česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  224  225  226  227  228  229  230  231  232  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: dada      E-mail:      IP: uživatel5598    
jak mam zajizdet motor jezdit dlouhy trasi nebo kratky trasy odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. března 2009 0:00
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5612    
presne jak rikal wiku.....napred jezdit po kouskach a postupne to protahovat....nikam nespechat,vnímat motor....on si rekne,pokud ho slysis
 
 
Datum: 26. března 2009 0:00
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
prvne jezdi treba hodku denne nez si sedne aspon to nejnutnejsi, do 50km priblizne nez se posadi trochu krouzky a sjedou se mirne to vyhonovane jakoby kanalky ve valci, je to kvuli chlazeni, je to videt proti svetlu po hmatu skoro necititelne...to uz tu bylo parkrat ze znamy zajizdel cele odpoledne a pak to musel poslat na vybrus, v lepsim pripade to odnesli jen krouzky...takze pomalinku, pak trate trochu delsi ale s prestavkama, vychladnout, pokud jedes z kopce tak bud tam nenechavat kvalt a vrazit tam bud neutral nebo to stej pres spojku a nebo nejlepsi vypnout zapalovani a se zarazenym kvaltem otevrit na plno plyn, tim to trochu uchladis, promijes a pod kopcem zas zapnes zapalovani a jedes...a pokud budes citit ze nechce jet a nebudes si jist jestli je to tim kopcem pred tebou nebo unavou motoru (zahriva se pri zajizdeni vic nez je zdravo) tak zmackni spojku, pokud motor bude mit volnobezne otacky tak je to kopcem (malogdy se stava), pokud se naraz zastavi jen co si zmackl spojku tak je to tim ze motor se ti zahral a zacina se pridirat, zastav a nech to vychladnout...lepsi rady neznam, proste zadnej spech, chce to trpelivost, vysledek se dostavi casem:-)
 
 
Datum: 25. března 2009 21:12
 
 
 
 
Jméno: wiku ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
prvních pár km si dávej přestávku a nech to vychladnout. Pak už můžeš jezdit v kuse, ale optarně. Jakmile motor přestane táhnout, chcípni ho a nech vychladnout.
 
 
Datum: 25. března 2009 20:54
 
 
 
 
Jméno: Mischel      IP: uživatel600    
¨cus... ja treba zajizdel CZ 250.. zajizdel jsem ji v zime.. to je podle mne nejlepsi.. jelikoz se to nejlip chladi;-) ale kolena trpej! nu ale to druha vec... jel jsme treba 3 Km vypl jsme to nechal vychladnou dalsi 3km zase vypnout a nechat vychladnout.. za ten den trebas 5x.. to jsem najel 15km.. nu a zitra se jelo znova.. a postupne takhle... asi 150km.. pak uz bez prestavek 20km-30km... zabehlo se mi to krasne... tedka mam nalitano 500km.. a litam snim na plnej;-)115km/h:-) at se darii;-)
 
 
Datum: 25. března 2009 20:51
 
 
 
 
Jméno: P.S.KEVIN      IP: uživatel1696    
Prvne to musis jen tak polechtavat a pak to zacness stupnovat od nejmensiho po nejvetsi
 
 
Datum: 25. března 2009 19:10
 
 
 
 
Jméno: Lukecek      IP: uživatel250    
Zdar draci,,,mam dotaz, mam to koupit : http://aukro.cz/item586804046_obsach_novy_jawka_60_cm_tuning.html nebo mam radši vzit nulty vybrus valec a pist od sesy,,,je to rozdil ta 60tka??? Diky moc ! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. června 2009 17:47
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
DenzilecK - ano kecy, ma to opravdu 55,3 ccm a ne 53 jak pises ty, to je jedna vec, prepocitej si to...dalsi vec - ze jako sada je to levny, to je fakt, ale rekni mi gdo by si koupil novej valec s poslednim vybrusem a trikrouzkac, ktery je tak trochu uz prezitek, navic ten valec je trochu paskvil ale jinak radost ze aspon neco se dela...zase me pripada trochu divoky kupovat tady celou sadu gdyz prakticky za pulku udelam na starym valci vybrus a dostanu tu sadu taky (az na pistni cep), nehlede na kompresy kterou to pak dostane, osmy vybrus dela na seriovy hlave asi 1:12 stupen komprese a na starou kliku je to jako kladivo, zase vydrzi-li to klika a dobre zajedes tak do kopcu je to pak vyhlaseny vrchar...tak me to pripada ze je to kazdyho vec zda si sezene CS valec a da si ho na vybrus nebo koupi Polskou sadu, to je na kazdym cemu da predsnost, za me teda ne ale na druhou stranu ocenuju snahu vyrabet dily na pio, sic maj jeste co dohanet ale aspon neco a je to i cenove vcelku pristupny...
 
 
Datum: 30. června 2009 17:47
 
 
 
 
Jméno: DenzilecK      IP: uživatel5633    
Kecy,ma to skoro rovnych 53 ccm ALE je to silene vyhodny!Podivejte co vsecko tam je a pak si ke kazdy soucastce napiste cenu!Kdyz koupite to z toho aukra nebo tady jednu vec podruhy tak to budete mit o 400 drazsi!!A to nepocitam ze tamto je vytuneny....ALE ma to i nevyhodu...Polaci neumej pocitat...
 
 
Datum: 29. června 2009 18:36
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
este co tu nebylo receno a melo by byt - koukni na cenu, za to mam celeho fika, z toho vyberu valec, hlavu, pist, krouzky, cep, pojistky cepu a jsem upne na to samym + este zbytek stroje mam doma...gdyby to byla 60ccm tak nereknu, ale todlec je tolik proklinana 55,35 ccm, chybne se uvadi (a to snad vsude, uz je to jako klamani spotrebitele) ze je to 60ccm ale neni! kluci rekli proc...60ccm je znat, tech 55ccm znat skoro neni, prida to vykon ani ne tak objemove jako ze se zvysi kompresni pomer (logicky gdyz spalovak ma kupr. 5ccm a na objemu 50ccm to hodi 1:11, stejna hlava zase 5ccm a objem valce 55ccm hodi 1:12) cili tam je vesina te sily a + este vetsi tryska na dokrmovani toho objemu...kup ten nulty vybrus, je to lepsi, slysel sem ze ty 8. vybrusove jsou paskvily, nesedi kanalky, je to proste des...za me valec s nulty m vybrusem od Sesy, dal to vysvetlovat nebudu, uz se to tu reklo mnohokrat a nemam na to nervy to zas psat:-)
 
 
Datum: 25. března 2009 21:06
 
 
 
 
Jméno: honza      E-mail:      IP: uživatel5608    
Hele já si ten výbrus už dávno koupil a docela tode ale dlouho jsem kašlal na pístní kroužky a pak se rozlámaly a natlačily do hlavy a do pístu ze zhora válec byl zázrakem nepoškozen a pak jsem si do toho koupil jedno kroužák a jede to jak drak akorát ten kroužek vodešel dřív ale mě to zato stálo dyštak se ozvy na email jak ses rozhod. doog15@seznam.cz
 
 
Datum: 25. března 2009 19:55
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
tak jsem přišel zase pozdě no...:-)
 
 
Datum: 25. března 2009 19:33
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
a zase!! umíš si zpočítat objem válce??? jestli jo, tak víš, že to není žadný 60 ccm ale úplně obyčejnej 8. výbrus, čili nějakých cca 55ccm!!! Kup raději nultý výbrus, máš možnost osmkrát zadřít a nemusíš se stresovat co potom se zadřenym osmym výbrusem!!!
 
 
Datum: 25. března 2009 19:33
 
 
 
 
Jméno: M (fichtl.kx.cz)      IP: uživatel1072    
Pokud je píst 40mm tak to neni 60tka to je jedna věc, druhá věc je kvalita zpracování, který bych určitě nevěřil... Kup si radši válec a jednokroužkovej píst od sesy a máš to lepší...
 
 
Datum: 25. března 2009 19:30
 
 
 
 
Jméno: Pestic      IP: uživatel3228    
Zdar draci,mam takovej problem predelal sem na fika vydly ze sifona,ale zda se mi ze je dosti meka:-( potreboval bych poradit jak a kudy dolit olej a asi i gufera vymenit.Nevite nekde nakej navod,planek jak na to:-):-)?diky za pomoc zdar (newim kam to dat tk sem to dal sem) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. března 2009 9:28
 
 
 
 
Jméno: Pestic      IP: uživatel3228    
Mira-----mas recht ted sem namichal hustou kasi a je to furt to samy akorat to nemlati o dorazy.takze celkem k hovnu.ae pro upravu cross nebo na pole ci litacku po lese urcite doporucuju.Dik draci zdar
 
 
Datum: 27. března 2009 9:28
 
 
 
 
Jméno: wiku ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
olej si namíchej a odzkoušej. Já ho taky ředil s převodákem
 
 
Datum: 25. března 2009 21:01
 
 
 
 
Jméno: míra      IP: uživatel5610    
pokud si matně pamatuji, tak simson neměl tlumiče v předních šavlích, výrobce udával, že má hydraulické dorazy pérování.
 
 
Datum: 25. března 2009 20:52
 
 
 
 
Jméno: Pestic      IP: uživatel3228    
Diky us to stahuju.Ten olej do tlumicu je hrozna redina.Nedala by se pritvrdit kdybych ho treba namichal 1:1 s motorovym nebo prevodinou?Diky
 
 
Datum: 25. března 2009 16:01
 
 
 
 
Jméno: wiku ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jdi na http://www.simsonviglu.cz a stáhni si vsekci download dílenskou příručku. Je to česky a s obrázkama, krásně to tam máš popsaný. Ta vidlice je oproti fichtlácký opravdu dost měkká a olejem to moc nedoženeš, ale můžeš to zkusit.
 
 
Datum: 25. března 2009 15:46
 
 
 
 
Jméno: dada      E-mail:      IP: uživatel5598    
fictl mustang mi jede za studena jak pila ale kdyz se ohreje tak ztratí vykon mam novej vybrus nevim co stim?nemuze to byt přestihem? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. března 2009 16:29
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to bejva, je to normalni, zajizdej dal a ono se to povoli casem:-) uz po 500 km by mel zacit ozivat, 800-1000 by mel byt uz plne zajety (zalezi cim mazes, chtel jsem tu ted zminit jeden olej ale zase by se rozpoutala diskuze o nem tak to radsi necham:-D)
 
 
Datum: 25. března 2009 16:29
 
 
 
 
Jméno: wiku ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kolik má najeto po výbrusu. Prvních 800-1000km to nepojede, bude se přehřívat a nebude se chtít nechat roztočit do otáček. Dej jehlu v karburátoru na třetí zářez od shora, víc oleje do benzinu a jezdi. S narůstajícím počtem ujetých kilometrů se motor začne uvolnovat.
 
 
Datum: 25. března 2009 15:51
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5599    
to bude tim ze je po vybrusu
 
 
Datum: 25. března 2009 14:44
 
 
 
 
Jméno: vlasts      E-mail:      IP: uživatel5307    
čus draci potřeboval bych zjistit kde seženu nebo koupím kapkouvou klikovou hřidel na jawa 21 nebo aspoň nějakou upravenou jestli máte nějakej tip tak se ozvěte diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. března 2009 17:41
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5602    
kliku je mozno nechat stocit a vyvazit....dle narocnosti upravy to stoji 3000,- az 4000,-.....take zalezi kdo ti to dela a jak ti to dela....... kapkovou kliku neznam.....to maj mozna 4T u kterejch nezalezi na spodni kompresi....
 
 
Datum: 25. března 2009 17:41
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak podobna klikovka pokud se nepletu byla treba na jawetce...na fika bych ale videl jedine tu co tam je, jina alternativa neni, da se upravit - vyvazit nebo treba odvrtat setrvacniky...
 
 
Datum: 25. března 2009 16:27
 
 
 
 
Jméno: vlasta      IP: uživatel5307    
myslim tim klikovku ve tvaru kapky take to maji ruzne krosky uz sem to jednou videl na fika a ted se to snazim sehnat nebo nejak jinak upravenou klikovku
 
 
Datum: 25. března 2009 15:29
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli nemysli klikovku jako je treba na jawe special
 
 
Datum: 25. března 2009 14:29
 
 
 
 
Jméno: kalda      IP: uživatel3517    
Pokud nemyslel klapku nad kliku
 
 
Datum: 25. března 2009 13:49
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3911    
Kdyz mi reknes co je Kapkouvá kliková hřídel,tak ti skusim neco zjistit......o tomhle sem este nic neslysel
 
 
Datum: 25. března 2009 12:33
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
cau, prosím chtěl bych se zeptat na podkovu mezi setrvačníky jak se tam vkládá a připevnuje me to neleze do hlavy kamkoli to dam vždy (v myšlenkách)tak mi do ní narazí ojnice jo a taky na co je tam třeba jako řeknu že 1 kroužkovej píst má větší otáčky protože má menší tření to samí bych potřeboval řict o te podkově způsobí to ??????????? protože ???????????? dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. března 2009 9:46
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
moc dik konečně to chapu
 
 
Datum: 25. března 2009 9:46
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
podkva ti zpusobi lepsi spodni kompresi, to je pojede ti to lip odspodu, bude to mit o neco vetsi silu, jelikoz vyplnuje prostor v klikovce mezi setrvacniky tak diky ni budes mit lepsi plneni valce, je to proste - normalne by se ti smes nasavala do klikovky a pist by ti ji vytlacil do valce, cim vetsi klikovy prostor tim mensi tlak (podtlak) co vyvola pist aby to slo do toho valce, tzn. ze pokud vyplnis tzv. "hluchy" prostor v klikove skrini, pist ti nasaje vice smesi do valce...jinak to vysvetlit nedokazu...a samozrejme lepsi plneni valce cerstvou smesi ma proste kladny vliv na vykon, co si budem povidat:-) jinak bud ji tam vlozis a ona se napruzi a tim tam zustane (dela se proto vetsi a po slozeni se ty vycuhujici casti zabrousi aby neprekazely) a nebo se tam vlozi a zakolikuje, navrtas si do karteru diry, udelas tam zavit a zasroubujes to nebo se proste udelaj diry a tyckama se to tam upevni popr. zalepi, to je jistejsi, muzes pak klidneni spat ze se ti tam ta podkova nehne pri jizde a neudela tam nejakou neplechu, dokonce se tam i lepily primo do toho karteru ale to je podle me uz blbost, proste se nejak zakolikuje nebo napruzi a je to:-)
 
 
Datum: 24. března 2009 21:31
 
 
 
 
Jméno: fichtlař      IP: uživatel4805    
čau chci se zeptat možu si skratit pist na fichtlu ja sem s toho janek nekdo řika že to nepomuže nekdo zase že to s tim jezdi vyborně poradte nekdo kdo tomu poradne rozumi co je pravda ja si myslim že to jede s tim dobře odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. března 2009 20:39
 
 
 
 
Jméno: fichtlař      IP: uživatel4805    
kamoš si to skratil po domacnu tak ze uřezal na konci pistu ten schudek a udelal tam novej a valec vubec neupravoval tak nevim jestli to udelal dobře nebo špatně ale jede mu to o mnohem lip než to jelo
 
 
Datum: 24. března 2009 20:39
 
 
 
 
Jméno: lada      IP: uživatel5296    
v upravách bejvá že se píst na výšku zkrátí na soustruhu o 2 mm ale pak je třeba zkrátit válec taky o 2 mm ze strany co sou kanály, ještě by bylo dobrý osoustružit klikovku aby to bylo vyvážený,na netu je mraky podrobnejch úprav. nejednoduší způsob aby to trochu jelo tak tam dej jinej karbec (jawa dandy 50 atd.) a dát tam vejfuk přesně vyladěnej na fichtla ne Hicone.
 
 
Datum: 24. března 2009 20:11
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zkratit pist, to je fama...asi takhlec - gdyz mu ustipnes ty dva kousky, ty vycnelky co ma smerem k ojnici, tak to pojede blbe, gdyz cvaknes vyfukovej, pujde smes do vyfuku a pred pist se ani nedostane, gdyz cvaknes u saciho kanalku tak ti to bude flusat zpet do karbecu...ale pozor, je tu jedna uprava ktera opravdu se pouziva i k ziskani jineho casovani (tusim ze se smes nasava dyl, dela se i to ze se ty kanalky jakoby upilujou dozadu aby byly vetsi a davaly vic smesi) a to se docili tusim snizenim predni casti pistu (te plochy, na kterou tlaci vybouchle plyny atd)...snizuje se to tak o mm celkove, jsou i jine zpusoby ale ty neznam, tim se sice snizi kompresni pomer ale ten se zase nahoni pres snizenou hlavu, este wim ze se upravuje vyfukovy kanal za ucelem dosazeni vyssich otacek atd atd, moc se v tom nevyznam, je to jen teoreticke zamysleni...cili pist se snizuje jen ta dosedaci plocha, musi se pocitat i s ostatnima upravama atd, je to veda pokud to checs delat...
 
 
Datum: 24. března 2009 19:58
 
 
 
 
Jméno: kajko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec borci mam na pinckovi tento valec http://www.puchshop.de/catalog/product_info.php?cPath=29_47&products_id=103 a potrebujem nahradny piestny kruzok. neviete nahodou kde by som to mohol zohnat? dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. března 2009 18:47
 
 
 
 
Jméno: kajko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
valec som zohnal od jedneho znameho co niekedy upravoval babety.. mal som stastie :-) a dakujem za tip skusim kontaktovat tu firmu
 
 
Datum: 25. března 2009 18:47
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3911    
skus kontaktovat firmu ALMET .....maj stranky http://www.almet.cz ,ale momentalne nefungujou.......v odkazech na sesa-moto je i kontakt a adresa....delaj pisty a myslim ze i krouzky......treba ti podle staryho krouzku udelaj novej...... je blbost si nechavat posilat z nemecka krouzek za 800 s postovnym 300
 
 
Datum: 24. března 2009 17:26
 
 
 
 
Jméno: abard      IP: uživatel5534    
na tej stranke mas ten pist za 50 € co je hodne...to si radsej muzes koupit cely valec a pistom... v republike to asi tazko zozenies...
 
 
Datum: 24. března 2009 12:33
 
 
 
 
Jméno: MIOly      IP: uživatel1913    
 
 
Datum: 24. března 2009 8:06
 
 
 
 
Jméno: fichtlař      IP: uživatel4805    
čau mam doma pist a na nem jsou takove větší rihy možu s tim jezdit ja sem si ho totiž skratil a,co to udela když jsem to skratil ale neudelal jsem na koci ten naběh odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. března 2009 20:39
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to radši připiluj sací i vyf.kanal.z tveho pístu si uděllej třeba těžítko.zakladem pro dobry vykon je 100%stav motoru.na odřeny pist ti to nepojede i kdybys ho uřezal pod čepem.jeden znamy zavodnik mi rekl:nevymýšlej co je už vymyšlene a vyzkoušene!!!!
 
 
Datum: 23. března 2009 20:39
 
 
 
 
Jméno: s.v.i.t.a      IP: uživatel2324    
to se zkracuje max o 2mm ted ti to akorat bude flusat do karbecu
 
 
Datum: 23. března 2009 20:27
 
 
 
 
Jméno: Hasas      IP: uživatel1337    
Zdar,co na ňom uřezáváte???Já to furt nemůžu pochopit.Poraďte mi................
 
 
Datum: 23. března 2009 20:01
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
cau prave prave zajizdim fichtla a snazim se to udelat co mozna nejlip ale kazde kteryho sem se ptal tak mi rek o zajizdeni uplne neco jinyho jeden ze to mam zahrat a pak stridave vytacet a ten druhej zase ze to tocit nemam vubec. jak to teda vlastne je ? diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. března 2009 20:01
 
 
 
 
Jméno: lada      IP: uživatel5296    
když to dáš dohromady tak ho nech pěkně zahřát, třeba 5 minut na volnoběh a pak jezdi na otáčky který budeš používat po zajetí, ale jenom na 1/2 až 2/3 plynu aby motor nebyl moc zatíženej a zbytečně se nepřehříval
 
 
Datum: 23. března 2009 20:01
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
este jedna dulezita poznamka - gdyz pojedes z kopce a budes citit ze je to liny ze zacatku a ze to ztraci tah, vypni zapalovani a otevri na plno plyn, pod kopce si to zapalovani zas zapni a jed dal, takhlec se to da za jizdy castecne ochladit...
 
 
Datum: 23. března 2009 16:39
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo a ktomu zajizdeni - ze se dusi hned od zacatku, nesmi se to ale existuje tzv. rychle zajizdeni ze to za jeden den zajedes, to je strucne receno ze jedes pomalinku nejakou casu a pak tomu na nejaky cas das plny kotel...delavalo se to jednu dobu u vyssi kubatury Jaw (tusim 250), dodneska se ten navod negde vali na netu, pak se prislo na to ze se to sice rychle zajede a ani se to nic neponici ale ma to pak velke vule...uz sem ti to jednou rekl, snaz se jezdit s co nejvetsim otevrenim soupete, pri NIZKEJCH opakuji pri NIZKEJCH otackach ale aby si mel co mozno nejvic otevreny plyn...nesmis to honit ale dulezity je tam ten prutok smesi, ne ze te napadne negde z kopce tam nechat zarazeny kvalt a zavres plyn nebo este hur, ze budes brzdit motorem...jinak jak rekl Standa, po vybrusu si to musi sednout, je to tesny, nerovny (ve valci se dokonce delaj jakoby takove kanalky pri pohledu proti necemu svetlemu to uvidis, je to pro lepsi chlazeni pri zajizdeni, jak to zajedes tak to proste sjedes a pak to tam nenajdes, to jen takove doplneni) a ma to velkou kompresi (pac je to tesny)...tot vse:-)
 
 
Datum: 23. března 2009 16:36
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
k ty cerny svicce - je to mozny pokud malo jezdis, tj ze se nestaci ani zahrat a uz ho uklizis, to je treba gdyz ho kazdy den jen nakopnes na stojanku a pak ho zas chcipnes, tim se ten olej nespaluje a zasira svicku, pak je moznost ze ta svicka je moc studena, tim nema samocistici funkci (treba to dela Brisk N14C, dej tam 15 a pokud i s ni to bude cerny tak tu 17 prinejhorsim - to je tepelna hodnota svicky), pak ti muze nasavat olej z prevodovky...jinak 3,5% to je priblizne 1:30 (28,57 a nejaky drobny)? mazej tak na 1:33...jinak newim gde by mohla byt chyba, dej jehlu do stredniho zarezu este...
 
 
Datum: 23. března 2009 16:30
 
 
 
 
Jméno: krystof      IP: uživatel4699    
zajizdim 555 s 3,5% polosyntetiky v benzinu a i na chudsi smes mam po dni svickou tak cernou ze se neda nakopnout. cim to je ?
 
 
Datum: 23. března 2009 15:56
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5588    
hele vem to logicky....at v tom netápeš....po vybrusu neni valec ani krouzky nijak extra hladky a tim roste trení,s trením roste teplota a s teplotou se roztahuje jak píst,tak krouzky......cim vic se to ohriva,k tim vetsimu oteru dochází......aby si oter materialu omezil,tak se zajizdi pomalu a maze se poradnym olejem a dalsi veci je vyssi bohatost smesi,nez je bezná aby ve smesi bylo vice oleje....je to vse o chlazeni,mazani a pripadnym prehrivani......pokud ho budes honit,bude se hodne hrat,spatne se zajede a muze se i pridrit...... Existujou i pripady,ktere jezdili na lepsi polosyntetiku a honili ho skoro od zacatku a bylo to ok,ale nedoporucuje se to.......
 
 
Datum: 23. března 2009 15:44
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5588    
seriový motory zajizdet pomalu aspon 400km a hodne mazat poradnym OLEJEM
 
 
Datum: 23. března 2009 15:38
 
 
 
 
Jméno: P.S.KEVIN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
reknu ti to takhle musis ho prvne plynem jen polechtavat a pak den o de dne pomaly pridavat proste stupnovat
 
 
Datum: 23. března 2009 15:34
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel1352    
zdravím mám čz 250 jednovýfuk a chtěl sem sa zeptat jestli je to motor stejný jak z jawy 250 . odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. března 2009 20:10
 
 
 
 
Jméno: lada      IP: uživatel5296    
řeknu ti upně přesně,motor z jawy je větší takže to pasovat nebude, číza má sportovnější průběh výkonu, rozměrově stejnej jako 175
 
 
Datum: 23. března 2009 20:10
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5581    
Neni....uz jen z toho duvodu ze jawa ma 2 vyfuky a cz jen jeden..... jinak motory uvnitr budou podobné,ale neraknu ti jak moc....ale tak treba prevodovka a spojka by mohla bejt stejná.....
 
 
Datum: 22. března 2009 13:52
 
 
 
 
Jméno: pavelc      IP: uživatel5412    
a jeste bych se chtel zeptat,kdyz zaradím 4 ryhlost tak mi zajizdy cuka.jako by to vynechavalo jeden zub nebo tak enco nevíte cím by to mohlo byt? dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. března 2009 20:17
 
 
 
 
Jméno: lada      IP: uživatel5296    
nebo má snahu 4 stupen vyskočit,mužou to dělat volny kluzný ložiska v převodovce.
 
 
Datum: 23. března 2009 20:17
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Zkontroluj dotažení sekundárního řetězového kolečka.
 
 
Datum: 22. března 2009 12:42
 
 
 
 
Jméno: fichtlař      IP: uživatel4805    
nazdar na pistu na tom konci je takovy maly schudek když ho uřežu a zapiluju možu s tim jezdit,kamoš to tak udelal a jede mu to moc dobře diky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. března 2009 16:23
 
 
 
 
Jméno: fichtlař      IP: uživatel4805    
a když tam naběh neudelam tak co se stane
 
 
Datum: 22. března 2009 16:23
 
 
 
 
Jméno: tomin      IP: uživatel1277    
takovej náběch tam udělat...zapilovat to do takový špičky ,ale jenom ve vnitř...
 
 
Datum: 22. března 2009 12:30
 
 
 
 
Jméno: Kokot      IP: uživatel1337    
Zdar kluci,co myslíte upilovat??Nemůžu to pochopit.
 
 
Datum: 22. března 2009 11:13
 
 
 
 
Jméno: tomin      IP: uživatel1277    
Myslíš ve vnitř.jo to můžeš zapilovat....ja to mám taky ....jede to skvěle
 
 
Datum: 22. března 2009 9:10
 
 
 
 
Jméno: tomin      IP: uživatel1277    
Myslíš ve vnitř.jo to můžeš zapilovat....ja to mám taky ....jede to skvěle
 
 
Datum: 22. března 2009 9:10
 
 
 
 
Jméno: fichtlař      IP: uživatel4805    
čau za jak dlouho se zajedou novy kroužky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. března 2009 13:02
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo nejakych par kilometru to chce jet pomaloucku a pak zas normalne, staci gdyz objedes dedinu a mas zajeto, zalezi jak je na tom valec, pokud uz je stary a vylitany tak ty krouzky si uz malogdy sednou, budou ti porad cinkat, pokud ma este nejlepsi roky pred sebou a pred vybrusem tak za chvilu to mas, jen ze zacatku na to pomalejc, poznas zajeti podle toho ze ti prestanou cinkat, pokud ale nalitas 15 km a stale se budou ozyvat tak si nesedly, proste pak jezdi jako s tema starejma a nic se nedeje, jen budou cinkat...
 
 
Datum: 22. března 2009 13:02
 
 
 
 
Jméno: mogul      IP: uživatel5357    
Ja jsem moc ani krouzky nezajizdel,jezdil sem s nimi jak s puvodnima a vsechno je OK
 
 
Datum: 22. března 2009 11:56
 
 
 
 
Jméno: pavlos      IP: uživatel4097    
hele lidi jak dlouho se musi zajiždět novy kroužky s pístem???zatim dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. března 2009 1:28
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4168    
kolik se musí to nevim,ale meli by se zajizdet cca 50km...ale pokud nemazes nejakou kaší,tak do pul hodky musi bejt sedlý.....
 
 
Datum: 22. března 2009 1:28
 
 
 
 
Jméno: Moulis2      E-mail:      IP: uživatel1194    
Mám problém daj jsem si na mustanga 8 výbrus ale když jedu na trojku mám na tachometru tak 70 ve votáčkách není tak mi trojka jakoby spadna nevím jesli vypadne nebo ne ale musím zpomalit na 2 rojzej jí a ak 3 funguje normánne co to dělá! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. března 2009 20:36
 
 
 
 
Jméno: ladamin      E-mail:      IP: uživatel5577    
Zdary, chtěl bych se zeptat, zda nevíte kde sehnat nějaké nd. PUCHA děuji. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. března 2009 13:07
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5581    
http://www.puchshop.de/catalog/home.php
 
 
Datum: 22. března 2009 13:07
 
 
 
 
Jméno: vendek      IP: uživatel5567    
hoši kde seženu sníženou hlavu? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. března 2009 23:17
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
frikulin, fajne vystupovani, dobre udvedena prace, solidni ceny, resil sem s nim i potize a pristup bezproblemovy - takze doporucuju...
 
 
Datum: 21. března 2009 23:17
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
u frikulína:-)
 
 
Datum: 21. března 2009 20:02
 
 
 
 
Jméno: xxx      IP: uživatel5573    
Dá se jezdit i bez pojistek čepu nebo je to velká chyby kdybych je tam nedal? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. března 2009 20:32
 
 
 
 
Jméno: dancic ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jasně že se to nedá.. sic třeba taková jawa 500 OHV měla čep kluzná.. ale to je vyjimka
 
 
Datum: 21. března 2009 20:32
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dej tam co tam patří.ani do segerovek bych nesel.zapich v pístu je kulatý na dratěnou pojistku a seg. je hranaty zapich.tam opravdu nic navymýšlej.
 
 
Datum: 21. března 2009 16:21
 
 
 
 
Jméno: Fojtoslav      IP: uživatel764    
jesli nemas ty krouzky,tak tam dej nak sikovne segrovky,melo by to bejt ok,nezkousel jsem to,jen odhaduju
 
 
Datum: 21. března 2009 13:19
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je to fatální chyba koleduješ si o okamžitou destrukci motoru (totální) a taky riskuješ zdraví protože jak ti čep povyjede a trefí se do kanálu motor v desetině sekundy stojí a ty deš na tlamu...:-) Takže ne nejde takhle provozovat motor...
 
 
Datum: 21. března 2009 13:14
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ani to nezkoušej je tam nedat.čep ti vyjede ven a bude dřit o valec a kanal.hrozí destrukce valce.
 
 
Datum: 21. března 2009 13:11
 
 
 
 
Jméno: tomulik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nazdar dotaz na sesu ohledne ojnici co sem si koupil na pionyra tady na fichtl kramku! a ted ten dotaz zajimalo by me jak se to ma skompletovat protoze pokud ja vim tak ty loziska obe dve aji misto bronzoviho futra maji byt v te ojnici nalisovany na pevnoa ne jak je to ted ze to lozisko si cestuje jak chcce do boku i kdyz tam dam cep tak by me zajimalo jak to ma bejt jestli v tom je najekej figl nebo je to zmetek! nechci nikoho ppohorsit samozrejme! tak dik draku zdar:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. března 2009 14:01
 
 
 
 
Jméno: kajko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to OK tak to ma byt.. ked tam das piest a cap tak lozisko bude tam kde ma byt a nebude cestovat jak chce do boku ;-)
 
 
Datum: 21. března 2009 14:01
 
<  224  225  226  227  228  229  230  231  232  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 14.05.2025 1:17:22 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu