|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdravím. Chtěl bych se zeptat, zda je normální, že při otáčení rotoru na stadionu s11 se v urcitých místech (děje se to přibližně čtyřikrát za jedno uplné otočení rotoru) "zasekává" a já cítím do ruky znatelný odpor. Je toto "dření" normální? Dík...
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. ledna 2009 9:31
Jméno: lojza
IP: uživatel5047
 ...?
Datum: 26. ledna 2009 9:31
 Tak na klice to asi nebude, když zmáčknu spojku, tak je to bez problému (točí se bez problému)...
Datum: 22. ledna 2009 13:20
Jméno: mustang23333
IP: uživatel1412
 ložiska na klice sou hin
Datum: 20. ledna 2009 19:29
 Nazdar chlapi, určitě to tu už bylo, ale napadla mi taková podstatná věc... jak snižujete hlavu na pionýru? jenom do nekonečna brousíte a brousíte pastou na ventily nebo to berete na soustruhu? zajimalo by mi, jak to popřípadě upínáte na soustruhu, když za závit pro svíčku to nejde  ještě mi napadlo vzít to na NC frezku, ale to je asi blbost...
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. ledna 2009 19:58
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
 hehe ..tak to nevim..sry
Datum: 20. ledna 2009 19:58
Jméno: mustang23333
IP: uživatel1412
 to musis mit takovej udělator do univerzalky já to udělal tak že sem vzal 4 kulatiny(asi6mm)vyřiz na konci závit přivařil ja naplochác(tl.asi 4.5mm)našel si střed a navařil na něj rouru (silnostěnou asi d50mm a stěna 4mm)
Datum: 20. ledna 2009 19:23
 zdar draci mam na jawe 555 prevrtanej valec na 45mm cize 70ccm a nevim ci originalny ojnice vydrzi tu silu ci sa neohne alebo nezlomi diki moc za odpoved ????
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. ledna 2009 19:49
Jméno: mato-jawa
IP: uživatel5040
 Original je 38mm teda 3,8cm
Datum: 21. ledna 2009 19:49
Jméno: Standa
IP: uživatel5032
Datum: 21. ledna 2009 15:54
Datum: 21. ledna 2009 11:01
 je to necelých 70ccm V=pí*44*r nadruhou což je 69,978ccm s klasickou pařezáckou klikou nevím ale dal bych tam aspon 21 kovou kliku at je jistota a určitě větší karburátor at to pořádně nakrmíš a umažeš a kvalitní olej
Datum: 21. ledna 2009 0:01
Datum: 20. ledna 2009 20:32
Jméno: mustang23333
IP: uživatel1412
 zdaleka ne stando
Datum: 20. ledna 2009 19:28
Jméno: standa
IP: uživatel5025
Datum: 20. ledna 2009 19:24
Jméno: mustang23333
IP: uživatel1412
 asakra sorry asi más recht
Datum: 20. ledna 2009 19:17
Jméno: mustang23333
IP: uživatel1412
 přesně tak musis to něčim nakrmit a taky bych asi vyměnil lauf poslal bych tam nějakýho arrowa nebo něco podobnýho (hlavně né\r\nhikone)a jinej karbec na 555je tusim 14mmdifuzor tak by to sneslo nějakou aspon 19mm
Datum: 20. ledna 2009 19:16
Jméno: Standa
IP: uživatel5025
 pro mustanga objem = pi * (prumer/2)^2*zdvih ....takze 70ccm
Datum: 20. ledna 2009 19:13
Jméno: Standa
IP: uživatel5025
 ja si teda myslim,ze tam asi mas kliku z 21 a ta ojnice by to vydrzet mela.....spise bych se staral aby to uzivil a umazal karburator....
Datum: 20. ledna 2009 19:12
Jméno: mustang23333
IP: uživatel1412
 nechci ti kazit radost ale toto máš len60ccm ojnica by to vydržela ale musis ji zgeneralkovat
Datum: 20. ledna 2009 19:11
Jméno: jawak
IP: uživatel1265
 zdar draci převrtal sem sériové kolínko na 19mm myslíte že mi to útáhne motor a nebude se zahlcovat?úpravy tam mám jen sníženou hlavu,podkovu a převtranej karbec
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. ledna 2009 10:56
Jméno: Standa
IP: uživatel5032
 promin,ale ta literatura by nebyla vubec od veci...stejnak otevrenim saciho kanalu hrabnes(nesmis moc..!) do casovani sani a uz se vezes.... uz to nezmenis nazpatek....fakt...
Datum: 21. ledna 2009 10:56
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
 hele nebudu se s teboou tady hádat ..přečetl sem to moc dobže ..tak nev im co plašíš
Datum: 20. ledna 2009 22:28
Jméno: Jawak
IP: uživatel5019
 No jo ale napsal sem ze sem provrtal kolinko a ne valec..si to prvne poradne precti
Datum: 20. ledna 2009 22:20
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
 no ale tys napsal žes to už provrtal
Datum: 20. ledna 2009 20:49
Jméno: jawak
IP: uživatel1265
 no tak právě proto sem se ptal abych to zjistil a nedělal naslepo!!!!!!!!!
Datum: 20. ledna 2009 20:46
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
 jo jasný ... možná sem to trochu přepísk ..ale tak jako když chceš dělat nějakou úpravu tak si o tom musíš něco zjistit,, a né něco slepě vyvrtat a nevědet co dál ...
Datum: 20. ledna 2009 19:42
Jméno: Evžen
IP: uživatel2669
 Hale moly nic proti tobe ale ty akorat komentuješ a rejpeš nebo se stavis za standuv a nebo nikoho jinyho nazor to ma bejt rada ne kritika každej neni odbornik kdyby byl tak tenhle chat nema cenu tak si to uvedom
Datum: 20. ledna 2009 19:36
Jméno: Jawak
IP: uživatel5019
 Nedelej ze me debila!!!...to vim taky ze mi to neprida 50kw se chci jen ujistit abych pak nemusel kupovat novy krozky porad dokola....
Datum: 20. ledna 2009 19:28
Jméno: Standa
IP: uživatel5025
 jako dopredu znamena smerem k motoru
Datum: 20. ledna 2009 19:27
Jméno: Standa
IP: uživatel5025
 urcite o 1mm do stran a muzes o 1mm dopredu
Datum: 20. ledna 2009 19:27
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
 omg ...!! když se v tom nevyznáš tak se na to vy**r ..myslíš si,, že když vyvrtáš kolínko tak že ti to přidá 50kw?.....omg!!
Datum: 20. ledna 2009 19:24
Jméno: Jawak
IP: uživatel5019
 A vo kolik tu vlozku muzu zvetsit nechtel bych aby mi praskaly pistni krouzky
Datum: 20. ledna 2009 19:19
Jméno: Standa
IP: uživatel5025
 vidis....ja mam pripravenej valec a na koleno sem este nesahl....
Datum: 20. ledna 2009 19:16
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
 i vložku ..!!
Datum: 20. ledna 2009 19:08
Jméno: Jawak
IP: uživatel5019
 No to bych rad vyzkousel ale mam rozpulenej motor a chtel sem to vedet abych to kolinko nepiloval zbytecne....no vstup do valce mam uz taky rozsirenej ale jen v tom hliniku myslis ze to bude stacit nebo mam i rozsirit vlozku?dik za rady
Datum: 20. ledna 2009 19:03
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 a kdyby jsi to zkusil a takhle blbě se neptal, vadilo by to hodně? kolínko můžeš mít jaký chceš, ale jestli máš sací kanál pořád stejně velkej, tak se ti tam udělá schůdek a kolínko si vrtal vyloženě na hovno.
Datum: 20. ledna 2009 18:53
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 u babety 210 mi de lechce tocit magnetem kdyz tam je svicka to ma jit tak zlechka?? u pionyra to de tezce pretlacit ten vzduch ale u babety to de moc lechce cim to je?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. ledna 2009 18:50
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 neni tam znat zadnej odpor pri otaceni magnetem strasne malej na max jede 50 a dokopce tahne suprove asi jako fichtl nebo este lip jezdim tech 40 a zere mi to asi 3l coz je hodne a kdyz jsem sundal karbec tak ta dira do valce byla naka spinava cerna deto lechce ocistit. mezi kolinkema karbecem nebylo tesneni. CHyta dobre. jestli vam to pomuze??
Datum: 20. ledna 2009 18:50
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 pardon *zpatky
Datum: 20. ledna 2009 18:14
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 newim jak magnetem (pokud ti neprokluzuje ma hrideli) ale pokud bys vzal za hridel klikovky tak tam musi byt cejtit nejaky odpor popripade zase nejaka sila vzpatky po prekonani HU
Datum: 20. ledna 2009 18:13
Jméno: Standa
IP: uživatel5025
 treba tim ze uz tam neni komprese
Datum: 20. ledna 2009 18:03
Jméno: Honza
IP: uživatel4590
 Nevíte někdo jaká bejt maximální vůle v zámku kroužku u jednokroužkovýho pístu tak aby to dobře jelo?Já tam mam 0,9mm a to je asi hodně co?A má bejt mezra mezi koncema kroužku?Mam ho novej a mam tam mezeru tak 0,2mm a když to dam do válce a fouknu do toho tak to profoukne trošku!Poradte je vadnej nebo je to u jednokroužkovýho normální?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. ledna 2009 13:41
 to je jedno jestli je to jednokroužek nebo dvou. 0,9 je šíleně moc...  0,6 už je moc....! 0,2-0,3 je nová vůle. Ten s vůli 0,9 zahoď....
Datum: 20. ledna 2009 13:41
Jméno: Tuner
IP: uživatel5019
 Zdar draci nemate nekdo fotku oceloveho trnu na vyrazeni vlozky z valce?esi jo tak to poslete na email peros12@seznam.cz diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. ledna 2009 16:26
Jméno: standa
IP: uživatel5025
 hele jestli nemas co delat frikuline,tak sem napisu ze ty trny delas  s mailem a cenou  at se pobavis at otevres maila...
Datum: 20. ledna 2009 16:26
 vyražení vložky.....už mě to začíná dost deptat....
Datum: 20. ledna 2009 13:45
Jméno: standa
IP: uživatel5018
 pokud chces vedet presny rozmery tak si promer prumer svyho valce a odecti od toho tak 0.2mm ....samozrejmne to na konci musi mit rozsah o par desetin mensi nez je sirka steny tveho valce....rozmery mas,know how mas....tak vzhuru do toho...
Datum: 19. ledna 2009 23:15
Jméno: Kozička
IP: uživatel1194
 Zdary! Kolik vydrží kilometru jednokroužkovej píst na dachlu, třeba desátej výbrus!Zajímají mi odpovědi jen od těch co s tím jezdili a co stim mají skušenosti! Předem děkuji za odp.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. ledna 2009 15:27
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 já to chápu, jen jsem si dělal prdel (pochopil?  ), už jsi mi to taky vysvětloval, to já jsem měl prostě potřebu si rejpnout, když jsi mi takhle nahrál  akorát jsem jednou přemýšlel (prostě jsem nemohl usnout no...  ), jestli by nešlo zajet válec pomalu v klidu na sériovce a pak ho dát na závoďáka, druhou stranou věci je, co by udělala převodovka s válcem upravenym na úrovni tvých úprav... ale to by se muselo vyzkoušet, co by to udělalo když by se to 300 - 500 km točilo o 1000ot./min. víc než na co je to stavěný, myslim že maximálně dva válce a měnit převodovku... no, uvidim jak se vyjádříš...
Datum: 20. ledna 2009 15:27
 Stanone myslim že vim kam míříš....na to že má po 100Km zajetej motor a jedu na závod. Ale ono to jinak nejde. Nehledě na to že si nechávám dělat výbrus s mě známou vůlí nehledě na to že jezdim olej na špičkový (světový úrovni) v neposlední řadě tak proto že můj motor nejde zajet "pomalu". A jednokroužek když roztočíš přez 10 000 ot. holt tak dlouho nevydrží. Já to spíš počítám v motohodinách. Za loňskej rok sem najel asi 15 motohodin...ale na 3 válce (v jednom kroužek praskl, jeden sem měnil protože se mi nelíbil...) a spotřeboval sem u toho jednu převodovku (přestřižená předloha) Takže závodní motor (opravdu závodní motor ne motor s vyleštěnejma kanálama a podkovou...) je časovaná bomba....Neni čas se s ničim a nikde mazlit. Musíš mít ale 100% jistotu že to jak to děláš motoru neubližuje. Takže já si myslim že spíš malinko nevíš co to je motor co točí přez 10 000 a jak se k němu chovat. To jinak nejde....! Vem si že pod 7500Ot mu spíš ubližuješ tim že neni dostatečně vypláchlej- jel by si zajíždět motor a točil ho přez 7000...? ASi ne....já musim....  Pochopil...?
Datum: 20. ledna 2009 10:20
Jméno: Standa
IP: uživatel5018
 chces dobrou odpoved na dobrej dotaz...? ....kup si tech krouzků aspon 5 na rok pokud dost jezdis....
Datum: 19. ledna 2009 22:52
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
Datum: 19. ledna 2009 20:02
 Podle chování podle motoru podle oleje...já ho jezdim na motorech co točí cca 10 000 jezdim hodně kvalitní olej a motor absolutně nešetřim....a vydrží mi cca 500-700km...
Datum: 19. ledna 2009 19:33
Jméno: jawak
IP: uživatel1265
 zdar draci když si snížím hlavu na fiku na stupen komprese tak 11 budu tam muset lejt 99 nebo 100 oktanovej benzín?...a jak dlouho by mi ten motor vydžel když bych tam lil tenhle benzín? díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. ledna 2009 20:58
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2390
 Kdysi sem od jednoho typka kupoval 05ku, orezla ze stodoly, udajne nejela aspon 10 let... Benzin tam kupodivu nejaky byl, vycistil sem svicku, vycistil karbec a i na ten stary benzin to chytlo. A ten zapach/vune, co se linul z vyfuku to sem jeste necejtil... Kdovi co tam bylo i za olej, ale ta vune byla zajimava.
Datum: 19. ledna 2009 20:58
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 cim vetsi tim lepsi ale zas do urcite miry, pak uz to ma stejny ucinek...jinak co se tyce toho spatneho benalu - pokud je stary tak to je vicemene jasny i gdyz fika sem nakopl na 13 roku stary benal a to sel napoprvy, ty dnesni uz tak trvanlivy nejsou, spis to sidej...jinak gdyz bude malooktanovy tak ti to bude klepat jak svin a odnese to hlavne ojnice s klikovkou (gdo jel na fikovi s opravdu velkym predstihem tak to je neco podobnyho) takze se vyplati radejc investovat o par korun vic na litru nez pak nekolik stovek do novych casti motoru...
Datum: 19. ledna 2009 19:56
 ne
Datum: 19. ledna 2009 18:25
Jméno: Jawak
IP: uživatel5019
 No budu tam mit jeste par dalsich drobnych uprav jako treba podkova,zvetseni sacich kanalku,
Difuzor 19mm a Prevrtanej karbec a casem i bezkotaktni zapalovani...tkze nebude vadit kdy tam budu lejt tu 99 jen na zavody a na normal jezdeni 95?
Datum: 19. ledna 2009 18:23
Jméno: patrik
IP: uživatel4196
 můžeš mi říct co benzínem pokurvíš?
Datum: 19. ledna 2009 18:17
 Když budeš mít 11:1 bez dalších úprav lej si tam dál klidně 95 natural..... A ten olej...podle peněz...!
Datum: 19. ledna 2009 18:12
Jméno: Jawak
IP: uživatel5019
 Mi doslo ze tam nebude stacit m2t ale nejakej lepsi  .....a nebude se mi ten motor nejak moc kurvit kdyz tam budu lejt porad tenhle benzin?
Datum: 19. ledna 2009 18:01
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 pomer stejnej a olej vyssi kvality (ne ze te napadne M2T! ne jako agresivne napadne ale napadne do hlavy  ) treba Motul 510 bo jine lepsi treba od Shellu, Stihl do motorovek atd atd...je to jen priklad ale na vyjadreni pouziti hodne dobryho mineralu nebo lepsi polsyntetiky to staci...
Datum: 19. ledna 2009 17:54
Jméno: patrik
IP: uživatel4196
 je šum a fuk jaký benzín tam leješ, hlavně at neni starý!
Datum: 19. ledna 2009 17:53
Jméno: jawak
IP: uživatel1265
 a jak se ten benzín ředí a jakýn olejem?
Datum: 19. ledna 2009 17:43
Jméno: Standa
IP: uživatel5018
Datum: 19. ledna 2009 17:39
Jméno: J3ND4
IP: uživatel4985
 zdarko hosi potrebuju vedet jestli ma simson a stadion stejnou dylku ojnice......vite to nekdo??
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. ledna 2009 23:26
Jméno: standa
IP: uživatel5018
 no kdo ví....spis bych rek ze ten simson bude kratsi....stadion je traktorovitej a simson tocivej pri stejnem zakladnim vrtani....zdvih bude stejnej...nerikam ze je stejna delka ojnice!
Datum: 19. ledna 2009 23:26
Jméno: mara
IP: uživatel4988
 no pockat na stadiona se bezne na zavodech dava ojnice ze S-51 ale jestli se zkracuje valec nevim pac me to nikdy netizilo
Datum: 19. ledna 2009 21:14
Jméno: mustang23333
IP: uživatel1412
 ne nemá
Datum: 19. ledna 2009 17:26
Jméno: filip
IP: uživatel2467
 dobry den poradte co je lepsi na simsona 60ccm 4kanal nebo 70ccm 2 kanal??? díky\r\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. ledna 2009 10:22
Datum: 20. ledna 2009 10:22
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 ale vubec ne my si to muzem dovolit dyt to jim uz od malicka a mam 55 kilo, na svou vejsku silna podvyziva takze bych to zral po vagonech...vlastne 56 po obede  ...samozrejme posolit...
Datum: 19. ledna 2009 19:51
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
Datum: 19. ledna 2009 19:01
 ale sadlo a cibule je best... hej a co sakra znamena ro \r\n ?
Datum: 19. ledna 2009 17:55
Jméno: ZdenekK ®
IP: uživatel3276
 jóó takovej chleba se sádlem a škvarečky......hmmm.....cibulka taky může být
Datum: 19. ledna 2009 17:53
 no jo tady se řeší občerstvení  zadej do vyhledávače simson forum a hned pod tim je krasnej odkaz
Datum: 19. ledna 2009 17:42
Jméno: Standa
IP: uživatel5018
Datum: 19. ledna 2009 17:35
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
Datum: 19. ledna 2009 17:32
Jméno: šulis
IP: uživatel4985
 pridavam se ke chlebu se sadlem a cibuli
Datum: 19. ledna 2009 17:27
Jméno: ada
IP: uživatel2467
 ale jaka je adresa toho fora
Datum: 19. ledna 2009 17:11
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 podle meho nazoru je este lepsi chleba se sadlem a cibuli, ten je bezkonkurencni...pokud wim tak se to tu nazyva Fichtl kramek cili se tu radi ligicky ohledne fuchtlu...
Datum: 19. ledna 2009 16:35
Jméno: standa
IP: uživatel5018
 ale faktem je ze objem nenahradis....ale musis brat v uvahu dalsi veci...na tu 60/4 nemusis nic upravovat,das jen odlehcenou kliku(a ani to nemusis!) a 60 hlavu....na tu 70/2 se musej vyfrezovat kartery a koupit kliku na S70 ...nevim...nejsem sifonář,ale asi bude lepsi ta sada 60/4 ...kdyz pridas sounalezitosti(prevodovka,karburator,vyfuk) tak ti to pojede o poznani vic nez s tou 70/2....
Datum: 19. ledna 2009 16:19
Jméno: kalda
IP: uživatel2971
 Ja si myslim,že je lepší chleba s máslem a šunkou
Datum: 19. ledna 2009 16:11
 A co je lepší....? Chleba s máslem a salámam a nebo chleba s máslem a džemem..?????
Datum: 19. ledna 2009 16:07
 Tohle se řešilo na simson foru, nevim proč si to tam nenajdeš  lidi si povídaj že je lepší 60/4, podle mě udělaj dva kanálky víc než 10ccm, ale má na to vliv hodně dalších věcí, jako celkovej stav motoru, převod, klika, vyfuk, hlavně jak zajedeš.
Datum: 19. ledna 2009 16:07
Jméno: dkk
IP: uživatel2971
 Zdarec hosi,zdvih se pocita kdyz je pist v DÚ tak od horni hrany pistu po konec valce?Predem dekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. ledna 2009 13:50
Jméno: standa
IP: uživatel5018
 hodne blbe receno je to vzdalenost okraje valce a spodni hrany vejfukovyho kanalu.....jinak je to rozdíl vzdalenosti pist nahore-pist dole...skus si to zmerit....pokud mas fichtla tak ten ma zdvih 44mm...
Datum: 19. ledna 2009 13:50
Jméno: Honza
IP: uživatel4590
 Zdvih se počítá že se dá píst do DŮ a pak s ním pohneš do HŮ,a vo kolik se hnul dolejšek nebo horejšek a to je zdvih!
Datum: 19. ledna 2009 8:48
Jméno: jawak
IP: uživatel1265
 zdar draci když chci vyndat ložiska na klikovce tak je musím nahřát a vyrazit přes med nebo jak se to dělá|?...díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. ledna 2009 12:48
 Pokud je vyndáváš a zahazuješ neni třeba nahřejvat....! Prostě polož karter na kus polene a z druhý strany (ani ne přez měď když je zahodíš...) vyraz ložiska....! Nehledejte v tom zase vědu...! Zpátky to jde ještě líp...ložiska na půl dve do mražáku nahřej karter a nepotřebuješ žádnej nástroj jen svoje ruce...a udělá to klap....
Datum: 19. ledna 2009 12:48
Jméno: Honza
IP: uživatel4590
 Já to normálně nahřál,jedno vypdlo sam a na druhý sem musel lehce poklepat!
Datum: 19. ledna 2009 8:42
Jméno: mira
IP: uživatel1412
Datum: 18. ledna 2009 23:24
 v opravě dvě chyby ve dvou slovech.......chlape zamysli se nad sebou....
Datum: 18. ledna 2009 22:46
Jméno: jawak
IP: uživatel1265
 prava měd
Datum: 18. ledna 2009 21:34
 Zdar kluci,\
rad bych se zeptal technicky zdatnejsich nez sem ja:kdyz dam do hlavy valce svicku de mi to naslapnout strasne ztuha ale kdyz ji vyndam tak je to dobry,diky vsem kteri mi odpovi na e-mail
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. ledna 2009 19:01
 Jo tak dik vsem za odpovedi myslel sem ze to mam nejak podelany
Datum: 19. ledna 2009 19:01
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 Jarku dobra  bud rad ze mas tak dobrou kompresi...jinak si ale nenapsal zprvu jak to maj ostatni kamosi
Datum: 19. ledna 2009 16:22
 Protože je maj ostatní vyběhaný.
Datum: 19. ledna 2009 15:55
 ale to de fakt strasne tezko ... proc to teda ostatnim nejde taky stejne jako me??
Datum: 19. ledna 2009 14:49
Jméno: Standa
IP: uživatel5018
 nezlob se,ale na tohle nejde ani jinak odpovedet....kolik ti je..? 12...? promin,ale na tomhle principu fungujou motory....rika se tomu komprese a je to jeden z hlavnich parametrů motoru....
Datum: 19. ledna 2009 14:36
 No de vydet jak tomu vsichni rozumite normalne bych to asi pochopil---u kamosu kteri maji taky pincky tak to de uplne jednoduse ale u me ne takze nez tady nekdo zacne mudrovat tak si nejdriv zjistete vsechny okolnosti
Datum: 19. ledna 2009 14:31
 Jako tečku bych dodal......jakou asi mohl čekat odpověď na blbou otázku....?
Datum: 19. ledna 2009 12:50
Jméno: pavelc
IP: uživatel2952
 tak takhle sem se dlouho nezasmal,..tak ten byl hodne dobre  dobre ty zdenku
Datum: 18. ledna 2009 22:16
Datum: 18. ledna 2009 20:42
 když jí vyndáš a je to dobrý, tak proč jí tam dáváš?
Datum: 18. ledna 2009 20:40
Jméno: lukawe555
IP: uživatel5015
 páč tam vzniká tlak
Datum: 18. ledna 2009 20:35
Jméno: Honza
IP: uživatel4590
 Ježiši,to je jasný,když je svíčka je komprese a de stuha a kadž svíčka neni komprese taky neni a de to z lehka!
Datum: 18. ledna 2009 20:34
Datum: 18. ledna 2009 20:27
 Řečeno,že když vyndáš svíčku,tam je tam díra,kterou když hejbeš s pístem jde vzduch,tak to jde lehce  ,ale když tam svíčka je,tak tam tudy vzduch nejde a vzniká tam větší tlak
Datum: 18. ledna 2009 20:26
 když je tam svíčka tak to má kompresi a jde to stuha, to má snad logiku, je vidět že tomu vůbec nerozumíš
Datum: 18. ledna 2009 20:20
Jméno: Honza
IP: uživatel4590
 Zdarec,co si myslíte o vyndavání vložky heverem.Kámoš mi to řikal že je to docela dobrej spůsob a jak jí vyndaváte vy?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. ledna 2009 12:51
Datum: 19. ledna 2009 12:51
Jméno: šulis
IP: uživatel4985
 ja si doazu vlozku vyndat i dat zpet jen se ptam na novou metodu tak neremcej kdyz nevis
Datum: 18. ledna 2009 22:19
Jméno: Enigma
IP: uživatel2900
 boze chlapy inprovizujte trochen, ked to uz v takejto fazy nevyte jak nato, tak co budete teprva robit pri lysovani spatky....,
Datum: 18. ledna 2009 18:06
Jméno: standa
IP: uživatel5013
 jako tim lisem  udelas si vhodnej pripravek a vlozku vylisujes ven
Datum: 18. ledna 2009 16:59
Jméno: šulis
IP: uživatel4985
 a jak se to tak dela tim heverem??
Datum: 18. ledna 2009 16:58
Jméno: standa
IP: uživatel5013
 jo to psal frikulin,ze to rozebira hydraulickym heverem na auto....
Datum: 18. ledna 2009 15:34
 Oprava vyndavam
Datum: 18. ledna 2009 14:30
 Ja ji vindavam lisem.
Datum: 18. ledna 2009 14:30
 Ahoj draci chtel bych pomoc od mala jsem blazen do motorek no a tak jsem vcera vyrazil na simsonu no ale bohuzel spatne porad jezdi a vcera najednou na po prvi uplne v poho sem ho nakopnul skontroloval benzin a vyrazil no a vubec mi nesla dat dvojka natoz trojka a ctryrka chtel bych poradit jednicka bezproblemu v poho ale ty dalsi nwm cim to muze byt dekuju muzete mi napsat spsis na imeil papanek12 dekuju za odpovedi ... adam vosyka
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. ledna 2009 15:35
Jméno: standa
IP: uživatel5013
Datum: 18. ledna 2009 15:35
Jméno: Willi
IP: uživatel4540
 Jak vidis tak ma ale nejezdi na ne
Datum: 18. ledna 2009 12:52
Datum: 18. ledna 2009 12:49
 simson má vic než jednu rychlost?
Datum: 18. ledna 2009 12:44
Jméno: jawak
IP: uživatel1265
 zdar draci ty feroda co tady má sesa,prdávaj se běžně v mototechně nebo jen tady?díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. ledna 2009 17:09
Jméno: standa
IP: uživatel5013
 ty feroda dneska koupis skoro vsode,ale ty origo korkáče se malokde vidi....
Datum: 18. ledna 2009 17:09
 V dobrej mototechně např. v Plzni je maj určitě
Datum: 18. ledna 2009 13:48
Jméno: Honza
IP: uživatel4590
 U nás je nevedou,jinde možná jo.
Datum: 18. ledna 2009 13:30
 jak v kterej, zeptej se a uvidíš
Datum: 18. ledna 2009 13:05
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 u nás jak korky tak ferodo
Datum: 18. ledna 2009 12:43
 v mototechně prodavaj jenom korkové. teda aspon v té naší
Datum: 18. ledna 2009 11:30
Jméno: jawak
IP: uživatel1265
 *prodávaj
Datum: 18. ledna 2009 10:57
Jméno: jirka
IP: uživatel3884
 Zdary, budu dělat na babetě 207 opravu- válec po výbrusu, píst + kroužky k tomu (klasika) a simeringy a startovací + rozběhové spojky. Mám těsnicí tmel paulin. Na co bych si měl dát bacha? a co jak zatěsnit? Nemám s tím zkušenosti. Pod válec jen papír nebo i tmel? Kdyby někdo věděl jak sundat rotor dynama, byl bych rád, dík Jirka.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. ledna 2009 10:50
 Cus fechtlari potreboval bych nekde sehnat podkovu do motoru jestli byste ji nekdo meli tak bych ji koupil ozvete se mi na email libor.bednarik@email.cz dik za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. ledna 2009 10:02
Jméno: Honza
IP: uživatel4590
 Já osobně jí nemam,ale prej jí prodává azmarek! azmarek@email.cz ,ale prej jí prodává o 100dráž než jinde.A pak jí ještě dělá frikulin z traktorových pístů,ale musíš mu dát píst!
Datum: 18. ledna 2009 10:02
Jméno: Dave
IP: uživatel5006
 Zdarec chtel bych se zeptat jaka je roztec cepu ojnice na babetu a prumer cepu popr sirka samotne ojnice? chtel bych ji dat na pionyra ta z shopu vypada docela solidne.
A je rozdil v te ojnici na babetu 207 a 210? dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. ledna 2009 22:39
|



|