuk......vždycky sem to tak dělal..a pohoda...ale ten vytlačovák je nejlepší
 
 
Datum: 07. dubna 2009 20:16
 
 
 
 
Jméno: eclips      IP: uživatel5345    
do kliky nikdo to se nesmy jinak tu kliku muzes vyhodit
 
 
Datum: 07. dubna 2009 19:41
 
 
 
 
Jméno: mokly      IP: uživatel1913    
udělej si stahovák (vytlačovák)...pokud chceš..udělám ti ho...a pošlu..
 
 
Datum: 07. dubna 2009 19:39
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel5546    
ale mozu do toho bouchat neni tam zadna zavlacka?
 
 
Datum: 07. dubna 2009 19:35
 
 
 
 
Jméno: eclips      IP: uživatel5345    
ja sem to musel vylysovat lysem
 
 
Datum: 07. dubna 2009 19:28
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel5546    
na fichtlovi
 
 
Datum: 07. dubna 2009 19:05
 
<  221  222  223  224  225  226  227  228  229  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 14.05.2025 1:11:33 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu