česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  250  251  252  253  254  255  256  257  258  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Miquel      IP: uživatel4024    
Draci čim se liši motor od 23 a od 21??protože každy dycky řika ja tam mam mustangovsky motor tak čim se to liši odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. listopadu 2008 0:38
 
 
 
 
Jméno: PanPulic      IP: uživatel2390    
Vyspu: Jeste sem nevidel 21 s tim vycnelkem, zatim sem to videl jen na mustangach. Ale hadat se nebudu, fichtl je takovej stroj, ze neni nic na sto procent...
 
 
Datum: 02. listopadu 2008 0:38
 
 
 
 
Jméno: vyspu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
MuStANG23333> to si nemyslim, mam fichtla z r. 78 a válec je stejnej jako každej jinej fichtl a je tam tříkroužkovej píst, pak mam ještě jeden novější motor a ten má taky normální válec
 
 
Datum: 31. října 2008 21:59
 
 
 
 
Jméno: MuStANG23333 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
něčím se líší poslední mustangy od r.1978 měli jinak přesazenou vložku a větší trysku takže lítali jak hovado
 
 
Datum: 31. října 2008 20:13
 
 
 
 
Jméno: Spara11      IP: uživatel1215    
No jko já vim jen o magnetu od roku 1981 mel 30w deleny 5/25
 
 
Datum: 31. října 2008 19:25
 
 
 
 
Jméno: vojta      E-mail:      IP: uživatel3452    
podle toho, jaky maš na karburátoru sání
 
 
Datum: 31. října 2008 19:18
 
 
 
 
Jméno: vyspu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pan Pulic> to měli všechny motory od určitýho roku, ty motory jsou naprosto stejný, respektive to je jen jeden motor, jen některý maj zapalování 20W a některý 30W a to jak u mustangů tak u 20/21
 
 
Datum: 31. října 2008 19:16
 
 
 
 
Jméno: Pan Pulic      IP: uživatel2390    
Posledni mustangy mely mit 30w svetleny civky a vycnelek na karterech u zapalovani, podle kteryho se pozna motor z mustanga. To byl jedinej rozdil, co ja vim...
 
 
Datum: 31. října 2008 19:06
 
 
 
 
Jméno: axo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Liší se pouze tím že jeden byl od výroby namontován na 23 a druhý na 21.
 
 
Datum: 31. října 2008 18:39
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4463    
jsi mi predbeh :-D:-D:-D:-D
 
 
Datum: 31. října 2008 18:37
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4463    
je to na chlup stejnej motor!!! obacs se tam lisi pocet pistnich krouzků a vykon zapalovani,ale motory 20,21,23 jsou naprosto stejný!!!!
 
 
Datum: 31. října 2008 18:36
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
ničim, možná zapalováním, ale to taky není 100%, hodně si to lidi měnili...
 
 
Datum: 31. října 2008 18:31
 
 
 
 
Jméno: deda      IP: uživatel556    
Cau seso videl jsem tu v kramku tachometr na pionyra do 90km chtel bych se zeptat jestli treba casem nebude tachometr kolem 110 mel bych o nej velekej zajem. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. října 2008 23:05
 
 
 
 
Jméno: deda      IP: uživatel556    
No prave ze ho mam upravenyho a ten seriovej pretacim
 
 
Datum: 31. října 2008 23:05
 
 
 
 
Jméno: fechrider      IP: uživatel455    
přesně tak upravený fechtl dá i 110km/h
 
 
Datum: 31. října 2008 16:28
 
 
 
 
Jméno: Danielito      IP: uživatel1276    
Nemusí mít sériovýho fichtla :-)
 
 
Datum: 31. října 2008 15:08
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
a na co by ti asi byl?U fichtla stačí do 80km/h s tim že 10km/h je rezerva kdyby si jel z hodně velkýho kopce
 
 
Datum: 31. října 2008 14:49
 
 
 
 
Jméno: Šimon      IP: uživatel2760    
na co ho chceš pionýr ti nepojede kolem 100 km/h
 
 
Datum: 31. října 2008 14:47
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
Ahoň panove dotaz: musim mit na zabrusovani hlavy (na utesneni) hlavy pastu na ventily nebo muzu pouzit i obycejnou komac. brusnou pastu? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. října 2008 16:58
 
 
 
 
Jméno: Vacko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
podle mě můžeš použít jakoukoliv brusnou pastu, ale silikon tam rozhodně nedávej, to moc dobře těsnit nebude, buď to to zabrousit nebo třeba použít těsnění z plechovky od pivka nebo jinýho pití
 
 
Datum: 31. října 2008 16:58
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4460    
staci kdyz to poradne ocistis benzinem a pokud tam mas hodne velky rejhy tak to podlep silikonem :-D
 
 
Datum: 30. října 2008 22:42
 
 
 
 
Jméno: mates      IP: uživatel3382    
cau seso prosimte kolik ma vnejsi prumer ta vlozka valce na babettu 210 dikas odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. října 2008 9:26
 
 
 
 
Jméno: stefan      IP: uživatel3382    
cau prosimvas jaký to bude obem kdyz budu mit vrtavi 45mm a zdvih 44mm nebo jak se to pocita dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. října 2008 22:33
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4460    
chapu ze ty ses proste frajer,ale kdybys neodpovidal tak udelas lip :-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D to se nesmeju nam tupcum,ale tobe :-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D
 
 
Datum: 30. října 2008 22:33
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Klasická ojnice z pionýra má zdvih podle toho jak vysoko ji zvedneš protože ojnice zdvih nemá....:-) Klasická klika pionýra má zdvih 44mm tomu bych asi rozuměl...:-) Jinak to že tady někdo neumí spočítat objem válce...:-D Speciálně když stačí du vyhledávače zadat "výpočet objemu válce" a nehledě na to že to je základní škola...to je masírka teda...:-D
 
 
Datum: 30. října 2008 15:06
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
klasicka ojnice z pionýra ma zdvih 44mm a pis lze pouzit treba ze simsona 70ccm
 
 
Datum: 30. října 2008 10:39
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4447    
jaka ojnice bude mit ve fichtlu zdvih 44mm a kterej pist s vrtanim 45 lze pouzit ??? nechci to stavet,ale zajima mi to ...uz jsem to kdesi zahledl...
 
 
Datum: 30. října 2008 10:35
 
 
 
 
Jméno: Weaponman      IP: uživatel720    
506,25*44*3,14=69943,5 tak ze 70 zaokrouhlene
 
 
Datum: 30. října 2008 9:52
 
 
 
 
Jméno: stefan      IP: uživatel3382    
tak jak:-) kdyz si to prevedu jak to rika "kolecko" tak me to vyjde tejch 69.978ccm takze 70ccm ale ten vzorec co jsem napsal "jura" tak to asi neni spravne ne?dik
 
 
Datum: 30. října 2008 9:23
 
 
 
 
Jméno: jura      IP: uživatel1450    
45*44*3,14=6217,2=62ccm
 
 
Datum: 30. října 2008 9:12
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mno to bude tim ze si to pocital v mm,takze ti to vyslo v mm 3,kdyz se to prevede tak to bude 69,9ccm(zaokrouhlene)
 
 
Datum: 30. října 2008 9:12
 
 
 
 
Jméno: stefan      IP: uživatel3382    
ja kdyz dam klasický vzorec na výpocet obemu valce ( pí x r na druhou x v) tak me to vubec nevichazi dik za odpovedi
 
 
Datum: 30. října 2008 9:04
 
 
 
 
Jméno: wajgl      E-mail:      IP: uživatel1450    
když si dam na betku ten 7desátkovej kit musim pak s tym motorem ještě něco dělat třeba převrtat trisku nebo něco??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. října 2008 9:55
 
 
 
 
Jméno: Weaponman      IP: uživatel720    
neni to 2T tak se to nezadre kdyz je tam mensi tryska lepsi je 80ccm
 
 
Datum: 30. října 2008 9:55
 
 
 
 
Jméno: Josef      IP: uživatel1337    
Zdar,potřebuju pístní kroužky na Jawu 125/355.Je to průměr 52mm 2,5mm je síla.Nevíte kde to sehnat??Díky!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. října 2008 22:38
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Tady http://www.bartunkovi.cz/?p=prodejna.html .Já mam taky 355 a nechával sem si tam dělat výbrus.Sou dobrý a levný.Napiš jim a onu ti to pošlou
 
 
Datum: 29. října 2008 22:38
 
 
 
 
Jméno: vyspu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 29. října 2008 22:11
 
 
 
 
Jméno: Stanik      IP: uživatel4024    
Cau draci vadi když je pist na povrchu trochu pobity od naraženi do hlavy?? a hrana válce taková ostrá odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. října 2008 20:04
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
splasila se ojnice asi zacina senilnet...
 
 
Datum: 30. října 2008 20:04
 
 
 
 
Jméno: Monty812 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
klika se pokouší o sebevraž du ale zlomit si vaz v tak malém prostoru de těžko:-)
 
 
Datum: 30. října 2008 15:12
 
 
 
 
Jméno: icespoon12 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mlčí :-)
 
 
Datum: 29. října 2008 18:10
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4450    
pistu by to ani tolik vadit nemuselo,ale co na to rika klika???
 
 
Datum: 29. října 2008 17:30
 
 
 
 
Jméno: djkajinek      IP: uživatel2336    
ččččuuuuus hej potřebuju se zeptat čím jelépe mám utěsnit výfuk??tam jak se vyfuk napojuje na kolenu které vede do válce...dix odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. října 2008 16:18
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
tak podle EU by se tam davat nemela ale popravde kerej chlupatej se vam bude rejpat ve vyfuku takze klidne...mel sem gdysy takovy spagat ze sklovlaken kerym se utesnovaly dvere peci a po tednu gdyz sem to zas rozdelaval tak uz tam nebyla asi blafla...jinak ta snura je na to nejlepsi a nez ji tam das tak ji jeste nasakni olejem pak to bude krasne tesnit...
 
 
Datum: 29. října 2008 16:18
 
 
 
 
Jméno: Bláznivej jezdec      E-mail:      IP: uživatel2594    
Azbestovou šňůrou myslim že ji tu sesa nabízí.
 
 
Datum: 29. října 2008 16:10
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel1296    
zdarec,v posledních měsících mě můj 23Mustang přestal nějak ztrácet výkon a mám pocit jakoby neměl vůbec žádný kroutící moment.před nedávnem se k tomu ještě přidalo to že v hadičce mezi karbecem a nádrží je vždy před nastartováním vzduch,známí mi říkají že to je kompresí a že si mám vyměnit buď pouze píst anebo rovnou celý válec.poradíte mi prosím někdo co s tím popřípadě jak ho mám vyměnit a čeho se držet abych ho neposlal do kytek?v tomto jsem dost nezběhlý odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. října 2008 17:44
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel1296    
ale přitom má okamžiky kdy jede solidně,třeba před chvílí sem ho byl projet a jel zase celkem hezky.
 
 
Datum: 29. října 2008 17:44
 
 
 
 
Jméno: maro      IP: uživatel3705    
mas pridrenej pist
 
 
Datum: 29. října 2008 12:45
 
 
 
 
Jméno: Mustaf      IP: uživatel2128    
hmm prvně vyfoukej kompresorem celej karbec včetně trisek a pak zkus dát válec na výbrus
 
 
Datum: 29. října 2008 12:11
 
 
 
 
Jméno: vojta      E-mail:      IP: uživatel3452    
Draci, máte zkušenosti s válcem na pincka s tím 40mm výbrus, co to obnáší jak to jede, měl sem ho na pincku ale nikdy nejel pořádně a dal sem tam obyč válec s druhym výnbrusem a jede jaKO STŘELA odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. října 2008 12:15
 
 
 
 
Jméno: vojta      E-mail:      IP: uživatel3452    
Díky stando za radu
 
 
Datum: 29. října 2008 12:15
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4447    
mel si valec z te blbe várky a nedopiloval jsi ty kanaly ....tot vse ...
 
 
Datum: 29. října 2008 11:29
 
 
 
 
Jméno: Sharky ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Cawec mam takovej dotázek, jak nejlíp vyndat ložiska s karterů? A pak ještě jestli se dá sehnat píst tříkroužek do origo válce..? Díky.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. října 2008 22:17
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
tak to je orisek pak pokud na to nemas lis nebo nekoho gdo by to byl ochotnej udelat tak ses v haji...kamos do toho tloukl gdysy takovym 5kg kladivem ze ty setrvacniky pujdou k sobe a ty se ani nehly...on ma silu a bylo mu to prd platny...
 
 
Datum: 28. října 2008 22:17
 
 
 
 
Jméno: TOMAS      IP: uživatel4429    
no kľuku budes musiet rolisovat na lise ...
 
 
Datum: 28. října 2008 21:00
 
 
 
 
Jméno: Sharky      IP: uživatel3443    
jo je zarezlý a ani se nehne..Jináč chci dát dohromady motor kterej sem nešel v kovošrotu, sice tam byla zarezlá klika a totálně sjetá spojka, ale převodovka je jak nová... Ještě bych se teda chtěl zeptat jak rozpůlim kliku páč už se dost vyklá a taky asi koupim tu ojnici novou a na jehlách...
 
 
Datum: 28. října 2008 20:51
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
jo a pokud ti na tech loziskach uz nesejde a sou treba spatny tak ten karter polozis tou stranou gde se potkava s druhym na nejakej karten nebo hroudu papiru, pak vezmes klacek toho prumeru jak je ta dira, kladivo a s citem ho vybouchas pres ten klacek ven...
 
 
Datum: 28. října 2008 20:28
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
no ten 3krouzek se shani dost blbe, gdyz sem ho chtel na 0. vybrus tak mi dal jen 2krouzek ale gdybys lital po netu tak ho mozna i splasis...gdyz se dela na 8. vybrus proc by se nedelal i na nultej sejo...
 
 
Datum: 28. října 2008 20:25
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Ložiska nejlíp vyndáš když trochu nahřeješ karter okolo ložiska a pak do něj trochu klepneš kladivem
 
 
Datum: 28. října 2008 19:39
 
 
 
 
Jméno: Vacko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau chlapi, potřebuju poradit, dneska sem dával do kupy motor, dal sem tam novej píst a kroužky a zjistil sem, že mi píst naráží do hlavy, po změření sem zjistil, že buďto je píst delší nebo hlava níž, ale naměřil sem o 0,2 mm míň (měřil sem to skrz otvor svíčky kolmo na píst a u minulýho pístu to bylo o 0,2 mm víc), tak se chci zeptat, co je lepší, zabrousit hrany pístu nebo přidat pod hlavu těsnění? Díky za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. října 2008 23:20
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4442    
tenkrat jsem to tu rikal ja a vyhlasili ste mi ze sem magor...pist ti vyjizdi z valce asi o par desetin milimetru a proste ten pist narazel na rantl hlavy....logicky pist prumer 39.95 a hlava prumer 39.00 tudiz to do sebe nemuze sednout :-D staci vzit hlavu soustruhem a nebo frezkou na 40.00mm a bude klid ...hrany pistu bych nesrazel a ani sirsi tesneni bych nedaval....pak se ti sice jenom malo ale prece zmeni casovani kanalů a u jednoho fichtla to zpusobovalo ze nedrzel volnoběh ...po predelani slapal jak švýcary :-D
 
 
Datum: 28. října 2008 23:20
 
 
 
 
Jméno: tobi      IP: uživatel2924    
jj, dej neco pod valec ja krika kocicak
 
 
Datum: 28. října 2008 22:21
 
 
 
 
Jméno: kocicak      IP: uživatel78    
Píst delší nebude.Nejspíš je hnutá vložka válce.Já bych to řešil použitím silnějšího těsnění.Dva originál bych tam nedával.Dá se\r\npoužít třeba klingerit 400. Dělá se v různých tloušťkách.
 
 
Datum: 28. října 2008 21:14
 
 
 
 
Jméno: Vacko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já sem si ho právě kupoval tady, takže tomu pístu nakonec srazim hranu a bude to, nerad bych, aby mi kvůli tomu odešla řada jinej věcí, někde by se to určitě projevilo a kupovat futro do ojnice nebo snad dokonce novou hlavu, tak to né
 
 
Datum: 28. října 2008 20:50
 
 
 
 
Jméno: kolecko      IP: uživatel162    
tohle muze bejt i zmetkovej pist,v posledni dobe sem se snima uz parkrat setkal,sem dal stadaka na vybrus a dostal sem pist o 0,7mm delsi nez ma bejt
 
 
Datum: 28. října 2008 19:05
 
 
 
 
Jméno: Vacko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale jakto, že předešlej píst nenarážel, tam to bylo v pohodě, tak proč mám najednou po výměně pístu upravovat hlavu?
 
 
Datum: 28. října 2008 18:04
 
 
 
 
Jméno: Fojtoslav ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
oprava:3.radek ma tam bejt 39mm,sem se preklik
 
 
Datum: 28. října 2008 17:57
 
 
 
 
Jméno: Fojtoslav ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
ani jedno ani ruhy.nech si vybrousit vi hlavu.Pokud mas 8.vybrus tak mimichodem,me to taky delalo.NAhodne jsem nasel mou nepouzivanou hlavu(mam jich ale pet nebo vic)a on ten 8.vybrus ma prumer 40 a halava je 19(mm).Jestly chces tak di ji muzu prodat.nevim jak je to mozny,ale ta hlava je orig.obycejna.Moje domnenka je,ze nekdo z drivejska asi si tunil fichtla a nechal si vybrousit hlavu na 40 mm.A ono jak je to dlouho,tak je to pouzivany,ze to ani nepoznam jestly to bylo jeste doupravovano.Kdyz tak mi napis na meil
 
 
Datum: 28. října 2008 17:56
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
jednoduse...vylesti spalovaci plochu pistu tim zlepsis vyplachovani a pak uber trochu ten shudek...staci smirglem a pak jemnym smirglem to dorovnat (bacha at ti pak tesni na valci) no a mas klid...kolik uz je to pripadu co mu narazi pist do hlavy???
 
 
Datum: 28. října 2008 17:48
 
 
 
 
Jméno: Weaponman      IP: uživatel720    
osoustruzit hlavu jinak jsem to mist kde to narazelo tak jsem tak pakrat prejel fortunkou
 
 
Datum: 28. října 2008 17:44
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel1434    
Čus draci, je nějakej rozdíl mezi dvoj a tří kroužkovym pístem. Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. října 2008 15:23
 
 
 
 
Jméno: icespoon12 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dvoukrouzek ma mensi treni tudiz by mel mit o malinko vetsi vykon ale hure tesni oproti trikrouzku
 
 
Datum: 28. října 2008 15:23
 
 
 
 
Jméno: smug      IP: uživatel2971    
zdarec hci si udelat 3 prepousteci kanal zatim jsem videl klapku nad klikou a nad karbecem a tak se chci zeptat kde je to lepsi jak by mel byt kanal asi velkya jak vysoka prirubaa dotaz kdyz je to u karbecu tak tam preci kanalek je tak jak to je udelano ze je tam 3 prepousteci odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. října 2008 17:53
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
http://www.jawa-50.cz/jawa-50-tuning-upravy-klapkove-jazyckove-sani.php to je ten zpusob 3. prefuku pres klapku na valci...:-)
 
 
Datum: 28. října 2008 17:53
 
 
 
 
Jméno: stanon ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zapomněl si tam wz stando... http://www.jawa50speed.wz.cz
 
 
Datum: 28. října 2008 17:35
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
treti prefuk se da udelat i gdyz mas klapku na valci ovsem musis upravit nahore pist ani uz newim jak nejake vykrojeni uz nemam paru...
 
 
Datum: 28. října 2008 17:34
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4437    
pokud chces mit 3 prepousteci kanal tak musis mit sani do kliky ...podivej se na jawa50speed.cz ...stejskyho stroj ....jinak je taky dobra klapka na valci s rozsirenejma kanalama ....ma to tak FK a taky mu to lita ...viz FK racing ....ja osobne bych zacal experimentovat s klapkou na valci abys v nejhorsim "skurvil" jen valec ....ja ji na zimu taky budu delat,ale zatim absolutne netusim z ceho udelam domecek na klapku ....
 
 
Datum: 28. října 2008 17:01
 
 
 
 
Jméno: RuMeC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravim,\r\nmam 1 kroužkový píst který má čep 12mm a chtěl bych to narvat na jawu 23 ale tam je futro 14mm ... nešlo by stím něco udělat ??? Popřípadně nechat vyrobit nové futro ??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. října 2008 11:31
 
 
 
 
Jméno: stanon ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
můj názor je, že by to šlo, stačí sehnat kus kvalitního bronzu, kvalitního soustružníka a soustruh a máš vyhráno. já mám futro taky soustružený, páč mám vyčvachtaný očko v ojnici
 
 
Datum: 28. října 2008 11:31
 
 
 
 
Jméno: JAWISTA      IP: uživatel4427    
ZDRAVIM, neví někdo kde bych sehnal píst s jednim kroužkem?? ale jako origo s jednim! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. října 2008 19:39
 
 
 
 
Jméno: Weaponman      IP: uživatel720    
www.tkmoto.cz v e shopu od 1 vybrusu 38,25
 
 
Datum: 27. října 2008 19:39
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4423    
 
 
Datum: 27. října 2008 17:33
 
 
 
 
Jméno: smug      IP: uživatel2971    
zdarec hosi kolik ste nejvic vymackli ze svyho pekace ci mustose i s maximalnimi upravami reknete a napiste odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. prosince 2009 8:54
 
 
 
 
Jméno: 250cross      IP: uživatel8049    
No mne sa podarilo na dvojke a 12z vyvodaku ist kusok cez 80, lenze potom som vyletel s cesty... nedalo mi to, a skusil som dat moto na stojan a zaradil som 3... pri cca polovici plynu bola rucicka tachometra naspat v 0 a ked to chytlo zub a plny plyn, tak sa cosi tachometri rozletelo:-D motor bol prestavany na rotacne supatko, 4k motor. vrtanie 41
 
 
Datum: 22. prosince 2009 8:54
 
 
 
 
Jméno: Jandy      IP: uživatel4446    
To mě když sme to měřili s klukama tak 70 a to sem nejel na plnej (bál sem se o kšiltovku) ale když mu dávam (chudáček když takhle jedu tak mi to rve srdéčko) tak asi 80-85 (to beru podle toho jak mi tečou slzy :-D ). Motor po go + snížená hlava + 3. kroužkovej píst (0. výbrus) + otočený kolečka na 2. kvaltu (to proto aby sem mohl drtit kámošovo simsona v lese :-D )
 
 
Datum: 29. října 2008 11:21
 
 
 
 
Jméno: fechrider      IP: uživatel455    
no tak ja jsem ze svýho fechtla vymáčkl nejvíc 75, ale to bylo z mirného :-D kopce a 3 plný:-D
 
 
Datum: 28. října 2008 23:08
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak já mám vepředu kotouč takže brzdy mi nevaděj....mám samozřejmě i komplet jiný tlumiče....:-)
 
 
Datum: 28. října 2008 11:24
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
podvozek? no vycochtany predni vidlice jak svin dopredua dozadu a na ty silnici to krasne haze ale tech 70 vydrzi ma kraska bez problemu, vetsi rychlosti uz na me rve a gdyz jedu z kopce 80 tak to je jak manzelka, to je hroznej hukot....
 
 
Datum: 27. října 2008 19:09
 
 
 
 
Jméno: caue20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jawa 05 po rovině 65 km/h
 
 
Datum: 27. října 2008 17:43
 
 
 
 
Jméno: motor      IP: uživatel680    
hoši a když vám to jede takle rychle co na to řiká podvozek to se musí kroutit jak debil máte nák upravený podvozky???no a o brzdách ani nemluvim:-D
 
 
Datum: 27. října 2008 16:52
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4423    
:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D to ne :-D:-D a este rekni ze ste to merili Golfem kterymu ukazuje dobre tachac :-D:-D:-D:-D:-D
 
 
Datum: 27. října 2008 14:23
 
 
 
 
Jméno: Libor      E-mail:      IP: uživatel4193    
z kopca nevim ale do kopca 145 km/h
 
 
Datum: 27. října 2008 14:15
 
 
 
 
Jméno: Bláznivej jezdec      E-mail:      IP: uživatel2594    
Mě po go motoru a výbrusu(Musel jsem Fíka celýho slozit pač byl rozebranej do šroubku)výbrus už zajetej a žene cca 75 - 80 z většího kopce.Sériovej motor bez úprav.
 
 
Datum: 27. října 2008 14:12
 
 
 
 
Jméno: deda      IP: uživatel556    
Me jede zavodni 555 ale s motorem z 21ky 100-110.
 
 
Datum: 27. října 2008 14:03
 
 
 
 
Jméno: standais1      IP: uživatel3091    
jawa 05-serie 65km/h musel jsem zalehnout a drtit asi 2 kiláky po rovince ale dal jsem 65. chdinka už ale břečela v tak vysokých otáčkách :-D
 
 
Datum: 27. října 2008 14:00
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4423    
ja s vetrem v zadech z velkyho kopce asi 80 ....jinak nejakej borec tu kdysi psal ze na seriovym motoru mel 15 nebo 16 sekundaro a ve 110 predjizdel po rovine skodovku :-D:-D docela sem se tenkrat pobavil :-D:-D to byl blb :-D:-D
 
 
Datum: 27. října 2008 13:47
 
 
 
 
Jméno: smug      IP: uživatel2971    
frikulin a kolik myslis ze by pridalo kdyby nekdo mel 70ccm klapku 3 presavaci kanal 16 sekunadarko a orig karbec
 
 
Datum: 27. října 2008 13:44
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Sériovka (pouze snížená hlava) po GO s 15 ti zubem cca 95km/h. Závodní mustang (tak to sníženou hlaovu pouze začíná....:-D ) 107km/h...
 
 
Datum: 27. října 2008 13:00
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
na svy 21 s kamoskou do mirnyho kopce pri stalejch otackach neco pres 65...gdyz sem lital sam tak kolem 75 po rovince jezdival...je renovovanej, puvodni, udrzovanej a stale jeste umi!
 
 
Datum: 27. října 2008 12:50
 
 
 
 
Jméno: Barum      IP: uživatel2179    
Já jsem z něho dal bez úprav a před renovací 65 km/h
 
 
Datum: 27. října 2008 12:44
 
 
 
 
Jméno: Weaponman      IP: uživatel720    
s malima 90
 
 
Datum: 27. října 2008 12:42
 
 
 
 
Jméno: smug      IP: uživatel2971    
zdarec jak mam vylisovat vlozku z valce videl jsem nejaky nakres na nejake strance ale mohl by mi to nekdo lepsi popas odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. října 2008 20:23
 
 
 
 
Jméno: Tomas      IP: uživatel4429    
nemam s tym skusenosti ale vybera sa takto :ocelovy trn sa da do mrazaku ,cely valec sa da nahriat (zvacsi objem) potom sa vlozi ocelovy trn do valca trn odoberie teplo vlozke tak zmensi objem a vlozka sa vyklepe drevenym klatikom
 
 
Datum: 27. října 2008 20:23
 
 
 
 
Jméno: Libor      IP: uživatel4193    
NA VLOŽKU SE VYSER DEJ TAM TAMPÓN
 
 
Datum: 27. října 2008 14:16
 
 
 
 
Jméno: volej      IP: uživatel4421    
cawec draci nevite cim se da nahradit tesneni mezi valec a hlavu to original mi schořelo a ja nemuzu sehnat novy predem diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. října 2008 23:52
 
 
 
 
Jméno: Apliteree ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Libor IP: uživatel4193 : Nákej vadnej ne ?
 
 
Datum: 27. října 2008 23:52
 
 
 
 
Jméno: pete      IP: uživatel4430    
silikon
 
 
Datum: 27. října 2008 20:43
 
 
 
 
Jméno: Libor      IP: uživatel4193    
SKUS SPERMA PREJ FAKT FUNGUJE
 
 
Datum: 27. října 2008 14:21
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4423    
na pareza je tesneni z plechovky od piva ...na fichtly se nedava tesneni ....kdyz to mas uz odrapany tak se to obrusuje brusnou pastou,jak psali nize,ale ja to v zivote nedelal a nikdy mi to nefoukalo...staci to poradne vycistit benzinem a utrit
 
 
Datum: 27. října 2008 13:58
 
 
 
 
Jméno: Vacko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já vim taky o tom zabrušování, ale nechce se mi kupovat tu brusnou pastu, ale ten nápad z plechovky od piva zní zajímavě, já sem uvažoval o alobalu a potřít ho vazelínou, ale alobal je asi moc slabej, co?
 
 
Datum: 27. října 2008 12:18
 
 
 
 
Jméno: JackNoFree ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kup si hrubou a jemnou bbrusnou pastu.Nejdrive vem hrubou nanes ji na misto ktere chces zabrusovat priloz k tomu hlavu a s tou hlavou zacni to ci cca 1 min pak vem jemnou brusnou pastu a udelej to sami a neprofoukne ti to!!!
 
 
Datum: 27. října 2008 11:35
 
 
 
 
Jméno: icespoon12 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud jde o pionyra tak tam podle me nema byt zadny tesneni....nebo ja aspon zadny nejezdim a funguje to... :-)
 
 
Datum: 27. října 2008 11:04
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4423    
vystrihni ho z plechovky od piva
 
 
Datum: 27. října 2008 9:34
 
 
 
 
Jméno: Barum      IP: uživatel2179    
Potři to hermetikem.
 
 
Datum: 27. října 2008 9:21
 
 
 
 
Jméno: simi      IP: uživatel4422    
ja to tak mam a jezdim
 
 
Datum: 27. října 2008 9:09
 
 
 
 
Jméno: simi      IP: uživatel4422    
sezen si slabej hlinikovej plech na ystrihni so to tesneni
 
 
Datum: 27. října 2008 9:09
 
<  250  251  252  253  254  255  256  257  258  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 07.06.2025 22:51:12 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu