Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Miquel
IP: uživatel4024
 Draci čim se liši motor od 23 a od 21??protože každy dycky řika ja tam mam mustangovsky motor tak čim se to liši
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. listopadu 2008 0:38
Jméno: PanPulic
IP: uživatel2390
 Vyspu: Jeste sem nevidel 21 s tim vycnelkem, zatim sem to videl jen na mustangach. Ale hadat se nebudu, fichtl je takovej stroj, ze neni nic na sto procent...
Datum: 02. listopadu 2008 0:38
 MuStANG23333> to si nemyslim, mam fichtla z r. 78 a válec je stejnej jako každej jinej fichtl a je tam tříkroužkovej píst, pak mam ještě jeden novější motor a ten má taky normální válec
Datum: 31. října 2008 21:59
 něčím se líší poslední mustangy od r.1978 měli jinak přesazenou vložku a větší trysku takže lítali jak hovado
Datum: 31. října 2008 20:13
Jméno: Spara11
IP: uživatel1215
 No jko já vim jen o magnetu od roku 1981 mel 30w deleny 5/25
Datum: 31. října 2008 19:25
 podle toho, jaky maš na karburátoru sání
Datum: 31. října 2008 19:18
 Pan Pulic> to měli všechny motory od určitýho roku, ty motory jsou naprosto stejný, respektive to je jen jeden motor, jen některý maj zapalování 20W a některý 30W a to jak u mustangů tak u 20/21
Datum: 31. října 2008 19:16
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2390
 Posledni mustangy mely mit 30w svetleny civky a vycnelek na karterech u zapalovani, podle kteryho se pozna motor z mustanga. To byl jedinej rozdil, co ja vim...
Datum: 31. října 2008 19:06
 Liší se pouze tím že jeden byl od výroby namontován na 23 a druhý na 21.
Datum: 31. října 2008 18:39
Jméno: standa
IP: uživatel4463
Datum: 31. října 2008 18:37
Jméno: standa
IP: uživatel4463
 je to na chlup stejnej motor!!! obacs se tam lisi pocet pistnich krouzků a vykon zapalovani,ale motory 20,21,23 jsou naprosto stejný!!!!
Datum: 31. října 2008 18:36
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 ničim, možná zapalováním, ale to taky není 100%, hodně si to lidi měnili...
Datum: 31. října 2008 18:31
Jméno: deda
IP: uživatel556
 Cau seso videl jsem tu v kramku tachometr na pionyra do 90km chtel bych se zeptat jestli treba casem nebude tachometr kolem 110 mel bych o nej velekej zajem.
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. října 2008 23:05
Jméno: deda
IP: uživatel556
 No prave ze ho mam upravenyho a ten seriovej pretacim
Datum: 31. října 2008 23:05
Jméno: fechrider
IP: uživatel455
 přesně tak upravený fechtl dá i 110km/h
Datum: 31. října 2008 16:28
Jméno: Danielito
IP: uživatel1276
 Nemusí mít sériovýho fichtla
Datum: 31. října 2008 15:08
 a na co by ti asi byl?U fichtla stačí do 80km/h s tim že 10km/h je rezerva kdyby si jel z hodně velkýho kopce
Datum: 31. října 2008 14:49
Jméno: Šimon
IP: uživatel2760
 na co ho chceš pionýr ti nepojede kolem 100 km/h
Datum: 31. října 2008 14:47
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 Ahoň panove dotaz: musim mit na zabrusovani hlavy (na utesneni) hlavy pastu na ventily nebo muzu pouzit i obycejnou komac. brusnou pastu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. října 2008 16:58
 podle mě můžeš použít jakoukoliv brusnou pastu, ale silikon tam rozhodně nedávej, to moc dobře těsnit nebude, buď to to zabrousit nebo třeba použít těsnění z plechovky od pivka nebo jinýho pití
Datum: 31. října 2008 16:58
Jméno: standa
IP: uživatel4460
 staci kdyz to poradne ocistis benzinem a pokud tam mas hodne velky rejhy tak to podlep silikonem
Datum: 30. října 2008 22:42
Jméno: mates
IP: uživatel3382
 cau seso prosimte kolik ma vnejsi prumer ta vlozka valce na babettu 210 dikas
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. října 2008 9:26
Jméno: stefan
IP: uživatel3382
 cau prosimvas jaký to bude obem kdyz budu mit vrtavi 45mm a zdvih 44mm nebo jak se to pocita dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. října 2008 22:33
Jméno: standa
IP: uživatel4460
Datum: 30. října 2008 22:33
 Klasická ojnice z pionýra má zdvih podle toho jak vysoko ji zvedneš protože ojnice zdvih nemá....  Klasická klika pionýra má zdvih 44mm tomu bych asi rozuměl...  Jinak to že tady někdo neumí spočítat objem válce...  Speciálně když stačí du vyhledávače zadat "výpočet objemu válce" a nehledě na to že to je základní škola...to je masírka teda...
Datum: 30. října 2008 15:06
 klasicka ojnice z pionýra ma zdvih 44mm a pis lze pouzit treba ze simsona 70ccm
Datum: 30. října 2008 10:39
Jméno: standa
IP: uživatel4447
 jaka ojnice bude mit ve fichtlu zdvih 44mm a kterej pist s vrtanim 45 lze pouzit ??? nechci to stavet,ale zajima mi to ...uz jsem to kdesi zahledl...
Datum: 30. října 2008 10:35
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
 506,25*44*3,14=69943,5 tak ze 70 zaokrouhlene
Datum: 30. října 2008 9:52
Jméno: stefan
IP: uživatel3382
 tak jak  kdyz si to prevedu jak to rika "kolecko" tak me to vyjde tejch 69.978ccm takze 70ccm ale ten vzorec co jsem napsal "jura" tak to asi neni spravne ne?dik
Datum: 30. října 2008 9:23
Jméno: jura
IP: uživatel1450
 45*44*3,14=6217,2=62ccm
Datum: 30. října 2008 9:12
 mno to bude tim ze si to pocital v mm,takze ti to vyslo v mm 3,kdyz se to prevede tak to bude 69,9ccm(zaokrouhlene)
Datum: 30. října 2008 9:12
Jméno: stefan
IP: uživatel3382
 ja kdyz dam klasický vzorec na výpocet obemu valce ( pí x r na druhou x v) tak me to vubec nevichazi dik za odpovedi
Datum: 30. října 2008 9:04
 když si dam na betku ten 7desátkovej kit musim pak s tym motorem ještě něco dělat třeba převrtat trisku nebo něco???
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. října 2008 9:55
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
 neni to 2T tak se to nezadre kdyz je tam mensi tryska lepsi je 80ccm
Datum: 30. října 2008 9:55
Jméno: Josef
IP: uživatel1337
 Zdar,potřebuju pístní kroužky na Jawu 125/355.Je to průměr 52mm 2,5mm je síla.Nevíte kde to sehnat??Díky!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. října 2008 22:38
Datum: 29. října 2008 22:38
Datum: 29. října 2008 22:11
Jméno: Stanik
IP: uživatel4024
 Cau draci vadi když je pist na povrchu trochu pobity od naraženi do hlavy?? a hrana válce taková ostrá
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. října 2008 20:04
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 splasila se ojnice asi zacina senilnet...
Datum: 30. října 2008 20:04
 klika se pokouší o sebevraž du ale zlomit si vaz v tak malém prostoru de těžko
Datum: 30. října 2008 15:12
 mlčí
Datum: 29. října 2008 18:10
Jméno: standa
IP: uživatel4450
 pistu by to ani tolik vadit nemuselo,ale co na to rika klika???
Datum: 29. října 2008 17:30
Jméno: djkajinek
IP: uživatel2336
 ččččuuuuus hej potřebuju se zeptat čím jelépe mám utěsnit výfuk??tam jak se vyfuk napojuje na kolenu které vede do válce...dix
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. října 2008 16:18
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 tak podle EU by se tam davat nemela ale popravde kerej chlupatej se vam bude rejpat ve vyfuku takze klidne...mel sem gdysy takovy spagat ze sklovlaken kerym se utesnovaly dvere peci a po tednu gdyz sem to zas rozdelaval tak uz tam nebyla asi blafla...jinak ta snura je na to nejlepsi a nez ji tam das tak ji jeste nasakni olejem pak to bude krasne tesnit...
Datum: 29. října 2008 16:18
 Azbestovou šňůrou myslim že ji tu sesa nabízí.
Datum: 29. října 2008 16:10
Jméno: Marek
IP: uživatel1296
 zdarec,v posledních měsících mě můj 23Mustang přestal nějak ztrácet výkon a mám pocit jakoby neměl vůbec žádný kroutící moment.před nedávnem se k tomu ještě přidalo to že v hadičce mezi karbecem a nádrží je vždy před nastartováním vzduch,známí mi říkají že to je kompresí a že si mám vyměnit buď pouze píst anebo rovnou celý válec.poradíte mi prosím někdo co s tím popřípadě jak ho mám vyměnit a čeho se držet abych ho neposlal do kytek?v tomto jsem dost nezběhlý
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. října 2008 17:44
Jméno: Marek
IP: uživatel1296
 ale přitom má okamžiky kdy jede solidně,třeba před chvílí sem ho byl projet a jel zase celkem hezky.
Datum: 29. října 2008 17:44
Jméno: maro
IP: uživatel3705
 mas pridrenej pist
Datum: 29. října 2008 12:45
Jméno: Mustaf
IP: uživatel2128
 hmm prvně vyfoukej kompresorem celej karbec včetně trisek a pak zkus dát válec na výbrus
Datum: 29. října 2008 12:11
 Draci, máte zkušenosti s válcem na pincka s tím 40mm výbrus, co to obnáší jak to jede, měl sem ho na pincku ale nikdy nejel pořádně a dal sem tam obyč válec s druhym výnbrusem a jede jaKO STŘELA
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. října 2008 12:15
 Díky stando za radu
Datum: 29. října 2008 12:15
Jméno: standa
IP: uživatel4447
 mel si valec z te blbe várky a nedopiloval jsi ty kanaly ....tot vse ...
Datum: 29. října 2008 11:29
 Cawec mam takovej dotázek, jak nejlíp vyndat ložiska s karterů? A pak ještě jestli se dá sehnat píst tříkroužek do origo válce..? Díky..
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. října 2008 22:17
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 tak to je orisek pak pokud na to nemas lis nebo nekoho gdo by to byl ochotnej udelat tak ses v haji...kamos do toho tloukl gdysy takovym 5kg kladivem ze ty setrvacniky pujdou k sobe a ty se ani nehly...on ma silu a bylo mu to prd platny...
Datum: 28. října 2008 22:17
Jméno: TOMAS
IP: uživatel4429
 no kľuku budes musiet rolisovat na lise ...
Datum: 28. října 2008 21:00
Jméno: Sharky
IP: uživatel3443
 jo je zarezlý a ani se nehne..Jináč chci dát dohromady motor kterej sem nešel v kovošrotu, sice tam byla zarezlá klika a totálně sjetá spojka, ale převodovka je jak nová... Ještě bych se teda chtěl zeptat jak rozpůlim kliku páč už se dost vyklá a taky asi koupim tu ojnici novou a na jehlách...
Datum: 28. října 2008 20:51
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 jo a pokud ti na tech loziskach uz nesejde a sou treba spatny tak ten karter polozis tou stranou gde se potkava s druhym na nejakej karten nebo hroudu papiru, pak vezmes klacek toho prumeru jak je ta dira, kladivo a s citem ho vybouchas pres ten klacek ven...
Datum: 28. října 2008 20:28
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 no ten 3krouzek se shani dost blbe, gdyz sem ho chtel na 0. vybrus tak mi dal jen 2krouzek ale gdybys lital po netu tak ho mozna i splasis...gdyz se dela na 8. vybrus proc by se nedelal i na nultej sejo...
Datum: 28. října 2008 20:25
 Ložiska nejlíp vyndáš když trochu nahřeješ karter okolo ložiska a pak do něj trochu klepneš kladivem
Datum: 28. října 2008 19:39
 Čau chlapi, potřebuju poradit, dneska sem dával do kupy motor, dal sem tam novej píst a kroužky a zjistil sem, že mi píst naráží do hlavy, po změření sem zjistil, že buďto je píst delší nebo hlava níž, ale naměřil sem o 0,2 mm míň (měřil sem to skrz otvor svíčky kolmo na píst a u minulýho pístu to bylo o 0,2 mm víc), tak se chci zeptat, co je lepší, zabrousit hrany pístu nebo přidat pod hlavu těsnění? Díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. října 2008 23:20
Jméno: standa
IP: uživatel4442
 tenkrat jsem to tu rikal ja a vyhlasili ste mi ze sem magor...pist ti vyjizdi z valce asi o par desetin milimetru a proste ten pist narazel na rantl hlavy....logicky pist prumer 39.95 a hlava prumer 39.00 tudiz to do sebe nemuze sednout  staci vzit hlavu soustruhem a nebo frezkou na 40.00mm a bude klid ...hrany pistu bych nesrazel a ani sirsi tesneni bych nedaval....pak se ti sice jenom malo ale prece zmeni casovani kanalů a u jednoho fichtla to zpusobovalo ze nedrzel volnoběh ...po predelani slapal jak švýcary
Datum: 28. října 2008 23:20
Jméno: tobi
IP: uživatel2924
 jj, dej neco pod valec ja krika kocicak
Datum: 28. října 2008 22:21
Jméno: kocicak
IP: uživatel78
 Píst delší nebude.Nejspíš je hnutá vložka válce.Já bych to řešil použitím silnějšího těsnění.Dva originál bych tam nedával.Dá se\r\npoužít třeba klingerit 400. Dělá se v různých tloušťkách.
Datum: 28. října 2008 21:14
 já sem si ho právě kupoval tady, takže tomu pístu nakonec srazim hranu a bude to, nerad bych, aby mi kvůli tomu odešla řada jinej věcí, někde by se to určitě projevilo a kupovat futro do ojnice nebo snad dokonce novou hlavu, tak to né
Datum: 28. října 2008 20:50
Jméno: kolecko
IP: uživatel162
 tohle muze bejt i zmetkovej pist,v posledni dobe sem se snima uz parkrat setkal,sem dal stadaka na vybrus a dostal sem pist o 0,7mm delsi nez ma bejt
Datum: 28. října 2008 19:05
 ale jakto, že předešlej píst nenarážel, tam to bylo v pohodě, tak proč mám najednou po výměně pístu upravovat hlavu?
Datum: 28. října 2008 18:04
 oprava:3.radek ma tam bejt 39mm,sem se preklik
Datum: 28. října 2008 17:57
 ani jedno ani ruhy.nech si vybrousit vi hlavu.Pokud mas 8.vybrus tak mimichodem,me to taky delalo.NAhodne jsem nasel mou nepouzivanou hlavu(mam jich ale pet nebo vic)a on ten 8.vybrus ma prumer 40 a halava je 19(mm).Jestly chces tak di ji muzu prodat.nevim jak je to mozny,ale ta hlava je orig.obycejna.Moje domnenka je,ze nekdo z drivejska asi si tunil fichtla a nechal si vybrousit hlavu na 40 mm.A ono jak je to dlouho,tak je to pouzivany,ze to ani nepoznam jestly to bylo jeste doupravovano.Kdyz tak mi napis na meil
Datum: 28. října 2008 17:56
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 jednoduse...vylesti spalovaci plochu pistu tim zlepsis vyplachovani a pak uber trochu ten shudek...staci smirglem a pak jemnym smirglem to dorovnat (bacha at ti pak tesni na valci) no a mas klid...kolik uz je to pripadu co mu narazi pist do hlavy???
Datum: 28. října 2008 17:48
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
 osoustruzit hlavu jinak jsem to mist kde to narazelo tak jsem tak pakrat prejel fortunkou
Datum: 28. října 2008 17:44
Jméno: Jirka
IP: uživatel1434
 Čus draci, je nějakej rozdíl mezi dvoj a tří kroužkovym pístem. Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. října 2008 15:23
 dvoukrouzek ma mensi treni tudiz by mel mit o malinko vetsi vykon ale hure tesni oproti trikrouzku
Datum: 28. října 2008 15:23
Jméno: smug
IP: uživatel2971
 zdarec hci si udelat 3 prepousteci kanal zatim jsem videl klapku nad klikou a nad karbecem a tak se chci zeptat kde je to lepsi jak by mel byt kanal asi velkya jak vysoka prirubaa dotaz kdyz je to u karbecu tak tam preci kanalek je tak jak to je udelano ze je tam 3 prepousteci
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. října 2008 17:53
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 http://www.jawa-50.cz/jawa-50-tuning-upravy-klapkove-jazyckove-sani.php to je ten zpusob 3. prefuku pres klapku na valci...
Datum: 28. října 2008 17:53
Datum: 28. října 2008 17:35
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 treti prefuk se da udelat i gdyz mas klapku na valci ovsem musis upravit nahore pist ani uz newim jak nejake vykrojeni uz nemam paru...
Datum: 28. října 2008 17:34
Jméno: standa
IP: uživatel4437
 pokud chces mit 3 prepousteci kanal tak musis mit sani do kliky ...podivej se na jawa50speed.cz ...stejskyho stroj ....jinak je taky dobra klapka na valci s rozsirenejma kanalama ....ma to tak FK a taky mu to lita ...viz FK racing ....ja osobne bych zacal experimentovat s klapkou na valci abys v nejhorsim "skurvil" jen valec ....ja ji na zimu taky budu delat,ale zatim absolutne netusim z ceho udelam domecek na klapku ....
Datum: 28. října 2008 17:01
 Zdravim,\r\nmam 1 kroužkový píst který má čep 12mm a chtěl bych to narvat na jawu 23 ale tam je futro 14mm ... nešlo by stím něco udělat ??? Popřípadně nechat vyrobit nové futro ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. října 2008 11:31
 můj názor je, že by to šlo, stačí sehnat kus kvalitního bronzu, kvalitního soustružníka a soustruh a máš vyhráno. já mám futro taky soustružený, páč mám vyčvachtaný očko v ojnici
Datum: 28. října 2008 11:31
Jméno: JAWISTA
IP: uživatel4427
 ZDRAVIM, neví někdo kde bych sehnal píst s jednim kroužkem?? ale jako origo s jednim!
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. října 2008 19:39
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
 www.tkmoto.cz v e shopu od 1 vybrusu 38,25
Datum: 27. října 2008 19:39
Jméno: standa
IP: uživatel4423
Datum: 27. října 2008 17:33
Jméno: smug
IP: uživatel2971
 zdarec hosi kolik ste nejvic vymackli ze svyho pekace ci mustose i s maximalnimi upravami reknete a napiste
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. prosince 2009 8:54
Jméno: 250cross
IP: uživatel8049
 No mne sa podarilo na dvojke a 12z vyvodaku ist kusok cez 80, lenze potom som vyletel s cesty... nedalo mi to, a skusil som dat moto na stojan a zaradil som 3... pri cca polovici plynu bola rucicka tachometra naspat v 0 a ked to chytlo zub a plny plyn, tak sa cosi tachometri rozletelo  motor bol prestavany na rotacne supatko, 4k motor. vrtanie 41
Datum: 22. prosince 2009 8:54
Jméno: Jandy
IP: uživatel4446
 To mě když sme to měřili s klukama tak 70 a to sem nejel na plnej (bál sem se o kšiltovku) ale když mu dávam (chudáček když takhle jedu tak mi to rve srdéčko) tak asi 80-85 (to beru podle toho jak mi tečou slzy  ). Motor po go + snížená hlava + 3. kroužkovej píst (0. výbrus) + otočený kolečka na 2. kvaltu (to proto aby sem mohl drtit kámošovo simsona v lese  )
Datum: 29. října 2008 11:21
Jméno: fechrider
IP: uživatel455
 no tak ja jsem ze svýho fechtla vymáčkl nejvíc 75, ale to bylo z mirného  kopce a 3 plný
Datum: 28. října 2008 23:08
 Tak já mám vepředu kotouč takže brzdy mi nevaděj....mám samozřejmě i komplet jiný tlumiče....
Datum: 28. října 2008 11:24
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 podvozek? no vycochtany predni vidlice jak svin dopredua dozadu a na ty silnici to krasne haze ale tech 70 vydrzi ma kraska bez problemu, vetsi rychlosti uz na me rve a gdyz jedu z kopce 80 tak to je jak manzelka, to je hroznej hukot....
Datum: 27. října 2008 19:09
 jawa 05 po rovině 65 km/h
Datum: 27. října 2008 17:43
Jméno: motor
IP: uživatel680
 hoši a když vám to jede takle rychle co na to řiká podvozek to se musí kroutit jak debil máte nák upravený podvozky???no a o brzdách ani nemluvim
Datum: 27. října 2008 16:52
Jméno: standa
IP: uživatel4423
Datum: 27. října 2008 14:23
 z kopca nevim ale do kopca 145 km/h
Datum: 27. října 2008 14:15
 Mě po go motoru a výbrusu(Musel jsem Fíka celýho slozit pač byl rozebranej do šroubku)výbrus už zajetej a žene cca 75 - 80 z většího kopce.Sériovej motor bez úprav.
Datum: 27. října 2008 14:12
Jméno: deda
IP: uživatel556
 Me jede zavodni 555 ale s motorem z 21ky 100-110.
Datum: 27. října 2008 14:03
Jméno: standais1
IP: uživatel3091
 jawa 05-serie 65km/h musel jsem zalehnout a drtit asi 2 kiláky po rovince ale dal jsem 65. chdinka už ale břečela v tak vysokých otáčkách
Datum: 27. října 2008 14:00
Jméno: standa
IP: uživatel4423
Datum: 27. října 2008 13:47
Jméno: smug
IP: uživatel2971
 frikulin a kolik myslis ze by pridalo kdyby nekdo mel 70ccm klapku 3 presavaci kanal 16 sekunadarko a orig karbec
Datum: 27. října 2008 13:44
 Sériovka (pouze snížená hlava) po GO s 15 ti zubem cca 95km/h. Závodní mustang (tak to sníženou hlaovu pouze začíná....  ) 107km/h...
Datum: 27. října 2008 13:00
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 na svy 21 s kamoskou do mirnyho kopce pri stalejch otackach neco pres 65...gdyz sem lital sam tak kolem 75 po rovince jezdival...je renovovanej, puvodni, udrzovanej a stale jeste umi!
Datum: 27. října 2008 12:50
Jméno: Barum
IP: uživatel2179
 Já jsem z něho dal bez úprav a před renovací 65 km/h
Datum: 27. října 2008 12:44
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
 s malima 90
Datum: 27. října 2008 12:42
Jméno: smug
IP: uživatel2971
 zdarec jak mam vylisovat vlozku z valce videl jsem nejaky nakres na nejake strance ale mohl by mi to nekdo lepsi popas
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. října 2008 20:23
Jméno: Tomas
IP: uživatel4429
 nemam s tym skusenosti ale vybera sa takto :ocelovy trn sa da do mrazaku ,cely valec sa da nahriat (zvacsi objem)
potom sa vlozi ocelovy trn do valca trn odoberie teplo vlozke tak zmensi objem a vlozka sa vyklepe drevenym klatikom
Datum: 27. října 2008 20:23
Jméno: Libor
IP: uživatel4193
 NA VLOŽKU SE VYSER DEJ TAM TAMPÓN
Datum: 27. října 2008 14:16
Jméno: volej
IP: uživatel4421
 cawec draci nevite cim se da nahradit tesneni mezi valec a hlavu to original mi schořelo a ja nemuzu sehnat novy predem diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. října 2008 23:52
 Libor IP: uživatel4193 : Nákej vadnej ne ?
Datum: 27. října 2008 23:52
Jméno: pete
IP: uživatel4430
 silikon
Datum: 27. října 2008 20:43
Jméno: Libor
IP: uživatel4193
 SKUS SPERMA PREJ FAKT FUNGUJE
Datum: 27. října 2008 14:21
Jméno: standa
IP: uživatel4423
 na pareza je tesneni z plechovky od piva ...na fichtly se nedava tesneni ....kdyz to mas uz odrapany tak se to obrusuje brusnou pastou,jak psali nize,ale ja to v zivote nedelal a nikdy mi to nefoukalo...staci to poradne vycistit benzinem a utrit
Datum: 27. října 2008 13:58
 já vim taky o tom zabrušování, ale nechce se mi kupovat tu brusnou pastu, ale ten nápad z plechovky od piva zní zajímavě, já sem uvažoval o alobalu a potřít ho vazelínou, ale alobal je asi moc slabej, co?
Datum: 27. října 2008 12:18
 Kup si hrubou a jemnou bbrusnou pastu.Nejdrive vem hrubou nanes ji na misto ktere chces zabrusovat priloz k tomu hlavu a s tou hlavou zacni to ci cca 1 min pak vem jemnou brusnou pastu a udelej to sami a neprofoukne ti to!!!
Datum: 27. října 2008 11:35
 pokud jde o pionyra tak tam podle me nema byt zadny tesneni....nebo ja aspon zadny nejezdim a funguje to...
Datum: 27. října 2008 11:04
Jméno: standa
IP: uživatel4423
 vystrihni ho z plechovky od piva
Datum: 27. října 2008 9:34
Jméno: Barum
IP: uživatel2179
 Potři to hermetikem.
Datum: 27. října 2008 9:21
Jméno: simi
IP: uživatel4422
 ja to tak mam a jezdim
Datum: 27. října 2008 9:09
Jméno: simi
IP: uživatel4422
 sezen si slabej hlinikovej plech na ystrihni so to tesneni
Datum: 27. října 2008 9:09
|



|