|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: jozef
IP: uživatel5216
 zdarec kruzki a pist su ti iste jak na jednorychlostnej a dvojrychlostnej
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. února 2009 11:42
 ???? teď jsem to asi nepobral jakože jestli je stejnej píst a krouzky u jednorychlostní a dvourychlostní babety? no podle toho kolikatej mas vybrus. Jinak newim jestli je v tom rozdil nebo ne
Datum: 08. února 2009 11:42
 čau mám objednaný výbrus a ptal jsem se toho chlapa jestli by šlo že bych chtěl trojkroužkovej píst a on mi řekl že se už nedělají už nejsou tak budu mít dvojkroužkovej co mislíte bude to ohodně slabší v kopcích pojede to blbě? pojede to určitě malinko rychlejc má menší tření ale co v tom kopcu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. února 2009 22:13
Jméno: Jan
IP: uživatel3500
 zavodnici pouzivaji jednokrouzkovej pist, ten je specialni a mnohem lepsi nez dvoukrouzaky protoze jednokrouzak ma mensi treni s jednim krouzkem kdezto dvoukrouzak, ma o dvakrat vetsi kdyz sou tam dva krouzky, jednokrouzak sezenes na fichtlkramek a nebo http://www.motokolovotice.cz
Datum: 12. února 2009 22:13
Jméno: Horst
IP: uživatel5221
 Karle pojede ti to 300 z místa a200 po lesní cestě
Datum: 08. února 2009 14:11
 A všechny tyhle debaty sou i ničem protože to neni o počtu kroužků ale o stavu motoru....
Datum: 08. února 2009 10:50
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 ale tri krozuky sem si nemohl vynachvalit pac to byl krasnej vrchar...ono jet do mirneho kopce ve dvou pri stalych otackach a rychlosti 65...taky to po rovince pres 65 prakticky nejelo...ale ty kopce byly jedna basen...ale zas dva krouzky po rovine dobre litaj, tam pak s rychlosti problem neni...
Datum: 07. února 2009 22:52
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 pri jednom to az tak znat neni, to si muzes gratulovat ze ti to jde dobre do rychlosti ale bude mit problemy pri dvou do kopce, tam uz je to znat jet misto trojky na vytocenou dvojku a zmirajici trojku...ale vetsinou je to nat az ke konci kopce gdy mu dech nestaci...po vybrusu to ted stejne budes mit silny jak prase...
Datum: 07. února 2009 22:50
 Vetsina lidi maj 2 krouzky... ja taky a je to v poho... bude se to min zahrivat a mozna to pude lip do otacek....
Datum: 07. února 2009 22:47
Jméno: jozef
IP: uživatel5216
 pojedete to lepsi rozhodne
Datum: 07. února 2009 22:34
Jméno: kalda
IP: uživatel2971
Posl.aktualizace: 07. února 2009 20:18
Datum: 07. února 2009 20:18
Jméno: MOly
IP: uživatel1913
 Ne-e ----vypadá ale jako klasická klapka....nic zvláštního
Datum: 07. února 2009 19:17
Jméno: santy
IP: uživatel2757
 Čau fichtlaři, jak se má správně zajíždět nový válec? A jak dlouho se to ma delat?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. února 2009 20:39
 víc oleje, tak poměr 1:25 (záleží jakej olej taky používáš), a prvních 500Km to šetři, nejezdi ve dvouch
Datum: 07. února 2009 20:39
 tak když má v pozdravu "čau fichtlaři" tak tipuju že má fechtla
Datum: 07. února 2009 19:24
 Podle toho co zajiždis jestli fichtla nebo nějakou silnější kubaturu....
Datum: 07. února 2009 19:17
 zdravim jaká vůle muže být na klice(ojnici )do stran díkes
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. února 2009 20:30
 a co když se oojnice pri tom zatlaceni zboku dotkne setrvačníku?
Datum: 07. února 2009 20:30
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 asi takhlec: pokud ma nejakou vuli tak je to blby...prijatelna vule je jeste v posunu ojnice na klikovce, tzn. do strany ale jen posun! nesmi se jakoby naklanet! cili pokud za ni vezmes a zatlacis do strany za horni oko ojnice tak se nesmi priklonit k nejaky strane setrvacniku klikovky, muze se jen posunout po ty hridelce klikovky a to jeste malinko...a pokud ma vuli dopredu a dozadu tak to je vubec blby, to ji rovnou nekomu posli na repasi pac ti asi odeslo dolni lozisko v ojnici do vecnych lovist...
Datum: 07. února 2009 19:45
Jméno: Domino83
IP: uživatel5211
 Takze kdyz se s tim da kvrdlat do vsech stran cca o 1 mm tak je to prusvih
Datum: 07. února 2009 18:34
Jméno: MLanca
IP: uživatel1801
 Nesmí být do boku
Datum: 07. února 2009 18:31
Jméno: Standa
IP: uživatel5209
 malá....
Datum: 07. února 2009 17:35
 čau seso chtěl bych de zeptat jestli na ty klice jsou oboje loziska jehlové díky za odpověd...
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. února 2009 10:03
 ano
Datum: 07. února 2009 10:03
Jméno: sanko
IP: uživatel4891
 Vždyt to tam máš napsaný ne?na klasický obojí jehlová nejsou a na tej lepčjší máš oboje jehová...PS:jehlová jsou naprostá zbytečnost pokud nemáš stroj nějak excelentně upravený
Datum: 07. února 2009 1:30
Jméno: mara
IP: uživatel2336
 Cau jak dlhouho mam zajízdet nove pistni krouzky u fika?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. února 2009 19:19
Jméno: martin
IP: uživatel5202
 5 plných nádrží na pol plyna
Datum: 06. února 2009 19:19
Jméno: mara
IP: uživatel2336
 no zatim zvoni jak cip
Datum: 06. února 2009 16:41
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 na krouzky neprimazavej jinak je zapeces, normalne pomer 1:33 i s M2T a do 20 km v klidu a v pohode si jen jet...bud si sednou po case nebo budou az do vybrusu zvonit, zalezi an stavu valce...ale tech par kilometru je nutnejch...
Datum: 06. února 2009 16:07
 Pokud jsi menil pouze krouzky (predpokladam ze 2) a mazes M2T tak dej tak 1 litr benzinu 1:28 (proste o trochu vic oleje) a prvnich 5-10 Km ho moc neber. Krozuzky se tak nak ani nezajizdej. Hlavne nedelej co ja ... M2T 1:15- 1:18 takze ne benzin ale nafta
Datum: 06. února 2009 16:01
Jméno: kalda
IP: uživatel2971
 A jeste ma dotazek.Pred nejakym casem, tu nejakej borec prosil rady na kit 6.5 k od TK moto!Zajima me jestli se ti to uz podarilo spravit a v cem spocivala chyba!
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. února 2009 15:06
Jméno: kalda
IP: uživatel2971
 zdarec hosi,zajima me jestli je tady nejakej tuner babett (ale nemyslim styl prime sani u pionyra) nejake radne upravy valce apod.A kolik ste toho dostali km/h + otacky
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. února 2009 15:10
Jméno: kalda
IP: uživatel2971
 To Švejk: - O.K.
Datum: 06. února 2009 15:10
Jméno: kalda
IP: uživatel2971
 Diky Steve,lec ja upravy na babkach nechci delat spis se jen tak vseobecne ptam!
Datum: 06. února 2009 15:10
Jméno: Švejk
IP: uživatel5198
 Kaldo sorry ale kámoš má babetu a furt mě sní otavuje tak mě to štvalo pronin.
Datum: 06. února 2009 15:07
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 pozor pozor jeste snizit hlavu!
Datum: 06. února 2009 15:06
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 dobry takze sem to ani pat nemusel gdyz uz to tu je  jinak moc babetaru tu ale neni, neni to ale tak dlouho gdo tu negdo vyvolaval ze ma vykresy s upravama a ze mu to lita 75...bud se tu ozve nebo zkus tady vyhledavani v prispeckach
Datum: 06. února 2009 15:04
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 pokud wim tak sou tady i dily na babettu tak proc se tady nezeptat...stezejni vyznam ma sani, jelikoz je karbec "jen" s difuzorem 12 tak tam se da hodne ziskat ale i ztratit...ve valci prefuky, samozrejme rozsirit sani, delavala se nejaka uprava u 210 cili u dvoukvaltovych ale jaka to uz presne newim, rozeta nebo vetsi sekundarko, vyfuk nutnost (treba Hikon je dost proflaknutej u babek)...zac ni karbcem a sanim, pak vyfuk a pak az nakonec si hrej s valcem pac tam se da vic ztratit nez ziskat...
Datum: 06. února 2009 15:02
Jméno: kalda
IP: uživatel2971
 Jasny stando,ale zajima me to od nekoho, kdo to dela + ty otacky a rychlost,to vim ze by to slo!!A diky za prispevek!To Švejk:zacni cist i jiny komentare a pokud te bavi odpovidat timhle stylem, tak to rikej svy mamce a tatovy.Podivej se na levou stranu, kde ma sesa kategorie v kterych je i babetta.Tudiz se tu muze resit i babetta!!Kapišto?
Datum: 06. února 2009 15:00
Jméno: Standa
IP: uživatel5194
 tuning babety jako tuning fichtla.....otevrit valec,posadit na to vetsi karbec,udelat vejfuk dat dozadu mensi rozetu a tradá ....je to....i blbej karbec z 21 s tim zahejbe kdyz trosku otevres kanál....
Datum: 06. února 2009 14:48
Jméno: lampan
IP: uživatel5196
 zdar hosi jakej si myslite ze by mohlo mit vliv na vykon myho fichtla kdyz do ted tam je jako vefkuk jenom roura bez ty komory chci si koupit hikone 207 nebo 201 a jeste sem vzal original filtr sundal jsem z neho tu origos hadici a dal jsem to rovnou na karburator dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. února 2009 1:26
Jméno: sanko
IP: uživatel4891
 hotovo...u rozladěnejch fichtlů se výkon po instalaci výfuku hikone opravdu zvýší- vyzkoušeno na několika strojích..u sladěného pionýra jsme žádný výkon na víc nezjistily....předseda má pravdu..předstih je důležitej...těsnost hlavy,válce a kroužků...je toho moc ale tobě by to mělo stačit
Datum: 07. února 2009 1:26
 Čau hele vylepšit výkon můžeš předstihem dát tam píst se 3 kroužkama,filtr sací koupit nový a třeba zkusit zvýšit hladinu na 3 rejhu třeba
Datum: 06. února 2009 21:50
 zdarec.. budu čistit vejfuk u 50/20 (prostě tenhle vejfuk http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_1677.html ) -> už mi t toho teče humáč.. a tak se chci voptat, jak tam sou narovnaný přepážky, jestli když to vysypu z toho, tak abych to tam zase dal, a nějak se to třeba nezasekávalo nekde něco.. a jako když to toho narvu hadr, vytřu ten nejhorší bordel, pak naliju benál, a zapálím, a pak až to vyhoří, a ztvrdne to, tak čím to mám vyškrabat? a tu dlouhou tyč, jako jak na tom je ta koncovka, tak tu mám taky nějak vodělat? a co válec a píst, ten bych měl taky nějak pročistit? dík..  jo, a jaká může bejt příčina toho že mi to z toho teče? jinak mi to chytá uplně kdykoliv na první nebo druhej, nejhůř třetí šláp..
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. února 2009 23:32
 ale když to tam jen nasunu, tak to tam přeci nepude natlouct, a nebude to tam držet ne...  já bych to tam teda osobně natlouk nějakým dřevěným klackem, a pak na to naskládal ostatní, a dotáh podle mě  .. jo, jinak mě to z toho něšlo vůbec vodělat?D bylo to tam nasoukaný fest.-..
Datum: 07. února 2009 23:32
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 takze to mas cely venku? no vidite ze to jde a me se proste neveri...tu mrizku narovnej...ted drzi co? ta prepazka je tam jen nasunuta jako cely tlumic, celej ten tlmuic sloz i s tim trnem a pak to tam cely zasun, parada, jde to tam jak po masle pokud si to vevnitr vyfuku dukladne vycistil...cili tlumic se tam jen nasune...a tycka? z jedny strany prepazky drzi hlavicka toho dlouhejo soubu a z druhy strany je zasroubovana 2 matkama do kontra...
Datum: 07. února 2009 22:10
 vod kolena, trochu sem to vohnul, a přepážku promáčknul, ale jinak to fakt nešlo... ale tu tičku narovnám, a přepážku tamy v pohodě..  proč se ptáš? jo, a jakým způsobem to drží v tom vejfuku, aby to nevypadlo? to tam je rouepřený nebo co?
Datum: 07. února 2009 21:21
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 z kery strany si mlatil?
Datum: 07. února 2009 18:30
 no já mám ten trn teda přidělanej k přepážce  a nešlo mě to vůbec vydělat, tak sem do toho z druhý strany musel mlátit, ale nakonec to s toho vypadlo, takovej vordel sem eště neviděl...
Datum: 07. února 2009 17:57
Jméno: Standa
IP: uživatel3940
Datum: 07. února 2009 12:56
 starej mám z koncovkou, a na fíkovy seřízlej..
Datum: 06. února 2009 19:44
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 newim jestli jako driv ale poznas to...naroste...jinak jeste pro Standu: az to budes rozdelavat tak si dej bacha, jde to blbe a zadny nasili...a estli mi neveris tak si nejakej (nejlip prave ten seriznutej) rozdelej nebo ti to na jare nafotim at mas klid  zbude jenom trubka vyfuku a slozenej tlumic venku
Datum: 06. února 2009 18:54
 jo, a myslíte že když to vyčistim tak že to bude mít pěknou sílu jak dřív? jinak když jedu tak se s toho slušně valí..  (kouř  )
Datum: 06. února 2009 18:49
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 a nebo si vyndej jenom koncovku, nejak si tam zasprajcuj drat, koncovku zas namontuj, zasroubuja u tahni a za ten drat pak tahej az to cely vytahnes na svetlo...
Datum: 06. února 2009 18:41
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 pokud mi stale neveris ze se neda vyndat ven tak se treba koukni na nejaky seznamy s dilama jak je toho vsude plno, dilensky prirucky atd...nejepsi pokud mas doma nejakej vyfuk tak si ho rozebrat...vezmes klacek, opres ho o hranu (ne o ten sroub) a pomalocku do neho budes tlouct, musi ale byt namontovany s celym tlumic jinak se bude kroutit a je jasny ze se tam pak sprcne...
Datum: 06. února 2009 18:39
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 ale mel...a kolikrat...ten trn - ten dlouhej sroub - je zasroubovanej na ty prepazce, na ty jakoby mrizce...pridelana na plech vyfuku? vubec neni, da se nasunout i vysunout...ten sroub se da z prepazky demontovat...co se tyce stredniho telesa tak k tem dvema jakoby deravejm trubickam sou pridelany ohlym pliskem...ale to asi neni to co chces vedet...nejak porad nechapu co ma drzet na cem...povidam ze je to ve vyfuku secko akorat nandany, cely se to da vysunout ven...normalne sem videl pres celej vejfuk druhej konec, vzal sem hadru a tu pres vyfuk protahl, celej tlumic sem mel venku...vzycky sem to pak cely slozil a zase vsunul do vyfuku...newim estli treba nemyslis parezacky vyfuky, ajk pareza tak araba, ty sem v zivote v ruce nemel tam je to mozny...ale jak serizlej tak druhej typ se daj cely ty tlumice vyndat ven...jak by je tam asi davaly? pripevnily prepazku s trnem a zbytek nasunuli? proc? gdyz to tam jde cely nandat...mozna to tam drzi diky karbonu...
Datum: 06. února 2009 18:35
Jméno: Standa
IP: uživatel5194
Datum: 06. února 2009 17:55
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 a ten trn je zasroubovan k prepazce tusim dokonce dvema maticema (ne teda jednou jak sem psal) od konce vyfuku stejne jako koncovka se utahuje tez dve matickama do kontra...
Datum: 06. února 2009 16:41
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 jo uz te chapu jak to myslis...a tak samozrejme ze to nesmi delat nasilim jinak ta prepazka se proste prolomi a udela se tam dira jak vrata...to jo to se nesmi...ale gdyz na to pujde s citem tak proc ne...znova podotykam ze to delam jen gdyz neni jina cesta ale jinak se to dalo delat a problemy se s tim nemel...
Datum: 06. února 2009 16:38
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 trn, ten dlouhy sroub, je zasroubovanej v ty prepazce matickou...vypada jak vyfukova koncovka s tim rozdilem ze nema 2 trubicky ale tusim ze 9 der + 10. je dira pro ten sroub...prepazka se normalne nasadi na stredni cast tlumice uplne stejne jako vyfukova koncovka...wim ze se da vohnout ta prepazka ale vyrazit se mi ji nepodarilo taky pro to ze sem s ni nigdy tvrde nezachazel...ohla se, to jo, ale vzdy se to dalo kladivkem (s citem) zas narovnat)...
Datum: 06. února 2009 16:36
Jméno: Standa
IP: uživatel5194
 Vis vubec na cem a jak tam ten trn drží? vyrazil bys ho......
Datum: 06. února 2009 16:15
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 si me ted zarazil...proc bych nemoh? normalne to tak delavam gdyz jina cesta neni...pokud tu prepazku nejak pokrivim tak se da narovnat nebo dam jinou ale ted uz se mi to nestava...pak to cely smontuju a dam zpatky celej ten tlumic...gdyz je secko venku tak to aspon muzu vycistit uplne cele a vidim jak to tam vypada...v cem spociva problem?
Datum: 06. února 2009 15:55
Jméno: Standa
IP: uživatel5194
 Od kolena do toho nemlatit...!!!!!! vyrazil bys prepazku s trnem...! to nesmis...!
Datum: 06. února 2009 14:53
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 tak to ze ztratil silu je ze je zadelanej...ten zahnutej drat neni spatna vec, muzes treba pouzit dva abys je mel na obe ruce...pokud ale vyfuk uz je se stredovym dilem specenej tak bud ho vypalit i s tim tlumicem a pak to zkusit nebo z druhy strany (od vyfukovyho kolene) do toho majznout nejakym klackem a proste ho vytlocut ven, se si ne nem zkrivil venku pak narovnas, je to sice brutus ale jinak se mu ven nechce...vypalis, hadrou to projedes (trebe ji tam narves a klackem ji tam rves do kud nebo v tom zuzenym). hadru vytahnes a popripade vycistis jim ho jeste vycistis, bude se lesknout jak psi kulky...zadne hruby nasily, gdyz se mu nechce tak pouzit jiny princip...slozis, nandas, utesnis, jedes...cerstve vycisteny vyfuk je znat obvlaste pokud se jezdi na mene kvalitni olej jez dost karbonizuje tak pak je to dost znat...ale kerej olej se neusazuje sejo...
Datum: 06. února 2009 14:32
Jméno: Standa
IP: uživatel5194
 Pokud jezdis na Stihl tak valec ani pist cistit nemusis. To co ti vyteka je nespalenej olej....s tim nic nenadelas....a asi ten vejfuk mas slusne ucpanej
Datum: 06. února 2009 14:10
 j, je to zasraný uplně šíleně  .. ale já třeba zahnu drát a skusim to vytáhnout... a ten středovej šroub tam je uchycenej jak?
a co s tím válcem? mám to po záběhu, takže toho voleja sem tam lil asi 1:30 STIHL... jo, a čím to může bejt že to z toho tolik valí? jo, jinak v létě, kde sem jezdil ve dvou ještě s tátou na dvojku to fakt slušně bral, tak tet se to vyškrabalo v teple sotva na jedničku semnou  jako vono to vyjelo v pohodě na jedničku, ale uplně nahovno to bylo.. jinak když sem jel někdy třetího ledna na něm, tak fakt ten braj jaxvina  ten měl silu  myslíte že to může bejt bohatostí směsi, a nebo tím vejfuckem?
Datum: 06. února 2009 12:40
Jméno: Standa
IP: uživatel5194
 tak rozebrat to jde lehce,ale kdyz je to hodne zasrany,tak ten stredovej velkej dil nechce ven   bud stim musis prastit a nebo ho nejak zahaknout a vytahnout.....a jinak tam snad ani nic nejde prehodit  je tam koncovka a velkej dlouhej stredovej díl.....
Datum: 06. února 2009 9:36
Jméno: Honza
IP: uživatel1653
 Nevíte čím je že mi začíná zvonit motor na Jawě o5 míchal sem při záběhu M2T 1:20 a teď dávám M2T 1:33. Motor jezdí většinou v mírném namáhání a po cestě málokdy na plné zatížení.Začlo to teď v zimě když jezdí většinou za studena a v mrazu mírně zatížený a ve vyšších otáčkách. Má najeto 1000km od výbrusu. Dík za odpovedi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. února 2009 21:54
 Čau hele já mám taky 05 a taky mě v tom dřív zvonilo musíš si seštelovat líp předstih a třeba už futro pístní bude mít dost a N2T tam tenhle olej nemíchej je na nic uplně je víš k čemu kup si nějaký lepší tenhle olej akorát ničí svíčky a je na něco
Datum: 06. února 2009 21:54
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 nevidel bych ot na M2T i gdyz nejaky vliv tam ma vzdycky, ma spinave ruce od hodne poruch, zadreni nevyjimaje, lvi podil ma podle me unava materialu a opotrebeni...tak chuda smes a velky predstih tez dela sve...zkus este postelovat predstih, zmensi ho, mozna to na chvilu prestane...
Datum: 05. února 2009 22:00
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 to si rika ze gdyz jdas na starou kliku nove vybrouseny valec tak to kliku od rovna a neco na tom pravdy bude, po vybrusu ma vetsi tlaky...ale nemusi to byt nutne tim...muzou to delat krouzky, spojovej retez (ten ale zvoni porad pac skrta o viko), muze cinkat futro na ojnici...ale bohuzel bych to videl vicemene na tu kliku...kup novou ojnici, nech si repasovat klikovku s ni a pak to zacne delat az pristi generaci
Datum: 05. února 2009 21:57
Jméno: Standa
IP: uživatel5194
 trosku sis odpovedel sám .....tohle je jev kdyz jezdis na klasicke(recyklovane) M2T a jeste s trochu chudsi smesi je to tam....ono i bez te chudsi smesi  Ja to rikam furt  a furt mi nekdo napadá ze to neni pravda......
Datum: 05. února 2009 21:54
Jméno: Martin
IP: uživatel4545
 Ahoj. Mam na panelce o něco menší kompresi a když startuji,tak sliším jemné foukání. Takže to budu muset přetěsnit. Muže mi někde poradit,kde všude je dobrý to přetěsnit? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. února 2009 17:36
 no u kolen mu to asi moc kompresi neovlivni hele a to tesneni pod valcem a pod hlavou je dobry menit pri kazdym rozdelani ale nemusi
Datum: 07. února 2009 17:36
 Čau hele víš co dotáhni si hlavu ale né moc zase abysis nestrhnul závit a pak ještě koleno k výfuku a zkontrolovat těsnění pod válcem a nad kolenem ale válec nesundávej uplně stačí jen trochu abys ho viděl a pak nad kolenem na to taky se koukni a to dotáhni hodně ale hlavně si nesjet matku
Datum: 06. února 2009 21:56
 u panelky je hlinikovej krouzek
Datum: 06. února 2009 20:00
 hermetikem.Já ho dávám pod hlavu a jsem spokojenej
Datum: 05. února 2009 21:55
Jméno: Standa
IP: uživatel5194
 vhodnym tesnenim  asi ho budes muset koupit
Datum: 05. února 2009 20:36
Jméno: Martin
IP: uživatel4545
 A čim je nejlepší to utěsnit?
Datum: 05. února 2009 20:05
 už se mi to taky stalo a foukalo mi pod hlavou
Datum: 05. února 2009 20:03
Jméno: Martin
IP: uživatel4545
 Ja to vidim asi na tu hlavu,protože,mi to někdy chytá velký otáčky
Datum: 05. února 2009 18:43
 Tak samozřejmě,že nejdřív zjistim odkud to fouká,nenapsal jsem to proto,že to beru jako samozřejmost.Jinak jestli sundáš hlavu,tak až ji budeš znova utěsňovat tak tam nezapomeň dát těsnění.Někdo to dělá automaticky,ale sou i lidi co nevědí že se tam dává.Já pod hlavu dávám hermetik a jsem plně spokojenej.Na ostatní těsnění používám takovej červenej silikon.Je na něm obrázej auta s otevřenou kapotou.Stojí asi 130Kč ta tuba
Datum: 05. února 2009 18:32
 zkus zistit od kud to fouká nejspíš to bude pod hlavou mrkni na to mě to dělala kejva a navíc je to nejjednodusí na opravu tak tim začni
Datum: 05. února 2009 18:13
 Asi úplně nejlepší bude přetěsnit komplet celej motor.Takže pod hlavou,pod válcem,mezi karterama,pod levým výkem převodovky,mezi válcem a svodem vejfuku,a mezi svodem a vejfukem.Pak mezi karterama a karburátorem.
Datum: 05. února 2009 18:12
Jméno: jawak
IP: uživatel1265
 zdar draci když dám do fíka nový ložiska na kliku a novou ojniční sadu tak jak bych to měl dlouho zajíždet?díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. února 2009 21:40
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 secko si musi sednout...i gdyz treba na loziska to nema zadny vliv ale bronzovy futro chce par km s rozumem...u jehlickovyho bych to jen ohral a pak bych ji nesetril, tam se neda co zadrit a pokud je dobre delana a vycentrovana tak si nema ani co sednout na sve misto, vse musi sedet uz od zacatku...ale to futro je nutny...
Datum: 05. února 2009 21:40
Jméno: Standa
IP: uživatel5194
 V nove klice a v novejch loziskach neni zvyseny treni a ostry hrany kanalu jako ve valci,tak nevim proc by ste je chteli zajizdet???
Datum: 05. února 2009 20:34
Jméno: mireceq
IP: uživatel2336
 souhlasím ja špatně přeččetl dotaz cetl sem ze menil kliku xD tech 50-100 km bohatě stačí
Datum: 05. února 2009 19:13
 Ložiska nemusíš zajíždět,a tu kliku stačí jen tak lehce.Takže prvních pár km moc netočit
Datum: 05. února 2009 17:24
 myslim ze 500 je prehnany,podle me staci to jenom tak 50km to nak moc netocit a pak mues jezdit normalne,kdyby to byl vybrus,tak je jasny ze to musis zajizdet ale loziska a ojnici moc zajizdet nemusis
Datum: 05. února 2009 17:23
Jméno: mireceq
IP: uživatel2336
 No já myslím že 500km... no klidně i 400 to je jedno
Datum: 05. února 2009 17:19
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 cau stando tak to mozna foukalo kuli tomu ze valec mel venkovni stranu vysrcenou a vnitrni dovnitr mam namysli tu prisedaci plochu k hlave tak jsem to zabrousil a uvidim protoze je divny aby netesnila zadna hlava jen na tom jednom valci a tesneni hlnikovy nepomaha
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. února 2009 11:53
Jméno: Standa
IP: uživatel5192
 Normalne zarovnej ty kartery,jak sem psal....beztak ti to tam zacne foukat...
Datum: 05. února 2009 11:53
 čau zítra jedu nakupovat součástky do motoru a nechám si udělat tu novou ojnicu s tim válečkovitým ložiskem k pístnímu čepu.ale ona se ta klikovka musí nějak vyvažovat to mě udělají oni nebo si to musím udělat sám?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. února 2009 19:34
Jméno: Standa
IP: uživatel5178
 tak tam kde ti ji budou repasovat tak tam ti ji vycentrujou.....vyvazovat ti ji urcite nebudou
Datum: 03. února 2009 19:34
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 jo stando to je tezky rukama to nebude proste je to skladany ze vseljakech motoru a navic uz byl pulenej nekolikrat a proste to nak nesedi musim vsechno zabrusovat uz natom pracuju skusim este udelat tesneni z vicka na zavarovani
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. února 2009 15:01
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 neeeee kartery jsou origo od vyroby komplet vzadnym pripade to nezamenuju protoz by to nesedlo ale valec je zjinyho rovnal jsem ho a je rovny az az.. na kartery to moc nesedi a hlava ta je natom asi nejhur ta netesni
Datum: 03. února 2009 15:01
Jméno: standa
IP: uživatel5161
 tou uz sem pochopil ze motor mas z dvou ruznejch karteru....jak si psal ze ti blbe sedi valec....mel si totiz srovnat ty dosedaci plochy...potom to jinak fouka....kvuli tomu se ti to mozna cely krouti a blbe ti sedi hlava......to je celý...
Datum: 02. února 2009 18:53
 Zdarec všichni, půjde zrepasovat jetá klikovka z mustanga?...nechal bych vyměnit ojnici, ale nevim jak je to s čepy resp. poloosami, protože je mám opotřebené tak, že ložiska na nich mají vůli, volně po nich jezdí  Tak se chci zeptat, jestli se nechají vyrazit a použít nové. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. února 2009 19:13
Jméno: standa
IP: uživatel5161
 jetou kliku koupis za 300,- + ojnicni sada 600,- +prace v servisu za repas a vycentrovani a si na 1000,- ....Nova klika na jehlach stoji 1300,- Je na tobe jak zvolíš a zda to má cenu.....
Datum: 02. února 2009 19:13
 ale nová už neni taká poctivá jak ta stará komunisticka na tom se snád shodnem  ty máš na cesťáku s jehlama že?
Datum: 02. února 2009 18:29
Jméno: patrik
IP: uživatel4196
 tak mám pěkný motor a čepy byly v ložcích volně, msllel sem ž eje po čepech, tak jsem koupil druhou a taky v nich byla volná, to bylo nějaké podezřelé, tak jsem ji vzal do prodejny, pujčil si ložisko a hle rukou sem ho tam nedal! bylo to ložiskama.
Datum: 02. února 2009 18:14
 No jo to sice dá....  Ale 500 za tvrdochrom pak někdo kdo to přebrousí pak 600 ojnice seš na 1100 pak práce....! Neni lepší nová klika...?
Datum: 02. února 2009 18:06
 jo frikuline oprava na čepy se dá nanést tvrdochrom na jeden čep 250kč
Datum: 02. února 2009 17:52
 čepy bohužel nejsou vylisovatelné. Asi budeš mít nejjednodušší zgenerálkovat něakou lepší kliku a nebo můžeš ložiska na čepy při montáži nalepit. Další varianta je koupit kliku novou a máš úplně klid...! ale pokud jsou čepy už moc ojeté nezabýval bych se s klikou....!
Datum: 02. února 2009 16:49
 Zdar draci dá se někde sehnat nová klika na pařeza?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. února 2009 18:17
Jméno: jawa555.50
IP: uživatel1058
 Zdar asi nová se neprodává děláse na repas !!
Datum: 16. února 2009 18:17
 starou bohuzel nemam no nic budu hledat po burzach díky
Datum: 02. února 2009 16:40
Jméno: koockoo
IP: uživatel1163
 levnější je repas stare !!!
Datum: 02. února 2009 15:41
Jméno: Standa
IP: uživatel5155
Datum: 02. února 2009 14:39
 A kde?
Datum: 02. února 2009 14:28
Jméno: styll
IP: uživatel5087
 ale da!!
Datum: 02. února 2009 14:17
Jméno: Standa
IP: uživatel5155
 Asi tezko.....spise se dela repas te stare
Datum: 02. února 2009 13:42
Jméno: Tuner
IP: uživatel5019
 Zdar draci vadí hodně když ma ojnice v klikovce malou vuli?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. února 2009 21:59
 Čau hele nevadí já mám taky vůli v ojnici do stran to nevadí to je u každýho pincka víš s tím nic neuděláš
Datum: 06. února 2009 21:59
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 wow ty seš teda tuner kámo...... na konci ojnice(je v něm uloženej pístní čep)
Datum: 02. února 2009 16:51
Jméno: Tuner
IP: uživatel5019
 Tak sem hejbal s ojnici a dotyka se obou dvou stran klikovky a to pistni oko se nachází kde?
Datum: 02. února 2009 15:37
Jméno: karlos
IP: uživatel942
 tak ja tu vuli do stran nemyslel 0,5cm
Datum: 02. února 2009 13:47
Jméno: Standa
IP: uživatel5155
 No ona by spravne nemela mit ani moc vuli do stran..(telo ojnice by se nemelo natolik kvrdlat,ze by se dotykalo okraje setrvaku)...jinak jak rikal Karlos ...nahoru dolu bez vule (mozna sou tam povoleny nejaky setiny)....jinak uz slaby vule dobre poznas tak,ze kliky povesis pistnim okem za prst ruky a na ruku uhodis druhou rukou....pokud zazvoni,uz ta vule je....
Datum: 02. února 2009 13:25
Jméno: karlos
IP: uživatel942
 *nevadi
Datum: 02. února 2009 13:03
Jméno: karlos
IP: uživatel942
 podle toho kam jestli malinko do strany tak to nevidi, ale jestli nahoru a dolu tak to vadi
Datum: 02. února 2009 13:02
|



|